Moje situace je frustrující, přiznává Javier Hernández

30.03.2015, 14:58
Aktuality
Javier Hernández v noci ze soboty na neděli jedinou brankou rozhodl o výhře Mexika v přátelském utkání nad Ekvádorem, jinak ovšem mnoho důvodů k radosti nemá. Útočník Manchesteru United letos hostuje v Realu Madrid a na klubové úrovni prožívá druhou frustrující sezonu v řadě...

Chicharito zatím zasáhl pouze do třinácti duelů Primera División a na své konto si připsal jen tři góly, až do této chvíle po drtivou většinu ročníku zastává roli náhradníka a nevypadá to, že by se jeho situace v Bílém baletu měla změnit.

"Moje situace je frustrující. Chodím na tréninky, dávám do nich vše, ale co se týče zápasové praxe, těch šancí je minimum. Patřím k týmu, ale nejsem jeho součástí v těch nejdůležitějších chvílích, kdy se hraje. Někdy mé sebevědomí klesne úplně dolů, i když se snažím a pomáhají mi lidé, kteří jsou vždy na mé straně a podporují mě," řekl v rozhovoru pro Fox Sports.

26letý útočník letos ve španělské lize nastoupil ke třinácti zápasům a v základní sestavě se objevil pouze v jednom případě. S podobnou situací zkušenosti už má z loňského ligového ročníku, v Manchesteru United se na trávníku od úvodní minuty objevil šestkrát.

"Nejdůležitější ze všeho je dostat šanci a cítit důvěru. Tohle je druhá podobná sezona v řadě. Potřebuji lidi, kteří mi budou věřit, nebo mi alespoň dají šanci ukázat, jestli jsem dobrý, či nikoli," dodal.

Autor: Tomáš Pavlík / football365.com

Komentáře (288)

Přidat komentář
Miguel19

Co čekal tvl

Reagovat
dextroza_m

to byl taky nápad.. jít z MU, kde sis nekopl do Realu, kde si měl ty šance ještě o půlku menší...

Reagovat
Tomanatura

? Rozhodne je papirove jednodussi bojovat o zaklad s Benzemou, nez s Falcaem, Persiem a Rooneym.

Reagovat
smazaný uživatel

proti Carlovej 13stke sa neda bojovat

Reagovat
Messi14

staci aby se zranil..

Reagovat
Ed_Hazard

preto píše 13tke, nie 11tke

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak to jsi teda nemyslím a sezo ná jasně ukázala....benzema by letos spřehledem dal do kapsy každeho ze zmíněných a navíc MU hrává na 2 klasické hroty to je větší šance, při zranění, střídaní apod..

Reagovat
Tomanatura

Precenil svoje schopnosti. Chapu, ze hrat za Madrid muselo byt lakave a bojovat o misto s ''tragedem'' Benzemou vyzva, ale jak uz mohl sam pochopit, tak Karim zas tak spatny neni a ne nadarmo je jasnou jednickou.

Javi ma ted pred sebou nejdulezitejsi fazi kariery. Bud si v lete vybere dobry tym, zamaka na sobe a zustane nadprumernym utocnikem se skvelou karierou, nebo pujde jen a jen dolu. Prosim, nedoser to.

Reagovat
terry

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
valloire

Benzema je tragéd jo?

Reagovat
Wat

Reagovat
smazaný uživatel

Úvozovky neznamenají vždy jen přímou řeč...

Reagovat
valloire

vážně fakt jo? víme, ale stejně se tam ten tragéd zmiňuje

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

obvykle nekomentuju, ale tohle mě rozesmálo, dík

Reagovat
Minister

Reagovat
rufus

Ty jsi ocividne traged. A bez uvozovek.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

jako Benzema?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
celeb

no fuj! Takto pisat o vlastnom utocnikovi

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

stary senil...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rssa

Nehledě na tvoji gramatickou úpravu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Svatej

Reagovat
bayern987

Reagovat
Mimalu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nedaj sa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hefy

Reagovat
-Carles-

Reagovat
valloire

jste se sešli

Reagovat
Mrvinho

Toto jsi ale fakt posral

Reagovat
icemike

školství potřebuje reformu, zde je důkaz

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

jak muze bejt nekdo takovej retard

Reagovat
valloire

s takovým nickem se uklidni blbečku

Reagovat
T44v3tt1

Reagovat
Svatej

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
DonAndres

Mazej od nich, než tě zkazí

Reagovat
smazaný uživatel

Nic proti Chicharitovi, ale nikdy jsem nechápal proč bral Real na hostování takové hráče. Ať už to byl on, Essien, Adebayeor nebo Faubert. Snad žádný jiný velkoklub nebere na hostování tolik „průměráků“.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna v City je ted radsi kupuji jak na bezicim pase, tak nevim, co je lepsi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Lifted

náhodou Essien nebyl vůbec špatným náhradníkem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lifted

Čemu se směješ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Docela mě i překvapil, zvlášt když nehrál na své normální pozici, beka si slušně dával.

Reagovat
misinho7

vy ich rovno kupujete my si radsej jedneho zobereme len tak na hostovanie

Reagovat
Atlético de Madrid

Dyť Hernández je dost dobrej hráč, je to slušnej útočník na lávku... A Adebayor má ty začátky v novym klubu taky dobrý, však tam nějaký góly taky dal, navíc v době, kdy Reala neměl útočníky.

Reagovat
patas92

Já taky moc nerozumím, jakou dvojku na hrot si fanoušci Realu představujou. Dva top hroťáky absolutně nemůžou dostatečně vytížit. Benzema je schopný odehrát 90% zápasů a stejně je jen otázka času, než se Ronaldo přesune doprostřed nafurt.

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně? Za sebe jsem byl s Chicharitem spokojenej, protože právě jeho jsem si v tom létě přál. Já osobně si nestěžuju. Co se týká Adeho, to jsem taky psal v reakci na todle vlákno, já byl s Adem spokojenej a doufal jsem, že ho koupíme, bohužel se nestalo. No uvidíme kdo přijde ted v létě.

Reagovat
smazaný uživatel

Adebayor byl super, Essien přišel s tím, že bude spíš náhradník a myslím si, že svoje si odehrál, Chicharito to samé. Od začátku se počítalo s tím, že Benz odehraje drtivou většinu a Chicharito bude naskakovat z lavičky. O tom dementovi Faubertovi raději ani nemluvim, tenkrát nehrál ani v tom West Hamu nebo odkud to přišel, nechápu co to Ramos předváděl.

Reagovat
Jerichoo

ja som toho Fauberta ani nezaregistroval

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jediný co za tu dobu předvedl bylo to, že usl na střídačce během zápasu. To bylo bohužel vše.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to srovnání celkem líta ale budiš....zase na lavku nejdou kupovat jen esa

Reagovat
smazaný uživatel

Snad si nemyslel, že bude v Realu Madrid hrát základ?

Reagovat
smazaný uživatel

Prý tragéd Benzema. Klíčový střelec a týmový hráč, vhodný do kombinace. Podle mě těžkou posoudit, kdo je větší konkurence. Persí i Rouney střílí jako na bitevním poli. Falcao se nechytil, což neznamená, že se nechytne v dalším ročníku. Javier je můj oblíbenec. Musí sí zvážit priority, co chce, zda velkokluby kde je konkurence, nebo menší kluby, kde si více zahraje. Je mu 26. Velkokluby zkusil, já bych bral raději menší klub, kde budu hrát. Ale o trofeje. Co třeba Juventus? As Řím? Atleticko Madrid, Valencii, Arsenál, Paris SG? Lyon? Nebo AC Milán?

Reagovat
Stiksxx

To jsi nevyjmenoval moc menší kluby.

Reagovat
Rakoid

Jen nevím jestli Atletico, Juventus, Arsenal a PSG jsou malé kluby no

Reagovat
smazaný uživatel

To skoro všech v tom radoby klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane

Reagovat
JM

?

Reagovat
misinho7

narazas na Pogbu?

Reagovat
smazaný uživatel

to zopakoval snad uz 3 krat tento rok .

Reagovat
misinho7

ja stale hovorim ze v lete Pogba dojde k nam.. Zidane ho k nam tlaci nenormalne, Nedved povedal ze sa onho zaujimame my , Barca a PSG a vsetci pozname nasho prezidenta ... a podla mna este dojde ten Danilo a tipujem to este na Vietta do utoku kedze odide Chica

Reagovat
misinho7

a ak si dobre spominam tak isto vychvaloval Garetha a v kuse hovoril ze sa k nam hodi atd a v lete bol uz u nas

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu proč lozil do Realu

Reagovat
Koubinhor

Jestli prodáme Icardiho, tak bych po něm šáhnul

Reagovat
Zdechlina

Do Arsiku s ním

Reagovat
smazaný uživatel

Dortmund za Immobileho, Fiore za Rossiho nebo Gomeze, Lazio za Mira, Swans zy Bonyho, Porto za JM, i kdyz slusela by mu Benfica a kdyz odejde Kane, tak i Spurs

Reagovat
Billy McClane

https://www.youtube.com/watch?v=GFQlk6zW5BU

Neymar 3:09 Ked Eduardovi odfaklili nohu, tak takto nekrical a netancoval po zemi. A to uz vraj vobec nesimuluje

Reagovat
JM

Klasika

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mojmira

to je fakt strašná krysa

Reagovat
Talker

Jako šlápl na něj, ale takové divadlo?

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Mrvinho

Čím dál větší komediant

Reagovat
smazaný uživatel

jak malý děcko... no nebo spíš ještě horší

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

A? Já fandím Realu Madrid, s Ronaldem i bez Ronalda.

Reagovat
Leo Rekordman

urcite

Reagovat
smazaný uživatel

díky

Reagovat
patas92

Tohle je možná přehánění, ale ne simulace. Medel je kretén.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Billy McClane

To je len vrchol toho, co v tom zapase predvadzal, pretoze väcsinu casu ho aj tak prelezal na zemi

Reagovat
patas92

Takže Neymar je v téhle situaci ten špatný, jo?

Reagovat
Mrvinho

Ne, jsou oba. Medel je hovado a asi to slušně bolelo, ale tím co předvedl je za většího kreténa právě Neymar, nevim proč zrovna on musí dělat takové kraviny

Reagovat
Billy McClane

Nie vysiel z toho ako hrdina, ktory sa sice tvari ako by mu zaziva amputovali pravu nohu a do druhej nohy mu devinou vrtakom prebijali koleno, lenze tento borec sa uz o minutu dokazal dat obdivuhodne do poriadku a znovu dokazal behat ako mlady srnec (aspon do vtedy kym zase nespadol), hold toto bude asi Alvesova skola

Reagovat
patas92

Takže je....Že já vůbec reaguju, na blbečky

Reagovat
mojmira

za kretény jsou tam oba, vůbec nevim co řešíš, takovou sračku neymar předvádět rozhodně nemusel

Reagovat
patas92

Jo, to vidím, jak jsou tady za kretény oba...

Reagovat
smazaný uživatel

To člověk nevěří svým očím. Medelův zákrok nikdo nekomentuje ,ale na Neymara se snáší hrůzné přívlastky, je vidět ,že tu fotbal nikdo nehrál a neví ,co to je plnou vahou toho malého vepře stoupnout z boku na lýtko v kolících.

Docela se těším ,až si tu bude stejná skupina fari-dopisovatelů stěžovat na zákroky Maria, Gabiho , RG, Godina , Jesuse Gámeze a jiných hrdlořezů v LM a samozřejmě Ronaldovy (ne)simulace.

Pravdo je ,že Neymar často přehání ,jednu chvíli se zdálo ,že toho nechal,ne že by dospěl ,ale nic z toho se nepískalo a opravdové fauly pak rozhodčí mohli přehlížet

Reagovat
Pigeon

Medel je samozřejmě idiot, ale v téhle situaci stejně tak Neymar. Naprosto jasná situace a tvoje snaha to obhájit je více než směšná.

Reagovat
Pigeon

*simulace

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli jsis všiml ,co jsem psal(mám dojem ,že reaguješ spíš na nick) , tak to bylo o tom ,že Medel udělal zákrok na červenou ,nedostal ani žlutou , Neymar simuloval (viz...často přehání...) ,ale ze zdejších komentů to vypadalo ,jako by Ney simuloval zcela bezkontaktně. A nikoho neobhajuju ,jen jsem se obul do těch ,kteří vidí jen jednu stranu.

Reagovat
Pigeon

"je vidět ,že tu fotbal nikdo nehrál a neví ,co to je plnou vahou toho malého vepře stoupnout z boku na lýtko v kolících." tohle jsi napsal ty a to považuji za nesmyslnou obhajobu, protože jestli si teda ten fotbal hrál, jak se tím oháníš, tak víš, jak jsou kolíky rozloženy na kopačce a musíš tedy vědět, že spíše než by na něho stoupnul kolíkama to bylo podrážkou. Taky je rozdíl, jestli ti někdo dupne na nohu, nebo ten tlak je postupně vzrůstající jako tady. Tvůj dojem, že reaguju na nick je chybný.

Reagovat
smazaný uživatel

Uvedl jsi několik důvodů ,kvůli kterým by se asi měl Neymar Medelovi omluvit, nebylo to kolíkami a tlak byl veden ohleduplně a postupně (kde jsi nabyl přesvědčení,že to nebylo kolíkama netuším). Je pravda,že proti zákrokům Atletů v CdR proti Barce toto byla kosmetická záležitost ,ale normálně by i za to měl jít ven.

Reagovat
Pigeon

Jednoduše, z rozložení kolíků. Tvůj sarkasmus není moc na místě, vidím, že tohle je slepá ulička.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda,sarkasmus a neobjektivita spolu hovořit nemůžou,je to vážně slepá ulička. Nechceš prostě vidět ,že jsem psal o obou ,že to bylo nesportovní a považuješ mě za slepého ochránce Neymara.

Reagovat
Pigeon

hmmm jak říkám, slepá ulička.

Reagovat
patas92

Lol, to je teda polehčující okolnost . Sice na něj nedupl, ale když se zvedáš takhle z kleku, tak máš všechnu váhy na přední noze, což je v tomhle případě na Neymarovi...Ale tohle je fakt úplně jedno. Mně se taky nelíbí, jak tomu zbytečně přidal, ale mnohem víc se mi nelíbí chování Medela, narozdíl od vás.

Reagovat
smazaný uživatel

Říkáš to samé ,co já ,ale vidíš ,že není možné se s nimi domluvit . Klidně ti napíšou ,že Medela neřeší ,jenom Neymara,a to vše v zájmu objektivity.

Reagovat
Ed_Hazard

a čomu sa čuduješ? takéto fauly sa stávajú pravidelne a nitko ti tu pri tom nebude hýkať lebo to nie je žiadny kriminál....je to to proste prasárna a hotovo.....naopak Neymar predviedol niečo čo sa tak často nevidí, velký konkurent pre Rivalda

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas ,jen jsi místo Ronaldo napsal Rivaldo ,kdo se v těch jménech má vyznat.

Reagovat
Ed_Hazard

pekný pokus ale na Ronaldovi ma to serie dvojnásobne, lebo to je hráč Realu. a popravde CR skôr skáče rybičky do bazéna ako robí tieto obscénnosti......momentálne tu máme ale video s Neymarom

Reagovat
JM

Reagovat
smazaný uživatel

To je hrozná křeč

Reagovat
Ed_Hazard

a v čom ako?

Reagovat
Ed_Hazard

asi by som mal ísť k očnému, myslel som že reaguješ na mňa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně že to přihrál, ale on měl celou váhu na jedné noze a Neymarovi to šlo kolíky na nechráněné místo. U tohohle bych si i já dost zařval a toho culíka rozžvýkal.

Reagovat
JM

Tady ale nikdo nepopírá, že na něj ten hráč Chile šlápnul. Tady se komentuje to jeho následné divadýlko, které je tam bezpochyby navíc a zbytečné...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád,že máš na to stejný názor, nesportovní zákrok Medela nikdo z vás nekomentuje,velký brácho. Přečti si ty vaše komenty, kde by se psalo o tom,že se tam dopustili nesportovního chování dva hráči a nejen jeden Neymar.

Reagovat
JM

"Vaše komenty"? Já jsem zodpovědný jenom za to, co napíšu já. A já jsem pouze komentoval tu teatrální reakci Neymara. To, že na něj ten hráč šlápl je vidět jasně - to tu nikdo nepopírá. Tady se řeší to divadlo, které je mnohem zajímavější a do očí bijící.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře,setkáme se u nějaké Ronaldovy simulace a tam si můžeme nad penaltou v klidu promluvit, pokud se neuchýlíš ke slovníku tvého bratra.

Reagovat
JM

To je právě ono! Můžeme se klidně pobavit i nad zákroky na Ronalda. Ale právě jsem přesvědčen, že stát se to přesně takhle, ale místo Neymara tam byl klidně třeba Ronaldo, tak to bude stejné. Přívrženci vašeho tábora by také probírali pouze Ronaldovu reakci... Je to logické! Ta je na tom videu zajímavá.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže mně tu zodpovědnost za komenty culés přenecháváš,ale sám jsi zodpovědný jen za své příspěvky?

Reagovat
JM

To jsem snad nenapsal...

Reagovat
Pigeon

to nema cenu. s nekym, kdo takhle neustale generalizuje se ani bavit neda

Reagovat
JM

Reagovat
smazaný uživatel

No tak nic ,dostali jste mě, přeju vám hodně takového vzájemného porozumění v LM.

Reagovat
Pigeon

jo takhle, az ted jsem pochopil tve narazky na atletico, ja si je nechal v oblibenych mel jsem tam mnohem vice klubu, ktere jsou mi necim sympaticke ale lidi to moc nechapou a i kdyz je mam pod vedlejsi, tak stejne jako ty me prirazuji k jednotl. taborum. Jsem hlavni fanda united, a pak mam kluby kterym preju s nejakeho duvodu. urcite se nepasuju do taboru fanousku atletica.

Reagovat
smazaný uživatel

To tam fakt nevidíš? Když jsem napsal "...vaše komenty..", dost jsi se rozhořčil,že jsi zodpovědný jen za sebe. To beru.Ale v dalším komentu naší debaty jsi paušalizoval příspěvky culés na Ronalda,tak jak je to?

Reagovat
JM

Rozhodně jsem ti nepřipisoval nějakou odpovědnost za příspěvky ostatních. Jen jsem odhadoval, jak by asi reagovala protistrana. Každopádně ať to nějak shrnu. Zákrok Medela byl nesportovní a zákeřný! To jsem ale já (a myslím ani nikdo jiný) nezpochybnil. Ale tady se řeší především reakce Neymara, která hraje jasně v jeho neprospěch. Prostě to bylo divadýlko a naprosto zbytečné. Tečka! Kdyby třeba vstal a dal Medelovi pěstí, tak se ho tu možná i lidi zastanou! Po takovéhle reakci z jeho strany se ale komentářům (a nekomentování Medela) ani nějak moc nedivím. Neymar jednoduše všechnu pozornost strhnul na sebe (v negativním slova smyslu samozřejmě). KONEC

Reagovat
Billy McClane

Ale co mna po Medelovi. Ten ho sice prisplapol ale za to Neymarovo divadlo to stalo

Reagovat
Ed_Hazard

ale zas ho nelutuj, mne ro ptišlo ako by sa ho štuplami vôbec nedotkol, takže to vôbec nemuselo tak bolieť predné šroby mohli zasiahnuť max chránič a zadné bolo krásne vidieť tesne vedľa nohy......sice prasárna, ale za blbca bude Neymar pretože je každému jasné že hneď ako zacítil kopačku na svojej nohe chcel z toho vyťažiť maximum

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, sice se tam válel jako kdyby ho postřelili, ale šlápl mu na lýtko, což asi nebylo dvakrát příjemné, takže simulování to nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

, ani se ho nedotkl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

On je dokonca taký pičusko, že sa pri páde snaží ešte kopnúť protihráča. To som si všimol už dávnejšie... 1:25 2:50

Reagovat
Billy McClane

Presne

Reagovat
MadMrJacky

A můžes mi vysvětlit, kde přesně se snažil někoho kopnout?

Reagovat
smazaný uživatel

vsak to muselo boliet ty kreten

Reagovat
MadMrJacky

Tady je zase nablito.Opravdu klasika od některých fans Barcy... když vidí Neymarovo divadýlko tak hned zmínit Ronalda. Herectví jak herectví a oba jsou blbci, když to dělají. Nechápu, jak tohle může někdo obhajovat u jednoho, nebo druhého

Reagovat
Billy McClane

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Reagovat
jsemdement

Ses kreten? Vzdyt mu slapnul kolikama na lytko, co slapnul, o jeho lytko se zvedal.

Reagovat
Billy McClane

jsemdement

Reagovat
jsemdement

to je v poho, ja taky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Ramos dnes 29 !! cipana ja som stale bol v tom ze ma nejakych 27 ten cas ale leti

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych rekl tak 31...kdyz si vzpomenu, jak hraval v Seville to uz je daaavno

Reagovat
misinho7

mne pride stale ako tahun do buducna a ked tak rozmyslam uz nema az tak vela pred sebou takych 4-5 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

To je ještě kupa času.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

přidej

Reagovat
r.mrazik

tenhle hrac bude v lete neskutecny terno...jsem zvedav,za kolik ho pripadne prodame...preci jen nam ty prodeje v posledni dobe vubec nejdou...mozna by mohl prijit nekdo od modraku a trochu pomoct

Reagovat
smazaný uživatel

za tri mega do lyonu

Reagovat
j_mrazik

To je málo i za hostovačku.

Reagovat
smazaný uživatel

pockej, ja nemyslel falcaa

Reagovat
j_mrazik

Tak Falcaa byste nedali díky daním ani s 50% účastí, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

milionarska dan se uz myslim zrusila, ale tech jeho 260 000 liber tydne bysme nedali asi ani s monackou prijmovkou, no

Reagovat
Talker

A to nevíš o tom, že budete platit 3 mega vy Lyonu za to, že si ho vezmou.

Reagovat
Talker

Respektive United

Reagovat
r.mrazik

jako prodavame hodne debilne...ale snad charitu delat nebudeme

Reagovat
smazaný uživatel

jinak ale nejake 25-30 M (€) + chicharito za lacazetta bych bral, podle me vyhodne pro obe strany

Reagovat
r.mrazik

tohle by snad i slo...vlastne ani nevim,kolik bychom za Javiera mohli dostat...15 mega euro?liber? vubec nedokazu odhadnout...

myslis,ze lacazette odejde za cenu kolem 40 mega euro? nejak nevim,za kolik se z francie ted prodava...akorat to,ze newcastle to tam bere levne jak z letaku z hypermarketu

Reagovat
smazaný uživatel

no ja koukal, ze chicha ma kontrakt do 2016 a to mi vychazi na 10 mega eur max, kdyz vsichni vedi, ze je na obtiz, nedivil bych se ani tem peti mega, koneckoncu letos neodehral skoro nic, to mu na cene taky neprida

lacazetta bych videl kolem tech 30 mega ecek, no, ale je klidne mozne, ze pujde za mene, z francie se chodi za hubicku

Reagovat
r.mrazik

5 mega euro je hrozne malo pokud by sel v ramci anglie...za tolik prestupujou dorostenci (ze druhy ligy )

teoreticky odejde falcao,takze na obtiz byt primo nemusi...ale je fakt,ze asi odejde,protoze chce hrat...

ja ty ceny u nas odhadnout neumim vubec...15 mega euro v ramci anglie mi prijde docela realnych...

a u lacazetta jsem pak v odhadech uz uplne mimo

Reagovat
pobody's nerfect

nevím, kdo by za něj byl ochotný dát 15M, však poslední dva roky téměř nehrál, myslím si, že 10 M bude strop

Reagovat
r.mrazik

hmm...tohle se dost blbe odhaduje...

treba me se zda 10 mega euro dost malo vzhledem ke kvalite...a jo,mas pravdu,ze toho moc neodehral...ale proste ten hrac kvalitu ma a kdyz se podivam,za kolik se v anglii prestupuje,tak mi prijde 10 mega euro malo

Reagovat
j_mrazik

Třeba Long šel za Ł12mio.

Reagovat
r.mrazik

prave...teoreticky v pulce tymu PL by hral zaklad...

a pripadne do werderu s tim,ze mu do CV dame stáž u modraku

Reagovat
Talker

Na druhou stranu Welbeck třeba odešel za 16, ale s tím, že je výrazně mladší, s anglickou přirážkou, odchovanec... Nevím, jak na tom byl teda se smlouvou.

Ono to může být kdekoliv v rozmezí 8-20 mega euro, ale osobně bych spíš očekával, že to bude někde kolem těch 10-12 v eurech. Max.

Reagovat
r.mrazik

jop...klidne to tak byt muze

Reagovat
Talker

Tak nejde jen o kvalitu. Hernandez má rok do konce smlouvy, není to už žádný mladík, za poslední 2 roky odehrál dohromady 2000 minut a pravděpodobně bude chtít odejít. Takže se nedá očekávat částka výrazně přes 10 mega. Navíc s vaším vedením

Reagovat
r.mrazik

uvidime...taky jsem zvedav

Reagovat
r.mrazik

*jinak...schurlle...24 let,sice smlouva,ale taky ne moc odehrano a chtel odejit

de bruine...vyhoreni v PL,chtel odejit...

ono je tezky ty cifry nejak odhadnout,protoze logika se tam hleda nekdy dost tezce

Reagovat
smazaný uživatel

schurrle je trochu zvlastni priklad tady, protoze mel dlouhodobej kontrakt, prisel teprve pred rokem za docela vysokou porizovaci cenu a byl mistr sveta cerstvej, navic v bundeslize mel velke jmeno

de bruyneho nechapal asi nikdo

Reagovat
Talker

Já nechápal Mourinha, jak si mohl dovolit ho pustit.

Reagovat
Talker

Jak píšu níže, prakticky ty prachy pomalu nemohli investovat lépe.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, zpetne se to tak da hodnotit, ale tehdy to byl risk, protoze kupovali nerozehranyho hrace, kteremu se na podzim nedarilo, za vysokou castku, bez casu na aklimatizaci

Reagovat
Talker

Nerozehraného, ale který měl v předchozí sezoně za Werder 10+10 a předtím v Genku gol/asistenci na 2 zápasy. On je prostě extrémně talentovaný, jen procházel menšími kluby než třeba Hazard, proto se o něm tolik nemluvilo. Ale třeba v repre ho zastinoval.

Reagovat
smazaný uživatel

protoze byl tehdy oscar o dost lepsi a de bruyne se odmital splnit s roli nahradnika? ono se jinak hraje ve werderu, kde kdb nemusi branit a muze si dovolit za zapas dojebat pulku situaci, a jinak pod vysokym tlakem v chelsea, prestoze ma bilanci u vlku uctyhodnou, to nelze poprit

Reagovat
Talker

Tak jde o to, jestli je hráč náhradníkem nebo jestli je hráčem, který se nepodívá ani na lavičku. A Kevina prostě Mourinho odsoudil na tribunu, na lavičku se podíval Kevin jen párkrát.

A že by o dost lepší? Většina fanoušků po přípravě dost intenzivně řešila, kdo by měl hrát AM, jestli Oscar nebo KdB - pro Oscara mluvily zkušenosti, pro Kevina výkony v přípravě. Mourinho to viděl jinak a rozhodl se. Momentálně se ukazuje, že to bylo možná dost unáhlené rozhodnutí, protože Kevin se rozehrál do formy, kdy je nejproduktivnějším záložníkem světa.

Reagovat
smazaný uživatel

on hlavne hraje ve wolfsburgu neco uplne jineho, nez co by hral v cfc, takze to stejne nejde takhle jednoduse porovnat a to, ze v repre zastinuje hazarda, mi je fakt ukradene, kdyz vidim, co hazard predvadi v cfc, to je pro me jedine relevantni...

Reagovat
Talker

Tak ono se to nevylučuje, mít Hazarda a Kevina. Oni spolu můžou parádně spolupracovat. A neporovnávám kvality, jen říkám, že Kevin prostě může být do budoucna jedním z nejlepších hráčů světa - už teď se počítá mezi nejlepší hráče BL.

Reagovat
Talker

Jinak co ted koukám, tak před Kevinem je v produktivitě v TOP ligách (Anglie, Francie, Německo, Španělsko jen trojice fotbalistů - Lacazette, Messi a Ronaldo. A to je záložník

Reagovat
r.mrazik

tak on hraje spis takovyho stazenejsiho utocnika mi z tech zapasu werderu prislo...moc se nevraci,moc nebrani...ceka na mic a s nim leti dopredu...

Reagovat
Talker

Myslíš Wolfsburgu...

Reagovat
r.mrazik

no vidis...aspon prvni pismeno jsem trefil

Reagovat
Talker

Navíc tě omlouvá to, že tam hrál rok na hostovačce.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Talker

Každopádně já bych ho nazval spíš ofenzivním allrounderem - prostě se pohybuje, kde chce. Pozice, jakou měl dříve Kaká v ACM nebo Mata u nás. On má hlavně bod na zápas - ve chvíli, kdy mám hráče, který dá nebo přihraje na gol, tak je mi jedno, jestli nepřekročí půlící čáru dozadu.

Reagovat
r.mrazik

myslim,ze oba myslime to same

tak preci jen pri pojmu zaloznik bych si predstavil spis neco jineho nez trosku stazeneho utocnika,ktery se k vlastni brane dostane leda kdyz souper kope penaltu nebo roh (a i to je otazka....)

ale jinak sikovny je dost,to je jasne

Reagovat
Talker

Tak on není stažený útočník, on se fakt pohybuje po celém hřišti. Samozřejmě nejvíce se zapojuje na soupeřově polovině, ale rozhodně to není tak, že by čekal u soupeřovy branky.

Poslední ligový zápas z 442 - 2 tackly a 1 interception v obranné třetině:

http://www.fourfourtwo.com/statszone/22-2014/matches/758865/player-stats/61366/OVERALL_02#tabs-wrapper-anchor

Většinu přihrávek dostává někde kolem poloviny hřiště, viz zápas proti Freiburgu:

http://www.fourfourtwo.com/statszone/22-2014/matches/758856/player-stats/61366/1_PASS_07#tabs-wrapper-anchor

Zápas proti Bayernu, kde je pěkně vidět, že se zapojuje ve všech fázích hry, od kombinací v hloubce až k ofenzivní třetině:

https://www.youtube.com/watch?v=3RQRKPdxBho

Na základě tohohle ho prostě nelze hodnotit jako útočníka, ani staženého, ale spíš jako klasického ofenzivního záložníka.

Když si to porovnáš třeba se Silvou:

Poslední zápas - drtivou většinu přihrávek dostává v útočné třetině.

http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755596/player-stats/20664/1_PASS_07#tabs-wrapper-anchor

http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755579/player-stats/20664/1_PASS_07#tabs-wrapper-anchor

http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2014/matches/755566/player-stats/20664/1_PASS_07#tabs-wrapper-anchor

Reagovat
r.mrazik

Ok

Ja ho videl posledni dobou jen parkrat a tam byl vzdy hodne vepredu

Ale asi to bylo jen mym spatnym vyberem zapasu

Reagovat
Talker

Tak on je hodně vepředu, je to ofenzivní záložník. Ale neoznačil bych ho za stažného útočníka ani za podhrota, ale ofenzivního allroundera, který se motá všude po hřišti, no. Asi jako Silva, Oscar a spol.

Reagovat
stas87

Dolezita je aj osoba trenera.Hecking je prisny trener oc nema problem posadit kohokolvek.Rozdiel oproti Schaafovi ktory mu absolutne doveroval a s hracmi mal podstatne viac kamaratsky vztah.Hecking ho naucil hrat zodpovednejsie,viac timovo a ked mas za sebou tu cernu dvojicu tak sa ti aj lepsie hra.Oproti Werderu neuveritelny rozdiel v kvalite defenzivy a organizovanosti.

Wolfsburg mal vzdy dobry tim,hraci na tom boli velmi dobre co sa tyka futbalovosit,kombinacie aj techniky,nemali ale fungujuci system.Najlepsi priklady Heckingovej prace su Vierinha a Caligiuri.Obaja tuctovy hraci co by patrili max na lavicku,Hecking z nich vymackal podstatne viac ako co v nich je.V tomto je to taky mini Simeone.

Suhlasim s tym ze on nema vopred nalajnovanu poziciu co bude hrat.Futbal vlkov je dost necitelny,raz je Kevin napravo,chvilu zasa nalavo alebo v strede.Ma k sebe hracov co aj jemu pomahaju ist este vyssie.Jedine co tak stale neodstranil je pristup k zapasom.Proti Bayernu ti vypomoze dozadu,obeha neuveritelne vela kilometrov,pohybom usnadnuje spoluhracom riesenie tazkej situacie atd.,potom ale pride zapas proti Werderu a on ti zacne solovat,kazit..kasle na branenie lebo si mysli ze branit nepotrebuje a ze su od toho iny hraci.To jedine mu zatial mozem vycitat.

Reagovat
Talker

Mě přijde, že by potřeboval ještě vyspět a ideálně převzít vůdčí roli v týmu - to by mu podle mého extrémně pomohlo právě v té zodpovědnosti - ať už dozadu, tak i dopředu (hrát týmověji). I když u takového hráče, který má prostě gol/asistenci na zápas to solování a ty ztráty musíš očekávat, protože jinak se ten bodový přínos zredukuje.

My zase třeba Hazardovi, Willianovi, Oscarovi a vlastně všem vyčítáme, že málo solují, že to neberou na sebe, že nezkusí jít do soupeřů i za cenu ztráty míčů. Jediný, kdo to dělá je Hazard a i ten by to měl dělat častěji. Ono to chce najít balanc, ale já ocenuji, že Kevin má alespon koule na to to zkoušet neustále. Ono mu to prostě párkrát vyjde a je z toho prostě situace, kdy má Ačko nebo gol.

Willian třeba neztratí míč, ale prakticky ani není schopný dát gol nebo asistovat, protože se nedostává do situací, kdy by k tomu měl blízko - když vidí soupeře, tak radši nahraje a nechá odpovědnost za kreativitu někomu jinému, kdo má koule.

Reagovat
Talker

Schurrle - čerstvě 24 let ( o 3 roky mladší než Hrášek), smlouva do 2018 (3,5 roku), 44 startů za Německou repre, 17 golů v repre, mistr světa, autor 3 golů a 3 asistencí na MS, přes 40 golů a 20 asistencí za bundesligové týmy, dalších 14 golů za CFC. To je hodně luxusní vizitka.

De Bruyne je hráč s obrovským potenciálem, čehož si očividně ve Wolfsburgu všimli. V repre zastinoval pravidelně i Hazarda, ve Werderu 10+10 za jednu sezonu ve 21 letech, v Genku jako teenager Gol/asistenci na 2 zápasy. Jediné, co se mu nepovedlo byl půl rok v CFC. A Wolfsburg trefil jeho "akvizicí" jackpot. Momentálně je nejproduktivnějším hráčem BL, dost možná zlomí rekord v počtu asistencí na 1 sezonu a jeho hodnota se dostává do blízkosti 50 mega.

Reagovat
r.mrazik

nechci je srovnavat...jen mi prijde 10 mega euro malo vzhledem k "nepotrebnosti" kdyz tamti dva byli taky nepotrebni

a vzhledem k tomu,ze to javierovi stale strili viz repre...

no uvidi se...stejne to ted nevymyslime

Reagovat
smazaný uživatel

a to jsem si myslel, ze uz jsme nahore ten prestup vymysleli...

Reagovat
r.mrazik

dokud to neni podepsany,tak vis co...

Reagovat
Talker

Tak "nepotřební", ale extrémně talentovaní a s dlouhodobými smlouvami. Kdyby nám za ně nezaplatil Wolfsburg, tak nám za ně zaplatí Everton nebo někdo jiný.

Reagovat
j_mrazik

Dorostenci přichází zásadně k nám ze Southamptonu a pod 10 nekupujeme.

Reagovat
smazaný uživatel

je pravda, ze treba liverpool podobne castky sype v klidu za kluky z druhe ligy ze spanelska, co nemaji odehrano ani prd na top urovni, takze souhlasim, ze v ramci ligy byste mozna od nekoho dostali lepsi penize (tuplem s temi silenymi prijmy z televiznich prav i u mensich klubu); troufam si ale rict, ze mimo britanii vam tohle nezacaluje nikdo tuplem v "chude" francii ne, tam se chodi za jine penize, pokud nejde o psg nebo monaco pripadne

Reagovat
r.mrazik

jj...to je pravda...z francie bychom takove prachy nedostali ani nahodou...

nejvetsi sance na vetsi prachy jsou prave v anglii...se uvidi,kam ho nakonec upichneme...

i kdyz treba inter,vale by se chytnout mohli

Reagovat
Talker

Hele klidně pomůžeme. Za 5 mega koupíme a za 20 prodáme obratem do Wolfsburgu.

Reagovat
r.mrazik

co se posledni doby tyce,tak bych se tomu vlastne ani moc nedivil

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Lifted

Je mi ho líto, ale prostě s tímhle se nedá nic dělat. Benzín je prostě jako spojka mezi zálohou a útokem nenahraditelný. Hrášek se snaží, ale na těch posledních 5-10minut to prostě nestačí, aby ukázal co v něm je. Je to škoda. Přeju mu nějaký klub, kde bude hvězdou.

Reagovat
misinho7

neviem co vymysla..bolo uplne jasne ze hrat nebude, brali sme ho ako krajnu nudzu kebyze sa nahodou daco stane Karimovi inac cez neho sancu proste.. neni to hrac do kombinacie a aj ked hral tak bol dreveny aj v zakonceni, Karim je pre nas najlepsi utocnik cez neho nemal sancu. Radsej mal zostat v United..tam by mozno hral viacej

Reagovat
Lifted

v united to měl ještě horší, když přivedli Radamela. Toho bych si furt dokázal představit u nás. Hroznej sympaťák!

Reagovat
misinho7

jedine zadarmo a splatom dole.. ale aj tak si myslis zeby falcao u nas hral? sedel by tak isto ako Chica, mozno by dostal trosku viac sanci iba kvoli menu

Reagovat
Leo Rekordman

tento Falccao by nehral ani v mensom klube Falcaoo pred zranenim by mal sancu cez Benzemu

Reagovat
misinho7

v nasom syszeme nie zatim si stojim, proste taky utocnik ako Benz neexistuje, on je stvoreny preto co hrame hlavne pre Ronalda a Garetha

Reagovat
Leo Rekordman

nehovorim,ze by sa dostal,ale mal by sancu,praveze v tomto systeme by bol golovejsi,tie vase centrovane lopty atd.,samozrejme by to mohlo vadit Ronaldovi,ze uz nie je kral sestnasty a kazdu loptu mu nenahravaju

Reagovat
vodka

Rooney

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal jsem, že bude hrát teda víc no. Škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Rád bych si kopnul do Realu ale jestli chtěl hrát tak nechápu proč šel do Realu. Mohl jít třeba do San Sebastianu nebo tak něco, tak by hrál...

Reagovat
j_mrazik

Trochu jsem doufal, že Benzemu na chvilku šoupne na lávku, ale on je asi fakt někde jinde. Věřil jsem mu v Madridu víc než v ManUtd.

Reagovat
misinho7

Benzemu by na lavicku nesupol nikto... jedine zeby sme kupili Messiho

Reagovat
smazaný uživatel

Gonzalo

Reagovat
j_mrazik

Toho pak šoupli do Neapole. A nějak přibral, co jsem ho viděl.

Reagovat
smazaný uživatel

On ma takovou postavu silnou no.

Reagovat
misinho7

ani mi ho nespominaj som strasne rad ze ho uz nemame bol to dobry utocnik ale co sa tykalo medzihry a toho vsetkeho tak bol na nic

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší utočnik na světě

Reagovat
Miguel19

Reagovat
smazaný uživatel

Uz se mu to vedlo, tak klidek.

Reagovat
smazaný uživatel

* povedlo

Reagovat
smazaný uživatel

Do Vilarealu misto Nihata

Reagovat
Rattlesnake

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

http://www.marca.com/en/2015/03/30/en/football/real_madrid/1427698614.html tak snad sa spameta , v repre mu to ide len uz sakra sa prisposobit na tu spanielsku ligu nejak

Reagovat
Talker

Pokud chtěl hrát, tak měl jít někam, kde bude jedničkou. Bylo jasné, že si ho Real pořizuje jako žolíka a pojistku pro případ zranění.

Takhle zabil rok kariery, kdy mohl v nějakém menším klubu hrát v základu a buď se pokusit získat místo u United zpět (Welbeck je out, možná i Pussy a Falcao zmizí a místa bude dost) nebo přestoupit a vyrazit opět nahoru.

Zajímalo by mě, kdo mu tenhle krok poradil, strašný amaterismus od něj.

Reagovat
misinho7

asi videl Goool tak si veril zial , neskoncilo to tak

Reagovat
Talker

Naprosto logicky, vždyt v United byl celou karieru především žolíkem, tak bylo naprosto jasné, že to bude jeho úloha i v Realu. Nebo jako čekal, že ho pořídili na hostovačku do základu?

Reagovat
misinho7

hovorim asi velmi fical na Goole ..ale samozrejme to bolo jasne, cez Karima nebola sanca a este pri rotovani Carla.. sanca hrat rovna 0

Reagovat
Talker

Je zajímavé, jak rozdílní fanoušci vnímají kouče. U nás Ancelotti využil 20 hráčů do pole během jedné sezony (a tím myslím 20 zápasů+) a během druhé mělo 20 zápasů + 16 hráčů a dalších 5 mělo 10+.

Reagovat
misinho7

no tak u nas velmi nerotuje ale samozrejme dane to bolo aj tym ze sme mali strasne velku marodku a nebolo koho rotovat, teraz ak sa snad nic nestane cez repre prestavku budeme po roku aj daco konecne bez zraneni a teraz bude mat luxus na vyber, cize teraz bude musiet rotovat ak neche odpalit nejaku hviezdi

Reagovat
pobody's nerfect

strašně nesympatický hráč, nedokážu pochopit, proč lezl zrovna do Realu, snad ani on nemohl čekat, že si zahraje více než kolik skutečně hrál

Reagovat
garruklol
Reagovat
Matić

Reagovat
JM

Je to video...

Reagovat
Matić

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

cjúúúúúú

Reagovat
celeb

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
CHONG

Prostě fenomén

Reagovat
SunFells

U toho pisoáru je to nejvíc.

Reagovat
valloire

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
Infi

Reagovat
Free_player

možná už by sis konečně mohl vybrat klub na, kterej máš

Reagovat
Spalovač šancí

Parma

Reagovat
Rssa

Co čekal? Vždyť je to naprosto průměrný hráč, který nic neumí.

Reagovat
Spalovač šancí

Umí fotbal

Reagovat
Rssa

V porovnání se spoluhráči moc ne...

Reagovat
misinho7

Gareth sa uz dal na basketball

Reagovat
milan78

určitě byla doba, kdy bylo rozumný ho nasadit místo GB.., co hraje modrič, tak se krapet zvedl, kdyby mu uznali regulerní branku v el clasicu..

Reagovat
Al Capone

Nebyl regulérní. Ronaldo byl v ofsajdu.

Reagovat
milan78

to bylo hraniční

Reagovat
Al Capone

Byl to prostě ofsald.

Reagovat
milan78

zapískaný ano...

Reagovat
Al Capone

Ofsajd bud je nebo není, nic mezitím. A tento byl. A to, že je těsný a že občas takové ofsajdy sudí pustí kvuli podpoře utočné hry nic nemění na faktu, že prostě byl a když ho teda odpískal udělal správně.

Reagovat
dextroza_m

já ho prva taky neviděl, ale některým tady něco vysvětlovat, to je perla.. :-)

Reagovat
smazaný uživatel

já ho taky zprvu neviděl, ale po první opakovačce to bylo snad už jasný, ne?

Nejlepší byl ale stejně val, když argumentoval, že mohli ten gól uznat, protože zažil už spousty gólů z ofsajdu. To bylo TOP.

Reagovat
valloire

hezká interpretace

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jinak chceš interpretovat tohle:

valloire24.03.2015 01:10

CR oslavil gol tak, jak se má slavit na Campu. Zklidnit pískot na něj.

Mával jedinej Pepe.

V 1.půli si FCB kromě golu, překvapenýho Neymara a hlavě Messiho do riti nevytvořila nic.

Po vašem golu jste byli pod tlakem, který vyvrcholil golem CR. Vůbec poločas mohl skončit 1-3 a nikdo by se nedivil. Žádné pořádné šance? Sudí mohl klidně Baleův gol uznat. Už jsem viděl větší chyby, tady šlo o půl metru. A Baleova dorážka po zmatku mohla taky skončit golem.

A 8 golů jo? Messiho první vážnější akce je v 73, minutě, když to Real už otevíral. Šance měl Neymar a Messi, ale 8?

Ten zápas byl ve finále vyrovnanej, do golu z ničeho nic na 2-1 jste byli horší.

[reagovat]

Reagovat
valloire

Ano, hezká interpretace uhlazený gentlemane s břitkým smajlíkem

valloire25.03.2015 13:50

....Byl to ofsajd a sudí to postřehli, za což tleskám. A určitě jsi i ty viděl už takový branky uznaný. Není to tak lehký to postřehnout a tady se to povedlo....

Reagovat
Leo Rekordman

aha,po novom su goly z ofsajdu regulerni

Reagovat
Josifek

A co čekal, když jde na hostovačku do jednoho z nej klubů světa, sice konkurence v útoku není tak početná, ale Karim toho vydrží hrozně moc a je to jeden z 3 nejlepších útočníku momentálně, jemu nemůže konkurovat, takže Hrášek plní jen roli backupu a bude nastupovat jen v určitých fází zápasu, kdy bude holt třeba náhrada za Karima či další útočník. Měl by si lépe vybírat další působiště..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele