Když sportovci nepracují se sociálními sítěmi, je to chyba
Jedno nevkusné video na sociálních sítích a vztah mezi fotbalistou a jeho klubem může dostat trhliny. Přesně to zažili nedávno Neapol a její útočník Victor Osimhen. Tento případ byl inspirací k novému dílu podcastu Livesport Daily se specialistou na sportovní marketing Michaelem Markem. Jak by se měl sportovec prezentovat na sítích a proč by to vlastně měl dělat? Na to odpovídá mimo jiné autor slavných představovacích videí Thea Gebre Selassieho v Liberci a Petra Rady v Dukle.
"Když jsem prvně tu kauzu okolo Osimhena zaznamenal, nebyl jsem si jistý, jestli je to pravda nebo fake. Je to hrozně nešťastná věc, jsem přesvědčený, že pár let dozadu by se nic takového nestalo. Je to touha lidí, kteří se v klubu starají o obsah, aby byli za každou cenu zajímaví," hodnotí Michael Marek dvě videa na sociální síti TikTok, která později Neapol smazala a která vedla k roztržce s nejlepším střelcem týmu. "Bylo to přes čáru, proto to mělo takový dopad," dodává Marek.
Ten se na sociálních sítích blýskl například jako autor videa při návratu Thea Gebre Selassieho do Liberce. Šlo o remake znělky slavného seriálu Fresh Prince a během pár měsíců nabralo video miliony zhlédnutí. "Měli jsme s Theem tenhle nápad a jsem rád, že se nám povedlo všechny přesvědčit, že stojí za to to udělat. Je neskutečné, že video z Liberce se dostalo do Ameriky, do Španělska, do Německa, do nejslavnějších novin a serverů. Pokaždé, když začne přestupové období, někdo tohle video vytáhne a zase nabírá nová zhlédnutí...," usmívá se Marek.
Ten je přesvědčený, že sportovci by měli dbát na to, jak na sociálních sítích komunikují s fanoušky. "Můžou to ignorovat a stranit se zájmu, ale bude to podobné, jako kdyby herec z nové marvelovky nechtěl, aby se o něm mluvilo. Myslím, že dnes už si i kluby uvědomují, že například když kupují nového hráče, nejde jen o jeho fotbalové schopnosti. Kupují si celý marketingový balíček, který dává klubu zase nový náboj a můžou s ním pracovat," vysvětluje svůj pohled na současný svět vrcholového sportu Michael Marek.
V nové epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:
Jak přesvědčil Petra Radu k roli plukovníka.
Jak se dají negativní ohlasy fanoušků využit pozitivně.
Proč by sportovci na sítích měli být autentičtí.
Všechny díly Livesport Daily najdete také na - Apple Podcasts a Google Podcasts.
Komentáře (114)
Přidat komentářPoslouchat to nebudu, protože články se nečtou a podcasty neposlouchají. Dělám v podstatě ve stejný branži a je to prostě těžký, většinou to ty kluky prostě nezajímá a chtějí jen hrát fotbal a dělat svojí práci dobře a pokud jsou k tomu nucený, tak to pak stojí za hovno z obou stran.
Určitě se to pak promítá na počtu nějakejch sponsor dealů a tak, ale to jim je pak, většinou, taky jedno. To já navíc mám ještě pod palcem kluky, co ani nejsou normálně moc sociální, protože se všechno dělá z domova
Moc nechápu, proč by jakýkoli sportovec měl pracovat se sociálními sítěmi, když nechce. On je sportovec a nemá prostě zájem na tom, aby ze sebe dělal mediální hvězdu nebo dokonce nějaký model nebo něco podobného a proč by taky měl? pokud dobrovolně chce je to věc toho sportovce ale rozhodně by nemělo platit sportovec = hvězda showbyznysu.
Nebo máte pocit, že lidé, kteří jsou velmi úspěšní v jiných oborech nutně potřebují vystupovat na internetu a sociálních sítích?
Počet shlednutí -> Popularita -> Sponzoři -> Prachy pro tým. I když se to třeba neprojevuje na tom úplně na přímo, určitě to z jejich pohledu smysl dá. Je to prostě jen jinej typ reklamy. Nic méně jak jsem psal výše, natvrdo je do toho nutit je dost k ničemu.
bohužel dneska ze všeho musíš vyždímat co to jde ať žije kapitalismus.
Tak mě napadá, je nějaký top fotbalista, který nemá instagram?
U fotbalistů netuším, ale v NBA třeba Jokić nemá. Akorát on je teda totální outlier ve všem.
NBA uz dobrych 10 rokov nesledujem ale Jokicovi fandim odkedy som ho spoznal na tomto videu
https://youtube.com/shorts/-LLjOzjN-7s?si=nv-cDt38GOHKn5u-
VAMOS Nikola!!!
On tam snáď stojí na nejakom stole tvl.
mat 211 cm... nic pre introvertov
Busquets neměl nic.
Matip
Rodri
Donedávna napr. Sebastian Vettel (taktiež nie futbalista, ale top športovec).
No, ale už podlehl sociálnímu tlaku
Giroud?
Toho sleduje 3,2 milionů uživatelů, včetně mě.
a jak dlouho ho sleduješ? já ho na IG nikdy neviděl, první příspěvek má 6.1.2022
Jo tak ho asi dlouho nemá, sleduju ho tak rok a půl asi
To sis jako tipnul náhodný jméno nebo?
...přesně, já si tady buduju kult osobnosti už roky a furt nic...
To za prvé a za druhé mám pocit, že pokiaľ by sa toto robilo u každého, stratilo by to čaro
jsi se ted probudil ne ?
Je to chyba jen z pohledu financí. Což vůbec chyba být nemusí, jen třeba všichni nejsou na prachy.
mě zajímá především top sportovní výkon, přečtu si radši Dostojevského, než nucenej výplod nějaký kopačky
Sociální sítě jsou sračka postavená na závislosti na dopaminu. Já bych to zakázal stejně jako komunismus.
Lidi prostě mají potřebu sledovat sračky na uklidněnou.
Janka Michailidu > socialni site
naprostej souhlas, jako přirovnávat to ke drogám nebo hazradním hrám není vůbec mimo mísu, stejně tak porno... člověk s tím musí umět zacházet, aby nepodlehl...
Sračka je maximálně ten, kdo je na tom závislej. Nevydělávat na tom a trávit tam 10 hodin denně je umění hodný na lano.
A co EF?
Na EF mi nešahej. Je na čase si přiznat, že jsme trošku sračky.
Tak nezarabame na tom, sme zavisli na tom a travime na tom strasne vela casu az sa cudujem ze mam este zenu a deti ked vsetok cas venujem praci a EF
O tom by jsme si měli taky promluvit, je na čase nás tu přestat podvádět a poslat ženu a děti někam o dům dál..
Jsem na IG nonstop.. vím to
OT: Máte někdo FM na PS? Je to stejné jako na PC?
omezený počet lig co si můžeš nahrát a dost feature je osekaných, jestli si pamatuješ staré FM classic nebo FM Touch tak takhle nějak, ten základ tam je, ale není omáčka okolo.
Díky. Asi do toho nepůjdu. Navíc tam ani nejde čeština, ne? Sice bych se s angličtinou nějak popral, ale není to zdaleka na 100%. Kdyby to byla ta samá hra, co jde na PC, tak bych to bral.
Ty jo tak to spíše doporučuji než instalovat hru tak se naučit pořádně anglicky (alespoň tedy to porozumění).
No ono v FM se za čas naučít stejně odklikávat z paměti. Za chvíli ani texty nečteš
Spíš jsem myslel naučit se anglicky do života
Čeština na nové FM snad bude, budeme jí snad dělat opět na fmseries, ale jen na PC no.
Ale jsou s tim bohužel velké "společenské" problémy
mám lonskou verzi
je to trochu jine, ale spis jen z pohledu uzivatelskeho rozhrani
Nevidim jedinej důvod, proč by musel vrcholovej sportovec ještě šaškovat třeba na TikToku, pokud nechce další extra příjem. Naopak si myslim, že nějaký neustálý visení na sítích z něho může udělat debílka, jak to vidím u některých jiných lidí. Když už teda po těch extra příjmech touží jeho klub, ať se o to postarají klauni (pr specialisté) typu Michaela Marka.
strašná doba, dneska si dáš 8h hodin šichtu a další 2h abys vystavoval vysmáté fotky z práce, kterou nemusíš
ty se tomu směješ, ale fakt to k tomu směřuje . Když hledali u nás v práci nové lidi a HR bylo absolutně neschopné, tak nás žádali, abychom si inzerát do práce vystavili na svých soukromých profilech. Někteří to udělali, jiní ne a hned se s každým zacházelo podle zásluh.....
Tak za nějaké všimné proč ne
Zalezi jak moc bych mel rad toho zamestnavatele ale nevim jak moc by to pomohlo kdyz mam na fb jen par pratel ze zakladky
tak jim je úplně jedno, jestli vůbec máš nějaký profil. Pro ně je důležité, jestli si tam ten inzerát bez řečí vystavíš nebo budeš držkovat, že třeba žádný profil ani nemáš. Tam už to bylo tak zoufalé, že kdo držkoval, dostal pomalu vytýkací dopis. Ono se vždy něco našlo, co do něho napsat
krásně napsáno
v podstatě to je dneska všude. Četl jsem nějaký výplod personalisty, že dnes při výběru zaměstnanců obecně velmi rozhoduje množství používaných sociálních sítí, interakce, hezká fotka a počet kontaktů. Takže podle toho "personalisty" člověk, který nepoužívá sociální sítě, je automaticky out.
Člověk by se tomu ani moc nedivil, když personalistky dělají 20 leté holky bez životních zkušeností, které žijou instáčem.
To nahradilo debilní otázky typu "Jaké jsou vaše špatné vlastnosti?", "Lepší plat nebo lepší kolektiv?", atd.
Neskutečně blbý "obor".
přesně tak a ještě z toho HR dělají umění. Za mě je to jedna z nejzbytečnějších pozic, protože její náplň by mohla být v klidu v rámci vedoucího oddělení, který přesně ví, jaké lidi potřebuje.
to sice mohla, ale zvacsa veduci oddeleni byvaju pretazeni a nie este aby si robili nabor...moja skusenost, mozno som vzdy len natrafil na blbu firmu
všude, kde jsem byl, tak stejně vedoucí ten nábor dělal. HR jen udělalo nějaký předvýběr a schválení bylo na někom z provozu, kde si vzali třeba 2-3 kandidáty. Buď vedoucí oddělení nebo nějaký manažer celého provozu.
Takto by jen měl navíc práci s pročítáním inzerátů v případě potřeby. Btw. vedoucí jsou často přetíženi nesmyslnými až neproveditelnými požadavky nadřízených, kteří jsou často úplně mimo realitu. Neznají ani samotný provoz ani zákazníky, ale hlavně vymýšlejí různé směrnice od stolu, které se "musí" plnit. V reálu si to pak ohne každý, jak potřebuje a udělá to dohromady ještě větší bordel, než byl před těmi směrnicemi.
hej presne tak to funguje do bodky.
A ano HR urobi len nejaky screening, ale teda pohovory si uz zvacsa robi veduci oddelenia, co je spravne, hoci je to unavne a zdlhave.
Tak to se snad odvíjí od velikosti firmy, jak kvalitně člověk tu práci dělá, jaké jsou procesy a dalších faktorů ne? Stejně jako blbého personalistu můžeš najít i kdejakého blbého/nevhodného člověka na jinou pozici. Byť třeba potřebu několika scum-masterů (navíc často bez praktické/technické zkušenosti) ve firmách jsem dodneška nepochopil.
Každopádně HR ušetří právě třeba tomu vedoucímu hodně času, protože už zvládne předvybrat kandidáty, kteří za ten čas vedoucího stojí.
zrovna jsem v procesu, kdy se rozhlížím po nové a ideálně lepší práci. Mám praxi asi 10 let v logistice + VŠ v oboru a polovinu personalistů posílám někam, protože mi volají se samými obchodními pozicemi. Dočetli se totiž v mém CV, že logistik taky musí občas zvednout telefon . Takže mi volají na prodejce investičních fondů, obchodní zástupce pro firmu xy, naposledy s pozicí bankovní poradce pro Čsob na živnost.
Jsem poměrně tolerantní, takže mi stačí, když aspoň 50 % nabídek bude pro mě relevantních. A fakt jich zaznamenávám v drtivé většině více neschopných než schopných + ten zbytek v logistice si něco vymyslí přesně podle definice TopinB, že potřebují přesnou kopii odcházejícího, a když ty detaily v době nástupu neumím, tak v lepším případě mi napíšou (tak z 10 %), že nevyhovuji, v horším už se ani neozvou, ten zbytek.
Hele, já ti nevím, u nás když vedoucí oddělení někoho hledá, tak je to kvůli tomu, že včera tam někdo skončil a potřebuje ihned náhradu, která to umí stejně dobře
to souhlasí . Kdokoliv jen trochu vybočuje, tak je automaticky out. Dokonce jsem se setkal s názory, že je třeba najít člověka, který ani nepotřebuje zaučit, tzn. přijde a hned funguje . Přitom realita je taková, že každý se potřebuje tak měsíc rozkoukat, aby zjistil, jak to v dané firmě funguje, od filozofie firmy, přes různé firemní procesy až po to, kde je kantýna a záchody.
Známe mraky příběhů, kdy naopak sociální sítě hodně poškodily pověst, nebo spíš odkrylo, jací jsou to dementi nebo jací dementi jsou na ně nalepení. Já bych to třeba hráčům zakázal nebo chtěl mít pod kontrolou, když bych nějakého hráče kupoval.
tak má to svoje výhody a nevýhody. V podstatě se na lidech (fotbalistech) chce, aby ve veřejném prostoru (dnes i soc.sítě) zachovávali loajalitu k zaměstnavateli a ideálně mu dělali propagaci. Tím pádem různé večírky atd. jsou nežádoucí, protože se to přece "nedělá"
Neboli zaměstnavatel ti spravuje/reguluje sociální sítě.
To seš teda docela radikální
Zouma by mohl vyprávět
Mňau
Do číči
euroFOTBAL.cz
europodcast.cz
Instac, fibicko, tik tok? Ktery jsou ty spravny site? Linkedin to asi pro tyhle kopacky nebude, co?
V životě jsem neslyšel to druhý slovo (ani to nechci napsat na klávesnici, aby se mi neroztavila).
To je zase sračka.
Titulek "Šikovná práce se sociálníma sitěma může přinést prospěch navíc hráči i klubu" by dával smysl. Tohle je akorát zmrdská manipulace těch co propagujou že když nejseš pořád online, nežiješ naplno. Prodejci předraženejch hrnců, online verze pro mladý.
Je to vývoj profese. Fotbalista už dneska není jen ten, co chodí na tréninky a kope do balonu. Lidé se často ohání tím, že fotbalista má být vzorem pro další generace. A pokud chcete komunikovat s dalšími generacemi, musíte uchopit nástroje komunikace, které daná generace využívá. Sociální síně jsou nástrojem ke komunikaci s lidmi. Že na nich je hromada balastu je věcí jinou. Tak jako se mění kompetence lidí v jiných zaměstnáních s ohledem na vývoj společnosti, technologie, poptávku, atd., stejně je tomu i u sportovců. A dneska už se s hráčem při podpisu smlouvy neřeší jen základní smluvní věci, ale velkým kamenem úrazu můžou být osobnostní a marketingová práva. Právě na tom se mnohdy zasekne vyjednávání daleko spíše, než na tom, jestli podepíše na 2, 3, 5 let nebo na 3, 3,5 nebo 4 miliony ročně. Změnily se pravidla hry. A kdo chce v tomhle oboru dál pracovat, musí se pravidlům přizpůsobit. Může to samozřejmě ignorovat, to je jeho právo. Je spousta lidí, co radši pustí potenciální miliony peněz (dosaďte si měnu dle libosti), aby měli klid.
on není problém s tím, že se změnily pravidla hry. Ale ti, co ty pravidla hry mění, si neuvědomují, že pokud chtějí mít profi profily, musí zaplatit profi odborníky nebo musí navíc přihodit tučné bonusy.
Jak píšu výše, dneska je standard mít soc.sítě a pomalu na každém je vyžadováno, aby denně postoval akční fotky z práce. Ok, já to budu dělat, ale je třeba upravit pracovní dobu třeba na 6h/den, abych se nepřetěžoval. Tím vznikne čas na nějakou reklamu atd. A když to odmítnu dělat, zaměstnavatel by měl mít profi tým, který mi vytvoří profi účet a bude se o něho starat. A já se pak budu bavit se známými na FB úplně anonymně třeba pod přezdívkou Medvídek PU.
A ne, že hodí všechno na mě a pak si stěžuje, že moje vyjadřování není podle něho.
Po každém to vyžadováno není. Vyžadováno to je předně po lidech, kteří mají moc něco ovlivnit, tedy v mediálním prostoru známí lidé. A to není o pracovní době. Herci, zpěváci a lidé obecně v showbyznysu to berou jako další z prostředků komunikace a samozřejmě i další cestu monetizace. Proto do toho jdou. Kdyby z toho nic neměli, nedělají to. Peníze až na prvním místě.
A sportovci, konkrétně když budeme u fotbalistů, to mají součástí svých osobnostních a marketingových práv, které si s klubem domlouvají. A je v jejich zájmu, neházet na sítě hlouposti, protože to může poškodit je i jejich zaměstnavatele. Proto se ty smlouvy podepisují. Nehledě na to, že v zámořských soutěžích (NBA, NFL, NHL, MLB) chodí na semináře, jak jednat s médii, s fanoušky, jak pracovat se sociálními sítěmi. Kluby přímo vyvíjí aktivitu, aby je nějaký mladý ucho nestálo víc peněz, než jim může vydělat. A pokud si otevře někdo pusu, platí.
Novináři musí mít na sítích jasně uvedené, že jejich názory nevyjadřují názory jejich zaměstnavatele.
A pokud jsi pracovník úklidu, administrativní pracovník, prodavač, stavař, truhlář, manažer "kdovíčeho", atp., je to tvoje věc, co si kde postuješ. Ale v momentě, kdy jsi na vyšší pozici někde zaměstnaný a na sítích se chováš jako vocas, protože je máš na to, abys upustil páru, pak se vyloženě nabízí být pod pseudonymem/přezdívkou. Zcela legitimně tě může tvůj zaměstnavatel žalovat za poškození dobrého jména, pokud bys na sítích říkal nebo dělal něco, co je v rozporu s jejich kodexem. Stačí se podívat na pseudokauzy "urážky na cti", "pomluvě", apod. Jsou firmy, které netolerují určité chování, což ale přijímáš s podpisem pracovní smlouvy. Je to podobné jako podepsání mlčenlivosti. A naopak lidé mnohdy přes lukrativní finanční nabídku nejdou do některé firmy, protože se neslučují s tím, koho třeba daná firma veřejně podporuje. Jde o morální hodnoty.
Pravidla hry se hodně změnila. A v několika posledních letech je hodně podstatné, jak se vyjadřuješ, protože tě kdekdo rád chytí za slovo. Třeba feminismus a sexismus mají v posledních dvou letech vyloženě žně.
Každý má právo chovat se jak chce. Ale pokud je to v rozporu s pravidly společnosti, pak dostane přes prsty. Každý nese zodpovědnost za to, co říká a co dělá. Někdy se mu vysmějí, někdy ho slovně odsoudí, jindy na něj jdou s lynčem. Čím méně jsi významný, tím méně někoho tvoje slinty zajímají. A naopak, když máš lepší pozici, půjde po tobě zejména někdo "bezvýznamný" právě s těmi slinty a ještě tě vyprovokuje.
tady ani nejde o to, jestli jsi ocas a jestli jsi na vysoké pozici, ale dokážu si reálně představit takovou 20letou personalistku žijící instagramem a jinými sociálními sítěmi. Nemusíš být ani vysoký manažer, ale může se jednat o jakoukoliv pozici, třeba dneska je moderní obchoďák nebo prodejce. Přijde ji CV a nejprve ji zaujme fotka. Fakt jedou na sympatický/nesympatický. Když projdeš prvním kolem a jsi sympatický, tak tě začne lustrovat na sockách. Vyhledá si tě podle jména na FB, instáči, LinkedInu, twitteru atd. a hledá veškeré možné informace, projde si fotky, včetně skupin, co jsi kde napsal. Tady zase hledí na to, jestli se tvoje názory shodují s tím, co si myslí ona. Pokud těmi sítěmi žiješ taky, tak je docela pravděpodobné, že jste spolu někdy dokonce mluvili ohledně nějakého tématu. Když jsi ji byl sympatický, tak si tě pozve na pohovor, když ne, tak jsi skončil. Může taky posuzovat shodu firemní filozofie s tvými názory atd. Člověk nemusí být ani sprostý, ale stačí jen, aby měl jiné názory než ta personalistka nebo firma. Nějaké odborné znalosti jsou až někde poslední v pořadí za vším tímto balastem.
Jasně, ty velké firmy už tohle pak mají ošetřené, jak píšeš. Stejně tak jsou "zaměstnanci", kteří mají svůj tým právníků, aby zase bránili svá práva. Já ale píšu, že se s tím může setkat dneska prakticky kdokoliv a hodně záleží na tom, jak je daná personalistka aktivní v hledání a jak moc se v tom chce šťourat.
A? V takovém zaměstnání s takovými lidmi, jako je ona, stejně pracovat nechceš, nebo snad ano? Stejně by to dřív ne později bouchlo. Pakliže ta tebou avizovaná vybírá podle těchto parametrů, bude tam mít takto nastavené lidi. A tam fakt nechceš pracovat, protože bys tam stejně nezapadl. Takže, kde je problém? Dobře pro tebe, že tímto sítem neprojdeš.
problém je v tom, že když se podíváš na LinkedIn na profily personalistek, tak je to samá 20letá žába. A to jsou ty lepší případy, protože tu práci mohou dělat i různé brigádnice, které drží telefon poprvé v ruce. I s tím jsem se setkal, že jsem "personalistka" vykoktala představení firmy a někde vzadu jsem slyšel manažerku, která ji doslova diktuje text slovo od slova .
"Právě na tom se mnohdy zasekne vyjednávání daleko spíše, než na tom, jestli podepíše na 2, 3, 5 let nebo na 3, 3,5 nebo 4 miliony ročně."
Zdroj??
Shořel na tom třeba Paulo Dybala do Tottenhamu.
https://talksport.com/football/584570/tottenham-transfer-paulo-dybala-spurs/
V roce 2016, než Mourinho nastoupil do United, komplikovala jeho "přestup" osobnostní práva. Jméno a podpis Mourinha byly tehdy registrované ještě u Chelsea. Kvůli těmto problémům se jeho jmenování v United posunulo. Navíc tam měl střet zájmů, kdy reprezentoval značky, které působily ve stejném odvětví, se kterými měli kontrakt United.
Smlouvu ohledně délky a výše domluvíš "za chvíli", máš vzájemná očekávání, když jde o hvězdu, často jdeš cestou trhu, víš, kudy kam. Držíš se v intencích nějaké politiky, která je daná. Pokud jde o osobnostní práva, máš tam třetí strany, které musíš vyřídit. Je to jednoduchý. Když se domlouvají dva, vždy je to snazší, než když jich je víc.
Tohle je kravina, kdo se tomu věnovat nechce, nemá smysl, aby to dělal, nebude to mít přínos.
Kdo to dělat chce stylem, že za to platí lidi, je to o hovne, neautenticky, proč bych to pak měl sledovat?
A je prdel, že třeba takový Neymar (viz dokument na netflixu) má tým snad přes 200 lidí v nějaký jeho organizaci, aby se ohledně jeho image "starala o jeho odkaz", tak to nazývali.
Všichni ví, že je totální picus, ale má na to 200 lidí, aby všem ukázali, že ne zas takovej
tak si predstav, ze platis 200 ludi za to, ze nebudes na verejnosti vyzerat ako picus a ono za toho picusa si aj tak
navyse, zvacsa asi nevies, ze to za toho cloveka pise niekto iny, takze to sledujes lebo si myslis, ze to je on...ale tu len varim z vody nakolko nezvyknem sledovat socialne siete tak, aby som hltal niekoho prispevky...
Asi tak. Tá autenticita mi tam častokrát chýba a keď už vidím, že má niekto generické príspevky vedené nejakym jeho tímom, tak ma ani neláka ho sledovať.
Přesně. Ať žije Juelz Ventura - první profil, co jsem na twitteru začal sledovat (když jsem ho ještě měl ). Ta tam rvala příspěvky jen jak je zkouřená nebo se nahá do půl těla koupe ve vaně…
V tom případě určitě začni sledovat i mě
Vana nebo tráva?
pán je znalec
Ja si pamatam, ze roky dozadu, ked som mal 18-19 rokov tak mi zajebalo z instagramu. Vela krat som sa potom pristihol ze miesto povinnosti vymyslam veci co by som mohol dat do storky a rozosmiat svojich par kamosov - followerov. Vsade som chodil s mobilom vo vrecku - pripraveny tocit kazdu picovinu. Na vyletoch, na party... proste som ani nezil v danom momente len som kalkuloval content.
S vekom to preslo, trvalo to asi rok, dva. Teraz by som to nerobil, ani keby mi platili. Cenim si svoje sukromie, cas a dostojnost. Vobec nezavidim "influencerom" co tocia reels videa cely den. Hlavne ked si vlastne iba banner na reklamu a netvoris svojim obsahom hodnotu pre ludi.
A teda byt futbalistom tak sa tomu vyhnem oblukom. Tato hra, na ktoru uz bohuzial pristupuju aj formalne institucie a korporaty, kde sa kazdy snazi byt viralny, cool, edgy a vtipny ma len porazenych a vyhra ten kto klesne najhlbsie.
hlavne nech si nenatáčajú vystúpenia na koncertoch, ktoré si aj tak nikdy nepozrú a nikoho to ani nezaujíma
Tvl já vidím PR specialstu nebo Social Media Manager a magořim z toho
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele