Kdo s koho: Kaká vs. Ronaldo
V minulosti se fotbaloví odborníci a fandové dohadovali o tom, kdo byl lepší, zda Pelé, či Maradona? Takovou diskuzi občas někde zaslechnete i v nynější době, teď však letí jiná. O přízeň širokého fotbalového obecenstva se perou dva současníci, zřejmě nejlepší fotbalisté světa: Kaká a Cristiano Ronaldo.
Jen málokdo rok co rok do puntíku souhlasí s volbou nejlepšího fotbalisty působícího v Evropě, kterou pravidelně zveřejňuje magazín France Football pod názvem Zlatý míč. Ani letos v prosinci nebyl po slavnostním vyhlášení Kaká ve fotbalových kuloárech klid. Nepochybovali jen obyčejní fotbaloví nadšenci, ale i uznávaní odborníci na slovo vzatí v osobách trenérů a různých funkcionářů. Pochopitelně ale každý kouč a prezident prosazuje svého koně, a tak je ono rozhodnutí hlavně na vás, fotbalových fanoušcích. Tak tedy, kdo s koho? Vyhrává u vás brazilský kouzelník Ricardo Izecson dos Santos Leite nebo populární portugalský driblér Cristiano Ronaldo?
Začněme hned od začátku a pojďme se dopídit odpovědi na první záludnou otázku. Z koho vyzařovalo hned od počátku své fotbalové kariéry největší množství fotbalového talentu? Jistý dar od boha mají zajisté oba, ale kdo přeci jen jako dorostence či junior více zářil? Pro tuzemské příznivce fotbalu byl jako mladík vždy více na očích Cristiano Ronaldo, jenž vyrůstal ve Sportingu Lisabon.
Přeci jen těch, co sledují vývoj mladých talentů za Atlantikem, je v České republice výrazně méně, než příznivců evropské kopané, tudíž se o Kaká zpočátku obecně moc nevědělo. To však neznamená, že už jako osmnáctiletý nevyčníval. Naopak, a dost výrazně, i když jeho dětským snem bylo řízení nějakého podniku. Za svou hvězdnou kariéru vlastně může bez dvou měsíců 26letý Brazilec vděčit svému tělocvikáři ze základní školy. Byl to právě on, kdo poprvé zaregistroval jeho nesporný talent. Dále pokračoval ve fotbalových klubech Alphaville TC a hned poté Sao Paulo a rostl a rostl. Jeho prudký vzestup však mohla náhle zastavit tragická událost z období jeho puberty. Když jednou oslavoval s kamarády konec školního roku, špatně došlápl, spadl do bazénu a diagnóza zněla jasně a současně krutě: Kaká si zlomil šestý obratel na páteři, což pro něj mělo znamenat konec s fotbalem. Bohu oddaný mladík však neustále věřil, že se někdy na zelený pažit vrátí a stalo se tak. Pak už šlo vše ráz na ráz a Kaká se v roce 2003 objevil v Miláně.
To příběh Cristiana Ronalda tak dramatickou zápletku postrádá. Portugalský technik měl už od útlého věku zájem o fotbal a svůj talent také náležitě rozvíjel a to hned od samotného počátku v klubu proslulém svou líhní talentů – Sportingu Lisabon. Dostávalo se mu tak prvotřídní péče, která z něj udělala neskutečně žádaného hráče. Zájem o něj měla hned řada slavných klubů v čele s těmi anglickými, Manchesterem United a Arsenalem. Nakonec mladého talenta ulovil Sir Alex Ferguson, jenž v tu chvíli sháněl náhradu za odcházející modlu Davida Beckhama. Cristiano Ronaldo tak zamířil do velkoklubu stejně jako Kaká v roce 2003, přestože je skoro o 3 roky mladší – teprve nedávno oslavil 23. narozeniny. A tak mohl začít závod, který stále ještě neskončil a asi ani nikdy neskončí (tak jako ten Pelého s Maradonou), o trofej nekorunovaného krále evropského fotbalu.
Doteď jsme se věnovali jen historii obou borců, pojďme se teď ale podívat do přítomnosti, respektive nejprve do nejbližší minulosti. O výherci posledního Zlatého míče, jehož volba vyvolala tolik nesouhlasných ohlasů, totiž rozhodla loňská sezona a jen kousíček té letošní. Právě loňský ročník jak Ligy mistrů, tak z menší části i Serie A totiž opanoval brazilský technik Kaká, což také rozhodlo o jeho "jmenování" králem Evropy. Nedá se říct, že by Cristiano Ronaldo fotbalem nebavil a neudivoval, vždyť i hlavně díky němu vyhrál Manchester United Premier League, ale Kaká byl zkrátka famózní.
Brazilci bývalo v minulosti, a je i letos, vyčítáno hlavně velké množství výpadků. Jeho kolísavá forma se naplno ukazuje i letos. Možná se AC Milán v této sezoně až moc spoléhá na něj a jeho nadpřirozené umění, a proto klesá stupeň výkonnosti jak Kaká, tak celého mužstva, které na titul nemá ani pomyšlení. Vloni byl ale k nezastavení. Jeho hlavní přednosti nacházíme hlavně v rychlosti, kreativním myšlení a také, pochopitelně, technické vybavenosti, s kterou se "nenarodí" jen málo brazilských hochů. V minulém ročníku Ligy mistrů navíc nasázel 10 gólů, což je i pro něj úctyhodný kousek, a stal se nejlepším střelcem celého ročníku Champions League. Pochopitelně byl vyhlášen nejlepším útočníkem téže soutěže a své místo měl i v All-star týmu ročníku 2006-2007. Dalšího ocenění se mu pak dostalo na konci právě uplynulého roku, když byl vyhlášen nejlepším hráčem hrajícím v Evropě, a pak několikrát ho prohlásili také za jedničku na celém světě. S Kaká jako by tato ocenění ale zamávala a uznávaný playmaker letos zůstal ve stínu svého hlavního konkurenta, Cristiana Ronalda.
Pokud byl Kaká nepolapitelný loni, letos se všichni bojí Cristiana Ronalda. Velký krok v tomto ročníku pozorujeme u talentovaného Portugalce hlavně v oblasti, jemu často vyčítaného, sólování. Na zbavení se jiného svého nepopulárního rysu, simulování a filmování, sice ještě Ronaldo nijak zvlášť nezapracoval, ovšem přihrávat začal, leč oku lahodící kličku si čas od času samozřejmě neodpustí. To by ani nebyl on. Právě to byl v minulé sezoně hlavní rozdíl mezi oběma borci. Zatímco Kaká hrál pro tým, i když jakákoliv klička mu také nedělá problém, Cristiano Ronaldo se čím dál tím častěji uchyloval k sobeckému pojetí hry. Nedá se opravdu říct, že by letos nějak zvlášť více tvořil hru, ovšem 24 gólů v Lize mistrů a Premier League značí, že mu to občasné hraní na sebe nese ovoce. To je ono, co mu letos nejde upřít, zkrátka je efektivní a fandové Manchesteru si určitě mohou říkat "Konečně!", protože jen málokterý soupeř na něj letos našel recept. Naposledy ho sice kompletně ze hřiště vymazali obránci Citizens, to ale nic nemění na tom, že tato sezona patří Ronaldovi.
Jistě už dávno všichni máte udělaný obrázek o tom, kdo z těchto dvou je lepší a fotbalově sympatičtější, a tak neváhejte a zveřejněte ho v diskuzi. Já se jakéhosi hlasování zdržím, nicméně jedno vím určitě: na hru obou dvou je vskutku radost pohledět!
Jen málokdo rok co rok do puntíku souhlasí s volbou nejlepšího fotbalisty působícího v Evropě, kterou pravidelně zveřejňuje magazín France Football pod názvem Zlatý míč. Ani letos v prosinci nebyl po slavnostním vyhlášení Kaká ve fotbalových kuloárech klid. Nepochybovali jen obyčejní fotbaloví nadšenci, ale i uznávaní odborníci na slovo vzatí v osobách trenérů a různých funkcionářů. Pochopitelně ale každý kouč a prezident prosazuje svého koně, a tak je ono rozhodnutí hlavně na vás, fotbalových fanoušcích. Tak tedy, kdo s koho? Vyhrává u vás brazilský kouzelník Ricardo Izecson dos Santos Leite nebo populární portugalský driblér Cristiano Ronaldo?
Začněme hned od začátku a pojďme se dopídit odpovědi na první záludnou otázku. Z koho vyzařovalo hned od počátku své fotbalové kariéry největší množství fotbalového talentu? Jistý dar od boha mají zajisté oba, ale kdo přeci jen jako dorostence či junior více zářil? Pro tuzemské příznivce fotbalu byl jako mladík vždy více na očích Cristiano Ronaldo, jenž vyrůstal ve Sportingu Lisabon.
Přeci jen těch, co sledují vývoj mladých talentů za Atlantikem, je v České republice výrazně méně, než příznivců evropské kopané, tudíž se o Kaká zpočátku obecně moc nevědělo. To však neznamená, že už jako osmnáctiletý nevyčníval. Naopak, a dost výrazně, i když jeho dětským snem bylo řízení nějakého podniku. Za svou hvězdnou kariéru vlastně může bez dvou měsíců 26letý Brazilec vděčit svému tělocvikáři ze základní školy. Byl to právě on, kdo poprvé zaregistroval jeho nesporný talent. Dále pokračoval ve fotbalových klubech Alphaville TC a hned poté Sao Paulo a rostl a rostl. Jeho prudký vzestup však mohla náhle zastavit tragická událost z období jeho puberty. Když jednou oslavoval s kamarády konec školního roku, špatně došlápl, spadl do bazénu a diagnóza zněla jasně a současně krutě: Kaká si zlomil šestý obratel na páteři, což pro něj mělo znamenat konec s fotbalem. Bohu oddaný mladík však neustále věřil, že se někdy na zelený pažit vrátí a stalo se tak. Pak už šlo vše ráz na ráz a Kaká se v roce 2003 objevil v Miláně.
To příběh Cristiana Ronalda tak dramatickou zápletku postrádá. Portugalský technik měl už od útlého věku zájem o fotbal a svůj talent také náležitě rozvíjel a to hned od samotného počátku v klubu proslulém svou líhní talentů – Sportingu Lisabon. Dostávalo se mu tak prvotřídní péče, která z něj udělala neskutečně žádaného hráče. Zájem o něj měla hned řada slavných klubů v čele s těmi anglickými, Manchesterem United a Arsenalem. Nakonec mladého talenta ulovil Sir Alex Ferguson, jenž v tu chvíli sháněl náhradu za odcházející modlu Davida Beckhama. Cristiano Ronaldo tak zamířil do velkoklubu stejně jako Kaká v roce 2003, přestože je skoro o 3 roky mladší – teprve nedávno oslavil 23. narozeniny. A tak mohl začít závod, který stále ještě neskončil a asi ani nikdy neskončí (tak jako ten Pelého s Maradonou), o trofej nekorunovaného krále evropského fotbalu.
Doteď jsme se věnovali jen historii obou borců, pojďme se teď ale podívat do přítomnosti, respektive nejprve do nejbližší minulosti. O výherci posledního Zlatého míče, jehož volba vyvolala tolik nesouhlasných ohlasů, totiž rozhodla loňská sezona a jen kousíček té letošní. Právě loňský ročník jak Ligy mistrů, tak z menší části i Serie A totiž opanoval brazilský technik Kaká, což také rozhodlo o jeho "jmenování" králem Evropy. Nedá se říct, že by Cristiano Ronaldo fotbalem nebavil a neudivoval, vždyť i hlavně díky němu vyhrál Manchester United Premier League, ale Kaká byl zkrátka famózní.
Brazilci bývalo v minulosti, a je i letos, vyčítáno hlavně velké množství výpadků. Jeho kolísavá forma se naplno ukazuje i letos. Možná se AC Milán v této sezoně až moc spoléhá na něj a jeho nadpřirozené umění, a proto klesá stupeň výkonnosti jak Kaká, tak celého mužstva, které na titul nemá ani pomyšlení. Vloni byl ale k nezastavení. Jeho hlavní přednosti nacházíme hlavně v rychlosti, kreativním myšlení a také, pochopitelně, technické vybavenosti, s kterou se "nenarodí" jen málo brazilských hochů. V minulém ročníku Ligy mistrů navíc nasázel 10 gólů, což je i pro něj úctyhodný kousek, a stal se nejlepším střelcem celého ročníku Champions League. Pochopitelně byl vyhlášen nejlepším útočníkem téže soutěže a své místo měl i v All-star týmu ročníku 2006-2007. Dalšího ocenění se mu pak dostalo na konci právě uplynulého roku, když byl vyhlášen nejlepším hráčem hrajícím v Evropě, a pak několikrát ho prohlásili také za jedničku na celém světě. S Kaká jako by tato ocenění ale zamávala a uznávaný playmaker letos zůstal ve stínu svého hlavního konkurenta, Cristiana Ronalda.
Pokud byl Kaká nepolapitelný loni, letos se všichni bojí Cristiana Ronalda. Velký krok v tomto ročníku pozorujeme u talentovaného Portugalce hlavně v oblasti, jemu často vyčítaného, sólování. Na zbavení se jiného svého nepopulárního rysu, simulování a filmování, sice ještě Ronaldo nijak zvlášť nezapracoval, ovšem přihrávat začal, leč oku lahodící kličku si čas od času samozřejmě neodpustí. To by ani nebyl on. Právě to byl v minulé sezoně hlavní rozdíl mezi oběma borci. Zatímco Kaká hrál pro tým, i když jakákoliv klička mu také nedělá problém, Cristiano Ronaldo se čím dál tím častěji uchyloval k sobeckému pojetí hry. Nedá se opravdu říct, že by letos nějak zvlášť více tvořil hru, ovšem 24 gólů v Lize mistrů a Premier League značí, že mu to občasné hraní na sebe nese ovoce. To je ono, co mu letos nejde upřít, zkrátka je efektivní a fandové Manchesteru si určitě mohou říkat "Konečně!", protože jen málokterý soupeř na něj letos našel recept. Naposledy ho sice kompletně ze hřiště vymazali obránci Citizens, to ale nic nemění na tom, že tato sezona patří Ronaldovi.
Jistě už dávno všichni máte udělaný obrázek o tom, kdo z těchto dvou je lepší a fotbalově sympatičtější, a tak neváhejte a zveřejněte ho v diskuzi. Já se jakéhosi hlasování zdržím, nicméně jedno vím určitě: na hru obou dvou je vskutku radost pohledět!
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Kaká k bývalému spoluhráči: Ronalda venku respektují více než v Brazílii
09.12.2022, 14:42
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Sacchi: Peréz myslel jen na to, aby se prodávaly repliky dresů
23.06.2009, 14:49
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Real Madrid si na drahé nákupy půjčí od bank
17.06.2009, 09:17
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Barcelona vyzvala Real, aby řekl, kde vzal na Ronalda peníze
11.06.2009, 18:49
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
O Kaká se rozhodne v pondělí. Perez chce i Ronalda
04.06.2009, 09:32
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Cenu FIFA dostane Ronaldo, Messi, Kaká, Xavi či Torres
12.12.2008, 13:38
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Kaká by dal Zlatý míč Ronaldovi
08.11.2008, 14:05
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Kaká by Zlatý míč udělil Messimu
10.09.2008, 13:05
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Brzy začnu znovu běhat, hlásí spokojený Ronaldo
22.06.2008, 19:24
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Rooney: Kaká si Zlatý míč nezasloužil
21.05.2008, 21:02
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Calderón: Máme lepší tým než Barça
22.02.2008, 16:26
![](/res/img/articles/mini/default.jpg)
Ronaldo je stále top, tvrdí Kaká
17.01.2008, 21:17
Komentáře (160)
Přidat komentářRonaldo je momentalne lepsi
Ronaldu je bobry hrač fotbalu, ale neni to bobry to dobry fotbalista........Kaka znameneá tanečník na hřišti jen a ejn tančí......
ronaldo je celkove lepsi a v realu bude nejlepsi!!§
Najlepsi je MESSI a basta!Treba pocitat ze MEssimu je 20 neni taky skuseny...Messi 1. Kaka 2. Ronaldo 3.A o takych 5-7 rokov bude JEDNOZNACNOU jednotkou BOjan.
Messi bohužel nejlepší není, protože to nešlape celému mančaftu, no a to se pak těm individualitám hraje podstatně hůř...
Zato AC Milan valí co?
A Kaká taky, co ?
Za 5-7 let bude jedničkou Pato.
Kaká je kvalitnější a nesimuluje narozdíl od ronalda, a jeho stil hry se mi líbí víc
Ronaldo mozno vyhra v nafilmovani padov
ty kokote drevený se podívej letos na slavný ,, AC MILANˇ by si zasloužili 2 ligu .... hovno 3-4 ligu debilové..... měl sem rád italský fotbal protože ,,AC MILÁN HRÁL VŽDY DOBŘE ale co letos předvádí je na blití........ fandím MANCHESTERU UNITED UŽ 10 LET A KDYŽ KOUPILI RONALDA TAK SEM VĚDĚL PROČ........ AC MILÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN===== VYLIŽTE MI PRDEL VČETNĚ KÁKÁ AŽ SE POKAKÁ...............MANCHESTER UNITED FOREVER
Kaka
no kaka si taky nekdy rad zajde pro penaltu
Ronaldo je mladší a gólovější...Kaká má zas větší přehled. Těžko říct, kdo je lepší. Bohužel na ně teď Messi trochu ztrácí...je to daný tim, že Ronaldo a Kaká nejsou náchylní na zranění. To ale Lea neomlouvá z toho, že ve spoustě zápasů neni vidět...snad se to časem zlepší, je mu teprv 20. Ale jinak je tahle trojice co se týče ofenzivních záložníků galerií krásy fotbalu, tihle tři ční nad ostatními.
Momentálně je ale Ronaldo z nich v nejlepší formě.
a co cesc
jej kopy, tys mi tady chyběl
Cesc na Ronalda ani na Kaká nemá...(zatím)...a tuhle sezónu kromě začátku nehraje na úrovni nejlepšího hráče...a to sem fanoušek Arsenalu
n nto ne, v budoucnu, ale myslim jako že tem třem nesahá nikdo po paty, tak myslim že fabregas messimu min. po krk...![](/res/img/emojis/wink.png?a=1)
No hlavně Cesc nehraje na pozici, kde hrají ti zmiňovaní tři...Messi křídlo, Ronaldo křídlo, Kaká ofenzivní záložník...
to taky, ano, nelze je pořádně porovnat...každopádně fabregas nyní hraej na pozici střed. záložníka nejstabilněji a nejlépe
Souhlasim. Tady hur vynikne pro divaka, ale pro tym je treba platnejsi. Nemuze prakticky ztracet balon. Dyt Pirlo taky na hristi neni videt a je to podle me nejkomplexnejsi defenzivni zaloznik na svete.
konecne si taky nekdo vzpomnel na piral!!!!!!!!!!!!!! momentalne nejlepsi stredni zaloznik umi dozadu i dopredu
na pirla sorry
to je taky dobrej bourák
V zápase AC - Man Utd jsme mohli jasně vidět, kdo je lepší.
podle 1 zapasu nejdou dělat závěry...
Tam jsme tak maximálně mohli vidět, který z hráčů byl mnonásobně lépe osobně bráněn a zdvojován, narozdíl od toho druhého, který téměř nehlídán křižoval hřiště.
momentálně asi jj...ale těžko je posuzovat, dost se od sebe svou hrou liší
Messi sa zranil preto asi uz nevyhra
nejde jenom o jeho zranění ale on už není vidět že má konkurenci jak prase
Messi je jen jeden...
Ronaldové jsou dva
momentalne ronaldo vlani bol kaka bodka
Ronaldo dává snad 4x víc gólů ze hry, takže jsou veškeré dohady zbytečné
. Kaká je hlavně v lize o ničem.
mě se teda libi vic kaka, i když ted nehraje přiliš dobře...vždycky mi byl blížší že tvořil hru...ronaldo je simulant a solista (i když letos moc ne), letos se mu daří, to musim uznat...neni mi sympatickej holt
Ronaldinho vsítil v sezoně 04/05 devět branek... Snad nejsi člověk, který posuzuje kvality hráče podle vstřelených branek.
Kaka je nejlepsi libi se mi jeho styl a technika
No na tuto vec sa da pozriet z viacerych uhlov.Ak sa pozrieme na tuto vec z technickej stranky a efektnej stranke tak Ronaldo Kaka prevysuje.Ale ak sa pozrieme na vysledky pri ktorych bol Kaka a ktore dosiahol s AC Milan tak v tomto Kaka vyhrava.Kaka je efektivny a Ronaldo efektny.A podla mna ich ani nejde porovnavat,lebo obidvaja hraju na odlisnych postoch a hraju uplne iny styl.A je uz na ludoch,ktory z tychto dvoch im viac vyhovuje alebo sedi.
Tod moj nazor...
je to v určitých směech pravda, ale furt to sou oba dva ofenzivní hráči a ve srovnání zas přeci jen tolik nevadí že jeden hraje na kraji a druhej uprostřed..zvlášt tady...kaká často zbíhá i do kraju, stejně tak ronaldo naopak
Ronaldo že není efektivní? Chlapče, fotbal je hlavně o gólech a na ty Ronaldo jasně vede, má produktivitu, o které se Kaká může jen zdát. Na tvorbu gólů by asi vedl Kaká, jenomže sebelepší šanci může útočník spálit, dle mého je Ronaldova schopnost si šanci vytvořit i přesně zajkončit mnohem efektivnější. Navíc ty výsledky co tu předhazuješ jsou především týmové a jak jistě dobře víš tak sebelepší hráč netvoří celý tým, tudíž tento argument je tak trochu mimo mísu. Jinak to už je asi celé, v tomto souboji mám jasno, i když Ronalda často kritizuju za to jeho simulování, tak v pohodě přiznám, že to pro mě je nyní nejlepší hráč světa
fakt jo?
Tohle si nech na doma, máma snad tvou snahu o budování jakéhosy respektu pochopí
Heh, tak srát na hlavu si od tebe nenchám, a pokud si chceš na někom honit ego, nebo si připadat jako děsnej šéf, tak prosím zkus o dům dál, já na to skutečně nejsem zvědavý. Mě je totiž tak nějak jedno, jak se tady cejtíš, pokud máš nějaké racionální výhrady k tomu co jsem psal na téma Ronaldo x Kaká, tak prosím, můžem o tom debatovat, ale své kreténské výlevy si nech pro sebe, děkuji
Ale najlepsi hrac sveta je trosku prehnane,nie?!
A to jako proč prosímtě? Vždyť i v tom článku se toto srovnání (Kaká x Ronaldo) píše jako o srovnání Maradona x Pelé, což byly jednoznačně nejlepší fotbalisti své doby? Dle mého je jím dnes prostě Ronaldo, pokud máš ty názor jiný, neberu ti ho, ale rozhodně své tvrzení za přehnané nepovažuju...
Pretoze Ronaldo,ked hraje za Portugalsko,tak to nie je velkolepe,taktiez proti lepsim superom,vid prikld ACM-MU v LM,nie je oslnivy,naposledy proti taliansku,ci proti City toho moc neukazal,jednoducho proti lepsiemu superovy nie je tak dobry.A to Kaka uz ukazal,ze dokaze rozhodnut aj dolezity zapas...To je velkost hraca,aj ked Ronalda uznavam,jeho kvality su nepopieratelne,potrebuje cas na to,ze by bol najlepsi hrac.Moj nazor na najlepsieho hraca je Ibrahimovic,ale je to nazor,to je relativne...
přesne..sry jesli sis to blbe vyložil ale tim "fakt jo?" sem ti fakt srát na hlavu nechtel...já si honit ego vážně nepotřebuju a už vubec nemám proč na tobe...jen s tebou nesouhlasim to je vše...
Futbal je timova hra, preto je ovela cennejsi uspech timu ako to kto da gol. To ze Ronaldo da goly ale ManU prehra je dobre tak na 2 veci!
Já ale mluvil o přínosu obou hráčů svému týmu, tudíž když dá Ronaldo 2 góly a ManU stejně prohraje, tak je jeho přínos týmů větší, než když Kaká vyšle pět skvělých přihrávek do gólových šancí a útočníci je všechny spálí...
tak to poviem tvojimi slovami aletrosku to upravim.Ak da Ronaldo 2 goly a ManU rehra, tiejeho 2 goly su dobre takprestatistiku Ronalda.Moze ich dat aj 5, ale ked nevyhraju je to dobre na 2 veci. Ak da Kaka 10 famoznych prihravok a utocnici premenia len 1 ale AC vyhra.Tak ci prinos je vacsi???Futbal je timova hra!Ronaldo a ani Kaka tim nerobia! Ale obaja su to hraci, ktory z kazdeho timu robia nieco viac!
Ta teoretická situace co tu oba předvádíme je dosti zavádějící a vlastně nemožná. Máš pravdu v tom, že fotbal je týmová hra, ovšem tak nějak zapomínáš, že se hraje na góly. Takže ano, odpověd na tu tvou otázku je jednoznačně ano, Ronaldův přínos je větší.
Fajn dohodli sme sa na tom ze futbalje timova hra. Ja suhlasim s tym ze k tomu aby tim vyhral potrbuje goly.
Ale je podla mna jedno kto da gol! Takze nesuhlasim s tym ze Ronaldov prinos je vacsi ako prinos Kaka.Ale je jasne ze ta nepresvedcim ze Kaka a jeho prinos je vacsi.Si jeho fanusik a ja som fanusik Kaka.Takze nema zmysel pokracovat v diskusii na tuto temu.
cris je nejlepší na světě
cris? nj docela slušnej stoper, ale nej neni
sám víš, jak to myslel..
jasny
Cristiano má sice nevyrovnané výkony. V mnohých zápasech je neviditelný, ale i tak se mi zdá lepší
V sousčasnosti se spíš jedná jestli C. Ronaldo nebo Messi. C Ronaldo dává víc golu a v lize je lepší, ale o nej hráči se rozhoduje v LM takže uvidíme..
Zlaty mic letos vyhraje Martin Vozabal
sis asi slehnul s tou CHelsea ne? ale jinak podle me nejlepsi Ronaldo ikdyz sem fanousel Lpoolu takze odpurce Manchestru ale stejne si myslim ze Ronaldo je letos fenomen
letos jo, ale kaka je obecně lepší, i když nestabilní, jak pišu v članku
Můžu se tě jenom zeptat, proč si tu v komentářích neustále protlačuješ Kaká, když ve článku jednoznačně píšeš, že se jakéhosy hlasování zdržíš? Za hlasování je dle tvého výroku (tak jsem to pochopil z toho článku), že sem máme napsat svůj názor a tím vlastně hlasovat pro jedhoho či druhého. Tak proč si tu jdeš tak jednoznačně proti svému slovu..?
ja sem napsal že se zdržím ,ale to neznamená že nebudu přispívat do diskuze
...hlavně kaká je sice obecně lepší, ale nestabilní, tudíž nekdy je lepší a nekdy ne...a když ted řeknu že letos je fakt lepší ronaldo...vlastně ani nevíš koho mám rači
¨Kdybys to letos Ronaldovi nepřiznal, tak by ses sám ztrapnil, navíc tu je víc příspěvků, kde se vyjadřuješ v jeho prospěch - tím pádem pro něj hlasuješ. A teď mi chceš napsat, že nehlasuješ a jenom přispíváš do diskuze? Máš v tom trochu bordel
...
tak pardon, možná si trochu protiřečím, ale jestli nechceš abych přispíval, udelám ti tu radost
Nepíše se náhodou : "kdo Z koho" ? a ne "Kdo s koho"?
Možné jsou tuším oba tvary, budeš se to učit na druhém stupni základky
aha nás vždycky učili že jen kdo s koho
...
To je asi tím, že svinpav chodí za školu....
Už je to pár let, každopádně vím, že to mají správně
Nejlepší je Eto´o.
Ale kdybych měl vybrat mezi C.Ronaldem a Kaká, tak je mi sympatičtější Kaká.
S tím Eto'oem si to trefil naprosto přesně, jen kdyby se mu vyhýbala zranění....
barcelonská debata
jako dycky ,, na úrovni,,
Kaká
Nejlepsi zaloznici -kridla,ofenzivni,stredni skratka vsichni,soudim podle momentalni formy a opakuju je to jen muj nazor 1.Ronaldo 2.Robinho 3.Messi 4.Kaká 5.Fabregas
nikommu to nevnucuji
konečně inteligentni nazor spartane
ooooo toto je opravdove uznani toho si vazim
dobre...
at ukážem že se i rivalové mužou bavit normálně
pujdem přikladem
ok souhlas
tome tome,to sem nečekal
rozum kupředu
a co tam dela robihno boze?????
Robinho je momentalne vo forme,ale Fabregas,ten tam nema co robit...
mozna je ve forme par mesicu ale to ho nedela 2. nejlepsim hracem sveta!!!!!
To nie,ale momentalne patri k tym naj...Ja si myslim,ze ani Ronaldo a ani Kake nie su najlepsi.Ja by som dal na prve miesto Ibrahimovica.To je pre mna momentalne naj hrac.
hraje ted dobre ibra ale na kaka podle mne nema!!!
Kazdy ma svoj nazor,ja si myslim,ze Ibra je momontalne lepsi...
tak AC ted hraje velky prd takze to srazi kaku dolu... ale ibra ted super o tom zadna ale mohl by davat trochu vic golu aby byl jeste lepsi
on je aj tímovy hrac a vela golovych sanci aj pripraví..Ale mas pravdu,mohol byt daleko za Ronaldom,keby bol trochu viac hral na seba.
je dobrej ale na utocnika ma malo golu nejakejch 8 a zbytek z penalt na utocnika nic mel by jich mit vic!!!!!
Neville: Ronaldo An All Time Great to ctu na goal.com tak je bud slepej nebo blbej ale spis je to hrac man utd tak se nedivim takovymu trapnymu prohlaseni
tak utocnik je trochu zavisly aj od prihravok ostatnych hracov v muzstve...
tak to je jasny ale inter ted ital lize celkem dominuje tak ibra by tech golu mel mit vic!! ale on nikdy nemel moc golu..............skoda
nejlepší hráč na světě i v moderním fotbale je Luis Nazario Da Lima Ronaldo..Cristiano zatim hraje dobře 2 sezony zatimco pravý Ronaldo byl už v jeho letech legenda. Podivejte se na net a kdo řiká té klčce kterou dělá Ronaldinho Ronaldinhovka je na omylu tuhle kličku dělal už někdy pře téměř 10 lety Ronaldo... Nebýt těch častých zranění je to nejlepší hráč všech dob.
El Fenómeno
Tu kličku ale nevymyslel ani Ronaldo...
to je pravda, ale nadruhou starnu on se ji proslavil první ne ronny, to je fakt
Co ja vím, tak ji u nás začlo zkoušet hodně lidí až poté, co ji předvedl Ronaldinho v té reklamě Nike, jak se tam Brazilci obehrávali s Portugalcema. Si pamatuju, že to ale hodně lidí dělalo naopak, tedy dovnitř a ven...
*Ten příspěvek jsem do nadpisu fakt dát nechtěl, omlouvám se...
no ale nejdřív to dělal ronaldo
Nejdřív to nedělal Ronaldo, to je nesmysl.
na vysoké urovni, určitě před ronaldinhem!!
bol dobry
Hej to je mazec ,kdo z koho z čeho xD
prosim te je to se S...kolikrát to tady budu opakovat
Odůvodnění?Podle pádů to tak nesedí a nepamatuju se ,že by jsme se to učili jinak
No vidíš, já jsem si zas celkem jistý, že mě učili, že obě varianty jsou správné...holt se nám ten pravopis pořád mění
...ale je to vlastně jedno...
To ja si taky nepamatuju, ale je to tak, spravne je to se S. Je to nejaka vyjimka...
nejlepsi byl, je a bude ZIZOU...to byl genialni hrac...... tihle dva sou svetovi hraci ale Zizovi nesahaji ani po paty.....doufam ze Real nekoho z nich ziska.....
Kaka
Lepsi je Kaka,ten to uz dokazal v zapasoch,ked o nieco islo,vid priklad ACM-MU v LM,Ronaldo(uznavam jeho kvality) ten si proti lepsim superom poriadne este netukol...Napriklad v repre este nezahral velmi dobry zapas,naposledy proti Taliansku ho zatienil Quaresma a ked proti MU nastupi lepsi super,nie je tak suverenny,ale obycajny hrac,ako ked hraje proti slabsim superom...
Ronaldo vítězí celkovou letošní produktivitou a pozicí svého mužstva v Premier League, nicméně za Kaká ho stahuje to jeho neskutečně trapné a ubohé diverství. Kaká vítězí mentálním přínosem pro tým a dirigováním hry.
kaka i ronaldo jsou nejlepsi o tom zadna jen ronaldo ma ted zivotni formu!!! ale do dvou let je tu nekdo jinej a to je Pato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cristiano má myslím jeden problém a to je, že na rozdíl od opravdu kvalitních hráčů své výkony nepotvrzuje v národním mužstvu......a výkony jenom v anglický lize jsou prostě málo...takže pro mě je lepší Kaká......a jinak souhlasím s tím , že do budoucna by to mohl být Pato..
tak o tom zadna to je jisty ze Pato!!!!! v 18 tak dobrejch moc neni ted momentalne nikdoooooo
cristiano je nejlepsim hracem evropy a nebejt v manchesteru ronaldo tak sou asi nic
..................
co se týče těchto dvou. ...nemám favorita , oba jsou velmi dobří ,ale Ronaldo má teď možná lepší formu
, ale je hooodně jinejch borců např.Messi,Capel,Krkič,Raul,Fabregas,Adebayor,Henry....jen malý výčet skvělých fotbalistů, je jich samozřejmě více
Mno az na toho Capela,Adebayora a Raula bych souhlasil....
ten capel to snad musi bejt for ne
Stejne nejlepsi hrac sveta je Jirka Stajner
soucasni nej hraci svetoveho fotbalu: 1.C.Ronaldo
2.Ricky Kaká
3.L.Messi
4.Adebayor
5.Robinho
vsechni tito hraci jsou momentalne nejvetsimi oporami svych klubu.
Ronaldo je lepsi individualne a Kaka je lepsi kolektivne !
Momentalne je Ronaldo trosku na vysluni , ale za pul roku muze byt vse naopak . Oba to jsou Top hraci !
myslím že tento článek se zapomíná na
lionela tudíš nezařazuje španelský fotbal.
a k článku KAKa odehrál dobre 10 zápasů v Lize mistru a ROnaldo přes 30 zapasu kde zaril v Premier League. proto nesouhlasím s vítezem zlateho míče ale možná to bude tím že sem zapřísahlym fanouškem MAnchesteru United
Ronaldo je sice efektivni,ale na tvurci schopnosti kakaho to proste nema..
myslim ze je kaka mozna o neco lepsi v te kreativite, ale zbytek je jasne pro ronalda
statistiky mluví za vše.... prostě nejlepší hráč už asi rok a půl
Jsou věci, který jsou důležitý, statistiky mezi ně patří, ale to není podstatný...
bohužel , možná spíš bohudík , se fotbal hraje na branky....takže statistiky důležitý jsou ! A to jak si cris vychutnává většinu soupeřů se lidem líbí ...pravda je ,že kaká má ve finální přihrávce navrch .Nicméně kolexně vzato to je jeden aspekt ....
Nejlepší fotbalisti současnosti jsou Messi-Ronaldo-Kaka
fantastickej clanek!! naprosta pochutnávka
jen tak dal fantomasi
diky
BĚŽTE DO PI.. Č...... MANCHESTER AND CRISTIANO RONALDO
Vloni byl Cristiano celou dobu lepsi , akorat posledni 2 tydny byl lepsi kaka. Ted je jednoznacne lepsi C. Ronaldo..... Ronaldo , Messi , Kaka![](/res/img/emojis/talking.gif?a=1)
no s v soucasne dobe je mnohem lepsi C.Ronaldo.Jak nekteri rikali ,kdo bude nejlepsi za 5-7let ,tak teda nevim myslim ,ze tu je jeste Samir Nasri pry novy Zidane, Benzema a jeste zapominate ,ze hraje slusne i Robinho.
Messi
kaka je o mnoho lepši...šak c.ronaldo umi jen simulovat a solovat
1 Messi,2 Kaka,3 Fabregas
c.ronaldo je curak usimulovanej curak jeden vvprcanej podle me je lepsi kaka ale 1.gerrard,kaka.2,kuyt.3 a kdo fandi manchester unidet je vyjebanej vprcanej a skurvenej spicovanej zmrd curak kokot z kurvi syn atd....
svine zmrdsk c.ronaldo
jeubulinek jeden zamindrakovanej to je von
je to nula minus miliardu
Jenom abych tě naštval neber to osobně Manchester Looserpool 3:0
. Jo a Ronaldo vám dal branku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele