Juventus chce Schweinsteigera i další
Podle turínských novin Tuttosport dostal sportovní ředitel Juventusu Alessio Secco svolení majitelů k provedení několika velmi významných přestupů. Na sever Itálie by tedy mohla zamířit některá velká jména. Trochu nečekaně se Juve rozhodl lovit v Německu.
Už delší dobu se Juventus zajímá o záložníka Werderu Brémy Diega. Samotný Tuttosport několikrát dokonce oznámil, že kluby už se dohodly. Pravda je však taková, že Juventus zatím nebyl schopen splnit relativně vysoké nároky Němců. Podobná situace panuje i okolo dalšího fotbalisty, kterého by Secco rád viděl v černobíle pruhovaném dresu. Chorvat Ivan Rakitič, který momentálně působí v Schalke 04 bude pro Juventus asi příliš velkým a hlavně drahým soustem.
Cílem číslo jedna je podle Tuttosport pro Juventus Bastian Schweinsteiger. Stříbrnému medailistovi z posledního evropského šampionátu končí po sezóny v Bayernu Mnichov smlouva a Juventus je připraven obětovat pro splnění požadavků čtyřiadvacetiletého záložníka nemalou částku.
Před Schweinsteigerem údajně leží nabídka pětileté smlouvy s ročním příjmem čtyři a půl milionu eur. Právě na vysokých požadavcích univerzálního záložníka zatím podle médií ztroskotala všechna jednání s vedením bavorského klubu. Pokud by se Schweinsteiger s Bayernem nedohodl, pak by do Juventusu mohl přijít už v zimě, protože jeho současný zaměstnavatel by na něm chtěl alespoň trochu vydělat. V létě by nedostal nic.
Vzduch ve městě pod Alpami brázdí také otázka: co bude s Pavlem Nedvědem? Vedení klubu stále doufá, že si český záložník rozmyslí své rozhodnutí ukončit po sezoně kariéru a bude pokračovat. Když ne ještě dva roky, na něž mu Juventus nabízí nový kontrakt, tak alespoň do léta 2010. Výkonnost na to zatím česká hrající legenda rozhodně má.
Už delší dobu se Juventus zajímá o záložníka Werderu Brémy Diega. Samotný Tuttosport několikrát dokonce oznámil, že kluby už se dohodly. Pravda je však taková, že Juventus zatím nebyl schopen splnit relativně vysoké nároky Němců. Podobná situace panuje i okolo dalšího fotbalisty, kterého by Secco rád viděl v černobíle pruhovaném dresu. Chorvat Ivan Rakitič, který momentálně působí v Schalke 04 bude pro Juventus asi příliš velkým a hlavně drahým soustem.
Cílem číslo jedna je podle Tuttosport pro Juventus Bastian Schweinsteiger. Stříbrnému medailistovi z posledního evropského šampionátu končí po sezóny v Bayernu Mnichov smlouva a Juventus je připraven obětovat pro splnění požadavků čtyřiadvacetiletého záložníka nemalou částku.
Před Schweinsteigerem údajně leží nabídka pětileté smlouvy s ročním příjmem čtyři a půl milionu eur. Právě na vysokých požadavcích univerzálního záložníka zatím podle médií ztroskotala všechna jednání s vedením bavorského klubu. Pokud by se Schweinsteiger s Bayernem nedohodl, pak by do Juventusu mohl přijít už v zimě, protože jeho současný zaměstnavatel by na něm chtěl alespoň trochu vydělat. V létě by nedostal nic.
Vzduch ve městě pod Alpami brázdí také otázka: co bude s Pavlem Nedvědem? Vedení klubu stále doufá, že si český záložník rozmyslí své rozhodnutí ukončit po sezoně kariéru a bude pokračovat. Když ne ještě dva roky, na něž mu Juventus nabízí nový kontrakt, tak alespoň do léta 2010. Výkonnost na to zatím česká hrající legenda rozhodně má.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nedvěd popřel spekulace o možném prodloužení kariéry
14.12.2008, 13:40
Nedvěd podle manželky zvažuje prodloužení smlouvy v Juventusu
13.12.2008, 16:21
Diego: Real Madrid i Juventus jsou pouhé spekulace
08.12.2008, 13:18
Nedvěd chce kariéru zakončit s Juventusem v Římě
04.12.2008, 11:02
Nedvěd: Klub má právo na to hledat náhradu
28.11.2008, 16:27
Schweinsteigera zahraničí láká. Setrvání v Bayernu nevylučuje
12.11.2008, 08:56
Allofs: Juventus o Diega neusiluje
09.11.2008, 12:49
Nedvěd složil poklonu Lippimu. Jestli skončí, neví
04.11.2008, 20:13
Nedvěd exceluje, Juventus ho láká k prodloužení smlouvy
30.10.2008, 17:26
Komentáře (113)
Přidat komentářjestli Secco privede Diega,tak mu odpustim vsechny ty jeho debility v prestupove politice...obavam se ale,ze ho neprivede
To je ajsny ze ho neprivede ale privede ho murinho do INTERU!
Diego by byl největší pecka, ale opět je tady ta otázka - kam s ním v herním systému Juve ? zajímaví by byli každopádně i Rakitič s Schweinsteigerem. konečně fakt jména na úrovni, i když musím uznat, že nejmíň se mi líbí právě ten nejpravděpodobnější (Bastian). navíc je tady další otázka a to - dokážou aspoň některého z nich dotáhnout Secco s Giglim do konce ? víme, kolik už těch jmen ohlásili a jak to většinou dopadlo...
Víš proč to nedopadlo z čeho mělo Juve brát peníze?odešli sponzoři,nehrála se LM,přišlo se ze Serie B.Myslím že teď je situace uplně jiná,tehdy to měl Secco strašně těžké dotáhnout nějakej solidní přestup i tak se jich pár povedlo ja Iaquinta,Amauri a Sissoko.Neházel bych všechnu vinu na ně.Doufám že teď se ukážou když kapitál Juve opět vzrostl.
nechtěl jsem je nějak vinit a situace je teď v Juve určitě lepší, než třeba loni. nicméně mám o jejich schopnostech trošku pochybnosti, i když - aspoň Schweinsteiger už vám podle těch posledních zpráv vypadá celkem nadějně..., tak uvidíme.
to trosku je tam navic
nemůžu to vaše vedení pořád kritizovat
ale to neni kritizovani.. muzou si za to sami.. ale zase na druhou stranu si rikam.. ze uz snad nejsou tak hloupi aby zase roztrubovali po svete ze skoupi toho a toho.. a byli zase za janky.. snad se poucili a uz opravdu na tom neco je ze se o nich fakt poradne jedna
taky myslím že ten Schweiny výjde,viditelně nechce zůstat v Bayernu aby Bayern neostrouhal jako s Ballackem 2 největší hvězdy a odejdou pod cenou.Myslím že ten Bayern ho střelí aspoň v zimě aby z něho něco měl.
pro vás by bylo nejspíš výhodnější počkat si na něj do léta, ale to nezáleží jenom na vás no. pokud příjde v zimě, bude ta záloha trošku přeplácaná..., hlavně na krajích. pokud Nedvěd skončí, bude si chtít ten poslední půlrok maximálně užít a Camoranesi je výbornej, ten hrát musí..., + Marchionni, Salihamidžič, Giovinco (i když možná ho fakt pustit na hostování, ať se uvolní místo. stejně nedostává moc prostoru).
Schweiny nechoď ... jenom si pohoršíš ...
Rakitiča,to by bylo podle mě zbytečné máme dost svojich talentů potřebujem už hotové hráče jako je Schweinsteiger a Diego,jestli příjde jeden z těch dvou tak bud spokojený,kdyby Sebastian přišel zadarmo v létě,možná by mohli něco přihodit na Diega a záloha by byla famozní.Ale budu spokojen i s jedním velkým jménem do zálohy.
rozhodne se radsi zamerit na Schweinsteigera a Nedved o rok prodlouzit..
prosím už přivedte nekoho hodného dresu juve
presne tak!
kazdopadne jestli se Giovincem jeste nepocita (coz se nepocita) tak na hostovani hned v zime.. nezabijet ho na lavicce cely rok
Nechci kazit fandům Juve iluze, ale Schweinsteiger na Juventus nemá, Diego se vám zase nehodí a místo Rakitiče může hrát Giovinco. Když už tedy někoho, tak toho Rakitiče, pokud Méďa skončí. Má dobrou střelu oběma nohama, semtam něco i vymyslí a levá záloha by mu narozdíl od Diega seděla. Btw. Jak dlouho už v Juve nehrál nějaký Němec?
Schweinsteiger je dobrej hráč,Diego by se normálně hodil hrál by na místo Tiago a Sissoko by si plnil ještě víc defenzivní úkoly nevidím v tom vůbec žádnej problém,to musí vědět Ranieri a vedení jestli s ejim bude hodit do koncepce,to ty nemůžeš ani posoudit.
prave Ranieri pred sezonou Diega nechtel.. tak je zvlastni ze najednou o nej mame zase zajem
Tak asik zjistil že to chce větší kreativitu směrem dopředu,myslím že Sissoko by ty defenzivní úkoly zvládl klidně sám a utok by ses tal udernější,každý tým to tak skoro hraje na defenzivního a ofenzivního záložníka,osobně bych v tom problém neviděl uvidíme co Ranieri.
Schweiny poslední dobou jen stagnuje, hrával mnohem líp. Ribéry na druhý straně hřiště je úplně jiná klasa. To diego je bezesporu výjimečný hráče, ale nemáte na něj finance, Werder jasně řekl, že pod 25mega nepůjde. A za ty prachy by to byl navíc ohromný risk, nemusí se chytit jako Kaká. Kupte radši Dossenu z Liverpoolu, v létě Rakitiče a uděláte nejlíp. Kádr máte dobrý.
s Kaka' bych moc nesrovnával. Diego je momentálně daleko kompletnější a "očekávanější", než byl Ricky, když k nám přišel. navíc už je adaptovanej na Evropu, kdežto Kaka' dorazil rovnou z Brazílie. a že to byl tak trošku zajíc v pytli stačí podložit tím, že k nám přišel jako útočník (aspoň vedení a média ho tak ze začátku brali).
Já bych radši viděl Diega ve Španělské lize, ta by mu seděla myslím víc.
Myslíš, že neměcka má blíž ke španělské než k italské?
To ne, ale Diego má blíž ke španělské lize.
tak to já bych ho samozřejmě rád viděl v Itálii, ale konkrétně v Juve fakt nevím, kam by tam zapadl. překopávat jen kvůli němu svůj mnoha-mnohaletej systém asi nebudou a u lajny by to nejspíš nebylo to pravé ořechové..., těžko říct.
tak to se pleteš pod Lippim hral pod hroty hrál volného ofenzivního záložníka
a kdo asi Juve trénoval, když tam Nedvěd přišel ? hrál zleva, ale často sbíhal do středu pod hroty...
i když třeba Nedvěd ze začátku svého angažmá v Juve hrál takovým stylem, jakože u lajny, ale hodně často si sbíhal do středu pod hroty. to by možná mohlo být řešením i pro Diega...
Nevím, na tuto pozici by úplně pasoval Rakitič, tohle hraje v Schalke. Diego by mohl pohořet jako Tiago.
s chycenim jako takovym bych s Diegem ani strach nemel.. spis jestli by zapadl do nasi hry
Dossena je dobry nakup ale kam s nim???
Camoranesi i Nedvěd jsou zkrátka lepší než Schweiny.
U Camoranesiho by se o tom dalo spekulovat, ale u Nedvěda? Ten už má -bohužel- svá nejlepší léta za sebou a v součastnosti je Basti násobně lepší ...
Co mám možnost Bastyho sledovat, tak žádná úniky po křídle, žádné nápadité kličky nebo přihrávky, jen střelu má stále dobrou. V Německém nároďáku hraje mnohem lépe Trochowski, v Bayernu zas Ribéry a jen jen otázkou času, kdy ho vytlačí z repre Marin.
U Bastiho to neni o tom, že unikne po křídle a obejde 3 hráče jako Marin. On má výbornou kopací techniku, tj. skělý standartky, dobrou techniku a konstruktivní přihrávku ...
A Marin Scweinyho jen tak nevytlačí, Basti hraje v repre staženýho středa a Marin podhrota, takže to fakt nehrozí.
Pravda, ale je, že včera hrál Basti (ostatně jako celej tým, vyjma Marina a Schaefera) naprosto otřesně.
Tak já ho stále beru jako křídelní hráče, na tom taky v Bayernu začínal. Nalevo mu to sedí o něco líp, to je pravda, tam může uplatnit svojí skvělou střelu. Co se týče staženýho středa, to by mu mohlo vyhovovat. Ale Marin je křídlo, ne podhrot.
V repre hraje ze středu, takže podhrot.
Je fakt, že jsme druhou půli Německo - Anglie neviděl, ale Marin mi na podhrotu nesedí, ten vždycky brousil lajnu.
Ale jak tak koukám, tak Marin střídal Jonese, což je střed. Ale přišel i Podolski a mohlo dojít k přeskupení na 4-5-1, ale budu ti věřit, že hrál ofenzivní střed nebo co myslíš tím podhrotem v 4-4-2?
Nevim jestli došlo k přeskupení, ale Poldi byl absolutně neviditelnej a co jsem ho zahlíd tak na středu.
Co ti myslím ... jednuduše hrál před vápnem, rozdával přihrávky a sbíhal si do šestnáctky.
A ona celá naše hra byla abych tak řekl chaotická, jenom Schäfer, kterej výborně vybíhal a hrál vlastně LM a Marin, který hrál hodně aktivně hráli to, co se od nás čeká
Právé Basti kromě těch standartek a jedný střelky volnýho přímýho kopu nepředvedl vůbec nic, akorát ztrácel míče a tak zalezl do zadu a ani přesně nenahrál ...
Schäfer je dobrej, to vím i když ten blbec Magath chce zase De Ceglieho, aby leštil lávku jako Zaccardo. Ani neví, co má v Rietherovi se Schäferem za poklady. Že byl Poldi neviditelnej mě nepřekvapuje, stejně tak Schweiny. Jinak Němcům říkat naši, no nevím Pravda je, že jejich repre zápasy narozdíl od naší repre jsem viděl poslední dobou skoro všechny, stejně tak Bundesligu více než Gambáč ligu, ale přeci jen
Přeci jen asi nejsi z 1/2 Němec .
Schäfer by konec konců mohl přestoupit do Bayernu , někoho na kraj obrany potřebujeme a Schäfer by byl dobrá volba, navíc nebude nijak drahý ...
No to nejsem, i když co já vím, příjmení mám Německé a žiji v příhraničí. Komu fandíš v duelu ČR - Německo? Hádám že Němcům, když píšeš naši Jinak Schäfer by se vám hodil, ale ještě více by se vám hodil zpátky Jansen, který je neméně dobrý.
Jistěže Německu, má-li člověk na výběr tak není to řešit .
Pochybuju, že by se Jansen vracel, ono to asi není nic příjemného když ho klub pustí takhle za pakatel a pak by po něm chtěl aby se vrátil... a Schäfer je dle mého skromného úsudku v ofenzívě mnohem lepší ...
Ty jsi poloNěmec? Já žiju zas v Rakousku
V Rakousku ...
Moje prababička (z druhé strany) je rozená Vídeňanka .
Ale můj otec rakušany nesnáší, když sem mu kdysi řekl, že bych možná chtěl studovat ve Vídni, tak se mnou týden nemluvil .
V tom případě budeme třídní nepřátelé.
To ano, ale Schweinsteiger je zas podle mého lepší než Rakitič.
Z Tuttosportu se bohužel stal příšerný bulvár, takže ani nevím, jestli tomu mám věřit.
Tuttosport + nase vedeni
Nebudu reagovat na každý příspěvek zvlášť, ale shrnu to do jednoho. Bastiho určitě brát, bude to skvělá náhrada za Nedvěda. Diega jsem dlouho chtěl, ale už ho nechci. Jeho příchod by byl přínosem ve dvou situacích. Změna rozsetavení na 4-2-3-1(bylo by potřeba nakoupit a vyházet půlku kádru) nebo Lippiho systém bez jednoho krajního záložníka(tak jak to hrával s Nedvědem Rino ). Jenže tady nastává další problém. Hráč, jako byl tehdy Zambrotta, prakticky neexistuje a s někým slabším by to byla hrůza. Takže Diego ne. Zaměřil bych se na opravdu kvalitního stopera a nejmíň jednoho beka. Přivítal bych taky jednoho středního záložníka, ale tam už jsme "posílili" v nedávné minulosti, takže si nedělám iluze. A ještě jedna věc. "Juventus", začni prosím o tom fotbale trošku přemýšlet. Názory jako Sissoko by bránění zvládl sám nebo obhajoba vedení jsou jak od pětiletého děcka.
nevím co je na záloze Camoranesi-Sissoko-Diego-Nedvěd tak španého?
Ital je prostě expert na Serii A, do toho mu nemluv, tomu rozumí jen on.
jj to sem teď zjistil,takže Diego se nehodí podle itala do Juve tak to ho teda nekupujme no,dej jim ale do turína nějak vědět ať potom nejsou překvapení že to Juve nejde.
Třeba to, že hráč, který má problémy s bráněním ve dvou, by měl bránit sám. Na Galacticos si můžeš hrát v Manageru, fotbal je o něčem jiném.
A jak to dělají v jiných týmech?Každý kdo hraje na 4 záložníky má většinou ve středu jednoho ofenzivního a druhého defenzivního.Neboj se ničeho jestli příjde Diego hra se určitě přizpůsobí,pokaď ho chtějí tak asik nějakou myšlenku mají.Když si tak chytrej a takovej odborník proč vysedáváš na eurofotbale když s takovýma schopnostma netrenuješ nějaký tým,myslím že by ti to šlo,když víš kde se kdo hodí a nehodí.
Chtěl bych vědět, které týmy hrají se čtyřmi záložníky a středová dvojice je podobná dvojici Sissoko-Diego. Tvoji odpověď sice znám, ale přesto, pro sichr se tě zeptám. Zidana vzpomínat nebudu, to by bylo mlácení prázdné slámy...
Platiny
jj připrdánku
O tvém pravopisu se bavit nebudu. To si asi ve škole pár let nedával pozor, ale říct PlatinY, to už je vrchol. Ještě řekni, že fandíš Juve
Tak teď jsi mě úplně odvařil, vůbec nevím, co tím chtěl básník říct.
A na co kvalitního stopera?Naše obran apracuej nejlíp v lize Máme výtečného Chieliniho,výborného Legra,může tam hrát Mellberg a Grygera.Kolik bys těch stoperů chtěl?6!Stejně mohou hrát jen dva a já mylsím že to není jen o jménech v obraně,my máem kvalitní stopery.Nemáme ani jednoho tvořivého záložníka,obránců plnou prdel a ty bys chtěl přivest zase obránce.Podiv se na statistiku kolik sm edostali minulou sezonu branek a kolik smejich dostali letos.V obraně nás bota teda vůbec netlačí.
A zraní se Legrotaglie a všichni budeme přát Juventusu prohru, aby vyhodili Ranieriho,že?
Ne jak sem psal víš na stopera může zaskočit Mellberg a Grygera alternativ je dost,nevím na co dalšího obránce.Dyž už tak krajního ale stopera.
Viděls někdy Grygeru na stoperovi? Mimochodem si v tom svém výčtu alternativ zapomněl na Knězeviče, ten se tam hodí taky. O Mellbergovi se bavit nebudu, už jsem jednou řekl, že jeho působení v Juventusu nekomentuju. Akorát nechápu, jak může člověk, který před měsícem přál Juve prohru, být najednou spokojený s náhradníky, kteří se nemalou měrou na "krizi" podíleli. Ale vlastně, mohl za to Ranieri, jen nevím, kdo může teď za ty výborné výsledky.
Neviním hráče vyním Ranieriho jakým systémem juve hraje,jaké má střídání,proč i do zápasů ve kterých je dávno rozhodnuto nepostaví na místo Nedvěda který už neodehraj evšechyn zápasy třeba giovinca nebo i jiné hráče.Já myslím že čím víc se bude blížit konec sezony tím víc bude Nedvěd a Del Piero unavení,nevím proč je nešetří daleko víc.Myslím že teprve Juve bud emít problémy jestli nezačne více Nedvěda a Del Piera střídat,momentálně s ejim daří ale za rohodlích stavů 2:0 by klidně je posadit mohl,ale oni mají nejvíc odehraných minut.Já říkám že Ranieri tyhle hráče zataví.
Radši si piš na fcjuventus.cz, tam ti za takové prohlášení dají děcka palec nahoru...
nejlepší obrana v lize? Tak to fakt ne. Myslím, že obrana Interu je lepší. A to na všech postech.
Jian kDiego do Juve nepasuje, bral bych ho k nám Schweini je problematický, souhlasím s herbagem, dle mne na Serii A taky nemá, mohl by dopadnout jako Quaresma, který zatím zklamal..Ten Rakitič je pro Juve ideální volba, Sissoko ještě více stažený, na krajích Paolo a Camoranesi...
Na stopera Zapatu a na beka Dossenu či Pasquala, na střed zálohy by to chtělo někoho tvořívého a zároveň defenzivně schopného, něco jako má AS De Rossiho, AC Pirla a Inter Cambiassa. Hamšík možná, ale toho se nedoplatíte. A zůstává C.Zanneti. Na LM nechat Nedvěda, případně koupit Barnettu, Rakitiče, Hitzslpergera a nejlépe Gourcouffa z AC, ten se tam hodí jako vyšitej. A útok je bez debat, ten máte nejlepší v Itálii. Pustit Molinara, Mellberga, Anmdradeho, Zebinu, Tiaga.
Střední záložník nepřijde, to by museli vyhodit Poulsena. Ale pokud se dá Zanetti dohromady, byde to vcelku v pohodě. Samozřejmě za De Rossiho nebo Aquilaniho bych se nezlobil, ale tak naivní nejsem. Tiaga samozřejmě nechat, vyhodit Poulsena, Ekdala na hostovačku, Molinara nechat jako náhradníka. S Mellbergem, Andradem, Zebinou souhlas.
Tiaga samozrejme nechať, lol, podla mna on by mal byť prvý, ktorý by mal letieť....
Když se konečně sebral, tak proč bys ho vyhazoval?
De Rossi je sen... možná kdyby Řím byl na konci sezóny v trapu, tak by mohl pustit chlup.
Poulsen ale neodejde, protože sotva přišel, navíc typologicky se k Zannetimu hodí víc než Tiago. Molinaro sice občas zahraje, ale kdyby přišel Dossena, tak ho pustit a záda by mu kryl perspektivnější De Ceglie. A co Marchisio, o tom moc nevím, ale prý hraje celkem dobře.
Marchisio je dobrý, otázka je, jestli je dost dobrý pro Juventus.
ted je zranenej ne??
Jo...
Andradeho kdyz uz,toho Dossenu by to chtelo,ale Molinaro neni nejak hroznej,Zapata je BOREC,ale Juve se nehodi,stoperu je tam dost,Andrade,Zebina pryc
Sissoko je fakt dobry.Co jsem videl proti Realu nejlepsi hrac na hristi.Suvereni vykon.Rozbijec v tom pravem slova smyslu prakticky nesel pripravit o balon.Nejsem zadny expert co hlta,ktery koli mač,ale jak tady kazdy vychvaluje Mascherana tak platny urcite je,ale takhle ho videt exelovat se mi nepostestilo.Navic ta jeho strela nestrela nebo chcete li rugbyova?
Typický "seccovský" Juventus (alespoň co se posil týče): velké řeči a skutek utek´.
bastian newim co o něm tady kecáte .Slyšel jsem že ho nahradí v repre marin??? Tak to asi těžko.Když jsem byl v chorvatsku na dovče tak jsem se díval na zápas Němci vs Belgie a bastian dělal kapitána takže v něm asi něco je?!!!
Aj tak nakoniec prídu niaki tragédi, ja už ani neverím vo výbornú posilu....
To by Schweinsteiger udělal chybu kdyby neprodloužil v Bayernu
Steiger je bezpochyby vhodný hráč do systému Juve, ale mnohem víc bych uvítal komplexního defensivního záložníka, schopného tvořit hru. Sissoko je dobrý, ale ještě to není hráč, na kterém by se dalo stavět. Další varianty jsou nevyzpytatelné. Poulsen je tragéd, Motta sice hraje v poslední době dobře, ale...Zanetti je zraněný. Bohužel, zrovna tenhle typ hráčů je nesmírně ceněný a drahý.
schweiny zůstane v bayernu....
ja si myslim ze Bastian nepujde do Juve.On pujde do lepsiho klubu.
hloupost, nechytl by se
nechytl? však se mu už dvakrát povedlo sestřelit portugalsko a hraje v reprezentaci, která se dostala do finále ME
Hm, to je úžasné. To musí být velká hvězda, sestřelit dvakrát Portugalce, to by mohl i Pelé závidět...
Debile
Uklidni se.
Já sem v klidu, ale takhle přece inteligentní člověk nereaguje ...
áno, vybereš si větu, které můžeš oponovat že? ronalda zastavil i arne, který podle tebe určitě nemá na velkoklub, když v 29 hraje "jenom" za herthu berlín že?
ale při působení v klubu musíš podávat stabilní dobré výkony a já Schweinymu nevěřím, že by zvládl jak kolega říká lepší klub než Juve...
A tím myslíš jako který?
tuto sezonu podává v bayernu stabilní a dobré výkony, a že nemá na lepší klub než juve? no nvm...
v tom případě by nesměl odejít...
Schweiny neodejde.
100. pro Diega v Interu Milán
tam nějaký diego je?
Výbornej nástupce Nedvěda v záloze Juventusu by byl Morávek z Bohemians 1905.Podobný typ.Kdyby přestoupil,šel by fotbalově nahoru,vedle tak skvělých záložníků, které má Juventus.Morávek je obrovskej talent a má všechny předpoklady táhnout naší reprezentaci, jako táhnul Nedvěd a navázat na Rosickýho.Stejně jako Necid jednou překoná rekord Kollera v počtu gólů v reprezentaci.
Toho vyhodit toho nahradit toho hostovat a pulka fungujiciho a prozatim celkem uspesneho tymu v prdeli.Hm tak nevim kdo tady hraje toho managera?
pali nedved
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele