LFA s pozastavením soutěží nesouhlasí a chce postoj vlády změnit
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
LFA chce s vládou jednat o podmínkách pro zachování tréninku
13.10.2020, 20:48
Tvrdík bere zastavení ligy jako symbolický a ne racionální krok
09.10.2020, 19:57
Pražskou Spartu přerušení soutěží nepříjemně překvapilo
08.10.2020, 19:23
FAČR věří, že přerušení soutěží je jen na dva týdny
08.10.2020, 18:17
LFA nerozumí tomu, proč diváci mohou do divadel a na stadiony ne
30.09.2020, 18:06
Komentáře (258)
Přidat komentářSouhlasím. I já, si asi jako každý trochu zodpovědný člověk, uvědumuju ta šíleně rostoucí čísla nakažených, hospitalizovaných a spol.
ALE
v jakém jiném odvětví jsou lidé tak testováni a chráněni jako vrcholoví fotbalisté. Nechť jim ještě dodají nějaká další omezení, aby nikoho nenakazili, a hlídají jak je dodržují. Ale hraje se venku a fotbalisté jsou izolovaní. Tedy - mělo by se hrát. Bez diváků samozřejmě. Díky zatím aspoň za tu Evropskou ligu.
Proboha,zápasy bez divaků je mnohem menší riziko než nakupy v přeplněných supermarketech.
Tyhle vládní sračky co vykládají každy týden jinak a mění pravidla je opravdu ukázka vládní neschopnosti.
Počet nakažených?Každý rok umřelo na obyčejnou chřipku 1400 lidí a nikdo nic neřešil..
Neschopnost vlády? Vždyť jsou tam všichni koupený už roky... jak tohle ještě někdo dokáže odmítat a pořád si myslet že jsou jen neschopní mě fascinuje.
Přeplněný supermarket je nějaké měřítko?
Tvrdík musí začít jednat. Doufejme, že Babiš zase zahraje "zachránce" a fanouškům fotbal vrátí.
Kdo ? Babiš? Ten je někde zavrenej v protiatomovym krytu ne? Že on něm není slyšet a hlavně podle mě by se mu na to Prymula vysral
Nevysral, ten si bude hlídat kšefty z této pozice hodně dlouho
Taky si myslím, že veškeré problémy na celém světě jsou kvůli Primulovým kšeftům.
jé helé hlupáček
A kdo mu ten kšeft asi dohodil? Někdo úplně jinej než ten co ho dosadil na post ministra zdravotnictví. Náhoda jak sviň, že v tý pplitice vždy s pár měsíčním předstihem vědí do čeho zainvestovat.
Kurva kdyby se mi v životě stávali náhody tak často jak se dějí v politice tak jsem vyhrál už 10x jackpot sportky a mám 90% úspěšnost v sázení na zápasy.
Máš pravdu. Taky jsem za posledních 30 let zjistil, že do politiky chodí (až na vzácné výjimky) lidé, kteří z toho chtějí něco mít. Na druhou stranu se stává velkým problémem mit kamaráda politika (na jakékoliv úrovni). V ten moment nevysvětlíš, jak jsi mohl tu dotaci, či státní zakázku dostat. Schopní lidé (kteří maji své úspěšné firmy) nemají motivaci jít do politiky. Okamžitě by se to obrátilo proti nim. Nicméně každý politik má své známé...
Politiku dělají jen nemekačenka. Dřív aspoň uměli jednat a měli vzdělání a vychování. Dneska to je jen banda retardů, která se ani už nesnaží skrývat že je pro ně politika jen nejvyšší sféra businessu na kterou jsou schopný dosáhnout, protože na pořádnej obchod nemají.
Jediná chyba, která se tu stala je ta, že se ty schopný lidi zavčas nezbavili těch neschopnejch lemplů a že převážně ze svejch dětí vychovali lemply a tihle lemplové teď vládnou a myslí si že jsou v tom nejlepší za existenci bytí a máj všechny vpiče. Neumějí nic a domrdávají to tady neskutečně. Nechce se mi že střední Evropy, vyhovuje mi to tady, ale jestli se tahle situace nejlepší tak budu klidně Gaidžin v Japonsku.
Takze, ty ses ten, co si mysli, ze Prymula vymyslel a rozsiril koronavirus po celym svete, aby mohl prodavat v Cesku orchranny pomucky? Genius
Ty jsi hrozně jednoduchý člověk. Aby se někdo přiživoval na katastrofě, tak jí nemusí vymýšlet. A člověk s minulostí Prymuly, s jeho střetem zájmů, bude vždy nedůvěryhodný.
a jeho dcerka na tom jede taky slušný bomby
Copak dela Karolinka?
Dřív fungovala jako jeho krytí v Biovomedu, teď dělá do výroby dezinfekce.
o tom co delala driv vim :) ale ted jsem pozadu.
Natočila něco?
asi ne, i kdyz divoka na to byla dost
Zmrdals jí kundičku?
Spis jedinej jednoduchej ses tu ty - je totiz super, jak mas hned jasno o mne, o Prymulovi a asi i vsech ostatnich. U me je to z komentare, o Prymulovi jsi to "zjistil" z nejakyho pochybnyho clanku. Gratulace
Umři
Ja o tobe jasno nemam, ale o Prymulovi jo. Mel jsem tu moznost poznat ho osobne, 10 let predtim, nez byl slavnej, a jeden z mejch nejblizsich pribuznejch s nim dlouhodobe ma co docineni pracovne. Zaroven znam (znal jsem) jeho rodinu a vim o nem dost na to, at muzu soudit, co je to za cloveka.
Prymulu zajima predevsim jen a jen Prymula, potazmo jeho rodina. Nebudu tu rozpitvavat deti, ty si to uplne nezaslouzej, ale to, jak se k nim choval, snad natuknout muzu - klasickej ambiciozni otec, kterej se vic nez dobre postara materialne, ale jelikoz je rigidni a ma sam vyssi city zakrnely, jako tata stoji za vylizprdel. Ale ok, takovejch je prece spousta. On to ovsem povysil jeste o level vejs, kdyz nema problem vlastni dite pouzit jako bilyho kone. Jelikoz ma to dite stejne vymytej mozek, vubec neprotestuje, ale kdybych si predstavil, ze jako tata bude muset moje dite kvuli mejm prokazatelne pochybnejm podnikatelskejm aktivitam muset na vyslech na policii, tak se mi dela zle - on tenhle problem nema.
Coz me privadi k jeho podnikatelskejm aktivitam. To, co je na papire, a kvuli cemu ho vysetrovala policie, jde snadno dohledat, a obrazek si kazdej udela sam. Ja k tomu jen pripojim to, jak nalozil s pozici reditele FN HK, kde se za sedm let svyho reditelovani vyskytl priblizne sedmkrat, Po Hegerovi, na kteryho muze mit nazor kazdej jakej chce, ale na FN mu zalezelo, a odvedl tam obrovskej kus prace, tam nastoupil clovek, kterej se od zacatku vubec netajil tim, jak moc je mu to volny, a jedinej jeho "prinos" pro FN byl jeho uber vypicenej projekt cinsky kliniky, kterej si nakonec prosadil ve zmenseny podobe centra pro cinskou medicinu. Centrum je dneska davno zavreny, ale cinsky penize nesmrdej a z investice 300 milionu se urcite neco pro Romana schovat dalo. Neco jako Jarda Tvrdik, ale v horsim provedeni - Slavia aspon hraje pohary a dari se ji sportovne dlouhodobe.
Prymula je velice inteligentni clovek, o tom zadna. Taky je to zmrd, pro kteryho je tohle vsechno ciste jen podpora byznysu, jak dopadne CR s covidem je mu uplne volny, to ti muzu slibit.
https://www.dotyk.cz/magazin/nacisticke-iq-testy-30000922.html
Jak myslíš že je to u něj se zlomyslností?
zajimavy cteni, to si rad prectu
jak je to u nej konkretne se zlomyslnosti si asi rict netroufam, ale pozitivnich moralne-volnich vlastnosti jsem u nej videl minimum, rozhodne ji neni prost
Takže charakterově druhý Babiš.
tak...takovejch lidi neni v politice malo, ne?
Moc jich ale nevyužívá děti jako bílé koně.
To je fakt, to je level zmrdstvi sam pro sebe. Z toho se mi zveda kufr, kdykoli si na to vzpomenu.
Tak urcite...
ty seš hloupej... škoda že ten koroňák není takovej jakej se z něj dělá protože bych byl rád aby lidi jako ty nebyli.
Podle mě se radši stáhnul a zkouší si tím zlým obdobím přijít co nejvíc skrytý, preference mu docela dramaticky poklesly již koncem léta, tak se snaží ztratit co nejméně dalších voličů při téhle pořádné nastupující krizi.
Uprimne receno, co muze Babis v teto situaci delat? Kdyz vystoupil a snazil se narod sjednotit a nalehal na to, aby lidi dodrzovali opatreni, tak si z toho nekteri, kterym to bylo adresovany, delali akorat prdel. Kdyz nevystupuje, tak je to zase problem.
Babis to ted udelal dobre, nechal to proste vscehno na Prymulovi. On s tim realne uz nic neudela a naopak tim, ze nevystupuje, tak aspon mirni svoje odpurce. Ale oni uz si nasli dabla v Prymulovi, kterej "prodava" ochranny pomucky po celym svete
A jestli si nekdo snad mysli, ze by za Fialy nebo Bartose nebyly rousky, tak je naivni imbecil.
Kdo někdy tvrdil že by nebyly roušky? Chápeš že problém je právě v tom že vláda na jednu stranu říká že opatření potřebují nějaké 2 týdny aby se projevily ale mění je každých pár dní? Nebo že ve středu řeknou jednu věc a ve čtvrtek dělají přesný opak? Že vyhlásí opatření od nějakého dne a ještě než ten den nastane tak je změní? A k tomu všemu se celou dobu snaží tajit data která k tomu mají. Fakt to není o tom že by opatření byla jiná, ale že by nebyl takový nehorázný chaos ve kterém většina lidí ani netuší co zrovna teď platí a co ne.
Přesně jsi to napsaĺ,tenhle vládní bordel je ukázka neschopnosti vlády a likvidace sportu a živnostníků..
A teda napriklad Fiala s ODS by byli lepsi? Vzdyt i on 21.8. tvrdil, jak jsou rousky zbytecny (tedy jeste predtim nez to Babis chybne zarazil) a ted by to lepil uplne stejne...
REPORTER: Jak hodnotíte vývoj vládních opatření, která mají od 1. září platit?
FIALA (ODS): Ta opatření týkající se plošného nošení roušek jsou nelogická a nedá se v podstatě rozumět tomu, koho to má chránit a koho ne. Ozývají se odborníci, ozývají se epidemiologové, kteří nechápou, proč se znovu plošně zavádí nošení roušek.
Tady si to muzes potvrdit: https://www.ods.cz/clanek/19700-to-co-predvadi-vlada-je-mateni-lidi-opatreni-jsou-nesmyslna-a-zbytecna
Pak 30.9. tvrdi FIALA: "Vláda absolutně selhala, a ještě lidem lže, Babiše příští rok vyměníme, říká Fiala... Stejně jako to není možné házet na občany, když Andrej Babiš tvrdí, že lidé nechtěli nosit roušky. Co to je za nesmysl? Ten, kdo mluvil proti rouškám, byl Andrej Babiš."
Clanek z 30.9. zde: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/rozhovor-petr-fiala/r~e91ab75e025611eb9d74ac1f6b220ee8/
Toto je dokonala ukazka politickyho pokrytectvi...
To je porad dokola tou opozici. Kazdej jeden hejt na Babise a spol. Vsechn na picu, ale zadny reseni niceho sem od nich neslysel, hlavne od Fialy ne. Reknou komu vsemu by se melo pomoct financne, ale nereknou kde na to stat ma vzit. A kdyz se zadluzujeme, tak je to taky na picu.. Ja bych z te opozice nekoho klidne volil, ale momentalne nevim proc.. cemu bych tim pomohl.
Vláda přeci říká že kde na to vzít je nesmyslná otázka A že Babiš lže zdravotníkům do očí fakt není něco co by 100% dělali i lidé z opozice.
Fiala je dno.
Kdyby fungovala chytrá karanténa, jak navrhovala opozice, tak jsme na to lépe. A mohli na to použít těch 15 miliard pro důchodce.
tak opozice nemá data, protože je MZ nepouští... už jen to, že člověk neví, kolik lidí v okolí to má - k čemu to je? však není válka, abychom před občany něco tajili...
a ohledně roušek - zaprvé, pořád se říká, že letní rozvolnění byla chyba, ale já si to nemyslím. Však v létě problém nebyl, naopak jsme se případně nenápadně promořili. Problém byl ten, že si Babiš myslel, že je ředitel zeměkoule a když řekne, tak vir nebude. nedokázal prostě reagovat, aby nepřišel o voliče. A plošné odmítání roušek - se těžko hodnotí (k 21.8.), když celou dobu babiš vykládal, jak se bude vše řídit podle semaforu a chytré karantény, přičemž při prvním problému na to šli zase plošně.
Sundání roušek bylo citlivé rozhodnutí, které lze ale pochopit i vzhledem k rozpolceností veřejnosti na toto téma. Mnohem horší je celková nepřipravenost aparátu, za něž se přitom Babiš zavázal.
Chapes, ze ta situace se nejak vyviji a neni linearni? Chapes, ze kdyz mas jeden tyden v prumeru 2500 testu a ted ti to vyskoci behem par dnu na prumer okolo 4000, je to pruser.
Chapes, ze s tim soucasnym tempem by doslo ke kolapsu zdravotnictvi za 2-3 tydny? Chapes, proc je tedy potreba zasahnout okamzite uz ted a nejde cekat 2 tydny? Ty 2 tydny mely byt v pripade, ze se hodnoty nebudou v prumeru zvysovat, pripadne ne tak dramaticky.
Samozrejme chapu, ze komunikace vlady neni vzdy idealni, nicmene od nastupu Prymuly se to zlepsilo. Ale kdyz k tomu pristupuji nekteri, ze je jim jedno, co rekne a radeji vymysli vtipy, tak to pak muzes komunikovat, jak chces...
*2500 pozitivnich testu
V čem se to od nástupu Prymuly zlepšilo? Vždyť je to úplně stejné. Někde mají jasný plán co se za jaké situace bude dělat, u nás netušíš co vláda vymysli dnes po včerejším vyhlášení. Je to prostě naprostý amaterismus. Už jen to co předvedli tento týden - "vyhlašují se ve středu, takové je pravidlo"; streda: "vyhlásíme to v pátek"; udělali to ve čtvrtek. To je prostě jasné že to co řeknou neplatí ani den, konzistence 0. Nemůžeš se pak divit že je lidé neberou vážně.
Stát na to měl být už dávno připraven, co se týče kapacit zdravotních zařízení. Jedinej problém by potom byl s personálem, ale kapacity se dají jednoduše navýšit. Každej mluví o tom, že se v létě přestaly nosit roušky a jaký jsou lidi kokoti, ale nikdo už nevidí, že se stát na to nejdůležitější jednoduše vysral.
Možná že kdyby Babiš nezačal s tím, že začal rozvolňovat kvůli podnikatelům, že mladí nechtějí nosit roušky a že kritika rozhazování je útok na důchodce, tak by lidí nebyli nasraní.
Vyhlášení války mladým určitě pomůže
Babis mel pravdu, ale rikat to samozrejme nemusel. Ale taky se mela pridat daleko driv opozice, az dnes Fiala z ODS rekl, at se nehraje na odboj proti Babisovi a vsichni dodrzuji opatreni.
Pricemz to mel udelat taky driv, ale minulej vikend byly volby ze...
A napr. 21.8. tvrdil Fiala, ze zvazovane opatreni s opetovnym noseni rousek je zbytecny viz.:
https://www.ods.cz/clanek/19700-to-co-predvadi-vlada-je-mateni-lidi-opatreni-jsou-nesmyslna-a-zbytecna
Takze, ono ne za vsechno muze Babis, jen je nejvic videt.
Za všechno může Babiš. Kdo kurva jiný? On je snad premiér, ne?
Fiala by udelal to stejny, co Babis na konci srpna - viz. jeho vyjadreni na strankach ODS (staci kliknout na odkaz a precist si rozhovor). V tom je ta pointa. Ukazovat na Babise je snadny, ale nepresny.
Vlada, Babis rozhodne prispeli spatne situaci, ale nemuzou za to jen oni. Muzou za to i ruzni Smucleri, Pirkove, Zaloudici a vubec vsichni, co podlehli dojmu, ze je vsechno v pohode. Nekteri dokonce i ted nakazu porad zhlecuji, i kdyz mame par tydnu pred kolapsem nemocnic - za to Babis uz bohuzel nemuze, to je ta Cechackovska natura.
A kdo může třeba za to, že Babiš říkal na jaře že všichni zdravotníci mají ochranné pomůcky ve chvíli, kdy je prostě neměli a roušku měli jen díky tomu, že jim to lidé z okolí ušili? Taky Fiala?
Ajo, já zapomněl, že vlastně vládnou všichni spolu a Babišem.
Ale Babiš má ty čísla, který nikomu neukáže. A Babiš se chlubil, že nic nebude plošně, ale jen "chytře", lokálně. Proto ten výsměch.
Neměl. Největší problémy s rouškami mají starší. Kvůli těm 5k nikdo na důchodce neútočí. Dost lidí jim to přeje, přeci jenom jsou to jejich rodiče a prarodiče. Ale není dobré řešení.
Chjo :(
tady ale přece vůbec nejde o opatření, ale o souhrn krizových procesů, který měly být na druhou vlnu připravený a v tom právě stát - vláda naprosto selhal. Měli jsme půl roku na to se připravit, stálo nás to 500 mld a když ta "druhá vlna" skutečně přijde, ale všechno se zase šije horkou jehlou.
Proč se callcentrum pro navolávání začalo řešit až v září? Proč se přes léto neřešila pomoc hygienám, kde si snad každý soudný člověk musel uvědomovat že mají nějakou trasovací kapacitu, která nemusí někdy stačit? Spíš to vypadá, že vlastně nikdo ani netušil, jakou mají kapacitu, kolik zvládnou trasovat. Proč jsme v říjnu překvapení, že v nemocnicích leží celkem velké procento lidí, kteří tam být nemusí, jen se nemají kam vrátit a až teď se překotně řeší, kam s nimi? A takto by se dalo pokračovat dál a dál...
Vůbec nejde o to, jestli mělo nějaký opatření být o týden dřív nebo ne, ale o to, že se tento stát nezvládl za 4 měsíce připravit na možnost, že se situace zhorší a připravit na to vnitřní procesy, najít slabá místa, připravit je, zvýšit jejich kapacitu.
Pokud by vše bylo připravené, ale situace by překonala i vylepšené procesy tak ok, ale to se nestalo. Většina věcí se začala řešit až v průběhu září.
Hlavně že jsme vytvořili vládního zmcněnce, ředitele chytré karantény apod.
Aby lidi dodržovali opatření? Jak říkal, ať Češi zůstanou na dovolené doma a pak letěl na Krétu a jak nešel do karantény, protože řekl, že tam byly vysoké stropy a větralo se?
A tenhle zmrd má ještě tu drzost říkat, jak lidi nedodržujou opatření a že se kvůli tomu bude muset přitvrdit
Vykašlete se na Prymuli, naložte ligový týmy do autobusů a hrajeme dál někde v zahraničí. Stejně se hraje bez diváků, tak je to úplně jedno.
Ale jen jeden na dvojsedačce
A kdo je do toho zahraničí pustí?
Bělorusové by mohli
Jj, tam chtějí všichni.
S negativním testem v pohodě, tak jako teď jezdí na evropský poháry nebo reprezentační mače.
Tahle rétorika "nezasahujeme do ekonomiky, omezujeme jen volnočasové aktivity" mě už vytáčí, pro konzumenta je to volnočasová aktivita, pro dodavatele je to ale obživa. Ale chápu, že takhle se to prezentuje záměrně.
Debilita no
Ano, ale na těchto odvětvích ekonomika nestojí a když se omezí, tak je to poměrně malý ústupek.
Pane ministře, proč nemůžou ligoví hráči hrát, když se testujou každej týden?
Protože bagr
Jj poměrně malý obzvlášť pro ty lidi kterých se to opravdu týká
Takze to maji zavrit rovnou cely, abys byl spokojenej?
přesně... pokladní v aquaparku tu práci taky asi dělá jen tak pro zábavu
volnočasová aktivita.
Něco takového může vypustit jen naprostý zmrd, kterému je jedno že lidem ničí životy.
To asi skončí u soudu.
částečně záměrně, ale taky u nás politici trochu zamrzli v minulosti a dlouhodobě je z vyjádření cítit, že pro ně práce = makání rukama v továrně. Že tu minimálně vyšší desetitisíce lidí živí právě třeba sport, kultura a zprostředkování volnočasových aktivit, to tak nějak přehlíží
dobře ropucha ale musíš pověřit Tvrdíka, s tím jediným se budou bavit
vláda Babish
A co si pronajmout nějaký areál v Německu a hrát ty zápasy tam?
radši ve španělsku, tam se hraje lepší fotbal
A kdo je tam pustí?
To jste meli lobovat o dost driv.
Drž hubu.
Co si to dovolujes, fetaku?
Dneska se krásná Lindička B. v Interview24 soudruha plukovníka ptala, proč nemůžou hrát ligoví fotbalisti, když se neustále dokolečka testujou, a lampasák odpověděl, že i u nich jsou masivní nárůsty.
To jako vážně???
On řekl k fotbalu prakticky jenom to, že pohárové zápasy budou mít výjimku a jinak ty ligové soutěže stočil hlavně na hokej...
Tyhle sračky co vykláda plukovnik Prymula jsou přímou ukazdkou jeho debility!!
Masivni nárusty v profi dotbale žádné nejsou!!
ta Linda je fakt kus
Ona chodí s Kučerou z Teplic. Mně málem jeblo když jsem to viděl na jejím insta..
wtf
Fakt, cekni jejich insta... vsiml sem si, ze ho tam ve story obhajovala po tom koncertu.. rikam okej asi nejakej jeji umeleckej presah.. a pak spolecny fotky a srdicka... Chytra asi je dost, ale trochu asi taky pica.
To si děláš pr...
A ta druhá, taková černovlasá, taky celkem kunda.. chodí s Podaným.. to už není asi taková hrůza, ale překvapilo mě to.. takový sofistikovaný dámičky, vypadají hodně nad věcí a nechají se oblbnout vyběhanýma tukanama co asi dobře prcaj.
Tvarůžková?
Neee.. jana_peroutkova
btw. ten Podanyho nick: discovermyego ...to je curak
Peroutková je navíc i sympatická. A s Podaným má už dva haranty, oba zrzavé btw.
Takže "s Podaným"
Poslechni si nějakej rozhovor s Kučerou, ten fakt nespadá do škatulky tupá kopačka
Prý týmy, které budou hrát Evropu, dostanou výjimku a můžou trénovat normálně (říkali v TV). To je už trochu moc postavené na hlavu
Ty vole, to je moc Byl bys spokojenej, kdyby se nemohli hrat ani ty pohary?
Ne, jde mi o to, že vidím ty ostatní kluby, jak po té pauze (bůhvíjak bude dlouhá) budou nastupovat proti S+S a Liberci, kteří jediní mohli trénovat úplně normálně. Je postavené na hlavu, že celý profi fotbal je takhle ochromený, podle mě úplně zbytečně...
Profi fotbal je prvni vec, ktera se muze rozvolnit. Ty ostatni opatreni nebudou jen na 14 dnu, to je vice mene jasny.
No jestli si myslí že má šanci přesvědčit o logice Prymulu, který je očividně mimo realitu...hodně štěstí
Právě že Prymula si je moc vědomý toho do jakého se řítíme pruseru.
Vzhledem k tomu že on je ten průser tak to musí vědět.
Průser je covid-19. Bez něho by bylo na světě líp.
Co obyčejná chřipka co kazdý rok v cesku zabije 1400 lidi!!
Rakovina zabije ročně další tisíce lidí!!!
Covid dostaneme všichni stejně jak chřipku a pozor covid neni smrtelný!!
Za rok 1400 lidí? To covid zvládne za týden.
Rakovina není infekční onemocnění.
To chřipka taky ne.
Až 2 000 v ČR, v 95 roce až 12 000
Covid zvládne za týden??
Vždyť se mu to nepovedlo od března tak co je to za blábol???
Zkušenosti z jiných států hovoří jinak. Za den klidně 800 úmrtí.
Měl jsem za to že se tady bavíme o ČR když psal o počtu zemřelých s chřipkou v ČR
Až váš polobůh Romča prymula vytvoří vakcínu, tak doufám že budete na začátku řady na očkování a hlavně roušku a to i doma
Protože byl lockdown, roušky atd. Kdyby nebyly opatření, tak umřou tisíce lidí jako ve Švédsku, Itálii atd.
https://bit.ly/2Fe7huI
I kdyby to byla pravda 6 121 je pořád obrovsky více než číslo u Covidu
Že minimum přímo na chřipku ok
To samé se dá napsat přímo u Covidu že nezemřel na něj vůbec nikdo
Pokud vím v té době se psalo o 12 000
Za dalších 20-30 můžou také říci že dle některých poznatků zemřelo na covid za 2 roky 5 lidi a s covidem třeba 500
Na chřipku každý rok onemocněla 1/4 až 1/3 obyvatelstva... to zvládne koroňák za minutu ne ty kriple?
Teď jsem nediskutival o nebezpečí covidu ale napsal fakta
Jak o počtu úmrtí i to že těch 1400 lidí nezemřelo od března s covidem
Jako mít jiný názor ok proč ne ale vysmát se opravdu faktům?
Protože to je pořád dokola...stejně na to někdo odpoví a za chvíli se ta kravina, která se neuvádí v souvislostech, objeví znova
Proto citron
Já mám za to, že covid zabil u nás asi 800 lidi a ti jsme tu měli lockdown plus dalších x opatření. Proti chřipce opatření nejsou.
Prosím tě.. průser to je.. ale ne ta nemoc, ale ta manipulace covidem
Málo jste se modlili k Roušce svaté, tak Vám to Prymule zatrhl.
Ať mu fotbalisté udělají reklamu na předprodej vakcíny co všem zachrání životy a Prymula dovolí nejen hrát ligu ale i plné stadiony protože tam jsou vysoké stropy
To nám nedělej nebo se z toho počůrám smíchy.
Stejně nemohou být na stadionu diváci, tak je lepší nehrát vůbec.
...
Jediné sporty, kterým prospívá, že jsou bez diváků, je NFL a MLB. Tam se stejně nechodí fandit, ale pouze žrát hotdogy, kvůli čemuž musejí po každém akci/nadhozu dělat 5 minutovou pauzu. Naopak teď to docela slušně odsejpá a umělá atmosféra lepší než skutečná
no tak to rozhodně ne
Vždy je lepší hrát než nehrát.
NFL že je lepší bez fandů? To je názor znalce
No jo, tak americkej fotbal je hlavně o tý show, tam vůbec nejde o sport. Pět vteřin hrajou a pak se tam dvě minuty rovnaj
wtf
Blbost. Bude se hrát dál, vše se ale přesune na Sigmu, kde se nakonec taky naučíme pojídat jejich vyhlášené hotdogy. A každých 5 minut VAR pauza.
Masový protestování to bude podobná šaškárna jako to jarní testování kolektivní imunity
no, pod souslovím "masový protestování" si já představím trochu něco jiného
to bude brzo taky
Ale pouze s dvou metrovými rozestupy.
Na to jim upřimně zcela seru a chci vidět 6 mega dobrovolníků. A nejlepší je, že ten kdo bude očkovánej nebude muset nosit roušku. A nám ještě dají žluté hvězdy, v minulosti to prý zafungovalo
S tím počítám už teď, že bez vakcíny se nedostaneš na fotbal, do kina, nebo do divadla bez roušky a je úplně jedno, jestli bude účinná nebo ne
Babiš & Prymula. Tohle prostředí je pro ně teď jako stvořené.
STBák a vymletá hlava z armády.
Jeden dlouhodobě ničí podnikatele, chce je zbavit jejich nezávislosti, ideálně je nahnat do fabrik a pro sebe ovládnout co největší šíři trhu.
Druhý má co největší zájem prodávat ochranné pomůcky, testy a nažene nás vakcín.
Jen...ona vakcína stejně bude nejspíše jediná věc, která k něčemu bude,protože spoléhat se na vládu a chytrou karanténu...no...peklo
Ale jedno je jisté..jakmile dostaneme stejnou vakcínu jako Němci, tak to bude dobrý
Ty vole, kretén jako ty, který to celý podporuje, ty bys měl držet hubu a žebrat peníze na náhradu škod co jste způsobili.
Nebavíš mě...myslel jsem, že jsme si to vysvětlili...tak pal do hajzlu
Napsal jsi to vystížně-souhlas!!
Ty jsi opravdu myslis, ze toto je situace, kterou Babis chce?
To je jeste hloupejsi, nez vypada. Babis by byl nejradeji, kdyby tady vubec zadna koronavirova pandemie nebyla a pristi rok mohl v klidu vyhrat volby s 30 %. Ted ty volby temer jiste nevyhraje, respektive ne tak, aby sestavil vladu.
Pokud si myslis, ze je tohle pro Babise idealni situace, tak ses jednoduse idiot.
Zrovna teď se ukázalo, jakej to je traged a jakými pitomci je obklopen
jak udržet lidi doma? Asi tak aby si aspon mohli doma pustit ten fotbal. Tedy hráče, kteří jsou každé tři dny testováni. Věřím, že to povolí a Babiš tím nasbírá body.
Asi jako když přišel v srpnu den po znovu zavedení roušek s jejich zrušením. Ten ať už radši nic nedělá.
Se mi líbí ten rap od Adolfeena. "Babiš říká, že dělá, co umí a Hamáček na něj jen bezradně čumí."
Tak to je rym na urovni materske skoly, to jako poslouchas?
V zemi, kde má Adolfeen takový kredit, ať už je vlastně jakkoli zanedbatelný, je Prymula muž na správném místě...
Adolfeen? To slyším poprvé
Neřeš, je to jen jedna z mnoha forem krátkodobé spotřeby zábavy pro zaplnění volného času, který se posléze stává prázdným...
Slovenskoooo
https://streamja.com/zNMGk
Teď nastoupí r.mrazik a další jelita, políbí Prymulovi prdel a budou hrdi na svou demenci.
Měli byste všechny škody uhradit vy ubožáci.
Mimochodem. Kolega z práce měl telefon z hygieny. Znali jeho jméno, akorát nevěděli, kde pracuje a kde bydlí. Chtěli ho dát na test a do karantény, že přišel do kontaktu s infikovaným. Když řekl, že jméno souhlasí a lokalita je mimo...cpali ho na Moravu, tak se mu baba omluvila, že toho má moc. Už se těším, jestli projde ten úchylný nápad všechny testovat. Příprava na zavírání fabrik a totální zesrání ekonomiky. Vítej ekonomická krize.
A kdo uhradi skody napriklad v Nemecku, Italii, Polsku? Myslis si, ze prikazy vydava jako jedinej na svete jen Prymula?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-ve-svete-vynucuji-koronavirova-pravidla-pokuty-nejsou-vyjimkou-123368
"V řadě evropských zemí se kvůli rapidnímu nárůstu případů nákazy koronavirem zvyšují pokuty, které mohou lidé dostat za nedodržování nařízení. Například Itálie ve středu rozšířila povinnost nošení roušek na veřejnosti i ve venkovních prostorách pod pokutou až do 1000 eur (až 27 000 Kč). Země rovněž prodloužila nouzový stav do konce ledna."
"Lidem, kteří nedodržují nařízení o povinném nošení roušek, bude policie udělovat pokuty i v Polsku."
"Pokutu za ignorování nošení roušek dostanou také obyvatelé Slovenska, kde byl mimo jiné od 1. října zaveden nouzový stav. V zemi platí povinnost nosit roušky až na výjimky i v exteriéru. Za porušení tohoto pravidla hrozí pokuta ve výši 1000 €."
"Podle průzkumu deníku Welt am Sonntag sedm největších německých měst rozdalo od dubna více než 35 000 pokut za porušení koronavirových nařízení. Vybrané pokuty dosáhly částky celkem 3 milionů eur, uvedl web. "
U nas jsme na tom daleko hur nez oni, pritom nemame povinnost noseni rousek venku a nejsme pokutovani, v Nemecku nedala problem registrace hostu v hospode, stejne tak tam maji v noci zavreny bary, hospody, ale presto budou nekteri porad nadavat na Prymulu.
V okolinich statech jsou daleko prisnejsi omezeni a lidi tam nefnukaji...
Protože nošení venku je totální pičovina. Máš dýchat čerstvý vzduch a ne svoje výpary. V životě za takovou kokotinu pokutu nezaplatím.
To bude mít exekutor radost.
Simte...v Ostravě a dýchat čerstvý vzduch...co to na nás hraješ?
ale z Ovy nejsem
Hlavně přes léto se všichni odborníci shodli, že roušky venku byl na jaře úlet a nemělo to smysl, naopak. A nyní k tomu zase všechno spěje. Koncepce 0.
V Holandsku kvůli neprokázané účinnosti roušek je zrušily, odůvodnění je krom nejisté účinnosti také to že při nespravném nošení se naopak zvyšuje šance na nakažení
Když ti lidé byly pokutováni tak asi proto že jim to vadí, nehledě na demonstrace proti rouškam po celém světě
Pravda je že v okolních státech mají přísnější opatření ale je buď úmyslná lež to že nefňukají, nadávají a demonstrují téměř všude na světě
Ta registrace v hospodě by byla k čemu? Hygiena stejně nestíhá trasovat a když ti zavolají týden po styku s nakaženým, tak je to k ničemu.
Navíc nejvíc proti registraci v hospodě byl Babiš, který řekl, že je to blbost.
kde to funguje? v nemecku? svycarsku? rakousku? italii? nevim...ptam se...najisto to maji v nemecku...
A jak dlouho tam trvá než podle toho hygiena někoho vytrasuje? U nás se začíná trasovat někdy 8 dní po kontaktu (5 dní než jdeš na test další 3 než se k tobě hygiena dostane po pozitivním testu). A 8 dní po kontaktu už je to prakticky zbytečné, když máme mít 10 dní karanténu.
to nevim,jak to v nemecku zvladaji...ale tipuju jako ve vsem,ze to tam funguje mnohem lepe nez kdekoli jinde
mas pravdu,ze tady se na to vykaslali a trasovani od urciteho denniho cisla slo do kytek...spis ti zavola ten nemocny,nez hygiena...
Co vím tak většinou trasování probíhá spíše tak že člověk napíše info sám těm lidem se kterými se potkal no
Nezjištoval jsem jak tam s tím pracují
Ale pokud máš na mysly nějakou německou preciznost atd, tak se nenech zmást
Pracoval jsem tam nějakou dobu a až na generaci okolo důchodového věku tak můžu říct že okolo 95% je o mnoho lenivější jako my a precizní opravdu nejsou
Nebýt cizinců tak současná generace Němců je úplně mimo
Oni si čím dál víc myslí, že jsou nadlidi. Že mají všechno pošéfovaný a plebs na ně bude makat. Proto nejsou nijak proti imigraci, protože když nepřijdou cizinci, tak budou muset makat oni.
Naprosto výstižné
My jsme proti migraci a migranty na práci potřebujeme taky. Takže ti to nějak nevychází.
Píšu ze svých zkušeností jak to tam funguje a za posledních pár let znám více Němců jak pomalu
Tak ono to trasování už je u nás jedno. Protože když máš narůst 5k pozitivně testovaných a kapacitu 20k testů, tak i kdyby to dokázali vytrasovat, tak je nemůžou otestovat.
Prijd...dám ti pade na chateau de box ty vemeno
Čo hovoríte na vyjadrenie Pekovej v reflexe?
Že sama říká, že není doktorka z placu a tedy ví celkem hovno z tohoto směru
Jinak dřív říkala, že to přes léto zmizí...tak si vyber
Videl si to video ? Podľa mna je dosť veľký odborník nato, aby mala čo k tomu povedať.
jj,videl..jen rikam,ze kazdy si z toho muze vzit co chce
odbornik to jiste je,ale jak sama rika,kouka na to ze sve perspektivy...
Jeden z těch normalnejsich lidi u nás..
Ta pička ještě nesedí? Je neskutečný, že takovej člověk dostává takovej prostor v médiích.
Hrozná attention whore. Mám pár přátel na fb co každej její výlev okamžitě sdílí... KUNDY
Pár přátel stačí mít
https://bit.ly/3jXRWxL
vůbec nic
Přijde mi trošku ujetý, že se vůbec neřeší kde to teda opravdu vzniko a nic se s tím nedělá... aby se to neopakovalo, aby čína dostala po piči a nikdo s nima neobchodoval apod...
Mrdat Prymulu koroňákem do ucha.
Tak já bych třeba zakázal pracovníkům koncernu Agrofert chodit do práce, však co, Andrej si ten koncern ufinancuje přeci, když ne, tak zkrachuje, tady jde přece o veřejné zdraví ... A hned odpadne řada rizikových kontaktů.
Jenže to ne, to raději tyto fabriky dotovat a veškeré služby, znak moderního státu, zadupat do země.
Ideální pozice pro Babiše, aby rozhodnutí zmírnil, liga se hrála a on bude zase za hrdinu.
Zapomeň na tp. Tohle tady už párkrát bylo a kvůli tomu jsme tam, kde jsme. Už i sám Babiš pochopil, že by do toho raději neměl kecat. Prymula je teď Babišův štít a až jim to reprodukční číslo klesne pod 1, tak teprve pak začne Babiš rozumovat ...
Právě proto to píšu, protože už se to několikrát stalo. Proč nebyl AB včera na tiskovce? Protože je jako ten panáček, který vyleze z domečku, jen když je hezky. Teď nechal vylézt ty, kteří předpovídají to horší. Tak on chce být za toho miláčka.
Nemyslím si, že to je z důvodu, že pochopil a už do toho nebude vůbec kecat. On a jeho PR tým ví, kdy do toho má zasáhnout, aby nasbíral body.
doufám v to
No vzhledem k tomu, že už vyhrožoval lockdownem, tak asi ne.
však to můžou stihnout během jednoho dne, v poledne zmírnit opatření a večer všechno zavřít, nic novýho
Já obecně podporuju spíš tvrdší opatření, ale imho LFA ukázala, že to bere zodpovědně, testování u fotbalistů probíhalo pravidelně, prošlo i nějakým mezinárodním srovnáním u týmů, co hráli předkola, tak mi to nepřijde tak rizikové. Tudíž mi to přijde, že se jim nechce vyzvětlovat, proč fotbal ano (protože investuje miliony a respektuje přísná opatření) a ostatní ne (serou na to, kdekoliv můžou)
OT
Mena za 20 minut 1+1
Tak snad nezapadne za pár zápasů do toho lemplovského modu až zjistí, že v tom jede většina kádru a že to mají na salámu
Nejhorší na tom že že prostě plán žádný. Chaoz od jara, něco vyhlásí v pondělí za dva dny už přijde změna a je vyhlášení změněno... Lidi už jsou nasrani a unavení hlavně z toho chaozu.. Že dne na den vám prostě zakázou podnikat... Přitom všude okolo se ta situace zhoršuje... Řekl bych že ani sám Prymula by nedokázal říct všechna opatření které teď naridili...
Na idnesu
Upozornění
Momentálně máte zablokovaný vstup do diskuse.
K automatickému odblokování dojde za 5 hodin a 7 minut
Smazané příspěvky
Níže najdete příspěvky, které jsme vám smazali. Důvod smazání najdete pod příspěvkem. V případě nejasností si přečtěte článek Deset hlavních důvodů, proč mažeme příspěvky.
Že vás z těch oken vyhazeme
9. října 2020 13:54 - Pokud nebudeme dodržovat opatření, všechno zavřeme, varoval Babiš
Důvod smazání: Neslušné, vulgární
tak ten vrchní buzerant už mluví o lockdownu, takže v pátek nebo spíš už ve čtvrtek ho ohlásí.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele