Mbappé do Saúdské Arábie? PSG obdrželo nabídku od Al-Hilalu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Paris Saint Germain zařadil Mbappého zpět do prvního týmu
13.08.2023, 15:18
Kanonýři Mbappé a Neymar na úvod ligy nejsou v nominaci PSG
12.08.2023, 14:23
Mbappé se nesejde se zástupci Al Hilalu, který za něj nabídl rekordní částku
27.07.2023, 09:16
Mbappé dostal od PSG ultimátum, rozhodnout se musí do konce měsíce
08.07.2023, 10:58
PSG směrem k Mbappému: Pokud chce zůstat, musí prodloužit smlouvu
05.07.2023, 21:59
Komentáře (282)
Přidat komentářToto real nepreplatí
tak real ani nema duvod, to si na nej radsi pockaji za rok zadarmo a PSG at si ho klidne nechaji na tribune celou sezonu, protoze on do arabie rozhodne nebude chtit jit
A proč by tam na rok nešel, za 700 mil ?
vzdyt uplne sileny penize ma uz ted v PSG, navic v Evrope je mnohem vic na ocich, coz je lepsi vzhledem k ambicim jako vyhrat zlatej mic treba..
Jak vyhraje zlatý míč když bude rok sedět na tribuně?
protoze pokud zustane v psg, neverim tomu, ze by psg trvalo dyl nez prvni prohru, nez by Mbappe byl zase v zakladu, nebudme blahovy, ze by ho nechali rok na tribune, to pro ne nedava zadnej smysl
Já bych nenasadil hráče u kterého je jasné, že po sezóně odejde. Hrál bych s takovým hráčem jen v případě nějakého zranění. Radši zkousnout nějaké prohry než dál umocňovat závislost na jednom hráči.
Zapomínáš na to, že ten chudák žije jako totální socka jen s jedním tryskáčem a třemi jachtami.
S tímhle tu nezacinej, nemá to cenu. To jsou prý ambice.
Podľa tohto komentáru by som si tipol, že nebudeš ani úspešný a ani bohatý.
Jsem se svým životem spokojený. Finančně si nestěžuju, ale bohatý vyloženě nejsem jen nemám pochopení pro někoho kdo bere 100 mega ročně, že má potřebu lézt někam do pouště, do extremistické země, aby vydělal ještě víc
Vůbec bych se nedivil kdyby tam odešel
To ani nemusi, protoze Mbappe k Saudum nepujde.
Ty jsi s Kylianem mluvil?
non, je suis kylian, je demenage a Madrid cet ete
Pokud by to mělo být jenom na rok, tak bych klidně věřil tomu, že ON by tam šel
Právě tohle vidím jako nejpravděpodobnější variantu u něj
Jako reklamy a sponzoring ho budou živit do konce života, ale toto je úlet
Vsaď se o odchod z EF
To nejde protoze na EF uz nejsem.
Schrodingerova kočka
Kľudne.
boze boze, proc jednoduse nevysmahnes?
To už je mimo
Tahle nabídka ma byt na prestup pouze na jeden rok s tim ze on pak pujde zdarma do Realu. Pokud to tak bude, tak bych to povazoval za nejvic nefer prestup vsech dob, PSG bude mit vyresene FFP na x let dopredu, Mbappe se napakuje a Real neutrati ani euro navic.
A Saúdové budou šťastní, ideální řešení pro všechny strany
Jako, jestli budou stastni, ze je neskutecne podoji Kylian i PSG, k tomu na jednu sezonu...
To ani nepocítí
Pocítia, keď mu dajú taký plat a po roku bude chcieť odísť. Nečudoval by som ani keby ho prepadli a násilne držali .
Taky bych se nedivil tomuhle scénaři. Ale prej nemám tolik sledovat akční filmy jak mi tu někdo psal.
pre nich to je ako ked ty ides na zmrzlinu
Máš pocit, že tie peniaze, ktoré dali za CR sa im neoplatili?
Za mňa to boli najlepšie utratené peniaze, CR otvoril tieto dvere, prichádzajú síce starší hráči, ale to je iba prvý krok.
Navyše sa stále píše o ich kluboch a lige. Za chvíľu bude ich liga v balíčkoch TV.
Ak by prišiel Kylian, tak si otvoria ďalšie dvere a začnú chodiť mladší hráči.
S príchodom super hráčov, manažérov môžu vytvoriť infraštruktúru a s prehľadom ich mužstvo bude najlepšia repre v Ázii.
Samozrejme je tam veľa otáznikov a ja nepoznám ich pravú motiváciu.
Môžu z krajiny spraviť druhý Dubaj so skvelým futbalom.
Jo, akorát fotbal zase jednou dostane pořádně do koulí.
Doba furt dává kopance, nasrat na kovid ted jsou potřeba sankce...příjde mi že fotbal dostává kopance do koulí skoro každý den, má ještě vůbec koule?
Takže šejci dají za mbeppeho 300 mil eur plus jeho silenej plat a nechaji ho podepsat jenom jednorocni smlouvu? Co je to za blbost
jj o tom se realne pise
ber to ako miliardovú reklamu na rok
neni to blbost, cely to je jen promo pro ne, aby dostali par tymu do Evropskych soutezi a ziskali poradani MS
No ale tohle by bylo fakt nevýhodný
katar z rovnakeh dovodu kupil cely futbalovy klub...
Tak zrovna oni o moc peněz nepřijdou
Pokud to ma stejneho majitele. Idealni prilezitost jak do PSG beztrestne napumpovat prachy
Nemá to stejného majitele. Majitel PSG nosí na hlavě čistě bílý ručník, majitel Al Hilálu bíločervený.
Myslím, že majitel psg není saud
je z Kataru
https://www.forcabarca.sk/clanok/49453/barcelona-ma-zaujem-o-kyliana-mbappeho
Jasne, koupime Mbappeho, pote co jsme pritahli hvezdneho pivota Oriola Romeua
Nekoupíte, za rok bude volnej.
A půjde do Barcelony pokusit se vyhrát EL
Stejně bude chtít podpisový bonus ne
Jenže na jeho plat a podpisovej bonus by barca musela prodat fakt uz vsechny tv prava na henerace
Ponúkli by mu spotify premium na 4 roky zadarmo.
Prý výměna za Dembeleho a Gaviho
Ale ten Gavi tam je hezka udicka pro Enriqueho
Já mám zájem o Sofíu Vergaru....
Prý se teď bude rozvádět jsem četl.
Myslím, že máš pořád větší šanci než Barca s Mbappem
Jsem realista, stejnou
Však ona je už stara
Však Chong už taky nebude nejmladší.
mentalne
Tak ako to stačí, aby prijalo PSG nie? Alebo má Mbappe v zmluve niečo o nepredajnosti, ak sam nebude súhlasit?
Hraci nejsou otroci a s prestupem musi vzdycky souhlasit.
Ikdyž je černoch?
Teď už jo, zkurvena doba.
Nizsie som napisal par prikladov o ktorych viem, ze nemusia ale to je par rokov do zadu, mozno sa nieco zmenilo..
PSG uz souhlasilo. Ted jeste musi souhlasit Mbappe s platem 700m/rok.
Jakože ho shodí z Eiffelovky, pokud nepodepíše u Saudů?
Masakr.
Takhle to fakt nefunguje. Mezi klubem a hráčem je smlouva, která se dá vypovědět jen při nějakém výrazném porušení a nebo po vzájemné dohodě.
Přestup není o tom, že klub A si koupí od klubu B hráče. V podstatě je to o tom, že zaplatí, aby ho vyplatil že smlouvy, aby s ním pak mohl sám podepsat smlouvu.
Tak Bernarda Silvu ani Cancela napriklad si nikto nepytal ci chce ist do Monaka, Valencie. Proste sa predali a hotovo (je ale pravda, ze tam v tom mali praty 3. strany..)
Aj teraz nedavno, Merchena ci kto hovoril, ze zdoraznoval ze nechce ist k nam hrat, klub ho ale predal aj tak a nemal na vyber..
Je asi otázka, jak je to v různých zemích se smlouvami (se třetími stranami, kdy je tam možná nějaká výjimka?), každopádně bych řekl, že v drtivé většině ten hráč musí souhlasit.
Ono je to naprosto logické, protože ten hráč se musí ještě dohodnout na platu, délce smlouvy a všech dalších podmínkách. Tam těžko prodáš hráče s tím, že on se s tím klubem nedohodne. Teoreticky jediná možnost, jak by to šlo za mě bez toho hráče udělat, je, že by někdo převzal jeho současnou smlouvu, což by ale byl problém u hráčů, kterým třeba končí smlouva.
Ono se stačí kouknout na Lukaka, který odmítl vůbec zvážit Saudy a že chce jen do Interu (a pak do Juventusu), podobně se třeba Barcelona nemohla zbavit De Jonga a dalších hráčů, když ho chtěli prodat, protože on prostě odmítl odejít, Raphinhu chtěli prodat v rámci Anglie loni a on si vytrucoval Barcelonu, když jsme se chtěli zbavit tuším Maloudy, tak odmítl přestoupit a radši zůstal rok na tribuně...
Každý rok máš několik takových situací, kdy je to problém pro hráče a ten odmítne přestup nebo si vydupe někoho jiného (pokud mu nedají, co chce).
Moze byt, dava logiku co pises.
Ja to mam asi zazite z NHL a NFL..
V NHL se probudíš a najednou z teplé floridy balíš do winnipegu a musíš shánět zimní oblečení, pokud teda nemáš ten klub ve smlouvě že tě tam nikdy nemůžou vyměnit ne? To je taky opačný extrém. Ale alespon si můžeš vybrat nějaké týmy, kde tě nemůžou vytrejdovat.
To sa asi nedá moc porovnať s futbalom, tam aj ten plat ti ostáva rovnaký keď ideš do iného tímu, je to v rámci ligy a pod. To by mohlo možno v MLS maximálne fungovať alebo v rámci Superligy ak by to bola uzavretá súťaž.
Jasný, ono soutěže v USA mají úplně jiný koncept jako v Evropě, nejen co se týče výměn hráčů.
Tak co sa tyka vymien to vobec, to by musela prist taka velka reforma.. ale bolo by to lepsie..
Len som si myslel, ze aj vo futbale ak chce klub hraca predat tak to jednoducho moze aj bez suhlasu hraca..
Tam je problém to, že keď predávaš hráča tak sa mu ruší zmluva a teda sa z nej vykupuje a s druhým tímom jedná o novej a teda tam má už tú šancu povedať, že nemám záujem.
good point
Tak zakladne zmluvy v NHL (rovnako NFL) su bez obmedzeni pri vymenach.. lepsi hraci si mozu vyjednat to, ze ak ich klub bude chciet vymenit, tak si mozu urcit timy kam by to bolo pre nich ok a ti najlepsi si vedia vyjednat aj to, aby ich bez suhlasu nemohli vymenit nikam..
Co sa tyka platu, tak ten ostava. Dolezite je akurat potom to, ako si timy rozdelia (ak vobec) cap hit
Jasný kámo
Bez souhlasu hráče to nejde. Můžou je k tomu nutit, ale pokud hráč nepoleví, tak nic nezmůžou.
Ty jsi nikdy nehrál FIFU? Tohle je základ synku.
Ten pařil jen NHL.
V podstate ano
FIFU som hral, este davno 09 to bola a ked som chcel niekho predat tak som predal neviem ako to maju v tych novsich
Pokud je to pravda, tak by byl Mbappe blázen, kdyby to odmítl
Kdyby to bylo 200m za rok, tak by si každý říkal, že je idiot, proč tam leze... ale za 700... ikdyž tich 200 už je nepředstavitelných pro nás
Podle mě to vezme, kdyby mu šlo o sport, tak by šel do Madridu už dávno.
Presne už minulú sezónu mohol byť celú v Reale
Smlouva na jeden rok za takové prachy pořad lepší než se handrkovat rok v PSG. Je to nabídka ve které získají všichni. Perez sám na videu říkal, že počítají s Mbappem až příští rok, Kylian si za rok vydělá ranec a PSG získá rekordní částku za přestup. Za mě je to win situace pro všechny.
Souhlas. Jen je tam ten faktor, že si zvykne na neskutečný peníze a těžko pak půjde kamkoliv za zlomek toho, co bude mít v Al Hilal.
Uvidíme. U Mbappeho a jeho rodiny je vidět, že oni ten fotbal berou fakt jako bussines, žádná láska k nějakému klubu. Nevidím u něj ani takový hlad po úspěchu jako u Ronalda, ale chce být středobodem a hlavní hvězdou v klubu, to jsem viděl v PSG. Nechce se dělit o svůj trůn v klubu, proto jsem zvědav jak si v kabině bude rozumět s Viniciusem, který chce začít od příští sezóny kopat penalty.
To já už se těším, až si u nové smlouvy řekne o podobné prachy, jako bude mít Mbappé. Jo, bude veselo.
Tak Vincek už sníva o PL, tak to môže byť jedno.
Manchester City, PSG to všechno byl jen začátek. Za pár let se spousta čecháčků bude divit, kam to Saudská liga dotáhne. Nejde jen o fotbal, ale o to, co daná země nabídne a Arabáči to udělali neskutečně mazaně. Postavili de-facto Ameriku blízko Evropy, která je navíc pohádkově šťědrá. Už teď tam pravidelně jezdí hromada lidí na dovolený/výlety.
Kde jaká instagram bitch má na profilu x fotek z Dubaje, lidi to lajkujou jak šílený a spousta si tam jezdí i přivydělávat jako "společnice". Islám? Lidská práva? Srát na to. Fotbalistům jde v podstatě o totéž. Chtěj se bavit a žít kvalitní život, kterej už dnes Arábie nabízí úplně s přehledem ve srovnání s Evropou. Teď využijou Ronaldo efektu a budou do toho šlapat. Snažit se dotáhnout spoustu známejch jmen v produktivním věku (viz. Brozovic nebo Milinkovic-Savic), který postupně začnou zvedat úroveň soutěže. A byť projekt v Číně nevyšel, tak tohle není zdaleka totéž.
S Arabama Evropani jak se zdá nemaj takový problém jako se životem v daleký Asii. Zřejmě ani ty lidský práva nejsou pro většinu z nás tak důležitý. Hlavní je luxus a životní úroveň, který se nám přece nikdo nesmí ani dotknout. Superliga bude, pokud nechtěj, ať je Arabáči všechny vykoupí jednoho po druhém. Tak jako tak se rýsuje model jako v Americe. Východní a západní konference, která bude vydělávat neskutečné peníze.
Vis, ze Dubaj neni Saudska Arabie?
to jsem akorát chtěl napsat
Jo no. Přitom to tam nikde nezaznělo. Někdo mě chytá za slovíčka, který ani nejsou. A i kdyby, tak v textu jde o něco úplně jinýho. Odborníci se zřejmě nepletli, když řekli, že mají Češi čím dál tím větší problém porozumět textu. Něco s tím dělej.
Ty píšeš, že kdejaká bitch má fotky z Dubaje. Pak sice něco o Arábii, ale tihle všichni hráči chodí do SA. A podmínky v Dubaji nebo v SA jsou úplně jiný.
Ale já narážím na arabský svět středního východu, ne na konkrétní zemi. Pro běžnýho smrtelníka možná. Pro fotbalistu (jsme na eurofotbalu, že ano?) určitě ne.
A pokud ti leží v žaludku, že jsem si dovolil zhejtit influencerky, který si dle mého názoru nedávaj dobrej příklad společnosti, tak se z toho stavěj třeba na hlavu.
Abys měl jasno, předmětem textu byla kvalitní infrastruktura, která je důležitá pro rozvoj místního fotbalu v souvislosti s ohromnými financemi, kterýma disponují místní majitelé a že jsou schopni postavit na nohy plnohodnotnou fotbalovou soutěž. Tudíž, že mají šanci MBappeho zlanařit (byť to tak samozřejmě nemusí skončit). Pokud jsi to nepochopil, tak to není můj problém.
Ty ses v tom zamotal ty geografe, že začneš vytahovat, že mi vadí hate na influencerly
nezamotal, u tebe si člověk totiž nemůže bejt jistej
Chápeš, influencerky Dubaj, fotbalisti SA, proste arabský svět. Whatever.
kam to Saudská liga dotáhne. Nejde jen o fotbal, ale o to, co daná země nabídne a Arabáči to udělali neskutečně mazaně. Postavili de-facto Ameriku blízko Evropy, která je navíc pohádkově šťědrá. Už teď tam pravidelně jezdí hromada lidí na dovolený/výlety. Kde jaká instagram bitch má na profilu x fotek z Dubaje
jojo, je evidentne ze rozlisujes dve krajiny
příště zkus použít google translator, třeba lépe porozumíš
Tak ono je to celkově píčovina, když odmyslíš logicky architekturu, tak oni vzhlíží ve spoustě věcech jednoznačně k Evropě, než US.
A kde píšu, že je Dubaj Saudská Arábie? Miluju když se mě kdekdo snaží chytat za slovíčka, ale přitom absolutně nereaguje na kontext. čecháčku, Arábií jsem myslel Arabský svět, do kterého Dubaj neodmyslitelně patří.
btw. studoval jsem Geografii na VŠ i maturita za jedna, jestli si chceš někoho přezkušovat, zkus to jinde
tak to uz je ina kava ked si z geografie zmaturoval za 1
přesně tak, ine kafe
flexit jedničku ze zeměpisu na EF je fakt next level
je to kral
jo no, bez toho aniž bych se to někdy učil, je to přirozenej talent
Až na to, že tady nikdo nic neflexí a jestli jste to nepochopili, uvedl jsem jen to, že Geografii mám naprosto v malíku a proto si mohu dovolit prohlásit, že Dubaj je součástí arabského světa
A teď jdu flexit, protože jsem ze zemáku neměl NIKDY jinou známku než za jedna nejen na maturitě. O Vysoký se teď už nebavím.
A teď se můžete klidně smát.
WOW!! opravdu NIKDY ?!!?!1?1!
Drz už picu
Polib mi prdel
*
1v1 geoguessr?
Fakt jsi studoval geografii? A co jsi tam mel za predmety?
Geologie, Klimatologie, Demografie, Kořeny evropskejch kultur, Planeta země a vesmír, historická geografie atd.
A na jaké pozici teď pracuješ? Je to v oboru?
Ne. Studoval jsem to v kombinaci s historii (dvouoborový studium) se zaměřením na vzdělávání a nechtěl jsem nakonec pracovat jako učitel. Studoval jsem souběžně 2 školy a tak jsem si zvolil 2. variantu a to byl technickej obor. Dopravní logistika.
Planeta Země*
Chcípám kdyby za 2 tak Ok, ale jednička z maturity z geografie. Tpč. To už je argument. Na který se ani nikdo neptal. Teď už chápu tu věčnou povýšenost v komentářích
Tvl, že jsem se nahoře namáhal, číst tenhle skvost, tak ani nereaguju.
Nemusíme spolu chodit na pivo žejo
Spíš neví.
Místní rádoby hlavoun a tragéd v jedný osobě se ozval. chichi
Proč zase píšeš o sobě? Po dnešku a tvé maturitní jedničce ze zeměpisu je úplně jasné, kdo je tady hlava
nevím co je špatně na pozitivním prospěchu, strefovat se do toho jen potvrzuje co seš zač
Vůbec nic, ba naopak. Akorát nevím proč to je potřeba vytahovat zrovna tady
Sis u toho musel pěkně promočit dišdašu, co.
Od anonymního člobrdy si nehodlám brát nic osobně a určitě nic v souvislosti s pomočováním. Osobně by jsi mi to totiž neřekl
Já nemyslel od moči, drsňáku.
To je asi jedno.
To je náhodou sakra rozdíl.
Nepsal někdo náhodou o pár komentů výše o porozumění textu?
Mě nezajímá co je to dišdaša... co jsem si měl promočit nebo nepromočit. Vždyť dotyčný absolutně nezareagoval na podstatu mýho psaní, jen si rýpnul... tak proč bych se já měl starat? jsi normální?
Taktiež sa tohto tak trochu obávam, ked vidím ako si ludia na sociálnych sieťach romantizujú krajiny s obmedzenými ľudskými právami, presne ako vravíš, všetky tie instagram a tiktok bitches, pre ktoré je sen si nájsť nejakeho bohatého Araba, ktorý príde a povie "Habibi come to Dubai..." a následne jej kúpi všetko, na čo si zmyslí, vezme ju na tie najlepšie párty atd. Toto bol teraz veľký trend všade.
Chápem, že v reálnom svete asi ľudia zmýšľajú ináč než na internete, ale aj tak sú mnohí ľudia dosť povrchní a Arabi majú prachy, ked si k tomu pridám tú ich propagandu, ako chcú ovládnúť futbalový svet a vlastne všetko, tak z toho vzniká veľmi nebezpečná kombinácia.
nezmysel. to ze niekto navstivi danu krajinu neznamena ze romantizuje dany rezim. romantizuju ludia fotiaci sa v budapesti orbanov rezim? navstivenim vietnamu komunizmus? v afrike alebo juznej amerike vlastne hocijaky rezim ktory tam prave je? nie, ludia tam chodia z rovnakeho dovodu ako do inych krajin, chcu nieco vidiet alebo zazit. rovnako argument s bitches s cielom najst si bohateho araba, v com sa to lisi od snahy hociktorej zlatokopky napriklad v cesku, na slovensku alebo hocikde v europe? to co pises je uplne bezne aj tu, tak z toho zas nerobme specifikum arabov
dovolím si reakci vytáhni hlavu z písku, srovnávat cestování do Afriky s výletíkama do Abu Dhabí, Dubaje, Bahrainu, Doha, Jeddy, Palm Jumeriah je totální úlet
a z historickýho hlediska chtěl Arab vždycky ovládnout Evropu. Pokud nevíš Kdo, Co, Kdy, Kde Proč tak je mi tě i trochu líto. Ale dá se to dohnat.
Pozeras sa na to príliš očami normálneho človeka. Ja to vidím každý den na tiktoku, instagrame a podobne, na sociálnych sieťach sú arabské krajiny trend jak sviňa, to sa nedá zrovnávať s turizmom do Vietnamu a pod., mladí povrchní ľudia vyslovene masovo obdivujú arabské krajiny a ich životný štýl. A to nie len Dubai. Máš pravdu v tom, že si neromantizujú ten režim samotný, preto som aj napísal, že si romantizujú krajiny s týmto režimom. O režime a hodnotách možno ani nevedia alebo je im to vlastne aj tak nejak jedno, najmä, že majú prachy a lavish lifestyle. Ja nevravím, že s tým súhlasím alebo to podporujem alebo niečo, ale ked vidím ciele Arabov a ked vidím, ako na prachy ľudia vedia byť a ako to tam už teraz obdivujú, tak sa fakt obávam, že Recoba Inter má pravdu a arabské krajiny budú už len rásť, či už vo futbale alebo aj celkovo v živote.
Samozrejme, zatiaľ je asi skoro súdiť, ked až na jedného Ronalda a pár dalších vyhasnutých alebo vyhasínajúcich hviezd, sú tam hráči na úrovni nemeckej tretej alebo štvrtej ligy, čiže sa tá liga rozhodne nedá brať relevantne, ale do budúcna sú tam obavy na mieste, kedže to očividne fakt myslia vážne a medzi europanmi je arabský svet v trende. Ak sa tieto obavy nenaplnia, tak tým lepšie.
Romantizovať ho nemusíš, ale tým, že navštíviš konkrétnu krajinu, automaticky podporuješ v konkrétnej krajine cestovný ruch a čo sa týka napr. Saudskej Arábie, alebo Dubaja, tak podporuješ režim, ktorý sa správa k ľuďom, odľahčene povedané, veľmi nedôstojne.
Oni si ten úspěch zkrátka chtěj koupit a v dnešním světě tato taktika bohužel vychází. Možnosti jsou takřka neomezený v tomto směru.
Otázka času než je to přestane bavit.
Dostanou MS a začnou vyhazovat prachy za jinou píčovinu.
Nakonec stáhli nabídku.
Blbost. Fotbal tam žerou už podstatně dýl, než by si mohl kdekdo myslet, vždyť ty kluby o kterejch se dnes bavíme, tak vznikali ve 40., 50. letech. Doteď tam nebyla vybudovaná dostatečně silná infrastruktura, což je nyní minulostí. Za 10-15 let budou dnešní děcka vnímat úplně jinak jejich fotbal. Státy jako Saudská Arábie, Katar, Spojené Arabské Emiráty mají životní úroveň na hodně vysoké úrovni (pro ty, co na to mají peníze) - v těch klíčových regionech a i proto jsou schopní něco budovat.
Zajimavej koment. Ale jak je zminovano výše, SA není Dubaj nebo Bahrajn, kde se treba pije i alkohol. Ta kultura je prostě hodně odlišná, konzervativní a stále nabozensky nastavená. Typci tam můžou chvíli zit ve svým Disneylandu (stadion- bitchclub-hotel) ale jak dlouho?
mladší generace to změní, když dochází ke střetu náboženství vs. peníze, tak v tomhle kapitalistickým světě vždycky vyhrajou prachy... dá to čas, ale změní se to
Samozřejmě, že v zápase mezi kapitalismem a náboženstvím vyhrajou peníze - kalvinisti z Holandska jsou toho dobrým příkladem. Ale mluvíme spise o elite. Nevím, ze by byla naka střední třída v SA, která by pak byla nositelem a reálným příkladem změn (treba za 20-30 let). Aby to pak nebylo jako v Rusku...elity žijou "zapadni" styl a zbytek jede něco mezi 19. a 21. stoletim. Nevěřím, že by to tak v SA pustili, ze by se země začala realne menit...
Islám ale není jenom náboženství, to je třeba vzít v úvahu
Saúdové mají vizi spravit ze své země Disneyland svým způsobem.
Díky ze jsi napsal slovo ,,cechacku’’ na začátek Aspoň jsem si ušetřil čtení zbytku ty sracky
rádo se stalo, alespoň si nějakou negativní, jak ty říkáš "sračkou" přispěl do pléna co
Jednička ze zeměpisu, ale na češtině jsi asi chyběl
?
Ty jeho komentáře a postřehy jsou napsány tak nuceně inteligentně, na sílu, až je to do očí bijící
zatímco ty jsi do očí co
Nuceně používat inteligenci je, jakobych měl mít iq houpacího koně, což je divný takhle ponižovat někoho, o kom víš úplnou p*ču, ale zas tím jen ukazuješ jaký doopravdy jsi.
Já se jen zamyslel, formuloval text se svým názorem na danou situaci ve fotbale.
Buď ber, nebo nech bejt. Sepsat to, mi netrvalo ani 5 minut.
Nebo jsi prostě jen neodmaturoval s jedničkou ze zemáku a nerozumíš tomu. Kolik sis vydělal za léto?
5,- kč
Ufffff. Začínám si vážit přístupu např. takového Bellinghama, který na sebe řečmi o Realu v médiích nikdy pozornost nepoutal a pak přijal menší plat, než by dostal v PL, jen aby si za Real zahrál. Přestávám být přesvědčen, že hráč, který ve 24 letech a reálnými obrysy Zlatého míče před sebou, uvažuje nad takovouto nabídkou (kor po všech těch cirátech předtím), může být v Realu k něčemu platný. Tam se teď povedlo poskládat tým vítězů a bojovníků, hrdých na to, že hrají za ikonický velkoklub, úspěšný v historii i současnosti. Přímo na jeho pozici je navíc největší ofenzivní hvězda a hlavní marketingová tvář klubu...
Jako pokud přijde a bude kvalitní, podporovat ho budu, ale aktuálně bych byl nejradši, aby od Madridu pálil co možná nejdál. V kontextu toho, jak to dopadlo s Karimem, jsme loni toho Haalanda brutálně prosrali
"...uvažuje nad takovouto nabídkou..." cože?
To je, uznávám, můj myšlenkový konstrukt. Nevím, přijde mi, že v situaci kdy za a) chceš hrát za Real, za b) Real tě chce koupit a za c) tvůj stávající klub tě hodlá prodat, prostě přestoupíš do Realu bez cavyků okolo. Aktuální situace mě vede k myšlenkám, že Mbappému na bílém dresu zase až tak moc nesejde...
Aktualni situace ale vychazi z toho, ze Real jednoduse zadnou nabidku zatim neposlal.
Takže ty zprávy o 200 mega nabídce z konce června byly fake? To jsem nevěděl.
Toto prestupove obdobie Real este ziadnu ponuku za Mbappeho neposlal. Posledna informacia bola, ze Real caka od PSG info, kolko eur by si predstavovali za Kyliana po tom, co ho umiestnili na prestupovu listinu. A potom prisla ta ponuka 300m od Al Hilal.
Díky za info, nějak nestíhám chytat, co z těch všech zpráv jsou spekulace, lži a co pravda.
No, to nevím, ani Haaland nemá takovej plat, jako bude mít Bellingham v Realu.
To je možné, ale psaly se oficiální zprávy o tom, že Bellingham vzal nižší platovou nabídku v Realu ve srovnání s tím, co mu LETOS nabízeli zájemci z PL. To, že Haaland loni vzal ještě nižší plat v City, je druhá věc.
Tak ten začátek mě dostal. Bellingham u vás bere 400k týdně, si myslíš ze kolik by mu dali v PL? 600k týdně?
Vycházím z oficiálních zpráv, které toto tvrdily, chechtálku. Přesná čísla neznám.
To si napsal možná tak Perez na Twitter
https://madriduniversal.com/19-year-old-rising-star-has-rejected-e15-million-man-city-contract-offer-to-join-real-madrid/
Zdroj diskutabillní, ale něco podobného jsem četl na více místech.
I Fabrizio Romano po přestupu psal, že by měl brát kolem 250k týdně (10 až 12 milionů ročně).
A stejnou informaci přineslo hodně dalších zdrojů.
Těch 400k jsem našel víceméně jenom na capology.com
Nikde u Fabrizia jsem nenašel žádnou zmínku o platu u žádného jeho příspěvku jakéhokoliv přestupu.
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1668948489013739520?lang=cs
Tak jsi asi slepý nebo nevím ¯\_(ツ)_/¯
V hrubém nebo čistém? Tyhlety neúplné informace mě nezajímají. To co uvádí Capology je v hrubém a v čistém je to o polovinu méně, takže tak.
Presne
Tak si nakonec SMS zahraje ještě v týmu s Mbappem. To nevymyslíš
Za miliardu na rok a následne do Realu, to je šialená cena za ročnú reklamu. Ale očividne je to Saudom úplne jedno.
První spouštěč přílivu dobrých hráčů byl Ronaldo, druhým bude Mbappé...a to se všichni budeme rázem modlit, aby přestupák už skončil a byl chvíli klid.
Ronalda som ani nebral nijak vážne, ten by už s jeho platom a egom bol všade v Európe skôr na príťaž než na úžito. Na ľudí to zarezonovalo, jeho fans to možno budú pozerať, ale športovo pre Európu žiadna veľká strata. Pokiaľ získajú Mbappého, tak to ale bude fakt masaker. A najmä pokiaľ mu fakt nasypú toľko, ako sa píše, tak ukážu, že im to je úplne jedno a ako píšem hore, obavy o budúcnosť sú trochu na mieste.
Na druhú stranu by som sa nečudoval, keby tam na to dlabal, nabalil sa, o rok šiel do Realu a na nejakeho Araba by každý zabudol. Tak trochu na Teveza.
inak taká zaujímavosť, niekde som čítal, že u nich vraj končí prestupák 20.9., takže nás (európu ) môžu vykupovať ešte aj počas sezóny
Doprdele ty umíš člověku zlepšit ráno takže oni budou vykrádat Evropu, zatímco kluby nebudou už moci přivést náhradu? A free agenty A.Traorého, Lingarda jako náhradu nepočítám.
Ronalda si sice brát vážně nemusel, ale on má takový sportovní přesah že díky němu tam chodí ti top hráči. Prachy jsou v hodně zemích, ale když si řekneš že tam šel Ronaldo tak na té lize a zemi asi něco bude. Oni tuhle první světovou star potřebovali přivést, aby tu ligu někdo dál do povědomí zbytku Evropy, hlavně těm hráčům. Mbappého tam čekám, doufám že půlce EF praskne cévka potom. A kdyby přivedli za něj do Pesgay vlhkého srba tak by byla šance že ani titul neudělaji, nebo prostě kohokoli horšího než je Bappé.
První spouštěč přílivu dobrých hráčů byly prachy.
Já toho kripla nesnáším. Pokud by šel do Realu za rok, tak výhodné pro všechny strany. PSG bude mít nejdražší přestup, Saudi prestiž, Mbappé prachy, Real top hráče, který jim ale rozvrátí kabinu.
Tohle už je totální extrém. Mbappe by byl idiot kdyby tohle nevzal.. Jinak doufám že až těm ručníkům dojde ropa, tak tam všichni zůstanou protože oni nemít ropu tak tam nic není, jelikož nedokážou nic vymyslet ani vytvořit.. Jen koupit
Oni dělají tyto investice právě proto, že jednoho dne dojde ropa.
real 200 mega
al hilal 300 mega
Beckham ALL IN
Len nech ide do SA. A PSG obratom preposlat na nas ucet za Kanea. Win-win.
a pak vy nam za Gallaghera
Toho si nechajte. 50 mega za nepotrebného hráča. Za tých Angličanov už neviem čo by chceli tie tímy.
https://twitter.com/TrollFootball/status/1683543318678913036?t=-a6YQbSLbSPsk08-wZz1GA&s=19
https://tinyurl.com/4hk26tfc
tvl..
Neměl to takhle ve své době i Jordan v NBA? Někde psali, že když půjde do kina na film, tak během toho sezení vydělá víc než stojí listek.
Působí to na mě dojmem, že takové rozuzlení situace sám Mbappé nečekal. "Do Realu buď teď nebo za rok s tím, že si to ještě rok čutnu v PSG...". Jenže Real na něj momentálně nemá prachy (pokud tedy kouzelník Florentino nevytáhne další ze svých es z rukávu) a PSG mu do toho hodili vidle, že zas tak posraní z něj nejsou.
A myslím, že v tomhle nejvíc prohrál sám Mbappé. Jo, vím za tyhle prachy to jako prohra nevypadá, dyť s tímhle si může koupit svůj ostrov a založit tam vlastní ligu ale po sportovní stránce ztratí rok na vrcholu, s čímž se osobně musí strašně prát.
Opravdu Real potřebuje nutně do týmu Mbappeho, aby to drtili v Evropě další roky?_ :) Nebo je to spíš ukázka "síly" my na něj máme a dokážeme ho získat.
Ta ked mas sancu ziskat jedneho z dvoch naj hracov a postavit s nim utok v zlozeni Vini-Mbappe-Rodrygo. Tak to by si bol blazen neskusit to.
A real ho asi potrebuje, teda vyhravat dokazal aj bez neho a podla mna to dokaze aj do buducna ale ked je sanca preco nie? Chyba tam naozaj spickovy utocnik ( kedze je tam len Joselu).
Jedine problem vidim ze mame uz Viniho a takto tam budu dvaja kohuti a k tomu hraju dost rovnaku poziciu. Ale tak Mbappe by to snad vedel zahrat nejak viac zo stredu.
Jako Real moc nesleduji, ale taky mi příjde, že Vini je takový Nani nebo prostě chce se vyrovnat těm TOP a Mbappe ho asi nenechá kopat penalty nebo třeba přímáky. Aby Vás neroze*sral kabinu.
Tak do ted tam kopal penalty Benzema a Vini s tim problem nemel a Mbappe zase nekope primaky, protoze ze zadneho v zivote nedal gol
Tak Benzín byl legenda a Vini oproti němu mladé ucho, ale takhle kdyby přišel Bappé a Vini tam je služebně starší tak by pičovat mohl.
Fabrizio Romano:
"People in PSG believe that Kylian Mbappé has an agreement with Real Madrid for next summer and he wants to respect that agreement by refusing to join any other club this summer."
Perez tvrdi ze je kludny a Real nekona. Stale mam pocit ze oni proste maju dohodu na ten rok 2024 a Perez si proste pocka a Mbappe nikde nepojde a PSG ho na lavicke nenecha. Pripadne proste ked uz bude naozaj koniec prestupoveho a nebude chciet nikde ist tak zoberu aj nizsiu ponuku od Realu.
Kylian Mbappe would rather spend the whole season on the BENCH than join the Saudi league.
@relevo
BREAKING: An agent has been appointed to START DISCUSSIONS between PSG & Real Madrid for Mbappé. @Tanziloic
tic tac tic tac
Skoda ze Bernabeu bude az v decembri.
Takto ma to hned laka znova ist na real niekedy na jesen, ale asi sa oplati pockat az na otvorenie nového štadióna.
Taky plánuju po otevření.
Ja som chcel uz skôr ale stále posúvali to otvorenie, tak snad uz len polroka a jede sa
Novú gardu ala Vini,Fede, Rodrygo, Cama atd som este nevidel naživo. Tak musim napraviť. A teda Jude a snad este aj Mbappe
Ale bojím sa ze po tom otvorení tak bude par týždňov asi mega problém s lístkami.
L’Equipe zdroj je velmi zly , ESPN to tiez pise ale tiez velmi zly zdroj
Kdyby to náhodou vyšlo, tak se Al-Hilálu rýsuje solidní útok. Mbappé, Mitrović a Malcom - to zní doost dobře.
mbappe je krestan nebo muslim?
Kokot
Tipoval bych judaismus
pastafarián
Rastafarián.
On se modlí jen k penězům.Nevím jak se jmenuje takové náboženství.
Mamonářství. Velice rozšířené v posledních stoletích.
Jak to funguje ? Staci verit v penize a potom nejake budu mit ?
transka
Nechápu proč se tolik lidí diví, když celá jeho kariéra je postavena jen na vydělávání peněz.On nemá sportovní ambice, on nepotřebuje být vidět a být nej na světě, on chce jen nejvíce vydělat.
Kdyby měl ten přístup založeny na sportovní stránce tak tu 2 smlouvu s PSG nepodepisuje.
On do te arábie půjde s klidným svědomím.
Obdiv za to, jak dokonalý odhad máš na lidi.
Tak řekni že se to tak nejeví.
Chápal jsem přestup z Monaka do PSG, ale pak už měl jít ven. Ta liga je pro něj prostě malá a jediné co ho tam udrželo byly prachy.
Za mě by měl jít do PL anglická liga kvalitativně neskutečně odskočila španělské a měl by se utkávat s Haalandem stejně jako CR7 s Messim,které ta rivalita posouvala
Skôr Haaland by mal prísť do Barcelony.
Pojď synu. Snad tam pak přilákáš co nejvíc dalších dobrých fotbalistů a kvalita tamní ligy půjde nahoru. Tohle je budoucnost fotbalu, tohle jsou nové a lepší zítřky.
Není. I kdyby tam měli polovinu top hráčů tak to v Evropě nebude mít sledovanost jako místní ligy. Ten vztah ke klubu tam nikdy nebude.
Jakou myslíš že má sledovanost MS klubů?
Asi jako ekl
Tak to bude mít sledovanost v Asii. Tam je stejně víc lidí než v Evropě a tím pádem možnost generovat větší zisky. V Evropě pak zůstanou kopáči typu Kaloče a Součka a UEFU to položí. Mi se to líbí.
A proč by je mělo primárně zajímat, jestli bude mít jejich liga vyšší sledovanost v Evropě než místní ligy?
PL ekonomicky netěží jen z evropského trhu, ale naopak z dalších. Je bude spíše zajímat to, že děti v Africe a Asii budou běhat v dresu s Ronaldem a Mbappém a mediální společnosti budou kupovat TV práva.
Kolik lidí nyní může například v USA nebo VB sledovat BL nebo L1?
šialená doba, kedysi sa aj tie najväčšie hviezdy spojovali s viacerými špičkovými klubmi a človek netušil kde nakoniec skončia a teraz kvôli prachom ide Mbappe bud do Realu alebo k Saudom
Tak podle toho, jak vzpomínáš, tak ta změna za posledních 30 let je v tom, že upadla Serie A a nyní na tom není finančně nejlépe Barca.
Protože hráči jako Ronaldo, Figo, Zidane, Batistuta, Nesta, Cannavaro, Rivaldo apod. byli stejně spojováni jen s Realem, Barcou a Interem/Juve/AC... O Bayernu nebo Arsenalu se stejně nemluvilo a nemohli ty hráče mít, tak jak by to mohlo vypadat podle toho, jak to popisuješ...
Pls ať tam zůstane a ať do reálu nejde protoze:
1. Jsem fanoušek barcy
2. Zničí morálku v kabině realu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele