Jistotu Eura trenér Vrba řadí na úroveň postupu s Plzní
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šural čekal na start v reprezentaci 2 roky, teď pomohl k postupu
07.09.2015, 12:56
Dva dny po áčku čeká kvalifikace v Lotyšsku také jednadvacítku
07.09.2015, 11:36
Podle Limberského svazovala fotbalisty blízkost postupu na ME
07.09.2015, 10:20
Daridu těšilo, že jeho první trefa za reprezentaci byla postupová
07.09.2015, 09:01
Češi vyhráli v Lotyšsku a slaví postup na mistrovství Evropy
06.09.2015, 19:58
Komentáře (152)
Přidat komentářMohl jsi trénovat Plzeň i repre...
takhle to dokurvil jenom v repre
Nevermore
Dej si facku!
No ty seš krypl Berbre Stačí se jen podívat na tvoji jmenovku Táhni s tím komunistickým šmejdem Berbrem na smetiště dějin!
takové práce napůl většinou stojí zaprd
Jaká napůl? Těch 10 zápasů navíc je fakt hrozných...
Je no, vždyť to nefunguje skoro nikdy a je jedno jestli to je fotbal, hokej nebo vodní polo. Navíc samotné odkoučování zápasu je jen část co se od trenéra očekává
Šlo by to...
protože život je jako fifa
Pokud ho máš jak 15, tak tě lituji.
Křížek, křížek, R1, doleva, doprava, křížek, čtverec a hotovo.
Alternativní verze: S,S,E, levá, pravá, S,D a hotovo
realita neni jako Football manager 2015
Už tak je to protlačování Plzeňských hráčů nehorázné
Jasně, na jejich posty čekají 2-3 lepší odjinud
stejně jako teď Sluckij v Rusku, ten má taky zároveň i CSKA
Nejde sedět na dvou židlích jednou prdelí. Zkoušel to i Hašek ... Jediné kdo to zvládá je Míra Pelta.
pašák
Já stejně pořád nechápu ten humbuk okolo nepovedené kvalifikace Turecka. To je akorát tým haluzáků, co se s náma ani nemůže měřit, ale tady se píše, že to byli před kvaldou favoriti....
Fotbalově jsou lepší, bohužel zaprvé v každém zápase zahodí, co můžou a navíc jim to dohromady moc neklape
Turci jsou přecenění, o to víc v kvalifikacích, kde mají vždycky strašné problémy, je to turnajový tým, jenže málokdy se na ten turnaj dostanou..
Arda s Burakem jsou ale TOP
Ne jen oni sou z jejich týmu na té top úrovni, ale dohromady jim to nejde.
Ale že to těm Nizozemčíkům fajnově nandali, co?
Diky bohu za postup a ted jen doufam, ze v tech dalsich dvou tezkejch zapasech dostanou sanci dalsi hraci.
V repre uz bych nechtel videt Kadlece obrance, Limbu a Prochazku, o Holkovi nemluvim.. Vachu, Plasila, Kolare a ani Lafatu.. ty hraci jsou silene za zenitem..
A jinak by se mi libilo: Cech (Vaclik, Koubek) - Kader (Gebre), Sivok (Kalas), Suchy, Novak (Frydek) - Pavelka (Petrak), Darida (Moravek) - Dockal (Černy), Rosa (Pospisil), Skalak (Krejci) - Skoda (Necid, Vydra, Kadlec)
Limbu jo? To je asi nejlepší hráč.
Ten gol nic nemeni na tom,ze dozadu hori jak papir a sem tam nejakej skluz pro divaky to nezachrani. Jinak dnes byl i dopredu aktivni (jinak to posledni dobou hraje dost profesorsky), ale ty jeho sajtke rotujici smerem od brany jsou uplne, ale uplne k ho...
Děláš si prdel? Jeho šajtle jsou naprosto geniální a on je jeden ze základních stavebních kamenů repre i Plzně. Kdyby na sobě za mlada pracoval a měl víc ambicí, mohl hrát klidně za Real.
To s tím Realem je myšleno vážně? Jinak, jo platný ještě pořád je, ale jeho výkonnost jde dolů a taky už není nejmladší...
Fandím Realu už dlouho a Limba by na to měl. Jenže leje a je mu nejlíp v Plzni mezi kámošema. Čistě fotbalově říkám ano.
ne
jo
No urcite ne.
Proboha, já myslel, že je vtip ... To si děláš prd*l ne?
Nedelam... dlouho jsem ho mel za oporu, ale sel silene dolu, dozadu je to fakt spatny a na euru nebudem hrat 4x s lotysema.. a perspektiva 0, to je dalsi vec.
Jinak si nekdy zkus spocitat efektivitu tech genialnich sajtli, kolikrat z toho byl gol. Ja z toho gol nepamatuju.
Přesně tak - dva roky zpátky byl jeden čas naším nejlepší hráčem, ale dneska - dneska tam může hrát Pudil, Lecjaks , Novák a Hloušek a nepoznáme rozdíl.
no tak to bys poznal
Jako jo, ale pořád tam není ten propastnej rozdíl, jako když má Rosického někdo nahradit - respektive = v tomhle výběru je každej zcela nahraditelnej. To je výhoda té šiřky kádru. Každej post je tu zastoupen 4-5 hráči.
Zrovna levej bek si myslím není úplně nahraditelnej. Jestli se Limba zraní, tak se to pozná. Rosa je jasnej, s ním můžeme konkurovat i lepším týmům.
Naposledy ho tam nahrazoval Pudil a myslím, že neměl zrovna nejhorší zápas - už nevím o jaký zápas šlo, ale byl dost chválený.
Ale jinak asi ok - tihle hráči se nesmí zranit a je Euro v pohodě :)
1. Rosický
2. Sivok
3. Limberský
U Sivoka bych dodal i Suchého, protože aktuálně za nimi je na stoperu děsná propast.
Limberský se klidně zranit může. Podle mě to má totálně na háku už, výkonnost rapidní pokles, zdá se mi, že fyzička a rychlost jsou pryč. Ale třeba se dá v zimní přestávce dokupy.
A řekl bych, že pro repre je důležitej i Dočkal (pokud hraje na vhodné pozici).
Limberský má bohužel místo 100% jisté ať hraje jakkoliv. Asi i právě z toho plyne ten pokles výkonnosti. V poslední době hraje fakt strašně. I když alespoň opět začal podporovat ofenzivu, což na jaře nedělal. Takže určité zlepšení tam je.
Nevím kolikrát jsi viděl Plzeň, ale jeho šajtle jsou celkem nebezpečný. Jo, stárne, ale pořád je to nejlepší levej bek, co tu je.
?
Mně připadal (směrem dozadu) proti Lotyšům hrůzostrašný. Nepamatuji si, kdy jsem viděl od obránce horší výkon. Možná Procházka dneska
tak koukni někdy na Spartu v EL :)
mozna kozak, jestli se este prosadi
Černý
Tak to spis teoreticky, kdyz by jeste sel nahoru
Já nevidím důvod proč ne. Taková šance dát prostor talentovaným hráčům v těžkých zápasech s plným nasazením soupeře kde na druhou stranu nám o nic nejde, takový prostor tu dlouho nebude.
Nejen Černý, ale i další háči U21 (Schick, Čermák) by klidně prostor dostat mohli.
Milan Černý
Postupem na EURO se zařadil po bok takového trenérského velikána jako byl František Straka. Ještě má Vrba dlouhou cestu před sebou, aby se alespoň přiblížil k Josefu Pešicemu a Karlu Brücknerovi. O Uhrinovi a Bílkovi nemluvě.
A Rada nic?
To byl břídil
ser na to
Škoda, žes to nenapsal dřív. Už jsem byl
ať se dál daří
Přej a bude ti přáno. Takže nápodobně
Já ti to přeju. Kvalitně se vysrat je jedna ze základních radostí člověka na tomto světě.
Frantisek Straka postoupil jako trener na EURO?
Mohu použít nápovědu 50:50?
Zapomněl ti do závorky napsat - čti: píšeš s...ky
"Možná když bychom postoupili na mistrovství světa, tak bych přemýšlel, jestli to není ještě víc"
A taky že na to MS postoupíme
Kéž by, ale bude to těžké. Není náhoda, že jsme se tam dostali jako ČR jen jednou..
Největší soupeři Severní Irsko a Norsko, to musíme dát, když jsme prošli tou skupinou co máme teď. A spoléhat na štěstí při losu v baráži.
Za dva roky na to už třeba mít budou
Teď ještě na jarní část sezóny Kadlec do Sparty, Vydra do Baníčku, Plašil do Slavie, Morávek do Bohemky, Pudil do Slavie, Mašek do Příbrami, Necid také do Slavie, Kozák někam ke Slezsku - nejlépe Olomouc, Jankto do Slavie, aby se všichni krásně na to Euro rozehráli a aby se Slavie udržela.
Kozák někam ke Slezsku- Olomouc...
Tak je z Opavy a tam jsem ho poslat nechtěl a v Ostravě už jeden Vydra stačí. A co je nejblíže? Olomouc :D Proto taky to "KE"
Přiznám se, že jsem nevěděl, že je Opavan. Mě rozesmálo to někam ke Slezsku- Olomouc (cca 100 km). To je jako kdyby jsi napsal ať V.Kadlec hraje u Prahy ve Strakonicích. Ale jestli bereš nejblížší prvoligový destinace vůči Opavě, potom souhlasím. Ono moc mašaftů na Moravě bohužel ani není.
Necelých 50 km...
Tak vzdušnou čarou je to 60 km, ale po silnici skoro 100 km.
Je z Brumovic.
Vrba Ale stejně měl zůstat v Plzni a trénovat to dohromady s repre.
Aktuálně by to asi šlo. Stejně většina základu hraje v Synot lize. A těch pár krajánku může zkouknout v TV.
...Těch pár minut zahraničního záznamu u každého.
Nizozemsko nezvládlo utkání v Turecku a zkomplikovalo si boj o postup na mistrovství Evropy, který už nemá ve svých rukou. "tále máme nějakou šanci, v podstatě i větší než Turecko. Dnešní zápas se nám ale nepovedl, udělali jsme velké chyby. Nic však není ztraceno. Turecko musí z posledních dvou zápasů získat šest bodů," neskládá zbraně holandský kouč kouč Danny Blind.
========
On je fakt Blind. Copak nevidi, že má Turecko o 2b víc a lepší vzájemný zápas, takže jim stačí jen 4b?
Kdyby radši začali hrát a ne se do poslední chvíle zabývali počítáním, jakou mají ještě šanci si to euro uhrát...
tak prvně gratulace k postupu našich :),ale ta ostuda Holandska to je teda průser :D
tak ještě jim můžeme výrazně pomoct, pokud sebereme nějaký body Turkům...ale tak těžko říct, jestli oni těch 6 bodů uhrají no s tou formou
Což o to. Nizozemci mají formu dobrou, horší je to s jejich výkonností
Co byste brali jako úspěch na EURU? a druhá otázka, jaké vidíte reálné šance podle toho materiálu co má Vrba k dispozici? :)
Bílek s daleko horším kádrem postoupil ze skupiny. Takže minimálně překonat to poslední vystoupení na Euru.
S daleko horším kádrem? Jako sorry, Bílek měl k dispozici více legionářů, navíc pravidelně hrajících. K tomu ještě Plzeňáky v laufu (které ale povolal až v návaznosti na kritiku, která se na něj sesypala po výbuchu proti Norsku). Teď ti Plzeňáci popravdě řečeno nic moc (buď úpadek formy, nebo výkonnosti). Jedinou výhodu, kterou Vrba má, je, že základ týmu je sehraný z klubů, protože většinu representantů dodává sparta, Plzeň a vypadá to, že možná i Liberec
...
Můžeme diskutovat, zda je o trošku lepší mít hráče z kvalitnějších lig na úkor sehranosti, anebo naopak sehrané hráče z horší ligy. Ale tvrdit, že druhá varianta je o parník lepší, je úplně mimózní.
Je rozdíl když skončíme první nebo druhý ve skupině? :)
Já už si moc nepamatuju skupinu na minulém EURU myslím že Řecko, Polsko a netušim, což byla celkem lehká skupina, bude hodně záležet na skupině no :)
S těmahle blábolama už běžte někam, hrozné fámy co se šíří. Legionáře? To jako jaké? Plzeňáky povolal až po kritice? Pilaře povolal ještě z hradce, Limberského povolával od prvního srazu, ten byl naopak brutální kritikou vyštípán a Bílek ho mohl pozvat znovu až po tom zápase se Shalke.
Bílek měl jen Plzeňáky, Vrba může vybírat z několika stejně kvalitních klubů, které dnes v naší lize máme. Navíc má už několik ročníků lvíčat, které svoje kvality prokazovali v mládežnických kategoriích.
A Bílek žádná lvíčata neměl? Bílek neměl spartu?
Hádej se s urbisem
Neboj, iluze že hráči jako Konaté nebo Paixao jsou hyperkvalitní už vám vyvracet nebudu
Pohoda, já bych je do naší repre taky nebral.
Najednou Kdo to tady nadával Peltovi za to, že Konatému už dávno nezařídil občanství?
To fakt nevim.
To by mě taky zajímalo kdo.
Koho bych chtěl pozvat ze Sparty?
tehdy byly mládežnické kategorie velmi nekvalitní, Jediný úspěch měl snad Kolář a spol které právě Bílek dotáhl na Euro, jinak vůbec nic. Dočkal a spol byli tehdy ještě příliš mladí pokud se bavíme o Euru.
Mladí nemladí, Dočkal už tehdy začal řádit v Norsku a pozvánky se dočkal až moc pozdě...Vůbec téměř všechny nové hráče povolal Bílek až na nátlak fotbalové veřejnosti.
Pokud se bavíme o Euru a kvaltě na nej tak určitě nesouhlasím. Tam to bylo často naopak, že Bílek někoho pozval a až v repre si ho veřejnost všimla, viz Pilař nebo Gebre. Možná Jiráčka mohl pozvat dřív.
U kvaldy na MS už to bylo něco jiného. Tam měl dát větší prostor lvíčatům. Nevím, jsetli tam byla nějaká dohoda s Dovalilem že tyhle hráče brát před Eurem U21 nebude nebo tak, ale po Euru už je měl vzít určitě. Ale zase jsem si fakt nevšim, že by na to mimo Dočkala tlačila fotbalová veřejnost. A taky dal zase šanci ještě mladším Vydrovi nebo Hušbauerovi.
Kolář Nemyslíš třeba Gebreho?
Gebre toho co pamatuju za U21 moc neodehrál.
Na ten zástup kvalitních legionářů který měl Bílek k dispozici jsem fakt zvědavej Napadá mě snad Hubschman který se vrátil do Česka, ale na kvalitě rozhodně nic neztratil.
Že Vrba povolává zrovna ty Plzeňáky totálně mimo formu je jeho problém.
Kadlec z Leverkusenu, Hubník z Herthy, Hübschman z Doněcku, Čech, Rosický, Sivok, Baroš, kterýho Bílek svym systémem absolutně odstřelil + plzeňáci, který byli v tu dobu neskutečně rozjetý. Na Euru ještě Gebre, kterej si tam vykopal smlouvu v Německu.
Teď? Čech, Sivok (když je zdravej), Rosický, Kadeřábek (Gebre), Darida (kterej včera zahrál po dlouhý době dobrej zápas), Suchý (kterej dostal šanci až teď). Plzeňáci stagnujou, ze Sparty kromě Dočkala taky žádná slává.
Kadlec je pořád k dispozici, jen zkušenější. Hubník? Teď podává daleko lepší výkony než tehdy. Hubschmana jsem komentoval, na kvalitě rozhodně nic neztratil. Baroše naopak probudil, na Euru hrál skvěle. Gebre je taky ve skvělé formě, navíc má daleko více zkušeností.
S Daridou to musí být trolling, Těch útoků, co na Bílka bylo kvůli tomu, že pozval Daridu místo Štajnera To samé vlastně Gebre vs. Rajtoral.
Plzeňáci stagnují jen někteří. Další hrají skvěle ale ti u Vrby šanci nemají.
Kadlec je zkušenější, akorát o třídu horší. Hubník souhlas, místo Procházky tam mohl jet i teď. Hübschman by byl pořád platnej, to jo. Daridu nepovolal místo Štajnera. Ze současný Plzně nehraje nikdo tak dobře, jako za Bílka.
Darida byl povolán přímo místo Štajnera. Však v repre hrál tehdy i na jeho postu.
Plzeň má naopak kádr lepší. Jen to chce přestat vnímat opory tehdy jako oporami dnes a podívat se na skutečné výkony hráčů.
Plzeň byla tehdy před Eurem v laufu, je fakt, že to hodně pomohlo. Teď byla zas před rokem v laufu Sparta a hodně to pomohlo v tom skvělém úvodu kvalifikace. Teď máme několik kvalitních týmů tak je třeba vybrat ty hráče v laufu, a né pořád bazírovat na Procházkovi s Limberským.
Nepovolal ho místo Štajnera, rozhodoval se koho ještě vzít a Darida dostal přednost před Štajnerem, který z toho pak byl hrozně ukřivděný...
Vždyť Darida tam původně jel jenom jako doplněk k těm hráčům, který už měli bejt nominovaný, ne? Ale v nějakym přáteláku byl jednoznačně nejlepší, tak ho Bílek nakonec vzal místo Pudila.
Nejel jako doplněk, byť to tak mohlo vyznít. Už bylo jasné, že pojede i na turnaj i jako náhrada za Rosického.
Hubník ale asi v tom byli i ty osobní problémy
Jinak teď jsou k dispozici Pavelka, Frýdek, Hořava, Pospíšil, Kadeřábek, Krejčí, Kadlec, Vydra, Hybš, Petrák, Zeman, Kalas, Skalák, Dočkal, Vaclík, Koubek, Novák, Kovařík, Hloušek, Kopic, Vácha, Vaněk, Brabec, Baránek, Šural... určitě jsem ještě na spousty hráčů zapoměl
Vyrostla nám generace hodně kvalitních hráčů. I když nehrají v top klubech, kvalitu jednoznačně prokazují a pro repre jsou obrovskou posilou a nadějí do budoucna
+ ignorovaný Hloušek
Hloušek asi nehraje nic moc, když z něj fanoušci udělali "Stuttgartskýho Lorda"
Tak to je letos... ale předtím měl za sebou povedené hostování v Kaiserslauternu a po návratu si pak stejně po nějaké době zase vysloužil přestup do Německa.
...asi jsem tam teda měl napsat, že ho počítám jen k Bílkovi a k současnému týmu už ne (jak na to teď koukám)
Postup ze skupiny.
Systém ze změnil. Nepostoupit ze skupiny by tentokrát byla ostuda. Jsme v druhém koši a postupují i nějaké týmy ze třetího.
To je možný, ale já bych bral postup ze skupiny jako úspěch, protože ten tým je šílenej.
Druhá půlka kvalifikace byla hrozná, to je fakt. Ale času je dost a kvalitních hráčů spousty. Pokud je Vrba alespoň z půlky tak kvalitní jak o něm všichni tvrdí, měl by s tím něco udělat. Má na to skoro celou sezónu.
Postup ze skupiny jako povinnost (to ale říkám před losem) - tzn. splnění cílů... všechno víc jako úspěch.
Jako úspěch bych bral postup do čtvrtfinále a dál. A reálný šance jsou při dobrym losu (tzn. že nedostaneme nějakej extra nehratelnej tým) a samozřejmě kvalitním koučingu úplně v klidu třeba i postup do finále. Ono teď dost tradičně silných týmů zažívá menší krizi, takže se jich hlavně nesmí Vrba bát a útočnou hrou je pěkně přejet. Navíc na tom ME bude i spousta týmů, které jsou pro nás hratelné a pokud někde po cestě nepotkáme Německo, Španělsko nebo Francii, tak myslim, že můžeme fakt porazit každýho. Tomu týmu dost věřim, hlavně se mi teda líbí, že tam Vrbovi v zahraje dobře vlastně libovolnej talentovanej hráč z ligy, kterýho nominuje.
Mě na tom celým vadí, že pokud se povolá nováček, dost často začne v základu a dokonce patří k tomu lepšímu. Je to pak tak, že máme jádro o pár hráčích, zbytek chybí a tak se to všemožně lepí, a ta základní 11 prostě není. Chtělo by to, aby hráči spolu víc hrávali a pokud někdo hraje dobře, aby hrál i příště.
ČF, nic jinýho nebrat
vrba je to nejlepší co repre mohlo potkat
spíš Pelta s Damkovou
To si pleteš, to je Berbr s Damkovou. Nebo máš lepší zákulisní informace?
Pelta využil Damkovou a nastrkal ji do všech možných komisích UEFA. Malá země, východní blok, ženská, poloRomka - Damková splňuje všechna kritéria pro pozitivní diskrminaci. A jak nám šli rozhodčí v kvaldě na ruku
Kohák ven z repre! Ten jeho hnusney xicht už nechci v souvislosti s českým fotbalem ani vidět..
Přemejšlel jsem koho dát na poslední dva zápasy do sestavy a co zkusit Gebreho doleva? Mohl by to zvládnout? Podle transfermarkt by to jít mohlo Takovej hráč by neměl vysedávat na střídačce.
Jedinej kdo nese naši krásnou vlajku směr Francie je Pavel Vrba Je to kouč nejvyšších parametrů,aspon v Evropě,zatím Děkuji kouči
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele