Majoritní vlastník Bohemians 1905 usiluje o stěhování do Edenu

15.04.2010, 11:39
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (173)

Přidat komentář
Liquid

jako slávista s tím absolutně nesouhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak.To by pak byl opravdu cirkus eden.Pulka stadionu cervenobilá zbytek zelenobílá. A mohli se taky prvni zeptat slavie ikdyz stadion ma jen v pronajmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty se ptáš nájemníků také když si bereš nového jestli může přijít?

Reagovat
smazaný uživatel

ale tak mohli se zeptat jestli jim to nevadí. Jinak más pravdu

Reagovat
centos

A kdyby jim to vadilo?

Reagovat
smazaný uživatel

cekal jsem to :-) to uz je na nich.Ale aspon by vedeli jak se k tomu stavi SKS

Reagovat
centos

To ví i tak, ti jsou proti. Ale nic s tím asi neudělají.

Reagovat
smazaný uživatel

já myslim, že by se nájemníka zeptat měli, když by k nim do domova (bytu) chtěli šoupnout dalšího...

Reagovat
clinger

nápodobně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

at ten klub konečně zlikvidujou a bude klid

Reagovat
smazaný uživatel

Bohemians 1905

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SunFells

Pleteš si se Střížkovem ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak...jednu i druhou bohemku,to vyjde na stejno..stejne z jejich fotbalu boli oci...

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle by asi nakrklo spousty lidí z obou dotčených táborů.

Mě jako nezůčastněného tahle kauza ale určitě bude bavit. Takže: "Do sebe"

Reagovat
smazaný uživatel

chybka: ú

Reagovat
Alons0

Z toho vyplývá, že ti nespokojení si založí 4. Bohemku, která bude hrát v Ďuře a za pár let budou účastníci Gambrihnus ligy Sparta, Slavia, Baník a 13 Bohemek.

Reagovat
smazaný uživatel

Klokani se nám množí jak Baníkovci po úspěchu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

v tomhle si nemá nikdo s nikým co vyčítat. Maximálně tak Jablonec a Teplice, ti se nemnoží vůbec.

Reagovat
smazaný uživatel

hezkej koment

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
božský John

By ses divil,kolik lidí teď přeje JBC najednou ...samá náplava..

Reagovat
centos

Přeje možná, ale nechodí :)

Reagovat
božský John

Chodí,čudlo :)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tsigi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

Červená se zelenou k sobě moc nepasují.. to bude vypadat celkem směšně, až to bude půl na půl

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono je to jedno. Stejně by tam oba byli v nájmu, takže až tam nastěhují třeba Duklu, tak to bude celé žluté

Reagovat
centos

Žlutá by byla hezčí, co si budem povídat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak sa spojte a budete jak červeno-zelený Lokomotiv Moskva

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak nevim, sem zastánce toho že každej mám mít svůj stadion s podmínkama splˇmujcíma požadavky...Zdůrazňuju svůj stadion...Nevim co se furt s těma stadionama blbne, jako povolit hrát na jinym stadioně ve svym městě mi taky přijde nefér...zas například ke Kladnu, to se pak v Praze může hrát vše na dvou stadionech...atd atd...stejně je dost pravděpodobný, že kdyby postoupilo např Ústí, dostalo by vyjímku že můžou hrát na Stínadlech, a to je taky mimo město...prostě nevim mělo by se to jasně stanovit a dodržovat!

Reagovat
centos

Hlavně tím vším utrpí atmosféra daleko více než samotný fotbal, pokud by se na těch nevyhřívaných trávnicích zůstalo.

Reagovat
osobnostx

Každý má mít svůj stadion? A koho by jsi zrušil? Inter nebo AC Milano?

Reagovat
smazaný uživatel

pokud vím dobře, tak se stěhuje Inter

Reagovat
smazaný uživatel

ja bych zrusil Inter

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ten stadion není od Slavie tak ta nemá proč být proti To je jako bych se nasral že hospodu, kterou vlastní můj kamarád pronajímá i jiným lidem než mě

Reagovat
smazaný uživatel

Vršovická Bohemka by měla patřít do Ďolíčku ... ale nadruhou stranu zas budou pořád ve Vršovicích...

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě jestli by ten Eden dokázali klokani pravidelně vyprodat, když už majou tak skvělé fanoušky. To by snad byl argument pro to v budoucnu Ďolíček přestavět a zvětšit.

Reagovat
centos

Pochybuju, že bych jich tam chodilo více než teď...

Reagovat
smazaný uživatel

urcite by ho nevyprodali, mozna ani jednou si troufam tvrdit, ono to prave vypada jak jich je mraky, ale to teda ten malej stadion, eden je skoro 3x vetsi...vzdyt letos kolikrat vyprodala Bohemka dolicek? jednou, dvakrat???

Reagovat
centos

Bohemka má průměr jako Slovácko nebo Teplice.. Jen ty Teplice bych nepočítal, to je jen na Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mě to připadá že ta vlna zájmu fanoušků Bohemky opadá. Ale zase je podle mě těžší stadion doopravdy vyprodat než prostě jenom plnit kapacitu. Spíš ti přijde 15 000 na 20 000 stadion, než 12 000 na 12 000. Někdo zůstane doma, někdo se nedostane na místo kvůli chaotickému prodeji lístků a někoho nebavíjou fronty.

Reagovat
stas87

tak nakoniec mozno mali pravdu fanusci strizkova ktory skandovali: do roka tu bude stat lidl!

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je nesmysl.....proč nemůžou jít na Strahov ?....vždyť pronajímat si Eden není zrovna nejlevnější záležitost, tak můžou začít s rekonstrukcí u sebe....nebo ať opustí ligu, když na to nemají peníze.....doufám, že bude československá liga, pač tam by snad nehráli a mohli by si hrát v Ďolíčku.....fanoušci obou týmů musejí být nadšením bez sebe.....stačí, že tam hrají ragbisti, teď už ta tráva stojí za hovno.....ale Doležel s Rosenem to snad nedovolí :-)....to by zase bylo bojkotů....ale pokud vím, tak Slavia má pronájem na hodně dlouhou dobu, takže do toho může co mluvit....to je pak porušení smlouvy.....tohle si nedokážu představit a ještě k tomu výměna sedaček....škoda, že fanoušci bohemky nemaj větší podíl než 11%

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle je dalsi jasnej dukaz ze Eden rozhodne nepatri slavii, protoze jak jinak by bylo tohle mozne aby slavie o tomhle jednani ani nevedela??je tam jenom v najmu stejne jako hokejova slavie v O2 arene dalsich dukazu netreba...jinak Bohemka na strahove?to je pekna blbost, tam by ji to jenom zabilo, protoze na strahov se proste nechodi a presun jen do nekolik set metru vzdalenyho novyho stadionu je i nejlogictejsi reseni, fans to budou mit jen kousicek. Ze zacatku se jim to urcite nebude libit ale myslim ze je to dobre reseni, jen by to chtelo poresit tu kvalitu travniku v edenu protoze ta uz je ted katastrofalni, natoz kdyz by na tom hrali dva tymy...

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

ale Doležel s Rosenem o tom určitě vědí, jen to neříkají do éteru.....tak určitě je to pro fanoušky bohemky spádnější....mluví se o tom, co se začal stavět Eden....ale prostě s tímhle nesouhlasím.... třeba v Miláně tak hrají spoustu let, ale i tak s tím není většina spokojena....ale aby stadion, který jsme si po dlouhých letech zasloužili, měl za domácí i někdo jiný, s tím nesouhlasím....už vidím fandy hlavně Slavie, jak se smiřují s tím, že ve vzájemném zápase budou mít obsazený svůj kotel.....a stejně tak to vidí většina fandů bohemky a hlavně ti, co na ni chodí....Eden pak nebude domácím stadionem ani jednoho klubu a to kouzlo se vytratí.....navíc budou určitě demonstrace jak na stadionu, tak mimo něj, to je jasný

Reagovat
centos

Na druhou stranu, Ďolíček bude asi nepoužitelný, tak že by si Bohemka dobrovolně vybrala Strahov? To si nemyslím.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak, jinej stadion v Praze neni moznej, na Strahove by to bylo jeste horsi, protoze tam by ti lidi po nejakem case nechodili vubec. A tohle je navic jen par set metru od dolicku. Jsme proste v cechach, tady nemuze mit kazdej tym stadion jako ma Sparta nebo slavie a podle toho se ted musi Bohemka zaridit, taky pocitam s tim ze jednu dve sezony se povedou v obou taborech protesty, ale myslim si ze nakonec to oceni a podle me by se lepsim stadionem mohla kvalitativne zvednout i uroven Bohemky

Reagovat
smazaný uživatel

Ale blbost. Andrův stadion patří Sigmě a ta ho průběžně vylepšuje a rozpočet to nějak výrazně nezatěžuje. Severní tribunu zaplatilo kasino a kanceláře které v ní sou a Jižní byty. Když tohle jde v Olmiku tak proč by to nešlo v Praze? Kdyby se Ďolíček změnil ve stadion se třema polyfunkčníma tribunama a jednou se zázemím, tak na tom vydělají CTY Group, aji Bohemka, aji fanoušci. Ten rok, dva co by se to stavělo může Bohemka přetrpět aji na tom Strahově.

Reagovat
smazaný uživatel

tak já nevím, jak to vypadá se stavem jak hrací plochy, tak zázemí v Ďolíčku...ale asi žádná sláva :-).... sem zastáncem toho, kdo chce hrát gambáče, musí mít vyhřívaný trávník...ale stejně tak toho, kdo chce hrát gambáče, tak ať má svůj stadion.....vím, že vyřívaný trávník a opravy stadionu nejsou levná záležitot, ale taky na to kluby měly řadu let, aby si to zařídily.....to jsou pořád stadiony 2002, stadiony 2003 a nikdo nic nemá.....pořád samé vyjímky....hromadu týmů by chtělo hrát ligu, ale když na ni nemám, tak ji nehraju.....už není rok 1980.....Příbram si taky pořídila vyhřívání......chápu, že Ďolíček je neyhovující, ale času na to měli dost.....kolik stojí vyhřívanej trávník ?

Reagovat
centos

Příbram ho má za nějakých 4 nebo 5 miliónů, ale to jen aby se neřeklo, prý pořádně nefunguje..

Reagovat
smazaný uživatel

tak nefunguje pořádně, ale tak pořídila si ho.....ale kdyby stál třeba 10-15 mil, tak to není částka, kterou by si snad nemohli dovolit...nikdo jim to nebrání splácet 10let.....vždyť si nemusí stavět nový stadion.....mají asi na hovno marketing.....kdyby si vzali půjčku 70 mil. na trávník a rekonstrukci toho nejdůležitějšího, tak mi nikdo nemůže tvrdit, že si to nemůžou dovolit splácet .....ale jak tady psal prospero, tak Sigma je sice na tom finančně líp, ale pořád je to ligovej průměr...akorát Sigmu vede Kubíček a ten se ve své práci vyzná a taky přemýšlí dopředu..... oni z přestupů peníze nezískávají

Reagovat
smazaný uživatel

vtěrky

Reagovat
Josifek

Jéé, jak já ty obě ligové "Bohemky" nesnáším, kdyby tak chtěli spadnout obě dvě, byl by v G-lize klid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no coment

Reagovat
r.mrazik

holt bude druha sbirka...na stadion

Reagovat
smazaný uživatel

treba se do toho vloží jiří p., tolik potenciálních voličů...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Já bych je dal na Letnou. Tam nechtějí?

Reagovat
r.mrazik

Letna se bude rekonstruovat...sparta by mela hrat na strahove

Reagovat
Radar

paráda

Reagovat
smazaný uživatel

milán, mnichov... není to sice stejný případ a taky mi to moc nevoní, ale rozhodně lepší než strahov, všechno je lepší než strahov... a už se o tom přece spekulovalo v době stavby "edenu", takže nejsou-li prachy na vlastní, proč ne?

Reagovat
smazaný uživatel

stadion by potřeboval investice v řádu stamilionů, a dodal, že na to klub nemá. Už teď prý jen těžko splácí 20 milionů, které do úprav stadionu investoval před dvěma lety......to je hotovo

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ze pro slavii by to bylo dobry, nemusela by stadion platit sama. a pro bohemians je to urcite lepsi nez nakej strahov ( zbytecne velkej nemoderni stanek s atletickou drahou )

Reagovat
Liquid

udělat vyhřívaný trávník v Ďolíčku a jako odměnu tam muset nechat hrát i Bohemians Střížkov a Bohemians Vejsada

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pro Bohemku by to bylo jedině špatně - ta prostě patří do Ďolíčku a ne na cizí stadion

Reagovat
smazaný uživatel

no... např. Inter a AC taky mají jeden stadion a myslím že jim to funguje docela dobře... nefandím ani bohemce ani slavii, takže se mě to jeví jako ideální řešení - když nejsou peníze na realizaci vyhřívání v Ďolíčku... a slávce to nijak neuškodí - osobně bych se ale vyhnul barevné kombinaci červená-zelená

Reagovat
honziss

A Baník přestěhujme do ČEZ Arény.

Být fanouškem jednoho z těch dvou klubů, tak by mě to dost naštvalo teda.

Reagovat
centos

Tam by byl solidní rachot

Reagovat
smazaný uživatel

Pamatuju na poslední SIlesia Cup halový když tam byly i Katowice, a takový rachot tam na Vítkovice nebyl ani při vyprodané hale

Reagovat
centos

Jen mi vadí ten název, pro mě je to pořád Palác.

Reagovat
smazaný uživatel

tak a je to, chvilku pockali a v dolicku budou kancelare, nebo hotel, nebo neco, co se sportem bude mit spolecnej mozna tak bar s tv

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

já si myslím,že to neni tak špatný nápad..například v Itálii to funguje (např. Inter - AC) navíc pro oba kluby to může mít i výhodu co se týče ekonomické situace...v praze je moc klubů v nejvyšší soutěži na české poměry..pokud by měla bohemka investovat do nového stánku nebo do rekonstrukce za stovky milionů tak mi to přijde jako rozumné řešení..stadion bude více využíván a to je jen dobře

Reagovat
smazaný uživatel

i když chápu,že fanouškům slávie se to třeba nemusí až tak líbit,ale pro ně to bude mít jedinej rozdíl a to pokud by se změnila půlka sedaček..jinak zůstane vše stejně pro ně..

Reagovat
smazaný uživatel

v Německu s tím mají horší zkušenosti...

Reagovat
smazaný uživatel

to se tady budem dohadovat kde maj dobrý a kde špatný zkušenosti..já si myslim,že když se majitel stadionu rozhodne,že stadion bude pronajímat dvěma týmum,tak se s tim všichni stejně budou muset smířit ať se to líbí nebo ne..myslim si,že to může bejt výhoda pro oba týmy..já v tom nevidim nic špatnýho..naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím a hlasuju všema deseti pro. Bude bžunda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pro Bohemku mírná nevýhoda...

Reagovat
Bakary3

A mně by se to zrovna docela líbilo.. Jeden kotel červenej, jeden zelenej, uprostřed bílá, bylo by to zajímavý A myslim si, že by možná mezi slávistama a bohemákama mohlo vzniknout takový přátelství, že by navštěvovali zápasy obou klubů a bylo by to tak i výhodný pro vedení.

Reagovat
j_mrazik

Mně se taky ta myšlenka líbí. Nejsou to rivalové, tak proč ne. Co bude ale s Ďolíčkem?

Reagovat
Bakary3

No to nevim, píšou, že vyhřejvání a další rekonstrukce si nemůžou dovolit, takže potom se na tom může plácat už tak druhá liga.. Aby se z toho nestala taková ta "nájemná ku...", jako je Strahov.

Reagovat
j_mrazik

kůlna?

Reagovat
Bakary3

No tak já to dopíšu- ..taková ta "nájemná kůlna, jako je Strahov

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
centos

Jaké dva kotle, při Bohemka - Slavia půjdete pěkně do rohu

Reagovat
j_mrazik

Ne, to tam nebudou sektory hostí ani domácích. Prostě mix. A hlavně, Světový mír!

Reagovat
Radar

Mír..pche. Fotbal je válka

Reagovat
Bakary3

Notovížejo, ještě se nechat utiskovat

Reagovat
Lorcan

a uspořili by společným nájmem

Reagovat
centos

Neměl by každý svůj?

Reagovat
Lorcan

každej by platil polovinu z toho co teď platí Slavie

Reagovat
Bakary3

No podle mě to nemůže uškodit, jen pomoct. Akorát ten trávník, no, ale to snad neni nic nepřčekonatelnýho.. A hlavně, ať tam už nehrajou ten americkej fotbal, či co to je, k čemu je Ďolíček ?

Reagovat
Lorcan

to máš recht - rugby (či americkej fotbal) by se mohlo uklidit do Ďolíčku , rugbysti určitě nemaj v požadavcích na stadion vyhřívanej trávník :)

Reagovat
smazaný uživatel

mno nevim nevim uz ted sou ty vztahy mezi obema klubama dost naprd mezi fanouskama slavisti nenavidej Bohemku a Bohemaci slavii vyvrcholeni bylo letosni fortuna vikend sampionu kde se poprali oba tabory mezi sebou

Reagovat
centos

Byla by sranda

Reagovat
smazaný uživatel

tjn to by si oba kluby mohli predplatit ty policajty na stadionu aby nemuseli platit kazdej zasah zvlast

Reagovat
Bakary3

Ale přeci jen je to něco jinýho, než rivalita "eSek" a myslim si, že právě tohle by pomohlo spřátelení a jakýmu si spojení se proti Spartě, to by se mi moc líbilo

Reagovat
smazaný uživatel

bylo by to hezky ale to se nestane bohuzel viz tenhle clanek:

http://www.slaviaultras.cz/t/54200-Bohemians-do-Edenu.html

Reagovat
Bakary3

Tam se ale autor rozepisuje o tom, že to nechce, ale ne, že by to nebylo z nějakýho hlediska možný.

Reagovat
smazaný uživatel

mno tak jako samozrejme ze by to bylo mozny ale nedokazu si to moc predstavit kdyz by bohemka hrala "doma" a my museli bejt v sektoru hosti

Reagovat
Bakary3

To ne, já bych si to představoval tak, že "náš" kotel by zůstal tam, kde je a za druhou bránou by byl zelenej kotel Bohemky, mně by se to celkem líbilo, vlastně by nikdo při derby nehrál venku, jediný rozlišení by bylo rozdělenim lístků

Reagovat
smazaný uživatel

mno jako bylo by to pekny no ale moc si to nedokazu predstavit v praxi

Reagovat
centos

A co se sektorem hostů při domácích zápasech Bohemky? Vedle sebe by kotle být nemohly..

Reagovat
Bakary3

Hm, zajímavá otázka.. Tak budou dva sektory hostů ! I když je pravda, že ten "kotel" hostů často čítá třeba deset lidí, ve většině případů by to ani nevadilo..

Reagovat
Lorcan

tak postoj ultras nijak nepřekvapuje

Reagovat
centos

Strašák 15.04.2010 15:49

Jestli se skutečně nedej bože něco takového naplní, mě v Edenu nikdo neuvidí.

Silná slova :)

Reagovat
kubys

Pokud vypadá jak strašák, tak dobře pro ostatní.

Reagovat
smazaný uživatel

mno bylo by to zajimavy ta atmosfera bez "sefa" kotle

Reagovat
kubys

Jo to je šéf kotle, aha.

Reagovat
Radar

"Jen" spíkr

Reagovat
centos

Si ho můžou teď nahrávat a pak to pouštět z té jejich repro soustavy pořád dokola A dolů se postaví jen nějaký panák, aby se neřeklo, třeba strašák s malým š.

Reagovat
centos

.. i malým s.

Reagovat
Radar

Taková hrubka !

Reagovat
centos

Ještě na to upozorňuj

Reagovat
Radar

To si piš, už tisknu letáky.

Reagovat
Lorcan

mě taky, ale moc reálně to nevidím

Reagovat
Radar

A co kdyby se Slavia vrátila na Strahov a Bohemian 1905 by si vzali Eden ?

Reagovat
Lorcan

Reagovat
Lorcan

to je asi stejný jako když řekneš: a co kdyby se židi sebrali z Izraele a "vrátili" se zpátky do vyhnanství

Reagovat
Radar

Židi se hlavně serou do Palestiny

Reagovat
kubys

Historicky je to jejich území i právně to je jejich území, takže co?

Reagovat
Radar

Mi se to nezdá, jak se podívám na historický vývoj Izraele, tak vidím skvrnku, která se rozrustá na cizí území.

Reagovat
domingo

Reagovat
irik

Buď rád že tam je a arabové se víc než o nic jiného zajímají o ni ..., každopádně židi na palestinu žádné historické právo nemají.

Reagovat
smazaný uživatel

Židovsky Izrael je jen směšný poskok USA a NATO ,které tam ma svuj arzenal zbraní aby mohli držet ostatní arabské státy a Palistinu v šachu. To co dělají židé palestincům v pasmu Gazy a Zapadním pobřeží Jordánu trochu připomíná velmi nečisté praktiky 2sv. které si nikdo není schopen přiznat.Jsou tam uvězněni jak lvi v Zoo (ti palestinci). Takže jak nás západní média informují o tom jak palestinci podnikají teroristické útoky, neni tomu vlastně tak ,je to způsob partizánského odboje proti velké přesile Izraele , který je podporován a iniciativován USA a respektive NATO. Takže si myslím že to tam ma patřít arabům a když už ne to tak by tam měl vniknout rovnoprávní stát oproti Izraele a to je Palestina. ALE JE TO OSOBNÍ VĚC NÁZORU KAŽDÉHO Z NÁS A NĚKDO TO MŮŽE VIDĚT JINAK.

Reagovat
irik

Máš pravdu, jasně ..., ALE - osobně se jim vůbec nedivím, ani NATO ani židům.

Reagovat
smazaný uživatel

PROČ??? přijde ti to normální "věznit,, neviné palestince??

Reagovat
irik

Přijde mi to lidské. Co by si s něma dělal ty? Nechal je jít si domů pro samopal?

Reagovat
smazaný uživatel

mam dojem zě kdyby se sem chtěli vrátit Irové (Ketové) a z pomocí USA by nas zavřeli na uzemí Slezka respektive Moravskoslezkého kraje asi by ti to jedni nebylo

Reagovat
irik

Srovnáváš jablka s hruškamy, Evropany s araby ..., když už, tak by ti Keltové měli přijít z Gruzie.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč z gruzie , to je další takovy Izrael , jenžě nesere palestince ale rusko.

Reagovat
irik

Gruzie je suverénní stát, středověké království, které halt musí ustoupit zájmům Ruského Impéria a to na základě ničeho jiného, než že Rusové mají prostě víc tanků. Srovnání s izraelí si nezaslouží.

Gruzie je prapravlastí Keltů, pravlastí je pak oblast středí Evropy (východ Bavorska a, podrž se, Čechy).

Reagovat
smazaný uživatel

tak jo ale stejne je gruzie taky poskok USA , naco si mysliš žě USA staví v evropě a Gruzii "protiraketové,, štíty, radary a rozmístnuje rakety jestli ti to nedocvaklo tak proti KLDR to rozhodně není (ta by rakety s jadernými hlavicemi neposlala na usa přes evropu ale přes tichy ocean , což je kratší cesta) USA to dela proti Rusku což nikdo nechce přiznat ale je to tak. A věř že jestli to tak pujde dal tak si to rusko nenecha libit

Reagovat
irik

Já si to klidně přiznám a dost je chápu. USA a svou pozici nechce přijít a Rusko je strašlivá mocnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Co mají palestini dělat nechat se utiskovat??? taky jsme si to nenechali od němců za 2.sv. váky líbit. Zkus se na palestince podívat jinak ne jak to vnímame my západ ,ale i jak to vidí oni .Jedině pak se to dá oběktivně hodnotit. Az pozname i jejich kulturu, mentalitu a realný stav.

Reagovat
irik

Nojo, my jsme si to tedy líbit nenechali. Hlavně Heidrichovi v autě a sudetským rodinám jsme to dali pěkně sežrat ...

O palestincích ani židech a jejich brutalitě si nedělám žádné iluze, ale zkus to jako středoevropan brát tak, že neobstarat to židi a ta jejich Izrael, museli bychom to obstarat my. Jako strategický zájem NATO, tedy Evropské bezpečnosti, to schvaluju.

Reagovat
smazaný uživatel

ja rozhodně ne!!! to co smylí NATO neznamená že je to rozhodně správně

Reagovat
smazaný uživatel

Navic NATU jde jen o to aby arabske staty nemohli rozvinout svou ekonomiku na tolik aby byly popř. schopny konkurovat světu , a taky proto že v arabii jsou kvanta nejdůl. suroviny našeho věku a to ropy kterou by mohli arabům snadněji UKRÁST!!!

Reagovat
irik

No a co? Přece jim to tam nenecháme, když se neumí bránit .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zlodeji nepoučítelní asi z toho pujdu spat

Reagovat
irik

Hodně blbá úvaha. Navázivše na tvé myšlenkové pochody by se dalo říct, že slovani ukradli Čechy Germánům a proto jsou zloději ...

Reagovat
smazaný uživatel

v podstatě ano ale oni byli nuceni, zato USA nikoliv.A NATO ?? to je organizace za všechny prachy tvdí žeje to obraný pakt pro její členy , ale místo toho útočí nebo útočilo na SRBY, PALESTINCE ,IRÁČANY, AFGÁNCE. Ty stráty na civilních životech při "mírových,,misích Nato jsou mnohonásobně větší než všecky teroristic. útoky dohromady

KONEC DISKUZE!!!!!!!!!!

Reagovat
irik

Přestav si, co by bylo, kdyby tyhle mírové mise nebyly ...

Reagovat
Radar

Mír ?

Reagovat
irik

Ano, chvíli určitě. Pak by armády, ztracené i na tom zbytku sporadického významu, zanikli či ještě více degradovali a naší jedinnou zbraní proti rozpínavým východním barbarů by byla termonukleární genocida, a to by nám tam ta ropa nezbyla ...

Reagovat
Radar

100. pro Baník

Reagovat
Bakary3

...před Spartou

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já to chápu. Slavia letos bohužel nejspíš zase přijde o účast v evropských pohárech, takže jakékoliv finance na skvalitnění kádru se jí budou hodit. Nedivil bych se, kdyby to tak skutečně skončilo, že Bohemians budou hrát v Edenu. Myslím si, že i fanoušci Slávie to budou muset pochopit, protože fotbal je dneska o penězích.

Reagovat
smazaný uživatel

Když se to tak veme, tak vlastně Slavia ani stadion nemá. A majitel stadionu si s ním může dělat co chce, takže nevidím důvod, proč by tam Bohemka hrát nemohla.

Reagovat
Lorcan

záleží co maj ve smlouvě, jestli je tam výslovně napsáno, že budou jediným klubem gambrinus ligy, kterej muže stadion využívat (což asi není)

Reagovat
smazaný uživatel

mohli by to nechat rovnou bohemians 1905 a slavii vystěhovat

Reagovat
božský John

To bude prdel,až bude Slovácko aréna zeleno bílá ..

Reagovat
smazaný uživatel

TO SE SNAD NESTANE

Reagovat
Edis

upřímně, fanoušci Bohemky by Přibyla a spol utopili v plivancích, pokud by se tak stalo...

Reagovat
smazaný uživatel

tak se nám ty kluby začínají nějak párovat

Reagovat
Kepy_FCB

No ze slávistů budou opět bezďáci. Ty přebarvené sedačky to bude hnus. V tom edenu nebude doma opravdu nikdo.

Reagovat
smazaný uživatel

moc bych se nesmál, pokud se nestane zázrak, tak my budem taky bezďáci

Reagovat
Kepy_FCB

No budem no , nadlouho. . Taky kdo by stavěl stadion kde by se hrálo 1x za 3-4 roky předkolo EL, 1x za 2 roky přátelák s Estonskem apod., 1x za rok vyprodáno a 60% návštěvy zvědavo na soupeře. Je to tak.

Budeme se mát s nima navzájem.

Reagovat
smazaný uživatel

at jde bohemka dohajzlu jako... cerveno zelenej stadino bude pěknej kýč a navíc todle byl vždický náš domov a bude i dál bohemka bude jenöm chudej host a jestli si nekdo mysli ze pri derby bude náš kotel na druhý straně než normálně FU FU FU ja vim že fans bohemky tam nechtěj todle neni pro ně ale pro ty nahoře...

Reagovat
centos

Vy ten stadion nevlastníte..

Reagovat
salami

Nemam problem s tim kdyby to bylo jako dočasný řešení a výpomoc, ale vidina toho že to bude na furt, nebo aspon na proklatě dlouho a budou se tam přebarvovat sedačky a kdo ví co ještě dalšího vymyslej mi celkem dost vadí.Vubec nejlepší by bylo kdyby se případem Bohemek začala zaobírat UEFA a jelikož z právního hlediska 1905 moc šancí nemaj bylo by po problému, Střížkovu už taky nic nepomuže a mně jeden zelenej tým v GL bohatě stačí.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele