Kúdela je obrovský profík, klobouk dolů, jak to vše zvládá, řekl Kuchta

18.04.2021, 22:04
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (97)

Přidat komentář
dave30

Mám takový dotaz do diskuse. Čistě teoreticky.

Kdyby se Ondra odvolal a byl mu trest snížen, nebo dokonce zrušen. Myslíte si, že by pro něho a pro národní tým bylo dobré, aby se zúčastnil EURO? Ten tlak na něj (potažmo celý tým) by byl na ostrovech opravdu obrovský. Sám nevím...

Reagovat
Mr. International

Osobně si myslím, že by ta vysoká míra pravděpodobnosti, že rasismus použil, zůstala stejná. Jasně, nejsou 100% důkazy, ale UEFA není soud a stačí ji důvodné podezření (stejně jako vládě teď stačí důvodné podezření v případě ruského útoku na ČR). Podle prudké reakce Kamary a v Angličtině nesmyslné větě mu zkrátka lásku nevyznával. Upřímně, někteří Kúdelu velebí, ale pro mě je obrovským zklamáním a selháním, jelikož pošramotil obraz ČR v zahraničí více než výrazně a více než zbytečně :/. Takže suma sumárum, je lepší když tak nebude, ta negativní stopu co zanechal je nesmazatelná.

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnání 7 leteho vyšetřování a kedela

Reagovat
Mass

ČR bylo poškozeno tou kampaňí Rangers a médiema spřízněnýma s BLM, ne Kúdelou. V zahraničí, pokud myslíš jen Britský ostrovy tak snad vnímají stejně jako póvl z Východu a nepomůže ani to, že jim někteří od nás lezou do prdele. Všimni si taky jejich arogance, že jejich média nedokážou ani napsat jména našich reprezentatů správně.

Bereš třeba, že Suarez poškodil Uruguay? A mmch, Liverpool se za něj omluvil až sedm let potom co se to stalo, samozřejmě kvůli BLM. Ti co dnes chtějí doživotní zákaz pro Kúdelu, tenkrát stáli za Suarezem.

A proč je některými lidmi vnímán Kúdela pozitivně? Protože se z toho celýho mediálního lynče, kterej na něj rozjeli v některých médiích neposral, neomluvil se za to co podle něj neudělal (na rozdíl od Tvrdíka).

Ještě prudší reakci, dokonce se rozbrečel a odešel, měl Diakhaby na to, že mu Cala řekl "mierda" (hovno) a co to dokazuje? Jen že se dospělej chlap chová jak dítě, neni to důkaz rasismu.

Reagovat
ratusek

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Petr325

Reagovat
raduinho

Reagovat
Salfovic

Vzhledem ke konkurenci na stoperu, by v takovém případě měl určitě jet.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
dave30

Já to nemyslel z pohledu herní výkonnosti (tam je to jasné).

Reagovat
Kop do titulků

Nakonec je možná dobre ze nepojede ty kundy ve skotsku jsou schopny ho tam podriznout

Reagovat
verv

Reagovat
smazaný uživatel

Je to náš nej stoper, takže ano

Reagovat
Kily

asi bych počkal ještě měsíc na to, jak se celá situace vyvine, v tuhle chvíli za mě asi ne (i když bych samozřejmě strašně rád viděl, jak se kazatelské ostrovní hysterky mohou posrat), už ve čtvrtek bylo na Slavii vidět, co s ní do jisté míry udělal dlouhodobý tlak, ten tým byl absolutně mimo a repre by na tom byla dost možná ještě hůř, jelikož máme ve skupině nejen Skotsko, ale taky Anglii

Reagovat
dave30

Tak nějak jsem to myslel. Jde o to, že by se situace uklidnila, kdyby se neodvolal. Jenže to by nemohl hrát. A jestli se odvolá, tak se ta situace určitě nezlepší. Těžké radit...

Reagovat
Kily

on se ani odvolávat nemusí, bohatě bude stačit to, jak bude všechno dál hrnout dopředu hlavní podporovatel rasismu v osobě právníka toho finského ubrečence

Reagovat
smazaný uživatel

Ten právnický psychopat, který má vše založeno na tom, že každého kdo s ním nesouhlasí, nazve rasistou, asi nebude spokojený, dokud Kúdela nedostane trest smrti.

Reagovat
Jolly Roger

Výborný dotaz. Myslím, že by to rozhodně dobré nebylo, tým by byl pod šíleným tlakem. I když dvojice Brabec - Čelůstka by byla tragédie, Kůdela by měl být rád, jak to dopadlo. Narazil na dva obrovské pitomce, Kamaru a jeho právníka, kteří mu chtěli a mohli úplně ukončit kariéru.

Reagovat
JeséRodriguez

Myslím, že by s Čelůstkou hrál spíš Kalas. Nebál bych se k těm dvěma vzít Krejčího se Zimou, pokud teda nepojede Kúdela.

Reagovat
Radek Voltr

Kedel narazil jenom na jednoho obrovského pitomce - sám sebe.

Reagovat
Jolly Roger

Bylo to od něj hloupé, ale to, co předvádí Kamara a jeho právník Anwar, je naprosto neadekvátní a hysterické.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu jak to zatím vypadá s našimi stopery, by jet určitě měl, pokud to půjde. Je hezké, že by jeho nenominováním nebyl vyvíjen takový tlak na celý tým, ale pokud kvůli tomu budeme mít slabou obranu a nepostoupíme ze skupiny, k ničemu nám to nebude... radši bych hrál v plné síle a pod tlakem, kterému se na velkém turnaji tým stejně nevyhne (a musí mít tak jako tak funkční mechanismy nastavené tak, aby se hráči mohli soustředit pouze na fotbal a nebyli obtěžováni okolním děním).

Reagovat
dave30

Beru, ale na druhou stranu. Aby se Ondra bál chodit do soubojů, aby nedopadl jako s Balem. A ten tlak na něj bude větší, než si dovedeme představit. Opravdu si nejsem jist, co by bylo nejlepší (možná se zde staráme úplně zbytečně...).

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě se staráme úplně zbytečně, protože mu ten trest nesníží Rozhodně ne UEFA na základě odvolání. Teoretickou šanci by možná měl u CAS kde by přeci jen mělo víc fungovat právo a míň mediální hon, ale tam imho nebude do UERA hotové definitivní rozhodnutí. A že by někdo potom zpětně rozhodl, že ten trest byl vůči němu neoprávněný, to se určitě nestane.

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týče soubojů, tomu nevěřím že by mohlo nastat. Jako stoper musí být na tvrdou hru zvyklý a v jeho věku se všemi zkušenostmi by tohle měl ustát. Pokud do něj někdo bude chodit za hranou tvrdosti, tak by to měli rozhodčí trestat a tím by se to obrátilo ve výhodu pro český tým. Jako týmový hráč by už proto měl být schopen to riziko podstoupit.

Reagovat
dave30

Asi máš pravdu. Nicméně ten mediální tlak na něho a celý tým si možná nedovedeme představit.

Reagovat
smazaný uživatel

Já věřím, že management repre dokáže hráče od mediálního dění odstínit, ať bude tlak jakkoliv silný. Navíc do EURA je ještě čtvrt roku. Za tu dobu se objeví tisíc jiných témat (už jen teď ta superliga bude v UK rezonovat mnohem silněji) a kauza Kedel už nebude mít zdaleka takový ohlas. Určitě se oživí, pokud by byla ohlášena nominace s Kudelou, ale takové grády jako to mělo už to nenabere.

Reagovat
dave30

Aby mohl být Ondra nominovaný, tak se musí odvolat. A v ten moment to bude průser (můj názor).

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme. Odvolání očekávám že přijde určitě.

Reagovat
dave30

Já také. Jen nevím, komu to pomůže...

Reagovat
Kiwi-21

Souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Kúdelovi byla ofiko odebrána kapitánská páska? Od začátku jí měl Tecl a pak jí předával Masopustovi

Reagovat
dave30

Asi za ním v klubu úplně všichni nestojí. Že by zásah z nejvyšších míst (od majitelů)?

Reagovat
meno

No za tu hovadinu má bejt rád, že je nejlepší stoper, jinak by byl do konce roku přeřazenej do béčka.

Reagovat
Bakary3

Jezis... ruply mu nervy vzhledem k tomu, co se na hristi delo, jinak mi prijde celou dobu ve Slavii naprosto vzornej...

Myslim, ze si hned uvedomil, ze to byla blbost.

Ikdyby nedostal disciplinarni trest, myslim, ze jen tim medialnim lyncem byl vytrestanej dost.

Reagovat
meno

Sebrat pásku bylo to nejmenší, co SKS mohla udělat. Ke Kúdelovi mají mladí vzhlížet a rasismus, byť ve víru emocí, je prostě odporná záležitost.

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Bakary3

Jaky rasismus?

Reagovat
meno

Mě baví, jak si to tu nikdo nechce připustit.

Pojďme se všichni dal tvářit, že ho pozval na kafe

Reagovat
Bakary3

Není proti tomu žádnej důkaz.

Kamara lhal, že to slyšel ten a tamten, což se neprokázalo.

Lhal Gerrard, že to slyšel kdekdo, to se neprokázalo.

Celý znění toho výroku je nemožný vyslovit za tak krátkou dobu, to potvrdil znalecký posudek.

Rangers neúspěšně někoho obvinili z rasismu snad v prosinci.

Případ Diakhaby.

Neříkám "určitě to neřekl", ale těch okolností je tolik, že mi dávají pádnej důvod ctít presumpci nevinny.

Tak, jak to má být ve vyspělý společnosti, ne v nějaký totalitní společnosti, která se tváří, jak je na úrovni.

Reagovat
dave30

S presumpcí neviny je to také složité (i když by měla být jednoznačně daná). Jednou se nám hodí a po druhé ne. Přiznejme si, kolikrát jsme měli jasno o nějakém ekonomickém gaunerovi hned po zveřejnění prvního článku o něm? Kolik jsme takto již odsoudili politiků? V Ondrově případě ji bude ctít 99% dotázaných, u nějakého podnikatele tak 50%, u politika tak 10%...

Reagovat
Bakary3

Tak tam bych řekl, že je problém spíš se soudnictvím, kdy nejsou schopný odsoudit ani něco naprosto očividnýho...

Tady je to prostě tvrzení proti tvrzení.

Reagovat
KingMaster13

Tak tam jsou nějaká fakta ne? Částky, čísla, tabulky něco co je skutečné. Slova pokud nejsou zaznamenána z nějaké kamery tak tvrzení proti tvrzení. Pokud by UEFA vydala nějaké prohlášení se záznamem kde to je vidět, slyšet tak naprosto v pořádku potom ale takhle to působí dost pochybně

Reagovat
dave30

Samozřejmě. Ale ty částky, čísla a jiná fakta vytasí jedna strana a protistrana má své částky, čísla a fakta. Opět tvrzení proti tvrzení (které má prozkoumat soud), ale většina má jasno po tom prvním článku...

Reagovat
KingMaster13

Jasný ale lépe se to prokazuje, která čísla jsou fejk či ne. Jinak samozřejmě je to dost podobný no když se strhne davová hysterie

Reagovat
dave30

Asi tak...

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
ratusek

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Mass

Pořád je údajný. To že tak UEFA rozhodla nic neznamená. Ve čtvrtek taky suspendovali ruskýho rozhodčího na 90 dní, přitom u toho se vyšetřovat ještě ani nezačlo.

Reagovat
adoxx

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, Masopust byl prostě blíž, tak ji dostal podle mě. Normálně je v hierarchii před ním Kolář ještě

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám za to, že hierarchie je 1. Bořil 2. Kúdela 3. Tecl 4. Masopust

Ale jestli mu jí vzali, nemám s tím vlastně tolik problém, i když ho mám rád, svým chováním poškodil klub šíleně.

Reagovat
smazaný uživatel

Neměl by na ni mít vůbec nárok. Jeho totální inteligenční zkrat dovolil těm zákeřným a nesportovním sráčům (čti Rangers), aby ze sebe dělali oběť a držitele morální převahy. A hlavně poškodil dobré jméno klubu a měl zásadní vliv na nepříliš důstojném zakončení jinak spanilé jízdy.

Reagovat
John Obi Mikel

Jen jsme nechtěli provokovat.

Reagovat
Mass

Jak ho znám, tak se jí sám vzdal. Zrovna hráč, kterej nechce ani chodit na tiskovky a kolem něj je takový mediální divadlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud mu ji vzali, tak docela hnus. Ale spíš bych tipoval, že se ji sám vzdal ve vlastním zájmu, aby nemusel plnit všechny mediální povinnosti a mohl přestat řešit celou kauzu Rangers. Což je asi jen dobře...

Reagovat
kilobyte

Jasně to jeho chování byl čistý profesionalismus. A věta "Myslím, že se ukázalo, jaký Ondra je." zní momentálně taky zajímavě.

Reagovat
ratusek

Ještě jak sestřelil černocha ve svém týmu

Reagovat
lampas

Čelůskta bude ok? Když jsme u těch stoperů, tak kdyby nemohl jet i Kúdela, tak nám zbyde Brabec, Kalas a Zima. Osobně bych snad pak i přikláněl k tomu, aby jako čtvrtý stoper jel Hubník a klidně bych ho i nasadil do základu proti Skotsku.

Reagovat
John Obi Mikel

Hubníka ne. Ten na Euru nestíhal už před 5 lety.

Reagovat
Mass

No a potom mu naměřili v lize 34 km/h....

Reagovat
kilobyte

Když odjížděl že stadionu?

Reagovat
Mass

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Kuchta

Reagovat
Kucka

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Infi

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
raduinho

Reagovat
Radek Voltr

ten nestíhal už na euru 2012 s Rusákama ( )

Reagovat
fabec1222

Novák

Reagovat
fabec1222

Krejčí II ještě

Reagovat
JeséRodriguez

Klidně místo Brabce, když bude Čelůstka ok

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
smazaný uživatel

V aktuální formě by asi měl hrát on a Zima, nikoho lepšího tam nevidím. Ale to je na Šilhavého extrémně mladá dvojice, počítám že bude sázet na starší - Čelůstka, Kalas, Brabec...

Reagovat
ratusek

Jestli tam míní dát Brabce s Čelůstkou, tak to tam ani nemá smysl jezdit

Reagovat
db18

Reagovat
cubinho

Jak furt může někdo do repre cpát Brabce?

Reagovat
junglist

profesionálně se měl hlavně zachovat v 87. minutě na Rangers

Reagovat
vinetou

Reagovat
smazaný uživatel

Měl ještě minutu počkat.

Reagovat
Infi

Reagovat
Kiwi-21

Jako upřímně sice měl ale na druhou stranu jak jsem sledoval ten zápas se divím že nikdo nevybouchl mnohem dříve

Sledoval jsem média i z jiných částí Evropy (Španělsko, Německo, Itálie atd)

Tak více odsuzovaly Roofeho zákrok a jeho úsměvu jak ho viděl na zemi a Rangers než Kudelu potažmo Slavii

Reagovat
dave30

Jasně, ale... Když jsem hrával fotbal a někdo hrál proti nám tvrdě, tak jsme se velice rychle přizpůsobili. Rozhodně jsme nebrečeli u rozhodčího a nešeptali nikomu nic do ucha. A další věc, kterou v Evropě vnímají jinak než my. Tvrdá až záludná hra je věc jedna a odsoudí ji většina. Zákrok na Koláře - nešťastný souboj (hráč sledující míč který je přesvědčený, že jej bude mít dříve- a také měl - a vůbec nevnímá okolí), červená jasná nicméně zákrok, který se občas ve fotbale objeví (viz. Pardubice vs Bohemians). Daleko horší, nejen pro mě, bylo to okopávání ležícího hráče. Nicméně toto všechno je jedna věc a rasistická nadávka je úplně jiná věc, která nemá (pro ně) s tím fotbalem vůbec nic společného. My tyto věci dáváme dohromady (emoce atd...), ale pro ně jsou to 2 zcela odlišné věci. A i když se nám to nelíbí, tak se to nezmění.

Reagovat
Kiwi-21

Tak zrovna Kudelovy opravdu nevěřím že řekl něco rasistického, kdyby se jednalo o Kuchtu či Bořila tak je to jiná

Nadále právě že zákrok Roofeho někde v cizině popisují jako pokus o vraždu a vidí v tom úmysl obzvlášť po jeho úsměvu a ještě diveni se že má červenou

Kopání do Kuchty na zemi jen ukázalo ubohost hráčů Rangers

Reagovat
dave30

Přehrával jsem si ten zákrok na Koláře opravdu hodně krát. Roofe celou dobu sledoval přihrávku. Okamžitě po zákroku zvedl ruce (dokonce se chytil za hlavu) na gesto omluvy. Jasně tam také gestikuloval, že Koláře neviděl. A žádný úsměv jsem tam neviděl. Normálně z toho byl rozhozený. A znovu opakuji. Jaký vidíš rozdíl mezi tímto zákrokem a tím v zápase Pce vs Bohemka (kromě následku)?

https://www.youtube.com/watch?v=2iihIR2Mklw (1:17 - 1:45).

https://www.youtube.com/watch?v=vARIeT-os4s (1:55 - 2:04)

Reagovat
Kiwi-21

Úsměv tam byl hned jak viděl že Kolář leží na zemi

Reagovat
Kiwi-21

Úsměv jde vidět v čase 1:39-1:40

Rozdil vidím v tom že hráč Pardubic byl kopyto

Zatímco Roofe sice sledoval míč a srážce by se sice těžko vyhnul ale jak už věděl že je u něj Kolář tak tu nohu ještě více přizvedl ke Kolářově hlavě místo toho aby se snažil uhnout jinde

Ty 2 zákroky bych neporovnaval

Reagovat
dave30

Operovat s tím, že jeden je kopyto a druhý ne... A to jsem přesně věděl, že to desetinové pohnutí koutky budeš považovat za úsměv (a pokud to někdo vyfotil, tak to musí být jasný důkaz výsměchu..). To myslíš vážně? Myslel jsem, že diskutujeme bez předsudků. V tom případě nemám další připomínky.

Reagovat
Kiwi-21

To jsem rád protože by to byla zbytečná ztráta času pro oba

Reagovat
dave30

Jak myslíš. Já rád diskutuji s kýmkoliv.

Reagovat
Kiwi-21

To není úplně o tobě ale tak diametrálně jiném na danou věc že bychom se stejně neshodly

Reagovat
Gelu28

a ty seš jenom lítač s nálepkou simulanta

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele