Kane přestoupil z Tottenhamu do Bayernu Mnichov
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kane počítá s tím, že v Bayernu bude potřebovat trochu času na adaptaci
13.08.2023, 23:41
Kane souhlasil s přestupem do Bayernu, čeká ho zdravotní prohlídka
11.08.2023, 09:57
Bayern se dohodl s Tottenhamem, čeká se na rozhodnutí Kanea
10.08.2023, 12:50
Rušno v Bayernu: Maného chystaný odchod může změnit situaci u Kanea
25.07.2023, 16:56
Kane zůstává objektem zájmu Bayernu, Tottenham požaduje více peněz
17.07.2023, 13:52
Komentáře (289)
Přidat komentářVeľmi smutný deň pre fanúšika Tottenhamu. Odchádza odchovanec klubu, ktorý to dotiahol na vrchol. Najlepší strelec a legenda. Pamätám si jeho prvý gól proti Shamrocku Rovers a i jeho premiérový zásah v PL proti Sunderlandu pred 9 rokmi. Ako fanúšik ďakujem za tie nádherné okamihy. Škoda, že si nedosiahol aspoň na jeden pohár v našom drese a pritom sme boli tak blízko. Nech sa darí a veľa úspechov.
My ideme ďalej. COYS
vrchol v com ?
No je jeden z najlepších útočníkov sveta, prestupuje za 100mil. libier. Legenda PL.
100m Eur plus 10m Eur bonusy. Cize menej ako 100m libier.
''That is a package potentially rising to £120m with add-ons, with £105m guaranteed, and £86m up front.''
https://twitter.com/MiguelDelaney/status/1690185698001944576?s=20
Takže viac ako 100 miliónov libier. I Alasdair Gold potvrdil, že sa jedná o čiastku presahujúcu 100 miliónov.
Prakticky vsetky nemecke media pisu 100m+10m bonusy. BBC tiez pise 100m Euro plus bonusy. Sky Sports tiez 86,5m libier plus bonusy, ktore by mali celkovu ciastku priblizit k 100m libier - cize menej ako 100m libier, co sedi na 100m+10m Euro (spolu 95m libier).
AG píše hlavně to, co PR Spurs chce aby napsal…
Věřil bych spílají tomu 100+20 v €.
Najlepsi utocnik asi myslel
vrchol asi v zmysle na co spurs mali. superit so city, chelsea a lfc sa proste dlhodobo nedalo, napriek tomu sme pod pocchem mali najlepsiu etapu v historii klubu za niekolko poslednych dekad. a bez harryho by sa nic take nepodarilo. ja viem ze za 2.miesto v LM sa ziadna trofej nedava ale je vela daleko vacsich klubov, resp. klubov ktore do toho pumpovali ovela viac penazi, ktorym sa to nepodarilo nikdy
Vysoký rating ve Fifě asi. Jinak nevím.
Kolik jste s ním odehráli finále domácích pohárů ?
2x ligový pohár
tvl ako to fromuluje aby tam nemusel radit LM
(ten vtip beru) Ale krom profláklého finále LM jsem věděl jen o tom ligového poháru, před kterým vyhodili Mourka
Wow Bayern bude silný. Tipuju je do finále LM.
Kolik myslíte, že dá Kane gólů v Bundeslize? Myslím, že 30.
35
Že by dorovnal poslední Lewyho sezónu? No jsem zvědav!
ano, z toho jsem teď na wiki vycházel
V LM max 1/4
Míň než Schick
Prvú sezónu si možno bude ešte zvykat tak 22
tie deviny si az tak moc zvykat nemusia. Vid zdaleka nie len Haaland ci Lewa v Barce. To iste brankari. Zvysok to ma tazsie.
80
21
32
18 nebo 88.
4
ešte by niekto mohol zachrániť kariéru Soníkovi
Ten už má svůj vrchol za sebou, leda tým typu Leverkusen.
To je z kaluže do blata.
Cokoliv pryč ze spurs je přestup do lepšího
nechápem ten hate Tottenhamu na EF.
Protože rivalové Arsenal a Chelsea tu mají nejvíc fans + dřív nás tu na EF reprezentovalo pár úplných dementů
Ten reprezentativní vzorek se bohužel nezměnil. A ti dva co jsou nejvíc slyšet jsou zase dementi.
bruce nejvíc legenda ví někdo, komu fandí teď?
mozno to bude kvoli jednemu nemenovanemu (troll) fanusikovi Tottenhamu
Na redditu je to jeste horsi.
Keby všetci fans Spurs vystupovali ako ty, tak žiadny hate neexistuje. Ale tí dvaja šoumeni, tí sa fakt hľadali
Na jejich obranu mají tu pár i normálních kluků jako je např. Eichel či Cobra, co mě tak z hlavy napadnou. Ze vzorku dvou nejde dělat obrázek na celou skupinu. Takové najdeš v každé fans skupině.
Hej, po jeho minulej sezóne by mi vlastne ani tak nevadilo, keby mu niekto zachránil kariéru za podobnú čiastku.
I polovina z toho by byl zázrak...
Hodně štěští, doufám že za svého působení v Bayernu vyhraje hlavně MS a ME.
Konečně je vysvobozen!
Konečně něco vyhraje a ještě si k tomu pěkne vydělá
Jak keby u nás trel biedu.
trofejovu veru trel
Narážal som samozrejme na plat. Čo sa týka trofejí, to mi vážne nemusíš pripomínať.
Tak má brát pomalu 2x tolik ne?
Asi áno. Ale u nás bral 200K za týždeň, takže si tiež pekne zarobil. A vraj sme mu ponúkli krátkodobý aj dlhodobý kontrakt za dvojnásobok. Tam to nebolo o peniazoch.
To mu mal Levy ponuknut uz davno plus vybudovat konkurencieschopny tim. Teraz uz bolo neskoro.
Ako vieš že mu ho neponúkal už dávno. Ty tu píšeš ako keby si zjedol všetku múdrosť sveta tvl.
Neponukol mu to davno, lebo inak by asi nemal len tych 200k. Kane ako jeden z najlepsich utocnikov na svete mal uz davno zarabat ovela viac. Levy to vzdy hasil, len ked hrozilo, ze odide. Naposledy mu to vyslo a podpisal novy kontrakt a teraz ho uz Kane poslal kade lahsie. Nehovoriac o tom, co za posily chodily do kadra v poslednych rokoch. Od odchodu Pocheho to islo len dole vodou. Jediny rozdiel je, ze teraz pod Agnem budu aspon hrat ofenzivny futbal.
*chodili
Ale už bez jediného top hráča v mužstve, ak sa teda Son neprebudí.
Domácí vajíčka
Druhá Top Top posila pro Bayern. V LM by mohli být hodně silní.
zajímavý paradoxy, v době, kdy PL ekonomicky drtí konkurenci, budou dva nejlepší hráči Anglie hrát mimo PL...
To jako Bellingham?
Maguire obviously
Možná tě to překvapí, ale Londýn je v Anglii
Půjde do arábie
Vždyť West ham byl v téměř ofiko, ne?
Podla mna HM nechce odist z United a chce bojovat o miesto v zostave. Necudoval by som sa tomu. Pride mi v tomto ohlade dost tvrdohlany
Smalling a Henderson
Jako anglický hráče nemusím, ale i tak se Jude bude muset hodně snažit, aby to časem byla pravda.
Ja taky. Ale Jude bude dobrej, Fran i Tchou.
Saka nikam nejde
Saka je jednoznacne lepsi ako Bellingham o tom nemusi byt ani sporu. Kane je asi stale cislo 1
jsem si jistej, že na tom se fanoušci Arsenalu a Barcelony shodnou já bych bral radši Bellinghama
Tak ještě že přišel fanoušek Juventusu a sdělil nám jediný správný pohled na věc
fanoušek Juventusu vám možná tak sdělil jeho osobní názor, který je minimálně nezaujatý, když už nic jiného...že by mělo jít o "jediný správný pohled" je jen tvoje hloupá dotčená reakce
Že je to pouze tvůj pohled si prezentoval až ve druhém komentáři., nehledě na to že tvůj výsměch na chobota to ještě umocnil. I přesto že jsem fanoušek Arsenalu tak bych Saku s jistotou na druhé místo nedal jelikož těch kvalitních hráčů je tam momentálně více, třeba i ten Jude. Hezký den
že je to můj pohled jsem prezentoval už tím, že jsem to napsal
Co říkáš na Pafundiho? Obří talent, nebo hype?
to nedokážu říct, viděl jsem ho minimálně...každopádně hype je kolem něj obrovský, z jeho generace v Itálii určitě největší
A nějaký zajímavý mladý záložník existuje? Nový Pirlo nebo tak?
Fagioli
Který prezentujes jako jediný správný
zajímavé dedukční schopnosti
Ani né
A kde bereme jistotu, že je nezaujatý?
jistý jsou jen daně a smrt...ale já je nemám rád všechny stejně, takže si o nezaujatosti troufám nepochybovat
Tak nezaujatý pohled bude objektivnější než fanouškovský.
Saka je ale na podobne urovni. Pak uz jde jen o to, co cenis vic.
Druhej je stejne Rashford
Je to labil. Ale trebárs v Reale dozreje.
Wat
Kdo je ten druhý?
Rashford. Nedava to smysl
Nedává. Já tam právě mám těch hráčů více. Ale Marcus je jeden z nich
Teda jako já chápu, že Bellingham je skvělý, ale Anglie má momentálně tolik kvalitních hráčů, že mluvit o něm jako jednom ze dvou nejlepších je zcestné.
Nejenom ekonomicky,ale i fotbalově.
to mas vlastne pravdu,ze jim utecou takovi dva kvalitni pryc
i kdyz vlastne tehdy to byl bozi Owen,co utekl do realu a nakonec i Becks...(a Mcman byl taky super)
Už som sa bal ze by skončil u nás. Diky Bayern
teď by ještě Tottenham mohl být aspoň jednou v historii užitečnej a koupit Lukakua
Lakaka + Richardlison dokonalosť
Však jsi nedávno chtěl Richarlisona do Realu.
Možno chce aj Lukakua
Ty tiež v minulosti po tejto sezóne v Tottenhame už nie
Kvaru detto
Jeho jsem nikdy nechtěl.
Zdalo sami že cez MS vtedy mal slušnú formu
Vůbec, to byl tvůj kůň. Kvaru chceš, nebo ne?
Už nie Kubo urobil veľký progres. Krídla mame skvelé Vinicius, Rodrygo , Brahim + možno tam bude hrať Kylian a v castile je veľký talent Iago
Problém bude RB keďže racionálne sa s PSG vyjednávať nedá Hakimi nepríde tak netuším koho za Carvajala a Lucasa budeme potrebovať 2 RB niaky nápad??
Problém je v tom, že Kubo se nikdy nevrátí. Líbí se mi Dedić a Arnau Martínez.
Prečo si myslíš?? Výkupu ma 60 mega a mame 50% podiel tak jeho cenovka je 30 mega.
Pokiaľ narazas na jeho registráciu tak ani tam není problém Bellingham dostal írsky pas a jediný non-eur player je Rainer s ktorým sa nepočíta. Jediný kto tam bude je Endrick
Musí mať dosť silnú túto sezónu, podobnú ako mal Odegaard v Sociedade
U té poslední věty si nejsem jistý, jestli na to má. Celý ten jeho příchod mi přišel jen o tom, že na něm chtějí v budoucnu vydělat. Ale bylo by fajn, kdyby mu dali šanci, lepší než Lucas nebo Asensio.
Ruce pryč, kurva.
René
Ne. Spurs ať koupi Vlahovice a Juve Lukakua. Ať si burtik užije zapas s Interem.
to by byla historicky první věc, která by fanoušky Juventusu a Interu spojila
To je známka velkého hráče, že takhle dokáže spojit lidi z odlišných poměrů
Jako je to nereálný, ale fakt bych to chtěl vidět
ono to bohužel zase tak nereálný není...
To je hroznej nezvyk . Je škoda, že jde mimo PL.
Jinak teda, nejspíš se k němu v diskuzi už moc nedostanu, tak ještě naposled rozlučkovou:
"Harry, vítej na svojí první lekci němčiny, opakuj po mně: Gity hat eine Katze."
Harry: "Gufyy haf ehme kafe."
u něj je podle mě hodně velká šance, že bude mít lepší přízvuk v němčině, než angličtině
Vzhľadom nato, že šušle ako z ústavu, tak by mu vyhovovala maximálne mandarincina
Holandština.
ty si sa kokotom uz narodil alebo ta tak zamerne vychovali?
Jaká je sance, že se bude učit německy?
Vysoká.
Optimista
Nenaucil sa ani anglicky zatial
Nemůže se vyplatit.
Zajímavé, že po něm Pérez nešel, s Kylianem to bude hrozný maras..
Konečně konec této ságy už to bylo otravný
Byla to prdel.
Pro fanouška Spurs smutný, Harry je absolutní legenda.
Nejde mu to ale nepřát, zůstal u nás ve všech těch sračkách. Konečně něco vyhraje a snad se mu bude dařit i tam.
vysněný útočník je pryč
Je to nezvyk a zlá vizitka nemeckého futbalu, že Bayern nemá žiadneho nemeckého útočníka, ktorého by mohol kúpiť, lebo žiadni nie su.
A najväčšou posilou do Bundesligy stále zostáva Raúl
Přijde mi, že od chvíle co jejich nároďák nemá někoho typu Klose nebo Gómez, tak vůbec neví co hrát. Co se to děje s vývojem útočníků v DE?
Zacali mysliet viac ekologicky a uz vobec nechcu utocit
Vraj sa to nejak zanedbalo v mládežníckych centrách. Keď sa ukáže, že hráč má nejaky špeciálny talent na špeciálnu pozíciu, netrénuje sa s ním individuálne. Zakončenia sa trénujú veľmi málo, asi sa za dôležitejšie považovali iné typy tréningu a proste na to nezvýšil čas. Klose či Helmes vraveli, že kedysi si aj oni v súkromnom čase kopali sami na bránku, aby sa trénovali, ale to dnes neni u mladých také časté, zvlášť keď nemajú už úplne tie útočné vzory.
Navyše mi príde, ale to je len môj osobný pocit, že kluby domácich hráčov moc neuprednostňujú, nedávajú im šancu, všetci si teraz strašne idú mladučkých Francúzov či Anglanov a domáci hráči si musia vyberať cestičky do druhej ligy alebo do zahraničia. Potom sa častokrát stane, že nejaky hráč sa ukáže okolo tridsiatky, keď si ho vytiahne nejaky Union, Freiburg, Atalanta alebo niekto podobný, ale to už je proste neskoro.
V Německu hraje nějaký větší počet anglánů ?
záleží čo je pre teba väčší počet, ale asi 10 ak sa počíta aj 2. budnesliga
Jen v první a za větší počet bych spíš bral přes 15.
V poslednej dobe je to celkom trend privádzať mladých hráčov z Anglicka.. Sancho, Bellingham, Matondo, Omar Richards, Hudson-Odoy, Bynoe-Gittens, Buchanan…
to ze kluby neuprednostnuju nemcov ale bude suvisiet aj s tym, ze sa proste teraz par generacii moc nepodarilo, to vidis aj na repre urovni kde nieco uhrala snad len U17? ostatne generacie proste vybuchli, 20 sa nedostala ani zo skupiny. potom sa im tazko davaju sance ked na to nemaju a kluby su si schopne najst lacnejsie a kvalitnejsie alternativy
U21 vyhrala dvakrát EM za posledných 5 rokov. Nevravím, že to boli najsilnejší víťazi, ale dalo sa s tým pracovať. Mnohí hráči mali potenciál, ale proste nejakym spôsobom je väčšina z nich nakoniec považovaná za večné a vyhoreté talenty.
Němci řeší zelenou a duhovou politiku. Na nějakou výchovu top útočníků není čas.
Samozrejme to napísal debilne, ale čiste teoreticky nemusí mať úplne nepravdu. Nevravím, že výchova útočníkov priamo súvisí, ale celkovo u Nemcov ako národa vnímam miernu zmenu mindsetu a priorít. Pätnásť, dvadsať rokov dozadu bolo Nemecko proste krajina, kde sa robili dobré autá, krajina športu, motoršportu, futbalu. Teraz v F1 z dvoch nemeckých majstrov sveta za posledné roky to jeden ukončil ešte pred tridsiatkov a druhý sa radšej rozhodol ísť zachraňovať včely a životné prostredie, zatiaľ čo jeho kolegovia by to najradšej ťahali pomaly až do dôchodku. A toto často vidíš aj vo futbale, ani neviem, koľko hráčov ukončilo kariéru okolo tridsiatky a boli okolo toho rozhovory o tom, že ten šport je proste povrchný, plný tlaku a že sa chcú nájsť v niečom inom. Futbal a celkovo šport proste už nie je téma číslo jedna v Nemecku, alebo aspoň nie jediná. V nemeckých učebniciach (chodil som na bilingválny nemecký gympel) nájdeš všade ekológiu, politickú rovnosť etc., toto sú témy, ktorým sa teraz každý v DE zaoberá. Keď hráč na instagrame lajkuje Andrewa Tatea, fans protestujú proti jeho príchodu a chcú ho preč z klubu. Ktorá iná kabína reprezentácie má hráčov, ktorý tam aktívne riešia politiku (viď Goretzka) a spol., rasismus, všeljake dúhové vlajky a neviem čo všetko. Ja viem, že si to trošku zadá s tým, čo som včera písal, že fans sú v DE skvelí a futbal je populárny, a za tým si prakticky stále stojím, fans sú skvelí. Ale Nemecko je veľká krajina a pre spoločnosť/mládež/štát/niektorých športovcov sa proste dostávajú do popredia iné spoločenské témy než len šport. A podľa mňa to trochu i vidno.
a je to škoda...
sorry, ale ani v minulosti nebol sport temou cislo jedna, vzdy sa nasli dolezitejsie temy. hladat suvis medzi tym, comu sa venuje politika a vychovou hracov ma horzne moc trhlin. koepc hracov sa na to moze vykaslat okolo tridsiatky, ale takych si mal aj v minulosti, len teraz mas vdaka socialnym sietam a otvoreniu sveta detailnejsie informacie preco sa rozhodli skoncit. Futbal a sport nebol temou cislo jedna v nemecku hadam nikdy, mozno s vynimkou obdobia okolo vitazstva na MS. ale vykaldat to tak ze teraz sa nerodia hraci kvoli tomu ze vsade najdes ekologiu nerovnost atd je nezmysel. tak ako v inych krajinach aj tu jendoducho prisli slabise generacie. aj dalsie kabiny mali hracov aktivne riesiacich politiku, ci uz to su anglicania (ktorym sa paradoxne rozvija mnozstvo talentov a maju aj vysledky) alebo predtym spanieli s katalanskom. vsetko co spominas najdes a nasiel si aj u inych reprezentacii a klubov.
Toto je moc jednoduche vysvetlenie na styl “proste maju slabu generaciu”. Ona ta slaba generacia ale z niecoho prameni a ja sa na to snazim pozerat hlbsie. Obzvlast pri takejto silnej krajine. Nepoviem, kebyze ide napr. o Cesko alebo Slovensko, ktore ma dobru generaciu raz za 30 rokov, ale ked je niekto dobry dlhodobo a zrazu nie je, su tam nejake dovody. Proste sa nieco zanedbalo, o nieco sa stratil zaujem a jedno s druhym… moze to suvisiet aj s tym, ze su v popredi ine veci.
nepozeras sa na to hlbsie, spajas uplne nesuvisiace veci. samozrejme ze su tam nejake dovody ale povedat ze to je kvoli tomu ze sa v skolach uci o ekologii alebo ako pise tend ilino hore ze to je kvoli tomu ze sa riesi zelena a "duhova" politika, to je nonsens. pochybujem ze si deti v nemecku hovoria "tak ja sa nedam na futbal, idem namiesto toho separovat alebo vesat duhove vlajky"
tych dovodov moze byt mnoho a ovela, ovela realnejsich nez toto. jednak je to rozvoj mladeze v dalsich a dalsich statoch, cize vacsia konkurencia pre nemcov v akademii alebo pri vytahovani do A timu. prepracovany skauting klubov ktori su schopni najst hracov aj mimo nemecko za par drobnych a rozvijat ich. ked sa k tomu prida slabsia generacia aj z dovodu, absencie uspechov nemeckej repre a s vynimkou bayernu nulova konkurencieschopnost v LM, tak decka nemaju tolko vzorov preco sa dat na futbal. a aj ked sa daju, tak evidentne je nemecko schopne v sucasnosti produkovat iba zaloznikov a kridla.
to, ze neico fungovalo 15-20 rokov dozadu a teraz nie su proste klasicke dochodcovske vyroky. nehovoriac o tom ze pred 20 rokmi to ani nemecku vo futbale nefungovalo. jasne, mali tam to finale, s ktorym ale nikto nepocital, ale na dvoch eurach ktore ho obklopovali skoncili uz v skupine. je to len proste dalsia vlna, tak ako vzdy s tym rozdielom, ze tie najvacsie hviezdy (s vynimkou kimmicha) su bud nevyrovnane (havertz, sane) alebo uz maju svoj vek (muller)
a to som nespomenul spory bayernu so zvazom, financu stranku klubov doplacajucu na politiku nemeckeho futbalu atd atd
Pozri, ja nikde nehovorím, že tá ekológia a pod. je jediný dôvod. Tých dôvodov je mnoho. Tieto všetky veci, čo si tu popísal, sú konkrétne dôvody, ktoré som vypísal už vyššie a vlastne s tebou súhlasím. No aj tak si myslím, že aj zmenený mindset celej krajiny môže byť jedným z dôvodov…
Teď jsem si vzpomněl na last dance na Netflixu, jde Michael Jordan říkal, že když byla nějaká volba senátora, nevím... Jedním z kandidátů byl černoch a od nej se očekávala podpora, ale on řek "mám soukromý názor který nebudu prezentovat, necítím se povolaný k tomu ovlivňovat názor mnoha lidí".
Dostal za to čočku, ale vlastně mi to bylo sympatický - dělám to, v čem jsem dobrej, a čemu nerozumím, v tom se nechci prezentovat.
Dnes se doba otočila - každý moula se musí ke všemu vyjadřovat, aby ukázal svou společenskou angažovanost, ikdyz je to často na škodu.
Ševče, drž se svého kopyta...
Něco na tom je.
Taky se mi nelíbí, když se mi kde jaký herec, zpěvák, fotbalista, hokejista, sportovec, atp., snaží podsouvat skrze TV či jiné médium svůj zaručeně správný a jediný dobrý pohled na politiku či jiné společenské oblasti. Přitom to jsou často nevzdělané tupela s prominutím, které mají kliku v tom, že jsou velmi dobří v jedné konkrétní činnosti.
A na Jordanovi mám toto rád. Je svůj, nikdy si do věcí nenechal kecat a dělal věci po svém. Ale co víc, vždy to bylo opodstatněné.
A když uvedu příklad, tak třeba Voráček, to je pro mě už vyloženej pi*us tady v tomto.
Souhlas.
Jo, je super, když je někdo talentovaný sportovec a ještě k tomu inteligentní člověk se širokým rozhledem, jenže dnes každý dává názory a rady na vše jen proto, ze má internet...
A často jsou tyhle celebrity slyšet víc, než odborníci, což asi není dobře.
Asi tak. A nemyslím tým len športovcov, ale aj všetkých rádoby inteligentov na twitteri a podobne, ktorí vo všetkom vidia rasismus (alebo ho vo všetkom doslova hľadajú) a diskrimináciu.
Zrovna toto je v Nemecku totálne bežné. Na ihrisku fanusikom chýba charakter, osobnosti, ale ako tam má byť osobnosť, keď každý, čo sa osobnostne trochu vymyká politicky korektnému ideálu, je zrazu hneď rasista, homofob, xenofob, mysogin, sexista…. Na twitteri su taketo pseudokauzy snad kazde dva dni. Ti ludia akoby mali tunelove videnie a nechcu v danych pripadoch vidiet okolnosti. Hraci ako Effenberg, Matthäus, Balotelli, Adriano by v tejto ultra korektnej dobe neprezili.
Co se dá dělat, no... Z témat, který trápí menšiny, se začaly dělat témata otravující většiny
Naprosto racionálny prestup, ktorý som chcel už pred rokom a písal som o ňom, len vtedy neboli peniaze. Niet jediného rozumného dôvodu, prečo by Kane neprestúpil. Tie šaškárne o rekorde si strčíte do zadku a takčitak, môže neskôr prestúpiť do Anglicka a prekonať, alebo sa priblížiť rekordu, ale to v skutočnosti nikoho nezaujíma. Vždy bude ikona anglického futbalu a Spurs.
Škoda pro PL.
Pro oba dobře. Bayern bude silný, zase má střelce v útoku
To by si Soldado ještě mohl rozmyslet konec kariéry
Vůbec, teď konečně přijde chvíle pro Vincenta Janssena
Pozitiva:
- £100m
- konečně možnost zkusit jiný styl hry, který se nebude točit kolem něj
- nepůjde příští rok zadarmo do Manchesteru United nebo nějaké podobné díry
Negativa:
- odchází nejlepší hráč týmu, kterého nejde nahradit
- ty rekordy už asi nedá, pokud se třeba po roce nevrátí
Žiadne pozitíva nie sú. Levy to pošle obratom za nejaké nemehlá ako Richarlison a Ndombelé.
toto presne hovorim aj ja, ze on z predajov vydoji maximum, dozenie tych kupujucich k sialentstvu a tie prachy potom rozjebe na totalne faily.
Vsak ste ho mali predat skor, ked vam branil skusit hrat iny styl
Chalan to skôr myslel tak, že teda ok, uvidím aj niečo iné, nové. To nutne nemusí znamenať, že to bude pozitívne
*95m libier
Heryyyyyyyyyyyyy vitajjjjjj
Ako fanúšik PL som sklamaný, ale z pohľadu aktuálnej situácie vo futbale sú na svete asi len City (Haaland), Barca, aj keď sú v pici stále vedia rozpredať zvyšok klubu aby boli velkoklub (Lewa), Real (čaká na ninja korytnacku), PSG odmietol a ostal len Bayern (ManU sa dvíha pomaly, ale budú to musieť dokázať aspoň ešte jednou dobrou sezónou a v LM), takže logicky krok, ak chce skúsiť možno zlatu loptu.
Tu zlatú loptu vyhrať môže - Mesi a Rosaldo sú preč, jediny konkurent sa javí byť Haaland. Oproti ktorému má Hery výhodu v tom, že na rozdiel od haalanda má za sebou silnú repre. Uvidíme ako dopadne Mbappe v PSG, ale odtiaľ to ťažko vyhrá. Aktuálne to ale pre heryho nevyzerá ako niečo nemožné tu loptu v niektorej z najbližších sezón dostať, teda ak sa bude bayernu dariť aj mimo Nemecka.
Mbappé to může v čase MS a ME vyhrát jak malinu.
Jop, zmiatlo ma, že ms boli nedávno a tak som si myslel, že budúci rok futbalový turnaj reprezentácii nebude
Každopádne to tak či tak nevidím tak stratené ako to bolo v časoch Ronalda s Messim a nejakú 20% šancu by som tomu Harrymu dal.
Souhlas, neřešil jsem příští rok, spíš celé jeho angažmá. Pokud vyhraje LM a bude dávat góly(a nebude ME nebo MS), dost pravděpodobně GB vyhraje..
A nebo šampionát bude a jemu se tam zadaří.
Tak to je jasný!
no vitej .. tak dneska pod uz sestrelit lipsko
Už bude hrát, jo?
Pry chce .. bude minimalne na lavce pry
Nečudoval by som sa, celú prípravu tam bol nevýrazný Tel
Bol zaregistrovany na zapas, takze minimalne na lavicke urcite bude.
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1690295725467324416
Here we go Kepa
From Zero to Hero part 2 - Thiboa
Radost nakupovat od Chelsea
A to ešte toto bude solidna showka
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1690298215894048768
PSG bude radost letos sledovat
Vůbec jim teď nevěřím. I s tou jejich super trojkou neměly na výhru v LM. Teď se budu bát o 2. místo v Ligue1
Jestli opravdu Mbappe nebude hrat celou sezonu, tak budou radi za top4
a to jim moc přeji
Mne sa najviac páči mbappe - tvári sa, že sa nič nedeje a na IG dzube posty ako "dembele, vitaj u nás bráško, to bude pekná jazda"
To půjde Chelsea do sezóny jen se Sanchezem?
Tak s tímhle jsme nepočítali. Podle vše chce Kepa jít. Klidně ať jde...
Budete muset ještě někoho sehnat ne? Ani na lavičku nikoho nemáte.
Bettinelli
Ten je momentálně zraněný, ale určitě bychom ještě nějakého gólmana přivedli.
Nicméně pokud by se podařilo udat Kepu, tak já jsem i přes ty problémy, co to přinese, určitě pro. On je prostě strašně drahej, na poměrně vysokém platu a výkony tomu neodpovídají, takovýho hráče se vždycky dá jen těžko zbavit a on by potenciálně mohl zabírat místo na brankářském postu ještě další dva roky.
No, ono by se ale mělo jednat o hostování bez opce, takže u vás to místo bude ještě klidně zabírat.
Chelsea prej nechtela opci (coz nabizel Bayern). Za me lepsi, kdyz bude rok v Realu, protoze usetrime za plat a nebudu se na nej muset divat. Pokud tam poda nejaky normalni vykony, tak doufam, ze se ho pristi rok pokusime prodat.
Furt se aspoň zbavíme platu + se ušetří něco na amortizaci za jeden rok a příští sezónu se ho budeme moct zbavit za minimální cenu, protože bude mít už jen jeden rok do konce smlouvy, tzn. zůstatkovou hodnotu bude mít okolo 7,5 mega.
Ušetří na amortizaci, protože předpokládám, že tam logicky bude nějaká loan fee.
Neco tam jeste mame, ale pokud Kepa odejde, tak nejspis nekdo prijde. Na druhou stranu Evropu nehrajeme, tak by to Sanchez mohl zvladnout.
Tak on to asi zvladne, ale pokud se den po uzavreni prestupovyho okna na tri mesice zrani, tak by to chtelo mit nejakej normalni backup.
Prečo chce bajern aj real kepu, keď je voľný ddg?
To už radši ulreich jak ti dva
Nemôžeš ísť do sezony s jedným ulreichom. Zraní sa a čo budeš robiť
ked si videl niekedy neuera a aspon raz de geu, tak tuto otazku si klast nemozes je to rovnake ako ked mal byt nahradou za thiaga soucek
Radšej by si mal v tíme Kepu ako DDG? Ako poviem pravdu nemám ich moc nasledovaných (skoro vôbec), ale iba pocitovo mi Kepa príde ako flop, to DDG síce nemá najlepšie obdobie, ale možno by inde pookrial či?
Kepa je flop jak krává. Nikdy neměl stát těch 70m nebo kolik. Ale loňskou sezónu měl fakt dobrou.
poviem to takto- de geu nepredlzili z united kvoli tomu ze nevie hrat nohami a jeho citanie hry okolo vapna je prinajlepsom smiesne. realne by ste si vacsi protipol k neuerovi ani vybrat nemohli. na ciare je samozrejme de gea lepsi brankar, ale z pohladu bayernu alebo vlastne akehokolvek klubu ktory chce rozohravat zozadu si proste vyberies kepu namiesto de geu. a to vravim s tym ze kepu neznasam a suhlasim ze obecne je ten jeho prestup flop
O Kepu se bude přetahovat Real s Bayernem Fotbal je vážně blázinec Proč sakra Real nevezme Navase.
Vzhľadom na vzťahy psg a realu silno pochybujem že by navasa pustili týmto smerom
Letos patří PSG pátej rok, takže mu asi zbývá jen jedna sezona, takže aspoň něco málo by za něj dostali.
PSG nevyzerá ako klub, ktorý by sa riadil logikou...
Vítej!!!
Tak pojď
Konec jedné éry Spurs.
Na druhou stranu třeba začneme budovat tým pro budoucnost a nepojedeme na setrvačnost toho co vybudoval Poche. Ono už angažování Angeho tomu trochu odpovídá.
Jsem zvědav jeslti to bude mít vliv na prodej části klubu nebo vstup investora. Přecijen jsem si už trochu přál aby ENIC šel doprdele. A potenciál má ten klub vysoký.
A co je hlavní. Pokud odchází i Lloris, máme jeden z nejmladších kádrů PL, takže do budoucna už jen úspěchy
Nějaký další Audi cupy?
Že by dneska získal první trofej a překonal tak dosavadní počet trofejí s Tottenhamem?
Haaland jistota nejlepšího střelce ligy už v listopadu ...
nevyhraje střelce
Jedna sága uzavretá, teraz rýchlo Caicedo
Vítej a ať ti to tu pálí minimálně stejně jako doposud
Asi dobrý přestup pro všechny strany. Pro Bayern už není tolik perspektivní, ale klidně může být tři následující sezóny nejlepším střelcem ligy a sázet 40+ gólů za sezónu ve všech soutěžích. Věřím, že se jim investice vrátí.
S Kaneom vpredu je Bayern urcite jednym z najvacsich favoritov na vitazstvo v LM.
Vítej a snad dneska první trofej z mnoha
Vždyť musel být zaregistrován do včerejších 15:00. To snad nemohli stihnout, v té době asi ještě neměl ani zdr. prohlídku.
Deadline bol dnes do 15tej. A je zaregistrovany, takze bude min. na lavicke.
Aha, ale někdo tu včera psal o pátku.
Ano, viaceri to pisali. Ale bola to chybna info. Sam Kane sa vyjadril, ze dufa, ze si dnes vecer aspon trochu zahra - v ofiko rozhovore pre Bayern - video nizsie od 2:02.
https://www.youtube.com/watch?v=w5wlXOm06Kg&t=144s
Tím lépe
Kepa teda asi nakonec Bayern poslal do háje a chce do Realu ... Což nám koneckonců může být jedno, kdo konkrétně si ho vezme, hlavně že bude pryč. Ale teda pokud to má vážně bejt jen hostovačka bez povinného odkupu, tak je to úplně nepochopitelnej fail.
Tak já nevím, ale Matt Law psal tohle.
Real Madrid are in talks to sign Chelsea goalkeeper Kepa Arrizabalaga, who is keen to return to Spain and join Real on what could start as a loan deal with an obligation for the club to buy him.
Tak potom jo. Ostatní psali jen loan, co jsem alespoň viděl.
No, tak nakonec asi hovno.
Tak to je nám potom úplně k hovnu no. Akorát ušetříme 150k na platu.
uff
Sračka
Já být fanoušek Bayernu, tak bych na druhou stranu i trochu znejistěl.
Jen pro připomenutí, Pochettino byl schopný nevyhrát po konci u Slepic titul i s PSG, holt slepičí srdce je slepičí srdce.
vsimol si si ze do bayernu ide kane a nie poche, ze ano? pretoze inak nevidim absolutne ziaden suvis argument s nejakym slepicim srdcem by mal byt presne opacny ked si uvedomis ze vlastne vsetci hraci co odtial odisli v dalsom klube ziskali trofeje
Za neuspech v tej sezone mohol hlavne Tuchel, nie Poche.
Chelsea ten ,,dresovej´´ sponzor zase krachnul ?
Harry si konečně zahraje v opravdu velkém klubu, ať mu to střílí!!
"Ale cítil jsem, že přišel čas odejít,"
Kane už na lávce, tipuji, že to skončí gólem a první trofeji po prestižním Audi Cup
Tak právě jsme se ve studiu od Franze dozvěděli, že Audi cup byl opravdu úspěchem.
Tipuji, že tento názor vychází z toho, že jezdí Audinou.
Já si z toho dělal srandu, ale to fakt řekl?
Jo řekl. S takovým vážným výrazem řekl "Je to Audi cup"
Tím tuplem doufám, že letos dá BVB titul. Bayern mi nikdy do oka nepadl. A s Tuchelem a Kanem už vůbec ne koho mi jen u toho rozhovoru připomíná…. A z Goretzky udělat lavickare, hmmm. Asi to tam šlape dobře.
Jestli Tuchel vydrží dost dlouho, tak si Lipsko dojde pro titul.
Maz Snad poslední zápas Pavarda.
To mělo být vedle.
"Kane opustil Tottenham po 14 letech, během nichž se nedočkal jediné trofeje."
To je fakt smutné. Přeji mu, aby v Bayernu ještě nějaké trofeje získal, tak skvělý hráč jako on si je zaslouží a byla by obrovská škoda, kdyby žádné neměl.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele