Lallana bude po odchodu z Liverpoolu hrát za Brighton

27.07.2020, 21:38
Aktuality
Adam Lallana nedostal nový kontrakt v Liverpoolu, volným hráčem ale nebude. Anglický záložník si vybíral nové angažmá a nakonec oblékne dres Brightonu, v tomto klubu dnes prošel zdravotní prohlídkou a podepsal tříletý kontrakt...

32letý záložník v minulosti hrával za Southampton a do Liverpoolu přestoupil před šesti lety za více než třicet milionů eur. V uplynulých sezonách ho pronásledovaly zdravotní problémy a jeho bilance v Premier League se do této chvíle zastavila na 196 startech, v nichž nastřádal 30 gólů a na dalších 28 svým spoluhráčům v Saints a Reds přihrál.

Lallana má na svém kontě 34 utkání za anglickou reprezentaci, s níž se účastnil mistrovství světa 2014 a evropského šampionátu o dva roky později. Zájem o něho mělo více klubů, situaci monitorovaly například sousední Everton a Leicester.

"O Adamových kvalitách není žádných pochyb, vidět je musí úplně všichni. Hrál na nejvyšší úrovni na klubové i reprezentační scéně a dosáhl velkých věcí. A vedle technických kvalit má i spoustu zkušeností," pochvaluje si nový přírůstek do kádru hlavní trenér Brightonu Graham Potter.

Autor: Tomáš Pavlík / skysports.com

Komentáře (253)

Přidat komentář
SunFells

No to je dost

Reagovat
smazaný uživatel

Tříletý kontrakt ve dvaatřiceti je pořád na Lallanu

Reagovat
vladis271

2 odchody počas jedného dna. Teraz by to ale chcelo fakt príchody.

Inak ten záujem Evertonu bol reálny? To fakt hodlali podpísať hráča čo práve vyhral s Liverpoolom ligu? Trochu ponižujúce pre nich. ja byť fanúšikom tak taký príchod by som ogrcal bez ohľadu na nespornú kvalitu.

Reagovat
Bandita_Harry

Dokonca bol ich fanúšikom od detstva

Reagovat
nani92
Reagovat
SunFells

Reagovat
Benzema

Reagovat
merlick

Arteta: we need to bring one to two players.. for every position

Reagovat
Shottack

Trapák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

pravdepodobne moj najoblubenejsi clen sucasneho kadra. V sotone famozny a jeden z najdolezitejsich hracov po prichode kloppa. Zranenia ho totalne odrovnali ale nevadilo mu sediet a dalej pomahat v kabine ( k tomu skvely clanok na the athleric). Je skoda ze tu ho stale maju za kopyto. Snad sa mu v brightone bude darit, sympatakovi ako je on sa to neda nepriat

Reagovat
Remt

Jak tu někdo píše - 2 odchody hráčů, kteří už možná měli odejít dříve (pro jejich vlastní dobro a pro to aby si oni sami více zahráli), nicméně na oba si vzpomenu v budoucnu určitě. Ani jeden z nich podle mě nebyl takové "kopyto" jak se o nich mluví. Oba srdcaři a oba bojovníci.

Reagovat
Vopi11

Reagovat
LFC182

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
smazaný uživatel

Famózny? Ale prosím ťa:).

Reagovat
fenixLFC

V sotone?? Jednoznacne

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jeden z najdôležitejších hráčov po príchode Kloppa, najväčší brzdič bezkonkurenčne v ére Kloppa. Mal vydarenú tak 3/4 sezóny + asi 15 zápasov, čo sa týka ostatných sezón.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Hai

Reagovat
YNWA__MSN

a nejlepšího Angličana získal za co?

Reagovat
Bandita_Harry

Asi slabá pamäť

Reagovat
smazaný uživatel

Veďd sezónu 16/17 mal kvalitnú, ako píšem, 3/4 sezóny bol veľmi kvalitný. Pred tým a potom skôr priemer, podpriemer s občasnými kvalitnými výkonmi.

Reagovat
mickey mouse

Když byl v Sotonu tak to bylo nejlepší křídlo ligy

Reagovat
Front hell

Famózní

Reagovat
fenixLFC

Problem s citanim?

Reagovat
Front hell

Né.

Reagovat
Front hell

Spíše si oba jinak vysvětlujeme slovo famózní

Reagovat
fenixLFC

Alebo vobec netusis ako hral v sotone...

Reagovat
Front hell

Když myslíš,nechám tě při tom.

Reagovat
YNWA__MSN

V Sotone a první 3 roky v LFC byl FAMÓZNÍ a zaslouženě vyhrál nejlepšího Angličana za rok 2016!

Reagovat
Front hell

Přímo neskutečný. Až oči přecházely jak jinak když hrál za Liverpool.

Reagovat
avicii

ty mas fakt divný vkus na hracov

Reagovat
Kowe

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Free_player

Reagovat
Bayern +

To bol vazne tak dobry?

Mne on prisiel stale ako nemastny-neslany Anglican, ktory pri zlozeni: Henderson, Fabinho, Wijnaldum - Salah, Firmino, Mane nemal najmensiu sancu dostat sa cez niekoho z tychto mien do zakladu.

Reagovat
fenixLFC

Tak fabinho a salah tam neboli, mane a wijnaldum dosli o nieco skor. Po prichode kloppa bol hodne dolezity. A v sotone bol skvely

Reagovat
Bandita_Harry

V sezóne 16/17 to bol tak 3 naj hráč tímu

Reagovat
YNWA__MSN

Díky za všechno a hodně štěstí v Brightonu, kde bude hrát základ. Lallana byl můj oblíbenec. První 3 roky v Liverpoolu hrál VÝBORNĚ, pak bohužel přišla zranění a už se do toho nedostal. Nejlepší Angličan za rok 2016

Reagovat
Beči

Reagovat
fenixLFC

Prve tri roky nie, pod rodgersom sa celkom hladal

Reagovat
REPLIKATOR

výborně je docela silné slovo

Reagovat
YNWA__MSN

Jasně poslední 3 roky úplně mimo, ale pořád je pro mě celkově mnohem větším fotbalistou než třeba Lovren

Reagovat
Mönchengladbach

Jak to v Chelsea vypadá s Mosesem a Zappacostou? Měli by se vrátit z hostování, je tam šance zabojovat o základ?

Reagovat
Whitemedia

Není žádná šance.

Reagovat
Swarley

na pravé straně je Willianovo

Reagovat
Whitemedia

Zappacosta je pravý obránce, tam máme Jamese a Azpiho.. a ano, Moses by si ani přes Williana nezahrál a natožpak přes letošní posily do ofenzívy.

Reagovat
smazaný uživatel

A Wilian teda predlžil alebo končí a odchádza ako free? Niekde píšu tak niekde inak....Viem , že Pedro odchádza do AS myslím

Reagovat
Whitemedia

On pořád trval na tříleté smlouvě, to mu samozřejmě vedení dát nechtělo, tak to vypadalo nadějně, že odejde. Objevilo se ale info, že ho Frank chce udržet, tak uvidíme, jak se to celé vyvrbí..

Reagovat
Talker

On prý vycouval Arsenal, takže pokud nemá v Londýně 3letou smlouvu, tak je dost možné, že slevil on.

Reagovat
Mr.Mike

Neni Moses v Interu?

Reagovat
Whitemedia

na hostování

Reagovat
Talker

Není úplně důvod si je nechávat. Zappa je na straně, kde je Azpi jako kapitán a James, který s ním šoupe na stopera a na LB. Tam jde jen o to najít zájemce. Mosesovi končí za rok smlouva, takže tam bude prodej ať se děje, co se děje - na křídlo to není (zvlášť pokud zůstane Willian) a 5 vzadu hrajeme minimálně a kvůli tomu si ho nechávat nemá smysl také.

Reagovat
Beči

Díky za všechno a ať se daří

Reagovat
Bandita_Harry

Veľa šťastia v novom pôsobisku, som rád že on aj Dejan sa dožili titulu v lige aj LM, aj keď už nie ako stabilni členovia základnej zostavy, sú to srdciari a aj oni ťahali klub rok čo rok vyššie a prežili niekoľko finálových prehier, na tom kde Liverpool práve je majú obrovskú zásluhu, Adam bol jeden z kľúčových hráčov v sezóne 16/17 kedy sme sa tesne kvalifikovali do LM. V Brightone prajem veľa odohratých sezón v Premiér League

Reagovat
Whitemedia

@FabrizioRomano

Thomas Partey update.

Arsenal at the moment are still offering €25M + one player.

Atlético are NOT going to sell Thomas for less than €50M (release clause).

...but Arsenal today told to Atléti they don’t want to pay the whole clause.

No agreement

To je dost marná nabídka..

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Mastný Chobot

25 + Guendouzi je podľa mňa fér ponuka. Ja len nechápem, prečo tak moc chceme riešiť zrovna tento post, keď nás bota tlačí na iných postoch oveľa viac. To isté platí pre LW.

Reagovat
Svatej

kvalitativně + cena jo, zjevně ale Cholo nechce pracovat s osobností, jakou Guendo je..

Není se moc čemu divit, to by nejspíš skončilo stejně jako u vás. Buď by se Guendo podělal a nebo dál hrál tvrdohalvýho a skončil na tribuně, ve výsledku by tak Partey vyšel jen na těch 25.

Reagovat
Nikikrew

Potrebujeme powerful defenzivneho midfieldera ktory ma aj box 2 box crty takze za mna 100% potrebujeme takeho hraca a snad sa nam ho podari doviest

Reagovat
smazaný uživatel

Ja len nechápem, prečo tak moc chceme riešiť zrovna tento post

však máte totálne slabo obsadený ten post. Xhaka je otázny, či dokáže udržať výkonnosť a Torreira nemá kvalitu Parteya ani z diaľky. Ceballos je iný.

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Mastný Chobot

Absolútne nám chýba kreativita v zálohe a naši stopéri sú kvalitatívne horší než má Brighton. To sú posty, ktoré musíme momentálne adresovať a na ktoré musíme špliechať cash, nie CM/DM. Xhaka sa rozohral do svetovej formy od začiatku pandémie, Lucasovi ja stále verím napriek slabšej sezóne a obstojne tam vie zahrať aj AMN alebo Chambers (+ sme stále nepredali Elnenyho). Potrebujeme riešiť ofenzívneho záložníka, nie DM.

Reagovat
Nikikrew

Stoperi asi nepridu, podpisal sa Luiz a Mari, vracia sa najma Saliba takze myslim si, ze uz nikto nepride co sa tyka obrany.

Predpokladam ze Arteta chce hrat v buducnosti 4-3-3 kde vedla Xhaky potrebujes cistokrvne DM pretoze Torreira nema nato taku kvalitu a sam uz 2krat prehlasil ze chce ist z Londyna prec. Xhaka sa nerozohral do sverovej formy, udrzuje si len jeho standardnu kvalitu.

AM je urcite nutnost pretoze ta kreativita je sialena a z nasej strany preto dufam ze Partey by nebol poslednym novym zaloznikom u nas. Stale je otazny Auba, ak odide potrebujeme taktiez niekoho do utoku

Reagovat
Trand

Reagovat
smazaný uživatel

Partey nie je DM, ale typický CM (ale DM by dokázal hrať podobne ako Yaya v Barcelone) a dokázal by hrať aj so Xhakom aj Torreirom. A kľudne jeden z dvojice Xhaka, Torreira nech odide. Ich odchody by vás podľa mňa nemrzeli. Aj Guendouzi nech ide.

Reagovat
Mastný Chobot

Keby nám nehoreli iné pozície, tak budiš. V súčasnej situácii si robiť ešte ďalšie problémy, keď nemáme vyriešené úplne že základné elementy hry - vytváranie šancí a zabraňovanie tomu, aby sa súper do šancí dostával - mi to príde zbytočné.

Reagovat
Mastný Chobot

a Partey s Yayom fakt nemá moc spoločného, Partey je pre mňa stelesnenie CM/DM hráča

Reagovat
smazaný uživatel

totální tackler. Takovej Ndidi

Reagovat
smazaný uživatel

asi mas pravdu, proti LFC hral celkom ofenzivne

Reagovat
Bayern +

Yaya bol elegan a futbalovo fakt inde oproti Parteymu.

Reagovat
kiciN

Reagovat
smazaný uživatel

navíc je to pozice, která není vyřešena už asi 5 let..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Partey je fakt top, myslím, že takovou kvalitu ve středu, jako je on, nemáte.

Reagovat
Mastný Chobot

Jasné, ale na iných postoch máme väčšie problémy.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že by jeho angažmá strašně pomohlo i obraně (třeba takovýmu Luizovi určitě s jeho výpadama). Chvíli jsem přemýšlel, jestli s váma Arteta nebude chtít hrát diamant bez křídel s Lacou a Aubou dopředu, to ale asi vylučuje ten minulý nákup Pepeho..

Reagovat
Mastný Chobot

Vylučuje to aj integrácia Saku a Nelsona a záujem o toho portugalského wonderkida teraz.

Jednoducho s Parteyom budeme mať 3 maximálne nekreatívnych záložníkov (Xhaka, Partey, Torreira) bez ofenzívnych schopností, čo je zbytočný luxus, keď nemáme peniaze a hlavne okrem ESR a mrciny trvalo v kádri 0 (slovom: nula) kreatívnych záložníkov, pričom práve to je asi náš najväčší problém momentálne, nie ani tak obrana.

Reagovat
smazaný uživatel

Fair point s těma kreativníma záložníkama. Hra na podzim s Fredem - McTominayem - Maticem (případně Perreirou, ale bez Pogby a Bruna) mě tohle naučila rozhodně respektovat

Reagovat
salami

A kdo by mel bejt ten AM? Takovy co by hned pomohli a byli rozdilovy budou mimo moznosti Arsenalu. A jestli mate nabidky na Torreiru a zkouseli jste provest upgrade na Parteye, tak proc ne.

Reagovat
Mastný Chobot

Jasné, že budú mimo naše možnosti, keď si všetok cash minieme na Parteya. A taký, čo by hneď pomohol, je po tom, čo som videl v zápase s Aston Villou, v podstate ktokoľvek. Možností je nekonečne veľa. Aj taký 19-ročný Szoboszlai z rakúskej ligy by momentálne pôsobil ako živá voda v tom tíme.

Reagovat
SunFells

Szoboszlaie bych měl na seznamu též mnohem výš než Parteyho. Vlastně ani nevím, co Parteyho motivuje k tomu aby k nám šel

Reagovat
afc

Asi to, čo Lacu, Aubu, Pepeho a ďalších.

Reagovat
fenixLFC

Laca a pepe isli zo slabsich klubov a u aubu bola este aka tak sanca na nejake buduce uspexhy. Naproti tomu partey ide z lepsieho klubu kde moze bojovat o trofeje do timu v rozklade ktoreho posun zabere niekolko rokov

Reagovat
Front hell

Reagovat
SunFells

Reagovat
SunFells

Aha

Reagovat
bbbauch

Zase mit tri takovy hrace by bylo fajn v pripade, ze by Arteta chtel hrat 343, cemuz bych se ani nedivil.

Reagovat
SunFells

Pepé může hrát ve dvoučlenném útoku. Ale nemyslím že Arteta plánuje diamant.

Reagovat
nani92

25 + Guendouzi je podľa mňa fér ponuka

25 - Guendouzi je fér ponuka

Reagovat
Mastný Chobot

Si zabil, brácho

Reagovat
nani92

Temeraf

Reagovat
smazaný uživatel

Fer?

Reagovat
Mastný Chobot

áno a neotravuj ma

Reagovat
Pride

Ten by mohl příjít na AM až jako krajní možnost. Jednu dobu byl ve Swansea dobrej.

Reagovat
smazaný uživatel

no ak je dostupny za 50 mega tak ano

Reagovat
Muffi

50 mega hotově na dřevo, jak ty výkupky fungují absolutně není to samé jako 25 bůhví kdy a hráč, co se neprosadil v klubu o level níž.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasne prijat to nemusia, ale nepride mi to ako nejaka ponuka hodna vysmechu, ak teda tym hracom je Guendouzi. Ak by tych 25 dali hned a v podstate Guendouzi zas nie je nejaky traged, iba je to debil.

Reagovat
smazaný uživatel

Guendouzi ma hodnotu tak 10 mega maximalne, takze ta nabidka je naprostej vysmech.

Reagovat
smazaný uživatel

to fakt nema

Reagovat
Front hell

Reagovat
Benzema

Guendouzi je mega tragéd . Čo som ho videl v pár zápasoch,tak pobehoval po ihrisku, ako splašené kura. Takže 25 mega + Guendouzi je fakt výsmech

Reagovat
Front hell

To je i lovren a hle 12 mega jste dostali. Matteo má ještě šanci se zlepšit,takže se zase uklidnime

Reagovat
Benzema

Lenže tu riešime výmenu Partey -Guendouzi a nie Guendouzi za Lovrena, tak ukľudní sa ty

Reagovat
Front hell

Trošku mimo,ale budiž

Reagovat
Phillipinho

Jakoze by se Cholo zbavil holding midfieldera, kterej jako jedinej umi vyvazet balon od stoperu a diktovat tempo hry a misto nej tam dal splasenyho Guendouziho, kterej je navic flakac, kteryho by Cholo po jednom treninku napalil? To mi nezni jako dobra vymena pro Atletico

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja hram s myslienkou, ze Thomas by chcel z nejakeho dovodu odist inak mi nedava zmysel aby vobec uvazoval o prestupe do Arsenalu. Ked este nedavno som v spojitosti s nim cital ako tam chce ukoncit karieru. A nikde nehovorim, ze je to super ponuka len ze to nie je nejaka ponuka, ktora si zasluzi vysmech.

Reagovat
Muffi

A proč teda neprodáte starší lidi jako Xhaka nebo Torreira a toho super Guenda si nenecháte?

Nebo ho za těch 25 prodejte jinam, přidejte to samé z vlastní kapsy čímž složíte výkupku a s Atlety se bavit nemusíte.

Vždyť tyhle výměny jsou neuvěřitelný sračky a je jedno zda toto, Batsuhay+Barkley/Rice nebo ty nesmysly s Neymarem. Borci hrají hovno, mají obří platy, nikdo je nechce ale budou zázračně vyměnění za o parník lepší hráče jen proto, že kluby nemají peníze.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ja nefandim Arsenalu. A aj to je moznost, ho predat a potom kupit, ale ako vravis nie vzdy dostanes vsetky peniaze naraz, tak mozno preto skusili dat takuto ponuku Atleticu. A tych 25 milionov ku Guendouzimu tam nie je len na okrasu, ale preto aby sa ta ponuka ako tak vyrovnala.

A s Guendouzim nerata Arteta, ale to este z neho nerobi trageda, aj ked ja nic vynimocne na nom nevidim, iba to ze je debil, ale to zas u ludi nie je nic vynimocne no.

Reagovat
Muffi

Ty to prostě jen nechápeš. přečti si to vlákno celé a pak ti možná dojde, proč je to blbost.

Novinář potřeboval kliky, tak spojil Guendouziho nechtěnost v Arsenalu s Parteyho výkupkou a ty jsi mu na to skočil, i když na tom není ani zbla pravdy.

Víš, on trh funguje trošku jinak než že tyhle nechci, spočítám si, jakou mají cenu a začnu vymýšlet, komu za svoje nechtěné hráče vezmu hvězdu

Reagovat
smazaný uživatel

To je dost mozne lebo nechapem ako som sa dostal k obhajovaniu toho dementa. Ja som len reagoval na to, ze to nie je podla mna az taka nefer ponuka hodna vysmechu.

Partey ma vykupku 50 mega(ak taku ma) dobre tolko nemam tak skusim ponuknut 25mega na ruku + hraca v hodnote 25-30 mega. Nezoberu? Okej, to je uplne normalne. Bud povedia pridaj ku Guendouzimu este 10 mega a berieme alebo ze nemaju zaujem o Guendouziho chcu len tych 50 mega.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta vykupka 50 mega je hrozne nizka. To ho nemuzou udrzet.

Reagovat
Muffi

Zájemce to musí složit na dřevo, což dneska problém je, kor pro Arsenal, který bral na splátky i Pepeho a Salibu a nemá jistou Evropu příští rok.

Když jim k tomu nabídneš hráče třeba za 25, tak si klidně můžou říct o dalších 49 na splátky.

Reagovat
Phillipinho

Reagovat
bbbauch

Tu vykupku mel Edo slozit uz pred tejdnem, nevim na co ceka

Reagovat
Kixi Syhimour
Reagovat
Pony Slaystation

dle mého nikdy nenaplnil očekávání a lezl na nervy stejně často, jako podával dobré výkony

Reagovat
cristiano.K.

Brighton hraje zajímavě, bude se mu tam dařit.

Reagovat
Miguel19

#Chelsea could buy a new goalkeeper this summer. #Blues are not satisfied of #Kepa, who could leave and come-back in Spain. The first choice of #Lampard is Jan #Oblak. Talks opened with agent of #AtleticoMadrid’s GK. The #transfer is not simple, but M.Granovskaia in action. #CFC

Jako je to nereálný, ale Marina umí vyučovat.

Reagovat
Whitemedia

Schira mi vždy přišel jako hrozný plácal

Reagovat
Zaschrona

Taky je hrozný plácal.

Reagovat
M0rb1D4S

Tomu fakt nevěřit ani slovo. Jediné, co dokáže napsat správně je to, co pár minut před ním napíše Romano

Reagovat
icka

Marina musi na kazdeho vedet nejakou spinu jinak mi do hlavy nejde jak to dela

Reagovat
smazaný uživatel

jasne, "spinu"

Reagovat
Front hell

Spíše každému dá a pak navykládá že je obviní že znásilnění.

Reagovat
Phillipinho

Atleti pousti jenom pres vykupku, tak slozte tech 120 mega a mate ho ty Marino

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
vladis271

Reagovat
M0rb1D4S

Na druhou stranu bychom jim mohli oplatit tu laskavost, že nám za 120 mega odkoupili jak Costu, tak Moratu.

Reagovat
icka

Skoda, ze jim nejdou stejne i nakupy od nas ty chytroline.

Reagovat
Muffi

A co tak super předvedla?

Ziyechovi je 27 bez zkušeností s top ligou, Wernerovi za rok končila smlouva a rvačka o něj nebyla a Havertz jsou pořád dost kouzelné fazole.

Reagovat
M0rb1D4S

Tak se podívej, jaké částky dokázala vyjednat u odchozích hráčů, kteří u nás buď nic nepředvedli, nebo chtěli odejít. Hazardovi taky za rok končila smlouva.

Reagovat
Front hell

tam se jí dařilo,ale hazarda bych tam nedával to je top top hráč. Škoda že u kepy se moc nedařilo tu cenu srazit.

Reagovat
M0rb1D4S

Je to top hráč, ale taky měl před sebou poslední rok smlouvy. A Marina z toho odkázala vytřískat 150 milionů euro včetně bonusů. Už teď po výhře titulu je to 115.

Reagovat
Front hell

Spíše než její zásluhu bych tam viděl velkou touhu ze strany realu ho podepsat. Nikdo jiný nebyl schopný tu částku zaplatit, o rok později by se stal volným hráčem a Real by musel soupeřit s jinými týmy o to kdo mu nabídne víc. Takhle ho měli jistého. Její zásluhy bych spíše bral u moraty. Tam se jí to povedlo. Každopádně u mě stejně vede vedení Bilbaa, které vám prodalo nejdražší kužel v historii fotbalu. Ale třeba mě Marina překvapí a za nějakou slušnou částku ho zase pošle pryč. I když to bude mít hodně těžké.

Reagovat
M0rb1D4S

Co se týče Hazarda, tak tam žádná jiná alternativa nebyla. On chtěl jít jedině do Realu, nebo by podepsal novou smlouvu. Pokud by Real Hazarda nechtěl, tak je pořád u nás. A Bilbao na tom zase takové zásluhy nemá, tohle byla prostě jeho výkupní klauzule, kterou jsme z čirého zoufalství prostě byli schopni vyplatit. Teď se píše, že ho prodáme jedině v případě, že bude zájemce ochotný zaplatit aspoň 50 milionů, což je prostě nereálné. Takže to vidím na to dlouhodobé hostování buď ve Valencii, nebo Seville.

Reagovat
Phillipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Toho Aaronse z Norwiche nikdo nechce? Třeba Tottenham by asi RP uvítal, ne?

Reagovat
Cobra

Ono by úplně stačilo, kdyby se vrátil KWP. Ale jestli ho Mourinho vymění za Hojbjerga, tak mě fakt mrdne a RB bude povinností.

Auriera prodat někam hodně daleko... a nebo do Arsenalu. S Luizem by to byla šílená kombinace.

Reagovat
ajouki

Zájem má Bayern Mnichov. Aarons je dobrý hráč, který ještě půjde nahoru.

Reagovat
Svatej

https://www.youtube.com/watch?v=YX7xYBnXD-8 Jsem se teda mrknul na toho Onanu a nestíhám zírat.

Tohle vážně golmani umí chytat ?! Jak jsem na tyhle videa golmanů nekoukal už snad léta a většinou koukám na Kepu, tak jsem skoro v šoku.

Reagovat
Miguel19

Jak je na tom s centry?

Reagovat
Svatej

Musel by centrovat sám proti sobě, aby měl menší úspěšnost těch posbíraných, takže to je ve výsledku minimálně na nulový hodnotě..

Ale nevím, zkusím si o něm něco přečíst...

Reagovat
TopinB

Reagovat
cristiano.K.

dobře, nechodí na ně

Reagovat
Mastný Chobot

I'm not racist, but... príde mi, že dosť veľa toho vyráža rovno pred seba

Reagovat
Whitemedia

To, co on vyráží před sebe, Kepa pouští za sebe, tak se nediv, že je z toho Svatej tak rozhozenej

Reagovat
Busby babes

Reagovat
icka

Reagovat
TopinB

Reagovat
Infi

Reagovat
Svatej

Drsný že jo? Golman, co umí vyrážet!!

Reagovat
sunakashi

Reagovat
SunFells

Dva míče nepřilepí ani nevyrazí z okolí malého vápna a dostane od fanoušků předního klubu PL takovou čočku, že teprv v ten moment se ukáže jestli dokáže chytat na takovém levelu podle toho jak se s tím vyrovná.

A videa má určitě zázračné aj Kepa z Bilbaa.

Reagovat
Front hell

Reagovat
icka

Reagovat
bbbauch

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kovi81

ja Onanovi vubec neverim. to uz radsi Fostera z Watfordu na rok/dva, nebo nejake takove reseni.

Reagovat
Svatej

To by nechytal ve Watfordu, kdyby byl tak dobrej... Zas neblázni

Reagovat
Whitemedia

Matt Law se zmínil, tak to Kovi převzal

Reagovat
Busby babes

vsimni si jak nizko stoji. Jak jsem byl loni na te prednasce v Londyne, tak tam prave byla sefka analytiky z Ajaxu a vysvetlovala tam, jak zkoumali nejlepsi moznej zpusob pro golmana na rychlej skok do stran a vyslo jim, ze idealni je mit nizko teziste a byt vic rozkrocenej. Na Onanovi je to krasne videt...

Reagovat
Ondiis

Ten bude dostávat jeslí

Reagovat
Busby babes

kdyz je utocnik blizko, tak zas asi zmeni postaveni.

Reagovat
Svatej

nahoru to jde vždycky.

Jen nejsem zvyklej na to, že golman působí v bráně tak obrovsky. Až to působí dojmem, že je trochu pomalej, přitom všechno stíhá.

Rozehrávku vim, že má dost dobrou. Marino, trhej!

Reagovat
Remt

Prsa?

Reagovat
Busby babes

vygoogli si vosse de boode, hezka zenska

Reagovat
Remt

Velice sympatická tadydlencty holandanky apod mají něco do sebe:-)

Reagovat
Busby babes

jj,sympaticka.asi hodinu jsem s ni pak kecal na baru.

Reagovat
kvasha16

on sa strasne rychlo vie "poskladat" k zemi.. som ziral ked sme s nimi hrali

Reagovat
Svatej
Reagovat
Whitemedia

Tohle video je zklamání.. s ním se dá udělat desetiminutové video, kde to budou čistě jeho faily, tady mi to přišlo odfláknuté, za pár věcí tam nemohl..

Reagovat
Svatej

To je na tom nejhorší. Uděláš 4 minutový video jenom z chyb za poslední dva roky a stejně to působí dojmem, že to udělal někdo ráno nad kafíčkem z toho, co si jenom pamatoval..

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
Miguel19

Ta penalta Kuna

Reagovat
Svatej

i ty housle jsou fakt směšný, vlastně fakt všechno tam. Ten chlap pokrývá až neuvěřitelně malou část brány, před ním by ze stresu zmatkoval i Beckenbauer.

Reagovat
kiciN

To jsem se malem pochcal

Reagovat
Ligter

''even Agüero felt sorry for him''

Reagovat
Svatej

Kepa by časem donutil útočníky ty góly neslavit. Jakej lovec by si taky doma vystavil hlavu jelena, kterej mu nad ránem zaklepal na dveře..

Reagovat
Talker

Kepa by si ho dal na zeď, protože by ho možná chytnul...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
jk

Mě je ho až líto

Reagovat
smazaný uživatel

Jako tohle je fakt strašný. Já si pořád myslím, že se zvedne, třeba ne tolik jako DDG po těch jeho prvních sezónách ale zvedne. U Kepy je blbý, že mi příjde navíc jako ještě hroznej spratek, na což máte teda v případě posledních dvou golmanů čuch.

Reagovat
TopinB

Klesnout moc nemůže no, takže "zvedne se" je vcelku safe bet

Reagovat
smazaný uživatel

hrozne marnej borec, ale hlavne ze se tvari jak nejvetsi mistr sveta

Reagovat
smazaný uživatel

a teraz Kepa, Welcome to Chelsea

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Svatej

jestli si myslíš, že teď toho ocase budu dobrovolně sledovat znova, tak se pekelně mýlíš

Reagovat
smazaný uživatel

Na čáře je fakt silnej, ale ten jeho styl je fakt zvláštní. Napadá mě, jestli byste s ním nemuseli přinést i to know-how z Ajaxu, abyste ho neučili vaše metody a tím se neukázalo, že je mimo Ajax nepoužitelnej.

Reagovat
Whitemedia

Zajímaly by mě naše metody, když brankáře koučuje Hilário..

Reagovat
Talker

Je fakt prdel kouknut na video "Kepa 2019 insane saves"

https://www.youtube.com/watch?v=sNlKV7A1atk

První zajímavý zákrok 1:30 z 4.30 videa...

Vtipný je první klip z 5x různých pohledů, jak to útočník posral a ze dvou metrů hlavičkoval Kepovi do ksichtu.

90% zákroků bys čekal, že chytí jakýkoliv průměrný golman. A to je za 2019, kdy jsme si říkali, že je to není úplná tragédie...

Reagovat
Whitemedia

insane saves a minimálně polovina videa míče doprostřed brány

Reagovat
Talker

Právě, možná 3-4 zákroky, kde si člověk řekne, že to tam mohlo spadnout a že to Kepa fakt zachránil.

Reagovat
merlick

Reagovat
ajouki

Onana při každém zákroku působí, že je připraven chytit nejtěžší možnou střelu. Pak sice působí neohrabaně, když to jde do jeho těsné blízkosti a musí kordinovat své postavení, ale to je ta lehčí práce. Kepa při každém zákroku působí, jak kdyby se do poslední chvíle modlil, ať to hlavně jde na něj a má šanci udělat zákrok.

Reagovat
Remt

Souhlasím a zároveň dodám, že bych Onanu moc rád viděl v Premier league. A konkrétně v Chelsea? Proc ne Podle mě by do toho šel, jen nevím kolik by stál. Ale tuším že se vyjádřil že je na čase udělat další krok

Reagovat
icemike

Lze najít hezké video, jak umí i pouštět góly dost lacino, takže nechat Kepu

Reagovat
Svatej

Mas ho?

Reagovat
Whitemedia

Klidně si Kepu vezmi a pak si ho nech.

Reagovat
Busby babes

David De Gea save percentage this season: 73.1%

Alisson save percentage this season: 71.6%

Tak!! Beru zpet, mame lepsiho golmana.

Reagovat
nani92

máme lepšieho brankára v horšej forme, ale forma sa vráti

Reagovat
Miguel19

Tak si vyberte koho si necháte a my to druhého rádi vezmeme

Reagovat
Kovi81

Reagovat
smazaný uživatel

DDG <-> Kante. Říkám furt

Reagovat
kiwwi

https://twitter.com/afcjxmes/status/1287749509729091589

cele vlakno o statistikach z tejto sezony, ale tato konkretna je pecka pre Greenwooda

Mason Greenwood has overperformed his xG this season by 178%, the next highest for this statistic in the league is Kdb on 65%

Reagovat
r.mrazik

on je neskutecny...

i z toho jsem fakt zvedav,jak tohle bude zvladat do budoucna,protoze latku si chlapec nastavil dost vysokou

Reagovat
Busby babes
Reagovat
kiwwi

pre toto sa hra futbal...ja kym nedam aspon jedny jasle v zapase, tak je to pre mna nepodareny zapas aj keby som dal hattrick

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Ondiis

Reagovat
Busby babes

btw Maguire v top 5 u Progressive carrying distance, Aerials won, Interceptions, DDG 5. v save percentage...

Reagovat
iamek

Ja fakt tu kritiku harryho nechápu. Navíc odehrál každou minutu, takže by bylo trosku divné, kdyby neudělal žádnou hrubku. Virgil jich letos taky nasekal par.

Reagovat
Shottack

No však je Harry v ideální sestavě PL. Toho zas nedoceňujou jenom někteří...

Reagovat
Remt

Mě zkrátka nepřijde tak dobrej to je celé. Přijde mi dobrej pro tým jako Everton, Leicester ale víc ne

Reagovat
Ondiis

neskutečnej je

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/F365/status/1288037872277299201

a tady srovnani golmanu. Vtipny, ze DDG i tady vychazi lip nez Allison u post shot expected goals against . Jen si proste ty hrubky pamatujeme. Ale on toho taky hodne chytil. Ty wondersavy mel i letos a nebylo jich taky uplne malo.

Reagovat
smazaný uživatel

Lloris nejlepší golman ligy.

Reagovat
Front hell

Bude diplom

Reagovat
cristiano.K.

dvd

Reagovat
smazaný uživatel

žiješ v pravěku? každou chvíli vyjde dokument na amazon prime

Reagovat
cristiano.K.

velká závist

Reagovat
Front hell

To už bude za chvíli na nějakou edici.

Reagovat
r.mrazik

jenze takove pitome goly jini golmani nedostavali...to zadny cislo neobsahne

Reagovat
Busby babes

jini zas treba nechytnou jiny veci, co DDG jo... takze ve vysledku bychom na tom treba byli stejne, jen bychom nenadavali golmanovi.

Typicky, DDG udela hrubku, ale za deset minut vytahne super zakrok.... nadavame jakej je DDG kokot a diky nemu jsme ztratili body... Henderson by pak tu prvni strelu chytil, ale druhou pustil... vysledek stejnej, ale nenadavame na golmana.

Reagovat
r.mrazik

kdyby tu prvni chytil,tak by k te druhe situaci treba nedoslo...

Reagovat
Busby babes

btw ta post shot xG to prave obsahne. protoze to hodnoti i kvalitu mista odkud strela sla. Takze kdyz strili z dalky, coz byl casto pripad DDG chyb, tak tam je vetsinou xG neco okolo 0.1 tedy hodne nizky = tohle musi chytat.

Reagovat
Talker

Tak zas se tam nebere ale kvalita střely, takže to úplně nevypovídá o kvalitě golmana. Třeba první 2 goly Liverpoolu byly tuším 0.04 nebo 0.06 dohromady, přitom to byly ale relativně těžké střely. Ano, očekával bych, že minimálně jednu golman chytne, ale není to tak, že by zrovna tyhle dvě střely měl mít v 99.5% případů (což to xG reálně říká).

Ta statistika pro golmana je trošku nefér, protože se bere v potaz jen to, ze kterého místa hráč střílí, tj jak dobré šance si tým vybuduje. Ale neřeší se, jestli ten hráč netrefí branku, trefí břevno, nastřelí hráče, střelí to do středu branky nebo že se tam ten míč sotva došourá. Nebo je z toho parádní střela pod břevno, kde se musí golman opravdu ukázat. A všechny tyto střely mají z dálky třeba 0.02, protože se povede pořádná střela 5 ze 100 pokusů a třeba 1x je nechytatelná.

Příklad přímák Roberta Carlose - tam by xG bylo možná 0,0001 . Ale tahle střela byla právě v takovém stylu, že pro golmana byla extrémně obtížná. Dala se chytit? Asi ano. Pokud by to golman chytil, zasloužil by si za to do statistiky 0.0001 post shot xG ve svůj prospěch?

Nebo xG pro penaltu je vždy 0.76. Chytnou golmani opravdu 1/4 penalt nebo se tam počítá i to, že to jde do tyčky nebo úplně mimo? Nebo že ji špatně hráč kopne a jde pomalu do středu.

Dokud se nebude hodnotit i kvalita, umístění a síla střely do té statistiky, tak to ke golmanovi nebude úplně vypovídající.

Reagovat
ajouki

Busby píše o post-shot xG, což přesně tyhle věci zahrnuje.

https://statsbomb.com/2018/11/a-new-way-to-measure-keepers-shot-stopping-post-shot-expected-goals/

We train the model using information about the shot’s trajectory, speed and other characteristics. For instance, we can calculate the y and z location where the shot is estimated to enter the goal mouth. These are often the most important factors predicting goal probability and offer a clear proxy for the save difficulty.

Reagovat
Busby babes

dik, akorat jsem to sem chtel davat. Ale ta moje cisla jsou tusim odjinud, takze je otazka, jestli maji stejnou metodiku.

Reagovat
Talker

OK, to jsem nevěděl. Já myslel, že se bere právě xG, nějak jsem vůbec nezaznamenal existenci (a rozdíl) postshot xG.

Reagovat
r.mrazik

proste do cisel se vse narvat opravdu neda

Reagovat
Busby babes

hele, to neni uplne pravda, viz to, co pise ajouki. ale zalezi na metodice dane firmy, tak podrobne jsem to nezkoumal. Muze byt, ze mas pravdu, ze fakt berou v potaz jen misto, ale treba Stats bomb bere v potaz i ty dalsi veci. Vim, ze nektere modely berou v potaz i pocet hracu mezi strelcem a golmanem, jine zase ne atd atd...

Reagovat
smazaný uživatel

Kepa se na obrázek nevešel

Reagovat
smazaný uživatel

tady máš celou tabulku

https://i.imgur.com/aLGSeio.png

Reagovat
Svatej

Chápu správně, že mezi Kepou a Llorisem je 19 gólů z toho, co opravdu mohli a nemuseli chytit?

Reagovat
Busby babes

ano.

Reagovat
kiciN

to je silenost

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/nqatpod/status/1288036747306246144

kdybys na to vlakno kliknul, tak tam mas i Kepu.

Reagovat
Ondiis

Leno ♥

Reagovat
Front hell

Ten šel letos neskutečně nahoru.

Reagovat
Busby babes

btw Pickford z anglicke jednicky pristi rok na Euro ani nepojede.

Reagovat
mul

Henderson alebo Pope budú 1ka? A snáď Pickford vôbec nepojde, vyzerá, že sa chce pri všetkom rozpklakať a nepôsobí to vôbec symptaciky.

Reagovat
smazaný uživatel

Podobne ako Dejan si zaslúži poďakovanie za snaživé výkony.

YNWA, šampión!

Reagovat
REPLIKATOR

Hračička, občas světlé momenty, záblesky geniality. Jindy naopak zbrždění akcí, zbytečné ztráty míče, nepovedené nahrávky. Na klub velikosti Liverpoolu to nikdy nebylo. Ale jinak sympaťák a v průměrném ligovém klubu bude zase za hvězdu.

Reagovat
Bayern +

Nudny hrac do este nudnejsieho klubu. Uz zacinaju prekonavat latku klubu WBA, snad buduci rok uz len v Champe.

Reagovat
BůhAnfieldu

Nuda je, když mi to dělá tvoje máma. Adam Lallana je ovšem hračička, ten rozčiluje nebo uvádí v nadšení, ale nenudí nikdy.

Reagovat
YNWA__MSN

Hodnotit hráče jen podle posledních dvou nebo tří sezón, kdy byl furt zraněnej a mimo A co si takhle vzpomenout na jeho formu, když přišel Klopp a to jak hrál v Sotonu

Reagovat
Front hell

Já si ho pamatuji, proto jsem někdy až nechápal tady ten hate na něho,ale pořád to není pro mne famózní. Toť vše.

Reagovat
YNWA__MSN

Ok. Tak se aspoň schodnem, že to nebyl pruměrák

Reagovat
Front hell

To nebyl. Bez debat

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele