Martínez cítí po útoku v Mnichově bezmoc a vztek

23.07.2016, 14:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (251)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Malo by sa čosi s tým robiť. Lebo môže sa stať, že na to doplatí futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

To je to nejmenší , ten fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

A co by si s tím chel dělat

Reagovat
smazaný uživatel

*chtěl

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt neskutočné, čo sa to vo svete deje... V tom nákupnom centre v Mníchove som tak 4-5x do roka...

Človek aby už radšej ani nevyšiel von z domu !!!

Reagovat
smazaný uživatel

prave naopak, nesedet doma , ale jit ven a vykopat je z EVROPY zpatky kam patri........A to co nejdriv nebo uz bude pozde.....

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže neskoro je už teraz a to je ten problém...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejak clovek umrit musi

Reagovat
Tuxedo

Trochu by ten islam trebalo preriediť nech sa začnu aj oni bať

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle ale nemá z Islámem nic společného

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas. Někdo na rozsáhlejší diskuzi ohledně této nestability v EU? (Pokud je u tebe Konvička a jemu podobní národním hrdinou, tak si moc nepokecáme. A ne, "Sluníčkář" taky nejsem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne vůbec chlape , já se přiznám že než tady hrát na chytrého tak upřímně tomu defakto nerozumím , ale jedna věc kterou píšu níže mě zaráží. Tihle lidi co páchali v Německu nemají z IS nic společného , jen se přiživili na tom co se děje a pod záminkou terorismu udělají ohavnou věc.

Reagovat
smazaný uživatel

technická otázka, kdyby u nich doma našli hákové kříže, prohlásil bys je za (neo)nacisty?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli by to bylo v Německu tak jo , jestli někde jinde tak asi taky , ale u toho IS je problém , že prostě nemá ni společného z naší kulturou , Nacismus je tady přecejenom dlouho. Kdyby ta vlajka IS co měl v pokoji byla pravá , měl tam ještě něco co s tím souvisí tak to beru . Ale tohle je prostě jenom fanatik , kterému se asi libilo to že zabíjejí tak si ji prostě nakreslil vzal sekeru zařval sí alááh no a zbytek už znáš

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi dobrý dotaz.

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně, tenhle chlapík byl prostě s prominutím magor. Psychicky labilní. Mimochodem takovýhle bílý koně využívá i slavná FBI (rozebírá to chlapík ve své speech na TEDu, na název si bohužel nevzpomenu - google napoví). Zkrátka nasadí se bílý kůň (většinou nenáviděného etnika), no a pak přijde FBI, s tím, že zamezila ve spáchání teroristického zločinu. Všichni jsou happy.

Ale to trochu odbíhám od tématu. Čili Německo a atentát sem, atentát tam v celé EU. Ok mi to samozřejmě nepřijde, a to, že si nějaký labilní člověk v hlavě usmyslí, že se někde odpálí, někoho přejede, zastřelí, etc. nemá s IS absolutně nic společného. (Gratulace Blesk, TV No*a, etc., k vytvoření tohoto názoru ve většinové společnosti).

Domnívat se, že takovéto útoky jsou spojené s IS, je asi tak blízko k pravdě, jako že Breivik, byl také jedním z "Džihádistů", protože přeci taky zabil X lidí a naprosto z ničeho nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co mi vrtá hlavou, je to, kdo to celé financuje/financoval/inicioval.

Reagovat
smazaný uživatel

Lidi ze společnosti kde my normální se nedostaneme nikdy v životě a můžeme se tady tak možná dohadovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný, o tom žádná. spíš jsem to chtěl trochu globalizovat. Osobní tip je USA. Těch teorií je ale možných hrozně moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Super. A teraz sa idem vysrať kým ma nikto neodbachne...

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono to je především spojené s islámem, nějaký Islámský stát je až sekundární problém, islám tyhle magory ve velkém vyrábí jak Saruman skřety

Reagovat
H.N.T.

Reagovat
p-e-t-k-o

V pripade uplneho presadenia brexitu bude PL velkym lakadlom pre hracov.

Reagovat
smazaný uživatel

Co te konkretne zajima? Zkusim naznacit...ta situace ma vic co docineni s upadkem moralky a ztratou hodnot nasi zapadni civilizace, nez bysme byli ochotni si pripustit.

Reagovat
smazaný uživatel

Na jaké hodnoty přesně míříš?

Reagovat
smazaný uživatel

Mirim tim na hodnoty, o kterych Konva a dalsi populisti, co se vezou na tyhle vlne, vyklada, ze si je nesmime nechat vzit. Jenze vtip je v tom, ze nam je nema kdo vzit, bo sme je sami davno zavrhli jako nepotrebne. Zapadni civilizace vyrustala na krestanskych hodnotach, ale v soucasnosti uz je silne ateisticka az na vyjimky jako je Polsko. Prdel je ta, ze muslimove vubec s krestanstvim a jeho hodnotami nemaji problem, ba prave naopak, jako verici respektuji, ze jine civilizace maji take svoji viru, ale vubec nerozumi tomu odklonu od duchovna, ktery jsme si zvolili a vyvolava v nich strach, ze jejich mlada generace to bude nasledovat po nasem vzoru.

S tim ruku v ruce souvisi jejich dalsi panika, ktera se tyka zenskych. Pro ne je institut rodiny naprosto vsim, v zapadni civilizaci to muzeme castecne videt uz jen v jizni Evrope, kde se stale udrzuji silne rodinne vazby. Muslimi-chlapi se zuby nehty brani tomu, aby byla i mezi nimi zpochybnena tradicni role muz - zena, jako je tomu u nas. Tzn. aby jejich zensky delaly karieru, byly bezdetny jeste po tricitce, odmitaly delat domaci prace, stridaly chlapy jak na bezicim pase atd. Jenze v Evrope nezijou ve vakuu, jako treba nekde v Jemenu, takze ty jejich zensky chte nechte se stretavaji s temito zapadnimi zvyky dnes a denne a ovlivnujou je, ze, chteji se take emancipovat po vzoru nasich holek.

Suma sumarum tim celym chcu rict, ze strach, co tihle pristehovalci siri po Evrope byt uz jen svoji existenci, je zase jen vysledkem strachu, toho jejich, ze prijdou o svoji kulturu a hodnoty, ktere povazujou za spravne, stejne tak, jako my povazujeme za spravne ty nase. Jim vubec nejde o to, aby nas ovladli, jak tady vsici hysterci, jen se za zadnou cenu nechteji asimilovat. A s rostoucim tlakem na jejich asimilaci se zvetsuje jejich potreba se vymezovat, u psychicky poskozenych jedincu i v podobe sebevrazdenych utoku.

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas. Zejména s tím, co pro muslimy představuje rodina, v tom s nimi sympatizuji. Jak bys to řešil, izolovat je nemůžeš, to by nefungovalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak historie jasne ukazala, ze ghetta sou to nejhorsi, co muzes s minoritou udelat. Jedinou moznosti je souziti vedle sebe presne tak, jak to v Evrope 50 let fungovalo. Pro me je az s podivem, jak lidi nevidi nebo nechteji videt souvislosti. Vsecky ty atentaty nastartovala intervence do Afghanu, pokracovala Irakem, Lybii a doposud nevyjasnenyma mocenskyma hrama v Syrii, tzn. Evropa sklizi to, co zasela. Samozrejme, ze hlavnim agresorem byly Staty, ale ty sou za louzi a krom 11/9 z toho vysly dobre. Tu vojenskou podporu Amikum bohuzel Evropa nedomyslela a slizla to i za ne, pritom neverim tomu, ze krz NATO to byla povinnost, bo NATO je pakt obranny. Takze resenim je vratit se do bodu, kde sme uz byli a vypustit tu bublinu jmenem terorismus, kterou strasne nafoukli media a rozeseli tim strach krze obrazovku do obyvaku v kdejake opici prdeli.

Je nutny, aby media prestala lidi magorit. Dale je nutny stahnout vojaky ze vsech tech problematickych zemi a zacit se starat sami o sebe, rekl bych, ze Evropa ma dost svych vlastnich problemu. Stejne tak bych se vyjebal na spolupraci s USA na jejich mocenskych zajmech, at si to jedou na vlastni triko. Nesnazit se arabskou kulturu asimilovat do te zapadni, ale nastavit jasny pravidla a nebat se pouzit i exemplarnich trestu, zvlaste pak u tech nove prichozich. V momente, kdy uvidi, ze za prusvih je ta zeme bez milosti deportuje do jejich rodne zeme, kde zuri valka, tak si ti ostatni dvakrat rozmysli, jak se budou chovat

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych klidně i použil přítomný čas. Skandinávie to zvládá docela dobře (teď, po té největší vlně samozřejmě). Před touto mediální fraškou to tam fungovalo úplně bez problémů, v Německu a VB taky. Souhlas s Amíkama a Bushovým rozhodnutím. Nicméně s 11/9 bohužel nesouhlasím. Ač je to humánně hnusný jenom napsat, tak to považuji za pojistný podvod. Důvodů je několik, ale ty předpokládám znáš.

Média Pošlu k tomu ještě článek, až se dostanu na PC. Stažení vojáků je v podstatě nereálný, protože si tam měří přirození dvě mocnosti a ani jedna neustoupí, protože by to znamenalo politickou prohru, což v časech, kdy obě země ekonomicky a politicky tápají je nemožné. Paradoxní je, že třetí hráč v pořadí se může jenom v poklidu usmívat (Čína). Přitom u té vidím dost reálnou hrozbu, viz. Spratley Islands a jejich absolutní ignorace zákonů a práv.

Reagovat
valloire

Skandinávie to zvládá docela dobře?

Reagovat
smazaný uživatel

A ne? Krom loňských nepokojů ve Švédsku, kdy ta asimilace byla absolutně nekontrolovaná a nařízená a i tak liberální národ jako Švédsko bezpochyb je, vypěnil, respektive jednotlivci, kterým se jejich jednání nelíbilo. Nebo si snad slyšel, četl, viděl o nějakých problémem s integrací v Dánsku, Finsku, Norsku, Islandu?

Reagovat
smazaný uživatel

*neřízená

Reagovat
valloire

co ty no go zony v Malmo, Goteborgu....vždyť tam ty lidi jsou z nich zoufalý

Reagovat
smazaný uživatel

To je právě výsledek té "Open assimilation", nicméně zrovna Mälmo mělo s imigranty vždy problémy, i když kvituji, že tahle akce tomu moc nepomohla. Jak psal AZbest výše, strach vytváří strach, zlo zase zlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Proto to v těch ostatních státech Skandinávie funguje.

Reagovat
valloire

Dánové jsou nasraný, prostě všichni a ty mi napíšeš, že to funguje. Nefunguje nic. Švédsko byla možná nejbezpečnější zem na světě, už dávno není. Proč asi? Je to jiná kultura, proč chodí do Skandinávie? Je tam zima. Chodí kvůli sociálnímu systému. Jejich pomatený vlády s brekotem přiznávají, že už to přestávají zvládat. Proč by je měli živit? proč a kdo vůbec přišel na takovou hovadinu jako je multikulti svět? Oni jsou jiní než my. Když se chceš kulturně obohatit a poznat jinou kulturu, tak si prostě zajedeš k nim. Ne, aby sis jich miliony natahal k sobě domů, kde tě pak potichu vytlačujou a až budou mít většinu, tak uvidíš, jak jsou mírumilovní a tolerantní. Pak se takovejm jako ty vysmějou, až si budete stěžovat na útlak.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře zkusme to jinak. Co nějaké zdroje?

Co se týče Dánska, jsem v kontaktu s několika locals, jednu chvíli jsem četl i jejich noviny, ale to, o čem píšeš jsem nezaregistroval. Tak se rád obohatím o tvé zdroje.

Reagovat
valloire

V Dánsku co jsem zaregistroval, začínají zpřísňovat zákony proti radikálním muslimům, protože ti si myslí, že Dánsko bude islámský stát co nevidět. Jinak další incident v Německu...„Omluv se mému synovi, padni na kolena a líbej mu ruku," měl mu také otec pacienta nařídit. Muslim říká chirurgovi....Slovenka napadená cizincem.....V jeden den. Každej den se něco takovýho děje. Nějak postrádám ty šílený křesťany, co útočí na mešity a řežou hlavy muslimům...Oni jsou pořád ve středověku, to nejde aby tu byli.

Reagovat
valloire

pár otázek....Proč sem teda chodí, když pak, když maj strach o svoji kulturu a hodnoty? Islám nemá problém s ostatníma náboženstvíma? Islám nemá v popisu ovládnutí jiných kultur? Nechtějí se asimilovat, tak proč sem lezou?

Reagovat
smazaný uživatel

Co třeba lepší život? Více možností, bezpečí, vzdělání, apod. Použiju analogii: Proč Češi jezdí na dovolenou k moři (Chorvatsko, Řecko, Itálie, etc.), přeci rybníky a kempy jsou i u nás v ČR nebo ne?

Ovládnutí jiných kultur? To je ten známý úryvek z Koránu, který avšak není kompletní a je ucelená fráze odporuje této myšlence, takže ne, nechtějí. Chápu tvoje rozhořčení v dnešních dnech, je to tak hašení ohně benzínem.

Reagovat
valloire

Jo, lepší život...a co takhle si ho zlepšit doma? Někam se naseru a pohrdám jejich kulturou není dobrý. Já bych spíš řekl, že nás maj za otroky, což v Koránu je taky a nechtěj makat.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zase vytržená pasáž z kontextu. Nechtějí makat? Proč generalizovat? Znám osobně několik muslimů a jejich pracovní nasazení je několikanásobně vyšší než Čechů, znamená to, že všichni muslimové jsou tvrdě pracující? Ne, neznamená. To, že vedou rozvážnější způsob života odkývu, ale že se všichni flákají a nechce se jim pracovat, to je přinejmenším krátkozraký.

Reagovat
valloire

Znám taky nějaký cikány a pracujou. Znamená to, že jsou takový všichni? Většina taková není. Neumíme integrovat cikány a chtěl bys integrovat muslimy. A cikáni se aspoň neodpalujou a nevystřílí redakci, bar a nevemou kamion, aby rozjebali pár těch nevěřících psů. Ty mi kamaráde trochu smrdíš UK sociální vědy.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím příměrem argumentuješ sám proti sobě. Romové jsou trochu jiná rasa s naprosto odlišnými zvyky. Ale když už jsme u toho, akce typu Nový Bor schvaluješ? Tam muslimové nebyli. A pokud se nepletu, tak bedny nejsou úplně spouštěč agrese. Než to budeš interpretovat tak, že skálopevně bráním muslimy, že jsem sluníčko, apod. tak tomu raději předejdu. Co těmi řádky mám na mysli, je to, že v jakýkoliv rase (víře) se může objevit radikál a spáchat něco odstrašujícího. Viz. třeba tento týden chlapík v Japonsku vlezl na kliniku mentálně postižených, kde dříve pracoval a zabil 19 lidí. Ne, UK fakt nestuduji. Když už jsme u toho, co studuješ ty?

Reagovat
valloire

No já už dost dlouho jaksi pracuju a je mi trochu víc než tobě. Jsi mldej a tvý výrazy jako Romové svědčí o tom, že se snažíš bejt korektní. Jsou to cikáni odnepaměti. Tahle doba přestala pojmenovávat věci jak jsou, což je veliká chyba. Ano, všude se objeví nějakej cvok, ale kolik křesťanů útočí za pokřiku Bůh je veliký na mešity, ve vlacích, na letištích, znásilňuje malý kluky a 80-letý báby? Tahle obhajoba uprchlíků postavená na tom, že je to dílo pouze psychicky narušených jednotlivců a nemá to nic společného s islámem je jenom pokračování loňské propagandy. Ta nám tvrdila, že když nechceme uprchlíky, tak jsme xenofobové, rasisti a náckové. Jsem odkojen Rudým Právem a mám z tohohle docela prdel. Ale je vidět, že na někoho to funguje.

Reagovat
smazaný uživatel

už si moc islamisti dovolujú. Človek sa pomaly bojí isť na ulicu za bieleho dňa. By ich trebalo poslať do púšte nazad...

Reagovat
smazaný uživatel

Kamaráde vůbec tomu nerozumíš , to co se stalo včera nemá z Islámem nic společného , nemá s ním nic společného ani to co bylo v pondělí , to že si nějáký mamlas vyrobí doma vlajku IS a pak to "hodí" na Allaha je akorát zneužívání , IS je zlo , ale to že toho normální lidé kteří ani neví co IS je a proč funguje , neví o tom vůbec nic ale jednají ohavně pod záštitkou IS . je prostě blbost naší kultury. Islamský stát toho potom využije a k útoku se příhlásí , protože proč ne , jim tohle akorát pomáhá

Reagovat
smazaný uživatel

Ať žije free PR.

Reagovat
smazaný uživatel

Prepáč že ťa ruším pri mrdaní, imáme!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Uwe háže buly

Presne proto se tyhle veci deji, aby se mela cim oduvodnit nova valka.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna z možností, ano...

Reagovat
smazaný uživatel

Lebo NATO prerieduje staty s islamskou majoritou malo, ty inteligent.

Reagovat
Rudnevs

Nemajú čo s tým urobiť, sú proti ním bezmocný

Reagovat
smazaný uživatel

Tak aj v dnešnej dobe je ťažké to zabezpečiť tak, aby sa do nákupného centra nedostal šialenec a nezačal striedať alebo aby sa neodjebal (neodpálil = sorry za výraz ). Jediné a ťažko zrealizovateľné riešenie je ich pekne krásne poslať do púšte.

Reagovat
Rudnevs

Tak snáď nevykupne vojna, to je posledné čo by som chcel zažiť. Najlepšie by bolo sa s ními nejako dohodnúť, aby nezabíjali ...

Reagovat
smazaný uživatel

snažit se dohodnout s agresorem je naprostá hloupost...

Reagovat
Rudnevs

To je asi fakt - ale ja si myslím, že j lepšie ako všetkých nahádzať do jedného koša a postrieľať.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie hádzať všetkých do jedného koša. Postrielať len niektorých. Podobný zmrdi ako ten kokot čo strieľal v Mníchove tak zvyknú pochádzať z tzv. no go zón, ktoré sú práve centrom násilia a verbovania mladých muslimov na radikálny islam v západných európskych mestách...

Reagovat
Rudnevs

No lenže odkiaľ majú rozoznať slušných od grázlov?

(ak som sa opýtal blbosť, tak sa ospraveslňujem - veľmi tomu nerozumiem)

Reagovat
Rudnevs

Jaj, odpoveď si mi dal tou druhou vetou.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to ide veľmi jednoducho. Ďalší problém je že moslimovia a negrovia majú veľmi veľa práv a žiadne pravidlá. Tak ten moslim, ktorí je normálny, tak chodí do roboty, nenúti ženu aby chodila zahalená, nemrdá 4 ženy naraz atď. Tí grázlovia sa povaľujú v no go zónach, robia bordel, nepracujú, chcú sociálne dávky (až nedostanú na čas tak sú nepokoje)... inak čo sa týka Európanov chodiacich do IS - never tomu čo píšu masmédia, nie sú to beloši miestny ale prevažne mladíci z tých no go zón, oni majú síce napr. Belgické alebo Francúzske občianstvo ale pochádzajú niekde z Alžíru alebo subsaharskej Afriky.

Reagovat
Rudnevs

Tak hej, no ... ale neviem, či to je úplne povolené ich postrieľať - mnohí by sa proti tomu búrili a zas by bol problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak slniečkarov poslať na tú púšť do toho Sudánu no. Tam budú mať kultúrne obohatenie, sexu plno a zároveň im to teplo možno opečie mozog a dôjde im,no.

Reagovat
Rudnevs

Lenže oni tam ísť nechcú.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem od koho som počul o jednej sprostej krave, ktorá by si rada šla do Afriky, aby zažila kultúrne obohatenie,aby sa na nej striedali černosi a bla bla bla, totálne hovadiny. Neuveriteľne proste...

Reagovat
smazaný uživatel

to že odmítám podat ruku neznamená, že v ní hnedka držím zbraň, to jen tak mimochodem.....nemám vůbec tušení, jak z takové situace ven, ale snažit se dohodnout s agresorem, je prostě blbost... stačí si vzpomenout na Hitlera, jak to potom dopadlo, i když to zrovna vy sousedé možná berete trošku jinak

Reagovat
Rudnevs

Tak ja ten spôsob nepoznám tiež. Preto sa snažím niečo vymyslieť, ale to nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie zlý ale tiež ťažko realizovateľný nápad. Niektorí tzv. "slniečkari" by boli aj za takú vojnu radi. Poznám pár takých čo by sem najradšej navozili celý stredný východ, veď bojové schopnosti IS budú mať pre armádu Slovača neuveriteľný prínos.

Reagovat
Rudnevs

Tak Slovač sa to naštastie netýka a dúfam ani nebude (hoci ja som takmer celý čas dom - som veľmi lenivý typ ) ...

Reagovat
smazaný uživatel

Môžeme byť radi, že je tu bieda predsa len.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja zas znam takovy, co by byli radi kdyby zacla valka, aby se potvrdila jejich pravda, ze uprchlici = invaze do evropy

Reagovat
Chlupatá máma

Reagovat
p-e-t-k-o

V Mnichove som casto a Marienplatz uz vyzera ako hlavne namestie v Istanbule.

Reagovat
Rudnevs

Čo vlastne chcú dosiahnúť? Ovládnúť Európu, alebo byť zaujímavý?

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je to ťažko povedať, ten zámer, ale možno to je takto: zaujímavý nechcú byť, tzv. vítačov je síce dosť ale nechcú. Oni sú totiž sfanatizovaný tým ich "náboženstvom". Vraj sa v koráne píše čosi že treba vraždiť neveriacich alebo také dačo podobné. Neviem, prečo sú tak sfanatizovaný, ale napríklad náboženstvo sfanatizovali európanov - videl som nejaké dokumenty o katolíckom love na čarodejnice ale toto nie je také. Ako keby im to "náboženstvo" dávalo cieľ zabíjať alebo čosi také. Najhoršie že je ich hrozne veľa a veľa vždy znamená problém. Asi majú taký cieľ ako Hitler - ovládnuť svet, no svojim "náboženstvom". ISIL láka ľudí z celého sveta, takže môže to spraviť aj nejaký negramotný pastier zo Sudánu alebo Čadu. Je to čisto o fanatizme...

Reagovat
Rudnevs

Moc tomu nerozumiem, ale ako pomôžu svojmu bohovi tým, že odstrelí seba a ďalších ľudí?

Veď tí ľudia nemajú rozum.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ako píše dole petko tak je tam aj veľa politiky, to som tam zabudol dať. To neviem, ja tomu ich zmýšľaniu vôbec nerozumiem. Oni inak nenávidia západ, ale za to majú všetko západné (oblečenie, mobily) no snažia sa žiť (aj majú takú kultúru) jak v dobe kamennej.

Reagovat
Rudnevs

Tak, lebo toto je dosť nevýhodné aj pre nich - zastreliť ľudí aj seba, resp. nenávidieť niekoho.

Sú to proste debili.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne. A hlavne agresori. Pamätáš, to dievča v Pakistane, chcelo chodiť do školy a vzdelávanie pre ženy a oni ju skoro zabili a chcú aj dodnes. Fuck Islam!

Reagovat
Rudnevs

Načo si znepríjemňovať život takými hovadinami, veď v Európe majú slušné podmienky na život, tak prečo si toho nevážia a robia toto.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak možno by bolo preto vhodné im tie slušné podmienky na život zatrhnúť? Robí bordel, vyvoláva násilie - do basy alebo vyhostiť do krajiny, skade má predkov. Ako som hovoril, väčšina tých smradov sa už narodilo v tých getách.

Reagovat
Rudnevs

Ten ktorý zabíja, tak ten zvyčajne zabije aj seba. Tým je vzorom pre ďalších, lenže je problém tomu predísť, pretože ich je veľa a nevedia ktorý z nich plánuje útok.

Neni to tak jednoduché, vyhostiť to alebo dať do basy.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni za to nenesou ale stopro zodpovědnost . Jako představ si jaký neskutečný bordel jim musí do hlavy tlačit , protože jenom ta představa toho že se seberu a udělám něco ve smyslu terorismu mi přijde absurdní. Ty páky , triky , sliby , cokoliv co jim říkají musí být neskutečné prostě

Reagovat
Chlupatá máma

Ty jseš tiskovej mluvčí hatefree mrdek, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

proč

Reagovat
Chlupatá máma

Neuvěřitelně mě irituje, když má někdo jenom snahu tohle muslimský asociální (spíš anticivilizační) chování nějak pochopit, ospravedlnit, zlehčit, místo toho to tvrdě odsoudit a vyvízt z toho patřičný důsledky. Přesně takhle se chovaj "refugees welcome" idioti, který používaj floskule typu "s islámem to nemá nic společnýho" atd.

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

A ty mi chceš jako kurva fakt říct že Organizace Islámský Stát má něco společného z Islámem ?

Reagovat
Chlupatá máma

Ne, ISLÁMský stát vychází z buddhismu, jak už název napovídá...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho ale chápu, co se snaží říct. ISIS prostě reprezentuje pouze jednu radikální odnož Islámu a ne celý náboženství jako takový. Obyčejný, moderní muslim nemá s ideologií, kterou vyznává ISIS vůbec nic společnýho.

Reagovat
smazaný uživatel

obyčejný moderní muslim si především myslí, že právo šaria patří do Evropy, ženy nemají plná občanská práva a džihád je třeba provádět, a o nás si myslí jen to nejhorší

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo to řekl?

Reagovat
valloire

obyčejný moderní muslim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Takze to je jen nahoda,ze pri tom rvou Allah Akbar...

Reagovat
smazaný uživatel

Ozil se taky před zápasem modlí k Alláhovi, ale to neznamená, že po zápase plánuje co vybombit..

Reagovat
vladino10

Tak ozil sa mozno nesnazi zautocit na nemecko strielanim do ludi, ten si zvolil na pomstu nemecku inu taktiku- vid jeho penalty na eure

Reagovat
pawelFCB

To je jasne, ze to nerikaji jen ti radikalni. Ale v tom pripade nekecej, ze to nema nic spolecneho s Islámem, ldyz ti teroristi zcels zretelne rvou Allahu Akbar.

Reagovat
smazaný uživatel

Takým ako si ti, naši predkovia vravievali poturčenec horší od Turka...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Presne. Nejde nesúhlasiť.

Reagovat
Rudnevs

Že ich tie hovadiny zaujímajú a ničia si život.

Reagovat
smazaný uživatel

Hej, nie si ty náhodou priateľ nejakého islamského inžiniera? Už ťa kultúrne obohatil?

Reagovat
p-e-t-k-o

Povedal by som ze je v tom ovela viacej politiky ako tieto konspiracne teorie.

Reagovat
Kincl

S přítelkyní letos letíme do Říma a příští rok jsme chtěli do Paříže, ale asi z toho sejde, kdyby mi někdo řekl cca před třeba 8 lety že budu na pochybách a bude ve mě strach jet takhle někam do Evropy, tak bych si myslel že je blázen, jsou jen dvě možnosti buď to bude horší a horší nebo se takhle budou za měsíc 1x - 2x dít takové věci a lidem už to příjde normální jako je to na Blízkém Východě

Reagovat
smazaný uživatel

začne se tomu říkat "příliš blízký východ"

Reagovat
Kang & Kodos

Redakce

Reagovat
Kincl

Jinak aspoň, že jim tam občas amíci hodí bombu na město :)

Reagovat
smazaný uživatel

Lidé Arabského původy nebo kořeny to mají prostě v sobě. To je stejný jako s cikánama rodí se už jako kurvy. Vždy když je nějaký teroristický útok ,tak to má na svědomí nějaký Mohamed, Ahmed nebo Salah náhoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to teda nemají. Několikrát jsem byl v muslimských zemích a lidé byli vždy přátelští a pohostinní. Všude se najde pár debilů. Až si islám projde reformací, jako křesťanství, tak se vše zase uklidní, však křesťané byli také fanatici. A říkat, že to mají v sobě? To už rovnou můžeme o Norovi říct, že má v sobě Vikinga a je nebezpečný.

Reagovat
smazaný uživatel

V ktorých moslimských štátoch si bol? Je rozdiel moslimský štát Malajzia a moslimský štát Sudán alebo Afganistan,že?

Reagovat
smazaný uživatel

V Ázerbajdžánu, Tunisku a Maroku. Tak Súdán je evropská chyba, ten stát vůbec neměl existovat. V Malajsii jsem nebyl, ale kamarádovi se tam líbilo. V Afghánistánu jsem bohužel nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Azerbajdžan je skôr kaukaz,tam taký strašný nie su. Neviem, v Tunisku a Maroku vraj každý húli hašiš tak neviem. ináč sa počúvaš, že bohužiaľ??? V Afganistane je peklo a útoky na cudzincov sú na takmer každodennom poriadku, a to aj za bieleho dňa v centrách miest. Inak, ono vlastne mne nevadí,že sa tak moslimovia chovajú pokiaľ to robia na svojom štáte a území. Však hneď sa pozabíjajú navzájom aby zasa beloch nemal všetkú krv na sebe. áno zo Sudánom súhlasím. A v Malajzii sú umiernený moslimovia, krajina bojuje proti džihádu, ženy tam normálne chodia bez tých islamských pičovín na sebe. Aspoň podľa známeho. A už do moslimských krajín chodiť ďaleko nemusíš, skús Marseille, Malmo, Paríž alebo Kodaň.

Reagovat
smazaný uživatel

Napsal jsem bohužel, protože bych to tam rád viděl před tím, než se ta země rozsypala. Tam by horská turistika dostála svému názvu, nádherná krajina, takhle musí člověk do Íránu

Reagovat
Robochelsea

Toto je taká česká špecialita chodiť do týchto krajín na horskú turistiku

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně Tunisko ten islám vůbec neřešilo, tam se chlastalo ve velkým a ženský chodily v krátkých sukních (teda ty svobodné).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Tunisko je spomedzi štátov s arabským obyvateľstvom asi najzápadnejšie. Moja známa tam bola na dovolenke a tiež hovorila, že ľudom vôbec neprekáža ak žena nie je zahalená alebo keď pijete vodu počas ramadánu atď. ale vraj také štáty ako Pakistan alebo Jemen, to je už iná káva.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim s tebou, ale Azerbajdzanci nejsou arabskej narod nybrz turkickej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ono je rozdíl chování muslima v muslimském státě a ve státě, kde je převaha křesťanů a nebo snad ještě hůř jsou tam i atheisté

Reagovat
smazaný uživatel

Tak když je vytlačíš na periferii města a budeš dělat, že neexistují, co ti z toho může vzniknout? Kór když Evropa dělala ghetta i židům před nima. Poučení si z toho nikdo nevzal.

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle funguje kapitalistická společnost, na periferii města je nikdo rozhodně neodsouvá.

Reagovat
smazaný uživatel

To víš, že odsouvaj, dělali to politici už v sedmdesátých letech, aby to nemuseli řešit a teď ten problém nabral na měřítku.

Reagovat
smazaný uživatel

a není to spíš tak, že oni se sami na těch periferiích shlukují?

Reagovat
smazaný uživatel

A podle čeho tak usuzuješ? Těžko se ti promíchají Maročani, Pákistánci a Syřani, protože každý je naprosto odlišný, mají jiné typy islámu, mají jiné tradice, chování, atd. Shluknou se ti maximálně stejné národnosti, ale do stejného pytle je dát nemůžeš.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli myslíš Egypt a Tunisko, tak to ti rozumím. Jeď třeba do Iráku nebo do Sýrie a pak mi řekni jak byli přátelští a pohostinní

Reagovat
smazaný uživatel

Protože rozvrácené státy jsou měřítkem... třeba Srbové taky určitě nebyli po rozpadu Jugošky pohostinní.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bezni lide tam urcite budou pratelsti a pohostinni, tomu ver

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Už zase trapčíš? Poděl se s námi o své velké zkušenosti z Vysoké školy života

Reagovat
smazaný uživatel

Víš doufám, že tenhle střelec se ale zrovna inspiroval teroristickým útokem, který měl na svědomí zástupce "čistý" rasy...? Tohle nemá s původem, kořeny nebo vírou nic společnýho. To byl prostě nemocnej kokot, který se inpiroval jiným kokotem a pětiletý výročí útoku toho kokota prostě uctil po svým.

Reagovat
smazaný uživatel

a když má doma vlajku IS, tak to tedy znamená, že ho inspiruje IS, nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no kluci a co odpovědět?

Reagovat
smazaný uživatel

Já Ti rozumím, Neuminisi. Jde Ti o to, že se často zlehčuje ten "detail", že atentátník je spjatý či má sympatie k islámu a případně i ISIS atp. A v případě nacistických a fašistických symbolů JE JASNO.

Svým způsobem je to dvojí metr. Islám je náboženství, ano. Ale jsou všechna náboženství rovna? Některá třeba zasahují do života více "nepatřičně" než jiná. Všechný náboženství nejsou stejná, třeba jsou některá "horší" či "lepší", a to obdobně jako lidé.

Nejsem islámofób, konvičkář, sluníčkář, xenofob, rasista atd.

JSEM FILIP 13 !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo vím, ale bůhví co z toho vyplyne. Tohle je jen začátek tu verbež neuhlídají.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle taky považuju za ten pravý důvod + ještě deprese, protože byl údajně hodně potlačovaný...

a teď si běž pročíst diskuzi k tomuhle střelci na novinkách.cz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nihilister

A ty jsi se narodil jako idiot ..

Reagovat
fantomas

Presne tak, a Africani sou od prirody hloupi

Reagovat
pawelFCB

Já si myslím, že obyvatelé a návštěvníci Mnichova by neměli zbytečně panikařit ...a měli by se podle manuálu EU soustředit na hrozbu, která na nás číhá v Rusku.

Jo a vyhýbat se informačním zdrojům, to může všechny rozrušit, ...přesně jak to bylo v té krizové brožurce.

Evropská unie v reakci na poslední události jistě rozešle kondolenční knihy po francouzských, už i na německé ambasády, ...a možná v předstihu i na ambasády ostatních členských zemí.

To je v tuto chvíli nejdůležitější - semknout se!

Reagovat
smazaný uživatel

1) Doping + OH = zavřené kohoutky?

2) Pobaltí?

3) Východ?

Nebo něco jiného? V případě nevyzpytatelného Ruska toho může přijít fakt dost.

Reagovat
Chlupatá máma

Wir schaffen das!

Reagovat
smazaný uživatel

Je nějaký ne-ruský a ne-EU manuál pro rozumné lidi?

Reagovat
pawelFCB

Já si myslím, že obyvatelé a návštěvníci Mnichova by neměli zbytečně panikařit ...a měli by se podle manuálu EU soustředit na hrozbu, která na nás číhá v Rusku.

Jo a vyhýbat se informačním zdrojům, to může všechny rozrušit, ...přesně jak to bylo v té krizové brožurce.

Evropská unie v reakci na poslední události jistě rozešle kondolenční knihy po francouzských, už i na německé ambasády, ...a možná v předstihu i na ambasády ostatních členských zemí.

To je v tuto chvíli nejdůležitější - semknout se!

Reagovat
smazaný uživatel

Elita Unie je slepá. V pátek útok v obchodním centru na Smíchově, včera útok v obchodním centru v Mnichově, co bude zítra, Zličín? Obyvatele Evropy by si tohle neměli nechat líbit a měli by si to jít s těmi krvežíznivými centry vyřídit a vyhnat je z naší Evropy. Obchodní centra do naši kultury nepatří. Obchodní centra v ČR nechceme !!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jako vtipný to je, no, sranda musí být i kdyby na bombu nebylo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

a na koho že ta centra zaútočila?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty musis byt na kazdej party hviezda

Reagovat
smazaný uživatel

já na party nechodím

Reagovat
smazaný uživatel

A na všetko má jasnú odpoveď...

Reagovat
Nihilister

co to je za debilní módu ?

Reagovat
SunFells

Reagovat
mojmira

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Seznam muslimských útoků v Evropě (bez Turecka) za poslední cca 2 roky:

22.červenec 2016, Mnichov - 10 + 27, útok střelnou zbraní

19.červenec 2016 Garde-Colombe - 4 pobodané

19.červenec 2016, Würzburg - 18 zraněných po útoku sekerou

14.červenec 2016, Nice - 85 + 303, útok nákladním autem

1.červenec 2016, Montreuil - 2 pobodaní

14.červen 2016, Magnanville - 2 mrtví po útoku nožem

16.duben 2016, Essen - 3 zranění po výbuchu bomby

22.březen 2016, Brusel - 35 + 330 (letiště Zaventem)

26 únor 2016, Hanover - 1 pobodaný

11.ledna 2016, Marseille - 1 zraněný učitel mačetou

7.leden 2016, Paříž - 1 pobodaný

1.leden 2016, Valence - 2 zranění vojáci po nárazu autem

29.prosince, Derbent - 1 + 11, střelba

5.prosince 2015, Londýn - 3 pobodaní

18.listopadu, Sarajevo - 3 + 5, střelba

13.listopadu 2015, Paříž - 137 + 368, (klub Bataclan atd.)

21.srpen 2015, Oignies - 4 osoby pobodané a postřelené ve vlaku

17. srpen, Berlín - 1 pobodaná policistka

26. června 2015, Saint-Quentin-Fallavier - 1 + 11, (uříznutá hlava muži a výbuch benzinu)

27.duben, Zvornik - 1+2, střelba na polic. stanici

19.duben 2015, Villejuif - 1 zastřelená žena

14.únor 2015, Kodaň - 3 + 5 po střelbě

9.leden 2015, Paříž - 4 + 9, zastřelení/zranění rukojmí v souvislosti s Ch.H.

7.leden 2015, Paříž - 20 mrtvých + 22 zraněných (Charlie Hebdo)

20.prosinec 2014, Tours - pobodání, 3 zranění policisté na polic. stanici

24.březen 2014, Brusel - zastřelení 4 osob

Seznam pravděpodobně není kompletní, není v mých silách dohledat vše co se kdy kde stalo...

Reagovat
Rudnevs

Toho ale je

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, co si o seznamu myslet, ale zarážející je to, že vlivem těch všech Paříží a Nice a kupy dalších zpráv jsem zapoměl na tragédii v Bruselu.

Reagovat
smazaný uživatel

Zaujímalo by ma, koľko atentátnikov pochádza z no go zón. Kozojebovia sa kedysi usadili na perifériách veľkých miest, niekedy bolo násilie koncentrované len tam a teraz to preniká do centier miest, pretože skrátka na predmestiach je ich už veľa (ani nečudo,keď šukajú trojročné deti) a no go zóny sa rozširujú bližšie k centrám a do obytných štvrtí pôvodného, bieleho obyvateľstva. Inak zaujímal by ma počet no go zón v západnej európe, vraj len vo Francúzsku ich sú tisíce. A ešte si musím zistiť s akých krajín sú hlavne v tých zónach - myslím že najčastejšie Maroko, Líbya, Pakistan, Afganistan, Sudán, Somálsko, Irak, Eritrea, Nigéria.

Reagovat
stas87

V tom Würzburgu napadol sekerou ten magor len jednu rodinu vo vlaku, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

ako oznamenia z divokych kmenov

Reagovat
smazaný uživatel

Sympatický pokus redakce EF na rozpoutání flamewar.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle vyřeší jen genocida náboženských fanatiků.

Reagovat
smazaný uživatel

Genocida nikdy nic nevyřešila.

Reagovat
smazaný uživatel

dle jednoduchych lidi jako ten, na ktereho reagujes, ano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu přeháňka.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A az to bude hotovy, tak dokud budeme rozjeti, svihnul bych tam jeste genocidu fanousku Tottenhamu, z nich taky nikdy nic dobreho nevzeslo. A pak zrzouny, ti nemaji dusi. A pak se snad jeste nekdo najde...

Reagovat
Kang & Kodos

Beztak to je nějakej virál od McDonalda.

Reagovat
Pipo123

To je tá posratá demokracia kedy každému sa chceme zavďačiť. Belgicko, Nemecko, Francúzsku... pre nich je už neskoro a vyžerú si to až do dna. Posledných 15 rokov sa im tam množia mešity kde sa hlásajú tvrdé veci proti kresťanom a nikto nič nespraví, lebo sme demokratický štát, pritom sa upierame na vzor USA kde takýchto fanatikov zatvárali a mučili vo väzenských zariadeniach. To čo povedala Le Pen že treba bojovať proti radikálom, podrobiť ich výsluchu, zbaviť občianstva atd je jediné riešenie, lenže v Europe je toľko ľudí ktorým to príde zlé...

Reagovat
db18

Tenhle útočník se v Německu narodil a posledních 7 let ho prý šikanovali... to se mu asi moc zavděčit nechtěli...

Reagovat
smazaný uživatel

Mě přijde, že většina těch útočníků už byla v těch zemích delší dobu zabydlená, popř. i narozená. O útočnících ze Sýrie jsem např. nezaslechl snad vůbec. (aspoň v těch větších útocích ne teda)

Reagovat
db18

To je možný, ale zrovna za timhle bych nehledal akci IS...

Reagovat
smazaný uživatel

néé to vůbec ne, i když se sami určitě vyjádří, že za to můžou oni

Reagovat
db18

Už se myslím vyjádřili...

...ale ti jsou schopný se hlásit i k monzunům v Indii

Reagovat
smazaný uživatel

To, ze zacinaji utocit muslimove narozeni v Nemecku, je mnohem horsi varianta, nez kdyby to byl uprchlik. A je v podstate jedno, jestli jde o nabozenstvi nebo neco jineho.

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyz bylo ted nekolik utoku za sebou, statisticky jsou teroristicke utoky na ustupu. Je otazka, jestli ta cetnost je novy trend nebo se bude dokonce zvysovat. Zatim ale nema cenu panikarit.

Reagovat
Pipo123

Ľudia začínajú panikáriť a to sa odrazí vo voľbách, už len to že vo Francúzsku má šancu vyhrať Le Pen a jej sila stále rastie je docela na paniku. Jasne slubuje kopec vecí ktoré sa dobre počúvajú, ale neverím jej ani hovno, dokázala zmierniť svoju rétoriku kvôli hlasom a evidentne to funguje. Trump bude možno prezidentom v USA, to je samo o sebe na paniku, ľudia svoje emócie ukážu pri voľbách po celom svete.

Reagovat
smazaný uživatel

s tím souhlas, a možná na krátkou dobu to něčemu "napomůže" (snížení imigrace a tvrdší kontrola), ale v delším hledisku to bude mít jenom negativní dopad, ať už na ekonomii, tak na ideologii občanů, kdy rasismus a xenofobie budou přímo prosazované.

Reagovat
Pipo123

Nevidel by som to tak zle, Trupm sa správa ako idiot, ale on svoje názory moc do reality neprenesie. Stále tam je kongres a ten v prípade nejakých prúserov môže zakročiť. Ak by som sa mal opierať o body ktoré vyhlasuje Le Pen a Trump tak sa mi páči pár vecí, hlavne to čo povedal Trump, že nikto v EU a v USA nechce otvorene vravieť o radikálnom islame, toto pomenovanie sa nebojí použiť práve Le Pen a Trump a to sa mi na nich páči, navyše tie názory že chcú aby sa zatvorili mešity a ľudia čo hlásajú niečo proti krestanstvu a podporujú radikálny islam opustia krajinu. To je vec ktorú terajšie politické elity nespravia.

Reagovat
smazaný uživatel

S tím Trumpem to jo, natolik schopný ani není, ale už jenom tím, že by byl zvolen a dál prosazoval své xenofóbní názory by ty američany povzbuzoval ke stejnému, díky čemuž bude růst další generace rasistů...

a s těmi mešity.. ty financuje, pokud vím, Saúdská Arábie, proti které se ani jedna strana doposud nevyjádřila ? Tam je nejspíš největší problém, tam je kořen radikálního islámu a proti nim prostě nikdo vystoupit nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

to ti nakukali kde? Na ČT anebo na humanitární fakultě?

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas. Stim se ale neda nic delat.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

nechapu, co je na tom k neuvereni, cim vice muslimu, tim vetsi riziko podobnych utoku...verim ale, ze Nemci narozdil od Francouzu, se dokazou s temito smejdy vyporadat

Reagovat
smazaný uživatel

Je to jednoduchy. Pokud nebudeme mit vic deti, muslimove nas uslapou. Je jedno jestli ze vnitr nebo z venku.

Reagovat
smazaný uživatel

Já na tom dnes ráno zapracoval, vlastně i včera večer.

Podle mě by ČR a EU měla schvalovat jen příjem uprchlíků ženského pohlaví a svobodného a bezdětného stavu. Více žen –> více dětí. Byli bychom rasisti? Ne. Bylo by nás víc? Ano.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Rox

A oni ještě zkoumají jestli je napojený na nějakou organizaci. Je to prostě zasranej muslim tak už to pochopte a netahejte to sem. Dřív jednou za 5 let útok a teď 5x do roka. Už to bude jenom horší s těma prašivcema

Reagovat
smazaný uživatel

vykopat islám z Evropy, to je jediné řešení, chápu, že pro přesvědčené sluníčkáře je to těžko překounutelné řešení, ale jinak to holt nepůjde.....

Reagovat
smazaný uživatel

Ono to je vlastně strašně jednoduché, proč to nikoho nenapadlo? Protože je to hovadina.

Reagovat
smazaný uživatel

počkej za 5 let, ty hovadino

Reagovat
smazaný uživatel

A čísla Sportky bys mi neřekl?

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně článek k tomuhle tématu, pomalu hrozilo, že armáda místních politologických, demografických, historických a dalších odborníků vybuchne netrpělivostí z nedostatku prostoru ke kvalitní a oduševnělé diskuzi.

Reagovat
Kang & Kodos

Akorát je mi trochu líto cikánů. Ty se teď musí nudit.

Reagovat
pawelFCB
Reagovat
Kang & Kodos

Skočte mi pro limonádu. Ale teď se moc nechytá https://twitter.com/PetrJenik/status/739330708284575744

Reagovat
pawelFCB

Tak vědí, že si též něco nakradl,no...celkem politická mrtvola. Ale často ale alespoň dává videa na youtube... Teď ho vystřídal Vandas.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Azazelo RD

Útok ok, spíš obrana nic moc.

Reagovat
smazaný uživatel

europa si za to moze sama

Reagovat
Kostomlat

Reagovat
smazaný uživatel

pro poslední naivky z humanitárních fakult, pokud vám ani tohle neotevře oči, tak za chvíli skončíte jako ovce na porážce

https://www.youtube.com/watch?v=cSg1_w0WsLA

https://www.youtube.com/watch?v=5AZMbVW5gGk

s Nikolajem jsem teď byl na kurzu v Polsku, skvělý chlapík...

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Kostomlat

Evropa si myslela, že když se zbaví jha katolické nauky, bude se mít lépe. Tak se otevřel prostor pro ten všechen sajrajt...kde není morálka a hodnoty, tam je bordel a chaos a tohle je bohužel výsledek...lidi sou totálně pomatení

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já zas cítím bezmoc, jak někdo může brát tolik peněz, když je furt zraněnej...

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.gatestoneinstitute.org/

doporučuji sledovat tenhle think-tank

Reagovat
smazaný uživatel

není špatné, pročítám

Reagovat
maxton

Podla mna sa netreba bat chodit na dovolenky alebo spoznavat Europu, statisticky su tie utoky stale o nicom, skor vas zrazi oproti iduci opity vodic, ako terorista. Ako uz bolo pisane vyssie, tzv NO GO zon bude viac, viac arabskych stvrti, vacsia nenavist navzajom. Na to, ze vsetci byvame na maticke zemi, velkom kameni co lieta nekonecnym vesmirom je toto delenie ludi na takych a takych uz hlupe, uz by sme sa mohli posunut do dalsieho veku. Ja mat moc v rukach tak bohuzial, pravo na zivot by kazdy nemal.

Reagovat
Kincl

Doufám v jedno, pokud by se mělo stát, že tady bude muslimů třeba 20x více a budou se chtít převzít moc v různách státech Evropy a protlačovat násilně své plány atd....tak doufám, že radši bude nějaká válka v ulicích a ve státech kdy se Evropani budou bránit, než se vzdát bez boje

Reagovat
valloire

Reagovat
pawelFCB

Ale tohle snad nenastane...alespoň doufám, že se tohohle nedodržuju. Ačkoliv s politikou Německa a ostatních západních státu k tomu pomalu směřujeme...Tohle by zachránil fakt jen vůdce, co by ve svých zemích udělal čistky. Pořád žijeme v době, kdy je to ještě v pohodě...ale příští generace nebo ta další už to může ods*at.

Reagovat
smazaný uživatel

Když vymizet, tak aspoň nějak důstojně. Útěchou je mi, že v takových zemích jako Polsko apod. nejsou lidi tak přihřátí a nepůjde to tam tak hladce jako na dekadentním západě.

Reagovat
smazaný uživatel

dekadentní západ. Jako z učebnice ruského trolla

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

já konvertuji k Islámu, přece nebudu nasazovat život v ulicích

Reagovat
smazaný uživatel

Ti němci jsou totálně zdegenerované buzny. Už to měli dávno vykopat a ne jim lézt do prdele

Reagovat
Kincl

Hmm další cvok někoho zabil v Německu to je konec

Reagovat
pawelFCB

Takových útoků bude přibývat. Bohužel to odserou slušní,nevinní lidi...kteří doplatí na neschopnost politiků, adekvátně řešit tu uprchlickou krizi. To je jen další úkaz, že máme fakt štěstí, že jsme pro ty pošahance nezajímavou zemí. O takové "obohacení" fakt nestojím.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele