Moggimu byl snížen trest za machinace při přestupech

26.03.2011, 11:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (220)

Přidat komentář
Jajinek

Tak schválně, co tu z této informace vznikne za flame...

Reagovat
smazaný uživatel

roberto tu už neni, takže to vidim jen na pár zvratků od známých firem a několik palců ze strany Juventinů :)

Reagovat
Pinturicchio

Nemůžu Tě zklamat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe jsem tu čekal mezi prvními, rozhodně nezklamals.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
panca

ja do toho nevidim, nejak jsem se o to nezajimal, ale proc ho obhajujes? Vzdyt mu bylo prokazano, ze ovlivnoval zapasy ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

dovolím si tvrdit,že tenhle chlap juve neskutečně chybí:D

Reagovat
Pinturicchio

Sportovní ředitel / manager jeho úrovně by chyběl každému týmu na světě.

Reagovat
cristiano.K.

na Peltu,Starku a Ivana Horníka by si u nás nepřišel

Reagovat
Pinturicchio

Tak mně je jasné, jak jsi to asi myslel , ale když koukneš na výsledky tehdejšího Juve v Evropě, tak to mluví samo za sebe ( a tak dlouhé prsty nemá ani Luciano, ať už si o něm a úspěších Juve v lize myslí kdo chce, co chce )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme, ak by úspechy týmu boli na základe skvelých korupčných schopností daného managera.

Reagovat
herbage

Nedokážu si předstvit, co by takový člověk dělal třeba v profesionálně vedených týmech jako Fc Barcelona, Manchester United nebo Arsenal FC. Byl tam byl jak páté kolo u vozu. O jeho prohlášení by nikdo nestál, jako manažer zbytečný a o jeho zákulisní machinace by také nebyl zájem. Jinde než v Serii A si ho představit neumím

Reagovat
Pinturicchio

( Za víc mi tenhle zvratek nestojí )

Reagovat
herbage

Reagovat
Pinturicchio

Ale sem vůl, že se od Tebe nechám vždycky takhle vyprovokovat.

Reagovat
herbage

To proto, že to myslím napůl vážně. Vážně si ho jinde než v Serii A neumím představit. Možná v Chelsea nebo v Mancity, což jsou svým stylem vedení sranda kluby, ale ty kluby které jsem jmenoval, ty pracují jako dobře namazaný stroj a každé kolečko navíc by bylo přebytečné

Reagovat
Pinturicchio

Tak určitě, ale tak to je tím, že kluby v PL a Calciu mají jinou infrastrukturu, ne?

Reagovat
herbage

To ano. Možná v Německu je trošku podobná jako v Itálii, tak tam bych si ho dovedl představit

Reagovat
smazaný uživatel

Prepac ale ako s Barcelonou a MU suhlasim ale Arsenal a perfektne namazany stroj????Hmm stroj vyhrava tituly.................

Reagovat
herbage

Struktura řízení klubu je na té naprosto nejvyšší úrovni. Mhoho lépe vedených týmů nenajdeš. Tituly jsou velmi pochybné meřítko hodnocení úspěchu vedení klubu

Reagovat
smazaný uživatel

ja prave mylim ze top kluby maju jedine meradlo uspechu vyhrat titul v lige alebo v LM jj. ze je dvolezite aby bol ten klub ekonomicky zdravy ale ked ten klub si da ciel vyhrat titul a ho dosiahne je to uspech a ide si za svojim + ma sancu si dovolit top hracov................

Reagovat
10

každý trošku rozumný fanoušek fotbalu ví, že měřítkem úspěchu je věkový průměr...

Reagovat
herbage

Asi jako když hraješ šachy. Nejdřív si musíš připravit dobrou pozici, abys mohl provést drtivý úder. My nyní finišujeme přípravy a ten úder je jen otázkou času. Náš jediný schopný konkurent je výhledově jen Barcelona. Co víc, udrželi jsme se na špičce, téměř splatili nový stadion a to vše v situaci, kdy Šejci a Abramovič napumpovali do svých týmů za posledních 8 let kolem 1 miliardy eur. Jestli tohle není úspěch, tak už nevím co

Reagovat
Pinturicchio

"My nyní finišujeme přípravy a ten úder je jen otázkou času". Jak už Ti říkal i ital, tohle připravování se na rozhodující úder ( ) už trvá nějak podezřele dlouho a vypadávání z pohárů, nezískávání trofejí se opakuje rok, co rok.

Reagovat
herbage

Konkurence je veliká, podívej jaké prachy vrazili do týmu naši přímí konkurenti a kolik my. My navíc do mladých hráčů, které máme pojištěné a kteří ještě herně porostou. V součanosti už nás sráží jen zranění, ale až i tohle překonáme, budeme neporazitelní. Ostatně vždycky když máme zdravé klíčové hráče, tak vyhrajeme každý zápas nebo jsme herně lepší

Reagovat
Pinturicchio

Pohádky, klasické "what if".

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Mr.Jindros

lol

Reagovat
10

tuhle si přečtu znovu před spaním...

Reagovat
herbage

Já si zase pustím Fulham - Juventus a budu spát jak dudek

Reagovat
Pinturicchio

trapásek

Reagovat
herbage

No, jinak ani prohru s těmi dřeváky nazvat nejde

Reagovat
Pinturicchio

Sím Tě, Herbe, se Ti divím, že Tě to pořád baví.

Reagovat
herbage

Boj proti černo-bíle pruhovanému zlu je nekonečný

Reagovat
Pinturicchio

Tak jo, Done Quijote, bojujte vesele dál.

Reagovat
Pinturicchio

Bez trofejí jste jen po finanční stránce dobře vedená firma, nic jiného.

Reagovat
herbage

Kdyby nebyly sportovní úspěchy, nebyly by ani ty ekonomické, to je vám doufám jasné. Arsenal má jak ty sportovní, tak ty ekonomické, Juventus nemá ani jedno. Každý rok vyřazovací boje Ligy mistrů, v domácí lize boj o titul, každý zápas vyprodaný stadion, perspektivní kádr, skvělý trenér, finačně zdravý klub a zářná budoucnost. Co více si přát?

Reagovat
Pinturicchio

Proč do toho haháš zase Juventus? Tohle porovnávání šulínků mě fakt nebaví, zvlást s člověkem, který má neskutečně krátkou pamět. ( A jinak, já řekl trofeje )

Reagovat
herbage

Tak tobě jde o trofeje, mně o fotbal. Já trofeje k tomu, abych fandil Arsenalu nepotřebuji

Reagovat
Pinturicchio

A já, jako fanoušek současného Juventusu, evidentně ano.

Reagovat
herbage

Takže kdyby Juventus skončil v Serii A 2. a v Lize mistrů vypadnul v semifinále, tak je to jen dobře vedená firma, nic více?

Reagovat
Pinturicchio

Bože, nevermind, zapomen na to.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě tě dostal...

Reagovat
Pinturicchio

Překrucováním, vytrháváním z kontextu a převádění tématu jinam určitě ano.

Reagovat
Pinturicchio

"Kdyby nebyly sportovní úspěchy, nebyly by ani ty ekonomické, to je vám doufám jasné". Jinak tohle je pěkný nesmysl. Je spousta ekonomicky zdravých klubů, prosperujících a dobře vedených, které na trofeje prostě nedosáhnou.

Reagovat
herbage

Např?

Reagovat
smazaný uživatel

poloviva BL je podla mna financne v poho ale nemaju nato byt top klubom podobne snad aj Francia.A co sa tyka Juve a vas tak za Moggio to bol top klub v europe hrali tam naj hraci a vyhravali u vas je ten posledny uder rok co rok a cca po 2/3 sezony odpadavate a snad ,,priste" a obhajovat to tym kolko dala konkurence penazi za kadre ved si tvrdil ze su to namazane stroje a nato maju...............

Reagovat
herbage

Za Moggiho vyhrál Arsenal double a byl ve finále Ligy mistrů

Reagovat
smazaný uživatel

Ale od doby Moggiho bol daky uspech alebo je to tak ze ty top hravi od vas utekaju???

Reagovat
herbage

Top hráči od nás neutíkají, naopak top hráče přivádíme. Cesc, van Persie i Nasri jsou dávno lepší hráči, než Vieira, Henry a Pirés, kterým jsme naopak umožnili důstojně dohrát kariéru. Flamini, Hleb a ani Adebayor nejsou top hráči, po odchodu z Arsenalu jsou z nich trosky. Naopak hráče jako Aršavin jsme do týmu přivedli a top hráče jako Wilshere vychovali

Reagovat
smazaný uživatel

ako dlho udrzite Cesca?

Reagovat
herbage

A dobře namazaný stroj jsme měl namysli vedení klubu, práci trenérů mládeže, scoutů, manažera, trávníkářů, apod. V tomhle vážně patříme k nejlepším na světě, celé prostředí v Arsenalu je velmi profesionální a právě proto nevidím prostor pro lidi, jako Moggi

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš dacan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pre taliansky sudny system

Malo to byt nepodmienecne dozivotie!!!

Reagovat
buba

Reagovat
Filip12

co to je za dědu ?

Reagovat
smazaný uživatel

to slibuje opravdu výživnou diskusi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Jednou Korupčník, navždy Korupčníííííííííííííííík

Reagovat
smazaný uživatel

Je neuvěřitelný jak velkoklub jako Juventus v posledních letech, pár lidí tak zdiskreditovalo. Tenhle je vyloženě na pěst... a hlavně kam ho dovedli...

Reagovat
smazaný uživatel

Bez Bojdu to nemá tie správne gule, on to vedel svojou labilnou povahou plus so svojím odporom k Moggimu solídne vyhecovať, no a keď sa ešte pridal k tomu alkohol, tak tie diskusie nemali obdoby

Reagovat
smazaný uživatel

Kéž by se do Juve vrátil.

Reagovat
smazaný uživatel

jak nečekané...

Reagovat
Mr.Jindros

Je mu 73. Fakt, že spousta fandů vidí v Moggim (jedinou) spásu, je dalším velkým důkazem toho, v jak zoufalé situaci jsme. Naše vedení vyhodit z okna.

Reagovat
smazaný uživatel

On už by do toho myslim asi nešel

Reagovat
Mr.Jindros

Já spíš poukazoval na tristní situaci, kdy naši nejvyšší nejsou schopní přivést správné lidi (ředitele), kteří pak díky své neschopnosti pochopitelně nepřivedou dobré trenéry a fotbalisty. Dovolávat se staříka Moggiho je znakem skutečně velké beznaděje.

Reagovat
smazaný uživatel

jj máš pravdu

Reagovat
10

proč by mělo? podívej se, co předvádí stařík Galliani, co předvádí další stařík Pozzo v Udine...Moggi a Galliani pořád umí nejlepší mercato v Itálii

Reagovat
Pinturicchio

Navíc, 73 není tak moc ( zvlást, když žije ještě i jeho maminka, takže ta dlouhověkost může být v rodině )

Reagovat
Tomanatura

Corvino

Reagovat
Mr.Jindros

Nikde netvrdím, že neumí.

Reagovat
smazaný uživatel

Vypadá úplně jako Petr Janda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vymyslel sem spoustu nápadů, aůůů!!! má drahá dej mi víc!!!

Reagovat
lnterista

spis pan Burns

Reagovat
Pinturicchio

Uplne ho vidím s těma spřaženýma, rachetickýma ručkama.

Reagovat
DelPiero137

Nemusi byt funkcionar Juve, ale Andreovi A. moze davat rady

Reagovat
smazaný uživatel

OT:14:25 Silva: Gansa získá Inter

O Gansa, vycházející hvězdu Santosu, mají velký zájem milánské kluby AC a Inter. Obránce AC Thiago Silva si myslí, že mladého záložníka získá konkurenční Inter, Gansa prý přesvědčí trenér Leonardo. "Řeknu vám tajemství. Než jsem přestoupil do AC, jednal jsem s Interem. Pak mi ale začal volat Leonardo (tehdy kouč AC), přesvědčil mě, abych odmítl Inter a stal se hráčem Milána. Myslím, že Leonardo nyní přesvědčí i Gansa, bohužel pro nás," myslí si Silva

Ou...hmmm...škoda, že nebol u nás Leo nejakým asistentom alebo niečím takým v Interi, lebo Silva by sa nám slušne hodil...ale som neskutočne rád za Lucia, resp. Ranocchiu. Ale ďalšie PLUS Leonarda, že dokáže získavať týchto Brazílcov, lebo ich mám neskutočne rád. Mohol by mať podobný vplyv aj na hráčov z Argentíny Čím viac Juhoameričanov v Interi, tým lepšie (ale samozrejme, len špička)

FORZA LEONARDO

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslim, že Ganso půjde do Interu... no ještě, že tenkrát trénoval Leonardo nás, a TS tak posílil náš tým

Reagovat
Jajinek

spíš by mě zajímalo, jak ho Leo chce použít, když mu tak nustále volá...ta jeho vize Interu pro nadcházející sezónu je strašně nečitelná a zmatená.

Reagovat
smazaný uživatel

ale hlavne vy tam mate Wesa na jeho pozicii.................

Reagovat
smazaný uživatel

On, jeden či druhý, môžu hrať na viacerých postoch. Uvidíme, čo z toho vznikne, či nakoniec aj príde, lebo tá opcia je slušná pálka aj pre nás, obzvlášť, keď sa má prejsť na to nové financovanie.

Reagovat
smazaný uživatel

no GAnso je typovo podhrot alebo utocnik stym ze Wes operuje na top priestore a dat ho hlbsie do zalohy to by sa utopil jeho prednosti su strela a sem tam ta finalna prihravka takze velmi nie ale mozno sa mylim a mozu hrat spolu lebo Inter az tak naledovany nemam..........a prave ze to bude palka jeho nakup takze urcity zaklad iba zeby predaj Wesa???

Reagovat
smazaný uživatel

Weslyho nepredáme, pretože len teraz sme mu predĺžili zmluvu. On je spokojný, my sme spokojný.

Reagovat
smazaný uživatel

tak snad si stym Leo poradi..............zas on pkraktikuje dost ofenzinny styl

Reagovat
Jajinek

no to je právě ten problém. I když se bude hrát 4-2-3-1 i 4-3-1-2 tak je Wes na té své pozici neotřesitelný. Sice není žádný myslitel a je schopen být půl roku bez formy, ale v klubu mu bezmezně věří. Leo bude chtít hrát hodně s míčem a asi se po koupi Sanchéze pokusí přejít na křídla, které jsou jeho stylem, akorát na to nyní nemá hráče. Takže Přesun Wese do zálohy, kde budou jen dva muži, je dost nepravděpodobný. Ganso pak není člověk na lavičku, kam by ho Wes usadil n drtivou většinu zápasů a taky není hráčem, který by se tak snadno nechal předělat na křídlo, jako Coutinho. Takže jsou tu dvě možnosti

1) Leo ten tým skládá úplně náhodně formou pokusu a omylu a Ganso se mu jen děsně líbí

2) nebo má echo od vedení, že Wes bude za pálku prodán do United...

tak to mi někdo vysvětlete

Reagovat
smazaný uživatel

No prave ze u vas je Wes cislo jedna a nakup Gansa je nahrada zanho alebo zbytocne vyhodene peniaze na lavicku ale to iste je aj v AC tam je tiez plno takze tie spekulace su divne...........zas ono predlzenie zmluvy je len zastierka pre vysroubovanie ceny (myslim Wesa)

Reagovat
Jajinek

náhrada za něj na lavičku za takový balík? Za ty peníze musíš koupit hráče, kterého plně využiješ. Jako náhrada ze Wese se může použít Deki, Panděv či Coutinho kdyby zůstal. Na těch pár zápasů je to dostačující. Nebo přejít na 4-3-3 a tu pozici úplně vypustit. Řešení jsou...

...já upřímně vůbec nevím, jaký tým Leo vlastně bude chtít budovat.

Reagovat
smazaný uživatel

a otazka je uz iste ze Leo ostane aj dalsiu sezonu?aj ked by ste nevyhrali ligu....

Reagovat
smazaný uživatel

na 90% áno.

Reagovat
Jajinek

scum opět odpověděl za mě...ale tentokrát s ním souhlas...

Reagovat
smazaný uživatel

TAk sa asi mozete tesit na Gansa alebo ho vyfukne Real a bude poparade

Reagovat
Jajinek

no zase na druhou stranu já tyhle vyjádření co kolují až tak vážně neveru a pořád si myslím, že skončí v AC, kde ta fluktuace kádru je méně čitelná a asi bude i větší

Reagovat
smazaný uživatel

tak jj AC sa musi zbavit zopar hracov ale zas ked ho chce Leo Murinovi vas prezident tiez kupil darcek v podobe Manciniho a toho portugalca.....

Reagovat
smazaný uživatel

dárek v podobe Milita, Sneijdera, Lucia, Etoa....hmmm

Reagovat
smazaný uživatel

pockaj tych co ty menujes uz nakupoval Branca a nie Murino alebo sa mylim???viem ze ked nastupoval tak dostal kridlo s FC Porto drahe ako prase ale neviem si spomenut na jeho meno

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, Quaresma

Reagovat
Jajinek

Wese José chtěl, ostatní nejsou jeho dílo...takže v postatě nemýlíš...

Reagovat
Jajinek

tak Mancini byl rozjednán ještě před tím, než José dorazil, Quaresmu si pak vydupal po utkání na Dorii, a upřímně, i já jsem si myslel, že dělá dobře...

Reagovat
smazaný uživatel

tak to asi viac ludi.Reprezentant ,hral dobre v klube relativne mlady ale tu je to ze ked Morati kupil Murinovi hraca tak Leovi kupi Gansa.................a moj nazor Leo je dost inteligentny trener aby nekupoval hraca na lavicku ale ma ,,urcity"necitatelny plan

Reagovat
Jajinek

viz můj prvotní příspěvek...

Reagovat
smazaný uživatel

v poho ja stebou suhlasim len stym ze pre teba je ten plan necitatelny a podla mna Leo vie co chce a nebude tan pokus omyl

Reagovat
Jajinek

no a co teda chce?

Reagovat
smazaný uživatel

neber to tak ze je viem co ty nie ja sa o Inter ,,nezaujimam" ale videl som Lea ako hraca aj ako trenara v AC a jeho plan (podla mna)chce uplne prekopat styl hry v Intery viac drzat loptu byt aktivny,ktomu potrebuje hracov lebo to co je v u vas ten system 4-2-3-1fantasy nedokaze uhrat..........

Reagovat
Jajinek

jako já obecně vím, co Leo chce hrát za styl...ale co se týče posil a jak toho chce přesně dosáhnout a pomocí jakého přesného rozestavení či variability je pro mě nečitelné, stejně tak, co zamýšlí s Gansem. A z logické úvahy mi vyšlo, že buď ho chce bez ohledu na to, jestli se nám hodí, nebo tuší odchod Wese, páč jiné možnosti ani neexistují.

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak + kolko dostane na nakup posil

Reagovat
lnterista

Wese mam hodne rad a sympatak ale kdyby prisla dobra nabidka tak bych asi nevahal

Reagovat
smazaný uživatel

Smál bych se, kdyby Inter prodal wese, jak Ty říkáš do United a Ganso by s Vámi vyjebal a šel jinam než do Interu...

Reagovat
smazaný uživatel

GATTUSO, Yanku, Me2idku a spol., slyšel jsem, že máme zájem o Kagawu z Dortmundu... něco bližšího, nebo jen spekulace?

Reagovat
Jajinek

kdo je Me2idek?

Reagovat
smazaný uživatel

zdejší uživatel, co fandí ACM... nebo Me2d nebo tak nějak prostě

Reagovat
Jajinek

aha...nějak jsem si ho asi nevšimnul...

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ale, že Me2idek

Reagovat
Yanek

Spekulace, píše se taky o Sahinovi, ale nic konkrétního... Bral bych oba, hned jak by to bylo možné...

Reagovat
smazaný uživatel

Kagawu, Kagawu!!!

Reagovat
stas87

jasne vo vestfalsku je ani nie rok vyhra titul skusi lm a mal by prist do talianska...toto nie je bvb vtedy ked krachovala a musela predat vsetko co bolo kvalitne

Reagovat
smazaný uživatel

BVB mu nikdy nedá takové prachy, jako AC..BVB nebude nikdy tak velký tým, jako AC..BVB je jednosezóní zázrak, jako Wolfsburgh, tudíž NE jako AC..ještě máme prý velkou šanci získat toho Turka z BVB, nechce se mi hledat to jméno, ale je to jejich největší klenot - a chce jít k nám, páč ho Boateng přesvědčil prý. Takhle se jim rozuteče půlka kádru, to jen ty a Herbage máte růžové brýle.

Reagovat
smazaný uživatel

Nuri Sahin

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry ze otravujem ale ,,ten turek" na akej pozicii hraje?

Reagovat
smazaný uživatel

náhrada za Pirla..

Reagovat
smazaný uživatel

Dik

Reagovat
herbage

Můj ty bože, to je zase blábol Současný BVB by tu bandu dědíků rozneslo. BVB má narozdíl od AC něco, čemu se řiká koncepce. S Wolfsburgem to nemůže soudný člověk vůbec srovnávat. A ani nevíš, jak se jmenuje Nuri Sahin, jeden z nejlepších hráčů Bundesligy. Ten nějaký Turek do nějakého AC nepůjde

Reagovat
lnterista

Do nejakeho AC? AC se budete jeste hodne dlouho ne-li porad divat z pekne dalky do prdele

Reagovat
herbage

"Nějaké" AC je narážka na "nějakého" Turka, pro nechápavé

Reagovat
lnterista

tak promin

Reagovat
herbage

Omluva přijata

Reagovat
lnterista

ale stejne nemas uplne pravdu

Reagovat
Yanek

Reagovat
Pinturicchio

Tyhle Tvoje pohádky ... "ten nepůjde tam, absolutně nemá důvod" etc., etc ... najednou bác a další hráč z Tvé slavné BL putuje do PL, Itálie nebo Španělska.

Reagovat
herbage

Tak do Anglie nebo Španělska ano, ale jaký velký hráč z Bundesligy šel naposledy do Serie A? Diego? Jakoby hráči ze Serie A nechodili za lepším, viz Ibra, Kaká, ale zatímco takový Özil se tam prosadí, tihle top hráči z itálie se jen proseděli na lavičku

Reagovat
Pinturicchio

Ibra byl součástí výměny, s kterou souhlasily oba kluby, do Itálie se vrátil. ( Což byla hloupost Barcelony, protože její styl mu nepasuje, což nemá co dělat s jeho fotbalovýma kvalitama. ) Kaká odejít nechtěl, AC mělo finanční "potíže", protože nehrálo CHL, takže ho prodali. ( A o jeho návratu se taky spekuluje ) ... navíc je věčně zraněný, takže o nějakém neprosazování se bych nemluvil. Zkus lepší příklady.

Jinak za to, že opravdová kvalita je v Německu jen v Bayernu, který prodávat nemusí, italské týmy nemůžou.

Reagovat
herbage

A proto Schalke hraje čtvrtfinále Ligy mistrů

Reagovat
smazaný uživatel

Tešíme sa

Reagovat
lnterista

vis jak naposledy dopadl zapas se Schalke?

Reagovat
smazaný uživatel

Ako a KEDY sa hral?

Reagovat
lnterista

no postup ale tak tak...ale rok pred tim ve finale prcka...trosku jsem se do toho zamotal no...uz taky nejsem nejmladsi

Reagovat
Jajinek

Reagovat
lnterista

cemu se smejes?

Reagovat
Jajinek

jak to teď bude usilovně googlovat, páč nemá ani páru...

ale jako taky už to mám matně...bylo to čtvrtfinále nebo semifinále?

Jinak v Olomouci v MacDonaldu jsou podepsaný dresy od Radka Látala z toho finále rok předtím...

Reagovat
lnterista

taky jsem to musel zkontrolovat na google

Reagovat
Jajinek

taky jsem se podíval...bylo to čtvrtfinále...pak byl ještě Spartak a pak až finále.

Já jsem vlastně Interu začal fandit až rok po tom, jak hráli v LM a viděl jsem Baggia. To finále s Schalke jsem viděl jen na videu...si pamatuju tu euforii jak dal Zamorano ten gól na dlouhou nohu a pak ten smutek při těch penaltách...no a za rok ty zápasy se Schalke jen vím, že byla odveta, že se postoupilo a že tam dal gól West nějak z rohu nebo tak...ale celej zápas jsem vůbec neviděl.

Reagovat
Jajinek

jdu to hledat na youtube...

Reagovat
panca

pak hod link, na to se taky rad podivam

Reagovat
lnterista

nechces se stavit...zachvilku prijde Marie a bude sranda

Reagovat
panca

rad bych, ale ja zustal v praglu

Reagovat
Jajinek

tady je link na odvetu finále 97, první zápas na Schalke vyhráli domácí 1:0

http://www.youtube.com/watch?v=TNz6AVFDCz0

tedy je pak to čvrtfinále o rok později (Inter pak vyhrál celou UEFU)

doma 1:0 venku 1:1 pr. - http://www.youtube.com/watch?v=zR4c50vS7KU

Reagovat
panca

diky

Reagovat
herbage
Reagovat
Jajinek

tyhle linky si házej na Pinta...

Reagovat
herbage
Reagovat
Jajinek

jistě víš, jak dopadl první zápas a kdo vám dokonce dal gól...

Reagovat
herbage

Jj, ten gól van der Meydeho byl výstavní. Ale jak si Henry pohrál s Javčou

Reagovat
Jajinek

jako tehdá nad Henryho nebylo...a my jsme byli v totálním rozkladu...hráli jsme tehdá 3-4-3...na levém křídle byl Brechet..ve středu Lamouchi...a to jsme ještě pro ušetření trápení nenasadili Adaniho

Reagovat
Tomanatura
Reagovat
Jajinek

to byl jeden z nejhorších výkonů Interu co si pamatuju...absolutně bez myšlenky a největší šance Interu tehdá byla bomba stopera (hádej koho )...navíc tam byl ten loket na Sorína.

Ale to se prohrálo doma...tam jsme Ponorku jasně přehráli...ale Martins zazdil co mohl a navíc Forlán dal gól po totálním kiksu Womeho (ježiš jak já ho neměl rád)

Reagovat
herbage

Mihajlović?

Reagovat
Jajinek

Reagovat
herbage

Můj nejoblíbenější Inter http://www.youtube.com/watch?v=iOiJW6hFqK8 Hlavně ta klička Adriana

Reagovat
herbage

Womého mám rád, ve Werderu hrál dobře. Hlavně ty jeho pumelice. Tehdy Werder měl snad nejlepší standardky na světě. Womé, Pasanen, Naldo, Diego, Frings a Hugo Almeida. Jako brankář soupeře jsi se mohl jen modlit, ať ti nezlomí ruce

Reagovat
Jajinek

v Interu bys většího tragéda pohledal

Reagovat
Tomanatura

Já si je pamatuju oba dva. Ten druhý byl zase jeden z nejlepších výkonů Romána, čili jeden z mých nejoblíbenějších zápasů. Byly tehdy parádní zápasy. Doma vás naprosto přehráli. Škoda, že to tehdy nedotáhli do finále

Reagovat
lnterista

to jsem byl jeste hloupej a pral to Juve jako italum

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
lnterista

ja oficialne zacal fandit od prvniho zapasu a to bylo finale s Laziem...s tim Schalke jsem se trosku zamotal protoze jsem myslel ze to finale byl posledni zapas ale ted kdyz jsem videl sestrih toho ctvrtfinale tak mam takovej pocit ze jsem to uz taky nekde videl prvni zapas na Santiagu v LM?

Reagovat
Jajinek

nene...první zápas co jsem viděl a začal fandit byl ten na Meazze, jak rozhodl právě Baggio těmi dvěma góly...pak jsem strašně prožíval to čtvrtfinále s United!

Reagovat
lnterista
Reagovat
Jajinek

to je přesně ono...patří do mích top 5 zápasů Interu!!

Reagovat
herbage

Není nač, případné další kolo je pro vás stejně konečná

Reagovat
lnterista

podle kurzu urcite...ale z Chelsea a Manchesteru uz nejde takovy strach jako driv

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea sme porazili minulý rok, kľudne môžeme aj teraz, neviem z kade vieš, že je to pre nás konečná. A Manchester sa dá taktiež vyradiť, Ronaldo už zlobu ako pred dvomi rokmi nebude robiť.

Reagovat
Pinturicchio

Zase to dneska rozjíždíš naplno, co?

Reagovat
Yanek

Reagovat
Jajinek

a díky tomu je v lize tam kde je, protože jakožto klub druhého sledu nedokáže obě soutěže spojit...jako třeba Lazio

Reagovat
herbage

Dokáže, ale Magath se místo kvality zaměřil na kvantitu

Reagovat
Pinturicchio

Výmluvy, výmluvy, výmluvy.

Reagovat
Pinturicchio

To je argument, panečku. Pak už tam je jen jednou Schalke 2007/08 a Leverkusen 2001/02 ve finále.

Reagovat
smazaný uživatel

Zas napr Etoo išiel zo Španielska do Talianska za LEPŠÍM.

Reagovat
smazaný uživatel

No, a napr taký Džeko nám odišiel z Bundesligy do PL, kde sa zatiaľ nepresadil.

Reagovat
smazaný uživatel

ono ako je to s nemeckymi klubami vyhraju titul pojdu do LM tam vyhoria co sa im prenesie do ligy skoncia v polovicke tabulky a hraci pojdu prec..............v BL okrem Bavorov nieje ekonomicky silny klub si udrat dlhodobo top hraca

Reagovat
stas87

moze to byt dortmund,ten klub je ekonomicky dobre nastartovany,zbavili sa dlhov,maju silneho sponzora a stoji za nimi 80 000 nadsenych fans

Reagovat
stas87

zohlednil si aj to ze s bvb moze obhajit titul nieco dokazat v lm je v ekonomicky stabilizovanej krajine na kazdom zapase je vypredane skvela atmosfera?urcite mu zvysi plat a minimalne rok urcite ostane teraz nema dovod odchadzat prec a zrovna do ac v bvb ma miesto iste mal by ho aj v ac?zamysli sa

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale uznaj, že hráči z tých menších klubov odchádzajú do väčších, to isté platí aj o Dortmunde vo vzťahu ku AC.

Reagovat
stas87

a bvb s tym co ma v kadri a vo vedeniu bude stale mensi klub vsak?historicky bude stale ac viac v blizkej buducnosti byt nemusi a kagawa si to uvedomuje

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa im tie hviezdy poodchádzajú, skôr, či neskôr určite. Každý z nich už určite od mala sníva, že bude obliekať dres nejaké TOP klubu ako....

Reagovat
stas87

tak jasne ze odidu ale v blizkej buducnosti(1-2)roky tazko,obahjit titul a urobit si meno v europe je ich priorita,bvb si moze urcovat cenu ich predaja,moze ponuknut nove zmluvy ak nepodpises novu zmluvu=predame ta tak je to spravne nema zmysel ich preplacat,bundesliga uz toto raz zazila a nedopadlo to dobre...

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo by nemohli odísť za 1 alebo 2 roky?! Sa pozri, koľko špičkových klubov je v Európe a ktoré budú potrebovať špičkového napr stopéra. Príde ponuka od Realu-25 mil eur, zmluva na 4 roky spolu na 16 mil eur pre Hummelsa, no odmietne ju ten hráč?!

Reagovat
Tomanatura

Myslím, že někdo z nich už odejde v létě. Můj tip je Barrios, ale kam - to nevím. BVB ten kádr určitě neudrží, na příští sezonu možná, ale pak se to rozuteče - 3-4 hráči. Klub na tomto období bude chtít vydělat co nejvíc.

Reagovat
Yanek

AC má pár let hluché období, Dortmund jednu sezonu válí a člověk se tu dozví, že v blízké budoucnosti může být historicky výš...

Reagovat
stas87

nie ze historicky vyssie ac ma stale vo svete take meno ktore bvb nikdy neprekona,ale ide o uspechy tituly a tych moze mat bvb v buducnu viacej ako ac,zle som to napisal sorry

Reagovat
Jajinek

podle mě je pravděpodonost, že v budoucnu vyhraje LM větší u AC než Dortmundu.

Reagovat
stas87

65 na 35 pre ac ale ide o to ci to dortmund fakt udrzi a nepreda vsetko...ked odide za sezonu 1 hrac maximalne a vhodne sa doplni to stvrtfinale z toho moze byt pri troche stastia semifinale..ale uprimne ani jeden nema nato vyhrat lm

Reagovat
Pinturicchio

To je tak 80 - 20 pro AC. "ale ide o to ci to dortmund fakt udrzi a nepreda vsetko" - neudrží, at už Bayern, nebo někdo zvenku přijde s nabídkou, tak ti hráči půjdou. ( Myslím z těch opravdu velkých klubů ). Tohle je prostě prokletí těch klubů z druhé sorty, z druhého výkonostního koše ( a nejde jen o samotné výkony na hřišti )

Reagovat
Jajinek

nějak si protiřečíš...

"o uspechy tituly a tych moze mat bvb v buducnu viacej ako ac"

podle mě je pravděpodonost, že v budoucnu vyhraje LM větší u AC než Dortmundu.

"65 na 35 pre ac"

Reagovat
stas87

stracam sa v tom no nemyslel som lm ale domace ligy v lm moc sanci nema ani ac ani bvb a u ac su stale o dost vyssie ako u dortmundu,v lige by to mohlo byt zaujiamvejsie,dortmund moze a podla mna aj bude v buducnu hodne slapat na paty bayernu a ac interu lepsie?

Reagovat
Jajinek

tak ono je to dost realtivní. AC buduje nový tým a jeho pozice a kádr je natolik silný, že v nejbližších letech vždy bude hrát v Itálii o titul a bude se probojovávat do LM. Kdežto u Dortmundu je tato pozice dost nejistá...finančně ani ambičně bude vždy na prvním místě Bayern a na Dortmund se mohou dále tlačit všechny kluby toho druhého sledu. U AC je pravděpodoné, že třeba následující 3 roky budou hrát o titul...můžu tohle říct o BVB?

Reagovat
Pinturicchio

To než se stane, tak nějaký Kagawa bude dávno ve fotbalovém důchodu. Takže ano, až se ozve nějaký opravdu velký klub, jako třeba AC, tak zamává a půjde.

Reagovat
stas87

sakra mal som napisat tituly v lige vies taliansko je v poslednej dobe lakadlom hlavne pre juhoamericanov a hracov z pyrenejskeho poloostrova,takze kagawa by sa tvojmu predpokladu ze pojde do ac mohol vyhnut

Reagovat
Pinturicchio

Taky tituly z domácí ligy nebudou mít u hráče takový zvuk jako třeba CHL. Tak to zase jo, to už pak záleží hráč od hráče. Ale třeba Nagatomo udělá dobrou reklamu ( já vím, Jajinku, neudělá ) a přijde další. Mně by to třeba nevadilo, Japonci jsou neskuteční sympatáci. ( Ted doufám, že Kagawa je Japonec )

Reagovat
stas87

jj je japonec kupa za 300 000 euro ktora sa neskutocne vyplatila,kagawa je ak spominas vyssie hrac druhej sorty takze jeho by eventualne ta lm nemusela tolko zaujimat,osobne si ale myslim ze ak odide z bl serie a to nebude

Reagovat
Pinturicchio

No, ta druhá sorta se týkala spíš klubů celkově, ne jednotlivých hráčů. Jinak CHL zajímá každého hráče, Kagawa si o sobě určitě nemyslí, že je hráč "druhé sorty" ( to ostatně asi žádný hráč ) a když se ta šance naskytne, tak půjde.

Reagovat
Yanek

BVB nemůže v blízké budocnosti mít víc úspěchů než AC, to by se muselo AC rapidně, rapidně propadnout, do Serie B dejme tomu, museli by odejít hráči, dojít peníze, odejít sponzoři. A Dortmund by se během těchto třeba patnácti let musel držet na špičce - tzn. vyhrávat tituly a prosazovat se v CL, a ani tak by nedoběhl AC v počtu trofejí, maximálně by se mu přiblížil. Nevěřím, že by se tohle mohlo stát...

Reagovat
Tomanatura

Kagawa se hodí do Anglie, v Itálii by dost možná shořel. Každopádně má ještě tunu času a ani se neví, v jaké formě se vrátí po zranění.

Reagovat
lnterista

doufam ze pujde do Juve

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

To je ten Kagawa tak výborný, jak tady čtu ...?

Reagovat
smazaný uživatel

Veľký Luciano !!! Snád sa k nám ešte vráti, a uspeje s bojom proti Interu...

Reagovat
smazaný uživatel

Moggi byl king mercata , bohužel je to hodně nekompromisní člověk . Já sám v osobním životě tyhle typy lidí rád nemám . On vždycky dokázal říct to co si myslí , a vždy to mělo určitou úroveň . To se mu ovšem stalo osudným . Nic méně uvidím po letním mercatu . Osobně mám k Marottovi ještě důvěru . Měl to těžké a bez financí a LM se kádr obnovuje těžko . Jak říkám když v létě dostane pořádný balík pak se teprve uvidí co v něm je .

Reagovat
Pinturicchio

200. per "Marotta out, Moggi in"

Reagovat
herbage

Tonoucí se stébla chytá

Reagovat
Jajinek

Když už to tu řešíme a já zas nemám co dělat, tak zavzpomínáme...mé nejoblíbenější zápasy Interu co jsem s ním zažil. (i když určitě jsem na nějaký zapomněl).

15.

2003/2004 Série A Inter - Parma 1:0......http://www.youtube.com/watch?v=U8BU1JRupyA

Adri tehdá proti "svým" rozhodl o kvalifikaci do LM

14.

2004/2005 Série A Juventus - Inter 0:1....http://www.youtube.com/watch?v=NnK3EzZRbXg

Tehdá to nikdo nečekal a vyhráli jsme s děsnou sestavou na Juve, rozhodl Cruz

13.

2010/2011 Liga mistrů Bayern - Inter 2:3....http://www.youtube.com/watch?v=cJXKWLvQmG8

netřeba připomínat

12. 2005/06 Superpohár Juventus - Inter 0:1..http://www.youtube.com/watch?v=Ap6Iv8pzwcE

Rozhodující gól Verona a hlavně legendární komentář Scarpiniho, kde se u La Brujita málem udusil

11. 2003/04 Liga mistrů Arsenal - Inter 0:3...http://www.youtube.com/watch?v=cAWwJYJVi6E

Gól dal i Andy van der Góool....a Henry nedal volnou placírkou penaltu

10. 2001/02 Série A Inter - AS 3:1...http://www.youtube.com/watch?v=lkGEKlWwAQo

Tehdá souboj o titul, kdy jsme úplně zdevastovali AS, hlavně díky Recobovi...bohužel nám to k titulu nepomohlo

9. 2004/05 Série A Inter - Sampdoria 3:2...http://www.youtube.com/watch?v=BXdMULljtak

Legendární a nemožný obrat a další koncert Scarpiniho....

8. 2009/10 Série A Inter - AC Milán 2:0......http://www.youtube.com/watch?v=fWnnjwqkQhc

Výhra v 9ti, kdy hrál Milito s Panděvem zápas, kdy spolupracovali až neuvěřitelně a zbytek týmu to odbojoval

7. 2004/05 Liga mistrů Valencie - Inter 1:5 ....http://www.youtube.com/watch?v=iOiJW6hFqK8

Perfektní zápas, kdy vyšlo úplně vše a Adriho přešlapovačka

6. 2009/10 Série A Siena - Inter 0:1.......http://www.youtube.com/watch?v=vD6aHg16Cak

Cesta k triplettě a Bůh Milito

5. 2006/07 Série A Inter - AC Milán 4:3....http://www.youtube.com/watch?v=4M8OCA8st60

Jedno z nejlepších Derby...Matrix červená po gólu, dohrával zraněný Vieira, Ibra dal gól po geniální nadhazivačce

4. 1998/99 Liga mistrů Inter - Real 3:1..http://www.youtube.com/watch?v=QRYMqoY5pqo

Zápas, kvůli kterému jsem začal fandit Interu...nesmrtelný Baggio

3. 2009/2010 Liga mistrů Inter - Barca 3:1..http://www.youtube.com/watch?v=sJFqmW63grA

Herně patrně nejlepší zápas v moderních dějinách klubu

2. 2007/2008 Série A Parma - Inter 0:2...http://www.youtube.com/watch?v=94SphkikzVw

Tady byla jedna z největších eufórií, co jsem u Interu měl a hlavně zápis Ibry do dějin Interu

1. 2009/2010 Liga mistrů Milito - Bayern 2:0...http://www.youtube.com/watch?v=2MUrvnv5DPk

Netřeba slov...jasný vítěz!!!

Reagovat
panca

na kolike misto v neoblibenosti patri zapas milan - inter 6:0 z 2001? Doufam, ze na prvni

Reagovat
Jajinek

neoblíbený se mi dělat nechce

Reagovat
smazaný uživatel

hehe a Dejan v tych videach aky mladik

Reagovat
M11

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele