Legendy zkritizovaly Manchester United, který je na tom nejhůř od roku 1930

24.12.2023, 10:57
Aktuality
Zklamaný Bruno Fernandes (© AFP)

Manchester United je na tom po sobotní porážce 0:2 s West Hamem v této fázi roku nejhůře od sezony 1930/31, kdy sestoupil do druhé anglické fotbalové ligy. Bývalí slavní hráči klubu Paul Scholes a Gary Neville své následovníky zkritizovali za nedostatek kreativity a konzistence.

Rudí ďáblové mají na kontě už 13 soutěžních porážek, nejvíce v tomto období za posledních téměř sto let. V jedné ze svých sestupových sezon v 30. letech minulého století prohráli před Vánoci šestnáctkrát.

"Ten tým nepředstavuje žádnou hrozbu. Je to takový záplatovaný tým, dalo by se říct," řekl TNT Sports bývalý záložník Scholes. "Utrácíte za hráče spoustu peněz, takže od nich očekáváte mnohem víc. Nejjednodušší na trénování je obrana, nejtěžší je naučit hráče střílet góly. To musí vycházet z hráčů, kterým to zoufale chybí. Je to ostudné, kreativita je velký problém," dodal jeden z nejslavnějších hráčů historie United, jenž s klubem vybojoval 11 ligových titulů a dva triumfy v Lize mistrů.

Svěřenci trenéra Erika ten Haga, kteří jsou v tabulce Premier League osmí s odstupem osmi bodů na nejlepší čtyřku, jsou v útoku bezzubí. Neskórovali už ve čtyřech utkáních za sebou, což se jim naposledy stalo v ročníku 1992/93. Po osmnácti ligových zápasech mají na kontě jen 18 gólů, přičemž horší je v tomto ohledu jen poslední Sheffield United.

Scholesův někdejší spoluhráč ze slavné éry trenéra Alexe Fergusona Gary Neville kritizoval současný Manchester také za nevyrovnanost výkonů. "Tohle mě vůbec nepřekvapilo. To, co od tohoto týmu vidíme, pod jakýmkoli trenérem za posledních sedm nebo osm let, je pořád dokola totéž," řekl Sky Sports po porážce na hřišti West Hamu. "Nemůžete jim věřit, vždycky vás zklamou. Dají vám špetku naděje, ale pak prohrajou zápas, který by prohrát neměli. Je to nekonzistentní parta. Nestálost je fakt špatná vlastnost, ve všech oblastech života," uvedl bývalý obránce Neville.

United dostanou v tradičně nahuštěném vánočním programu šanci na reparát hned v úterý, kdy přivítají třetí Aston Villu.

Autor: ČTK

Komentáře (202)

Přidat komentář
Unai

Reagovat
Skalda29

Antonymu odebrat brazilské občanství, je to výsměch

Reagovat
krisa

tohle je přepal jako byl Pépé

Reagovat
Lexi Belle

Pepé nebyl přepal jako Antony. Stál tak dvakrát více, než měl, ale narozdíl od tohodle fidget spinneru měl body, a to v největším banteru Arsenalu.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

"It's not cosmetic, It's open heart surgery."

Ralf Rangnick 2022

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
Busby babes

Rangnick struggled to get his head around the setup. Appointed by Murtough as manager on an interim basis with the prospect of a director role at the end of the 2021-22 season, Rangnick soon found himself isolated. Murtough cut down communication on sensitive subjects. Rangnick, struggling to gain authority over players, responded by taking his observations public, stating that United required “open-heart” surgery to fix the issues at the club.

When Arnold took charge as chief executive in February 2022 he conducted a root-and-branch review of club protocols. Internally, he asked hard questions of recruitment, wanting to know how United had got so little to show for a £1billion spend on new players. The result was Jim Lawlor and Marcel Bout, two long-standing chief scouts, being ushered out. Lawlor, a Ferguson ally, was judged to be dismissing too many targets as not good enough. Murtough and Brown, the main architects of the system, stayed on.

plus se tam bohuzel do jiste miry opakuji interni boje mezi SAFem a jeho lidma vs novyma, neco podobneho, co se delo kdyz skoncil Busby.

Reagovat
iamek

SAF by měl být úplně odstrihnuty. Je to stejny problém jak měl Banik s Jankulem a spol

Reagovat
Busby babes

jako vypada to, ze realne asi nejakej moc vliv nema, ale i tyhle drobne power struglle proste nepomahaji.

Reagovat
Kenneth

SAF je jediny duvod, proc si muzete vubec rikat velkoklub. Vsichni vidime kam jste to od jeho odchodu dopracovali.

Reagovat
Busby babes

SAF je nejlepsi manager, ale problem je, ze nikdo jinej takovej uz neni a nikdy nebude. a tak je tezky to po nem prevzit no, coz pisu niz. a jinak teda podobna vec se dela kdyz skoncil Busby, jen to bylo jeste horsi, pak se jeste vracel a tak a vubec do toho svym nastupcum dost kecal. Toho se SAF docela vyvaroval, aspon teda na verejnost moc takovych veci neuniklo.

Reagovat
Ibelieve

To určitě ne... To stejné si může říkat Liverpool o jeho dvou úspěšných manažerech. Zas tak dlouho se Vám nedaří a upřímně zase spadnete jako každý jiný klub. Velkoklube...

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
celeb

tak jedna vec su jeho famozne trenerske uspechy, druha dopad jeho sucasnych nazorov a rozhodnuti, ked uz senilnie, ale stale sa snazi ovplyvnovat/riesit veci z pozadia.

.

Reagovat
iamek

Reagovat
R.Meireles

Ten tým je absolutně průměrnej. Na víc tam proste nemají, bohužel

Reagovat
iamek

Reagovat
kissak

OT: krásné Vánoce a hodně zdraví, štěstí i pohody vám všem. Ať se daří v osobním životě i v tom fotbalovém, týmu který je vašemu srdci nejbližší.

Reagovat
fabec1222

Těžko se nám může dařit, když jsme nedostali oficiální přání od EF

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Rustin Spencer Cohle

Reagovat
Unai

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Pharrell

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
ratusek

Těším se na analýzu xG od jednoho nejmenovaného uživatele

Reagovat
Busby babes

https://theathletic.com/5151315/2023/12/22/manchester-united-fotball-news-transfers/

Tohle popisuje slusnej chaos no. Jeden z problemu post SAF, porad dokola. SAF a Gill si vsechno ridili sami, nebyla tam zadna struktura, takze kdyz oba skoncili, nebylo na co navazat a muselo se to vybudovat znova. Jenze v klubu nebyl nikdo, kdo by k necemu takovemu mel znalosti, zkusenosti nebo odvahu... a to se tahne dodnes. Nezbyva nez doufat, ze tohle se s prichodem INEOSu zmeni. Maji zkusenosti odjinud, Blanc roky ridil Juve a PSG, takze nejake know how ma.

Letos je to dost zklamani, po lonske slusne sezone, celkem fajn letnimu prestupaku (muzem se bavit, jestli jsme zaplatili nekde vic, ale posililo se kvalitnima hracema na pozice, kde bylo treba) to ETH moc nefunguje. Zraneni nepomahaji, ale taky je to horsi nez by melo byt i navzdory tomuhle faktoru.

Imho dela kompromisy, kde by je delat nemel. Uzpusobuje taktiku tomu, aby tam mohl nacpat McTominaye misto toho, aby to uzpusobil Brunovi, coz je nas nejlepsi hrac. Ano, Bruno samo dokaze slusne zahrat i jinde, ale imho tenhle kompromis neprevazi to, co ztracime tim Scottem. Podobne vidim Dalota vs AWB.

Imho mu INEOS da cas do konce sezony a pak se uvidi. Realne rozhodnou vyslekdy a kdyz je mit nebude, tak po sezone pujde. V soucasne chvili si ale moc nepomaha aby se tak nestalo.

Reagovat
iamek

Reagovat
Busby babes

https://theathletic.com/5158973/2023/12/24/manchester-united-west-ham-ten-hag/

plus tohle: This is a collection of players either unsure of what their manager is asking from them, or unable to execute it to the level he demands.

sebevedomi je na nule, to je jasne. ale letos se fakt vytratil ten koucing. Loni ti hraci vypadali lepsi, natrenovani. letos je to chaoticke, vypada to, jak kdyby se videli prvne. Fakt hrozne divna sezona v tomhle...

Reagovat
Busby babes

The football operation is a Kafkaesque dysfunctional mess in which employees — be they on the pitch or off it — rarely get the support required to perform to their best ability.

A decade has been spent trying to find another one-of-a-kind manager like Sir Alex Ferguson, only to realise Ferguson is so special because he was one of a kind. Instead of building a stable capable of producing and developing racehorses, United have spent millions trying to chase unicorns. Now they are left near the end of another year, stuck in the cycle with little to show for their efforts.

Unicorns

Takze, myslim si, ze by INEOS mel ETH podrzet a uvidi se, jestli se zlepsenou strukturou a nejak jasneji nastavenym rizenim toho sportovniho useku se to zlepsi. Psal jsem to nedavno, kdyz kluby funguji dobre, tak se pak hracum nebo managerum dari, kdyz prijdou do chaosu, chaos je semele. Viz potter v Chelsea, vlastne i Pochettino ted, Emery v Arsenalu vs Arteta v Arsenalu, kdokoliv kdo prijde do City nebo Bayernu...

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak, taky ETH v Ajaxu kde to fungovalo s funkčním boardem Ovemars+ VDS vs když Ovemars skončil a najednou se jim to zbořilo

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

"celkem fajn letnimu prestupaku (muzem se bavit, jestli jsme zaplatili nekde vic, ale posililo se kvalitnima hracema na pozice, kde bylo treba)"

No, fajn se ten přestupek nezdá.

V podstatě u MU bych na peníze koukal až v druhý řadě, to z toho u mě vyjdou ještě dobře, ikdyz preplaceli solidně.

Onana prostě nevypadá, že by měl kdy být opora, celkově se mi nikdy nelíbil a u něj hlavně ta nekonzistence, o který mluvil Gary, to u gólmana nechceš.

Dvojka Bayindir, to je takový "někdo tam sedět musí", nevím...

Amrabat vypadal jako pohodová záplata, ale i tady to úplně trefa asi není.

Mount mi přišel od začátku jako kravina , po dobrým začátku v Chelsea u něj byl zrejmej sesup, navíc byl zřejmě přiveden na pozici, ke který nemá moc vlohy - tedy hrát někde za Brunem.

Hojlund by do klubu jako United měl přicházet ještě po jedny dobrý sezoně navíc, ne teď v pozici "zachraň nás".

Navíc se tam kumulují další problémy, skleněnka varane, hodně limitovaný Maguire, příchody casemira a eriksena bez dlouhodobější koncepce, skleněnej Martial, nepoužitelný Antony, lempl Sancho...

Celkově to vypadá jako typická ukázka týmu točícího hodně trenéru a skládající kádr bez jasný koncepce.

Ale napsat, že přestupak byl fajn, to tedy nevím.

Reagovat
iamek

Ten Onana

Reagovat
Busby babes

to je proste bozi, co? tady se udelal nazor a ted uz se to jede porad dokola no matter what. Stejne to bylo s Maguirem a par dalsima.

Reagovat
iamek

Jojo. V LM to byl pruser. To nepopírám, ale v lize má snad nejlepší čísla . Nebýt jeho, tak máme o minimálně pět bodu méně.

Reagovat
r.mrazik

nebyt jeho,tak jsme postoupili v LM

Reagovat
Bakary3

Myslíš, že ne? Že to prostě bude spolehlivá jednička?

Reagovat
Busby babes

Onana posral par zapasu v LM a vypadli jsme diky nemu. ale v lize je opora a patri k nejlepsim golmanum v lize.

No a kdyz teda rikas, ze bych penize nebral v potaz, tak pak ano, letni prestupak byl fajn. prisel moderni golman, coz jsme potrebovali. prisel mladej zaloznik, coz jsme potrebovali. prisel hrot, coz jsme potrebovali. Bohuzel to chtelo asi jeste jednoho utocnika + Hojlund je samozrejme mladej a potrebuje cas. Z Amrabata byla spousta lidi nadsena, ale je to jen hostovacka a uvidime. v tuhle chvili bych ho neprodluzoval.

Golmanska dvojka me asi nejak netoci, odchyta par zapasu za rok a kdo vi jestli. navic teda nedokazu posoudit kvalitu, to se uvidi. zas je to reprezentatn, tak by uplne marnej byt nemusel, ale netusim.

btw po Hojlundovi nikdo rozumnej neceka tohle: zachran nas, vsichni vedi, ze to je mladej utocnik, co ma potencial, ale neni to tady a ted reseni. to by byl Kane.

zbytek uz pak jsou hraci, co prisli driv.

Reagovat
Bakary3

No pro mě je nehledě na peníze problém kvalita, která tam podle mě u těch příchozích tolik není.

Proto pro mě, ikdyz nebudu koukat na peníze, fajn není.

Moderní gólman, což jste potřebovali... Jen byste potřebovali, kdyby i líp chytal...

Mladej záložník přišel... Jen na pozici, na kterou nemá vlohy.

Přišel hrot, což jste potřebovali... Jen ne kvality, jakou jste potřebovali.

U toho hojlunda to v podstatě tak je, nemělo být, ale je, protože jsou okolo něj dost negolovi hráči a na něj se příště kouká nejvíc.

Že tamti jsou z dřívějška, vím, to byla odbočka...

Ale jestli je tohle fajn přestupak, když ti hráči tak nějak nepatří k oporám, to nevím.

(A při tom, kolik stali...)

Reagovat
Busby babes

again. Onana v lize patri k nejlepsim. tak nevim, kde je to: lip chytal...

Mount na tu pozici vlohy ma, jen je pul sezony zrakvenej no.

nepatri k oporam... no nevim, Onana patri, Mount je zrakvenej, tak tezko soudit kdyz toho moc neodehral a Hojlund je mladej, od toho se necekalo, ze bude letos patrit k oporam. a ze od nej lidi na netu cekaj 20 golu jinak je to flop, well, to je problem spis u nich, rekl bych no. Hojlund je proste nakup do budoucna

Reagovat
Bakary3

Nákup do budoucna za 75m asi? No dobře

Já to celkově nevidím jako fajn přestupak, ale to bych se už jen opakoval.

Reagovat
Busby babes

ano. nakup do budoucna. nevim, co ti na tiom nesedi, ale tak asi viz vejs.

Reagovat
BaggioRoberto

Pokud je Hojlund nakup do budoucna, tak by tam ale ted musel bejt jinej utocnik, kterej pravidelne dava goly.

Reagovat
iamek

Co má jako víc chytat? Druhy nejlepší v % zákrocích po Alissonovi, na děleném prvním místě v nulach, v xg je myslím druhy nejlepší ( DDG byl nejhorší minuly rok mě? ), jedna z nejvyšších úspěšnosti přihrávek na střední a dlouhou vzdálenost.

Reagovat
Rudy

Musi stihat organizovat hru obrany a zalohy. Jako byvaly hrac Interu, je jediny, kdo s tim ma nejake zkusenosti. Bucici stadion tomu moc nepomuze a ETH uz vubec ne.

Reagovat
iamek

A kdo na Onanu buci?

Však obranu organizuje bez problému

Reagovat
Rudy

Ne primo na nej Na celkovy vykon U. V zaloze uz to neni slyset.

Reagovat
Strakosha

Moderní gólman Jestli tím moderním myslíš, že trneš při každé střele, co ten šašek předvede,tak souhlas

Reagovat
Busby babes

Reagovat
king23

Reagovat
BaggioRoberto

To je pekny, ze prisli hraci na pozice, kam jste potrebovali, problem je, ze neprisli hraci, kteri by ten tym upgradeovali. Proste jste potrebovali privest o level kvalitnejsi hrace, pokud se chcete posunout vys.

Reagovat
Busby babes

o level kvalitnejsi plati jen u Amrabata, u ktereho tu bylo hodne lidi nadsenych. zbytek jsou proste velmi kvalitni hraci. + Hojlund teda mladej, u nej je brzy na hodnoceni.

Reagovat
BaggioRoberto

Nejsou to hraci jake ma City.

Reagovat
Busby babes

predne... 2 mesice stara diskuze, wtf.

A ve fungujicim tymu ti hraci budou vypadat lepe. Ake nebo Akanji taky nebyli povazovani za nejake zazracne hrace a koukni ted.

Reagovat
Kinky7

Brailsford z vás ale udělá monstrum i když teda některé jeho praktiky z cyklistiky jsou na úrovni kreativního účetnictví u nás slušně řečeno.azer

Nicméně jakožto manager je to teda PAN manager

Reagovat
Gazdo

Ale potreboval by k tomu zrejme Kerrisona

Reagovat
r.mrazik

letni prestupak byl fajn z jakeho duvodu?

chybujici Onana, zraneny a totalne zbytecny Mount, nadejny Hojlund,ktery ale nema na to byt jednickou v utoku a pak Amrabat a Rekvilon bez potrebne kvality...vsak to byl v lete chaos

Reagovat
Neutron

Presne, tie posily nas absolutne nikam neposunuli. Onana okej, snad to chce len cas, rovnako ako Hojlund, ale Mount, Amrabat, Reguilon su uplne onicom.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
Kucka

Reagovat
Strakosha

Chybující gólman? Busby tě vyvede z omylu a iamek to dokonce podloží super statistikami

Reagovat
r.mrazik

v lize chyta slusne,ale par chyb tam udelal...LM nam projel

proste od zkuseneho golmana takove silenosti necekas no,at mi sem muze hazet cisla kdo chce jake chce

Reagovat
king23

Dobře, ale krome Busbyho, kterého bere vážně jenom Busby?

Reagovat
iamek

Passes to Højlund this season.

• Antony – 6 passes in 5 games

• Garnacho – 5 passes in 5 games

Reagovat
Gunner14

Reagovat
misinho7

Reagovat
Swarley

šílený

Reagovat
Neutron

Reagovat
Ranoth

Reagovat
Kiss Me Polka!

je nějaké srovnání, jak to má třeba Liverpool/Arsenal/city? to by mě zajímalo jak velký je tohle extrem

Reagovat
Miguel19

Ti Højlundovi asi taky moc nepřihrávají...

Reagovat
$dolar$

Skoro bych si tipnul, ze ti maji taky 5-6 prihravek Hojlundovi..

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Doomblade

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Strakosha

Reagovat
icemike

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Спартак!

Reagovat
kilobyte

Tipnul bych si, že těch 5, 6 bude u nich na utkání.

Reagovat
iamek

Dával jsem to tady dva týdny zpět. Hojlund je chudák na posledním místě ze všech útočníků, co mají 5+ startu. Zkusím pohledat

Reagovat
iamek
Reagovat
Kiss Me Polka!

ten martial na druhém místě je taky dobry ale škoda, že to není přepočítané na 90 min, takhle si pořád nejsem úplně jistý, co to ukazuje

Reagovat
Spalovač šancí

Asi se Hojlund vůbec spoluhráčům nenabízí ...

Reagovat
Salfovic

V tomhle je hodně slabej.

Reagovat
r.mrazik

neni, jen proste jak antony,tak garnacho jsou hraci,kteri si to navadi sami na strelu z prostred hriste

Reagovat
Likan7

Strašný zlo tahle moderna...srát křídla přes nohu. Robben na tom udělal kariéru a od tý doby jsou všude...Depay, Garnacho, Antony, Rashford...

Reagovat
r.mrazik

na druhou stranu takovi byli i messi a ronaldo ne?

akorat teda messi dokazal i nahravat

Reagovat
mistr129

Reagovat
Witcher

Aha a u Sparty to nevadí když hamouni Birma s Harasem tam je to pracovitej kuchta

Reagovat
r.mrazik

tak sparta hraje tak,ze kuchta naopak rozdava mice na kraje

to v MU ale taky neni

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
dest1l
Reagovat
misinho7

Sialene ze toto trva v United uz vlastne 10r. Z velkoklubu je to taky priemer-nadpriemer.

Chápem ze su obdobia ked nejaky top klub na jednu dve sezony trosku spadne ale toto je masaker, 10r je uz hodne.

Reagovat
Gazdo

Praveze sa bezne nedeje ze na sezonu dve sa velkoklub odmlci ale vacsinou je to naviac. Kolko trvalo Poolu vratit sa na vrchol, AC sa este doteraz plne nevratilo, Juventus je tiez uz v utlme, Barcelona je v tom obdobi momentalne tiez (aj ked je fakt ze sme nejako uhaluzili titul ale to aj AC), Chelsea je v srackach aj po nasypanych peniazoch atd… to proste nejaku dobu trva momentalne su na vrchole prave Real a City a ine timy ale aj tie caka za chvilu zosup trosku

Reagovat
Hachim Mastour

plus ked sa clovek pozrie do historie. do minuleho storocia

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Kucka

nebo Arsík

Reagovat
Busby babes

porad stejne problem, ridi nas nekompetentni lidi a stejni majitele.

Reagovat
Ranoth

Veselé Vianoce

Reagovat
Tomanatura

Jak je to vubec s tim medicinskym oddelenim? Schweinsteiger v poslednim interview rikal, ze ta pece je tam na o dost horsi urovni, nez v Bayernu a vic hracu si na to stezovalo. To by asi k te mizerii se zranenymi mohlo sedet.

Reagovat
TheTopFootbaler

Tak ony celkově ty facilities jsou úplně za zenitem, to se ví, ne? Glazeři fakt nezrenovovali ani čtvereční milimetr. Mně je z toho už delší dobu hrozně smutno, protože člověk prostě fandí týmu reálně na úrovni Crystal Palace, od kterýho celej svět očekává Arsenal, takže ty vtipy na internetu jsou všude, posměch je všude, a po deseti letech už toho začíná bejt tyvole dost.

Reagovat
freeSanchinho

Reagovat
Greaber

Vaše utrpení, naše radost

Reagovat
Csaplárova past

Oblíbené kluby

Chelsea FC

Reagovat
Greaber

Však tohle staré české rčení může platit oboustranně ne?

Reagovat
freeSanchinho

Reagovat
Salfovic

No a? Utrpení Chelsea je zase radostí jiných.

Reagovat
icemike

Mno, vi o čem mluví

Reagovat
Maximm9

Za 15min te ta radost prejde. Me presla uz u soupisky ve 13hod

Reagovat
Greaber

Po přečtení soupisky jsem si raději pustil Pelíšky

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Busby babes

Reagovat
FC Porto FC

S tou Aston Villou si pěkně užijí

Reagovat
iamek

Reagovat
nani92

Tak nech si tie legendy obujú kopačky a idú hrať, horšie ako teraz to aj tak nebude

Reagovat
oli9

Není to hlavně tym no.. Ale nějaký mix hráčů navíc tam nikdo nevycniva jako fotbalista..

Když jsem viděl například včerejší zápas tak tam byl nejlepší Shaw a to je co říct...

Reagovat
pingla

jakože stálý reprezentant Anglie má označení "co říct" ?

když je zdravý, tak obvykle hraje dobře, což se o většině zbylých hráčů nedá říct

Reagovat
Kincl

Jako ok vypadnutí z LM Mega ostuda, ale ten tým nemá na to hrát 2. Místo v pl

Reagovat
avicii

Ako si to ty fanúšikovia Liverpoolu len môžu dovoliť

Reagovat
kbtk23

Majitelé k ničemu, trenér na to nemá, posily jsou slabé

... příští rok budou rádi za Evropskou ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna věc jsou na piču majitelé a nekompetentní lidi ve vedení..

A druhá věc je manažer, který po 400 investovaných melounů hraje takovej shit

A když se to sejde dohromady, no tak to stojí za to

Reagovat
smazaný uživatel

Exclusive: Jim Ratcliffe’s acquisition of a 25pc stake in Manchester United Football Club will be announced today, 13 months after the launch of a review initiated by the Glazer family. Ratcliffe’s Ineos Sport will take control of the football side of the club. More soon.

https://twitter.com/MarkKleinmanSky/status/1738922348537958534?t=lAH89vSCHkSItSljU1LgUg&s=19

Že by vánoční dárek?

Reagovat
smazaný uživatel

Today is (finally) the day for the SJR/Manchester United announcement.

https://twitter.com/MikeKeegan_DM/status/1738925279773331618?t=gJtc4HHuEMMDzAhnXZUvcg&s=19

Reagovat
Greaber

Ten váš spasitel by mohl hrát v nový sérii Walking Dead a ani by nemusel chodit do maskérny

Reagovat
Neutron

A to si sa ho teraz ako snazil urazit alebo o co ti islo?

Reagovat
cr7sux

Stari lide vypadaji stare, DOSTAL

Reagovat
Busby babes

to by byl hezky vanocni darek no

Reagovat
Salfovic

Tohle srovnání je celkem mimo, když se v PMEZ nehrály skupiny.

Reagovat
bbbauch

Koukam, ze jenom Sheffield dal v PL min golu nez my

Reagovat
Front hell

Je fajne si vždy najít nějaké pozitiva

Reagovat
Bandita_Harry

To je asi také pozitívum, ako keď si HIV pozitívny

Reagovat
r.mrazik

hrozne vedeni...spatne vybrani hraci...uz v lete bylo jasny,ze tahle sezona pujde do prdele

a samotny ETH na to ma taky svuj vliv s tim,co posledni dobou predvadi za pitomosti smerem k taktice

dokud tam budou nahore ti sami lide,tak se to bude lepsit jen chvilkami a pak to zas pujde dolu

.

prdel je,ze od leta nebyla zadna osa tymu...novy brankar, stoper zraneny a dalsi na odchodu, DMko s nadvahou a zraneny...Bruno...a bez utocnika

cekat od toho neco vic bylo naivni,kazdopadne si za to manazer a vedeni muze samo...

Reagovat
Busby babes

DM s nadvahou aspon pobavilo

Reagovat
r.mrazik

takove tvare po prichodu fakt nemel

Reagovat
Salfovic

Tak u fotbalisty je ta nadváha někde jinde než u nesportovce.

Reagovat
Likan7

Přesně jak říká Mrazik. Takhle vypapanej xicht neměl

Reagovat
zidane78

Tazko povedat ci sa to dalo cakat.Pre mna osobne je "cudne" ze tam nie je ziaden pokrok co sa tyka futbaloveho stylu,nieco ako,tak toto je "ten hag ball".Namiesto toho aby si videl lepsie chapanie taktiky,tak je tu viditelna "degradacia" tj. ako keby toto bola prva sezona kde manazer prisiel.Mozes povedat ze som zaujati,kedze si myslim ze kupa Varane a Casemira bola spravna volba,problem je v tom ze tam nie je skoro ziadna synergia medzi radami resp. obrana - stred - utok.

Reagovat
r.mrazik

ono tomu nepomohly ty zraneni...klicovy stoper v cudu, novy brankar, klicovy casemiro taky mimo

varane je bohuzel nepouzitelny,protoze vydrzi zdravy max 3 zapasy v rade

eriksen byl taky dlouho mimo

.

na druhou stranu koupe mounta a staveni ho vedle bruna byl ulet, ted tam je mctom,ktery je herne velmi nepouzitelny...

uz je tam nejakou dobu a misto pokroku,jak pises,tak jdeme zase zpatky

Reagovat
zidane78

V nic zlom,ale mctom,eriksen,mount,evans,maguire,dalot,bissaka kto z nich bi hral v arsenale,liver.,alebo v city? Shaw je mozno snad jeden kto dokaze hrat,kazdy zapas "aspon" priemer,aj ked aj mal slabsie momenty,a nie sa ani co cudovat pri tych nemhlach Martinez bol tiez dobra kupa,a jeho spolupraca s varane bola rozhodujuca v minulej sezone + pred nima casemiro aj ked vedla neho,opakujem su nemehla resp. hraci co nemaju sancu bit v zakladnej 11ke,akurat na lavicke.Je to proste skoda a smutne sa pozerat na to,co sa tam deje,uz sa mi ani nechce ani pisat,toto je snad najdlhsia vec co som napisal tento rok

Reagovat
r.mrazik

s temi hraci mas samozrejme pravdu, ze zadny z nich

jen rikam,ze varane i case byly nakupy na nic, protoze jeden nevydrzi zdravy a druhy ma to nejlepsi za sebou a letosni sezona ukazala,ze bohuzel nam dal jen jednu dobrou sezonu za ty prachy...

proste kupovat starsi hrace je gamble i vzhledem k extra fyzicke PL

Reagovat
Salfovic

Tak to, že Case půjde po létě takhle do hajzlu, nečekal nikdo.

Reagovat
r.mrazik

s tim "nikdo" bych byl hodne opatrny

Reagovat
Likan7

No TAKHLE rychle snad ani ty, ne? To je jako ze Space Jamu, jak jim ukradli talent.

Reagovat
Salfovic

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
zidane78

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Masi

Reagovat
Aldeano

Reagovat
TheTopFootbaler

Kámo no to ne zase, loni to byl v podstatě nejlepší DM celé PL, to že najednou za něj bude Champ materiál bylo úplně mimo všechny predikce

Reagovat
r.mrazik

vsak par lidi psalo,ze je mu vice let a ze nemuzeme cekat,ze da skvele ctyri sezony

tu prvni mel super

ta druha je tragicka

ale je fakt,ze jsme cekali ty dobre sezony aspon dve no

Reagovat
zidane78

Zase odpisovat hraca v este nedokoncenej sezone,je trocha unahlene nie? Ja osobne som to robil s Modricom po prvej sezone v reale,ked bol vyhlaseni ako najhorsi prestup v lige.(ale po celej sezone) Ty sa chces zbavit hraca uz po polke sez. kde z toho polovicku je zraneni + v sezone kde sa natiska otazka "ktori hrac c celeho kadru sa zlepsil oproti poslednej sez.?" Mas tam hracov co su tam zhruba 4+ sez. vacsina resp. jadro klubu je tam 5+ sezon,a ty sa zbavujes hraca ktori bol naj v prvej a v dalsej je zraneni 50% casu z necelej polovice sezony + to je ako kupit si pekne disky na auto a potom sa stazovat ze auto nejde lepsie,kaslat na to ze cele auto je total v p... A opakujem,stale sa pitam co za futbal hraje united? Vsak nie je mozne ze DMko hraje nizsie ako dvaja stoperi skoro kazdy zapas.Priznavam ze sezonu nezacal vobec dobre,mozno snad najhorsie v celej svojej kariere,ale robit z neho ciernu ovcu,ze on moze ze united maju najhrosie sezonu za poslednych 100 rokov,je trocha prehnane nie?

Reagovat
r.mrazik

ale to ja preci nerikam,ze je cerna ovce a ze za to muze

jen rikam,ze stal 70 mega liber a hned ve druhe sezone je zraneny bez formy

a za mesic je mu 32

fakt se neda cekat,ze bude hrat jak v peaku v realu madrid a ze to byl prestup dost k nicemu

Reagovat
TheTopFootbaler

Tak já nevím, samozřejmě je jednoduchý psát o tom, že někdo půjde dolů a pak mít vykasané rukávy, že je člověk věštec. Z jeho skillsetu a typu hry bych nikdy nečekal, že půjde dolů v jednatřiceti. Samozřejmě, část z toho je určitě jenom špatná forma, ale on najednou vypadal při bránění jako Fellaini, nikde nebyl včas, obehrávali ho hráči s technikou Bendtnera a sám nedal přihrávku dobře. To se nedá přičíst tomu, že je mu "už 32", nikdy nebyl sprinter pokud vím. Já čekal že naši zálohu spraví a bude jí šéfovat třeba tři sezóny a ta čtvrtá, na kterou jsme ho podepsali (?) se už za něj bude hledat náhrada a nebude mít už tolik vytížení. To mi přijde celkem reasonable

Reagovat
zidane78

Sefovat komu? Vsak tam nie je hrac co sa posunul alebo hra lepsie ako minulu sezonu,alebo ty takeho poznas? Vedia vobec v klube co za futbal chcu hrat? Stale si myslim ze az prilis sa zameriavate na jedneho hraca,lebo toto nie je ako "iba on hraje zle a ostatni hraci maju sezonu zivota".Predsa nemozes hrat svoj naj futbal ked mas okolo seba hracov kalibru mctom.,mounta,eriksena,a zasebou meguire,lindelof,evans atd. Takze zbavte tejto doslova mtrvej vahy a ak bude stale hrat na chuja,tak vam dam zapravdu.Opakujem a suhlasim s vami ze,pokial hral tuto sezonu,tak hral zle,ale nesuhlasim s nazorom ze je to zly prestup.Toto budem hovorit aj keby to nebol casemiro.Je prilis skoro to povedat na hocikoho.

Reagovat
TheTopFootbaler

Bruh tys tady napsal brutální plamennou slohovku, ale já s tebou souhlasím do puntíku Jistě že to není Caseho vina, podle mě to byl fantastický přestup, jenom nechápu že šel tak brzo do kopru. A to jsem ještě ochotnej uznat, že možná ještě nešel do kopru nadobro (byť asi jo). Jistě že chyba je v tom klubu, ta záloha je otřesná bída, ale Case s ní hrál i minulou sezónu a hrál skvěle

Reagovat
r.mrazik

nemusis byt preci sprinter,ale 32 je proste trochu jiny vek,nez 25,kdyz musis "nahanet" souperovi utocne hrace

v dnesnim fotbale to uz nejde "vystát" no...

a jakmile jsi pomalejsi,tak mas i mene casu na prihravku a on po lete nastoupil teda v divnym stavu

samozrejme dost toho bylo vinou i pitome taktiky a zraneni stoperu

ale jak pises,on sam vypadal dost blbe

bohuzel nejspis neda ani ty tri dobre sezony a za ty prachy to je proste spatny

Reagovat
TheTopFootbaler

Jojo, já myslím že se tak nějak shodujeme, jenom mi přijde, že se to nedalo úplně předpokládat. V té době to byl skvělej přestup, to viděla drtivá většina lidí. Letos je to fakt nejdivnější sezóna v tomhle týmu od 2013, a to jsme teda už něco zažili . Pokud se už nezvedne, tak to zpětně bude flop, to je pravda. Za 50 mega musí hráč dát víc než jednu dobrou sezónu, to je samozřejmost

Reagovat
r.mrazik

60+10

a teda nemyslim,ze v te dobe to byl skvely prestup

Reagovat
TheTopFootbaler

Joj! Aha, já měl v hlavě 50... No tak za 70 je to už trochu jiná no

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
zidane78

Uvidime co sa stane,co tento vas sir 25% dokaze urobit. 10+ rokov uspesne prerazate dno a padate dalej, (otazka je mozno,uz je nacase si aj zviknut na to nie?) takze neostava nic ine len trpiet a pozerat na tu skoro modru rakovinu (city) a cakat.

Reagovat
zidane78

Kolko sezon tam je dalot,evans,maguire,mctom,rashford,martial? kolko sanci alebo sezon oni dostali? Nemozes predsa cakat ze hrac na pozicii dm ty vyriesi problem celeho muzstva alebo celej stredovej rady.

Reagovat
r.mrazik

me tohle dohadovani s fanouskama realu ohledne jejich byvalych hracu vlastne nebavi

uz jsem to absolvoval s Ronaldem dost

Varane je zdravotne v kelu a Casemiro ma po peaku, bude mu 32 a lepsi fakt uz nebude jak rychlostne tak zdravotne,tak chuti neco dokazat

vzpominani,jak nekteri hraci hrali pred dvema roky je nadherna vec,ale je to celkem k prdu

Reagovat
zidane78

Neveris ale aj ta celkom chapem

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Ingimir

Evans je tam polroka a prišiel ako piata, šiesta volba na stopéra a výpomoc mladým, tam sa moc nedalo čakať že všetky možné volby pred ním budu naraz mimo

Reagovat
r.mrazik

ono se to fakt deje.

gary:Manchester United 2023 has been a disgrace to the end. The timing of this is truly awful and no functioning organisation would even think about it. Anyway all the very best to Jim Radcliffe and I hope he can somehow work out a way to get the club right again and back to being something respectable on and off the pitch.

Reagovat
Busby babes

https://www.telegraph.co.uk/football/2023/12/24/jim-ratcliffe-man-utd-25-pc-stake-glazers-deal-confirmed/

ise to i Ducker a Telegraph, tak to vypada nadejne jako byla to jen otazka casu, nez si tam pravnici doladi detaily

Reagovat
r.mrazik

13 mesicu...

Reagovat
Busby babes

me to prijde jeste dost rychle. jako porad je to transakce v celkove vysi asi za 6 miliard liber. to proste nedohodnes za odpoledne nad kafem

Reagovat
r.mrazik

je to extremne dlouha doba. prodava jen 25 procent klubu ne?

chelsea i straky byly prodany celkem rychle

Reagovat
Busby babes

Chelsea byla v uplne jine situaci, tam se muselo prodat rychle. U Strak se to prvne objevilo dva roky pred skutecnym prodejem. takze kdo vi, jak dlouho to Ashley domlouval. plus je to daleko mensi klub a tak. navic nejsou na burze jako my.

A prave ta minorita podle me vnasi komplikace.

Reagovat
Neutron

25% za 6 miliard libier? Som bol v tom, ze 6 miliard pytali zidia za cely klub.

Reagovat
Busby babes

tak to myslim. za tech 25 procent da asi 1,3 mld liber, coz nacenuje klub nekam k 6 mld

Reagovat
Salfovic

Jaká byla poslední nabídka toho šejka ?

Reagovat
Busby babes

nejak okolo 5.7 mld myslim. on to pak prezentuje jako 6,5 protoze tam sliboval dalsi investice nebo tak.

Reagovat
Neutron

Aha, jasne

Reagovat
zidane78

uz to trocha aj lezie na nervy,kupuje to snad 38mi krat,tento rok + ako sa tu spomina "iba" 25%,keby kupoval 100% to bude trvat kolko? podla tohto tu,mozno aj 4 roky...

Reagovat
Busby babes

kdyby to kupoval cele, je to mozna jednodussi. kdo vi, ale jinak by to trvalo obdobne dlouho. Nevim, ale takhle velke transakce se proste pripravujou klidne par let.

Reagovat
iamek

Je to tak. Kdyby kupoval cele, tak problému je méně a bylo by to rychlejší. Psal o tom před pár týdny Atletic myslím. Ono je to i logické.

Každopádně konecneeeeee

Reagovat
Witcher

Kolik byste si představoval?

Napíše cifru na ubrousek a posune

ok to půjde

Reagovat
iamek

Jim ofiko

Reagovat
smazaný uživatel

This will include all aspects of the men's and women's football operations and Academies, alongside two seats on the Manchester United PLC board and the Manchester United Football Club boards.

Nejdůležitější věta z oficiálního prohlášení!

Reagovat
iamek

Do akademie bych teď moc nesahal

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád je co zlepšovat

Reagovat
Witcher

Však ten tým je stejně marnej jako byl tenkrát za doby skoulsu a evru akorát tehda měli golovyho útočníka a Fergie time.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Neutron

Reagovat
Ingimir

Reagovat
Hurrikane

Něco mi říká a snad se mýlím, ale my s nima beztak zítra rupneme..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele