Luis Suárez: Rád bych svou kariéru zakončil v Barceloně

01.02.2019, 15:51
Aktuality
Luis Suárez minulý týden oslavil své dvaatřicáté narozeniny a pomalu začíná spřádat plány pro závěrečné roky své aktivní kariéry. Uruguayský útočník střílí branky v dresu Barcelony a v katalánském klubu hodlá vydržet co nejdéle, ideálně pak až do samého konce...

Suárez v minulosti sázel góly za Ajax nebo Liverpool a v Barceloně kroutí svou pátou sezonu. Do této chvíle za ní zvládl 150 ligových zápasů, v nichž poslal za záda gólmanů soupeřů celkem 125 míčů.

Pro nejbližší měsíce si Uruguayec zatím s budoucností hlavu lámat nemusí, na Camp Nou mu totiž běží kontrakt do června 2021.

"Rád bych svou kariéru zakončil v Barceloně," vyhlásil jihoamerický střelec.

"Někteří z nás věří, že je to možné, podle mě by to každopádně chtěl každý. Zakončit kariéru v nejlepším klubu světa by byl obrovský úspěch. Ale bude to velmi obtížné, uspěje jen několik fotbalistů," uvědomuje si.

Autor: Tomáš Pavlík / sport.es

Komentáře (255)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Zákeřný zubokous

Reagovat
Frantszek

tyyy brďo. Fakt luxusní, kemo To muselo dát docela práci a přitom máš první koment

Reagovat
pantondavo

Reagovat
Beči

Za zubokouse máš palec hore

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ross Geller

Reagovat
smazaný uživatel

Jako že si kouše zuby???

Reagovat
JessePinkman

Suarez

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho mám rád, ale není možné, aby nedal 2 roky v LM gól. Příští rok by měl přijmout roli dvojky, jestli tu chce být. Novy jednička do útoku přijít musí, ať je to klidně jediný přestup za celé léto. A nový trenér, protože tyto příchody jsou zbytečný, když Valverde hraje celý rok s jednou 11ckou.

Reagovat
smazaný uživatel

určitě zasune už proti Lyonu a ne jednou

Reagovat
Frantszek

budu zasouvat přitom co on bude zasouvat Lyonu

Reagovat
smazaný uživatel

já před tím

Reagovat
pobody's nerfect

Pánové, partnerské dohody si prosím řešte v soukromí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TopinB

Reagovat
YNWA__MSN

Luis ti není dost dobrej tvl a tak mi prosím řekni kým by si ho v létě nahradil??? ? Firmino nepřipadá v uvahu, protože by se musel platit dvojnásobek, Kane nepůjde, Lewa je starej, Icardi tky ne, Mertens starej, Cavani starej... takže nějakej novej Alcacer vždyť je Luis jeden ze tří nejlepší hrotaku momentálně... A navíc si perfektně rozumí s Messim... Nahrává ikdyz by jinej strilel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak můžeš vybrat LM, když útočník čislo jedna proste nedá gól. Obrana Juve nám ukázala, jak na tom Louis jé proti kvalitnější obraně. Potřebujeme mladého útočníka.

Reagovat
Spalovač šancí

Jde to úplně lehce. Útočník č. 1 dokonce nevystřelil za celý turnaj na bránu a stejně se stal nedávno mistrem světa ...

Reagovat
kilobyte

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a "podhrot" Griezmann dal tři ze čtyř gólů z penalty

Reagovat
abu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
YNWA__MSN

Ale tak mi napiš kdo by reálně připadal v uvahu, že by tohle léto nahradil Suareze?

Reagovat
smazaný uživatel

Werner, Lautaro, Jovic

Reagovat
YNWA__MSN

Jako útočníka číslo 1 to opravdu ne... Na lávku jo

Reagovat
sylarko

ani jeden nieje lepsi jak suarez

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
abu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Není číslo jedna Messi?

Reagovat
sylarko

messi nieje hrot

Reagovat
kilobyte

útočník č. 1?

Reagovat
sylarko

Tu sa bavime o hrote alebo inak povedane o klasickej 9tke

Reagovat
smazaný uživatel

Messi není útočník, od příchodu Suareze hraje ofenzivního záložníka.

Reagovat
Generalní Gladiator

Něco jako dříf zidan

Reagovat
smazaný uživatel

Je to do jisté míry i shoda náhod, navíc jak říkal Hristo, hrál loni se zraněním. On ty góly dávat nezapomněl a to ani špičkovým týmům a dokazuje to pravidelně. 14 zápasů v LM za poslední dvě sezony a 1+5 sice nevypadá moc dobře, ale i ten jeden gól mohl být sakra důležitý, kdybychom to v Říme udrželi aspoň na 2:0 Ve skupinách měl v minulé sezoně jako křídlo často třeba Denise nebo Deulofeua, teď má Dembelého, to je obrovský rozdíl v kvalitě. První dvě sezony měl v LM 15 gólů, dodneška si pamatuju třeba na jeho heroický výkon v prvním zápase proti Atlétiku 2016.

Reagovat
Eichel

Werner, Jovic...

Reagovat
smazaný uživatel

Jen to ne

Reagovat
smazaný uživatel

Teda jestli ji neplánuje ukončit už v létě, pak

Reagovat
pantondavo

Reagovat
Hristo Stoichkov

Hodně zajímavý rozhovor, ačkoliv jsem k němu určitý čas měl skoro averzi, což bylo způsobený zejména tím, že prokazatelně hrál se zraněním, je pro nás nenahraditelný jak na hřišti, tak i v kabině.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli je pro nás i příští rok suverénně nenahraditelna jednička, tak tím ukazujem, že naše ambice nejsou tak velký jako u Juve, City nebo Bayernu.

Reagovat
Visca el barca

Jo a proto hraje hrota v Juve tak desetkrát horší Mandzukic

Reagovat
smazaný uživatel

Mandzukic hraje na Ronalda. Takže už i počítáš s tím, tě budeme rádi během pár let za EL? Je jasný, že po obchodu Lea budeme hrát jinak, teď jsme goloveho Lea, ale když se zrání nebo odejde?? Začali jsme s představou kádru, většina je, teď prostě přišel čas na útočníka, pokud nechceme zaspat a po odchodu Menšího a Louise spadnout z prvního místa na 6.

Reagovat
sylarko

neboj hrot pride, ale toto leto ako 1tka na hrot este nie. aj keby prisiel werner ci lautaro tak jedine ako c. 2 a postupne nahradit suareza. nie zo dna na den ho proste vetlacit prec

Reagovat
Josifek

Tak jsou to dost jiní útočníky, Mandzuk toho navíc vždycky dost odmaká a to se asi obzvlášt ted hodí. Psát že je desetkrát horší je blbost. Ale už jsem si zvyknul, že někteří cules jsou co se týče vlastních hráčů tak zaslepení, že se s nimi o tom nedá ani bavit

Reagovat
sylarko

no 10x mozno nie, ale horsi je urcite

Reagovat
Josifek

JJ, horší je, ale zase to není žádný béčko a je to platný hráč i na TOP úrovni, což ukazal ve více velkoklubech..

Reagovat
sylarko

S tym suhlasim

Reagovat
smazaný uživatel

a suarez asi nemaka omg, navic je ve vsem lepsi nez mandzukic, to je proste fakt.

Reagovat
Malresi

Kto je lepsia deviatka ako Luis? Napada ma len Kun, Aubameyang,Kane a mozno Lewa. Nikto z nich neprestupi v lete.

Reagovat
Visca el barca

A všem krom Kanea je taky přes 30

Reagovat
YNWA__MSN

Přesně Luis je jeden z nejlepších... Momentálně na trhu není nikdo,kdo by šel do Barcy, nebyl by stejně starej a byl by lepší než on

Reagovat
pantondavo

Celkově docela smutná pravda o současných hrotech. Přitom jak ukazuje Chelsea, bez kvalitního hroťáka to prostě nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Leo. Někdo kvalitní na levou stranu, s Dembelem napravo a bude to válec.

Reagovat
technecium

Messi není kvalitni devítka. Nemá na to parametry

Reagovat
valloire

Pelé se směje

Reagovat
technecium

Kdo je Pelé?

Reagovat
valloire

kdo je Messi?

Reagovat
technecium

Nejlepší hráč historie fotbalu

Reagovat
valloire

to je právě ten Pelé, trojnásobnej mistr světa....a ten Messi, ten MS vyhrál?

Reagovat
pantondavo

Reagovat
Malresi

Čisto subjektívny názor. Maradona je imho lepší. Pelé mal okolo seba skvelú generáciu futbalistov, ktorá by s Garrinchom vyhrala MS podla mna tak ako tak. Samozrejme, bol vynikajúci a jedinečný, ale nie až taký geniálny ako Diego Armando.

Reagovat
technecium

jasná věc

A Messi je lepší než Diego, protoze je dyl na vrcholu. Řekl to Sir Alex. Takže je to pravda.

Reagovat
Malresi

Keby LM10 vyhral MS, tak je o parnik pred vsetkymi v historii. Takto mu ale medzinarodna kariera zraza reputaciu.

Pre mna je to genius tak ako tak, na trofeje si nepotrpim. Vsak krom Maldiniho a starych paprdov z Realu z cias Di Stefana, nikto toho nevyhral na klubovej scene viac. No a este Grande Paolo.

Reagovat
Malresi

Ach.. Paola som dal dva krat.

Reagovat
smazaný uživatel

Pelé je trochu lepší 9ka, Messi je mnohem lepší hráč.

Reagovat
valloire

ted jo, přece jen jemu už 78 let, ale je to o fous

Reagovat
smazaný uživatel

To jste vrstevníci, dědo.

Reagovat
pantondavo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Baronne

Komu to cpeš dědku

Reagovat
valloire

tobě vole, nacpi si to do palice

Reagovat
Baronne

Nikdy, tvoje trollení mě nesvede z cesty

Reagovat
valloire

Tvoje cesta vede do pekla neb jsi hříšňík. Kaj se, vzívej pravého boha jehož jméno jest Pelé a bude ti odpuštěno. Tvá cesta pak rozkvete jako jarní louka v Tatrách a nebe bude bez mráčku. Počnou cvrlikati ptáčci, tvůj krok se bude nořit do mechu a tvá bídná duše se dočká blaženosti.

Reagovat
Generalní Gladiator

Vzývat dědku, kaj se

Reagovat
valloire

jj, kaju

Reagovat
smazaný uživatel

Kaj se, abys nesežral koláč ze svých dětí jako Walder Fray.

Reagovat
Generalní Gladiator

Ale no tak,jednou stačilo

Reagovat
valloire

to je obrovskej kokůtek....mentálně na 12 let a myslím, že mu i tak bude

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel

Hrál by zase podhrot. Ale na to nemáme levé křídlo. Couts by se do toho systému nehodil

Reagovat
smazaný uživatel

myslel jsem falešnou 9

Reagovat
mistr129

Cavani, Auba a Kane

Reagovat
Malresi

Cavani je porovnatelny, ale Luisov peak je vysoko nad Cavaniho. Navyse by ho PSG nepustil.

Reagovat
mistr129

Já reagoval na to, kdo je lepší, jinak bych Suareze taky neměnil

Reagovat
Malresi

Cavani nie je lepší ani teraz a ani nikdy nebol.

Reagovat
YNWA__MSN

Cavani a Luis sou na stejne úrovni a ty by si zaplatil 100mega za 31 Cavani ho jen proto že je mladší? Auba fakt ne... A Kane nikam nechce

Reagovat
smazaný uživatel

jenom ten kane a kun jsou srovnatelni, kun ale zraneni plus minulost. kane se do anglie nehodi. auba ani nahodou

Reagovat
YNWA__MSN

Aguero a Jesus, Mandzukic a Lewa jsou lepší než Luis to jako really

Reagovat
sylarko

jediny z nich co je rovnako dobry ako luis alebo mozno o nieco lepsi je len aguero..pred par rokmi sa mu rovnal aj lewa, ale ten uz je tiez stary

Reagovat
ADM

Jesus, Mandzukic

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
wyqinac

Ja ho teda v Realu nechci..

Reagovat
YNWA__MSN

Neee.. Ukonči ji v Liverpoolu pls

Reagovat
georgeo

Neříkal náhodou před časem, že ji chce ukončit v Ajaxu?

Reagovat
pantondavo

Už asi stařecká demence, nejlepší klub světa je Real Madrid.

Reagovat
Frantszek

Ses hrozně nakazil tím stylem psaní od Valloira

Reagovat
pantondavo

Myslíš to, že oba používáme fakta?

Reagovat
valloire

Reagovat
pantondavo

Reagovat
Pato44

Bezte si kourit jinam

Reagovat
pantondavo

Zenthauras ti dneska nedal?

Reagovat
Pato44

Je tomu tak

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

spis temi pokusy o "humor" na urovni skolky..

Reagovat
pantondavo

Kazdy neni pripraven na pravdu, to se proste s lidskou generaci tahne od zacatku.

Reagovat
smazaný uživatel

Real je 3 třídy pod Barcelonou. Vzájemný zápasy a trofeje to jasně potvrzují.

Reagovat
valloire

Reagovat
pantondavo

Tri tridy? Takze Real ma o tretinu horsi vzajemny zapasy a o tretinu min trofeji? Vy zijete fakt jen z poslednich par let, to je legracni

Reagovat
smazaný uživatel

2 dekády je pár let? To musíš být pořádný stařík.

Reagovat
pantondavo

Pravda, potrebovali jste 20 let na to, abyste vyhrali LM tolikrat, kolikrat Real za 5 let

Reagovat
valloire

...a dorovnali počet výher, který měl Real už v roce 1960

Reagovat
pantondavo

Co to je za provincni tym?

Reagovat
Kixi Syhimour

A LM je měřítkem kdy?

Reagovat
misinho7

Každým dalsim komentarom dokazujes ze si vacsi debil ako som si myslel

Reagovat
smazaný uživatel

Lineárně nebo exponenciálně?

Reagovat
smazaný uživatel

Exponencialne samozrejme.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, tak mi to prosím ještě zderivuj a vypočítej globální maximum, ať vím na čem jsem.

Reagovat
smazaný uživatel

Pls, z gymplu uz jsem nejakej ten rok venku, tohle po mne nechtej.

Reagovat
ADM

Tak to mas o nom znytocne vysoku mienku

Reagovat
Generalní Gladiator

Raději nemysli,moc ti to nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

misinho a myslet???

Reagovat
PP

ty s vallem jste jako Jing a Jang..

Reagovat
valloire

nespojovat

Reagovat
smazaný uživatel

Něco na tom bude: mladý vs starý, logika vs nesmysly, dobro vs zlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kazdopadne Jovic musi byt nas.

Reagovat
YNWA__MSN

Kurva fanoušci Barcy jsou hrozně namlsany a nevdecny... Nadávat na Coutinha a chtít ho prodat po roce... Luis jim není dost dobrej a redeji by Mandzukice nebo Aguera Sergi Roberto je prý odpad.... Malcom je kokot... Rakitic je podle nich zralej na koleckovy křeslo... Bus pryč ať už může hrát ten zázračnej Frenkie...

Reagovat
sylarko

asi tak

Reagovat
dextroza_m

Ne všichni...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dron

Souhlas .

Reagovat
ADM

Tak sme si zaprehanali

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neházej všechny do jednoho pytle. Někdo nechce Rakitice. Někdo jo, ale zase nechce Coutinha. Někdo nechce Malcoma. Atd. Takhle to zaokrouhlit na všechny je hodně povrchní. Pokud vím, tak na čem se tady většina schodla bylo, že by se měla začít hledat náhrada za Luise a že Rakitic prostě bude muset odejít aby se ten tým posunul dál.

A s tím podáváním Coutinha. To se tu možná tvrdilo. Ale hlavně tu na něj byla kritika a to zasloužená. Jako předtím na Suareze nebo Rakitice.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Měla ho koupit Paříž místo Neymara.

Reagovat
Shevchenko

A nebo by Barca měla koupit Cavaniho.

Reagovat
mayday

Vsadil bych se, že ještě jednou někoho pokouše. Ještě jednou mu určitě cvakne.

Reagovat
sylarko

to ako vazne si myslite, ze je werner a lautaro lepsi jak suarez? ...mozno v buducnosti hej, ale momentalne urcite ne. nikto lepsi na trhu momentalne nieje

Reagovat
Generalní Gladiator

Kanonýr a v ideálním věku je pouze kane(nehodí se k nám), možná icardi(nehodí se), firmino(drahej a i vzhledem k věku ne,potřebujem mladšího).Všichni top střelci maj 30+, takže zbejvaj mladý kusy, pár nadějí tu je, takže někoho z nich,ale luis rozhodně sezonu,dvě zůstat, nikdo z mladejch není tak dobrej,aby hned mohl táhnou útok,o minuty se podělí a důležité špíly bude hrát lepčí.

Reagovat
sylarko

Reagovat
YNWA__MSN

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gazdo

V sucasnosti nie. Ale luis uz celu sezonu neobeha a aj on sam povedal ze je uz uzmiereny s tym ze nie je najmladsi a barca by mala priviest nejakeho mladeho utocnika a ze by mu vobec nevadilo robit pre neho mentora. Tym vyjadrenim si ma strasne ziskal a nechcem aby odisiel ale kludne keby mal prist buducu sezonu Rashford, Werner, Jovic alebo lautaro tak by som tie minuty zacal delit uz skoro fifty fifty

Reagovat
sylarko

To berem nejaku nahradu do buducna a ako utocnika 2 by sme priviest mohli, ale niektory by tu uz suareza hned menili

Reagovat
pantondavo

Momentálně a minimálně podle gólů tu pár lepších hráčů je.

Reagovat
sylarko

Kto? Napis ale takych kto by siel momentalne do barcelony a hned by vedel nahradit suareza?

Reagovat
pantondavo

Tos pridal az ted ty dve podminky To je pak jasny, ze nikdo

Reagovat
sylarko

Tak mi teraz napis ty tych lepsich. Ja len reagujem na to jak tu nektori by hned menili suareza za nejakych wernerov a lautarov ako na cislo 1. Do utoku

Reagovat
pantondavo

Quagliarella

Reagovat
smazaný uživatel

lacazette

Reagovat
smazaný uživatel

Čistě podle gólů můžeš porovnávat jen kvalitu střelce, kvalita hráče se porovnává celkovými fotbalovými schopnostmi.

Reagovat
pantondavo

Ok, ale ruku na srdce, Suarez ted nezaziva nejlepsi casy + ty goly v LM… ja ho mel rad v Liverpoolu, ale pak se mi zhnusil svym chovanim na hristi. A ano, jsem proti nemu dost zaujatej.

Reagovat
pantondavo

A myslim si, ze u hrotaka seres na celkovou kvalitu, tam proste resis primarne goly.

Reagovat
smazaný uživatel

Do dvou let je v Barce Aubameyang, uvidis

Reagovat
technecium

Kterej je jen o něco mladší než Suarez?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Možná tak na playstation party u Dembélého.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
pantondavo

Benzema › Suarez

Reagovat
YNWA__MSN

HahhahaahahhahahahahhahaahahhahahhaaaahhahahahhahahahahHHHHhHahahahaha

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si fakt debil.

Reagovat
pantondavo

A ty tupec, kdyz nepoznas ironii no

Reagovat
dextroza_m

Za tupce a trapaka jsi tady dnes ty.

Reagovat
pantondavo

Neplet se do cizi diskuze a nebrec, ze sem ti sebral tvoji tradicni trofej

Reagovat
dextroza_m

Pláču, ze jsi mentálně slabší, to by si mi mohl odpustit, snad chapes?!?

Reagovat
pantondavo

Proc ten vykricnik? Ty na me zvysujes hlas? Tati?

Reagovat
smazaný uživatel

a hlavne ze zenthaurovi se tu vysmivas

Reagovat
pantondavo

Jak to souvisi?

Reagovat
Baronne

Že si stejnej kokot

Reagovat
pantondavo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dayman

Reagovat
Hristo Stoichkov

Culés, jak hodnotíte lednový transferový okno? Za mě teda velká spokojenost, nebál bych se ho nazvat přímo skvělým, tak podařený leden nepamatuju a není to pouze tím, že jsme málokdy v rozjetý sezoně dělali nějaký obchody. Zpětně mi vadí pouze Murillo, který podle mě bude na jaře přebývat, ale tam to dneska Abidal zdůvodňoval tím, že Toulouse po podpisu Todiba vůbec nechtělo vyjednávat o možnosti zimního dealu. Frenkie fantazie, Emerson s Todibem přísliby pro budoucnost za velmi dobrých podmínek, Prince rychlá reakce na Munirovo přání odejít. Denis se snad v Anglii ukáže a vzhledem k prodloužení smlouvy se i v případě jeho neúspěchu neochudíme o možnost ho v létě prodat za férových podmínek.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Jako neodmyslitelnou součást skvělýho okna jsem zapomněl zmínit zřetelnou ztrátu zájmu o Rabiota.

Reagovat
sylarko

Odkedy tam je abidal tak tie prestupy su paradne. Oproti luchovym casom je to jak den a noc

Reagovat
smazaný uživatel

Kriticke slova na adresu De Jonga zo strany fandov Ajaxu ma dost znepokojili.

Reagovat
Generalní Gladiator

Tulipáni ho vynášej do nebes a spojení s barcou kvitují.

Reagovat
smazaný uživatel

Ked uz je nas, tak snad maju Tulipani pravdu.

Reagovat
Generalní Gladiator

Jsem spokojenej s tím,že nedošla nějaká pitomost, ale hodnotit emersona,todiba-to ukáže čas, typologicky jsou přesně to,co potřebujem(po stoperu typu todiba volám od času konce puyola), cenově jsou brutální výhrou.Na murilovi,princovi se mi líbí cena,dřív bysme se nechali mnohem víc oškubat.No a de jong?jenom ten by mi stačil k spokojenosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Murillo je jenom taková nouzová záplata, kdyby se nám najednou zranila celá obrana. Ale Prince podle mě dostane i nějaké příležitosti v nějakých domácích zápasech v lize, protože Sua nemůže odehrát všechno. Je to vidět i na LM, kde narozdíl od minulého ročníku do posledních dvou zápasů nenastoupil. Narozdíl od Malcoma navíc Prince zná španělskou ligu a je zkušený, takže Valverde mu bude věřit víc.

Reagovat
-Carles-

Spokojnosť, hlavne za Frenkieho a že prestup Rabiota padol. A pokiaľ sa dá Umtiti dokopy, tak v lete stačí priviesť schopného útočníka a máme vystarané na ďalšiu sezónu.

Reagovat
el Principito

senzace. Frenkie, to je splněné přání, strašně ho od tý doby, co si ho tady začal chválit, sleduju a hrozně žeru. Todibo a Emerson jsou mladí, levní, snad se chytí. A ty nouzovky za pár drobnejch do donce sezony se taky povedly. Za mě velká spokojenost

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Switchback

Good, akorát mě mrzí, že Denisovi se u nás nedařilo ale tak snad se pod Emerym chytne

Reagovat
Visca el barca

Celkově se mi líbí jakým stylem se nakupuje. Dva roky zpátky to byla totální katastrofa. A teď? Budeme mít nej zálohu světa, top křídla a vyřešenou obranu. Tady se fakt musí jen trefit devítka a backup za Albu. Snad si skvělý tým nezničíme, tak jako Real

Reagovat
roman1978

Tak ono nákupy jsou moc povedené, je jestli to k něčemu bude. Tamten, jehož jméno už asi nikdy nevyslovim, si stejně bude stavět pořad dokola to samé. Pod ním už útočně hrat asi nebudem. Teda až na pár náhodných zápasů za sezonu.

Ale obecně nákupy ok.

I když bych osobně víc zapojil odchovance.

Reagovat
technecium

Suarez je pořád nejlepší hrot na světě. Úžasný, komplexní hráč, vhodný do kombinace, skvělá střela, hlava, profesionál k pohledání, oblíbený v kabině. Myslím, že ho všichni pořádně doceníme až skončí. Jediný, o co teď jde, aby byl odpočatý.

Reagovat
Kixi Syhimour

Jasně, že je nejlepší hrot na světě

Reagovat
technecium

A kdo je lepší?

Reagovat
Kixi Syhimour

Kane

Na stejné úrovni pak Icardi, Grizemann (leč ten hraje trochu jinak), Aguero, možní i Lewandowski

Reagovat
technecium

Kane i Icardi jsou oproti Suarezovi kopyta a oba to jsou jen lopaty do vápna, kdežto Suarez je daleko komplexnější. Griezmanna beru na stejné úrovni, Aguerovi do Suareze leccos chybí, Lewandowski těžko když je to frajirek, co hraje dobře jen proti nejslabším

Reagovat
Kixi Syhimour

"co hraje dobře jen proti nejslabším", nevíš, kdy dal Suarez naposledy góla v LM?

Jinak, Aguera, Girezmanna beru, ale naprosto nechápu odůvodnění Kanea a Icardiho. U Kane se ani ptát nebudu, ten je z Anglie a proto je špatněj o tom nehodlám znovu debatovat, ale Icardi jako co?

Reagovat
technecium

Myslíš toho Icardiho, co má letos 9 gólů v lize v 21 startech?

Liga Mistrů v poslední době nešla celé Barce, Suaréz na tom samozřejmě má svůj podíl, ale v lize si to bohatě vynahrazuje. https://www.youtube.com/watch?v=l32cVAjfIvw

Kane je lopata do vápna. Proč? Protože jenom zakončuje, podobně jak Icardi. Suaréz i "tvoří" viz:

2014/2015 43z 25+23

2015/2016 53z 59+24

2016/2017 51z 37+17

2017/2018 51z 31+18

2018/2019 28z 16+8

Suaréz je nejkomplexnější hrot a díky tomu nejlepší.

Reagovat
Kixi Syhimour

Toho, který dal loni v lize 29 gólů a Luis jenom 25, předloni dal Mauro 24 a Luis 29, to nejsou takové rozdíly (nehledě na to, že Icardi hraje v horším týmu a to o dost), ale tady už je to diskutabilní, už je to o pohledu, respektuju tvůj názor.

Lopata do vápna dala 21, 25, 29, 30 gólů v lize. To je dost slušná statistika na nějakou "lopatu".

V posledních sezónách, dejme tomu 2 na základě nichž si ještě troufám porovnávat současnou kvalitu.

48 zápasů - 41 + 5 (tj. o 10 gólů více a o 3 zápasy méně)

38 zápasů - 35 + 7 (pouze o 2 góly méně a o 13 zápasů méně)

Ano v asistencích je na tom hůře, ale to je dáno tím, že má v týmu Messiho se kterým tvoří skvělé duo, Kane je na hrotu sám. Nehledě na to, že Kane hraje v o dost horším týmu a prosazuje se proti těžkým soupeřům.

Luis dává góly Realu i Atletům, ale v LM je na tom stějně, ne-li hůře jako Lewandowski, kterého si kvůli tomu kritizoval.

Dají se porovnávat oba dva, tvá degradace na lopatu je nesmyslná, za mě prostě lepší Kane.

Reagovat
technecium

V mém názvosloví neznamená lopata nic hanlivého. Lopata je moje označení pro toho takzvaného Poachera. Za lopatu bych tak označil i Inzaghiho, Huntelaara, Van Nistelrooye, Trezegueta, Icardiho atd..

Kanea respektuju jako jednoho z nejlepších hráčů na ostrovech a TOP útočníka, ale prostě mi u něj do toho Suaréze schází minimálně ta uplatnitelnost v rychlé kombinaci.

Reagovat
Kixi Syhimour

Ok, hele, na tom se i shodneme, mně přijde Kane lepší, ale je fakt, že nemusil sedět do Barcelony, právě i kvůli zmíněným asistencím.

Reagovat
smazaný uživatel

by me zajimalo, kolikrat jsi videl icardiho hrat..

Reagovat
smazaný uživatel

Lopata Kane v Barcelone Suarézove narážačky by mohol sledovat celý den a stejne by nechápal čo sa deje.

Reagovat
Kixi Syhimour

Zaslepený fanda , kupodivu to je fanda FCB, jak překvapivé

Reagovat
valloire

to je jejich DNA

Reagovat
Kixi Syhimour

Je to u nich dost časté

Reagovat
smazaný uživatel

Nejzaslepenější fanda Realu se ozval.

Reagovat
smazaný uživatel

On je jen moc starej a už mu to tak nemyslí.

Reagovat
Leo Rekordman

Kane kopyto a lopata do vapna? Aha ,no dobre

Reagovat
Gazdo

Tak zas tu sa musim zastat aguera. Tomu jedine co do suareza chyba je zdravie inak by bol dost mozno aj lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Lewandowski, Aguero a Kane nikdo jiný.

Icardi podle mě Luisovu kvalitu ještě nemá. A Griezmana moc jako hrot neberu.

Reagovat
Kixi Syhimour

S Grizemannem souhlas, nedá se tak moc brát, mně Kane přijde lepší, jinak ostatní, tak na stejné úrovni. Icardi mi vždy přišel kvalitní + hraje v takovém bordelu a jde mu to tam.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Icardi je fakt jen zakončovatel. Nejlepší za Luise by byl Kane, ale nevím jestli by zvládnu tu hru Barcelony. Plus by musel ubrat na sobeckosti a hrát víc týmově. Ale nejvíc bych bral Aguera, ale to by musel být o 5let mladší

Reagovat
technecium

Nejlepší za Suaréze by byl Lautaro Martinéz. To je typologicky strašně podobný hráč.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Ross Geller

Ronaldo

Reagovat
technecium

Není devítka

Reagovat
Ross Geller

Poslední 2 roky už je ne?

Reagovat
technecium

Ne

Reagovat
pantondavo

Profesional

To se ucil od Balloteliho? Nebo od Cantony?

Reagovat
technecium

Profesionál přístupem k fotbalu a týmu, a hráč, co se roztrhá pro úspěch. Takovej hodnější Ramos

Reagovat
smazaný uživatel

Hodnější Ramos je vzteklej buldog.

Reagovat
valloire

Reagovat
pantondavo

Reagovat
smazaný uživatel

Jo Luis totiž skopal fanouška nebo střílel ohňostroj v koupelně...

Reagovat
pantondavo

On soupere 2x pokousal

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo někoho kousl. Jiní plivají. Dávají hlavičky do hrudi nebo rozdávají lokty. Ale nemění to nic natom, že Suarez je profík co nic na hřišti nevypusti a tréning taky podle všeho jede na plno. I proto se mu vyhýbají zranění. Ramos je totální pako, ale taky velký profesionál.

Reagovat
pantondavo

Mozna by neco vypustit mel no, treba simulaci a kousani.

A s Ramosem si fakt nemaj co vycitat, lzes si do kapsy.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Ramos není profesionál?

Reagovat
technecium

Suarez je oproti Ramosovi hodný štěně

Reagovat
pantondavo

Reagovat
Malresi

Fakt. Suarez sa vie vyhajpovat až kouše, Ramosovi zasa prepne a a je čistý bezmozek - fauluje súperov s umyslom ich zraniť. De facto je daleko horší kokot Ramos.

Reagovat
Kixi Syhimour

3x

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ironie? Nebo to fakt nevidís, jaká tragedie se z něj stala?

Jaký profesionál k pohledání, když se musíme stále stydět na jeho simulace atd.

Na Barcu už druhou sezónu nemá.

Reagovat
ADM

Tragédia je, čo tu predvádzaš na jeho adresu.

Podľa mňa by sa k nemu mal vyjadriť valloire, on to bude vedieť zhodnotiť správne, pretože hattrick v Clasicu nedal ani CR, a to už niečo znamená

Reagovat
smazaný uživatel

ale nejlépe zhodnotit celkově jeho výkony, ne jenom jeden povedený zápas.

Reagovat
technecium

Po Messim a Arthurovi náš nejvíc nepostradatelný hráč

Reagovat
ADM

Arthur to pekne drtí, a to pravidelne hrá 4 mesiace.

Reagovat
Kixi Syhimour

Alba?

Reagovat
ADM

Za mňa v tejto sezóny v poradí - Messi, Alba, Arthur, Luis a Dembélé. Len neviem či Alba neni za dvoch, on u nás hrá regulerne naplno LB aj LW

Reagovat
pantondavo

Reagovat
abu

Utočník co patří do TOP3. Doufám, že ještě aspon 3 sezony dá :)

Reagovat
smazaný uživatel

3 by byly paráda a aspoň by byl čas najít náhradu. Ale objektivně to vidím na 2 sezóny. Už začíná mít ty herní výkyvy větší a větší. Sám Luis říkal v jednom rozhovoru, že Barcelona už hledá náhradu.

Reagovat
Rssa

Nepostradatelný momentálně, vhodnějšího hrota nyní není. Jeden z nej nákupů.

Reagovat
smazaný uživatel

Útočník je to hodně dobrý. Ale je mi strašně nesympatický a navíc hraje za Barcelonu, kterou nesnáším.

Reagovat
smazaný uživatel

Vypadni.

Reagovat
smazaný uživatel

Zákeřný, simulant a ještě jeden z nejošklivějších fotbalistů na světě

Reagovat
Jordi Alba

Oproti Modričovi je to pořád krasavec.

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele