Majitel Juventusu po sporné penaltě volá po videu v Lize mistrů
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šéf UEFA má obavy, aby použití videa na MS neprovázely skandály
18.04.2018, 16:56
Guardiola: Proti videu byly Manchester United a Chelsea
14.04.2018, 13:14
Anglie odložila zavedení videorozhodčího, kluby chtějí víc testů
13.04.2018, 16:48
Zidane se zastával vyloučeného Buffona: To si nezaslouží
12.04.2018, 11:52
Nemáš srdce, ale odpadkový koš, řekl Buffon sudímu po vyřazení
12.04.2018, 10:46
Juventus obrat nedokonal, zastavil ho Ronaldo
11.04.2018, 22:48
Nasazení videa na MS v Rusku není moc chytré, tvrdí Blatter
11.04.2018, 17:51
Falcao je proti videu. Zabije to fotbal, řekl
02.04.2018, 16:49
Komentáře (151)
Přidat komentářCo přesně bylo na té penaltě sporné?
Co je na tomhle sporné? https://twitter.com/engyalaa/status/984179759830757376?s=09.
Všechno, vždyť se ho sotva dotkl.
Děláš si prdel?
Ty si děláš prdel?
občas napiš mi co je kontroverzní kurvá
Taky vůbec nechápu, co kdo řeší a to Real fakt nesnášim
ja som zas zápas sledoval s fanúšikmi realu a ty sa divili že to odpískal
Napoprvé jsem to taky neviděl.
To se divil každý, protože to bylo v 93.minutě, kdyby to bylo v 60. tak se nediví nikdo a je fakt, že jsem si v první chvíli nebyl jistý, ale rozhodčí jo a správně
wtf the fuck? Pravidla platí jinak v první minutě než v první minutě nastavení?
Divili se protože sudí většinou nemají koule to písknout takhle na konci. Ale to neznamená že to pískat neměl. Naopak, by se měla penalta pískat 15s po začátku zápasu a stejně tak 15s před koncem, když dojde k faulu v 16ce, tečka. Taky mě překvapilo že to foukl, ale oprávněně
ale oni sa divili aj po opakovaniach a nepadlo ani slovo o tom, že by to v inom úseku zápasu odpískali ale nechcel som sa hádať o tom, či penalta bola alebo nie, už je k tomu diskusia pod viacerými článkami
To já se taky nechci hádat o tom jestli ano/ne, mě takové zbytečné hádky baví maximálně tak den Já byl upřímně hodně překvapený tím, že měl koule to fouknout. Ale jinak je pravda že jsou fandové Realu kterým se penalta nezdála a naopak antimadridisti kteří to brali jako jasnou Tohle byla fakt ojedinělá situace v tomhle
Přesně, byla jasná. To je jejich blbost, že faulujou takhle dementně v poslední minutě nastavení.
Tak co měl Benatia dělat? Dívat se jak Vázquez dává gól a držet se při tom za hlavu? Měli si prostě pohlídat Ronalda, ikdyž to se lehce řekne
Já neřikám, že to byla přímo Medhiho chyba, ta akce se mohla zbrzdit už mnohem dřív a nemuselo to dojít až do pokutovýho území, jen jsem chtěl říct, že není nutno brečet na rozhodčí, faul to prostě byl, penalta správná a nazdar. Rád bych Juventusu dopřál třeba i ty penalty, ale zabili si to sami.
Proto Benatiovo se nedá nic říct. Byl prakticky bez šance to čistě uhrát, ale prostě ještě zkusil napravit chybu(to že tam byl Lucas takhle sám byla fakt šílená chyba). No prostě to nezvládl napravit a čistě by to šlo zahrát možná v 1 ze 100 případů.. To že neměl jinou možnost nic nemění na tom, že to pencle byla. Občas prostě hráč nemá jinou možnost než to risknout a v takové situaci to holt jen tak nevyjde
zaved si ho u sebe doma,mozna te manzelka podvadi kdyz jsi v praci
Už si ho tolik nehoň
víkendová penalta Juve v lize i s videorozhodčím
https://youtu.be/pv9jvdtBgCs?t=171
tu včerejší by videorozhodčí potvrdil také, protože Benatia hráče Realu ve vyložené šanci přistrčil a ještě nakopl
higuain by dostal zltu haha
pipita
tym som myslel higuaina
Problém je v tom, že s videem odpadá možnost posoudit tu situaci nějak "citlivě", s videem se prostě jedná čistě o technickou záležitost a sebemenší provinění musí být potrestáno. Proto třeba konkrétně u toho zákroku na Higuaina ani rozhodčí nemohl udělat nic jinak, Higuain mohl simulovat jak chtěl, ale ten obránce tam prostě nohu nechal. Bez videa by to rozhodčí mohl vzít na sebe a za tu simulaci to vykomepenzovat neodpískáním. Ale v pravidlech nic jako simulace>faul není...
Tak ono ten včerejší zákrok byl teda více penaltový než to na Higuaina.
to je furt dokola, už jsem se k tomu nejen já vyjadřoval 150x...tady v diskusích je to 90% pro penaltu, experti z řad bývalých rozhodčích to vidí opačně, tak si můžeš vybrat
jací experti?
Iturralde Gonzalez, Andujar Oliver (AS, Sport.es), Graziano Cesari (Mediaset), Corriere dello Sport...
Graziano Cesari? Ten pro Juve rozhodci? Mimochodem argumentuje tim, ze Benatia hral mic, to je vylozene vtip.
Dalsi deniky a experti penaltu potvrzuji.
který? já viděl jen tak ty z Anglie, kromě Linekera
Es penalti para:
La Gazzeta dello Sport, L'Equipe, The Guardian, Eurosport Italia, Frankfurter Allgemeine Zeitung (tohle jen kopiruji, nekontroluji)
Vetsina fotbalovych pundits se shodla na penalte. Ferdinand, Owen, Gerrard a dalsi...na ESPN se shodli vsichni tri, to same na Fox. Z byvalych rozdodcich Graham Poll, Mark Halsey...
Ze Spanelska jdou krome Marcy z jistych duvodu opacne tvrzeni. Kazdopadne spousta se v nazorech rozchazi, takze chapu rozepri.
Gazzetta naopak napsala, že není možný zapískat takovouhle diskutabilní penaltu v tomhle čase a tak důležitým zápase. U těch ostatních jsem to nenašel,
Ty anglický deníky a komentátoři mě asi ani nezajímají, přijdou mi trošku mimo, když se jedná o cokoliv z PL, akorát jsem nečekal, že se to bude týkat i rozhodčího. Je to vidět i tady v diskusi.
Aneb vyberem si čo sa mi hodí a čo nie hodím do koša
ne, tak oni i Owen a Rio nemluví o jasný penaltě, naopak říkají, že to bylo diskutabilní a 50/50...což je společný pro většinu těch rozborů
tak tohle už dávno předtím dokurvili brankoví rozhodčí, kdy hlavní píská nějakým metrem celý zápas a oni si pak všimnou jednoho zatáhnutí za dres ve vápně, kterých je každý zápas nejmíň 20. Jsem právě argumentoval v tom smyslu, že video by v daném případě vůbec Juve nepomohlo - viz ten Higuaín. Nicméně i když tam obránce Beneventa nechal nohu, tak ani s videem tohle prostě penalta být nemůže a je to 100x větší zářez než vám se stal včera. Jen se stal v méně významném a sledovaném zápase
souhlasím. Ani díky videu to žádná pecka na Higuaina není.
jak nemohla? hrál obránce míč, podrazil Higuaina? to je právě ta čistě technická stránka věci, o který se bavím...
>Problém je v tom, že s videem odpadá možnost posoudit tu situaci nějak "citlivě"
Lepší korupčnickou větu proti videu bych nevymyslel Video taky může být pouze o pohledu z více úhlů a celkově více času na rozhodování. Záleží na tom, jaké dostanou videorozhodčí pokyny.
myslím, že je docela pochopitelný, co jsem tím chtěl říct...
Podla mna by ani vcera video nepomohlo, btw trosku mi ten zákrok Benatiupripomina jeho zákrok proti nam kedy isiel podobne do súboju, myslim ze fauloval Leivu?. Vtedy sa nepiskalo a to nehral vobec loptu, vcera mi to ako penalta neprišla, teda isto nie v 93 minute, az maprekvapuje ze mal rozhodca gule to odpiskat
to si děláš srandu
nezbláznil se
tvl, to snad nie
ten Agnelli uz videl zaznam? lebo ak ano a stale tvrdi ze to nemala byt penalta (detto po tom co som teraz videl penaltu juve z vikendu) tak nech mu pre istotu vezmu vodicak
Klidně ať ho zavedou. Aspoň by se sudí včera utvrdil v tom, že měl pravdu a penaltu zapískal správně
tak to rovnou můžou pískat jakýkoliv kontakt ve vápně a tyhle herečky tam budou ochotně padat
Jako nevím ale proč by v takové vyložené šanci padal a riskoval že rozhodčí nepískne?
Asi proto že je to simulant ze španělský ligy jen se podívej kolikrát to Ronaldo zkoušel za zápas.
Pl sekce je vedle kámo
To jo ale tohle byla fakt tutovka stačilo to tam jen šoupnout, ale jestli to nahrál tak je debil no
GOOGLE
To se ale dost možná s videem spadne. Výše to píše Iacob. S videem odpadá možnost to nepísknout právě např. z důvodu, že faulovaný hráč udělá teatrálně tři otočky a dvacet sudu na zemi. Protože i když předvede po faulu divadlo, tak po kontrole přes video to prostě teatrální pád "nevyřeší". Prostě nastavil mu nohu/podkopl ho/stáhnul/strčil ho na zem.
No nevím co bylo na téhle penaltě odpiskané správně
Už vidím jak by rozhodčí to samé pískal na opačné straně
A nebo ty nadávky tady jak by to pískal pro Plzeň,Spartu či pro a nebo proti Baníku
Už jsem to tu psal. Faul se přece nemůže posuzovat podle mista, času, stavu utkání nebo oblíbenosti klubu (hráče). Kdyby Vázquez nepadal hned po kontaktu rukama (jak to dělá většina fotbalistů), ale snazil se to ustát, tak mu Benatia přistane za krkem a bylo by po problému (to už by určitě neustál).
Můžeš psát co chceš ať se na to dívám jakkoliv za tohle se penalta nepiská
Stát se to na půlce asi bych se divil ale neřešil to
A pokud si někdy hrál fotbal tak to že místo faulu (v mých očích ne) je rozdíl kde jak posuzovat
Rozhodující moment musí být neoddiskutovatelný, ne zákrok, který se jen dá pískat.
No a i ta neoddiskutovatelnost (to je hrozné slovo) bude také diskutabilní (podle toho, komu kdo fandí). Já jsem třeba 100% přesvědčen, že to včera faul byl (a to je mi nějaký Real nebo Juventus úplně volný).
To zas ne, jasnou kosu by viděl každý, bez rozdílu klubové příslušnosti. Též nefandím ani jednomu a říkám, že toto pískat v nastaveném čase za tohoto stavu v tomto utkání neměl.
Já si pořád predstavuji situaci, která by nastala, kdyby se V. poroučel k zemi tak ochotně. B. by mu skočil na záda, po společném pádu na zem by mu kolenem zlomil žebro a dnes bychom tu řešili, kolik zápasů "natvrdo" má vyfasovat...
V. padl proto, že doufal v penaltu, ne v obavě ze zlámání žeber.
Samozřejmě, to nic nemění na tom, že by to faulem skončilo (B. tam šel naivně). Jsem o tom přesvědčen úplně stejně jako někteří, že to byl čistý zákrok (pokud nebyl, tak to byl faul a tudíž penalta).
Litera kontra duch zákona. O tom celý ten spor je.
Jj,
Si myslíš že když měl být tedy podle tebe jít o opravdový faul (jakože opravdu nebyl) tak ten hráč neví jak dopadnout a nebo se obrnit aby takhle nedopadl a nic si neudělal z výjimkou toho když se jedná o zákeřný a likvidační faul (což tohle nebylo)
Ja hrál fotbal jen nějakých 16-17 let a i když jsem byl vysoký jsem vážil okolo 60-65 kg a když jsem věděl že zezadu někdo na mně z chlapů i o 30 kg těžší jsem se rychle naučil zakončovat a i dokonce ustát a když jsem spadl tak aby se mi nic nestalo až na nějakou tu modřinu navíc nanejvýš
Ale tohle není balet ale fotbal to rovnou se můžou pískat všechny souboje a pískat to po Chramostovy sáh na mně a to se nemá
Ja se snažil všechny souboje ustát (i když to nešlo vždy) a nikdy nic neprihravat abych ukázal že nejsem sráč co váží 30 kg i z postelí a odletí když ho foukne vítr ale jak koukám dnes se simulanti cení jak to dělají chytře a ještě k tomu že se dobře brání ať se jim nic nestane
Ja hrál fotbal jen nějakých 16-17 let
Oprava jen do 16-17 let
este aj v studiu sa zhodli gerrard, ferdinand a owen na tom, ze to bola penalta... tu sa toho clovek podozveda!
Jasně že ten pád vypadal směšně. Ale chceš mi snad říct, že to byl čistý zákrok? Hlavně neříkej, ze čisté to nebylo, ale na penaltu také ne...
A ne ?
Takových soubojů je ve vápně tisíc a hrál míč
Šel tam nešikovně že kdyby chtěl hrát možná ho zalehne a jasná penalta a nebo by to odkopl a ten hráč stál dál na nohou a nezakončil faul to dle mého nebyl
Chyba byla hlavně v tom že rovnou nezakoncil a nebo to nezkoušel ustát
Mně nevadí že Real postoupil ja na tom pokud vyřádí Liverpool můžu i vydělat ale jak postoupil
Píšu to v práci tak se omlouvám za hrubky
V poho...ale nějak tam postrádám to hraní míče https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2018/04/11/15234832060437.jpg
Za mně prostě nebyla z dalších záběrů
No ty máš svůj názor a já svůj a měl bych ho i kdyby ta situace byla na opačné straně
" Takových soubojů je ve vápně tisíc " ty mas dost clovece
tisic souboju, kdy je hrac v posledni minute sam pred branou a muze rozhodnout. Na tuhle demenci je zbytecne odpovedet. Vidi to co videt chce
si napisal "Takových soubojů je ve vápně tisíc a hrál míč"...
sa uvedom prosim ta kde hral Benatia mic??? ved sa lopty pravdepodobne ani nedotkol!!!!
Ja jsem na tvoji strane
jaj sorry uz je tu toho vela, nestiham reagovat na blbosti tak som zle precital tvoj koment
to si sa chcel pochvalit ze nepoznas pravidla? alebo ze mas problemy so zrakom? alebo len to, ze si objektivny jak moja ric?
Pro mně to penalta a já být rozhodčí bych ji určitě nepiskal ať by hrál kdokoliv
Váš názor je jiný ok ja vam ho brát nebudu ve svém okolí mám víc lidí co to vidí jak já
Jinak zrak mám dobrý a pravidla znám určitě lépe jak ty a o to bych se vsadil
Ale jak říkám váš názor je takový a můj je dost jiný
Nejvíce asi souhlasím z názorem jednoho uživatele co napsal tohle v diskuzi pod zápasem
.2018 10:12#
Pouštěl já si to ještě ráno a zkrátka čistý to úplně nebylo, faul na penaltu podle mě taky ne. Zkrátka zákrok, jakých je za zápas hodně a rozhodčí měl projevit trošku citu pro hru. Navíc důležitá věc - skutečně si myslíte, že by tohle odpískal ve stejné situaci ve stejným čase proti domácím
O tom to právě je. Většinou si ti obránci myslí, ze jim projdou zákroky, které jiným ne. Až začnou rozhodčí pískat obráncům každý faul (asi by bylo ze začátku 5-6 penalt za zápas), tak se situace nárovná a odpadnou tyto diskuse (faul to byl, ale na penaltu to nebylo).
V tomhle i souhlasím
Jenže pokud to celý zápas tak nepiská na obě strany ve všech zápasech tak mi přijde absurdní to pisknout v 93.minutě takového zápasu
Podle toho jak rozhodčí posuzují fauly v současné době to pro mně faul nebyl,pokud tak začnou pískat všechny zákroky i za cenu 5-6 penalt za zápas a je jedno na jakou stranu tak je to v pořádku
no tak to s tou znalostou pravidiel teda silno pochybujem! hlavne ked takych subojov je ve vapne 1000" takytchto teda rozhodne nie...
Jo ber doslova 1000 a pochybuj jak chceš jao tom moc nepochybuji ale to je fuk jak jsem reagoval níže až tohle budou běžně pískat v zapasech i kdyby to mělo znamenat 5 penalt v zápase tak neřeknu ani slovo ale ne přitom že že 90% takových a nebo podobnych zákroků pustí a na konci to piskne
Přitom jak se píská dnes to pro mně penalta nebyla
Pro tebe byla ok tvůj nazor ja ho vyvracet nebudu
ukaz mi zapas kde boli aspon 3 taketo situacie a neboli piskane penalty...
toto neodpiskat je chyba a rozhodca by musel na 100% vysvetlovat preco toto nepiskal.
pozri sa co za penaltu odpiskali pre Juve minuly vikend v lige... tato bola proti tej na Higuaina X krat jasnejsia. vobec neviem o com sa tu bavime...
Ja ti tu nebudu vypisovat o penaltě v lize kterou jsem neviděl,píšu že i kdyby to bylo naopak tak bych to nepískl,při rohových kopech máš hodně strkanic naskočení atd
A popravdě jsem ten zápas ani neviděl až jak mi kamarád napsal že Juve vede 2:0 tak jsem jen sledoval na livesport sem tam nějakou změnu až okolo 93-94 minuty mi psal a nadával na Real (on je nemusí) a řekl ať se podívám na ten zákrok
Kouknul jsem se až ráno a sám jsem se divil za co to je.
Stejně mně překvapilo že gól Isca neplatil a popravdě na ten jsem se vícekrát zatím nedíval zda měl platit či ne
s tymto si mal zacat
tiez si myslim ak by to rozhodol po videu tak by to bolo ovela kludnejsie a spravodlivejsie aj keby napr povedal ze penalta ano aj ked z rozlicnych zaberov tato penalta vyzera raz ano raz nie
skor nie ale podla mna
Je docela smutný, že se po takovým zápase, kdy Juventus na Santiago Bernabéu smaže 0:3 z domácího hřiště proti nejlepšímu týmu na světě, mluví jen o penaltě a červený pro Gigiho...
doteraz
Jak říkáš no..takhle jsem si postup nepřál..i kdyby to penalta byla či ne ( nejspíš byla) tak sme si to měli pohlídat a nepřipustit co se stalo.. mělo to aspoň dojít do prodloužení a tam se rozhodnout..Juve od 70 minuty šlapalo vodu a nemělo sil.. celkově zasloužený postup s hořkou příchutí..
Taky mě to napadlo. Nikdo neřeší, že se Juventusu povedlo skoro to, na co by před zápasem nevsadil nikdo ani korunu. Prohra Barcelony v Římě byla přecijen venku, ale doma rupnout 0:3, to se povedlo letos Barceloně, ale včera to bylo respektuhodné od Juventusu.
Myslím, že Barcelona vyhrála na Madridu 3:0.
[url=http://www.samishleather.com/product/russell-crowe-2016-nice-guys-jackson-healy-jacket]Nice Guys Russell Crowe Jacket[/url] EYES TO EYES WITH TTOPI
Co ta na tom prekvapuje? Takto funguju media. Clanok o krivde, podvode a nepravosti je pre ludi zaujimavejsi ako clanok kde by boli spominane slova ako nadpozemsky vykon, magicky vecer na dosah, juventus na urovni svetoveho giganta. Tento svet je proste v srackach a media svojim prejavom len utahuju obratku..
Částečně souhlasím, ale ten moment byl tak silnej a rozhodující, že prostě vše přebil. To se nedá svítit.
https://www.samishleather.com] ONLINE LEATHER JACKET STORE
Tebe to úplně trefilo, ten náš postup.
Fakt?
Bohužel no, místo velebení Juve a Allegriho se bude řešit jenom penalta a Gigiho "zkrat", je to smutné, ale tak se mediální svět točí
Kľudne. Aspoň by to mali Taliani potvrdené a ktohovie, možno by sudí uznali aj gól Isca na 1:1
Jj, Italové by díky videu měli potvrzenou penaltu a kdo ví, Realu by mozna díky videu dokonce uznal správně neuznaný gól.
Jen kdyby situace byla opačná.. Taky by se vyjadřoval v tomto duchu? Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Kdo nepláče není z Juve, hop, hop, hop
Nevím, jestli to včera byla penalta či ne (za mě situace 50/50), ale každopádně těch kontroverzních rozhodnutí ve prospěch Realu v Lize mistrů je poslední dobou až moc. Když byli ve velmi nevýhodný situaci s PSG, přišel dáreček (díky, Carlo), Juve mělo první zápas stoprocentní penaltu, včera měl rozhodčí možnost volby a i pokud by Cristiano nedal (malá pravděpodobnost), Juve by trpělo celý prodloužení kvůli červený pro Buffona. Podle mě k tomu přispívá i špatný výběr rozhodčích. Je pro mě nepochopitelný a neřekl bych úplně náhodný, když pošlou španělskýho nacionalistu Lahoze na katalánskýho “separatistu” Guardiolu, dráždícího celý Španělsko žlutou stuhou. Ani se moc nedivím, že skončil na tribuně. A nemá cenu si nic nalhávat, Španělé mají v současný UEFA velmi dobré postavení...
A divíš se? Fotbal je byznys a ze španělských týmů tečou peníze. Z Barci a RM. Ne tak z přestupů jako třeba z MC a PSG, kde je to shodné nebo spíš v nevýhodě na straně Španělska, ale CR7 nebo Messi apod. mají větší renomé, reklamy, sponzoring apod. Tlačenka tímto směrem být musí. Sponzoři nestojí o skončení RM ve čtvrtfinále a místo Ronalda a Messiho pozorovat průměráky. Tak to funguje všude.
Zato Katalánci sú otloukanek UEFA. Ovrebo bol nezabudnuteľný, niečo ako Zlatanove nožnícky či Ronaldinhov gól Realu.
Tieto obhajoby Madridistov, že Barca spravila to a to, sú hodné pubertiakov. Rieši sa momentálna situácia Realu, ale chápem, nie každý je schopný baviť sa v intenciách reality a prítomnosti
toto povie cule... je toto vobec mozne???
Vazne tu budou cules mluvit neco o kontroverznich situacich?
- toto by bolo v skratke.
Ale kedze mas vacsinou normalne prispevky, tak ti len poviem, ze tych kontroverznych rozhodnuti je XY pri kazdom jednom klube. Nebudem tu teraz vytahovovat taku alebo onaku situaciu konkretneho klubu ale ak sa trosku zamyslis nad tymto hlbsie, tak to verim, ze uznas. A nie nad konspiraciami typu, ze UEFA nasadi po tlaku Spanielska spanielskeho rozhodcu na zapas dvoch anglickych timov, len preto aby uskodila Guardiolovi, ktory ma podporovat samostatne Katalansko. Mna inak popravde vzdy prekvapuje ako taketo serialove konspiracie dokaze povazovat za realne v beznom zivote. V beznom zivote je do celeho toho procesu (a byrokracie) zapojene take obrovske mnozstvo ludi, ze to riskovat kvoli POTENCIALNEJ sanci zarezat nejaky klub mi pride uplne absurdne.
po neustalych vyhlaseniach ci uz od hracov, vedenia ci fanusikov juventusu ze: 'mentalita vincente, vitazna lod, vsetci placu bezdovodne - radsej keby riesili seba, je to provinciale' - si to vychutnavam sorry
Vážně? A jaká bude prdel, když jí rozhodčí pískne a videa se ptát nebude? Video se v hokeji taky používá jen na uznání branek, ale kvůli offsidu, icingu nebo faulu se neřeší video. Rozhodčí pískne a každý drží hubu a krok. To by se pak hokej kouskoval 50x za zápas a fotbal taky. A o to hráči ani fanoušci netouží.
Videorozhodca v hokeji rieši ofsajdy, fauly aj postavenie v brankovisku, ak predchadzali golu.
Zrovna u týhle penalty by asi video fakt nepomohlo.
V určitých zápasoch je video zbytočné, rozhodca to riskne aj za cenu BANU. Aj ten pri videu. Začem bukvy vsjo jasna.
proč tu nejvíc brečí anglofilové?
Největší korupčnící společně s UEFAlonou volají po videu? Aby se pak vůbec do té LM kvalifikovali.
Myslíš z tý ligy, kde už od začátku sezony video mají?
vsak to je len nejaky troll registrovany iba vcera co ani netusi nic o futbale zbytocne reagovat...
A leather jacket is a foundation oan f amazing wardrobe, the American jacket store going miles to develop such amazing outfits to define your interests has developed the jacket to flourish your love for the stMen's Mens Distressed Brown Jacket The details and color choice of the isket are delightful. <a href=https://www.starsjackets.com/product/vault-fallout-76-leather-jacket>Fallout jacket</a>
A leather jacket is a foundation oan f amazing wardrobe, the American jacket store going miles to develop such amazing outfits to define your interests has developed the jacket to flourish your love for the stMen's Mens Distressed Brown Jacket The details and color choice of the isket are delightful. https://www.starsjackets.com/product/vault-fallout-76-leather-jacket
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele