Klopp se kvůli Milnerovu zranění zlobil na televizní stanici
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Klopp by měl být za oslavu potrestán, řekl Mourinho po prohře
17.12.2020, 20:19
Jsem na mladé kluky hrdý, řekl po postupu do osmifinále LM Klopp
02.12.2020, 14:58
Liverpool vedení neudržel a odváží si pouze bod
28.11.2020, 23:46
Brighton se pokusí překvapit mistra
27.11.2020, 16:19
Klopp se zastal Solskjaera: Hrát od půl jedné je zločin
09.11.2020, 14:52
Klopp po výhře nad West Hamem velebil debutanta Phillipse
01.11.2020, 19:22
Komentáře (230)
Přidat komentářjasně největší plačka letošní sezóny
Guardiola po každým zápase kritizuje úplně stejnou věc
ano, ale je rozdil to nejak slusne okomentovat a je rozdil obvinovat reportera
Kelly se zeptal, zda z hráčova zranění viní jeho osobně. "Ne, ale pracujete pro ně," prohlásil německý trenér.
Viníte mě osobně? Ne.
Ne.
Takže kde tam je obviňování reportéra?
https://www.eurofotbal.cz/clanky/hraci-prestavaji-mit-z-fotbalu-radost-prohlasil-guardiola-484448/
no jak rikam, on si vzdy jen tak povzdechne, ale nekope kolem sebe...
nevidím v tom rozdíl, jak píšeš ty: oba kopu kolem sebe, akorát Guardiola to řekne jakýmsi "neutrálnějším" stylem, ne jako Klopp napřímo... ale že mají oba ve finále pravdu, na tom se asi shodneme...
Vyhrál už s předstihem
Jürgo nezvladajko
To se ohromně rýmuje, měl bys zauvažovat nad kariérou básníka či rappera.
Ty seš nějakej chytrej, nespal si v noci blízko knihovny?
Přímo v knihovně
Jak tu padal argument, ze moznost peti stridani by poskozovala mensi kluby. Jako, pekna blbost, ze. Mensi kluby zase nemaji 90 % hracu na reprezentacich, kde hraji o tri zapasy behem 10 dnu vice. Zrusit repre pauzy a mohou zustat 3 stridani a bude to jakztakz fer.
možnost 5 střídání by poškozovala (nebo spíše znevýhodňovala) menší kluby, vždyť někteří nevyužívají ani těch 3 střídání
?
Co je na tom k nepochopení? Burnley nebo Sheffield 5 střídání nevyužijí a tak je to logicky pro ně znevýhodnění proti silným týmům které jsou při 5 střídání schopni vyměnit v průběhu zápasu polovinu týmu obdobně kvalitními hráči.
Vzdyt o tom prave pisu tvl. Jasne ze Burnley a Sheffield nepotrebuji stridat petkrat, kdyz ma cely tym dva tydny zapasove volno. Proti nim naopak nastupuje tym slozeny z reprezentantu, kteri behem jejich odpocinku odehrali 2-3 zapasy
No a co je Burnley a Sheffieldu potom? Z jejich úhlu pohledu po nich někdo chce, aby si ten zápas akorát ztížili, pro ně to výhodné není. Jasně, mohli by být solidární, ale holt je to byznys a pro ně je důležité hlavně jejich úspěch, že trpí Liverpool a spol jim může být jedno
tak potom nech wilder nehovori o egoizme ked robi to iste. takze vlastne podla tvojho komentu ma klopp pravdu
tiez som si to spociatku myslel ale treba uznat aj to ze tie velke timy hraju o sutaz viac, co ti pri asbencii oddychu a letnej prirpavy proste ten rozdiel urobi
Ale já nepopírám že toto období je pro velké týmy strašně složité a trpí tím víc jak ty menší týmy. Jenom tím že zavedeš toto pomůžeš zejména těm silným týmům a opět opakuju, z pohledu těch týmů jako Sheffield je to čistě o tom, jestli upřednostní solidaritu s tím že si sníží své sportovní šance nebo zaujmou svoji "sobeckou" pozici
takze ked mas tazsiu situaciu jedneho timu a zavedies pravidlo ktore viac pomoze silnym timom tak nemas vlastne situaciu kedy su na tom vsetci rovnako? Jasne, z pohladu tych mensich zaujmu sebecku poziciu, ale rovnako ju mozu chciet zaviest aj tie velke kvoli svojej "sebeckosti". potom ale pindanie kloppa na wildera je viac ako opravnene
Tak zas to můžeš brát tak, že roky tu máš dominanci několika vyvolených týmů které finančně ničí zbytek a když nastane (pořád ještě krátkodobá) situace kdy to nejde úplně podle jejich představ, tak chtějí měnit pravidla proti těm, kterým by nikdo neustoupil a bez milosti by je poslal do druhé ligy. Já tu jejich pozici chápu
v anglicku tie rozdiely nie su take velke aby si mohol povedat ze top timy nica zvysok ligy a presadzuju si vsetko. ved na schvalenie hocivoho potrebujes podporu tusim 14 klubov... takze ten argument nie je uplne na mieste
Tak řekni to těm klubům a jejich fanouškům, že rozdíl není tak velký. Víceméně si žádná strana nic víc neprosazuje, hádám že jejich postoj prostě vychází z toho, že nemají důvod ustupovat protože necítí, že jim by se v opačném případě od těch velkých ustoupilo.
Sheffield měl po 10 hráčích v repre za poslední dva repre srazy.
Ta nemožnost 5x vystřídat oproti ostatním ligám v Evropě je prostě na nic, s tím souhlasím
Vždyť má pravdu, nedá se hrát ve středu večer a hned v sobotu v poledne, nechápu že v této době zrušili 5 střídání, všechny ligy i UEFA v pohárech to nechala jen PL to musí zrušit
A kdy by chtěl hrát? V čem je to ve v sobotu ve 12:30 nebezpecejsi než v sobotu 15:00??
O 15:00 nie je ale kde je problém hrať napr večer keď sa všetci aj tak dívajú doma
Vysílací práva pro Asii, taky stanice mají i jiné sporty, které by jim mohly v daných časech kolidovat. Další věcí je i to, že práva v Anglii mají dvě TV společnosti a logicky BT která má v sobotu slot v 13.00 si prostě vybere ten atraktivnější zápas než ho pustit Sky která vysílá večer a místo toho odvysílat Fulham-Burnley. Kdyby to měla jedna stanice, tak by to byl problém menší, ale zase mají neskutečné prachy, které zrovna v této době bez diváků jsou obrovská záchrana pro valnou část týmů, zejména těch menších.
Ty si asi fotbal nikdy nehrál...představ si ze hraješ zápas LM pak se vyspis, letis domu ve čtvrtek ráno, doma ses odpoledne. Vyspis se a je pátek a zase predzapasovy trénink na kterém té ještě bolí cele tělo ze středy. Po tréninku jdeš co nejdříve spát a v sobotu ráno už se schazis na zapas..kde mas tu regeneraci?
Předpokládám že nějaká regenerace probíhá hned po zápase.... Po návratu bude probíhat tak....
A taky si představím že je šílené amatérů co hrají pro zábavu a jsou schopni hrát o víkendu za áčko béčko a malou kopanou ...
Chápu je to jiná úroveň ale zase jsou jinak trénování atd
Je tam strašně moc faktorů, který to ovlivňují, taky určitě mas dny, kdy se v týdnu špatně vyspis, nemůžeš usnout, mas starosti, něco tě trápí. Zavolá žena, ze jsou nemocné děti atd... a ten spánek není tak kvalitní a to se při takovém programu projevuje všechno. Fotbalisti jsou taky jenom lidi, na to ze zapomíná
me staci jit behat 4x tydne a stejne si mezitim musim davat pauzu, protoze jsem unaveny a boli me cely clovek, natoz hrat v profesionalnim nasazeni
Regenerace neni, ze po zapase nalozis nohy do ledu, a podobny (pochybny) picoviny. Regenerace je spanek. Odpocinek. Vsechny ty pozapasovy triky, masaze a ja nevimco jenom regeneraci nastartujou, rozproudej krevni obeh, nastartujou latkovou vymenu, blablabla. Ale odpocinek nenahradis. A kdyz ho telu nedoprejes? Zraneni. Automaticky, nevyhnutelne. Nedoprejes telu regeneraci? Tak si ji vynuti samo.
No dobře tak se na to podíváme z druhé strany... Tím že ten zápas odehraje dříve tak zase ale budou mít mnohem více času na další zápas ligy mistrů v týdnu...
Lenze CL ti konci v decembri, liga sa hra stale...plus do toho teraz boli repre zrazy a zapasy, cize dalsie tisicky kilometrov v lietadle, spanie po hoteloch a tak dalej. To vyplakavanie na rozpis zapasov dokazem pochopit, Klopp by ale tiez mal povedat, ze peniaze ktore klub dostava od BTsport nie su prave male a zachranuju im prdel dost vyraznym sposobom..
Tak když ti skončí CL tak pak už nebudeš mít takový problém s terminama ne? Když už budou hrát všichni jen PL
A uz si cital niekedy kritiku Kloppa ci Guardiolu na nabity kalendar a cestovanie v takom aprili? Pravidelne sa tieto staznosti objavuju od septembra po november, pocase decembra a januara hraju nonstop a tie uspesnejsie kluby si zahraju este vo februari play-off CL ale kritika uz zrazu nie je.
Super no, tak se zrani v sobotu misto stredy. Nebo co tim chces rict?
Ještě bych doplnil, že strava je taky hodně důležitá...
To nemaj saunu a bazen v letadle? To jsou mrdky co?
Jste hráli doma, BTW
V 15 už ti vytráví oběd.
Splnil bych mu přání a nechal bych ho hrát klidně v neděli, ale zas by pak chudáček brečel, že další zápas má hned v úterý, že? A k čemu Kloppovi bude 5 střídání, když nestřídá ani 3x a když zrovna jo, tak ty poslední jsou stejně až v 90. minutě aby jen zdržoval
Možná se spíš ty uplakánku zamer na to proč jsi nedokázal před sezonou sestavit široký kádr a fyzicky ho připravit, aby ten nápor zvládal.
s 8 zraněními by neměl žádnej klub širokej kádr. Chápu, radost z toho, že nám můžete konečně konkurovat, je velká, ale kritizuješ naprosto směšnou věc.
Škoda reagovať na taký grc
Jakou radost ? Máš rád ubrecenyho trenéra ? Máme úplně stejně podmínky.
Proč hned ubrečený, že kritizuje zcela jasný problém, který v jiných top ligách není ? Nehledě na to, že Chelsea ještě v sobotu 13:30 nehrála, když hrála LM ve středu.
Tak zas hrála ve středu v Rusku takže dlouhá cesta domů a v sobotu od 16 zase dlouhá cesta na sever do Burnley, minimálně srovnatelné, spíše horší
A za to určitě může reportér,který s ním jde dělat rozhovor
Jojo, to bylo nezvládnutý od Kloppa I přes to, že i sám zmínil, že za to může BT a ne ten reportér, tak si asi neuvědomil, že schedule schvaluje PL, broadcasteři jen svým návrhem přirozeně maximalizují svůj užitek.
Hrát ve stredu vecer LM a v sobotu po obede ligu je sracka a rika to kazdy trener. O co se tu snažíš?
Ostatní týmy to mají jinak ?
Ostatní hrajou LM?
ano
Tak seš retard postiženej nebo co? Říkám ti že kterýkoliv, který trenér musí hrát ve středu večer a v sobtou ráno, tak si na to stěžuje. Ty mi odvětíš "A ostatní to mají jinak?" To je jak bavit se fakt s postihem, nezlob se na mě. On se nachází v situaci, ve které se nachází spousta trenérů a stěžuje si na to stejně tak jako oni. Jenže když si na to postěžuje trenér z nějaké prdele, tak se to sem na EF ani nedostane, zatímco z jakéhokoliv hovna, které odpoví hloupým otázkám novinářů Klopp se tu musí udělat článek Nebýt Kloppa, Pepka a Shicka, tak tu nemáme ani o čem číst
Máš naprostou pravdu. Novinář se zeptá jestli je Milner zraněnej a on mu odpoví "Ano, gratuluju" a pak ho obviní že pracuje pro ty kdo to způsobili. To je reakce na hloupou otázku? Fakt jo?
Je to hloupá reakce a Klopp by se měl zachovat trochu lépe a s důstojností, což by se více hodilo na jeho pozici. Je to taky jen člověk. Zřejmě to bude prostě jen nahromadenou frustrací, protože se ho pořád novináři ptají debilně otázkami typu "A von se vám pane Klopp zase někdo zranil? A jak se to mohlo stát?" Kolikrát bys jim dal fakt přes držku nejradši těm novinářům Vem si třeba Vrbu jak reagoval na otázky novinářů když se v Plzni vše sralo chvíli předtím než odešel teď naposled. To už se ho novináři i báli na cokoliv zeptat:D Klopp zkrátka pořád opakuje, že by se měly ty rozpisy zápasů dělat rozumně a podle toho aby nebyly týmy přetěžovány a oni na něj prostě serou. To je vidět. O tom že by měl mít lfc širší kádr se nemusíme bavit, to je prostě fakt a je to jasný selhání LFC. Být to po mém tak zkrátka v týmu nedržím věčné marody jako je Matip, Ox apod. Nahradil bych je hráči kteří tak netrpí na zranění. Ale to už jsme zase někde trochu jinde..
No a to je ten problém. Pokud zareaguje jak kokot, tak tim přebije faktickej obsah toho co říká. A ubližuje tim jen a pouze svýmu sdělení, . A zrovna on mi často přijde, že dokáže bejt "normal one" jen když to jde podle jeho představ.
Začíná se chovat jako Vrba v repre.
Chceš se sejít před Edenem?
jen za předpokladu že budeme mít oba roušku
Mimochodem co to bylo s tou LM .. jsem někde četl že poslední zapas chtěl hrát Liverpool s Midtyljandem na stadionu Dortmundu ...
Nebylo to skrz restrikce, co platí v dánsku? Nakonec to ale úřady povolily možná. Ale jistý si nejsem
No myslím že Britská vláda požaduje karanténu po návratu z Dánska... To chápu ale toto není problém domácích ne?
No pěkná sračka...stalo se to, co se dalo naprosto očekávat. Jakmile někdo "velkej" bude mít problém, tak mu UEFA v pohodě vyhoví
tady nešlo o postoj uefy, ale o dánskou vládu
*britskou, ofc
Pokud vím, tak dánská vláda s tím žádnej problém neměla. Šlo o to, že Liverpool by musel v UK jít do karantény po příletu z Dánska a to se jim nelíbilo že...ale to není problém Dánů.
DOTAZ: Kterému týmu by se ty vole líbilo jít po zápase LM na několik dní do karantény? To jste takoví jantaři zaujatí? Představ si že by tým, kterému fandíš byl ve stejné pozici. Myslíš že oni by řekli: Jasnéé, pohodička, samozřejmě že půjdeme po zápase do karantény, a velice rádi".. Jste pošuci pokud si myslíte že by s tímhle byl někdo OK. Nebyl by s tím nikdo OK, tudíž za toto nemůže ani LFC. Může za to rozhodnutí vlády, tak pokud chceš na někoho plivat, tak plivej na ně. Jenže to by byla nuda, viď?
Tady jde spíš o princip.
Nechci znít "ubrečeně" ale o jakej princip? O princip takový že zaujmout takový postoj Arsenal, Chelsea, nebo třeba Everton, tak jakože OK, chápeme to ale v této situaci je LFC, tak "zas pláčou a chtějí nějaká privilegia"? Dole jsem četl, že toto již není aktuální, ale přeci. Znovu opakuji: Být v této situaci kterýkoliv tým PL, tak se bude snažit o to samé - o to nejít do karantény. To by mělo dávat snad každému smysl.
Samozřejmě to je jasný... Otázka je zda by ten klub co by to řešil rovnou navrhl že by se mohlo hrát třeba v Dortmundu kde Klopp x let trénoval....
Z jakého důvodu byl vybrán zrovna Dortmund a jestli to byl návrh LFC (tím že tam Klopp trénoval tak by to těmhle spekulacím určitě nahrávalo) jsem se nikde nedočetl ale
to bude kvoli polohe. najblizsie k dansku je lipsko, dortmund a amsterdam z timov co hraju LM. ajax hra v rovnaky cas, v lispku sa hra den predtym (takze nemozu tam timy dojst o den skor a nechces aby sa ti nahromadilo dvakrat tolko lud. takze dortmund dava najvacsi zmysel
Vždyť se to může hrát klidně na nějakým jiném ligovém stadionu nebo třeba by mohli hrát ve Finsku, Švédsku... Vždyť to nemusí být stadion jak krava se podívej kde hraje letos Real LM
evidentne chceli stadion ktory splna podmienky LM aj covidove opatrenia. jasne, mozu to splnat aj ine ale pravdepodobne to chceli dat na stadion kde sa uz LM tak ako tak hra. takze nejde o velkost stadiona
To zde je v expresce..jen mě to přijde zajímavé no
jj je za tym spiknutie. je urcite pravdepodobnejsie ze si vybral tento stadion kvoli tomu ze tam trenoval nez napriklad to ze je to zo vsetkych stadionov kde sa hra tohtorocna LM najblizsie k hostitelovi (mozno s vynimkou amsterdamu ale asi nebudes hrat dva zapasy v rovnaky cas na rovnakom stadione...)
Mě je fakt jedno, jestli by to byl Arsenal nebo Liverpool. Jde mi o ten princip, kdy se kontumují zápasy na základě toho, že hygiena prostě neumožní soupeři hrát a hotovo. Tady se tým může na zápas dostavit a odehrát ho, ale najednou se bude už takhle dopředu něco přesouvat...Situace to teda není úplně totožná, ale přesuneš jeden, tak pak přesuň všechno, kde by mohlo dojít takovým problémům jako je karanténa po návratu či nepovolení soupeři odehrát zápas...
Ano, s tím souhlasím, nicméně nesjednotí se to nejspíše nikdy. Vidíme to i v české lize, že hygiena jednoho kraje rozhodne o přesunutí zápasu, zatímco hygiena v druhém kraji má jiný názor. Myšlenka by to byla skvělá, že by se to sjednotilo třeba i po celé evropě ale reálně to asi není možné. A stojím si za tím, že kterýkoliv jiný tým v PL by dopadl úplně stejně.
Tak, že by se každej tým z PL zachoval stejně je jasné, já to fakt nemířil nějak proti Liverpoolu. Jde mi čistě o ten princip toho, že někde to jde a někde nejde. A navíc poprvé, kdy se člověk dočte, že by to šlo a zápas by se přesunout mohl (i když už to neplatí), to nastane samozřejmě, když hraje velkoklub venku proti menšímu klubu a to z důvodu toho většího klubu...
Hele to jsou prostě takový věci, který nahrávají spekulacím. A to že velkokluby asi mívají trochu větší slovo v určitých situacích, které řeší s vedením ligy je asi taky pravda. Bral bych to ale jako fakt, protože s tím nic nezmůžeme. Dám příklad a vztáhnu do na naši ligu. Pokud bude něco požadoval po vedení ligy Sparta nebo Slavia, tak se určitě dočkají většího "pochopení" než když to samé bude požadovat třeba Zlín nebo Opava To prostě tak je, i když by být nemělo. Českou ligu moc nesleduji ale tuším teď v podcastech řešili proč při velké "marodce" kvuli koroně neodložili zápas v Liberci ale Baníku ho odložili. Tak nějak to bylo. Holt co kraj to jiný názor konkrétní místní hygieny.
bude se hrát normálně v Dánsku
Vždyť se dole opravuju Holt starší info
Něco napíšu a pak najdu, že už to neplatí Anglie zmírnila ty pravidla, aby se to Liverpoolu netýkalo...
nie nechcel. To čo sa tu rozbiehajú ako konšpiračné sračky.
Chameleon ukazuje svoji pravou tvář.
Jako ro je fakt tak strašne hrát středa- sobota? pro špičkové kluby, co jen trénují? A to říkam jako člověk, který fotbalisty brání. Ale plakani nad tímto mě pěkně sere
Nebyl by to problém, pokud by hráli v sobotu večer, což vysvětloval nejen Klopp, ale minulej týden i Solskjaer. Problém je v tom, že termín 12:30 CET je pro televize atraktivní vzhledem k asijskýmu trhu a k faktu, že jsou zápasy Liverpoolu druhými nejsledovanějšími.
Ano, chápu, ale stane se to kolikrát? 4x 5x do roka?
Celá ta debata je to vyeskalovaná těmi zraněními, o tom žádná. Kloppa sázka na ponechání si jen 3 stoperů + Fabinha vytrestala, jak jen to šlo a tudíž je teď o to víc nasranej. Ale je to důsledek krátké přípravy a natřískanýho kalendáře, ve kterým se stejně nikdo nesnaží chránit kluby, co hrají evropu + mají nejvíc reprezentantů. Uvidíme na konci sezony a na Euru, jak se ta letošní sezona promítne. Možná má prostě jen pár klubů smůlu a většina to zvládne.
OT: poradí někdo nebo prostě jen názor jaký noťas pořídit do 20, max 25 tisíc, co se týče her, stačilo by mi abych tam rozjel csko třeba jinak jde mi spíš o kvalitu konstrukce, prostě aby to byl držák... Jestli má někdo nějakej tip na značky a typy... Samozřejmě jsem se díval, ale tak na EF občas padne dobrá rada třeba..
A plánuješ ho někam nosit? Pokud ne, tak je vždycky lepší volba desktop.
Asi jo ne? když chce držák
Tak držáky jsou často těžký kovový modely a to nechceš vláčet.
Jasný, desktop mám doma.. jako nejedná se o žádný velký akce, prostě jen potřebuju/chci si pořídit noťas, ale jde mi spíš o kvalitu celkovou, protože žádný náročný hry tam pařit nebudu, možná tak.to csko nebo podobnou blbost občas...fmko možná
Nevím jak s počítačem ale rozhodně se tu neptej jakou koupit tenisovou raketu. Minule jsem tu psal že mi pořád samy od sebe praskají, tak kterou si mám na amatérské pinkání pořídit a dostalo se mě jen smíchu, že prý hraju moc zuřivě
Ted jsem kupoval, mel jsem stejny pozadavky. Nenavidim, kdyz se tomu kinkla obrazovka, jako kdyz ma kazdou chvili upadnout. Chtel jsem proste tvrdou pevnou krabici, co vydrzi kdyz zafouka vitr. Nejnovejsi hry mam taky v pici, jen jsem proste nechtel zmrdanou integrovanou grafiku.
Skoncil jsem u Legionu (Lenovo). Zatim velka spokojenost. S penezma se vejdes, ja jsem koupil skoro to nejlevnejsi a stalo me cca 20.
Bude to asi lehce přes rozpočet, ale ty Lenovo Legion 5 verze jsou ok. Konkrétně varianty s nějakou RTX2060 grafikou by byly ideální, ale to už je asi dost peněz navíc (a to už pak rovnou můžeš i něco jako ASUS TUF Gaming FX505 notebook).
V návaznosti na Black Friday slevy + vypouštění nových modelů na předvánoční trh je ale možné, že i nějaké s RTX2060 grafikou budou už teď cenově snesitelné
Hele teď ti píšu z Lenova Legion Y530-15ICH a mega spokojenost, rozšlape to skoro všechno a už mi několikrát spadnul v obalu na zem a zatím se urval jenom malý kousek nepotřebného plastu... Kupoval jsem za 22k ve slevě, původně stál pětatřicet, tak nevím jak je na tom teď.
Uz nebrec...nikoho to nebaví a nezajima...byl jsi sympatak ale si uplakany srab
Doufám, že tvá reakce byla stejná, když termín zápasu minulej týden kritizoval Solskjaer
rovnako si nakladal minulý týžden aj Olemu?
Este chapem keby hrali v piatok ale preboha ti hraci mali dva dni oddychu. Akoze co chcu ty vole hrat raz za tyzden?
um, kdyz Klopp tvrdi, ze by jim pomohlo i to, kdyby hrali az vecer .. tak do toho vidi asi trochu vic nez ty, co?
Tak mne je to celkom fuk. Ale vela timov to ma podobne a zrovna Jurgen si to svojim rotovanim a rozohravanim hracov v minulych sezonach teraz neulahcuje. Keby mal sirsi kader rozohraty teraz by mohli hrat lepsie alebo pripadne by nemusel byt kazdy zapas niekto zraneny. Dalsia vec je ze ti chalani hraju 90 min futbal z ktoreho musia byt dvadsiatnici na dalsi den vyspany a tridsiatnici za dva dni taktiez. Ludia bezne pracuju 5 dni v tyzdni za masinou a potom este cez ten vikend ten futbal v sobotu na obed idu hrat a ze by sa v regionalnom futbale nebehalo sa povedat neda kedze to je jedine co ti hraci vzhladom k absentujucej techniky vedia. Do toho sa kopu z nich cez tyzden a cez vikend stara o rodiny a ziaden z nich neplace ze nevladze hrat futbal. Kloppa zboznujem je to famozny trener a som strasne rad za pracu ktoru odviedol v BVB ale posledne dva roky je neskutocne urevany. Futbal je hra pre chlapov tak nech nefnukaju ze nevladzu alebo ich niekto fauluje alebo nedajboze ze vietor fuka
Především když ti tohle řekne nejeden trenér ale je jich mnohem víc, tak zřejmě si to asi nevycucal z prstu. Nebyl by zas takový problém dát na tento brzký čas zápas týmům, které evropu nehrají a zápasy týmů, které evropu hrají posunout alespoň na ten odpolední/večerní čas. Vyhovělo by se těm týmům a trochu se zklidnila situace..
Jurgen to moc nezvláda, ale ani sa mu nečudujem. Jasné, v posledných rokoch sa nám zranenia vyhýbali a bolo jasné, že to nebude donekonečna, ale to, čo sa deje v tejto zatiaľ prekliatej sezóne je už trošku moc. Ak napriek tomu všetkému dáme titul, tak to bude niečo
I když Klopp může mít v něčem pravdu, tak to neospravedlňuje jeho vyjadřování, který je fakt úplně mimo, sorry.
Arogantni jak prase
Ole to samé minule
Súhlasím s 5 striedaniami, timi ktoré hrajú aj v Európe je to dosť náročné
Ze je pět střídání úplně na místě ví každý kromě sebestředne Anglie.
Nijak to ovšem nemá vliv na to, že Jurgenuv i Pepkuv fotbal není tak dominantní jako před dvěma lety. To se budou muset spíš zaměřit sami na sebe než kopat kolem sebe.
Právě díky tomu je ale PL tou nejzajímavější soutěží, ne?
Však já si vůbec nestěžuju. Byla by ale možná ještě více zajímavější kdyby se mohlo střídat víckrát, zápasy by dostávali i v závěru jiný zápal a navíc by to těm hráčům fakt pomohlo.
Oni mají v něčem pravdu, ale zase na druhou stranu mají béčka, akademie, tak ať dají šanci mladším talentovaným hráčům, když mají velké problémy.
Hele tohle je jedna z mála věcí, která se mi na tomhle období líbí. A to ta že "díky" nebo spíš "kvůli" tomu v jaké situaci se LFC nachází skrz zranění se do Áčka dostávají do zápasů kluci, kteří by normálně nedostali šanci. Kluci jako Rhys Williams apod občas v áčku, to je to co chci vidět
S těmi 5 střídáními naprosto souhlasím. Nechápu, že si to všechny ligy odsouhlasí, jen PL ne. Jestli se nepletu tak jsem někde dokonce četl, že i nižší ligy v anglii polovily 5 střídání, jen PL je proti. Kdo ví proč.
Ono to tak bylo vždy, že ta vyšší společnost v Anglii si hrála na to, že ví všechno nejlíp a FA jsou v tomhle specialisti.
Jako mě to taky nevadí. Pokud chtějí titul, musí si s tím poradit. Když si vezmu x let zpět třeba Fergusonuv United. Ti měli každý rok zranění jako prase a stejně to dokázal odkoučovat tak že ty tituly brali a ještě k tomu hráli v pohárech až do dubna. A během zimy hráčům zakazoval nosit ty nakrcniky, že nejsou bábovky jak Arsenal. .. Říct to dnes tak se na něj půl zeměkoule obuje, že hráčům fakt táhne na krk
Prostě titul bude mít zaslouženě ten nejlepší a žádný výmluvy o corone, dívakach, střídání atd neberu.
Jako pro mě by vedení ligy v tomto mohlo týmům vyhovět co se týče těch 5 střídání. Ale jinak souhlasím, vyhraje ten nejlepší. Pro mě LFC ani letos nebyl aspirant na titul. Viděl jsem je tak do 3 místa když to dobře půjde. Hlavně ať se ukope LM pro další sezonu a pro mě je třeba černý kůň letos Chelsea a věřím, že by to mohli už letos ukopat to první místo.
Ač nejsou tak dominantní jako vloni, pořád jsou pro mě favoriti a titul získají. Nebude to velký bodový rozdíl, ale obhájí. Chelsea se bude držet ale letos to ještě neklapne. Možná příští rok až zlepší obranu. Spurs jsou pro mě černý kůň. Musí jim vydržet zdraví, ale mohli by být vysoko celou sezónu. City se taky časem dostanou výš, ale letos budou hodně nevyrovnani.
Můj tip:
Liverpool
Chelsea
City
Spurs
Největší zklamání budou United. Po dvou letech pod Solskjaerem se nikam neposunuli. Navíc je tam vše špatně. Věční talenti, přeceňování hráči, nebo naprosti nymandi co mají na druhou anglickou..
Dopadnout to takhle, tak by to bylo krásný ale opravdu si myslíš že má LFC letos na titul? Vždyť už jim na stoperovi nemá pomalu kdo naskočit Kdyby to vyhráli tak by byli snad první tým, kterýmu se podařilo vyhrát titul a to měli jediného zdravého Matipa, který se podle mě ještě před dalším zápasem stejně zas zraní
Klopp se věnuje fotbalu celý život na profi urovni, ale sasci na euro fotbalu tomu rozumí víc, že?
Souhlasím s Kloppem, žádná placka to není... Jen mi jde o zdraví hráčů.bale bohužel, peníze až na 1. místě.
tak neměl vubec nastoupit a dostat kontumaci když je to tak nebezpečný nachodit 12km na hřišti každý 3 dny
neskutecne .. konecne se alespon na 1 sezonu muzou poradne vyrovnat souteze a oni by jen breceli ze to nemuzou kazdy match valcovat :D:D pateticke ... Ony maji kluby soupisku vetsinou 28 hracu - muzou pri vyssim poctu zranenych angazovat hrace s Bcka ve vyjmecnem pripade i dokupovat jine a presto je jim to malo hold kdyz chces hrat v plne sestave LM musis nechat o vikendu nektere hrace odpocinout a dat prilezitost jinym ..
Pokud není problém, tak je Klopp sympaťák a pohodář. Nicméně když nejde vše podle jeho plánu, tak je neskutečný ublíženec. Vinit že zranění hráče reportéra televize....
jj pretoze to povedal, najma ked sa ho na to vyslovene spytal ten reporter ci to je nanho
Doporučuji se na ten rozhovor podívat.
tak sa nanho pozri. pretoze ked si ho videl nemohol by si povedat ze vini reportera. ten sa ho vyslovene pyta ci vini jeho osobne na co mu povie ze jeho osobne nie ale je zamestnancom broadcasterov ktori za to mozu
"ktori za to mozu..."
V tom je ten problém. Tohle je zranění Milnera a určitě za něj nemůže Televize. Jak je doloženo níže, Klopp střídá velmi sporadicky, má úzký kádr, protože loni měl ranec štěstí na zranění a teď jej to dohnalo. Určitě za to nemůže televize a to mi připadá dětinské.
on si stazuje na televizie ze kvoli nim sa urcuje program bez ohladu na timy. ano, to vyjadrenie v tejto podobe bolo detinske ale myslienka je spravna. je kravina kvoli televizii mat prvy zapas v sobotu ked hras v stredu vecer
Je to jeden z faktorů, který tu situaci ovlivnil. Mnohem více faktorů ale má Klopp ve svých rukou, proto tomu nerozumím.
Je to ako byť nepríjemný na sprievodcu za to, že ti mešká vlak. Ako to ten sprievodca ovplyvní, že železnice nemajú vagóny v takom stave v akom by byť mali?
Hele ono je v této sezóně vše zvláštní.. Ale hraješ ve středu večer zápas LM a hned v sobotu po poledni prvni zápas kvůli TV je humus... Natož že nemůžeš střídat 5x kdy jindy než teď pro takovém programu
a to snad nikdy dřív nebylo? navíc se 3 střídáníma?
bez letnej prestavky a pripravy? nie nebolo. takto ti ti hraci idu de facto druhu sezonu bez oddychu a este v zhustenom rezime. predtym si mal LM kazde dva tyzdne, teraz kazdy tyzden takze este menej oddychu. do toho sa dohanaju aj reprezentacie atd takze tych zapasov mas podstatne viac. a znova- bez oddychu a letnej pripravy...
ne tahle situace tu ještě nikdy nebyla takhle nahuštěná kvůli covidu
Podívejte se na jeho posledních 6 zápasů v PL střídál tak 2x jen po dvou střídání a nebo střídá v 85. minutě a později a tady fnuka
Proti Liškám vedli 3:0 a střídal 2x v 89. minutě
presne aj vysvetľoval prečo tak strieda. Ale vravieť ti to nebudem, zisti si to sám.
diky za prispevek
Kloppo, klasik
Na tuto věc si stěžuje skoro každý trenér, ale když to řekne Jürgen, klasicky je tady za uplakánka. Lidi, fakt se zamyslete
Něco jiného je si stěžovat a to, když ironicky pogratuluješ televiznímu reportérovi ke zranění. To už je fakt styl jak Mourinho na vrcholu.
Podal to debilně, to je fakt.. prostě tohle se nepovedlo
Tak problem je v tom, ze tohle neurcujou televizni stanice ale PL. Takze nejaky ironicky hlody reporterovi, kterej s tim nema nic spolecnyho jsou trapny. Ja chapu, ze Kloppa sere program a nedostatek stridani. Ale jak se pise clanku, tak 3 stridani si odhlasovaly sami kluby PL, takze Klopp breci na spatnym hrobe...
praveze to urcuju tv stanice
Takze napr. clanky nize jsou mimo a PL kluby nehlasovali proti 5 stridani?
https://www.bbc.com/sport/football/53662014
https://www.skysports.com/football/news/11095/12062269/premier-league-clubs-vote-against-five-subs-rule-three-from-seven-to-be-used-in-2020-21
A čo keď si to odhlasovali ? Veď aby to prešlo musi byť za ak sa nemylim 14 tímov. Takže aj keď by to veľká väčšina chcela stačí aby bolo 6 tímov proti, takže o nejakom jednohlasnom odhlasovi nemôže byť ani reč.
A kde mluvim o tom, ze kluby PL odhlasovali jednohlasne Moje pointa je, ze tohle je neco, o cem rozhoduji sefove PL klubu. Klopp i Guardiola uz apelovali na ostatni kluby, aby se to zmenilo, coz je naprosto legitimni pozadavek. Ja osobne jsem taky pro 5 stridani a rozumim Kloppovi, proc ho to sere.
Problem o kterym mluvlm je ovsem to, ze Klopp podrazdene utoci na novinare kvuli necemu, co absolutne neni v jeho kompetenci.
No jo špičkoví tréneri ako Klopp, José a Guardiola + tréner Ole nevedia o čom hovoria, keď tvrdia, že hráči nemajú dostatočnú regeneráciu.
Ale veď sa Anglicania zase spamätajú, keď budú mať na EURE zranených kľúčových hráčov, budú po sezóne vyhorení a budú sa porúčať v skupine. Alebo keď neuspejú v európskych súťažiach, keď nie sú schopní vyjsť v ústrety vlastným klubom. Potom nech nezabudnú plakať.
A čo je najviac, fanúšikov asi tiez nebaví sa pozerať ako za sebou hráči ťahajú nohy a kvalita hry kde prudko dole + samozrejme štatistika zranení hovorí jasnou rečou, že je to proste nadstavene zle.
Berete milijóny, tak držte hubu taky byste mohli hrát třeba v sobotu večer a v neděli ráno, haha, ten se mi poved
Takže si shrňme posledních 5 ligových zápasů a střídání Kloppa:
Liverpool FC - Sheffield United = 2 střídání
Liverpool FC - West Ham United = 3 střídání (j1 taktické v 90 minutě)
Manchester City - Liverpool FC = 2 střídání
Liverpool FC - Leicester City = 3 střídání (2 taktické v 89 minutě)
Brighton & Hove Albion - Liverpool FC = 3 střídání
Takže Klopp nezvládá střídat a šetřit hráče při 3 střídání a brečí za 5? Jeho názory už opravdu nikdo nemůže brát vážně
Ještě proti Leicester vedli 3¨0 a střídá takhle pozdě
a koho tam ma dat? juniorku? nema 8 hracov, z toho 5 zo zakladu. takze 5 hracov co by boli na lavke hraju zaklad...jedine kde mohol niekoho striedat bol leicester, v tych predchadzajucich ked vyhravas o gol tak tam nenarves troch mladikov len to by chcelo vnimat to trosku v suvislostiach...
Tak na co má hráče jako Keita, Minamino, Origi, Jones, když se je tam bojí poslat? A omlouvám se, nevěděl jsem, že hráč za 60 mega je z juniorky... ještě nějaké takové zákulisní info, ať to můžu začít chápat teda v souvislostech?
A proč by měl hrát s širším kadrem nebo juniorkou?
Já taky cítím, že trošku tolerance z programu by mohla být že strany PL... A to poolu nefandim...
Hele je ti jasný že na to samé si stěžuje i trenér City?
Hele, nehledě na jeho dotaz, mi to jasné je Spíš mě jen pobavil šašek
děd-vševěd29.11.2020 13:50#
Chudáci, někdo jim sahnul na prachy?
Ešte jedno zákulisné info, neuveríš ale Keita hral proti Leicestru od začiatku, a práve on musel byť kvôli zraneniu striedaný
A zápas proti City proseděl celej na lávce, Klopp střídal jen 2x a raději tam nechal mrtvého Wijnalduma
keita hral minule kolo a zranil sa, predtym bol tiez zraneny origi hral cez tyzden a to je tak 3. 4. volba na hrot, minamino hral teraz a to je v poradi este za nimi, jones ju mladik a hrava...to mas par zakulsinych info ale evidentne ti to furt nepomaha
vravel, že nemôže a 3. striedanie si musí vždy nechávať až do konca lebo je veľké riziko, že bude dohrávať v desiatich hráčoch, ked sa mu v 80 minúte niekto veleje na svalovom zranení.
Na toho vůbec nereaguj. Ten se od toho výprasku zajímá jen o LFC a ještě tak špatně že neví nic. Těžce to neunesl a teď jen kope.
Kdepak, jen mě baví vaše obhajování neschopnosti Kloppa do roztrhání těla a ta hrdost být u toho za úplné dementy
sám pár dní vysvetľoval prečo tak strieda a ešte sa tu nájdu tupci čo ich tímy trénuju semiprofesionálny manažéri, čo ti to opalcujú.
Tak ať se pak nevymlouvá na únavu a neotravuje o 5 střídání, když nezvládá 3
Proste jsi napsal sracku, pak do te sracky spadnul a ještě si ji nyní rozmazavas po obličeji. Nech to už radši být pls
Vypsal jsem tady střídání Poolu za posledních 5 zápasů, pokud tomu říkáš sračka, tvoje věc.
dobre, budem dobrý a vysvetlím ti to. Klopp presne toto vysvetľoval prečo tak strieda. Strieda tak preto lebo musí čakať do poslednej chvíle s 3. striedaním aby sa mu niekto nevylil v 80 minúte so svalovým zranením a on nemusel dohrávať s menej hráčmi. A teraz heš do PD užívať si poslednú Messiho sezónu v Barcelone.
Génius
to síce je, ale Maradona bol aj tak lepší.
di si onanovat nad tou zkurvenou barcou a neotravuj pořád v sekci PL
Smůla, teď zrovna onanuju nad zkurveným Poolem
To samozřejmě můžeš
Krasne tu nezvladas vladko, krasne
Tebe to nějak zasáhlo. Solidně nezvládáš.
jako klobouk dolů, být největší nezvladajko mezi trenéry v PL, když v ní zrovna je i Mourinho...opravdu dobrá práce...
Mě by zajímalo kdyby PL řekla ok vyjednáme že budete hrát míň zápasů a v jiný čas ale hold budete vydělávat o 5% méně tak zda by na to kývli
tvl to je s Guardiolou nejvetsi ubrecenec a navic jesitny jak prase .Stacilo kdyz ho ve studiu tehdy opravnene Roy Kane nastrelil ,ze jim hapruje obrana tak se urazil.Jinak 11 hracu by jsi ty nemecke slunicko nechtel stridat?Fotbal byl vzdy pro chlapy, specielne na ostrovech ,ale tihle privandrovalci to jen nici.
99% kvality PL je tvorených "privandrovalcami"
Jurgen klud, je to naprd, vsetky zranenia nam to strasne komplikuju, aj napriek tomu sme na spici PL a LM sme stale v najlepsej pozicii, treba vydrzat este december a mohlo by byt lepsie..
Minulý rok měli suvereně nejlepší los a šlo jim vše na ruku a teď bude brečet.
Cmon Csaplár
Jurgen Flopp
zástupci Liverpoolu a dalších klubů se na takovýchto vysílacích časech s televizní společností dohodli.trochu mi vadí, že Klopp nezamířil kritiku také do vedení klubu.
Klopp už to s tím stezovanim si dost přehání... Co mají dělat týmy, které namaji tak široký a kvalitní kádr? 5 střídání, vždyť on pořádně nevyužije ani ty 3 střídání co má...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele