Kozák mladší už není trenérem Slovanu Bratislava

04.09.2020, 21:27
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (234)

Přidat komentář
Modroočko

Dôvod?

Reagovat
Mönchengladbach

Vypadl v předkole LM s Faeřany.

Reagovat
Kohout 1882

Reagovat
smazaný uživatel

A to je prostě neprůstřelný argument k vyhazovu Postoupil jsi přes Faeřany? Nepostoupil, tak nazdar

Reagovat
Hiko

Reagovat
smazaný uživatel

Klub riadia idioti

Reagovat
Modroočko

Reagovat
penepi

Ideál by samozrejme bol, aby sa stalo to, čo v hokejovom Slovane. Že grázlov a sedlákov à la 90te nahradí slušný a seriózny veľkopodnikateľ, ale obávam sa, že reálne taký ani nie je k dispozícii, kto by mal záujem do toho liať toľko, čo Kmotrík.

Reagovat
Karci64

Niekedy mám o tebe pochybnosti, či si vôbec fanúšikom Slovana...

Reagovat
smazaný uživatel

Určite nie som fanúšik Kmotríka

Reagovat
Karci64

Ja som Kmotríkovi ml. hodne vďačný za to ako to robí posledné roky a držím mu a tým pádom aj Slovanu hodne palce ! A že sme oveľa ďalej, ako povedzme pre tromi rokmi je najmä jeho zásluha!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
smazaný uživatel

A ešte ďalej by sme boli keby sa Kmotrikovci prestali srať do športovej stránky klubu a starali sa len o zháňanie peňazí

Reagovat
smazaný uživatel

ked budes ty davat svoje peniaze tak tiez sa budes starat ked vidis nieco zle.

deje sa tak u nas v kazdom klube, je to uplne normalne.

Reagovat
xawi

a presne toto je problem. Ma tam dat cloveka, co sa tomu rozumie a ktoremu bude aj doverovat.

To, ze do toho dava svoje peniaze, este neznamena, ze rozumie tomu, do coho peniaze dava.

Reagovat
smazaný uživatel

mnoho majitelov si mysli ze tomu rozumie preto sa do toho starie obzvlast ked to este aj financuje.

najlepsia cesta je ako pises ale kazdy robi aj chyby a u nas je teda trpezlivost dost problem.

kazdy chce vysledky hned a po par nezdaroch uz sa robia cistky.

predstav si ze sportovy riaditel dostane volnu ruku na prestupy. angazuje 5 hracov ktorych by majitel nechcel lebo mal na to iny nazor. pridu prehry a tie daju zapravdu jemu. co spravi majitel?

bude sa dalej necinne pozerat ako sa mu klub ruti do ruin? on musi nejako reagovat.

Reagovat
Ferguson6

To je normálne tak na východe a u pár výstredných podnikateľov na západe. Vo všetkých vyspelých kluboch sa majitelia do športovej stránky klubu nestarajú, keďže jej nerozumejú.

Reagovat
smazaný uživatel

Kozák zarobil Kmotrikovi vyše 11 mega aké kľudne si trepkaj ďalej

Reagovat
Karci64

Do toho rátaš aj predaj Šporara? Lebo za EL to bolo niečo málo cez 5 Mio.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme bez EL by išiel Šporar možno za 4 a nie 7

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrik v prvom rade vytvoril Kozakovi podmienky na to aby ich ten potom zarobil ty bukvaj majovy.

Keby mali v kadri latabarov a chromakov tak mu nezarobi ani cent keby bol na lavicke aj so svojim senilnym ockom.

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrík tu v prvom rade chcel skrachovanca Jarolíma

Reagovat
exot12

To, že sa to deje bežne neznamená, že je to normálne a správne

Reagovat
exot12

To, že sa to deje bežne neznamená, že je to normálne a správne

Reagovat
exot12

To, že sa to deje bežne neznamená, že je to normálne a správne

Reagovat
JuventusFC1897

Reagovat
zidane78

fu ha clovece,ty fetujes ini matros.Toto je 100% nejaka diagnoza a covid to nie je ver mi.

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

U nás je slabá konkurencia čiže máš ľahkú cestu do kvalifikácie Ligy majstrov ak by prišli ľudia ktorí to vedia robiť a klub by hral aspoň každý druhý rok skupinu EL vôbec by natom nemuseli byť stratový momentálne je skôr problém štadión

Reagovat
smazaný uživatel

tiez som si tukal na celo svojho casu ako take nevychovane dietko zbohatlika moze riadit klub.

potom som si pozrel zopar diskusii s nim a bol som z neho prijemne prekvapeny.

podla mna to ma co sa tyka klubu a riadenia v hlave jasne definovane a zrovnane, dokonca si dovolim povedat ze tomu naozaj rozumie.

neviem aky bol dovod vyhadzovu JK ale nemuseli to byt len horsie vykony a prehra v ZM, skor si myslim ze sa tam nieco stalo lebo ta atmosfera po "vypadnuti" z LM bola husta.

Kmotrikovci nalievaju do klubu nenormalne prachy a hlavne svoje (je jedno ako boli ziskane - su to ich peniaze) a ta LM ich uplne odrovnala.

Jedine tam sa totiz dali zarobit peniaze a oni su opat v rocnom cakani.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
penepi

On síce miestami, keď suverénnym štýlom povie tri múdre vety, pôsobí, že tomu rozumie, ale tomu by som neveril. Stačí sa pozrieť ako funguje, respektíve nefunguje skauting, jedna z najdôležitejších zložiek v klube. V tomto prvom sme mali jednoznačne vynikať nad ostatkom ligy.

Je žalostné, že pri tých ambíciách tu doteraz ani len náznakom nefunguje niečo ako v Slavii https://video.aktualne.cz/dvtv/tajny-trumf-slavie-nase-data-dokazou-zlepsit-rozhodovani-tym/r~3f033a4210ef11ea88f50cc47ab5f122/

Potom to dopadá tak, že do klubu prichádzajú hráči ako Apau, Henty, prípadne Bajrić za 600-tisíc (a to chcem veriť, že do tejto kategórie nebude patriť aj Petrák, lebo zatiaľ má nakročené výborne). Keby sme sa tu zozbierali štyria, zaplatili si instat a každý sedel na FMkom a transfermarketom, tak dáme kvalitnejšie odporúčania na prestupy.

Reagovat
smazaný uživatel

Skauting v Slovane funguje asi tak že tam mladý zamestnal svojich kamošov Kurtu a Kuráňa a hráčov sem dohadujú balkánsky agenti dátová analýza sa prakticky nevyužíva ani v tréningovom procese

Reagovat
smazaný uživatel

to ze sa zamerali na Balkan ma jasny dovod. Slovenski hraci rovnakej kvality su prilis drahi.

nemozes sudit kvalitu skautingu podla posil. aj ti najlepsi v spickovych kluboch sa uz niekolkokrat zmylili, to je uplne normalne ze proste netrafis alebo hracovi nesadne klub, styl, spoluhraci...

Zas taky Sporar prisiel za 1 mil a predali ho za 6.

povrchne a anonymne tu niektori zhadzujete ludi a hovno do toho vidite.

Reagovat
penepi

"nemozes sudit kvalitu skautingu podla posil."

Reagovat
smazaný uživatel

vyhrali titul, uspeli v Europe (minulu sezonu) tak asi nemozu mat na picu skauting ci nie dpc ???

Reagovat
penepi

Zaspali dobu. Moderné európske kluby využívajú na skauting dátovú analytiku a pri výbere hráčov idú do hĺbky. Nič také u nás nefunguje. Čisto teoreticky máš pravdu - skauting rozhodne nie je na piču, lebo to, že Kmotríkovi kamaráti si na verímboha vytipujú zopár hráčov, sa ani nedá nazvať skautingom.

Reagovat
smazaný uživatel

ty porovnavas Slovan s Barcelonou ved sa zobud.

ked Leverkusen kupoval Greska, videli ho v 60 zapasoch.

skaut mal zdokumentovany kazdy jeho dotyk v sledovanych zapasoch.

chcel informacie o jeho povahe, moralno-volovych vlastnostiach, vsetko.

a potom zistili ze sa netrafili. tiez na picu skauting?

Reagovat
penepi

S akou Barcelonou, ty tupý idiot? Hore píšem o Slavii a vybudovanie tímu dátových analytikov, resp. nadviazanie spolupráce s takou spoločnosťou, nie je miliónová záležitosť, ktorú si môže dovoliť len Barcelona.

Ešte k tvojmu príkladu -- na uvedené obdobie dobrý a absolútne štandardný skauting, ale bavíme sa o konci minulého storočia, preboha. Nejdeš hádam porovnávať ľudský faktor s tísickami dát, ktoré sú v modeloch od analytických spoločností.

Reagovat
smazaný uživatel

ze tupy idiot admin toto treba riesit mate to dole v podmienkach diskusie.

ziadam ta zakrocit a udelit danemu diskuterovi ban.

Reagovat
penepi

Konečne príspevok od teba, ktorý aspoň má racionálne základy

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si čo za chuja ?

Reagovat
vladino10

Reagovat
dantetomas

hovoris o tej Slavii, v ktorej nedovidia dalej ako do Liberca?

Reagovat
penepi

Ngadeu, Král, Deli...

Reagovat
KnoxXx

Kral je skauting? vsak je to ich odchovanec, ktoreho poslali do Teplic (alebo on chcel ist, aby som bol presny) a ked sa rozohral, dali mu sancu a zvysok je historia ...

Reagovat
Emmett Brown

Krála priviedli ako 15-ročného.

Reagovat
KnoxXx

Ja som nikde netvrdil, ze je v Slavii od 5 rokov (viem, ze je z Moravy), ale stale je to odchovanec a zaroven to nijako nesuvisi "s tou novou Slaviou" ...

Reagovat
penepi

Ok, Krála som si splietol, ale tých príkladov je samozrejme viacero.

Reagovat
smazaný uživatel

No neni

Reagovat
penepi

Je. A ako som písal, Slavia je len príklad, ani zďaleka nie ten najdokonalejší.

Reagovat
JozkokozleJ

Ved Liberec pracuje s mnozstvom dat. Od skautingu cez zapasy az po treningy... to nie je ziadna NASA toto.

Reagovat
Juan Román Riquelme

Tebe Kmotrik musi minimalne fajcit raz tyzdenne, inak si nedokazem predstavit ako dokazes tak nahluplo obhajovat toho mentalneho giganta

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan nemá poriadne vyskautovanych hráčov zo západného Slovenska o zahraničí je zbytočné sa baviť to že sem Kmotrik dotiahol vyše 70 hráčov a z nich sa možno 15 chytili má od kvalitného náboru hráčov veľmi ďaleko

Reagovat
smazaný uživatel

vies kolko lapsusov urobil pri prestupoch taky Ferguson?

a to je najuspesnejsi trener vsetkych cias, minimalne na ostrovoch.

rozumies tomu ako ja atomovej fyzike.

Reagovat
penepi

Ešteže si nám to objasnil.

Reagovat
Karci64

Ach ty internetoví odborník... Čo tak miesto okydávania použiť sedliacky rozum? Slovan za posledných 5 rokov aj pri rôznych tragédoch ktorých sme tu mali (aktuálne napr.: Henty aj s Petrákom) je v bilancii príchody/odchody finančne v pluse. Toto vieš? Všimol si si vôbec, že medzitým aj vybudoval bezkonkurenčne najlepší tím na Slovensku? ...ach jaj... Je toto snáď neúspech hodný kritiky a zosmiešňovania z tvojej strany?

Reagovat
xawi

Hodis sem detail tej plusovej bilancie prosim?

Reagovat
Karci64

Niekedy pred rokom o tom podrobne písali v športe. Teraz už ten článok nedohľadám. Čo si matne pamätám, tak najvyššia suma pri predaji bola za Soumaha a najvyšší suma nákupu bola za Rabiua a Šporara. Zaujímavé na tom je, že ten článok vyšiel ešte pred predajom Šporara. Logicky, ak vtedy bol už Slovan v pluse, tak...

Reagovat
xawi

Hmm, do toho treba zaratat aj minimalme platy van haarena, hentyho a podobnych, ktroych bolo treba platit, ale prakticky nic neuhrali.

Reagovat
Karci64

To už tak trošku miešaš hrušky s jablkami. V Slovane je kopec ľudí o ktorých ani netušíme, že existujú a berú nejaký plat. Téma bola skauting a skauting je v elementárnom slova zmysle nákup/predaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Skauting je celý nábor hráčov a tak 80% hráčov čo chodia do Slovana sú hráči bez zmlúv ktorým zaplatíš o to viac na bonusoch a platoch

Reagovat
xawi

Reagovat
penepi

S takým kapitálom by bolo obdivuhodné skôr nevybudovať bezkonkurenčne najlepší tím.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasné lebo hráči čo sem chodia zadarmo nedostávajú podpisové bonusy ani veľké platy vyše 80% rozpočtu ide má platy takže Slovan nie je v pluse ani náhodou

Reagovat
Karci64

Jasné že Slovan prevádzkovo v pluse nie je a Kmotrík to dotuje. Téma, však bola skautiing. Tiež nie som obdivovateľ nášho skautingu, ale čuduj sa svete, akosi im to funguje a to ani nemáme svoj Liberec... obdivuhodný skauting Slavie ti však lepšie vysvetlí penepi.

Reagovat
penepi

Slavia bol iba jeden príklad klubu z najbližšieho regiónu, ktorý si osvojil najmodernejšie metódy, ktoré sa mali už zavádzať aj u nás. Nikde netvrdím, že ten skauting je perfektný, princíp je tento:

"Data dokazují, že úspěšnost přestupů se pohybuje kolem 50 procent. Přestupy jsou zkrátka obtížné. Metoda, kterou používáme my, umí tu šanci, že nový hráč bude klubu opravdu užitečný, posunout na 75, možná až na 80 procent,"

Reagovat
Karci64

OK. Faktom je, že to Slávia robí dobre. Pre nás je však aktuálna otázka, kde zohnať druhého Trpiovského? Uff, takmer nemožná úloha! Snáď bude mať Kmotrík šťastnú ruku...

Reagovat
smazaný uživatel

Mal Kozáka ktorý mu vyhral čo sa dalo miesto toho aby mu dal viac kompetencií a prípadne rozšíril realizačný tím ho vyhodil

Reagovat
smazaný uživatel

A skauting Slavie to su aj hráči ako Provod, Zima alebo Hovorka

Reagovat
Ferguson6

Ako sorry, zastávať sa Kmotríka a toho akor iadi klub je ako keby sa fanúšik Rangers zastával Whyta

Reagovat
smazaný uživatel

ber to ako nazor a akceptuj ho. neexistuje ziaden svetonazor ktory by sme mali vsetci prijat.

Slovan bol aj v 2.lige a vtedy ste sa preco neozvali ze je to tam na picu.

Kmotrikovci z neho spravili suverena ligy, hraju pohare, konecne sa postavilo Tehelne pole a vy tu budete furt vykrikovat blakotiny. Skuste si to vy ked ste taki mudri.

Reagovat
Ferguson6

Kámo ty klačíš Kmotríkovi mladšiemu pod stolom v kancelárii? Tu píšeš ako keby to bol nejaký spasiteľ. Ak je nejaký názor somarina, tak nevidím dôvod ho akceptovať. Keď bol Slovan v 2. lige, ja som mal 12 rokov a bol mi ukradnutý a zároveň vtedy bola Petržalka majstrom. Teraz je Petržalka v 2. lige a pokojne za to môžeme viniť Kmotríka. Tehelné pole stojí len preto, že Kmotrík je smerácky mafián, nie z jeho dobrej vôle. A keby som mal toľko peňazí ako on, tak by som si to určite skúsil. Ja som bohužiaľ v 90. rokoch bol príliš mladý na to, aby som sa ľahko dostal k majetkom

Reagovat
smazaný uživatel

nechajme tu diskusiu. tu sa fakt neda o nicom pisat.

ste tu viaceri kopa zumpy ktora si spoza compu dovoli anonymne urazat za obycajny nazor.

to si ja ako fakt nemozem mysliet co si myslim? sledujem sport 30 rokov a to ze nemame rovnaky nazor je normalne. ale urazat, ponizovat a zhadzovat za iny nazor ako svoj je absolutne moralne dno diskutera.

preto uz nebudem stracat drahocenny cas a zapajat sa tu do diskusii.

Peace a Rangers & Dukla forever.

Reagovat
penepi

Nehnevaj sa, ale nabehneš sem a začneš nám vykrikovať, aby sme sa zobudili a že hovno do toho vidíme, a teraz to hráš na etalón tolerancie.

Reagovat
smazaný uživatel

to ze do toho hovno vidis je pravda a nie urazka.

keby si ten skauting robil tak vtedy by si vedel ako sa to tam robi a mas pravo aj kritizovat.

ale ty si len myslis ako sa to tam robi. a mysliet znamena hovno vediet.

Reagovat
penepi

Ja iba hovorím, že sa to dá robiť ďaleko lepšie a efektívnejšie.

Reagovat
smazaný uživatel

a ja hovorim ze maju vysledky tak neviem co chces.

vacsina klubov u nas nema ZIADEN system v prestupovej politike, vsetko je na baze kto sa s kym pozna, kto komu zavola a ponukne sa, o nejakych datovych analyzach a laktatovych testoch ani len netusia. v takomto "konkurencnom" prostredi je tazko vychovat klub ktory bude atakovat uroven skautingu spickovej zapadnej Europy.

Apropo Slovan bral v drvivej vacsine do klubu hracov o ktorych 99,99 percenta tunajsich tiezkritikov ani netusilo ze existuju. Cize ich ten skauting musel nejako najst lebo oni zo stromu nespadli ani neprisli v Moskvici s robosmi Amazonu.

Reagovat
penepi

Skvelé. Takže máme výsledky, vyhrali sme dva tituly po sebe, tak sa teraz potlapkajme po pleciach, akí sme úžasní, uspokojme sa so súčasnou situáciou, lebo však načo sa posúvať niekam dopredu, áno?

Mňa vôbec nezaujíma, že ostatné kluby u nás nemajú žiadny systém v transferovej politike. Polovica klubov v našej lige funguje na semiprofesionálnej báze, to akože s týmto sa má Slovan porovnávať? Kmotrík sa chce porovnávať so Slaviou a Dinamom Záhreb a podľa toho sa by sa mal správať aj v tejto oblasti.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som nepovedal ze su uzasni a maju sa tlapkat po pleciach.

len nemozem vystat tu vasu nekonecnu kritiku. kritizujete momentalne suverenne najlepsi klub na Slovensku.

ja Slovanu nefandim, Kmotrik mi nefajci dokonca ho ani velmi nemusim ale toto mi vadi. ver ze ten koho sucasny stav najviac serie (mam na mysli tu LM) sa vola prave Kmotrik.

ja si pamatam stary Slovan s Canigom, pamatam ked Slovan vypadol a viem porovnavat.

myslim si ze je chyba ze Slovan nestoji viac na odchovancoch, ze je tam prilis vela cudzincov ale toto je zial trend sucasnosti.

Kmotrik tym klubom zije a urcite ma uprimnu snahu aby napredoval. aj on sa uci, aj on robi chyby.

ale zhadzovat ho tu pod ciernu zem a nazyvat amaterom si nezasluzi.

Reagovat
Karci64

ally, súhlas a vzhľadom k tomu, že nefandíš Slovanu

Reagovat
penepi

To, že sme najúspešnejší, automaticky znamená, že nemôžeme kritizovať? To je čo za logiku, prosím ťa? Ja nespochybňujem jeho úprimný zápal pre klub a nemám problém uznať, že je chvalabohu veľa vecí, ktoré fungujú výborne. To ale neznamená, že si budem zatvárať oči pred tým, čo nefunguje a čo sa dá zlepšiť.

Reagovat
smazaný uživatel

kritizovat znamena kritizovat a nie nadavat do grazlov a sedlakov

Reagovat
penepi

Toto ale nemyslíš vážne.

Reagovat
smazaný uživatel

penepi

04.09.2020 21:51

#

Ideál by samozrejme bol, aby sa stalo to, čo v hokejovom Slovane. Že grázlov a sedlákov à la 90te nahradí slušný a seriózny veľkopodnikateľ

?

Reagovat
Karci64

ally, ally , že sa nepoučíš. Narazil si na lokálnu úderku, ktorá ma jednoducho vždy pravdu. Pre nich je slovo grázel a sedlák (použité samozrejme na ľudí voči ktorým sú v opozícii) len "slušné konštatovanie" a "žiadna nadávka". Samozrejme, že na nich takéto, resp. obdobné slová nemôžeš použiť ani omylom. Urazili by sa a zotreli by ťa pod čiernu zem aj za použitia vulgarizmov. Urazili by sa, lebo samozrejme, že sú najčistejší z čistých a najčestnejší z čestných ( o brvne v oku asi nepočuli). Takéto správanie je tuším aktuálne aj moderné, lebo jedného takého máme aj...

Reagovat
xawi

Toto je taky komcept ficovho brigadnika. Akurat slovo liberal si mahradil lokalnou uderkou.

Proste sa Ti tu snazime povedat, ze po sporrovej stranke urobil Kmotrik mmozstvo chyb. To, ze do toho dava peniaze abeznich by to nedli, niktonespochybnuje.

Majitel Kmotrik by Kmotrika sportoveho riaditela hnal kade lahsie

Reagovat
Ferguson6

Takže podľa teba Kmotrík nie je grázel a sedlák? Resp. ako by si nazval niekoho, kto heiluje pred kotlom a rozbíja poháre o ľudí priamo na štadióne? Ešte starý Kmotrík, keby sme privreli všetky oči možno nie je sedlák, ale mladý keby sa nenarodil do takej rodiny, tak teraz heiluje v tom kotli popri tom ako robí SBSkára niekde v Lidli.

Reagovat
Karci64

"Takže podľa teba Kmotrík nie je grázel a sedlák?", Nie, nie je. Po prvé ho nepoznám a neviem aký je. Po druhé poznám len jeho verejné vystupovanie, resp, to čo sa dostane do médií (ktoré aj z balónika urobia vzducholoď) a na základe týchto chabých informácií si myslím, že sedlák nie je celkom určite a prikláňam sa k názoru, že nie je ani grázel.

Reagovat
Ferguson6

Tak si potom akurát zaslepený hlupák. Zaujimalo by má čo viac ako jasne fotografie heilujuceho Kmotrika potrebuješ. Len či si s ním neheiloval z tribúny.

Reagovat
Emmett Brown

Starý Kmotrík je grázel, sedlák a prvotriedny mafiánsky hajzel.

Mladý je grázel, sedlák a rozmaznaný prefetovaný úbožiak, povolaním syn.

Reagovat
twelwer

Ja teda co mam info z prvej ruky tak viem ze sedlak, grazel je urcite. Neviem na co sa tu hrate tym jeho obhajovanim

Reagovat
smazaný uživatel

To nie je nadávanie, ale len konštatovanie. A ešte slušné.

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrík je totálny sedlák to nie je v jeho prípade žiadna nadávka

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
smazaný uživatel

Jasné tešme sa z toho že konkurencia posledné dve sezóny neexistovala . Už v tejto sezóne budeme mať obrovské problémy s Dunajskou a neviem či bude v tých ďalších ak začnú odchádzať kľúčoví hráči ako Greif, Abena, Bozhikov , Rabiu alebo Moha ktorých reálne nemáme pri našom nábore hráčov ako nahradiť.

Reagovat
xawi

toto je taka chujovina, ze su drahi. V konecnom dosledku cenu hraca urcuje trh a niekde musi prist rovnovaha. Jedine, co pripustam je, ze slovenske kluby nechu spolupracovat s Slovanom, konkretne Kmotrikovym Slovanom. Co ma teda svoju historiu v tom, ako riesil Kmotrik prestupy.

Reagovat
penepi

To zas nie je chujovina, to je fakt, ze tych zopar slovenskych hracov, co by Slovan niekam posunulo, su proste drahi. A radsej kupis 5krat lacnejsieho Mohu alebo Abenu, ktori su kvalitativne este lepsi.

Reagovat
xawi

Slovenski hraci s ravnakymi skusenostami nie su drahsi ako ini.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovenských hráčov ktorými by si nahradil Abenu, Bozhikova, Mohu alebo Rabia do slovenskej ligy ani nedostaneš to sú hráči čo by boli v Áčku repre ak by mali naše občianstvo

Reagovat
xawi

To suhlasim.

Reagovat
xawi

mna prave tie diskusie presvedcili, ze to nebude to prave

Reagovat
Karci64

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
messi80

Dôvod bol taky ze je to arogantný buran co sa nevie ovládať. Bol som na zápase v belusi. Priamo na lavičke nadával kozakovi viackrát, hádal sa, absolútne neprípustné chovanie a nie prvýkrát.

Reagovat
vladino10

Reagovat
Liquid

vypadnutí s Faeřanama by neustál žádný trenér na světe takže pochopitelné rozhodnutí vedení Slovanu

Reagovat
zgeroTT

Ivan Kmotrík ml. je génius.

Reagovat
smazaný uživatel

Vizionár

Reagovat
#33CCCC

Skryty genius.

Reagovat
rabl

Reagovat
dantetomas

Tak to sa dalo cakat, ked vypadli so superom z Faerskych ostrovov

Reagovat
xawi

Sevela vypadol s Oresanmi a vyrazili ho az o rok.

Reagovat
Ferguson6

Tak slovenský pohár nie je zaujímavá trofej. Odmena za výhru im nepokryje ani plat Božikova na mesiac

Reagovat
Liquid

Reagovat
#33CCCC

Kmotrik by mal vyhladat lekara.

Reagovat
Mariano13

Tak sezóna 2020/21 je stratená, treba sa začať pripravovať na ďalšiu. Teda to je jediné, čo mi z toho vychádza

Reagovat
Nikikrew

Co

Reagovat
penepi
Reagovat
Modroočko

Reagovat
zgeroTT

ten počet zamestnancov, to je pomerne veľký rozptyl. od čoho to závisí?

Reagovat
penepi

To sú kategórie na profesii a pravdepodobne budú štandardizované, lebo to kopíruje finstat, kde je tiež 25-49.

Reagovat
zgeroTT

díky

Reagovat
Ferguson6

To je len členenie firiem, nie presný počet zamestnancov Slovana. 25-49 je malý podnik.

Reagovat
cr7sux

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doshcz

tak Hapal bude volnej

Reagovat
smazaný uživatel

a sup do repre 21

Reagovat
r3

Reagovat
nani92

To je v pici toto, fakt v pici

Reagovat
smazaný uživatel

A všetko kvôli urazenému egu jedného rozmaznaného decka

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo omylem na Slovensku místo Hapala odvolal jeho. Co tam berete za látky?

Reagovat
smazaný uživatel

Čistý toluen.

Reagovat
Maximus1

Ja som rád,že ho odvolali.To,že postúpili do eu pohárov bola len čistá náhoda.Ale najlepšie by bolo keby to I.K predal tak ako TA3.

Reagovat
xawi

To je problem, ze to nie je znacka, ktoru by niekto seriozny chcel.

Reagovat
smazaný uživatel

A akú inú značku by chcel niekto seriózny ak by mal záujem na Slovensku vstúpiť do futbalu a urobiť z klubu fungujúcu firmu ?

Reagovat
xawi

Konkretna odpoved na tuto konkretnu otazku je SK Slovan.

Druha vec je, ci niekto seriozny ma zaujem zapodievat sa extremistickymi prejavmi fanusikov a ci ten potencialny novy majitel by mal tak silne meno, ze by sa znacka SK Slovan prestala primarne spajat s nackami.

Reagovat
smazaný uživatel

To sa dá veľmi ľahko vyriešiť len by to musel mať majiteľ prípadne aj zvyšok ligy záujem riešiť. Kmotrík tu možnosť mal pri prechode na nový štadión ale miesto toho aby tých ľudí odstrihol od klubu sa ich opakovane zastal naposledy sa im pchal do riti pri finále SP.

Reagovat
Robochelsea

Toto sú také bludy... Tých extrémistických prejavov na štadióne je už dosť málo, občas sa to stane hocikde ale časy, keď sa hajlovalo na tribúnach sú dávno preč. Súčasne vedenie Ultras, napriek tomu, že mám iné námietky voči nim, sa dosť snaží tieto prejavy čo najviac obmedziť a celkom sa im to darí.

Tvrdé jadro je tvrdé jadro, aj Chelsea, Rangers, x talianskych klubov atď. má radikálne orientované jadro a napriek tomu sú to svetové značky. A aby sme nechodili tak ďaleko, na Letnej neni kotol o nič slušnejší a každý zápas chodí na Spartu cez 10000 ľudí a je to v Česku uznávaný klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Nábor hráčov do Áčka Slovane za posledných 5 prestupových období vrátane hráčov ktorí sa vrátili z hosťovaní , juniorov a dorastencov

ak sa hráč presadil a bol aspoň jednu sezónu prínosom ,prípadne pri odchovancoch ukázal potenciál dávam +

ak sa nepresadil -

Vitteka ktorý podpísal zmluvu len na jeden zápas som nehodnotil a zatiaľ ani Petráka ktorý prišiel v lete aj keď ten má našliapnuté na prepadák

L2018 Dražič + , Apau - , Ljubičič + , Ružínský - , Medvedev +, Kozlovský - , Hrnčár - , Strelec +

Z2019 Ratao + , Guzmics - , Stangl - , Vittek , Potoma -

L2019 Abena + , Daniel + , Vernon + ,Tzovaras - , Pauschek + ,Trnovský + , Ružínský -

Z2020 Ožbolt - , Lovat- , Weiss - , Mustafič - , Henty - , Medved + , Lichý +

L 2020 Petrák , Dražič

Reagovat
uff

Vypadá to, že tento rok sa ten titul tomu Dacu podarí. Toto bola taká volovina jak mraky.

Reagovat
ratusek

TAky myslím, že to DAC uhraje

Reagovat
penepi

Nerobil by som predčasné závery kvôli jednej zmene trénera, hlavne ak príde ten Slovinec. Stále máme kvalitnejší káder a DAC začne skôr či neskôr strácať.

Reagovat
ratusek

doufám

Reagovat
Degree

Plus cez zimu ľúbi dac púšťať svojich kľúčových hráčov

Reagovat
adalbertus

teraz nie

Reagovat
adalbertus

neser vysočino

Reagovat
Jackmaker1989

Súhlasím. Inak chodíš pravidelne na Slovan? Ja som za posledné dva roky nevidel asi tak max. 1-2 zápasy.

Keď to zoberiem s odstupom 24 hodín, chápem prečo Kozáka pustil i keď s tým absolútne nesúhlasím.

Fakt je ten, že po tej skvelej jeseni min. rok, na jar tá hra nemala tvár, bola veľmi nepresvedčivá a bolo neskutočne vidieť ako je ten tím vyflusnutý a chýbal Šporar. Tie výhry 2:1 a 1:0 kedy v 90 min. dali góly alebo dal 4-5 Ratato boli skôr náhodou, pretože v nich napr. Domino pochytal neskutočne šance (aj Šulla). Stále to ale pre mňa neznamená vyhadzov ani nič podobné.

Naozaj si neviem predstaviť, že príde Weiss alebo ktokoľvek iný a spraví min. tie isté výsledky + lepšiu predvedenú hru, pretože ten káder už lepší nebude ako bol min. rok. Ljubičic mal možno naposledy v kariére dobrú formu, Šporar netreba hovoriť, Moha tiež, obrana hrala na svoje pomery nadpriemer, Medvedev top forma.

V momentálnom kádri vidím v dobrej forme oboch brankárov + Rabiu.

Reagovat
Jackmaker1989

Toto mala byť reakcia na príspevok Nigra :)

Reagovat
smazaný uživatel

Na štadión chodím teraz pomerne málo nakoľko mal malého syna a bývam mimo BA ale zápasy som videl viacmenej všetky aspoň v TV

Na odvolanie Kozáka neexistoval žiadny športový dôvod po zápase v Beluši sa pochytil s mladým Kmotrom a ten ho na druhý deň ho vyhodil napriek tomu že mu minulý rok zachránil prdel

Posledné 2 zápasy neboli dobré lenže predtým nehrali hráči základu zápas 3 týždne a 10 dní boli bez poriadneho tréningu

napriek všetkému sa vyhralo a teraz bol priestor aby sa mužstvo dalo kondične a hlavne psychicky dokopy ale Kmotrik to rozbil len kvôli vlastnému egu

Žiadny tréner z toho mužstva nedostane dlhodobo viac Kozák vyhral čo sa vyhrať dalo a minimálne na domácej scéne by bol úspešný aj v tejto sezóne

Kozák chcel iné typy hráčov hlavne kvôli Európe behavejšich s lepšou kondíciou dostal Hentyho Weissa a Lovata

Reagovat
penepi

Ja by som zas nebol taký skeptický. Jedna vec je, že po nejakej ľudskej stránke je to voči Kozákovi smutné a z nejakého športového hľadiska to odvolanie nedáva veľmi zmysel (koniec koncov vieme, aké sú reálne dôvody). Ale povedzme si na rovinu, že ten Slovinec je objektívne kvalitnejší manažér. Možno to znie trochu cynicky, ale ak príde on, môžeme len získať, to je proste športová realita. A minimálne po hernej stránke sa teda z toho mužstva dá dostať ďaleko viac ako dokázala Kozák.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa by fakt zaujímalo čo by sa dialo ako by prišiel Milanič alebo podobný dráhy tréner a nepostúpili by cez Fínov

Reagovat
smazaný uživatel

"Je to veľký profesionál, ktorý od svojich zverencov vyžaduje maximálnu disciplínu a vyznáva taliansky štýl futbalu," prezradil SME novinár slovinského denníka Delo Siniša Uroševič.

Čiže vyhodíme Kozáka ktorý má výsledky a je pomerne lacný aby sem prišiel zahraničný tréner ktorý bude hrať viacmenej to isté.

Reagovat
Maximus1

Kmotor je fa.s jeden aj druhý.Nemajú žiadnu víziu všetko robia za pochodu.Teším sa na den kedy konečne vypadnú do zabudnutia.

Reagovat
Jackmaker1989

Vidím, že fandíš Slovanu. Vieš si predstaviť, že by teraz skončili? Nedopadlo by to podobne ako s Košicami a podobne? Ja ti neviem kamo, ja ho teda nemám rád ale myslím si, že keby neni ich peňazí, tak momentálne možno nehrajú ani ligu.

Reagovat
Jackmaker1989

Súhlasím 100 % s tým čo si napísal, dokonca to mám tak isto. Mám malú dcéru, takže tento rok tam chodiť moc nebudem ale v TV vidím všetko.

Kmotrik je jeden skurvený fašista a je mi jedno, že občas vie normálne vystupovať v médiách. Dokonca ten jeho prejav bol často aj uveriteľný a potom ten debilek spraví takúto nepochopiteľnú vec.

Konečne som veril, že sa to niekam posunie, čo možno sa aj posunie (opäť dočasne) lebo príde možno dobrý tréner, ale bez trénera čo tu bude dlhšie ako 1 rok sa to nikam neposunie.

Som zvedavý, ako ten "expert" vyhodnotí to, keď nepostúpia do hlavne fázy EL a budú radi za to, že im DAC ten titul tento rok nezoberie.

Na druhej strane sa ho zastanem v jednej veci. Už nemohli spraviť viacej, aby chodilo viacej ľudí na futbal (úspechy, dobrý futbal, nový štadion) a proste tých ľudí chodilo menej a menej.

Reagovat
smazaný uživatel

S fanúšikmi sa poriadne nepracovalo 10 rokov to že bude zrazu na ligu chodiť pravidelne 8-9 tisíc ľudí si myslel asi len Kmotrik ( neviem prečo napríklad tým deckám čo prišli z celého Slovenska na EL neporozdávali šály ) a služby na štadióne ako katastrofálne bufety alebo úplne základná vec ako sadnúť si na čistú sedačku to je tiež vizitka Kmotrikovcov

Reagovat
penepi

Kde sedávaš? S čistými sedadlami som nemal problém ani raz a to som na Tehelku nevynechal zatiaľ žiadny zápas a prešiel asi všetky sektory. Tí 14-roční brigádnici v bufetoch sú ale tragédia, to je fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

Chodím dole na B a hlavne teraz na jar s tým bol problem skoro každý zápas

Reagovat
penepi

Tam chodím najčastejšie aj ja, asi mám šťastie na výber stoličky

Reagovat
Emmett Brown
Reagovat
Emmett Brown

Tento poznáte? Stretnú sa dvaja tréneri. Jeden sa druhému pochváli, že bude trénovať Slovan Bratislava. A dokedy? Maximálne do leta.

Za posledné roky je v Slovane zvykom, že tréneri končia v úvode sezóny. Zažil to Dušan Tittel, František Straka, Vladimír Weiss starší, Samuel Slovák, Nikodimos Papavasiliou, Martin Ševela a po novom aj Ján Kozák mladší.

Oficiálne dôvody sú vždy rovnaké. Nespokojnosť s výsledkami či hrou. Je to v skutočnosti tak alebo vedenie Slovana len stále ukazuje nekoncepčnosť a veľký amaterizmus?

Ján Kozák za rok urobil to, čo sa nepodarilo mnohým jeho predchodcom. Ako štvrtý náhradník dotiahol klub do skupinovej fázy Európskej ligy.

Mužstvo popritom zvládalo aj zápasy v domácej lige i pohári. Kozák ukázal guráž, keď rotoval zostavu. Z každého hráča urobil dôležitého člena tímu.

Kozák upratal kabínu. Aj najväčšie hviezdy odhodili ego a hráčov posúval na vyššiu úroveň. Holman zrazu robil šmýkačky a Moha sa vracal do defenzívy. Slovan vyhral ligu i pohár.

V novej sezóne prišli dve hladké víťazstvá a potom zakopnutie v Zlatých Moravciach, ktoré sa dá ospravedlniť, keďže Slovan nenastúpil v najsilnejšom zložení a čakalo ho predkolo Ligy majstrov.

V ňom Slovan vypadol po rozhodnutí hygienikov na Faerských ostrovoch a kontumačnej prehre. Nasledovali utrápené víťazstvá v lige s Trenčínom a v pohári s Belušou.

Podľa vedenia klubu bol výkon s treťoligistom poslednou kvapkou, pretože aj v predošlých zápasoch mužstvo údajne nepodávalo adekvátne výkony.

Vedenie zrejme myslelo výkony adekvátne k platom hráčov. Áno, futbalisti ktorí zarábajú desaťtisíce eur by si mali s amatérmi hravo poradiť.

Je to však chyba trénera Kozáka?

Do určitej miery áno. Tréner je zodpovedný za výsledky i hru. To prvé Slovan posledný rok dosahoval, druhé niekedy kolísalo. Slovan však nie je Bayern Mníchov ani Real Madrid, ktoré tiež nehrajú vždy ideálne.

Vedenie klubu má právo vyhodiť trénera. Je to jednoduchšie ako sa zbaviť polovice kádra. V Beluši však hrali robotníci a jeden futbalista, ktorým je Rabiu. Rozdieloví hráči ako Holman, Moha, Weiss, či Strelec v zostave chýbali.

A chýbal aj Šporar, ktorý už je dávno v Portugalsku a vedenie namiesto neho dotiahlo troch nových útočníkov, ktorí však ani dovedna nie sú takí dobrí ako on.

Aj preto by vedenie Slovana už malo prestať klamať - fanúšikov, trénerov, ale najmä seba. Pretože zahodilo do koša ročnú prácu trénera Kozáka. Koncepcia je preň neznámy pojem.

Kozák mal smolu, že si nenechá skákať po hlave a diktovať zostavu. Mal smolu, že sa nebál ísť do konfliktu aj s Ivanom Kmotríkom ml. Niekedy až do takého, že ich museli od seba oddeľovať.

Kozák skončil najmä preto, že bol nepohodlný.

Vedenie Slovana už dlho deklaruje, že túži z neho urobiť klub európskej úrovne. Namiesto toho však stále robí chyby (vypadnutie s Hornými Orešanmi po administratívnej chybe) a niektoré rozhodnutia pripomínajú skôr dedinský ako elitný slovenský klub.

Ak sa to nezmení, Slovan sa nikam neposunie.

Reagovat
#33CCCC

Reagovat
smazaný uživatel

Minulá sezóna bola maximum toho čo sa dá pri takto vedenom klube dosiahnuť

Reagovat
Ferguson6

Dukla - Žilina aký zápas a ja som nemohol ísť

Reagovat
smazaný uživatel

Juniorka doma s Mikulášom 1:5 znova bez jediného hráča z Áčka ak by sme chceli vypadnúť nerobili by sme to inak

Reagovat
smazaný uživatel

Belasých povedie jeden z najúspešnejších slovinských trénerov, ktorý trikrát doviedol NK Maribor do skupinovej fázy európskych pohárových súťaží. V európskych pohároch odkaučoval viac než 70 zápasov. Vedenie klubu podpísalo s Darkom Milaničom ročný kontrakt s dvojročnou opciou. https://t.co/CHQYUCKQa2

Reagovat
smazaný uživatel

uprimne ozaj netusim co je na blvanie pri tomto trenerovi, samozrejme samotne odvolanie kozaka je cista chujada, ale tento nevyzera byt zla volba

Reagovat
Degree

Treba mu dat čas a uvidí sa tiež mám stoho zmiešané pocity

Reagovat
zgeroTT

Cas je presne to, co nedostane. Ak neurobí skupinu, mozte hladat znova.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zas mladý sa poučil a dal mu zmluvu len na rok takže ho nebude musieť platiť ďalšie dva roky po vyhadzove ako cyperského klauna a srbského telocvikára

Reagovat
zgeroTT

Mlady nam rastie pred ocami.

Reagovat
penepi

Takú zmluvu mal aj Kozák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na blvanie je vedenie klubu daky slovinský šašo mi je ukradnutý

Reagovat
penepi

Reagovat
xawi

Inak haluz, ze aj ked je sezona posunuta, trener sa stihol odvolat v auguste.

Reagovat
penepi

Toto uspokojovanie sa sa mi nepozdáva, treba sa pozerať dopredu -- kto nás bude trénovať v novembri?

Reagovat
xawi

Pripomienka s vymenou trenera zjavne zvoni v auguste.

Verme, ze skupinu dame aj tento rok.

Reagovat
penepi

Minulý rok to bolo už v júli.

Reagovat
Ferguson6

A tento v septembri

Reagovat
xawi

Detaily

Reagovat
smazaný uživatel

Top

Reagovat
lvrpl

na kolko mal este Kozak zmluvu, kolko mu musi slovan doplatit? vie niekto aspon priblizne?

a co sa teda stalo v tej Belusi v pohari?

Reagovat
smazaný uživatel

Mal do konca sezóny dostane odstupné za 3 mesiace tak ako Ševela

Reagovat
smazaný uživatel

Ukončenie spolupráce s Jánom Kozákom ml. prišlo pre nezainteresovaných ľudí, teda aj pre fanúšikov, pomerne nečakane. Odkedy ste začali uvažovať o tomto kroku?

Uvažovali sme tým už dlhšie, prakticky od začiatku prípravného obdobia. Dostali sme sa do určitej stagnácie a mužstvo nenapĺňalo svoj potenciál na sto percent. Dôkazom boli nie úplne presvedčivé výkony na začiatku prípravy, no aj posledné či už s Trenčínom alebo v Beluši. Slovan by sa mal prezentovať inými výkonmi, ktoré zodpovedajú potenciálu mužstva a značke klubu.

Aj v piatok ste spomenuli ako dôvody stagnáciu a neuspokojivé výkony, no o výsledkoch ste nehovorili.

Na rovinu – odvolanie nevyplynulo z výsledkov, ktoré môžeme hodnotiť v podstate pozitívne. Rovnako neprišlo na základe jedného alebo dvoch zápasov. K zmene na trénerskom poste sme pristúpili z dôvodu stagnácie a atmosféry, ktorá v klube panovala. Mužstvo stagnovalo a neposúvalo sa dopredu. Skôr si kladiem otázku, či toto rozhodnutie nemalo padnúť skôr.

Reagovat
penepi

Ono zas určitá logika sa tomu uprieť nedá. Tento rok sme odohrali 18 súťažných zápasov, dobrý výkon sme podali v 6 z nich -- doma SF pohára so ZM, nadstavba so Žilinou, DAC a Michalovcami a túto sezónu Nitra a Michalovce. To je jedna tretina, čo je úbohá štatistika, keďže tie zvyšné zápasy boli čo sa týka výkonov naozaj slabé.

Reagovat
smazaný uživatel

Bilancia tento rok a vážne to nemá ani štipku logiky 18 14 3 1 39:8

Reagovat
penepi

Bilancia nie je všetko, vo väčšine zápasov sme sa herne trápili a vôbec to nemalo tendenciu zmeniť sa.

Reagovat
zgeroTT

či to nebude tým, že kvalitný hráči proste ťažko hľadajú motiváciu v našej lige? Pretože zápasy totálne bez zápalu hrávate v lige už pomerne dlho.

Reagovat
xawi

na jar sme sa tu bavili o tom, ze slovan potrebuje nejaky impulz v podobe posil, ktore tomu daju iskru. To neprislo. Napriek tomu Kozak dokazal aspon v nadstavbe z toho muzstva dostat vcelku dost, vytiahol Licheho, rotoval vcelku umne zostavu, udrziaval motivaciu, aspon sa snazil predstierat boj o miesto v zostave. Takze ja hodnotim Kozaka za jarnu cast pozitivne.

Na druhej strane ale v novej sezone rozdelil muzstvo na 2 jedenastky, pricom druha bola uplne zle poskladana a bolo uplne jasne, kto je hrac zakladu a kto nie. Takze to jarne pozitivum vymizlo, ale to sa da pripisat aj poharom, ked zrejme chcel mat zaklad na 100% pripraveny na LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyslovene slabý výkon bol len prvé jarné kolo v Trnave a určite to malo byť lepšie vo finále pohára inak sme mali všetky zápasy pod kontrolou a boli jasne lepší. Nehráme tempo futbal a chýba tmu väčšia agresivita ale to je skôr o kvalite a zložení kádra. Miesto toho aby v zime prišiel aspoň jeden box to box záložník a riešili sa poriadny FB podpísal Kmotrík troch flákačov Weissa, Hentyho a nepoužiteľného Lovata. A napríklad Slavia začala jar katastrofálne v prvých 4 zápasoch hrali naozaj zle získali len 4 body a nikoho tam ani nenapadlo odvolávať trénera.

Reagovat
penepi

Obidva zápasy v ZM (pohár aj liga) boli katastrofa, všetky tri zápasy s Trenčínom s výnimkou možno domáceho boli obrovská trápenica, rovnako v Nitre na jar a teraz pohár tiež hrozný výkon.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty máš akože predstavu že potom čo dáme v pohári Moravciam doma 4:1 hráči budú v odvete žrať trávu ? Odohral sa tam normálny bezproblémový zápas , zápas proti Trenčín v pohári bol zaujímavý útočný futbal z obidvoch strán 25 striel na bránu a Nitra v tom jarnom zápase bola asi trikrát na našej polovici to že Henty nevie trafiť prázdnu bránu nie je chyba trénera

Reagovat
penepi

Že bezproblémový. Minimálne očakávam, že nedáme Moravciam šancu na 3-4 tutovky v priebehu polhodiny. Jedna vec je, že súper sa nedostane na našu polovicu, druhá, že my sme sa nevedeli presadiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Koľko z tých tutoviek premenili ?

Reagovat
penepi

To čo je za argument, prosím ťa? Chyba predsa je, že sa do tých tutoviek vôbec dostali. Ale nemusíme tu rozoberať do detailov zápas po zápase. Fakt je ten, že tá hra pod Kozákom bola utrápená a častokrát bez myšlienky a nápadu. Kozáka máš rád, je ti sympatický, ja to rešpektujem, ale berieš to moc cez emócie. Keby toto bolo pod Ševelom, tak prvý kričíš, aby ho vymenili.

Reagovat
smazaný uživatel

Ševela bol nesvojprávný šašo

Reagovat
pistacik11

Pozri sa ako hraje Real pod Zidanom, či juve odkedy si pamätám. Tiež to niesu žiadne hitparády, ale proste udržať motiváciu hráčov, ktorý pdevalcuju ligu na pol plynu je fakt ťažké. Kozák to aspoň vedel dobre rotovať, aby aspoň náhradníci makali, sem tam sa pridal niekto zo základu. Lenže k tomu by malo prispieť aj vedenie klubu, a posúvať hráčov po čase von, lebo ináč si tu môže kmotor doniesť na lavičku aj Conteho, Gattusa či Laca Molnára ale bude mu to hovno platné. Moha sa mu na to zachviľu vyserie ako Sebo, keď ho nepustili do BL a budú radi, keď sa ho zbavia ako tých Holanďanov pred pár sezónami.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
penepi

Nejde nutne iba o motiváciu. Aj so zníženou motiváciou sa dá hrať útočný a atraktívny futbal. Prečo to túto sezónu DAC s prehľadom dokáže? Mne Kozákov futbal jednoducho nikdy nesedel, je to skoro to isté, čo pod jeho tatkom repre - utrápené, ubojované, ťažkopádne, nemoderné.

Reagovat
pistacik11

Ale účelové. Tatko je jeden z najlepších trénerov v modernej histórii, úspešnejší bol možno už len Weiß.

Reagovat
pistacik11

A podľa mňa ten nový tréner nebude čo sa týka poňatia hry nejak veľmi odlišný.

Reagovat
penepi

To už nech sa ukáže. Nehovorím, že Kozák je slabý tréner a súhlasím s tým, že rozhodne nezvolili šťastný moment, kedy ho vymeniť, ale žeby to samo osebe bola nejaká nenahraditeľná strata, tak to absolútne nie. Stále je to v podstate neskúsený tréner.

Reagovat
smazaný uživatel

Úplná pravda, hlavne s tou rotaciou, to robil ako pán a vlastne všetci hrali a bol to Team.

Reagovat
penepi

Jj, ako páni sme kvôli tomu prehrali úplne zbytočne v Moravciach, keď totálne bez rozmyslu vymenil celú jedenástku, čo sa nerobí ani na FMku. Ševela nerotoval pre istotu vôbec, Kozák až prehnane moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak by to bolo ako za. Sevelu tak by si nikdy nezahral strelec, medveď a ani lichy či trnovský. Možno ani rabiu.

Reagovat
penepi

Veď ja netvrdím, že Ševelov prístup bola cesta. Ale išli sme z extrému do extrému. Za Kozáka sa stalo to, že tí hráči si často nerozumeli na ihrisku, lebo stále hrali rozličné tímy.

Reagovat
xawi

to bolo az novu sezonu. Celu minulu sezonu rotoval zostavu velmi dobre. Zakladna 11tka bola tazko citatelna.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasné raz mu to nevyšlo pravdepodobne by už takú zostavu nikdy nepostavil ale najlepšie riešenie je vyhodiť ho

Reagovat
penepi

Buď máš problémy s elementárnym porozumením písanej vety alebo vidíš len to, čo ti vyhovuje. Nikde nepíšem, že ho mali vyhadzovať a už vôbec nie kvôli ZM.

Reagovat
smazaný uživatel

Tie dôvody na kozakove odvolanie môžu by rôzne, ja to vidím že ten čas nastal a je to ok. I keď si to Kozák nezaslúžil ale ten tím proste potrebuje niekoho nového ak chcú čosi urobiť. Kozáka som neznášal ale to ako viedol Ačko tak za to si ma získal a ja ho rešpektuje ako trénera tak i ľudský. Ja ho mám na úrovni jankecha, teda obľúbený tréner.

Reagovat
smazaný uživatel

To že v ZM mala hrať najsilnejšia zostáva lebo 2 týždne nebudú hrat dnes vieme všetci, čo už...

Reagovat
penepi

O to vôbec nejde. Nemusel - a za daných okolností ani nemal - postaviť najsilnejšiu zostavu. Ale rovnako tam nemal dať komplet celé béčko na čele s Apauom, ale nejak rozumne to premiešať.

Reagovat
smazaný uživatel

Súhlasím že to zle zložil ale tam bolo viac veci,nie len apau. Hráme strašne pomaly, slabý dôraz.

Reagovat
penepi

Veď práve, to tempo je žalostné. Pritom naša slimačia liga si vyslovene pýta to, aby sme súperov drvili rýchlou hrou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nato potrebuješ rýchlych hráčov ktorých Slovan momentálne nemá

Reagovat
penepi

Ty by si napísal aj to, že Slnko je zelené, len aby si sa zastal Kozáka. Hrali sme rýchly futbal za Ševelu, to akože za ten rok všetci zabudli behať? Krídla aj kraje obrany sú dostatočne rýchle, v strede zálohy nepotrebuješ Usainov Boltov na rýchly prechod.

Reagovat
smazaný uživatel

Za Ševelu sme hrali rýchly futbal

Reagovat
penepi

No určite rýchlejší ako teraz, o tom sa ani nemusíme baviť.

Reagovat
smazaný uživatel

Jediná taktika bola hrať všetko stereotypne na Mohu alebo Šporara v Sutjeske sa natom smejú doteraz

Reagovat
penepi

Toto už strašne úzkoprso zjednodušuješ. Keby to bolo takéto primitívne, sotva by sme vyhrali ligu 6 kôl pred koncom.

Reagovat
smazaný uživatel

Potrebujeme hráčov ktorí budú rýchly aj v Európe tak ako to má nastavené Slavia našu ligu vyhráme v súčasnej situácií z 10 sezón 9 krát aj keby sme hrali polovicu zápasov o jedného menej

Reagovat
penepi

S týmto sa samozrejme nedá nesúhlasiť. Snívam o tom, že budeme raz schopní hrať účinný gegenpressing, len na to treba okrem trénovania systému ešte vymeniť nejakých 2-3 hráčov v základe.

Reagovat
smazaný uživatel

Nato tu musí byť tréner ktorý bude mať 100% podporu od vedenia a dostane čas na prácu aj v prípade menších neúspechov tak ako Trpiš na začiatku v Slavii

Reagovat
pistacik11

Ináč čo je s Kasparom? Ten vedel Kmotrikovcom vždy vykladať zaujímavé tímy z SK-CZ hráčov? Aj tréneri to nemali náročné. Starý ho dal bokom kvôli mladému?

Reagovat
smazaný uživatel

Robí niečo pre starého s Áčkom nemá nič tak 5 rokov a tie tímy boli tak o dve triedy slabšie ako súčasný Slovan.

Reagovat
Ferguson6

Zase nepreháňajme, že o 2 triedy... Navyše robil v horších podmienkach.

Reagovat
pistacik11

Kmotrik si hraje fm, neberie ohľad na potreby trénera a potom to tak vyzerá. Pritom zabúda aj dobre predávať, zbytočne dlho tu drží niektorých hráčov, ktorí potom niesu motivovaný a stagnujú.

Reagovat
smazaný uživatel

Kozák bol podľa úspechov aj štatisticky najúspešnejší tréner v ére Kmotrikovcov a to tu bol rok a jeden mesiac to tiež o niečom hovorí

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele