Moje chyba, řekl k prvnímu gólu Chorvatů Plašil
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rosický má trhlinu ve svalu a evropský šampionát pro něj skončil
18.06.2016, 19:00
Kouč Vrba: Žijeme, k vyrovnání nás dotlačili fanoušci
18.06.2016, 13:48
Tisk: Chorvatsko má ostudu před světem
18.06.2016, 09:31
Aspoň jsem nejel na ME zbytečně, řekl střelec Škoda
18.06.2016, 09:11
Pomohlo nám štěstí a chorvatští fanoušci, řekl Kadeřábek
17.06.2016, 22:43
UEFA bude řešit výtržnosti fanoušků Chorvatska v duelu s Čechy
17.06.2016, 22:24
Rosický vyloučil start s Tureckem a téměř jistě na Euru skončil
17.06.2016, 22:18
Necid věří, že dal z penalty postupový gól
17.06.2016, 22:07
Češi zvrátili dvoubrankové manko a slaví první bod
17.06.2016, 20:02
Dočkala stále trochu bolí noha, ale na Chorvaty je připraven
17.06.2016, 12:39
Komentáře (153)
Přidat komentářty uz radsi nehraj.
Byl špatný stejně jako většina mužstva, špatné přihrávky, chyby v obraně. Bohužel jediná varianta za něj je nerozehraný Pavelka, ale stejně bych ho tam dal. Místo Rosy Dočkal a hooodně zauvažovat o Suchém na místo Hubníka. Limberský ač ho nemám rád včera druhý poločas zvládl dobře. Na hrot Škoda, toho laufu to chce využít.
vždyť Limberský byl suveréně nejbídnější hráč na hřišti od začátku do konce. V celém zápase byla jediná chvíle kdy to neposral a to když se jedou dobře vrátil tuším s Perišićem někdy před koncem.
Limberský
Suchý namísto Hubníka? Vždyť Hubník je asi náš nejlepší hráč na tomhle EURU.
Já bych to řekl tak, že po včerejšku není nejlepší už vůbec nikdo. I Rosa a Hubník, zapsaní po prvním zápase mezi naše nejlepší, toho včera dost pokazili. Jediný hráč se stabilní výkonností je Láďa Krejčí, který zatím nic nepokazil, ale ani nic nevymyslel.
Jop, hraje stabilně na nic.
Láďa je fajn, dopředu i dozadu pilný. On tam také není proto, aby něco vymyslel. Potřebuje tam lajnovat a dostat nějakou přihrávku od Daridy či Plašila a být podporován občas levým bekem, takže Pudilem, protože Limba stojí za starou bačkoru nebo ještě hůře – za zlámanou grešli.
Včera od Daridy pár nahrávek dostal, bohužel je nevyužil, jelikož se bál jít do souboje.
To máš ovšem pravdu... jinak včera se Darida ukázal být docela tvořivým, místama. Co říkáš na jeho výkon? Dozadu nic moc, to není jeho parketa, bohužel...
Pro mě byl včera Darida nejlepší hráčem na hřišti. Ve středu dokázal míč podržet, zpracovat a bylo vidět, že nemám problém s nervozitou a driblováním. K tomu přidal pár opravdu skvělých nahrávek, až se divím, jak je tady kritizován. Dle mě k té středové ose Rosický-Darida, chybí poslední článek, a to je kvalitní DM, který pokryje prostor před stopery a dobře čte hru pro vypichování soupeřových nahrávek, což by usnadnilo defenzivní práci dvěma jmenovaným a přineslo jim více energie a koncentraci na ofenzivní část hry. Škoda, že se nám zraněním Rosického ten střed úplně rozpadl.
Aspoň někdo...
chválím, skvělý rozbor kolego.
Protože se zatím jenom bránilo, což zrovna Hubníkovi hrálo do karet. Ale jakmile měl v klidu rozehrávat a zakládat akce, tak to pro jistotu radši nakopl. Vždyť i Rosa mu pak dal bídu, ať to furt nenakopává jak retard.
Všiml jsem si, že vždycky, když čekal přihrávku od Sivoka tak udělal dva tři kroky dozadu, ideálně až na naši půlku, a pak měl zas o to těžší najít někoho komu by mohl nahrát. A udělal to snad pokaždé.
Hubník až na ten druhý gól u kterého ho Čech (bohužel) dostal pod tlak suvereně nejlepší hráč obrany. Ale vždyť jó dolů s ním... když s někým dolů zes stoperů tak Sivok, nicméně už se s Hubníkem celkem sehráli, takže zasahovat do stoperský dvojky by byla menší sebevražda. No a z obrany (a celého mužstva) nejhorší hráč v obou zápasech Limberský. Na něm je vidět jak v obraně nestíhá a do předu? Kazí banální přihrávky a chtít po něm dravý náběh do lajny ? Nechci ho v repre už nikdy vidět i za ty jeho prasácký fauly a nasledný rozhazování rukama, že von nic
Lafata to měl těžký, jeho bych neodsuzoval.... bojoval dělal co mohl. Ale hráč jako on musí dostávat míče spíš do nohy a když chceme nakopávat míče, tak je snad jasný, že použijeme Škoďáka nebo Necida. Stejnak jednoho z nich na hrotu čekám proti turkům. A sestavu 4-2-3-1 s Dočkalem na podhrotu.
Opravdu nechápu co dělá v týmu a navíc v základní sestavě. Čím je tak výjimečný, že hrál pod Mišim Bílkem i teď pod Vrbou? Chápu, že Limberský je z Plzně, tak ten to místo musí mět, ale snad ukáže, že má koule a posadí ho proti Turkům
výjimečný je zejména tím, že všechny alternativy jsou ještě horší
Pudil je horší? Aha, dobře.
Pudil je alternativa do středu zálohy
Aha, já to pochopil na Limbu
Tak určitě....
Cech - kaderabek, Suchy, Sivok, Pudil - Gebre, Pavelka, Darida, Dockal, Krejci - Skoda. A mozna misto Dockala Necid, ale nevim kdo by pak rozehraval, nase zaloha bez Rosy zrovna kreativitou neplejtva, na druhou stranu jestli zase 90 procent rozehravek bude nakopavka od stoperu nebo od Cecha na utocniky tak dve veze maj smysl.
postavil bych kollera s lokvencem
Nezdá se vám, žeje Darida moc splašenej na CM vedle Plašila? Několikrát si naběhl sprintem na těžkej moč mezi 2-3 hráče a pak při ztrátě chyběl v prostředku a sám Plašil tam byl proti přečíslení..
Darida je v zápasech za reprezentaci pokaždý úplně k ničemu. Bud at ho nechá vrba hrát na jeho pozici v klubu, nebo at radši sedí. Daridův ofenzivní přínos na tomto postě je nulovej a bránit taky nezvládá, tak to za něj všechno obsere Plašil.
Opravdu?
ano
Proti Holandanum solidní výkon, ale včera bida...
Za celou svou reprezentační kariéru nepředvedl zhola nic. Opravdu nevidim jakýkoliv impulz, nadšení a pozitivní vliv Plašila v jakémkoliv zápase nároďáku. A toho dají ještě do reklamy s Poborským, kde se staví k přímáků, který pravděpodobně zahreje suprově. Prostě troll hráč, který je hodný svého jména V úterý musí hrát Pavelka, ten je alespoň pohyblivější, a to svoje si odehraje. Když někdo přijde se zápasem, který zahrál Jarda dobře, sem s ním. Rád si to připomenu. Díky
https://www.youtube.com/watch?v=mSx7FMHJB28
Na to zrovna koukám , možná ještě zápas proti Řecku na minulém mistroství
za celou kvalifikaci snad jenom proti Islandu, kde hrál oprvadu dobře a ještě dal ten haluzácký gól....ale jinak bych místo něho na DM mohl hrát i já a nezamrdal bych víc míčů než on
V kvaldě na EURO 2008 byl skvělej ve většině zápasů.
hráč, který si ten hate který na něj je vůbec nezaslouží, podobně jako dříve Bary. Svou roli plní dobře a jedna chyba za dva roky na tom nic nemění. Jen idiot z něj může dělat nekopu
*jedna chyba za dva kroky
viz poslední věta ...
Jedna chyba
To musí být hroznej řiťopich, že stále hraje. Defenzivní záložník, kterej obraně nikdy nepomůže
Tak on hlavně není primárně defenzivní záložník. Tam ho Vrba dotlačil.
Respektive né Vrba, ale repre.
Dával ho tam Bílek tak Vrba musí taky Ovšem za Bílka hrával na DM i v klubu.
to je spis tim, ze Vrba umi jen 4-2-3-1, coz mu nevycitam, kdyz mu to vychazi... no a uprostred ty trojky je Rosa a jinam nez na to DMF plasil dat nejde
fetuješ ?
http://imgur.com/nZOacvV
Na borca, co byl AM, postupem času spíš CM a jenom v repre, kde je všechno složitější musí hrát často DM to rozhodně není "obraně nikdy nepomůže" borec.
No, i Čechova. Jeho rozehrávka byla fakt po většinu zápasu mizerná.
Tak hru nohama má mizernou celou kariéru.
No, ne asi. Ale já už tu o tom musel iks fanoušků přesvědčovat, tak se vždycky sluší to připomenout.
Tak má ji stejnou jako třeba Buffon.
Sice na Ter Stegena, v nebo Neuera v technice nemá, ale zas takova bida to není.
Tak hlavně u Čecha se kdysi kvůli Drogbově schopnosti vyhrát každou hlavu řikalo, že ji má světovou tu rozehrávku.
Dokopne daleko, ale ne moc přesně
Jj, tak to zhruba je no
Možná, ale vtipne, že je jediny známý gólman, který neudělal hrubku nohou ( typ Casilas vs Netherlands )
klasika, proste to je Plasilova hra
táhni ty dřeváku hnusný
Podobny brzdič ako Lucas Leiva.
jj přesně
lol tak to snad nemůžeš myslet vážně
No radši ať hraje on, než Pavelka. Pavelka je špatný.
a druhej gól jednoznačně Čecha, měl to kopnout do prdele místo toho špeku na Hubníka
stejně tak to doprdele mohl kopnout Hubník, kterej na tom má největší podíl
Podobný jako chyba Rosickýho před gólem Korejců, prostě nechtěj odkopávat.. a takhle to dopadá, když na nějaký vykombinování není kvalita
kdyby mu to nedával do naivního prostoru mezi utočníka a obránce, tak nebyl pod tlakem a mohl do toho kopnout, když by se nesnažil o to co jim nejde, tak by možná druhej dól nedostali
kdyby.. kdyby to hubník nepřihrál soupeři, tak jsme ho nedostali
kdyby to Čech odkopl, tak se nic z toho nestalo ...
Kdyby... kdyby nezačal zápas.
Tohle prostě musí Hubajs zvládnout.
věc názoru, viním Čecha
Cech se musi rozhlednout a nejak to vyhodnotit, vzdyt to v tu chvili na tom prostoru bylo snad 5 na 3 pro chorvaty, minimalne z 60% za to imo mohl Cech
Naprostej souhlas. Divim se, ze to vsichni pripisujou Hubnikovi, pritom k tomu vubec nemelo dojit. Skolacka chyba Cecha...
z 80ti % hubníkův gól
On chtěl hrát, udělal to dobře.
Zkazil to Hubník
je to asi věc názoru, Hubník taky do toho mohl plácnout, ale všechno to začalo u Čecha
hubník si to zpracoval ,měl to v klidu na noze a mohl to napálit. čech to chtěl rozehrát, ale asi si neuvědomil že fotbalová kvalita je úplně někde jinde než v klubu. kdyby to normálně vykopnul tak by to stejně jenom odevzdal
lepší to odevzdat než dostat gól
a jak mohl vědět že jeden hráč bude mít zároveň potíže s jednoduchym zpracovánim a pak s rozehrávkou? plus tam byl ještě problém že když už to chtěl hubník rozehrát tak neměl komu, protože mu nikdo nešel naproti. navíc si ani nedokážu představit jak by ta obrana vypadala kdyby nepomáhal jí řídit. sivok několikrát mimo postavení v lajně a ten první gól je z velké části jeho chyba, protože nedokázal jednoduše vykrýt prostor pro střelbu
ta nahravka teda moc jednoducha nebyla, bylo to do špeku mezi útočníka a obránce
ale pořád měl dost času to vyřešit a míč měl pod kontrolou když ho odehrával
... jak mohl mít čas když mu to slavný Čech dal pomalu a proti Hubníkovi běžel hráč, nehledě na to proč si světová hvězda Čech lehal před Rakitičem - i když ve sledu událostí to vypadá že s ním chtěl mít poměr, když se po sobě váleli... a kdybychom chtěli rozebrat první gól.. tak proč slavný Čech neudělal krok doleva, a ten míč mohl mít... snad nám pan Čech nenchá vzpomenou na skvělé zákroky na Euru s Turky...
Z mýho pohledu je to tak 60:40 s tím, že ten větší podíl viny nese Čech. Rozehrával odkop, bylo vidět jak si nedal záležet a chtěl to rozehrát co nejdřív. Po zápase říkal, že je trenér tlačil do toho, aby rozehrávali víc ze zadu, což se dá pochopit, nicméně se to musí dělat s rozmyslem. Z toho, jak to uspěchal vyplynulo to, že tu přihrávku dal směřem do hřiště, odkud byl samozřejmě Hubník presovanej. Ten ale měl ještě pořád čas na to, aby to zpracoval a druhým dotykem nakopnul. Místo toho chtěl taky rozehrávat konstruktivněji, ale pokazil přihrávku na, tuším, pokrytýho Daridu, kterou stejně nedal vůbec přesnou. Takže jak říkám, Čech dostal Hubníka zbytečně pod tlak, nicméně i on se s tím mohl v klidu vypořádat.
Doufám, že bude mít dostatek soudnosti a po šampionátu skončí s reprezentační kariérou. Nikdy se mi nelíbila jeho hra. Už od MS 2006.
Taky ho nemam rad, ale objektivne musim dodat, ze nam bude chybet... Stejne jako Bary po tom, co ho lidi vyhnali...
K Barošovi sice respekt, ale nechybí nám od doby, co na EURU 2008 zabíral místo v základu Svěrkošovi.
od jeho doby jsme nemeli jedinyho solidniho utocnika, kterej by si delsi dobu udrzel formu...
Jenže tahle doba u Baroše skončila někdy v roce 2006. Lidi ho vyhnali v roce 2012.
jasne, da se souhlasit, ze to byl spravnej cas pro hledani nahrady, to se ale doted nepovedlo(snad se chyti Necid). nevidim duvod, proc ale mel prestat bejt povolavanej, mohl jezdit aspon jako zolik, kdyu sr nove jednicce nebude darit(takze by hral temer vzdy)
Bohužel, je to možné, že bude chybět. Jak říkáš. Pokud to tak ale bude, tak to jen svědčí o tom jak omezený reprezentační výběr máme doufám, že to tak nebude
to ze u nas ma trener omezeny moznosti vime uz od konce nedvedovo generace...
To sice ano, ale že by byl nenahraditelný i Plašil? To už by bylo fakt za moc
tak nejen on, ale jestli skonci po sampionatu, tak skonci najednou s Rosou... neda se rict, ze skonci dva hraci zakladu, protoze se diky zraneni malokdy sesli, ale minimalne jeden hral temer vzdy a dirigoval hru.
A v čem by nam přesně chyběl? A v čem nám chybí Baroš?
sice se na Plasila plive, ale svoje si v drtivy vetsine odehraje a je schopnej udrzet mic a nejak rozehrat... po Barym se nam zadnej utocnik nechytil...
Baroš teda fakt nechybí. Je docela fascinující, jak mají Češi krátkou paměť.
Spis naopak... jeho vsichni hejtili, ze hraje hovno, ale mel to strasne tezky, hral prakticky odstrizenej od tymu a uz nemel Kollera, kterej byl schopnej udrzet mic a dostat Baryho do hry... stejne jako drivejsi zaloha, ktera ho nebezpecnyma micem zasobovala... taky to neni zadnej muj oblibenec, ale mel to strasne tezky a ten hejt si nezaslouzil
taky proto se nam zadnej jinej utocnik nechytil, protoze holt nemame zadnyho Drogbu, kterej by byl schopnej vzit mic, pretlacit dva obrance a spektakularne zavesit
Souhlas
taky doufám že skončí...aby hráč co toho pro reprezentaci udělal tolik, po každým zápase sklízel nadávky od ubožáků, to opravdu nemá zapotřebí a nezaslouží si to. Už tam není Bary tak si idioti musí vybrat jiný terč na který si mohou zanadávat.
Na jednu stranu Na druhou by byla škoda, aby končil jen kvůli dementům, jak Bary.
Bary taky hrával nevděčnej post, kterej mu vůbec nesedí?
Ty jseš šašek
Ale abych odpověděl, tak ne. Nehrál nevděčnej post, kterej mu vůbec nesedí.
Fakt by to chtělo, aby tam hrál typickej defenzivní záložník. Škoda, že se ten Pavelka zranil a má prd nahráno.
Určitě by nebyl horší....poravdě nechápu, proč ho najednou Vrba ignoruje, když hrál v repe už docela pravidelně a rozhodně ne špatně. Jasně, zranění, nic moc forma atd., ale Plašil na DM je smrt, to musí vidět i slepý.
Nechapes proc? Protoze v prirpave byl prisernej.
Hlavně teda doufám, že místo Rosy nebude hrát od začátku Kolář..
Ver tomu že bude
To jsme asi všichni neviděli Plazile už přesluhuješ dost dlouho, ale ted fakt běž !
On je dobrý hráč, ale musítě mu najít vhodnou pozici. Vzadu s Daridou to nejde. Darida místo Rosického, Plašil vzadu s Pavelkou? Nic jiného asi fungovat nebude, nevím.
Lidi chcou za neho Pavelku, ktery byl v priprave otresnej a jeste k tomu nema nic nahrano. Fakt skvela volba do zapasu o postup.
Horší už to stejně být nemůže.
protože tu furt panuje představa jak jsou hráči v naší lize kvalitní a to neni pravda. tohle je jiný level než kvalifikace a je potřeba předvést něco navíc. a asi neni náhoda že se český hráči v zahraničí neprosazují a neni o ně zájem. tady se to všechno potvrzuje. kdyby tam nasadil víc hráčů z ligy tak to bude ještě horší. i ta minimální předvedená kvalita je především od těch pár zahraničních hráčů. jediný kdo se mi zatim líbil je krejčí a je škoda že nemá větší podporu
Nejhorší je, že Plašil je ve věku a pozici, kdy by měl být tahounem týmu a předávat zkušenosti mladým, jako když on sám měl možnost začínat v týmu s Nedvědem, Poborákem a spol. Nebo jak to dnes dělá Rosa či Čech. Jenže to se nikdy nestalo, přestože má na svém kontě neuvěřitelných 100!!!! utkání v repre, v drtivé většině z nich patřil k nejhorším na hřišti. Většina lidí dodnes neví, co je vlastně jeho přednost, bránit neumí, útočit už vůbec, silnej v soubojích není, technicky je maximálně solidní... Prostě celou tu stovku repre startů se jenom veze a alibisticky drží ve stínu, aniž by někdy dokázala za něco převzít zodpovědnost. Jako hrýli za repre i větší tragédi, ale právě tímto vším mě osobně leze Plazil na nervy ze všech z daleka nejvíc!
bohužel...
s casti se da souhlasit, ale pod Vrbou prakticky nechybuje a neni duvod ho hejtit, solidni rozehravac z toho DMF a svoje si rozhodne odehraje, i kdyz nerikam, ze driv to vzdy platilo...
Plašil dělal hrozné hrubky snad ve všech důležitých zápasech, ve kterých pod Vrbou nastoupil. Možná s vyjímkou Španělska, ale i tam určitě nepatřil mezi jistoty. Mu strašně dělá problémy, když k němu hráči rychle přistupují a agresivně napadají, což vytváří problémy nejen v defenzivě, ale i v rozehrávce.
On naopak byl jistější pod Bílekm, což jde přikládat i tomu, že většinou nastupoval vedle Hubschmana, který byl tím defenzivnějším záložníkem.
to je ale přesně ono - ¨svoje si odehraje¨, to je to nejlepší, co se o něm dá za jeho repre kariéru říci. Což mi ale osobně přijde strašlivě málo od někoho, kdo by se počtem stratů za národní tým měl počítat mezi legendy českého fotbalu. Vždyť je snad 4. celkově. Kdo jiný už by měl být tahounem než on. Plašil je ještě nenápadnější na hřišti než býval Jirka Němec, který to měl aspoň v popisu práce, ale Plašil mu přitom nesahá výkony ani po kotníky.
Do posledního slova se vším souhlas Na druhou stranu na klubový úrovni si vede skvěle, nikdy to ale nepřenesl do nároďáku.
Jak víš, prosim Tebe, že nepředává zkušenosti mladším ?
Uz sa nemozem dockat zapasu Spanielska s Chorvatskom.
Já bych to zas tak černě neviděl, řekl bych, že našemu týmu dlouhodobě chybí jediná věc, a to je schopnost dostat se soupeři víc pod kůži, znepříjemnit mu jakýkoli kontakt s míčem. Když máme balón na kopačkách my, tak v 90% má hráč velice málo možností, co s míčem udělá, protože je okamžitě dostupován, kdežto když se k míči dostane soupeř, má čas si vybrat jak s ním naloží.
Jakmile se na hřišti objevil Škoda, což byl včera náš nejlepší hráč, hra se naprosto změnila, byl pro chorvatskou obranu velice nepříjemný a od té chvíle Chorvati přestali dominovat a necítili se tak jistí s balónem u kopaček (podpořeno i střídáním Modrice).
Abych to dostal do souvislosti s Plašilem, sice příliš nesleduju Bordeaux, ale myslím si, že v klubu má ve své pozici daleko více prostoru na to, co vymyslí, podobně asi i Darida. Ani Rosický podle mě včera nehrál vůbec špatně, ale když dostane přihrávku v situaci, kdy k němu již chvátají 2-3 Chorvati, tak je to těžko řešitelné. Přestože neodehrál svůj nejlepší zápas, pořád zbytek týmu převyšoval svou přímočarostí.
Klasika. V repre hraje většinou nejvíc nevděčnej post, kterej mu ani zdaleka tolik nesedí. Přesto odehrál 100 zápasů a trenéři, kteří tomu rozumí, ať se Vám to líbí, nebo ne, ho stále staví. Proč asi, že...
A co mu sedí proboha? Na AM nebo dokonce na křílech by kvůli absenci rychlosti propadal ještě mnohem víc.
Vrba ho staví, prtože má jmého, má zkušenosti, a má silnou pozici ve velkém klubu. Jen je vidět, že to prostě nestačí.
Jak už jsem psal výš, je to původně AM, kterej se postupem času zatáhl na CM. Rozhodně ale není jeho nejsilnější pozice DM a čekat od něj, že vybojuje 5 balonů každej zápas... Na křídlo se rozhodně nehodí, v tom s Tebou musím souhlasit.
Vrba ho staví hlavně proto, že je týmu přínosnej.
Puvodne je to levej zaloznik, ty odborniku.
Dobře, původně možná nebylo to správný slovo. Pamatuju si, že v nějakým rozhovoru říkal, že je to pozice (AM), kde se cítí nejlíp. Tak mi to asi nějak splynulo dohromady. Na věci to ovšem mění spoustu, že ?
Aspoň se přizná, to se o Čechovi říct nedá...
Vždyť včera říkal, že to byla jejich chyba, což je pravda, protože v tom s Hubníkem byli oba.
Sivokova taky
Hmmm...Jaroslav Plazil...včera mě udivoval tím že je pomalejší než útočník s míčem
stoper s míčem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele