Když kluby založí superligu, FIFA hráčům zakáže účast na MS

21.01.2021, 13:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Funkcionáři zapojení do superligy skončili ve vedení Premier League
29.04.2021, 20:31
Banka JPMorgan uvedla, že lituje podpory projektu superligy
23.04.2021, 23:34
Kapitán Liverpoolu Henderson poděkoval fanouškům, že pomohli ke krachu superligy
23.04.2021, 21:46
Kluby, které neopustily superligu, stále čelí možným trestům, řekl Čeferin
23.04.2021, 21:08
UEFA odložila rozhodnutí o případných sankcích pro kluby ze superligy
23.04.2021, 16:51
Vedení Arsenalu se po fiasku se superligou omluvilo hráčům i trenérovi
22.04.2021, 19:06
Ancelotti o superlize: Myslel jsem si, že jde o vtip. Evropa je jiná než Amerika
22.04.2021, 16:53
Superliga podle šéfa Realu není zrušená, ale jen odložená
22.04.2021, 16:22
Funkcionáři spojení se superligou mají rezignovat na své posty v Premier League
22.04.2021, 13:32
Conte zkritizoval superligu i vedení evropského fotbalu
22.04.2021, 12:12
Inter, Juventus a AC Milán trest za superligu nedostanou
21.04.2021, 23:59
Superliga se rozpadá, odchod oznámilo deset z 12 klubů
21.04.2021, 14:41
Projekt superligy končí, potvrdil šéf Juventusu Agnelli
21.04.2021, 12:08
Krásný den pro fotbal, slaví Anglie po odchodu šesti klubů ze superligy
21.04.2021, 10:25
Manchester City jako první oznámil odchod z plánované superligy
20.04.2021, 23:01
De Zerbi nechce hrát proti AC Milán
20.04.2021, 20:52
Guardiola vyzval šéfy svého City, ať vysvětlí účast v superlize
20.04.2021, 20:50
Šéf německého fotbalu vyzval k vyloučení účastníků superligy ze všech soutěží
20.04.2021, 19:12
Šéf Realu Pérez se ohradil proti ostré kritice za založení superligy
20.04.2021, 17:04
Šéf UEFA Čeferin doufá, že kluby si založení superligy ještě rozmyslí
20.04.2021, 15:42
Nemůžete hrát superligu a současně jiné ligy, varoval kluby Infantino
20.04.2021, 14:45
Majitelé práv na LM odsoudili založení superligy a očekávají její neúspěch
20.04.2021, 13:57
Proti superlize jsou i bývalé hvězdy United Beckham s Cantonou
20.04.2021, 13:00
Neobviňujte mé hráče, vyzval Klopp fanoušky Liverpoolu, superligu také nechce
20.04.2021, 11:23
Účastníkům superligy zakážeme start na ME a MS, říká šéf UEFA Ćeferin
19.04.2021, 20:42
Sny nejdou koupit, napsal k superlize Fernandes z Manchesteru United
19.04.2021, 20:39
Real, Manchester City a Chelsea podle člena UEFA vyloučí z aktuální Ligy mistrů
19.04.2021, 19:11
Podle Fouska je superliga nesmírně nebezpečná, ohrožuje pyramidu fotbalu
19.04.2021, 16:57
Fotbal reaguje na superligu i humorem, regionální kluby "uklidňují" fanoušky
19.04.2021, 14:39
Aktéři superligy jsou pod palbou kritiky. Seberte jim body, říká Neville
19.04.2021, 14:23
Superligové kluby se už údajně právně pojistily proti případným trestům od UEFA
19.04.2021, 12:30
Slavia se staví na stranu FIFA a UEFA, superligu nepodporuje
19.04.2021, 11:45
Dvanáct klubů založilo nezávislou superligu, UEFA a FIFA jsou proti
19.04.2021, 09:02
UEFA znovu varovala kluby před založením uzavřené superligy
18.04.2021, 18:30
Kroos se postavil proti superlize. Hráči jsou jen loutky FIFA a UEFA
11.11.2020, 20:03

Komentáře (156)

Přidat komentář
fabec1222

Cokoliv proti Superlize

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
ttopi

Reagovat
tr1p

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Studni

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
lampas

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak FIFA je špína, ale protentokrát ji překousnu

. Uzavřená superliga je zlo

Reagovat
ronaldik

Superzlo.

Reagovat
bayern987

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle ne.

Reagovat
hawk

Reagovat
uff

Reagovat
Beči

Reagovat
Vincent Vegan

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
naheCZ

Reagovat
icemike

Reagovat
danny47

Reagovat
Znalec

Článek jsem přečetl, ale stále nechápu jakou to má souvislost s reprezentačním fotbalem

Reagovat
ttopi

Ten, že FIFA jaki pořadatel vrcholové světové soutěže si může dělat co chce. A já s nimi souhlasím. Snaží se jen chránit současný fotbal od těhle nesmyslnejch superlig, které s prominutím rozmrdají všechny ligové soutěže.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Euphael

Snazi se jen udrzet sve vysoke prijmy. Evropa je je nejvydelecnejsi a ted si predstav, ze prijde par cápků a trhblu se...uefa lm proude o prestiz, penize... superliga je velky spatny pro FIFU a ta je proti pouze pro sve vlastni duvody, ne pro dobro fotbalu

Reagovat
ttopi

Reagovat
Irek

Ty krávo, tolik hoven v jedné větě?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud tomu správně rozumím a píše se to i v článku, FIFA zaštiťuje všechny konfederace včetně EUFA. Liga mistrů je pod UEFOU a jde o nejvyšší fotbalovou ligu dalo by se říct. Uzavřená superliga nebude podléhat žádný kontrole národních asociací, ani UEFA, tudíž bude úplně mimo jurisdikci FIFA a mimo finanční kolos EUFS. A to opravdu nikdo nechce a upřímnětakova superliga zavání daleko hnusnějšíma prsktikama než ty který se aplikují ve fotbale teď.

Reagovat
smazaný uživatel

To sice jo, ale na reprezentační fotbal nemá vliv, tudíž zákaz reprezentovat je jak z KLDR.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je úplně jedno jestli to má nebo nemá vliv. Jakou jinou větší páku mají než zákaz startů za repre? A vůbec, nebuď naivní. Kde jsou mamutí prachy, tam bývají i horší praktiky než v KLDR.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, ať vyhraje silnejší parta. Naivní nejsem, ale větší sílu vidím v bohatých klubech. Založí si svoji asociaci, dohodnou vysílací práva a prestiž nakonec rozhodne.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaká sinější parta? Já tě nechám vybudovat sportovní klub od základu, budu tam hrát jako hráč 10 let a pak ti řeknu že ho chci řídit po svým a že na to mám s dalšími hráči právo. Úplně stejnej případ.

Jako FIFA je hnůj, ale fotbal je tam kde je i díky FIFA a má si přijít parta nějakej zmrdečků a slíznout si smetanou? Jseš naivní. Pokud velkokluby udělají vlastní ligu, nepodléhající nějakým regulím tak ten sport rozštěpí a dojebou ještě víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo jim potom bude zápasy repre bez hráčů top týmů, které budou hrát superligu, bude sledovat?

Reagovat
icka

Verim, ze kdyby nahodou ty top kluby vytvorily superligu tak, ze uefu a fifu stejne dotlaci sponzori ke zmene rozhodnuti. Je to jen o penezich.

Reagovat
dave30

Vidím to podobně. Kdo se bude dívat a sponzorovat poháry a repreakce bez těch nejlepších?

Reagovat
smazaný uživatel

Jako tohle vydírání jim nevyjde, ale jestli on to není spíš apel na hráče aby se proti tý superlize ozvali.

Protože každej hráč si chce zahrát-vyhrát MS. Takovej Messi kterýmu to MS hodně chybí by je poslal se superligou do hájzlu a radši jen na MS.

Reagovat
dave30

Jasně, ale ty kluby potřebují peníze, aby takové hráče (jako je Messi) mohly platit (což je v této době těžké). Těmto "rebelům" tedy řeknou, že jim chybějí peníze a mohly by je získat ze superligy. Takže buď superliga, nebo půjdete s penězi dolů. Potom by se teprve vidělo, kdo prahne po úspěchu a kdo po penězích.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty kluby maji porad penez az nad hlavu a kdyz pujdou s prachama dolu nic se nestane .Jiz tak jsou ty nagelovane herecky preplaceny silenym zpusobem.

Reagovat
dave30

Vlastník klubu má nějaké své (podotýkám své) peníze. Hráči mají své (podotýkám své) mzdy. Vy byste si svou mzdu dobrovolně snížil? Opravdu se zamyslete. Přijde za Vámi šéf a řekne Vám, že Vám sníží mzdu o 50%. Co Vy na to? Asi začnete jásat...

Reagovat
smazaný uživatel

Messi to jiz neda ani tak.Tam nema na neho kdo hrat.

Reagovat
Svatej

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Superliga, taková kokotina

Reagovat
smazaný uživatel

Tatínek vám vyhlásí válku...

Reagovat
PP

Záměr v pořádku, byť ta forma se mi nelíbí.. Vydírání ve stylu buď anebo nesnáším..

Reagovat
Salfovic

Jedinej kdo tu pořád vydírá jsou ty nadkluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, jak tuhle organizaci nesnáším, tak zrovna tady je FIFA ten rozumnější.

Reagovat
Remt

Které kluby jsou vlastně tak moc pro tu superligu? Týmy které se tak jako tak účastní rok co rok LM asi ne nebo jo? Skrz větší přijmy? Pochopil bych to u týmu jako Arsenal apod, které jsou v podstatě pořád velkokluby jen skrz výborné týmy v jejich lize se do LM prostě nedostanou

Reagovat
Hunt

Účast v LM ale není ten hlavní faktor - to je víceméně problém jen pro anglické kluby. Jim se nelíbí ten formát LM, že musí hrát s týmy jako Slavia, Ferencvaros, ruské týmy atd. Kromě United (a myslím Liverpool) jsou největší zastánci Real a Barca (Bartomeu už vyhlašoval, že předběžně účast podepsal). A pak předpokládám Juventus a PSG.

Reagovat
Remt

Aha aha, vidíš to je ale hlavní důvod proč já a hádám i spousta jiných lidí lm a evropskou ligu sledují:D

Reagovat
Hunt

Ano, sledovanost u nás, v Maďarsku atd. je na tyto zápasy veliká. Problémem je, že kluby ví, že největší možnost růstu přijmů z televizních práv je v Asii (a celkově po světě), kde většinu lidí zajímají zápasy velkoklubů a chtějí koukat hlavně na to. Jen se tím takhle bohužel nenávratně zavřou dveře outsiderům.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy hrala Slavia v LM s anglickymi muzstvy?Naposledy pred sakra dlouhou dobou s Arsenalem.United jiz letos vypadl a Liverpol bude dalsi .Jinak v LM si od osmifinale hraji stejne svoji soutez ,protoze tam maji top souteze po ctyrech tymech..

Reagovat
Hunt

Já se asi špatně vyjádřil, myslel jsem to tak, že kvalifikovat se do LM může být problém pro anglické kluby, v ostatních ligách to ale problém není. Těm velkoklubům (i anglickým) se ale především nelíbí, že ve skupině mají zápasy s outsidery a z těch zápasů pro ně pochopitelně není tolik peněz. A z toho co uniklo na podzim do médií, prosakovalo, že by se jim víc zamlouvala spíše delší skupina/liga o více týmech a případně finalový turnaj o čtyřech týmech (nebo něco takového).

Reagovat
fenixLFC

liverpool ani nie, v prvom rade to tlaci juventus a tusim real (ale u toho to nehovorim na 100%, juventus je isty)

Reagovat
janinho

tak pisalo sa ze perez sa ohladom superligy teraz stretol s agnellim, takze juve je tam urcite tiez. ktovie ci aj bayern.

Reagovat
smazaný uživatel

Agresivita se dá nejúčiněji přebít agresivitou ještě větší.

Reagovat
valloire

a jéje...

Reagovat
Chazy

Už aby to bylo na dvě třetiny ligovejch zápasů se stejně nedá dívat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

Je jen otázka času, kdy se to stane...

Reagovat
uff

Neverím, že sa z futbalu môže stať Americký futbal. História futbalu vraví proti tomu. Super liga nedáva význam a v podstate nie je možné aby tam hrali najlepší futbalisti sveta. Každý rok, alebo dva je to niekto iný. (Messi a Cristiano Ronaldo sú skôr výnimkou.

Reagovat
lajka30

Reagovat
smazaný uživatel

tieto tvoje dristy

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Y.N.W.A

No a pak už se nebude dát dívat ani na většinu zapasu v superlize, protože tam nepujde o nic...

Reagovat
xjert02

Tenhle pristup se jim nepekne vrati. Fotbal, jako komercni produkt, k tomu modelu nevyhnutelne smeruje.

Reagovat
janinho

viem ze ide o peniaze a kazdy z nich pozera len na svoje zaujmy, ale ak Perez a spol. znicia taku uzasnu sutaz ako LM, tak by im mali dozivotne zakazat posobit vo futbale. prave trofeje za LM su najvacsou pychou Realu, tak jeb na to Flo!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

asi ten formát LM není tak úžasný úplně pro každýho

Reagovat
janinho

v com konkretne?

mensie kluby ak pracuju dobre (napr. ako pred par rokmi plzen a teraz slavia) si nezasluzia prebojovat sa do sutaze kde si mozu zmerat sily s najlepsimi?

ked tym mensim klubom utnes prijmy z LM tak z tych klubov z mensich lig urobis poloprofesionalne kluby. to bude potom pre fanusika lepsie? pozerat zapasy superligy (nechcem ani vidiet kolko by si za vysielacie prava vypytali a potom to vyuctovali ludom cez kablovky) a okrem nich uz len same Bckove zapasy z narodnych lig? koho este bude bavit la liga ked z nej skrtnes real, barcu? PL ked im odide 4-5 top timov? LM bez 20 top timov?

netvrdim ze format LM je dokonaly. so ziadnym formatom nikdy nebudu spokojni vsetci. ale urcite je spravodlivejsi nez nejaka umela "liga bohatych".

Reagovat
smazaný uživatel

To je právě ono, ten formát LM je hodně "demokratický", dostane se tam kde kdo, ale pak reálně stejně Plzeň soupeřila jen s BATE a všichni ti outsideři jsou rádi, když uhaluzí nějakou výhru doma nebo remízu venku. Ve Španělsku nebo Německu reálně můžou být týmy, který by v LM podali lepší výkony, než tu východní týmy a nedostanou se tam jen kvůli omezenýmu počtu míst. Takže pro velkokluby Plzeň nebo BATE určitě zajímaví soupeři nejsou.

Reagovat
janinho

toto snad nemozes mysliet vazne. ved v tych malych kluboch sa X krat ukazali hraci, ktori potom hrali prve husle vo velkych timoch.

keby toto povedal nejaky arogantny anglan alebo spaniel, tak to dokazem pochopit. ale ked hra zakladnu cast LM tim z ceska alebo slovenska tak tym zije cela krajina. a nie raz sa stalo, ze ten neporazitelny velkoklub z top4 ligy zakopol prave s trpaslikom.

sorry, ale tento tvoj elitarsky pristup mi teda pripada riadne odporny. to je jak keby som povedal, ze co robia slovaci, nemci alebo svajciari na hokejovych A-MS, ved kanada by tam vyskladala 4 kvalitnejsie muzstva.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi si sedíš na vedení, psal jsem ti proč to některým v LM teď může nevyhovovat. Taková byla otázka a taková byla odpověď. Sami český klub jsou naštvaný když musí na východ.

Reagovat
janinho

ukludni sa. ak ti vadi ze do ligy "majstrov" sa ma sancu dostat aj majster z malej krajiny, tak sa asi nevies dockat hentej superligy. pretoze keby som siel 30 rokov dozadu, tak z kazdej krajiny tam hravali majstri. z tohto pohladu by sa asi v nemecku a spanielsku nemuseli hnevat, ze sa tam teraz dostanu 4 muzstva miesto jedneho.

ten sucasny model je podla mna urcite spravodlivejsi nez nejaka superliga. aj v tej niekto skonci posledny a budu dalsie timy co sa tam nedostali pindat ze preco tam nie su oni.

"Sami český klub jsou naštvaný když musí na východ" . tak ak by ti niekto dal vyber ci budes hrat so zenitom alebo s chelsea tak neviem co je na tom, ze chce niekto atraktivnejsieho supera. ale chciet supera z atraktivnejsej ligy a zakladat si kvoli tomu nejaku novu sutaz a rozosrat celu LM su 2 velmi rozdielne veci.

Reagovat
smazaný uživatel

asi si vážně sedíš na vedení, od začátku tvrdím, že ten formát někomu vyhovuje a někomu ne, a ty pořád opakuješ jak tobě vyhovuje...seš schopen pochopit, že někde v Evropě to někdo může vidět jinak?

Reagovat
janinho

tvl, co je to za logika ist menit nieco co bude vyhovovat len 20 klubom. to ked real vyhraval LM v 50tych rokoch, alebo kludne aj v modernej ere a pod ZZ, tak vtedy im ten format tak nevadil. a to co tu opakujes dookola je ako keby si sa ma snazil presviedcat ze trava je zelena... sak samozrejme ze keby majitelom najbohatsim klubom viac nevyhovovala vlastna superliga tak by sa o tom nehovorilo. ale treba pomenovat veci pravym menom a vidinou este vacsich zarobkov su tito ludia ochotni potopit LM, ktora je jednou z najuzasnejsich sportovych sutazi na svete.

mne sa tiez nepaci, ze vitaz LM dostane za tv prava menej nez posledny tim v PL, ale tak nech kurva robia nieco ohladom marketingu aby sa tam nalialo este viac penazi. to je to iste ako keby si prisiel do anglicka a zacal ich tam presviedcat, ze FA cup je sice fajn, ma tradiciu ale ty si vymyslel nejaku uplne novu sutaz kde miesto toho bude hrat len 6 najbohatsich klubov. asi by ta vyhodili z okna...

to, ze sa aj papierovy trpaslik moze v LM postavit najlepsim hracom v europe je na tej sutazi prave to pekne. ja mam 2 oblubene kluby a obidva by na tej superlige asi zarobili, ale cela tato myslienka je pre mna jedna elitarska picovina a nechapem ze prave vedenie Realu sa chce podielat na zniceni LM. sak to je jak keby som mal predat jedno zo svojich deti aby som si mohol kupit tretie ferrari.

Reagovat
Anacron

Superliga je totální odpad, takže super jít proti. Ovšem obávám se, že je to jenom proto, aby to mohla FIFA, potažmo UEFA vytvořit sama pod sebou, protože je jim jasný, že by z toho byly obří prachy.

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Remt

Co je pravdy na tom že před tím než Bartomeu odešel z Barcy toto "podepsal"? Něco ohledně té Superligy.

Reagovat
ttopi

Infantino bude losovat kteří hráči smějí startovat a kteří ne

Reagovat
ratusek

Už vidím, jak to většině hráčům bude vadit

Ale FIFA dostane od superligy nějaké všimné a bude držet hubu. Však jak jinak si říct otevřeně o držhubné než takto? Infantino ví

Reagovat
BennDyaz

A ja mel za to, ze Superliga mela byt pod zastitou primo FIFA. Sem blbej. Kazdopadne prosim, prosim, prosim... at Superliga nikdy nevznikne

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že 20-30 nejbohatších klubů světa je určitě mocnější než nějaká FIFA či UEFA.

Reagovat
uff

Není.

Reagovat
Creespoo

Při finanční síle Premier League "superliga" vznikne, nebo možná už vzniká, přirozeně sama v Premier League.

Reagovat
smazaný uživatel

Výhrůžky , kam ten fotbal spěje , nejdříve korupce kam se podíváš , pak ti zakážou se na něho dívat , někde nedej bože fandit a teď zakážou hráčům hrát

Reagovat
mayday

Suoerligu určitě ne, ale myslím, že v budoucnosti (nevím, jak daleké) k tomu stejně dojde.

Za sebe bych spíš uvítal (když už něco vymýšlet), systém nějakých ligových zón, kde by se sloučilo pár lig dohromady v rámci zvýšení konkurence, tj. třeba Anglie + Skotsko, Skandinávie, Španělsko + Portugalsko, Německo + Rakousko + Švýcarsko, Benelux atd.

V ideálním případě ale samozřejmě nic neměnit. Ale jak jsem psal, Superliga časem stejně vznikne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a jeste bych tam pridal Turecko , Recko atd.Tu sracku co jsi napsal snad nemyslis vazne ,ze?

Reagovat
mayday

Určitě ne, spíš, třeba, nic neměnit atd.

Snad jsi schopen pochopit psanej text.

Reagovat
smazaný uživatel

a proč by se měla chtít Anglie spojovat se Skotskem a Německo s Rakouskem?

Reagovat
mayday

Myšleno pokud, jestliže, když už atd. má v budoucnu vznikat systém nějakých superlig, že bych radši uvítal spojení lig v nějakých regionech.

Za sebe doufám, že to nikdy nebude (ani regiony, ani superliga), ale mám trochu pocit, že to k tomu spěje.

Reagovat
smazaný uživatel

to vůbec nedává smysl

tohle superspojování má být za účelem, aby spolu mohli hrát jen ti nejlepší, to co popisuješ ty nemá vůbec žádný důvod ke vzniku

Reagovat
mayday

Někde jsem zaregistroval článek, kde to nějakej hlavoun nadhodil, už je to dýl. Něco ve smyslu, ať se zatraktivizují některé ligy.

Netvrdím, že bych si to přál já.

Reagovat
smazaný uživatel

Hezky

Reagovat
Swarley

Asi mu nějak nedochází, že bez těch hráčů budou všechny tyhle jejich soutěže úplně o hovne a nikdo to nebude sledovat... Tady tahá za ten kratší konec...

Reagovat
PtákOhnívák

Nemyslím si. Spíš naopak, má je pěkně v hrsti. Protože fakt nechceš mít stopku do FIFA/UEFA soutěží. To by třeba znamenalo že by ty hráči, potažmo týmy nemohli hrát ani domácí soutěže, vlastně kromě toho "superpoháru" nic. Všechny soutěže jsou nějakým způsobem zaháčkovaný s UEFA/FIFA i okresní přebor.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale co by to těm hráčům udělalo? Nic. Pořád by daleko víc by tratila FIFA. Bez těch TOP týmů a hráčů by FIFA ztratila příjmy od sponzorů.

Reagovat
Swarley

A na co je ty kluby budou potřebovat? Seženou si 20 týmu a rozjedou si regulérní superligu, kde si to budou organizovat po svem..nějaká stopka jim může být u prdele, oni je nepotřebuji... Nebudou hrát národní ligu, nebude liga mistru... Ale to nebude ani tak, protože co to bude za soutěže, kdyz ten nejlepší a nejsledovanější fotbal se bude hrát v té super lize...

Sponzoři i hráči půjdou za nima okamžitě, protože prachy... Utřou akorát tyhle přísavky z FIFA a UEFA, kteří stejne nemají žádný přínos...

Reagovat
vacin

A teď si vem, že UEFA, FIFA a ostatní asociace vydají příkaz, že kdo jednou nastoupí za klub hrajícím Superligu, bude mít doživotní zákaz nastoupit v soutěži pořádané těma asociacema. Ti hráči by museli kariéru strávit v podstatě jenom v 20 klubech a po ztrátě výkonnosti by byli v háji.

Reagovat
smazaný uživatel

Může se to stát, o tom je podnikání.

Reagovat
smazaný uživatel

tak si pak funkcionáři FIFA budou muset ty zápasy odkopat sami no

Reagovat
vacin

To si nemyslím, protože ty hráče by se tím dostali do situace, že když ztratí výkonnost na tým ze superligy ať už kvuli zranení nebo věku, tak by najednou neměli kde hrát, protože týmy ze superligy by je nechtěly a za jiný týmy by hrát nemohli.

Vem si třeba, že v té lize bude 20 klubu s tím, že tam budou 4 nejlepší týmy z Anglie, Španělska, Itálie, Německa + PSG a někdo další, takže "nejhorší" bude řekněme AS, Neapol nebo Sevilla. Příjde ti do nich hráč, kterej se neprosadí a nikdo ho nebude ze superligy chtít, takže jediná možnost je přestoupit do týmu mimo SL, jenže tam bude mít zákaz hrát.

Já být potom hráč, tak si budu dost rozmýšlet jestli bych chtěl jít do superligy, kdybych nebyl superhvězda

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
JohnKoul

Superliga a jeste jako bonus konec narodnich turnaju? To by byl sen.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud by vznikla Superliga a její status by neuznávala FIFA a žádná kontinentální fotbalová federace, mohli by se fotbalové asociace po dohodě s ligami, odlivu nejlepších hráčů nějak bránit?

Reagovat
FC Porto FC

Superliga je sračka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

nejsou to nejaky fake news ? nebo jim tymy jeste nestihly zavrit hubu prachama ?

Reagovat
John Obi Mikel

Vydírání

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

Už vidím jak se prezidenti a majitelé těch největších fotbalových klubů na světe z téhle vyhrůžky pos*rou strachy a vše to stopnou. Frajer si asi neuvědomuje, že ty bohaté týmy nepotřebují nějakou FIFU nebo UEFU, to oni potřebuji ty týmy a ty hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dave30

Reagovat
janinho

jasne, povedz napr. mbappemu ze si u vas zarobi viac, ale uz si v zivote nezahra na MS...

urcite by to mala cast hracov u prdele, ale 100% by sa nasli aj taki, ktori by na to proste nepristupili. vyhrat MS je to najviac co sa vo futbale da dosiahnut a ty tu o tom hovoris ako keby ti hraci do toho nemali co povedat.

FIFA je sice jedna skorumpovana banda a tie buducorocne MS su len vykladnou skrinou ich podvodov, ale neviem co je zle na tomto systeme, ze by ho trebalo od zakladov prekopat. cela ta superliga je jedna velka kokotina a garantujem ti, ze perez & spol. by si mali dobre rozmysliet ci im to bude stat za to aby prisli o velku cast fanusikov.

Reagovat
smazaný uživatel

Mbappe už MS vyhrál, ale chápu jak to myslíš. Ti hráči jsou zaměstnanci klubu a berou miliony týdně, oni nejsou ti co rozhodují. Hráči kterému by se superliga nelíbila bych dal na výběr, buď přestup do menšího klubu, který by superligu nehrál nebo setrvat a vzdát se MS. A co myslíš, jak by se takový Mbappe rozhodnul? Vzdal by se dejme tomu takových 20 milionů eur ročně kvůli MS? Nemyslím si.

Reagovat
janinho

tak mne slo len o princip. urcite by sa naslo kopec dobrych hracov, ktori by uprednostnili MS aj ked aj tie MS by potom stratili dost velku cast prestize.

proste nemam pocit, ze by sucasny model bol az taky zly, ze by ho trebalo takto rozosrat. ano, FIFA by mala dostat cez pysk lebo MS v Katare su vykladnou skrinou korupcie a na uctoch ma FIFA tolko, ze je to az nechutne, ale ta superliga podla mna nie je dobry krok. milujem LM a bez nej to uz nebude ono.

Reagovat
eLJay.91

To se říkalo i o hráčích NHL a OH. A nakonec všichni hráči, včetně Ovečkina, kterej křičel že prostě pojede, stáhli ocasy a radši si udrželi flek v NHL. S tou Superligou by to bylo nejspíš podobný.

Reagovat
janinho

no s NHL je to dost rozdielny pripad. porovnavat narodne sutaze a LM s NHLkou je dost mimo.

Reagovat
eLJay.91

Ale já neporovnávám NHL s národními soutěžemi a LM, ale s tou případnou Superligou. Pokud by vznikla a držela nejlepší kluby a hráče, byla by v podstatě v podobný pozici jako NHL a do určitý míry si mohla klást podmínky.

Reagovat
eLJay.91

Stačilo by jedno MS bez těch nejlepších hráčů a věř tomu, že by se mezi Superligou a FIFA začalo minimálně jednat.

Reagovat
REPLIKATOR

tak na ně

Reagovat
dave30

Na koho?

Reagovat
smazaný uživatel

Jak FIFU ani UEFU nemusim tak s timhle jedine souhlas.Arabaci by si za chvili delali co chteli

Reagovat
smazaný uživatel

Agnelli a Perez jsou úplný arabaci, ty chytrá hlavo.

Reagovat
dave30

Komu vadí to, že někdo nejbohatší je Rus, Američan, Arab, nebo Číňan?

Reagovat
smazaný uživatel

Skončí to tak, že pokud superliga vznikne, hráči ji upřednostní před reprezentací. MS a ME ztratí prestiž. Tak jako v hokeji.

Reagovat
dondinho

Zkus to vysvětlit třeba Brazilcům....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dave30

Přizvou pár týmů z Brazílie a okolí (vytvoří jihoamerickou divizi superligy), a problém nebude. A o zisk se podělí.

Reagovat
zoff

FIFA a UEFA jsou organizace tak prolezlé korupcí, že mafie po celém světě by se mohli učit. O nic jiného než o prachy jim kriplům nejde. Superliga by jim sebrala sponzory a byli by v prde.i!!! Prachy to je to jediné o co jim jde, ostatní jsou kecy. Hovada která kážou vodu a dál to známe. Pro oživení bych já byl pro,ať si kluby soutěž řídí samy a peníze si rozdělují bez nějakých vyžírek!!!

Reagovat
hawk

Ono je tu ještě mnoho otázek. Za prvé, prachy do toho investují Amíci co si vybavuji, takže těžko říci, kolik zápasů by se hrálo skutečně v Evropě a kolik v USA a jinde (např. Asie je velký trh, kde nebude nouze o fandy). Za druhé fanoušci těch týmů to možná na začátku budou slavit, ale zase velká část těch týmů tímto ztratí zápasy, které měly náboj (derby a rivality). Bartoumeu sice údajně podepsal účast, ale jinak s ní v Barceloně údajně nikdo moc zatím nesouhlasil. Myslím, že i fandové Realu by byli naštvaní, že už by nemuselo být El Clasico kdyby tam jeden šel a druhý ne. Poslední věc je ta, že taky můžou zjistit, že tenhle jejich projekt je finanční průser pro tvůrce superligy a zruší ji po vypršení původní smlouvy nebo kluby zjistí, že na tom nevydělají tolik, kolik čekaly. Co pak ty kluby budou dělat - začnou třeba někde od čtvrté ligy pokud je tam místní svaz vůbec pustí? Ono je to strašně krásně vymyšlené, ale dokud nebudou zadní vrátka a "pojistky" tak si myslím, že část těch týmů to odradí nebo si dvakrát rozmyslí, jestli ano nebo ne. Navíc se může stát, že některý tým bude hrát tužku a tak se ho budou chtít zbavit z důvodů atraktivity(z těch "menších lig" tam bude pár favoritů navíc ne moc atraktivních pro ty opravdové velkokluby). Myslím, že vzor by mohla být xfl, která měla těžit z volného místa mezi sezónami nfl a prodělali na tom balík.

Reagovat
fenixLFC

okej doteraz som bol proti superlige ale toto je skvela motivacia na to aby sa zaviedla

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Paklize schvali planovane odmeny, vetsina potencionalnich zucastnenych da rado MS sbohem ..

Reagovat
irik

Superliga musi být otevřená.

Reagovat
uff

Futbal nie je NFL. V normálnom futbale sa to nedá. Viete vôbec vybrať 30 najlepších tímov? Však to sa nedá. Príklad bude tam AS a nie Lazio? AC, alebo Inter? Leicester, alebo Arsenal? atď. Veď je to hlúposť.

Reagovat
vanGomm

Tak aby časem nedošlo k tom,že by byly v Evropě krom ty superligy i nižší soutěže a normálně by se sestupovalo a postupovalo.

Reagovat
janinho

podla mna urcite nie. ak urobis nieco taketo a sponzori sa vyseru na LM, tak tie noznice medzi bohatymi klubmi a zvyskom sveta otvoris tak, ze tie kluby co sa do superligy nedostali si mozu piskat.

Reagovat
Puskas

Vzhledem k oslabování role národních států se bojím, že repremače přestanou mít časem na prestiži.

Reagovat
smazaný uživatel

když budeš volit Okamuru, tak k tomu nedojde

Reagovat
eLJay.91

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
vanGomm

Hlavně úplně zrušit přáteláky.V repre mají hrát nejlepší hráči a ty se nepotřebují v přáteláku za národák učit hrát fotbal.Také by se měla hrát o postup na MS světová kvalifikace.Plachetnicema se už necestuje a letět hrát kval. na Island,Kazachstán,Ghana,Brazílie je dnes jedno.A pokud jde o aklimatizaci.Jsou přeci 14 denní pauzy a jihoameričany co hrají po Evropě také ke své kvalifikaci musí cestovat.

Reagovat
Puskas

To spíše nenastane, pokud chtějí mít na MS kontinentální zastoupení.

Reagovat
vanGomm

Na vrcholových akcích a MS ve fotbale je přece jeden z největších vrcholů vůbec mají startovat pouze týmy nejlepší z nejlepšíchTakto se to tím kontinentálním zastoupením celé jen degraduje.

Reagovat
Puskas

Plně souhlasím, ale už nějaký pátek tady nejde o to, aby tam hráli ti nejlepší.

Reagovat
vanGomm

Pak se ale nikdo nemůže divit,že se chce zavést pro ty nejlepší ta superliga.Ono se o ni v minulosti už mluvilo a tak se udělal v LM ústupek tím,že se zavedli skupiny,kde právě ty tzv. TOP týmy mají zaručeno 6 zápasů místo dříve evt. dvou.Na chvíli byl klid,ale ted to vypadá,že přichází druhé "kolo"

Reagovat
Beči

Byť FIFA je také hromada špíny a hnoje, tak v tomto s nimi souhlasím. Uzavřená Superliga nejbohatších týmů, které se tam mohou dostat naprosto bez zásluh je zlo. Raději budu sledovat menší klub, který si účast v LM poctivě vybojuje, než TOP klub, který si ale místenku nezaslouží a bude tam jen kvůli svému bohatství a vlivu.

Reagovat
dontcallmeandre

Já fandím superlize. Reprezentační fotbal ať jde klidně k šípku.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele