Liberec si v předkole Ligy mistrů zahraje se Šachťorem Karaganda

25.06.2012, 13:18
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (209)

Přidat komentář
madridcan

Súperom MŠK Žilina v druhom predkole Ligy Majstrov sa stalo izraelské mužstvo Hapoel Ironi Kiryat Shmona F.C. Prvý zápas sa odohrá doma.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Žilina neměla moc štestí,dostala asi nejtěžšího soupeře,bude to mít pekelně těžký....

Reagovat
smazaný uživatel

kurňa to bude ťažké

Reagovat
smazaný uživatel

Zilina konci..

Reagovat
KingMaster13

Žilina koukám to odsrala ještě víc jak Liberec Tady bych se ani nedivil kdyby vypadla Ale zase alespoń mají parádní výlet do Izraele

Reagovat
Bex5

Ze studií můžu potvrdit, že Izrael je moc pěkný místo na výlet

Třeba něco uhrajou, nicméně vítěze izraelský ligy - to je víc na hov-o než nějaký kazašský jurtaře.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

kruteeeeeee

Reagovat
nani92

ťažké? to čo chcú potom robiť v LM, ak takýto súper by mal byť problém

Reagovat
smazaný uživatel

izrealci maju lepsiu ligu nez my....to je na 100% iste...ci si myslis ze Zilina je lepsia ako Izrealsky majster?

Reagovat
nani92

nemyslím,ale tak ked chcú hrať najlepšiu súťaž sveta,kde budú oveľa lepšie týmy, tak izraelský majster by sa mal poraziť

Reagovat
smazaný uživatel

..suhlasim, ak maju nejake ambicie, tak majster Izraela sa musi porazit, to ale neznamena, ze cez nich postupia, skor si myslim, ze nie..

Reagovat
smazaný uživatel

ja nehovorim zeby ZA nemala ich porazit....len su neni taky slaby ako dalsi mozni superi.....treba mat respekt pred nimi.....Izreal ma kvalitnejsiu sutaz nez my a vyhrali tam s prehladom a naskokom pred lepsimi resp. znamejsimi mancaftami

Reagovat
nani92

Reagovat
smazaný uživatel

No.....ten klub má rozpočet 3-4 miliony euro a hrajou v něm skoro samí izraelci,finančně se nemůže rovnat s celky z Haify nebo Tel Avivu........o tom klubu je jeden velmi zajímavej článek na uefa.com,na zápasy tam chodí nak 2-3 tisíce lidí,stadion maj malinek a jsou blizoučko Libanonu....

Reagovat
smazaný uživatel

cool story bro, say it again

Reagovat
smazaný uživatel

Ako je mozne, ze Izraelsky majster hra 2.predkolo a este je k tomu nenasadeny?

Reagovat
PJ

Proč by nehrál druhý předkolo, když ho hraje třeba českej a slovenskej? A nenasazenej je proto, že je v pohárech nikdy nehrál a má nízkej koeficient.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha jasne, to som si neuvedomil. Ale moja otazka bola preto, ze Izraelske muzstva dosiahli za poslednych 10 rokov urcite viac ako nase. Ale uz chapem, je to maly klub s nizkym koeficientom. Dikes

Reagovat
PJ

Mistři zemí od 16. místa dál v tabulce koeficientů začínaji ve druhym (nebo prvnim) předkole. Izrael byl 17., takže začíná ve druhym. Přímo do třetího jsou nasazený jen mistři zemí na 13.-15. místě, což bylo Skotsko, Rumunsko a Belgie. Viz tabulka koeficientů na konci sezóny 10/11 - http://www.eurofotbal.cz/clanky/evropske-koeficienty-po-poharovem-tydnu-15-150282/.

Reagovat
smazaný uživatel

dikes

Reagovat
HullCity

Postup...

Reagovat
smazaný uživatel

to by měli zvládnout v pohodě

Reagovat
smazaný uživatel

Prijemna cesta,to je skoro az v Cine

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nechci nic říkat, ale docela tšžkej soupeř..nehledě na to, že Karagandy poslední 2 roky v EL nehráli vubec špatně... a pokud si dobře pamatuji, tak liberec pár roků dozadu s němi v pohárech vypadl...no každopadně nic jasného , jak se tu bude psat...

Reagovat
Kily

přímo s tímhle klubem ne, tehdy to byl Tobol Kostanaj

Reagovat
smazaný uživatel

jojo už sena to dívám

Reagovat
smazaný uživatel

Только Динамо только победа!!!

Reagovat
KingMaster13

Taky se docela bojim Kazachstán nemá vůbec špatnou ligu a Karaganda už nějakej ten rok hraje poháry a zkušenosti mít budou No pořádně se hoši Liberečtí zapotí

Reagovat
smazaný uživatel

nesmysl. Kazaši nejsou soupeřem.

Reagovat
božský John

Mají špatnou ligu, nemaj vůbec žádný výsledky a loni vypadli s Irama, stačí ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Za to Liberec vypadl s Tobolem a pak promarnili kontumační výsledek Stačí?

Reagovat
božský John

Aha, vypadl s nima někde před 6ti rokama nebo kdy a ta Bukurešt je taky 3 roky zpátky. Česká liga je úplně někde jinde než kazachstánská pralesní, co je na nějakym 40. místě...

Reagovat
KingMaster13

Jako jo, ale Karaganda se pravidelně dostává do 4.předkola EL a tam nehrajou špatné týmy Navíc Liberec už jednou ukázal že je s takovým soupeřem schopný vypadnout Nebude to lehké ale budu věřit Liberci že se poučil a přinese body do koeficientu ale tohle mě v hlavě bude strašit ještě dlouho

Reagovat
PJ

Karaganda v Evropě:

06/07 - Intertoto - vypadla v prvnim kole s Minskem

08/09 - UEFA - vypadla v prvnim předkole s Debrecenem

10/11 - EL - vypadla v prvnim předkole s Chorzowem

11/12 - EL - postoupila přes Koper, vypadla ve druhym předkole se St.Pat's

Reagovat
KingMaster13

Dobře přesvěčil jsi mě ale mám pocit že tam 2x byli. A teď jak jsem si to po sobě přečetl tak někoho by mohlo zmást jak jsem napsa: dlouho stračit v hlavě-tím je myšlen jak Liberec vyřadil Tobol

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší než Razgrad,ty Izraelci nebo to Molde,ale zase šlo dostat i o dost schůdnější soupeře :) každopádně vypadnutí bude ostudou a jestli chce Libe něco v evropě ukázat tak takovejhle tým musí porazit,jo jinak mě už dost iritujou kecy o tom že ty Kazašský týmy maj 5krát vyšší rozpočet než Sparta,je to fakt vtipný,stačí si projet soupisku tohohle týmu,žádný jihoameričané nebo portugalci,jenom kazaši a náký bosnani,který ale rozhodně neberou naky závratný platy :)

Reagovat
rufus

aby z toho nebyl druhý Tobol Kostanaj..

Reagovat
Y.N.W.A

hlavní, že nemaj Molde ... jinak kvalita celkem stejná.... ale na kokos ta cesta, no

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim,ze tyhle souperi typu Molde jsou prijemnejsi nez tymy,ktery musis teprv po losu hledat na mape,nesezenes o nich prakticky zadny informace,prodelas na ceste tam,na domaci zapas ti prijde 2000 lidi...

Reagovat
Y.N.W.A

to jo, na tom taky něco je... každopádně je musej vyřadit a těšit se na lepší soupeře

Reagovat
Puskas

Co jsou zač, než je tu svorně odpeíšeme?

Reagovat
Y.N.W.A

loni vyhráli titul, ale vypadá to, že z kádru odejde hodně klíčovejch hráčů... obecně se jim moc šancí nedává a v pohárech jsou známí i tím, že kontumační výhru 0:3 dokázali doma prošustrovat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

prošustrovat kontumační výhru umí i slovan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

on chce slyšet o těch Kazaších, ne o Liberci

Reagovat
forma

YOU DON'T SAY !

Reagovat
soukup

měl sem slabší chvilku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Error

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
forma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Y.N.W.A

ne tak... v Evropě hráli 2006 Intertoto - vypadli hned s Minskem;

2008 hráli předkolo poháru UEFA - vypadli hned s Debrecenem;

2010 hráli předkolo EL - vypadli hned s Ruchem Chorzow;

2011 (loni) předkolo EL - dokázali poprvé někoho vyřadit - Koper v prvním předkole, pak padli s St. Patrick´s

na soupisce většinou Kazaši, nějaký Bosňan a v záloze nějaký Kolumbijec

Reagovat
Puskas

hm, dík, tak to vypadá na postup

Reagovat
smazaný uživatel

díky za info. Tak jestli se tady těch týpků někdo bojí, tak je to velkej posera....

Reagovat
j_mrazik

Ta soupiska jsou jako dodavatel a distributoři drog.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl bych strašně rád, kdyby měl český fotbal v nové sezoně opět zastoupení v evropských pohárech, jenže... být v předkole Plzeň nebo Sparta, tak tomu aji docela věřím, že se to opět povede (přeci jen s tím mají už nějaké zkušenosti), ale u Liberece tomu moc nevěřím. Kéž by mě překvapili a do LM se podívali, i když je čeká ještě hodně těžká cesta.

Reagovat
j_mrazik

Plzeň měla před postupem do LM obrovské zkušenosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Plzni byl lauf, ligu hrali zkušeně ne tak priposrane jak Slovan kterej kdyz prijel tezsi souper ( Sparta ci Plzen ) tak najednou nevedeli co hrat... No ale verit jim budu ale procenta nevidim lep nez na 55 proti 45 pro Liberec...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale měla schopný a nadějný tým - to se o Liberci říct neda.

Reagovat
smazaný uživatel

heh žilina dostala nejtěžšího možnýho soupeře.

Reagovat
smazaný uživatel

Bud rád

Reagovat
smazaný uživatel

to je hodne bídný bat se nejakej lemtaku cinskej, proc to predkolo jdou teda vubec hrat?

Reagovat
smazaný uživatel

izrael není v číně

Reagovat
Y.N.W.A

jj, ještě tam bylo to Molde, který taky pěkně posiluje, ale Kiryat Shmona taky těžkej... těžkej

Reagovat
forma

Borat jim vykope postup

Reagovat
smazaný uživatel

Musi postoupit. At uz by dostali kohokoliv,tak by byl Liberec jasnej favorit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ačkoliv kazašskej fotbal absolutně neznám, tak pokud má Liberec nějaký ambice tak si na nich musí smlsnout jak na belgický pralince - nevěřím tomu, že jsou silnější než třeba Pjunik Jerevan, kterýmu sme loni pěkně naložili. Od Liberce takovou suverenitu v tomhle předkole nečekám, ale výhra musí být

Reagovat
smazaný uživatel

RAZGRAD - DINAMO ZAGREB

Reagovat
naheCZ

Je to tu zase opět se tady budě psát, jak to bude mít Liberec velice obtížné....stejně jako minulej rok s Plzní a nakonec to dopadne taky stejně ne? Liberec přejede už v 1. zápase svého soupeře 4:0 a bude vymalováno

Reagovat
smazaný uživatel

At uz vypisou kurzy a okamzite tam posilam vypadnuti Liberce a Ziliny...

Reagovat
smazaný uživatel

A nechceš ty prachy poslat radši mně?

Reagovat
RealC.F.

Šachťor Karaganda.........................................................to nepotřebuje další komentář

Reagovat
smazaný uživatel

Je neskutečný jak se jak my tak slovaci boji nejakejch priposranejch tymu buh vi odkud... Co potom chteji delat v lize mistru pane boze.... ! Kur*a snad nejaky kazasi a izraelci nebudou takovej problem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zatim odesel Liberci jen Gebre Selassie a nahradi ho asi Kusnir, takze zatim nejak neoslabujou, snad postoupi.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak zrovna tohle si myslim ze adekvatni nahrada neni.... Theo jim bude hodne chybet, a pochybuju ze sklenenej Kusnir no nahradi

Reagovat
smazaný uživatel

Kusnir ma bejt stejne doobrej jako Gebre ? To je hodne citelny oslabeni,toho nahradit nedokazou...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslim si, ze je Kusnir na urovni Gebreho, vim, ze jsem GS TOP na ligu, ale Kusnir neni zadny traged, takze to misto zaplni nejspis dobre. Navic Liberec zatim nikoho neprodal ani Breznanika ani Bosancice.

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem sice liberec asi 2x letos, páč na naší ligu nekoukám, ale snad je ani neprodaj. Doufám, že ten trend co byl dřív(vyhrát ligu, dostat se do pohárů=rozprodat tým a nepřivést adekvátní náhradu) už skončil.

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu moc neverim, nase tymy zijou z prestupu hracu. Takovy Paclik Z Plzne nekolikrat rikal jak jsou na tom financne dobre a stejne jim odesel Jiracek s Pilarem a to jeste treba neni konec.

Necetl jsem zatim ale moc o zajemcich o hracich Liberce, tak tezko rict. Jen nejaka zminka ve Sportu, ze by se Breznanik nebranil Machackale.

Reagovat
PJ

Jiráček s Pilařem ale neodešli proto, že by Plzeň potřebovala peníze z přestupu (nehledě na to, že odchod Pilaře nemohla ovlivnit).

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim, oba dva chteli odejit do zahranici. JIracek mel jednu z poslednich moznosti a Pilar taky prerostl ligu.

Reagovat
j_mrazik

Sparta tehdy taky hlásila, že je na tom dobře, a pak prodala Rosickýho.

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak ja se do Plzne nenavazim, jen rikam, ze nasi hraci budou z ligy stale odchazet tak ci tak.

Reagovat
j_mrazik

Ok. A navíc bych Plzeň i pochválil za to, jak si vždycky ještě připraví adekvátní náhradu.

Reagovat
smazaný uživatel

jen abys to nezakřik

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo tam vlastne prisel? Hanousek, Wagner a Misun. Kvalitni mladi kluci no. Ja doufam ale, ze trochu oslabi oproti poslednim rokum

Reagovat
HunterRomario

Jaký mistr? V sezoně 2011 byli v lize třetí, tak nevím...

Reagovat
PJ

Třetí byli po základní části, pak se hrála nadstavba o titul...

Reagovat
HunterRomario

Tak to byla základní část, sérii o titul fakt vyhráli...

Reagovat
smazaný uživatel

jenže liga se pak rozdělí na dvě. skupina o titul a skupina o záchranu. Dopln si mezery ve vědomostech.

Reagovat
božský John

Reagovat
smazaný uživatel

ty voe typek bude nekoho poucovat o vedomostech, kam ten svet speje......

Reagovat
Y.N.W.A

přesně, formát kazachstánský nejvyšší soutěže zná každej týpek už na základce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cubinho

Reagovat
božský John

Jak to tady (hlavně na začátku) čtu, tak mi to připomíná hodně lonskej rok, kdy se tu vyrojilo iks rádoby chytrejch komentářů o tom, že Jerevan vlastně není špatný mužstvo a že to bude mít Plzeň těžký...Slovan postoupí, hladce

Reagovat
Bex5

souhlas .... v tomhle kole si Slovan poradí. Ve třetí kvalifikaci to bude jiný, no. O dost jiný.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde vám spustit ten los EL na uefa.com?

Reagovat
smazaný uživatel

*Jde

Reagovat
Kily

ne

Reagovat
smazaný uživatel

nejde

Reagovat
kilobyte

je zajímavý že kdyby takovýho soupeře dostala sparta tak by každej psal jak je musí porazit ale když je dostane slovan tak hned všichni že to je silnej soupeř

Reagovat
smazaný uživatel

Liberec musí postoupit přes takovýho soupeře.

Reagovat
smazaný uživatel

Těžší to bude možná u nich, ale doma je musí přejet.

Reagovat
Kily

jejich repre nebo nějakému klubu v evropských pohárech se doma i daří soupeře zaskočit, ale celkově by tady nemělo být o čem

Reagovat
hefy

Tam hrál Pacanda, ne?

Reagovat
hefy

Příště budu číst článek dřív, než budu psát.

Reagovat
REPLIKATOR

Tak to je konec...pro Kazachy

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby tam byla sprta, tak bych věřil, že postoupí, ale takto ne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Y.N.W.A

přesně, já to říkám furt... třeba když hráli s Vasluí, nebyl pochyb o tom, jak to dopadne

Reagovat
REPLIKATOR

Jo no, smůla pro Kazachy.

Reagovat
smazaný uživatel

Dá se už někde najít kompletní los obou předkol?

Reagovat
smazaný uživatel

nejspíš na uefa

Reagovat
Ronaldo.com

nechci urážet ten tým ale pro Liberec by to neměl být velkej problém!!!Jinak jim ale moc nevěřím že to dotáhnou až do LM!!Každopádně Plzen a sparta by se měli do EL snad probojovat!!

Reagovat
smazaný uživatel

to si ted kazaši říkaj taky, že by to neměl bejt problém

Reagovat
Ronaldo.com

no at si klidně říkají :D rozhodne to jakej bude mít liberec kádr jestli udrží zbytek týmu a ještě trošku posilní tak by mohli dojít daleko

Reagovat
smazaný uživatel

A evropska liga se losuje taky dneska?

Reagovat
smazaný uživatel

Tým, který chce hrát Ligu Mistrů, si mu sí s takovými mančafty vytřít prdel. Ve druhém předkole by vůbec neměli přemýšlet o tom, koho dostanou, ale mají jen čekat na to, koho dostanou, a pak je rozdrtit, jinak nemají v LM co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

To nebudou žádní nazdárci, i když je hodně lidí bude podceňovat, jako celou východní Evropu. Liberec se hodně zapotí.

Reagovat
Bex5

Hraje za Izrael ještě Zohan? Jestli jo, Žilina asi končí ..... :-)

Reagovat
numeromis

100. Pro základní skupinu LM

Reagovat
smazaný uživatel

Predevsim Kazachstan nema co delat v UEFE takze doufam ze je alespon Liberec vyklepne , nicmene lehky to urcite nebude predvsim ta zmena podneni a dlouhy cestovani.

Reagovat
smazaný uživatel

ti Izrael taky ne, vlastně žilina i liberec chytli asijský týmy

Reagovat
KingMaster13

Hodně kvalitní názor se vším souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem nikdy nepochopil, proc v evropske repre kvalifikaci, ale i v LM a EL hraji kluby z Azerbajdzanu, Kazachstanu, Izraele...a mozna jsem jeste na nekoho zapomnel. Nikdy se mi nedostalo vysvetleni.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Izrael je tu predevsim proto ze v Arabskych zemich by prakticky nemohl hrat a hracum by hrozilo nebezpeci , ale prave tymy jako Kazachstan nechapu vubec ty k tomu nemaj ani ten politickej duvod.

Reagovat
smazaný uživatel

nj, ale co je evropě kua po tom, jaký má izrael politický problémy

Reagovat
soukup

Evropě po tom očividně něco je a že nějakýmu zorzovi ne asi moc lidi, z těch co o tom rozhodujou netrápí

Reagovat
smazaný uživatel

gruzie, arménie, turecko, taky to nechápu, je to naprostá vypatlanost

Reagovat
frankiefcb

nené z hlediska geopolitického do Evropy tyto státy plus Izrael patří. i když ten Ázerbajdžán je diskutabilní. Jinak tyto výjimky jsou i v Americe (v Conmebolu není Surinam s Guynama) a Austrálie je v Asii.

Reagovat
smazaný uživatel

viděls někdy mapu světa? israel je v asii, nějaký další hlediska mě nezajímají. židi do evropy nepatří

Reagovat
frankiefcb

hmmm studuju geografii vole. Myslíš, že jsem neviděl mapu světa . Židovská kultura je spjatá s křesťanstvím tudíž s Evropou. Mluvím o geopolitických hlediscích a vůbec nendělá problém, že Izrael hraje evropskou kvalifikaci.

Reagovat
smazaný uživatel

já vim, o čem mluvíš a říkám, že tyhle tvoje hlediska považuju za irelevantní... to by potom měly hrát euro i USA a Kanada v tom případě

Reagovat
frankiefcb

No kdyby to schválila UEFA, tak mohli. ale oni nechtějí. Chtějí to pouze ty národy, co se cítí více Evropany než asijci.

Reagovat
PJ

jojo, a co teprve takovej Kypr, ten je skoro u břehů Izraele, nebo Malta, ta je skoro v Africe, pak taky Island by měl hrát kvalifikaci s Grónskem a ne se cpát do Evropy, a Rusku bych zakázal posílat do pohárů týmy který jsou za Uralem

Reagovat
frankiefcb

I když doteď nechápu, co brání tomu, aby Grónsko hrálu kvaldu FIFA? Jsou na tom stejně jako Faery, ale ty můžou. To mi docela hlava nebere proč nemůže hrát ještě i Gibraltar, Reúnion a ještě by se něco určo našlo.

Reagovat
PJ

To nevim, jaký jsou podmínky členství ve FIFA/UEFA, proč je nesplňujou..

Reagovat
cubinho

Nejspíš nemají zájem, protože třeba takové Grónsko má vlastní reprezentaci v házené a dokonce se zúčastnili několika MS.

Reagovat
PJ

http://en.wikipedia.org/wiki/Greenland_national_football_team - zřejmě nemaji nebo neměli ani jedno odpovídající hřiště...

Reagovat
smazaný uživatel

Isle of Man

Reagovat
Talker

kluci nenavážejte se do Azerbaijanu a buďte rádi, že máte třeba šanci procestovat cizí zemi a případně za mnou skočit na návštěvu, kdyby byl náhodou los příznivý a jel by k nám i nějaký český tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Co delas v Azerbajdzanu?

Reagovat
Talker

Zatím nic, odlítám za 2 týdny

Reagovat
Trand

Taky bych rád jel.

Reagovat
smazaný uživatel

A Turecko taky ne vid?

Reagovat
Špilmachr

Tady je tolik posr..... kecu že se za chvilku budem muset bát svych vlastnich stínu Libe Libe Liberec!!!

Reagovat
smazaný uživatel

A libejte na prdele!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ideální los. Liberec má dvě výhry v kapse. Snad se vydaří i los v EL. Hlavně aby se Plzen a Bolka vyhnuli Senici, Osijeku a Jagodině.

Reagovat
smazaný uživatel

Cokoliv...bude výjezd ve 4 lidech.

Reagovat
cubinho

Senica má dost našlapaný kádr (na úroveň slovenské ale i české ligy).

Reagovat
smazaný uživatel

ty fandíš senici nebo proč jako?

Reagovat
smazaný uživatel

1. Senica je nejsilnější možný soupeř

2. Hraje tam Švenger a Frýdek. V zájmu národa je aby Senica šla dál.

Reagovat
soukup

prý v zájmu národa, ty seš šašek...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych Senici chtel dostat...

Reagovat
cubinho

3:0, 2:1

Reagovat
smazaný uživatel

tak zatím jim los přeje

Reagovat
KingMaster13

Jako není to špatný los,mohli dopadnout hůře(Izrael-chudák Žilina ),ale i lépe, mě se např.líbil ten mistr Bulharska nebo něco z Lotyšska apod. Doufám ve 2 výhry snad-doma určitě(chtělo by to tak 3:0) a u nich to vidim tak na 2:1 snad

Reagovat
smazaný uživatel

Část Kazachstánu leží v Evropě, proto hrají o LM.

Reagovat
bakasa

OT: Barton pokuta 500000 liber a ztráta kapitánské pásky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu říkám pokuta! Člověk, který má 20tisíc měsíčně, to nevydělá za celý život a pro něj to je kolik.... šest týdnů plat? Zvrhle krásné

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2013/draws/round=2000352/index.html

v tom odkazu mi nefunguje treba nejaky video abych to videl .. nebo se jsete nelosuje?

Reagovat
exse

Mohlo to dopadnout líp i hůř, každopádně pokud nepřejdem přes takovýho soupeře tak tam nemáme co dělat. Rozhodující bude 3. předkolo, takže snad nám bude přát los tam.

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně někdo kdo z tech smejdu nema strach a rekne to naplnou hubu

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo z nich jako ma strach? Kdyby se Liberec bal takovyho tymu,tak v tej kvalifikaci nema co delat...

Reagovat
smazaný uživatel

vy co tu davate vzdialenost do kazachstanu tak lech poznan chytil zetysu taldykorgan tim ktory je na hraniciach s cinou a lech pocestuje 5667 km....

sakra,zly los pre slask slask kludne moze vypadnut uz teraz a polsku moc nepomoze zilina dostala tiez solidne nalozeno ale tam je to podla mna mierny favorit zilina

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Lech sem teď četl, solidní výjezd pro ně to bude...Btw, Slask by měl postoupit, Černohorská liga je kvalitou úplně někde v piči narozdíl od Polské...

Reagovat
smazaný uživatel

nj ale slasku hrozi ze pride o 3/4 obrany....a bez obrany ktora im dost mozna ten titul uhrala su nahrany,prvy zapas sa hra v ciernej hore,bohvie ak na tom bude slask,tieto ligy ako prave ciernohorske zacinaju myslim dost skoro narozdiel od polskej...favorit je slask ale moze kludne aj vypadnut

Reagovat
smazaný uživatel

začínají dřív a Slasku mohou odejít hráči ale i ti nově příchozí budou nejspíš daleko lepší než hráči Podgorici. Jedinný, z čeho bych měl obavy, tak z prostředí tohoto balkánského týmu, jinak je Slask jasný favorit. A ještě jedna věc, Petera se vrátil k tenisu, chudák holka... http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/125625/tomas-petera-mi-dava-sebevedomi-lici-vitezna-hlavackova.html Petera

Reagovat
smazaný uživatel

no,hraci v polskej lige su v podstate nepredajny a slasku ostava zobrat bud hracov co im skoncila zmluva alebo maju rok do konca zmluvy ci nepredlzili s klubom...trh s hracmi v polsku je maly,jedine priviest kvalitu v podobe cudzincov,ja teda dufam ze postupi

ta hlavackova bola kedysi velky talent alebo len vyhrala nejaky juniorsky grandslam a odvtedy nic?a o peterovi uz nic nepis,nepotrebujem sa nastvat vzdy ked vidim alebo citam jeho meno

Reagovat
smazaný uživatel

nevím, tenis moc nesleduju, zvlášť ženskej, jen vím, že je to hezká blondcka. Petera asi cití peníze z velkých turnajů.

Reagovat
smazaný uživatel

no od nej sa da cakat max 1 ci 2 kolo GS,to moc prachov neslubuje

Reagovat
božský John

Slask má právě že skoro nejjednodušší los, loni měla buducnost hrát s jabloncem a nakonec ani nepostoupila, vypadla s Albáncema, kterým jsme pak dali 2:0, 5:1

Reagovat
smazaný uživatel

slacburk,partizan.limassol.....moj postoj je taky ze ja vseobecne beriem to co je z balkanu za kvalitne a nieco co sa neda podcenit

Reagovat
božský John

Dyt já je nepodcenuju, jenom konstatuju fakt, že to žádný zázraci nejsou. Jinak mají docela malej stadion, tak pro 10-12 tis lidí

Reagovat
smazaný uživatel

tak nemyslis ze ciernej hore ktora ma 600 ci 650 tisic ludi ta kapacita bude stacit? :) v pohode,ja ich za uplnych outsiderov nemam

Reagovat
božský John

Tak ona to vždycky černá hora nebyla žejo, samostatnej stát to je cirka 5-6 let

Reagovat
miguel bain

Miluju tuhle část sezony, po pauze je hlad po fotbalu a navíc je to napínavé jak kšandy

Reagovat
smazaný uživatel

a je v plánu fanouškovskej výjezd do Kazachstánu?

Reagovat
MagpeCZ

1.předkolo bude zajimavé fnadím lucembursku a san marinu i faerským ostrovům :D jedni z nich se musí dostat do LM

Reagovat
smazaný uživatel

Jen bych chtel upozornit na takovomou malou chybicku je rozdil mezi Kazachem a Kazachstancem. Vydeli ste "kazachy" na hokejovem mistrovstvi? Byl tam nejakej Kazach? Nebyl, byli to samy Rusove. A proto Sergej Chižničenko nemuze bejt zadnej Kazach,uz jen proto, ze ma jmeno Sergej to prece musi byt jasny kazdymu zemepisnymu analfabetu

Reagovat
smazaný uživatel

Proč vlastně v LM hrají týmy z Asie ?

Reagovat
smazaný uživatel

1/3 Kazachstanu nachází se v Evropě

Reagovat
madridcan

200 pre MFK Košice

Reagovat
JozkokozleJ

Snad sa nedockas ani jedneho

Reagovat
madridcan

Reagovat
smazaný uživatel

Kam se ztratil Vaduz? Vidim tady všechny ty trpaslíky až na Lichtenštejnsko

Reagovat
PJ

Lichtenštejnsko nemá ligu, takže nemá místo v Lize mistrů. Vaduz pravidelně hraje Evropskou ligu, jako vítěz lichtenštejnskýho poháru, ten ale loni vyhrál Eschen, takže EL hraje on a Vaduz je bez poháru.

Reagovat
smazaný uživatel

jaktoze nevyhral kazasskou ligu Bunjodkor? to jim uz dosel cash nebo co?

Reagovat
partaS

ne, přeřadili je do uzbecký ligy

Reagovat
PJ

Reagovat
Špilmachr

Vůbec se mi nelibi že nehraji ligu mistru Tadžikistan a Turkmenistán!!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele