Maradona podepsal v Argentině nový lukrativní kontrakt

26.06.2009, 13:08
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (279)

Přidat komentář
smazaný uživatel

1. pro Michaela Jacksona

Reagovat
j_mrazik

3. Pro Franka Sinatru...

Reagovat
j_mrazik

Já si ho v tý kabině vůbec nedokážu představit. Jinak ty jeho sestavy jsou hodně zajímavý.

Reagovat
smazaný uživatel

Bude mít šanci pokračovat v koncepci to je dobře

Reagovat
smazaný uživatel

No tak tenhle "rádobykouč" pokračuje tak maximálně s antikoncepcí..

Reagovat
smazaný uživatel

Jako vtipný to je ne že ne... Ale uvědom si co dokázal z pohledu koncepčná prácě už teď - zapracoval naplno do týmu mladé hvězdy a hlavně našel pro Argentinu kvalitního a stabilně chytajícího brakáře (Carizzo)... To neni málo

Reagovat
j_mrazik

Ignoruje luxusní hráče jako je Cambiasso a rve tam Gaga. Prohrává v soutěžních zápasech, to není málo. Má kádr, aby v JA všechny přejel...

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě nevolá ty starší, což je koncepční práce - když máš dva stejně dobré hráče, jednomu je 30 a jednomu 23 tak vezmeš toho mladšího.

Reagovat
smazaný uživatel

Potíž je, že v prípadě Cambiassa a Gaga tohle neplatí. Navíc podle mě nemáš tak úplně pravdu, protože "stejně dobří hráči" nejsou "stejně zkušení"...

Reagovat
smazaný uživatel

Není pochyb že Cambiasso je zkušenější než Gago, ale do budoucna je jasné volba Gago.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel Gago ještě NIKDY NIC nepředvedl.

Reagovat
j_mrazik

Ale v týmu potřebuješ mít někoho zkušenějšího (navíc je Cambiasso lepší.) Prostě ty jeho zákl. 11 jsou šílený. Samej defenzivní záložník.

Reagovat
smazaný uživatel

Gago je kvalitnejsi nez Cambiasso

Reagovat
smazaný uživatel

Hm... zajímavý je, že posl. dva kvalifikační zápasy chytal Andújar. Navíc trochu přehlíží Romera a Ustariho a stále tam občas rve třeba Pata. Dokonce povolal Poza a Campestriniho

Reagovat
smazaný uživatel

No hledal mezi hodně kandidáty ale našel Carizza (Andújar pod ním taky chytal ale rozhodně ne poslední dva zápasy, ptz už nějaký ten zápas chytá Carizzo)

Reagovat
smazaný uživatel

Andújar debutoval v květnu a chytal dvakrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Dvakrát možná, ale ne v posledních zápasech

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dokonce debutoval 6. června. Kolik posledních zápasu od tý doby Argentina odehrála, prosímtě?

Reagovat
Kily

Ustari se dá snadno pochopit, byl hodně dlouho zraněný. Spíše mi nejde do hlavy, jak někdo vůbec může Maradonu spojovat s koncepční prací, když většina mladých hráčů tam hrála již za Basileho. Třeba před rokem se tým na OH v Číně hodně podobal reprezentačnímu áčku, v Aténách to bylo to samé. Ti mladí hráči tam dostávali a dostávají šance pravidelně, problém je, že Maradona neumí poskládat sestavu

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, Alfio je ostatně známý tím, že umí dát šanci mladým talentům. Proto si teď hodně slibuju od jeho druhý štace v Boce.

Reagovat
Kily

sleduješ argentinskou ligu trochu podrobnějc? Já právě moc ne, tak by mě celkem zajímalo, kteří hráči například z Boky by se hodně brzy mohli podívat do Evropy s tím, že budou mít velkou šanci prosadit se

Reagovat
smazaný uživatel

Pár jich tam je. Někteří se podívají velmi brzo (Viatri, Vargas na podzim). Gaitán, Diaz, Noir a hlavně Mouche mají taky slušnou šanci prosadit se.

Já ale doufám, že zůstanou v JA, výprodeje do Evropy se mi vůbec nelíbí.

Reagovat
smazaný uživatel

Je zajimavy, ze muze Argentinskej trener povolat do reprezentacniho zapasu brazilskyho hrace se jmenem Pato

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale může povolat argentinkýho brankáře s přezdívkou Pato.

Blbečku.

Reagovat
smazaný uživatel

to vis, tady je tech blbcu fakt hodne...

Reagovat
smazaný uživatel

Tady bych se ho zastal Zrovna tato přezdívka není příliš známá a dozvěděl sem se jí poprvé tady v diskuzi, a to proto že koment ve stylu ,,Pato je z Brazílie" stihl někdo napsat dříve než já, takže byl za blba on né já...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá, blbce jsem přehnal, omlouvám se.

Ale podle mě ta přezdívka neznámá není, většina lidí naopak netuší, že se hráč jmenuje Roberto Carlos Abbondanzieri a zná ho prostě jako Pata.

Spíš šlo ale o to, že předřečník reagoval opravdu hloupě, protože jsme se bavili o brankářích a jediný CF, který proslul jako brankář, je, co vím, Koller, který i na Pes Stats Database dostal cca 60 goalkeeper skills

Tak proto ten blbeček, protože ta reakce byla z tohohle důvodu hloupá.

Reagovat
smazaný uživatel

No to zas je pravda a pochybuju že by Pato dosáhl Kollerovi úrovně A já ho tedy příliš nesleduji, takže jsem ho znal jen jako Roberta Abbondanzieriho, gólmana Bocy Juniors a Getafe

Reagovat
smazaný uživatel

A tou koncepcí myslíš i třeba hra Gaga v základní sestavě? 4. místo ve skupině s jasně nejhorším skore ze 4 postupujících? Debakl 6:1 od Bolívie? 6 výher ze 14ti zápasů? Vykopnutí nejlepšího ofenzivního záložníka Riquelmeho? Nepovolání pravděpodobně nejlepšího defenzivního záložníka světa?

Reagovat
j_mrazik

Fajn. Už jsem začínal být kvůli tomu mladíkovi něšťastný.

Reagovat
smazaný uživatel

S Riquellmem je to složitější. Jednak ta averze vychází síš od Romána a druhak Román na to v současnosti rozhodně nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Gago - mladý hráč. Riquelme - starý hráč... To je koncepe (i když zrovna tihle dva přímo o místo nebojují)

Reagovat
smazaný uživatel

Povolávat Gaga, který v každém zápase vybouchne, stále a stále znovu aa znovu je v každém případě hloupá koncepce.

na druhou stranu se mi líbí, že pod Diegem můžou do repre hráči z argentinský ligy, na tenhle post zrovna třeba Battaglia. Bohužel ale jeho práce s rozestavením a taktiku znemožňuje prakticky komukoli ukázaat, co umí.

Proti Kolumbii hrál Verón, ale musel často suplovat pravýho beka, což je při jeho rychlosti opravdu směšný. Naopak svoje přednosti neměl šanci ukázat.

Reagovat
j_mrazik

Takže podle tvojí logiky by neměl třeba za Francii v MS 2006 hrát Zidane, ale Nasri?

Reagovat
smazaný uživatel

Před MS bych ti řekl že bez pochyby (teď když všichni víme co tam Zizou předvedl tak ti musím říct že ne). A je rozdíl mezi MS kde jde o všechno a kvalifikaci, kdy Argentině nejde vlastně o nic ptz se kvalifikuje stejně, i když se jeden tah trenérovi nepovede.

Reagovat
j_mrazik

A jak se ti potom ti hráči na ten velký turnaj sehrajou, jak se udělá parta? Francie je bez Zidana poloviční. A že by jsi ho nestavěl dokazuje moji snahu ukázat, že za každou cenu (na úkor kvality) volíš nesmyslně mladý, špatný a nezkušený hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Né na úkor kvality, pouze když jsou hráči cca stejně kvalitní. A když mladí hráči odehrají celou kvalifikaci tak pak na závěrečném turnaji můžou už být považováni za dosti vyzrálé, kdy podle toho budou hrát

Reagovat
j_mrazik

Tak je jasný, že když si to vykopou, tak by měli hrát na závěrečným turnaji. Ale nepovolat Samuela a Cambiassa při jejich výkonnosti a povolat (zhruba stejně staré) Heinzeho a Burdissa. Prostě NE!!

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Heinzeho nejsem, protože už je taky dost starý, ale myslel sem že by se mohl líbit těm kdo mluví o potřebě mít v týmu zkušeného hráče (stejně jako se jim líbí Samuel)

Reagovat
smazaný uživatel

Heinze je možná zkušenej, hlavně je ale tragickej.

Reagovat
smazaný uživatel

Gago - špatný hráč, Riquelme - dobrý hráč. Je víceménně jasné, kdo by měl hrát. Až bude Gago alespon průměrný hráč, tak se o něm dá diskutovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochopíš že nebýt Gaga tak má Real o dost víc inkasovaných branek? Relativně mladý (23) hráč co umí akce přerušovat a někdy i zakládat se prostě hodí!

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si roste prírodný úkaz.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Lasse?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten je starší a t že Gago se dostává do sestavy na jeho úkor (i na úkor Diarry II) také o něčem vypovídá

Reagovat
smazaný uživatel

Ježkove oči, panenka skákavá, Kristova noha, márnosť šedivá...

Reagovat
minoLFC

myslím, že real dostal túto sezónu gólov dosť, byť tam lepšia obrana a DM tak by to bolo praveže lepšie

Reagovat
Dubov

Gago je naprostý dřevák. Gago je kopyto. A do třetice: Gago má obě nohy "levý" Už chápeš jeho kvality?

Reagovat
Kily

hmm, takže Argentinu si škrtám ze seznamu kandidátů na titul mistra světa

Reagovat
j_mrazik

Mám pocit, že Maradona pohřbí nadějnou generaci, který chybí jenom kvalitní střední útočník.

Reagovat
smazaný uživatel

Chybí jí kvalitní střední záložník. CF má - Lisandra, Milita, konec konců i Palerma nebo Sanda. Zrovna Palermo by ještě v repre mohl být hodně platnej, má výbornou formu.

Reagovat
j_mrazik

Máš tam Riguelmeho. Když se pozmění systém.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, Riquelme na to nemá.

Reagovat
j_mrazik

Ok.

Reagovat
smazaný uživatel

No dobře, vysvětlím... byl zraněnej, to je pravda, momentálně se ale i v klubu děsně trápí. Tak jako tak to už léta není ten hráč, jakej nás okuzlil v dresu Ponorky.

Koneckonců v reprezentaci se mu nikdy nedařilo. Riquelme je zvláštní hráč, potřebuje být středem týmu, největší osobností (imo je právě tohle důvod vzájemné lásky Romána a Diega) a to v repre prostě být nemůže, zvlášť ne v repre, kde hraje Messi a spol.

Zkrátkaa nevěřím, že by repre pomohl. Spíš jsem věřil tomu Veronovi, ale ani on už dávno není hráč pro reprezentaci, která chce být světovou špičkou. Navíc hraje přece jenom na jiný pozici.

Když ale vezmu v potaz, že Estudiantes okolo Veróna mají srovnatelné výsledky s Bokou okolo Riquelmeho, s Bokou, ve které ale hrají i Palermo, Palacio, Ibarra, Vargas, Battaglia a další špičkoví hráči, zejména v útoku takévo Pichaarratas opravdu nemají, jasněě mi z toho vychází, že Verón je právem považován za nejlepšího středopolaře JA.

Reagovat
j_mrazik

Já se s tebou nehádám. A o Riquelmeho formě toho moc nevím. Jinak Riquelme nikdy neuměl zahrát proti velkým týmům nebo ve velkých zápasech. Ale na ten post fakt není, kde brát.

Reagovat
smazaný uživatel

No neříkal bych, že nikdy. On to občas uměl, jenže u něj fakt záleží na tom, v jakém je rozpoložení.

Podle mě se prostě na něm repre stavět nedá. A tenhle post Argentina proto dobře obsazenej nemá.

Reagovat
j_mrazik

Celkově se mi zdá, že tenhle post nějak vymírá. Italové nemají, Francie taky ne...

Reagovat
smazaný uživatel

My taky ne

Reagovat
smazaný uživatel

My máme v repre kvalitně obsazenej jeden možná dva posty

Reagovat
smazaný uživatel

Hm... brankáře - několikrát?

Reagovat
smazaný uživatel

Brankář je ten jeden.. a druhej neni tak kvalitní ale už teď je dobrej a má velkou budoucnost = Necid (jen doufám, že nám ho Rusko nezničí)

Reagovat
smazaný uživatel

Neblázni, Necid zatím není žádná špička, jen možná příslib, ale takovejch příslibů po světě běhá.

Reagovat
smazaný uživatel

Proto tam bylo to možná taky v něm teď hvězdu nevidim ale věřim mu do budoucna.. Repre by to potřebovala

Reagovat
smazaný uživatel

Gourcuff, Nasri, mladý Sissoko, nic?

Reagovat
smazaný uživatel

Zabudol na nich, stáva sa no...

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím nikdo z nich není špička, což repre zápasy ukazují. Gourcuff by ale tou špičkou být mohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa toho, čo si predstavíš pod špičkou. To, že nemá ešte tak významné meno je dané jeho kariérou (AC) a vekom. Každopádne nemôžem súhlasiť, aspoň teda v jeho prípade, že by repre nepreukazovala jeho kvality. Naopak, práve túto sezónu po príchode do Bordeaux pookrial a ihneď po nastúpenení na medzištátne zápasy sa stal dôležitým článkom.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže bez Ribéryho by francouzská repre neporazila ani Litvu, tak jsem to myslel. Gourcuff je jinak můj oblíbenej hráč teda až na tu epizodu v Miláně.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkaj počkaj. Videl si tie zápasy? Lebo to, že si Frantíci nedokázali premeniť vyložené tutovky alebo, že to na seba musel vziať Ribéry nemá nič spoločné s hrou Gourcuffa, ktorý v tých stretnutia odviedol vysoký nadštandard. Nemôžeš predsa degradovať výkon hráča len preto, že kvázi nevyhrali vďaka nemu, preto, že nevstrelil gól

Reagovat
smazaný uživatel

Gourcuff byl letos s Ribérym možná nejlepší v dresu Les Bleus, pro mě osobně má Francie post tvůrce, když započítám i perspektivu, nejlépe obsazen z Evropy spolu s ESP.

Reagovat
smazaný uživatel

Anglicko takého už dlho nemalo (Beckham strana, Lampard-Gerrard poznáme, navyše v kluboch hrali čosi iné) Portugalsko - Deco vyhasína, Nemecko - Ballack podobne, Holandsko - dvaja dodrbaní Realisti , Taliansko - vyhasína a na ich miesto sa zatiaľ nik nederie i keď D`Agostinovi by som šancu určite dal...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Anglie má třeba i výborného Carricka, ale pro Francii prostě výrazně hovoří perspektiva těch hráčů. vždyť kdo z Anglických ofenzivních záložníků se nějak prosazuje a je nejlepším ve své lize.

Pro mě má Francie výborně pořešené takřka všechny posty, možná akorát na hrotu chybí po odchodu Trezegola opravdová hvězda světového formátu. (když vynechám Henryho, u něj nevím, jak to vypadá s budoucností u repre). Hlavně ten potenciál tam je ale fantastický.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Já myslel, že se tu bavíme o hvězdách. Tohle jsou zatím naděje, které prostě tu repre neutáhnou.

Reagovat
smazaný uživatel

Gourcuff už v právě uplynulé sezóně několikrát ukázal, že tou hvězdou je a to nejen v lize, kde byl nejlepší, ale i v samotné repre, kde několikrát rozhodl individuálně match. Pro mě to je naprosto výborný hráč, jeden z mála, kdo se dá opravdu považovat za nového Zidana. A přitom mu je pouze 22, s tím, že je několik talentů v záloze, prostě hloupost napsat, že Francie nemá na tomhle postu z čeho brát.

Reagovat
j_mrazik

Francie má určitě z čeho brát a naděje tam jsou. Otázkou je, jestli se z nich stanou tahouni. A kam tu repre dotáhnou.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť Gourcuff už tím tahounem je a potvrdil to nejen jednou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nvm ale nemám z toho pocit, že by tunak a mrázik mali na našej FR repre toho moc odledované

Reagovat
j_mrazik

Já ho asi fakt potřebuju vidět na nějakém velkém turnaji.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja chápem z čoho pramení náš názor, ale z čoho ten tvoj

Reagovat
smazaný uživatel

Blbý je, že tomu tam šéfuje Domenech. Hlavně mi připadá, že plně nevyužívá potenciál těch nejlepších hráčů, co má Francie k dispozici.

Lloris

Sagna (Fanni, Clerc) - Gallas - Boumsong (Squillaci) - Evra (Clichy)

----------- A. Diarra - L. Diarra --------------------------

--------------Gourcuff (Nasri)-------------------------------

---Benzema (Ben Arfa)--------------------------Ribéry--------

----------------Hoarau------------------------------

S tímhle by se dal přejet úplně každý.

Reagovat
herbage

Střed Diarra, Diarra je snad vtip, ne? Co takovej Flamini, Cabaye, Cheyrou?

Reagovat
smazaný uživatel

L. Diarru nesleduju, takže pokud hraje v Realu vyloženě blbě, tak místo něj Toulalan nebo Cheyrou. S Flaminim by se tam mělo počítat, až bude mít v AC jistý základ. Cabaye na DM?

Reagovat
smazaný uživatel

Nehraje blbě, práve naopak, ako jeden z mála pusiniek spĺňal po prestupe na SB aj prísnejšie meradlá. Problém bol ten, že na to bol v podstate sám. Nie je dôvod ho v zostave meniť.

Reagovat
smazaný uživatel

Ostatné sme napísali to isté.

Reagovat
herbage

No právě dvě vyloženě DM vedle sebe, to mi vůbec nesedí, proto radši ofenzivnější Cabaye

Reagovat
smazaný uživatel

S jedním DM a pěti ofenzivními esy? Blázne.

Reagovat
herbage

Totál fotbal, no Ale brání celý tým Proto radši ten Flamini, Toulalan

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ještě jednou. Až bude Flamini hrát pravidelně základ a nebude hrát spíše na beku, můžem se o něm bavit. Toulalana bych já osobně viděl radši než L. Diarru, protože se mi jeho projev líbí víc, ale to asi neprojde. Jinak samotný Toulalan není o nic víc ofenzivní než oba Diarrové.

Reagovat
herbage

Ok, ale mě přijde, že dvojka Diarra, Diarra by se tloukla, no

Reagovat
smazaný uživatel

Žiadne by, takto to už bolo a nikto sa netĺkol

Reagovat
smazaný uživatel

Oba hrají naprosto jinak. Ne nadarmo se L. Diarrovi říkalo nový Makelele a Alou Diarra mi zas naopak vyloženě koresponduje s Vierou. Vysoký bijec, dobrý na standartky, má přehled a umí podržet balon, navíc obvykle hraje hodně čistě.

Reagovat
smazaný uživatel

Veď vravím, sú úplne podobná dvojka, až sa mi to nechcelo veriť, že niekedy to bude ešte vyzerať presne ako kedysi. Samozrejme, istá odchýlka tam je.

Reagovat
herbage

Možná je to tím, že je zas tak nemám na očích, hlavně toho Aloua, ale ten hraje sám v Bordeaux DM a Lass zase sám DM v Realu, proto mi spolu tak nějak opticky nejdou pod fousy

Btw musím valit, tak odpovím později

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa by len zaujímalo, ako môžeš písať o nieečom o čom nevieš, lebo si to nevidel. Pripadá mi to ako keď nejaký malý scumík pozrie na súpisku, vidí 2 DM, tak si povie svoje ts ts ts...

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je rozdíl být jeden DM ve francouzské lize, kde na Bordeaux opravdu málo týmů vytáhne ofenzivní kolotoč, navíc když bylo potřeba, hrál dost často vedle Diarry ještě Fernando.

O tom, jak to Lass zvládá, plně dokresluje počet inkasovaných branek Realu letos, El Clasico a návštěva Liverpoolu budiž příkladem.

Na mezinárodním poli potřebuješ mít proti světovým fotbalovým velmocem hlavně posílený střed, třeba takové Španělsko nebo Brazílie potažmo Nizozemsko by Francii s jedním DM dala pěkný kotel. Naopak proti takové Andoře, Litvě nebo Lichtenštejnsku by to 1 DM bylo zase přínosnější.

Já za chvíli valím do fitka, tak v podvečer.

Reagovat
smazaný uživatel

Nehledě na to, že ten tvůj Cabaye nemá takovou kvalitu ani zkušenost, aby hrál na tak důležitém postu, to už spíš Benoit Cheyrou nebo Toulalan.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj

Reagovat
smazaný uživatel

Žiaden vtip herbi, je to ako kedysi Maka-Vieira a funguje to. Flamini momentálne nemá vo svojom klube takú pozíciu aby mohol pravidelne hrať v repre. Naopak Lass sa chytil a Diarra podáva už dlhodobo dobŕe výkony.

Reagovat
herbage

Jenže Vieira nikdy nebyl DM, ale čisté CM, proto to fungovalo

Reagovat
smazaný uživatel

DM, CM máš fuk, to máš takle na papíře, ale Vieirovy hlavní přednosti vždycky byly defenzivní činnost a černá práce a to jsou ty důležité prvky, které jsou potřeba a o kterých je řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes ťa upalcujem, lebo za tebou nestíham

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jsem se docela rozjel, to je pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale poskladané to bolo inak. Tak ako ti to už stihol napísať Frankie, len sa pozri koľko ofenzívy pred nimi operuje. Navyše, to nie sú DM bez rozohrávky. Total fotbal je síce pekná myšlienka, ale hlúpa, v dnešných časoch to tak je.

Reagovat
herbage

Barca?

Reagovat
smazaný uživatel

Na to hrát jako Barca nemá Francie kvalitu jak ve středu, tak v útoku.

Reagovat
herbage

To ne. Proto radši ten Flamini či Cheyrou Proti slabším soupeřům jistě lepší, než hrát na dva útočníky. Problém Francie poslední dobou je právě netvořivý střed a hra na dva útočníky. S tím taky vyhořeli na Euru. To tvé 4-5-1 se mi mnohem více zamlouvá, tedy zase až na ten střed

Reagovat
smazaný uživatel

Pane Bože, však to čo napísal Frankie, už Francúzsko hralo, len nie v celkom rovnakom obsadení Ten problém bol na EURE jasný, ale to už prešiel rok a obmenil sa káder. Z tvojich reakcií je jasné, že si tie zápasy kvalifiácie nesledoval, inak by si nepísal jeden podobný komentár za druhým a my s Frankiem len pri compoch gúľali očami

Reagovat
smazaný uživatel

Co furt máš s tím Flaminim.

Cheyrou by podle mě v podobné sestavě dost strádal, protože on je zvyklý na pozici hlavního mozku týmu a playmakera, ale vedle Gourcuffa bysme měli možnost vidět podobné komediální představení, jako nám v dresu Albionu ukazují Gerrard s Lampsem. Jediný, kdo mi tam ještě pasuje, je vedle málo hrajícího Flaminiho právě Toulalan a v budoucnu Moussa Sissoko.

Reagovat
smazaný uživatel

No čo by asi herbage mohol mať s Flaminim

Reagovat
herbage

Dítě?

Reagovat
smazaný uživatel

Netrafil

Reagovat
smazaný uživatel

To mění situaci.

Reagovat
smazaný uživatel

Vieš, že som ju v tom komente naschvál nespomenul aby si ju mohol napísať? Yaya, Busquets a striedajúci Keita.

Reagovat
herbage

Xavi, Yaya, Iniesta

Messi, Eto'o, Henry

Reagovat
smazaný uživatel

To, čo Barca vždy hrala a bude hrať nemôže sa vo FR repre stať (zas ma predbehol), čo na tom nechápeš, nejak si pribrzdený dnes

Reagovat
smazaný uživatel

Tak som niečo našiel. Je to samozrejme len súhrné video, podotýkam ´však, že ja aj Frankie máme tieto zápsy odsledované (ja takmer, Frankie určite) celé a videli sme samozrejme aj jeho chyby, ktorých bolo pramálo. Skutočne Yoann už ťahúnom je. Mám taký subjektívny pocit, že pre vás je ťahúňom len niekto, kto dá dôležitý gól alebo je už niekoľkoročnou hviezdou

http://www.megaupload.com/?d=F4HLTXCW

Reagovat
j_mrazik

Uznávám, že jsem myslel tu několikaroční hvězdu. Yoann se vypracoval, já repre Francie moc přeju, jenom mi přijde, že je to pod Domenechem zakletý. Takový šedivý, ty výsledky 1:0 s takovýma zajímavejma hráčema..

Reagovat
smazaný uživatel

Domenech je vred, to už všetci dávno vieme.

Reagovat
smazaný uživatel

No... Ale bavil si sa o mortalite tohto postu čo sa priamo viaže na natalitu. A to, čo práve spomínaš, teda hviezdy (=hráčov v ideálnom veku, s výnimkou hráčov ako Messi napr.) sa viaže na dieru medzi odchádzajúcou a prichádzajúcou generáciou hráčov.

Reagovat
smazaný uživatel

Už by mohl začít povolávat Samuela s Cambiassem...

Reagovat
smazaný uživatel

Možná tak kdyby se hrálo na to kdo má největší věkový průměr

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
smazaný uživatel

Cambiasso - 30 let, Samuel - 32 let...

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže by měl hrát se stopery okolo 25 let?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud má stopery (jen pro příklad) 30, 32, 25 a 23 tak je dobře že hraje s těma mladšími

Reagovat
j_mrazik

Důvod? Argentina chce úspěchy, a to hned!

Reagovat
smazaný uživatel

Vida. takže zkušenosti nejsou důležitý?

Reagovat
smazaný uživatel

není to vůbec dobře hrát má ten lepší a šmitec

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ti o které jde (Burdisso, G. Milito a spol.) jsou stejně kvalitní jako Samuel. Stejně tak Gago stejně jako Cambiasso.

Reagovat
j_mrazik

Nápad: Že ty to bereš podle FM2009?

Reagovat
smazaný uživatel

Né to fakt né

Reagovat
j_mrazik

Tak 2008.

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš si snažim představit reálný tým na rok 2014

Reagovat
smazaný uživatel

tak jak můžes srovnávat Gaga s Cambiassem ????

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba proto že jsou to konkurenti o místo v základu?

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím podle postu ale podle výkonosti

Reagovat
smazaný uživatel

Gago se ukazuje v Realu skvěle, Cambiasso v Interu také. Oba jsou přibližně stejně dobří

Reagovat
smazaný uživatel

ne asi a Nani je nejlepší hráč Manchestru uplynulé sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Nani je Argentinec nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Gago se při vší úctě v Realu neukazuje skvěle, fanoušci Realu naopak doufají, že ho už nikdy neuvidí. Možná je to prokletí záložní řady Realu, ale hráči se jménem na G obsahujícím čtyři písmena jsou prostě tím vůbec nejslabším, čím se balerínky mohou pochlubit.

Ještě jednou - Gago ne. Když si uvědomíš, co s ním v Bolívii dělal krajní bek Gatty Ribeiro, který nikdy nehrál jinde, než na Altiplanu, uvidíš, že Gago zatím na reprezentaci opravdu nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Guti není nic moc to máš pravdu Ale Gago je jeden z nejlepších klasických DMF (hráč který má v popisu práce hlavně destrukci hry) na světě. Ten zápas s Bolívií sem si nemohl nechat ujít na netu a ten se mu vůbec nepovedl, ale jinak je to skvělé DMF.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
minoLFC

nie ale hrá rvnako tragický v ManU ako Gago v Reale

Reagovat
smazaný uživatel

Nanimu se tahle sezona nepovedla ale věřím že dokáže v těch dalšíh co umí A já si nedokážu představit sestavu Realu bez Gaga na DMF

Reagovat
minoLFC

ty Realu asi nepraješ potom

Reagovat
smazaný uživatel

Není to můj úplně nejnejoblíbenější klub ale v PD mu přeju asi nejvíc Gago přeruší za zápas spoustu útoků a umí i v klidu a dobře rozehrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto nemôže niekto myslieť vážne! Proste nie..

Reagovat
smazaný uživatel

No, Gago z reklamního katalogu velkoobchodu s argentinskými mladíky by tohle možná splňoval, na druhou stranu jsou obory, ve kterých ho strčí do kapsy třeba Banega

Reagovat
smazaný uživatel

V živote Gago nič nerobils rozumom a pokojne a on napíše toto.

Reagovat
smazaný uživatel

Prsímtě koukej se více na zápasy Realu a nesuď podle jednoho zápasu s Bolívií

Reagovat
smazaný uživatel

Čo keby som ti povedal, že som videl zápasov Realu neúrekom a ten konkrétny v Bolívii nie? Tam je navyše aj u Messiho nízka pravdepodobnosť úspešného zápasu.

Reagovat
smazaný uživatel

a kolik zápasů Realu jsi viděl?

Reagovat
herbage

El clásico rozhodně ne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pochopitelně že El Clasicy oba Ne všechny zápasy RM v sezoně ale bylo jich dost

Reagovat
smazaný uživatel

Njn a tam si započal základy svojho fundovaného názoru

Reagovat
minoLFC

a určite si v nich označil Gaga man of the match

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna v El Clasikách bych ho hodnotil dobře (narozdíl od většiny hráčů Realu)

Reagovat
smazaný uživatel

jo, zvlášť v tom domácím zápase

Na druhou stranu Real byl celou sezónu kompletně tragickej - snad až na Pepeho a Gonzala.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
One-Real

Gago že je stejně kvalitní jako Cambiasso..no to je joke dne...

Reagovat
smazaný uživatel

Cambiasso patří k nejlepším na svém postu, ten v reprezentaci musí být. Že mu je 30? No a? Argentina zrovna neválí a Gago si to podle toho, co čtu od Tomanatury a spol. zrovna moc nedává. Samuel je sice taky starší, ale rozhodně je lepší než Burdisso nebo Heinze, které Maradona povolává. Navíc 15 obdržených gólů z 14ti zápasu není zrovna lichotivá bilance. Brazílie dostala 6...

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím Gago neni snad ani fotbalista je hrozný jako DMF a hrozný dřevo nepoužitelnej a nemá v repre kvalit argentiny co dělat Samuel je pro mě vůbec nejlepší stoper Argentíny

Reagovat
j_mrazik

Navíc z pohledu DominikaH jsou v podstatě stejně starý. Podle něj by tam měl hrát asi Colloccini. Heinze je šílenec...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč né, Coloccini je taky nadějný Gagovi je 23!

Reagovat
j_mrazik

Za tuhle větu tě fandové Newcastlu sežerou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Útočník v PL si z něj dělali trhací kalendář. "Díky" němu NU sestoupil. Byl drahej, hrát musel.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky němu Takže za sestup týmu s nejmíň vstřelenými brankami v LM může hlavně stoper

Reagovat
smazaný uživatel

Co?

Reagovat
smazaný uživatel

NU měli jeden z nejmenších počtů gólů do sítě soupeře (neřikám že úplně nejmenší)

Reagovat
j_mrazik

Ale pravidelně dostávali výklep. Neříkám, že za goly může jenom obrana, ale Fabrizio prostě nestíhal.

Reagovat
smazaný uživatel

když už tak je to PL a 9 týmu bylo horších když už se chceš ohánět statistikama tak si je nejdřív ověř a i tak to nemení nic na tom že Colloccini je hrozný

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v PD mu to předtím šlo, neodsuzoval bych ho kvůli jednomu nepovedenýmu angažmá.

Navíc straky si o tohle říkaly už dlouho a dostaly, co si zaslouží, bohužel.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak proč by neměl Coloccini hrát? Sice byl v anglii nejtragičtější obránce ligy spolu s Dunnem a Antonem, ale to je prostě ligou. Nesedlo mu to, stává se to.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak.

Reagovat
j_mrazik

Ale momentálně bych ho tam prostě nevzal...

Reagovat
smazaný uživatel

To ani ja. Ale po jednej sezóne späť v Primere, pokiaľ mu to pôjde, určite áno. Proste PL, to nie je preň. Ci sa mu forma vrát keď zmení pôsobisko, to sa ešte len uvidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si fakt KUS....Kde si vzal ty roky? Z prdele? Cambiasso 28, Samuel 31 wole

Reagovat
j_mrazik

On to zaokrouhluje.

Reagovat
smazaný uživatel

z 28 na 30? No hezký :D

Reagovat
j_mrazik

a z 24 na 20, z 25 na 30. Proto nebere starší než 24 let.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak až ted jsem to konecne pochopil :DDD

Reagovat
smazaný uživatel

Cambiasso teda 29 (ročník 1980), z tím Samuelem máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

http://inter.it/aas/squadra/player1?codgioc=G0768&L=en&stagione=2008/09

vrát se do školy, máme červen, je mu 28!!!!

Reagovat
j_mrazik

Už měl narozeniny, Sherlocku?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale i tak je mnohem dále, než asi Gago někdy v budoucnu bude.

Reagovat
smazaný uživatel

to je bez debaty

Reagovat
smazaný uživatel

Každej nemá narozeniny prvního ledna

Reagovat
smazaný uživatel

proč jsem plateš věkový průměr Samuel a Cambiasso mají být jasně v reprezantaci Argentina ma opravdu silný kádr možná i ten vůbec nejsilnější ale nevěřím tomu že ho Diego dokáže ukočírovat

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne ten Cambiasso mi tam hooodne chybi

Reagovat
smazaný uživatel

za co?? Tohle není trenér.......

Reagovat
smazaný uživatel

Škrtám si podobne ako Kily, škoda pre Argentinu.

Ďalšia one man show DominikH

Reagovat
j_mrazik

Já tipuju DominikaH, že si z nás někdo dělá srandu pod falešnou přezdívkou.

Reagovat
Kily

já tipuju, že celým jménem je Dominik H. Wenger

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je problém že já sem sám a vás je asi 10 takže odpovídat na všechny vaše připomínky na které chci..... Pak to vypadá že píšu skoro všechny komenty já

Reagovat
smazaný uživatel

To veru nie je o tom človeče.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak o čem? Já myslel že ti vadí ta kvantita mých komentářů...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde jen o počet komentářů, ale o jejich význam.

Reagovat
smazaný uživatel

Moje komentáře nemají význam??? Takže komentáře (zrvna pod tímto článkem nejsou ale jinde) které obsahují jeden nebo dva smajlíky jsou stejné jako ty moje? Já myslím že alespoň 5 slov v každém mém komentáři najdeš

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jde o význam, kdy napíšeš, že Gago je nadějný hráč.. A přitom je všem jasné, že z něj nikdy nebude opora reprezentace či velkoklubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak je to jasné.. Pro mě je to opora defenzivního fungování RM už ted

Reagovat
smazaný uživatel

"Ale Gago je jeden z nejlepších klasických DMF "

Gago je jeden z nejhorších hráčů Realu. Ten kluk nemá ani na lavičku, natož na základ. hrál protože v Realu nebyl mimo Lasse jedinej DM. A že možná v defenzivě vynikal se ti zdálo proto, že měli jediného kvalitního obránce.

Reagovat
smazaný uživatel

Než se ten obránce rozhodl, že se dá na thajský box...

Reagovat
smazaný uživatel

Už to že Lass se nedostal do základu přes něj svědčí o jeho kvalitě

Reagovat
smazaný uživatel

Lass základ hrál, proboha. Jen díky němu Real ve druhý půlce sezóny zabral.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechtěl by ses někdy mrknout na zápasy Realu?

Reagovat
smazaný uživatel

no ono není o co stát

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak letos Gago za 26zápasů 11 žlutých a 1 červená, dohromady v Realu 24 žlutých+ červená

Reagovat
smazaný uživatel

Iba jedna červená pri jeho štýle To je úžasný úspech

Reagovat
minoLFC

defenzíva Realu bola tragická z toho sa črtajú kvality Gaga

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se defenzíva realu líbila kdyby příští rok hráli taky tak, tak sem spokojenej

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak

Reagovat
minoLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň ale nesouhlasím... A nechápu jak toto někdo může vypustit z klávesnice...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle byla spíš záležitost myši, tipuju...

Reagovat
Kily

tady nejde jenom o to, kolik Real za celou sezonu dostal gólů, ale on hrál směrem dozadu opravdu tragicky. Průměrní i podprůměrní soupeři si proti němu často vypracovávali dost šancí a Real mohl děkovat jenom Casillasovi (tedy s výjimkou závěru sezony, ale tam už chyběla motivace) a totální neschopnosti soupeřů dát gól. Nebýt Ikera, tak Real těch gólů dostal daleko víc, pak by se na Gaga díval jinak i fanoušek jako ty, který si na něj závěr dělá především podle tabulky španělské ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Já se na něj nedívám jen podle počtu obdržených gólů týmu, ale podle toho co jsem v sezoně z jeho strany viděl. Většinou to byl výkon na 23-letého hráče vyzrálý a po všech stránkách velmi dobrý

Reagovat
minoLFC

no ak si spokojný s 6kou od Barcy, 4kou od Liverpoolu a 52 inkasovanými golmi v PD tak ok

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by z něj nemohl vyrůst velký hráč? Já si naopak myslím, že Gago s přibývajícími lety bude lepší a lepší. V sobě to určitě má.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, potřebuje ale jinej klub, kde by mohl růst. Je zřejmý, že není schopej ustát tlak spojenej s angažmá v Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pochybuju o tom. Na Real ani zdaleka nemá a to i v té minimální konkurenci, která tam teď je. Možná, že za 5 let z něj něco bude, ale pochybuju o tom

Reagovat
herbage

Asi tak. Nechápu tu zbytečnou antiGagománii. Rozhodně to není dobrý DM, který by oběhal celé hriště a vybojoval by spoustu míčů, ale dispečer hry je to dobrý a s přibývajícíma zkušenostma se bude zlepšovat, něco jako Pirlo. Podle mně pro hru Realu může být přínosem, ale chce se to vyhrát a mít důvěru trenéra. Ale jeho budoucnost jako DM teda vidím bídně. A v repre Argentiny zatím maxímiálně lavička, Cambiassovi nesahá zatím ani po kotníky

Reagovat
smazaný uživatel

Gago rozhodně nemá na to hrát v Realu nebo základ za Argentinu.

Možná, pokud by se opravdu využíval jako nějaký CM, tak někdy v budoucnosti by mohl vyrůst. Ale ani tam bych mu moc nevěřil. Hráč, který každého druhého soupeře poblíž zfauluje nebo ho pustí dál podle mě nikdy nebude oporou. CM musí být spolehlivé nejen v přihrávkách, ale i ve hře dozadu a to moc dobře u něj nevidím.

A až jedou bude mít na to hrát základ za Argentinu, tak už nebude perspektivní

Reagovat
herbage

Kyslík se vyznal a Gaga jako hráče respektoval. Já si myslím, že může být tou oporou. Zbytečně nevodí míč a ten mu jde rychle od nohy. Roztáhne hru na křídlo, dopředu. Pokud nemá vyloženě tvůrčí úkoly, jako pod Ramosem, tak není tak špatný. Když bude mít před sebou hráče jako Kaká, tak může jen růst. Podívej na zálohu Brazílie. Gilberto(Lass), Melo(Gago) - Kaká. On není horší než Melo, on je zkrátka ten posouvač míče a ten je pro hru klubu neméně důležitý, jako ten DM. Xabi je momentálně jistě lepší, ale Gaga bych nezatracoval

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem ho ve třech zápasech letos a několika sestřizích a všude výrazně hořel.

Navíc posouvač týmu může být dobrý, ale pokud neumí nic jiného, tak ti je k ničemu. Přirovnal bych to k Huntelaarovi. Kvalitní útočník do vápna, ale nehodící se do kombinace.

Momentálně musí hráč zvládat všechno, zvláště defenzivní/střední záložník. Nestačí jen odebírat míče, musí je také dát dále. Navíc třeba v Argentině by byla škoda stavět Gaga namísto Teveze, Lavezziho nebo jiných kvalitních ofenzivních hráčů.

Reagovat
herbage

Tým nelze mít složen jen z ofenzivních es. Podívej se na Brazílii, kde Pato, Nilmar seděli a vyloženě o ofenzívu se staral jen trojlístek Kaká, Robinho, Luis Fabiano

Reagovat
smazaný uživatel

Tak postavit to 4-2-3-1, které já osobně preferuji(respektive 4-3-3),tak rozhodně takhle:

---------------Milito---------

Messi---Lucho---Aguero

--Masch---Cambiasso-

Pokud 4-4-2, tak Aguero na hrot, místo Masche Veron a na křídlo asi Battaglia nebo di Maria?

Reagovat
smazaný uživatel

Battaglia je DM takže ten asi ne. Di Maria... nevím. Spíš možná Palacio (ideální věk) nebo někdo takovej.

Reagovat
smazaný uživatel

S kým jsem si ho spletl? Jsem si byl jistý, že je na křídle

Reagovat
herbage

To ano, ale to máš Cambiassa za Gaga. Tys ale psal, že je škoda aby Gago hrál a Lavezzi či Tevéz seděl, takže to je změna záložník dolů, útočník na plac

Reagovat
smazaný uživatel

Aguero/Millito, Lavezzi na stranu, tam mu to sekne a Tevéz je vo hviezdach, tam sa už potom dá baviť o stiahnutí jedného DM/CM. Fakt je ale ten, že Argentína má vpredu veĺa až príliš dobrých hráčov a všetci jednoducho hrať nemôžu a to o chvíľu naskočí do kolotoča aj prcek Diego Buonanotte

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc beru Gaga jako nějakého 3. defenzivně laděného záložníka v Evropě z Argentinců po Mascheranovi a Cambiassovi. Pak musíš počítat Verona a dalších několik hráčů, kteří působí v Argentině.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ale..Gago posúva lopty nepresne. Lopty mu síce ide od nohy ale na úkor rozohrávky. Do súbojov ide neprimerane (neslušné výrazy už nepoužijem) bezhlavo. Snahu mu uprieť nemožno, ale zatiaľ je to bieeeeeda. Nielen v Argentine ale celkovo v Európe behá po trávnikoch mnoho lepších a hlavne rozumnejších. Tak poplašený je snáď len Tevéz (Btw, čo povedal naň Kyslik, to síce neviem, každopádne nie som presvedčený, či to nebolo myslené ironicky ako zvykol, alebo ako spanhel dole s Diego )

Reagovat
herbage

Zcela určitě to nemyslel ironicky

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zcela určite nevedel čo hovorí pokiaľ tvrdil opak. Viac než len zopár dobrých zápasov je málo aby som tvrdil v jeho prípade o opaku Nikto nie je neomylný.

Reagovat
herbage

Tak bylo to ještě loňskou sezónu, kdy měl Real titul a tehdy patřil Gago k těm nejlepším. Podívej třeba na tehdejší El clásico, jak Real vyhrál 4:1 nebo kolik, tam hrál Gago více než dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Jaro 2007/08 měl Gago výborné.

Reagovat
smazaný uživatel

Co máš proti tomu, že dávám palec nahoru Diegovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Niiič...

Reagovat
smazaný uživatel

Gago rozhodně nemůže být DM, potřebuje za sebou ještě někoho defenzivnějšího. Čím méně bude mít Gago starostí z defenzívou, tím lepší bude. Uplynulou sezonu rozhodně nehrál špatně, mě se někdy i celkem dost líbil. Na základ v Realu i repre Argentiny to, pravda, zatím není. Chybí mu větší přesnost, která je pro jeho hru klíčová a lepší práce v defenzívě. Zatím ještě nedorostl do hráče, který by mohl řídit hru evropského velkoklubu, ale rád bych, abychom se tady sešli tak za dva, tři roky.

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Toto už znie lepšie

Reagovat
smazaný uživatel

Potíž je v tom, že vedle sebe v obou případech defenzivnějšího hráče má (Lass, Mascherano) a moc to nefunguje.

Reagovat
smazaný uživatel

On to myslel jinak... tvoje komentáře nám připadají lehce absurdní. T se prostě stává, máme jiný pohled na věc, než ty.

Reagovat
herbage

Nenech se tou bandou odradit a piš své úvahy dál

Reagovat
smazaný uživatel

fanoušek Arsenalu se ozval Nedivím se, že se vaše názory shodují

Reagovat
herbage

Střed Denílson, Gago je v Arsenalu můj sen

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, že se splní.. Gago je na Wengera moc starej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Tady na svini nenarazíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty píšeš komplet všetko totálne naopak ako je to v realite. To je skutočne neskutočné. Herbaga nepočúvaj, tiež občas nevie o čom točí

Reagovat
herbage

No dovol

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je ten, že ti tu 10 lidí napíše, že píšeš kraviny a stejně si meleš dál svou.

Reagovat
smazaný uživatel

No sem zvědavej jak dlouho tam bude... protože mi přijde, že je celá Argentina zfanatizovaná a nevěřím, že je probudí totální fiasko na MS

Reagovat
smazaný uživatel

Fiako na MS by je probudilo. Otázka zní: dostanou se tam? Asi ano, jejich hvězdy budou mít na začátku sezóny dost sil sami rozhodnout zápas (Messi), ale s formou z konce týhle sezóny by se tam Argentina nedostala.

Reagovat
smazaný uživatel

No já to vidim, že pokud se tam dostanou jako, že tomu moc nevěřim tak končej ve skupině

Reagovat
smazaný uživatel

... tak uvidíme Diego kam dovedeš Argentínu, když ti dali tak lukrativní smlouvu...

Reagovat
smazaný uživatel

Diego.

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsem to pochopil. Dominik nesnáší argentinu a Real

Reagovat
homeles8

Reagovat
GEGE

200 pro Cambiassa v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

200. pro Majkla

Reagovat
smazaný uživatel

A úplně jsem zapomněl na Lucha...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty moj boh

Reagovat
smazaný uživatel

takto zakopat tolko talentov ...R.I.P

Reagovat
smazaný uživatel

tak tohle uz fakt nechapu. on ma hrozny vysledky, predvadi hroznou hru s tymem, ktery ma nejvetsi potencial na svete a oni mu jeste platove pridaji. ka to vsechno speje? MS bude vybuch stoleti (pokud tam teda argentina vubec bude)

Reagovat
smazaný uživatel

v Argentínském fotbale něco není v pořádku...zákulisní politikaření funkcionářů?..nebo hráči stávkují?(ale doufejme, že byli jen unaveni po sezóně).. a nebo si Diego ty peníze nezdařilými výsledky jen "vytrucoval"?.. byl to sice parádní fotbalista(který byl u všech posledních úspěchů Argentíny), ale co by trenér jen krach a skandály...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No Diego doufám, že se nepřiřadíš k trenérům, co dostali pěkný plat a pak to s týmem(k překvápku všech)"zazdili"(možná to pak zavádělo k myšlence, že pravě proto ho dostali)

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele