Neměli jsme chuť zápas dohrávat, přiznal Lafata
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trpká pachuť, řekl k řádění fanoušků Sparty trenér Lavička
24.10.2014, 21:42
Sparta i Slovan řádění chuligánů odsoudily
24.10.2014, 16:47
Pořadatelé zápas nezvládli, píše slovenský tisk
24.10.2014, 10:52
Chovanec o chuligánech Sparty: Na východě jsme pořád pozadu
24.10.2014, 09:53
Sparta po problémech s fanoušky deklasovala Slovan 3:0
23.10.2014, 21:35
Komentáře (203)
Přidat komentářNebuď cíťa Dejve..měl si vytáhnout svůj mysliveckej vercajk a trochu to tam pročistit
prasata až od listopadu ne?
Kdyby to aspoň bylo správně... po lončákách a selatech můžeš vesele pálit celý rok
Zavřít jim stadion na zbytek EL. Evidentně je opravdu nevyhovující, když se tam todle stane + pokuta pro Slovan za nezvládnutí pořadatelské služby. Na okrese za todle je 10 000, takže Slovan by měl dostat aspoň 3 miliony....
tak slovan trest dostane urcite... ale pekna pokuta neminie ani spartu
No ale měla by být výrazně menší, protože věděli že mají na evropské poměry vesnický stadion, věděli že je to rizikový zápas a stejně nenajali více pořadatelů nebo nějak neposílili ochranu diváků. Já vidím tak 90% vinu na straně Slovanu...
99
88 %
štadión je na vine, že z Prahy prišli na futbal sami kokoti
Ano, stejně jako v Česku na Baníku, když přijeli Poláci... Chyba klubu nic jiného... Měli to hrát mimo Slovensko a byl klid...
kokoti jsou jedna cast problemu, dalsi je nezvladnuti toho utkani ze strany poradatelu
Samí?? Bylo jich 800 a bordel jich dělalo maximálně dvacet, co jsem tak viděl... A ten stadion je BTW v evropským kontextu pěknej průser. Oproti Pasienkám je Heyssel Stadium učiněný Old Trafford.
Ano, takhle katastrofální pořadatelskou službu nemá ani Příbram. Navíc belasi sparťany vyprovokovali.
ako píšeš - na vlastné oči som videl zo sektora ultras Slovana, kde bolo asi aj pár chlapcov z Ruchu a aj Brňáci sa nedali zahanbiť, ako preskočili ten smiešny provizorný plot a hnali si to ku kotlu Sparty. Tí vraj dostali do držky aj niekde v meste v bare či čo.
pokuta ich neminie oboch.. ale ak je stadion na vine ze niekto je natolko sprosty aby sa musel ist mlatit, tak asi nemas v tej hlave o moc viac ako ti co sa tam mlatili... je to v ludoch ne stadionoch... videl si ze by sa mlatili fanusikovia gunners s fans spurs? ja ne a to maju sektori castokrat vedla seba... ale ich to ani nenapadne lebo to nesu 18 rocny zakomplexovany sraci co ani nevedia o com je futbal.. Hanba je ten stadion, ale vcerajsie divadlo maju na tricku spratanski fanusikovia.. je mi az do placu ked vidim ze niekto zvaluje na stadion stupiditu ludi....
fanoušci Spurs by fanoušky Gunners seřezali jak koně, kdyby to bylo jen trochu možné....
Když odcházíš z domu, zavřeš za sebou dveře a zamkneš je? Pokud ne, tak se chováš jako vedení Slovanu a těžko se pak můžeš divit, že ti tam někdo vlezl.....
bol som svedkom jednej "bitky" a v prevahe boli spuds a usli jak to ich zvieratko v logu co maju ;-) uprimne? ano zabezpecenie ziadne..mna skor mrzi ze v dnesnej dobe a sa najdu taki idioti co napadnu stareho pana s vnukom.. Siel by si 700 kilakov na zapas len preto aby si tam daco rozbil? Ak ano nesi fanusik ale idiot.. Myslel som si ze tieto detinske sprostosti su uz davno za nami no zialbohu som sa mylil...
často musim někde vyvracet že spartani jsou normální fanoušci a už jim jde jenom o fandění, ale díky dnešku mi to každej bude předhazovat aspon 5 let
prosim, pripominej to jeste hodne dlouho. Lidi maji kratkou pamet :(
rozhovor s Dominikem Maškem - Hamburger SV
http://martintran7.blogspot.com/2014/10/dominik-masek.html
hod mi to ještě do PM, kdybych to v těch dalších 5 diskusích náhodou přehlídnul
mas to tam
OT na rozveselení : https://www.youtube.com/watch?v=NRXngU9vvYk
Takového promarněného času u True detective a Boardwalk empire...
To čo je? to je špatný pokus o fór, tak ´autentické´
hrozný hrozný hrozný
tak tomu se nějak neumim ani zasmát jak je to strašně hrozný, stydim se za ty "herce"....ještě přesně když to porovnáš s něčím jako true detektive
Scéna jak ze zásahu SWAT ... To bylo teda mrrrrtě drsný
Vácha
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10710973_10203102176778827_546542073396951818_n.jpg?oh=dcf2c26a8415c118c23f772f4449c8b2&oe=54B7F6E1&__gda__=1424914282_cb07426e31673c2b3dbe8854e4bc4fda
napsal bych, že šetří znaky, ale pak udělal mezeru před čárkou
Taky to mohl bejt překlep... Ať či onak, na Zdendu Škromacha a jeho "Věřím ve zdraví rozum" na jeho FB profilu nemá!
Vždyť to není žádná gramatická chyba, chybí mu tam akorát písmenko, stát se to může každému..
On i ten obsah toho příspěvku je na pováženou
To samozřejmě, já jen narážím na to slovo. To vítězství i mimo hřiště je teda ..
v hledišti.... ako uznávam, support Slovana zápas od zápasu slabší, momentálne sú v totálnom rozklade. Tak do 70. minúty ešte kotol Slovana fungoval, potom sa na to ludia vybodli a asi išli ´zaujať´ pozície na nejaké miesta, kde by si mohli na Sparťanov počíhať. Ináč celé to vyzerá, čo som tak vypočul od chlapcov z Brna, čo stáli pod nami (vyzerali teda dosť drsne ), že tá provokácia (ktorú začal Slovan s Brňákmi) bola cielená a vraj niektorí sparťania, čo išli vlakom, by ho nemuseli chytiť a niekde pekne schytať....
http://sknazivo.com/video.php?read=1995
A pořadatelská služba stojí a čumí ... a čumí ...
to bola najväčšia hanba
To sú usporiadatelia všade takí machri. Oni sú platení za to aby zabránili niečomu takémuto. Predsa jedna sbska musí zvládnuť 10 alebo 20 ľudí preboha živého a nie čakať na nábeh 200 fízlov. Hlavne že sbskári z ihriska často provokujú samotných fanúšikov.
Přesně. Sakra, kdyby posadili po dvaceti, třiceti chlapech z každý strany sparťanskýho kotle za neutrální zonou, tak se za jedno nedostane blízko žádnej fanoušek Slovanu, aby prudil, a Spartani by si to vylízání taky dvakrát rozmysleli. A kdyby i po tomhle Spartani začli dělat bordel, museli by naběhnout těžkooděnci, tak by Slovan mohl říct "ok, naši chlapci tam byli, dělali co mohli, ale s tou zveří víc nezmohli" a byli by z obliga. Kontumace proti Spartě a fertig. Ale takhle? Ta komedie mohla po 42 minutách jednoznačně skončit a Slovan by nemohl říct ani fň.
čo ti poviem, Pasienky...... je to absurdné - išiel som na Neapol, v Bille som si kúpil ešte nejaké sladkosti, že aspoň niečo, keď si nestihnem nič kúpiť v bufete, dám to kamošovi do tašky, prejdem cez turniket, kukám, jeho nikde, 5 minút prešlo, jeho stále nikde, potom volá, že ´musel tie sladkosti vyhodiť, lebo mu nedovolili s tým prejsť cez kontrolu´ Napolitnáni pálili pyro jak diví, ja som došiel o milu, sójový rez a margotku, ŠKANDÁL
tak si mysleli ze bys to mohl házet po hráčích
Napolitanky na napolitancov
"Osobne jsem videl nekolik fans Slovanu, jak se dostali ke kotli Sparty a dorazeli na spartany. Ti pak znicili plot a vybehli na ne..." info dle Janegy, kterej narozdíl od většiny z nás byl na stadionu..
tím samozřejmě nechci sparťanský fanoušky nějak obhajovat.. ale tohle prostě má ohlídat pořadatelská služba.. i na náš domácí zápas s takovým Znojmem loni bylo víc sekuriťáků v našem kotli, než dneska na rizikovým zápase..
Nemůžeš 900 lidí strkat do jednoho pytle, když dělá problém 10. Viděl si ty ploty? To by přelezlo i pětiletý děcko. Divím se, že se naopak zapojilo tak málo našich.
Ty ploty sem samozřejmě viděl. Upřímně? Přelezl bych ho během pěti vteřin.. A vážně bych to udělal? Ne.. nejsem blbec, že jo.. Proč bych to měl dělat, když mám rozum..
Tak jasně, že bych to neudělal, ale známe své papenhaimské. :D
Môžem potvrdiť - chlapci z kotla Slovana a boli tam samozrejme aj Brňáci a chlapci z Ruchu Chorzow, preskočili smiešny hračkársky plot a poďho smerom k spartanom, o 5 minút už bol kvalitný riot ála 80. roky.
Bože, bože...
Klasika, dalo se to čekat. Nechci omlouvat Slovanisty ani Sparťany, ale tohle prostě měli pořadatelé čekat a připravit se na to. Chyba v tomhle směru na straně Slovanu..
na strane usporiadateľov - stačilo mať ich popri tých plotoch pri oboch kotloch a k ničomu by nedošlo.
Tak jsem to v podstatě myslel. A tohle je v kompetenci domácího týmu, mohlo to být relativně v klidu..
Souhlasi
ale bylo to vicemene jasny dopredu,ten stadion k tomu dost nahrava..hlavne ze se dohralo,my jsme zpatky do Prahy nespechali..3:0 je dobrej vysledek
budem sa opakovat ale je to v hlavach ludi.. stadion je otrasny ale vinu nesie ani stadion ani usporiadatel.. Vinu nesu ti co maju v hlavach nasrane a nemiesto podpori svojho klubu maju potrebu sa mlatit...
no dáki brnaci či poláci čo len robia neplechu a na mna nezostal listok
sbs-ka dobra akurat tak na to,aby tahala z Kmotrika peniaze a tlkla soplakov na diskotekach...
Tie Pasienky sú na smiech - celé to začalo tým, že 5 chlapíkov, pravdepodobne Brňanov, asi v 36. minúte preskočili ten provizórny plot z kotla Slovana (bol som pri ňom a videlo som to), a štrádovali si to smerom k Sparťanom, kde ich asi začali provokovať, pretože o chvílu už lietali z ich sektora sedačky a potom začali vylamovať plot, na to začali naháňať obyčajných fanúšikov, potom začali demolovať plot slovanisti, ale hlavný prúd sa vyvalil von po schodoch a zdemoloval plot oddelujúci sektory domácich od hostí (bolo tam aj prenosové vozidlo ČT), vyzeralo to divoko, nebolo mi všetko jedno, keď sa však začali valiť naspäť, to som mal strach či sa nevalia snáď všetci sparťania. ale vraj sbsk a acabi, ale tých som tam nikde nevidel. Dianie na trávniku som ani bitky som poriadne nevidel, keďže tam bolo dosť rušno v kotli, ale v prvom rade UEFA spravila veľkú chybu, keď povolila Pasienky. Tiež nepochopím, na čo je usporiadateľská služba, ktorá vôbec nereaguje na hádzanie sedačiek a už vôbec nie na rozobaeranie plota.....
Takze vinnik je jasny, treba zavriet stadion v Brne.
A Baníku pro jistotu snížit zase kapacitu.
a rozvázat smlouvu s Barošem
Jedno jestli Brňák, Sparťan, nebo Bratislavák... jsou to debilové a takový kreténi nemaj na stadiónu co dělat, v Anglii by za to šli dělat na dva roky kurvičky svým spoluobčanům... tady? Tady to odserou kluby, nic víc... ti zmrdi, co to rozpoutali by měli dostat zákaz vstup na fotbal v ČR a Slovensku... jinak se to bude stávat zas a znova, když tam budou pořád chodit ty stejný mamrdi, Nemám na to jinej výraz...
jo neže to by tam včera musel být stadion jako v anglii, securitaci a pod...včera to nezvládla poradatelska sluzba absolutne...myslís si ze do anglie chodijen rodice s detma ?? Ne tam si to nikdo nedovoli kvuli opatrenia td ale mas pravdu, exemplarne nekoho chytit a potrestat
ježiš ešte dokedy to budete hádzať len na štadión ... samozrejme je aký je ale za to že niektorí magory neprídu na futbal ale už vopred sa idú iba pobiť tak za to štadión nemôže
a myslíš si že to jinde nepřijde ??? Na spartu přijedou taky hools slovan atd akorát tam nebodu mít možnost... plot nepřekonají a vedle sektoru bude stát i kdyby se to nestalo banda securitaku kteri je budou oddělovat od fanoušků sparty tu nebyl nikdo
Áno ale teraz sa to má všade brať tak že kde je možnosť tak sa poďme biť ako banda volov? Ako tu včera niekto napísal aj keby tam nebol žiadny plot tak by sa takéto situácie stávať nemali ... no a k securiťákom sa vyjadrovať asi nie je treba tí su asi všade rovnakí ... najskôr sami provokujú a keď sa niečo zomelie prví bežia preč
jasný ale tohle byl rizikový zápas už dopředu, prostě takové ty "jádra" má jak sparta tak slovan
Řádění fanoušků, gól z ofsajdu ... mohli hodit 3:0 pro domácí :)
Ale ty záběry v sestřihu, jak tam stojí tři nad jedním a kopou, co to dá, jsou bombový. Když si pak člověk vezme, jak se pak durdí, když je někde omylem cáknou hasiči ... no nic, je to smutný.
vždyt slovan měl 1 střelu snad z čeho by asi ty 3 goly dali když byli dvakrát za zápas za půlkou ???
prosimta zas taky tlak Sparta do prveho golu nemala
Ten štadion je ostude, ale hrali tam tímy z juhu Europy, aj Balkánci a nič sa nestalo. Ono je zase pravda, že po zásahoch proti madarským fanúšikom sa už policia asi bojí aby ju zase z niečoho neobvinili.
tak ono takovy plotek který muze být max na dětském hřišti aby tam nechali psi... to že v sektoru mezi nima nebyla žádná security nebo policajti to už bylo jasné že se něco stane.... jen bylo otázkou času v kolikáté minutě
neobvinili....zasah proti nespratnym fanusikom sa da zvladnut ako idem si udriet hlava nehlava lebo su to Madari. Oni vzdy zasahovali neadekvatne proti HU.
Inač ako spieva jeden chlap z Ostravy-lumpové hovada, hanba Sparta, Chovanec karta, ten gol by z ofsejdu, sudímu rozbít hubu.
*z Těšína
myslíš udavače z Těšína?
Nohavica, nohavica STB!
No jo,dobrá organizace,samí slavní umělci,sportovci,disidenti,podnikatélé a politici tam byli
pekne slova od Lafatu
Navíc prý hrozila kontumace v neprospěch Sparty... - stalo se to už někdy, že byl tým v evropských pohárech kontumován po nepokojích fanoušků ikdyž hrál venku ???
neviem, ale bolo by to super riesenie...nie kvoli 3 bodom pre Slovan, to je mi nejak tak jedno, ale keby to urobili raz, dvakrat, tak bud by sa ti fanusikovia spamatali sami, alebo by ich dal do cajku ich klub
Ivan pls
rozumne slova od Spartana caskat neslo
Taky bych se něčeho takového chtěl dožít.
A proč by Sparta měla trpět za to, že debilní vedení Slovanu nenajalo dostatek kvalitních pořadatelů, čímž dopustili, aby se něco takovýho vůbec mohlo stát? Kurva, už pochopte, že se trestá vždy za to úplně první pochopení - a to v tomhle případě je selhání pořadatelský služby! Že tam vznikl prostor, aby se pár lidí pobilo, to už je jen následná reakce. Tím neříkám, že dotyční fanoušci klubů jsou z toho venku, ale hlavním viníkem je Slovan, jenž nezajistil dostatečnou pořadatelskou službu.
to su hovada....
Pasienky su sice v katastrofalnom stave a je to hanba pre Slovensko, ale kebyze sa nezacnu Spartania vybijat tak by sa mozno nic nestalo a hralo by sa dalej. To je jednoducho fakt.
Chyba byla jak fans sparty tak fans slovanu ale hlavně pořadatelů a nejlepší jak začíná slovenská věta Pasienky su sice nebo pasienky su v katastrofalnem....a pak pokračovaní věty, na ten stadion žádný evropský ani mezinárodní zápas nepatří žádné vyjímky , at si hrají v žilině nebo ve vídni a ne jen mluvit o katastrofální ruině
každopádně zápas dohrával Vácha jako kapitán Sparty a když kapitán Sparty veřejně fanoušky za bitky a ničení stadionu pochválí - viz ten tweet tak je to opravdu magor a kapitána by neměl dělat
Musim uznat (na zaklade videii, vypovedi ludi co tam boli) ze usporiadatelia to nezvladli na plnej ciare. Oba kotle fanusikov mali lemovat sekurataci, pripade tazkoodenci. Nie pozerat sa a potom nabehnut na normalnych fanusikov a magorov nechat sa mlatit.
Vcera som 2-3 hodky pozeral videa ultras na stadionoch (CZ, HU, balkan) a premyslal ci tito fanusikovia vobec patria na tribuny. Naco su fanusikovia ktori demoluju aj stadion vlastneho klubu?!!! Napachaju skodu, znechutia ostatnych, stoja nemale peniaze koli security a policii. Naco takyto fans? Selektovat to ako v anglicku s trestnym postihom!
Fandit s poriadnym kotlom, pyro, choreo, choraly, vlajky sa da aj bez demolovania, vytrhavania sedaciek a nahanania fanusikov s tycami.
Jako sorry, ale číst tady ty breky že za to může stadion nebo pořadatelé ... To je fakt neskutečný. Nebo tam snad ty ploty vyvraceli pořadatelé nebo se stadion demoloval sám? Proboha, lidi, vzpomatujte se - nejste přece děti, aby vám furt někdo musel říkat, co můžete a nemůžete dělat.
Tohle uvažování přenést do normálního života, tak bychom přece museli zažalovat výrobce automobilů, kteří si dovolili nám do aut namontovat pětku a šestku, aproto jsme přece nutně museli překročit povolenou rychlost.
Fakt komunistický uvažování i 25 let po sametu.
Ve středu vedle sebe, prakticky jen přes uličku, normálně seděli na Liverpolu fandové obou týmů. Tady nepomůže ani prázdný sektor.
Puskas, kdyby vedle nich seděli fans United, tak by taky normálně seděli ?? Ani náhodou.
Bylo by to to poslední co by na fotbale na Ostrovech udělali.
Ale rozdíl je v tom, že v Anglii by tohle nikdy nedopustili. V BA se na to očividně připravovali a věděli už dopředu, že dojde ke střetu...
Víc pohádek o Anglii - víc!
Takhle to vypadalo včera v Lille, kam přijeli fanoušci Evertonu:
http://bit.ly/1tj48vV
Není to o tom, že u nás se děje něco jinýho než v západní Evropě..
I když jsem si myslel, že to není možný, tak s tebou v něčem souhlasím
vidim to podobne
Oni za to ale opravdu můžou. Očekávat, že ti na takovej zápas přijde samej gentleman, je hodně naivní. Asi jako bys nechal v Chánově otevřenej Mercedes s klíčky v zapalování a divil se, že ti s ním někdo ujede. Že na fotbal chodí i vypatlaní dementi, snad není žádný překvápko, a když jim dá někdo takovej prostor k "seberealizaci", je to prostě jeho vina. To organizátor vybírá peníze ze vstupného a měl by návštevníkům zaručit klidný průběh a bezpečí, nebo pro to alespoň udělat maximum...a to se tady asi shodneme, že se nekonalo.
Lafata říkal že je na to upozorňovali že prý když tak ať jdou tam a tam... Takže to předjímali.
Škoda že neporadili i divákům. Neumím si představit ten zmar lidí, co se jdou před těmi pitomci zachraňovat na hřiště a dostanou za odměnu nálož od policie, že tam lezou.
Kazdemu je jasne ako sa ma spravat, nato mame aj zakony. Ak ho niekto porusi, mal by zato niest zodpovednost. Nemalo by to skoncit tym ze vinnik je stadion a sekuritaci.
Identifikovat vinnikov a vyvodit dosledky.
Evidentně to každému jasné není, jak se má chovat, proto k bordelům na fotbalech dochází. A organizátor má ve světle těchto faktů udělat maximum pro to, aby ochránil návštěvníky a zajistil klidný průběh akce. Ty řešíš až následek, tedy potrestat ty, kdo bordel dělají, já řeším to, že k těm bordelům vůbec nemusí docházet.
Pravdepodobne prvni rozumny nazor. Vina je na strane lidi a ne stadionu.
chyba je na obou stranach, jak na strane poradatelu, tak na strane vyletych idiotu, kteri se proste museli jit pobit, protoze "to slo"
já z toho absolutně nechápu, ta obhajoba ve stylu, oni nás nezavřeli a nesvázali jako zvířata, tak jsme začali dělat bordel a mlátit se...co jsme taky jinýho přece měli dělat? no ne? vždyť to dá rozum...z toho bych se prostě posral...
Tak nějak. Oni asi když vidí někdy ležet cihlu, tak ji mrsknou někomu do okna jen proto, že tam není strážník, který by jim v tom zabránil. To jsou fakt neskutečně vymletý hlavy.
Jenže ty pořád jaksi nedokážeš pochopit, že na fotbal ty vymleté hlavy chodí, proto musíš přijmout taková opatření, která jim v tom chování zabrání. Pokud budeš čekat obecenstvo jako na Carmen, tak se holt asi podivíš, co se ti to na tom stadionu děje.
"opatření, která jim v tom chování zabrání" - nepustit je na stadion, jak jednoduchý...
Tvá ironie není na místě. Kde byli sekuriťáci? Proč neohrazovali sektory? Proč nereagovali hned na to první cloumání plotem, vždyť jich tam byly desítky, jak je možné, že nezvládnou 10 slovy deset sparťanů a jen na to čumí?
to není absolutně žádná ironie, prostě je z těch stadionu dostanu pryč...vždyť jít na někoho s ocelovou tyčí je přece na kriminál a ne na to, abych kolem nich příští zápas stavěl nějaké oplocení a najímal si na to 500 sekuriťáků...
Omlouvám se ti, pochopil jsem to jako sarkasmus.To je samozřejmě úplně nejlepší cesta, ale asi ne úplně jednoduchá. A do doby, než se ji povede realizovat a ti dotyční už nebudou vpouštěni, musíš dělat opatření přímo v hledišti.
za nic se neomlouvej, v pohodě, jsem to možná blbě napsal
jako já tímhle neříkám, že to pořadatelé zvládli, samozřejmě od toho tam jsou, aby tahle situace ani nastat nemohla a oni to zabezpečili...ale kvůli pár bláznům trpí jak normální fandové na stadionu (domácí i hostující), tak i ta samotná ochranka, musí tam být policie, trpí i kluby, hráči a musí se dělat tisíce neefektivních opatření...stejně když tam tyhle blázny mít budeš, tak ten problém bude...ano souhlasím, že menší, ale pořád bude..
U nas sa uz necudujem nicomu, ale u vas je v com problem, ze sa nevedia podobne zvierata identifikovat a hodit do basy? Mate stadiony, kamerove systemy, ta vzorka fanusikov nie je velka, nemal by snad s tym byt problem. Ja obecne tento nezaujem zo strany statu a klubu riesit tie bezmozky absolutne nechapem a unika mi zmysel.
jako zase si vezmi, že jsi normální fanoušek, který jede podpořit svůj tým na venkovní zápas...jsi normálně smýšlející člověk, nebolí tě to, když se o to snažíš nebo tak něco a oni tě tam někde oplotí, zavřou do klece, obestoupí tě těžkooděnci a jsi tam stejně s pár magorama, kteří ten problém vytvořit prostě chcou...něco se semele, blbě se připleteš, dostaneš na budku, hráči od tebe dají ruce pryč, protože bohužel jsi mezi těma magorama a jedeš s rozbitou hubou nebo možná i se zastávkou na fízlárně domů...
není přece jenom lepší a tak nějak jednodušší, udělat taková opatření, díky kterým se těch pár magorů na stadion nedostane vůbec?
radsej na ten vyjazd ani nejdes. Najhorsie natom, ak by si sa to snazil vlastnym fans na away zapase vysvetlit, zabranit v pi*ovinach, dostal by si aj od nich...
Co tak zabranit tymto ludom ist na ten stadion?
Tak vždycky je vina na straně lidí, ale zase na druhou stranu všichni vědí, že část fanoušků jsou bezmozková paka a proto je potřeba přizpůsobit tomu zabezpečení. Ať už mluvím o stadionu, tak o bezpečnostní službě. To, že se to popere, se dalo předpokládat, zase takové překvápko to nebylo. Lidi změnit nejde (jde, ale nikdo to nechce - vstup přes OP), tak jim alespoň zamezit v tom, že se nedostanou k fanouškům 2. tábora...
a doma si dveře zamykáš? Přece jsou všichni lidé hodní a nikdo by ti tam těmi otevřenými dveřm večeri nevlezl.....
kdyby nebyli lidi kreteni a svine, tak bych ani nemusel.
ale kdyz si zrovna nezamknu a nekdo me vykrade, tak ho stejne potrestaji, protoze to nema delat, nebo ne?
resp kdyz si nezamknu, neznamena to, ze me muzes vyhrast
Jenže ty víš, že se tohle může stát a proto zamykáš a předcházíš problémům. A to je, oč tu běží..
takze spolu souhlasime hlavni problem je v lidech a jejich mentalite. a pak na to navazuje dalsi problem, nezvladnuti zapasu ze strany poradatelu
Věř mi, že bych taky chtěl žít ve světe, kdy si nemusíš věčně všechno kontrolovat a být pořád opatrnej, jenže to tak bohužel nefunguje.
problémy s lidmi měl kdysi už Bůh v Ráji.....není to nic nového pod sluncem.
a kde toho návštěvníka svého bytu najdeš? Ona ta prevence má něco do sebe........ten, kdo ví o potenciálních problémech a nic proti nim nedělá, tak to neštěstí pak padá jen na jeho hlavu. Slovan si to posral sám, takhle amatérsky opravdu nejde zorganizovat rizikový zápas ani v krajském přeboru
prevence je potreba jenom tehdy, kdyz ocekavas, ze mas co docineni se spatnyma lidma -> hlavni chyba je v lidech. nezvladnuti zapasu poradateli je potom dalsi chyba, ktera s tim souvisi
A může se zloděj obhajovat nezamknutými dveřmi?
Ne, ale jako první argument je vytasí pojišťovna.
Tohle je širší problém. Tady jde o to, jestli má vůbec SVOBODNÝ stát nástroje na to, aby eliminoval vadné kusy od základního stáda. Já myslím, že ne.
Ale problém na stadionu je úzký a lehko řešitelný. Pokud dám za cestu do Bratislavy x Kč a dám x Kč za lístek, tak by nemělo být mým primárním (ani sekundárním, terciálním atd.) cílem jít někomu dát do tlamy nebo dostat po tlamě. Měl bych tam (když už dám ty nemalé peníze) jet na fotbal nebo podpořit svůj tým. Teda ... mělo by to tak být.
Ale ve svý podstatě mi nejde o ty bezmozky na stadecu, ale o náhledu na tenhle celý problém, kde se hledá chyba ne u těchhle vymletců, ale u stadionu a pevnosti plotu na něm.
Podobně dementní je uvažování u tzv. Žďárské kauzy, kde se místo toho, proč se může evidentně psychicky vyšinutý jedinec dostat na svobodu, řeší to, jak se mohla dostat cizí osoba mezi dětma do školy. Jo, super, zabezpečíme vstupy do školy, což bude nejspíš znamenat spousty problémů při vstupu pro děti, rodiče i pedagogy, ale ono se stane, že další psychicky vyšinutý jedinec pobodá dítě na zastávce autobusu. Tak zabedníme zastávky autobusu, a on nějaké dítě někdo pobodá dítě na cestě mezi zastávkou autobusu a školou. A v tom bodě se možná někomu rozsvítí.
nejlepší by bylo zrušit školy a zastávky....
a teď si vem, že včera v Lille řádilo 16 000 fanoušků Evertonu, celý den se tam rvali s ACAB a nikde o tom ani zmínka, jen se tady všude probírá vyprovokovaný náběh 20 sparťanů v posrané Bratislavě.....
To mi je ale fakt jedno. Že to někde někdo dělá taky, není obhajoba.
Kdyby radši ten jejich tým dal gól
16k? To je uz riadne maso. Uz len po logistickej stranke je to kumst. A potom ze v UK je to bezpecne
To že jsou bezmozci i jinde nic neubírá na demenci těch českých a slovenských. A promiň, ale nazývat policii ACAB, kolik ti je let 13?
nakoniec budume vazni vsetci. Lebo vsade bude musiet byt straz.
Nechci obhajovat co se na stadionu dělo. Ale přijde mi, jako bys včera viděl první zápas.. Když hraje Slovan proti Spartě, tak je prostě jasný, že to nebude v klidu. Některý zápasy jsou rizikový a tak se k nim musí přistupovat. Nemůžeš si myslet, že protože se sám chováš jako člověk, tak se i kolem tebe budou chovat všichni rozumně. Takhle to bohužel na fotbale nechodí. Proto se musí zabránit případným střetům na stadionu. A to evidentně selhalo. Hlavně, že médii přepíraný Baník měl posloužit jako výstraha a zároveň návod, že je potřeba víc zajistit bezpečnost na stadionu. Vina je na straně pořadatelů. Kdyby sektor někdo hlídal, pravděpodobně by nebyly tyhle velký potyčky..
Podle mě teď už s tím bude muset vedení Sparty něco dělat a jít tvrdě po těch, kerý rozpoutávají tohle peklo.. Přece za ně nebudou pokaždý platit flastr, že se několik nýmandů rozhodne dělat bordel na stadionu. Navíc od UEFY ta pokuta nebude 50 litrů, jako v SL, ale pude to asi do milionů + nějaké další postihy. Navíc by si to měli v tom kotli nějak ujasnit a tuhle zvěř vypudit.
Co se týče Slovanu, tak podle mě proti Bernu to bude bez fanoušků a pro Pasienky to bude poslední zápas v Evropě. Jinak je podle mě blbost, aby fanoušci byli odpovědní za výsledek. Kontumace není řešení, ale řešení je dostat tyhle individua před soud a domáhat se náhrady škody.
citam, ze tento Spartansky kotol ma toho na rovasi celkom dost...hovada
Skoro každý výjazd Sparty v Synot lige prináša menšie či väčšie problémy....ale vkuse, asi 3 či 4 roky čo sledujem českú ligu a vkuse Sparťania, Sparťania.....pritom to je o pár tupcoch a stále tých istých....
např http://sport.aktualne.cz/divizni-zivanice-zazily-svatek-v-poharu-prijela-sparta/r~e6349f2436cd11e4bce90025900fea04/
No protože doma by jim hrozilo uzavření stadionu, venku zaplatí klub pokutu + domácí klub za nedostatečnou pořadatelskou službu, myslím že v Jihlavě je pokropili vodním dělem a oni jsi ještě stěžovali, že zásah byl nepřiměřený.
byl jsi někdy v Jihlavě v sektoru hostů? Tam je to snad ještě horší než v nacistickém koncentráku.
Takové srovnání někoho kdo prošel Auschwtizem a Dachau má váhu.
tak 2 hodiny se dají v Dachau asi vydržet, být zavřený v sektoru hostů v Jihlavě s tou fašisickou sekuritkou déle než 2 hodiny, tak to také nepřežiješ, díky bohu, že tě po 2 hodinách pustí do normálního světa
Ani v té SL to není 50 je to většinou kolem 20-30 tisíc což je dost málo na to jak vyhlašují jak s tím něco udělají.
Posledna veta
Dokud nebudou mít hmotnou zodpovědnost, budou se podobnými počiny chvástat. Takhle je brzy přejde animo.
Přesně. Pokud někde něco úmyslně zničím, měl bych to ze svých zdrojů taky zaplatit.
takhle to už dlouho funguje, musíš ho ale u toho chytit a identifikovat
Prezeral som si 10-ky videi kde fanusikovia riadili. Byt majitelom klubu a pozerat sa ako vlastny fanusikovia vytrhavaju stolicky a demoluju stadion, bol by som viac nez nasrany.
s tím už měla dělat něco dávno, nějaký setkávání s fanoušky apod je zbytečný, v ČP v Živanicích dělali ostudu fanoušci také, pak derby...
Dobrý názor . Souhlas.
sparťanskej dobytek se zase předvedl
jen pár kusů ze stáda
Slovanu poriadna pokuta + zavretie štadiony pre mna za mna nech si hrajú aj v Gyori a Sparte pokutička nech sa nepovie ... ale s týmto sa musí niečo robit už aj keby mali si odfocovat občianske me je to v podstate jedno ... dojdu individua z kadejakej rite ako Polsko, kt. futbal vobec nezaujima a len idu vyvolavat potyčky
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele