O Matouškovi uvažoval i Jarolím, ale nakonec pomůže jednadvacítce
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Csaplár posvětil odchod Matouška, věří, že ho nahradí Antwi
15.09.2018, 21:26
Slavia vzhledem k marodce angažovala Traorého a Matouška
03.09.2018, 17:02
Z reprezentace vypadli čtyři hráči, Jarolím povolal tři slávisty
02.09.2018, 13:50
Do Slavie by měli přijít Matoušek a Traoré
02.09.2018, 12:46
Jednadvacítka dodatečně povolala Trubače s Kvídou
31.08.2018, 14:36
Česká reprezentace změnila hotel, bude bydlet na Vinohradech
28.08.2018, 22:25
Je to spíš rumunský nároďák, mrzí Jarolíma málo Čechů ve Spartě
28.08.2018, 18:10
Jarolím nominoval novice Petráka, do reprezentace se vrací Dočkal
28.08.2018, 13:38
Slavia dotáhla Matouškův přestup, podepsal čtyřletou smlouvu
09.08.2018, 18:23
Slavia podle Tvrdíka uzavřela přestup Matouška z Příbrami
07.08.2018, 23:55
Komentáře (149)
Přidat komentářOpravna maturita z cestiny
Co je na tom k smíchu?
Nic. Raději bychom za to měli Matouška pochválit.
no pokud je to státní čeština, tak je to velkej výsměch...protože tu teď dá i debil
pokud je to z profilový části od školy a vytáhl si něco težkýho, nebo ho potopil profesor, tak se to dá pochopit...
jo profesor byl Spart'an
V době maturity ještě nikdo nevěděl, že skončí ve Slavii. Takže spíš byl profesor kovanej komunista-duklák, který neunesl, že Starka sebral Dukle trofeje.
pochybuji, že u maturity je nějaký profesor, maximálně tak možná UČITEL.
my jsme na gymnáziu oslovovali učitele jako "profesory" a na ostatních gymplech to byla taky běžná praxe
sorry, pokud jsem tě tím nějak pohoršil, protože jsi zvyklej na něco jinýho
to, že jste je tak oslovovali, tomu věřím. Nicméně toto oslovení si nezaslouží, jelikož titulu profesor zdaleka nedosahují. Buď učitel, nebo magistr a jestli vůbec. To, že si tak nechali říkat, tak to jste je měli poslat do pr.ele, jelikož na to nemají právo.
Takže nic proti tobě, ale proti těm krysám, kteří znevažují titulu profesora.
Taky to nechápu. Ale to je vůbec celá ta arogance středoškolských pedagogů. Pak člověk přijde na univerzitu, kde učí lidi, co něco umí a když jim někdo řekne "profesoere", tak to hned opraví a studenty oslovují kolikrát kolego, aniž by to úplně odpovídalo.
přesně tak, měl jsem to podobně a s tou arogancí plně souhlasím, hlavně u těch starších ročníků
nic takoveho jsem na stredni nikdy nezazil
Protože na středních školách či gymplech jsou prostě nýmandi co se většinou už nikam dal nedostanou a na víc stejně nemají. Málokdo tam dá do sve prace něco navíc. Za 4 roky co jsem byl na střední jsem měl možná tak 3 lepší učitele...
na vejškách jsou ale taky strašný čuráci, pomohlo by školný jak řemen. to by těmhle kktům vzalo vocas z plachet, pak už by je studenti mohli otevřeně posílat do děr v mezinoží.
Ja se omlouvam, ze vam narusuju tenhle stredecni koutek kritiky, ale puvodni vyznam slova professor z latiny znamena, svete div se, proste jenom ucitel. To je zabehla praxe a to, ze to pozdeji dostalo nejakej vyznam nebo stupen v ramci univerzitniho vzdelavani, je vec jina. Takze to, ze si ucitele na strednich skolach a gymplech nechavaji rikat "profesore/profesorko" nijak nesouvisi s akademickym titulem (protoze prevazne jsou vsichni magistri ze jo), ale s nejakym historickym ustalenym spojenim
Ano, jenže ten význam slova se v čase mění, že. A to, že si to názvosloví drží učitelé pouze na gymplech, o něčem vypovídá. Mně to třeba osobně zpětně vadí ten celkový přístup podstatné části středoškolských učitelů, když člověk pak na vysoký viděl ten kontrast, jak se může pedagog chovat.
A můžu se tě zeptat, jak přesně se ten význam slova v čase mění? Učitelé na gymplech pořád učí nebo ne? A to názvosloví se na gymplech drží asi kvůli tomu, že to není tak dlouho, kdy se tam ta latina učila. Já sám si pamatuju, že v prváku na gymplu byla možnost vzít si nepovinnou latinu. A to, že některý středoškolský učitelé se chovají jako idioti, to je jasný a všude stejný. Podobný kretény najdeš na VŠ, ZŠ, jazykovejch nebo soukromejch školách. Jenom bych závěrem zdůraznil, že je sakra rozdíl mezi středoškolským vzděláváním a tím vysokoškolským (což je ale jasný že jo).
Třeba tím, že ve chvíli, kdy je profesor akademický titul a navíc dost zásadní a všechny ostatní stupně školství pro učitele nepoužívají oslovení profesore, tak fakt nechápu, proč by to měly zrovna gymply nechat.
Navíc většinou, pokud byl na gymplu někdo, kdo učil na VŠ a učil v menším rozsahu i na gymplu, tak ten se většinou sám ohradil, ať mu říkáme titulem.
Já ti rozumím, jak to myslíš. Já ti chci vysvětlit, že v úplně původním významu se na latinsky mluvících školách označoval učitel slovem profesor (od profiteri = veřejně prohlašovat, vyznávat). To, že se z toho částečně stal akademickej titul je až otázka ranýho novověku. Ale to přece neruší to původní pojmenování, navíc když ten původní význam existoval a existuje vedle toho akademickýho pojmenování v klidu dál.
A je jasný, že člověk, kterej učí na VŠ, se proti tomu ohradil, protože na VŠ se klade velkej důraz na správný oslovení. Jsem si jistej, že drtivá většina akademiků tě opraví, když je místo "pane docente" oslovíš "pane doktore" (že je "degraduješ" o jeden stupeň) nebo opačně.
A hlavně, je to úplná blbost. Kdyby byl největší problém českýho středního školství špatný oslovování učitelů na školách, kde se dřív učila latina, tak se máme královsky.
Já vím, že to je dané historicky. Ale nemyslím si, že v době, kdy jsou na gymplu dva ročníky latiny o jedné nebo dvou hodinách týdně, je nutné tohle oslovení dodržovat. Navíc v době, kdy je to zaměnitelné s významným titulem, to považuji za projev arogance.
Ale to máš stejný jako inženýr a inženýr. Je běžný, že třeba nějakýmu konstruktérovi se střední se říká inženýr, přestože to s tím titulem nemá absolutně nic společnýho. My jsme třeba na gymplu měli dvě možnosti, jak kantory oslovovat - profesor a nebo titulem. Někteří mladší chtěli, at je oslovujeme křestním jménem, což se mi nikdy moc nezamlouvalo vzhledem k mé snaze držet si odstup od autorit. Ale když se na to podíváš s jinýho úhlu pohledu, tak aby nějake osmnáctiletej vocas říkal středoškolskému pedagogovi "paňčelkooo" jako v první třídě, tak to se fakt moc nehodí. Ten rozdíl by tam měl být znát, protože na základkách to máš spíš než učitelky takový maminy, který maj rády děti a k tomu uměj násobilku. Na tý střední/gymplu už přecijen ti kantoři jsou obvykle kapacitami v rámci konkrétního oboru a přestože ti třeba dějepisáci neřeknou, kolik máme chromozomů, tak v tom svým jsou odborníci
To je dobře, že Tě na gymplu učily kapacity v oboru.
to je i na VŠ
co by delal profesor na stredni... i na vejsce jich zas tak moc neni.
U nás to bylo podobný, ale s tím moc nepochodili, jelikož profesorové to nejsou. Málokdy se našel někdo kdo byl třeba alespoň PhD...
Presne i My jsme tak nekoho na gymplu oslovovali, ale ted uz nekolik let vim, ze na gymplu neni ani docent, natoz profesor, u nas nebyl ani nikdo s tim PhD., ale verim, ze na nejakym TOP gymplu treba bude
u nás byl jeden, takže asi tak někteří na druhou stranu neměli ani jeden
ani jeden titul....
Jojo u nas takovi byli asi 2
Tak dělat si PhD. nebo ještě nějaký vyšší titul a zároven u toho učit na střední, to by musel bejt drsnej machr...
Pokud to ta škola ale vyloženě vyžaduje, tak asi nepůjdeš proti všem s nějakým soudním sporem apod.. Zvláště ve věku středoškoláka..
Takže jim prostě profesore, profesorko říkáš, i když je to obyčejný absolvent pedagogické a o životě ví skoro stejné hovno, jako ty.. Přiznám se, že během gymplu jsem nad tím ani moc nepřemýšlel. To až na výšce, kdy profesor byli prostě jen ti machři.
jak píšu výše... nemyslel jsem titul profesor, který má opravdu málo vzdělanců...ale byla to terminologie, kterou po nás vyžadovali na gymplu a i od kámošů z ostatních gymnázií jsem měl takový info
Jo vsak v pohode, taky jsme to tak meli :) ale ted bych rozhodne nikomu na tom gymplu profesore nerekl, to je opravdu jak pise vyse F.Torres znevazovani toho titulu.
však na to narážím, že se označení profesor špatně využívá na středních školách
Však jsi to použil dobře, je rozdíl mezi středoškolským profesorem a vysokoškolským profesorem.
Není to žádné "špatné používání", jak ti bude tvrdit Torres.
na gymplech je to historicky daná tradice...
To ze je neco historicky, tak to neznamena, ze to je dobre
cela zkouska z cj je státní.
No pravděpodobně se bude živit fotbalem, takže ta maturita je jen formalita a daji mu to
Nic!
- Václav Kadlec
A? Každej není génius. I člověk, který má problémy s maturitou z češtiny, může být chytrý a úspěšný. Ale to ti ještě časem dojde...
Hlavně vzdělání je skoro k hovnu samo o sobě - důležitá je odbornost a praktické znalosti a to školy většinou moc neučí. Celé školstvi až na výjimky (ryze uzkoprofilově zaměřené) je odtržené od reality praxe a dají ti do zivota jen základ obecných znalostí, které v praxi pracovního trhu nemají valnou hodnotu.
celkově princip povinných předmětů na sš a vš je k ničemu. Uznávám že vysokoškolák by jakýsi obecný rozhled mít měl, ale některé předměty jsou pro určité obory k,ničemu
A napadlo te nekdy, ze ne kazdy vzdelani vnima jen jako prostredek, ktery vede k vyssimu vydelku?
Přesně, já si pamatuju případ kluka z nějakýho gymplu v Praze asi dva roky zpátky. Ten kluk byl hrozná bedna na matiku a fyziku, s tím učitelem spolu počítali pokročilejší příklady pro VŠ a bylo jasný, že půjde na MAtFyz. Ale měl problémy se slohem a nesplňoval základní požadavky na slohový cvičení v rámci maturity z češtiny a mám pocit, že ho i nechali rupnout. Až po domluvě ministerstva a tý školy mu trochu upravili podmínky pro sloh (prodloužili čas na psaní atd.), aby mohl odmaturovat. To, že se pak dostal jako jeden z nejlepších na MatFyz asi nemá cenu dodávat.
To je pravda, může. Na druhou stranu, zrovna čeština, slovní zásoba, vyjadřování, znalost gramatiky apod. docela odráží inteligenci. Ale neber to doslova, každej má vlohy k jiným předmětům/odvětví samozřejmě.
no ale třeba čeština je i literatura ...já třeba na čtenářský deník absolutně sral ...a u maturity jsem byl de facto jako skoro anarchista a vyvrhel, že jsem nečetl něco co mi společnost předurčila, že prostě číst budu.
Tak ono hlavně v dnešní době, kdy maturita z čeština je spíše nahrazována všeobecným přehledem a logikou, to tvrzení maydaye už moc neplatí.
Ja si jen myslím, že chytrej člověk by neměl mít potíže se svým domácím jazykem, ten se prostě gramatiku musí naučit. A literatura jde taky docela ojebat a člověk to nemusí číst.
Jazyk ovládat můžeš, ale to ti až tak nepomůže třeba u cvičení, kdy máš článek a musíš k němu vybrat vhodný nadpis ze 4 variant, které se liší jedním slovem (jež jsou synonyma) - toto už není o jazyku ale o citu případně logice, což s jazykem až tak moc společného nemá.
To je pravda a tam už i chytrej člověk problémy mít může, když sere na čtení. Já jsem taky na čtenářskej deník sral, sepisoval jsem to o svaťáku, abych to na maturitě mohl předvést a z knížek jsem věděl zhruba souhrn, kterej jsem si našel.
já četl jedinou věc od Orwella a to farma zvířat ...a to hlavně protože mě to téma zajímalo a bylo to velmi chytře napsané... to byl celý můj čtenářský deník
To zas já celé dětství četl, od první třídy do takových patnáct šestnácti jsem v každé volné chvíli četl, protože tehdy ještě každej neměl chytrej telefon nebo počítač. Dnes dám tak jednu dvě knížky za rok o dovolené
tak já četl taky ...ale to co zajímalo mě, kovbojky, gangsterky a tak spíš ...a pak fůru časopisů, rychlý šípy jsem úplně hltal třeba.
No tak já samozřejmě taky v těch letech, Foglarovky. Verneovky, to jsem sjel snad všechny knihy.
Skvělá kniha.
naprosto super, celé to přesně zhodnotil dopředu jak se to vlastně bude vyvíjet
Jj, pamatuju si, že z povinné četby jsem taky četl jen něco.. Ale tohle jsem četl fakt s chutí a měl to přečtené za chvilku, protože to bylo strašně chytlavé..
prý i to 1984 je super ...někdy si říkám jak se k tomu dokopu, ale co si budem povídat... nedokopal jsem se ještě
Nevidím na tom nic tak hroznýho.
Někdo má buňky na češtinu, někdo na matiku, někdo na fotbal a jiný sporty, někdo na kreslení atd
Co se týče oslování profesorů, tak zkrátka profesor je učitel na střední.
To je jak se vztekat, že na učňácích mají "mistry" a říkat "jo? vždyť nevyhrál žádnej titul!!! a nabubřele si říká mistr!"
Vždyť je to kopačka, proboha. V životě to nebude potřebovat a vydělá si x krát víc než ty.
Otázka je, proč vůbec tihle lidi studují na střední.
Tak na střední začal chodit v patnácti?
To asi těžko řekne "seru na školu, budu vydělávat milióny". Ani teď si to nemůže dovolit říct, přijde úraz a je po prdeli.
A bez maturity tě málokde vezmou.
Spíš jestli není lepší nějaký učňák. Jinak ti řeknu novinku: dnešní situace na trhu práce je taková, že podmínkou pro přijetí je často jen střízlivý stav a schopnost dojít do práce v předem domluvenou hodinu.
Wtf, co je tohle za komentář? Má nějaký ambice, tak jde studovat střední školu. Proč by měl být učňák lepší?
Ambice jsou super věc. Ale na co je ti hloupý účetní, když můžeš být šikovný řemeslník.
Pokud ti stačí dělat dvanáctky ve fabrice, tak určitě.
no nevim, já mám třeba maturitu, ale tak něják nechápu ten nadřazený přístup většiny lidí, že s učňákem seš max tak do fabriky třeba takovej kuchař, číšník ...pokud se nachází i v nějáké lokaci s turistickým ruchem si může žít velmi dobře a nemusí mít třeba přímo hotelovku s maturitou.
Já se tady nad nikoho nenadřazuju. Reaguju na to, že ti stačí nechlastat 24 hodin denně a občas přijít včas do práce, abys měl vystaráno.
Tohle platí fakt u těch nejnuznějších zaměstnání a vůbec se tady nebavíme o kuchařích v turistický oblasti.
jo asi jsem se nechal unést tou reakcí na tvůj koment ... a už jsem moc nečetl celý to vlákno tak sorry
A ještě jedna drobnost. Všude kde jsem pracoval, tak nikdy tam nikoho nezajímalo jaký mám před jménem titul nebo co mám za školu. Důležité je úplně něco jiného.
To o té maturitě platí tak možná u státního sektoru nebo nějaké neziskovky, kde se člověk s tvými názory jistě uplatní. V soukromém sektoru to ale většinou naštěstí funguje úplně jinak.
Mám přesně opačnou zkušenost než ty.
Většinou nikoho nezajímají schopnosti, ale hlavně životopis.
1. kontakty, 2. životopis, 3. co umíš
"Bez znamosti nemas sanci" Tomas Kuca
Právě že nefunguje.
Žijete v jiném vesmíru. Hotovo.
Vždycky jsem si říkal, že perfektní příklad, jak to u nás funguje, je Stramaccioni.
Nikoho nezajímalo - umí trénovat? Srovná se s českým prostředím? Ví, do čeho jde?
Zkrátka měl v životopisu Inter, tak ho vzali.
Tak sparta není běžný zaměstnavatel a strama není běžný zaměstnanec. To neberu jako referenční vzorek.
Ani ne. Moje (budoucí ) tchyně teď v Plzni sháněla job. Má výučák a celej život dělala "manuálně" a měla fakt velký problémy si sehnat něco obstojnýho, jelikož maturitu nesmyslně vyžadovali i na pozicích, kde absolutně není potřeba.
Samozřejmě by jí okamžitě vzali tady do těch nejhorších fabrik plných Ukrajinců a Rumunů s těma nejhoršíma pracovníma podmínkama, ale když chceš něco malinko lepšího, tak to tak lehký není.
Ok, je to možné. V mém vesmíru je to ale fakt jiné.
Tak Plzeň máš plnou natahaných agenturních mrdek z východu, ti tady tu nekvalifikovanou pracovní sílu táhnou dost dolů. A pro lidi odsud je pak těžší si něco najít, pokud nechtějí jít s platy a určitým komfortem v práci dolů na jejich úroveň. Pro kvalifikovaný lidi je tu míst dost, ostatně jako všude jinde teď.
Že se na gymplech občas učí zbytečnosti, to je fakt. Pokud jde někdo na gympl s tím, že je výborným technikem a chce se tomu celý život věnovat, tomu budou humanitní obory na překážku. A obráceně. Vzdělání ale nemá být jen o přípravě na budoucí povolání. Nehledě na to, že většina gympláků zjistí co chce až těsně před podáním přihlášek na VŠ. Gymply mají být od toho, aby produkovaly nadprůměrně vzdělané lidi, kteří mají všeobecný přehled a mohou najít uplatnění v širokém spektru činností.
Ke spoustě prací a činností nepotřebuješ konkrétní SŠ vzdělání, ale že využíváš ten rozhled, který jsi na SŠ získal, to už nevidíš... Ale tím neodsuzuju učňáky, naopak! Jen bych zde netvrdil, že vzdělání je obecně k hovnu. Praxe bez teorie je taky k ničemu. Potom se nesmíme divit, že zde máme individuality typu SPD, stát ve sračkách a rozkladu, chceme vystoupit z NATO, jsme tu samej rasista a xenofob...
Tak vzdělání k hovnu určitě není, to jsem netvrdil.
nevím jestli ty, asi ne, možná někdo nad tebou, už jsem se v tom vláknu ztratil
Já bych ještě řekl, že když jde člověk na gympl/učnák tak je to ještě dítě a netuší, co chce dělat. Plno lidí to neví ani ve třiceti a plácají se ode dne ke dni a řešej, že možná měli jít studovat něco jinýho.. gympl dává šanci si o pár let prodloužit rozhodovací proces.
Fakt by mne zajímalo, z jakýho vesmíru že to seš. Taky jsem ted v situaci rekordně nízké nezaměstnanosti prošel procesem hledání práce, a když opomenu fakt, že z 90 % firem se ani neobtěžují odpovědět na můj zaslaný životopis (i kdyby jen "odpal, kreténe", tak bych to stále cenil víc než ignoranci), tak na jednom pohovoru mi třeba řekli "hodil byste se nám, ale zároven vás chci upozornit, že máme celkem 56 zájemců, takže pravděpodobnost úspěchu je velmi malá".
Takže rekordně nízká nezaměstnanost a na tvou pozici je 56 zájemců? Mi tady něco lehce nesedí.
No o jinou práci nemusíš přece usilovat jen jako nezaměstnaný... můžeš přeci jen chtít změnit práci nebo třeba měníš místo pobytu do jiného města. Takže to nic nevypovídá o nízké nezaměstnanosti.
Ono rekordně nízká nezaměstnanost je a míst je mraky, ale v drtivé většině dělnické pozice si myslím. Těch rozumných kancelářských (nemyslím banky a finanční věci) zas tolik není a potom se může stát, že je tam 50 zájemců. Na tom nevidím nic divnýho.
To je právě to, čím se snažím vyvrátit tvé tvrzení, že dnes dostane práci každej, kdo aspon přijde včas a s mín než jednou promile v krvi.
Přestože se tvrdí, že je nízká nezaměstnanost, tak lidí, kteří práci hledají, je mnoho. Zároven se zaměstnanost dost přelévá a třeba u nás ve firmě se propouští 400 lidí z front officu a naopak přijímá 200 ajtáků. Já bohužel jsem ten front office, nikoli ajták. Navíc se pohybuji v Praze, kde je obecně mnohem větší konkurence než kdekoliv jinde v čr. A ještě je třeba brát v potaz, že ted byla doba, kdy čr vyplivla zase několik tisíc absolventů - jinými slovy několik tisíc hladovejch krků lačnících po pracovním uplatnění. Takže se pohybujeme v době paradoxu - rekordně nízká nezaměstnanost, ale zároven na určitejch pozicích v určitejch oborech obrovskej přetlak uchazečů. Pokud se však pohybuješ ve vesmíru dělnických pozic, tak věřím, že tam to platí přesně tak, jak píšeš.
Ale to je přece tvůj problém že se snažíš získat typ práce, který není zrovna v kurzu. Jestli se tomu neumíš přizpůsobit... tak sorry jako.
tak zaprvé jsem jen konstatoval situaci a snažil se ti oponovat, protože co jsi napsal je píčovina. A zadruhé by mne zajímalo, jak se budeš přizpůsobovat ty, až tvlj dělnickej obor nebde v kurzu. Budeš po večerech poctivě studovat programování, abys za měsíc prorazil jako ajták? xD
A kde jsi přišel na to, že pracuji v dělnické profesi?
Me jenom prijde stupidni nedat zrovna cestinu
Však to muže být třeba z literatury ne?
borec má taky individuál a vzhledem k tomu, jak znám svoji lenost, tak bych radši nechtěl vidět, jak by to u mě vypadlo v předmětech, který mě nebavily, když i s každodenní docházkou to byl občas boj o prolezení. I když v takové biologii by se nic nezměnilo, tam jsem v hodinách spíš svačil, četl noviny nebo opisoval úkoly do němčiny a dělal milion dalších věcí spíš, než dával pozor.
Pritom to je jedinecna sance tomu klukovi zase pomoct nechat se vezt ty vlne a vyzdimat z toho i trosku hypu maximum.
Radsi se ale necha vychladnout, treba se mu par zapasu nepovede, nedejboze ho pribrzdi naky zrabeni a nemusi se tam uz podivat.
Tuhle logiku treneru moc nechapu.
hrozná připosranost, přitom kdyby hrál na křídle, tak rychlostně strčí do kapsy ty Kopice, Falty, Masopusty, atd., prostě post, kde to už horší být nemůže...stejně tak se mělo před pár lety pomoct Černýmu, v Ajaxu začínal pomalu nastupovat, díky nálepce reprezentanta mohl mít taky lepší pozici, ale radši se v tu dobu zkoušel Skalák, Kopic, Krejčí, atd.
Hlavně na co do U-21, jaký klíčový duely sakra? To si tam nikdo neumí přiznat, že ta kvalifikace je už ztracená?
možná bych to ještě třeba pochopil u mladickyho stopera, s tím by to mohlo třeba zamavat psychicky, kdyby zavinil nějaký góly a taky se hůř střídá, ale odebzivni rychlostní hráč, kteryho můžeš zkusit klidně na 30 minut a ta tíha na něm ani zdaleko tolik neleží, tam to prostě taky nechápu, nebylo co ztratit.
To je asi pravda, že tam by ta chyba byla cítit a často se jí třeba ten hráč vyhnout nemůže.
Ale jak píšeš, u ofenzivního hráče, ikdyž třeba špatně nahraje, tak čert to vem, ten může často jen překvapit.
Komu by proboha vadilo, že si dá poločas proti Rusku, kde bude výsledek jedno a navíc tam stejně můžeme jen překvapit a žádný hvězdy na jeho post stejně nemáme.
V jiných zemích by ho hned vyzkoušeli v áčku, jenom u nás bude ještě nejmíň dva roky hnít v U21...
Na druhou stranu U20 hraje pořád o postup a on je jedním z důležitých hráčů. V NT by dostal prostor nejspíš jen v přáteláku proti Rusku...
*U21
V tomhle docela souhlasím. Jestli mu nepresunou maturitu tak by stejně přijel az na ten druhý zapas a tam mj stejně dědek šanci nedá.
To je typický obzvláště u Jarolíma ten vždycky tak rozjímá, hlavně se neunáhlit a neudělat něco blbě... A pak je blbě fanouškům z výkonu na trávníku
zase po 6 zápasech v lize by to hned tak někde neudělali.
V jakých zemích třeba ?
Francie - Mbappé neodehrál ani jeden zápas za U21 a rovnou áčko. Brazílie - Gabriel Jesus to samé. Anglie - Rashford 1 zápas za U21, USA - Pulišič z U17 rovnou do áčka, Nizozemí - de Light z U19 do áčka. Turecko - Under jenom 3 zápasy v U21 jinak opora áčka, Emre Mor 1 zápas U21 jinak 15 za áčko. Řecko - Retsos z U19 do áčka. Norsko - Berge, Odegaard. Ukrajina - Tsygankov. Rakousko - Wöber. Waled - Woodburn.
dík.
Máš pravdu, ale jde taky o to, kolik zápasu v první lize odehráli Pulišič, Mor, Retsos, Berge, nebo Tsygankov. Určitě víc než 6.
Lepší než Květ, ten propadl z dentální hygieny.
Aha, pokus o vtip jo? To hlaska roku urcite nebude...
To bude ta tvoje
Jebu hlášku roku, dělám osvětu dentální hygieně, chlapečku.
Proč, on má shnilý zuby či co?
Koukni na TIKI-TAKA, když se zazubil, hory se žlutily.
To je nějakej Red Dwarf, nebo ne ? Jsem zmaten
Jarolím je vlastizradce a škodí nejen Příbramí ale všem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele