Messi varuje Barcelonu před Lampardem
Argentinský útočník Lionel Messi určil před zítřejší semifinálovou bitvou LM Barcelony proti Chelsea hlavního strůjce nebezpečných akcí anglického soupeře. Podle Messiho je jím záložník Blues Frank Lampard.
Messi se domnívá, že Chelsea bude pro katalánský klub tím největším testem, který je doposud v letošní pohárové Evropě potkal. Sám ale dodal, že on i jeho spoluhráči jsou na tuto zkoušku připraveni.
Argentinská hvězda očekává tvrdou bitvu. Určil dokonce, odkud bude pramenit největší nebezpečí protivníka."Víme, že mají výborný kádr s hráči, kteří v Evropě patří mezi nejlepší. Ale zejména obdivuji Franka Lamparda," sdělil 21letý Argentinec.
"Mít v záloze hráče, který pravidelně dává tolik gólů na nejvyšší úrovni, to je vzácnost. Zároveň odvede spoustu práce v uprostřed hřiště. Na něj si budeme muset dát velký pozor." Messi dodal, že právě Lampard je jednoznačně jedním z nejlepších záložníků současnosti na světě.
Chelsea postoupila do semifinále přes Liverpool, když ve dvou utkáních tomuto týmu nastřílela celkem sedm branek. Průběh čtvrtfinále Barcelony s Bayerem byl přece jen o něco klidnější. Barca rozhodla o svém postupu mezi nejlepší čtyři týmy v podstatě již v prvním zápase, když deklasovala mnichovský klub 4:0.
Messi se domnívá, že Chelsea bude pro katalánský klub tím největším testem, který je doposud v letošní pohárové Evropě potkal. Sám ale dodal, že on i jeho spoluhráči jsou na tuto zkoušku připraveni.
Argentinská hvězda očekává tvrdou bitvu. Určil dokonce, odkud bude pramenit největší nebezpečí protivníka."Víme, že mají výborný kádr s hráči, kteří v Evropě patří mezi nejlepší. Ale zejména obdivuji Franka Lamparda," sdělil 21letý Argentinec.
"Mít v záloze hráče, který pravidelně dává tolik gólů na nejvyšší úrovni, to je vzácnost. Zároveň odvede spoustu práce v uprostřed hřiště. Na něj si budeme muset dát velký pozor." Messi dodal, že právě Lampard je jednoznačně jedním z nejlepších záložníků současnosti na světě.
Chelsea postoupila do semifinále přes Liverpool, když ve dvou utkáních tomuto týmu nastřílela celkem sedm branek. Průběh čtvrtfinále Barcelony s Bayerem byl přece jen o něco klidnější. Barca rozhodla o svém postupu mezi nejlepší čtyři týmy v podstatě již v prvním zápase, když deklasovala mnichovský klub 4:0.
Komentáře (237)
Přidat komentářLampard varuje chelsea před Messim
Presne to me napadlo kdyz sem uvidel ten clanek..
pred messim uz varoval tusim deco takze uz to nejde :)
))
Taky taky
Pokud se na Messiho pověsí Essien,tak si ten mimozemšťan neškrtne...
Spíš bych se bál Alvese,přece jen největší slabinou Chelsea jsou centry.
Už vidím reakcie fanúšikov blaugranas Ale som na prípadný mikrosúboj veľmi zvedavý, Lenže čo s Ashleym? Zahrá napravo? Ako by si to vlastne celé postavil? (nieže by si to Hiddink nepostavil po svojom )
Moc možností není... Branka Čech, RB bych dal asi Bosingwu,na střed Alexe a Terryho a na LB Ivanovič. Ten je přece jen v defenzivě spolehlivější... Záloha Ballack - Essien - Lampard, podhrot Kalou a vepředu Anelka s Drogbou. Popřípadě do zálohy Mikel,Lampard na podhrot.
Čech - Bosa,Terry,Alex,Brano - Ballack,Lampard,Essien - Kalou - Anelka,Drogba.
Jinak v sestavě to vidím na obrácené beky(Bosingwa - Ivanovič) a v sestavě Anelka a na druhém křídle Malouda.
Ivanovič a Essien jsou schopní zlikvidovat jakoukoliv útočnou aktivitu nalevo, spíš se bojím aby nehořel Bosa napravo proti Henrymu. Důležitější bude 2. zápas,kdy může být Barca bez dvou obránců(Alves+Puyol?) a obrana Chelsea naopak kompletní...
vykartovať ich na Nou Campe nebude ľahké. No Bosa horieť môže a nemusí, skôr by som sa ale priklonil k tvojej obave, hlavne nech za sebou nenecháva okienka.
To je ten problem. Čekám,že Bosa bude hrát nalevo a nebude stíhat Messiho a bude ho faulovat... On je výbornej dopředu,ale dozadu tolik nestíhá a tam by byla výhoda pro španěly
Nalevo? Nejako mi ušla niť. Bavíme sa ešte o zajtrajšom zápase?
Cashley je zraněnej. Někdo musí hrát nalevo. Hiddink tam zkoušel Mancienneho(rezerva) a Bosingwu(tuším WHU). Vzhledem ke zkušenostem to vidím ve prospěch portugalce,protože přece jen je asi kvalitnější.
Tak viem, v ktorom ríjmači se chybička vloudila. Premietol som si zrkadlovo tú základnú zostavu...
Inak z Mancienna niečo vyrastie, síce som už videl od neho lepšiu hru než proti Hammers, napriek tomu Ale samozrejme, zatiaľ je viacero argumentov v prospech Josého.
Ashley není zraněný, ale vykartovaný.
Prečítaj si celé vlákno a potom reaguj, to bol len preklep, pol hodiny predtým to napísal tak, ako to má byť.
...takže zdvojovať Messiho - Essien+Ivanovič (ten mu rýchlostne stačiť nebude. Takže Ashley na lavičku vravíš...
Ashley je vykartovanej,to je ten problem... Jinak by tam byl naprosto jasnej...
Jups Tak treba Bosingwovi ukázať nejaké videá, Titi väčšinou skúša to isté (bohužiaľ pre vás, vie to dokonale a vychádza mu to). Navyše možno by som sa na tvojom mieste nebál osobného bránenia, ale variabilite systému s Iniestom a Xavim
Pokud Lampard zahraje jako posledně, tak bude mít Xavi smůlu...
To je jeden z dvoch. Ale pravda, momentálne to Lampsovi smerom dozadu ide ako po masle, dokonca v posledných zápasoch si vylepšil moju súkromnú bilanciu proti Gerrardovi v tomto smere
tak si ten mimozemstan ani neskrtne???Ten mimozemstan si skrtne aj cez 3 Essienov...
VRavel som to Talkersovi a iba jeden...sa toho chytil
Pokud ho nebude hlídat samotný Bosingwa,tak si ani neškrtne...
Pokud ho budete zbaběle zdvojovat nebo v lepším případě ztrojovat, tím lépe pro naše další ofenzivní esa. Ale stejně si myslím, že se i přesto projeví známá pravda - Messi, pak ti ostatní.
Pokud si Hiddink vezme příklad z MU loni,tak je tuším fuk,která ofenzivní esa budou hrát.. K brance se stejně nedostanete a narozdíl od MU bude hrát Chelsea minimálně na jednoho schopného útočníka.
Myslím, že Hiddink si to urobí po svojom a nebude si brať nejaký extra príklad. To pre nezaujatého diváka môže byť len dobre, pre vás už menej. Samozrejme, môžem sa mýliť.
Podle mě nepojede jak magor ofenzivu,není sebevrah aby riskoval v jednom z nejdůležitějších utkání sezony to,že by to mohlo dopadnout hodně špatně. Bude hrát asi podobně jako v ostatních zápasech ale trošku staženější...
Veď ja predsa nemyslím bezhlavú ofenzívu, ale to čo predviedli na Nou Campe naši nebude vedieť zopakovať (aj keď samozrejme proti nemu bude už stáť iný tím)
Snad Messi ukáže, že je opravdu mimozemšťan.
Pokud takhle mluví o Lampardovi, tak už to ukazuje.
Jinak doufám, že budete opakovat Bayern...
No uvidíme, přece jenom Messi s Etooem jsou docela z formy... ale i tak věřím ve vybudování solidního náskoku do odvety.
On už to ukázal nespočetněkrát.
Velice nevyzpytatelny zapas uz se na nej tesim ,myslim ze bude na co koukat
Začátek konce Barcelony,nebo začátek nejúspěšnější sezony v historii klubu?Tenhle zápas hodně napoví
3:2 pro FCB!!! A postup CFC,bo na SB 1:0.
Myslím si,že Hiddink dotáhne Chelsea do finále,kde podlehnou jednomu z dvojice Arsenal-Man.UTd.
a komu jinému....
Napíše se náhodou Frank? Máte tam Franck
jj, Franck je Ribery
Asi chtěl taky chválit Francka Ribbéryho z minulého zápasu
Barca to má težký, zítra Chelsea a v sobotu Real ...a musí do všeho na plný pecky...
Doufam ze prohraje oba zapasy:CFC-Barca:3-1, Real Barca-3-2
Tak jak se Dolar nebál vůbec Juventusu, tak já to mám s Barčou zítra.
Jinak Maloudu bych v sestavě nechal, fakt se dost v poslední době zlepšil. Bosingwa se mi na LB vůbec nelíbil, když už tak vyměnit s Ivanovičem nebo tam dát Mancienna. Do zálohy Mikela, Essiena a Lamparda. Anelku na lavičku.
PS: tentokrat se bojim
FCB bude peklo na tom jejich letišti
Barca to musí posrat jak v domácí lize, tak samozřejmě i v Lize mistrů!!! Chelsea a Real do toho!!!!
Všetko chápem, vzhľadom na to, čo tu bežne píšeš ale čo je smiešne...
Souhlas okoune
Barcelona uz je totalne posrana, ztraci v lize, z LM taky vypadne , proste sezona snu
Jak já bych ten titul letos Realu obzvlášť přál.
Ja taky, neskutecne, klidne at potom Real 10 let titul nevyhraje, ale tenhle rok proste musi
jj, chtěl bych vidět jak by se tvářili všichni přitakavači toho nadpozemského mizozemského fotbalu, obzvlášť v jejich "nejlepší" sezóně.
Pokud by Real vyhral, tak bych chtel videt ksicht Kyslika a spanhela
Ušlechtilý důvod, jen co je pravda.
Jinak fanoušek Barcelony je na neúspěchy zvyklý, není to nic mimořádného, stejně jako nejsou mimořádné úspěchy. Fandit budeme zapáleně dál, hrdí na úžasný fotbal, který letos Barca předváděla a předvádí.
A tak z druhé strany my nejde ani tak o to, že bych Barcelonu neměl rád, spíš o to, aby se znovu dokázalo, že titul dokáže vyhrát i tým, který si to nezaslouží. Takové paradoxy, kdy to vyhraje ten od kterého to nakonec bude nečekané mám nejradši.
Mně je to jedno, prostě tvůj předchozí příspěvek byl jaký byl... proč takový byl, to už je tvoje věc. I když nemyslím si, že zrovna ty máš zapotřebí klesat na úroveň některých.
Dík za kompliment, i když nevím jak jsi na to přišel, když jsme spolu v mnoha diskuzích nebyli.
No třeba se pletu, jestli se chceš řadit na jejich úroveň, prosím.
Nechci, ale i tak nevím kdo to ti "oni", které neznám jsou.
Tak si skús domyslieť, inak nechaj tak.
nejspíš kinderfans Realu, ale konkrétně z tohodle fóra žádné neznám, PD fóra moc nečtu
Tim myslel mě
Ale veď on nijak neklesol Doctore On chce čosi zaujímavé, nezvyčajné. To predsa nie je hriech. Samozrejme, že pokiaľ by jeho Chelsea bola v pozícii Barcy a stalo by sa jej niečo neočakávané ako píše, jedno by mu to určite nebolo. On je sústredený na svoj klub a preto ho predsa nemožno odsudzovať za to, že ako nestranný fanúšik sa chce povedzme "pobaviť". To nie je nič osobné ani proti Barce, ani proti jej fanúšikom (aj keby bolo, tak je to jeo záležitosť, no vieme, že iné typy by to úprimne mysleli...on nie).
děkuju, krásně napsané, vystihl jsi my ideas
To říká teď, nejdříve chtěl vidět obličeje prohraných.
To už je jen taková bezvýznamná malá třeštnička na dortě.
ale uvedls ji jako první a jedinou.
Nechápu proč po pár diskusích máš strach z porážky? FCB je doma na letišti skoro neporazitelná...
Kde mám strach z jaké porážky?
No bojíš se proher,že ztratí te možná titul,že možná vypadnete v LM,ale že to i tak bude super sezona atd.......? ....jen proto,že tě provokují fans CFC( Strike,dolar )?
Nechápu, podle čeho jsi to odvodil. Podívej se na souhrn PD, kde píšu můj odhad.
A zde se bavím, jen s Getzem a ještě to zkouším se strikem, ani jeden mě neprovokuje, si mylsím.
no dobrá nebudem se tady hádat.Já sem to jen pochopil z diskusí ze strikem,dolarem,že máš nahnáno . Ale když ne tak vpořádku.Stejně se těším na náš vzájemný duel !
S dolerem zde diskuzi vůbec nevedu, to ses asi blbě díval.
Nerieš, neoplatí sa.
jojo zpět. To byl jen strike a Getzo.popletl sem to.Dolar reagoval na někoho jiného....Hold nejsem ženská,které dokážou dělat naráz x věcí. .....
Ale veď to vystihuje zmysel slova "pobavenie" kolega.
Určitě to nezapadá do tvojeho "To nie je nič osobné ani proti Barce, ani proti jej fanúšikom".
Prečo? Nemusí to byť nič osobné. Aby som to ešte doplnil a dopracoval tie jeho idey, ide v skratke o to, že tak isto by prial napr. AC Milan, pokiaľ by fanúšikovia Interu s pravdepodobnosťou rovnajúcou sa istote spievali o tituloch a rozprávkovej hre. A to by opäť nebolo nič osobné voči nerrazuri.
Ja takto nezmýšľam, no chápem, že niekto takto zmýšľať môže a nemusí to nabetón evokovať osobnú apatiu ku klubu/fanúšikom. V tomto som pre Barcelonu, predsa len si to zaslúži určite viac než Real, navyše máte Titiho, pre mňa teda "povinnosť".
Ok, když ti to přijde v pohodě, já toto zkrátka nechápu a chápat nebudu, pokud to myslí vážně. Asi je to tím, že jsem hrál a hraju tenis, a tak mám jaksi vyvinutý smysl pro tyto věci.
Tak chápať to je jedna vec, praktizovať vec druhá. Že niekto takto chápe nemá s tvojim chápaním nič spoločné, no nie?
Upřímně mi to přijde ubohé, toť vše. U Strika jsem totiž věřil, že tam je nějaká šance, ale asi ne...
je tam. Dneska se přizpůsobil kolegovi a až moc se mu v té diskusi podobal
Teď už jsem trošku v lese o čem se to bavíte. To ti vadí to že chci aby to dotáhl do lepšího konce Madrid, nebo pořád ten můj první příspěvek?
Už to nechaj, teraz je to o tebe bez teba. Samozrejme o mŕtvych, o mne a momentálne ani o tebe nič v zlom
ok
Ále je. Toto by som na tvojom mieste nebral nejak vážne, vzťahovačne už vôbec Úbohým by som to neoznačil, ale normálne mi to nepríde. Z môjho pohľadu. Inak keď o tom tak dlho píšeme udivuje ma, že som to nenapísal skôr a jednoslovne: ŠKODORADOSŤ a to sa predsa dá chápať (aj označiť za úbohú, i keď sa to tak nerobí)
Já to přece neberu osobně, i kdyby to napsal o fanoušcích Blackburnu, tak mi to přijde stejné.
Len som narážal na slovo úbohé, čo väčšinou používa človek pri o dosť ostrejších veciach než toto (aj vzhľadom na to, že Strike súhlasil s tým ako som vyjadril jeho myšlienky) a tým pádom by sa to dalo vysvetliť, že to berieš tk trochu osobne ako fanúšik Barcy. V podstate je to len taký myšlienkový pochod/konštrukcia.
Když budu chtít, aby nějaká země vyhrála válku, tak to taky nebudu chtít proto, abych se pak mohl dívat na výrazy lidí země poražené a okupované.
To hej, ale to je tak ako vravím už čosi viac. Čosi, na čo by som slovo úbohé bez váhania použil.
Princip je stejný.
Princípy existujú, no aj tak sa každá situácia posudzuje exemplárne.
V tomhle asi bude problem, protoze fotbal neni valka
No a kedže také čosi nepraktizujem v pohode mi to nepríde
A navic kdyby jsi videl jak zesmesnovali Real kdyz meli ten obrovsky naskok, byli 100% presvedceni ze uz titul vyhrali, sazkovka uz vyplacela vyhry Kyslik se vsem na foru vysmival. A ted? Vidi ze uz jim tece do bot, ze hraji houno , tak meni kecy ( sracky) na to ze by to nebylo nic mimoradneho Takhle se pozna clovek , kterej je posranej az za usima
To áno, ale po všetkých tých vyhláseniach, anketách, pochvalách, predvádzanej hre a gólových i bodových prídeloch by to bolo určite obrovská aj keď možno len vnútorné sklamanie, to nemôžeš poprieť.
Já jasně řekl, že to bude nejlepší sezóna, pokud vyhrajem všechny tři trofeje. Pokud nevyhrajem všechny tři nebo dokonce žádnou, tak logicky nebude (takže žádné "propadák v nejlepší sezóně" apod.) a bude to, řekněme, podobné jak v sezóně 1999/2000.
Zklamání pochopitelně, stejně jako zklamání před rokem a před dvěma a před šesti, před sedmi a tak dále...
Každopádně budu na tento tým moc hrdý, i kdybychom již nevyhráli ani zápas.
Samozrejme, len som konštatoval pre úplnosť. Nemám rád, keď deti/ktokoľvek rozpitvávajú nejaké veci zbytočne dlho, pri jasnej formulácii by sa to nestalo, resp. stalo ale za to už formulácia nemôže, to je potom už ich mentálny problém.
Já to formuloval jasně, stačí si ten můj původní příspěvek přečíst.
Jinak ještě bych dodal - v době nejvyššího náskoku Barcelony mě fcbéčko kritizoval za přehnaný pesimismus a opatrnost. Nikdy nepovažuju nic za vyhrané, dokud to není matematicky dáno.
Nj, ale nehovor, že to sebavedomie nebolo na vysokej úrovni. Keď ostatní fans United už spievali o titule, ja som bol rezerovaný a ako sa ukázalo, kríza prišla. Teraz to síce opäť vyzerá optimisticky, no nekričím hop, kým som nepreskočil. Nechcem ti vkladať do úst čosi, čo si nepovedal, no domnievam sa, že tvoja mienka zakladala na väčšej istote titulu nad Realom napr. Netvrdím, že ty, spanhel, jiří, Jakub a ďalší ste už "mysleli ako si ošaháte trofej" no pre niektorých to tak vyznievalo, najmä v časoch keď sa vám darilo.
Já si pořád myslím, že na titul máme nejvyšší šance, čtyři zápasy po clásicu by se měly vyhrát - můžem si dovolit prohrát s Realem třeba o dvacet gólů, tak obrovsky důležitý byl ten vyrovnávací gól Henryho.
A nevím, proč bychom nemohli být optimisti, pět kol do konce, náskok čtyř bodů, finále poháru a semifinále LM. A to vše se skvělým fotbalem. Málokdo by měnil...
Ja by som tiež nemenil, samozrejme. Inak pramení to asi z toho, že ten optimizmus tu nie je len zopár dní či týždňov, asi o to ide. Ale nechajme to tak, chápeme sa, nie je potreba o tom viac hovoriť. Niekedy inokedy na inú tému.
Jinak byl bych plně spokojený s tříbrankovým náskokem, který vidím za určitých okolností (rychlý gól, střelecká pohoda) reálný. Jelikož nepočítám s tím, že udržíme nulu, dvoubrankový by nemusel být dostatečný.
Barcelona
Zničíme Chelsea, 3:0
newem jak vy ale mne sa zda ze bosingwa je este zraneni tak uvudime
Fandím fotbalu a tradici, takže Barcelona tipuju doma 2:0 Henry, Henry
Rozhodně se Barcelona nemusí bát antifotbalisty Lamparda
Co je na Lampsovi tak antifotbaloveho?
1:1 Messi-Drogba
1:1 Messi-Drogba
Titi dúfam zařádí
Lamaprd se na Nou Campu beztak ani nedostane ke střele, náš střed zálohy jeho snad jedinou přednost zkušeně eliminuje.
Pamatuješ jak ten antifotbalista vyjebal s celým Nou Campem, když srovnával před dvěma rokama na 1:1 nezapomenutelným obloučkem?
Myslíš ten moment, jak se mu nepovedl centr?
To bylo hodne ubohy
ale vtedy si sa nesmial
vtedy som sa opravdu nesmial, to máš pravdu
Tak jako tak, nasrat to muselo
Inak z toho miesta sa v podstate ani nič iné robiť nedalo, jedine že by loptu zatiahol do stredu a to by bol už iný príbeh...
no ty to vies urcite najlepsie ze co to bolo ci center alebo nie..
a najviac s tym sasom v brane
0:2 Drogba, Ivanovic
3:1 Messi, Henry, Iniesta - Drogba
5:5
4:1. Hiddink je skvělý ve všem, jen ne v defenzívě. To se musí proti nejlepší ofenzívě na světě zákonitě projevit.
Už se těším na Čechovy taktické odkopy na tribunu.
já osobně si přeju, aby se Petr neztrapnil, takže doufám, že goly půjdou přes Terryho a tak, aby s tím už Čech nic nezmohl
já mám Čecha taky pořád vcelku rád. Sice mě sere ten humbuk, co kolem něj je, ale za ten on primárně nemůže.
dufam ze vas vychyta a budes zase plackat
Pro mě vcelu bezpředmětný zápas. Dokonce ani atmošku před ním nedokáží fandové Chelsea udělat ....
Aspon nebudes tak nastvanej az vypadnete.
Jo jo, zápasy s ropným klubem jsou už ohrané, taky mě to nějak zvlášť nebere, zvlášť před El Clásicem....
tak me letos LM nebere sama o sobě. Fakt nevím, čím to je, ale letos je liga 90 % mého cíle. Ostatní je ten zbytek.
Naopak bych nesouhlasil, že nemají zápasy s Chelsea prestiž. Naopak bych řekl, že za dob murhovna to mělo velkou šťávu. Tenkrát hráli hovno, ale vyhrávali. Letos hrají fotbal, ale zase ta soutěživost pro mě trochu odešla
Tak hrajeme proti nimi skoro každý rok, jak jsem řekl, pro mě je to ohrané. Ligu mistrů, stejně jako každý rok, určitě řadím pod La Ligu, na druhou stranu je potřeba ukázat Anglii, kde se hraje nejlepší fotbal.
prosím Tě..., většině lidí tady je jasný, čím to je
tak samozřejmě mám po těch dvou titulech antikrista na ně velkou žízeň. Každopádně to samé jsem psal celou tuhle sezonu, projeď si diskuse
už dlouho jsem se chtěl zeptat...proč se říká Realu antikrist?
pracovní označení
bude to demenciou nektorych uzivatelov
ve tvém případě samozřejmě potrefená husa zahejkala
však já vím , španělské diskuze čtu, ale byla to narážka na to, že letos chybí v LM AC, a proto Tě letos nebere sama o sobě
no, tak mi to došlo, ale že to trvalo, co? Já to odvodil od toho, že na tvůj příspěvek reagoval další fanda ACM, tak to mě trochu navedlo ... Musíš být teď ke mě shovívavý - jsem po dobrém obědě a mám siestu
za ten "bezvýznamnej klub" si to s tou shovívavostí ještě rozmyslím . takhle Katalánci splácí Milanistům přízeň
ale, tak nedělej Bardotku, vždyť víš, že jsem myslel Slávii
jo a teď jsem asi pochopil, jak jsi to doopravdy myslel - jako že nějaký bezvýznamný klub tam teď chybí, ne?
murhovno mas akurat v hlave
Ajeje, někoho se dotkla urážka jeho idolu.
no a? tak mu to hned neber! Mne se taky dotkne kdyz nekdo nadava cechovi a mymu brachovi. Tak jeho se dotklo ze nadava mourinhovi.A nakonec, co nakej jiri-fcb bude nadavat fotbalovymu trenerovy kterej vyhral LM?
nj asi tak
zase idol by som nepovedal.. ale tak patri k mojim oblubencom.. Som zvedavy co by ste pisali keby sem dam neco podobne na Messiho..
Nic, protože ty jsi mi ukradený.
zaujimave ze aj tak na mna stale reagujes
Tak se na nej uz vyser az na tebe bude ted reagovat. On chce bejt proste borec a musi mit posledni slovo
Na tohle nereaguj, je to naprosto cilene psane, aby to nekoho nastvalo, stejne tak ty kecy o hnusnym fotbalu a o tom ze ted hraje Chelsea hezky, jediny cil je vytocit fanousky kterym se libil fotbal por Josem
chelsea je fotbalovej (!) klub!
Budou hrát Xavi s Iniestou spolu ve středu zálohy ?
spolu jim to moc nejde, ale asi to tak dopadne
nejde? jako jejich efektivita se trosku vytraci pokud andres nenastoupi vlevo to ano, ale MOC NEJDE?
Snad ne, proti Chelsea pod Mourinhem by to připadalo v úvahu, protože v té době byli zalezlí v jedenácti mužích na vlastní polovině a skoro nevyráželi dopředu, takže čím více kreativních hráčů na hřišti, tím lépe. Proti Chelsea za Hiddinka bych nejradši viděl ve středu zálohy Xaviho, Gudjohnsena a Yayu.
Já bych radši Keitu.
Henry i Iniesta budou určitě hrát, takže je jasné, jak to dopadne.
Toho se právě bojím.
A proč? Vzdyt ve stejném složení jsme Bayern vyklepli 4:0 a ten se stylem hry od Chelsea zas tak moc neliší, i když Chelsea je samozřejmě o stupen těžší soupeř.
Uvidíme, já bych radši šetřil Xaviho na El Clásico, proti Vale mi připadal nějaký unavený.
Byl kartu od stopky, mylsím že hrál moc opatrně.
Jenže Bayern nastoupil s obranou, s kterou by si věděly rady i České Budějovice.
Každopádně se mi líbí Messiho vyjádření. Ještě kdyby mu to takhle šlo na hřišti ...
to jsi myslel jak?!
normálně - že mu odešla forma
Nemůže hrát pořád fantasticky.
tak samozřejmě. Já mu nic nevyčítám. Spíše jsem si jen tak povzdechnul, že zrovna teď ho budeme potřebovat nejvíc
Jediný komu bych gól za Barcelonu vyloženě od srdce přál by byl Gudy.
*když už by to muselo být
ten ked da gol tak to uz bude vazne nekde napisane vo hviezdach .. ale nic proti nemu
Asi tak... Jeden z mála sympatických hráčů
Jednoznačne Henry, aj hattrick
No neříkej mi, že budeš fandit FCB, takhle si mé sympatie (né že by ti na nich záleželo) pro středu proti Wengerovcům moc nezískáš
Bohužiaľ. SP je pre mňa hlavne Barca od malička, a Titi je pre mňa "poloboh", takže inak nemôžem, chcem ich vo finále, nehľadiac na výsledok anglického semifinále.
oba matche 1:1 a oba goly da za cfc lampard a za barcelonu messi a pak budou penalta ty tipovat nebudu (to nejde)
Neuveritelne http://www.youtube.com/watch?v=GjtY2HhAe2s
moc moc dobrý
ty první sou docela borci
to v case 3:50 nebol ziadny miss - to bol predsa zasah
Nejlepší video svého druhu
brutalne
To s tým vtákom....
Takých už bolo... napr. http://www.youtube.com/watch?v=hFdICYKCnck&NR=1
Chelsea by se měla hlavně soustředit na uhlídání Iniesty..
Messi je trošku z formy a Iniesta ted táhne Barcu
Pravda, už som to poobede tlmočil talkersovi, no ten asi na linke s Hiddinkom nesedí.
Barcelona
To vyhraje,myslím LM
pred 2 tydny jsem nepochyboval o postupu barcy ale po sobotnim utkani s valencii jsem znejistel messi nic moc nepresne nahravky eto´o skoro neviditelny jediny dobry se mi libil henry a iniesta a este puyol velmi slabe asi nestiha a valdes nwm nwm ale i presto doufam ze se daji nejak do kupy a zitra jich znici musi padnout rychly gol a darit se messimu a etoovi a je to tip 3:0
MESSI ŽE JE Z FORMY HM TAK POČKEJ NA ZÍTŘEK A PAK NECO PIŠ-ONE REAL.bARCA NENÍ MESSI ALE HRAJEME JAKO CELEK A TO JE PAK TO CO PŘEDVÁDÍME.JEDEN HRÁČ NEZMŮŽE NIC..POKUD CHELSEA NEUHRAJE NĚCO NA NOU CAMPU TAK DOMA SE JI TO NEPOVEDE.DOMA DOBŘE NEHRAJÍ..A ČECH JE JEJICH SLABINA.
Nejsi trochu omezenej? ...
To že je Messi z formy přiznávají i jedni z nejinteligentnějších barca fans tady na foru viz..
jiri - fcb27.04.2009 15:12
Každopádně se mi líbí Messiho vyjádření. Ještě kdyby mu to takhle šlo na hřišti ...
jiri - fcb27.04.2009 15:51
normálně - že mu odešla forma
spanhel27.04.2009 15:28
Nemůže hrát pořád fantasticky.
TO ŽE SE MU NEPOVEDL DRUHEJ POLOČAS NA vALENCIÍ NEZNAMENÁ ŽE JE Z FORMY..
Radši otevři oci a podívej se kdo to psal
TROCHU NESLEDUJEŠ ALE NEVADÍ..
ok, omlouvám se
NE V POHODĚ A JAK TO ZÍTRA DOPADNE...
můj odvážný tip (spíš přání) je 4:0
NEVĚŘÍM ŽE CHELSEA DÁ GOL A POKUD BUDEME HRÁT STANDARTNÍ POLOČAS VE SVÉM TEMPU TAK SE MOC NEBOJÍM..HLAVNĚ A´T NEDOSTANE ALVES A PUJOL ŽLUTOU KARTU..
One-Real
27.04.2009 18:02
Chelsea by se měla hlavně soustředit na uhlídání Iniesty..
Messi je trošku z formy a Iniesta ted táhne Barcu
Drogba šupne dva góly a je to
Může zítra hrát Puyol? Podle mě ano, podle některých zase ne...
ZÍTRA ANO ALE POKUD DOSTANE KARTU TAK NEPOJEDE NA CHELSEA
Vypni ten caps, nedá se na to koukat
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele