Milán prý potřebuje dvě posily
AC Milán potřebuje podle kouče Carlo Ancelottiho v létě dvě posily a vrátí se na pozice, které opanovával před čtyřmi pěti lety. Spasiteli by se měli stát nový stoper a útočník.
Carlo Ancelotti by měl zůstat u kormidla AC Milán a v letní přestávce si od vedení klubu přeje dvě posily. "Střední obránce a útočník, to jsou dvě místa na kterých se potřebujeme posílit. Když se nám to podaří budeme znovu zcela konkurence schopní," řekl Ancelotti.
Vysněnou posilou zadních řad milánských byl v posledních přestupových obdobích francouzský stoper AS Řím Phillippe Mexes. Ovšem pravdou je, že jeho výkony v posledních měsících jsou přinejmenším nevyrovnané. V létě však Milán obranu potřebuje vyztužit, protože po dlouhých letech už na soupisce nebude figurovat jméno Paola Maldiniho.
Do útoku Milán takového favorita nemá. Hovořilo se o Carlosi Tevezovi. Relativně nedávno se objevila také zmínka o Javieru Saviolovi, který se v Realu Madrid dostává na hřiště sporadicky. Obojí lze ale označit spíš za fantazie bulvárních novinářů.
Nejistá je podle některých médií i Ancelottiho budoucnost na lavičce. Mluvilo se o Chelsea a nejnověji také o Realu Madrid. Tedy v případě, že do prezidentského křesla znovu usedne Florentino Perez. Ancelotti sám však podobné spekulace popírá. Podle vlastních slov počítá se setrváním v Miláně, kde trénuje už od roku 2001, což je nejdéle ze všech současných trenérů v Serii A.
Carlo Ancelotti by měl zůstat u kormidla AC Milán a v letní přestávce si od vedení klubu přeje dvě posily. "Střední obránce a útočník, to jsou dvě místa na kterých se potřebujeme posílit. Když se nám to podaří budeme znovu zcela konkurence schopní," řekl Ancelotti.
Vysněnou posilou zadních řad milánských byl v posledních přestupových obdobích francouzský stoper AS Řím Phillippe Mexes. Ovšem pravdou je, že jeho výkony v posledních měsících jsou přinejmenším nevyrovnané. V létě však Milán obranu potřebuje vyztužit, protože po dlouhých letech už na soupisce nebude figurovat jméno Paola Maldiniho.
Do útoku Milán takového favorita nemá. Hovořilo se o Carlosi Tevezovi. Relativně nedávno se objevila také zmínka o Javieru Saviolovi, který se v Realu Madrid dostává na hřiště sporadicky. Obojí lze ale označit spíš za fantazie bulvárních novinářů.
Nejistá je podle některých médií i Ancelottiho budoucnost na lavičce. Mluvilo se o Chelsea a nejnověji také o Realu Madrid. Tedy v případě, že do prezidentského křesla znovu usedne Florentino Perez. Ancelotti sám však podobné spekulace popírá. Podle vlastních slov počítá se setrváním v Miláně, kde trénuje už od roku 2001, což je nejdéle ze všech současných trenérů v Serii A.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ancelotti si vytyčil nový cíl: Druhé místo v lize
14.04.2009, 20:49
Ancelotti navzdory lukrativní nabídce do Chelsea nechce
11.04.2009, 23:17
Ancelotti chválí Ševčenka za přínos mužstvu
06.04.2009, 11:51
Ancelotti chce zůstat v milánském AC
31.03.2009, 12:05
Ancelotti dál povede Milán. Je to takřka jisté
27.03.2009, 10:35
Ancelottimu zajistí budoucnost v AC Milán jen Liga mistrů
03.03.2009, 13:57
Werder slaví zasloužený postup. Ancelotti přijal zodpovědnost
27.02.2009, 11:39
Komentáře (208)
Přidat komentářPřesně na těhle místech posílit potřebujeme.
To vidí i naprostý fotbalový laik...
Nevím,podle mě by chtěla obměnit i záloha.. Ti hráči tam jsou už strašně dlouho a potřebujou změnu - pustit Seedorfa a Pirla,místo nich Flamini a Gourcuff. Sice nemusí ze začátku podávat lepší výkony,ale minimálně to bude nějaká změna pro běh mužstva.
+samozřejmě stoper a útočník
Pirlo určitě musí zůstat.
jj
podle me teda Pirlo je hodne moc kvalitni hrac a ty jeho standartky...ac milan nesleduju ale Pirlo mi vzdycky prisel hodne dobrej
souhlas s vadertomem, Pirlo by mel zustat, ale seedorf ven a stahnout si Gourcuffa... stoper by nebyl spatny Alex a do utoku? tot otazka...
Do utoku je dost moznosti. Ale taky Cassano by sa hodil. Je to univerzal
cassana bych radeji videl stale v Sampdorii s Pazzinim
Cassana vam nedame nikdy. Cassano zustane pěkně v Janově.
Takže do CFC?
Nn, jedině Sampdoria
Cassano je lahko ulovitelny kusok...kto ponukne viac?
Pirla??
Pro všechny:
Jde o to,že s Pirlem se prostě bude hrát ten samý styl, tohle není důvod jako u Seedorfa,který na to už nestačí. I když Pirlo mi přijde taky slabší a nevýraznější.
Na jeho pozici je Beckham,Ambro,Gatusso,Flamini. To je více než dost,navíc se tím změní myšlenka ve středu pole a bude to vypadat jinak. Podle mě to chce oživit sestavu novou krví, nejde ani tak o výkony jednoho hráče jako o probuzení celého týmu a vnuknutí nové myšlenky. Změna stopera nebo útočníka přinese zpevnění obrany nebo o něco více golů,ale potřebuje oživit celý tým a to se stane jen změnou ve středu hřiště.
Pirla prodat! Nejlépe do City, nebo Chelsea mělaa před touhle sezńou pěkný zájem, škoda, že jim ho neprodali za tu cenu.
pustit jenom seedorfa...uz to neni, co to byvalo...ale to mu nemuze nikdo vycitat...ale pirlo jednoznacne zustat...bez neho by to neslo...nebo slo ale hodne tezko..
Saviola
Jj asi nějaký vtip
stoper(Mexés,Alex,Naldo,Mertesacker,...)+utocnik(Adriano,Adebayor,Tevez,Aguero)
Mexes,Adri a jsem spokojenej
Alex by se mi v AC hodně libil. A v utoku Adriano, ale to je asi nepravděpodobné.
na Aguera zapomen jinak Alex je hodne kvalitni stoper
ale nejradsi bych chtel Vidice a bral bych taky golmana(Ochoa a takovydle mlady hvezdy)
mexes? to je hruza tenhle rok..a adri dopredu? chlap,i my chceme vyhravat...
Senderos vyhorel co jinak :Německo "21" - Nizozemsko "B" 0:4 (22. a 43. Elia, 27. van Wolfswinkel, 36. Amrabat)...zrovna Amrabat kterej byl ted v talentech
Ještě, že jsem na to nevsadil... Byl bych dost naštvanej, protože tam bylo: Přátelské zápasy "21"
Tak v podstatě to byly 21, dyž se podíváš na sestavu NIZ B, tak ti to docvakne.
prej přivedou benzemu
odkud to mas?
Mexes neprožívá zrovna nejlepší rok svoji kariéry, ale nic nemění na tom že patří na svém postu k nejlepším
Právě že mění.
tím líp, aspon na něj AC nebude šahat!!!
tim hur pro AS...
ani bych neřekl...u Mexese je problém spíš v hlavě....
A to snad neni problem pro AS?
a co maj dělat jako??prodat ho?
Tak Mexes je podle mě pořád hráč, který je dost ceněný na přestupovém trhu, takže kdyby ho AC někomu výhodně střelilo, mohlo by za obdržené peníze koupit někoho s menšími výkyvy ve výkonosti...
*AS
spravne spravne
Jestli že hraje jen jmeno, tak je to špatně.
Hlavně ať nechaj na pokoji benzemu ten musí do anglie
Komik.
Chtělo by to hlavně nového správce trávníku a kondičního trenéra, případně když zbudou nějaké penízky, tak nakoupit jablíčka, hruštičky, sardinky a obdarovat pány rozhodčí, notýsek s kontakty Berlusconi určitě neztratil
Tak snad nečekáš, že se tomuhle někdo zasměje.
Nejde, jen kritizuji současný stav věcí
ty si trdlo
Napadlo me privest treba hodne perspektivniho Sakha
Benzema, zdravý Zapata a konečně to bude o něčem.
Takhle lehce bys se vzdal vašeho nejlepšího hráče?
Pokud odejde, jakože s tím v horizontu pár let počítám, tak bych ho uvítal buď v Barce, kde je ale plno nebo v AC. Tyhle týmy totiž aplikují herní filozofii, která by mohla Benzemovi sednout asi nejvíce ze současných velkoklubů.
Navíc by za něj kápl slušný balík a za to by se dali pořídit odhadem 2-3 kvalitní hráči, což je mnohem výhodnější, než aby se Benzema sám trápil na hrotu, protože mu nikdo nedá balon, jak tomu letos dostkrát bylo.
Ale AC jednoznačně nemá na to splnit vaše finační nároky, navíc určitě nebudou riskovat že by mohl vyhořet jako Henry v Juventusu, i když třeba Trezeguet se tam chytil. AC spíš potřebuje bombera do vápna, Pato to už oběhá. Benzema podle mě ještě rok zůstane v Lyonu a pak se vydá buď směr Barca, kdy by nahradil Henryho nebo Real, místo Raúla či Chelsea, ManU, Liverpool, do Itálie to vidím bledě, ale třeba se pletu, Inter by na něj určitě měl
S tou finační situací AC to je blbost, jinak ty píšeš, že AC potřebuje bombera do vápna, ale to Benzema je, jenže on k tomu přidává i myšlenku, smysl pro souhru a parádní techniku, pro mě je to mnohem užitečnější a hlavně komplexnější hráč než Trezeguet, kterého během zápasu vidíme pouze když zakončuje.
Jenže tohle všechno měl i Henry a jak dopadl?
Jedna vlaštovka jaro nedělá, takový Sheva mi v dost ohledech připomíná Benzemu a koukni, jak se prosadil.
Uvidíme, já si myslím, že by se v AC tolik neprosadil a AC by zase nebylo ochotno tolik investovat do Benzemi. O Benzemu bude usilovat mnoho klubů a AC se s nim určitě nepustí do peněžního souboje, protože peníze utrácí většinou rozumně a nemají jich hlavně nazbyt
Já neříkám, že se AC pustí naplno do boje o Benzemu, sám tomu příliš nevěřím, jen tvrdím, že by to bylo to nejlepší, co by asi mohli udělat, pokud by chtěli sehnat vysoce kvalitního, komplexního útočníka s obrovskou perspektivou. Nicméně pravděpodobnější variantou bude spíš Trezeguet.
Zapata (zatím) není hráč pro AC, řekl bych. Fiorentina by mu slušela.
Trpí na zranění, ale kdyby se jeho zdravotní stav konečně zlepšil a v AC dostal pořádnou šanci, mohli by mít za 2 rok jednoho z nejlepších stoperů v Itálii. Ve Fiorentině by se mi sice líbil víc, ale to asi neprojde.
Třeba projde, vždyť je s Ivanovičem jasnou prioritou. Jeho cena šla teď docela dolů, je často zraněný a když hraje, tak nezáří.
Ivanovic ve Fiorentině? To by bylo super.
Ivanovičovi bych hodně přál nějaké angažmá a ve Fiorentině,kterou mám hodně rád?
teď mě napadlo - Zapata by šel do Violy spíš na pravého beka místo Comotta, co ? páč pochybuju, že by rozbíjeli Dainelliho s Gamberinim a na pravém beku mají fialky dá se říct nejslabší místo v sestavě...
Zapata nebo Ivanovič na CB, ale napravo můžou hrát taky, kvůli univerzálnosti by je asi koupili. Na pravého beka mají velký zájem o De Silvestriho, ale teď se do toho vložila kometa Zuniga. Ještě k těm stoperům, předpokládá se, že by měl být hlavně rychlý, protože Dainelli i Kroldrup proti rychlým útočníkům nestíhají, oba jsou silní do těla a ve vzduchu, na zemi nic moc. Mazuch má i v tomto smůlu, že jim je podobný.
hmm, De Silvestri by se mi ve Fiorentině líbil..., pokud by hrál pravidelně. v Laziu to nejspíš přes Lichtsteinera nepůjde.
Taky by se mi tam líbil, navíc Prandelli je pro něj ideální kouč. Ale Zuniga by byl taky super, vzhledem k jeho stylu by téměř jistě nevyhořel jako Vargas.
neee, Benzema je idealni hrac do Barcy, doufam, ze si to taky uvedomuji v Barce a neco pro to udelaji
Na co Benzemu, prosim tě? Na co?
Henry odejde bud letos nebo pristi sezonu, Eto´o sam ani nevi jak dlouho v Barce bude, mozna proto?
eto podpisa(l)novu zmluvu tusim ze do roka 2014
Počítat s Benzemou jako náhradou za Henryho mi připadá naprosto zbytečné a drahé vyřešení zaplnění tohoto postu, protože jasně, Benzema ti zahraje na levém křídle, má s tím zkušenosti, nicméně je to něco podobného, jako když v Lyonu hraje Bodmer stopera. Sice si tam odvede svoje, nicméně nepředvede vše, co v něm je. Benzemův post je jednoznačně střední útočník a tam Barca disponuje prozatím větší jistotou Eto'oem a talentem Bojanem, dle mě je Benzema naprosto zbytečný a pro Barcuby bylo mnohem lepší východisko se spíše poohlédnout do Mnichova pro jiného Francouze.
Blbost...
super hráč
*Sakho
Mexes je na nich moc mladý
Trapne
Ano, teprve po sto padesáté osmé...
devate...
Ať pustí Borriella do Neapole, Shevu propustit, Seedorfa prodat... Kvalitního obránce každopádně, taky do zálohy by to chtělo čerstvej vítr - Gourcuff, útočník je samozřejmost.
Ten kádr ale musí projít větší změnou, něž je výmena na dvou postech...
...ale to se samozřejmě nestane, tím jsem si jistej.
Gourcuff nepřijde, když zůstane Carlo a ten ais zůstane. Škoda, AC jsme letos dost před sezónou věřil a zatím nic moc. Ronaldinho po nadějném rozjezdu úplně ztratil šťávu a už ani nezasahuej do zápasů
sice jsem viděl pouze jediný zápas Ronaldinha, když hráli v Brémách, ale i to stačilo, abych s tebou souhlasil...hrál úplně bez zájmu, byl o půl horší Ronaldinho než si ho pamatuju
On hlavně potřebuje cítit důvěru. Potíž je v tom, že když nemá míč, tak prakticky stojí a čeká, ocž trenérům pochopitelně vadí a pak ho do zápasů nenasazují. Když je to ale trenér ochoten respektovat, tak se mu zase Ronaldinho odvděčí skvělou podporů ofenzívy a nápaditými přihrávkami, v noze to pořád má
borriello do Neapole? maji kvalitnich utocniku dostatek ne?
Ševa je pouze na hostování, takže tam problém není
Borriella pustit by byla chyba.Se Shevou souhlas.
zrovna jsem o tom chtěl hodit OT. přes noc mě trošku osvítilo a napadla mě varianta posílení, která by nemusela být tak drahá, páč co si budem namlouvat, žádné stamiliónové injekce nemůžem od Silvia (kor v těchto časech) očekávat..., takže:
AGGER - tady zainvestovat. 10-15 mega se jako náhrada za Maldiniho sluší a myslím, že pokud chcem příští sezonu pomýšlet na Scudetto, tak se bez takového nákupu neobejdeme. potřebujeme konečně konsolidovat obranu. není možný, aby v ní hrála každej zápas jiná stoperská dvojice. nedělám si plané naděje na drahého Itala, i když nedávno blýskla zvěst o mém oblíbenci Santacrocem...
GOURCUFF - nahradit jím Seedorfa. doufat, že se Carletto kousne do jazyka, sedne si s ním, popovídají si o budoucnosti a přivede jej. přes léto jej zapracuje do sestavy, do tříčlenné zálohy vlevo od Pirla, vpravo samozřejmě Rino. pokud se zázraku nedočkáme - na dobro bych zapracoval do základu Flamstra...
TREZEGUET - jedinečná šance získat snajpra jako on by neměla být promarněna. věk u takového hráče nehraje tolik zásadní roli a levněji podobného bombera neseženeme. levněji ve smyslu nějaké výměny za hráče, kterej by mohl aspoň na rok potenciálně nahradit Nedvěda (Clarence ?), případně k tomu něco připlatit. Juventus má nabitej útok - Alex je nedotknutelnej, Amauri se relativně osvědčil a Iaquinta poslední dobou ukázal, že může být užitečnej. hodilo by se využít Davidových neshod s Ranierim...
s trochou štěstí reálná sestava pro sezonu 2009/2010:
4-3-1-2:
Abbiati - Antonini, Nesta (Agger, Bonera), Agger (Thiago Silva, Kaladze), Zambrotta - Gattuso, Pirlo, Gourcuff (Flamini) - Kaka' (Ronaldinho) - Trezeguet (Borriello), Pato
vysněná sestava pro sezonu 2009/2010:
4-3-1-2
Abbiati - Antonini, Nesta, Gamberini, Zambrotta - Gattuso, Pirlo, Gourcuff - Kaka' - Benzema, Pato
Bojan by se mi přiznám se rovněž líbil, ačkoliv je to Španěl (nic proti nim, ale víme - Serie A) a disponovali by jsme tím pádem dost možná nejmenším útokem v Evropě na dospělé úrovni.
Co mají mezi sebou Carletto a Gourcuff?
nepadli si do oka. Carlettovi vadilo, že to celkem flákal, když dostal šanci (což je pravda), Yoannovi pro změnu vadilo, že těch šancí dostal málo (což je taky pravda).
v expresce se tady objevilo, že Carlovi nejvíc vadilo, že Gourcuff hrál hodně na sebe, že je sobec...
hrál takovým tím stylem hlavně nic nezkazit. dostal míč a kdykoliv se dostal do situace "klička - vrátit míč zpět", v 99% případů volil vrácení míče. jako by se bál, těžko říct. byl na něm vidět potenciál, ale svým tehdejším stylem hry nebyl absolutně žádným přínosem pro tým. Carlo nad ním tedy zlomil hůl a začal ho stavět čím dál tím méně..., načež mi příjde, jako by se Yoann urazil a když občas naskočil - flákal to ještě víc. nejvíc se mi líbil za začáku jeho angažmá u nás, když ještě dřel, jenže to byla velice krákodobá záležitost. chyba je na obou stranách..., jak u Gourcuffa, tak u Carla, kterej kdyby si zachoval stejnej metr například u letošního Seedorfa, nebo loňského Pirla tak už jsou oba dávno přikováni na tribunu. možná měl těch příležitostí Yoann dostat více..., ale v první řadě si měli vyjasnit co jeden od druhýho očekávají a né jej při první příležitosti poslat na hostování. ještě s tak nešťastnou opcí...
S velice šťastnou opcí... Gourcuff ale stejně není ten typ hráče, který by AC vytrhl trn z paty.. Zatím by se do Itálie hodil spíš do nějakýho provinčnějšího klubu, pokud by odešel Hamšík z Neapole, tak by nebylo špatný pro Neapol angažovat jeho i když to jsou rozdílné posty..
Já doufám, že Bordeaux bude mít prostředky, aby Yoann mohl zůstat, protože zde mi to pro něj prozatím připadá ideální.
To určitě jo, navíc Girondins má velký potenciál, když se investuje do obrany.. Já to myslel tak, pokud by ho někdo chtěl do Serie A, tak by nějaký takový klub jako Neapol byl asi nejlepší.
Gourcuff by byl skvělá náhrada za Nedvěda, novej Zidane. Místo Diega určitě lepší volba
To myslíš vážně?
Diego potřebuje prostor a svázání k lajně by byla jeho smrt. Pokud ale Juventus přejde na systém 4-3-1-2 s tím, že Diego bude podhrot, tak se zase zabije Giovincův talent, protože do té tříčlenné zálohy jako ofenzivní záložník či útočník nepasuej a v útoku je plno a čekatm, až Del Piero pověsí kopačky na hřebík by bylo zdlouhavé
Tak pro mě osobně ani Gourcuff není žádné křídlo, nýbrž středový ofenzivní záložník, podobně jako Diego, v Bordeaux jsem ho poblíž lajny jaktěživ neviděl, takže by to mohl být podobný problém, jako tu popisuješ u Diega.
To přece není pravda.. V Bordeaux hraje dost často od lajny..
Aha, tak to jsem asi neměl štěstí na zápasy.
On začíná hrát normálně ve středu zálohy, ale stahuje se i do stran pro míče a dokáže i ze strany zaútočit.. Jinak je to samozřejmě středový of. záložník, ale myslím, že by dokázal hrát celej zápas i na lajně takovýho toho "Rosickýho"
Se na to budu muset víc zaměřit. A běda mu, jestli to zase při zápase, který budu sledovat nepředvede alespoň několikrát.
Tak jsem to myslel, něco jako třeba Zidane v Realu
Agger myslím prodlouží v Liverpoolu, Thiago Silva, dokud se budou respektovat pravidla FIFA, tak patří Dynamu Moskva a přestup je tedy neplatný, Gourcuff asi za Carla ne, Trezeguet by vám mohl vyjít. Spíš byste měli jít od Ivanoviče nebo Fabia Cannavara, kterej by s Nestou vytvořil jednu z nejlepších stoperských dvojic, v útoku vám možná vyjde Drogba, záleží jak se situace vyvine v Chelsea
Cannavarovi bych se nebránil, ale to je zas jen další z mnoha krátkodobých řešení.
Ivanovič nemá dostatečně hezkej účes na město módy..., nechci jej.
A co Benzema?
krátkej sestřih je v Itálii respektovanej
To jsem rád.
Já si řikal proč Rino, Seedorf ty vlasy schodili, teď už k nim přibil i Pato.
jn, navíc si nechává rašit strniště. asi dostává v šatně sadu, od matadorů...
Nemá dostatečně pěknej účes, jo? Tak to asi padá setrvání Senederose
Ona někdy byla šance,že by zůstal v Miláně? Arsenal by si určitě pomohl,kdyby se toho kopyta zbavil,to je fakt.
viz. reakce na Frankieho. u Sendyho je problém nedostatečného opálení. v červenočerných dresech šíleně razí a to si nemůžem dovolit. Stam byl vyjímka..., ten si to díky svým výkonům mohl relativně dovolit.
Za to Flamini pěkně zhnědnul
Mathieu je sympoš..., u něj není s designem problém
Viděl jsem ho teď po celkem dlouhý době a ta změna kůže je fakt k nepoznání
Teď už i vypadá jako Jidáš
Já myslím, že tohle není Gourcuffovo místo v sestavě. To je prostě bez šance, když se neprosadil předtím a teď tam navíc máte Beckse, Flaminiho a Dinha, ti všichni jsou pro něho nějakým způsobem konkurence. A když přijde kvalitní útočník a bude hrát vedle Pata, tak už to ani nemusíme řešit. Gourcuff zkrátka Dinha, Beckse a Seedorfa nemá šanci porazit. Pod Ancelottim už vůbec.
já vím, já vím . jenže když vidím ty jeho výkony v Bordeaux..., je to silnější, než moje objektivita.
Vaše vedení to vede úplně jinam, než by si rozumný fanoušek AC přál. Podpis Beckhama a částečně i Ronaldinha byl návrat o několik let zpět a prakticky vyloučil možnost koupit hráče jako Gourcuff. Jsem s Tebou .
Řekl bych,že ACM omezuje především hromada hráčů,které mají na CM/DM.
Ambro,Pirlo,Gattuso,Flamini,Becks - to je jejich chlouba a zároven brzda. Koupit křídlo k Dinhovi,můžou využívat systémy 4-2-3-1,4-1-3-2,kdy bude mít Kaká mnohem více místa ve středu pole. Dinho se sám na křídle ztratí,chce to jedno rychlé na druhé straně.
Takže bud držet systém 4-3-1-2,kdy je zbytečný Dinho nebo koupit druhé křídlo,hrát 4-2(1)-3-1(2) a pak budou přebyteční 2 hráči z pětice Gattuso,Pirlo,Ambro,Becks,Flam.
A co máš proti Jankulovi? Hraje dobře myslím, ne?
hraje slušně, ale slušně Ti zahraje i Antonini a ten je mladší..., navíc odchovanec. sympatie jsou tady o malinko větší, než k Jankulovi, přestože jsem se ho dřív často zastával. v defenzívě jsou oba stejně nejistí, v útoku oba stejně skvělí. pro Marka hovoří navíc kvalitní střela, pro Antoniniho rychlost, hbitost. jenže potřebuje Luca pořádnou šanci, pořádnou porci zápasů v řadě, aby se dostal do tempa. podobně jako právě Jankul, kterej u nás ze začátku nic moc nehrál, navíc často v záloze..., pak ale dostal pořádnou páku od Ancelottiho na levém beku a Janku se mu odvděčil kvalitními, stabilními výkony.
No že jsi mohl třeba posadit Zambrottu, místo abys ho přesunul na levého beka. Jankul si nejméně tu závorku, jako že je možnou volbou, zaslouží
Zambrotta není na levém beku o nic horší, než na pravém (ba právě naopak), takže to nemělo nic co dělat s tím, že bych chtěl Jankula nějak násilně posadit. jen je to v mých očích nejsilnější možná sestava. nicméně dobrá tedy:
Abbiati - Antonini (Zambrotta), Nesta (Agger, Bonera), Agger (Thiago Silva, Kaladze), Zambrotta (Jankulovski) - Gattuso, Pirlo, Gourcuff (Flamini) - Kaka' (Ronaldinho) - Trezeguet (Borriello), Pato
spokojen
Ta vysněná sestava vypadá skvěle no ale bohužel je to fakt jen sen.S Trezeguetem asi souhlas cena by nebyla tak vysoká tekže by to mohl být dobrý kauf. O Gourcuffovi si můžeme bohužel nechat zdát pokud Carlo zůstane.
Benzemu ne, to bych asi nepřekousl. Místo něho bych radši přivedl jiného Franouze a to Gignace. Na stopera bych také nejraději přivedl Gambiho, když by nevyšel on tak Aggera, ale ten je náchylnej na zranění stejně jako Nesta tak abychom nehráli v obraně Zambrotta, Bonera, Kakha, Jankul (Antonnini). Mohl by to být krok vedle, ač stoper to je vynikající. Jinak s tím Trezeguetem taky moc nesouhlasím, řikáš že věk nehraje v tuto chvíli velkou roli, ale...
ale ?
a proč Gignac, když né Benzema ?
Sympatie. Ač je Karim hodně kvalitní a perspektivní hráč nemám ho rád Sám pořádně neví co chce a abychom neměli pak na hřišti moc přetechničeno. Gignac nebude tak drahý a taký bijec by se nám hodil více.
Jinak k trezeguetovi, letos toho neodehrál tolik, abychom mohli v pohodě říci, že bude hrát na takové úrovni jako dříve a spíše bych se jeho příchodu obával.
Za první a druhou větu -
Njn Lyonista
Jinak Gignac je sice dobrý hráč, ale nemyslím si, že by měl kvality na AC. Tohle je v podstatě jeho první dobrá sezóna v Ligue 1 vůbec.
V minulé taky nehrál zase tak dobře. Hlavně nebude jeho cena ani poloviční co Benzemi.
Tak je jasné, že po finanční stránce to je úplně jiné kafe.
tak riziko, že se někdo neuchytí máš u každého hráče..., to všechno ukáže až čas. stejně bude to naše calciomercato zase vypadat úplně jinak, než si tady malujem. za zhruba poslední 3 léta si zvykám (Oliveira, Emerson, Senderos apod.)
Narozdíl od Emersona a Senderose jsem měl z Oliveiri strašně dobrej pocit po přátelákách a turnájích, které sme před sezonou odehráli. Jinak nemám ani moc dobrej pocit z Borriela, pokud by přišla dobrá nabídka pustil bych ho. V parmě nám roste Paloschi, tudíž už jen toho 1 třeba Gignace
Gignac? To jméno slyším prvně...
A navíc, Benzema poslouchá hip hop... Ne, samozřejmě že já bych ho bral.
Tak to už tuplem ne.. .DIscoooU rlZ
dnb
Slusne zostavy..najma ta vysnena. Okrem fakt prepotrebneho hrotaka a la Benzema / Eto o a silneho, isteho stopera, schopneho hrat napravo i nalavo v stredovej dvojke (citim v kostiach toho Santacroceho, ale ani Kjaer by nemusel byt zlym krokom - a ak by nahodou boli komplikacie ohladom T.Silvu, tak aspon na urcity cas by bol skvely Lucio, stopro by sa mi pacil viac ako Alex s Chelski), by som tusim i prial odchod Ronaldinha a prichod Teveza. Proti tomu sice hra skusenost z historie, ked viacero jeho krajanov nenasla na San Sire stastie (napadaju ma len Ayala, Coloccini, Redondo..) Navyse, v brazilskej kolonii by sa nemusel citit dobre - ale to sa da vyriesit prichodom dalsieho kolegu do partie, hoci aj Jonasa Guttiereza (napriek tomu, ze kraje mame relativne fajn..) alebo trebars Gabriela Milita (ale ten z Barcy asi beztak nebude na odchode). O Gourcuffovi tu uz padlo toho dost, ale keby sa nakoniec nevratil, vravim Luca Cigarini. Fakt neviem, co so Seedorfom, mam ho velmi rad, ale tato sezona je des. Nahrada sa tazko hlada, mozno Afellay a mozno staci len zapracovat Strassera, ktory sa mi vcelku pozdaval, ked sa ukazal kdesi v pripravakoch. Inak neviem.
ti Argentinci jsou podezřelí no. sice byl u každého z nich jinej důvod, proč se nechytili, ale přesto je to při nejmenším zajímavý a pro Milán škoda, páč byli na vrcholu formy skvělí. Coloccini snad ten vrchol ještě nemá za sebou..., jeho mám rád..., u něj mě to mrzelo nejvíc. nejspíš by to chtělo vypadnout z ostrovů...
Jestli máš AC rád, tak si Colocciniho prosím tě nepřej
že hoří na ostrovech není měřítkem proto, jestli jej koupit do italského klubu
Tak byl by levný, to je pravda, ale co jsme ho měl možnost vidět proti Arsenalu, tak byl nejslabším mužem na hřišti. Absolutně nestíhal a to ani pozičně, ani rychlostně. Já se ho dlouho zastával, PL mu pravda nesedí, ale opravdu na ni nemá
ve Španělsku byl pro změnu skvělej a v Itálii bohužel nedostal pořádnou šanci (z různých důvodů). nejde jistojistě říct, že by vyhořel..., stejně tak ale nejde samozřejmě říct, že by byl posilou.
Tak hráči Arsenalu si z něj dělali dobrý den, Bendtner ho poslal i na zem, když nestíhal, při druhém a třetím gólu zcela nepochopitelně spolu s Bassongem, což je jeho kolega ze stoperské dvojice, otevřeli střed obrany, aby tam Diaby a pak Nasri měli přímo dálnici k bráně Newcastlu, plus nezabránil desítkám šanci Arsenalu a hodně zmatkoval
a nocna moa zostava:Abbiati - Antonini, Canavaro(Kaladze) Bonera (Thiago Silva) , Zambrotta - Gattuso, Pirlo, Seedorf (Flamini) - Kaka' (Ronaldinho) - Borriello (Sheva), Pato
Pricom Sheva pride skoro zadara d oAC a Galiani ako obycajne povie nemame peniaze a nikoho nekupi s odvovodnenim ze tento mancaft je skvely a ma na Zisk titulu potom to okrese na 3-4 miesto aby bola LM aj na dalsiu sezonu coho sa dost obavam ze je tam dost velke uspokojenie a prestupova politika nanic skoda
NEchápu proč sem někdo může cpát Cannavara. Na 2 sezony nikoho nepotřebujem, to by to mohlo být neustále dokola a pak tedy chudák Bonera, aby si neustále musel zvykat na někoho nového.
Agger podpíše...
Byl ych nejspíš z hlediska dostupnosti a i ceny, pro Aggera a Trezora.
Tak ta cena bude u Aggera taky celkem vysoká...
Kdo ví, ale z hlediska kvality by pro vás byl Agger ideální.
Taky bych ho bral jako nejlepší možnost, ale na druhou stranu jeho zranění... Kdyby byl dostupný Gamberini..
podla mna Agger a do utoku ???
a do utoku neviem
Milán potřebuje dvě posily tak možná k tomu, aby si neuříznul ostudu, jinak je potřeba totální vichr z hor
Neřekl bych. SPíš by to chtělo výměnu trenéra, protože s tim kádrem co máme se dá vyhrát téměř vše. Pouze ten post stopera, který doufejme obsadí Agger, ze zálohy vyhodit Seedorfa a nahradit ho Yoannem či Flamstrem a do útoku někoho vedle Pata. Jen mi něak začíná docházet, že se u nás nechytají už hotovy hráči typu: Ronaldinho, Rivaldo..
Je třeba nekupovat hráče za zenitem.
Flamini, Kaká, Bonera(?), Pato, na těch by se asi stavět dalo, zbytek týmu jsou buď hráči 32+, nebo na AC nemají, nebo nemají moc chuť do hry apod- Dinho, Pirlo (?)
Jaktože AC nechce Zunigu?
Já bych to napsal, ale bylo by to postopadesátédeváté . Pisano je fakt dobrý, má nakročeno do repre.
Klasika... Posílíme tam, kde máme relativně slabší hráče, ale to, kde nás ta bota nejvíc tlačí, necháme stejné. A pak to svedeme na posily, které se nedokázaly chytit(pokud by tou posilou měl být dřevák Mexés, tak to tím i bude).
OT: Zase Zola... optával se na Francesca Pisana z Cagliari
Chce do Londýna svého krajana no.
Pisano je skvělý
Gamberini + Rossi.
Řekl bych, že Rossi není zrovna typem, o kterém Carlo mluví...
... a je to škoda..
Jednoho takového už má. Sice by mě zajímalo, jak by jim to spolu šlo, ale pochybuju, že se toho dočkám.
nech si zoberu Cannavara, ten uz nedavno dozrel
Do obrany - Alex utok??-jestli potrebujou posilu tak nekoho mladýho treba Di Santo a misto nej do Chelsea Vela
Alexa ani zadarmo - pripomina mi Senderosa, hodi sa na PL, Mexes by bol fajn, adoptovany na Seriu A je, len potrebuje tvrdsi pristup trenera...mozno by ho Carlito dal dokopy. Keby som posnival aj Chivu by bol super...
Tevez a Alex by byli ideální a ještě jeden kvalitní stoper. To by byla taková míň radikální varianta, ale ono by to bylo potřeba pročistit i v záloze. Nemám přehled, ale předpokládám, že v Sérii A by se našli mladý perspektivní hráči, který by byli schopni podávat stejný výkony jako Ambrosini nebo Emerson. Zambrottovi s Jankulovskim dávám maximálně jednu sezonu. Zdá se mi, že Juventusu se daří líp omlazovat kádr. V AC zaspali a pokud nezačnou něco s tímhle dělat, tak budou hrát pravidelně o třetí místo.
Dvě posily a ještě Saviola, to je dohromady jedna posila...
I bez Savioly by ale AC potřebovalo více než dva nové hráče do základu.
Alex + Tevéz
CO máte všichni stim Alexem?
řepka a kulič né Mexés a tevéz
Repka je nebo byl po footbalove strance lepsi jak Mexes
Já bych to viděl na Cannavara a Saviolu
Jako výměna za Kaká, by to bylo geniální
myslim ze Pato Saviola by byl spatnej utok...Pato k sobe potrebuje nejakyho snajpra
SPíše bijce
no jasne...neco jak Vieri,Toni atd.
Bobo
předpokládám, že si děláš srandu
nedelam...ja na Mexesovi nic nevydim
i
no já Mexese taky nemám rád, ale srovnávat ho s vygumovaným Řepkou i když jen po fotbalové stránce je nesmysl. V podání Mexese jsem ale viděl již hodně vynikajících výkonů, ovšem je zase fakt, že se nevyhne chybám atd. Celkově ho však hodnotím jako velmi kvalitního stopera, Řepka se mu nemůže rovnat ani náhodou
Tak to co Řepa předváděl v Anglii, tak jemu se Mexes rovnat nemůže..
no já bych toto netvrdil, možná je to sice dáno mou velkou averzí k Řepkovi, ale Mexes je podle mě o dost kvalitnější než on...
Stopera, levýho obránce, útočníka a záložníka typu Seedorfa a jsem spokojenej
a golman tam náhodou nechybí?? já bych teda řekl, že jo!
Jestli seš po tátovi, tak Carlo - tu je...
Carlo???
jo... teď mi to došlo... no já bych šel... a jo.. taky chytám
Kdyby se to vzalo z gruntu, tak nároky na AC splňují perspektivou a kvalitou Flamini, Kaká, Pato, s přimhouřením očí vydrží pár let Gattuso, Pirlo a Dinho, pokud bude mít chuť se sebou něco dělat.
Edina Džeka nebo Graffiteho z Wolfsburgu do útoku
myslim ze AC by melo vyresit problemy s prestupem thiaga silvy, nemuseli by podepisovat aggera, silva je obrovskej talent... mel by dostat sanci misto maldiniho
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele