Nehráli jsme tak dobře jako proti Španělům, řekl Šilhavý
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Vlkanova bude na premiéru do smrti vzpomínat, mrzela ho neproměněná šance
10.06.2022, 19:34
Snadné vítězství, chutnalo jako med, píšou portugalská média o triumfu nad Čechy
10.06.2022, 15:43
Kdybychom první skórovali my, bylo by to jiné, řekl Souček
10.06.2022, 13:40
Věřím, že je možné vyhrát MS, řekl Santos po výhře nad Čechy
10.06.2022, 12:42
Ronalda jsme ubránili, ale tři body má on, řekl Brabec po Portugalsku
10.06.2022, 11:26
První česká prohra přišla v Lisabonu. Portugalci úspěšně oslavili Santosovo jubileum
09.06.2022, 22:43
Komentáře (88)
Přidat komentářHráčům jsem na přípravě říkal, že je to svátek pro nás pro všechny. Plný stadion, takovýhle soupeř, skvělí hráči a ještě to bylo umocněné tím, že tu byl Cristiano Ronaldo. Ten to ještě povýšil. V takové společnosti se pohybovat je příjemné. Byť nejsme tak velká fotbalová země, myslím, že úplně ostudu jsme tu neudělali," -------> on vede Cesko nebo Gibraltar? Zazitkova agentura Silhavy a spol.
Vždyť vede Česko, co přesně se ti nezdá?
Mimochodem, Gibraltar včera remizoval s Bulharskem. To si troufnu říct, že je docela i překvapení.
trener Ceska by mel mit vetsi naroky nez delat svatek ze zapasu s Portugalskem v 3. kole LN, mit zazitek z toho ze je plny stadion a ze videl Ronalda a dalsi skvele hrace nazivo. Tohle si muze dovolit rict trener Gibraltaru
Třeba vyšší nároky má, ale chtěl navodit sváteční atmosféru.
Prostě chce shodit tlak z hráčů, aby nebyli připosraní.
S tímhle kádrem (Staněk, Matějů, Zima) je prohra 2:0 velmi dobrý výsledek a pro naše hráče opravdu svátek. Je vidět, že vůbec nevnímáš realitu. Zkus ten fotbal všeobecně více sledovat třeba ti to rozšíří rozhled
Delas jak by ses narodil ve Francii. Co čekáš ve fotbale od Ceska? V momentálním stavu školství, politiky, trenerstvi, peněz atd atd...
Náhodou fajn vyjádření... mimo jiné: ,,Hráli jsme pomalu a dozadu". Čekal jsem okecávání.
ale jen hádám... článek jsem nečetl
ještě, že jsi to takto vyjasnil
Ve Španělsku snad nastoupí s Brabcem a Zimou Jemelka, včera dobrej výkon. Na tu levou stranu se snad vrátí Zelený. Rád bych viděl i Černého. Včera nejlepší na hřišti Brabec se Sadílkem, těm tenhle sraz vychází skvěle.
Největší zklamání je pro mě Hložek... u Havla a Matějů se to prostě ví, ale u něj už jsem čekal, že to nebude tak marný.
souhlas, snad se v Leverkusenu zvedne, protože s tímhle by šel za rok dva někam do Brondby
Proč ten výsměch ? Jestli bude hrát takhle, tak je nejpozději v zimě někde na hostovačce.
Dva ne úplně povedený zápasy z mnoha příčin, ale tady už se pomalu odepisuje kariéra devatenáctiletému hráči. Českej fotbal v kostce.
misto podpory je tu hate na to, ze to ten borec netahne. nicmene, kdyz se objektivne podivate, jak hraje s micem a ne jen na statistiky golu a asistenci, tak vidite, ze ten borec je jinde a spis mu chybi sebevedomi. znamka od sportu 3, soucek 5, to pak tleskam tomu prostredi. at uz je v nemecku radsi...
Známka od sportu je asi tak relevantní jako názor Pablose, kde bude hrát Hložek příště
to je aspoň nadhled
A kdo ho odepisuje? já teda jen vidím, že když bude hrát takhle, tak to na Leverkusen stačit nebude. Musí zabrat a jak píše srbic, nabrat sebevědomí. To je prostě realita, a v Německu na to až se rozehraješ nikdo čekat nebude. Já myslím, že každej trochu normální fanoušek českého fotbalu mu přeje, ať se prosadí. Ale že to je zatím ve všech vystoupeních za repre slabší, to je prostě fakt. Samozřejmě mu pomůže, že bude mít v Leverkusenu přípravu, odejde od nás, kde na něj byl v 19 naložen velikej tlak. Ale snad každej trochu soudnej člověk, kterej zatím ty repre zápasy Adama viděl, musí uznat, že potřebuje víc zabrat.
Ty vole, proč by měl hrát takhle? Leverkusen hraje 90% zápasů z bloku? Uvědom si, že hraje rok a v půl kuse - liga, poháry, nadstavba, Euro...a do toho měl jenom jednu zimní přípravu. I na jeho pohybu můžeš vidět, že je utavenej. Na 19 let je to šílený.
Fakt je tak těžký někdy zapojit hlavu a koukat se na věci z větší perspektivy?
Já ale nehodnotím jen na základě 2 zápasů. Nevybavuju si zápas v repre, kterej by mu vyšel. Ano, v jeho věku je toho na něj hodně, nechce se asi před novým angažmá zranit, takže tyhle 2 zápasy třeba nějak nezahrnuju do jeho hodnocení. Leverkusen z bloku nehraje, ale to nasazení a pohyb, to bude muset hodně zlepšit. Tady tohle neustálý omlouvání je pro nás taky typický, v Německu to ale funguje jinak.
Nasazení a pohyb musí zlepšit Však to souvisí s tím, kolik toho za poslední rok a půl odehrál. Nebo chceš říct, že ve Spartě hrál bez nasazení a pohybu? Nechápu, proč tady přiživuješ ty slávistický kecy o tom, že nemaká a je línej na krok.
Vzdyt v repre takhle hral kazdej zapas, tak byl pokazdy unavenej?
Nebo se pokazdy setril, aby se nezranil? Mimochodem to je nejdebilnejsi alibi vytvarejici argument, ze 19 letej kluk hraje, at se nezrani.
Kdyby to tak melo bejt, tak do Nemecka snad ani nemusi.
Já nikde neříkám, že tak hrál, aby se nezranil, podle mě je normálně utavenej.
Jo v repre hrál pokaždý hovno a neběhal, proto ho Šilhavej dává pořád do základu
Ve Spartě normálně makal, presoval, vracel se, vyhrával souboje. I všichni, kdo s ním pracovali (trenéři, spoluhráči atd.) všude říkaj, jak na sobě pracuje, je cílevědomej, nic neošidí. Nechápu, kde se tenhle mýtus, že je línej, vzal. I když trochu chápu, ale to bys pak řekl, že někomu nadávám
Ono to tak ale zatím v těch repre zápasech působilo. Ve Spartě je to teda jiná, samořejmě na výkyvy, který jsou v tomhle věku běžný. Já mu samozřejmě přeju, aby se prosadil, stejně jako každýmu českýmu fotbalistovi, kterej jde ven. A když je ze Sparty, tak to je samozřejmě ještě lepší. Jen bych nerad, aby třeba nedopadl jak Kadlec (vím, že to bylo částečně i kvůli zraněním, ale taky to byl velkej supertalent).
Já teda repre až tak poctivě nesleduju, ale co jsem viděl, tak mi nepřišel tak hroznej, aby tady dostával po každým zápase naloženo.
Podle toho, jak hraje ve Spartě je jasně vidět, že to není žádnej lenoch. Nevíme, jaký má v repre pokyny, asi mu taky nesedí ten Šilhavýho defenzivní styl. O tom se dá diskutovat, ale tvrdit, že nemaká nebo že na to sere je k smíchu.
S Kadlecem bych ho vůbec nesrovnával, ten to měl v hlavě úplně jinak nastavený.
To s tim zranenim jsem pridal ze zdejsi diskuze, nebylo to o tobe.
Ja to nevidím jako unavu, mne to proste prijde, ze jak se hraje tezsi zápas, kde je treba proste přidat, tak on to nějak... Nechce, neumi, nevim.
At to bylo v repre, v derby, tezsi zapasy ve Sparte, nevidim to.
Muzes to svalit na mou klubovou příslušnost, kdyz ti to pomuze, ale jak je videt, vsimaj si toho i spartani, ktery na nej nekoukau uplne nekriticky a neberou kazdou jeho kritiku jako otazku klubismu... Takze asi tak.
Takže asi tak, no. Díky za tvůj další nekritický pohled, který opravdu nesouvisí s tvojí zaujatostí. Těšíme se na pokračování.
Já to neberu jako otázku klubismu. Pokud je ta kritika oprávněná, tak s tím nemám problém, například když se tady jednu dobu řešila kvalita jeho zakončení.
Sparťani si tady toho všímaj teď, kdy je hotovej po roku a půl nepřetržitýho hraní. Což je z mýho pohledu naprosto logický, že je vyšťavenej a působí vyčichle a bez energie.
Možná mě tady nějakej Sparťan opraví, ale já si u něj za Spartu neuvědomuju jedinej zápas, kdy bych si řekl, že na to sere, že neběhá nebo nebojuje.
Mne to od nej proste jen prijde takovy vlazny... Koukam na to jinou optikou a klidne za tohle budu jebat i nekoho ve Slavii.
Na hrace jeho věku bych proste cekal jinej vitr, on je spis takovej si pohrat mi prijde, ale kdyz je treba zabrat, tak bych čekal, ze proste prida , mne to u nej chybí
V Belgii byl pomalu náš nejlepší hráč. Proti Bělorusku měl 1+1 ze dvou zápasů. I proti Švédsku patřil k těm lepsim. Trochu zapomínáme na fakt, že za repre odehrál +- 900 minut To je naprostý nic. Fakt nemůžeme čekat, že nás v tomhle věku bude tahat. To nedokázal ani Rosický nebo Schick.
Víš co sráží český fotbal? Právě takhle krátkozraký uvažování. Úspěch musí přijít hned. Takhle to ve fotbale přeci nefunguje. Všechno má svůj přirozený vývoj.
Z myho pohledu nas srazi mala narocnost na hrace, tak to vidime jinak, no.
Kratkozraky mi prijde hodnotit jen dle cisel, coz tu dela kazdy, se kterym tuhle diskuzi o jeho hernim nasazeni a pristupu ke hre vedu.
Talent je jedna věc, to mu nikdo nebere.
Nasazeni pri zapasech druha a tam teda vidim velký rezervy.
Pak ještě teda může být srovnání herních stylů ...
V repre jsou to většinou zápasy kde jsme strašně málo na míči tudíž není tolik ve hře a třeba i s tou Slavii bývá většinou pokud se nepletu více na míči tudíž má mnohem méně času něco ukázat.
Navíc on ve Spartě hrával mnohem častěji ze středu hřiště a v repre je většinou hozen na kraj
Kdyby jsme měli být nároční na hráče, tak Zima, Havel a Matějů by museli koukat na repre doma v TV
Na kazdyho musis byt narocny umerne jeho schopnostem...
U Hlozka mi to zkratka prijde, ze jakykoliv negativni ohlas je odmitanej a vytvari se mu xx alibi, proc to nejde, což se mi nelíbí.
Hlavně já byl tady i jeden z mála, kterej se zastával Stramy, že když do toho nasypali tolik peněz, měli by ho tam podržet, ať se na tu soutěž aklimatizuje. To samé třeba u Vrby, s tím co u nás momentálně je, ligu nevyhraje nikdo. I ty drahý posily tenkrát s ligou neměli zkušenosti, hraje se tady prostě jinak. Několikrát jsem tady i psal o tom, že je u nás nesmysl vyhlašovat cíl zisk titulu, když není pořádně stabilizovanej kádr. X lidí tady psalo, že si to Sparta nemůže dovolit. Tak nevím, kdo tlačí na okamžitej úspěch.
U Adama chápu, že tyhle zápasy se třeba hrají ještě ve větším tempu a musí si na to zvyknout. Ale ještě nedávno hodně lidí psalo o Bayernu, Dortmundu (ok to je tak level jako Leverkusen), nebo třeba Neapoli. A v takových klubech prostě nikdo dlouho nečeká, jestli se náhodou rozehraješ.
Jako ty si ale zase extrém na druhou stranu Ten jen tím, že je... je pro tebe absolutně nedoknutelný a běda, jestli se na něj napíše jakákoliv kritika, protože na jiné hráče se tu nikdy žádná kritika nenapsala. Pochopil bych cílené hejty, ale prostě tvl chodit pošpičkách na fórech, aby se to náhodou někoho nedotklo ...no tvl Co tady dostává za kouře takovej Tecl třeba a přitom ten týpek za nic nemůže, on se do repre nebo do základu sám asi taky nepovolává a nestaví. Prostě mě zklamal tenhle sraz ze všech hráčů nejvíc. Jestli potřebuje dovču, tak to beru... to uznávám, že může být utahanej. Ale jen prostě mám obavu, aby se zvednul ...protože momentálně je to na houby no, co je na tom.
Já si už nějakou dobu říkám, že za tvým nickem musí bejt schovanej Pavel Karoch
Jelikož jsem asi jedinej kdo ho má svým zvláštním způsobem rád... tak možná že i jo.
tímhle se to potvrdilo
noooooo tak jako nemůžu úplně souhlasit
Na euru byl super
Ja myslim ze mu kazdy normální musí přát. Mu nejvíce škodí jak ho prezentují media atd a dělají z nej Top hvězdu. Ten kluk ma talent, je šikovný a ukazal to v mnoha zápasech... Jenomze furt to neni ta top hvězda na ktere se dá stavet a který rozhodne důležitý zapas.
Nechci se ho zastávat, hraje tužku. Ale myslím, že měl dostat volno, jako Holeš. V jeho věku toho na něj bylo moc. Před sezónou krátká dovolená, náročná sezóna, teď přestup....Myslím, že ta dovolená by m u teď dala víc
Taky si myslím.
jj taky se přidávám
Hložan mi přijde hrozně líný na krok, vypadá dost unaveně nebo že se nechce zranit před přestupem.
To se tu ale pred spartanama nesmí rikat.
Pak ti budou nadávat do slavistu a cinskejch maratoncu.
Co z toho, ze kuchta je proti nemu kopyto, ale jeho prinos je uplne jinde, i Lingr byl na hristi znat vic.
Snad ho to v Německu nauci, byla by ho skoda.
Já jsem Sparťan a souhlasím, že na tomto srazu a konrétně hlavně včera Hložan fakt dobře nehrál. Přišel mi jako úplně jiný hráč, líný, pomalý a jakoby bez zájmu.
Bohužel mu nevyšel ani ten zápas se Švýcarskem. Snad se v Leverkusenu chytne, rozhodně mu nepřeji, aby tam seděl. Ale musí zabrat.
ještě do židovských kurviček a mám dojem, že by padla věta i o pecích jo a zapomněl jsem na letku
A spalovny
Nadávat do slávistů Jsem rád, že sis přiznal, že to označení je nadávka
Nepriznal, jen ze ti, kteri to pouzivaji, ji za urazku povazuji
U 19 letého kluka to nepochopím ...nebo prostě to takhle má, že ho každý plácal v médiích a ve Spartě po ramenou ...tak si zvykl na nějákej standard co mu jakože stačí ...nevím, ale není to přeci jen tak, aby jsme z talentovaného kluka měli mít takový pocit.
*abychom
za mladasem proste musi horet trava
Podle mě to poslední. Začít nový angažmá z marodky, to už zabilo karéru mnoha borcům.
Souhlasím, a to jsem Sparťan a mám Hložana rád. Včera mi ale přišel hrozně líný, pomalý a bez zájmu. A ani předtím to nebylo bůh ví co od něj. Připadá mi, jako by se snažil hrát hrozně opatrně a bezkontaktně.
Snad to bude jenom tím, že se prostě bojí zranění... spojené s tím, že v přípravě, ted bude muset dokazovat, že má na základní sestavu. Já se jen modlím, aby to byl jen tenhle důvod... přeci jen když mluví, tak mi příjde rozumnej skromnej pokornej kluk ...tak snad bude vše ok a nakonec si ani nevzpomenem časem na nějaké mdlé bezkrevné výkony v LN.
Pokud je to kvůli tomu, chápu ho, ale to se mohl tedy rovnou z LN omluvit a bylo by to, většina normálních lidí by to pochopila, stejně jako když odmítl jet Zima po přestupu do Turína.
Podle mě je hotový po fyzické stránce, přeci jen je mu 19 let a od toho návratu od zranění jel v podstatě rok a něco v kuse .. on snad po Euru měl nějaký dva tři dny dovolené to se musí projevit.
Když se podívám jak na konci sezóny vypadal Holeš, který toho odehrál podstatně méně pokud se nepletu tak měl možná i Hložek dostat na tento sraz volno at si v klidu vyřeší prestup
V kombinaci že se asi nechce zranit to pak vypadá jak vypadá ..
Jednoznačně souhlas. Bohužel se všem neměří stejně. Hložek, který volno potřebuje jako sůl ho nedostal a Holeš s protěžované Slavie ano
Ja se schválně díval na čísla a ten Holeš má odehráno o 8 zápasu méně, beru tuhle sezonu klub + repre a přidal jsem k tomu i Euro kde ještě Holes nějaké minuty nabral..
A to se píše jak je Holeš fyzicky nabouchanej hráč a na konci sezóny toho měl plný zuby a má volno.
Hložek špatný ale co třeba Souček, ten je uplně v lese. Souboje včera měl statisticky nejhorší ze všech na hřišti a útočnou hlavu taky nevyhraje, k čemu tam pak je. Kdyby si radši odpočal.
Černý, Zelený.. Negrozelený
toto se líbí uživateli lampas
Tomu se právě tahle kombinace moc nelíbí
Postavil bych Alexe od základu, přeci jen, během roku trénoval s dobrýma hráčema
Správně! Zápasová praxe mu chybí, ale bago má vyladěný o to víc.
Když není kvalita nemůže se vyhrát. Španelsko bylo lepší v zápase, jen neproměnili šance, to už se jim doma nestane, Portugalsi po 15 minutách zjistili, že z ČR nejde žádný strach tak začali hrát. V zakončení byla kvalita úplně jinde.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele