Moyes po porážce v derby vzal výsledky United na sebe

26.03.2014, 11:51
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (488)

Přidat komentář
vladis271

som zbadal obrázok skôr ako nadpis a som sa zľakol, že ho vyrazili.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
aragorn

Reagovat
Milan.B

Reagovat
HonzaKoller

heh

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
smazaný uživatel

ano, všichni jsme byli podobně zklamáni.

Reagovat
Ligter

Reagovat
cristiano.K.

to muselo napadnout každého

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten toho uz nakecal Vsechno bere na sebe a nic s tim nedela.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

To je jako když se člověk snaží udržet vztah, kde vůbec nic nefunguje. To bude horší a horší pro obě strany. Kompletně bez vyhlídek na zlepšení.

Reagovat
smazaný uživatel

žeru lidi, co si namlouvají, že Moyes v létě přivede 5 hráčů a rázem vytvoří mašinu, která nemá konkurenci.. zatím vyhodil oknem nějakých 70 mega a výsledek je h*vno..

Reagovat
vodka

na druhou stranu, v létě se bude začínat s čistým štítem, vrátí se sebedůvěra, třeba už budeme hrát i v nějakém systému a aktivně...

Reagovat
smazaný uživatel

nebo budete hrát stejné hovno a ztratí se další rok

Reagovat
mithro

to som si dlho myslel aj ja ale prestavam tomu verit. tu sezonu uz dohrame, vlastne uz mame po sezone ale v lete to chce nieco vymysliet.

Reagovat
kiwwi

a co mu brani hrat v nejakom systeme teraz?

Reagovat
vodka

nedokážu říct, v EFC systém měl.

Reagovat
db18

Kopyta, který má v týmu.

Reagovat
kiwwi

kto z hracov DDG, Evra, Vidic, Jones, Rafael, Carrick, Fella, Januzaj, Mata, Kagawa, Rooney, Persie, Welbeck, Nani je kopyto...z toho sa neda ako postavit zostava, ktora by pod dobrym trenerom so systemom hrala dobry futbal?

Reagovat
smazaný uživatel

Evra určitě, Vidiš jak by smet, Ferdinant stopro, Kagawovi se nadařilo už za Alexe, Mata se dostava do formy, Persie zraněnej, Nani si neudrží vykonost, Fella bez formy, stejně tak Carrick, Rafael nulovej............Musíte si dva tři roky počkat a je jedno s jakým trenérem.

Reagovat
kiwwi

lenze ty ich hodnotis na zaklade tejto sezony, ked sa im nedari

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je jasné a těmhle se nedařilo už za Alexe, ale silou vůle nebo snad jedinečností Alexa dokazali vyhravat, ale jestli chcete začít novou eru, tak se nejdřív těhle starnoucích a vykonostně stagnujících hráčů musíte zbavit. Vždyt takový Evra ani při te hruze co hraje nemá konkurenci, tak slabí ted ste a může za to především Ferguson, který zaspal dobu. My jsme potřebovali pět let aby sme zase postavily konkurenceschopný tým. I kdyby ste se vyvarovali chb které sme udělali my, bude Vám přerod trvat minimálně dva-tři roky.

Reagovat
db18

Předběhl si mne, ale lépe bych to nenapsal.

+ ještě Januzaj (zatím) není hráč, na kterým by United mohlo stát

Reagovat
supporter

Do puntíku souhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

Evra a ferdinand ikdyž pro united udělaly hodně, na to už nemaj, Kagewa ikdyž se mi jeho hra líbí, co je v united marně hldá formu, pohlásil to i on sám a že Fellani nebude bylo jasne už když šel do united.

Reagovat
EAG le grand amour

Reagovat
smazaný uživatel

mancini na plac

Reagovat
smazaný uživatel

lol

Reagovat
smazaný uživatel

To isté hovorí už od decembra..

Reagovat
fenixLFC

Hlavne ze sa stale drzi

Reagovat
smazaný uživatel

Mindfreak

Reagovat
smazaný uživatel

moyes je terminator zabaleny v trojskym koni poslanym vedenim liverpoolu

Reagovat
smazaný uživatel

on sám je spíš trojský kůň

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že obměna trenéra, ještě navíc v tento okamžik by ManU dokázala citelně zvednout. Nechal bych ho dohrát, pokusit se obměnit tým a pokud to k tomu nebude i příští sezónu, tak by šel. Krátkodobá koncepce je něco, co například Chelsea, ale i jiné týmy v minulých letech neskutečně sráželo a nemyslím si, že by v Manchesteru byli výjimka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HonzaKoller

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

Reagovat
Chazy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Wat

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M.Vaza

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
SunFells

Reagovat
PJ

Reagovat
Hai

Reagovat
Manik...

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Flanagan has won the same number of tackles as Southampton's new England international left-back Luke Shaw has this season, despite playing in only half as many matches.

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas od zápasu lepší a lepší..akorát minule nehrál nic moc.

Reagovat
SunFells

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Zbavit se Cleverleyho, Fellainiho, koupit normální záložníky, trochu to omladit a mohlo by to fungovat..ale to, co maj oni na středu zálohy, to je fakt tragédie..

Reagovat
smazaný uživatel

Prodávat Fellainiho by byla dost chyba.

Reagovat
smazaný uživatel

Však je to kopyto..neměli ho vůbec kupovat.

Reagovat
mario23

Kdyby ho aspon nekupovali tak předraženě, tak bych si řek, byl to dobrej nákup za rozumnou cenu, ale takhle ani náhodou...

Reagovat
smazaný uživatel

fellaini je šílený šupák

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

The most powerful officials in European football are expected to approve a new 'Nations League' tournament on Thursday, reports Sky Sports News' chief news reporter, Bryan Swanson. The new tournament, which would be played every second year from 2018/2019, would replace the majority of friendlies.

Konečne žiadne priatelske zapasy

Reagovat
smazaný uživatel

wow

Reagovat
Swarley

"You've got to know what's wrong with the soup before you start throwing ingredients in." - Throwing money about is not the answer for ‪#‎MUFC‬.

souhlas a pokud by to byla moje restaurace, vyhodil bych kuchaře

Reagovat
smazaný uživatel

Na kolik let má smlouvu?

Zajímá mě to z toho důvodu, abych věděl, jak dlouho by se po vyhazovu mohl schovávat v kanále s krásnou rentou.

Reagovat
smazaný uživatel

někde jsem zaslechl, že na 6 roků, ale určitě zde jsou informovanější lidé, kteří mě případně opraví

Reagovat
smazaný uživatel

Na 6 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen ho nechte tam kde je, takové výsledky United vejdou do dějin

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo slávy po vítězství nad hvězdným Olympikosem

Reagovat
Counter

Tahle sezona pro MU asi ani nemohla být horší. Vyjma LM, kde to ale může s Bayernem dopadnout taky ošklivě.

Reagovat
vladis271

je už len jedna vec, ktorá by ju mohla urobiť horšou.

Reagovat
Swarley

tak jakoby čtvrtfinále LM se může hodnotit jako úspěch, to je věc, která se zvládla...ale ten zbytek to tak nějak přebíjí minimálně 20krát

jinak s Bayernem to dopadne ošklivě, ne že může

Reagovat
Counter

Však píšu vyjma LM. A s Bayernem to může klidně dopadnout se ctí jako AFC.

Reagovat
Swarley

tak může...jasněže může, ale tam klidně může i přistát během zápasu UFO s Elvisem, stát se může všechno...jen bych tak nějak ani na jedno nespoléhal

Reagovat
smazaný uživatel

Já su hlavně zvědavý jak bude vypadat konec ligy. Máme tam už jenom Everton venku, což Moyes bude chtít vyhrát, zbytek je prakticky jedno. Takže teoreticky můžem hrát bez nervů a bez pohledů na tabulku. Jestli ten zbytek zápasů bude lepší než leden - březen, tak bych mu aji ten další minimálně půlrok dal.

Reagovat
Erdovec

a od nové sezony začne ještě pod větším tlakem...

Reagovat
Tomekcz

za celou sezunu se nic nezmenilo ani naznak taktiky nebo hry a najednou behem par zapasu to otoci SAF by po tehle vysledcich vyhodil vsechny hrace co hrali a dal by tam nahradniky co by zrali travu, Moyes si jede to svoje dokola

Reagovat
C0br

zastřelte ho někdo

Reagovat
vladis271

Reagovat
valloire

United se vrací tam,kde byli než přišel Ferguson a kam vlastně patří. Tak o co jde?

Reagovat
Swarley

Reagovat
Swarley

(jakože ha ha, dobrá pi-ovina )

Reagovat
smazaný uživatel

To by po sedmi minutách rozmýšlení mohl napsat každý...

Reagovat
Swarley

někdy mi to trvá, ale vždycky to dám nějak dohromady

Reagovat
valloire

Vážně je to píčovina? A kde teda byli v 70. a 80.letech než přišel Ferguson?

Reagovat
smazaný uživatel

A kde byla Plzeň před Vrbou? Takže kdybyste další sezónu hráli lepší střed, tak bys pokrčil rameny a smířil se s tím? A to máte úspěšné akorát čtyři roky, než čtvrt století a slavnou minulost. Vidíš jak blbý je tvůj názor?

Reagovat
valloire

Tak Plzeň hrála většinou o záchranu.Až se tam zase budeme pohybovat a někdo napíše,že jsme tam před Vrbou byli,tak se hádat nebudu. Je to pravda. Zrovna tak je pravda,že před Fergiem se United pohybovali vždycky za Liverpoolem kolem 5.fleku.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, protože Liverpool zrovna v té době sbíral tituly během skoro stejně dlouhé doby, během jaké je sbíral Fergie. A před tímhle časem byli zase oni tam kde my před Fergiem. Takže jaká je pointa?

Reagovat
valloire

Tak Liverpool nikdy nebyl tak nízko jako United před Fergiem. Od tý doby co postoupil do ligy,se pohybuje v popředí i po éře sbírání titulů. Vaše umístění za dobu,co jsem psal je v průměru 8.flek. Teď je MU 7. Takže jste si vlastně polepšili.

Reagovat
kubys

Ne? Proto skoro celý 50. léta nebyl v nejvyšší soutěži, co?

Reagovat
valloire

...od tý doby co postoupil do ligy...

Reagovat
kubys

Jinak posledních 10 let před tím než přišel Ferguson - 6., 10., 9., 2., 8., 3., 3., 4., 4., 4.

No musím uznat, že MU bylo naprosto v prdeli...

Reagovat
valloire

Já psal 70 a 80 léta. 8, 8, 8, 18, 21, sestup, 3, 6, 10, 9, 2, 8, 3, 3, 4, 4, 4, 11, 2, 11. Takže v prdeli.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě jsi napsal totální hovadinu a teď nevíš, jak z ní ven...

Reagovat
Swarley

*pi-ovinu

Reagovat
valloire

Já psal,že se vlastně vrací do doby před Fergiem. Do 70. a 80. let. Teď jsou 7. a předtím byli v průměru 8. Proč tolik povyku?

Reagovat
smazaný uživatel

To není povyk, co píšeš je vytržený z kontextu. Zmiňuješ tu 70. a 80. léta, a podle těch soudíš, kam United patří, ovšem zapomínáš na léta 50. a 60. v nichž byly United v součtu nejúspěšnějším anglickým klubem...navíc to srovnáváš s Liverpoolem, jehož umístění z posledních let a umístění United z 80. let jsou takřka totožná, k tomu je Liverpool tým, kterej svoje tituly vytěžil především z jedné úspěšné éry...takže ten tvůj úvodní příspěvek a následující se dají brát spíš jako fanouškovskej podryp než jako něco seriózního...

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Za dvacet let budou lidi vnímat tuhle éru jako superúspěšnou, a nebudou vůbec řešit co jí předcházelo, stejně jako je to u Liverpoolu. Bohužel protože takoví experti jako on mají ve zvyku vzít posledních maximálně pět zápasů a vyvěštit z nich jak sílu týmu, tak neotřesitelnou budoucnost která PROSTĚ NEMŮŽE NIKDY BÝT JINAK, tak kecají takovédle blbost.

Reagovat
kubys

Ty inteligente a víš, že ty poslední 3 sezóny jsou pod Fergusonem?

Reagovat
valloire

Vím Taky píšu 70 a 80.léta. Chvíli mu trvalo než si to vybudoval.

Reagovat
kubys

Ano, musel vybudovat mašinu, jenže tobě naprosto nedochází, že operování 70. léty je naprosto mimo mísu, jako relevantní bych vzal max 5 let před Fergiem a tam nebyli horší než 4...

Reagovat
valloire

sorry,ale jak na běhu Terryho Foxe...Proč by operování 70.léty bylo mimo mísu. MU se pohyboval po jejich dalším legendárním manažerovi tam,kde jsem napsal. A než přišel Fergie a vybudoval tu mašinu,jejich průměrné umístění byl 8.flek. Takže se MU vrací letos do doby před ním. No a s Moyesem tam možná i zůstane.

Reagovat
kubys

A Liverpool se vrátil podle tebe kam? Opravdu mě zajímají tvoje teorie, protože jsou víceméně hodně úsměvné...

Reagovat
valloire

Tam kam patří.

Reagovat
kubys

Takže patří tam, kde se bude jen latentně dívat na titul? To beru, pamatuju si snad jen jediný rok, kdy měli reálnou šanci na titul + letošek.

Reagovat
valloire

No vidíš. A já si zase pamatuju,že 2.místo býval neúspěch. Takže jestli letos vyhrajou,vrátí se tam,kam u mě patří.

Reagovat
kiwwi

nn, Liverpool bude tam kde patri az klesne nizsie, ved predsa pred Shenkleym boli nizsie

Reagovat
valloire

Pak ale přišel Bob...no ale vy máte Davida

Reagovat
kiwwi

uz si sa v tom, solidne zamotal

Reagovat
Chazy

exkluzivní patlal

Reagovat
valloire

Ani ne. Po Shanklym přišel Paisley...Po Fergiem Moyes....

Reagovat
kiwwi

tym ze si napisal to iste si sa z toho vazne nevymotal...

Reagovat
valloire

z ničeho se nemotám ty hlavo

Reagovat
smazaný uživatel

De Gea > Howard

Reagovat
smazaný uživatel

Liverpool, 11 titulů za 18 let 1972-1990. Manchester United 13 titulů za 20 let 1993 - 2013. Naše éra byla delší a taky za ňu máme o dva tituly víc. Jinak je to úplně na stejné brdo, tak nekecej. Nemůžeš se dostat tak vysoko ve víc než sto let vedené all-time table, jenom s jednou úspěšnou érou a pak průměrem. A to ani s tou naší érou.

Reagovat
kiwwi

a kto je teda tam kde patri ty genius

Reagovat
valloire

no....přece vy

Reagovat
Swarley

1. vážně je to pí-ovina...

2. mám takovej neblahej dojem, že ty mi to chceš říct sám...ohrom mě

Reagovat
valloire

1. není

2. dycynky za Liverpoolem a i jinýma

Reagovat
r.mrazik

opravdu? jako...opravdu?

Reagovat
vladis271

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
vodka

Reagovat
papos182

Vypada to tak. Je dost mozne, ze bude ManU cekat na titul stejne dlouho, jako ceka LFC. A nejblizsich 20 let si titul budou az na vyjimky predavat CFC a MCFC.

Reagovat
valloire

pššššt,to tady kluci neradi slyší

Reagovat
kubys

Proti tomu někdo něco namítal? Ach valloire, nebuď směšný.

Reagovat
valloire

nauč se číst kubysi všechno,ne jenom něco

Reagovat
kubys

Vážně? Tak ty tady napíšeš, že lidi neradi slyší, že MU nevyhraje dalších 20 let titul, zatímco ty jinde prorokuješ prakticky šedý průměr PL. Bravo, bravo.

Nepřijde ti to trochu kontrastní, pokud vím, tak nikdo tady ani nic nenamítal, že by neměli třeba i těch 20 let vyhrát titul, ale proti tomu, že ty považuješ MU po Busbym a před SAFem za naprosté nýmandy, což je úplně mimo mísu.

Reagovat
valloire

No sorry,tým,kterej si musí dát inzerát na manažera,protože k nim nikdo nechce a kterej v půlce 70.let je úplně v prdeli,nýmandi jsou. Před Fergiem se dali aspoň trochu dohromady.

Reagovat
iamek

Cetl jsem tady mraky, tuny hovadin, ale tahle prevalcuje vse.

Reagovat
smazaný uživatel

jak se ti kluci z manchesteru vztekají a nedokáží si to přiznat

Reagovat
raduinho

Akorát, že gloryhunteři A.K.A fanoušci United si to nepřiznají.

Reagovat
smazaný uživatel

trofejí bude ještě spousta, jeden rok aby ostatní týmy nabily sebevědomí, pak jim ho srazíme zase

Reagovat
J0EL

Presne pre taketo debilne a arogantne komentare od fanusikov ManUtd sa tu obajvuju podobne sracky, ako prave vypustil valloire. Trosku pokory by nezaskodilo.

Reagovat
2miguel1

z tohto sa bude ManUtd velmi dlho vylizávať spať...Mancity,Chelsea,Liverpool,Arsenal su pred nimi a tipujem že najbližšie 2-3roky sa to meniť nebude...ono ide aj o to, že teraz už ťažko kúpia prvotriednu hviezdu kedže sú siedmy a Ligu Majstrov hrať nebudú...nechápal som ako može SAF vyhrať titul s hráčmi ako Jones,Evans,Cleverley,Young ale on bol asi predsa ten pravý Special One....ManUtd má dvoch rozdielových hráčov a to RvP a Wayna, čo by až tak nevadilo že sú len dvaja, ale potom ide velká medzera hráčov kt. na ten klub jednoducho nemajú a kúpiť teraz hotoveho hrača bude pre ManUtd problem...byť na mne tak za ManUtd by nehrali Ferdinand,Evans,Evra,Jones,Cleverley,Valencia,Young,Januzaj,Fellaini

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
niflheim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
cristiano.K.

ten Januzaj jim to kurví nejvíc

Reagovat
smazaný uživatel

nejsem fanousek united, ale libi se mi ty vase expertske prognozy co a jak bude za nmekolik let, smekam

Reagovat
smazaný uživatel

chce to talent no

Reagovat
smazaný uživatel

Do mrtvol sa, ako vidim, dobre kope

Reagovat
REPLIKATOR

Moyes

Reagovat
smazaný uživatel

"Já vybírám hráče, je to moje odpovědnost a vždy bude. "

TO SEBEVĚDOMÍ by Moysey. Ten tam bude slídit i kdyby ho vyhodili z funkce.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže odstoupí?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad ne.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
valloire

Reagovat
REPLIKATOR

Výstižná fotka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

The amount of money Moyes has already spent fro Fellaini, Mata and Rooney's contract renewal wasn't spent by Fergie in his last 6 seasons.

Reagovat
Vasil

A to by právě mohl byt ten problém. Fergie už to jel nějak na setrvačnost a ten kádr po něm zbyl vyčpělej

Reagovat
smazaný uživatel

každý to vidíme jinak, momentálně je to ale tak, že jakýkoliv krok Moysí provede, je to špatně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

It's time to go Moyesey...

Reagovat
I am Mancunian

ostane aj dalsiu sezonu

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že jsme nákup Maty podcenili. Celkově jak nebude hrát pod hrotem nemá cenu ho ani stavět.

Reagovat
Godwinson

Tolik vyhazovani od vlastnich fanousku

Reagovat
Chazy

UWE UWE UWE UWE UWE

Reagovat
Swarley

Reagovat
Wat

Vám ho vyfouknou.

Reagovat
Chazy

WAT?

Reagovat
Wat

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

aka prestavba kádra???? ved ma tych istych hravo ako Ferguson a tim stiahol ho bahna! moyes, spamataj sa

Reagovat
Chazy

Je otázka, jestli je na světě jedinej trenér, kterej by dokázal hrát s Fergusonovým týmem. To je věc, kterou si málokdo dřív připouštěl, protože to roky pořád fungovalo a bralo se to jako samozřejmost, ale vážně tam je dost slabin.

Reagovat
smazaný uživatel

Ferguson nie je nesmrteľný, tak tam niekto museli prísť. No ukazuje sa Moyes nebola správna voľba, v podstate nereaguje na vývoj zápasu. Čo sa týka obmeny kádra, tak včera nedal Januzaja ani na lavičku

Reagovat
smazaný uživatel

Moyes = skotský Bílek

... dodnes nechápu, proč přivedl kopyťáka Matu... za takové peníze mohl mít celou jedenáctku mnohem lepších fotbalistů...

Reagovat
Chazy

Mata je geniální hráč. A je velká škoda pro Chelsea, že se jim nehodil.

Reagovat
smazaný uživatel

Pozri, kde je Chelsea bez Matu a kde ManU s Matom?

Reagovat
Wat

Reagovat
kubys

To je relevantní?

Reagovat
kiwwi

logika jak noha

Reagovat
mario23

My jsme Matu nepotřebovali, ale byl k mání, tak to bylo v případě Peršana, kterýho jsme taky nepotřebovali, ale byl k mání...

Mata nám trn z paty nevytrhne, protože nám chybí kvalitní hráči na jiný posty, CM, LB, křídlo.

Reagovat
Chazy

Teorie.

Reagovat
Chazy

Mata zničil MU.

Reagovat
Wat

Chudák Moyes.

Reagovat
cristiano.K.

*Rooney

Reagovat
kiwwi

...a postavil na nohy Chelsea

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
vodka

Reagovat
bandwagoner

Reagovat
Mada

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Arbiter

Reagovat
Erdovec

skotský Bílek i když je pravda, že MUfani asi čeští mufani asi hodnotí hůř jeho než Bílka, ale tohle si ani Moyes nezaslouží

Reagovat
Ligter

Reagovat
fantomas

Sagna has decided to stay in the Premier League.. tak to mi neřikejte, že pude někam do City.

Reagovat
niflheim

To snad byla FIFA 13, kdy ho CIty koupilo na začátku každé kariéry

Reagovat
SunFells

Reagovat
Miguel19

Někde jsem četl, že se o něho budeme zajímat

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky a snad to není pravda.

Reagovat
SunFells

Reagovat
smazaný uživatel

on 100% odejde z Arsenalu?

Reagovat
fantomas

No ne právě..

Reagovat
smazaný uživatel

ted by Moyes mohl prodat Van Persieho, Naniho a prodloužit smlouvu s Cleverleym a Youngem a myslím si, že jeho práce by byla nadmíru završena.

Reagovat
smazaný uživatel

Cleverly

Reagovat
smazaný uživatel

j ty kokos, ale nedávno jsem četl, že se pro něj připravuje nová smlouva na pět let, že má furt co ukázat

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak dat Persie 300tisic tejdne to by bylo nejlepsi

Reagovat
kubys

Zaschrono, kolik jsi měl bodů po MSR?

Reagovat
smazaný uživatel

Má naprostou pravdu...akorát na to přebudování kádru už asi čas nedostane...jinak je to kvalitní trenér a práci v nějakým týmu z druhé poloviny tabulky určitě najde...

Reagovat
r.mrazik

to jeste bude sranda...Moyes evidentne ten pravy neni....nikdo po nem titul nechtel,ale ze to bude takova bida....jsem zvedav,jak dlouho se tam bude jeste drzet

pochybuju,ze pristi rok z jeho strany bude o necem jinem...jako ze by se to zachranilo tremi novymi hraci? nemyslim...

fakt tomu nerozumim...po kazdym kroku dopredu jsou pak dva dozadu...

chtelo by to uz zacit hledat nekoho noveho...

Reagovat
smazaný uživatel

Wenger bude volny...

Reagovat
mario23

V létě Davide šanci ještě dostaneš.

První posila je na spadnutí, měl by přijít Carvalho, to je slušnej začátek...

Očekávám, že Kroos nebo Gundogan taky přijdou, do obrany o 2 obránci + křídlo a sme za vodou s doublem v příští sezoně.

Reagovat
kiwwi

s tymto nesystemom by za nas museli hrat obrovske individuality, ktore nepotrebuju trenerov...pretoze hraci, ktori potrebuju taktiku a system sa u nas stratia

Reagovat
cristiano.K.

myslíš si fakt,že ten (ne)systém nějak měnil?

Ono měnit systém,který funguje léta mi nepřijde štastné. Když vidím ty výkony jednotlivců, tak je to fakt šílený. Podle mě chtěl pokračovat v tom,co mu Fergie zachoval,ale ono to zničehonic přestalo fungovat a on ted neví, jak z toho ven....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

z nicoho nic to urcite nebolo

Reagovat
mario23

To bylo vývojem fotbalu, posledních několik let jsme hráli nepohlednej fotbal, žádnej progres...

SAF měl velkej vliv a bez něj to prostě jít přestalo....

Reagovat
cristiano.K.

vím,že ta věta tam působí jako pěst na oko,ale staví vyloženě zlé sestavy? Ne. Dokonce mi přijde,že ty sestavy byly lepší než za Fergieho, alespon z počátku sezony. Teď už samozřejmě patlá všechno možné a nemožné a neví kudy kam.

Reagovat
kiwwi

nema ziaden system, ziadnu taktiku, smerom dopredu je to na nahodu, smerom dozadu je to komedia...dobre zostavy su mu nahovno, pretoze aj sebelepsi hraci v tom nesysteme tapaju

Reagovat
cristiano.K.

jasně, ale myslíš si,že fakt tu taktiku nějak měnil? Já přijít trénovat po Fergiem,tak řeknu "hrajte jako doposud a dám si leháro"

Reagovat
kiwwi

njn, a dopadol by si jak Moyes

Reagovat
cristiano.K.

já bych zjistil,že to nefunguje a změnil bych to k lepšímu

Reagovat
kiwwi

scouserovi urcite budem verit, ze by zmenil nieco k lepsiemu v MU

Reagovat
fenixLFC

hlavne po moyesovi

Reagovat
cristiano.K.

tak to ber z pohledu,že bych se nechoval jako scouser,že jo

Reagovat
Swarley

už jenom ten základ, já nedokážu ani pochopit to, jak může každý centr do vápna, každá standardka tak smrdět...jak se můžeme bavit o nějaká nádstavbě, o nějakém systému, který by měl fungovat, když evidentně nezvládáme ani absolutní základy...jako za celou sezónu nevymyslíme něco, co by tohle dokázalo zlepšit? ani v tom nejmenším náznaku se nic nezlepšilo...a takhle by se dalo prostě pokračovat dál, tam není ten progres, tam se nic nemění...ze začátku sezóny zranění, ok, pak byl téměř úplně plnej kádr a nějaká změna? nikde nic, všechno absolutně minimální pokroky...krůček dopředu, krůček dopředu a pak dostaneme takovou ránu pěstí, že se odpotácíme o 30 metrů zpátky dozadu...já nevidím nic, co by mi mělo dávat signál směrem do budoucna, že bude líp...jediné co, že se přivedl Mata, Fellaini a šanci dostal Januzaj...jenže to tu situaci nijak nezlehčuje, protože je to mistrovský kádr, plus ještě tihle kvalitní hráči navíc a výsledek? nejde ani o to postavení v tabulce, čert to vem, ale tohle co teď v poslední době sledujeme je fakt obyčejné rozdávaní bodů každému trošku hladovějšímu soupeři...čert vem City, Chelsea čert vem Liverpool, ale ta nemohoucnost v zápasech i s mnohem slabšími týmy, to mi nahání hrůzu...

+ teda odevzdanost těch výkonů (snad kromě zápasu s Olympiakosem)...není neznámou věcí, že si na tohle potrpím a přesně v situaci, kdy ti absolutně nic nefunguje, tak musí ti hráči po zápase jít do šatny s jednou nohou od krve, druhou od bahna a s pocitem, že jsem udělal 100% pro dobrý výsledek...jenže mi přijde, že ani hráči se o to nervou, nevěří si, nebojují...to jsou prohlášení, povídání, ale realita je tak nějak jiná...jasný, svou vinu na tom nesou rozhodně i hráči, jestli potřebuje být někdo extra motivovanej pro to, že nosí dres MU, tak je něco špatně...každopádně jestli to tak hráč nemá, musí to z něj dostat trenér a ani to se tak nějak neděje...

co z toho mi napovídá, abych si měl myslet, že to Moyes v dobré obrátí? já proti němu nic nemám, takovej už je život...někdy to jde jako po másle, někdy si to všechno krásně sedne a někdy to je utrpení, sere se to a i kdyby ses na hlavě točil, tak s tím nepohneš...já samozřejmě věřím tomu, že kvalitu Moyes má, udělal neskutečný kus práce v Evertonu (i když zrovna tady na EF to třeba tak nevyznívá)...pustil se do něčeho velkého (jedna z největších výzev pro jakéhokoliv manažera v historii fotbalu vůbec, ne-li ta největší), možná fakt většího, než dokáže ukočírovat...není ostuda si přiznat, že to prostě nevyšlo...jak z jeho strany, tak ze strany našeho vedení...takovej už je někdy fotbal

Reagovat
kiwwi

Reagovat
iamek

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
cristiano.K.

to je na tom to nejhustší, přivedl se Mata, top hráč, blýskl se Januzaj a stejně to stojí za hovno

Reagovat
Chazy

To se už musej dít věci, že Swarley píše sloh. Padáš do kategorie lidí, u kterejch není šance, že bych nějaký příspěvky přečet, ale je to velice nezvyklé.

Reagovat
Swarley

Reagovat
Chazy

Ses zbláznil ne. Nech tohle jiným radši

Reagovat
Swarley

tak nemůžu být jenom ten vtipnej ty vole, musím tomu něco přidat...krása to nebude, tak hledám i jiné cesty...

Reagovat
Chazy

Tak já měl za to, že my sme duo uživatelů nemnoha rozumu a myšlenek, zato společensky důležitých a ty tu přijdeš s tímhle? To fakt nejde.

Reagovat
Swarley

co? já? ty ses tu pouštěl do války proti pravidlům v případu "Ox versus zdravý rozum"

Reagovat
Chazy

Ale stručně a jen za použití toho rozumu, ty tu vytváříš úvahy a hledáš řešení problémů, to je moc už

Reagovat
Swarley

sorry no, jsem se nechal unést

Reagovat
Swarley

a tobě se to machruje, když vám to šlape...napíšeš UWE UWE UWE UWE UWE a máš na týden vystaráno, my to tak jednoduché nemáme

Reagovat
vodka

*mladším

Reagovat
Swarley

oh, come on! už i ty?

Reagovat
Counter

Reagovat
Wat

Reagovat
cristiano.K.

vůbec si ho nevšímej, to je tak když my staří se o něco pokusíme, tak ty mladí se nám hned přijdou vysmát

Reagovat
cristiano.K.

*ti

Reagovat
Swarley

tady už se trestá jakýkoliv pokus o normální komentář, děs

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
mario23

taky si myslím, těžko říct, s čím přijde v létě Moyes, protože on systém nemá, fakt se snažil hrát to, co SAF, ale nešlo to...Musí přijít změny...

Reagovat
mario23

líbil se mi fotbal, když hrál Scholes, neuvěřitelně přesná rozehrávka přes celou šíři hřiště, toho nikdo nikdy nenahradí... Vpředu nás táhnul Ronaldo, to byla paráda...

Reagovat
Miguel19

Slušný začátek - mladík za 40 mega

Reagovat
SunFells

Proč za 40?

Reagovat
smazaný uživatel

protože Mendés

Reagovat
mario23

protože za 37

Reagovat
kiwwi

ma vykupku 37 mil. eur

Reagovat
smazaný uživatel

Moysey do Slávie!!

Reagovat
cristiano.K.

sice ho neznám,ale další změnu nechci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

United are guaranteed to finish the season with their lowest ever Premier League points tally

United's worst home league form for over a decade

Suffered three defeats in a row for the first time since 2001 this season

Eliminated in the FA Cup third round - something which happened just once under Ferguson

First ever home defeat to Swansea this term

First home defeat to Newcastle since 1972

First home defeat to West Brom since 1978

First league defeat to Stoke since 1984

First time Man City & Liverpool have beaten United home & away since Premier League's inception

First time United have conceded a first minute goal at home in the Premier League

Reagovat
smazaný uživatel

to neznamená, že nemůžem přejít přes Bayern Mnichov

Reagovat
madridcan

Vsak ja aj budem United verit a vies preco? Lebo mi to riadne jebe, ale ten kurz skusit musim...

Reagovat
smazaný uživatel

10 bych tam prdnul

Reagovat
madridcan

Hlavne nech tolko neprdne Bayern a budem spokojny.

Reagovat
smazaný uživatel

bylo myšleno jako 1 nebo X ^^

Reagovat
smazaný uživatel

nepoučitelný

Reagovat
madridcan

Jake nepoucitelny? Proti Pireusu som trafil presny vysledok 3:0-9,75 kurz ...

...a potom k tomu jebol Dortmund jednotku

Reagovat
smazaný uživatel

tento rok si vsadil tak 50x na United a 50x si získal hovno

Reagovat
madridcan

To zas ne. V Crystal Palace som dal po polcase dvojku, West Ham aj WBA tiez a este sa najdu svetle momenty. Ale v klucovych zapasoch som sa mohol ukludnit viac

Reagovat
Kovi81

Reagovat
PJ

Sezóna rekordů, kdo by si takovou nepřál zažít

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=xmWXVHBo84A&feature=youtu.be

sám bych to lépe neřekl

Říká tam o tom,že si Moysey nezaslouží podporu fanoušků, stal se z něj největší blázen v Manchesteru a jeho setrvání v klubu je jen plýtváním času.

Reagovat
papos182

Ona je to otazka prestavby kadru? Vzdyt vetsinove zaznivaly pred sezonou a behem te minule hlasy, ze nastupce SAFa po nem zdedi idealni kadr. Mix starsich a zkusenych s mladsimi a talentovanymi.

Naprosto Moyesova chyba. Nemel by se vymlouvat na nejakou prestavbu.

Reagovat
smazaný uživatel

j, aj fergie to řekl, že je pro něj důležité opustit United v nejlepším možném věkovém rozpoložení

Reagovat
kubys

Kreativní CM jednoznačně chybí. Každopádně nevím, kolik lidí by před sezónou řeklo, že bude chybět i skoro komplet obrana.

Reagovat
smazaný uživatel

Coz je vzhledem ke Cabayemu na trhu v lete chyba jen a jen manazera.

Reagovat
kiwwi

Reagovat
papos182

Tak za posledni 3 sezony odesli snad jen Park, Gibson a Scholes v letech. Prisli Kagawa, Fellaini, vratil se Fletcher. Kdyz neni Moyes schopny naordinovat system, ktery by sedel hracum, co ma v tymu, a koupit kreativni CM, tak je to vylozene jeho chyba.

Reagovat
kubys

Já narážím na tu přestavbu. S tou zálohou je to Moyesova chyba to nikdo nepopře, každopádně až letošní sezóna ukázala, že je fakt tragická obrana. Což je na druhou stranu asi taky podmíněné trenérem, pokud prostě nedokáže svěřencům naordinovat nějakou disciplínu, aby se vyvarovávali fatálních chyb, tak je problém na jeho straně.

Na druhou stranu to můžou být i individuální kvality hráčů, které prostě (už) nejsou tak vysoké.

Reagovat
papos182

Tak na CB hraje Vidic, Jones, Evans, Smalling a Ferdinand. SAFovi to stacilo. A kdyz bylo nejhur, pouzil tam Carricka a raritne i Fletchera. A kvalita je na TOP 4 relativne dostatecna. Nikdo pred sezonou netvrdil, ze se musi koupit stoper, protoze je to slabota - kazdy se divil zajmu o Garaye. Jediny, kdo mel vylozene predpoklady se zhorsit, byl Ferdinand.

No a kraje jsou taky stejne, jako byly za SAFa. Vlevo nezranitelny Evra, vpravo Raffael s nahradami Jones, Smalling a Valencia. Nahrady to nejdou optimalni, ale za SAFa to stacilo. Pripadne si mohl Moyes poridit nahradu (Baines), penize na to ManU ma. Zbytecne treba poustel Fabia.

Reagovat
kubys

Však já s tebou víceméně souhlasím. Taky si myslím, že ty šílený individuální chyby jsou problém trenérského štábu.

Reagovat
kiwwi

tak vies ako to je, kazdy trener ma inu predstavu o hracoch, kazdy chce mat kader podla seba...ale vyhovarat sa na to Moyes fakt nemoze, dostal kvalitnych hracov s ktorymi mal hrat minimalne o tu top 4

Reagovat
smazaný uživatel

jsem si jistý, že v Championship by o ni hrál

Reagovat
papos182

Prave, kadr dostal na urovni TOP 4. Udelal to cele nestastne. Mohl par hracu prodat a par hracu koupit, kdyz uz to chtel mit podle sebe.

Reagovat
niflheim

200. za Fergieho

Reagovat
cristiano.K.

....pohodlný a zasloužený důchod

Reagovat
PJ

Já se tak těšim, až s Moyesem začneme vyhrávat a všem těm, kdo si teď škodolibě přejou aby zůstal, vytřeme zrak...

... anebo taky ne, no

Reagovat
kiwwi

Reagovat
vodka

přesně tak to mám taky...

Reagovat
Swarley

tu první část jsem zažíval v zimě, teď už jsem u toho "anebo taky ne, no"

Reagovat
niflheim

Reagovat
Chazy

Hh, tak to abych se já začal těšit, jak bude Wigan hrát LM, nebo něco podobně pravděpodobnýho

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=KrI9MvhfRlo

Vypada to, ze vyrovnani Foxes nezaridil Wood, jak bylo puvodne uvedeny, ale gol dal Schmeichel

Reagovat
Chazy

Hm. To z toho nedělá o nic menší hnus.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale dela to z toho aspon zajimavost

Reagovat
smazaný uživatel

Ted mi doslo, ze Newcastle muze ziskat letos double nad Manchestrem. To by asi docela vynahradilo ty prohrany derby s Mackem

Reagovat
kiwwi

kedze sa pravdepodobne bude jednat o nejaky rekord, tak je to vysoko pravdepodobne

Reagovat
smazaný uživatel

Liam dedicated Oasis song "Live forever" to Man Utd boss David Moyes.

Reagovat
smazaný uživatel

stejne tam dedek doporucil moyese jen, aby vypadal jako genialni trener

Reagovat
iamek

To nemusi vypadat

Reagovat
vladis271

jedna z teórií. Samozrejme, žiadny mufan to neprizná, ale úplne to zavrhovať tiež nie je najlepšie.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Moyes po zostupe do 2. ligy : "Beriem to na seba."

Reagovat
niflheim

...když má člověk hlad a v ledničce nic pořádného není

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aPvnWWQ_460sa.gif

Reagovat
PJ

Reagovat
fantomas

Reagovat
Chazy

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
kiwwi

Reagovat
Swarley

tak to sedí

Reagovat
SunFells

Reagovat
blade115

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

www.goal.com/en/news/9/england/2014/03/26/4710465/the-full-list-of-records-broken-by-moyes-as-manchester?ICID=HP_BN_6

Reagovat
niflheim

NFL OT: JARED ALLEN, BEARS AGREE TO CONTRACT

The four-time All-Pro defensive end's deal is worth $32 million over four years

Lepší a lepší

Reagovat
Chazy

Vole. Aspoň tam nepiš to NFL OT, když chceš dělat, že si to sem dal omylem.

Reagovat
niflheim

To vůbec... takhle alespoň můžeme nalákat nějaké nováčky pomalu

Reagovat
Chazy

Já sem ale celkem spokojenej, podle mě zaplníme celou A-Lizée i B-Lizée a 24 lidí je dost i na diskuzi

Reagovat
Dawon

Zrovna ted, kdyz se jeste snad pul roku nebude hrat, asi jen tezko prilakas nekoho noveho

Reagovat
niflheim

No, to spíše jak bude začínat preseason - ať se třeba nevyrojí zničehonic někdo, kdo by třeba to sledoval déle a chtěl by hrát fantu.

Reagovat
Chazy

Na to jsou super MLS články, tam se včera zjevil proky.

Reagovat
Chazy

Já bych se zaměřil na takový ty slabší osoby, co už s NFL maj nějakou experienci a jen tomu nepropadli. Zaschrona, fantomas, tomasinho, Swarley... tyhle typy

Reagovat
niflheim

Swarley má obvykle večerku v době, kdy začíná první zápas.

Reagovat
Infernoqt

bubliny, bubliny, všude jsou bubliny

Reagovat
Dray
Reagovat
niflheim

U některých jmen až slza ukápne .. musím jít najít svoje kartičky

Reagovat
smazaný uživatel

ROenicka jsem nenavidel, vzdy me totalne rozsekal v nhl 98

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Volba zástupce osmičky

Reagovat
tomasinho

Reagovat
smazaný uživatel

Demo

Reagovat
Chazy

Čitelnost pár písmen u Vanbiesbroucka čistě náhodná.

Reagovat
smazaný uživatel

Sedum!!

Reagovat
smazaný uživatel

základem je podívat se na ten tým, hodně hráčů za zenitem, spousta hráčů přeceňovaných, do své staré formy plné zranění vracející se Persie a tím pádem to Rooney sám nevythrne

v tom týmu prostě není potřebná kvalita pro boj o nejvyšší příčky, určitě to není tým na 7. místo, ale rozhodně to není tým, co bude hrát na takové úrovni, na jaké byl

asi nejsem jediný, kdo se ty poslední roky divil, jak ten tým šlape a vyhrává, fanoušci man utd to brali jako samozřejmost, ale nyní je situace opačná, vůbec se nedivím tomu, že ten pád po odchodu alexe je tak strmý, naopak fans hází vinu jen a jen na moyese, ale chce si to nezaujatě zhodnotit celý tým

Reagovat
iamek

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Scholes “When I was playing, we could be 2 or 3 down but never felt we were beaten.Tonight I ever thought we’d get back in it, even at 1-0"

Reagovat
smazaný uživatel

Mind games.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

300. pro vyhazov moyese

Reagovat
smazaný uživatel

Moyes není "moderní" trenér typu Guardiola, Garcia, nebo např. Chybí mu "X faktor", ten šmrnc, který je potřeba mít v TOP klubu.

Vyhodí ho. A pokud ne, budou stále takto hrát, čas to tady nespraví.

Reagovat
smazaný uživatel

+ pro jeho nástupce je ten, že bude 100% lepší, a nebude na něho takový tlak jako přímo po SAFovi.

Reagovat
Nikikrew

http://abload.de/img/untitled-574j9d.gif

Inac toto by sa malo este riesit. Fellaini omg

Reagovat
smazaný uživatel

jeden z nejzkušenějších loktařů v lize, dělá to úplně bez rozpaků

Reagovat
smazaný uživatel

kokot

Reagovat
Swarley

moc nechápu, proč za to nedostal redku...ještě když na to rozhodčí krásně viděl...

Reagovat
Erdovec

asi už je vám líto i rozhodčím nebo nevím, tohle je fakt hnus

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby to posuzoval všecko moc přísně, dohrávali bychom v osmi lidech ^^

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě se ten květák hrozně divil...

Reagovat
Miguel19

Neskutečný. A to ještě někdy na začátku jasně skopl Silvu a bez karty..

Reagovat
avicii

Reagovat
fantomas

Klasik

Reagovat
PJ

tak to je pěkná prasárna...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak všichni čumí a jediný borec tomu zatleskal

Reagovat
Rssa

Reagovat
Wat

Reagovat
Mada

Reagovat
Chazy

Co děláte, nvm, prostě si ho odstavil tělem

Reagovat
kiwwi

Reagovat
Rssa

Kdyby ho kopl do hlavy, tak ho taky odstavil tělem

Reagovat
Chazy

Ne, to by ho kopl tělem.

Reagovat
Rssa

Ale je to tělo, takže ok, ne?

Reagovat
Chazy

Je rozdíl mezi odstavit a kopnuot

Reagovat
Rssa

Asi stejný jako mezi odstavit a dát loktem.

Reagovat
Chazy

On nedal loktem, on si ho chtěl odstavit tělem za pomoci loktu a ten hráč nepřiměřeně rychle do toho lokte naběhl.

Reagovat
Mada

Reagovat
Rssa

Fellaini udělal pohyb proti hráči loktem. Jednoznačně s úmyslem. Jasná červená.

Reagovat
Chazy

Optickej klam

Reagovat
Rssa

Nechal ses oklamat?

Reagovat
Chazy

Tebou? Ne, vím co vidím.

Reagovat
Rssa

No jo, toto ale není ruční odkopávaná. Toto je fotbal a tam se lokty mají trestat.

Reagovat
Chazy

Říkám, že si do něj nalít

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blade115

O tom jsem včera psal. Dement se ještě divil, že to rozhodčí vůbec písknul...

Reagovat
C0br

To je kokot. A já si myslel, že mu do toho lokte akorát vletěl

Reagovat
smazaný uživatel

No ty vole, udělat tohle Matula, tak se Slávisti odhlásí z ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že pro ManU bylo bolestivější 1:6 v říjnu 2011

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Nikikrew

Reagovat
smazaný uživatel

Sir Alex v první sezóně skončil až na 11 místě, takže pohoda....na druhou stranu přebíral tým na 21 místě (z 22 týmů) v listopadu - Moyes přebíral po mistrovské sezóně...

Pro ManU bude letos zázrak když se dostanou do EL

Reagovat
iamek

Nestras s EL.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť to není žádná strašná soutěž, jak se tu z ní dělá. Při nejmenším si aspoň zahrajou ti, co nehrajou.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to strašná súťaž v tom, že ovplyvnuje tvoej výsledky v lige keďže s hrá vo štvrtok a potom je malo času na rehabilitaciu. Ak teda nemáš 50 hráčov ako Chelsea... Spurs napríklad prehrali 5 zápasov po tom, čo hrali v EL...

Reagovat
smazaný uživatel

a helemese, EL vám smrdí no, aby jste za pár let nebyli rádi i za ni

Reagovat
smazaný uživatel

věřím tomu, že by to Glazerovni nedopustili, tady mluví už jen fergie faktor, co udržuje víru v Moysího, ale už jen to, že jsou ochotni utratit tolik peněz za nás svědčí o tom, že s tím chtějí něco dělat

Reagovat
smazaný uživatel

Glazerovci*

Reagovat
smazaný uživatel

fuj EL

Reagovat
Erdovec

Suarez u tipsportu za 1,8, hmm

Reagovat
cristiano.K.

jako na hattrick?

Reagovat
smazaný uživatel

na diving přece

Reagovat
Erdovec

nn, jen na gol

Reagovat
Erdovec

kurevsky o tom uvažuju, asi jdu do toho, i když jsem si říkal, že vsázet nebudu, ale co se dá dělat

Reagovat
cristiano.K.

to tam napal, u bwinu je kurs 1,3 a na Sturridge 1,5

Reagovat
Erdovec

jojo, už jen přemýšlím za kolik

Reagovat
cristiano.K.

mě to dunít si asi poslat prachy na tipsport po x letech

Reagovat
Erdovec

to mělo být asi donutí co? jojo, jdu na to, za tolik jsem snad ještě nevsázel, tak snad

Reagovat
cristiano.K.

jo

Reagovat
cristiano.K.

hochu,ty šmejdi to stáhli na 1,55

Reagovat
vladis271

na hattrick u Luisa je koľko? Hlavne aby mu nedali kopať penalty, keď to bude blízko, treba bez penált.

Dávno som nebol pokojný pred zápasom tak ako teraz, až ma to v kútiku duše trocha desí.

Reagovat
smazaný uživatel

už nejsi kakáč jak před Cardiffem?

Reagovat
vladis271

Reagovat
tomasinho

Mrkni pod Škrtela.

Reagovat
cristiano.K.

Aly Cissokho na konci sezóny podľa očakávaní opustí Anfield a vráti sa späť do Valencie, potvrdil to jeho agent

Reagovat
Rssa

Toto už je křeč. A zoufalství pro fandy MU.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Perfect Match: The 'Mr and Mr' challenge

https://www.youtube.com/watch?v=qpztSLAjO6o

Bischop je úžasný komediant

Reagovat
niflheim
Reagovat
smazaný uživatel

osobně si myslím, že z nás neroste novej Lpool jak tu někde zaznělo, ale myslím si, že příští sezonu navážeme na Arsenal's way, s tím rozdílem, že my máme téměř neomezené finanční možnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

a stejně si myslím, že všechny ty prachy nechat utratit Moyesem je číčovina

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu jak United můžou hrát takovej fotbal. City hráli jednoduchej útočnej fotbal a dobře napadali. United všechno dávaj většinou do centrů a napadá většinou jen Rooney, kterej tam odběhá za celej mančaft. Nezlobte se, ale tohle je vizitka trenéra. On nic stále nezměnil pořád hrajou jako kdysi . A nechápu proč po zisku míče nepodporujou útok CM to jsem viděl v zápase United fakt málo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kéž by hráli tak jako kdysi...

Reagovat
dreambox61

Taktika Moyese je priserna,to neni krec,jednoduse tomu nerozumi at jde do pr...! Do takoveho tymu jednoduse nikdo neprestoupi ani kdyz ho bude premlouvat AF,spis si myslim ze az odejde Evra a dalsi hraci tak to vsechno bude venku co se tam deje a bude jeste hur,nebudou pohary jenom liga,novejm hracum predpokladam ze to budou nejake hvezdy,tak jim rekne DMpojdte k nam,mozna za rok budeme hrat pohary kdyz to vsechno dobre dopadne ale mozna taky nic,to je bezvadny tam bych urcite prestoupil,holt musi AF jit a rict ze se spletl,DM na to nema!!!

Reagovat
smazaný uživatel

wtf

Reagovat
smazaný uživatel

Moyes ja mi ho strašne ľúto. Keď prichádzal tak som mu veril. Očakával som, že táto sezóna bude zlá ale až takto určite nie. Mňa najviac mrzí, že tam ani nie je zmena k lepšiemu proste už sa to ťahá od zimy. Vôbec nič, žiadny systém, hráči behajú po ihrisku ako splašený ako keby ani nevedeli kde majú hrať. Najväčšie sklamanie je pre mňa samozrejme Cleverly. Od tohto hráča som si veľa sľuboval. Táto sezóna je zlomová, teraz sa ukážu pravý fanúšikovia.

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester-based sportswear firm Umbro is in talks to return as the kit provider of Man Utd, according to the Independent

Sa to vlečie, mám pocit, že z toho miliardového dealu nič nebude

Reagovat
Arbiter

hmm, na druhou stranu budou mít krásné dresy

Reagovat
smazaný uživatel

nakoniec budu radi za warriora

Reagovat
Zaschrona

Snad ne, Umbro musi zustat specialne nase.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby šel teď Moyes trénovat Bayern, tak ten titul stejně ještě prohraje...

Reagovat
Maresma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ligter

Reagovat
Ligter

Tomu říkám nehumor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kovi81

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
C0br

Reagovat
EXoRcIsT

Moyes musi ist prec posral vsetko co mohol kupil Fellainiho ktory nevie nic ine iba faulovat a Matu ktory je sice World Class ale totalne utopeny v tej sracke co hrame tak preco by mal Moyes dostat 150 mill. na prestupy aby zase nakupil nepotrebnych hracov

Reagovat
smazaný uživatel

Co proti němu všichni mají? Já vím, že na trenéra spadá odpovědnost za tým, ale trenér na hřišti není a za výsledky můžou hráči a né trenér.

Reagovat
smazaný uživatel

The Club announce Mahamadou Diarra has rejoined Fulham on a deal that will run until the end of the season.

Reagovat
smazaný uživatel

Willian: "Mám pocit, že bych mohl vstřelit více branek a více asistovat svým spoluhráčům. Jsem spokojen s tím, co se mi letos podařilo, ale stále si myslím, že bych toho pro Chelsea mohl udělat více."

Reagovat
iamek

Prej uz ma ultimatum

Reagovat
smazaný uživatel

koľko zápasov?

Reagovat
Ligter

Pět sezón.

Reagovat
Swarley

jediné co by se nabízelo - vyhrát LM

Reagovat
smazaný uživatel

jestli bude kurz na MU nad 10, tak vás zkusím. Jste teď tak velcí outsideři, až je to podivné.

Reagovat
I am Mancunian

myslim, ze je cez 20

Reagovat
smazaný uživatel

u bwin 6,5 na postup a 6 na výhru. To je sakramálo.

Reagovat
I am Mancunian

ja som myslel na vyhru LM

Reagovat
kiwwi

v betfair je 38 na celkove vitazstvo, na postup cez Bayern je 7.2

Reagovat
iamek

Ja mam strach, ze vedeni bude stacit EL

Reagovat
Mervin

Ne že by mne netěšil upádek United,ale byl bych raději kdyby ho měl na svědomí jiný trenér. Moyese mi je neskutečně líto. U United to asi už má spočítané, ale hrozně moc mu přeju aby se zase usadil v nějakém sympatickém klubu, se kterým by opět měl nějaké výsledky.

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

https://twitter.com/moyesy/status/448578132157943808

Hlavně že jsme si tu dělali srandu z fandů CFC Parádní jsou i ty její reakce níže, jako "YES!! And now I'm just getting a bunch of tweets that say, "your dad is so shit" HE'S NOT MY DAD!!!"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lots of people also think i should change my name, "change your name to something less embarrassing like Hitler or Bin Laden"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Preniesol tlak zo seba na seba

Reagovat
supporter

Gloryhunteři jsou opravdu to největší svinstvo.

Reagovat
homeles8

to fakt ne, no

Reagovat
EXoRcIsT

Preco si niektory fanusikovia myslia ked kritizujem Moyesa ze som gloryhunter . Ja len nemam zahmlene pred ocami ako niektory ktory nevidia co sa deje

Reagovat
smazaný uživatel

Mojsí je shiiiit

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jo říkate mi to všichni celou sezonu že je to mnout tak máte právdu spokojení....hlavně že everton po jeho odchodu a "velké hvězdy" jede v pohodě dál a spíše ještě lépe.....tak kde je asi zakopaný pes.....

Reagovat
dreambox61

Konecne po dlouhe dobe zase nekdo napsal neco k veci,na sto procent s Tebou souhlasim!!! Po odchodu DM z Evertonu se Everton zvedl minimalne o 50procent,dokonce se nato da divat

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle sezona je stracena ,ale ta pristi bude sestupova

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele