Kušnír a Kováč přejí titul Spartě, výhry nad ní si ale cenili

05.05.2013, 10:48
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (144)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Oba jsou strašný kokoti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

...ale ty největší.

Reagovat
smazaný uživatel

Největší nevim, ale kokoti to jsou.

Reagovat
Euphael

pěkně jsi mu naložil

Reagovat
smazaný uživatel

Naložili jste si leda sami sobě, protože neumíte češtinu.

Reagovat
OtecJaJ10

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Je dobře, že kluci nezapomínají, kde jim bylo dobře . Jednou sparťanem, navždy sparťanem...no aspoň u většiny lidí .

Reagovat
smazaný uživatel

Líbilo se mně jak si Kováč po zápase na nic nehrál. A narovinu řekl, že to přeje Spartě, ale že nyní hraje za Liberec a musel vyhrát..

Reagovat
smazaný uživatel

S odstupem času musíme říct, že nevzít Kováče byla chyba.. Musí se to v létě napravit. Jinak už je to jen v rovině teorie, ale pořád je tam reálná možnost získat titul.. Plzeň v Liberci prohraje, jde jen o ty další zápasy a hlavně o to, abychom my už všechno vyhráli.

Reagovat
Filipow

Plzeň hraje s Libercem doma ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu.. Na tom ale tolik nezáleží.

Reagovat
hefy

Jn, to je úplně nepodstatné. Já vim, že s nima máme dlouhodobě doma špatnou bilanci, ale jednou se to prolomit musí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jn, je to úplně nepodstatné, s touhle formou Liberce.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzen Slavia 1

Olomouc Plzen 02

Plzen Liberec 10 (Liberec bude unaveny z poharu)

Hradec Kralove (zalezi jestli bude mit Hradec o co hrat, jestli ne, tak je to 2 )

A take si nemyslim, ze Sparta ziska vsech 12 bodu

Treba FK Teplice - Sparta Praha, Teplice budou hrat uplny beton, pujde jim o kazdy bod totiz

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, byl by platnější než Jirka Jarošík, který po sezóně dost možná ve Spartě skončí. Jinak Slovan nehraje s Viktorií P. doma, ale v Plzni. A titul? Bude náš . Stačí trocha šamanského zaříkávání, špetka voodoo a bude to.

Reagovat
smazaný uživatel

stribrna Sparta

Reagovat
A Seleção

V lete to urcite nenapravite.Odejde nam Kelic a Kovac tak bude pro nas jeste vic klicovej a pochybuju,ze by jsme ho pustily.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, že by si do toho nechal Kováč mluvit..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hrajeme u nich, ale tři body i tak získáme a odvezeme - budeme féroví, vzali jsme Spartě, vezmeme Plzni. Také já titul přeju víc Spartě/Víťovi.

Reagovat
risk je zisk

uz mi zacinas verit ze matejovsky nebude pristi rok kapitanem? a buh vi jestli i v zakladu?

Reagovat
smazaný uživatel

Začínám věřit? Nevím o tom, že jsi něco takového říkal. Ale nemyslím si, že by se mělo něco měnit. Ledaže by Matějovský ve Spartě skončil, což se nedá vyloučit, ale moc reálně to nevidím.

Reagovat
risk je zisk

rikal v pulce sezony jsme se oba takhle dohadovali pod clankem o nem je jasne ze si to mozna nepamatujes ale zkus si to treba nekdy vyhledat..psal jsem ze pristi rok kapitan urcite nebude..a pokud jsi videl vcerejsi zapas tak ten chlap vam nema co dat..:// jeho centry leti do pryc, prihravku ma dobrou ale kdo ji nema na 10-15 metru :) v lete koupite nejakyho mladsiho a on bude vysedavat..

Reagovat
smazaný uživatel

Nemá nám co dát? To je nesmysl. Včerejší porážku nezavinil jenom Matějovský. Jinak na jeho místo se asi nebude nikdo kupovat. Místo Matějský může hrát třeba Čermák nebo Jirásek.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo Hořava/Pospíšil... Po tom Lavičkově rozhovoru si myslim, že tam Matějovi udělaj pořádnou konkurenci.. Potřebuje to.

Reagovat
risk je zisk

podle me hrac jako on musi delat v zappase zlom treba jako stajner ktery porad vymyslel nove a nove kulisarny..to ze si chodi pro balony jeste k tomu 30 metru od souperovi sestnacky a prihravat do boku umi kdejaky dorostenec..musim rict ze jeho role se krasne chytil vacha ktery s vidlickou na pravo hrali skvele..nedivim se ze byl stridany i lavicka si toho vsima (muj nazor)

Reagovat
smazaný uživatel

tak nevim no , proti Plzni, Olomouci a ještě někomu byl jeden z nejlepších na place.. A teď nemá co dát? nevim no.. Střed hřiště: Vácha, Matějovský, Hušbauer je dobrý. Matějovskýho jako člověka nemám rád, ale na hřišti patří k těm, kteří na tom hřišti umí hře dát myšlenku (v Gl).

Reagovat
risk je zisk

ja proti nemu nejsem zaujatej ale to ze sparta je takhle dlouho bez titulu a ma tym ktery by mel kazdy rok vyhrat..tak je potom neco spatne ne? on je dobry fotbalista ale pokud nebude v kazdem zapase prospesnej pro tym tam nema ve sparte co delat..dle me i nakup lafaty byl zbytecny ..za ty prachy mohl prijit do sparty uplne jiny a mladsi hrac

Reagovat
smazaný uživatel

tak Plzeň ten tým nemá horší. ale dle mě je "potopí" Horvi a neschopnost nahradit ho. Na postech jsou na tom oba vyrovnaně. Spartu dle mě katapultoval příchod Váchy (který mě nezklamal a hraje skvěle)-ve srovnání s Daridou má jasně navrch. Ale k příchodu Lafaty.. Myslím, že jeho přestup je velice dobrý viz jeho hra na place. spolehlivý střelec, zapojuje se do mezihry a hlavně nevím jak ale Kadlec dostal větší svobodu a podává 3x lepší výkony než na podzim...

Reagovat
smazaný uživatel

ve srovnání s Daridou má navrch???? to si děláš srandu že?

Reagovat
smazaný uživatel

Darida by z fleku připravil Schweinsteigera o místo ale těch čtvrt miliardy, co nabízeli rusáci je sméšná částka, to ať pěkné přitlačej, když i dřevák Rosický šel za dvakrát tolik

Reagovat
smazaný uživatel

Kováč > Jarošík.

Reagovat
smazaný uživatel

Včera mě napadla jedna věc.. On asi Jirka ten fotbal nemiluje tolik, aby hrál bez motivace v takhle vysokym věku. Kováč je v tomhle jiná liga.

Reagovat
risk je zisk

kovac je skvely stoper, dokonale diriguje obranu a ridi i zbytek tymu porad vyhani hrace pred sebe..

Reagovat
smazaný uživatel

já ho teda ve Spartě a v GL zas tolik nepamatuju a tak jsem překvapen, že zrovna on je takovej hecíř. nikdy mi tak nepřišel. I tak ale jeho včerejší výkon

Reagovat
risk je zisk

tak kdyz se to veme on v evrope na to jaky je dokazal hodne :) dlouho se drzel v zahranici..navrh dal vzdy nejakyho gola a ten si lidi pamatuji..ale v jeho letech uz padala vykonost se kterou v evrope uz neudela nic..ale v GL to je skvely hrac a osobnost

Reagovat
smazaný uživatel

Kováč byl vždy hodně uřvaný .

Reagovat
centos

Taková vyjádření by se mi v Baníku nelíbila.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby říkali, že přejí titul Spartě? To chápu .

Reagovat
smazaný uživatel

Matušovič nikdy nezapřel že je Sparťan že?

Reagovat
centos

On asi sám neví, co je. Já taky ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Matušovič je hlavně debil

Reagovat
smazaný uživatel

tak u vas moc ex-spartanu nehralo ne?Sloncik se mi vybavuje

Reagovat
smazaný uživatel

zato opačným směrem se občas vždycky někdo našel.. svině bezpáteřní

Reagovat
smazaný uživatel

o opacnem smeru se nikdo nebavi

Reagovat
smazaný uživatel

nejsem nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

pokud se to da pocitat, tak prave za vas hraje odchovanec Droppa

Reagovat
centos

To jsem nevěděl, že Droppa hrál za Spartu. Ale je to odchovanec Slovácka.

Reagovat
smazaný uživatel

Papoušek, Zavadil, Hušbauer, Slončík, Bolf, Čížek (ti byli ale předtím baníkovci), Střihavka, Prohászka.

Reagovat
db18

tak Střihavka je taky ex-půlka ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, Zavadil me take hned napadl.Papousek tam hral ale tak tri mesice,tenkrat se mohlo prestupovat kdykoli a sel pak hned do Liberce.Husbauer byl predtim Spartan?odchovanec?Bolf,Cizek,na ty sem zapomel,Prohazska no,to je taky sto let

Reagovat
smazaný uživatel

Hušbauer je sparťanský odchovanec. Než hrál za Baník, tak byl 13 let ve Spartě.

Reagovat
smazaný uživatel

jj

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak sto let ? Vždyť tam byl skoro ve stejnou dobu jako Zavadil s Papinem.

Reagovat
smazaný uživatel

Prohazska Martin ne, slovak, hral aj v Opavě a tak ne? to je tak milenium ne? To je uz doba

Reagovat
smazaný uživatel

Hrál hlavně za Spartu . Bohužel se doma proti Tillburgu těžce zranil a už se nevrátil do bývalé formy. Pak šel do Baníku a myslím, že se tam s Papouškem i Zavadil potkal.

Reagovat
smazaný uživatel

Zavadil byl v Baniku 2004/2005, Papušek tu už Banik na EF ani nemá, začina to tam 2002-3, takže se určitě nepotkali. A o Prohazskovi jsem našel, že šel v prosinci 2003 na Žižkov z Ostravy.

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsem našel i Proházsku, kariera : 97-98 Opava, 99-2000 Sparta, 2000-2003 Banik

Reagovat
smazaný uživatel

A Papoušek byl v Baniku jen par mesicu roku 2002, odehral tam pět zapasu

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, pak šel hned do Slovanu. Zrovna Papina mi bylo trochu líto, měl jsem ho docela v oblibě, když za nás hrál. Vůbec ta naše zoo z let 2000 a 2001 byla super tlupa .

Reagovat
smazaný uživatel

Jn, pak se všeci přestěhovali do Liberce prave.

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni ne . Holub u nás zůstal a Poštulka (má tam překlep, ale je to zvíře) taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v Liberci taky bylo vic zviřat ne? Vim, že sem se tomu dycky hrozně smal.

Reagovat
smazaný uživatel

Slepička

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, zvířat tam měli také dost. Třeba hrošíky Lexu, Jinocha a Pilného.

Reagovat
smazaný uživatel

To byly časy no.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo. Teď už v lize není moc hráčů, na kterých je od pohledu vidět, že jim chutná a pro cigárko po kávě taky nechodí daleko.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, možna tak Štajner s Rolkem a Johanou.

Reagovat
smazaný uživatel

Rolko . No ten na mě nepůsobí jako nějaký tučný jedlík. Spíš je to takovej tatrman vykřápanej.

Reagovat
AjaxFans

Trousil si taky prý škrkne u kafé.

Reagovat
centos

Slončíka, Bolfa a Čížka za baníkovce považuji, oni sebe zřejmě také. Střihavka je vtipný, ten hrál fakt snad za každého Proházsku pamatuju ještě z Vítkovic.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam končil karieru, 2008

Reagovat
smazaný uživatel

Sionko zapomnel vcera, ze je spartan, kdyz komentoval 3.gol Plzne :)

Rekl...a ted pouziju ne uplne doslovnou citaci..." Budejovice vyrovnali, ale nastesti Plzen v zaveru stacila dat 3.gol a rozhodnout zapas"

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to má Libor teda co vysvětlovat .

Reagovat
smazaný uživatel

Libor Sionko je spravny hrac, vzdycky mi byl sympaticky, i kdyz hral za Spartu, a ted to jen potvrzuje, vi, ze si totiz Sparta titul nezaslouzi, ze je to nejvetsi zlo a po ukonceni kariery se priklonil na stranu dobra, na stranu Plzne a Liberce

Reagovat
smazaný uživatel

jezisi, co ty si zase zac?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jeden takový Ivan, co tak nějak fandí Viktorce Žižkov.

Reagovat
smazaný uživatel

Naštěstí pro Plzeň... Trochu používejte mozek, ať se vám nemusí vše vysvětlovat jak pětiletýmu děcku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ocekava nekdo na konci sezony dalsi kozenou kabelku od Kretinskeho?

Reagovat
JozkokozleJ

Ja sa skor Kretineskemu divim, ze ho este Sparta bavi. Nemal som pocit, ze by bol az tak vasnivym fanusikom, ze by nechal svojho obchodneho ducha stranou.

Reagovat
smazaný uživatel

mám to stejně.. o to se ale asi Spartani nezajímaj?

Reagovat
smazaný uživatel

Ani moc ne .

Reagovat
A Seleção

Zatim nejhezci fotbal co se letos U Nisy tyce.

Reagovat
Alan_Shearer

Kovac je neskutecnej hrac ! Kapitan jak ma byt, Sparte by urcite bodl jako naharada za tragickyho Jarosika. Jinak z podprumerneho Kusnira, ktereho snad kazdy fanda vcetne me chtel vyhodit, se stal nejlepsi pravej bek ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Kušnír je skvělý hráč. Ale ve Spartě ho zničila zranění. Jsem rád, že se dal zase dohromady, byť v jiném klubu. Přece jen za nás taky něco odehrál. S Kováčem/Jarošíkem souhlasím. Ale Jirkův hlavní problém je v hlavě. Na tak zkušeného hráče mi přijde strašně labilní. A občas hraje jakoby bez zápalu.

Reagovat
Alan_Shearer

To prave Rado maka porad. Na hristi necha vsechno, jakoukoliv chybu okamzite chce napravit, proziva to na 120% a pokud nekdo z nasich zpusobi nejakej naprosto zbytecnej kiks, tak mu Radek da co proto .. Jinak, nelitujete ted ve Sparte, ze Kusnir u nas zari a vy tam mate prumernyho Vidlicku?

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastík je bek na pendrek, to člověka pěkně sere. Ale co naděláš. Víc než odchod Kušníra mě sralo, že jsme prodali Kladrubskýho. A navíc do ŠKSZB .

Reagovat
smazaný uživatel

Kladrubský byla chyba jak prase. ten měl na zahraničí a ne na Slovensko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já spíš doufal, že bude hrát hodně dlouho za Spartu. A prdlajz.

Reagovat
stas87

maju tie nadavky na slovan nejaky hlbsi zmysel?slovanisti maju spartu v pici nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemají. Ale Slovan Bratislava je pořád náš tradiční rival z dob společné ligy. Neřekl bych, že nás maju v piči. Ta nevraživost, rivalita, nenávist tam pořád je. Jak z jejich strany, tak z naší.

Reagovat
Alan_Shearer

Tak muzeme dat zase nejakou dobrou vymenu ... My vam dame Kusnira a vy nam par mladych hracu a penize k tomu

Reagovat
smazaný uživatel

Raději ne, ale Vidličku vám za něj klidně dáme .

Reagovat
risk je zisk

ja bych radsi balaje

Reagovat
smazaný uživatel

Toho by u vás byla škoda. Albín svou šanci ještě dostane. Pokud odejde po sezóně Kweuke, tak by mohl znovu hrát za áčko.

Reagovat
smazaný uživatel

není to moc velkej luxus..? Bednář je dobrej a jistej. radši povolejte nějakýho mladíka..

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak akorát. Zvlášť jkdyž odejde Kweuke.

Reagovat
Alan_Shearer

To je dobry

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, nestal, hraje o dost lépe, ale to proto že předtím hrál tak špatně. Stále je ale jeho oblíbenou kratochvílí posílat přihrávky v okolí pokutového území do těla soupeře

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyt já ho Spartě přeju taky Kušnír sice není Gebre, ale troufám si tvrdit že v současnoti je nejlepší pravý bek ligy, stejně tak Kováč na stoperu

Reagovat
Alan_Shearer

Gebre byl akorat o dost technictejsi a lepsi ve vzduchu, ale co se tyce podpory ofenzivy a naslednem vraceni se, tak ho dobre nahrazuje ..

Reagovat
smazaný uživatel

Snad bude mit Jarosik soudnost a po sezone skonci..kdo by pred sezonou rekl,ze pro nas bude klicovou ztratou zraneni Maria Holka..

Reagovat
smazaný uživatel

Jo...vypadá to s ním bledě. Je to hustý, že je pro nás klíčová ztráta Holka . Před půl rokem by to znělo jako šílenství.

Reagovat
smazaný uživatel

Tich chyb je dost,navic obrana nema vudce,coz sice Holek taky nebude,ale Jedle uz ne prosim..hrozne rad bych navrat Hubschmana,ale toho domu nic netlaci...

Reagovat
smazaný uživatel

Ten by byl super. Nebo Sivok.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten by byl jeste vhodnejsi,protoze to je vudce,vybornej stoper a antislavista!

Reagovat
smazaný uživatel

já fandim Polomovi, vůdce to je a po chybě je schopnej zprcat každýho. Každopádně Švejdík mi brnká na nervy každej zápas a teď když se k němu vrátil po zranéní Jarošík v jeho formě z loňskýho jara, tak to vypadá, jak to vypadá... Začínam vyznávat teorii, že Jarošík by mél hrát jen na podzim, to byl v obou sezónách nejlepší hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

já bych tam v současný chvíli nejradši viděl dvojici Holek - Zápotočný, kdyby byl nějaký pravý bek..

Reagovat
Aldeano

No říct mi před rokem, že stoperská dvojice Sparty bude Holek-Švejdík...

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro stareho dobreho Kováče, ten který začal v Sigmě

Reagovat
smazaný uživatel

Ochlasta, frajírek, co si spolu s Urbánkem myslel, že jim patří svět ? Takovej byl Kováč, když hrál za vás, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě Špiláček a Rozehnal. Ale jo, ti dva co jsi psal to tahli zřejmě nejvic, začalo to na U 21 srazich a tak. Ale Kováč byl vždycky takovej sebevědomej jistojistej. Ale v Sigmě jsem ho měl rád, ale pak jsem četl rozhovor, že Olomouc je pro něj vesnice, že se sem nikdy nevrati, Praha sem Praha tam, no. Ale vyplatil se finančně tak co. Přeju mu, ať se daří.

Reagovat
Alan_Shearer

To snad ne .. Kovac je momentalne o mnoho lepsi osobnost nez driv .. v Olomouci to byl jeste pubertak bez jakehokoliv mysleni

Reagovat
smazaný uživatel

Myslel sem to jako odchovance, mladik v Sigmě a tak, žadny hate

Reagovat
Alan_Shearer

Ty jsi fanousek Sigmy? Neplanuje Olomozc prichod Rozehnala? Mam pocit, ze mu letos konci smlouva a nechteji mu ji prodlouzit ..

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodně jsem Spekuluje se no. Aj bych ho bral, na dva roky třeba, zkušenost, jak Kučera.

Reagovat
Alan_Shearer

Tak on zastak starej neni ne? Tak 31 32 .. Urcite by vam pomohl, protoze vase obrana je tragicka. Hlasi se k Olomouci ze zahranici anebo na ni z vysoka sere jako Radek?

Reagovat
smazaný uživatel

Hlasi, 33 bude mit v letě. Obrana jako tragicka na jaře je no. Nejvic se mi paradoxně libi Sindelar. Skerleho bych nechal sedět, at hraje Dreksa s Sindelarem. Ale moc nechapu, proč hraje na pravo Koutny, to je dřevák.

Ale třeba aj Ujfaluši prohlasil, že se do Olomouce nevrati, že chce žit v Praze. To je směšný, při odchodu do HSV z Olomouce hlasil, ze se vrati na rok hrat a pak do managmantu, Kubiček řikal o něm, že je to budouci šef Sigmy.

Reagovat
smazaný uživatel

Docela mě štve, jak tady všichni nadávají na Jirku Jarošíka, ať už zkončí a podobně. Vždyť ještě loni tu spousta lidì volala po jeho návratu do repre. Jeho momentálni špatné výkony jsou způsobené tím, že v zimě nemohl trénovat, a teď Lavička nemá jinou možnost, než ho tam dávat nerozkopaného. Já věřím, že po odmakání letní přípravy bude mít Jirka ještě Spartě a celé le co nabídnout.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo mu nenadává. Jirka Jarošík je můj oblíbený hráč a moc si cení toho, co za Spartu odehrál a co s ní dokázal. Ale teď je situace taková, že Jarošík, ať už jsou okolnosti jakékoli, v klíčových momentech opakovaně selhává a hlavně není pravým vůdcem obrany. Na základ to už moc není a nevím jestli se smíří s rolí náhradníka. Každopádně mě to mrzí, protože hráč je to skvělý.

Reagovat
Aldeano

Spíš jsem zvědavý jestli mu prodlouží smlouvu... Snad jo.

Reagovat
smazaný uživatel

By mě fakt zajímalo kdo ho chtěl do repre?

Reagovat
smazaný uživatel

já ho nemám rád, protože poprvé se vrátit nechtěl, řekl že Sparta je až ta poslední možnost, a když rok na to přicházel, tak zas čekal, dokud se někdo neozve, kdo by mu nasypal prachy.. když sem jít nechtěl, tak chodit neměl..

Reagovat
twerp

Potřebujem pravého beka, vůdce do obrany a náhradu za Matějku. Jaký by byl Kadeřábek na bekovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Holeš, Beneš, Hořava. Třeba.

Reagovat
Aldeano

Kadeřábek by se mi na bekovi taky líbil. Je rychlý umí centry... Jinak Holeš by byl z GL asi ideál.

Reagovat
smazaný uživatel

Lehce průchodný. Má moc vysoké těžiště, takový Šural by ho při kličce pravidelně posazoval na zem.

Reagovat
smazaný uživatel

Na jak dlouho má Kováč v Liberci smlouvu, nevíte?

Reagovat
smazaný uživatel

30.06.2014

Reagovat
Aldeano

OT: Má ten Hřebík sochu v Liberci, nebo ne? Včera jsem jí nikde neviděl

Ale jestli jí nemá, tak pro Liberec Člověk, který jim zařídil všechny 3 tituly by si jí zasloužil

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

Coi se tyce Liberece, hraje opravdu krasny utocny fotbal s perfektni defenzivou. Ja si ale stejne myslim, ze tento ligovy rocnik uz na titul nedosahne a dokonce se neumisti ani na druhe pricce, Sparta si to vzit nenecha, ale pohar by klidne vyhrat mohli, to jo. Ted vyradi Liberec a pak bude souboj se Spartou, tam to muze dopadnout jakkoliv.

Reagovat
Chlupatá máma

SLOVAN MISTR 2013/2014

Reagovat
smazaný uživatel

to si nemyslim, predpokladam , ze skonci druhy za Plzni, treti bude Dukla. A Sparta se do Evropy dostane pred pohar

Reagovat
smazaný uživatel

už to přeháníš a ztrapňuješ se

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle tým, který si zatím sesedá už teď hraje hodně dobře na všech frontách, včetně v zimě hořící obrany. Pokud se ho podaří, nebo aspoň jeho osu Kováč, Rybalka, Štajny, Rabušic atp., udržet i pro příští sezonu, tak si sesedne ještě víc a bude to hodně dobré i ten titul by tam visel.

Reagovat
smazaný uživatel

Vím že Sparťani dost často nadávají na Vidličku, ale mě se spíš nelíbí Hybš na druhé straně. Jasně že to je talent, ale dávat ho do sestavy jen proto, že je mladý mi nepříjde moc dobré. Třeba proti nám hořel docela dost. A i proti Liberci se mi teda moc nelíbil...

Reagovat
smazaný uživatel

Hybs je jeden z nejlepsich spartanskych hracu. Takove legendy jako Jarosik, Pamic, Matejovsky by meli vyhrivat lavicku, ne Hybs. Ale jsem strasne rad, ze Lavicka ty stalice nechava v sestave, alespon poztracite body. A take by me zajimalo kdy Lavicka rezignuje? Pred novou sezonou by mel ne? Mel by prijit Chovanec nebo Straka

Reagovat
smazaný uživatel

Dokud bude ve Sparte Matejovsky, tak se nikdy nikam neposune.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele