K výzvě kapitánů Slavie, Sparty a Liberce se přidaly zbylé kluby
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
LFA dostala výjimku od ministerstva. Hrát se může první i druhá liga
06.11.2020, 10:02
V pátek by se v Jablonci mohla znovu rozběhnout česká liga
05.11.2020, 15:24
LFA se snaží, aby se fotbalová liga rozběhla už o víkendu
02.11.2020, 19:36
Liga se tento víkend nerozběhne. LFA zatím výjimku nemá
28.10.2020, 14:13
Komentáře (167)
Přidat komentářSláva
tak co Andreji, už jsi to četl ?
Prej dneska nebyl ve sněmovně na schválení prodloužení nouzového stavu. Tak čekám, že už si to začal číst. Za pár týdnů, až se mu podaří tu výzvu dočíst, očekávej od něj reakci..
byl nam na začátku, pak byla naplánována tiskový konference a další jednání. Stihl by i hlasování, kdyby si opoziční poslanci odpustili svoje narcistický a prostoduchý proslovy
Drž hubu čuráku.
bohužel chlapci, zdraví musí být na prvním místě
No právěže díky všem opatřením, jsou čeští prvoligoví fotbalisti asi nejméně ohrožená skupina...
Já to pochopil, že to myslí ironicky. Aspoň v to doufám tedy, že ano.
asi to byla ironie no, jsem očividně zabržděnej
nejseš zabržděnej, nebyla to ironie
tak v tom případě jsem hodně zklamaný
tak jestlis fotbal nškdy hrál, víš jak je to v kabině... a je jedno jestli ligu nebo okres
No ligu jsem nikdy nehrál ... a o tom co dělaj prasata v kabině se nebudeme bavit veřejně
Ano pane Flégre.
Flégr se sice vyžívá v hororových scénářích, ale to nejpodstatnější, tedy jeho čísla, ta mu docela sedí.
A ty mrazáky v ulicích na konci října, to mu taky sedí? Jemu sedí na mozku šváb, nebo ho někdo hodně dobře platí
asi nadace Jirky Paroubka a Mirka Tupolánka
19. října v Prostoru X říkal, že 24. bude 6000 obaszených lůžek. Bylo jich 5345. 28. jich bylo už 6604.
První tisícovku mrtvých jsme překročili 12.10. Druhou 24. 10. Dneska je 30. a překročili jsme třetí tisícovku.
Já hlavně nechápu proč takovej magor dostává najednou tolik prostoru.Jen straší lidi, ale s žádným řešením nepřichází, tohle umí každej idiot. Navíc se "proslavuje" jen díky Covidu. Mimochodem na to je trestní zákoník o šíření poplašné zprávy..až tohle skončí, tak ten magor zaleze a bude klid.
Ale přichází. Všechno a všechny zavřít. Prostě blázen.
Prostě magor no. Kdo je racionálně uvažující člověk, tak si zjistí data z minulých let, že ani tento (rok s Covidem) nevybočuje z normálu co se týče statistiky úmrtí oproti předchozím rokům.
Dají se někde najít po měsíci ?
Tak na ČSÚ. Je několik zdrojů. Ale ti lidé co umřeli, tak s Covidem, nikoliv na Covid.
Je to tak, no. Ministerstvo zdravotnictví to samo přiznává na svem webu.
Tak uvidí se, jestli budou statistiky v normě i za listopad a prosinec.
Uvidíme. Pak se teprve ukáže, kde je pravda.
Vždyť tohle je naprosto jedno.
Data ze všech zemí hovoří jasně, velká většina obětí je 75+. Ano, je super, že máme pokročilé zdravotnictví, které dokáže lidi z čehokoliv vysekat a prodlužuje život, realita je však taková, že většina lidí začne ve věku 70-75 odcházet jak tělesně, tak duševně a lidi jako Pirk jsou naprosté výjimky. Navíc se tím vytváří z dlouhodobého hlediska obrovská zátěž, už před pandemií se velmi mluvilo o nutnosti důchodové reformy kvůli stárnutí populace a tohle je jen další důsledek. Máme tu velkou skupinu extra zranitelných lidí a novou, (středně)závažnou nemoc, kterou neumíme léčit. K čemu to asi tak může vést?
Stát a celý ten aparát Prymulů, Šedů a Maďarů stojící nemalé peníze je tady pak od toho, aby určil ten nejvýhodnější poměr mrtvých a ekonomických škod. Bez emocí a citového vydírání prarodiči a podobně.
Na www.czso.cz jsou po týdnech, ale je tam pár týdnů zpoždění, nemají data hned...
Protože jsou opatření, jinak by vybočoval.
Nemyslím si. Ti lidé co umřeli, by stejně umřeli i bez Covidu.
vole, o to tady ale vůbec nejde. Když nebudou opatření, nebudou za chvilku volné jipky+aro. takže by se mohlo stát, že se přizabiješ autem, ale nikde tě neošetří. Nebo možná ošetří, ale budou muset odpojit důchodce na přístroji aby jsi nemusel ležet na špitálem na parkovišti.
po roce covidu někteří lidi vůbec neví o čem ty opatření jsou
Oni ví, o čem jsou, ale nechtějí si připustit, že by neměli pravdu.
Nejdřív si něco o tom zjisti. Sám ředitel myslím, že jedné pražské nemocnice řekl, že polovina hospitalizovaných jsou lidé bez příznaků.
Jojo, na jipkach lezi lidi bez priznaku
Myslíš Ludvíka, kterej lhal kvůli volbám?
Pokud budou brát do nemocnic prakticky každého, kdo spustí povyk, že chce do nemocnice, aby na něj zbylo lůžko, tak máš pravdu. Leží tam mnoho lidí, o kterých se neví tzv. "kam s nimi", ale zdravotně ve stavu vyžadujícím hospitalizaci nejsou .......
To není pravda. U některých samozřejmě ano, ale u většiny ne. Přesné číslo nikdy ale nezjistíme.
Ano, každý jednou umře. Na co zdravotnictví...
Serte na to. Jsou prostě lidi, kterým to vysvětlit nejde.
Fakt? Proc teda v USA meli v obdobi od 1. brezna do 1. srpna skoro petinovy narust smrti oproti normalu?
Prostor dostává, protože na články o něm hodně lidí kliká. Kdyby to nikdo nečetl, přestali by o něm psát.
19. října v Prostoru X říkal, že 24. bude 6000 obaszených lůžek. Bylo jich 5345. 28. jich bylo už 6604.
První tisícovku mrtvých jsme překročili 12.10. Druhou 24. 10. Dneska je 30. a překročili jsme třetí tisícovku.
velký hovno mu vychází
19. října v Prostoru X říkal, že 24. bude 6000 obaszených lůžek. Bylo jich 5345. 28. jich bylo už 6604.
První tisícovku mrtvých jsme překročili 12.10. Druhou 24. 10. Dneska je 30. a překročili jsme třetí tisícovku.
Jinde říkal 50000 mrtvých a přírůstky nakažených v desítkách tisíc denně. A k těm obsazenejm lůžkám už se tu diskutovalo...
Virus může podle evolučního biologa zastavit buď promoření nebo v lepším případě vakcína. „Ale promoření? To je, zdá se, 60 procent populace, odhadoval bych možná i 50 procent, protože měníme chování. Ale i tak: 5 milionů lidí se před získáním kolektivní imunity nakazí. A i kdyby zemřelo jen jedno procento z nich, jsou to šílená čísla (50 tisíc mrtvých). A hlavně je to zbytečné.“
Bylo by fajn nevytrhovat jeho výroky z kontextu :)
"Jinde říkal 50000 mrtvých a přírůstky nakažených v desítkách tisíc denně."
Takže z poloviny měl pravdu
Flégr je Šmucler opačného názorového proudu. Ty číselné předpovědi v kratším časovém horizontu samozřejmě vychází, protože tam není tak těžké dohlédnout. Co je na něm ale to hrozné je právě ta fascinace hororovými scénáři, kde je prostě tahá z rukávu, aniž by pro to mohl mít jakýkoli podklad.
Nebo na základě čeho jako může tvrdit, že školy budou muset být zavřené do června a všechna opatření a ještě tvrdší do května? Že virus zmutuje do mnohem zabijáčtější formy a budeme muset být několik měsíců zcela zavření a izolovaní ve svých domovech? Ničeho. Pro tohle neexistuje žádný model a všechno to je pouze jeho názor, který tlačí do extrémů, aby byl zajímavý a byl slyšet.
Tak podklad byla Itálie v první vlně.
Na základě toho, že je vláda v čele s AB úplně neschopná a ani po 7 měsících nemá Plaga vůbec tušení, viz Ondra Kania a jeho facebook: ,,Po 7 měsících pandemie, tisících mrtvých, mezinárodní ostudě a obrovském množství dat o tom, že otevření škol způsobem, jako by pandemie nebyla, bylo jedním z klíčových důvodů obrovsky silné druhé vlny, neví ministr školství jakým způsobem školy otevřít."
Mutace vypadá na to, že se virus stává mnohem víc infekčním s větším potenciálem k přenosu. https://www.sciencemag.org/news/2020/07/pandemic-virus-slowly-mutating-it-getting-more-dangerous
No a tady jsou scénáře https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/koronavirus-cesko-scenare-vyvoje-dusek-prymula_2010230600_kno#nejce
V článku je, že aktuální scénář počítá s R číslem 1,29, což už není. Teď máme R 1,1, což je scénář zlepšení, nicméně furt porostou případy nakažení, jenom ne tak strmě.
Prymule jako ministr - prudký nárůst, odvolán - pokles, kdyby ho odstavili úplně tak do měsíce je u nás po covidu i mnozí mrtví by ve statistikách ožili.
Teď ale vážně: žádným těm číslům se nedá věřit!
Jo a k těm školám ty jedou snad všude a nikde nehisterčí se zavíráním...
https://www.facebook.com/kulveit/posts/10157495089270108
,,Zavření všech škol a univerzit nám vyšlo jako jedna ze tří nejsilnějších intervencí vůbec. Podotýkám že nejsme schopní rozlišit vliv různých typů škol, a intervence mají i signalling efekt."
Dá se tam prokliknout i na další odkazy na studie atd.
dobrý, tohle jsou ale prostý matematický scénáře vývoje na základě dat. Flégr kromě těch matematických, proti kterým nic nemám, hází ještě scénáře v podstatě společensko-sociologické, protože co bude zakázané a jak bude vypadat svět - to nemá s epidemiologií nic společného. A pro tyto jeho scénáře neexistuje žádná datová podpora a jediné z čeho jeho scénář vychází je jeho vlastní představa.
hází ještě scénáře v podstatě společensko-sociologické
Buď konkrétní.
společensko-sociologické jsou ty scénáře, kde hovoří o opatřeních, o tom, co a do kdy bude zakázané a jak budeme žít. Když říká, že by se školy měly otevřít až v červnu a příští září se zase zavřou protože bude třetí vlna, tak to je prostě sociologický scénář, který si cucá z prstu, protože o tom nemůže nic vědět. Plus teda konkrétně v této předpovědi si cucá i tu třetí vlnu, protože tam samozřejmě taky ví hovno, jak se bude virus chovat za 10 měsíců a v jaké situaci bude svět.
Neberu mu předpovědi, kolik umře lidí prvního prosince a kolik posledního, protože když tam protáhneme exponenciálu, tak to tak samozřejmě vyjde. Mám teda svůj názor na protahování exponenciál do příliš daleké budoucnosti, ale to je zas na jinou debatu.
Ale hororové scénáře o tom, jak bude vypadat svět za 8 měsíců, to je prostě jen ukázka jeho masochismu, sociopatie, ega nebo co já vím, co ho k tomu nutí.
Dneska už na to seru, hoď mi sem nějakou odpověď na tohle, zítra budem pokračovat jestli chceš
Je to prostě šulin, co si doma tahá bedlu a žije s kocourem, tak je mu to jedno a chce, ať ostatní mají stejně mrzký život jako on.
a ty se zase zajdi podívat do logistického centra úžasných online obchodů, které mohou bez problémů fungovat i v době pandemie za nadšeného hýkání covidiotů.
Většina zaměstnanců ukroši na 90 dní, nedostatečné hajzly a jídelna, místo jednorázových papírových látkové utěrky. A kdyby se někdo nakazil, tak to nejspíš zatají, protože nikdo tu firmu nyní na 2 týdny nezavře.
jde o obecný zdraví, fotbalisti na trávníku nikoho neohrozí, pokud se ohrozí mezi sebou, zjistí se to na testech... fotbal se fakt hrát může aniž by to ovlivnilo komunitní šíření a faktor R a počet mrtvejch a jánevím co všechno... toto se zdravím fakt nemá nic společnýho
Co je ti po jejich zdravi?
Tak na ten příští týden už jim to asi nedaj, ale hodilo by se to před repre pauzou... Ale jako reálnější vidim až ten termín po repre pauze.
To brzy.je ostuda, že my a Izrael jsme jediné státy, kde se nehraje. Je jasné, že to Bureš povolí, ANO je v prdeli a on bude potřebovat hlasy nejen od důchodců.
Jakože mu tam někdo hodí hlas se slovy "díky tobě Andreji mohu koukat na fotbal v tv"? :D
https://prnt.sc/va95t9
legenda
O co jde?:D
https://www.youtube.com/watch?v=jWanfezsg_4
Jo, přesně tak, lidi jsou vylízaný a spousta jich k volbám takto přistupuje. Důchodcům dá 5000 na Vánoce a fanouškům dá fotbal.
https://atlascechu.cz/results/leisure_activity-active_fan,beer-weekly_monthly
Zrovna aktivní fanoušci, co kalí pivo, volí Andreje dost bezpečně
Ano, Chramosta volil Zemana, protože mu ho bylo líto. Tak může i příští rok někdo volit Babiše, protože mu vrátil ligu.
V Izraeli už se o víkendu hrálo
Jak vidno hodně lidem leží v žaludku přilepšením důchodcům,kteří 40 a více let pracovali a odváděli daně.Kolika lidem z těch co jim tohle nedá spát,vadí také různé socialní dávky těm co x let nepracují?O tom se moc ale nepiše.
Já na tom přilepšení důchodců nechápu - proč ale důchodcům?
Vždyť na jaře nepřišli o žádný příjem, životní úroveň je stejná jako na jaře. Proč v tuhle chvíli vyhazujeme další peníze z veřejných zdrojů? To dejte spíše rodinám s dětmi, co museli třeba dovybavit děcko počítačem, sluchátky, mikrofonem. Internet taky není samozřejmostí v domácnostech.
A proč by měli brát skoro 100% i za víkendy, namíchlo mě to při první vlně, chodili jsme do práce celou tu dobu a některé ženské se doma váleli skoro za stejnou výplatu, a pak jim ani nebylo blbý si v červenci a srpnu stěžovat že potřebuji dovolenou, aby někam mohli jet s dětmi
To znám a není to záležitost jen této doby. V převážně ženském kolektivu jsem pracoval a větu "mě se zítra nechce do práce, asi si dám OČRku" jsem slyšel docela často. A je to jednoduché - decku se taky nechce do školy. Stačí říct, že kašle nebo ho bolí hlava a každý obvoďák jim to napíše.
No, tuhle problematiku nemám nastudovanou.
Nějak jsem se nekoukal, kolik stát teďka rozdával a komu.
To není o ženských. Kamarád sám jel do Španělska. Když se druhá vlna rozjížděla. Když jsem mu říkal, proč riskuje, že tam zůstane, tak říkal, že tím líp. Sice mu Covid sebral brigády a příjmy a prý je jinak s rozpočtem na nule, ale na dovolenou měl. Člověk vždy má jen na to, na co chce. A na to, na co nemá, to svede na druhý, nevezme za to vlastní odpovědnost.
internet není samozřejmostí? jako kdyby dneska nemělo nějaký dítě iphone, notebook a net tak na rodiče samo zavolá sociálku. tyhle kecy o rodinách s dětma si strč někam, net je to první co řeší i ty největší socky, spolu s cigárama a chlastem
Domácnosti, co mají děti, a nemají internet = 98% dle ČSÚ.
Co to je za blbost ?
Jo, hovadina :D 2%
Je to samozřejmě opačně.
to asi čteš obráceně
přesně tak...a kolik těch tatínků hlavně právě z chudších rodin raději ob den sedí v knajpě 4.cenové kde utratí i jen za sebe 7.000 měsíčně a pak se diví že nemají v létě na dovolenou u moře a jiné další vymoženosti....a obědy dětem do škol platí babičky....i to je realita v mnoha rodinách.
souhlas, bohužel sám znám takové případy ze svého okolí to už radší přidat důchdcům, kteří skutečně makali
Koukám,že ty by jsi zkrátil důchod i za únor?Ten má jen 28 dní U nás je jak se všude propaguje průměrný plat skoro 35 000,- a průměrný důchod 14 300,-, Rodina s dětma zase tedy tak velcí chudáci proti důchodcům nebudou,tedy pokud oba pracují.Navíc nějaké ty úlevy na děti snad také mají.Jinak před rokem 1990 byl důchod kolem 60% z platu.Ted ze součastného prům. platu 35 000 je prům. důchod 14 300 což je jen necelých 41%.Takže 60% z 35 000 je tak 20 000.Tolik by měl být pr. součastný důchod.Dá se říci,že nyní každému důchodci chybí v průměru skoro 6 000,- měsíčně! Takže ttěch jednorázových 5 000 je pakatttel.Ted nastaly dlouhé zimní večery,tak se může přemýšlet proč tomu tak je.
Reakce na Foogle
No a ne? Proč nemají lidi našetřeno sakra? Na pár měsíců dopředu. Ano, píšeš že důchodcům chybí dneska 6000 Kč měsíčně. Proč si to nenašetřili, proč si nekoupili nemovitost? Z 14k se dá vyžít v klidu i dneska v jednom vyžít, když neplatíš nájemné.
To že to spousta lidi, za těch 65 let života jednoduše prožrala, prochlastala, rozfofrovala, narvala třeba do děcek, co se na ně vykašlali nyní ( ).
Já mám v okolí spoustu důchodců, do kterých by jsi v životě neřekl, že jsou to nějací boháči, ale šetřili si, koupili si barák, potom pole na pronájem. A nikdy by je nenapadlo se spoléhat na stát. A těch 12-13 tisíc mají doma pod matrací pro horší časy, že až jim bude 90 let a něco se podělalo, aby měli.
Proč sakra spoléháme všichni na stát? Je asi chyba. že jsme jeden z nejvíce sociálních států na světě. Že tady už přes 90 let čekáme na stát, že nám bude dávat důchod, dávky, podporu v nezaměstnanosti. Proč se vyplácí podpora v nezaměstnanosti, když je příklad 100 tisíc nezaměstnaných a 200 tisíc volných míst (data jsem tedka nestudoval, ale v roce 2019 tomu cca tak bylo, alespoň ten poměr).
Omlouvám se předem všem, kterých jsem se tímhle příspěvkem dotkl, ale v životě je každý sám za sebe.
Ne, je to tak. Dřív se chodilo do hospody...tam se chodí i dnes...mladí dnes vyhazují peníze za hry...většina lidí si je líná udělat rozpočet, ale zároveň mají strach nahlédnout do toho, do čeho skutečně ty peníze dávají...dnes jim stačí něco, co mají...další den chtějí něco, na co budou šetřit 3 měsíce, kdy půjdou od výplaty k výplatě, aby si to koupili...nadávají. že je drahé oblečení nebo boty...než aby si koupili 2-3 páry bot, tak to vyhodí za cigarety, obědy ve fast foodech apod. Stačí vidět, jak si každý kupuje svačiny v marketech, než aby si udělal něco doma. Jak si kupují každý den limonady, přitom vodu by měl ten dotyčný 3x levnější. Jak každý si koupí 10 kafí a vykouří 20 cigaret za den...bohužel takto většina lidí funguje, většína společnosti je konzumní a chce víc, víc, víc, víc...když to nemá, je to špatně všude jinde, ne jen u nich.
No a jinak, abychom si uvedli věci na pravou míru https://www.finance.cz/duchody-a-davky/duchody-v-cislech/vyvoj-starobnich-duchodu/
Ty důchody se od roku 1994 ve stejných procentech čistá mzda/důchd. Cca 55%.
Pořád je to mnohem meně než před rokem 1989.Z hrubé cca 60 z čisté 67-68%.Navíc výpočet důchodů se počítá nyní až z příjmů po roce 1986.Jenže ty lidi pracovali přece už dříve.Třeba od roku 1975.Jenže ty všechny roky by se musely přepočítávat vysokým koeficientem a to se nehodilo.Tak se to počítá až od roku 1986.Npř. za rok 1987 je koeficient cca 10 atp.Já jsem v roce 1987 měl 3 800-4000 což pro výpočet pro důchod představuje v přepočtu 38 000-40 000.Za roky 1975-1985 by ten koef musel být dost vyšší a to se pochopitelně nehodilo.
No... to je na mě moc vysoká matematika, asi bych to musel hlouběji nastudovat, něco si o tom přečíst, abych s tebou mohl diskutovat na tvé úrovni.
Já už jsem v penzi,takže jsem se s těma počtama setkal osobně. Pochopitelně mě vadilo,že ten výpočet důchodu se počítá až po roce 1986,protože jsme všichni z té mé generace na té "změně" prodělali.Pracovali jsem přece o víc jak 10 let dříve,roky nám uzali,ale ty platy už nikoliv.Dalo by se to i spočítat o kolik peněz každý takto přišel.Nikomu bych to z pochopitelných důvodů moc nedoporučoval. Takže krom snížení % bylo i toto.
Za komančů se v drtivé většině chodilo do práce odpočinout, mnoho důchodců se tím chlubí a rádo vzpomíná
to se říkávalo -
Každý má práci..
I když má každý práci, nikdo nic nedělá.
I když nikdo nic nedělá, plán se plní na 100%.
I když se plán plní na 100%, nikde nic není.
I když nikde nic není, tak má každý všechno.
I když má každý všechno, tak všichni kradou.
I když všichni kradou, nikdy to nikde nechybí.
Jasně byty,přehrady,školky atd. atd to se před rokem 1990 postavilo otočením prstenu z Arabely Pochopitelně,že každý režim bude chválit to svoje a když náhodou není co,tak se alespoň kritizují ty minulé.Ted se říká,že se lidi dříve 40 let v práci flákali.Nyní je tomu co slyším naopak a přitom na nic nejsou peníze (školství,zdravotnictví,důchody atd.atd.) no není to paradox?
Pochopitelně. Ekonomickej průser za dveřmi a tady se takhle vyhazují miliardy. Nikdo při smyslech tohle nemůže nevidět jako pouhej předvolební úplatek.
"Kolika lidem z těch co jim tohle nedá spát,vadí také různé socialní dávky těm co x let nepracují?"
Řekl bych, ze tak cca přibližně všem.
akorát ne těm, co o tom rozhodují
Spíš by měli vzít sociální podporu těm co nikdy nepracovali.
2-3% populace je nezaměstnatelná, i když je práce nadbytek, to ti řekne každý ekonom studující tuto problematiku.
Klidně ať je, ale proč je musím potkávat v Gucci hadrech při nákupech v obchodním centru...
Jo, já jsem taky proti tomu, ale nevím, jak z toho ven.
to neví nikdo...ale tyhle případy lidi budou srát furt.....a vo tom to je...tak si tady žijem :D ale pozor i v té rozvinuté západní evropě plno lidí zneužívá sociální dávky.....viz. cigoši co se nahrnuli na britské ostrovy....a pilně čepují tamní systém ve velkém....hlavně ti slovenští
jestli ti jde o tohle, tak to většinou není pravej Gucci. A pokud ano, tak nositel rozhodně pracuje, možná na černo, ale pracuje. Na Gucci si z dávek fakt nevydělá
nepracuje, ale krade
Protože na to nejsou peníze?
Pokud sis nevšiml, na covid umírají hlavně lidé nad 70. Místo karantény pro ně se ale "solidárně" zavírá celá společnost(děcka ve škole 4 měsíce za letošní rok, fakt bomba), která navíc bude ten bilion za tuhle maškarádu platit. Z 500 odevzdané na důchodovém 40 let zpátky se to fakt nezaplatí.
Pokud je krize a stát nemá peníze nebo zasekne sekeru na půl bilionu, měli by to v prvé řadě na snížených dávkách, mzdách a podporách poznat všichni, které stát platí a je jedno, zda jde o úředníky, důchodce, policajty, lékaře nebo vědecké instituce. Všem zkrouhnout na rok, dva peníze na 70%, hned by všechny diskuze vypadaly jinak.
Tesat do kamene!
tak jen k tomu si dovolím tvrdit že právě úředníci z toho "koláče" státních peněz sežerou nejvíce.....jelikož co Babiš je v politice od roku 2013 tak jich se nabralo navíc minimálně 30.000....a to už tehdy jsme jich na 10,5 milionovou zemi měli hodně.....ale tak co.....někdo to dělat musí že jo
v průměru stojí úředník tolik, že by to uživilo 2-3 důchodce.
No, ale stát by bez těch úředníků na druhou stranu neexistoval.
Jde mi o to, že desetitisíce úředníků dělají zbytečnou práci a mohli by dělat něco užitečného v soukromém sektoru - tedy ze systému nečerpat, ale do něj přispívat. Je mi jasné, že třeba berňáku se nezbavíme.
přesně tak ....jsou jich tam tisíce zbytečně berou plat a mají teplé pohodlné místečko ve státním.....
Ve všem s tebou nesouhlasím, ale mám známou a ta je na mateřské a ještě si vyřídila ošetřovné na deti, které ji vlastně platí i za víkend.. Přitom by stejně byla doma na mateřské a pracuje jen na dohodu, takhle bere snad 16 tisíc měsíčně..
A vy se toho kašle jako nebojíte?
Kdo se boji, nesmi do lesa.
OT: chlapi nevíte jak nejlevněji koupit fm21? preorder kde nebo tak?
Leda tak u nějakého přeprodejce steam klíčů typu G2A nebo CDkeys. Tam to máš za 800 - 1000 kč.
G2A je fakt špatný obchod. Jako člověk, který kupuje hry především ve slevách a ne tak často chápu, že je skvělý ušetřit, ale G2A a jim podobné "společnosti" obchodují s kradenými klíči a vystupují proti nic i samotné herní společnosti, protože to už je upřímně lepší to stáhnout, než kupovat přes takové "firmy". Radši nepodpořit nikoho než překupníky, kdy z toho samotní vývojáři nemají nic. Jasný, hry jsou drahý, ale nějakých 20-25 let zpátky byly ceny her stejný i vyšší, třeba takový Doom stal v prvním roce po vydání snad 2000 Kč a to s mnohem nižšími platy. Opravdu upřímně, radši to stáhni a až bude nějaká fajn akce na steamu, epicu, nebo klidně kamenném xzonu apod, tak to dokup později, pokud tě to bude bavit
Jediné, co jsem si na G2A koupil byl klíč k Win10. Já je nepodporuju, mám rád Steam a GOG a nechci aby tyto obchody skončily. Prostě jsem jen odpověděl na otázku. Jinak souhlas.
Však v pohodě, nebyl to útok proti tobě, jen jsem měl potřebu vysvětlit, o co u takových obchodů jde, aby je pokud možno podporovalo co nejméně lidí
Možná na gamebillet (pro ubisoft je to oficiální distributor, nevím jak to je pro Segu/Sports Interactive...)
https://www.facebook.com/photo?fbid=3980441058651282&set=a.472034186158671
https://www.facebook.com/pklabouchova
Pribram nebyla proti
To by se vám líbilo holoto čumět v TV na ligu.Dostanete Ausweis nach arbeit und zurück a doma po večerech šít roušky!
Dopisy jsou k ničemu,jedině demonstrace a házení dlažebních kostek do oken vlády a parlamentu,nic jiného nepomůže
Defenestrace
Jak jsem celý život byl proti tomu, tak bych šel...hned...zapaloval bych a ničil, co by mi přišlo pod ruku...a pěkně cestou na hrad a vyházet je...a policisty, co by je bránili vzít taky.
Restrikce prodlouženy do minimálně do 20.11.
Takže 17.11. už snad všichni, krom státních vyžírků, do ulic
Ideální způsob, jak všechny nasrat, aby prodloužili všechny opatření
no právě si pamatuji na jaře jak se jim nechtěl rušit nouzovej stav a jak byli nasraní že musí rozvolnovat a to nikdo nedemonstroval
Těm demonstrantům asi opatření do konce listopadu nestačí a chtějí si to prodloužit až do Vánoc
Spíš se bojí, že by je mohli zrušit, a oni by neměli na co nadávat.
Spousta demonstrantů má v hlavě piliny, ale myslet si, že zrovna oni maj nějakej vliv na odklad rozvolňování, to taky neni známkou inteligence.
Hovno,demonstrace nehrají žádnou roli,viroběsniči jsou rozhodnuti dávno,že každého mrtvého budou počítat automaticky,že zemřel na COVID19 a že ta debilní opatření prodlouží minimálně do března
Me by opravdu zajimalo, co delal stat pres leto. Co je s tema miliardama. Kdyz si clovek plati zdravotni pojisteni 30 let a stat misto toho aby zajistil peci v krizi, tak cloveku zakaze chodit ven... Likvidace podnikani a omezeni svobody kvuli neschopnosti statu. Tady neni co resit. Demisi Andreji, demisi. Rikal jsi, ze v politice byt nemusis.
Mi to tu blbne ale sparta furt nejlepsi, nekoukame spilpy,nn
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/tiskova-konference-po-jednani-vlady-40340856
To už je fakt sitcom. Ten nový ministr měl rozhovor a včera jsem četl z něho článek, jak bude apelovat, aby se vše pečlivě prostudovalo...jak se 14 dní bude čekat na výsledky opatření...a druhý den se prodlužuje. Akorát lži pro hloupé ovce.
Škoda, že se náš národ nezmůže na víc, než na poslouchání vlády, Borhyové a četby článků toho profesora, co vypadá, jako by sáhl do el. zásuvky. Já bych se hned zvedl a šel je vyházet z oken a cestou rozbil a zapálil vše, co by šlo.
Novodobá diktatura je tu. Slyšel jsem od různých lidí osobně o Covidu spoustu věcí z jejich zážitků, ale nikdy to, co vykládají média a vláda. Už se těším na vakcínky. Těším se na zmrazení bankovních účtů a kdo ví, třeba za chvíli nebude co v těch obchodech nakupovat, protože touhle krizí rozeserou dodávky zboží a potravin. RIP všem.
karma za to Brno v 1.lize, Svobodo, Svobodo kdy tu první ligu dohraješ ??? Do 20.11.jistě útlum, přitom stačilo jen kdyby se na 14 dní vyply všechny fabriky a už bychom tak půl měsíce nemuseli být mimo roušek v MHD omezený
Roušky v VHD tu budou nejméně do léta.
to samozřejmě je kec a taková pohádka od těch, kteří chtějí jít "cestou Izraele" aniž by věděli, co to vlastně znamená. To že v Izraeli zmírnili ten extrémní lockdown neznamená, že je tam vše v normálu. Restaurace jsou stále zavřené, prodávají jen z okénka, zavřené jsou školy, část obchodů, platí celkem tvrdý limit na shromažďování. Jsou omezení pořád hodně, v podstatě tak jako my teď.
Jako bonus za lockdown jim ale přibyl 1 milión nezaměstnaných, v některých městech je nezaměstnanost okolo 40 %, část obyvatel padla pod hranici chudoby a jsou tam masové demonstrace proti vládě. Takže ne, Izraelská cesta rozhodně není nějaká procházka růžovou zahradou a automaticky správná cesta hodná následování.
Německo lockdown zavádí a když se přes 60% nakazí v práci, tak se musí omezit toto, ne sport, kde to snad nedělá ani procento
Vymysleli jsme pro vás pár opatření za naši vládu. Jsme zdravotníci od 10- 30 let ve zdravotnictví, je nás teď ve službě 5.
1.Zákaz testování bezpříznakových lidí!
2. Děti zpět do škol a to hned.
3. Zákaz návštěv u obézních polymorbidních , diabetiků, kardiakú všech lidí s léčbou kortikoidy, - na imuno supresiv. léčbě a to i doma.
4. Všichni tito rizikoví zákaz vycházení a povinnost nosit respirátor, pokud ven musí.
5. Zákaz propagagace koronaviru v médiích- hlášení počtu nakažených a úmrtí každý den. Pro média uvolnit pouze informace o kolik větší byl celkový počet veškerých úmrtí oproti roku 2018 za daný týden. / v návaznosti na tyto čísla pak zrušit veškerá opatření, pokud se nebudou lišit v porovnání s předešlými roky/
6. Zákaz všem zdravotnickým zařízením podávat médiím informace o počtu pacientů covid +
7. Všichni zdravotníci a sociální služby ošetřovat veškeré pacienty a klienty v respirátoru rukavicích.
6. Doporučení od vlády pro obvodní lékaře všem rizikovým skupinám zahájit podporu imunity.
Dává to smysl, ale 5. a 6. porušuje zákon č. 106/1999 Sb. Na tom by si kdejaký právník udělal kariéru.
Samej zákaz, s tím si do prdele!
Hložek několik měsíců out
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele