Messi připustil, že po mistrovství světa v Kataru zváží, co dál

28.03.2022, 12:38
Aktuality
Lionel Messi (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (185)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Užij si zasloužený důchod.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrat mundial pro nej musi bejt vsechno. Jsem zvedavej jestli se mu to uz letos povede.

Reagovat
ttopi

Nepovede, protože je na to až moc tlak. Mělo to vyjít s tím Německem, to by ale nesměl být Higuain kopyto.

Reagovat
technecium

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
smazaný uživatel

Však tam Messi sám spálil tutovku.

Reagovat
ACSeRw!n

+ ten trestnak nakonci.. to se musi davat.. Messi repre Argentiny jen rozesral a bez nej by bylo lip

Reagovat
smazaný uživatel

Primak že 40 metrů, jasný gól no cringe

Reagovat
Konspirator

Reagovat
JacoBee

Reagovat
Neutron

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Free_player

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Majk91

Reagovat
Lemiux66

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Igli

Reagovat
Beči

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Nepovede

Reagovat
r.mrazik

Nevyhrál v nejlepších letech, nevyhraje ani teď, když mu bude 35

Reagovat
patas92

Argentinci mají teď lepší tým než v Messiho nejlepších letech a on v repre hraje furt dobře. Tím neříkám, že to vyhrajou

Reagovat
r.mrazik

tyjo,to je docela odvazny tvrzeni...kdyz si vezmu soupisku 2002 nebo 2006

Roberto Abbondanzieri, Roberto Ayala, Nicolás Burdisso, Gabriel Heinze, Lucho González (17. Esteban Cambiasso), Javier Mascherano, Juan Román Riquelme, Maxi Rodríguez (75. Lionel Messi), Juan Pablo Sorín, Hernán Crespo, Javier Saviola (59. Carlos Tévez) ...sestava,kdy dali srbsku 6:0 a vypadli ve CF na penalty s nemci

Reagovat
smazaný uživatel

to byl tým bohů, kromě trapného Heinze

Reagovat
patas92

To snad ale nebyly Messiho nejlepší roky

Reagovat
r.mrazik

to mas pravdu,jsem hodne v minulosti

tak co treba finale 2014? a hraci

Sergio Romero, Pablo Zabaleta, Hugo Campagnaro (46. Fernando Gago), Federico Fernández, Ezequiel Garay, Marcos Rojo, Javier Mascherano, Maxi Rodríguez (46. Gonzalo Higuaín), Ángel Di María, Lionel Messi, Sergio Agüero (87. Lucas Biglia)

Reagovat
patas92

No to je třeba hrozně tragický tým

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Kromě Mascherana tragická obrana i záloha.

Reagovat
r.mrazik

no...ne

a hrali finale..

Reagovat
Eichel

A pamatáš si aj na tie výkony ktoré ich dostali do finále?

Reagovat
r.mrazik

popravde ne, stejne jako si nepamatuju zadny jiny tym krome Francie 98

Reagovat
Eichel

, lebo ja mám len zafixované, že to bol herne fakt otras... výsledkovo to nejak držalo ale oči z toho riadne boleli a najlepším hráčom bol Di Maria. Len vo finále mi prišli vyslovene dobrí.

Reagovat
r.mrazik

Já bohužel fakt nevím. Z MS fakt jen ta Francie...Owen a Bergkamp...hmm..a pak jak naložili Němci Brazílii.

Ostatní mlha

Reagovat
PP

Reagovat
patas92

Však to ani není sestava co hrála finále

Reagovat
r.mrazik

no a? byli soucasti tymu...nechtelo se mi hledat,kdo byl vykartovany na finale

Reagovat
smazaný uživatel

No jako úplně topovka to fakt není, byly tam lepší soupisky.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
fenixLFC

to je vyslovene otoceny obrazok kresby toho kona kde vzadu by bol totalny odpad a vpredu svetova kresba ten tim bol hrozny, jedine co to zachranovalo bolo ze mali poltucta svetovych hrotakov z ktorych ale vacsina (na cele s aguerom) bola v reprezentacii na urovni balotelliho v liverpoole

Reagovat
r.mrazik

za cely turnaj dostali 4 goly a z toho jeden ve finale v prodlouzeni...4x udrzeli ciste konto

docela slusny na totalni odpad a tragickou obranu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

ved to bol vyslovene zazrak kde treba hrozne ocenit trenera. ale individualne ten tim bol proste priemer

Reagovat
r.mrazik

to je pokazde neco...jednou trener,pak spoluhraci...

Reagovat
fenixLFC

tak ideal by bolo keby mali oboje ale nemali. za maradonu nemali kvalitneho kouca, za sabellu ci kto to vtedy bol to bolo najma o nom nez o tom ze by mal individualne kvalitnu defenzivu

Reagovat
patas92

Tak Sabella z nich vymačkal maximum, co se výsledku týče. Ale jinak mi ten tým nepřišel nic mic

Reagovat
pingla

Reagovat
kattos

No, rozhodně to není silnější než současný rok

Reagovat
r.mrazik

kvalda proti kolumbii

Emiliano Martínez, Germán Pezzella, Marcos Acuña, Gonzalo Montiel, Lisandro Martínez, Alejandro Gómez (80. Lucas Martínez), Ángel Di María (69. Nicolás González), Lucas Ocampos (58. Maximiliano Meza), Giovani Lo Celso (80. Emiliano Buendía), Guido Rodríguez, Lautaro Martínez (69. Paulo Dybala)

proti venezuele

Franco Armani, Nicolás Otamendi, Nicolás Tagliafico, Germán Pezzella, Nahuel Molina, Leandro Paredes (88. Guido Rodríguez), Joaquín Correa (64. Ángel Correa), Rodrigo De Paul, Alexis Mac Allister (70. Ángel Di María), Lionel Messi, Nicolás González (88. Lucas Boyé)

ze by to byl nejaky zazrak...

Reagovat
kattos

+ - stejný. Lepší obrana, horší útok, lepší brankář.

Reagovat
r.mrazik

nu dobra

Reagovat
Svatej

to mi přijde dost meh

Reagovat
r.mrazik

tak vidis, me prijde meh zase ta dnesni argentina

ale ono to je jedno, treba podle jmen uzasna generace belgie nevyhrala nic...tihle byli ve finale MS

Reagovat
Svatej

Však jsem reagoval na tu současnou argentinu, nebo ne?

Jinak pochopitelně souhlas, už to nevyhrála spousta skvělých týmů

Reagovat
r.mrazik

moc diskuzi...moc reakci...

Reagovat
Svatej

ale zas vyváženější

Reagovat
smazaný uživatel

Campagnaro ten byl v Neapolské obraně zvíře

Reagovat
Messiáš

To bych se nebál říct, že teď mají lepší tým. Martinez, ale vlastne i jakákoliv další volba Musso, Rulli jsou lepší než byl Romero. Montiel/Molina-Foyth možná slabší než Zabaleta, ale nijak zavratne Romero, Otamendi lepší než Fernandez s Garayem, Acuna i Tagliafico lepší než Rojo. Mascherano byl vyjimecnej a urcite je lepsi nez Paredes, ale motor soucasne Argentiny je hlavne De Paul, ktery je skoro bezkonkurencni. Papu Gomez, Di Maria, Lautaro, Messi.

Za me to fakt vypada o dost lip nez v 2014

Reagovat
LeonardoUžoa

Je až strašlivé, jak dlouhé roky tam byl jedničkou Romero.

Reagovat
Messiáš

Tak ono je tam bota tlacila i dlouhodobe. Ustari mel byt ten brankarsky zazrak, ale poradne se neprosadil v Getafe, tak tam byl po Leo Francovi ci Abbondanzierim, prave Romero. Nejakou dobu urcite opravnene, ale prislo mi smutny, ze dvojka v United tam mela takhle neotresitelnou pozici. To same platilo na minulem MS pro Caballera a City, ktery ted se stridal vzdycky s nejakym lojzou z domaci ligy. Ten rozdil v kvalite je ted obrovsky.

Reagovat
Y.N.W.A

jenomže ani na jednom z těchto MS neměli trenéra, teď ho mají

Reagovat
smazaný uživatel

Nemá na to tým. V roce 2022 už jeden hráč turnaj vyhrát nedovede.

Reagovat
madridcan

No čo asi? Vyletíš, skončíš v repre a vrátiš sa ako bumerang, keď budeš cítiť trofej

Reagovat
smazaný uživatel

Takže po základních skupinách 5. konec reprezentační kariéry a pak se uvidí.

Reagovat
ttopi

Za posledních 12 let platí, že pokud Mesi za reprezentaci skoruje, ta neprohraje. Navíc mají teď šňůru 30 zápasů bez prohry.

Takže vlastně stačí jen aby v každém zápase dal gól

Reagovat
madridcan

Preto vždy radšej takticky odjebe penaltu

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Pablos

No záleží jestli Argentina nevyhraje.. a končíš, jako vždy.

Reagovat
blaugrana

Keby to klaplo a dokazal by na konci kariéry urvat vytuzene MS, tak by to bol nadherny pribeh.

Reagovat
Salfovic

Navíc by pak vyhrál další zlatou mičudu, z čehož by dost lidem jeblo.

Reagovat
blaugrana

A stal by sa neoddiskutovatelne najlepsim na svete ever.

Reagovat
smetos

CR7 bude vzdy lepsi

Reagovat
Al Capone

Tak to je snad jednoznačný. Jako jo, Messi je talentovanější, ale to je tak vše.

Reagovat
ttopi

Reagovat
technecium

To asi toho Brazilskyho Ronalda nehodnotis moc vysoko. Taky mel jen talent.

Reagovat
Mercury

you wish

Reagovat
asskicker

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Majk91

Reagovat
Registrujisejenproto

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Gazdo

Reagovat
smazaný uživatel

V padání určitě

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
ttopi

7 stačí, to nikdo nepřekoná

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Maximm9

Kdyby mel Ronaldo kolem sebe takovy tym v repre, tak to MS uz vyhral 2x

Reagovat
patas92
Reagovat
mistr129

Ježíš to i ti Chorvati v Rusku měli snad lepší sestavu

Reagovat
fenixLFC

toto je naslapany tim hej

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Konspirator

Ten Rojo

Reagovat
technecium

Bruno Fernandes, Joao Felix, Bernardo Silva - Ronaldo

To je strasne slaby tym, ze?

Reagovat
Greny

Portugalsko ma ted asi nejlepsi generaci co kdy melo ... a placa se v barazi v cele s Ronaldem

Reagovat
technecium

jasna vec

Reagovat
smazaný uživatel

Nemá, v dobe Figa, Deca, Carvalha, madého CR7 mali lepšiu.

Reagovat
Konspirator

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Reagovat
Cotton

nechápu, jak mohli ME 2004 nevyhrát

Reagovat
chavi.27

Tak to muzes rict i o nasich...

Reagovat
ACSeRw!n

jednoznacne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fairplay

Reagovat
Nihilister

Reagovat
atlee

Ano + veterán Rui Costa. V tej dobe ich repre navyše ťažila z dobrej zohratosti hráčov z našľapaného Porta.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kattos

Ale co si budem, rozhodčí je dost pojebal proti těm Srbům

Reagovat
Eichel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
pingla

za výkony všech hráčů může Ronaldo, aha

a za ten pojeb od rozhodčích proti Srbům asi taky

Reagovat
Maximm9

Oni uz spolu hrali na MS ?

Reagovat
smazaný uživatel

2018: Messi, Di Mária, Aguero, Dybala

2014: Messi, Di Mária, Higuaín, Aguero

2010: Messi, Mascherano, Tevéz, Milito

2006: Messi, Riquelme, Aimar, Crespo

A mnohí ďalší napr. Cambiasso, Zanetti, Heinze, Sorin atd, atd, atd ....

Reagovat
smazaný uživatel

Di María, Aguero, Higuaín, Dybala - všichni v repre dřevění jak lopaty

Reagovat
smazaný uživatel

Nebýt di Maríi, tak Messi nemá žádnou repre trofej.

Reagovat
smazaný uživatel

To je možné, ale na MS vždy hrál jak Ladislav Krejčí starší.

Reagovat
technecium

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Majk91

Reagovat
smazaný uživatel

By mě zajímalo, kde se tyhle retardovaný reakce berou. Messi hrál 4x finále CA, 1x MS a 1x Olympiády. Argentina 2x finále vyhrála 1:0 v obou případech po góle Maríi a 4x neskórovali a prohráli. Strašně složitý.

Reagovat
Majk91

Úspech tímu závisí od všetkých hráčov ktorí sa dostanú na ihrisko

Reagovat
alcantara

Futbal hra len jeden hrac a do toho finale boli priamo dosadeni, uz je mi to jasne.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě by jen zajímalo, jak se schovávání za tenhle alibismus vylučuje s tím původním příspěvkem. A evidentně taky nikdy nikdo nemá na úspěchu větší podíl než zbytek týmu, už je mi to taky jasný.

Reagovat
alcantara

Ked napisem nebyt Messiho, nema Di Maria ziadnu trofej, co sa zmeni? Di Maria mi do toho Klokanovho vypoctu nesedi, to je pre mna nezmysel. Nechapem, preco vytahujes podiel na uspechu zrovna pri Messim, kedze hlavne Cope mal podiel evidentny, mozno aj najvacsi. Nebol to treti brankar, aby sa to pri nom riesilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je jasný, jak jsem to myslel, ne? Ten tým měl vždy na finále s Messiho velkým podílem, ale bez di Maríi jakožto střelce rozhodujícího gólu to nikdy nedotáhli do vítěznýho konce. Přijde ti ten poslední krok jako málo? Bez něj jsi jen finalista, ostatní vždy selhali, zrovna Leo měl na kopačce gól proti Německu a netrefil bránu. Navíc jsem to od začátku vůbec nemyslel jako rýpanec proti němu, jen ten jeho výčet hráčů byl úplně mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
madridcan

Jáj, že takto funguje. V opačnom prípade nie. Hovor hneď

Reagovat
smazaný uživatel

Zato Messi na MS žiaril 19 z / 6 gólov

No a pozrime sa komu ich Messi dal:

2006 v skupine Srbom v zápase ktorý skončil 6:0

2010 ani jeden

2014 v skupine Bosne, Iránu a Nigérii 2 kúsky

2018 zas len v skupine Nigérii

Ani jeden vo vyraďovacích bojoch. Naozaj obdivuhodný prínos pre Argentínu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo má 7, úžasné. Cahill, Skuhravý a Donovan mají 5, takže jsou jenom o kousek horší hráči než Messi a Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

CR7 nemá nijak oslňujúce štatistiky na MS 17/7 to je pravda, ale má o 2 zápasy menej ako Messi a dal hattrick Španielom

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Messiáš

Coz byl zapas ve vyrazovacich bojich, ze ?

Reagovat
smazaný uživatel

to už se nesmí říkat

Reagovat
Greny

Skuhravýmu na to stačilo jedno MS ne?

Reagovat
Puskas

Vlastně 2 utkání.

Reagovat
smazaný uživatel

2010 - Higuaín 4 góly, Tevez 2, Messi 0, ale ako myslíš.

Reagovat
fenixLFC

rozdiel je v tom ze sucasne portugalsko ma svetovu triedu skoro na kazdom poste. je necpohopitelne ako s takym kadrom nie su schopni postupit priamo alebo byt vo finale eura. naproti tomu argentina mala v psoeldnych rokoch vzdy kvantum skvelych utocnikov, ale ked ti v obrane hrali rozni garayovia alebo demichalisovia tak to finale je proste zazrak

Reagovat
smazaný uživatel

Že nepostúpili priamo, tak to je hanba, o tom žiadna reč, no vtedy mali obranu lepšiu ako je teraz, to som presvedčený.

Reagovat
smazaný uživatel

No to si teda nemyslím, že súčasná repre má na túto Scolariho zostavu:

Ricardo

Paulo Ferreira, Andrade, Carvalho, Nuno Valente

Rui Costa, Maniche

Figo, Deco, Ronaldo

Nuno Gomes

Reagovat
Messiáš

Je to srovnatelny.

Patricio,

Cancelo, Dias, Pepe/Inacio, Mendes/Guerreiro

Renato Sanches, Fernandes, Bernardo Silva

Jota, Ronaldo, Felix/Leao

Z toho jde fakt strach a v obrane a mozna i v brane mi prijdou silnejsi. Byt Ricarda a jeho chytani a kopani penalt jsem zral

Reagovat
Konspirator

Veron

Reagovat
Messiáš

Atd, atd.. v roce 2006 Messiho Pekerman ani moc nestavel, hral vepredu Tevez s Maxi Rodriguezem, obcas se tam mihnul i Saviola tusim. Aimar odehral par zapasu, vzdy jako stridajici hrac. Libi se mi ten duraz na ofenzivni cast, kde krome dreveneho Higuaina, nikdy nikdo nerozporoval, ze Argentina ma spatne hrace v ofenzive, ale post Riquelme zaloha, kde mel obcasne zablesky akorat Banega, mnohdy tragicka obrana, ktera byla postavena na borcich jako Demichelis, Burdisso, Rojo, Campagnaro, Fernandez, tebou zmineny Sorin a celkove absolutne nevyvazena struktura tymu casto zavisela jen na tom, co Messi vymysli.

Soucasny tym je mnohem lepe vyvazeny, na papire se da treba v nejakem fantasy modu poskladat i lepsi sestava > ostatne dost to charakterizuje ten tvuj Dybala, ktery na MS 2018 odehral snad jeden polocas a misto nej tam byl Meza, Pavon nebo Salvio (to se ti hadam tolik nehodi ). Nicmene, i soucasny Dybala, ktery na papire vypada jako hvezda, co muze Messimu pomoci dost mozna nedostane na MS pozvanku. Skutecni lidri jsou jini hraci

Reagovat
smazaný uživatel

To by musel proměnit penaltu proti íránu, aby potom nehrál a nevypadl s Uruguayí, ale měl Rusko

Reagovat
smazaný uživatel

Má lepší tym

Reagovat
Maximm9

Borci rika vam neco slovo ironie ? Kdybych to vedel, tak to ani nenapisu, na druhou stranu se tady celkem bavim, jake statistiky z vas lezou

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
ACSeRw!n

Messi uz na to nema fyzicky.. v zapasech nestiha.. tohle MS bude jeho posledni turnaj a pak logicky konec kariery.

CR7 > Messi

Reagovat
JacoBee

Nevím co je větší sračka. Jestli tohle a nebo tvůj komentáře, že je fail protože trestňák ze 40 se MUSÍ dávat

Reagovat
John Obi Mikel

Pokud začne dávat góly taky v play-off v klíčových zápasech, tak šanci mají.

Reagovat
kattos

Ted jsem to projel a je to fakt bída

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
kaja900

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pingla

no hlavně by měl začít bojovat pro tým a ne se v těch klíčových zápasech ploužit po hřišti a mít to na háku

Reagovat
mimi_united

Neviem myslím že v Katare budú úplne iný favoriti ako Argentína.

Argentína mi príde tak na úrovni Holandska, na tú úplnú špičku nemá (Nemecko, Francúzsko, Brazília...).

Reagovat
dextroza_m

Tak ale Holandsko může klidně Francii apod. porazit (asi ne porážet pravidelně), takže nevím, proč by nemohla i Argentina.

Reagovat
smazaný uživatel

Německo může Brazíli porazit klidně 7:1, nevím kde na ty předpovědi chodíš.

Reagovat
dextroza_m

A já si říkal, kde místní odborníci zase najdou šanci na Messi vs Ronaldo... No upřímně, nechybělo to.

Reagovat
kaja900

Nechápu že to furt všechny baví..

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Mönchengladbach

Vypadnou v OF proti Portugalsku, Messi v penaltovém rozstřelu posere vršovický dloubák.

Reagovat
Jordi Alba

Dodnes mi přijde, že ukončit klubovou kariéru 16.5. 2021 bylo prostě moc brzo, ale říká se, že skončit se má na vrcholu. Lionel The GOAT Messi, děkujeme za vše.

Reagovat
blaugrana

Na tomto MS uz aj obrana bude vyzerat ako tak Acuna-Foyth-Romero-Montiel...zaloha De Paul-Paredes-Martinez a spredu Leo, Angel, Lautaro a jedem

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel som si že PSG k messimu prikupi Ronalda a každému by sa splnil mokrý sen mať tieto dve žijúce legendy v jednom týme. Okrem toho by to bol skvelý marketingový ťah pre PSG.Ronaldo si však vybral v tejto sezóne tragický MU takže veľky návrat veľkého Ronalda sa nekonal. Fakt som zvedavý ako toto všetko ešte skončí a ako tieto žijúce legendy zakončia svoje famózne kariéry.

Reagovat
smazaný uživatel

Aby som bol uplne férový, Messi sa tiež nejako v podpriemernej lige neukázal

Reagovat
blaugrana

Kazdy si mysli, ze by to bol valec, pravda je vsak taka, ze by sa vpredu prechadzali, rozhadzovali rukami a absolutne by sa nehodili na dnesny atleticky futbal, co uz sa dostatocne ukazuje posledne sezony.

Reagovat
smazaný uživatel

To máš asi pravdu. Už majú svoj futbalový vek, na dnešný rychlý a fyzicky náročný futbal sa už nechytajú. Myslím že ich éra už bohužial končí.

Reagovat
blaugrana

Vsetko sa raz konci no...okrem mojej objemovky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jsemdement

Pritom by stacilo behat Leošku .

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
zlatan-legend

Jsi no.

Reagovat
REPLIKATOR

tak to jsem nečekal

Reagovat
smazaný uživatel

Pan legenda, kteremu chybi pouze to Mistrovstvi sveta, aby se stal GOATem ::thumbsup: Ronaldo uz mi pripada vycichly, jeho role se zasadne zmenila i v repre, ale ruku na srdce kdo by dokazal hrat na vrcholove urovni 20 let a vyhrat skoro vsechno co slo? Letos bohuzel hraje sracku, ale aby to bylo fer, tak Messi taky hraje strasne, navic uz od lonskeho roku jeste za Barcu, to byla hotova tragedie. Doufam, ze oba dohraji svoji karieru alespon dustojne a i v klubech, ktere maji misto v jejich srdcich priznejme si taky, ze nema smysl oba dva porovnavat, vzhledem k tomu ze jejich role jsou odlisne, i kdyz Roncek 14 let hraje na hrotu. Na to ze zbytek kariery tvoril hru hru a brousil lajnu musim rict, ze ma neskutecnou karieru, stejne tak jako Leos, ktereho jsem nesledoval tolik jako toho druheho. Zkratka, souboj obycejnych lidi, kteri si mysli ze vi kdo z nich je lepsi navzdy zustane folklorem mistnich diskuzi, ale ten zbytek vi, ze oba dva to jsou legendy, ktere uz nikdo nikdy neprekona

Reagovat
smazaný uživatel

Goat

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele