Lukaku, Barry a McCarthy na poslední chvíli posílili Everton
Romelu Lukaku nakonec nestráví právě načatou sezónu v Chelsea, mladý belgický útočník byl poslán na roční hostování do Evertonu. Menší z liverpoolských klubů si vypůjčil také záložníka Garetha Barryho z Manchesteru City, další středopolař James McCarthy přichází z Wiganu na přestup...
Dvacetiletý Lukaku se v létě vrátil do Londýna z hostování ve West Bromwichi, kde na sebe upozornil sedmnácti ligovými brankami. Po příchodu Samuela Eto'a se ale manažer Chelsea José Mourinho rozhodl, že belgického reprezentanta znovu nechá sbírat starty v jiném klubu.
Rovněž do konce sezóny posílil řady Toffees také dvaatřicetiletý Barry. Anglický reprezentant působil v Manchesteru City od léta 2009, nový manažer Manuel Pellegrini ale hodlá ve středu zálohy sázet na jiné koně.
Část peněz získaných za odchod Marouana Fellainiho do Manchesteru United vynaložil Everton na přestup Jamese McCarthyho. Toho si z Wiganu přivedl manažer Roberto Martínez, který dvaadvacetiletého záložníka získal i před čtyřmi lety k Latics. Irský reprezentant podepsal v Goodison Parku pětiletou smlouvu a údajně stál třináct milionů liber.
Dvacetiletý Lukaku se v létě vrátil do Londýna z hostování ve West Bromwichi, kde na sebe upozornil sedmnácti ligovými brankami. Po příchodu Samuela Eto'a se ale manažer Chelsea José Mourinho rozhodl, že belgického reprezentanta znovu nechá sbírat starty v jiném klubu.
Rovněž do konce sezóny posílil řady Toffees také dvaatřicetiletý Barry. Anglický reprezentant působil v Manchesteru City od léta 2009, nový manažer Manuel Pellegrini ale hodlá ve středu zálohy sázet na jiné koně.
Část peněz získaných za odchod Marouana Fellainiho do Manchesteru United vynaložil Everton na přestup Jamese McCarthyho. Toho si z Wiganu přivedl manažer Roberto Martínez, který dvaadvacetiletého záložníka získal i před čtyřmi lety k Latics. Irský reprezentant podepsal v Goodison Parku pětiletou smlouvu a údajně stál třináct milionů liber.
Komentáře (236)
Přidat komentářVítězové deadline
Kdepak Míšo, vítězem letošní deadline se stal Arséne Wenger, neboť navzdory skeptickým prognózám, které se na něj hrnuly ze všech stran dokázal, že umí chlapsky dodržet slovo!
nie....to bola povinnosť ten Ozil
Svou práci odvedl v Superpoháru a už může zase jít :D
Manfrede
Chelsea
Co ti na to máme říct? Taky nás to dost fandů Chelsea sere! Každej tu není alibista jako ty, aby křečovitě obhajoval cokoliv spojeného dobrého i špatného se svým klubem.
Moje řeč, prostě Samuel vůbec neměl jít k nám, ale když už u nás je ,tak ať alespoň ukáže, že pořád patří mezi elitu!
Jinak Romelu...co k tomu dodat...lisk si jednu Dva roky, se už těším, jak ho uvidím hrávat v modrým dresu, tak se mi to konečně splní...
to ako fakt chces este obratit proti mne?
Proti nikomu nic neobracím, ale aspoň se jako ty nezastávám každé hovadiny od svého klubu. Jo a asi ti to dost leží v žaludku, když je tu pomalu polovina příspěvků od tebe.
co mi lezi v zaludku prosim ta?
Že by Chelsea a Lukaku? Chováš se tu jak malej slovenskej Jarda, kterej zjistil, že se sousedovic klukovi rozbila hračka.
kde prosim ta? co som napisal take strasne...mi to pripada ako keby si bol totalne frustrovany z toho Lukakua a kopes okolo seba vydychaj chalan a netaraj tu somariny
Mě to sere, ale flustrovaný z toho nejsem, spíš mi přijde, že to moc řešíš ty. Stačí jeden příspěvek a jdeme dál, tu k tomu reaguješ pomalu na každého.
prosim? este raz, netaraj, napisal som tu jeden prispevok a hned si tu na mna vyskocil jak certik z krabicky, tak o com tocis?
"jeden" tuhle logiku mám rád, když jdu na pivo, ne v diskuzi.
kiwwi03.09.2013 09:15
Chelsea
kiwwi03.09.2013 10:44
super tajny plan
kiwwi03.09.2013 10:44
taky, ze sa bude hovorit o Lukakuovi a Mourinhovi a Eto'o bude mat volnost a bude odlahceny od tlaku
kiwwi03.09.2013 10:09
"Měl jsem přehnané iluze, že by nás letos mohl táhnout, ale prostě ne no."
vsak na toto narazam, ze ste tu mali iluzie a zrazu parada
kiwwi03.09.2013 09:48
Parada
no skor by som sa zamyslel nad tvojou logikou, pretoze tvoja reakcia prisla po mojom prvom!!!!! prispevku fakt sa prestan zahrabavat hlbsie
jj a jinde jsi o tom nepsal, viď?
Trapne co? Takto sa chytit do vlastnej pasce
To nevím, to mi řekně ty, jestli cítíš tu trapnost můj milý slovenský příteli.
Takze si sa rozhodol kopkat okolo seba dalej aj ked si dostal dokaz ze si taral blbosti? Ale tak čo ti ine ostava po tom ako s vami Mourinho vyjebal
jaký důkaz prosímtě ty brepto?
taky ze tu odzaciatku tliachas o tom, ako si sa do toho obul kvoli tomu, ako o tom vsade pisem a pritom si sa do toho obul po jednom mojom prispevku ty si uz nevies dat dohromady ani 1+1 taky si z toho vytoceny chalan
jj a ty jsi jich pak napsal 20 dalších a jinde jich je taky plno, na to mi řekneš co?
radsej nic, pretoze to ocividne nema vyznam, chybu si nepriznas a radsej budes kopat okolo seba
ha ha ha, tvoje dokonalá charakteristika
hele a co bude s tim panákem?
Tohle nemá cenu, dem na panáka!
vidis jak ta ma precitaneho...staci nadpis a vsetci uz vedia za najviac blbosti tu bude od teba
Nebýt zásahu SAFa na poslední chvíli v přestupu květáka tak si honíš nad odchodem Bebého a obhajuješ Moyese že jako jeden z mála nerozhazoval co? Podle mě nejlepší řešení pro Romela a ty si tam jdi psát pod květáka jak úžasný tah od Moyese to byl
Rany co, potesil te Ozil? Ci uz naplno fandis jen Chelsea ?
United
Wow tak Lukaku je pecka .... a věřím tomu, že Barry taky ještě ukáže své kvality ....
Ach jo, snad aspoň bude pravda že chtěl jít sám na hostování, aspoň tu malou útěchu by mi mohli dopřát
já věděl,že vládci deadlinu budou z Liverpoolu
Romelu...
Je to pro neho to nejlepsi.
Torres dnes pozyva na oslavu
Škoda že už žádný překvápko nečeká na nás Ozil je málo
nebudte nenazrani... prvy krat za hodne dlhu dobu k vam prisiel hrac svetovych kvalit za obrovsku sumu. Wenger prekvapil vsetkych mozno aj sam seba.
Mate najkreativnejsiu zalohu v PL + zlepsujuceho sa Girouda.
Ak by ste kupili dalsieho utocnika a niekoho do obrany hrali by ste zrejme o titul. To uz by bolo moc
chápu že by si chtěl ještě někoho, ale nejlepší CAM na světě je podle mě dobrej přestup
nenažranci
Souhlasím, Özil nezpůsobí, že se bude hrát o mety nejvyšší, Wengera trochu nechápu. Za takovou "ránu", hráče, který prakticky není potřeba. Co třeba stoper ? Nebo hrot ? Když se někdo zraní, tak bude hrát stopera trvale Sagna, nebo po dlouhém zranění Vermalelen ? A v útoku Bendtner ? No nazdar ... !!!
No podle mě to znamená, že AW se definitivně rozhodl rozloučit s Rosou. Osobně mě to mrzí (mám ho rád), ale AW se nedivim. Hráč s takovou náchylností ke zraněním nemůže být rozdílovým hráčem v PL (a, že kdyby tak nechylným nebyl, tak je )
Rosa nebyl rozdílovým hráčem, ani když měl ideální věk a zdraví mu výjimečně sloužilo...
Aby ses nedivil. Zrovna včera jsem měl diskuzi s kolegou (Angličan, fanda United) který sám říkal, že byl překvapený tím, jak na ostrově začínají hodně uznávat Rosického. Prakticky teď v přípravě a začátku sezony ukazuje, jak důležitým je. A když už i zahraniční komentátoři, kteří jinak dost protěžují své hráče, si všimnou kvalit hráče a začnou ho vyzdvihovat, tak to není jen tak pro nic za nic. Teď o víkendu, stejně jako v minulých zápasech, bylo vidět, jak důležitý je Rosický. Jako jediný v Arsenalu vždycky zrychlil hru, táhnul ji kupředu, v "pre assistance" je perfektní. Jakmile ho Wenger stáhnul, najednou se vše zpomalilo a bylo to utahané. Pro tebe je rozdílový hráč možná ten, co dává góly - pro mě je to hráč jako Rosický, díky kterému dává góly jeho tým. A to nemusí mít asistenci či přímo gól, ale tím že akci založí, zrychlí, potáhne dopředu, tím vytvoří ten prostor pro vstřelení gólu. Navíc neznám kreativního hráče, který by tak makal dopředu a byl tak dobrý v tackles. Pokud Rosovi zdraví vydrží, klidně by mohl hrát v Arsenalu na nejvyšší úrovni 2-3 roky. Příchod Ozila na tom nemusí nic měnit.
1 palec by byl moc málo
Ale Rosicky fakt rozdielovy hrac nie je. Je vyborny a pre hru dolezity, ale nachylnost k zraneniam ho limituju natolko , ze si to ani anglicki fans nestihnu uvedomit, akym by mohol byt, pritom je tam uz dost dlho. Taktiez som sa rozpraval s fans Arsenalu v UK, potvdzuju, paradny hrac, ale ziadna hviezda, ich hra nikdy nebola zalozena na nom, a uvaha keby bolo keby keby je uplne zbytocna.
To je věc názoru. Pro mě je rozdílový hráč například Walcott, ten když se dostane do herní pohody, tak ho na pravé straně nedokáže udržet žádná obrana na světě.
Každopádně si myslím, že Özil odsune Rosu na lavičku. I kdyby byl Tomáš od něho lepším fotbalistou (což není), tak rekordně drahou klubovou posilu si Wenger nemůže dovolit nechat sedět.
já bych řekl, že spíš "jenom" v BPL, ne na světě
a k tomu Rosickýmu, já si prostě myslim že i když už neni nejmladší, tak furt má slušnou rychlost a hlavně umí změnit rychlost hry, to je nejspíš jeho největší přednost a ještě umí podržet míc, já být Wenger, já bych ho používal jako super náhradníka kdyby bylo potřeba změnit rychlost hry
LUKAKU EVERTON dobra volba
Toffees jsou klub, který budu letos sledovat s největším zájmem společně s Norwichem. PL je konečně zase zajímavá.
Soton
nevim na co chtel AVB torrese, to mel vzit na hostovacku lukaka....
máme obrovskej problém dát gól, torres by to vyřešil
Takže, naozaj sme museli púšťať toho Gervinha? Prachy máme, káder úzký, krídla skoro žiadne a ani náhráda. Ako je mi to fakt ľúto, lebo Gervinho mohol hrať aj na hrote, kde to fungovalo viac ako s Walcottom. Tých 8 mil. sme aj tak nepoužili. To ešte bude škoda.
Vsak - Theo/Ox, Santi/Poldi + Ryo a Gnabry... Mne to prijde uplne dostacujici.
hele musim zareagovat...ten Ryo hraje hrozne !!!!
Podolsky je do roku 2013 out
*konce
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=600610863331166&set=a.309372609121661.74647.309369765788612&type=1&theater
pokial sa ti hraci beru ako nahrady, tak to je samozrejme hlupost, za Lamelu prisiel do Rima Ljajic, ktory je porovnatelny kvalitou a za tretinu ceny, Gervinho nenahradil nikoho, takisto ako Lamela nenahradil v Tottenhame Balea
zabudol som dodať " "
tak to meni situaciu
celkom ma pobavila tá "konšpiračná teória", že si prestup Ozila Arsené ošéfoval tým že pustil Gervinha do Ríma....a keď Jevo tak pekne nahral na tento obrázok tak mi nedalo
Everton
Everton rozhodně nejlepší deadline. Pro Lukaka je to to nejepší co ho mohlo potkat, i kdyby se prosadil Mourinho by neustále musel dávat šanci Etovi a Torresovi, tak snad se za rok spakují
Paráda. Když už si José přivedl toho svého Etoa, tak je lepší, aby šel hostovat Romelu. U Demby mi těch pár minut co tu letos odehraje vadit nebude, u Lukakua by mi to sralo.
Snad se tam brzy stane hrotem číslo 1, a ukáže Mourinhovi, jakou udělal chybu.
Parada
Jo, je to komický, ale svůj názor jsem napsal u Etoa a schytal jsem to.
Beru to tak, že momentálně je to to nejlepší pro Romela. Měl jsem přehnané iluze, že by nás letos mohl táhnout, ale prostě ne no. Dle mého hrot číslo 3 bude rád za 15 minut v COC či FA, to je vše. Takže jsem rád, že jde hostovat on a ne Ba.
Ale jsem zvědavý co dál. Mourinho si klidně přitáhne příští rok dalšího "vysněného" útočníka a pak už to s Romelem můžeme zabalit.
jestli tam Mourinho za rok taky bude
Obhajovat svůj názor před idiotem jako je kiwwi? Seriously? Mohl bys napsat absolutně cokoliv, ať dobře či špatně. Mohlo by to být jakkoliv prospěšné pro klub či pro samotného hráče, ale jediné, s čím na tebe bude reagovat, je " " nebo " "
tak kiwwi je šašek, každej tým tady nějakýho má...namátkou, z arsenalu je to YungGooner...no rozhodně se s nima nemá smysl moc vybavovat Neberte to jako urážku, ale někteří lidi prostě postrádaj soudnost
Tak ale Yung aspoň někdy dává smysl. Neříkám, že furt, ale někdy Narozdíl od některých, již zmíněných
"Měl jsem přehnané iluze, že by nás letos mohl táhnout, ale prostě ne no."
vsak na toto narazam, ze ste tu mali iluzie a zrazu parada
Jaká paráda prosimtě? Většina je nasraná, že Lukaku není u nás útočník číslo jedna, ale když už to Mourinho zkurvil a Lukaku by byl za Torresem a Etoem a hrál by 5 minut měsíčně, tak je pro něj lepší, když bude někde pravidelně hrát a dávat góly...
Miguel1903.09.2013 09:47
Paráda.
wtf? aspon sa pozri na co reagujem
Tak si ten příspěvek přečti celej, ne jen první slovo...
no prave, keby tam nebol ten zvysok, tak by som to povazoval ako za ironiu, takto mi to ako ironia vobec nepride
vždyť to slovo Paráda bylo úplně jasně myšleno ironicky
Ty seš tak neskutečně tupý stvoření že to ani není možný....
boze ty si kokot
ze sa zrovna ty tolko obuvas do Chelsea. staraj sa radsej o toho vasho budisknicemu na lavicke co cely cas strapnuje seba aj klub...
sa Ti normalne cudujem ze na toho čobola vobec este reagujes, vsak ten vysoko inteligentny vysokolsky student FEI vyuzije kazdu moznost aby si mohol kopnut do Chelsea, vlastne takych sa tu najde dost, ale on je podla par kilometrov pred vsetkymi....
* ale on je podla mna
Jako že jsem pro Mourkovi nikdy nic neměl a přišlo mi to co dělá, dělá dobře, tak mě začal pěkně srát. Lukaku je super hráč, mladej, musí bejt radost s nim pracovat. A on ho znovu odstřelí na hostování. Kurva co to je za novodoubou praxi všechnou zkoupit a posílat do na hostování. Mourinho je kokot a srat na jeho způsob práce. Stojí totiž za hovno. A ten Eto, dalsi nenazrana mrdka. Nepřeju mu nic. At shori jak papirovej cert.
Mourinho proste nema rad hracov ktori nevedia kopat penalty...
Po tý penaltě bych taky radši na rok zmizel z očí.
tohle je snad pod tvou úroveň
a to jste prej jeste malem strelili Matu. Momentalne toho Mourinha moc nechapu. Ale tak uvidime, treba se na konci sezony ukaze, ze to mel vymysleny dobre.
kecy, PSG nepodal oficiální nabídku, protože jsme řekli, že ho prodávat nechceme...
ale s hracom boli dohodnuty
čirá spekulace
proto pisu prej a malem. okolo Maty bylo v tomhle ohledu taky hodne reci cele leto. Ale ok, anglicke noviny toho nakecaj...
Ale toho Lukaku mi prijde skoda, ze jste ho pustili. Teda pro nej dobre, on by mu Mou asi moc sanci nedal, coz je prave to, co nechapu.
pro modraky bych mel dobrou zpravu...za chvili prijde chozé s nejakym vyjadrenim a vy budete radeji resit jeho,nez lukaka... MIND GAMES!!
Protože on si všechny tak neskutečně vodí...
Hlavne, že nedal penaltu a teraz ide preč magor
btw kdo se tu včera vsadil o nick, že Lukaku určitě vydrží v Chelsea???
Talker mi to navrhol, ale odmlcal sa
Já jsem psal, na dva týdny... Beru to jako uzavřenou sázku...
Kedy si to pisal? Ja som tam este po polnoci nič nevidel
Talker
02.09.2013 23:37
Mino - sázka o nick, že Lukaku zůstává v CFC? Na dva týdny například?
Slepejši
A to je kde, tam kde sme sa o tom bavili to nevidim
Dej si ten článek, dej ctrl+F, zkopíruj ten text a najdeš to tam Mino... Nebo "Talker" a jed nahoru, mělo by to být tak 5. od konce.
O žádných dvou týdnech původně řeč nebyla, to si tam dopsal teď, takže pokud držíš slovo, neměl by ses už pod nickem Talker nikdy na EF přihlásit!
A odmlčel jsem se, protože jsi mi neodepisoval...
v létě odejde s Chelsea nadobro a Chelsea bude ještě litovat
Jinak Mourinho si to u mě definitivně opět posral. Snažil jsem se k němu přistupovat otevřeně, bez hejtu, který jsem cítil, než přišel.
No nic, sack him in the morning!
Jaký geniálně brilantní plán má José s Lukaku?
Do třicítky ho nechat na hostováních v rámci PL a pak ho prodat za 20 mega do ruské ligy.
taky, ze sa bude hovorit o Lukakuovi a Mourinhovi a Eto'o bude mat volnost a bude odlahceny od tlaku
Všechno to jsou mind games.
je to přece showman
vsetkych si nas vodi
Mourinho měl někdy plán, který zahrnoval mladíky?
kdo tady po jeho nastupu psal,jak to ted bude jine...ze je koncepce do budoucna a budou dostavat sanci mladi hraci?
Všichni fanoušci Chelsea. Mind games pamatuj.
Všichni a vzpomínalo se jedno jméno, které mělo čnít nad všemi manažery, protože on měl nastolit koncepci - Emenalo. A nikde po něm ani vidu ani slechu. Sice vypadá jako Morpheus, ale tady ho Abrův Matrix sežral i s prdelí.
Ve fante šel Lukaku mezitím brutálně dolů, z 8 mega na 7,3 pokud se dobře pamatuji. Dokud se rozehraje v Evertonu spadne na cca 7 mega, já ho následně koupím a vyhraje mi fůru bodů
super tajny plan
Hold, tak nějak vidím Mourinhovi do karet
Omyl - to patřilo jinde
chudak Lukaku, ale dobre pre neho, na ms aspon bude pripraveny
to je snad jediný pozitivum , loni ukázal že na PL má, ale co se dá dělat
myslim ze o to islo hlavne, aby hral co najviac, radsej nech si rok pohra, akoby si mal semtam kopnut u nas
3.9.2014 ale budes pisat to iste
Mourek je vážne kokot. A to som myslel, že to už kiwwi preháňa.
Ale on príde do klubu, má plnú hubu kecou o tom, že sa už zmenil blablabla. Snaží sa prezentovať ako dlhodobý manažér a potom odjebáva jedného mladíka za druhým? Willian bol úplne zbytočný nákup, ktorým pochoval Mosesa (mimochodom díky. Ak bude hrať skvelo aj tak u nás ostane. Nestál cez 20 mega, mou ho chcieť nebude. Musel by hrať ako Ronaldo.)
A teraz toto? Aj podľa prípravy plus výkonov z mnulého roka je Moses na hrote v CFC kvalitatívne jednotka, resp. by sa zohrala tvrdá bitka o tento post so Samuelom (ktorý jednoducho už má svoje roky). Ale nie, oni ho pošlú preč. muhehe.
kecov
v tom 2. odstavci myslíš asi Lukaka, ne?
já kdybych byl fanoušek Chelsea by mi prostě vadilo, že sedí Mata
*3.
moje chyba, máš pravdu
jenze zeleny plod by na Mourinha nadaval za kazde situace...toho bych neresil. On uz Lukaku v belgicke show pred 4 mesici rikal ze se uvidi po priprave, ze by mozna sel jeste na rok hostovat hlavne kvuli MS, aby byl v zapasovem rytmu.
co si si to prave dovolil...oni niesu alibisti aby obhajovali krcovite vsetko ako ty
Mourinho sa môže hanbiť
a proč však už se projevil před deadlinem
Ja som si to ani neuvedomil, ale jak som kecal o tom s kamaratmi, tak potom mi doslo-akoby odisiel za trest, ze odfajcil penaltu. Blbost samozrejme, ale tak jeho posledny cin v CFC. Ale tak nepresadil by sa aj tak, Mourinho ma svoje kone. Velmi dobre pre Everton
Mourinho a jeho koncepce
Jinak jak Sky Sports spekulovali, ze bychom mohli platit dokonce cely plat Barryho, tak to je blbost. Meli bychom platit cca tretinu az polovinu, tedy 40k-50k a dle vseho zadny poplatek za samotne hostovani. A Lukaku nas urcite nestal 5 mega, jak vcera vymysleli na SSN, ale mel by stat 3 mega a to snad i vcetne platu, ale to neni overena informace. Tak jako tak se mi to zda jako slusny byznys, cokoliv jako opce uz by byla skoro pohadka.
Co ten katalánský zázrak? Má šanci hrát základ?
To by me taky zajimalo spis ne zaklad , jako aspon nejakou sanci a ne 0min,0min a 3 min
Urcite ma, zvlast pokud budou Pienaar i Mirallas pokracovat ve vykonech, ktere zatim predvadeli v lize. Myslim si, ze Martinez by s nim ale dlouhodobe pro tuto sezonu mel pocitat predevsim s jako hlavnim trumfem pro stridani, spolecne s jednim z utocniku. Na zaklad by myslim zatim ani nemel fyzicky, na cely zapas ani nahodou.
pokud by to byly 3 mega mimo plat, tak by to z naší strany byl perfektní deal...
Ja som vam to pisal, ze Lukaku u Mourinha nema sancu. Mou je egomaniacka sracka, ktory nevie ci nechce pracovat s mladymi talentmi, ktorych treba vytiahnut, zato nadavanie a zosmiesnovanie trenerov , ktory z howna dokazu spravit takmer bic (vychova mladych hracov, koncepcia) mu ide vyborne.
A navzdory tomuhle komentu nesnášíš Wengera a celý Arsenal? Jak je to možné?
Ja som nikde nepisal, ze Wengera neznasam , iba sa mi zda ze senilnie A rypnut si nie je zakazane
Klasika, výborně Jen doufám, že Arsenal bude stát tu frontu, až se za ty dva roky bude Lukaku prodávat.
Kalas zůstal v kádru?
Kam by šel když je zraněnej?
kuriozní je,že CFC po roce a půl pouští svého zřejmě nejlepší a nejmladšího útočníka, předtím to byl Sturridge.
AFC zřejmě může poděkovat Levymu za Ozila. Zřejmě nechtěl ani letos dopustit,aby jeho tým skončil před goonery.
Perez je šašek přestupáku, i přesto,že Ozila 3x vydělal.
když si vzpomenu, že ten portugalský blbeček mohl jí k nám, no fuj. Zlatý Moyes.
Torres měl jít na hostování
Myslím si, že Liverpool bol najlepší v tomto prestupovom období. Rozšírili sme káder (aspas, Luis Alberto). Priviedli sme skvelé posily (Moses, Sakho, Kolo) a hlavne, udržali sme Suareza čo sa na začiatku prest. obdobia zdalo nemožné Konečne prestupové obdobie za ktoré sa nemusíme hanbiť
najma s tym Suarezom ste to zvladli skvelo
jedny z víťazov. Za najchytrejší je po včerajšku Everton, ten deadline day bol od nich dokonalý. Ale ja sa nesťažujem, ako vravíš udržali sme Luisa.
souhlasím s poslední větou. Mosese si hod také do závorky na rozšíření kádru.
Hostování Lukaka je samozřejmě píčovina, protože ten kluk má na to, aby v CFC za určitých podmínek hrál základ..
Na druhou stranu jsme si toho kluka taky trochu vyhypovali, sice má úžasnou sílu a rychlost, jenže technicky a prvním dotekem je za Etooem, Dembou i Torresem. A vzhledem k tomu, co Mou říkal, že od útočníka chce - práci s míčem na malém prostoru atd - to je problém.
Výborná reakce, člověk si tady prostě kvalitně popovídá..
Ale vsak si napisal kvalitnu blbost, obhajujucu len kazdy Mourinhov nezmysel. Demba lepsi na lopte? Torres pomale drevo, ktory si posledne ani loptu nevie spracovat, Eto-o takmer v dochodku Divim sa, pri tvojich rozboroch tie vety maju hlavu aj patu, chapem aj tvoje nadsenie pre Joseho, ale toto skutocne (nechtiac) pobavilo.
Samozřejmě píčovina, já jsem celkem naštvaný, že Lukaku odešel.
Cíl není obhajovat Mourinha, cílem je vysvětlit, proč Romelu nedostal tolik šancí.
Demba sice není žádny techncký terno, ale s Romelem ja na podobný úrovni, nicméně jako útočník číslo 3 je logicly lepší mít Dembu.
Torres je ořeci jen technicky na tom lépe, je víc do kombinace, naopak silově je strašný - kvůli tomu taky hraje jako false nine v poslední době.
A Etoo je technicky na tom samozřejmě nejlíp, že je starší na tom nic nemění.
V prvnim odstavci z nej udelas utocnika na zaklad a v druhem ho shodis a udelas z nej horsiho Torrese.
Ale to zase není pravda, pointa celého příspěvku je, že pokud bychom hráli systémem, který by využíval jeho předností, měl by na základ.
Bohužel tak alespoň dle vyjádření Moua hrát nechceme a důležité jsou jiné aspekty, ve kterých Romelu zatím tak dobrý není. To jsou ty aspekty, ve kterých jsou ti 3 zmínění hráči výše, proto pravděpodobně Lukaku tolik nehráll.
Celkově vzato - Lukaku je velmi kvalitní hráč a tohle hostování už je navíc, nicméně chtěl jsem také zmínit, že my, fanoušci Chelsea z něj trochu děláme i hráče, kterým ještě není.
Ale vždyt bylo už na začátku úplně jasný, že to Mourinho na takovým útoku nepostaví. Mere vám tu psal s kým hrál v Interu, Chelsea a Realu a že tohle mu nemůže stačit. Spíš by se divím že to odnesl jen Lukaku a ty zbylý dva zůstali.
myslim, že Torrese by Abramovic přestoupit nenechal a abych pravdu řekl, tak on Torres neni úplně zas tak hroznej, nebo jinak, když vstane dobrou nohou z postele je docela dobrej
Zas Mourinho to klasicky rád hraje na protiútoky a vzhledem k tomu, že se na ně Lukaku hodí víc než Demba, nebo Nando, to zkrátka nechápu ... Pokud má Samuel tak dobrej první dotek, jak se tu o něm básní, tak na zatažený obrany bychom mohli používat jeho. Torres by pak byl klasicky ještě víc k ničemu než byl doteď a Demba to samý.
inač som si všimol ,že v Chelsea sa vždyc objavý nejaky problem ked treba dať šancu mladým...resp. nehotovým hráčom
nechytaj sa posledného stebla trávy...Lukaku by mal byť jednoznačne útočník #1, a to nespochybníš ani keby si veľmi chcel...skôr sa treba pozrieť pravde do očí, a konečne uznať že CFC je klub padlý na hlavu...ktorý mame tak rádi, aj keď ja osobne by som niekedy ani nechcel..
Já se s tebou nijak podrobně bavit nehodlám, protože fotbal vidím komplexněji jak ty..
to je mozne, ale tiez sa za kazdu cenu snazis obhajit akykolvek krok svojho oblubeneho klubu, pricom normalnych krokov za posledne roky bolo strasne malo, ak vobec
lol, beztak to bude nejlepší, pro všechny a třeba půjde říště ještě nba hostování, třeba i na dýl a až mu bude 23 - 24 , tak bude top zabiják jak Drogba a bude mít pořád všechno před sebou a potom teprv bude válet za Chelsea.
NBA hostování příští rok by nebylo na škodu.
Everton do Ligy mistrů
neblbni
s 38 body to půjde těžko.
Jaká bude teď základní sestava Toffees? Zejména mě zajímá střed zálohy.
Howard/Robles - Coleman/Hibbert, Jagielka/Stones, Distin/Alcaraz, Baines/Oviedo - Barry/Gibson, McCarthy/Heitinga - Mirallas/Deulofeu, Barkley/Osman, Pienaar/Naismith - Lukaku/Jelavic/Kone
Duffy, Gueye a Vellios idealne hostovacka do Champu
Dík, takže Gibbo a Osman si sednou, to jsem chtěl vědět. Na druhou stranu máte po dlouhé době koho střídat.
Osman si urcite sedne a drtiva vetsina fandu za to bude opravdu rada, v posledni dobe hral proste strasne. U Gibsona je ten problem, ze je hrozne casto zraneny. Myslim si, ze ta role, kdy na nej nebude takovy tlak, by mu mela jeste vic pomoct.
Naismith zleva?
Proti Stevenage tam hral a mel nejakym zazrakem 2 asistence. Ma to na nohu do stredu, myslim si, ze ten post by mu mel vyhovovat, jako nahradnikovi. Ocekavam, ze by mel hrat na podzim docela dost, protoze si nemyslim, ze by si ho chtel Martinez nejak dlouhodobe nechavat - takovy ten styl vyhypovat a prodat by si asi umel Martinez predstavit.
hm kvuli superpoharu to urcite neni, kdyby to tak melo byt tak by si Ramires uz davno zabalil kufry
Martinez je prostě král
hmm, Martinez si ide stale svoje hostovacky...stale nechapem z coho su vsetci taki odvareni v pripade Evertonu
Z minima na poslední chvíli vytěžil maximum, co mohl, bude mít mladého perspektivního zálžoníka, dalších skoro 15 milinoů k tomu, supetalent v útouk a Barryho, který stejěn v City dohrál a může za rok přijít natrvalo třeba. Podle mě docela majstrštych na to, že hodinu před neměli nic.
hmm, zaujimavy uhol pohladu...Moyes je babrak pretoze doriesil prestup Fellainiho az na poslednu chvilu, a Martinez je kral lebo poriesil dve hostovania
ako ja chapem, ze na tu jednu sezonu to ma dost dobre, ale nie je to nic, z coho by som bol ako fanusik odvareny
Já Moyese neřeším momentálně.
aj tak mi to nepride az na oznacenie kral alebo ako to tu uz castokrat padlo vitazi prestupoveho leta atp.
vela klubov urobilo dobre biznisy a z celkoveho hladiska lepsie ako Everton
Tak mi ich v PL počas včerajšieho dňa ukáž.
Nevieš čítať? Ukáž mi PL kluby, ktoré zvládli deadline lepšie ako Martínez.
ja sa bavim o celom transfer window
Takze ty zase jako jedinej o uplne necem jinem nez ostatni.
kiwwi03.09.2013 16:24
aj tak mi to nepride az na oznacenie kral alebo ako to tu uz castokrat padlo vitazi prestupoveho leta atp.
vela klubov urobilo dobre biznisy a z celkoveho hladiska lepsie ako Everton
Ano, to s tebou souhlasim, nicmene...
tomasinho
03.09.2013 16:07
Z minima na poslední chvíli vytěžil maximum .... Podle mě docela majstrštych na to, že hodinu před neměli nic.
Co se deadlinu tyce, tak tam tezko muze nekdo konkurovat tem nasim prestupum.
200. pro Martineze a komičnost Chelsea.
Když Mourinho udělal comeback k Chelsea, tak jsem byl docela rád, ačkoli nejsem fanoušek Blues, ale věřil sem, že udělá kus práce a udělá aspoň trochu sympatický tým s Chelsea jak pamatuju z let 2005 a 2006..ze začátku to tak opravdu vypadalo, bylo mi sympatické jak se Chelsea prezentuje na trhu..posily se zdály kvalitní a dávaly smysl a vypadalo to, že Chelsea bude mít široký, kvalitní kádr na 4 soutěže ALE potom přišla první velká chyba a to byl Willian, který došel jako zbytečný hráč (obhajoby, že Chelsea ukázala kohoutům, jak velké kluby pracují na trhu neberu!) a hned v zápětí Eto´o.. hráč za zenitem, který už dávno vyměnil fotbal za peníze a tak sem mu přál ať zůstane bez angažma.. jenže největší chyba přišla až teď a to je odstřelení Lukaku a ano myslím si, že důvodem je i ta neproměněná penalta, ale prostě tohle je hráč s potenciálem se stát top hrotem typu Drogba a místo toho paběrkuje po hostováních a proto doufám, že v listopadu si Mourinho sbalí svoje kufry a vypadne od Chelsea a příjde tam někdo, kdo má smysl pro koncepční práci, zbaví celou PL od té špíny a Chelsea vybuduje nový klub, kde budou mít šanci mladí.. omlouvám se za takovýhle příspěvek, ale už jsem to potřeboval někde říct a vylít ten vztek
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele