O'Neill hodlá udržet všechny důležité hráče. Včetně Heskeyho
Aston Villa má stejně jako loni v polovině anglické ligy šanci na umístění v elitní čtyřce, manažer Martin O'Neill proto neplánuje odchod žádného z hráčů základní sestavy. Odejít by neměl ani Emile Heskey, který se v průběhu podzimu netajil nespokojeností nad počtem odehraných minut.
O Heskeyho se údajně zajímají Chelsea a Liverpool. "Po sobotním zápase s Blackburnem se mě někdo ptal, co by se stalo, kdyby chtěl Emile odejít. Byl jsem docela překvapený," říká O'Neill.
"Zatím jsem s žádným z hráčů nemluvil o tom, co se stane v lednu. Nemohu nikomu nic zaručit, ale jsme v situaci, kdy chceme udržet všechny hráče, kterým se daří," pokračuje manažer Villans. "A myslím si, že v uplynulých týdnech hrál Emile opravdu skvěle."
Emile Heskey je důležitým článkem sestavy trenéra Anglie Fabia Capella, v klubu ale výsadní postavení nemá. Především v první polovině podzimní části Premier League především střídal, což se mu vůbec nezamlouvalo. Poslední týdny se ale na hřiště dostává častěji.
O Heskeyho se údajně zajímají Chelsea a Liverpool. "Po sobotním zápase s Blackburnem se mě někdo ptal, co by se stalo, kdyby chtěl Emile odejít. Byl jsem docela překvapený," říká O'Neill.
"Zatím jsem s žádným z hráčů nemluvil o tom, co se stane v lednu. Nemohu nikomu nic zaručit, ale jsme v situaci, kdy chceme udržet všechny hráče, kterým se daří," pokračuje manažer Villans. "A myslím si, že v uplynulých týdnech hrál Emile opravdu skvěle."
Emile Heskey je důležitým článkem sestavy trenéra Anglie Fabia Capella, v klubu ale výsadní postavení nemá. Především v první polovině podzimní části Premier League především střídal, což se mu vůbec nezamlouvalo. Poslední týdny se ale na hřiště dostává častěji.
Komentáře (218)
Přidat komentářJestli chce se na 100% dostat do anglické reprezentace na MS, na což podle mě určitě má, musí hrát tak že by měl zvolit odchod do klubu, kde bude hrát nebo hostování ... nechápu proč mu nedává více šancí O'Neill ... je to dobrý útočník ..
to je jednoduchý, protože anglonbahor a carew jsou prostě lepší!!!!! i capellovi se divím co na něm vidí...
podívej se někdy na zápas angl. repre, sleduj Heskeyho a pochopíš co na něm Capello vidí...pokud ne, tak fotbal nesleduj, byla by to ztráta času
No a ? Třeba Defoe je jasně lepší, nemam moc v lásce takový ty "útočníky na černou práci", který jsou zoufale neproduktivní.
lepší??já myslím, že ani tyhle dva srovnávat nejde...jsou to sice útočníci, ale absolutně odlišní a každý má své přednosti...a bohužel pro Defoa a jemu podobné vybírá Capello druhého útočníka podle toho, kdo se hodí k Rooneymu a kdo má odlišný herní styl než Rooney...to znamená vysoký, důrazný, který vybojuje spoustu míčů a dokáže je podržet...a když se podíváš na jejich zápas, Heskey to vše splňuje...
Nechápem prečo toto takmer nikto nechápe a zároveň prečo Bakary11 nechápe Capella len preto, že citujem: nemam moc v lásce takový ty "útočníky na černou práci"
Defoe je lepší schopnosťami, ale typologicky sa k Rooneymu na väčšinu zápasov až tak nehodí. Nikto tu z Heskeyho nerobí super hráča, ale jeho úlohy na ihrisku sú jasne dané a splňuje ich. A čo sa týka Villy, Carew je technickejší a rýchlejší hráč v súbojoch porovnateľný, ale Heskeymu vyslovene nevyšiel, zo zápasov keď nastúpil snáď tak jeden zápas a naopak, keď do nejakého nastúpil, splnil presne to, čo sa očakávalo a Agbonlahor s ním dostal presne toľko priestoru, koľko potreboval.
Škoda toho zranění Carewa, špičkový útočník, kterého ta promaroděná půlsezona takřka odrovnala...
Nuz ale potom sa naskyta otazka: Preco hra Rooney? Co na nom ten Capello vidi?
Ja osobne by som bol najradsej keby Rooney ani Heskey v repre nehrali. Viem ze minimalne u Rooneyho je to nerealne ale Bent ci Defoe su podla mna lepsi utocnici... Rychlostne su na tom podobne a su ovela golovejsi proste zabijaci. Wayne je bojovnik a necha dusu na ihrisku ale pri utoku Rooney - Heskey mi tam proste chyba nejaky zabijak.
Co sa Heskeyho tyka samozrejme nechcem znizovat jeho prinos pre repre, ale nechapem preco nedat sancu Coleovi alebo Crouchovi, ktori by odvadzali na ihrisku podobnu ak nie lepsiu robotu. Schopnostami urcite Emila strcia do kapsy navyse su aj golovejsi. Taky utok Bent - Cole alebo Defoe - Crouch (ti su navyse zohrati a ide im to skvele) to by bol sen
Postupne - to je hádam jasné... a reálnosť odsunu poznáš aj sám.
Rooney zabijak bol, ale posledné dve sezóny v systéme s Ronaldom a Tevézom mal na ihrisku iné úlohy, v ktorých bol btw. špičkový. Čo sa týka repre, tam mu to strieľa stále, takže v tom až tak problém nie je. Bent nie je preverený, čo to píšem všade okolo, stačí si prečítať. A Cole tak isto ešte nemal šancu ukázať čo v ňom je, avšak žiadny gólostroj to nikdy nebol a už asi ani nebude. Čo sa týka kvalít hráčov, najlepšia dvojica je Rooney-Defoe, ale tá je logicky nereálna. Reálnejšia je Defoe-Crouch, ale to pre zmenu znamená Rooney na lavičke, čo je asi ako Messi na lavičke. Nuž a Crouch k Rooneymu, to je neznáma i keď zaujímavá možnosť.
*pod Beckhamom som ti ešte odpísal, na sťažnosť.
Ano cital som. Tvoja odpoved sa mi zdala dostatocna na to aby som uz nemusel reagovat ... Citas diskusie urcite castejsie ako ja aj sa do nich ovela viac zapajas takze ja niektorych uzivatelov vobec nepoznam. Islo len o to ze sa mi zdalo ze v poslednej dobe to trochu prehanas na niektorych, ale zase chapem ze ked je toho moc tak uz to musi stvat takze ok
Aby som to vysvetlil, podľa mňa je na najväčšiu anglickú útočnú zbraň dosť neproduktívny. Samozrejme jeho neúčasť v základe je nereálna, pretože Roonez je najväčší útočný talent od dôb krysy, ale krysa bola schopnosťami v jeho veku podľa mňa oveľ oveľa vyššie.
V repre nie je neproduktívny a neproduktívny nie je ani v lige. To, že herne je to trága na drhú to je iná vec, ale nepleťme si pojmy s dojmami
No jo, je to subjektivní, PRO MĚ celkově je lepší Defoe a mně osobně se moc nelíbí, když někdo lepší (i když podle mě ) má dojet na to, že se jako by nehodí do systému.
Ale tak to proste byť musí... Keby sa Španielom nehralo dobre v zložení Villa-Torres, tiež by musel jeden sedieť, darmo by bol lepší. To ale nie je ich prípad.
Ale jo, je to tak, ale když nebudu brát ohledy na to, jak si s kym sedne, tak bych preferoval Defoa.
Sakra, ale veď ohľady brať musíš, ako inak...
Já jsem to myslel tak, že kdyby se mě někdo zeptal: Kdo je lepší, Defoe, nebo Heskey ?, tak prostě řeknu Defoe.
ale takto se ptát nejde. Obzvlášť, když k tomu nemáš kontext. Vždycky záleží na souvislostech...
A proč se teda uděluje Zlatej míč, proč se vyhlašuje nejlepší hráč světa, LM, atd. ?
Ja snáď zle vidím. Ty tam vidíš spojitosť? No to ma podrž. My sa predsa bavíme o optimálnom zložení nejakého (v tomto prípade Albionu) tímu. Tam je potrebný kontext, aby tím fungoval ako celok. To nie je FM že tam nahádžeš najväčšie mená s najlepšími schopnosťami a 90 minút si nebudú vedieť poriadne prihrať.
Ano, asi zle vidíš, protože já jsem to řek jasně, že jako hráč je pro mě lepší Defoe, bez spojitosti se spoluhráčema, bez ohledu na soupeře, atd., takže si, prosim tě, nech ty tvoje debilní smajlíky a čti pořádně, co píšu, než tady začneš rozdávat rozumy.
A my sa tu snáď celý čas bavíme o tom, kto je lepší (ako u malých detí), že? Pán urážlivý...
Bakary11
05.01.2010 12:30
Ale jo, je to tak, ale když nebudu brát ohledy na to, jak si s kym sedne, tak bych preferoval Defoa.
Přičemž to "Ale jo", tim jsem ti uznával to, že se k Rooneymu víc hodí Heskey, než Defoe, pak už jsem psal, že bez nějaký spojitosti se systémem hry a takovejch věcí, prostě jen podle INDIVIDUÁLNÍCH schopností, je podle mě lepší Defoe, nevim, co je na tom k nepochopení.
Veď to je dobre. K nepochopeniu je, prečo sa tým stále oháňaš, keď o tom nebola reč. Fajn, povedal si nám svoj názor, je správny a akceptujeme ho ale prečo si to hádzal k niečomu inému...
Mně je jedno, jestli ho uznáš za správnej, nebo ne, ale psal jsem to, protože jsem tim i začal. Ty jsi mi psal, že třeba je lepší, ale ve spojení s Rooneym je lepší Heskey. Uznal jsem ti to a jen jsem chtěl ujasnit, že i když máš s timhle pravdu, tak pro mě je lepší Defoe, to je celý.
si mě pobavil jak nikdo anglonbahor,defoe,rooney jsou lepší útočníci....možná ty by ses měl někdy podívat na anglickou reprezentaci tak ligu než sem začneš psát sračky tohodle typu
co jsem komu udělal, za co mě trestáš??
ale jo, asi máš pravdu...být tebou bych vzal telefon, sehnal si číslo na Capella a okamžitě mu zavolal tvou novou šokující zprávu, že Defoe je lepší než Heskey a že určitě musí hrát s Rooneym v základu...
po tvém telefonátu by si Capello utřel smrtelný pot z čela, protože by mu došlo, že i takový nějaký manták z ČR jako jsi ty rozumí asi lépe fotbalu než on sám a na místě by se zastřelil...a hle, najednou máš volné místo u angl. reprezentace a třeba tě osloví a můžeš si do základu narvat Angbonlahora, Defoa, Rooneyho a třeba vyhraješ MS...
stačí jen zvednout telefon...
ale jo, asi máš pravdu... jediná věta s kterou souhlasím podívej se Heskey je pro capella něco jako byl Koller pro Brucknera to je capela věc....bohužel heskey se nedokáže kvalitativně vypořádat jak s anglobahorem,tak s carewem.Angloblahor je útočník číslo 1 a carew dokáže to co heskey a ještě přidá něco navrh většinou to co se chce goly...vůbec bych se nedivil,kdyby heskeyho nevzal na MS za ty výkony si to nezaslouší a jestli vyběhne v prvním zápase na MS tak se z capella fakt poseru do MS je daleko a situace se může změnit uznávám....
mícháš hrušky s jablkama...buď se bavíme o repre, nebo o AV...já se celou dobu bavím o repre a ty to pořád motáš dohromady a argumentuješ mi tady nějakým Carewem...já jsem původně reagoval na Capella a na to, jak nechápeš co vidí na Heskeyem...
jenže ono to dost úzce spolu souvisí pokud nebude hrát v základu v klubu nemůže hrát za repre to není jako u nás,když zahřejvá v AC stejně hrát bude dřív hrál po boku rooneyho slušně,protože měl formu a vyhýbala se mu zranění nyní dle mého názoru nemá jsem zvědav,jak se k tomu postaví capello.
Vieš kto je to Lukas Podolski...?
"pokud nebude hrát v základu v klubu nemůže hrát za repre" ??to je zase co za novinku??
v zemi jako je anglie ne!
Podolski nehrál v bayernu a nehrál ani v národák gomez-klose
Hm, ale v klubu nehrál dlouho a v nároďáku většinou jo, nebo hrál v nároďáku ještě v době, kdy hrál za Koln druhou ligu.
anglie a německo nelze srovnat navíc podolski seděl za Klosem,kdežto Anglonbahor hraje v klubu a Heskey střídavě a v repre naopak....proč myslíš,že jde Beckham do AC? jenom,aby se dostal na MS a má logickou podmínku,že musí hrát...
Německo a Anglii jsi začal srovnávat ty, já ne
tvrdím jen,že žádnej anglickej náhradník v klubu nebude hrát v repre základ...jen pozice golmana je ošidná
No vidíš, a ten Heskey ti to vyvrací.
počkej,ale dřív hrál v aston ville základ nevíím,kdy naposled hráli repre,ale vsadím boty,že při příštím zápase anglie nebude v základu
Heskey hraje za Anglii v základu často, i když v klubu sedí, takže ani ten příští zápas na tom nic nezmění a vsázej si, co chceš.
Ďalší zápas Albionu bude priateľský, to znamená, že tam sa budú skúšať nielen preverení, ale aj noví hráči. T.j. Heskey tam byť nemusí. To aby si nebol príliš šťastný, že si si dobre tipol...
nebudu neboj
Však ty z toho vyrastieš...
Tak to ty si mi odborník na N-tú V koľkých zápasoch kvaldy prosím sedel? Kto odohral celé MS a celé EURO. A prečo sa to nedá porovnávať chytráčik? Veď Nemecko je pravidelne väčší kandidát na titul ako Albion, ktorý už roky až do príchodu Capella nemal nárok. Tam je ten výber rovnako náročný. Fakt škoda sa baviť s niekým, kto nemá páru...
nerozumím ti skoro nic mluv česky vůbec nevím na co reaguješ......němci vždy budou favority pro svou pohavu to už je daný léta...a to že se anglii pravidelně nedaří na velkých šampionátech neznamená nic španělé taky nepřekročili 30let čtvrtfinále a ted vyhráli ME až se probereš z diskotéky tak se ozvi
Nepochopil si ani hovno...tomu snáď rozumieš
již jsem psal
s tebou je to fakt jak mluvit do zdi...(pro Getza do múru) pořád si meleš to svoje a nechápeš, co se ti snažíme říct...
Mne preklad fakt písať nemusíš Skôr jemu.
já vím
Heskey gólově nesahá Jendovi ani po kotníky.
o tom žádná..... typologicky jsou to bijci na výhrávání soubojů
Ty si sračka, a každý má jiný názor než ty a to musíš pochopit, jdi radši kropit trávu u vás ve vesnici a nemel tady kraviny, respektuj názory jiných ... Heskey má svoji kvalitu a když říkáš že ne tak rozumíš asi tak fotbalu jako kydání hnoje
To není pravda a skoro v každém utkání co nastoupil za Anglii skoroval, což podle mě něco znamená, Carew býval dobrý utočník ale už je za zenitem, jeho golova bilance je špatná, Anglonbahor ano ale to není typický hrotový utočník, Heskey je podle me dravější, ideální pro Premier League a měl by hrát více než teď, narozdíl od toho co předvádí Carew...a poslední zápasy co sem viděl, má problémy Aston Villa vstřelit goly a chybí tam střelec tak že nevím ... co vidíš za problém co na něm Capello vidí ... a Capello na rozdíl od nás tomu rozumí, výsledky mluví za všecko
nevim,Carew se mi zda o mnoho lepsi...hlavickami,durazem a hlavne technikou a schopnosti dat gol,i kdyz to taky zadny zabijak neni...
nevím mě spíš zase Heskey ikdyž Careweho mám rád ...
O tom, že skoroval v každém utkání za Anglii mluvíš o kom? Heskeym? 57/7? To je gol na 8 zápasů. A pokud o AV, tak 18/2...
Svoje kvality má, ale ani zdaleka nedosahují kvalit ostatních anglických útočníků.
Ne sorry nemyslel jsem jako statistiky celé jeho kariéry, ale poslední zápasy, když nastoupí pod Capellem prodá na hřišti všecko co umí a dá ob zápas gol, je důležitej a asi pro Capella víc než nějaký techničtí mistři, neříkám že je the best forward ale podle mě patří do základu Aston Villy a hlavně má kvalitu a prosazuje jí na skutečné úrovni ... ale máš pravdu v tom že jsou lepší útočníci než on, ale on prostě zapadá do filozofie trenéra ...
dlouhodobě repre útočník a nehraje v B4
vidíš, jak je na tom repre Anglie špatně v útoku...
A co by tam dělal? Já bych radši hrál za Aston Villu než v BIG4. Na big4 mi vadí, jak si všichni čtyři myslí, že jim patří Premier League.
Neboj, už je to jenom BIG3.
Já chci SMALL20
ebo aspoň 10 týmů co mají na titul, dalších 10 by se jim tam motali, nebo hráli o sestup.
Od toho je Francie nebo Německo.
hraje v Big7
No páni, katastrofa, kam ten svet speje... Čo má povedať Quagliarella, Llorente, Defoe, Podolski a ďalší. A predstav si, Albion má jedničku na poste brankára mimo Big4, hrúza.
a co Foster
Jedničku ku*vafix
no šak
Heskey je kvalitní útočník, odvádí kvalitní práci a rozhodně může být klubu prospěšný, pokud se na něm postaví taktika -archaický útočník. On má výhodu, že se nedá hodnotit podle golů, protože od toho tam není. Pasuje mi do klubu ze spodku tabulky, kdy právě on bude tím tahounem, bude dostávat většinu míčů, Wigan byl pro něj ideální.
O zmíněných klubech - v Chelsea by dělal nejlépe 4. útočníka, v Liverpoolu by byl na hrot dvojka. Tam by na škodu nebyl, taková pojistka v případě zranění Torrese, popřípadě přiklepávač k němu.
Na to, aby robil v Live náhradu za Torresa nestrieľa góly a meniť systém, to tam môže byť fakt hocikto...
nechapu uvazovani nekterych lidi...tvrdit ze Carew,Heskey,Zamora,Cole nejsou poradny utocnici,protoze nedavaji moc golu,je velice humorny...
Tak ono je to jako v záloze - DM taky není často vidět, do šancí se dostává zřídka, netvoří ale přesto je často nejdůležitějším hráčem. Typickým příkladem Makelele...
Goloví hráči, ti kteří goly připravují, ti kreativní jsou mnohem více ceněni než ti, kteří odvádí černou práci. Ti jsou občas velmi důležití, ale rozdílovými hráči až tak nejsou. Bez černé práce se v útoku obejdeš, ale bez golů nikoliv. A vzhledem k formě a střelecké potenci Rooneyho by se tam někdo golový šikl.
souhlasim se vsim,ale vysvetlovat jsi mi to nemusel jinak golova potence Rooneyho v narodaku je celkem slusna,on potrebuje,aby mu ty sance nekdo pripravoval,takze Heskey se k nemu dost hodi...ale i tak spise vidim na Colea,ktery je vice golovejsi...
To vidíme všetcia, ale v prvom rade je zranený (a forma po návrate rozhodne) a v druhom rade Capello aj tak trochu viac preferoval vždy Heskeyho.
*všetci
uvidi se...nejspis vezme oba dva? nebo ze by prekvapko typu Zamora? mno,jsem zvedav
Byť to mnou, tak vezmem asi Rooneyho, Defoa, Croucha a Heskeyho. Inak povedané, dve osvedčené a na seba zvyknuté dvojice - Wazza a Heskey (kedže Rooney má základ istý, tak pravdepodobný, pokiaľ sa Cole nevráti v predošlej forme) z repre, Defoe a Crouch z Pompey i Spurs. Obe dvojice spolu typologicky sedia. V prípade použitia prvej varianty neúspešne, môžeš vytriedať Defoa za Heskeyho a budeš hrať prevažne po zemi. V takom prípade je ďalší útočník typu Bent, Agbonlahor zbytočný, Cole až prebytočný. 5 útočníkov by v pretlaku v zálohe nerobilo dobrotu, ale... Problém by v takom prípade ale mohol nastať, ak sa ti zraní Rooney, prípadne Defoe. V prvom prípade ti to do značnej miery vypojí Heskeyho. Povieš si, fajn, postavím dve Slepice. Čo však, ak to nebude v zápase k prospechu? Akým žolíkom je v tom prípade Heskey? Nulový. Ak sa ti pre zmenu zraní Defoe, jedinou záložnou variantou by bolo poslať Croucha a hrať na vysoké lopty. Inak ti už ostáva len postaviť 5člennú zálohu s jedným hrotom - za bežných podmienok by to malo znamenať posadiť Rooneyho, to sa však nestane a sám je tam nulový. Postaviť tam Croucha, ťažko povedať, či by mu nechýbal second striker a nemal by po sklepnutí pre krídlo problém okamžite byť v útoku. Tak som ho nevidel hrať už dávno. A Heskey? Ako jediný hrot, smiešna predstava. Je to námet na zamyslenie, či by tých 5 nakoniec nebolo optimálne číslo...
Bent, Cole, Crouch, Defoe na plac
Čítal si to vôbec a rozmýšľaš aj realisticky? Nezá sa mi
Precital som si to... V prispevku hore som napisal ze aby nehral Rooney je nerealne a tato stvorica by bola iba moje zbozne prianie. Ale ked to mam zobrat realne tak si myslim ze Capello zobere 4 utocnikov (pri pretlaku v zalohe ked sa ocakava ze zobere aj Becksa by bola hlupost brat 5-tich forwardov) a iste to maju momentalne iba Rooney a Defoe. Je jasne ze spolu hrat nemozu takze Defoe (aj ked je podla mna lepsi striker) bude hrat druhe husle. A koho k Rooneymu? Heskey sice hral kvaldu, ale ako som uz napisal anglicko ma typologicky podobnych a kvalitativne lepsich hracov ako je on. Do dobrej formy sa rozohral Crouch a od Colea to zalezi v akej forme bude po zraneni. Takze keby som bol ja trenerom utocny kvartet by vyzeral nasledovne: Rooney, Defoe, Crouch, Cole(Heskey) pricom by som zrejme postavil zaklad Rooney - Crouch a dufam ze Wayne bude davat goly aj proti silnejsim superom
Môžu, ale záleží od zápasu. Keď v priateľskom proti Holandsku v druhom polčase Defoe k Rooneymu nastúpil, bol to prospešný ťah. Ale aby ich v každom zápase stavalpri sebe od začiatku, to je sci-fi. Inak môj názor na to je jasný - Rooney, Defoe, Crouch, Heskey. Takto by to proste malo byť (čítaj Capello postaví)... Špekulácie a želania to nezmenia.
Tak Heskey až tak v základu nehraje, takže je tu obrovská šance pro ostatní.
Rooney sice v kvalifikaci golový byl, ale je otázka jak mu to bude střílet proti Brazílii a spol, ne proti Andoře a spol. Tam se obávám, že budou muset goly střílet především záložníci.
To až taký problém posledný rok nie je, takže na to by som sa nespoliehal...
Vidím to podobne i keď nerád. Otvorene - tam s tým nebude mať podľa mňa problém akurát Defoe. Crouch teoreticky. Heskey nič, Rooney môže a nemusí a z prípadných náhrad - Cole nie je istota, Zamora taktiež, Agbonlahor má v zakončení ešte čo doháňať a Bent na to nemá psychiku, ten v tom môže len prekvapiť.
Rooney góly dávat bude. On má prostě letos v MU pocit, že to všechno musí rozhodnout on, proto to bere tak často na sebe. V repre to tak moc nedělá a navíc toho hodně vybojuje, mám pocit že Capello se naučil těžit z jeho práce, pro národák bude užitečnej
souhlas + má v repre za sebou parádní zálohu a to se pak hraje trošku jinak, než když má za sebou zálohu, která je teď v Manchesteru...tam je bohužel letos v United zakopaný pes...
A to isté sa naučil v kombinácii s Heskeym, pre doplnenie...
Proto si taky myslím, že Heskey bude tím 4. útočníkem v nominaci. Jednak jeho souhra s Waynem a jednak taky to, že narozdíl od Benta, Cola nebo Zamoru něco odehrál i v kvalifikaci.
Som rád, že sa opäť zhodneme. Pokiaľ 4, tak títo, pokiaľ 5 a bude sa prihliadať na kvaifikáciu, tak Cole, avšak mať troch silových forwardov na hrot, to tam radšej dať tú šancu Bentovi, keď si ju uź zaslúžil i keď u neho by to bolo skutočne len ako piate koleso na voze a to doslovne...
*reálnejšia, tak ako píšem (tu niekde ) je varianta 4 útočníkov.
villa pujde dolu,stejne jako minuly rok. jim forma kolisa nejvic z prvni ctyrky. a ashley young je nejvice precenovany hrac ligy. jeho crossy maji desetiprocentni uspesnost.
lol,bavis me..Ashley je nejlepsi kridlo,pokud beru v potaz pouze anglicany a jedno z nejlepsich kridel v PL.
Momentálne rozhodne nie. Lennon i Milner sú lepší.
:)
ano,villa pujde nejspis dolu...preci jen nemaji takovy zaklad jako City,nebo Slepice...ale to je prave na nich tak moc sympaticky,ze se dokazi rvat..takze doufam,ze tihle bohaci skonci prave za Villou...
Základ mají srovnatelný, spíš jim chybí kvalitní náhrady...
nvm,jak muze nekdo napsat,ze Dafoe je lepsi,nez Rooney...no ale k veci,podle me by mel vzit Capello 5 utocniku a to:Rooney-Dafoe-Bent-Heskey-Agbonlahor
Crouche,to drevo nebrat,Cole nema po zraneni formu zatim a nemyslim,ze by se mu dostavila,Zamora,pri vsi ucte,na repre nema.Koho dat k Rooneymu pak by se dalo volit podle kvality a herniho stylu soupere,variant je hodne.
Když veme pět útočníků tak pak musí vzít jenom tři křídla nebo tři střední záložníky a to si myslím že neudělá. Leda že by jeden z nich byl nějakej útočník schopnej zahrát i na křídle a to mě napadá jenom jeden a ten je letos bez formy.
kterej?jinak koho myslite,ze vezme do zalohy?
Owen?
nebo Walcott
Myslel sem Walcotta jinak já anglickou ligu sleduju jenom zlehka většinou jenom sestřihy, na to koho vezme jsou tu větší odborníci, ale když už tak záloha je jasnej základ Lampard+Gerrard do středu, náhrada do středu pojede určitě Barry a čtvrtej střeďák nevím kdo jestli Carrick nebo nekdo jinej to netuším(škoda Owena). Na křídla bych řekl že to má jistý J. Cole asi i Young do leva a na pravo jsou tam Lennon,SWP a Becks, kterej by mohl zaskoit i uprostřed tak su zvědavej kdo zůstane doma.
Zapomněl jsi na Milnera, ten chybět nemůže. Momentálně má možná nejlepší formu ze všech záložníků na Ostrovech, společně s Lennonem.
Jeee vidíš na toho sem uplně zapoměl.... ta konkurence v pravo je hodně velká, možná by byla varianta pokud bude Becks hrál v AC tak ho vzít jako čtvrtýho do středu, v Miláně bude hrát stejně středovýho...
Jo, to sem tu taky včera psal Záleží, jak se mu bude dařit, jak moc se bude trápit Carrick a jestli se dokáže vrátit Hargreaves. Pak už by byli ve hře teoreticky jen Jenas a Huddlestone.
tak zrovna tito dva spolu hrat uprostred asi nebudou...ale oba pojedou,to mas pravdu,Barry je taky jasne,dal Becks,Lennon...a pak jen otazniky...Carrick v nynejsi forme asi ne,SWP,Milner,Downing s otazniky...fakt jsem zvedav,koho nakonec Capello vybere
V té velké konkurenci, co je napravo, nemá nic jistýho ani Becks.
pokud bude Becks hrat pravidelne v AC a nezrani se,tak pojede,to jsem si jisty
Becks to určitě nemá jisté.
Walcott momentálně na základ nemá, je v úděsné formě. Pokud mluvíš o špičkovém útočníkovi, který dokáže i na křídle, tak mě napadá Gabby.
Gabby ma este od spickoveho utocnika daleko, jeho zakoncovanie je v porovnani s top kanoniermi v anglicku (Defoe, Bent) podpriemerne a myslim ze v tomto smere ma navrch aj Rooney. Gabby je rychlik a vie vypracovat sancu sebe alebo sojmu partakovi v utoku ale potrebuje k sebe silneho zakoncovatela akym je napr. Carew pretoze on sam hrozne vela sanci zahadzuje
Já tu porovnávám Gabby x Walcott, pokud se jedná o křídla/útočníky. To, že jsou ostatní jinde je mi úplně jasné, ale pokud by měl jet jeden z těch dvou jako pátý útočník, volím Agbonlahora...
myslim,ze dva golovy "zabijaci" Rooney,Defoe a k nim dva pracanti Crouch a Heskey jsou dobra varianta,jak uz pise Getzo nahore...ma to logiku,hraci jsou na sebe zvykli a dokazi se doplnovat a navic mas vice hernich moznosti...zda brat dalsiho utocnika je otazka...stejne budou hrat vzdy dva,maximalne tri,pokud se bude tlacit do plnych...
Tak pán odborník, v prvom rade keď bude hrať Willem Dafoe v útoku, veľa toho Albion nenahrá. V druhom rade je to prosté, Defoe má formu streleckú, ale aj hernú, zatiaľ čo Rooney tú druhú zatiaľ márne hľadá. Crouch nie je žiadne drevo, to by si ale musel PL sledovať aj mimo MU a rovnako tak by si vedel, ako dobre dokáže Defoa na hrote doplňovať. Cole žiadnu formu nehľadá, pretože je ešte stále zranený. (koleno) Bent na to nemá psychicky, Agbonlahor zakončením a skúsenosťami s veľkými zápasmi. Jeden z nich by však, podotýkam, prekvapivou možnosťou bol. Variant vôbec tak veľa nie je.
To jsi vzal kde, že je Crouch dřevo?...V Liverpoolu, u Pompey i u Tottenhamu hraje velmi dobře...Se divím, že i přes jeho výšku ho na hřišti nevidíš.
VIVA ESPANA
http://www.youtube.com/watch?v=r8cDvm26VYI
Heskeyhe nebrat.
duvod?
Svoje si sice odvede, ale nic navíc nepřidá, raději bych tam viděl Zamoru nebo Colea.
http://www.premierleague.cz/aktualne/komentare/nejlepsi-vyroky-za-rok-2009/?aktualitaId=5084
Další výroky od mé maličkosti
Seaman , Fergie, Reid, Big Sam, Evra, Waddle,
A Alan neni k smíchu, to je pravda
šťědrý...oprav si to
jinak
OT:
Dossena je už v Neapole, cena 4,4 milióna libier. Do 48 hodín by mal na hosťovanie, či prestup ( dúfam, že prestup ) vypadnúť Voronin do Nemecka, či Ruska. Brums ponúkajú 8 mega za Babela. Tak konečne sa Rafa zbavuje nenazvem to odpadu, lebo nosili najkrajší dres na svete, ale skôr posíl, ktoré nesplnili očakávania.
Tesne pred podpisom by sa mal nachádzať Maxi Rodriguez. Našťastie fámy o RvN sa ukázujú naozaj ako fámy.
A prý ste chtěli Shawcrosse, tak si Stoke řeklo o 20 mega, aby vás přešla chuť Ale je to trošku bulvár, takže brát s rezervou.
Voronin ,Dossena, Babel... Z mého pohledu tam chybí ještě Degen, pokud by to všechno byly přestupy, tak by Liverpool trhnul dvacku, za což se už dá koupit slušný hráč. A možná bych obětoval Rieru a koupil kvalitnější.
hlavne ten Lucas tam...Liver by mel koupit utocnika,mozna jedno kridlo
Jsem zvědavej co plánuje do budoucna s Lucasem. Jestli orální sex a základ nebo jeho výrazné zlepšení.
A Merida možná zdrhne do Atlética, pěkně se to vyvíjí
Merida dostal šanci v Arsenalu,ale kazil co se dalo.. Nemá na to hrát v prvním týmu.. Jinak by mě zajímalo , jak to je , ale klidně at jde ..
Tak mě spíš zaujalo to, že je to další hráč AFC, kterej nesouhlasí s nabízenou smlouvou, jinak ať si jde kam chce, v PL bude o kopyto míň.
Poprosím neurážať. Slovom kopyto si predstavujem veľa vecí, ale aj použiť by sa malo správne
Vysvětlení kousek níž
To samý, co píšu Amosovi, patří i tobě hrubasi. U tebe mě to jen překvapuje o dost víc než u něj.
Ani nie. Čo sa nenarodí na ostrovoch, o to hrubas a Chazy (pri Wigane paradoxne naopak) ani nejak nechcú zakopnúť. Na to som si už zvykol a neodsudzujem to, ale úplne neznámeho hráča (asi, ak sa o ňom tak vyjadrujú) by vopred odsudzovať nemali.
No tak jasně, ale kopyto? To si teda vyprošuju.
Ja som si už vyprosil...
Jenom takový popíchnutí I když zrovna Merida mi nikdo do oka nepadl, národnost nenárodnost
To přijde. I když teď, jestli odejde, tak už se do PL asi těžko vrátí. Nebo to má bejt hostovačka?
Nee, někde píšou že už je to hotovy. Má to být tak, že Meridu naštvala výše nabídnutýho platu (jak neobvyklé v Arsenalu) a upsal se prý Atléticu. To by asi znamenalo že tam odejde jako volnej hráč v létě. Ale moc info k tomu není, takže to neber nějak směrodatně
Nechci, aby zdrhl tak brzo. Ale co se dá dělat. Navíc Jackovi a Lansburymu to stejně neuleví, furt je tam ta konkurence obrovská.
Čo mi to prípomína...á, Cashley
Cashley, Flamoney, Hleb...
Ademoneyor... U Hleba to aspoň celkom chápem.
To jo, ty londýnský taxíky sou svině.
V CC patřil vždycky k tomu nejlepšímu. Seš na něj jenom vysazenej, protože je to Španěl, předpokládám. Vidim v něm větší potenciál jak v takovém Velovi.
Ale aj tak ma najviac dostalo to hrubasove "kopyto" a nepotrebné "burritos" j_mrázika
Mrazíka nikde nevidim.
Pod Maxim Rodriguezom to rozobrali viac
repre:
Green,Hart,Foster
A.Cole,Rio,G.Johnson,Terry,Bridge,Carragher,Lescott,Upson
J.Cole,Beckham,Lampard,Gerrard,Lennon,Barry,Milner,Young(SWP,Hargreaves nebo Carrick)
Rooney,Dafoe,Crouch,Heskey
Carragher Foster
foster jako trojka pojede si myslim,stejne tam bude do poctu
trojka MU na mistrovstvi? doufam ze ne...
premyslelo se o nem jako o jednicce...nema na to,ale podle me trojku nebude brat nikoho zkusenyho,jen nekoho mladyho,aby posbiral zkusenosti.Napada te nekdo jinej?
to jsou hrozny reci...trojka nabira zkusenosti...to je stejny jak v hokeji,vezmem mladyho na trojku,aby nabral zkusenosti...ale uz to,ze se trojka na led nedostane a vlastne stravi MS na tribune u baru...u fotbale to je skoro to same...maximalne jim bude hazet piti,z toho moc zkuseny nebude...spis vezmou mladyho,protoze starej by jim tam blbecka delal asi nerad Jinak doufam,ze trojka bude Green,James (pokud bude zdravy) a "zkusenosti sbirajici" Hart,pro kteryho to bude aspon fajn vylet
Já bych chtěl Harta jako jedničku repre. Sice je to obrovskej tlak, ale momentálně je na klubové úrovni ze všech adeptů jasně nejlepší. Jamese tam moc vidět nechci, stejně si asi sedne na lavku i v Pompey, Begovič je ve formě.
Jasne,misto Jamese si dopln libovolneho zkusenejsi golmana...Hart je sice kvalitni,ale podle me by to nezvladl...na Anglii budou uz tak dost velky tlaky
Já vím, ten tlak by byl obrovskej. Ale kdyby byl jednička, tak zaslouženě. Nakonec to ale bude Robert
I tak by to nebylo fér vůči golmanům, kteří chytají základ, jako Robinson nebo Kirkland.
VdV
05.01.2010 12:42
..Crouche,to drevo nebrat..
Hm, ještě před chvilkou to bylo dřevo a najednou jede na MS
psal sem sestavu podle toho,jaka si myslim,ze nakonec bude...Crouche tam nechcu samozrejme,to nepopiram.
A dôvod je, že je to drevo, áno?
Posledni dobou hral vyborne, desna skoda, ze se zranil, protoze Carewa posadil na lavicku. V Repre urcite musi byt, s Rooneym se paradne doplnuji a oba jsou schopni podavat lepsi vykony nez v klubu.
http://www.premierleague.cz/aktualne/komentare/nejlepsi-vyroky-za-rok-2009/?aktualitaId=5084
:)
vůbec to tu není podruhé
Snad neocekavas ze bych tady procital diskuze
promiň, asi jsem tě přecenil...
čemu se sakra divíš?
Reakce jsou tu dost prehledny na to, abys pochopil, ze tvymu prispevku..
vážně
Chazy uz neni to,co driv byval...
c'est la vie...
Už jsi změnil názor jo? ;)
Rozhodne, jeho vykony z posledni doby si o to rikaji.
Hlavně ať zůstane u Villans.
A Harewood u Magpies - na tribune je ho skoda. Sance by moh dostavat Delfouneso, i kdyz jsem ten zapas v FA Cupu nevidel, tak treba mel jen stesti.
Harewood by v EPL chybí. Snad u Magpies opravdu zůstane. Delfouneso mě moc neuchvátil zatím :)
Už je zase na tribuně ve Ville.
On se vátil už jo? To mi nějak uniklo.
Jo, těsně před Silvestrem mu skončilo hostování. Hughton se ted soustředí na nákup Beckforda, ale Harewood hrál dobře.
Jsem netušil, že se tu někdy dozvím nějaké zajímavé info , tak dík :)
Kdoví, co ted bude s Marlonem...
co by, v base není poprvé, on to tam už nějak přečká, a ani jeho zadek nedojde k nějaké úhoně....
Je tu někdo, kdo sleduje League One, respektive Huddersfield?
až je koupí nějaký ropák, tak zde jistě najdeš spoustu jejich fanoušků...... , co o nich potřebuješ konkrétně vědět?
Jak chytá Smithies.
Heskey a důležitý ???
Hezky užitečný
Co na něm všichni vidí Podle mně pruměrný utočník a na Live nebo Chelsea nemá...
Ikdyž v současné době má na Live skoro každý
třeba i ty viď ??
No to zase ne...Ikdyž když hraje základ Lucas
No nemá ve svém věku na Live nebo Chelsea to už má za sebou, ale ve svých letech to byl s Owenem v útoku zabiják a pořád to umí a proto je to útočník pro Capella, jemu stačí minimum prostoru a dá ten gól, často ten první a důležitý a po 65 min střídá .... nevím neříkám že je to na základ Albionu ale má tam být ... Liverpool moc nesleduju, mám rád trenéra jejich to je borec číslo jedna a kdo řekne že ne, tak ať radši nekouká na fotbal, má omezené finance nemůže nakupovat jak Ferguson nebo Abramovič ... ale Alonso není Lucas to je pravda
A to má jít do čukotky nebo za Rafou, aby na sebe nechal pískat kvůli tomu, že nedokážou využít a ocenit jeho přednosti?
Je to naprosto průměrný hráč, tu repre nechápu už vůbec .. Aglonbahor by si ji svými výkony zasloužil daleko více než on ..
200. pre Defoa ako najlepšieho strelca MS 2010.
Jo
heskey je na nic at ho villa prodá a koupí kvalitnějšího hráče např:Ryan Babel
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele