Nováček Kadlec z případné premiéry v reprezentaci obavy nemá

05.10.2010, 19:34
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (118)

Přidat komentář
smazaný uživatel

on nemá obavy, ale já mám obavy v budoucnost nároďáku...

Reagovat
smazaný uživatel

já ne. já vidím velký potenciál v generacích 88-92

Reagovat
smazaný uživatel

nj, ale v žebříčku fifa na tom budem už tak špatně že se nikam nedostanem

Reagovat
smazaný uživatel

jsme jeden z nejpodceňovanějších nároďáků na světě. Máme velkou kvalitu. TO že nás porazila Litva byla jedna velká haluz. To se občas stane i španělsku.

Reagovat
smazaný uživatel

ale nám se to stává dost často a nejsme na tom tak dobře jako špaňelsko

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně, Španělsku by se to nestalo ani s C týmem.

Reagovat
smazaný uživatel

ale jiste ze stalo. staci vyradit par hracu a spanelsko je uplne jiny tym

Reagovat
smazaný uživatel

Španělsko má tak širokou základnu hráčů a navíc kvalitních, že by si vytřelo zadek nejen s Litvou, ale i Českou republikou, kdyby tam poslali onen B či C tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tady se mluví o tom, že přijde zápas blbec, nevyjde ti vůbec nic, neproměníš i tu největší gólovou šanci, kterou bys jindy dal a odcházíš ze zápasu s jasným outsiderem jako poražený. To se prostě může stát komukoliv na světě, pokud i ten soupeř samozřejmě podá nějaký výkon. Teoreticky by se to Španělům stát nemělo, to je jasné.

Reagovat
smazaný uživatel

Nápodobně. Napadlo mě akorát tohle

xxx- xxx-Suchý-Mazuch-xxx-Černý-Mareček-Morávek-xxx-Necid-Kadlec(Kozák)

Reagovat
smazaný uživatel

Kušnír, Kadlec M, Hubschman, Chramosta, a mohlo by se pokračovat dále...

Reagovat
Creespoo

a kdyby jen mladý tak za ty tvoje xxx ti dám dvě alternativy : Štěch (Vaclík) - Leckjas (Mišůn), Čelůstka (Řezník) - Hloušek (Folprecht)

Reagovat
smazaný uživatel

On pak spíš ještě bude chytat Péťa do 40ti. A ti ostatní na to nemaj, možná Hloušek.

Reagovat
smazaný uživatel

Do brány Petr ( ročník 87 ). Chtá pravidelně ligu v Belgii za Eupen. Sice má průměrné známky ( 5 či 6 z 10 ) ale chytá což se o Štěchovi říct nedá a vaclík je ve druhé lize.

Reagovat
Kiwi-21

jo ted mnel naposledy 2.krat 7 a uz nam vychytal stribro na 20 pro ty kteri si nemohou vzpomenout

Reagovat
smazaný uživatel

snad na ni nedojde

Reagovat
smazaný uživatel

Možná ho zkusit jako žolíka na poslední desetiminutovku,až budeme prohrávat 0:1...

Reagovat
smazaný uživatel

na první desetiminutovku první dvacetiminutovky?

Reagovat
shitcool

Reagovat
stas87

zatial nema svalovu hmotu a je to po fyzickej stranke chcipak ktory staci momentalne len na gambrinus ligu proti lichtenstejnsku si zahra ale na skotov by som ho neposielal

Reagovat
smazaný uživatel

chcipak

Reagovat
smazaný uživatel

Messi je taky "chcípák" a proti Skotsku by to zvládl v pohodě. Je jen málo hráčů, co mají robusní stavbu těla a obrovskou rychlost.

Reagovat
Swarley

ještě ho srovnávejte s Messim...

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt už mimo

Reagovat
Kiwi-21

Reagovat
smazaný uživatel

To není srovnání. To vůbec, jak Messiho nemusím. Tak tohle bych si nedovolil. Šlo mi o to, že hráč nemusí být "skvělé" postavy aby mohl hrát na špičkové úrovni.

Reagovat
Swarley

já jsem tušil, jak jsi to myslel...jen to vyznělo blbě, jak jsi to napsal...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

daj ho do silovej ligy typu belgciko a francuzsko a uvidis ako bude ziarit

Reagovat
soukup

a že teda v Belgii hraje Mareček, kterej je na tom silově dost podobně jako Kadlec

Reagovat
smazaný uživatel

koukni se jak dal gola palermu...doslova přetlačil tělem dva jejich obránce..on zas takovej chcípák není

Reagovat
Berbatov9

Bony se měl podchytit hned když to šlo pěkně českej pas a dres se Lvem na srdci ale Venin bude taky posila paradox je ten že od nominace do repre toho stihl hodně spálit ale svou drzosti mue byt užitečnej , mládí vpřed !

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že to Vašek v kariéře dotáhne daleko, českej fotbal potřebuje novou hvězdu budoucnosti

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna hvězda ti tým nespasí.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde ani tak o tým, ale spíš, aby měli mladí ke komu v budoucnu vzhlížet, jak to dělali k Nedvědovi nebo Rosickýmu

Reagovat
smazaný uživatel

No, podle mě nejde o vzhlížení. Potřebuješ mít odhodlání, sílu a především týmového ducha. Vzhlížení ti k ničemu nepomůže. Méďa k sobě měl ještě Poboráka, Šmícu nebo Jendu Kollera. Byly tam v podstatě 2 "generace", ta starších + Rosova. Byl to tým. To se o současném výběru říct nedá. A nikdy to nemůžeš stavět na jednom hráči, na to teď česká reprezentace dojíždí, protože se, právě jak ty píšeš, vzhlíží k Rosickému.

Reagovat
FC Porto FC

Trapáci co říkaj že se nehodí do repre jsou jen závistivci co nefandí Spartě

Reagovat
smazaný uživatel

A za trapáky je označují pouze zase jenom sparťani. Takže si nevybereš

Reagovat
smazaný uživatel

To je názor jak stehno

Reagovat
Kiwi-21

No Sparte nefandim ale fandim mladym hracum a je jedno odkud jsou od vas treba M.Sus,Hejda,Krejci Zeman(ktery si to zapinkal sam ale umi) odjinud treba Horava,Fantis,Vydra,Kozak,Marecek atd

Co se tyce Kadlece tak rikam ale ze tam zatim nema co delat a ne v tak dulezitem zapase kdy uz jde o vsechno

Letos jak jsem se o nem bavil z kamarady tak jsme dospely k nazoru ze v teto sezone by uz mnel pomalu vycnivat a tahnou Spartu ale podle myho se tak zatim nestalo podle jsou lepsi hraci nez on u nas,jsem jsem si jisty ze do 2 sezon by mnel mit i vykonost na narodak,taky muze prosadit jako zolik a podle meho na to jeste Nema a nema tam prozatim co delat a to neni zavist

Reagovat
Messi14

omg to je taky názor tohle...samozřejmě, že kdyby táhnul spartu, tak byste řikali něco jinýho, ale tak se koukněte co hraje...hraje bud křídlo nebo podhrot pod Bonym, a nejvíc golů daj přirozeně hráči co maj za úkol jen tohle...Kadlec je má spíš připravovat pro Bonyho...

Reagovat
Kiwi-21

Ani vykonama to neni na narodak nejde o post ia kdyz krajni zaloznik mu podle myho nesedi ja se divam na vykon a ne jenom goly potencionl ma ohromny ale jeste ho nenaplnil ale ma na to cas a jsou u nas i lepsi

Reagovat
Pinturicchio

Co by se toho bál, však je Spartan, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ja bych ho tam klidne dal vedle necida. problemem je jeho efektivita

Reagovat
Swarley

celý tohle jeho povolání do áčka repre je jedna velká hloupost...tu reprezentaci stejně sám nevytrhne, na to prostě ani v nejmenším nemá...měl postupně procházet všemi repre kategoriemi a poté se postupně začlenit do áčka...je to nejlepší pro nároďák i pro něj samotného...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

řekni mi jednoho typově stejnýho útočníka, kterej do repre v současnosti patří víc

Reagovat
smazaný uživatel

Je tu Typek? Není, tak já Tak Pilař!!!

Reagovat
Swarley

já vím, že tohle je problém, ale to má vytrhnout mladej Kadlec??nemusíme vyloženě hrát na dva útočníky, kteří budou typově stejní jak kdysi Koller-Baroš...pokud jsem si s Litvou stihl všimnout, tak opěvovaný systém 4-2-2-2 nebo co to mělo být za srandu, docela zásadním způsobem selhal...a když na tenhle styl nemáš kvalitní hráče, tak ten systém nebudu prosazovat...Kadlec nemá na to hrát v reprezentaci, to se na mě nezlob...

je mi jasný, že celou přípravu tenhle styl prosazovali, ale v tom zápase to bylo jedno velký trápení a celá ta práce co tvořili půl roku nebo jak dlouho může jít do prdele...

a je stejně jasný, že Bílek nespáchá trenérskou sebevraždu tím, že ho dá do základu...zbytečně ho předčasně rvou na místo, kam měl být povolanej nejdřív za dva roky...

Reagovat
10

tak ty mluvíš o nějakým ideálu, podle kterýho porovnáváš, kdo na repre má a nemá, jenže o tom to není, na základě toho by Bílek příště mohl povolat tak 7 hráčů, taková je současná realita naší repre...navíc Kadlec by v repre nebyl, nebýt zranění Baroše a Fenina, nikoho jinýho prostě nemáme, vzhledem k okolnostem je to jediná a dobrá volba

Reagovat
Swarley

tak to že je repre ve sračkách víme už delší dobu, ale prostě 18ti letej kluk to nevytrhne...to už mohl povolat radši někoho, kdo s repre má zkušenosti a něco už v ní odehrál...klidně Štajner, Svěrkoš co já vím (ty jména i mě znějí strašně vtipně, ale jak říkáš, je to jedna velká bída...)

Reagovat
Kiwi-21

Naprosty souhlas tu uz ani asi nemusim nic psat nazorove jsme na tom asi stejne

Reagovat
10

Kadlec hraje pravidelně v týmu mistra, hraje druhým rokem evropský poháry, prosazuje se v nich...víc k tomu nemám co říct, pro mě je to v rámci možností nejlepší volba

Reagovat
Kiwi-21

Ted ne

Prosazuje se tj mas pravdu ale hrac Repre. pokud ma byt z Česke ligy tak by mnel vycnivat nad ostatnima a ne jenom se prosazovat

Reagovat
10

tjn, přitom máme v zahraničí desítky kvalitních útočníků, který tam měli být místo něho...

Reagovat
Kiwi-21

Bohuzel ne

Jen asi Jun,hraje a je vyzkouseny mne jde o to ze kdyby Kadlece vyzkousel v pratelskych zapasech a ted ho nominoval tak budiz ja mu preju at da po 3 golech skotum i lichtenstejsku ale zatim podle myho na to nema,jednou bude hrat v TOP klubu v top lize

Reagovat
10

Vráťa Lokvenc je taky vyzkoušenej a hraje...

Reagovat
Swarley

tak Gambáč liga není žádná známka kvality, to už tak nějak poslední dobou snad pochopili všichni a jestli myslíš prosazování v pohárech zápas s Palermem, tak to taky žádná hitparáda není...

ale je to celkem jedno, ty to vidíš tak, já prostě jinak...

Reagovat
Messi14

Běžte do háje se zkušenostma, Kadlec sbírá dostatečně se spartou v pohárech, zase takovej rozdíl mezi zápasy cska:sparta a czech:skotsko neni....akorát sparta si nepohlídala konec a češi dojedou na blbou taktiku a trenéra, někteří hráči by tam taky nemuseli bejt...Nechci říct, že kadlec bude nějakej spasitel, ale je to poslední zoufalej tah, když se zranil baroš a navíc asi jako trenér povolam hráče kterej hraje a daří se mu, než hráče kterej kdysi odehrál jeden zápas za repre a ted nehraje...

Reagovat
Kiwi-21

Fajn zkusenostma do haje rikas uvidime ja mu preju at da gol ale neverim tomu

kaslu teda na zkusenosti on na to jeste nema ani Kvalitu

Reagovat
Swarley

aby to neznělo, že jsem proti Kadlecovi nějak zaujatej, že je to sparťan nebo tak něco...(sice jsem po včerejšku nasranej, ale to jde mimo)

právě jsem měl sakra radost, že prodloužil ve Spartě a neodpálil předčasně do zahraničí jako třeba Vydra...říkám si paráda, aspoň nezabijou další talent...ovšem když to neudělal klub, tak to teď chce udělat repre...tihle kluci by měli stoupat pomaličku, žádný spěchání a zbytečné hrrr hrrr za slávou...prostě se mi to zdá jako strašná hloupost...

Reagovat
Kiwi-21

Nepochybne souhlasim naprosto ted jeste na to proste nema .

a nepomuze mu kdyz bude pod zbytecnym ocekavanim na takovy zapas je treba kvalitnesiho a hlavne zkusenejsi hrace kdyby ho vyzkousel aspon v pratelacich tak budiz a ne ted kdyz jde o vse

Podle mne se jednou prosadi do jednoho mozna TOP klubu v Evrope a bude i opora narodaku ale ted na to zatim bohuzel nema

Reagovat
Kiwi-21

Naprosto souhlasim Casem na to nepochybne mit bude ale ne ted je brzo

Reagovat
smazaný uživatel

už se jen modlit, abychom hráli se špaňelskem když budou mít špatnou náladu...

Reagovat
smazaný uživatel

Heh, sparťan s baníkovcem na jednom pokoji.

Reagovat
smazaný uživatel

Heh......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no jo, jsme na tom bledě...já jsem jenom zvědav, co s náma udělají španělé...to bude masakr

Reagovat
smazaný uživatel

tipuju že do 15 minut bude po zápase

Reagovat
Swarley

tak ono už tak nějak před zápasem bude vlastně po zápase

Reagovat
Kiwi-21

Nekdy mam pocit ze nase 21 je pomalu silnejsi nez A-tým tam treba Kadlece ani nenominovaly a ted v A blbost

Reagovat
Jajinek

no včera hrál tedy dost strašně...

Reagovat
smazaný uživatel

Zahraje si na konci jen pokud budeme prohrávat (velká pravděpodobnost), aby potom Bílek mohl tu svoji neschopnost omluvit alespoň zkoušením nových hráčů.

Reagovat
Kiwi-21

Nas Narodak za 5 let

Štech-Reznik,Suchy,Mazuch,Lecjaks,M.Černy,Mareček,Moravek(Hořava),Hloušek,Necid,Kadlec(Chramosta) mozna i Pekhart co vy na to ?

Reagovat
Jajinek

že předpovědět u 11ti hráčů, jak na tom budou za 5 let je stejně troufalé, jako říci, že za pět let bude pršet

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ja verim ze prset bude

Reagovat
Jajinek

5. října 2015 v 20:00 ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne-e, já bych řekl až tak kolem 20:30.

Reagovat
Losinho

Chce to nějakej kompromis. Co třeba celodenní slejvák?

Reagovat
smazaný uživatel

To už je moc hele, zase až tak černě bych to neviděl. Bude polojasno, místy zataženo a pak přijde nějak kolem té půl deváté večer chcanec jako kráva.

Reagovat
Swarley

amatéři, to nevíte že se bude pomalu přesouvat tlaková níže od Apeniského poloostrova směrem k severovýchodu, bude foukat jihovýchodní vítr a to sakra přece znamená, že mezi 20:00-22:00 ani pršet nemůže...

Reagovat
smazaný uživatel

A sakra, pan meteorolog to rozsekl

Reagovat
Swarley

to víš, strejda je Zákopčaník

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je pak jasný, máš slunce v duši

Reagovat
Losinho

Slunce možná, ale my se bavíme o dešti

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, ale on se nám ten déšť snažil vymluvit, tak jsem mu v souvislosti na jeho koment se strejdou napsal to slunce v duši. To u něho jasně souvisí ... Já si stejně myslím, že dřív jak v půl 9 ten slejvák nepřijde

Reagovat
Losinho

To je vcelku jedno, každopádně já déšť rád, pěkně se u něj usíná

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

proč 2015 ? když už bude konec světa dávno:D

Reagovat
sosna

Ani jedno. 2012 přece končíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ne, já tu budu pořád

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
10

to neznamená, že nebude pršet

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Pravda. Takže letos předposlední Vánoce

Reagovat
smazaný uživatel

nic

Reagovat
smazaný uživatel

Chybí mi tam Podaný, Kladrubský, Zeman a Vacek.

Reagovat
Kiwi-21

Spartu nemusim ale Zeman sice umi ale musi si to srovnat v hlave kdyz uz ale jmenujes Spartany tak Folprecht ma talent

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale jestli tam vezmem Folprechta, tak i Krejčího, aby mu to nebylo líto

Reagovat
Kiwi-21

Reagovat
Losinho

Reagovat
sosna

A Řepka. Bude to chtít i někoho zkušenýho.

Reagovat
smazaný uživatel

Věštíš z koule nebo z čajových lístků, či jiná alternativa?

Reagovat
Kiwi-21

no to je jenom predstava hracu co by tam mnely byt pokud budou na sobe tvrde pracovat a vyuziji svuj talent

Reagovat
smazaný uživatel

Jak píšeš, aby člověk zúročil jaké si nadání, musí tvrdě makat, jen jakýsi talent mu je k ničemu. A dobrých 70 % procent (ano cucám si tohle číslo z prstu, jen tak fabuluji jako ty) skončí jako průměrný hráč Gambrinus ligy.

Reagovat
Kiwi-21

No vetsina uz u nas nehraje a malo kdo skonci v lize tomu ver,podle z nase 21 je jedna z nejsilnejsich co jsme mely

Reagovat
Losinho

Petr Čech?

Reagovat
Kiwi-21

jn Čech bude jasny nejspis ale preju Štechovi at ho preroste

Reagovat
Kiwi-21

No jenom pokud by sel jejich vyvoj spravnym smerem je mi jasne ze se tam nekteri nedostanou ale pokud pujde vse jak ma tak by se mohly prosadit takhle co by bylo idealni kvuli tomu ze by se tam prosadily ty nejvetsi taleti co tu mame

Reagovat
Kiwi-21

No a k Repre skoda ze Dovalil prodlouzil ja bych ho chtel videt v A.tymu

Reagovat
smazaný uživatel

proc nebyl povolanej mario licka, kterej hraje v zakladu ve francouzkym tymu ( tymu se i dokonce celkem dari )

Reagovat
twerp

Kadlec se umí parádně vyhecovat a to se mi na něm líbí. Buď hraje podprůměrné zápasy, nebo výborné zápasy a příjde mi, že čím těžší soupeř, tím víc mu to jde. Do základu ho doufám nenarve, ale pokud budem jasně vyhrávat, nebo naopak prohrávat, tak by ho na posledních dvacet minut mohl poslat. A i to, že tam bude a pozná se s hráčema, zatrénuje si s nima mu dá strašně moc. Podle mě správný a logický krok

Reagovat
smazaný uživatel

jo to jsme videli tedka s tou moskwou, jeho vykon

Reagovat
twerp

Pravda... mohl bys tam naběhnout ty... jistě podáváš v osmnácti stabilní výkony se kterýma bys strčil mnohé do kapsy... jen doufám že tvé fotbalové dovednosti nejsou úměrné tvému porozumění textu, jelikož by pak repre hrála v desíti(kdybys to nepochopil, tak si nejdřív přečti desetkrát text, snaž se ho pochopit a až ho pochopíš, tak reaguj. Nebo ještě lépe nereaguj vůbec)

Reagovat
smazaný uživatel

mě stejnak strašně zajmá Bonny kdyby ho hoil k drogbovi jak by to vypadalo.. s tim jejím siolným týmem ... když se spartě je záloha neschopná.. fakt bych chtěl vidět jeho výkon v tak silným týmu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele