Krmelce nedáme! Plzeň svou hvězdu prodat nechce. A dělá dobře

29.08.2018, 18:28
Názory a komentáře
Ve čtvrtek navečer se plzeňská Viktoria dozví jména svých soupeřů v základní skupině Ligy mistrů. Fanoušci mohou vybírat, kterého slavného protivníka by si přáli, zároveň ale neví, zda do prestižních bojů půjdou s Michaelem Krmenčíkem v sestavě. O plzeňského kanonýra se zajímá francouzské Bordeaux a údajně nabízí částku 7 milionů eur plus bonusy. Viktoria však podle všeho svého střelce prodat odmítá. A dělá dobře.

O Krmenčíkově odchodu se mluví už nějakou chvíli, současná nabídka však vypadá zajímavě: je konkrétní, je za balík peněz a pro český klub se na první pohled jedná o přestup z říše snů. "Taková nabídka už nepřijde, je to cena, jaká už se nebude opakovat," uvedl podle webu iSport.cz hráčův agent Dalibor Lacina.

A v tom se podle mě mýlí.

Je to zajímavý případ, tenhle Krmenčík. I když jde v současnosti o jednoznačně nejžhavější zboží na české fotbalové scéně, stále se najde poměrně velká skupina fanoušků, kteří mu jeho kvality odmítají v plné šíři přiznat. Stačí se podívat na reakce pod články o jeho případném přestupu či o nominaci do reprezentace a často najdeme slova jako dřevák nebo kopyto.

Rodák z Kraslic to má těžké. Není to typický posterboy, jeho pozápasové rozhovory nepřipomínají zrovna literární revue a diváky neokouzluje ladnými pohyby a estetickými finesami. Práce tam, kde je to podstatné, tedy na hřišti, ale udělá spoustu.

V první řadě dává góly. Na 44 ligových branek mu stačilo 100 zápasů, což je rozhodně slušná vizitka. Dovede navíc ve hře naplno využít své fyzické dispozice - dokáže balon vybojovat, otrávit obránce, zaměstnat soupeřovu defenzivu a tím uvolnit prostor pro další ofenzivní spoluhráče. Hraje agresivně, někdy až moc, rozhodně ale na hrotu nepůsobí jako leklá ryba. Naopak, je to válečník.

7 milionů eur jsou rozhodně slušné peníze a odmítnout je, to může na první pohled působit až kacířsky. Vždyť by šlo o třetí nejdražší přestup z české ligy, hned za jedinečným Tomášem Rosickým a Bořkem Dočkalem, který ale zamířil do Číny. Přesto si myslím, že Plzeň ještě lepší nabídku obdržet může.

Čeká je 6 zápasů v Lize mistrů, kdy západočeský celek bude alespoň v higlightech sledovat celý fotbalový svět. To nejhorší, co se může stát je, že Krmenčík nezahraje dobře. Pokud si ovšem v každém zápase nedá vlastní gól, nemyslím si, že by jeho cena výrazně poklesla. Naopak, může jen růst. Každý povedený moment, každý gól, to vše mu může pomoct k ještě lepšímu přestupu v zimě.

Teď se o něj zajímá Bordeaux, osobně bych však pro 25letého útočníka viděl ještě jednu lepší destinaci. Počasí tam není tak hezké jako ve Francii, zato se tam hraje lepší fotbal. A sledovanější. Ano, řeč je o Premier League.

Prosadit se v nejpopulárnější lize světa je sen asi každého českého fotbalisty, Michael Krmenčík pro to však má jednoznačné předpoklady. Jestliže příznivci jiných lig často anglickou nejvyšší soutěž označují přívlastkem dřevorubecká, tahoun Viktorie se s trochou nadsázky může zařadit mezi její elitní ofenzivní drvoštěpy. Je totiž pro ostrovní fotbal jako stvořený. Do silového fotbalu, který se v Anglii hraje, má výborné herní i fyzické vlastnosti. Jasně, není tu řeč o Chelsea či Citizens. Do klubu z druhé poloviny tabulky by však bývalý hráč Vlašimi či Dukly zapadnout mohl velmi dobře.

Bývalý útočník Bournemouthu Benik Afobe zamířil v létě od Cherries do Wolverhamptonu za 10 milionů eur, o pár dnů později si ho dokonce za 13,5 milionů eur koupilo Stoke. Novozélanďan Chris Wood přestoupil z druholigového Champu za 16,5 milionů eur.

Proč by tedy za 10 nebo 12 milionů eur nemohl v zimě přestoupit i Krmenčík? Pokud nepřijde brutální ztráta formy a ke gólům v lize přibude i pár branek či hezkých momentů v Evropě, není důvod, aby po něm na zimním trhu jeden z týmů, který se v Anglii bude trčet u dna či v podprůměru a bude potřebovat zlepšit ofenzivní konto, nesáhl. Peníze z dohod o televizních právech vyhnaly přestupový trh v Anglii do nehorázných výšin a i menší kluby v Premier League si mohou dovolit utrácet za hráče částky, za které by se v Čechách uživil klub na tři sezony. Viz třeba dvě léta starý přestup skrz naskrz průměrného beka Timma Kloseho z Wolfsburgu do Norwiche za 11 milionů eur.

A koneckonců, možnost eventuálně lepší nabídky není jediným důvodem, proč by Plzeň svůj klenot neměnila nyní prodávat. Potřebuje ho. Jak v lize, kde se postaral o 7 z 13 dosavadních gólů Viktorie, tak i v Lize mistrů, kde může být pro Západočechy velmi platným hráčem.

Byť se ozývají i názory, že Plzeň bude na evropské scéně dostávat ostudné nášupy, realita může být jiná. Jednak proto, že kromě "skupiny smrti" můžou dostat od losu poměrně hratelnou skupinu, pak také proto, že podle často matných výkonů Viktorie na domácím kolbišti nelze odhadovat jejich konkurenceschopnost v konfrontaci se zahraničními soupeři. Koneckonců, vzpomeňme na letošní jaro, kdy Viktoria v domácí lize paběrkovala a v EL byla více než důstojným rivalem portugalskému Sportingu.

Tuhle partu zkrátka nelze podceňovat. Velké zápasy znají a umějí je hrát. Možná skončí poslední ve skupině, v případě příznivého losu a trochy štěstí však také mohou bojovat i o druhé postupové místo. Bez Krmenčíka na place by ovšem tyhle ambice musely jít o poznání níže.

Česká liga není top. Tak to zkrátka je a je nutné smířit se s tím, že ti nejlepší hráči budou odcházet za lepším. Není ale nutné je prodávat za první (a leckdy ani druhou) lepší nabídku. Stejně jako v případě slávisty Tomáše Součka, i u Michaela Krmenčíka totiž podle mě nabídka, která se nedá odmítnout, teprve přijde.

Autor: Jan Pikous

Komentáře (283)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Krmelec To je přezdívka

Reagovat
meno

Jsi žil poslední 3 roky v jeskyni?

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, na Aljašce a poznal jsem tam fajn Grizzlyho. Občas za ním ještě zajedu. Chceš taky?

Reagovat
Posledni Kovboj

to je ten hokejista?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. Ten mne nezajímal právě.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

I když finále SC si umí v kanadských týmech užít. Bylo by fajn si na nějaké zajet, až se tam dostane tým z Kanady.

Reagovat
Pablos

třeba ho vychovali srny

Reagovat
smazaný uživatel

To ne, černí, velcí a chlupaťoušcí slimáčkové z indické džungle.

Reagovat
Posledni Kovboj

a hele ho, imigranta!!!1

Reagovat
smazaný uživatel

Ta jednička za těma vykricnikama má znacit co?

Reagovat
Posledni Kovboj

to je nedilna soucast psanyho projevu typickyho Slusnyho Cecha (tm)

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím ani co je to (tm). A předpokládám že ani tohle mne neobjasnis.

Reagovat
Posledni Kovboj

trademark https://en.wikipedia.org/wiki/TM

rad dovysvetlim i slusnyho cecha

Reagovat
smazaný uživatel

Dovysvetluj.

Reagovat
Posledni Kovboj

Slusny Cech v zachvatu (plne legitimni) zlosti zakoncuje vzdy sdeleni serii vykricniku, at uz je obsah sdeleni cokoli. Exemplare lze potkat na diskusnich portalech, na facebooku, na novinkach, apod. No a lze vypozorovat jev, kdy Slusny Cech ke konci plamenne filipiky nedopatrenim sunda prst ze shiftu driv, nez naposledy stiskne prislusnou klavesu pro vykricnik - a z toho se tak stane jednicka.

Reagovat
smazaný uživatel

beru na vědomí.

Reagovat
smazaný uživatel

Slušný Čech používá anglickou klávesnici?

Reagovat
Posledni Kovboj

evidentne

Reagovat
smazaný uživatel

Potopen.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlava

Reagovat
valloire

Zato vymletý kavárenský vítací sluníčko ani se ani nepozastaví nad ubodáním Němce a jeho kámošů, ale nejde mu na rozum, kdo proboha ten zatykač dal do éteru a normální protestující občany šmahem označí za ultrapravičáky a nácky.

Reagovat
Posledni Kovboj

!!!1

Reagovat
Kapřík

naprosto zbytečná arogance. Jiný názor, třebas nenapsany literatem, se rovná nálepka hlupáka. To je smutný pohled.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

To mu mohol dat jedine debil! Kto by niekomu inak daval prezyvku, ktora oznacuje krmidlo pre lesnu zver?

Fakt trapas. Byt Krmencikom, by som dotycnemu rozbil nos.

Reagovat
Posledni Kovboj

s tebou musi bejt u piva nadprirozena sranda

Reagovat
PlackaSKS

já si myslim, že i fakt jo

Reagovat
Pablos

nejhorší když se lidi berou až moc vážně

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

Čím viac proti blbej prezývke bojuješ, tým skôr sa ujme...

Reagovat
Mrvinho

Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kapřík

Ty budeš veselá kopa. A znas tenhle? - Zjistil jsem, že na vesnické zábavě je skoro každý psycholog. Stačí se na někoho podívat a hned se tě ptá: "Máš nějakej problém?!".

Reagovat
vanGomm

Kdyby měl příjmení Krmelec,tak mu budou třeba pro změnu říkat Krmenčík

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

náhodou pro útočníka skvělá, pořád tu bránu krmí balonama

Reagovat
Posledni Kovboj

Ve kterym tymu PL se podle autora muze Krmelec prosadit?

Reagovat
smazaný uživatel

Džeko šel do MC v 25ti, ale po 3 sezonách v BL a výborných výsledcích. Myslím si, že ani lucky sezona, systém a zapadnutí do týmu ho asi tak vysoko nevynese. Ale těžko říct. Přál bych mu to.

Reagovat
Posledni Kovboj

ja bych mu to taky pral, o tom zadna

Reagovat
Miguel19

Horší jak Morata by nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co treba Cardiff nebo Hudd?

Reagovat
Posledni Kovboj

Hm, u tech bych si to asi i predstavit dokazal, hromada anglickejch nonamu zhruba stejne starech jako on

Reagovat
TheMally11

v žádném

Reagovat
smazaný uživatel

Mimo špičku by při určité konstelaci (zranění nebo hodně bídná forma ostatních útočníků v týmu, případně jejich prodej jinam) mohl přestoupit kamkoliv, to jestli se prosadí a na jak dlouho je věc druhá a není to hlavní pointa toho článku. Můj osobní názor je, že by po něm mohli sáhnout již zmínění Cardiff, Huddersfield z kterých je téměř jisté že se budou krčit u dna tabulky, další adept by mohl být třeba Newcastle i když tam si nejspíš vystačí s Rondonem, případě dalších zranění a možném odchodu za lepším Arnautovice by ho mohl vzít jako variantu i West Ham, nedostatek útočníků (pokud budou nadále hrát 4-4-2) registruju i ve Watfordu ktery, zatím předvádí skvělé výkony, ale aby hrál tak by se musel zranit Gray nebo Deeney. Další možností je někdo z Champu s jasně postupovými ambicemi (WBA, Stoku, případně Aston Ville či Leedsu by se Krmencik hodil ze zmíněných asi nejvíce).

Reagovat
Rip

Při dnešních cenách 15-20 mega je adekvátních.

Reagovat
Black Jagir

Za 16 šel Gameiro z Atlética do Vale Krmelec tu cenu nemá ani omylem.

Reagovat
C-M@ster

Gameirovi je 31

Reagovat
Black Jagir

Ale pořád je to prověřenější hráč než tohle kopyto. I v článku zmíněný Wood je o dost lepší fotbalista než Krmelec.

Reagovat
dinss

Kopyto... Ty jsi šašek.

Reagovat
Black Jagir

Tak mi řekni, kdy dal třeba gól o hodně silnějšímu týmu než Plzeň? V repre si vybavuju jen gól proti Belgii. Proti silným týmům si to nedává a dává góly matlákům v lize, což mi nepřijde jako výpovědní hodnota o jeho kvalitách. U nás v lize si to bude dávat, ale jakmile vystrčí nos ven, tak vyhoří a nejen fotbalově ale i hlavou, protože to není žádnej inteligent. Nepopírám, že to je makač, ale to samo o sobě nestačí, protože mu často překáží míč. A tenhle hráč má jít ven za částku jako Rosa? Ten udělal kužely z hráčů Arsenalu a za ty prachy tenkrát stál, což se o Krmelcovi vůbec nedá říct. Těch 7 mega je pro Plzeň bargain, ale když zůstane, tak pořád pro Plzeň dobře, protože v lize bude válet, ale v Evropě proti silným týmům rozdílovým hráčem nebude.

Reagovat
dinss

Tohle zatím nemá výpovědní hodnotu. V EL má za 1087 minut 8 golu a 4 asistence. Což je za 135 minut 1 gol. Proti těm silnějším hrál jen proti Partizanu a dal mu gol a na jeden nahrával. První na Sportingu byl strašný od všech hráčů a snad hrál i se zraněním. Doma střídal Bakoše. Takže tvoje argumenty nejsou relevantní. Navíc v lepším týmu než je FCVP bude mít úplně jiný servis...

Reagovat
Black Jagir

Ok, tak mi relevantně vysvětli, proč podle tebe není kopyto? Z těch 8 gólů dal 3 zoufalcům ze Švýcarska, vážně evropská úroveň Uvidíme, jak si povede v LM.

Reagovat
dinss

Nenapsal jsem, že je dal dobrým týmům. O tom mluvíš ty. Každopádně já jsem ti vysvětlil, že nemáš žádná data o tom, jak si vedl proti lepším týmům, když hrál v podstatě jen proti dvěma.

Reagovat
meno

Technická

Není bargain jen ve významu výhodné koupě?

Reagovat
smazaný uživatel

Co bys chtěl, je to člověk co si myslí, že krmenčík není kopyto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
icka

pesos urcite

Reagovat
smazaný uživatel

Proč udáváš částky v rublech?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
cristiano.K.

RIP tvůj názor

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, protože Angláni a PSG s Barcelonou zkurvili trh.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Po Pištovi se stal králem nejdebilnější přezdívky

Reagovat
Bex5

Jan Kopic je mezi nekterymi kamarady prezdivan Kopíča ... a co ted.

Reagovat
Euphael

fakt?

Reagovat
Bex5

Prej jo ... ale on to v nejakym onlajnu poprel co taky mel rict?

Reagovat
smazaný uživatel

Kopic je Rohový kopic, to mu dal Vlášek

Reagovat
smazaný uživatel

Tak "Škodovka" mu zdatně konkuruje.

Reagovat
TheTopFootbaler

Já myslel že Škodovka je jeho stará.

Reagovat
meno

Já třeba nezvládal Čibíka

Reagovat
smazaný uživatel

Z plzně rovnou do PL, to jo :D

Reagovat
jurys

Toto se líbí uživateli Aleš Matějů.

Reagovat
smazaný uživatel

To byl ale omyl, hrát tam nikdy nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Z Tééplic až na vrchol

Reagovat
smazaný uživatel

za 5 - 7 by som ho predal

Reagovat
meno

Dej si 5-7 pokusů a bude to zase vtipný

Reagovat
smazaný uživatel

ono to nikdy nebolo vtipné... Preto som to sem napísal

Reagovat
janinho

najprv som si tiez povedal, ze nepredat ho za 7 mil. je blbost, ale autor ma asi pravdu. v tej LM (pokial sa nejak dlhodobo nezrani) nema velmi co stratit a ak cena nepojde hore, tak minimalne nejak rapidne neklesne a pokojne za tie iste peniaze moze ist aj v zime + moze Plzni nejake dalsie statisice vystrielat v LM.

v tomto smere trochu nechapem ten prestup Lawrencea den pred mozno najdolezitejsim zapasom sezony pre Trencin... skupina LM garantuje 2,6 mil. eur a pre taky klub ako TN by to mala byt vacsia motivacia nez strach ze sa prave v tomto zapase akurat zrani.

Reagovat
meno

LM garantuje mnohem víc než 2,6M.

Reagovat
janinho

sorry, to je preklep. tam malo byt skupina EL.

Reagovat
ManUnited

Lawrence šel do Anderlechtu?

Reagovat
Bex5

Lawrence sel do Akaby.

Reagovat
janinho

https://mytrencin.sme.sk/c/20902269/lawrence-na-odchode-z-trencina-posilni-belgicky-velkoklub.html

aj vcera co som v sporte vecer videl, tak trener to komentoval ako hotovu vec, ze sa s tym musia vyrovnat.

Reagovat
PlackaSKS

u článků z téhle sekce by měla být možnost je ohodnotit... alespon systémem +/-...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych zavedl možnost video reakcí, jak je to na seznamu. Pár příspěvků a xichtů byla sranda vidět. A u hádek CR7 vs LM10 by byla aspoň větší prdel.

Reagovat
C-M@ster

Dal bys plusko, nebo mínusko?

Reagovat
PlackaSKS

tady bych nedal nic nebo mínus. třeba u fantomasovýho zhodnocení ben chaima jednoznačně plus (obzvlášt ted s odstupem), dával tam jasný důvody proč by tomu tak mělo být. tohle mi přijde spíš jako takový "když a pokud"..

Reagovat
Pablos

mně se třeba ten článek líbí jak je napsaný jen, ale je to jen fikce všechno taková ...nabídku může přece podat kdokoliv a vůbec to nemusí být tým z PL ...proto dokládat částky za přestupy jiných hráčů a to ostatní pak dál je vlastně už úplně mimo.

Reagovat
PlackaSKS

právě, to se mi na tom nelíbí. napsaný je to fajn, ale obsahově mi to moc nevyhovuje. v podstatě taková nulová informační hodnota

Reagovat
smazaný uživatel

Takže vlastně z těch dvou znamének by jsi mu dal asi ... to lomítko

Reagovat
PlackaSKS

tak nějak...

Reagovat
C-M@ster

Mně tohle spíš přijde takový shrnutí toho, co všichni víme.

Tady bych jako zpětnou vazbu dal mínusko, protože to pro čtenáře nemá žádnou hodnotu a v podstatě to je jen jako prostor pro komentáře, co ale byl už u toho druhýho článku.

Reagovat
PlackaSKS

přesně a já od článků prostě čekám nějaký nový informace, tohle mi žádný neposkytlo, jen mě to na chvíli zabavilo

Reagovat
tnt03

Jan Pikous -> super článek a naprostý souhlas

Reagovat
mario23

V zimě už by ho prodat měli na 100%.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná po Krmelcovi sáhne v zimě naše Slavia, hodil by se ke Škoďákovi a Teclíkovi.

Reagovat
smazaný uživatel

urcite, chteji ho zahranicni kluby a on pujde do Slavky, no

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Ale je zajímaví, že někteří lidi, co říkají, že Plzeň musí Krmenčíka udržet, tak kritizovali Slavii za to, že nechtěla pustit Součka Snad se Krmenčík ukáže v LM a Plzně případného zájemce podojí, ať furt nejsme za ty socky východu, který kejvnou na první nabídku.

Reagovat
smazaný uživatel

Krmenčík je stěžejní hráč, Plzeň za něj nemá náhradu. Dokáže sám rozhodnout zápasy. Souček je defenzivní hráč a dá se snáze nahradit. Navíc ty prachy za něj jsou na defenzivního hráče skvělý a hodně těžko za něj tolik dostanou.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Já chápu, že fanoušek jinýho týmu nemá asi Slavii tak nakoukanou, ale pro mě tím stěžejním hráčem Slavie je a náhrada taky za něj není. Hromada, který je neustále zraněný?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, Souček je důležitou součástí, ale myslím, že se prostě dá nahradit snáz, než gólový útočník.. ať už třeba Ngadeu nebo posila. Za ty prachy z něj by se dal koupit kvalitní hráč.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Ne ne, já už nechci vidět Ngadea a jeho kreativní přihrávky za obranu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PlackaSKS

přesně, souček je pro nás klíčový už několik sezon a náhradu za něj v podstatě nemáme

Reagovat
Mr.Mike

Proto byl v Liberci, když byl tak nenahraditelnej

Reagovat
dinss

Reagovat
dinss

Ukaž mi hráče v lize, který ho teď hned nahradí.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Proboha, však já naopak Plzeň chválím, že ho nechce střelit

Reagovat
dinss

Jo, ok. Já si právě myslím, že Součka můžete v klidu nahradit někým z ligy. Trávník, Kalvach atd...

Reagovat
20DollarsInMyPocket

To asi jo. Šel by nahradit snáze.

Reagovat
dinss

Právě a o proto bych ho (kdybych takovýho hráče v kádru měl) pustil...

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
valloire

Reagovat
Pablos

Já bych to viděl takhle ...pokud Plzeň bude mít ve skupině anglického zástupce... tak za a) Krmenčík v tom zápase dá gól ...ozve se někdo z PL v zimě. Za b) Krmenčík nedá gól... ozve se někdo z Champu v zimě.

Reagovat
TheMally11

a Plzeň řekne NE

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem slavista!!!! Presne to co zde napsal redaktor si myslim i ja!! Krasne řečeno!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Takze jej neudrzi podle me..jak nechce hrac, tak by sli sami proti sobe a riziko, ze toho hrace nakonec znici...to tvrdim ja, uvidime.

Reagovat
mario23

Podle mě se domluví, že ho prodají v zimě.

Reagovat
C-M@ster

Hráč prohlásil předtím, že by rád do ciziny, ale zároveň i prohlásil, že by rád zahrál LM. To v průměrným Bordeaux nejspíš nehrozí.

Reagovat
smazaný uživatel

uvidíme.

Reagovat
C-M@ster

Podle mě ideální scénář by byl, aby teď na podzim dál řádil + přidal nějaký fíky v LM, tu si zahrál ideálně proti nějakýmu velkoklubu a pak aby šel do vysněnýho angažmá, třeba v Anglii

Ale kdo ví, jak to dopadne.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, na anglii by se hodil...není to lecjaký technik...také jsem zvědavý, kam povedou jeho další kroky

Reagovat
Snatus

Tady měl ještě vlasy.

Reagovat
Dufan

Jako českýmu hráči bych mu to prosazení v zahraniční lize přál. A je fuk jestli Francie nebo PL. Ale myslím, že i kdyby zazářil v LM, tak se cena moc nepohne. Možná max do 10 mega. V Anglii sice platí za některý hráče podobný částky, jak se píše v článku, ale to jde o hráče prověřené z Champu a nebo ještě navíc HG hráče.

Reagovat
salami

Já bych teda v ceskejch podmínkách nárůst o 3M eur nebagatelizoval, navíc je to nárůst původní částky o necelou pulku.

Reagovat
Dufan

To ani nedělám. Jen si myslím, že se cena v závislosti na výkonech moc nepohne a že v Anglii za něj tolik nedaj. Myslím jako kolik píše v článku. 12 - 14 Mega už je ústřel.

Reagovat
Han střelil první

Aha

Reagovat
Kejza

"Rodák z Kraslic to má těžké. Není to typický posterboy, jeho pozápasové rozhovory nepřipomínají zrovna literární revue a na hřišti neokouzluje ladnými pohyby a estetickými finesami. Práce tam, kde je to podstatné, tedy na hřišti, ale udělá spoustu."

Inu, pěkné, pěkné

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Messiáš

Reagovat
fenixLFC

jj kluby z PL sa cele trasu na krmencika za 10-15 mega

Reagovat
smazaný uživatel

Letos si ho ještě nechat, hrajou LM a ještě se cena může zvýšit

Reagovat
smazaný uživatel

No ale příští rok budou hrát LM taky !!!

Reagovat
Sosi

JEstli ho nechtějí prodat kvůli penězům a šponují cenu, tak ok, i když se jim to můřže vysmtít a můžou taky utřít hubu... Pokud to ale odůvodňují tím, že nemají náhradu, tak je to strašnej provar z jejich strany, protože už od zimy vědí, že půjde ven a měli si náhradu dávno sehnat a zapracovat do týmu. Že se na to vysrali, je věc jiná...

Reagovat
valloire

Máme Chorýho....ten se kupoval jako náhrada.

Reagovat
Sosi

proto píšu, že by mě zajímal důvod... a Chorý momentálně nevypadá jako náhrada...

Reagovat
valloire

tak když dostane minuty, tak se do toho dostane

Reagovat
Sosi

No ale to se nedozene prave ted pred LM, ze...

Reagovat
Counter

OT: Vítkovice ❤️ Letos to možná ani nebude boj o záchranu, Balcárek z týmu vymačkává 100 %. Dneska s Třincem to byla po otřesném úvodu taková paráda, že i věčně cyničtí důchodci v hledišti se roztleskali

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
OtecJaJ10

Zatím jedete pěkně no.. Trochu mě teď mrzí Třinec a sestup Lipiny.

Reagovat
Uwe háže buly

Kolik bylo lidí?

Reagovat
Counter

948

Reagovat
Uwe háže buly

To bych teda čekal víc na zápas s Třincem.

Reagovat
Counter

Já ne, 948 překonalo má očekávání V předešlých zápasech bylo o hezkých pár stovek méně a Třinečáků moc nedojelo. Ale jasně že je to nic moc :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Tezko spekulovat, povime si to v zime. Treba se fakt v ty LM vytahne... a Wood je Novozelandan

Reagovat
Pipo123

Bolo by Zaujimave ho sledovat v PL alebo Ligue 1, tie suboje proti stoperom co su fyzicky na tom mozno lepsie nez on, ja si skor myslim zeby mal ist niekde kde jeho fyzická hra vynikne, Seria A alebo Bundesliga.

Reagovat
db18

Ale v BL jsou na stoperech taky docela "chasníci"

Reagovat
Talker

Tak Plzni se nedivím - každá výhra ve skupině za 2.7 mega, 900 tisíc za remízu, za postup 10 mega. Můžou si vyjít v případě postupu na dvojnásobek té nabídky a i kdyby nepostoupili a vyhráli 2 hry, tak se jim to téměř zaplatí. Už jen přímý postup do skupin jim kápl 15 míčů.

Spíš je zajímavé, že se o přestup nesnaží Krmelčík - Bordeaux je dobrý klub, velká liga, může si tam udělat slušnou karieru. Jít do týmu bojujícímu o udržení v PL je celkem risk - už spadlo dost klubů do champu a níže, které se z toho hrabou doteď - Portsmouth, AV, Bolton, Boro, Blackburn...

Přijde mi mnohem jistější jít do Bordeaux a následně přestoupit do středu tabulky PL než jít do týmu, kde může strávit zbytek kariery v champu.

Reagovat
cristiano.K.

za druhou a třetí část.

Reagovat
Muffi

Kolik z našich hráčů je schopno takové úvahy a vešker jejich přemýšlení neskončí pohledem na nabízený plat?

Reagovat
Talker

Tak v Bordeaux dostane více, než v Plzni. Ono i v tom Champu by dostal 5x víc než v Plzni. Proto se tomu divím.

Reagovat
Uwe háže buly

Tak on v Plzni dostal hodně slušný peníze na český poměry, navíc za Lm budou ještě prémie

Reagovat
db18

+ dostal už v zimě "odškodný" za to, že ho vedení nepustilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Na druhou stranu Bordeaux pořád nemá trenéra...

Reagovat
dinss

Ale vybrat si ho mohlo vedení potažmo sportovní ředitel.

Reagovat
db18

Který ale sestavu nevybírá.

Reagovat
dinss

Ale každý trenér by s ním měl spolupracovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

No....Lacina je idiot a jde mu o prachy hned a autor článku to vidí naprosto správně. 7 mega ...ani hovno, v LM by měl vyletět na těch 12. Může jít v zimě, ale až po LM, kde si můžeme i díky němu přijít na zajímavý peníze. Prodat ho teď by mohl jenom pomatenec nebo Lacina.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že by i on teď chtěl odejít před ligou mistrů, kterou si případně ani se zahraničním týmem dlouhou dobu nemusí zahrát. Získá zkušenosti a hlavně bude hrát každý zápas v lize mistrů a hodně pravděpodobně získá i lepší nabídku po lize mistrů.

Reagovat
Grahf

Taký horší Adam Nemec :)

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo?

Reagovat
smazaný uživatel

No právě!

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Blasphemer

Určitě, no. Krmenčík je přesně typ útočníka, co dá gól jednou za deset zápasů, přesně jako Nemec.

Reagovat
Beči

Reagovat
cristiano.K.

Aby se jeho cena ještě mohla zvýšit, musel by dát alespoň tři goly nebo předvádět takové výkony, které fakt zaujmou a musela by Plzeň postoupit alespon do EL.

On fakt větší hodnotu než sedm mega € nemá. To jedině, že by přišla nabídka z Číny. Při vyrovnanosti PL hrozí polovině týmů sestup a jedničkou v útoku by předplacenou neměl nikde.

Reagovat
Coutinho10

Zvezda to je navrat do zapasu

Reagovat
OnderCZ

RB Salzburg se tam nedostane snad nikdy Letos už jsem si říkal, že to musí dát, odveta doma, nadějný výsledek, poslední krok a stejně to nakonec nedokázali. Ne, že by mi to nějak vadilo.

Reagovat
Coutinho10

jo taky mi to nějak výrazně nevadí, ale prostě jak říkáš, tak teď už to fakt bylo narýsovaný, že to nejde podělat a ono se ukázalo, že v jejich případě jde všechno zazdít

Reagovat
Muffi

Samozřejmě, že je pro Plzeň nesmysl ho prodávat teď a i Krmelec si asi bude chtít čutnout LM, kde si jako klíčový hráč v pohodě vydělá mega za zápas.

Složitější je to s cenou případného přestupu. Na rozdíl od autora jsem si prošel jeho kartu tady na serveru a zjistil jsem, že ty jeho evropské zkušenosti stojí za vyliž, lepší týmy proti kterým nastoupil jsou jen AS a Sporting, zápasy s Ludogorcem nebo Austrií lze brát na úrovni české ligy, na kterou s prominutím sere pes. A tohle i kdyby mu LM fakt vyšla, což může znamenat třeba gól proti Valencii, pořád není žádný extra důvod za něj platit přes 10 mega, protože se zvyšující se částkou roste i okruh hráčů, které je možné pořídit. A když někomu v PL poteče do bot, radši si vypůjčí někoho z lavičky top klubů nebo koupí borce z champu, který se alespoň nebude muset učit jazyk.

Reagovat
Andis

No Valencii určitě gola nedá, na to jak sis to skvěle prošel ti chybí elementární znalosti v jasných faktech jako je umístění Plísně ve 4. koši spolu s Valencií. Ale jinak máš pravdu, z toho kopejtka co dává goly na úrovni naší ligy jen protože je velkej a silnej ..by byli ve Francii nešťastný, tam se hraje daleko víc fotbal totiž

Reagovat
Muffi

Prý můžou být ve třetím.

A s tou Vale? tomu se říká důležité a nedůležité. Pro autora je důležité si projít jeho evropskou historii aby zjistil, že defacto žádná, kterou lze brát v potaz není (2 a půl zápasu v pohárech). Zato pro mě není důležité, zda můžou s netopýr hrát nebo ne, protože není zas tak těžké pochopit, že slovní spojení třeba Valencie se nevztahuje pouze na tento konkrétní klub, ale na celou řadu silných týmů(Lyon, Monako, Schalke apod) s kterými se může Plzeň utkat a je šance, byť malá, s nimi uhrát slušný výsledek. Případné zápasy se slabšími na úrovni Bate při minulé účasti nikoho zajímat nebudou o zápasech s top favority hovořil v Dohánu plus Ševinský jako o úspěchu držet 0:0 20 minut.

Reagovat
Muffi

Navíc kecáš taky.

Podle wiki jsou jak plzeň tak Vale na pomezí 3 a 4 koše a díky postupu CZ by měli být Plzeň ve 4 a Vale, která měla stejný koeficient jako PSV ve 3.

Reagovat
stas87

Koneckonců, vzpomeňme na letošní jaro, kdy Viktoria v domácí lize paběrkovala a v EL byla více než důstojným rivalem portugalskému Sportingu.

V Lisabone mohli fasnut sestku a odveta sa nemusela ani hrat...v odvete uz konkurencie schopni boli a zle trapili Sporting.

Reagovat
salami

Takže nebyli důstojným rivalem? Nebo co tím chceš rict?

Reagovat
stas87

Nadej do odvety im dal len a len Sporting tym, ze nebol schopny doma dat viac ako dva goly. Väscsinu casu z tych 210 minut boli horsi ako Sporting a vypadli zasluzene. Za mna skratka lepsi tim boli portugalcania a ked som to videl takto napisane, tak ma to pobavilo.

Reagovat
Rudnevs

OT: Viete aká ja tradícia v RB? No predsa každoročne spackaný postup do CL v podaní Salzburgu... Tentokrát vyhrávali 2:0 a predsa to nevyšlo, pre nich je tá CL snáď zakliata.

2006 - FC Valencia

2007 - Schachtar Donezk

2009 - Maccabi Haifa

2010 - Hapoel Tel Aviv

2012 - F91 Düdelingen

2013 - Fenerbahçe Istanbul

2014 - Malmö FF

2015 - Malmö FF

2016 - Dynamo Zagreb

2017 - HNK Rijeka

2018 - Roter Stern Belgrad

Unglaublich...

Reagovat
KingMaster13

Nemyslel jsem si, že je v tomhle ohledu horší tým než SKS

Reagovat
OnderCZ

Reagovat
Coutinho10

to už je peklo no

Reagovat
Kang & Kodos

dobře jim tak, kryplům. Hrát poslední předkolo se Spartou, tak by musela bejt jedna skupina tříčlenná

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Z tohoto souboje by nakonec postoupil Celtic...

Reagovat
Bex5

ty woe to je sebereflexe.

Reagovat
PJ

Reagovat
Messiáš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
uff

Reagovat
Cipinho

Reagovat
ZB 07

Reagovat
TheMally11

Reagovat
icemike

Reagovat
andrew96

Reagovat
PavlíčeQ

Reagovat
jenage

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Neon

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pospec7

Reagovat
Josifek

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Ou, človeku to ani nepríde. To je brutál.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
ratusek

Dudelange už 6 let? To letí

Reagovat
Rudnevs

Tí majú teraz mimochodom celkom dobrú šancu dostať sa do EL... V prvom zápase porazili CFR Cluj 2:0, dnes ich čaká odveta.

Oni teraz majú nemeckého trénera Dina Toppmöllera (syn Klausa Toppmöllera) a v kádri hneď 8 hráčov s nemeckým pasom - medzi nimi trebárs i Marc-André Kruska, ktorý kedysi hrával i za Dortmund. Okrem Nemcov je tam zo známejších hráčov taktiež i Gruzínec Levan Kenia, ktorý hrával za Schalke a Düsseldorf (vy v českej sekcii si ho zasa môžete pamätať zo Slávie).

Ja im prajem, aby postúpili... V súvislosti s luxemburským futbalom si vždy spomeniem, ako bol kedysi počas Tour de France nejaky rozhovor s cyklistami, že aké majú záľuby a čo robia vo voľnom čase, a Andy Schleck tam povedal, že rád sleduje futbal a komentátor sa na tom potom udivoval, že v Luxembursku futbal neni moc populárny a neni na vysokej úrovni a niečo v podobnom zmysle. Luxemburský klub sme v EL ešte nemali, tak snáď to teraz výjde.

Reagovat
Kang & Kodos

Hodně zajímavý výsledky měl v EL Niedercorn. Loni vyklepli Rangers, a letos se přes dva papírově mnohem lepší týmy dostali až do 3. předkola, kde je se štěstím vyřadila Ufa. Kdyby postoupili, tak by si dali s Rangers odvetu.

Reagovat
ratusek

Doufám že jim to vyjde. Ale obávám se že dostanou nařezáno dnes. Snad ne a postoupí.

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu Lucembursku. Tam dělají docela zajímavý progres. Repre už není takovej otloukánek, kluby hrají v předkolech obstojně a docela se zvedají. Taky bych jim ten postup přál. V zemi, kde jsou na tom finančně velmi dobře, by bylo i s podivem, aby to nevytáhli vejš.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi to mají za to pošlapání tradice, nicméně rok si počkají a pak si ji další sezónu zahrají. Počítam, že vyhrajou titul a vzhledem k tomu, že jsou na 11. místě koeficientu, tak na tom budou jako letos Viktorka a půjdou přímo.

Reagovat
Blasphemer

Zvezda paráda. Škoda, že je nemůžeme mít ve skupině.

Reagovat
Posledni Kovboj

Malmö I know that feel bro

Reagovat
Kang & Kodos

Souhlas. Sice nemyslim, že by za něj Plzeň mohla dostat o moc víc, ale on je to, co Slavii a hlavně Spartě chybí. A taky hlavní důvod, proč většinu zápasů tragická Plzeň má 18 bodů. A sehnat za něj náhradu je v plzeňskejch podmínkách nemožný.

Reagovat
db18

Reagovat
Sosi

Nahradu uz meli davno mit.

Reagovat
Kang & Kodos

Tohle se říká hodně lehko, reálně to je trochu složitější. Viz my s Dočkalem. Samozřejmě u nás to je o to těžší, že ve vedení jsou čuráci, tudíž v létě nekoupili žádnou desítku, a v zimě hned dvě, protože víc desítek = větší kontrola hry. Ale i v mormálně vedenym klubu by to byl zatraceně těžkej úkol. A vzhledem k tomu, kolik Plzeň dává max za hráče, a odkud nakupuje? Tam prostě nenajdeš nikoho, kdo by se Krmenčíkovi aspoň přibližoval. Výhledově možná Pulkrab, ale to je (snad ty vole!!!) nereálný. Už Chorý s Řezníčkem jsou sice dobrý hroťáci, ale v porovnání s Krmenčíkem jsou hodně pozadu.

Reagovat
Sosi

Ale zo je proste jejichch chyba... Vedelu, ze nahradu budou potrebovat a bud ji nesehnali, nebo sehnali neadekvatni, coz je jako by nesehnali... Takze to prokaucovali... Jestli brali Choryho jako nahradu, meli ho za ten pul rok uz zkusit nejak zapracovat...

Reagovat
salami

S finančním moznostma Sparty a Slavie se oteviraj nový možnosti, ale jinak je samozřejmě vždycky ohromné těžký nahrazovat v podmínkách naší ligy klicovyho hráči, domácího si z prstu nevycucas a že zahraničí je tovetsinou otázka štěstí a kontaktů. Řešil se tu Souček a jeho nahrazení bude taky extrémně těžký, typologicky podobnej hráč tu není, v úvahu připadá tak možná Kalvach, ale nebude levnej a nikde není psáno, ze nedopadne jak Chory.

Reagovat
Blasphemer

jména pls

Reagovat
Sosi

Jaky jmena? Ja nejsem scout... Kdyz vim, ze hrac odejde, mam si vcas zajistit nahradu, abych se pak nevymlouval. Mj. proto brali choryho...a nic... Takto to vypada, zr maji 3 dalsi utocniky a nikdo nema na to byt jednicka.

Reagovat
Blasphemer

To jsem čekal, no.

Reagovat
Sosi

Vsak co jinyho cekat.

Reagovat
PavlíčeQ

Toho Ikauniekse jste měli zkusit, teď nám akorát smrdí na lavičce

Reagovat
Blasphemer

Jo, u něj sem si nebyl jistý, jestli by to byl hráč pro nás. Jednou jsem si říkal že jo, pak zas ne... Nevíš kolik vás stál? Za dvacet bych ho asi nechtěl, ale to za něj snad nedal ani Jablonec, ne?

Reagovat
PavlíčeQ

Hele spekulovalo se o několika částkách, nicméně nejreálnější by měla být 13-15 mega + bonusy

Reagovat
Blasphemer

Ty jo, to je docela dost na to že u vás leští lavičku.

Reagovat
PavlíčeQ

Nicméně je jasný, že v průběhu podzimu dostane šanci, nemůžeme si dovolit ho nechat jen sedět. Nicméně proti němu hovoří to, že přišel lehce zraněnej, v přípravě plukovníka nepřesvědčil a přednost dá radši Chramovi, kterýho si vybral on sám, kdežto Ikauniekse si vybral Pelta

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Josifek

Jooo, Tetteh je celkem sice zajímavej, ale víc negolovýho forwarda jsem neviděl v nějakem předním klubu dlouho nevidět

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Dle mě v zimě půjde někam do Francie či Německa (může překvapit třeba i Ruskem) a jako náhradu za něj si Plzeň vyhlídne z české ligy někoho, kdo bude v tabulce střelců kolem třetího místa (Komlichenko, Diop...spíše bych to viděl ale na nějakého čecha/slováka). Toho koupí za polovinu ceny, kterou dostane za "Krmelce" a všichni budou spokojeni.

Reagovat
smazaný uživatel

To spíš toho Komličenka, to je stejný bourák. Diop ho nemá šanci nahradit. Z československých hráčů momentálně není nikdo, kdo by hrál v naší lize a to ještě v klubu, který by ho byl ochotný pustit a měl parametry a čísla, aby ho mohl nahradit.

Reagovat
dinss

Komlicenko bude sedět vedle Limby. Každopádně taky mi napadnul ale asi bych si přál Zajíce.

Reagovat
smazaný uživatel

Z pohledu klubu je to logicky, na jare sel dolu, ale ted je zase nahore a dava goly + LM je vzdycky potencial na zviditelneni, klub ho bude potrebovat.

Co se Krmencika tyce, je to podle me spis haluzak (ani ty penalty neumi kopnout presvedcive) a nema se zahranicim zkusenost, mohl by shoret jak Ben Chaim... vek uz ma, nicmene pokud chce porad hrat, tak je to hra na jistotu - Bordeaux nema trenera a kdyz prijde nekdo, komu by se nehodil, tak by si ani nekop a vypadnul by z tempa.

Reagovat
dontcallmeandre

Já být Plzní, tak bych Krmenčíka prodal teď, a v LM bych zhodnocoval nějakého jiného útočníka. ALe musím uznat, že ani varianta neprodat není špatná. Oni se prostě moc nemůžou rozhodnout špatně, pokud Krmenčík v hlavě ustojí, že ven nepůjde. Což si myslím, že je největší riziko neprodeje. Lacina na to tlačí hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

los s největší nadějí na postup:

LOKOMOTIV-BENFICA-EINDHOVEN

skupina zmaru:

PSG-AS.ŘÍM-LIVERPOOL

"atraktivní" skupina ve který by ale plzen na 3 místo nedosáhla:

REAL.MADRID-MANCHESTER.UNITED-AJAX

Reagovat
OnderCZ

Ajax je v pohodě hratelný

Reagovat
ratusek

To spíš MU než Ajax

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

To spíš Real

Reagovat
C-M@ster

Mně by přišli hratelní všichni tři.

Podle mě by každej z nich Plzeň podcenil.

Reagovat
r.mrazik

Já ti nevím...představit si klub z PL jak dává 15 Mega euro za Krmelce,když si za tu cenu může koupit jinou kvalitu z lepší ligy?

Reagovat
iamek

Reagovat
Uwe háže buly

Když dali nějakých 6 za Doubravku, který není nejmladší a cena u gólmanů je nižší?

Reagovat
r.mrazik

byl tam pulrok na hostovani nejdriv...az po vyzkouseni ho koupili

nerekl bych,ze se to da srovnavat...navic 15 x 6 je taky rozdil ze jo

Reagovat
KapitanCrow

Ten článek je úplně mimo. A asi jeho vrcholem je porovnávání přestupů útočníků co se prosadili v Anglii do jiného týmu. Plzeň bud v LM jenom do počtu , ukáží se v plné nahotě její a Krmenčíkovi slabiny a nikdo už takovou nabídku na něho nedá. V Zimě se kasala Plzen, že za něho odmítla snad 350 milionu, teď už je nabídka cca 190 milionů. Co bude další nabídka? 100milionů. Je třeba si uvědomit, že je mu 26 let, on sám chce odejít a v LM Plzni nijak nepomůže. Stačí si vzpomenout na jeho bídné jaro, může přijít i nějaké zranění.

Reagovat
Blasphemer

On sám chce odejít? To si vzal kde, prosím tě?

Reagovat
KapitanCrow

to si děláš srandu, vždyť se o tom ve fotbalovém prostředí všeobecně ví už několik týdnů, v médiích se o tom taky píše dost dlouho. A to hlavní, že sám Krměnčík několikrát řekl, že už by chtěl zkusit zahraničí , že má nejvyšší čas.

Reagovat
Blasphemer

Tak to nebude problém mi sem hodit nějakou citaci z důvěryhodného zdroje, viď?

Reagovat
Neon

Agentura JPP by o tom mohla něco vědět.

Reagovat
r.mrazik

a co to brat logicky,ze si tam vydela rocne 5x vic nez ma v plzni? na co potrebujes citaci?

nebo se chce zakopat v kapr lize navzdy?

Reagovat
Blasphemer

Minulej rok byly jeho prohlášení to tisku přesně opačný. Chtěl zůstat, nebo alespoň tvrdil. Chce si zahrát LM.

Tak mi tady netvrďte, že chce pláchnout, když to absolutně nemůžete vědět, jestli to tak vidí. Když k tomu navíc nemáte nic, čím byste to podložili.

Reagovat
r.mrazik

mas pravdu...chce zustat v plzni...urcite ho ten velky plat a zahranici nechava chladnym a bude riskovat,ze dalsi nabidku mit nemusi

pekny den

Reagovat
Blasphemer

Mluvíš úplně o něčem jiným. Měj se famfárově.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

Však uvádí, že mu to několikrát řekl sám Krmenčík

Reagovat
C-M@ster

Každej hráč by si rád zahrál v Anglii nebo Španělsku.

Krmenčík samozřejmě taky, ale nezaměňoval bych to s tím, že by chtěl teď hned odejít. Agent jenom chce, aby přestup vyšel a on si za provizi mohl koupit nový auto...

Pro Krmenčíka by byla lepší varianta si teď zahrát LM a v zimě odejít, pro klub taky. Akorát agent je holt na trní "co když se zraní" "tolik peněz z toho mohlo být"

Reagovat
mojmira

Nebylo to náhodou tak, že nabídka nebyla 350m, ale počítal se do toho i bonus za postup do LM? Nepamatuji si, že bych někde četl přímých 350 míčů

Reagovat
smazaný uživatel

Jako na přestup místo asi ideální. Širší špička L1, super město, stadion. Mohl by se prosadit snáž. Každopádně by byla hloupost ho teď pustit. Asi si i sám tu LM chce zahrát, protože někde jine se mu to nemusí povéct. Spodel PL asi ne, ideálně spíš střed BL, když už.

Reagovat
lampas
Reagovat
Pepe1911

Pry ten krevni test vysel negativne, drug wipe je jen orientacni a casto vychazi falesne pozitivne, vubec nechapu proc se o tom pise.A taky nevim, proc mel mit caslava problem.Protoze ho kontrolovala policie?

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Hrozně by se mi líbil nějaká série článků na způsob nejzajímavější hráči Chorvatska a i jiných zajímavých menších lig jako je tato z roku 2008, na kterou jsem teď náhodou narazil -. http://www.eurofotbal.cz/vyhledavani/?text=Představení+nejzajímavějších+hráčů

Reagovat
Rudnevs

V tej dobe bol na Eurofotbale uživateľ Ugljan, ktorý sa zaujímal o chorvátsku ligu a písal k nej články, dokonca i k jednotlivým kolám...

Je to celkom zaujímavé čítanie, medzi starými článkami chorvátskej ligy som mimochodom narazil trebárs i na toto: https://tinyurl.com/y7ft6dfm Dosť zaujímavé je, že po príchode do KSC si Drpic zažiadal číslo 69 (čo mu však zamietli).

Reagovat
smazaný uživatel

Autor může mít pravdu, ale nemyslím si, že by Krmenčíkova cena nemohla spadnout, už jednou za něj nabízeli myslím více než 7 mega, nepustili ho, pak ho postihl pokles formy a asi si v Plzni drbali hlavu, Krmenčík zpět ve formě a situace se opakuje, já osobně bych ho prodal a pro hráče samotného by Bordeaux bylo ideální, sice si taky myslím, že anglický fotbal by mu seděl víc, jenže do PL se zatím neprosadil ani Matěj Vydra, který je lepší než Krmelec. V Champu by byl super, ale tam by se mu asi nechtělo.

Reagovat
smazaný uživatel

Úplně ideální by pro něj byl Celtic, ale pro ty je asi dost drahý.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Zbrojovka

Reagovat
KingMaster13

Jako po losu LM si myslím, že teď to za to stojí udržet Krmelce. Je velká šance na postup do EL a další miliony na konto. CSKA se porazit dá, dokonce i venku a s Římem šance na remízu doma taky slušná, Real navíc dokáže soupeře taky dost podcenit viz jejich remíza 3:3 ve Varšavě

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele