Mbappé z PSG do Realu Madrid? Kanonýr má brzy oznámit přestup

04.02., 09:26
Aktuality
Kylian Mbappé (© AFP)

Hvězdný útočník Kylian Mbappé už má podle všeho jasno o své budoucnosti. Kapitán francouzské reprezentace po sezoně přestoupí z Paris St. Germain, kde mu vyprší smlouva, do Realu Madrid, uvedly list Le Parisien a ESPN. Oznámit to má příští týden.

Mbappé se už loni rozhodl, že neprodlouží smlouvu s PSG, což mu umožní po jejím vypršení odejít zadarmo. Vedení klubu ho kvůli tomu vyřadilo z kádru, kam se po měsíci vrátil. O jeho přestupu do Realu se spekulovalo už předloni.

Pětadvacetiletý mistr světa z roku 2018 je nejlepším střelcem v historii PSG, za které hraje od roku 2017 a získal s ním pět mistrovských titulů. V této sezoně začal nastupovat za tým i jeho bratr Ethan, který nedávno oslavil 17. narozeniny.

V dresu francouzské reprezentace patří Mbappému mezi kanonýry třetí místo, dosud vstřelil v 75 utkáních 46 gólů.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Vinícius Júnior i Mbappé se postupně zlepšují, těší Ancelottiho
Včera, 10:30
Mbappé je velmi klidný, proti Barceloně hrál ve své kariéře mnohokrát, připomínal Ancelotti
26.10., 13:40
Real Madrid si stále zvyká na Mbappého. Potřebujeme od něho více gólů, vzkazuje Ancelotti
21.10., 20:46
Úřady ve Švédsku vyšetřují znásilnění. Je s tím spojený Mbappé? Francouz se brání
15.10., 11:07
Real Madrid přišel o Mbappého, útočník si nezahraje tři týdny
25.09., 14:17
Real Madrid těží z rostoucí formy Mbappého. Dávám góly a jsem tady šťastný, hlásí kanonýr
18.09., 11:30
Mbappé je oficiálně hráčem Realu Madrid. Splnil se mi sen, přiznal
16.07., 13:28
Mbappé se stal hráčem Realu Madrid. S vítězem Ligy mistrů podepsal pětiletou smlouvu
03.06., 19:32
Chystá se v Paříži rozlučka s Mbappém? Ať jde do Saúdské Arábie, radil útočníkovi Desailly
09.05., 10:40
Real bude Mbappému sedět, může se stát legendou, říká komentátor Jinoch
28.02., 08:22
Datová analýza: Co může Real Madrid očekávat od příchodu Mbappého?
25.02., 09:18
Mbappého přesun do Realu Madrid před dokončením. Řeší se marketingová práva
19.02., 20:46
Mbappé se podle deníku Marca upsal Realu Madrid na pět let
19.02., 10:46
Mbappé blíže Realu Madrid? Vedení PSG už oznámil, že v létě v klubu skončí
15.02., 17:49
Mbappé o své budoucnosti stále nerozhodl, chce se soustředit na zbytek sezony
05.01., 10:34
Mbappé dostal od PSG ultimátum, rozhodnout se musí do konce měsíce
08.07.2023, 10:58
Čekání na Mbappého? Číslo devět zůstává v Realu Madrid stále volné
24.06.2023, 11:40
Real přispěchal s další nabídkou za Mbappého. PSG ji má přijmout
26.08.2021, 23:45
Real Madrid chce podle médií získat Hålanda i Mbappého
13.04.2020, 12:56
Zidane prý dostane 500 milionů na posily a chce trio hvězd
28.03.2019, 12:07
Real Madrid odmítl, že chce koupit Mbappého za sedm miliard
04.07.2018, 18:53
Real chce koupit z Monaka Mbappého za 180 milionů eur
25.07.2017, 14:48

Komentáře (230)

Přidat komentář
Infeld Prácheňský

Schyluje se k tomu už nějakou dobu, ale popravdě se Realu divim, že o něj mají zájem. Přivést si do fungujícího týmu na skvěle obsazenou pozici přeplacenýho rozmazlence dává smysl jenom z marketingovýho hlediska

Reagovat
smazaný uživatel

Here we go again...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
icka

v Realu hráli větší frajeři, Mbappého si srovnaj.

Reagovat
Infeld Prácheňský

Větší frajeři určitě, větších pi*usů zas tolik nebylo

Reagovat
AlmazStruhar1231

Proč pi*usů? Co ti jako udělal?

Reagovat
Beči

Skvěle obsazenou pozici brzy 34-letým Joseluem?

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Salfovic

Mbappé je hroťák jak noha.

Reagovat
Beči

A to si fakt myslíš, že Real s ním počítá jinam, než na hrot, když křídla jsou luxusně obsazena mladými supertalenty?

Reagovat
Salfovic

Tak takovej hráč by měl zcela logicky hrát na své nejsilnější pozici.

Reagovat
HV

Si porovnej, kde se v zápasech pohybuje Mbappé a kde Vinicius. Je celkem jistota, že Mbappé bude na hrotu.

Reagovat
Salfovic

Když hrál v PSG ještě Messi, tak jsem viděl několik zápasů, kde byl Mbappé zapsán na hrotě, ale většinou se pohyboval v místech levého křídla. A o repre se ani nemusíme bavit.

Reagovat
Beči

Však ono se podle mě počítá s tím, že se budou pozičně točit s Rodrygem, oba jsou schopní hrát jak na hrotu, tak na křídle.

Reagovat
HV

Myslíš, že by hrál Mbappé zprava? Podle mě to bude variabilní, budou se prohazovat v závislosti na hře, ale standartně bude nastupovat trojka zleva Vinicius Mbappé Rodrygo, na to bych si vsadil

Reagovat
Beči

Tohle bude určitě nejčastější, ale připadá mi právě pravděpodobnější, že se bude točit s Rodrygem, než s Vinim, protože ten je fakt čisté křídlo.

Reagovat
Ladas321

Jako ideální by bylo hrát na dva útočníky, nějaké zápasy už tak hráli tuto sezónu.

Reagovat
ACSeRw!n

coz je "volny hrac"

Reagovat
Beči

Samozřejmě se může pozičně točit Rodrygo s Mbappém s tím, že oba jsou schopni zahrát jak hrot, tak křídlo.

Reagovat
Greny

Vždyť mají Endricka

Reagovat
Infeld Prácheňský

Tak dávat Kyliana na hrot je zaprvý horší s ohledem na jeho výkony tam a za druhý - samozřejmě nemluvim Joseluovi, ale je tam Rodrygo, kterej z toho středu nastupuje obstojně.

Reagovat
HV

Pokud jsi nespadl z Marsu a fotbal nesleduješ od dnešního rána, tak ti tenhle přestup musí přesně sedět na Real Madrid.

Reagovat
misinho7

Floro postavil sialeny tim

Vini,Jude,Mbappe, Valverde,Tchou,Rodrygo atd. Wau

Este poriesit do buducna RB a možno LB.

Reagovat
Breze

Este tam Mbappe nie je.

Reagovat
herbage

... Camavinga, Endrick, Arda

Reagovat
misinho7

Je toho vela no

Reagovat
herbage

máte příjemné starosti

Reagovat
Sigma Olomouc

Endrickovi a Ardovi vůbec nevěřím.

Reagovat
los_blancos

A dôvod?

Reagovat
Sigma Olomouc

Já jsem takový, že prostě spíš jsem v těhle přestupcech pesimista. Endrick bude mít navíc velkou konkurenci.

Reagovat
los_blancos

Endrick práve vyzerá, že má z Brazílcov najväčší talent. Arda musí nabrať svaly a fyzičku a bude top.

Reagovat
Well

Reagovat
herbage

Endricka moc nasledovaného nemám, tak jsem zvědavý, ale někoho jako Arda dnešní atletický fotbal moc a moc potřebujeme. Nedivil bych se, kdyby právě on nejvíce ze všech překvapil

Reagovat
misinho7

Reagovat
Sigma Olomouc

OK, já Endricka nasledovaného nemám, takže nevím.

Reagovat
Kily8

95% ľudí na tejto diskusii neverilo Vinimu a Rodrygovi. Keď som hovoril, že sú o triedu lepší, ako Hazard, išli ma tu zožrať a písali, že tí dvaja na Real nemajú. Boli tínedžeri a chytal som sa za hlavu, či sú slepí a idú 18-19 ročného chlapca, čo prišiel z iného kontinentu zatracovať za zahodenú šancu a zároveň vyžratého, pomalého Hazarda 2 roky ospravedlňovať, že raz to musí prísť....

Reagovat
Sigma Olomouc

Já Endricka nikdy neviděl a Ardu jen jednou, takže moc nemám z čeho soudit.

Reagovat
smazaný uživatel

Z toho může být klidně několik evropských pohárů v řadě, pokud nenastanou nějaká hromadná zranění.

Reagovat
smazaný uživatel

A nebo jim tam tenhle idiot rozesere kabinu že nebude nic

Reagovat
oli9

:

Reagovat
Greny

Několik vítězství v superlize když jim bude konkurovat jen Barcelona

Reagovat
mistr129

Chudák Bellingham a Valverde ve výčtu takových dementů

Reagovat
Hachim Mastour

Brutálne tri ľavé krídla ale nie na verím že mbappe bude dobre alternovat na hrote on to vie

Reagovat
herbage

Mbappé není vyloženě levé křídlo. Pokud by hráli i příští rok ten letošní diamant, tak může Mbappe vklidu hrát místo Rodryga s tím, že oba útočníci budou mít velkou volnost

Reagovat
Hachim Mastour

Ja viem, Mbappe hral veľa zápasov na hrote

Reagovat
Salfovic

Leda na papíře.

Reagovat
vladino10

Tak na hrote ci na papieri?

Reagovat
smazaný uživatel

Herně je tam nejlepší. O dost. Tohle mi už trochu přijde jak u Beckhama, že se prostě přivede s tím, že se to nějak poskládá.

Reagovat
herbage

Zn. ideál to zdaleka není, ale vyzkoušet se to zkrátka musí. Hledat pořádnou devítku a nechal si odejít Kyliana ke konkurenci je pro vás příliš velký risk

Reagovat
Kokesh

No, Beckham se jen pro fotbalové kvality nekupoval. I Cris čekal na pozici, číslo, ...stejně to kolem tak kvalitního hráče musíš postavit a vybrat mu to nejlepší co mu vyhovuje, nebál bych se že Mbappe bude hrát někde kde je poloviční...

Reagovat
herbage

Asi tak. Většinou si ti velcí hráči vyhoví. Benzema lépe hrál bez Ronalda, ale i sním si dokázal vyhovět. Messi - Suárez - Neymar, Bale - Benzema - Ronaldo, Salah - Firmino - Mané nebyl problém, Mbappe - Bellingham - Vinicius nebude taky. Jediní 2, kteří nemohli hrát spolu, byli Messi s Griezmannem, ale to je takřka identickou typologií, nutností být na hřišti všude a preferencí levé nohy, tedy i podobných prostor. Když má Grizzy volnost, tak je úplně někde jinde

Reagovat
Maximm9

Jak se bude vyhravat, tak bude vsechno ruzove. Jak prijde nejaky neuspech a zacnou se do toho srat media, tak tam muze vzniknout pekny gulas

Porad slysim o Mbappem a Vini, ale nebude prave Rodrygo, ktery by to mohl odsrat ? Ten se mi treba letos libi vic nez Vini,

Reagovat
herbage

Budou rotovat. Vinícius skoro půlku hrací doby letos promarodil. Hrají se liga plus poháry, do to toho repre zápasy, nastavení klidně udělají každý zápas klidně 10 minut plus, je povoleno 5 střídání za zápas a tady se furt najdou lidi, kteří si myslí, že klub jako Real Madrid bude mít 11 hráčů základu a potom na lávce jen hráče typu Vazquéz, Díaz nebo Joselu

Reagovat
smazaný uživatel

Už vidím, jak tihle alfa samci s nejvyššíma ambicema budou chtít rotovat. Tohle není Arsenal, ale tým, kde Bellingham se vidí se zlatým míčem, Mbappé taky a Vini, co teď kroutí v klubu šestou sezonu a dokázal si základ uhájit i před hráčem za 100 mega, nečekaně taky, všichni mají svůj status a na lávce nikdo z nich nechce být ani minutu. Když si vzpomenu, jak Bale při prvního Ancelottiho štaci párkrát nebyl v základu a jeho agent si šel stěžovat za Florentinem...

Reagovat
herbage

Žiješ v zajetí minulosti. Trendem je mít kádr s 15-16 top hráči do pole, kde nikdo nemá jistý základ, ale probíha neustálý boj o minuty. Já si myslím, že při tom kolotoči zápasů, co jsem popsal, to pro není pro hráče už fyzicky únosné. Dneska je nemyslitelné, aby ti někdo jako Messi odehrál 60 zápasů a z toho 80 % času odchodil. I pro diváka je zajímavější, když vidí běhat čerstvé hráče než když furt ta samá 11ka hraje údržbu a drží stav 1:0. Ve většině zápasů je to šumák, protože Mbappého nebude tankovat, že odpočívá proti Almérii nebo Las Palmas, stačí mu, když přijde na závěrečných 20 minut a šoupne unavené obraně 1,2 góly. Problém můžou být vyřazovací zápasy LM nebo ligové šlágry, ale to je pár zápasů za sezónu a navíc jde zarotovat a rozdělit minutáž. Do toho zranění. Je rozdíl, když Mancity se ve finále zraní KdB a přijde tam Foden nebo by tam nikoho takového neměli. Zranění KdB se protáhlo a loni "lavičkář" Foden je gólově táhne a hraje jasný základ

Reagovat
Miguel19

Va každém týmu je několik hráčů, kteří když jsou zdraví, mají jistý základ. A u Realu to bude přesně trojice Mpabbé, Vinicius, Jude...

Reagovat
herbage

To asi jo, ale pořád trenér může rozdělit minutáž celkem rovným dílem mezi 3 hráče na 2 posty. Problém to teoreticky může dělat 10 zápasů v roce, pokud nikdo z nich nebude zraněnej a zároveň všichni 3 budou v TOP formě, což bude málokdy. Real měl 3 měsíce zraněného Viníciuse a museli to tahat Rodrygo s Bellinghamem bez možnosti odpočinku

Reagovat
Miguel19

To ti vydrží tak sezonu no. Pak někdo bude chtít odejít

Reagovat
herbage

Tak v případě Ashley Cole/Bridge dal váhavému Bridgovi ten správný impuos až kapitán John Terry

Reagovat
Ladas321

To jsou pohádky

Reagovat
smazaný uživatel

Je to prostě naivní představa.

Reagovat
smazaný uživatel

To není žádný zajetí minulosti, my už jednou extra široký Top kádr měli a moc dlouho nevydržel, protože se ti hráči stejně nakonec cítili opomíjení a radši šli jinam. Ty to tady bereš spíš z pohledu týmu a já souhlasím, že široký kádr je pro klub to nejlepší, ale tihle alfas to tak neberou. Kdyby hrál dneska Cristiano 60 zápasů ročně, tak se můžeš vsadit, že Messi by hrál taky. Tobě je možná šumák, kdyby Mbappé seděl proti Las Palmas nebo Almeríi, ale jemu ne, on chce být nejlepší, chce vyhrát Zlatou kopačku a Zlatý míč a ty dva zápasy jsou promarněná příležitost, jak se k tomu přiblížit. A to se tady ještě bavíme o mančaftu, který trénuje Ancelotti.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
herbage

Hele, to chápu a částečně souhlasím, ale GB mají reálně ambice Mbappé, Vini JR a Bellingham. Tahke trojka bude mít speciální pozici. Hůř na tom budou Rodrygo nebo Endrick a tam půjde o jejich ego, jestli budoucvnitřně cítit, že mají navíc a budou chtít jít o dům dál anebo se kousnou s tím, že nebudou hrát všechno, ale můžou velkou měrou přispět k celkovému výsledku. Dneska si nikdo nepamatuje z finále MS hráče základu Kramera, ale na vítězný gól náhradníka Götzeho se bude navždy vzpomínat. Ale pochopitelně se Rodrygo může vydat cestou Neymara, to bude jen na něm. Nebo si nechá poradit od Garatha, kde se dá v Madridu nejlépe hrát golf

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Rodrygo už k výsledku přispěl, dal hromadu důležitých gólů, taky si tu svoji pozici vybojoval přes Hazarda za 100 mega, je v nejlepším věku a teď má zase dělat krok zpět? Dost bych se divil, kdyby po čase v takové situaci nešel jinam.

Reagovat
Kily8

Veď pred časom Rodrygo povedal, že ak príde Mbappé, on odíde.

Reagovat
JM

Další díl "Věcí, které se nikdy nestaly"

Reagovat
Hachim Mastour

Môže sa vydať cestou Robbena

Reagovat
herbage

Ten měl trochu smůlu na dobu, protože před přestupem do Bayernu hrál výborně a nakonec podobnou úlohu plnil Bale, takže klidně mohl Robben hrát s Benzemou a Ronaldem společně

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě dnes mě to štve.

Reagovat
r.mrazik

hlavne proti tem slabsim se ty goly taky pocitaji a nechces byt jen okopavany v zapasech se silnejsimi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kiss Me Polka!

naopak zije v realite narozdil od tebe.. v jakem tymu krome city rotuji nejlepsi hvezdy tymu? v zadnem. i v tom arsenalu jsou proste hraci (saka, saliba, rice), kteri hraji furt, pokud muzou (ok vystridaji je nanejaky pohar, ale to se ani neda pocitat)

Reagovat
herbage

Když ti TOP hráči stojí 100 mega liber kus, tak to poskládat poxhopitelně trvá. V létě čekám 2 nové kusy do skládanky, takže ten tlak na větší rotaci už bude velký. Letos tomu dost uškodila zranění Parteyho s Timbirem, kteří oba mají potenciál hrát v základu

Reagovat
smazaný uživatel

Na jaký post?

Reagovat
herbage

DM/CM - Zubimendi, hrot - Osimhen. Oba výkupka 60/130 mega euro. Ale třeba to bude jinak

Reagovat
r.mrazik

jako ze by treba Salah rotoval? nebo Kevin? kdyz nemusi sedet kvuli zraneni,tak hrajou streda x vikend pravidelne

Reagovat
los_blancos

Žiješ v minulosti. Už budúcu sezónu bude v ECL oveľa viac zápasov a v prípadnej ESL podobne.

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší je argumentovat Superligou, jasný, ok.

Reagovat
los_blancos

Nauč sa čítať s porozumením.

Reagovat
Miguel19

No a drtivou většinu budou hrát Mbappé, Vinicius i Jude

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nemusí jít o Mbappého, nakonec to možná odnese někdo jiný. Kvůli Beckhamovi taky začal hrát mimo svoji pozici Figo, což teda může čekat třeba Viniho. Mbappé je nejlepší, ale ten tým ho podle mě momentálně nepotřebuje, to je celý.

Reagovat
Kokesh

Momentálně asi ne. Ale taky je to hráč klidně na 10 sezón, s pravidelným přísunem gólů na úrovni Messiho a Crise, jasná mediální hvězda a ústřední postava týmu, což mu vyhovuje (to Vini zatím neumí zvládnout)...zadarmo by byl hřích ho nevzít, tohle La Liga a Real potřebuje jako sůl.

Reagovat
Kenneth

Zadarmo?

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak do téhle role se začal profilovat Jude. Jinak souhlas, ale je tam i ta druhá strana mince.

Reagovat
smazaný uživatel

Průšvih je, že Vini se za chvíli v hierarchii posune do pozice jednoho z kapitánů, nechci si ani představovat, že bude pokračovat v těch jeho výlevech a emočních selháních i s kapitánskou páskou.

Reagovat
Well

Před ním budou minimálně Fede a Militao a ti v Realu nejspíš ještě nějaký pátek budou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jeden z nich, Militao přišel o rok později a Fede měl debut v áčku taky později.

Reagovat
smazaný uživatel

U Fedeho se ale bude počítat, že je z akademie a do Realu přišel už 2016, ne?

Reagovat
Well

Nevím jak berou hostování, snad se to nebere jako opuštění klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

To se nepočítá, pokud si dobře pamatuji.

Reagovat
Well

Já měl Viho déle v Bcku, tohle je v řiti jestli bude on kapitán č.1, tak je čas opustit tradici. To už by se vůbec nedalo sledovat, to ho radši prodat. Uz ted se chova jak totalni idiot.

Reagovat
los_blancos

Šak práveže len teraz, keď je prakticky stále len decko. Si myslíš, že nedospeje a bude labilný do smrti? Do 2-3 rokov by mal dosiahnuť svoj vrchol, tak emocionálne by mal byť určite ok.

Reagovat
Well

Rád bych tomu věřil, ale mě přijde, že za dobu působení v klubu jde jeho emocialní vývoj spise opačným směrem.

Reagovat
los_blancos

Logicky, keď z meme hráča sa vykryštalizoval jeden z najlepších na svete behom 1,2 sezón.

Reagovat
Well

Jakože když se stanes jedním z nejlepších hráčů, tak se z tebe automaticky musí stát i debil? Že třeba u jiných to pozorovat nejde a to jsou mladší než on. Tady je to hlavně o povaze a to, ze on je prostě blb, co musí furt provokovat a neustále se cítí ublížení v tom bych úplně logiku nehledal.

Reagovat
Well

*ublizeny

Reagovat
los_blancos

Stal sa ním možno až príliš rýchlo a ten tlak potom nezvládal no. V minulej sezóne, keď Karim už bol často na ručník a všetko šlo na Viního to bolo naňho príliš. A tu sa asi nezhodneme, ale nie je to len jeho chyba. S tými provokáciami väčšinou nezačínal on a nepomáhali tomu ani sudí, ktorí ignorovali niekoľko oranžovo-červených faulov. Ak k tomu prirátam retardovaných "fans" a médií či rôznych "novinárov", tak bolo to proste príliš...

Reagovat
Well

Ono se to takhle rychle stává docela často u těch top hráčů. S tím, že na něj nepiskali nebo nekartovali zákroky na něj souhlasím, viz třeba Foyth. Mě spíš sere to jeho provokování soupeřů typu, že dá třeba gól a jde se jim vysmát do ksichtu a snaží se je vyprovokovat. Podobná gesta dělá i vůči fanouškům jiných týmů, on si tomu všemu jde prostě naproti a není žádným překvapením, že mu to vrací, tak jak mu to vrací, protože je na to háklivý. Kdyby na ty jejich pokřiky nereagoval, tak by vymizely viz třeba pískání na Kroose, který to nesl s grácií a pak je to přestalo i bavit. To že proti rasismu se má bojovat je samozřejmě správně, ale nastavit postup už bude těžší, protože kolektivní vina je špatně. A dělat z Viniho nějakou obří oběť je taky špatně, protože v tom není úplně nevinně a akorát mu porostou křídla.

Reagovat
los_blancos

Alebo aj Maffeo, Raíllo, Alejo, Palazón, Araújo, Suárez, Pezzella...

Neviem teda, ale ja si na žiadne gestá po góle proti súperom či fans nespomínam. Máš konkrétne prípady? Možno teraz naposledy v Supercope na Torresa, ale inak? Často to môže byť len klasický trashtalking, ale my do toho úplne nevidíme, nevieme, kto začal ako prvý a to všetko s tým spojené. A ak to fanúšikom vracia nejakým úškrnom, nie hanlivým gestom a oni ho na oplátku nazvú opicou alebo inými urážkami, tak Viní bude vždycky v práve. Ale je jasné, že ak to tak bude stále, tak to bude škodiť skôr jemu a celému tímu. Ak dospeje, tak sa im vysmeje až na konci, tak jak to robil Cris.

Už som to spomínal dávnejšie, ale je strašne zaujímavé, že v LM také problémy nikdy nemal.

Reagovat
Kily8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
imp.

Eh, to se sice posune, ale jeste pred nim je Thibo, ktery bude zapasovym kapitanem defakto furt, protoze nastoupi do 99 % zapasu.

Reagovat
Well

Jenže má 31, takže musíme doufat, že bude držet výkony jak třeba Buffon a nepůjde nějak rapidně dolů. U gk se dá hrát na top úrovni dlouho, ale pravidlem to úplně není.

Reagovat
los_blancos

Navyše po vážnom zranení kolena v jeho veku je viac než pravdepodobné, že na svoju úroveň sa už nikdy nevráti...

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Allianz_Arena

Co je na hráčích jako Valverde, Tchou nebo Rodrygo tak výjimečného?

Reagovat
Dontlookatme

Obcas si zapni krome Bayernu i neco jinyho a nebudes se tak blbe ptat potom

Reagovat
Allianz_Arena

Však se jedná o hráče, které z pohledu kvality má v podstatě každý velkoklub. Takže je otázka, zda by si více fotbalových zápasů neměli zapnout jiní.

Reagovat
icka

Pokud to na Valverdem nevidíš, tak je zbytečné něco vysvětlovat.

Reagovat
JM

Reagovat
misinho7

Reagovat
pingla

Reagovat
Well

Tak i když vezmeš Rodrygovu techniku z toho futsalu, tak to nemá skoro nikdo. A Tchoua zvedne zálohu o úroveň výš už jen tím, že je na hřišti, jde videt, jak ostatním dodá jistotu a skvěle to propojuje + ma skoro každou hlavu.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Kenneth

Já upřímně také ne. Valverde je úžasný hráč ale pod pojmem výjimečný si představím úplně jiné kalibry.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Mateo16

Jedine co ma neskutocne je jeho kondicka , ktora mu vekom odide

Reagovat
pingla

přesně naopak, s jeho kondicí teď bude za 10 let o velký kus dál. Odejde mu rychlost.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je výjimečný v tom, že je minimálně nadprůměrný absolutně ve všem, nenapadá mě žádný jiný záložník jako on.

Reagovat
Mass

Veratti

Reagovat
Allianz_Arena

Vidím výborného fotbalistu, stejně jako vidím řadu výborných fotbalistů v každém velkoklubu.

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Manik...

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Aldeano

Reagovat
fabec1222

Už se všichni těšíme, jestli jim to tam rozesere Mbappe nebo Vinicius

Reagovat
Rothbard

Nebo taky ne.

Reagovat
los_blancos

Plus najlepší štadión v Európe a snáď ESL.

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak at jde no. Tahle sága přece už nemůže nikoho bavit když se k tomu tady napsalo tak 20 001 komentářů.

Reagovat
Breze

Som zvedavy na tie clanky, ked buduci tyzden zase raz nic neohlasi

Reagovat
Miguel19

A Real o tom ví?

Reagovat
oli9

Reagovat
John Obi Mikel

Že by dotřetice konečně odešel?

Reagovat
Kocour Klapuška

nebo do třetice opět neodešel

Reagovat
Well

Neverending story.

Reagovat
zasranej malíř

No, byl bych zatím úplně v klidu..

Reagovat
CHONG

Dokud nebude mít prezentaci na SB, tak nevěřím.

Reagovat
martin.b

Klopp končí, tak musel zvolit záložní variantu

Reagovat
Kejza

.. zbožný přání

Reagovat
Bandita_Harry

Klopp by ho knam nikdy nepriviedol

Reagovat
Salfovic

Třeba ho přivede Mbappé k sobě.

Reagovat
misinho7

Snivaj dalej

Reagovat
Bandita_Harry

O ňom v LFC fakt nikto normálny nesníva

Reagovat
ACSeRw!n

konecne

Reagovat
Csaplárova past

Fakt nevím, co si v PSG mysleli - jestli ho chtěli udržet za každou cenu, jestli doufali že si to rozmyslí nebo toužili vyhrát LM ... každopádně pustit takovýho hráče zadarmo je na vyhazov celýho sportovního vedení. Vždyť na tiskovce tvrdili, že zadarmo nepůjde a pokud chce zůstat, tak musí prodloužit. Pak ho teda vyřadí na pár dní z kádru, následně ho vezmou zpátky a pak stejně odejde zadarmo. Pěkně si je tam povodil, ti skákali jak on pískal. To je aspoň týpek. A tady na něho budou plivat lidi, kteří se ve své práci bojí říct o zvýšení platu

Reagovat
Kenneth

A k tomu dostane údajně 150 mio na ruku.

Reagovat
Csaplárova past

To tak byva. Pamatuju jak sel Ballack do Chelsea, tak dostal taky raketu za podpis

Reagovat
JM

Prý "jenom" 130

Reagovat
Csaplárova past

Nerozumite si. On mluvi o eurech a ty o librach

Reagovat
herbage

Za mě tedy vedení PSG celkem dobrý. Prachy je nikdy netrápily a udrželi ho v týmu 2 roky nad plán. Ten letní kolotoč bylo jen divadlo pro média, že jednou odejde jim bylo dávno jasné a tak alespoň na oko tvrdili, že jim ten odchod zadara vadí, ale reálně byli rádi, že získali ještě jeden rok navíc

Reagovat
Csaplárova past

Udrzely ho dele, ale jaky z toho maji profit? Financni zadny, koupili ho snad za 200mio? Sportovni taky zadny, LM neudelali a asi letos neudelaji. Real ty prachy mel, viz. podpisovy bonus pro Mbappeho. Real mel nabizet snad 200mio. Jedina omluvenka pro PSG by byla to, ze by se Real rozhodl radeji rok pockat.

Ale pokud mas hrace, co za tebe nechce hrat, tak musi proste jit okamzite do hajzlu. Je to toxic pro celou kabinu, pro cely klub. Hrac si jako muze makat na treninku na pul plynu a brat nejvic. Ty budes makat jako pes a nedostanes se do kadru. Meli ho pustit, byt treba jen za 100.

Nevidim na tom setrvani nic pozitivniho ...

Reagovat
herbage

Prachy je netrápí a na FFP serou. Ze sportovního hlediska je to sporné, nicméně zkrátka usoudili, že s ním v kádru budou konkurenceschopnější než bez něj, ale to se těžko vyhodnocuje, když neznáme alternativní časovou linii

Reagovat
Kokesh

A jaký profit měli z Messiho? Je peníze nezajímají a tak kvalitně ze sportovního hlediska jako City to asi nikdy dělat nebudou...

Reagovat
herbage

Jinak, proč by měl flákat tréninky? Dle mě je cílevědomý a chce získat trofejí, co nejvíc to půjde, takže to z jeho pohledu nemá žádný smysl

Reagovat
Ladas321

Když už tady píšeš ty svoje slohovky, tak by sis alespoň mohl zjistit, že se vzdal bonusu 80 - 100 mega a proto se pak mohl vrátit zpět do týmu, protože nechtěl v létě odejít. Těch 80 - 100 mega bude muset právě zaplatit Real jemu v rámci podpis bonusu a nebo je dostane od PSG pokud podepíše nový kontrakt. Takže tak.

Reagovat
Breze

Stale este nikam neodisiel. Clanok tvrdi, ze to buduci tyzden odchod sam oznami. Dovtedy by som si podobne sudy usetril. Osobne ale pochybujem, ze to co sa v clanku pise je aj pravda.

Reagovat
Csaplárova past

Zajimavy nazor, ale dost naivni

Reagovat
Breze

Naivny? Kolko ze to uz vyslo clankov o zarucenom prestupe Mbappeho do Realu? A kolko ich aj bolo pravdivych?

Reagovat
Csaplárova past

Našel jsem jeden. Zbytek byly o jeho nespokojenosti a odchodu, ale v těch byl zájem Realu jen zmíněný. Real měl učinit 2 nabídky - jednu PSG odmítlo a druhou měli přijmout.

Reagovat
Breze

"Oznámit to má příští týden." Cely tyzden je uz takmer prec a stale ziadne vyhlasenie od Mbappeho, velmi prekvapivo sa opat len jednalo o kacicu.

Reagovat
Csaplárova past

https://www.eurofotbal.cz/clanky/ostry-atak-na-mbappeho-jeho-kotnik-vydrzel-brassiera-urazeli-na-socialnich-sitich-674595/

Kdybys dostal takový atak, bylo by nějaké prohlášení do médií to první, co by tě v tu chvíli zajímalo? Přemýšlej ...

Reagovat
Breze

Tak som zvedavy, aky dovod bude zase o tyzden.

Reagovat
Csaplárova past

A když to neoznámí ani za týden, tak to znamená jeho setrvání v PSG? Vždyť ten článek ani necituje Mbappého, tak co se řeší? Ale OK, ale v Messiho odchod z Barcelony taky moc lidí nevěřilo před 4 lety ...

Reagovat
Breze

Nie, pointa bola, ze ta sprava bola vycucana z prsta. Ale chapem, niektorym staci malo a uveria vsetkemu, co sa objavi na internete.

Reagovat
Csaplárova past

Teraz hovor, šašo

Reagovat
Breze

uverim, ked podpise zmluvu s Realom.

Reagovat
smazaný uživatel

To už tady dlouho nebylo...

Takže v pondělí se dá čekat oznámení nové smlouvy v PSG za trojnásobný plat.

Reagovat
ACSeRw!n

ne

Reagovat
CR7RONALDO

Tak pre mňa to ešte stále nie je isté, ale ak skutočne príde, tak ja by som to rozhodne najprv vyskúšal postaviť takto:

Valverde - Tchouameni

Bellingham

Rodrygo - Mbappé - Vinicius

Verím, že by to mohlo fungovať.

Reagovat
Salfovic

Jsem zvědavej, jak se tam tři levá křídla poskládájí.

Reagovat
Pablos

Mbappé (né Real, né PSG), ale Mbappé oznámí přestup ...ani bych se tomu titulku nedivil, že to bude první ON

Reagovat
herbage

A co je na tom divnýho? Od 1.1. může svobodně jednat a uzavírat smlouvy s kým chce. Pokud oznámí přestup do Realu, tak nejprve poté, co bude mít uzavřenou dohodu s Realem, takže ten bude informován. Že neprodlouží smlouvu s PSG je informoval loni v létě, tak proč by to nemohl oznámit on sám, zvlášť když tím sejme zbytečný mediální tlak ze své osoby? Klopp taky oznámil svůj konec sám a nikomu na tom nepřišlo nic divného

Reagovat
Pablos

A já se někde divím jo ? Já jen spíš poukazuji nepřímo na to, že jeho mediální (a na soc. sítích) přesah je větší než obou klubů.

Reagovat
imp.

Tak medialni presah vetsi nez Real urcite nema no. Pozornost je logicky uprena na nej, protoze mu konci smlouva a u budoucnosti si rozhoduje on sam.

Reagovat
Well

Reagovat
Pablos

ok

Reagovat
Salfovic

Kdo má letos v Realu nejvyšší plat? A kolik (v hrubém)? Díky.

Reagovat
smazaný uživatel

Kroos má něco málo přes 24m čistého.

Reagovat
Salfovic

Takže nějakých 38 hrubého.

Reagovat
zasranej malíř

Toni

Reagovat
los_blancos

https://www.capology.com/club/real-madrid/salaries/

Podľa tohto tu Kroos niečo cez €24M. Po sezóne sa s ním vraj rozlúčime, spolu s Modrićom. Mbappé by mal mať cca €36.

Reagovat
Salfovic

Aspoň tam by to mohli mít přepočteno na bruto.

Reagovat
SunFells

To je brutto

Reagovat
los_blancos

Však to je brutto (gross).

Reagovat
los_blancos

Jáj áno, chápem už.

Reagovat
Salfovic

Dá se to tom přepnout.

Reagovat
Maximm9

Alaba musi mit super agenta, ze mu domluvil takove prachy

Reagovat
Acquanni

Tak on přišel zadarmo ne? Už se řešilo xkrát, že se do účetnictví přestupová částka rozpočítává do celé doby smlouvy, takže když si z těch 5 let smlouvy odečteš třeba 50 mega (10 ročně), tak mu to na platu dovolí jít o dost výš.

Reagovat
Ladas321

Mbappe pod 50 v hrubém nepůjde, to se klidně vsadím. Už před dvěma lety byl domluvený na 50 milionech.

Reagovat
los_blancos

Uvidíme. Píšu o 18M netto + 100M podpis. bonus.

Reagovat
oli9

Chudák Bellingham..

Reagovat
herbage

Mohl kopat v jednom týmu s Dárwinem, my víme

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Front hell

Reagovat
oli9

Mbappe je prostě dělo. Ale nevím jestli zrovna Real má potřebu zrovna ho.. Vincius..... Bellingham přijde o tu pozici kterou v Realu mohl mít.. Teď by to byl samý Mbappe, Mbappe... Jen aby to pro kabinu bylo ok

Reagovat
Salfovic

Juniora prodat BLM a koupit Osmihena

Reagovat
Hachim Mastour

James strelil v prvej sezóne v La Lige 13 gólov a to hral s Ronaldom a Benzemom. Samozrejme, je to iný typ hráča, ale Bellingham môže byť stále gólový. Real hlavne nemá čo byť odkázaný na záložníka aby bol top strelcom

Reagovat
Greny

A toho Endricka teda postaví kam když bude na hrotu Mbappe

Reagovat
ACSeRw!n

zatim lavicka

Reagovat
imp.

Vyvoj cekam stejny jako u Viniho/Rodryga. Kdyz bude hned od zacatku dobry, tak hrat bude. Kdyz mu bude adaptace trvat, tak lavicka/Castilla. Jeste mu neni ani 18. Ma cas.

Reagovat
misinho7

ono ale zacina sa to tam kopit Vini,Rodrygo, Mbappe, Endrick a podla vsetkeho zostane Joselu ako backup utocnik( za mna nam takyto hrac chybal cele tie roky, kvalitny hrotak z lavicky) a k tomu Brahim a Arda ktorch tiez mozme ratat do utoku na RW

Reagovat
Mateo16

Ocakavam ze prvu sezonu bude hrat niakeho 3tieho utocnika a bude rotovat medzi Castilou a Ackom

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Mateo16

Velka vyhoda je ze sa znova na 4-3-3 alebo 4-2-3-1

Najvacsia otazka bude predlzi Kroos po prichode Mbappeho ?

Zakladna zostava by bola

Vinicius - Mbappe - Rodrygo

Bellngham - Kroos - Valverde

Otazne je co na to Tchuameni pre ktoreho by to bolo vypadnutie zo zakladnej zostavy

Reagovat
zasranej malíř

Toni nemůže hrát na defenzivním, tam musí být Tchouameni, Toni už případně z lavičky, nebo se budou prostě všichni točit jak letos

Reagovat
Mateo16

Toni si dal podmienku predlzi iba ak bude hrat doleziteho hraca , nechce byt v pozicii ako je teraz Modirc

Jedine ze by ten posledny hrac bol Valverde

Reagovat
Feind

i nahradnik v real si zahraje hodne

to neznamena, ze musi byt soucasti nejlsilnejsi mozne sestavy

Reagovat
Mateo16

U Toniho ktoreho prosi cele Nemecko aby sa vratil do repre si to neviem predstavit, ze bude hrat iba proti Getafe a v LM bude sedieť.

Ja som skor presveceny ze nepredlzi a nahradnici budu Camavinga a Guler

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

ta sestava je silenej pruchodak

Reagovat
Manik...

Reagovat
milan78

že by si nechal ujít každoroční - letní bonus - zůstan doma synku ?!

Reagovat
Mass

V reálu dostane letní bonus - vítej u nás synku!

Reagovat
Ladas321

Nezávidím Ancelottimu, ukočírovat ty ega Vinca a Mbappeho to bude masakr.

Reagovat
imp.

Zas na druhou stranu mozna ani neexistuje lepsi kouc na tohle nez prave Ancelotti. Mozna Zidane.

Reagovat
JM

Reagovat
Pharrell

Reagovat
dextroza_m

Zizou by jen piskl a uz by stali chlapci v pozoru, on to ma v sobe.

Reagovat
Godwinson

Bych cekal, ze bude ambicioznejsi, ale obri prachy, slunicko, lehka liga. To k nemu vlastne sedi dost.

Reagovat
dextroza_m

Že bude ambicióznější? Jde do nejsilnějšího klubu světa dělat jejich hlavní tvář, vyhrávat LM...

Reagovat
Neutron

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele