Limberský a Petržela prodloužili smlouvy s Plzní do roku 2020

06.02.2018, 13:58
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (116)

Přidat komentář
Ferguson6

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Nechápu. Proč u takových hráčů neprodlužují max. po roce. Takhle mi to příjde odměna za zásluhy jen. Do lepšího jim už stejně nezdrhnou, takhle akorát riskují ztrátu výkonnosti a následně že tam budou třeba rok úplně zbytečně v tom týmu.

Reagovat
VP85

asi tomu odpovídá plat

Reagovat
ttopi

Protože toto je většinou požadavek ze strany hráče. Nechtějí být za rok "odejiti". Běžná praxe, nic bych za tím nehledal.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Takže kdyby jim místo toho nabídli smlouvu "jen" do léta 2019 tak myslíš, že by to odmítli? Nemyslím si, naopak ti dva vemou každou nabídku Viktorie a budou prodlužovat dokud Viktorka bude mít zájem. Proto bych jim to prodlužoval klidně po půl roce, alespoň budou o to motivovanější bojovat o další půlrok smlouvy.

Reagovat
Pablos

a jo vlastně mi nedošlo, že by tam byly i na podzim další sezóny

Reagovat
C-M@ster

Proto je Baník tam kde je a Plzeň tam kde je.

Nechovají se k hráčům jako k onuci...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj protože on rozhoduje o smlouvách v Baníku.

Reagovat
C-M@ster

Já vím, že ne... ale podle mě je to hlavně rozdíl mezi Plzní a Spartou

Sparta by je vyhodila jak Siegla s Horváthem.

Plzeň se ke svejm v podstatě legendám chová důstojněji.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo s tím souhlasím.

Reagovat
r.mrazik

tady bych byl opatrny s tim,ze oba dva maji dobrou vykonnost...kdyby ji nemeli,tak uz jsou taky jinde...

vsak petrzela to mel pred nedavnem taky dost nahnuty a byl uz po koule jinde

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

No a kdyby jim to do toho léta 2020 prodlužovali co půlrok a třeba s větším platem než se domluvili teď, tak je to nedůstojné?

Reagovat
smazaný uživatel

viz Kolář s Rajtoralem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

No já bych řekl, že po tomhle zimním přestupáku si především stopeři v našem týmu nemohou moc stěžovat, že by se k nim klub choval špatně, když si jich pod profesionální smlouvou momentálně vydržujem asi 10! A jinak mě stejně nenapadá žádný příklad toho, kdy jsme se k hráči zachovali jako "onuci", možná tak Zápotočný v létě, ale ten už smlouvu stejnak neměl a nikdo jiný ho nechtěl. Naopak hráči podělávaj spíše nás viz Kaša či Holzer, když se sestoupilo.

Reagovat
bobis21

pod Šafarčíkem to nebylo nic zvláštního - Lukeš, Bolf, ...

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

To jo, chval boha, že je ten kretén pryč a dělá teď prý nějakého poradce nějakému ministrovi prý! Jestli je to pravda, tak tvl člověče běž pak někdy zase k volbám!

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl Bolf ještě za Petery?

Reagovat
bobis21

aha, teď se dívám že jo ... což ovšem není o nic lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě. Ani nevím, kdo z těch dvou byl větší zmrd. Třeba Peteru jsem měl hodně rád, líbilo se mi na něm, jak byl komunikativní, dokonce si se mnou vyměnil i několik meilů. Což pro mě jako 15 letého kluka bylo něco.. A taky si nemyslím, že ten Baník chtěl od začátku zruinovat, jen měl velké oči. Ale kdo ví, jak to všechno bylo.

Reagovat
smazaný uživatel

Hovno, bylo mi 17 ale to nic na tom nemění.

Reagovat
bobis21

takhle - on to možná ze začátku nemyslel špatně, ale reálně klub neuvěřitelně rozebral - já s ním tak do léta 2010 neměl problém, ale potom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně

Reagovat
ttopi

Třeba neodmítli, ale třeba by chtěli víc peněz. Pochop, že když se hráčovi chýlí kariera ke konci, chce si ještě vydělat co nejvíce může.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

To je asi jasné, ale má pro Plzeň cenu jim slíbit třeba 8 melounů do léta 2020 než 5 melounů do léta 2019 a případně další 4 do léta 2020 s tím, že v tom roce 2019 se můžou rozhodnout jestli je ten hráč pro ně ještě přínosný? Já bych jako manager volil 2. variantu.

Reagovat
Greny

Kdyz nic maji backup na lavku na dva roky vyresenej

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Ano teď se to tak jeví, ale jednak za rok už nemusí být dobří ani jako backup a taky nevíš co ti začne páchat třeba Limba v kabině až půlrok prosedí na lávce a na jeho místě bude hrát nějaký bažant.

Reagovat
Spalovač šancí

Ono to tak jednoduché není, resp. tvůj návrh je krátkodobě orientovaný. Tým není jenom o Limberským a Petrželovi, ale i ostatních hráčích, současných či budoucích. V jakémkoliv kolektivu je důležitá i loajalita. A pokud ostatní uvidí, jak se "zametá" s legendami, nebudou chtít ti v ideálním věku prodlužovat, resp. jiní do klubu přestupovat.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

první přínosný argument k tématu!

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel ve Spartě býváme svědky fenoménu, kdy legendy svůj ústup ze slávy nezvládají a začínají šéfovat kabině a nejraději by řídili asi celý klub. A taky vědí, jestli je trenér ten správný.

Loajalita je úžasná věc. Ale ne každý to v sobě má. A jak je to v Plzni? Když tam nebyl milovaný Vrba, tak to trenéři taky dostávali sežrat.

Idealizmus tedy raději stranou

Reagovat
verv

Reagovat
Pablos

na tom něco je

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Tak tak to je přesně ta druhá strana mince, o které se tady snažím všechny přesvědčit, že to nemusí dopadnout, tak jak se sám Limba s Petželou dušují, že odvedou maximum.

Reagovat
Spalovač šancí

A) Odvádění maximálního výkonu se dá vyřešit nastavením výkonnostních kontrol (např. počtem odehraných zápasů).

B) Sice je kolektivní sport specifický, ale pořád platí, že o složení týmu rozhoduje šéf. Jestliže nedokáže management klubu usměrnit starší hvězdy, nevyřeší problém žádný typ smlouvy.

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
Pablos

tak chtěj je na příští celou sezónu ještě ...asi tomu i v pohodě rozumím, i kdyby ta ztráta výkonu byla tak furt je lepší si je nechat do konce sezóny než do půlky

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Maj smlouvu do léta 2020, to je i na přespříští sezónu a dle mě už zbytečný kontrakt takhle dopředu.

Reagovat
Pablos

jj už vím

Reagovat
smazaný uživatel

Miluju dementy co hledaji ve vsem senzaci a duvod byt pohorsen. Hadas se tu o pul roku vole, uklidni se.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Jednak se nehádám, ale debatuji. A jednak zase já "miluju" dementy co si myslí, že umí počítat ale předvedou totální opak! Jak jsem uvedl, tak v mém světě bych jim to prodlužoval co půl rok. Nyní dostali smlouvu která vyprší za 2,5 roku!

Reagovat
smazaný uživatel

dyť jen napohodu diskutuje

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Greny

A co kdyz je to proto aby v lete odesli nekam za Vuchem a klubfostal vic

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Jako myslíš, že tito 2 jsou ještě prodejní? Max za láhev rumu. Jediný náklad na takové hráče už je jen jejich plat. V rámci přestupů chodí zadarmo či za symbolickou částku.

Reagovat
smazaný uživatel

A co je za problem na smlouvach za zasluhy?

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Tak ono to má 2 stránky, může to být motivace, jak se ti 2 sami dušujou, že odvedou maximum, ale může taky nastat uspokojení z toho, že víš že kariéru už máš prodlouženou o 2 roky a že pak třeba skončíš, tak proč se předřít, když už máš jistotu 2 ročních platů na konec kariéry?

Reagovat
smazaný uživatel

Tihle dva uz nemusi do konce kariery kopnout do balonu a budou u nas za bohy a vydelali nam takovy prachy, ze tohle jsou ubohy drobacky.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Každej z nich bude brát okolo 5 melounů ročně si myslím, takže drobáčky.... dejme tomu no. A co když nastane takový případ:

říjen 2018: Limberský vypadl ze sestavy z výkonnostních důvodů a na jeho místě začal hrát 23 letý slovinec.

Leden 2019: Limberský odmítl hostování v Bohemce a chce ukončit kariéru v Plzni

Květen 2019: Limberský se popral se slovincem na tréninku kterého předtím surově zajel.

Září 2019: Limberský odmítl nabídku na volný přestup z Teplic z důvodu nízkého platu.

říjen 2019: Limberský vyřazen z kádru Viktorie a připravuje se s rezervou

Leden 2020: Limberský odmítl dohodu o rozvázání smlouvy

Červenec 2020: Limberský končí kariéru

Reagovat
smazaný uživatel

Je sice pravda, že není zrovna inteligentně nadaný, ale myslím, že by mu to dali i hráči v klubu pěkně sežrat

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

No fajně, takže nejenom, že třeba zraní svého konkurenta, ale ještě k tomu rozesere celou kabinu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to nastane a co?

Uvedom si, ze tihle hraci pritahli do Plzne miliardu korun. Tak nejakych 5 mega za sezonu je proste smesna castka.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

No tak já bych jako fanoušek asi nebyl šťastný kdyby v kabině mého oblíbeného týmu byly ať už jakékoliv rozbroje. Obvzlášť Viktorka se dušuje výbornou kabinou vždy. Prachy nějaké vydělali a netvrdím, že peníze jsou hlavní faktor, ale kdyby oba měli smlouvu do 2019, ušetřeno cca 10 melounů a za to už v Česku přetáhneš ty nejlepší talenty třeba.

Reagovat
j_mrazik

Ale tam ty rozbroje nejsou, to ty si je tam vymýšlíš.

Reagovat
Pablos

to už je úlet obhajovat svůj názor fiktivním příběhem.. to se na mě nezlob v poho já proti tvému názoru tomu prvotnímu třeba nic úplně nemám.. je to prostě tvůj názor.. ale ty už ho vnucuješ moc na sílu

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Tak já se jen celou dobu snažím poukázat na druhou stranu mince, samozřejmě, že ten můj příběh je sci-fi teď.

Moje pointa celou dobu je, že kdyby to dělali stylem, který se tu snažím naznačit, tak je nějaké takové sci-fi předem naprosto vyloučeno a nemusí se to tu vůbec řešit. Takhle je to prostě jedna z možných varianta všeci si tady naopak malujou, jak ti kluci budou táhnout Viktorku až do toho léta 2020 a odejdou jak králové na vrcholu, což je dle mě stejná utopie.

Reagovat
Pablos

jasný a mě zase spíš šlo o to, že tvůj názor beru, je to tvůj názor... ale tím, že si ho tu takhle budeš fiktivně obhajovat asi spíš tomu škodí a víc lidem bude tvůj názor protivnější než, aby vyvolával zamyšlení. Ale je to tvá věc.. já říkám jen svůj pohled

Reagovat
risk je zisk

To je jak od fabce, ale milionrakt lepsi .

Reagovat
salami

Klidně se mohlo stát, že přijde Jablonec, Zlín, Boleslav nebo někdo úplně jinej a nabídne jim prodloužení o ty 2 roky a těm hráčům se to vyplatí víc, než si dát jenom rok ve Viktorce a pak riskovat, že už je nikdo chtít nebude.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

To se skutečně stát mohlo. Mě však zní pravděpodobněji, že by přesto dali přednost Viktorce, která má sportovní ambice trochu někde jinde momentálně a pokud budou hrát a né jen leštit lávku, tak nedají přednost Jablonci nebo Liberci i když jim nabídnou třeba o 2 roky delší smlouvu. Na jejich místě bych počítal s tím, že do takových týmů se na nějakou chvíli dostanu i po tom co mě už Viktorka nebude chtít.

Reagovat
Spalovač šancí
Reagovat
smazaný uživatel

brr

Reagovat
mayday

Vysokoškoláci to zrovna nejsou, ale tak co, do balónu kopnout umí

Reagovat
fabec1222

Limba umí psát?

Reagovat
smazaný uživatel

Nakreslil volant.

Reagovat
Fodbalysta

otiskl žalud (čti mozek)

Reagovat
ttopi

Pro tebe pan David Limberský.

Reagovat
Zdechlina

Ty voleeee

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dinss

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Parada

Reagovat
verv

"Máme nejlepší fanoušky"

Reagovat
Spalovač šancí

máte

Reagovat
verv

to neříkám, ale rozhodně je nemá ani Plzeň

Reagovat
risk je zisk

Tady jde opravdu videt rozdil mezi Spartou, Slavii a prave Plzni. Sparta je bohuzel tam kde je, diky vedeni. Delaji ze sebe opravdu sasky, kazdou sezonu zkousi neco noveho a neprinasi to

vubec zadny uspech, koncepce je uplne k hovnu a ani se nedivim, ze se spousta prestupu nepovede, kdyz jim u podpisu naslibuji hory doly a pak stejne s nemi vyjebaji. Slavie je na tom podobne, ale v posledni dobe maji dobre prestupy (cti chytre). Snad se tam Trpisovsky a Nezmar chyti. Moc jim to preju.

Jenze Plzen je na tom opravdu nejlepe, svych hracu si ceni, nedela jim problem, ze maji 33-34 let a dat jim smlouvu na dalsi 2 roky.

Oni z tech hracu vytezili jejich maximum a urcite zustanou i po konci kariery a v klubu. Chovaji se k nim opravdu skvele a ikdyz je Plzen uz obrovsky klub, porad vypadaji jako obrovska rodina, staci si vzpomenout, jak se zachovali k Cisovskemu a ted prave k Barankovi. Smekam klobouk.

Reagovat
Drumassacre

Limba bude dělat řidiče po konci kariéry v klubu ?

Reagovat
Mönchengladbach

Jak se zachovali k Cisovskemu a ted prave k Barankovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako by se zachoval každej klub.

Reagovat
Lof

Reagovat
Bex5

u Cisovskyho si tim prave nejsem jistej ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo no, třeba socani Grosse na svejch akcích takhle nevystavovali.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bex5

ale socani mu asi neposilali plat po jeho odchodu?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, protože dostal tu nemoc asi 8 let po svým odchodu.

Reagovat
KingMaster13

Řekni mi konkrétně co dělá Slávie hůř než Plzeň? Hráči jako Vlček, Vaniak, Hubáček a Šmicer u nás zůstali téměř do konce kariéry, měli důstojné rozlučky a buď s klubem mají jen ty nejlepší vztahy a nebo zde i dokonce pracují po konci kariéry. Necida se Suchošem budou mít to samý, Škoďák už tu taky do konce kariéry zůstane. Souhlasím s tím, že naše koncepce není nejlepší a Plzeň má samozřejmě lepší. Minimálně ale co se týká úcty k ikonám tak nás ke Spartě prostě nemůžeš házet, tam jsme úplně někde jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Pravda, ale to už je nějaký ten rok zpátky. Mluvím o nové Slavii. Každopádně v minulosti jste se chovali pěkně.

Reagovat
KingMaster13

Tak nová Slavia je tu 2 roky, takže ještě nemůžeme vědět, nicméně to, že své legendy mají místo na chodníku slávy, mají obrovské plakáty před Edenem nebo jsou zařazeni do 11 desetiletí považuju za to, že furt se k nim chováme s úctou

Reagovat
mayday

Tak jde i o to, že i v těch 34 letech mají furt slušnou výkonnost.

Reagovat
Uwe háže buly

Se podivej, Lafata u nás bude pomalu do 37, Řepkovi se prodlužovalo taky snad do 38, Blažek ani nemluvim.. akorát se to těm hráčům ke konci už totálně převekslovalo v palici, což muže nastat i u těhlech dvou.

Reagovat
KingMaster13

No ale pak jste Řepku vyrazili jako největšího vyvrhela, Lafata taky těžko říct jestli bude mít důstojnou rozlučku.

Reagovat
Uwe háže buly

No, však to je tim, že všichni už zbytečně přesluhovali, tak jako budou Petržela s Limberským.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono Plzni nic nechybělo a nechybí, když je tam Vrba. Vyhrávají na české půdě, vyhrávají v Evropě, vydělávají a kádr doplňují a drží si tu svou kostru.

Reagovat
Kostomlat

panáka na to!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
andrew96

Reagovat
Euphael

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
mayday

A ještě koláče někde v klubu a je to!

Reagovat
smazaný uživatel

sakra, a já myslel, že přivedou kamaráda k Ivanschitzovi v podobě Janka

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, mohli by. Ale přes Vrbu by to neprošlo. Mě ale napadlo před půlrokem, že Sparta mohla vzít na desítku Ivanschitze. Děti má ve škole v Praze, do Bohemky se mu nechtělo, ale Spartu by tenkrát bral. A Sparta na tom mohla být líp teď - i Jankovi by se třeba víc dařilo...

Reagovat
Kang & Kodos

určitě lepší zkusit jeho, než tam točit Lafatu s Frýdkem

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
db18

Petržela u nás bude hrát i po smrti...

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Když na to bude mít, tak proč ne...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele