Mourinho plánuje návrat do Premier League

24.12.2008, 11:49
Aktuality
Za pár let se možná dočkáme velkého návratu, Jose Mourinho by se totiž opět rád objevil na lavičce některého anglického klubu. Fotbal na Ostrovech si totiž v současnosti kouč milánského Interu zamiloval.

45letý portugalský trenér v poměrně nedávné minulosti vedl Chelsea a dosáhnul s ní během tří let několika velkých úspěchů. Vyhrál hned dvakrát titul, trofeje slavil také ve FA Cupu a Carling Cupu. V minulé sezóně jej ale na lavičce londýnského klubu nahradil Avram Grant.

"Nikdy jsem neskrýval, že jsem zápasy v Anglii skutečně miloval. Musím se určitě jednoho dne vrátit," prohlásil Mourinho, jenž následně prozradil, co by rád ještě ve svém životě dokázal. "Jeden z mých snů je vyhrát Premier League, Serii A i Primera Divison."

"V současnosti jsem však skutečně maximálně spokojený v Interu, ze kterého toužím udělat ještě lepší klub. Zároveň je potěšující, že věci jdou od mého příchodu tak, jak mají," pokračoval svérázný kouč, jenž svůj nynější tým srovnal s Chelsea v sezóně 2004/05, kdy vyhrávala jeden zápas za druhým.

Mourinho byl po odchodu Steve McClarena také velmi žhavým kandidátem na post trenéra anglické reprezentace, tuto možnost však zavrhnul. "Umíte si mě představit jako kouče národního týmu? Hrát jeden zápas za měsíc? Nároďák musí ještě na mě patnáct let počkat. Mám příliš mnoho energie," dodal Mourinho.

Autor: Tomáš Honajzer / skysports.com

Komentáře (233)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takovej MU by mu sedl - rozdrbat to,co tam SAF vytvoří

Reagovat
smazaný uživatel

Do MU nikdy nepřijde. Doufejme.

Reagovat
smazaný uživatel

TO BY TAK EŠTĚ SCHÁZELO

Reagovat
smazaný uživatel

Aby ses spíš nedočkal, až vyhodí tvého neoblíbeného Brazilce:-D Ještě bys pak volal "Vrať se, Phile!!!"

Teď vážně: mám pocit, že Red Nose jednou nebo dvakrát prohlási, že by on by mohl být tím jeho pravým nástupcem...to by byla fakt koza

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl jsem si to po sobě aspoň přečíst:-((...však ty se v tom vyznáš...

Reagovat
smazaný uživatel

Ona taky by to nemusela být špatná volba - ono toho už moc zkazit nejde...

Reagovat
smazaný uživatel

nebránil bych se Josého je to borec a vždycky bude

Reagovat
smazaný uživatel

to nikdy

Reagovat
terry

Zpět do Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný rozhovor. Líbí se mi poslední odstavec

Reagovat
georgeo

mě taky, tam ukázal, že uvažuje trošku rozumně ikdyž si to některými výroky dost kazí, ale to je už jeho styl

Reagovat
smazaný uživatel

jn mourinho v anglii tak to by mě vůbec nevadilo a premier league by byla ještě lákavější jenom byhc chtěl vědět za jakej klub

Reagovat
smazaný uživatel

Po sezoně do Manchesteru City...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si myslím. Spíš tak za dvě sezony.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhodi scolariho a pujde zpet do chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Od nový sezony do Sparty....už je to domluvený

Reagovat
smazaný uživatel

pojď Jose do Ars*nalu.....

Reagovat
herbage

By se nedoplatili

Reagovat
smazaný uživatel

arabáčí a rusáci co to tam za chvíli přeberou na jeho gáži něco vytřepou.......navíc, ten "klub" má i teď velké peníze, jenom Wanker je ze své ješitnosti a umíněnosti nechce používat, bo si chce furt něco dokazovat

Reagovat
herbage

Ne každej trenér se nemusí chovat jako Bohůš z "Kurvahošiguttentag", jsem rád že ho zajímá i ekonomické hledisko. Jinak Wenger si nemusí nic dokazovat, on už toho mnoho dokázal

Reagovat
herbage

*musí

Reagovat
smazaný uživatel

Ekonomické hledisko? 50mil utratí za přestupy,ale 50 mil se mu vrátí zlepšením v LM i PL,více fans-->více peněz...

Reagovat
herbage

Jsem rád že není více fans, scumíci řádí jak mor, i když v Chlesea už pomalu odpadají

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,taky myslím,že je lepší,aby Arsenal pod Wengerem fakt vypadl z big4 Ta jeho "koncepce" nic neutratit je dost směšná

Reagovat
herbage

Pravda, mnohem lepší je nakoupit Shevchenka, Crespa a Mutua za 95milionů eur a pak je posadit na lávku či na tribunu a po dvou letech je pustit zadarmo zpátky do Itálie. Investice par excelance

Reagovat
afc

a to si este nenaisal take mena ako Kezman,Del Horno,Jarosik,SWP atd.Niektori sa po roku pakovali prec a dnes po nich ani pes nestekne.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo koupit Ferdinanda, Rooneyho a Carricka za slušné prachy a mít na 10 let jistotu a zajištěné úspěchy.....ono se to, herbagi dá všechno dělat různě,...jen záleží kdo to dělá

Reagovat
smazaný uživatel

To jistě, ale slušné prachy??

Reagovat
afc

to by ale musel mat Wenger 100mega k dispozicii a to naozaj nema.By ma zaujimalo,ako by na tom bol Ferguson,keby nemal take moznosti..

Reagovat
smazaný uživatel

tak MU ty hráče snad nekoupil najednou.....kupuje je koncepčně - zrovna kde je tlačí nějaký post....a tomu se říká koncepce...

Reagovat
afc

to ano,ale kazdy rok su to milionove nakupy.Minuly rok kupili 3 hracov za 50mega.Nie kazdy klub si to moze dovolit.

Reagovat
smazaný uživatel

Vedení Arsenalu kecá celou dobu o tom,že Wengerovi koupí koho chce a že má na přestupy kolik bude potřebovat

Reagovat
afc

Keca,keca ale realita je uplne ina.Toto Wenger az posledne roky zacal robit.V minulosti nemal problem kupit hracov ako Pires,Wiltord,Kanu,Bronckhorts.Odkedy sa zacal stavat ES,tak odvtedy zacal neskutocne setrit.

Reagovat
smazaný uživatel

ZA ten ES dostal Arsenal přes 100mega liber...to jsou jen podělaný alibi, že nejsou prachy. Oni jsou, jen je pro klub výhodnější krást než kupovat.

Reagovat
afc

ale ze kazdy rok musi Arsenal splacat 20m,tak to ti uniklo..

Reagovat
smazaný uživatel

Neuniklo...ale nic se na tom nemění, že to jsou jen alibi...to není žádná přehnaná částka. No co, mě to je fuk...blíží se doba, kdy Arsenal nebude hrát ani Money League...

Reagovat
afc

aj tuto sezonu,ked je to muzstvo zdecimovane,tak ten 4flek ukopeme

Reagovat
smazaný uživatel

Letos při troše štěstí ano, ale příští rok bude hodně těžký.

Reagovat
afc

praveze dalsiu sezonu bude Arsenal silnejsi ak ovsem ostanu klucovi hraci.Tato sezona je zatial zla,ale aj preto,ze zaloha je uplne nova a hraci ako Denilson,Song budu zas o rok skusenejsi.A ked Wenger posilni muzstvo,tak uz horsie ako tuto sezonu to ani nemoze byt.

Reagovat
smazaný uživatel

I když já se jim nedivím,že to řekli,znaj jeho povahu a můžou mu říct,že mu daj bilion a on stejně utratí 10 tisíc liber za nového talenta

Reagovat
afc

Daju mu 50mega a on im vrati 55.Boli by blazni,aby sa ho zbavili

Reagovat
herbage

Přeci jen by mohl v zimě pustit žilou, ale to měl hlavně na jaře, nepřidat Flaminimu byla osudová chyba. A udržet Hleba a příchod Nasriho, to měl být hráč na lávku, ne tahoun ofenzivy.

Reagovat
afc

teraz uz je neskoro.V lete sa na posilnenie vykaslal a teraz sa mu to vsetko vracia.Sam povedal,ze kader je velmi uzky.Len nechapem,preco to az teraz zistil??

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,dají mu 50,on jim dá 55... A 5. místo a osmifinále LM +nějaký čtvrtfinále domácích pohárů... Vždyt já souhlasím,aby Wenger zůstal

Reagovat
smazaný uživatel

Když se jim to vrátí na trofejích a z prémií plynoucích financí... Navíc taky z financí od nově získaných fans po celém světě díky zisku trofejí...

Reagovat
herbage

Nani, Anderson, Tevéz, Possebon, Rafael, Fabio a vrchní generál Ronaldo, toť skvělá budoucnost

Reagovat
smazaný uživatel

tak Teváze snad ještě nekoupili, Nani a Anderson ještě mají čas, zbytek stál pakatel............a myslíš, že se jim krysák za těch pár drobných co za něj dali nevyplatil?

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo se pár let pyplat s hráři jako Flamini a Hleb a pak je nechat odejít skoro zadarmo...

Ono jde o to,jak to provedeš,ani jeden extrém není dobrý,musíš to zkombinovat,nemůžeš jen po světě krást talenty a doufat,že se z jednoho z té stovky něco vyklube.

Reagovat
herbage

Po světě? Momentální reserva je skoro samí angličan nebo brit. To spíš ti vaši Paimové, Di Santové, zkrátka talenty kupuje každý, jen se jim nedává tolik prostoru jako v Arsenalu, tak se o nich neví.

Reagovat
smazaný uživatel

V rezervě je možná hromada britů,ale kolik se jich za posledních 5let prosadilo do Atýmu? Zase přijde nějakej Cashleb a Flamoney a zase půjdou Bentleyové a Wilshireové ke spurs

Je dobře,že ses začal orientovat na sledování juniorských týmů a soutěží,jinde totiž arsenal není schopnej něco vyhrát

Reagovat
herbage

Wilshire ať si jde, ale Wilshere zůstane, ot není nekopa jako betley nebo Pennant

Reagovat
smazaný uživatel

Šanci má stejnou,jako ti lamíci před ním - odejít z arsenalu,protože tam to nemá cenu..

Reagovat
herbage

Nn, tenhle hráč má styl Arsenalu zarytý pod kůží, ten zůstane

Reagovat
smazaný uživatel

Něco jako Rosický? Zůstane na lávce,protože bude ve dvaceti oddělanej?

Reagovat
afc

Fabregas je tiez oddelany?

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se třeba líbí cesta Barcy, občas koupit nějakou star za slušné peníze, občas podepsat nějakého šikovného mladíka a čas od času posunout kvalitního odchovance z béčka do áčka...

Reagovat
herbage

Taky se mi to líbí, jak tam pracují s mládeží. Ale to je zkrátka dlouhodobá kvalitní práce, to si žádný šejk nekoupí. Taky už jen koukám prakticky jen na Barcelonu, když chci vidět fotbal nebo na Real

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyt ano - to myslím... Neříkám koupit 10 hráčů,stačí 2-3 kvalitní a ne pobíhat po světě a nakupovat 16tileté talenty..

Reagovat
smazaný uživatel

škoda, že ho nezajímá morální hledisko....

Reagovat
herbage

?

Reagovat
cerwi

mno nejsem si moc jistej, ale co za posledních 5 let Ars*nal vyhrál? Já myslím že nic... :o) A jestli dokázal vychovat nějaký hráče, který akorát ukrad,l tak to moc za úspěch neberu.

Reagovat
afc

2004 titul,2005-FA Cup

Reagovat
afc

Hleb,Flamini,Toure,Persie,Clichy,Adebayor tych ukradol?

Reagovat
herbage

Flaminiho zrovna celkem jo, taky se pak Arsenalu stejnou mincí odvděčil.

Reagovat
afc

Ak sa nemylim,tak Flamini za Marseille uz nechce hrat a koncila mu zmluva.Wenger to vyuzil a za nejaku smiesnu sumu ho kupil

Reagovat
herbage

Jenže Flamini stále sliboval podpis smlouvy a pak najednou cukl, jako v Arsenalu.

Reagovat
smazaný uživatel

nechtěl za ně hrát protože už měl kolem krku omotané laso z Woolwiche, podobný případ jako např. Scumbell.....ten klub si prostě zaslouží jen to nejhorší...

Reagovat
afc

no jasne,ine kluby to nerobia,len Arsenal.Za vsetko zle,co sa stalo Spuds moze len Arsenal.fnuk

Reagovat
herbage

Bruci, Bruci, alespoň na ty Vánoce měj drobet toho porozumnění

Reagovat
smazaný uživatel

Vánoce jsou svátky klidu a míru, a já budu mít klid a mír až bude Ars*nal v co možná největších sračkách ...

Reagovat
herbage

Co navrhuješ ty mírotvorče? Kdyby nebyl Arsenal, tak by jses unudil k smrti a jen bys buzeroval 13-letý scumíky

Reagovat
smazaný uživatel

co bych dělal? tančil bych na jeho hrobu .....

Reagovat
herbage

To jseš křesťan ty pohane?

Reagovat
smazaný uživatel

ta tvoja slepa nenavist je k smiechu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ted můžeš být už celkem klidnej...

Reagovat
božský John

Flamini u nás odmítl dlouholetej kontrakt a ozval se Arsenal a bylo to v háji..a proto jsme koupili z P*G Canu

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně žádná škoda. Akorát zaplavalo pár mega.

Reagovat
božský John

No to máš pravdu,do tý doby hrál za béčko a u nás odehrál nějakejch 10-15 zápasů..

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně Cana je výborný hráč, koneckonců teď tu vaší přístavní flotilu dokonce i vede z kapitánského mola.

Reagovat
božský John

Přesně tak...snad můj nejoblíbenější hráč současnýho kádru...

Reagovat
One-Real

Já mám radši Valbuenu, a co Zubar nebo Hilton?

Reagovat
smazaný uživatel

Valbuena je simulant.

Reagovat
božský John

Přesně, a one real ví koho z našeho týmu nemusim a právě tihle 3 to jsou...

Reagovat
One-Real

přesně tak

Reagovat
herbage

Ale dal pěknýho fíka Poolu loni v LM

Reagovat
božský John

To je sice pravda,ale on je stejej jako Ziani, malej, furt se hádá a strašně simuluje...zlatej Zenden..

Reagovat
smazaný uživatel

To já mám od vás nejradši asi Beníka a dřív jsem u vás děsně žral Ribéryho.

Reagovat
božský John

To já taky..na vlastní ooči jsem ho viděl . Ale nejvíc jsem měl rád od nás Drogbu..fakt ot tady měl rád

Reagovat
smazaný uživatel

V tý době ještě Drogba měl mozek a srdce.

Reagovat
božský John

Přesně...a myslim že i fanoušky měl rád...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, kde ty časy jsou. V tý době jsem Drogbu hltal všema deseti a teď je sám sobě jen špatným stínem.

Reagovat
božský John

Bohužel...byl jsem na tom stejně..v tý době jsme měli krásný dresy,hráli v pohárech i v dubnu...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, škoda, že v tý době Marseille UEFU nevyhráli, asi se na tom docela slušně podepsal Barthéz.

Reagovat
božský John

Je to takhle daleko si to nepamatuju..v tý době mi bylo asi 10...

Reagovat
smazaný uživatel

No, já se přiznám, že jsem si taky musel ten průběh zápasu trochu osvěžit, ten zápas jsem bohužel neviděl.

Reagovat
božský John

a my neměli kabelovku ani počítač

Reagovat
smazaný uživatel

Canu mám taky rád, i když jsem ho měl samozřejmě radši v Paříži. skvělej DZ, ale na to si teď v PSG nemají proč stěžovat. později vám tam na jih poslali ještě M'Bamiho, že ? ten byl taky solidní. jinak mi byl z vašeho kádru sympatickej Wilson Oruma..., to byl týpek. a obdivuju Taiwa...

Reagovat
božský John

M Bami půjde asi pryč,hraje špatně a hraje málo,to samý Oruma..Taiwo je bourák,kolem tý levý lajny jezdí jak parní stroj...škoda,že možná půjde do PL:(

Reagovat
smazaný uživatel

Taiwovy přímáky, na to by měl mít zbrojní pas.

Reagovat
božský John

Občas mi připomíná Roberta Carlose..levá strana,dělovky...

Reagovat
smazaný uživatel

To zas ne, mě přišlo, že Carlos sázel víc na rychlost a Taiwo zase na sílu, nicméně dynamit v noze je spojuje hodně silně.

Reagovat
božský John

Taiwo je ale taky na svou výšku rychlej, o tom nic...

Reagovat
smazaný uživatel

Pozor, pomalým jsem ho nenazval. Jen je to pro mě víc buldozer, než rychlík. Ale hodně rychlý buldozer.

Reagovat
božský John

Tak teď si to vystih...

Reagovat
herbage

Jako jsou ty Vánoce, ale to neznamená, že budeme rezignovat na správnou gramatiku. Má tam být mně. Ale ty čárky, to jsem tě vychoval

Reagovat
božský John

Jinak na přímáky tam máme všechny ty Ben Arfy,Valbueny,Ziani atd..prostě většinou of. záložníci,kterých máme dost. Na štíru jsme s útokem. Samassa nezkušenej,Niang nemocnej,Cisse v Anglii,Ayew v Lorientu..a pak mladý kluci nezkušený...Maximálně Bakary..

Reagovat
smazaný uživatel

Já se jen divím, jak můžou být Bakary a Arouna bratři, když má Arouna o 20 cm víc.

Reagovat
božský John

To jsem ani nevěděl..mně to kvůli tý výšce přislo nepravděpodobný..Bakary takovej křovák,kdyby neposekali trávu tak není vidět a Arouna..

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem někde slyšel, že bratrů Konéových je snad kolem 10 a 3 z nich hrají vrcholový fotbal (Arounu a Bakaryho známe a nějaký jejich bratr hraje myslím 2. nebo 3. francouzskou ligu), taže docela úspěšný klan.

Reagovat
božský John

No jo Afrika. Něco jako N´Zogbia,bratránek Tsonga pak nějakej házenkář ještě...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, bratři Toureové a tak by se dalo pokračovat. Co si pamatuju, tak i Seydou Keita má nějakého známého bratrance, ale vypadlo mi, kdo to je.

Reagovat
božský John

Sissoko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Kdo řikám, že mají stejného otce?

Reagovat
herbage

*řiká

Reagovat
smazaný uživatel

Oruma nic moc nehrál no, ale sympaťák je to každopádně. Taiwo snad dostane rozum a Anglii odmítne..., měl by zůstat pěkně na jihu. ať už na tom jihozápadním (PD), nebo jihovýchodním pobřeží od Marseille (Serie A).

Reagovat
božský John

Kam bys ho v Serii A dal?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jak se daří Pasqualovi, takže Fialky.

Reagovat
smazaný uživatel

Pasqualovi se nedaří, protože vůbec nehraje. zatím tam má předplacenej flek Vargas. měl by odejít..., je to skvělej bek.

Reagovat
smazaný uživatel

A jak hraje Vargas? Jsem na začátku sezóny neslyšel na jeho adresu moc kladnou odezvu..

Reagovat
smazaný uživatel

ze začátku žádná sláva no, ale Prandelli ho tam drží a i když jsem teď Violu nějakej čas neviděl, tak myslím, že tam problém není...

Reagovat
Tomanatura

Zlepšil se, hraje celkem uspokojivě, mně se stejně ale víc líbil Pasqual.

Reagovat
smazaný uživatel

to mně taky...

Reagovat
smazaný uživatel

někde už by se místo našlo. třeba v Palermu není vlevo žádná extratřída (Balzaretti) a Romě ten nákup Riiseho taky 2x nevyšel, navíc Tonetto stárne.

Reagovat
božský John

Jo to je pravda ASR mě vůbec nenapadlo...:) a co vy?..Jankul přeci jenom není nejmladší..Paolo tu nebude věčně ..

Reagovat
smazaný uživatel

u nás by to moh časem (nebo už letos ?) převzít Antonini. aspoň doufám, páč zatím hraje parádně..., i když převážně vpravo. Taiwa si u nás tak nějak nedovedu představit..., nevím proč.

Reagovat
smazaný uživatel

Taiwo sa do PL hodí,neviem čo by robil v PD...

Reagovat
božský John

A Oruma odešel jako volný hráč někam do druhý ligy...Guingamp,Tours nebo tak něco..

Reagovat
fantomas

Ono ani ty prcky všechny nenakradl, viz. Ramsey, Walcott, Vela jen díky dobrému skautingu za mořem.

Reagovat
smazaný uživatel

třeba nevyhrát přes tři roky s velkoklubem žádnou trofej

Reagovat
smazaný uživatel

ty si tak hodný, ze svemu oblibenemu klubu prejes to nejlepsi

Reagovat
božský John

jestli jsi to myslel vážně,tím pádem mylsel,že brucův nejoblíbenější klub je Arsenal, tak jsi mu zkazil celý Vánoce..

Reagovat
smazaný uživatel

Muřínoha by se mi v Ars*nalu fakt líbila.............jeho příchodem by se oficiálně popřela celá Wankerova koncepce a na novou koncepci by neměl potřebné peníze......a na konci jeho angažmá by Ars*nal vypadal jako Dresden na konci 2. světové války....

Reagovat
smazaný uživatel

tak to som zvedavy ked Totte@ham vypadne do druhej ligy ,do ktorej zaroven postupi Millwal...to budu suboje...stretnu sa dva fanuskovske tabory s podobnym IQ...to pak bude zabava...

Reagovat
smazaný uživatel

Pak bych se Arsenalu bál - ty 3 sezony než by jim domrvil kádr by pravidelně vyhrávali všechno... Kdepak,Wenger je tam účinnější,Mourinho by jim tam přivedl pár hráčů(DM,golman,stoper) a ostatní by se mohli jít klouzat...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
fantomas

No tak to potěš koště...

Reagovat
smazaný uživatel

jen ne do Mu ale to myslím nehrozí jinak jestli by se vrátil můj oblíbený arogantní tréňa tak bych ho viděl tak na Man city jinak si ho nedovedu nikde jinde představit akorát zpátky do Chelsea ale nezdá se mi to taky jako moc pravděpodobné

Reagovat
One-Real

Ibiševič řekl, že by v budoucnu rád přestoupil do Interu, protože chce hrát pod takovým "odborníkem" jakým je Mourinho a rád by si zahrál s Ibrou.

Reagovat
smazaný uživatel

.. dufam ze s tou Primera Division si to splni v Reale

Reagovat
One-Real

Reagovat
smazaný uživatel

co mas proti nemu ?

Reagovat
One-Real

Ještě on by nám tu chyběl, nejenže docela rezignuje na ofenzivní fotbal (výsledky 1:0, 2:1), mně u svého oblíbeného týmu, nestačí jen výhra. U fotbalu mi jde hlavně o hru, ze které chci mít radost. Real má hodně odpůrců a navíc, pokud by se k nám dostal Mourinho, tak by jich bylo ještě více, znepřátelili bychom si skoro celou PD, protože Mourinho by určitě nezanechal na nikom nit suchou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zas nehra vyslovene neatraktivny futbal, urcite krajsi ako napr taky Benitez alebo jaky hral Capello. No ma dost odporcov ale na druhej strane aj fanusikov . A urcite by svojimi vyrokmi troska ozivil celu PD

Reagovat
One-Real

o takového trenéra v mém nejoblíbenějším klubu opravdu nestojím, PD mám rád takovou jaká je, a žádného Mourinha tam nechci, to tam rovnou může jít i Scolari a Wenger...

Reagovat
smazaný uživatel

no jak myslis, este sa uvidi kde nakonec skonci

Reagovat
One-Real

Když se vyhne Realu a PD..tak mi je to opravdu šuma fuk...

Reagovat
smazaný uživatel

a najst trenera ktory bude hrat krasny futbal a bude vyhravat trofeje tak to je dost tazka vec..

Reagovat
jtbs

treenry barcy

Reagovat
smazaný uživatel

No Rijkaard potreboval tiez cas aby zacal vyhravat a hrat atraktivny futbal, posledne 2 sezony mu nevysli a Guardiola este nic nevyhral zatial, aj ked k tomu ma blizko.

Reagovat
jtbs

je len chyba realu ze nedaju trenerovi cas (tazko sa koucuje ked sa za kazdy neuspech hned plati) a momentalne nemaju ani muzstvo na to aby nieco vyhrali...no mne sa paci aj atraktivny futbal v podani lippiho

Reagovat
smazaný uživatel

muzstvo na to urcite maju.. a lippi je borec ale nenazval by som to atraktivnym futbalom

Reagovat
jtbs

v porovnani s barcou na to muzstvo nemaju...a nemaju dost utocnikov hlavne, huntelaar pride v zime ci az v lete?...paci sa mi ofenziva v podani barcy ale ja obdivujem aj tuhu taliansku defenzivu kazdy sme nejaky

Reagovat
smazaný uživatel

nj, sak ja nehovorim ani ze to je neatraktivne .. a Huntelaar uz je v Reale a moze hrat uz 4. 1 proti Villarealu.

Reagovat
smazaný uživatel

kym nevyhra LM aspo 3x tak nikde

Reagovat
jtbs

to u vas zostane neveky...dobre pre ostatnych...do interu sa hodi

Reagovat
smazaný uživatel

z interom samozrejme

Reagovat
smazaný uživatel

ani bych se nedivil kdyby sel do man.city jako nahrada za hughse

Reagovat
smazaný uživatel

na tý fotce vypadá jako by mu bylo přes 60 :) vůbec poslední dobou tu sou samé lepší fotky (viz Ashavin)

Reagovat
$dolar$

Vrat se do Chelsea ! Nejlepsi era Chelsea byla pod tvym vedenim, nejlepsi fotbal Z Joea Colea jsi udelal jednoho z nejlepsich zalozniku sveta, stejne tak jao z Lamparda, Terryho, Carvalha. Privedl jsi k nam Essiena, Drogbu a Mikela Diky za vsechno co jsi pro nas udelal Jose forever !

Reagovat
afc

este napis tych hracov,ktorych totalne dojebal ako SWP,Bridge atd

Reagovat
smazaný uživatel

zapomněl si pochválit ten "překrásný " fotbal , kterým se Blues prezentovali pod jeho vedením ...

Reagovat
$dolar$

Nikoho nedojebal, hraci se dojebali sami , sanci meli dost

Reagovat
smazaný uživatel

nj ale byl tam přetlak hvězd .... slavné Galacticos se mohlo jít zahrabat

Reagovat
$dolar$

Ono zadynho hrace nedonutis, ze tam musi prestoupit, hraci dobre vedeli do ceho jdou a i s tim to riskli.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, třeba Sheva dostával šanci sám na hrotu, a že mu to hrozně vyhovovalo, viď?

Reagovat
$dolar$

Jasne ze nevyhovovalo, jenze Jose ho nechtel, Roman mu koupil hrace kterej se mu do systemu nehodil tak co s tim mel delat, potom se snazil menit system, ale uz to nebylo ono

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, José ho nechtěl, oblíbený argument fandů CFC...

Reagovat
$dolar$

Dobre, i kdyby ho chtel ( coz nechtel) tak Sheva tam nemel chodit, ale risknul to neprosadil se. Nevim proc to davat za vinu Josemu

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, všechno, co se v CFC během Josého éry nepovedlo není Josého chyba, naopak všechny úspěchy jsou pouze jeho zásluha.

Reagovat
$dolar$

Ale tak ja nerikam, ze se vsechno povedlo, ale celkove hodnotim jeho angazma

Reagovat
smazaný uživatel

Z Joea byla největší hvězda v době,kdy to táhl Grant... Přitáhl zmíněné za obrovské peníze + dalších 20 hráčů,ze kterých se většina neprosadila... Rozprodal výborný kádr a dělal naprosto stupidní nákupy.

Reagovat
$dolar$

Vyjmenuj mi tech 20 hracu kteri se neprosadili? Ja vim jenom - Ferreira, Sheva, SWP a mozna i Kalou.

Reagovat
smazaný uživatel

Del Horno, Jarosik, Maniche, Kezman

Reagovat
$dolar$

Maniche Jarosik, hral to co mel, byl jen zaplata za zraneneho Parkera Del Horno nehral spatne, ale mas pravdu a Kezman hral houby, ale nemyslim si ze by to bylo Josem, jelikoz houby hraje i ted v PSG

Reagovat
Tomanatura

Tak s tím Kežmanem to máš asi jak s tím Tevezem, kterého jsme tak řešili. Taky můžu říct, že ho zkazil Jose nebo lepěé spoluhráči.

Reagovat
smazaný uživatel

2007 - Pizza,Sidwell,Ben Haim,Malouda,Belleti - Belleti hraje jen proto,že je brazilec,rok seděl. Malouda je tragickej.

2006 - Sheva,Kalou,Boulahrouz,Jarošík

2005 - Rajkovič,Diarra,SWP,Del Horno

2004 - Kežman,Jarošík,Mendes.

Na 16 nepovedených přestupů se mu podařilo udělat možná 4 dobré - a to mluvím jen o příchodech...

Když k tomu přičteš kvalitu,kterou měl v té době už k dispozici(Crespo, Mutu, Duff, Robben, Lampard, Joe Cole, Johnson, Parker, Veron, Maka, Gallas, Petit, Guddy, Terry,Bridge, Geremi, Cudicini, Čech) atd,tak ti vyjde,že nic extra neudělal - v přestupové politice spíš podělal než udělal.

Reagovat
smazaný uživatel

Pardon,Jarošík se mi tam nějak dostal 2x...

Reagovat
Tomanatura

Parker, Mutu, Crespo, Veron? Parker s Adrianem tu kvalitu mají, ale neprosadili se.

Reagovat
smazaný uživatel

Crespo snad svojí kvalitu neměl? Vždyt pomohl vystřílet jeden titul... Jenže se Mourinhovi nehodil do "koncepce"...

Reagovat
Tomanatura

Crespo má kvalitu, ale v Chelsea ji rozhodně neukázal. Mourinhovi se nehodil ani jeden z těchto 4, takže je mi záhadou, proč jsi je tam zmínil

Reagovat
smazaný uživatel

Za 19 ligových zápasů pod Ranierim 12 golů,pod Mourinhem dalších 10 přidal ve 30ti zápasech... To jsou lepší statistiky,než má Didijér v prvních dvou sezonách...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že ideální kombinace by byl Mourinho+Manchester City

Reagovat
smazaný uživatel

nene- on je zvyklej mít u hlavy kalašnikova a chlastat vodku

každý den se modlit 5x k aláhovi by mu nesedělo

Reagovat
smazaný uživatel

Ten půjde tam, kde budou peníze na jeho drahé přestupy

Reagovat
smazaný uživatel

Jose je dobrý trenér a ví kde se hraje nejlepší fotbal na světě

Reagovat
smazaný uživatel

To ano, rekl preci, ze chce titul z PD

Reagovat
Tomanatura

Serie A a Premier League

Reagovat
smazaný uživatel

Serie A me moc nebavi, ani nevim proc, snad ptze ty tymy nemam moc rad, krome Interu na PL se divam rad, nic to ale nemeni na tom ze je pro me nej PD

Reagovat
smazaný uživatel

Každý má svý nej....

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, to je pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že nás José dotáhne co nejdál. Jen mě osobně mrzí, že se pod ním tolik nedaří Mancinimu. Od toho jsem si hodně sliboval a ejhle, pravidelně sedí

Reagovat
vitasrp

Musíš si začít zvykat, takové přestupy začnou být u vás naprosto normální a pozor, pořizovací cena u nějakého dalšího lavičkáře bude určitě vyšší.. Jose neumí budovat tým, tedy neumí kupovat ty správné hráče, které potřebuje a bohužel, on ani není schopný prokouknout pravou hodnotu hráče.. Takže drahých přestupů o ničem u vás ještě bude

Reagovat
smazaný uživatel

takové přestupy u Interu za dob Morattiho (Massima) vžycky byly naprosto normální . jen se jim pod Mancinim podařilo nasbírat pár šikovných borců, v čele se Zlatanem, Cambiassem a Maiconem, kteří teď tvrdí muziku. v naději může interisty držet fakt (jak už jsem psal nedávno), že v Itálii o přestupech nerozhoduje v první řadě trenér, nýbrž sportovní ředitel, kterej je konkrétně v Interu kvalitní (Branca) a taky, že současnej kádr momentálně nijak razantní změny nepotřebuje...

Reagovat
vitasrp

Tak změny CFC taktéž nijak nepotřebovala, hráči tam tehdy byli v nejlepších letech a ten tým byl jeden z nejlepších na světě, ne-li uplně nejlepší.. Ovšem Mourinhovi se i tak něco nezdálo, chtěl si ten tým přetvořit k obrazu svému, k vlastnímu pojetí hry a na to CFC potažmo on jako manažer dojel.. Takže to, že Inter nepotřebuje razantní změny je sice věc jasná, ovšem Joseho vlastně vůbec nemusí zajíma..

Ale jak říkáš, v Itálii máte sportovní ředitele a tak má Inter celkem velkou šanci, že Joseho v oblasti přestupů značně zkrotí a nedovolí mu zdevastovat ten tým, jako to udělal v CFC.. Zkrátka na Joseho je potřeba v oblasti přestupů velice tvrdá ruka, která mu jasně dá meze, kam až může zajít.. Pokud ne, tak to pak dopadá jako v CFC- tedy špatně..

Reagovat
$dolar$

A jak ze na to tym dojel? Ze vyhral 2x za sebou titul? Chapu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vitasrp

Počkej, počkej, fakt máš zapotřebí dělat ze sebe na této diskusi uplného vola?? Ano, Mourinho toho s CFC hodně dokázal, v tom byl vynikající a já mu to v žádném případě nechci brát.. Je ovšem pravdou, že z týmu, který byl snad nejlepší ve světě udělal naprostou ruinu, ten tým si přetvořil k obrazu svému a jaksi se mu to nepovedlo.. Zatímco tým, který dostal byl velice vyvážený a na každý post měl světového fotbalistu, ten tým, co on odevzdal měl sice na nějakých postech více světových fotbalistů, ovšem na nějaký mu naopak hráči citelně scházali a on nebyl schopen je někde najít a angažovat... Nehledě na to, že ten tým mu již pod rukami začínal stárnout a on nebyl schopen jakoli začít alespoň s trochou omlazování kádru.. Každopádně snad uznáš, že některé jeho přestupy byly naprosto z cesty a značně CFC podělaly mužstvo... Pokavaď toto nevidíš, tak tě lituju, ale tím se dostáváš někam na úroveň 13 letých fans of Mourinho.. Protože jeho činy nebyly jen dobré, nikdo takový není a zrovna on je příkladem, že ačkoli vyhráváš trofeje, ještě nemusíš být zdaleka tak skvělý jak se zdá...

Reagovat
$dolar$

Jasne plno presstupu bylo na hovno, ale on ten tym naucil vyhravat Ja jen opravdu nedokazu prijmout fakt , kdyz pises ze z nejlepsiho tymu na svete udelal hovno. Jaktoze tedy Ranieri s tim tymem nedokazal vyhrat titul, LM nebo jakykoliv pohar? Rozepsal bych se vic, ale jsou Vanoce, napisu zitra nebo pozdejs ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Ranieri to nedokázal, protože nedostal čas. To by to musel stihnout hned první sezónu, co přišel Rusák, což by byl zázrak, kdyby se mu to povedlo, jelikož Ranieri to chtěl vybudovat spíše úspěšný tým do budoucna, než tým s okamžitými úspěchy.

Reagovat
$dolar$

Jj kdyby byly v prdeli ryby - tu zname

Reagovat
smazaný uživatel

Nikde jsem kdyby nepoužil, napsal jsem ti, jak to bylo. Kdyby jsi použil jen ty.

Reagovat
vitasrp

S tím hovnem, není to tak trochu náhodou pravda?? Víš, nikde nechci popírat, že Mourinho je, co se týče úspěchů, absolutní špička mezi trenéry.. To, co on už dokázal, tak tomu se spousta manažerů vůbec nepříblíží za celou svou kariéru.. O tom, že má dar vyhrávat, to není potřeba o tom diskutovat, on je zkrátka typ trenéra, kterej příjde k již vybudovanému mančaftu a vyhraje s ním v podstatě vše, na co má.. Ovšem aby to mužstvo dále budoval, to neumí, proto nikdy nevydrží u týmu déle než 4 roky.. Jakmile dostane z mužstva vše, co může a to mužstvo se dostane za svů výkonnostní zenit, tak on už není způsobilý provést jakousi obměnu, to on zkrátka neumí, to za něj vždy budou muset dělat jiní.. Vytvořit zbrusu nové konkurence schopné mužstvo prostě není v jeho prozatimních silách a silně pochybuji o tom, že by toto někdy zvládl

Jinak to srovnání s Ranierim je naprosto irelevantní, je to jako míchat jabky s hruškama, oba totiž mají svou a naprosto odlišnou filozofii.. Ranieri nikdy nebude ten, kterej nakoupí za velké peníze spoustu posil, aby si z nich vybral tři, které by mohli táhnout mužstvo.. Navíc s Rusákovými penězi byl jen jeden rok a i za tak krátkou dobu udělal více práce co se týče přestupů než Mourinho za celou dobu v CFC.. To on Mourinhovi předal kádr, vytvořil mu takové podmínky, aby on měl svou práci co nejjednodušší.. Rozhodně neříkám, že by Ranieri v těch 4 letech měl takové úspěchy ani si rozhodně nedovolím spekulovat nad tím, zda-li by vůbec někdy ten tým dosáhl s ním stejných úspěchů, faktem ovšem je, že kdyby Ranieri měl prostor to mužstvo dál budovat a pracovat koncepčně, tak nejenže by počet přestupů v tehdejší době byl výrazně nižší, také by to mužstvo byl schopen vybudovat s dlouhodobou perspektivou do budoucna.. Což on i vlastně udělal, ale Portugalec to za 4 roky rozebral.. Prostě věřím, že pokud bby Claudio zůstal, tak teď rozhodně půlka kádru nemá věk okolo třiceti.. Spíše naopak..

Vzhledem tedy k filozofiím, Mourinho bude vždy mít trofeje, on totiž bude vždy chodit jen do týmů, kde má kádr schopný vyhrávat a který jen právě potřebuje schopného taktika, hecíře, aby dosáhl kýženého úspěchu.. Zatímco Ranieri vždy odedře tu černou práci, vždy to mužstvo postupně vypiplá a dokáže z něj vytvořit konkurence schopný tým.. Jeho jediným problémem pak zůstává, že není schopen během jednoho roku získat vavříny jako Jose a tak tedy bohužel pro něj, podobné situace pro něj mohou dost často končit vyhazovem.. Slovem na závěr se tedy snažím naznačit, že zrovna tyhle dva na základě zrovna působení v CFC srovnávat nejde..

Reagovat
smazaný uživatel

Snad se nevrátí jsem rád ,že je v Serii A ,kterou moc nesleduji takže ho nemusím vídat :)

Reagovat
smazaný uživatel

no ja bych murinovi prisoudil sunderland je to klub kterej hodne posiloval a myslim ze ma aspon na UFFA

Reagovat
smazaný uživatel

Ach jo, ten trénuje v Anglii a tam říká, že chce zkusit nějakou jinou ligu, potom trénuje v Itálii a tam zase na oplátku říká, že chce potom trénovat v Anglii...Měl jsem ho rád, ale teď už se mi zdá, že se krapet změnil a je z něho totální šašek...

Reagovat
$dolar$

Co to kecas Kdyz trenoval v Anglii, tak nikdy nic takoveho netvrdil .

Reagovat
smazaný uživatel

Co??

Reagovat
$dolar$

Necum

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ty tvrdíš, že po dobu, co byl v Chelsea, ani jednou neřekl nic o tom, že by chtěl trénovat v nějaké jiné lize?? - zvlášť ke konci jeho působení v Chelsea všichni spekulovali právě o italské...Prostě se mi poslední dobou zdá už dost trapnej, dřív ne, ale teď...

Reagovat
$dolar$

Ano nikdy nic takoveho nerekl, rekl ze by jednou rad trenoval repre tot vse. Ze se spekulovalo o tom ze bude trenovat v Italii je pravda, ale Mourinho nic takovyho nerek

Reagovat
smazaný uživatel

Vsadil bych se, že párkrát něco podobného řekl - vlastně, Muřínoha toho za celej svůj ukecanej život řekl už tolik, že to možná ani on sám neví...

Reagovat
$dolar$

No a to bys prohral, takze radsi nesazej

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole, tobě bylo v té době 12 let a pamatuješ si, co všechno tvůj Idol řekl nebo neřekl, klobouk dolů Dolare.......anebo jsi to všechno viděl (a dosud vidiš) velkýma dětskýma očima, které dost zkreslují realitu?....myslím, že varianta "B" je blíže pravdě...

Reagovat
smazaný uživatel

No, bruci, poprvé s tebou musím souhlasit!

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna sem chtěl napsat něco podobného.

Reagovat
$dolar$

Vklidu Bruci jsou Vanoce A mozna ano , mozna koukam detskyma ocima, ale nevidim na tom nic spatneho, ze vsechno vidim tak jaksi optimisticky Jinak taky ti preji pekny Vanoce

Reagovat
$dolar$

12 mi nebylo bylo mi 15

Reagovat
smazaný uživatel

myslel jsem, že ti je méně... ....ale jo, všechno dobré,....teď se pokusím naučit mluvit svého nového mlčenlivého sluhu, kterého jsem dostal aby mi pomáhal řešti můj problém s nepořádkem.....snad mu láhev dobrého archívního vína, jehož hrozny přešly mrazem, rozváže jazyk...

Reagovat
smazaný uživatel

On toho nakecal... Ale asi žvatlal spíš o tom,že vyhraje všechny ligy a podobně než nějaký bláboly o tom,že chce přímo do itálie...

Reagovat
$dolar$

Tak tvoje vykriky beru s velkym nadhledem protoze ho proste nemas rad Stastny a vesely

Reagovat
smazaný uživatel

Nidky jsem ho neměl rád.Arogantní a naivní

Reagovat
smazaný uživatel

Naivní není, ale arogantní je snad už od narození. Jestli se takhle šklebil na setřičky v nemocnici hned po tom, co přišel na svět...

Reagovat
smazaný uživatel

Arogantní lidé jsou pro ženy někdy přitažliví

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi žena?

Reagovat
smazaný uživatel

ne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho návrat bude až za dlouho,když řekl,že jeho snem je vyhrát PL,primera divison a Serii A,podle mě zůstane dva roky v Interu a pak půjde do Reálu,pže ti kkti se nikdy nevyhrabou ze své hrozné formy :-D a ani po jeho prichodu :-D Kdyby sel zpet do PL,neřekl bych že půjde k nám do United nebo zpátky do Chelsea,na United máme jiné a lepší varianty,Chelsea sice Scolariho vyhodí ale vezmou Rijkaarda nebo Manciniho Pro něho by se možná naskytla příležitost v klubech jako je Man City,Portsmouth,Hull City :-D když prohlašuje že má skvělý tým tak proč ho neudělá z techto klubůů a nezasáhne konečně do vedoucí čtyřky:-D

Reagovat
smazaný uživatel

sa uvedom..

Reagovat
smazaný uživatel

Totoo su len spekulacie do novin,pred zapasom LM UTD-INTER...Chce tymto nejak rozhodit United ale sam neviem jak....Mourinho to takto je zvyknuty robit.

Reagovat
smazaný uživatel

pred rokmi ked trenoval fc porto coooool terner,ale potom cim dalej tim vacsi chudak a cudak,vecny plackos a stazovatel : ,bublinka pukla inter aj tak majster italie ani LM nebude,pardon moj nazor

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele