Němci jsou zklamaní z toho, že Neuer nezískal Zlatý míč FIFA

13.01.2015, 22:49
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (244)

Přidat komentář
db18

Lewa

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

na twitteru běhá, že to neřekl "I'm aware of who I voted for & I won't apologise for it."

Reagovat
db18

Zajímavý, já tohle slyšel od Sammera s tím, že s tím přišel sám Lewa

Reagovat
REPLIKATOR

Taky inteligent

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě větší blbec, než jsme doufali.

Reagovat
db18

Já vím - ale jde o to, že ho nedal na první místo...

Reagovat
FUnk

Reagovat
Lothar

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
vocasisko

proč jsou nasraní?

vždyť bylo jasný od začátku, že to má Florentinto zařízený

Reagovat
janinho

vzdy bud verny svojmu nicku ty vocase

Reagovat
smazaný uživatel

To asi celý fotbalový svět. Spravedlnost pláče, Penaldo slaví

Reagovat
smazaný uživatel

hledat v tomhle spravedlnost

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to tady ale nikdo nepřizná .. však je to trapné, nemá to vůbec význam ta anketa je to úplný výsměch, kdo si to zaslouží, nevyhraje.. tady se hledí jen na jméno

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně, že televizní průzkumy, ankety diváků, všude vítězil Ronaldo okolo 60%, takže i podle lidí si to zasloužil, takže zvítězila ta vaše spravedlnost a strčtě si hypera třeba do piče

Reagovat
smazaný uživatel

co ty mas furt s tym hyperom? ty si pekný primitív

Reagovat
smazaný uživatel

snad ani nemá cenu se s takovýma bavit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, a stejně skoro každej volí jen podle kamarádství

Reagovat
REPLIKATOR

Neskutečné, že v ročníku, kdy se hraje MS, to vyhraje hráč, který na MS vůbec nic nepředvedl.

Reagovat
janinho

naco sa vobec zvysok roka hra, vsak? ved MS su jedine na com zalezi...

nie je divne ze nemci vyplakavaju ze mal vyhrat Neuer ale sami nemci ho nevybrali za hraca roka? trosku trapne podla mna.

Reagovat
REPLIKATOR

1990 - Matthaus - mistr světa

1994 - Stoičkov - senzační 4. místo Bulharska na MS

1998 - Zidane - dotáhl Francii k titulu MS

2002 - Ronaldo - vystřílel Brazílii MS

2006 - Cannavaro - dovedl obranu Itálie k titulu MS

2010 - Messi - Španělé vyhráli kolektivě, nikdo nevyčníval + Messi úžasná sezona

2014 - Neuer???

Reagovat
smazaný uživatel

Uzasna sezona?? Sneijder, Iniesta mali podarenejsiu

Reagovat
smazaný uživatel

2014 - Němci vyhráli kolektivně, nikdy nevyčníval + CR7 úžasná sezóna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
janinho

teba to este stale bavi?

Reagovat
smazaný uživatel

Němci se neposerou.

Reagovat
Aldeano

"Byla to ode mě chyba. Dnes bych volil Manuela, ale hlasoval jsem někdy v srpnu," uvedl kanonýr, jenž byl do června hráčem Dortmundu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

celá ta anketa je čudná

Reagovat
smazaný uživatel

To je teda pekna blbost, ze se muze hlasovat uz v PULCE roku. Pak podle toho taky ty vysledky vypadaji...

Reagovat
db18

Reagovat
patas92

Reagovat
Aldeano

Tak v případě Neuera by se nic nezměnilo ne? O to je vtipnější to vyjádření Lewandowského...

Reagovat
smazaný uživatel

Mozna by byl druhy.. ale i tak jde o princip

Reagovat
Aldeano

Jasně. Taky nechápu, že mohl hlasovat už v srpnu, ale spíše je dobře vidět, že Lewa přišel v létě do Bayernu a hlasoval by pro spoluhráče.

Reagovat
patas92

Tak že to bude jeho spoluhráč ale věděl už minimálně půl roku

Reagovat
Aldeano

To samozřejmě ano. Ale proč tedy lituje, že hlasoval pro Ronalda? Protože ho Neuer uchvátil za podzim v BL?

Reagovat
patas92

Proč by ne

Reagovat
Aldeano

Je to možně. Ale už jen to, že by přistupoval k té anketě až tolik zodpovědně se mi nezdá...

Reagovat
patas92

Tak vidí ho chytat každý den a asi v něm taky vidí tu výjimečnost. Prostě lituje toho, že to hlasování tak "odbyl" a vsadil na jistotu.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
FUnk

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne to moc nedava smysl. Neuer uz mel v tu dobu to nejlepsi z roku za sebou, Ronaldo naopak na podzim sázel hattricky.

Reagovat
smazaný uživatel

dyť nic na MS nechytil, pár výběhu proti impotentnímu Alžírsku, jinak měl velice klidný MS. Fraška hyper Neuer pokračuje

Reagovat
Aldeano

Je to vynikající gólman, světová špička, ale tohle: "Na mistrovství světa totiž předváděl úplně jinou úroveň chytání, něco, co tu ještě nebylo," To si nemyslím.

Reagovat
smazaný uživatel

ty sa uz zobud ty zaslepeny dilinko...vlani Ronaldove goly boli k čomu ked vyhral len španielsky pohar a Ribery dotiahol Bayern k treble? Tento rok mal Neuer tiez viac titulov a od golov je tu zlata kopačka

Reagovat
galacticosi

viac titulov? Ronaldo mal Copa del Rey, LM, Európsky Superpohár, MS klubov, Neuer mal MS, ligu a pohár

Reagovat
smazaný uživatel

prosím ta hadam nejdes ratat super pohar a MS klubov k titulom...to su druhorade tituly a z MS sa to neda ani zdaleka porovnat...riadny titul je liga, pohar, LM

Reagovat
vocasisko

hlavně nedal žádnej gól, kopyto

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
mesyas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

Ty vole, borci si o nejlepšího hráče kalendářního roku hlasujou někdy v srpnu

Reagovat
smazaný uživatel

Plánička/Zamora, Jašin, Iker, Neuer - Nejlepší golmani historie...

Reagovat
Aldeano

Neuer tam zatím není...

Reagovat
smazaný uživatel

Tvůj názor...

Reagovat
Aldeano

Jistě.

Reagovat
Aldeano

Mimochodem proč je podle tebe Neuer lepší, než Kahn například?

Reagovat
off-olda

O Kahnovi nikdy neslyšel.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty mě asi hodně znáš...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde ani tak o to, jestli je lepší nebo horší... Já to mám seřazené do takových čtyř období... (Předválečné, poválečné, nový století/tisíciletí a ta momentální nastupující éra...) A z každého období jsem vybral jednoho golmana... (Kromě prvního, kde to prostě nejde absolutně rozhodnout, který z těch dvou.)

Jinak nepopírám, že ta období nemají žádný směrodatný základ a jsou vybrána čistě subjektivně.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Kahn by se spíše dal počítat do té Ikerovy éry... A Iker je podle mého názoru lepší golman než Kahn...

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Místo Ikera klidně Buffon, Kahn..

Reagovat
smazaný uživatel

To je diskutabilní... Tady to asi nejde úplně objektivně rozhodnout a tak jsem to udělal podle sebe...

Reagovat
smazaný uživatel

Schmeichel...

Reagovat
F.Torres

Neuer tam zatím nemá co dělat. On se nedorovnal ještě ani úrovně Čecha, Saara a dalších a už vůbec ne na úroveň Buffona a Kahna.

Reagovat
patas92

Proč by se jako nemohl rovnat úrovni třeba Saara nebo Čecha?

Reagovat
F.Torres

protože oni byli na té úrovni mnohem delší dobu

Reagovat
patas92

Tak snad se počítá kvalita, popřípadě úspěchy. V tomhle se jim klidně rovnat může, i když toho neodchytal tolik co oni.

Reagovat
F.Torres

tak když se bere nejlepší golman historie, tak se bere z dlouhodobějšího hlediska než z 1-2sezon, on prostě předím nijak nevynikal, nebyl špatnej, ale až letošek se mu povedl, že se vyšvihl mezi elitu.

Saar a Čech, patřili a věřím, že Čech i bude patřit hned několik let v řadě mezi top golmany, takže zatím jsou oni minimálně o parník nad ním..

Reagovat
Shevchenko

Kdo je do prdele Saar?

Reagovat
patas92

Nj F.Torres zmátl i mě

Reagovat
smazaný uživatel

Viz. odpověď Aldeanovi výše...

Reagovat
smazaný uživatel

Čecha

Reagovat
smazaný uživatel

Saara

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jestli tyhle sracky produkujes proto, aby si někoho nasral nebo si to vážně myslíš..

Reagovat
stas87

uroven Cecha? no to mas pravdu,Neuer este Nemecki nikdy nedojebal euro ci ms v pocte trofeji ho strci do vrecka a povedal by som ze az mu bude 32 rokov tak na lavicke nebude brat prachy a sediet

Reagovat
Shevchenko

Buffon >>>>>>>>>>>>>> Iker

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
smazaný uživatel

hype je mocný pánové. Jeden rok, pár výběhů, žádné extra zákroky a hloupé děcka píší o historii..

Reagovat
smazaný uživatel

ze jeden rok, par vybehov a ziadne extra zakroky chlapče moj ty si asi velmi malo Neuerovych zapasov videl a velmi malo ho poznas ked dokažes zo seba vypotit taketo kydy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Banks?!?!!?!

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Ubaldo Fillol

Reagovat
smazaný uživatel

Dino Zoff

Reagovat
smazaný uživatel

Ivo Viktor

Reagovat
smazaný uživatel

Jean Maria Pfaff

Reagovat
smazaný uživatel

Michel Preud´homme

Reagovat
Puskas

Shilton byl též výtečný.

Reagovat
galacticosi

Neuer si to ocenenie zaslúžil, ale ako povedal Beckenbauer, fanúšikovia sú viac zvedavý na góly. A pre kritikov Ronalda (alebo pre tých, ktorý nesúhlasia s ocenením Ronalda) zabudli ste na rok 2010, kedy to mal byť súboj medzi Xavim/Iniestou/Sneijderom/Forlánom a nakoniec to aj tak dostal Messi?

Reagovat
galacticosi

*by si to ocenenie zaslúžil

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby to letos dostal Neuer, tak by musel být zase ukřivděný Casillas po Jihoafrické republice, který podržel Španělsko mnohem znatelněji. A k tomu byl kapitán.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
galacticosi

Reagovat
smazaný uživatel

Měli ho dostat oba...

Reagovat
smazaný uživatel

a Buffon '06....

Reagovat
Aldeano

a Kahn '02....

Reagovat
smazaný uživatel

a Barthez '98....

Reagovat
smazaný uživatel

za ten rok bych dal spíš Haška...ale ne, prostě Neuer není mezi brankáři tak výjimečný, jak se někteří snaží předestřít

Reagovat
smazaný uživatel

Proč myslíš?

Reagovat
Fairplay

Reagovat
smazaný uživatel

Tehdy nemel tak dobrou sezonu v Realu, jako letos Neuer v Bayernu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale podával skvělé a konzistentní výkony přes 10 let...

Reagovat
smazaný uživatel

*Sorry špatný vlákno...

Reagovat
CubONE

A taky Buffon v 2006.

Alebo van der Saar, ked MU ziskalo treble v 2008

Reagovat
Aldeano

Buffon ale v roce 2006 sestoupil do Serie B...

Reagovat
CubONE

Pravda!

Reagovat
db18

Reagovat
CubONE

Hlavne tito brankari sa nedostali ani do top 10 niekedy

Reagovat
smazaný uživatel

Kteří? Do jaké TOP 10??

Reagovat
smazaný uživatel

*Sorry špatný vlákno...

Reagovat
CubONE

Reagovat
CubONE

Napriklad VdS mal genialny rok, prekonall rekord v nepriestrelnosti a nebol ani v prvej desiatke v hlasovani o zlatu loptu. Podobne Buffon, aj ked ten bol tusim 7. alebo 8. (?)

Reagovat
vocasisko

v tom případě to asi už nikdy nemůže vyhrát žádnej golman

Reagovat
F.Torres

v dřívějších dobách ta šance byla, ale od toho roku 2007 je nemožný, aby celkově vyhrál defenzivní hráč, když tady máme takový ofenzivní hráče

Reagovat
smazaný uživatel

A od roku 2008 je nemožné, aby celkově vyhrál jakýkoliv hráč, když tady máme Ronalda a Messiho.

Reagovat
F.Torres

to je samozřejmě taky pravda

Reagovat
Nikikrew

Nic proti Neuerovi ale ved v tej nemeckej lige ho ani nemoze nikto poriadne preverit. Bayern je v lige suverenny a ich obrana je naozaj perfektna, schvalne kolko striel na branu ide pocas jedneho zapasu? 2-3 max? Doma ani nehovorim. Na MS bol vyborny ale znova Nemci hrali perfektne a nebol poriadne prevereny. Stale ho radim za najlepsieho brankara na svete ale na zlatu loptu si myslim ze nemal. Ronaldo ju ziskal pravom. Moj nazor.

Reagovat
smazaný uživatel

a vieš kolko zapasov bolo tvrdo vybojovaných o gol? ked tie zapasy nepozeras tak nevies

Reagovat
smazaný uživatel

To iste sa da napisat aj o Ronaldovi ....

Reagovat
smazaný uživatel

ty o com prosím ta? co sa da napisat o Ronaldovi? ved toho som ani nespomínal

Reagovat
smazaný uživatel

V něčem máš pravdu, akorát je opomíjený fakt, že Neuer přesně zapadá do taktiky Bayernu, totiž kde obrana vyhoří, objeví se Neuer a akci přeruší, a tak ke střele ani nedojde. To je jeden z důvodů, že nemá tolik zákroků, nejen to, že tým jako takový funguje.

A to samé platilo pro Německo, kde Löw hrál se 4 stopery, kteří strádali na rychlosti a nutně potřebovali podporu Neuera, jinak dalo zrovna Alžírsko 3 góly z brejků a nebyl by postup, ale potupa

Jinak tím samozřejmě netvrdím, že Ronaldo neměl vyhrát. Spíše mě mrzí, že Neuer o těch pár desetin zůstal třetí, měl být druhý a s menším odstupem na prvního

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak, jakykoliv inaci golman v jeho situaci by dostal daleko vic golu. Jenze proste ty jeho vcasne vybehy, to je genialni, zastavil hromady sanci

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
fenixLFC

tak podla tejto logiky mozes naopak povedat, ze ronaldo hra v najsilnejsom time a obrany ho ani riadne nepreveria

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Ángel di María 22

Treba obrana Bayernu a Neuer v brane...

Reagovat
valloire

Reagovat
db18

Naše stoperská dvojka je příšerná

Reagovat
Ángel di María 22

A to jsem tu od nekoho z nemecky sekce videl, ze by dal do idealni stopersky dvojice allstaru za 2014 Boatenga.

Reagovat
db18

Boatenga jo... vázne to u toho druhého člena... Dante hraje špatně a Benatia ještě pořádně nedorazil... jinak Jerome byl v minulém roce skvělý (i směrem dopředu)

Reagovat
Ángel di María 22

Tak jaka stoperska dvojka hrozna..

Reagovat
db18

Stoperská dvojka jako celek

Reagovat
smazaný uživatel

veď to je pravda

Reagovat
smazaný uživatel

jezis ten Lewandowski je defka

Reagovat
smazaný uživatel

Sleduješ nějak Acquafrescu nebo je to jenom nick?

Reagovat
smazaný uživatel

Aj pokud sleduje, tak je to porad jenom nick, o tom neni pochyb.

Reagovat
Doplh11

S tím co říká Franz Beckenbauer že diváci raději vidí góly apod.naprosto souhlasím,a jsem taky velmi zklamán že Manuel nezískal zlatý míč

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně lidí je zklamáno, což chápu, ale větší skandál byl loni, kde to měl vyhrát Ribery za tu skvělou sezonu Bavorů.

Za mě - raději se dívám na útočný fotbal. Mám za to, že útočný fotbal natáhne více diváků, a tedy i generuje víc sympatií a peněz. Takže volby útočných hráčů schvaluju.

Reagovat
Jerichoo

Skandal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ryzskej

Co takhle pogratulovat vítězi? Už to, že se do první trojky dostal brankář, přece něco znamená. Místo toho breku by si mohli říct, že vyhrál nejlepší a přijmout to, ne že si to někdo zasloužil či ne - tohle je subjektivní anketa, ne ta objektivní, hlasování vyznělo jasně.

Reagovat
Kefalín

Za chvíli ten Bayern bude mít nejlepší dva týmy na světe (základní jedenactku a tým nahradniku), tak ze srandy skoupi kapitany fotbalových trpaslíků, jen proto, aby v ty anketě hlasovali pro někoho z jejich týmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaa,das ist skandal!!!!!!neuer ist moralische Sieger.So ist es.

Reagovat
FC Porto FC

Pane bože jak mužete chtít aby vyhrál Zlatej míč golman v době Messiho a Ronalda ? A uvědomujete si že Ronaldo dal v 47 zápasech 51 golů ?

Reagovat
smazaný uživatel

A uvědomuješ si,že Neuer těch gólů pětkrát víc chytil?navíc baví diváky.Ronaldo je svým dementním chováním a simulováním maximálně naštve.

Reagovat
Spasitel

To potom mal vyhrať De Gea čo tých gólov vychytal 20x viac za tragickou obranou Manchestru. Neuer je dobrý brankár ale kvalitou na najlepšie roky Casillasa či Buffona nemá ... Proste Ronaldo a Messi sú inde ako ostatní.

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně,mě se na téhle anketě prostě nelíbí,že jí vyhrávají v drtivé většině útočníci.Je to fakt podraz na hráče na jiných postech,kteří tam udělají mnohem více týmové práce,ale neobjevují se ve statistikách.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, co odvedou treba Kroos, Matic atd a nikdo si teho nevsimne..

Reagovat
smazaný uživatel

Vácha...

Reagovat
FC Porto FC

Neuer měl ted jen smutlu že je v době Messiho a Ronalda. Nebýt jich tak je první i před ofenzivními hvězdami jako Di Maria, Ibrahimovič, Robben....

Reagovat
misinho7

nastve akurat teba a ty budes plakat doma pod vankusom.. teraz si trepol riadnu blbost cim bavi divakov Neuer viac ako ROnaldo ? Ronaldo robi finti striela nadherne goly , kluckuje skusa paradicky a tym bavi divakov.. stve akurat takych zaslepencov ako ty .. ale to je uz tvoj problem

Reagovat
valloire

Jo, hlavně proti Realu jich chytil.

Reagovat
Kokesh

Bezte uz s celym Neuerem do...

Reagovat
Murtago

Jak se může o nejlepšího fotbalistu roku 2014 hlasovat v srpnu?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne?Je to jenom úplně zbytečná anketa,jako všechny ostatní.Co člověk,to názor a stejně se nezavděčí všem.Vůbec o nic nejde,jenom to zase Ronaldovo ego posunulo výš,jestli to ještě vůbec jde.

Reagovat
F.Torres

Stejný jako s Frankem, tedka budou všichni brečet a forma Neuera půjde dolů. Kde je dneska třeba takovej Ribery...

Reagovat
smazaný uživatel

Lewa zas potvrdil jaký je to pšonek

Reagovat
smazaný uživatel

myslím, že Neuer nemusí byť sklamaný, som presvedčený o tom, že ronaldo alebo messi by dali aj všetky svoje zlaté lopty za ten titul

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost

Reagovat
fenixLFC

ronaldo urcite nie

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak

Reagovat
havrys99

3. světová??

Reagovat
smazaný uživatel

kdo bude příští rok nominován na Zlatý míč? Něco mi říká, že kromě Ronalda a Messiho to bude ještě Neymar.

Reagovat
Kokesh

Ma dobre nakroceno, jeho pozice v Barce se bude stupnovat podobne i s goly. Jedine co me tesi je herni upadek Barcy a moznost, ze opet nevyhraji ani jednu trofej...to by pak mel samozrejme Neymar daleko tezsi a prostor pro dalsi...

Reagovat
smazaný uživatel

Tento rok se koná Copa América a pokud za Brazílii zazáří, mohl by mít cestu otevřenou. Navíc bude hrát doma. Na výkonech Barcelony ovšem záleží též.

Reagovat
smazaný uživatel

Götze

Reagovat
smazaný uživatel

necháme se překvapit Někdo tipoval třeba Fabregase :)

Reagovat
db18

Müller

Reagovat
smazaný uživatel

Ti psychopati by si měli uvědomit, že oni po tom co předvedli za 2. světové, nemají právo na vubec nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A takovýhle člověk může jiným nadávat do psychopatů.

Reagovat
valloire

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Usty

"Myslím, že to není fér. Vypadá to, že v téhle anketě se moc úspěch nepočítá,"

Taky je to individuální soutěž, do prdele, vy jste jak mrdlí...

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
FC Porto FC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

No Teď poraď, jak chceš objektivně srovnávat individuální výkony a přínos útočníka a brankáře.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky to bude subjektivní. Ale je pořád rozdíl subjektivně porovnávat přínos toho kterého hráče a porovnávat počet trofejí týmu, ve kterém hraje.

Reagovat
Usty

Objektivně to asi nejde :) Vždycky bude upřednostňován ofenzivní hráč. Ale dokud ten hráč nasází 50 gólů za sezónu, je to naprosto v pořádku :)

Reagovat
smazaný uživatel

Golmani jsou jen kokoti, co vzdycky chteli predevsim hrat v utoku, ale byli na to moc velky kopyta uz jako deti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Emqick

Reagovat
ACSMan

Jak řekl jeden cigoš - jeden balon o dor pro Messiho nebo Ronalda a druhý pro ostatní

Reagovat
valloire

Hele Hydro , jedna otázka....Kdy hraje Schalke04 derby s Bayernem04

Reagovat
smazaný uživatel

Lewa hlasoval v srpnu? To jako jde? Jsem si doteď myslel, že se to hlasuje někdy v listopadu (už to je divné - má-li to být anketa za celý rok, tak se přece má hlasovat až po uplynutí toho roku ...).

Od příště bych prosil nejen seznam, kdo pro koho hlasoval, ale i kdy hlasoval. Byla by prdel zjistit, že to ti lidi odklikají někdy v létě, aby měli pak v sezoně klid.

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle to fakt vypadá, že ta cena je jen cenou oblíbenosti a ne oceněním za výkony...

Reagovat
CubONE

Na twitteri to poprel a tvrdi, ze vie za koho hlasoval a nezmenil by to.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně, že samotné německo si ho dalo na 3. příčku

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Skutočne? No tak prečo plačú to nechápem.

Reagovat
smazaný uživatel

jj vyhrál Kroos, pak Klose a pak Neuer

Reagovat
stas87

na toho trotla si len hras alebo si naozaj taky?

Reagovat
smazaný uživatel

to si dobrý borec, hodnotit na základě jednoho příspěvku, který si navíc ani nepochopil. gratulace

Reagovat
stas87

slusna krc..ja som nepochopil nieco hej?anketa fanusikov repre je ukrutne prestizna skus hadat kto vyhral hraca roka v Nemecku,smudlo

Reagovat
stas87
Reagovat
Arne

Anketa fanklubu reprezentace, která má malý význam... Vím, že to spousta anglických webů vzal tak, že to je klasicky fotbalista roku, ale není to tak.

Reagovat
smazaný uživatel

psali, že je to prestižní. u nich teda. a že to bylo hlasování pouze fandů jsem nevěděl. i tak to nepopírá můj úvodní příspěvek, že němci ho vidí až na 3. místě.

Reagovat
Arne

Prestižní to doopravdy zas tak není... Ocenění, co v létě vyhrál Neuer a v prosinci Löw, jsou někde jinde.

Jinak tady jsou ty výsledky hlasování, můžeš si o tom udělat svůj obrázek:

http://fanclub.dfb.de/fan-club/deine-stimme-zaehlt/nationalspieler-des-jahres/

Reagovat
smazaný uživatel

A mimichodem - podobné nálady panovaly i ve španělských médiích po výhře Messiho. Ale tam to bylo vážně strašně vtipné. Téměř týden co týden tam vycházely články, jak si GB zaslouží Cristiano (žádný Iniesta nebo Xavi), a když to pak vyhrál Messi, tak se najednou noviny začaly odvolávat na "degradaci mistrů světa" a podobné sračky.

Reagovat
smazaný uživatel

Mali pravdu.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
asskicker

Mali pravdu, ze si uz len senilny srac.

Reagovat
Pipo123

Prečo sa táto anketa tak moc rieši ? Takmer celý rok všade niekto rieši kto to vyhrá atd, v minulosti to nikoho netrápilo, vyhral ten koho zvolili a nikto neprotestoval, teraz s toho všetci robia strašnú vedu a ešte pol roka po vyhlásení víťaza sa dohadujú

Reagovat
smazaný uživatel

No nikdy to neboli za 7 rokov dvaja hráči na preskáčku.

Reagovat
DelPiero137

Pol Platini 3x za sebou napr.

Reagovat
Trand

Reagovat
Ángel di María 22

Lewo, ty jidáši pochcanej, ty si zas něco vypustil

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby to měl vyhrát někdo jiný než 2 nejlepší fotbalisti současnosti, tak by to neměl být Neuer. Na MS si zachytal v podstatě jenom proti Alžírsku a v semifinále LM vypadl po gólech z rohu a standartek, na čemž má gólman vždy velký podíl...Takže buď Kroos, nebo DiMaria...

Reagovat
bloodonor

sklamaní ze nevyhral ? vždyt nedava goly

Reagovat
smazaný uživatel

Manuel dorovnal Iva Viktora tiež má 1 zlatú z majstrovstiev a 3. miesto v ankete Ballon D or.

Reagovat
CHONG

"Myslím, že to není fér. Vypadá to, že v téhle anketě se moc úspěch nepočítá,"

Pravda, Cristiano vlastně v roce 2014 žádný úspěch nezaznamenal.

Reagovat
Puskas

Kaiser získal ZM v r. 1976, Viktor, mistr Evropy, byl až 3.

Reagovat
smazaný uživatel

Ziskal buzno, stal se teplousem roku, a ty bys to mel prece vedet nejlip, ne???

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, a uz me ten hype kolem toho golmana nasral natolik, ze jsem si vzpomel i na heslo do eurofotbalu. S tim golmanem, ktery pry udelal revoluci v brance, jsem za rok 2014 videl cca 35 zapasu, a ze by to bylo takovy terno, to se rict neda. Messi a Ronaldo jsou prinosem pro tym uplne jinde. V nekterych zapasech v ty brance mohl byt pytel brambor. Howk

Reagovat
smazaný uživatel

real by bez CR7 spis nevyhral LM nez nemci bez Neuera MS, takze Ronaldo asi jo ale ze pred Manuelem je ten argentinskej bastard je ostuda

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi tak blbej nebo si na to hrajes? Nebo troll?

Reagovat
DieFohlenBMG

Manu tam byl jenom do počtu kdokoliv by byl

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele