Messi nedal penaltu, Martínez čaroval. Argentina míří po bitvě s Ekvádorem do semifinále Copy América

05.07., 08:22
Aktuality
Emiliano Martínez, Argentina (© AFP)

Argentinci, úřadující mistři světa a vítězové posledního turnaje Copa América, v pátek večer na stadionu NRG v texaském Houstonu porazili Ekvádor 4:2 na penalty a postoupili do semifinále kontinentálního šampionátu. Zápas skončil v normální hrací době remízou 1:1, přičemž brankář Emiliano Martínez (31) musel zachraňovat své spoluhráče až v penaltovém rozstřelu, kde hned v první sérii neuspěl Lionel Messi (37).

Argentinci nenadchli, přestože v prvním poločase vedli poté, co Lisandro Martínez vstřelil svůj první gól za národní tým. Pro Ekvádor to byl dostatečný trest, protože měl několik šancí na otevření skóre.

Parta kolem kapitána Lionela Messiho po změně stran slevila na intenzitě a měla i štěstí. Ekvádor dostal příležitost vyrovnat z pokutového kopu po ruce Rodriga de Pauly. Enner Valencia, nejlepší střelec v historii Ekvádoru, sice oklamal Emiliana Martíneze, míč ale zamířil pouze do pravé tyče.

Statistiky zápasu. (©Opta by Stats Perform)

Když už se zdálo, že pro Ekvádor turnaj skončil, přišlo obrovské překvapení. V nastavení druhého poločasu vyrovnal hlavou Kevin Rodríguez. Gólová trefa vyvolala velké napětí, jelikož situaci analyzoval VAR. Moises Caicedo měl podle opakovaných záběrů zabránit Martínezovi v zákroku, nicméně zhruba po třech minutách byl gól potvrzen a zápas musel rozhodnout penaltový rozstřel. 

Je třeba poznamenat, že ve čtvrtfinále a semifinále Copy América se prodloužení nehraje. Pokud zápas skončí nerozhodně, přichází na řadu penaltový rozstřel.

Penaltovou loterii zahájil Messi, ale lobem ve stylu Antonína Panenky trefil jen břevno. Messiho chybu musel zachraňovat Martínez. Argentinský brankář potvrdil svou pověst experta na pokutové kopy, když chytil dvě penalty, které hrály důležitou roli v postupu jeho týmu. Rozhodující penaltu pak proměnil Nicolas Otamendi a poslal La Albiceleste do semifinále turnaje.

Ekvádor, který ve skupinové fázi turnaje vyhrál první zápas po osmi letech, se se soutěží rozloučil. Nadále tak platí, že kontinentální turnaj ještě nevyhrál.

La Tri neporazilo jihoamerického soupeře v Copě América už 23 let. Všechna tři vítězství v posledních letech přišla proti týmům ze zemí zóny CONCACAF, jako byla nyní ve skupině Jamajka. Argentina se v noci na středu 10. července utká v semifinále s vítězem druhého čtvrtfinále mezi Venezuelou a Kanadou.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz / Josias Pereira

Komentáře (170)

Přidat komentář
Smejkyfans

Vamos Argentina

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Pharrell

***

Reagovat
John Obi Mikel

Taky se musí po tom Ronaldovi a Costovi opičit

Reagovat
VTID94

Emi

Reagovat
sensei25

Tiez plakal?

Reagovat
Grupma

Ne. Ale udělal si selfíčko s brankářem.

Reagovat
Pinturicchio

Druhy turnaj, ve kterém tenhle trapak zachraňuje prdel vycpelemu Messimu.

Reagovat
fabec1222

Zase je vidět ten rozdíl mezi ním a Ronaldem...Ano, Ronaldo udělá chybu, ale hned se z ní otřepe a dokáže jí za moment napravit. Za Messiho to musí zachraňovat jiní...Což v podstatě symbolizuje jeho celou kariéru, kterou má takovouhle hlavně díky svým spoluhráčům, kteří hráli pořád na něj.

Reagovat
Kejza

Reagovat
mistr129

Ronaldo vychytal Šeškův nájezd?

Reagovat
Benfica

Tuna sa musim Messiho zastat, lebo to iste plati pre Ronalda.. vlastne pre kazdeho hraca a vlastne v tom je sila timu, skusit zachranit tazku situaciu, ktoru moze sposobit aj najlepsi hrac celku.. lebo stava sa..

Btw ako mal Messi zachranit nepremenenu penaltu v roztrele?

Reagovat
Pinturicchio

Začít brečet jako vždycky a chtít druhý pokus.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
10adam

Reagovat
Raffaello

Reagovat
Batigol

Ty osle a jak to měl asi napravit? Hrálo se ještě potom? Furt nějaký srovnávání... Já nechápu, že srovnáváte něco co nejde srovnat... Ronaldo je skvělý fotbalista který si všechno vydřel, jeden z nejlepších zakončovatelů v historii(spíše nejlepší), ale Messi je prostě úplně jiný vesmír fotbalově

Reagovat
Novak.Usykovic

Zase další anonymní kokot, co se musel z ničeho nic vyrojit a zakomplexovaně kritizovat Messiho, když začala Copa.

Messi - 1 World Cup a 1 finále

CR7 - 00000000000 NIC

Reagovat
kaja900

"Zase další anonymní kokot, co se musel z ničeho nic vyrojit" od tebe to zní vtipně

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Beči

Reagovat
Unai

Reagovat
Cotton

Co měl jako dělat? Jít kopat ty další penalty?

Reagovat
andrew96

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
imp.

Reagovat
Patt

Messi svou osobností dokáže z průměrného týmu udělat šampióny. GOAT.

Reagovat
Benfica

To oni nemaju predlzenia ako v priatelskych zapasoch? sranda

Reagovat
Seydou Doumbia

prodloužení je ztráta času, lepší je jít hned na penalty

Reagovat
Benfica

V priatelskych zapasoch a sranda cupoch ano

Reagovat
Seydou Doumbia

i na top turnajích...akorát to zvyšuje šanci pro favorita a to je gec...nedokážeš porazit slabšího v 90 min? fajn tak penalty a trochu loterie, cmon

Reagovat
Benfica

Na top priatelskych turnajoch ano na vsetkych top turnajoch sa predlzenie hra normalne, aj na Afcone

Ale chapem, pri tom zaujme divakov by na dnesny zapas pri tom riziku, ze to bude o 30 minut dlhsie neprisiel skoro nikto

Reagovat
Seydou Doumbia

ale notak pane Benfico, nehrej semnou tu hru

na všech top turnajích bych hral bez prodlužka, top týmy by to víc lakalo vyhrát zápas v 90 minutách, takhle se někdy spokojí s remízou, protože ví že mají dalších 30 min ničit slabšího prostě mi to příjde atraktivnější, neotáčej to na něco co jsem tu nikde nepsal

Reagovat
Benfica

Keby to platilo pre vsetky turnaje tak ok, ale takto je to len nico ako Taça da Liga v Portugalsku.. uz ani neviem naco sa to vobec hraje.. nepoznam ziadnu top sutaz, kde vypustili predlzenie..

Btw nerozumiem preco comnebol tlaci na to aby sa to hralo mimo ich uzemie na najvacsich stadionoch a tlaci sa na prestiz.. a vo finale, zistis ze vacsina stafionov bola poloprazdna, na vsetkych zapasoch takmer mrtva atmosfera (teda v US je aj na NFL lepsia a to tiez nie ke ziadne terno).. a este aj vypusti predlzenie, cim ten turnaj priblizujes skor nejakemu pripravnemu turnaju na MS ako hodnote aku ma trebars Euro..

O LN haters hovoria, ze su to pratelaky, ale aj tam to predlzenie je.. co je potom Copa..

Reagovat
Seydou Doumbia

Kde se vzal narativ že prodloužení = dobrý turnaj? Respektive kdyby nebylo prodlužko tak to znehonocuje kvalitu turnaje? To je na každého uvážení zda dá prodlužko do svého turnaje nebo nedá. Myslím že i co se týče regenerace by bylo fajn ty prodlužka zrušit, akorát zbytečně dalších 30 min trpíš. Ale vím o zdraví hráčů nejde.

Tak pro USA to byl test před MS a asi i nějaký fanouškovský test. Prestiž a reklama JA turnaje v USA je taky super. To že tam nechodi lidi je druhá věc. Ono ale není moc bohatých bolivijcu, venezuelčanu, ekvádorcu, panamanu a podobně, aby si mohli dovolit cestovat ze své země do rozdělených státu na fotbal. To není Evropa. Za mě atraktivitě turnaje dodalo to že to spojili s dalším kontinentem se kterým sousedi. Občas to dát do USA nevadí, ale většinu těch Copa turnaju bych pořádal na svém kontinentu. Pro bohaté evropany vždy bude jednodušší cestovat po kontinentu za fotbalem než pro týmy z JA/SA. Plus rozdělené státy nemají tu auru že fotbal = stadion, protože oni tam mají ty své nej sporty jako nfl, nba, nhl, mlb.

Reagovat
Benfica

No ja len dufam, ze o MS bude zaujem vacsi

Reagovat
El Cid z City

To doufat fakt nemusíš, mundial je nejlepší sportovní akce vůbec. Stačí si vzpomenout na rok 94, super mistrovství.

Reagovat
Allianz_Arena

Dlouhodobě se tady snažíš Copu shazovat, důvod asi není důležitý. Mimochodem postupně degradované je také ME, letos je to opět hrůza. MS se žádný z těchto turnajů ani nepřibližuje.

Reagovat
El Cid z City

MŠ je absolutně jiná liga samozřejmě.

Reagovat
Seydou Doumbia

Jako na to jak byl Katar hejtovaný tak to zvládli skvěle, nebyl žádný problém. A dokonce tam při každém rohu soupeře nebyl zakelimkovaný celý okruh okolo hráče, ale tak víme čím to v Kataru je žejo.

Reagovat
El Cid z City

Jo, hlavně bylo super, že to bylo v zimě, dneska dám asi až večerní fotbal, venku je tak skvěle, že je škoda sedět u dvou fotbalů, v Kataru člověk stihl uplně všechno.

Reagovat
Seydou Doumbia

Byli 2 tábory no, někteří stresy a honičky v práci a okolo posraných vánoc, kde člověk dělá milion zbytečných hovadin. Potom byl tábor, který uvítal v zimě sedět doma a čumět na fotbal od rána do večera (někteří i v práci).

Reagovat
Benfica

Toto mi napriklad nevedalo, asi preferujem turnaj v lete, lebo zimu neznasam, ale, ze zimny termin turnaju neuskodil..

Reagovat
Jordi Alba

Je to debil.

Reagovat
Benfica

Argument

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Benfica

Mna irituje ako sa Copa tlaci ako top turnaj, aj ked ma k tomu daleko a COMNEBOL ako nejaka silna parita k Europe. V poslednom roku v ktontraste napriklad so Saudskou ligou..

Cim je ME letos hruza? Plne stafiony, skvela atmosfera, zaujimave zapasy.. po dlhom case kvalitny turnaj, a to zrovna po francuzsku 2016.. co sa tyka vsetkych aspektov - plne stadiony, dobra atmosferna na zapasoch aj mimo stadionov, zaujimave vysledky, zaujimave prekvapenia (aj ked top bolo Maroko na MS, skoda, ze aj na ukor Portugalska)

Dlhodobo tu aj pisem, ze ME=MS a stojim si za tym

Reagovat
los_blancos

Je to tak, a za mňa ako celkový produkt sú lepšie viac ME než MS. EURU síce chýbajú tímy JA, no Mundial ťahajú dole hlavne rozhodcovia a v poslednej dobe aj destinácie, viď Katar, Japan & S. Korea, Rusko... Atmosféra na štadiónoch býva tiež najlepšia na EURO.

Copa má toľko mínusov, že ani neviem, kde začať a porovnávať to s ME je teda silné kafe. Už to, že si to menia ako sa im zachce je na pováženie - raz sa hrá každé 2 roky, inokedy zas každé 4. Samotná kvalita ihrísk je žalostná (aj vizuálne), tiež je zaujímavé, že majú kratšie rozmery, aké povoľuje FIFA. Pavúk je úplne na facku, jak to tu už niekto spomínal, no a potom tí rozhodcovia... Už to, že povoľujú tvrdú hru je dosť nešťastné. Jednak to ničí hru a spomaľuje tempo (a majú tam mužstva, kt. vedia hrať pekne), a hlavne tak hrozí väčšie riziko ťažkých zranení. To by bolo ešte v poriadku, ak by takto pískali konzistentnejšie - teda v zmysle, že u nich to tak proste chodí. Lenže oni tak pískajú cca polčas, v druhom je zas naopak úsek, kde zapískajú všetko a napokon znovu takmer nič. Najviac do očí bijúci je ale VAR, jeho nekonečné čakanie, niekoľko jasne neodpískaných penált a hlavne KRIVÉ ofsajd čiary robené očividne v Painte alebo zarovnané s nesprávnymi hráčmi... Je neskutočné, že to celé pôsobí tak zaostalo.

Reagovat
Benfica

mne hodnotu MS znížili v poslednom čase ten Katar a Rusko.. a atmosférou nič moc a v Katare to zabili, dovezeními z Bangladéšu.. vlastne boli by vôbec nejaké MS v Katare bez Bangladéšanov? Všetko im postavali, aj naplnili štadióny.. teraz do budúcna som sa tešil na 2026, ale čo vidím na Cope, tak mám pochyby..

a tie ďalšie veci.. tomu úplne nevenujem pozornosť, väčšinou si pozriem úvod zápasu, že ako to tam vyzerá lebo štadióny v US sú ozaj krásne a to je všetko.. snažil som sa pozeráť akurat tento zápas, ale bola to strašná nuda, vypol som ešte pred prvým gólom.. ale tých kontroverzií som si všimol, lebo IG mi to posledné dni dosť podhadzuje..

stále nechápem čo tam stvárali s tou situáciou kde jeden hráč chytil rukami za nohu druhého.. popravde ani neviem kontext a ako to dopadlo a čo bolo rozhodnutie rozhodcu, ale takto profi futbal nevyzerá

Reagovat
los_blancos

Uvidíme, ale ja myslím, že za 2 roky to bude úplne iné - FIFA je predsa len serióznejšia organizácia než nejaký CONMEBOL.

Reagovat
Benfica

verím, že hej.. je pravda, že v 96 to mali spravené na topku.. uvidíme, ako dokážu osloviť ľudí..

Reagovat
Messiáš

Ty jsi solidní výmaz

Dneska se už připravujes na slzy?

Jinak zápasy Argentiny a Brazílie byly zatím beznadějně vyprodané s návštěvností větší než cokoliv na Euru

Reagovat
Benfica

Beznadejne vypredany zapas Brazilie bol zatial len jeden a to skor kvoli Kolumbii.

Reagovat
Benfica

Brazilia x Costa Rica 67k na 72k stadione

Brazilia x Paraguay 47k na 65k stadione

A ano na zapasoch Argentiny bolo viac, ludi ako na zapase na Eure, lebo cuduj sa svete v US maju vacsie stadiony.. ktore su vacsnou poloprazdne..

Reagovat
Kokesh

V zemi, kde je přes 60M hispanců bych se úplně nechlubil, že se skoro vyprodala Argentina nebo Brazílie...to by se stalo i v Evropě.

Reagovat
Benfica

no a to na zápase Equador x Venezuela bolo 30k na 72k štadióne.. také Mexiko naplnilo až posledný zápas, USA ani jeden.. vytiahnúť 3 čísla z kontextu celého turnaje je hlúpe, ale sociálne siete sú toho bullshitu plné, to nemá z vlastnej hlavy

btw priemerná kapacita štadiónov na Eure je 54 078 miest a priemerná návštevnosť je 51 680, na Cope je dostupná kapacita 64 449 miest, ale návštevnosť majú 47 398.. ten rozdiel je obrovský

Reagovat
Seydou Doumbia

47k je furt super číslo, když si uděláš detailnější přepočet než porovnavani nějakých číselek...němci top fotbalová země, něco jako v česku hokej, usa třetiřadový sport, dost JA zemí v totální chudobě si nemůže vůbec dovolit cestovat do rozdělených státu na nějaký blbý fotbal, evropa bohatá...tohle dělá ten rozdíl...ano dost latina bydli i v usa, ale taky z 1 konce na 2 to je daleko a že by tam nějak měli bohatství se taky nedá říct...takže v celkovém porovnání může být 47 k víc jak 51, třeba ale řešit i jiné faktory

Reagovat
Benfica

47k ja fajn číslo v kontexte akom píšeš, to áno. Problém mám s tým, že sa tá ich návštevnosť prezentuje ako lepšia ako na Eure, čo teda nie je.. 51k je stále viac ako 47k.. ak by Nemecko malo veľkosť štadiónov ako na US tak, je ten rozdiel ešte markantnejší..

a Nemcko toľko tých štadiónov nemá, lebo US je niekoľko krát väčšia, tiež tam nehrajú v jednom štáte, to je ďalšia vec o ktorej dosť milne propagandisti Copy točia

ja napríklad tento argument o komplikovanej ceste beriem aj v kontexte s Afconom, kde je to ešte zložitejšie.. ale Copa nebola plná ani v minulosti, a to ani v Brazílií, toto nie je nová vec

Reagovat
Kokesh

Však je to sranda turnaj, ještě k tomu v nefotbalové zemi .)

Já na Copě v roce 2016 v USA byl, shodou okolností Argentina - Venezuela. S Eurem se to nedá srovnat vůbec v ničem a jen čistý blázen může ty turnaje stavět na stejnou úroveň.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak to je jako Německo, kde se vyprodávají 50 tisicové stánky na blbou druhou ligu, tak jasně že bude plno i na Euru.

Reagovat
Messiáš

Nevím, co tím chtěl básník říci. Ten kašpar nad tebou se snaží mermomocí devalvovat Copu jen z jediného důvodu. A není těžké odhadnout z jakého. Argumentoval mizernou návštevností, což uplně tak není pravda.

Nelíbí se mu, že jsem vytáhl 3 čísla, tak on raději vytáhne číslo jedno, které se mu nejvíce líbí. A ano, Argentina s Brazílii by se pravdepodobně vyprodala kdekoliv na světě.

Reagovat
Benfica

Brazilia sa nevypredala ani tetaz na cope a to 2x

Reagovat
Benfica

Btw vies o tom, ze priemerna navstevnost sa pocita zo vsetkych zapasov?

Mozem ti tu napisat vsetky co neboli vyprade.. na niektorych nebola ani polovica stadiona...

Reagovat
Messiáš

Víš, že mi je to úplně u prdele.

Vybral sis jedno tobě hodící se měřítko, co má v tvé hlavě devalvovat Copu a nějakým způsobem povysit Euro.

Je logické, že zápasy Kostariky nebo Venezuely budou těžko zajímat někoho jiného než lidi, kteří z těch zemí pochází. Socioekonomická situace těch fanoušků není taková, aby mohli někde v Ameru být velkém a čekat na každý match své země.

Nemám chuť ani čas měnit tvůj pošramocený názor. Ale kdybych chtěl, tak v klidu můžu poukázat na kvalitu předváděného fotbalu či intenzitu zápasů, která je na letošním Euru poměrně dost zoufalá.

Jen dnešní první poločas přinesl x krát více intenzity a fotbalu než celý zápas Portugalska s Francií zkombinováno s celým zápasem Anglie se Švýcarskem.

Ale všechno je to naprosto nadbytečné, jediná podstatná mezinárodní trofej je World Cup a na tu ten tvůj ubulenec nikdy nedosáhne a vlastně bude i příčinou jakéhokoliv budoucího failu tvé oblíbené reprezentace.. To je hlavní motiv tady těch tvých komentářů o návštěvnosti, prodloužení, penaltach po hlavní hrací době. Takže si dál žij ve své deziluzi

Reagovat
Benfica

Vypredany nebol ani Brazilianx Uruguay, tak tych zpasov ktore nezaujimaju sirsiu verejnost je viac, vlastne su skoro vsetky

Dalsi zapas rozhodnuty v roztrele bez predlzenia

Copa nikdy nebola (teda mozno v case ked ziadny iny turnaj nebol hej) ani nebol kvalitny turnaj..

To ze ho hra tvoj messias, je zasa tvoj jediny dovod preco sa snazis, ten turnaj hajit, tak velmi by som sa na tvojom mieste neobhanal Ronaldom

ME=MS, afcon > copa

Reagovat
Messiáš

Roztomilé. ME= MS si může myslet jen zakomplexovaný fanda Ronalda, který to má poslední roky dost těžký, tak rozumím, že mu vlastně nic jiného nezbývá.

Prezentujes svoje domněnky, kterým si nucen věřit jako fakta, přičemž vlastně nenabízíš žádnou argumentační linii, která by to podpořila.

Všechna argumentace je postavená na dehonastaci konkurenčního turnaje jen proto, že tam je Messi. Přitom průměrná návštěvnost je naprosto v pohodě, fotbal se tam hraje celkem v klidu zatím lepší (ne zásluhou Argentiny, která je za očekáváním) a rypání do absence prodloužení, která by třeba letošnímu Euru, tak moc prospěla, je těžká křeč. Hlavně ty paralely s menšími turnaji, které se na základě některé pravidlove podobnosti snažit nastolit jsou komické.

Jsem v Itálii na dovolené v oblasti s velkou komunitou Rakušanů a Němců a Euro po vypadnutí zemí těchto obyvatel tady absolutně nikoho nezajímá. ( Před třemi lety jsem tu zažil finále Itálie vs Anglie)

V době MS jsem byl v Římě a i bez účasti Itálie ten turnaj sledoval naprosto každý.

Snažím se sledovat co nejvíce zápasů, na letošním Euru jsem missnul jeden, na Cope pochopitelně více, ale viděl jsem včera oba a ten fotbal byl o rychlostní stupeň vyšší. A to Messi se včerejškem nemá nic společného.. a btw. , už dávno nemusí nikomu nic dokazovat. Letošní Euro je pro mě kvalitou veliké zklamání, fotbal tam hraje doslova jedna země (Španělsko) a když budu hodně štědrý, tak třeba 3 aspoň něco za ten turnaj předvedly (Nizozemsko, Švýcarsko, Rakousko)

Takže přeji příjemné štěkání na Měsíc, teď ještě bez Portugalska bude ta kadence tvých příspěvků hádám ještě o dost větší

Reagovat
Benfica

Nie som som fanúšik Ronalda, Ronaldo "len" hrá za môj tím

argumentujem číslami, a tie hovoria jasne.. čo sa týka predĺženia, na akom inom turnaji sa nehrá? Viem len o letných priateľksých turnajoch a portugalský ligový pohár (čo je tiež pohár, ktorý za posledné roky pôsobí skôr smiešne, pre túto sezónu to korunovali), čo sa týka predĺženia to som pod týmto článkom už prebral, opakovať sa nebudem. Tuna to nájdeš..

Primerna návštevnosť v USA, je zatiaľ stále pod 50k čo je na ten obrovský trh a veľké štadióny s priemernou kapacitou cez 60k proste málo.. dúfam, teda že budúcoročné MS klubov a MS 2026 budú na tom oveľa lepšie.. Copa k Euru nie je konkurenčný turnaj ani zďaleko, tá sa da porovnávať s Afconom..

tak turisti na dovolenke asi nebudú pozerať futbal.. to je merítko.. čo sa týka Italov, to neviem ja tu nebudem fabulovať.. na Slovensku sledujú ľudia Euro stále rovnako, či SVK hrá alebo nie.. MS rovnako.. navyše na dovolenke záleží v akej bubline a kde sa ocitneš.. aj v Berlíne a ostatných usporiadateľských mestách môžeš byť a vôbec si nevšimnúť, že nejaké ME sú..

futbal na cope môže byť rýchleší keď hrajú poloamatéry na mini ihrsku, kde tímy sú taktickí nezviazané ak chcem vidieť rýchly futbal tak si pozrem MS u20

podľa tvojej logiky, by ma Euro už nemalo zaujímať

čo sa týka kritiky Copy to som začal po tom čo fans tebe podobní začali kritizovať Ligu národov a každé kolo točia nezmysli o priateľkých zápasoch.. pritom sa zdá, že trofej za priateľské zápasy sa dáva práve teraz v USA

Reagovat
Messiáš

Já si tebe moc dobře pamatuji, jak si knučel, když Messi vyhrál Copu před 3 lety a já jsem vedl s někým diskuzi, kde se snažil celý ten turnaj znehodnotit.

"Primerna návštevnosť v USA, je zatiaľ stále pod 50k čo je na ten obrovský trh a veľké štadióny s priemernou kapacitou cez 60k proste málo."

Na to existuje nějaká metrika nebo to sis jen prostě stanovil, že tam, kde bude mít návštěvnost Copa, tam to bude pod průměrem?

USA či Mexiko jsou out a jejich výbuch ve skupině pochopitlně má na návštěvnost obrovský vliv. Navíc spousta Američanů otevřeně bojkotuje repre kvůli jejich současnému (snad brzy ex) trenérovi. Logisticky je to pro spoustu fanoušků ze zemí, které se často dají nazvat rozvojovými poměrně složité se dostat do USA a fandit tam své zemi.

Tvůj názor na prodloužení je jen tvůj, slušně ti na to odpovědel Doumbia a tím to hasne. Jestli sis myslel, že tohle nějak ten turnaj ponižuje, tak zase jen ve tvé hlavě. Naopak to dělá turnaj těžší pro favorita, který jde rovnou do loterie. Letošnímu Euru by to strašně prospělo, třeba zápasy Anglie jsou tak zoufalé, že být o 30 minut kratší, tak to kvalitě jenom pomůže.

Liga Národů nahradila přátelské zápasy, to je fakt. Je to lepší pro menší země, které mají šanci si častěji zahrát proti někomu silnějšímu, na koho by třeba nikdy nenarazili. Je to lepší než předchozí stav random přáteláků, To je tak vše. Zajímá to hlavně fanoušky Ronalda, kteří se snaží tu trofej nějak legitimizovat a dát na roveň něčemu... vlastně ani nevím čemu. A to říkám třeba i jako stejně veliký fanoušek Španělska, které to vyhrálo. Ten turnaj je tak komickej, že o něm účastníci a hráči, kteří jsou třeba úspěšní na klubové úrovni, a na reprezentační nic pořádného nevyhráli (Courtois, De Bruyne) regulérně řeknou, že je to nezajímá, je to pro ně nepodstatný přátelský zápas. A to mají podle tebe před důležitým zápasem, kde můžou zvěčnit svůj reprezentační odkaz. Tohle ti nikdo na Copě neřekne a můžes si to zkoušet okecávat čím chceš.

Dál se mi s tebou ztrácet čas nechce. O Portugalsko dávno nejde. Respektive je to jen přenesená rivalita Argentina vs Portugalsko. To oba víme, tak přestaňme tady tu trapárnu hrát. Na Twitteru určitě najdeš spoustu Ronaldo fan pages, kde ti to nějakej stejnej zaslepenec olajkuje. Jeho reprezentační odkaz to ale už nezvýší nebo maximálně ve tvé hlavě.. A to jsem tady dost slušnej, jelikož mi je ho vlastně líto

Reagovat
Benfica

nebudem opakovať veci, ktoré som už písal pod týmto článkom, stojím si za nimi..

dopĺnim meritko v návštevnosti.. môžeme použiť International Championship tour, kde chodilo väčšinou viac ľudí, a to boli doslova priateľské zápasy..

čo sa týka predĺženia a jeho vynechania - neprospelo by ničomu, Euru už vôbec nie.. neide o to, kto ako hrá, ale o to či niekto zvládne rozhodnúť ešte pred tou lotériou.. Euro je každé 4 roky, a vypadnúť na penalty je proste nefér.. to môžem povedať aj ja za Portugalsko, aj Slovinci, aj Švajčiari aj budú to môcť povedať aj fans tímov, ktorích to ešte len čaká.. ideál by bolo hrať až kým nepadne gól, ale to by bolo príliš.. penalty po 30 minutovom predĺžení je len nutné zlo.. tých 30 minút sa vynechávajú len v zápasoch v ktorých o nič neide.

Sorry ale úroveň LN nezníži nejaký Curtois, ktorý má v riti repre celkovo, vrátane MS, nie len LN, Takto môžeme tvrdiť, že na Copu chodia hrať priateľské zápasy Mexico, USA, Katar.. no tie tímy čo sú tam len zavolané, lebo každá má svoj originálny turnaj btw výsledky US a Mexika to naznačujú aj na tejto edícií, ktorá pre nich mohla mať teoreticky prestíž.. MLS sa pritom ani nezastavila, dokonca ani brazílska liga..

či sa ti to páči alebo nie LN je minimálne rovnako cenná trofej ako Copa America.. a môžeš si skúšať čo chceš, ale tak to je

máš pravdu o tom, že o Portugalsko tu neide, ale o to, že sa tento trunaj strašne preceňuje.. Ronaldov odkaz v repre.. najviac repre štartov, najviac repre gólov víťaz Eura, víťaz LN.. s krajinou, ktorá má 11 miliónov obyvateľov dosiahol možno maximum.. avšak toto nie je diskusia o Ronaldovi a jeho odkaze.. môj ani tvoj názor na copu jeho odkaz nezmení, lebo sa ho Copa netýka

je možné, že sme to tu preberali v 2019 aj 2021 a aj skôr.. ale môj motív nie je Ronaldo, ale to, že sa tento turnaj preceňuje dlhodobo, toto píšem už niekedy od 2015-16 čo sa ten turnaj hrá skoro každý rok to, že sa niekto snaží dehonestovať Afcon (pritom ten turnaj má ďaleko viac čo ponúknuť aj bez toho, aby si tam volali tímy z iných konfederácií a organizovali ho niekde mimo - takže ak by ho chcel niekto rušiť, tak by malo ostať len Euro ) len dodáva motiváciu v tom pokračovať, to isté sa potom týka LN a možno sa bude týkať nových MS klubov..

Reagovat
Messiáš

Sorry ale úroveň Copy nesníží nějaký Benfica a rozhodně nezvýší prestiž poutouveho poháru, který ještě nebyl schopen vyprodat jediné finále (ani tomu nebylo blízko a to Portugalsko hrálo doma) - jen pak Ronaldo fans zpětně se tuhle traposinu snaží legitimizovat. To jen, když tu pořád tlačíš tu návštěvnost.

Liga Národů je Audi Cup. Copa bude vždy kontinentální šampionát, takže je úplně jedno jaký na to máš názor, většina fotbalového světa to tak chápe a je v pořádku, že třeba preferuje jiný kontinentální šampionát, ale ten úspěch to nikdy neznehodnotí.

Moc nevím, co dokazují čísla z více jak před 10 let. A jestli třeba nevidíš korelaci v geografické blízkosti či ve velikosti národnostní menšiny, která se zápasů účastní a má ekonomický potenciál a zájem ten zápas vyprodat, tak dál moc nevím, jak ti pomoci.

Mimochodem to číslo ze zápasu Portugalsko vs Irsko 46,063 na stadecu pro 82,5 tisíc diváků..si nemyslím, že je bůhvíjak číslo na chlubení. To je horší než Kanada s Venezuelou

Reagovat
Benfica

nejaký Messiáš nezvýšiho hodnotu sranda turnaja na úrovni Internatinal Champions Cup a nezvníži hodnotu Ligy národov nejaký Messi fan .. toto si tu môžeme písať... a hlavne moje motívy som ti sem už písal.. len ty tu stále točíš s Ronaldom..

jo Liga národov má ešte nejaké muchy, nehovorím, že nie.. alebo aspoň ten putovný pohár sa hrá pravidelne a nie kedy si to niekto zmyslí btw finále o ktorom píšeš sa hralo na štadióne Porta, ktorý na zápasy LM má kapacitu max 48k na final 4 to bolo ešte o niečo menej (bezpečnosť, priestor pre média atď).. a bolo tam 43k čo je nad 90%.. to že to nedokázali vypredať Italové, je konkrétne ich problém, možno ak by sa Itália dostala do finále..

chcel si nejaký prímer.. iný nie je, lebo porovnávať s NFL, to vážne nechceš.. to by ti Copinha vyšla jak mega prepadák ešte môžeš porovnáť s Copinhou 2016, ale tá bola ešte horšia, tam nevypredávala zápasy ani Argentína..

46k divákov na zápase Portugalska nebol úspech, ale stále to bol len priateľský zápas.. a stále je to viac ako na polovici (13 z 24) zápasoch na cope.. viac ako na zápase vo štvrtfinále Columbia x Pananama.. a pokiaľ chceš porovnávať návštevnosť na štvrťfinále Kanada x Venezuela s 51k na 80k štadióne s priateľským zápasom Portugalska s Írskom tak mi vlastne dávaš za pravdu

Reagovat
Messiáš

Jde celou dobu o dehonastaci turnaje, který vyhrál Messi ve prospěch turnajů, které vyhrál Ronaldo.

Už ta úporná snaha tady někoho přesvědčit, že ME je nějaký turnaj nadevše a LN něco jiného než poutak tomu odpovídá.

Ty jsi tímto způsobem označil názor hráčů, kteří v té finálové části byli jako nepodstatný.. můj názor opravdu není důležitý, jsem s tím naprosto v míru. Naopak ale když se legendy sportu, trenéři a hráči, kteří se toho účastní, zmiňují o LN způsobem, jakým se zmiňují, tak to svojí váhu má

Srovnávat si začal ty.. a v momentě, kdy bezejmenná Venezuela s Kanadou má lepší návštěvnost než tým s Cristianem (tehdy ještě navíc ne hrubě za zenitem), tak těžko mohla být sledovanost lepší

Přeji hodně zdaru při zvládání emocí a těším se na příval slz po dalším kole

Reagovat
Benfica

o LN sa sa vyjadrili iba 2 belgickí hráči.. (de Bruyne pritom myslím nemal problém s LN ako takou, ale s repre pauzami), to je fakt široká vzorka

ME je ako MS, nič nadevše.. mne je jedno či Messi niečo vyhral alebo nie.. kľudne nech vyhráva ďalej, kto je goat sa pre mňa nemení.. ak Ronaldo by aj vyhral MS v USA tak, kto je goat pre teba nebude nič meniť.. toto mňa už ozaj nebaví..

pokiaľ tu budú hlasy "zrušte LN" "zrušte Afcon" budem písať moje výhrady ku Cope.. easy..

o porovnánie si požidal ty.. "bezejmenná Venezuela s Kanadou má lepší návštěvnost" uvedomuješ si, že teraz dehonestuješ Copinhu ty? A to aj doslova.. a zrovnaím návštevnosti štvrťfinále Copinhe s pripravným zápasom Portugalska s Írskom detto.. z toho čo si napísal je pre teba viac nejaký random pripravný zápas ako švtrťfinále tvojho obľúbeného turnaja v ktorom hrajú bezmenné tímy nemôžem nesúhlasiť

"Přeji hodně zdaru při zvládání emocí a těším se na příval slz po dalším kole" nerozumiem tejto hypotéze.. ale ak narážaš na to, že mi bude vadiť ak Argentína vyhrá, tak si na omyle.. prajem Otamendimu zlato a aj na Olympiáde.. na druhej strane ak by Kanada vyhrala Copinhu tak asi puknem smiechom

Reagovat
Messiáš

Že ty jsi měl ve škole problémy s chápáním psaného textu?

ME není na úrovni MS ani náhodou a myslím, že to má logiku, kterou snad ani není třeba vysvětlovat. Prestiž svétového šampiona je logicky naprosto jinačí než šampióna Evropy. A je to takhle pochopitelně naprosto v jakémkoliv sportu.

Bezejmenný tým na hvězdy ≠ nekvalitní tým. Relativně bezejmenný tým je třeba i Slovensko a přesto bylo lepší a zasloužilo si postoupit oproti týmu, který naopak má dle některých soupisku nejnašláplejší. Pokud budeš chtít zapojit mozek a přestaneš s tím svým rádoby vtipným trollingem, tak třeba přijdeš i na další příklady.

O LN už bylo napsáno dost, jen dodám, že vzhledem k tomu, že jsou odehrány v Evropě 3 ročníky, tak těžko bude vzorek nějak ohromný. Nicméně, De Bruyne a Courtois se vyjádřovali hlavně jako kapitáni a jsou tak de facto hlasem celého týmu. Podobně se vyjádřil kapitán Van Dijk za Nizozemí. Bůhvíjak pozitivně se nevyjadřoval ani Modrič. Kritika nejde jen od hráčů, ale i od trenérů (Klopp, Klinsmann) Pro Španělsko výhra neznamenala absolutně nic. Nikdo v prognóze na další turnaj - Euro, ti neřekne: "Španělsko je favoritem, jelikož vyhrálo LN/McDonald's Cup"

Hráči se na Euro, Copu, Afcon těší a chtějí reprezentovat. Na LN se bojí, že se zraní nebo by chtěli už dávno volno po dlouhé sezóně.

Copu klidně urážej a piš výhrady jaké chceš. Na tomhle foru jsou i názory plné deziluze přijímány

Letošní ročník vypadá zatím celkem zajímavě. Simultánně se hrají jiné turnaje, které mohou zatím fotbalovost a intenzitu Copy jenom závidět

Reagovat
Benfica

renomé ME je to, že je tam najviac kvaltiných tímov, renomé MS, že sú to tímy z celého sveta..

konkrétne

de Bruyne a van Dijck sa vyjadrili, len že je pre nich divné mať 4 zápasy LN v júni (kvôli MS v zime).. nijak tým neznižovali podstatu súťaže

Curtois sa vyjadril len že zápas o 3 miesto je zbytočný (áno, súhlasím. Ten je zbytočný aj na MS)

Modrič chcel sa negatívne o LN nevyjadroval

takže vlastne nikto z tebou uvedených hráčov neznižoval dôležitosť LN.. ešteže som si to overil "Na LN se bojí, že se zraní nebo by chtěli už dávno volno po dlouhé sezóně." to je len tvoja dedukcia.. a marná snaha niečo znehodnotiť.. ak by bola LN hlúposť tak by ju nezaviedli v severnej amerike..

Klopp nech si hovorí čo chce, ak by bol tréner repre (čo možno niekedy bude), tak bude hovoriť inak. Klinsmann kritizoval nápad pred jej prvou edíciou

"Letošní ročník vypadá zatím celkem zajímavě." až na to, že ten Disney cup nezaujíma nikoho a takmer ani američanov.. btw futbalovosť a intenzitu myslíš nechutné zákroky? Díky moc.. btw tú tvoju intenzitu hodnotiť nebudem lebo som z copinhe videl dokopy možno 40 minút zo všetkých zápasov.. a futbalovosť je dosť subjektívny pojem.. ale keďže štadióny nebývajú vypredané tak to asi nebude žiadné terno ale čo čakať od Mickey Mouse Cupu, že?

Reagovat
Messiáš

Dovedeš pochopit, že když Modric a Van Dijk prijdou a kritizují kalendář toho tvého sranda Cupu, tak to asi neberou na roveň jiným turnajům jako MS, ME, které taky musí hrát v červnu/červenci, ale na ten turnaj se těší a nic nekritizují?

Je opravdu tak težké zapnout mozek, ty trubko?

ME bez Argentiny, Brazilie, Uruguaye, Kolumbie, Chile, Mexika, USA, Kanady, Japonska, J Koreji, Austrálie, Maroka, Nigérie, Kamerunu, Ghany, Ekvádoru atd, atd je nepochybně na stejné úrovni, jelikož nabízí Gruzii, ČR, Slovensko, Slovinsko, Skotsko, Albánii, Rumunsko..

Ty máš v té hlavě solidně nasráno, ostatně tento můj názor tady není ojedinělý.

Dál s tebou čas ztrácet nehodlám

Reagovat
Benfica

oni kritizovali, že miesto 2 zápasov tam boli 4.. raz to ozaj nie je nič zásaden.. nie je to roveň ME a MS, to som nikdy netvrdil..

Slovisnko, Gruzie, Albánsko 2024 > Čile, Kanada, USA, Austrália, Ghana, Ekvádor, Kamerun 2024.. btw tie tímy mimo ich krajín aj tak (futbalovo) nikoho viac extra nezaujímajú (vrátane Európskych)..

"Ty máš v té hlavě solidně nasráno" nemáš argumenty ako obahajiť Hollywood Cup tak urážaš, sorry ale na túto úroveň neklesnem..

Reagovat
Messiáš

Konstatování faktu na základě zkoumaného chování není urážka. Zvlášť, když tento názor je zde sdílen vícero uživately. Ještě není pozdě, může to sloužit jako zpětná vazba a dá se s tím pořád něco dělat

"nie je to roveň ME a MS, to som nikdy netvrdil.."

ME=MS, afcon > copa --- Aspoň si to po sobě přečti.

"Slovisnko, Gruzie, Albánsko 2024 > Čile, Kanada, USA, Austrália, Ghana, Ekvádor, Kamerun 2024.."

Tak leda v tvé hlavě, ostatně se dá podívat na spoustu výsledků z nedávného MS.

Já Copu, jestli sis nevšiml vlastně neobhajuji. Nemám důvod, ona obhajobu nepotřebuje. Je to legitimní, kontinentální turnaj, jehož vítěz získává prestiž obdobnou vítězi jakéhokoliv jiného kontinentálního šampionátu. To není glorified friendly match, za což se LN vlastně považuje. Ani proti LN vlastně nic nemám, je to určitě lepší než mít random přátelský zápas, ale tím ty benefity asi končí. Srovnávat to s jakýmkoliv kontinentálním šampionátem se stoletou historií je brutální křeč

Dál už na tebe reagovat nebudu, takže si piš, co chceš

Reagovat
Benfica

"ME=MS, afcon > copa --- Aspoň si to po sobě přečti." kde je v tomto vzorci LN nauč sa čítať s porozumením

"Je to legitimní, kontinentální turnaj, jehož vítěz získává prestiž obdobnou vítězi jakéhokoliv jiného kontinentálního šampionátu. " áno Baby Boys Cup je legitímny kontinentálny turnaj, jeho víťaz získa obdobnú ALE NIE ROVNAKÚ prestíž, ako výťaz Eura, tá vždy bola aj vždy bude oveľa vyššia..

a to preto, lebo k titulu na ME sa potrebujš dopracovať cez oveľa silnejšie tímy.. Čile na nedávnom MS ani nebolo, Kanada získla presne 0 bodov, Ekvádor ani Ghana nepostúpili zo skupiny.. Slovinsko a Gruzie sa aspoň do toho osmefinále dostali... to sú mi výsledky.. a hľa Kanada je o rok a pol v semifinále No Fame Cupu.. čím to asi je? Možno tým, že tam mala oveľa ľahších súperov ako Belgicko, Chorvátsko a Maroko a to teda mala určite, Peru, Čile a Venezula.. tie by na ME ani nedostali.. takže fakt neviem akým výsledkami sa tu oháňaš..

oháňaš sa argumetnmi, ktoré sa dajú ľahko vyvrátiť.. nečudujem sa, že už okrem úrážania nemáš čo ponúknuť.. ale to je klasické pre "fanúšikov" ako si ty

"Já Copu, jestli sis nevšiml vlastně neobhajuji. " tak o čom tu píšeme.. a nedarí sa ti, tak používaš len úbohé osobné urážky "Konstatování faktu na základě zkoumaného chování" si pobavil, ty chceš koštatovať fakty, ty čo popieraš fakty čo ti predložím na štýl "zem je plochá"

Reagovat
Benfica

A este jedna vec... uz ked si tu zamotal Portugalsko, spomenul som si, ze v USA sa hrali 3 priatelske zapasy:

2013 Portuglalsko x Brazilia 62k ludi na 64k stadione v Bostone

2014 Portugalsko x Mexiko 60k lidi na tom istom stadione

2014 Portugalsko x Irsko 47k ludk na 82k stadione v New Yorku

To je viac ludi ako na zapasoch USA na cope, brazilia +/- na rovnako, Mexiko o cosi viac, ostatne timy o dost menej.. Argentina je na Cope ina liga (europska)

A nie Ronaldo stadiny neplnil (hral iba chvilu proti Irsku)

Takze ak ti pride v pohode mat navstenost mensiu ako na pripravnych zapasoch na MS, tak ok

Reagovat
Top5scout

Práveže by to bola ešte väčšia nuda, pretože tie slabšie by sa ani nesnažili útočiť iba celý Park The Bus.

Reagovat
Seydou Doumbia

top týmy by víc utočili, sračka týmy by víc bránili...takže by to vyšlo stejně

Reagovat
El Cid z City

No, pro favorita je to mnohem těžší vyhrát.

Reagovat
Kixi Syhimour

Horší je, že týmy ze stejné skupiny jsou na stejné straně pavouka...

Reagovat
Benfica

to som už tiež dlho nevidel ale Euro 08 to malo tak isto

Reagovat
veikko

Tohle je blbost, ano.

Reagovat
veikko

Pořád se nadává na neustálé zvyšování počtu utkání a náročnosti zápasů pro fotbalisty. Prodloužení je úplně zbytečná a nudná výplňovka. Za mě je super jít rovnou na penalty, snižuje se riziko zranění u unavených hráčů. Prodloužení mi vůbec nechybí a kvalitnější týmy jsou i u těch penalt pořád ve výhodě.

Reagovat
Benfica

ak by to bolo všeobecne prijaté na všetkých vrcholových akciách národných tímov a klubov, tak ok.. bol by som proti, ako som tu už písal... ale ak by tak rozhodla väčšina tak čo už, ideme ďalej..

predĺženie však dnes vynechávajú pripravné turnaje.. dokonca aj v LN je to normálne a to haters hovoria o trofeji za priateľské zápasy.. pritom viac spoločného s priateľkými zápasmi má práve Copinha

Reagovat
veikko

Kdysi na vrcholových turnajích rozhodoval los. Prodloužení se nehraje myslím ani v Copě Libertadores, jde se rovnou na penalty. Já bych se tomu nesmál, osobně to beru spíš jako průkopnictví a zavedl bych to všude. Prodloužení je fakt kravina, kór v současné době, kdy se hraje abnormální množství zápasů. Hraje se třeba 96 minut základní hrací doby, aby se hrálo pak ještě 30 minut navíc jen tak? WTF proč, vůbec to nedává smysl.

Reagovat
Benfica

Neviem zapas Libertadores som este nevidel, okrem nejakych finale..

Tak dakedy platil zlaty a strieborny gol.. za mna predlzenie opodstatnenie ma.. ak sa nerozhodne po 90, tak ti dame este 30 navyse.. ideal by bol pokracova v predlzeni na zlaty gol aj po 30 minutach ale to uz by bolo moc heavy..

Predlzenie ma hlavne zmysel v tom, ze ak niekto rozhodne za normalnej hry tak je to spravodlivejsie ako "loteria" preto si myslim, ze na najvyssej urovni sa len tak nezrusi

Reagovat
veikko

Jasně, je to prostě jiný styl, nevidím ale důvod k výsměchu. To, že se něco dělalo třeba 30 let není důvod k tomu, aby nedošlo ke změně. Další věc je, že penalty žádná loterie nejsou, není tam žádný faktor náhody, je to otázka kvality a psychické odolnosti. Šlo to vidět i na tom Ekvádoru: Mena a Minda prostě dali Martínezovi šanci to chytit a využil toho. Oproti tomu Otamendi a Mac Allister to kopli tak, že by to nechytil žádný brankář. A že Domínguez taky penalty chytá dobře.

Reagovat
Benfica

mojim zámerom, nie je výsmech.. skôr nadviazanie na to čo tvrdím už dlhodobo, že Copa je len Copinha.. niečo ako Liga národov.. poteší keď vyhráš ale MS a ME je proste viac.. ale ten algoritmus na IG si stále nedá povedať a stačí mi rekacia blbečka Jordiho Albu, aby som videl, že to má zmysle sem písať

no a Messiho panenka skončila na brvne.. chceš povedať, že to bolo jeho nekvalitou, a nie proste len jeho smolným momentom a šťastím pre Ekvádor.. aj najlepší hračí môžu trafiť tyčku, alebo ani netrafiť bránu ako Backham alebo Ramos.. stále je to len moment šťasta/smoly.. za mňa teda, to že Messi nedal penaltu v roztrele na Cope (a nie prvý krát) rozhodne neznižuje jeho kvalitu.. je to proste preňho len smúla.. čiže áno je oveľa viac o šťastí alebo smole hráča ako kvalite..

teda ak ten roztrel neskončí 3:0.. tam už prehovorila aj kvalita brankára a strelcov.. a jo narážam na Slovincov a aby som zas nebol tak nefér.. tak na ME 2016 keď na roztrel porti Portugalsku vypadlo Poľsko len kvôli tomu, že jeden strelec nedal gól, tak to je smola, to poliaci mohli cítiť krivdu voči "vyššej sile" alebo čomu..

Reagovat
veikko

Copa moc nezajímá jen Brazilce. MS je úplně jinde samozřejmě. "Eurocopa" zajímá jen Evropany, Američani to nesledují. To, co říkáš o Messiho penaltě, je částečně i o momentální nekvalitě. Je to pro mě možná nejlepší fotbalista historie, ale to neznamená, že je dokonalý - prostě i on předvede nekvalitní momenty. Je to úplně stejné jako v základní hrací době, kde asi z devíti metrů v jasné šanci selhal a poslal míč doprostřed brány. Tyhle momenty se dějí i těm nejlepším. Penalty za mě nejsou opravdu ani trochu o štěstí, ale hlavně o mentální síle v kombinaci s kvalitou. Kdyby hrála Argentina penalty se Sýrií, tak podle mě 99/100 vyhraje Argentina.

Reagovat
Benfica

práve teraz to bolo pre francúzsko čisto o šťastí portugalsko o smole, holt 2x po sebe som ešte roztrel nevidel vyhrať nikoho, je to proste lotéria.. skutočne by som radšej pozeral ten zápas až do rána, ako vypadnuť takto po smolnej tyčke.. trochu emócie, jo turnaj kde pre penaltami nemá predĺženie sa nedá brať vôbec seriózne..

to, že Euro sa nesleduje mimo Európu pls podlož nejakou štatistikou, ja ti na to môžem povedať, že Euro sledujú po celom svete podobne ako MS, ale podložiť to nemám ako.. tak najprv nejaké dáta

Reagovat
veikko

Tak já znám pár lidí (doslova pár lidí) z Ameriky a nesleduje to tam nikdo, je to pro ně v blbé časy jako Copa pro nás. Jinak teda na Euru mě dostává to neustálé měnění reklamních bannerů mezi čínským BYD (Build Your Dreams) a Visit Qatar. Musím říct, že mě to štve i baví zároveň.

Reagovat
Benfica

1 hodnotit podla toho co par lidi.. 2 ak by sa aj copa hrala v lespich casoch pre europu tak ju to nikto viac nebude sledovat ako teraz

Reklama je to najmensi problem a vies preco tie spolocnosti chcu do tiho liat peniaze? Lebo to ma obrovsku prestiz

Reagovat
veikko

Tak znám jich pár, všichni mají radi

Reagovat
veikko

Tak znám jich pár, všichni mají rádi fotbal a nesleduje to nikdo... Jistě, není to ideální vzorek, ale lepší nemám. Evropané obecně mají o sobě vyšší mínění než o nás mají ve zbytku světa. Čína a Katar využívá prestiže, jakou to má v Evropě, v Africe nebo v Asii si pojedou jiné kampaně.

Reagovat
Benfica

tak každý turnaj láka najviac divíkov z účstníckych krajín (pri Cope okrem USA a možno by sa dalo povedať Mexika ). To sa asi zhodneme.. ja som bol v kontakte s pár brazilcami alebo o fubale sme sa nebavili, tak neviem.. to by chcelo štatistiku sledovanosti v TV..

ani by som asi nepovedal, že Europania majú o sobe vyššiu mienku ako vo zvyšku sveta, možno mimo severnej ameriky, východnej Ázie a Japonska.. lebo inak sa práve do Európy celkom hrnú (nič v zlom, nie som proti imigrantom) skôr mi to príde naopak, že si tu až priveľmi sťažujeme a pritom nie je až tak veľmi na čo čím sa potom k moci dostávajú škody ako Fico, Babiš, Le Penn a podobne..

inak už keď to tú JA tak poznáš, piješ maté?

Reagovat
veikko

Maté občas piju, ale musím na to mít chuť a sladím si to. Chci vyzkoušet paraguayskou verzi tereré. Spíš občas zkouším nějaké jihoamerické recepty.

Jinak Brazilci Copu fakt neberou, přitom... jako upřímně oni by měli hrabat prstíčkem a být rádi za každý úspěch za současného stavu. Poslední úspěch na MS je z doby, kterou už vlastně žádný aktivní hráč nepamatuje.

S tou Evropou je to fakt strašně paradoxní, protože Afričani a spol. mají úplně zkreslené představy o Evropě. V Jižní Americe mají takové ambivalentní postoje k USA. Vzhlížejí k nim i je hrozně serou.

Reagovat
Benfica

ja si už ochutené kupujem, ale ak mám čisté sladím tiež

to možno lebo tam majú menej titulov ako Argentína ale celkovo, asi každý turnaj na, ktorý má môj tím možnosť ísť hrať dobrý.. ja som sa tak dočkal Portugalska na poslednom konfederačnom.. a zrovna v Rusku

ono nič nie je tak dokonalé ako sa môže zdať

Reagovat
Pinturicchio

OT

Sem to nepatří, pardon, ale proč De Ligt odchází(?) z Bayernu?

Reagovat
Ranoth

asi je Dier kvalitnejsi

Reagovat
Pinturicchio

Zas rychlej píšu než přemýšlím.

Reagovat
Uwe háže buly

Taky nerozumím přišel mi nejkvalitnější z těch hráčů. Prodal bych Funa.

Reagovat
Seydou Doumbia

má největší plat, další důvody mi jsou taky záhadou...

Reagovat
Seydou Doumbia

nový šéf bayernu dostal za cíl snížit vyplatní pásky o 20% do konce příští sezony, proto je na prodej nabry ligt kouman a groteska...ted jsem zjístil

Reagovat
Pinturicchio

Že zrovna Bayern musí(?) šetřit.

Reagovat
Seydou Doumbia

vyplacime rakety na platech jako že fakt neskutečný...sice nedáváme 80 mega za každého šaša, ale ty platy jsou extrémní....+ ti hráči co jsem vypsal si ani ty platy výkony nezaslouží

Reagovat
Pinturicchio

Jj, já sem to bral právě podle těch přestupů.

Reagovat
Seydou Doumbia

proč by v nějakém německu byli hráči když můžou být v barsách realech pesgay a pl...love no, bohužel tak už dnešní generace i herně vypadá

Reagovat
Pinturicchio

Mrtki.

Reagovat
MystycMac

Veľká škoda Ekvádoru boli lepši ...Messi a Ronaldo už by sa mohli pobrať z Repre preč je to viac na škodu...

Reagovat
Allianz_Arena

Jo, Messi je Argentině vyloženě na škodu

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Novak.Usykovic

Ronaldo hraje už od druhé štace v MU hovienko..... Juventus doslova zničil též svým příchodem ... Tak proč jeho fandové nestrhnou na jeho nižší úroveň i Messiho.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Vrubozubec

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
MystycMac

Ty Američani daju Copa Ameriku aj každý rok len aby Messi mal šancu na Zlatu Loptu za nič Pavúk taký že Argentina Easy Finale a Kolumbia Brazilia Uruguai sa vyradia medzi sebou ostatný su na úrovni cca Finska vo futbale...

Reagovat
Hachim Mastour

hahha že zlatú loptu. Na tú nemá nárok odkedy odišiel do zámoria

Reagovat
Hurrikane

Emiliano Martinez has saved eight from eighteen penalties in shootouts for Argentina.

Just a casual 44.44% save rate.

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
Pozor skluz!!!

Démon

Reagovat
Shevchenko

Ekvádor v kvalifikacích na MS má dost solidní výsledky a patří k nadprůměru ale na Copě neporazil 23 let žádného soupeře z JA a to se to původně mělo hrát z nich... proč to zrušili vlastně ví někdo?

Reagovat
Batigol

Infrastruktura a celkově bezpečnostní situace tam není dobrá, mám pocit, že tam nějak na jaře utekl nějaký velký drogový kápo a celkem to tam vře

Reagovat
Top5scout

Tá krajina je momentálne ako Kolumbia za čias Pabla Escobara.

Reagovat
KnoxXx

skoda, zasa raz postupil horsi tim

Reagovat
Messiáš

Martínez je neuvěřitelný mág na ty penalty

Reagovat
Novak.Usykovic

Formuje se nám zde nová rivalita..... Martínez vs Costa

Tak můžeme rovnou říct jako v případě Messi vs Ronaldo.

Zlatá Niké Mistrovství světa - 1:0

Reagovat
$$CaptainKokotko

Argentina docela štěstí. Jinak Messi i Ronaldo . Místo toho aby lidi byli rádi, že hrají oba tak radši každý mele hovna

Reagovat
Seydou Doumbia

to bude takový ten klasický paradox že lidé budou litovat, protože takoví hráči tu zase hodně dlouho nebudou nevím k čemu to porovnávaní obou je, oba jsou borci a legendy, oba člověka někdy dokážou nasrat, ale to je fotbal ne?

Reagovat
Novak.Usykovic

Jde o to, že kdyby Messi skončil teď před dalším Mundialem, tak budeme litovat, protože je klíčový hráč.

Kdyby na druhé straně skončil Nedaldo, tak se všem uleví, protože nikdo nechce sledovat trápení legendy na hřišti. Doslovný cringe. Frajer znemožňuje Portugalsku vyhrávat trofeje a naplno naplnit potenciál. Dyť ten uzlíček nervů sabotuje standarty, zahazuje šance, ztrácí míče, zpomaluje hru........ Leao a další se cítí nesví v jeho přítomnosti. Značně to připomíná stockholmský fotbalový syndrom. CR7 si vzal portugalský národní tým za rukojmí. Děje se to samé jako s Arsenalem 2006/07 ... závislý na Henrym --> Henry odchází a Arsenal najednou hraje mnohem lepší fotbal v sezóně 2007/2008.

Reagovat
Kokesh

Znemožňuje Portugalsku vyhrávat trofeje

Reagovat
Well

Oba už mají věk a nejde od nich čekat to co v 25. To poslední MS jsem přál jednomu z nich, na straně Argentiny mi to bohužel zprotivila ta trojka Martinez, Paredes a De Paul, vyloženě moji oblíbence. Ale Messimu a AdM to nešlo nepřát. Teď tu bude bohužel nejspíš hluche období, protože nikoho, kdo by se vzdáleně blížil jejich kvalit nevidím, samej behavej hráč, ale ta technika tam taková není.

Reagovat
Seydou Doumbia

mi příjde že dnes je plno takových těch hráčů když to vezmu na fifa ratingy (77-82) čili takový průměr a lehký nadstandart, ale těch opravdu top hráčů je málo (ted nemyslím podle fify, ale v realném fotbale svými výkony)...já to z argentíny nepřál paredesovi to je chcanka vymazaná a di mariu nemám obecně rád, ale jinak se to dalo přežít

Reagovat
Novak.Usykovic

Což je i důvod, proč Messi a Ronaldo vyhráli tolik zlatých míčů. Tady bylo několik slabých nextgen po Messim a Ronaldovi. Kdyby Messi a Ronaldo hráli ve starší éře fotbalu, která neustále chrlila nové a nové super hráče, tak by Messi a Ronaldo neposbírali tolik zlatých míčů. Oba umě využili vzduchoprázdna a slabé generace následovníků. Proto byli schopní vládnout delší dobu, slabá konkurence. Teď je zde možná o trošku lepší konkurence, ale stejně... Slabota. Když je nejlepší útočník PL nabotoxovaná tlama Haaland, který pravidelně selhává v zápasech proti velkým týmům, tak je pak něco špatně.

Reagovat
los_blancos

To nesleduješ Gülera?

Reagovat
Well

Gulera jsem viděl poprvé naživo někdy v 16 už tehdy se mi líbil, pořád je mladý, ale do těch 2 má daleko a ještě se ani naplno neměl šanci prosadit v Realu. Ještě se mi třeba líbí Pedri a Wirtz.

Reagovat
los_blancos

Teraz proti Rakúsku zahral geniálne. Všetci 3 ale sa ale potrebujú zlepšiť fyzicky, možno Messi s Guardiolom by mohli poradiť jak na to.

Reagovat
Well

On je skvělý, me přesvědčil už po prvních dotecich, že to je výjimečný hráč a říkal jsem si, že to dotáhne daleko. No 2 roky na to ho koupil Real.

Reagovat
Benfica

Jedna vec je porovnavanie, druha vec je respektovanie nazoru kto z nich bol lepsi.. pokial napisem, ze Ronaldo bol podla mna lepsi a rekacie su urazky, narazky na to ze s nim chcem nieco mat atd.. naopak to plati rozvnako (niekedy ked som bol, este nedospely tak som sa zapajal aj ja takto, sorry nebolo to mudre)

Ako potom sa mame spolu bavit o dvolezitejsich veciach, ked uz pri takej banalnosti sa vytraca respekt..

Reagovat
Seydou Doumbia

tak zrovna ef není místo kde by ses měl bavit o důležitých věcech ne? když tu dost lidi jede taktiku můj názor je dobrý a ten odlišný je špatný viz miliardokomentované debaty o covidu a válkách, kde se tu lidi uráži a ponížují

Reagovat
Benfica

nie je to len vecou EF, ale celkovo.. napríklad diskusiu o Cope som viedol na IG s týpkom, ktorý reagoval na môj komentár, o tom, že vybrať si top 3 zápasy na turnaji a povedať, že tam chodí viac ľudí na Euro je proste blbosť

btw na EF sa vieš pobaviť aj o zaujimavých nefutbalových témach, nie že nie

Reagovat
Seydou Doumbia

jo o cestování a tak to se tu bavit třeba dá, to nejsou konfliktní věci a lidi si nenadavaji do čuráku, pokud se ti líbí jiná země než jím tak si na internetu, jasně že na netu budou ty diskuze všude o hovně, když jsme skrytí za klávesnici...nejlepší jsou debaty na živo

Reagovat
Benfica

no a keď máme len cestovanie na čom si vieme nenadávať tak je niekde prolbém.. ale ten problém vidím hlavne na Slovensku, tuna sa rozumná debata vedie hodne ťažko a pritom ja so pobavím rád o hocičom čo je overené faktmi (tu sa už to uletelo ďaleko )

mne sa celkom dobre fajn disktuje s ľuďmi z portugalsky hovoriacích krajín.. to vieme prebrať veľa vecí napríklad mám 2 kamošov, jeden inklinuje k liberálom a druhý takmer ku komunismu a keď sme sa bavili o veciach a postojoch, ktoré sa odlišovali od mojich tak sme si vymenili kopec argumentov, a nenadávali sme si, sme v pohode aj potom..

alebo s brazilcom som sa bavil o tom, prečo oni moc tú Ukrajnu nefeelja.. s ním síce nesúhlasím, ale chápem, že je to pre nich úplne iná situácia.. vlastne pochopili sme sa navzájom..

v komentároch na youtube som si vymieňal argumetny taktiež ohľadom pôsobenia Číny, Ruska, Francúzska a US v Afrike.. typek to vnímal štýlom, že FRA a US sú tí zlí imperialisti z minulosti aj dnes a Čína a Rusko pomáhajú v boji za nezávislosť.. pritom je dnes naopak, a myslím, že týpek trochu korigoval pohľad na vec, ja zasa chápem v akom infomačnom prostredí žijú ľudia v Mozambiku

dá sa len aj na nete, len treba chcieť

Reagovat
Seydou Doumbia

já jedu tento styl - žádné očekavání od lidi, žádné zklamání

Reagovat
Di Stéfano

Konečne som sa zobudil , po pozeraní tej trápenici. Argentína to s odretými ušami a kusom šťastia zvládla ale …. Môžu všetci ďakovať Emilianovi, ten jak vie lapať tie penalty to je neskutočné. Dve vyfackoval von jak nič a pri jednej veľa nechýbalo . Semifinále sa snáď zvládne vďaka ľahkému losu, ale na finále takýto výkon stačiť nebude . A je jedno či tam bude čakať Brazília , Uruguaj alebo Kolumbia . Tak snáď si to trosku zrovnaju v hlave všetci .

Reagovat
Spagetka

- Za mě penalty po hlavní hrací době nejsou uplně blbej nápad. Aspon by se vytvořil tlak na to dávat goly a nehrát opatrně, zvlášť pro favority, kteří často vyhrají v prodloužení, kvůli lepší kvalitě lavičky.

- Z diváckého hlediska asi taky lepší, prodloužení jsou většinou do nakého golu totálně utahané a nekoukatelné.

Jak to máte vy? Brali byste EURO bez prodloužení? (Slováci odpovídat nemusí)

Reagovat
Seydou Doumbia

rozhodně bral

Reagovat
Batigol

Reagovat
El Cid z City

Slabší týmy by od začátku hráli tuhej beton, prodloužení chci.

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Spagetka

to hrajou i teď, jakej by v tom byl rozdíl? Při dvou zápasech prodloužení chápu, ale při jednom mi nedává smysl prodlužovat trápení. Taková Anglie byla marná proti Slovensku, akorát se jim dala větší šance v prodloužení, když už rozhodla síla lavičky.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Truffaldino

Reagovat
Seydou Doumbia

slabší by víc bránili a top týmy víc utočili, čili to je to stejný a vyrovná se to

Reagovat
Benfica

predĺženie je na mieste.. outsieder to má ľahšie v tom, že mu netraba byť fotbalovejším a útočnejším, načo mu to uľahčovať ešte takto..

Reagovat
Grupma

Zase, když jdou na penalty hráči totálně vyšťavení po prodloužení, je to větší sranda

Navíc pro sponzory je fajn, že přibude prostor pro zopakování reklam.

Já bych ale to prodloužení nechal. Byl jsem před lety na finále českého poháru a po remízovém zápase hned penalty... Cítil jsem se takový nějaký trochu ošizený.

Reagovat
Kucka

souhlas, že většina prodloužení je hrozný fotbal

Reagovat
Di Stéfano

Inak zisťujem že vo svojom veku už moc turnaj hraný na americkom kontinente moc nezvladam . Našťastie mám tento týždeň dovolenku tak viem doobedu dospať , ale hrozím sa tých MS o 2 roky … zápasy hrané od polnoci nášho času sa ešte dali zvládnuť , ráno vstať a rozhýbať sa kým človek ide do prace sa nejak dalo, ale tieto hrané od 3:00 to proste už ťažko nezvladam , je ešte niekto kto ma z toho obavy ? Zvláštne že MS v Brazílii som zvládol v pohode ale tak Brazília je tiež ešte trosku lepšie časové pásmo jak USA pre nás Európanov . …. V 94. som mal 6 rokov takze tie som ešte nesledoval … zháňal som aspoň cca v akých časoch sa ma o dva roky hrať len som nejak zatiaľ nič nenašiel .

Reagovat
Benfica

Cas zapasov este asi neriesili. Ale inak ano. Zapasy co zacinaju po 2 nepozeram ani NHL a NFL, lebo to vie rozosrat rezim a to este ja som skor nocny typ..

Neviem ako za 2 roky ale teraz pracujem kedy chcem a kde chcem, takze aj tak nemusim vstavat.. a niektore veci radsej aj tak odrobim niekedy od 22 do 2..

Ale zacat sledovat zapas o 3 je uz dost neskoro

Reagovat
Seydou Doumbia

vstával jsem 2 roky po sobě několik týdnu ve 3 ráno, prostě jsem šel spát ve 22, vstanul ve 3, udělal co potřeboval a šel do práce...dá se i na toto zvyknout, jen to trvá tak týden dva, záleží co jíš, piješ, jak si starý...někomu se zvyknout dá, někomu vůbec a totálně ho to dojebe

Reagovat
Spagetka

Bude to totalne na nic.

Reagovat
valloire

Každej neny Panenka.

Reagovat
Vrubozubec

Ježiš ty ještě žiješ dědku?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele