Jihlava po baráži kritizuje rozhodčí a žádá Chovancovu rezignaci
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Karviná remizovala v Jihlavě a udržela se v první lize
02.06.2019, 20:54
Jihlava se pokusí dohnat ztrátu z úvodního zápasu
02.06.2019, 09:37
Karvinský trenér Straka se o vítězství dozvěděl až od reportéra
29.05.2019, 09:22
Jihlava v Karviné skórovala, ale prohrála
28.05.2019, 21:06
Začíná bitva o udržení, Karviná přivítá Jihlavu
28.05.2019, 07:57
Jihlava po debaklu s Brnem chystá barážovou pomstu Karviné
25.05.2019, 18:51
Komentáře (228)
Přidat komentářjak kdyby nebylo jedno jestli tam loutku dělá Chovanec nebo někdo jinej
Za Poláka a později VAR v gesci Hrubeše, takovéhle sračky nebyly...
Teď tomu zas velí StBák
Je drsné, že Polák s korupčními aférami, byl rovnější než to co je tam teď.
StBáctví je úplně jinej level než nějaké korupční aféry... Klidně si to můžeš převést i na vládu, docela to sedí - Babiš x Nečas...
To už lepší nebude..
Chyba je hlavně v sudích. Od kraje až nahoru je to stejná pakáž. Můžeš to polít chcankama, dát tomu přes hubu po zápase, ale další týden budou zase pískat naprostou tužku. Spíš se přikláním k tomu, že opravdu pískat neumí, než aby jim před výkopem někdo radil, komu fouknout pentli.
Samotná podstata je v lidech, nějaké příměry v podobě STB, Komunismus ap. příměry jsou jen nálepky. Dnes se to nazve víc eufemisticky, třeba korupční skandál. V podstatě je hloupost, myslet si, že hezkým pojmenováním problému, problém zmizí. Obrovské procento populace pohání strach ze ztráty živobytí.
Ale kdo ty rozhodčí spravuje, deleguje, postihuje? Zajišťuje jejich (kvalitní?) výcvik či proškolení? Kdo se má starat o to, aby pískali rovinu a aby ji pískali dobře? (to jest FAČR, KR, KS, OFS...).
Až pak to jde za samotnými rozhodčími (a i tak za to pořád nesou odpovědnost svazy). Pokud je rozhodčí čurák a dělá ty chyby záměrně bez cizího přičinění, jen tak z prdele, plezíru bo nějakých osobních důvodů, proč tam pořád zůstává? Stejně tak, pokud je ten rozhodčí prostě jen neschopný?... Nedostatek rozhodčích tohle nemůže ospravedlňovat, svazy prostě musí umět kvalitně proškolit a pracovat s tím, co mají k dispozici. A když to nejde, tak ho jednoduše nemůžou nasazovat...
To, že neumí pískat, ale zároveň nevylučuje, že tu nejsou ani žádné "koupené penalty", byť třeba v daleko menší míře, než ty chyby z neschopnosti.. Nicméně i tyto chyby často vychází z tendenčního prostředí, které tu prostě pod současným vedením fotbalu je a těm vlivnějším to takto i vyhovuje, protože chyby proti "jejich zájmům" jsou díky tlaku, který vytváří jejich vliv, ve výrazné menšině...
Máš dvě stejné, sporné (penaltové) situace. Pro rozhodčí je snazší písknout penaltu proti Slovácku nebo Karviné než třeba proti Jablonci nebo Plzni, protože větší, bohatší, vlivnější klub... (nemyslím to nijak ve zlém). Stejně pak působí zápasy v baráži FL x FNL, v FNL atd., níže fotbalovými patry. Na každé úrovni se tam prostě najde někdo, kdo je "důležitější než ostatní" a kde se chyby v jejich prospěch snáze promíjejí a tolerují...
I když pravda, v těch nižších patrech může daleko víc záležet na tom, jak agresivní jsou lidé/fanoušci v dědině, do které přijel rozhodčí pískat - jestli se z nich nezesere - a jak kvalitní jsou únikové východy z šaten, aby pak unikl tomu polétí chcánkama...
To ale není nic nového...
To jsem zvědav, zda se k nim někdo připojí.... Asi jedině Teplice...
Proč zrovna Teplice? (Jen mě to opravdu zajímá )
Co třeba Brno?
Věřím, že my bychom se přidat mohli, ale možná bude bohužel lepší mlčet a dělat, že nic není...
Protože Teplice se proti FAČR dlouhodobě ohrazují a kritizují.
snad jediná věc, za kterou FKT chválím
což je jenom póza, která má zakrýt neschopnost jejich vedení..
díky :)
protože nemáme na severu prachy na úplatky
Futsalové Teplice si budou stěžovat na finálovou porážku se Spartou?
https://www.csfd.cz/film/221650-ivanku-kamarade-muzes-mluvit-aneb-tak-to-mi-ho-teda-vyndej/komentare/strana-17/
Snaha suprová, ale řezat je teď budou o dost více.
ALe jsem rád, že už někdo konečně otevřeně vystoupil.
Protože to co se letos děje je fakt vrchol žumpy, ohýbá se video, vrací se skandální sudí a zoufalí rozhodčí pískají nejdůležitější zápasy.
A že to není výstřel do tmy ukázal i Příhoda, který to řekl při rozhovoru a vlastně i předešlí sudí, kteří byli odejiti. Po odvolání Poláka je to hnus.
Ale snaha bude k ničemu, sponzorům ligy to evidentně nevadí, pozve se na pouťák Brazílie a všichni se plácají po ramenou, jak užasně to dělají.
K videu se ani nevyjadřuji, to je další ze zoufalostí.
Akorát se k tomu někdo musí vyjádřit, tak jsem zvědavej na výmluvy a celkově kličkování
Já pochybuju, že to sponzorům nevadí...
Tak proč proti tomu nevystoupí? Takhle je to z jejich strany tolerance
Pokud by se přidali kluby a veřejnosti, přidali by se i sponzoři.
Tady většina sedí se zataženým zadkem, nevyhovuje to prakticky nikomu, ale kluby se bojí vystoupit, protože kdyby to PŘECE nevyšlo, tak budou řezat je.
Fanoušci nadávají jen u piva a i zezdejších komentářů vidíš "kde jste byli když..." "a stejně to nemá smysl a nic se nezmění"
Chybí tam ten tlak. Pokud by většina klubů jednotně vystoupila a přidali by se k nim i fanoušci, teprve pak by se přidali i sponzoři.
Vystoupili proti tomu v tom dopise Jihlavy. Asi jim taky hrozí, že s nima sponzoři přestanou spolupracovat kvůli výslednému "produktu" tak jim asi stejně vyjde to, jestli odejdou sponzoři, nebo je začnou řezat rozhodčí ještě víc. Tak jako tak hrozí MSFL.
Základem je strach o živobytí a na strachu je postavená celá společnost ne? Neděláš co chcem my? Nemáš prachy auta baráky ani ženský chápeš?
Hlavně mě zajímá, jestli se vyjádří ta velká trojka klubů, bez nich by se to asi moc neřešilo. Taky čekám na vyjádření Zbrojovky, neví někdo, jak to řeší tam?
Bartoněk to řešil na svazu, ale asi žádný oficiální vyjádření nechystáme
Pryč s Chovancem, ten letošek byla úplná katastrofa
Plzni tihle rozhodčí vyhovují, to je známo...
Co jste si zvolili, to máte. Když na valný hromadě lidi z Jihlavy poslušně zvedali packu pro tuhle partu zkurvysynů, tak ať si to vyžerou
Sklízí, co sami zaseli
Až žumpa přeteče, svede se to na fekálníky
lol a vsimli ste si kolikrat letos zarizli karvinou??? oni vubec nemeli s vama tu baraz hrat, gl dalsi rok
Tak jsi asi piča, ne?
jen sleduju celej tok, ty asi dva zapasy
vsichni jak jsou ublizeni:D brno a dukla nejhorsi fotbal, brno zkusilo neco na nahodu, jeste zer. takhle je to po fotbalove strance dobre, lidi co umi jen behat nemaji v prni lize co delat.. konci ti pauza
myslim jihlavu
Co to meleš?
Reaguje sám na sebe,nějakej vnitřní dialog asi jen podle všeho někudy prchnul
Normální játy
Hezký argument
Líto je mi hráčů, který dřeli celou sezonu, aby je ve finále zařízla nějaká prodejná kurva, jak řekl správně Vaculík. Bafuňáři, který jsou po dlouhý léta toho všeho součastí (s čestnou výjimkou Teplic) si žádnou lítost nezaslouží. Dokud budou majitelé nejvlivnějších týmu, tj. Křetinský, Tvrdík, Paclík/Šádek, Brabec nebo Pelta (lol) respektovat status quo a tvářit se, že je všechno v cajku, tak se nezmění nic. V tomhle případě musí revoluce přiít shora. Jenže těm nejsilnějším psům to takhle vyhovuje.
Tak my něco napíšeme na Twitter, ok?
Už to tam mělo bejt štyry minuty ty magore!
Jarouš má do 12 vířivku
https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1135840835390648320
https://i.imgur.com/jfUyfdF.jpg
Ani to netrvalo moc dlouho.
Tvrdík to tady normálně snad čte
On přímo asi ne, ale nějakej výcuc mu tady z toho podle mě někdo dělá
Ale i třeba nějaký ty posily. Nikdy sem neslyšel třeba že bychom se zajímali o Jusufa třeba například a až to tady někdo zmínil bum a najednou jsme ho kupovali Jako podle mě, má o dění na EF přehled
Nebyl by jedinej..., novináři sem lezou permanentně
Tak ona je pravda, že ty lidi sem nedávají blbý tipy. Protože všichni jak tu ligu sledujeme tak zhruba víme, kdo hraje dobře, kdo je naprostej dřevák apod. Takže třeba já vést Slávii tak se tady občas taky inspiruji
Bez přehánění, je tady řada lidí, co fotbalu v ČR rozumí mnohem, mnohem víc než kolikrát lidi ve vedení.
Jako jo no, takovej Kang by vedl Spartu daleko lépe než třeba Kotalík
souhlas, kupř. palička sprostě vykrádá urbise
Prokecl jsi mě
Za 40 měsíčně Jardo budu dělat skauting na Moravě. Díky stačí napsat do SZ
Já se přidávám pro Severní Čechy
Já budu klidně mapovat ústecký kraj, případně i nižší soutěže, ačkoli to je skauting možná tak pro Liberec
to zvládnu já a polezu ondraschovi do zelí
Tak vy si do zelíčka lezete asi vzájemně, protože když máš od sebe města nějakých 10 kilometrů tak s tím moc dělat nejde no
Tak ono bude stačit, když jim nabídneš půlku vaší U16, letos si vedli výborně
jo to by šlo, a vidim na ně z paneláku, takže home office
mě stačí za 30 jen děčínsko, dík
To ti rád nechám, jezdit do Varnsdorfu a těhle děr by se mi fakt nechtělo.
pohoda, stavím se vždy v Kocourovi a hned mám lepší den
Je to přesně tak, jak píšeš. Nevěřím, že pokud by měli tyhle kluby snahu s tím něco udělat + sponzoři, že by se tak opravdu nestalo. Jenže pak si přečteš vyjádření od Svobody a je ti jasný, že to tam veskrze všem vyhovuje, což mě nesmírně sere.
Tvrdík to zkusil na začátku, zjistil že sám s tím nic neudělá, tak teď drží neutrální pozici nebo v tom možná jede s nima a to se mi nelíbí.
Pokud na začátku chtěl bojovat, tak teď má jedinečnou příležitost znovu ukázat, že to myslel vážně a zkusit se spojit minimálně se Spartou (věřím, že Rosickýmu to taky nebude jedno a je schopen zatlačit i na Křetínskýho, možná jsem naivní ) a opravdu s tím začít něco dělat alespoň na úrovni LFA.
Tak hlavně proč se namáhat, když ostatní na to jebou. Alespoň se už proti nám tolik nepíská.
Ohledně Rosického - takhle by to nemělo být jedno ani Grygerovi nebo Jankulovskimu. Teplice proti vystupovaly xkrát. Určitě nejsou všude lidi, kterým to je šumák. Ale asi to není tak jednoduchý.
Ano, nemělo a i to, že se do ligových klubů dostávají bývylí úspěšní hráči, kteří ví, jak to funguje v zahraničí, mě trochu naplňuje optimismem, že teď by se opravdu mohlo povést něco změnit. Pokud by se teď přidaly kluby a alespoň si zjednali pořádek mezi rozhodčími atd, možná by pak nebylo daleko k tomu, aby se třeba vrátil i Hašek jako předseda svazu a konečně měl podporu klubů reálně začít něco měnit...
No, asi jsem naivní, ale nezbývá než věřit. Kdy jindy, když ne teď ...
aspon maji o sponzora mene
https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1135840835390648320?s=19
Jo, ale tohle by měla udělat i fortuna, datart, mall, všichni hlavní partneři se spojit a dát jasné ultimátum, že tohle tolerovat nebudou a pokud se to bude v další sezoně opakovat, tak neprodlouží nebo vypoví smlouvu ...
Ono by stačilo kdyby hráči odmítli reprezentovat
Jenže za to jsou taky prachy
jak kdyby jich měli malo
Tak ještě pochlastáš s kámošema, objednáš nějaký kurvičky Prima camp po skončení sezóny...
A večeře
Tak jasně, ale těm většina těch hráčů hraje v zahraničí. Sice by měli mít zájem i na české lize, ale víš jak to je ...
Hlavně, že se tu většina smála, když Tvrdík psal statusy proti Berbrovi I twitter boj je boj
Jojo, Tvrdíkovo pravidlo č.1: Nahlas bojovat, potichu se spojit
Tak tlak na veřejnost je taky boj Teď navíc vydal Tvrdík nějakej status, že Čína ruší spolupráci s Fačrem Alespoň korytáři nebudou dostávat takovej cash
Tak snad to nebude stejný, jako když uvalil klatbu na Sport Invest
Občas je lepší mu twitter zabavit no Krom twitteru na něj "zatím" nemohu říct nic špatného za dobu ve Slávii
ja jsem naopak rad, ze vim, co se deje v nasem klubu a muzeme to tak vic prozivat a citit, ikdyz nektery veci treba nemusely ven, ale aspon se mame o cem bavit
Tak teď už je ticho a Nezmar chodí na kafíčko.
"bavíme se"
Tvrdík prostě pochopil, že to tady nemá cenu a připojil se do hry v zákulisí no
Vždyť kdyby s tím něco chtělo udělá tak to můžou udělat i hráči...představ si že by odmítli nastoupit třeba do ligového kola... Nebo ve spojení s hráči v zahraničí prostě odmítnout reprezentovat dokud se problém nevyresi
Když s tím nechci dělat nic sponzoři a majitelé klubu
Jenže tohle není problém, který by měli řešit hráči, a taky si to asi nemůžou dovolit kvůli smlouvám.
Je to hezká myšlenka, ale podle mě neproveditelná.
Tohle musí zajímat ty co do toho peníze dávají. Ti co za to peníze dostávají, asi je to štve, ale nenastoupí do jednoho zápasu a co se stane? Jedno kolo bude v pořádku a stane se to znovu? Výhružka dlouhodobou ztrátou financí je mnohem silnější.
Vy mu chcete uhnat další infarkt
Nemá čisté svědomí
OT: Je tu diskuze k MS dvacitek? Bude nekdo tak hodny a posle odkaz?
*Odchovanec
* https://www.eurofotbal.cz/clanky/tyden-cz-chovanec-dostal-infarkt-a-je-v-nemocnici-429122/#post11058749
odklizen
Chovanec
Jaký premiér, taková fotbalová asociace ...
nikdy nerezignujem, nikdy! nech si to všeci zapamatují ! a zejména v Jihlavě
druha liga navzdy no
To se nedá dokázat, že rozhodčí úmyslně ovlivňují zápasy. Stejně tak se nedá dokázat, že "senzační" obraty v tzv. Lize mistrů jsou zrežírované.
O.K., tak se s tím člověkem můžeme rozloučit pro neschopnost...
UEFA tam je ještě větší bordel, ale taky je to větší organizace. Ale neuděláš s tím nic
Fanoušci se tak krásně před pár lety spojily proti Pelovi ... určitě by to stálo za to i v současné době a trochu tím ty kluby popostrčit.
už jsem někdo někde sehnali ten záznam Jihlava:Karviná ?
To se dalo čekat,že když se Slezané udrží,tak si soupeři budou stěžovat na rozhodčí,sportovní klasika
víc se asi dělat nedá
z FB: Ač se to nikdy neudělalo, spojila bych se s Brnem a podala protest se žádostí o anulovani baráže. Ve všech barážových zápasech prokazatelně došlo tendenčně odpiskaným zápasům.
Je to vůbec nějak možné?
To nehrozí, to by se anulovaly vždy tak 2 zápasy během kola
To je hodně naivní pohled, chybí tam kontext k živé realitě.
Výhře MB proti Baníku taky určitě pomohli rozhodčí
To by musely existovat vyloženě odposlechy, kde Starka říká Ardeleanovi "odřiď to tak, aby se Příbram zachránila a dám ti půl mega"... což nehrozí.
Rozhodčí má právo i na to odřídit utkání špatně, pokud mu nedokážeš, že to bylo záměrně.
Obdivuji statečnost "otloukánka" z Jihlavy... Jen aby nespadla z 2.ligy... VEDENÍ ČMFS/ BERBR A SPOL.= EXTRA SVINĚ!
Ono dnes říct co si myslíš je vlastně "odvaha". Uděláš to na konci smlouvy, přirozeně. Protože celý život jsi vydírán, protože máš rodinu, děti, rodiče, hypotéky atd. protože chceš život pro svou "rodinu". Jinak samozřejmě platí heslo "svoboda a demokracie" jako posvátná mantra pro "lidi".No a lidi se nechávají zatáhnout do falešných bojů, oni věří, že maji nějaké rozhodovací právo, ale ve skutečnosti maji nulu, čistou nulu a už dost dlouho.
Obě utkání jsme byli pod permanentním tlakem celé trojice sudích, kteří občas neuvěřitelně otáčeli posuzování věcí na hřišti, když vrcholem bylo nařízení přímáku pro Karvinou na místo penalty pro nás po faulu na Pavla Šulce v 60. minutě zápasu v Karviné," uvedl druholigový klub konkrétní případ
Už to přehání v Karviné to faul nebyl a Ano pripiskaval mírně Karviné ale oba góly platit neměly a faul na Šulce to opravdu nebyl
Nevím jak se piskalo v Jihlavě viděl jsem až těsně před gólem na 1:1 ale i když v Karviné pripiskaval ale vliv na výsledek to nemělo vždyť ten Čurák Kučera vyváděl od první minuty při autu i když byl dobrý ten by zas otáčel naopak i když piskl dobře bych se nedivil kdyby tím chováním postval rozhodčí proti sobě
Přesně. viděls piču, ale vyjadřuješ se k zápasu v Jihlavě
Vyjadřuji se že o zápase v Jihlavě se jsem viděl až okolo 65 ale zápas v Karviné jsem viděl na živo a pak i v TV koukl na ten ofsajd u gólu na 2:2 co neplatil
Faul na Šulce že nebyl?
V odvetě minimálně dvě červené pro Karvinou - brankář chytil míč před vápnem a kosa na Zoubeleho, který by šel sám na bránu.
V prvním zápase nebyl co bylo v Jihlavě soudit neviděl jsem
Tohle musí bejt červená v deseti z deseti případů...
https://gfycat.com/terrificsimpleamericancurl-football
Ale jinak jak říkal v Dohránu Hoftych "bezbolestná vrtačka". Celej zápas otáčíš rozhodnutí a lehce připískáváš jednomu týmu... u Brna to stačilo, Jihlavu museli přibrzdit víc.
https://twitter.com/themenoffside/status/1133423897674694656
Tohle jasná penalta... K tomu je ještě potřeba přičíst červenou kartu, kterou měl dostat golman Karviné hned na začátku odvety, několik neobdržených žlutých karet v průběhu obou zápasů a navíc v pohodě mohl dostat červenou kartu Wágner nebo někdo jinej za ty zabijácký skluzy na Šulce ke konci utkání.
Sorry ale tady jednoznačně trefil míč, z tribuny vypadalo tvrdě ale čistě, kdy po videu bych asi piskl tu penaltu ale bez mě ani nikoho penalta nenapadla naopak potlesk za pěkný obrany zákrok
Tady hrál míč... jako rozhodně to nebyl jihlavskej faul... ale třeba bych přimhouřil oči, že to může ukecat na hraní míče a tvrdou hru... ale tamto prostě borec jde sám - vyložená příležitost a je zfaulovanej, je to odpískaný... a žlutá.
Jihlavský faul to nebyl určitě
Obránce hrál míč, možná jsem zaujatý ale nepiskal bych to ani naopak ale jak na to koukám nedivil bych se kdyby to rozhodčí piskl i když osobně bych ji nepískl
Ta 2. Há situace faul a červená z tím souhlasím
jo tak u toho zákroku na Zoubeleho to bylo hned jasný, že to měla bejt rudá... proto taky rozhodčí okamžitě vytáhl žlutou, aby si to hráči ani nestihli uvědomit Zákrok na Šulce je podle mě jasná penalta... kdyby takhle šel z boku a vyhl se nohám Šulce, tak to beru jako tvrdou hru a všechno v pořádku, ale zajel do něj přímo zepředu a ten náraz do něj po odehrání míče byl tak evidentní, že je to prostě jasná penalta. V průběhu celý baráže ohrožovali zdraví Šulce a tohle byl jen jeden z příkladů...
Ve druhý půlce Šulce několikrát úplně zkosili. Navíc to byli hráči, co už měli žlutou, takže měli jít ven. Je mi toho kluka líto. Bojuje a kdo u nás může říct, že dotáhl tým k postupu v 18 letech? Škoda, že se asi vrátí do Plzně.
jasná redka
Nemáš prosím i záběry z úvodu zápasu, jak brankář chytil míč před vápnem?
Mám. Je to ze včerejšího dohrána...
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10115113540-studio-fotbal/219471291124315-studio-fotbal-dohrano-plus
Čas 2:53
Ještě čas 14:05, pomezní je od toho metr a pískne to?
No koukal jsem na to z tím Pastornickým a tu bylo umění dát něco jiného než červenou
Za sebe po zápase v Karviné nic zásadního, góly bych neuznal, penaltu bych nepiskal
No a v Jihlavě asi těžko komentovat je mi líto že jste vypadly takhle a nebo spíše že Karviná nebyla schopná si to uhrát normálně,
No koukám na mobilu a tu nejde poznat zda nejdříve netrefil míč ale pokud ne (teď opravdu neodhadnu) tak červená měla být uznávám
Možná se na to dívám trošku jinak protože Karviná byla zařezávána více než dost v lize a tolik zlosti a keců nebylo i když by se dost možná vyhnuli Baráži nebýt rozhodčích
Ale to neomlouvá že v baráži to chtěli napravit a bohužel jste to schytali vy jsem rád za záchranu ale ne za to jakým způsobem
Tak ten faul na Šulce je snad jasnej..., to nemůžeš myslet vážně
Sorry ale myslím, možná jsem stará škola (31) ale obránce šel po míči který jednoznačně trefil, zatímco Šulc byl už v pohybu a nezastavil se to v Karviné bych nepískl ale ten záběr z Jihlavy bych určitě pískal a vyloučil hráče alespoň na první pohled mi to tak přišlo
Buď v klidu, jsem starší než ty
Nicméně Čolič předvedl úplně ukázkové saně na stojnou nohu a rozhodčí ještě zapískal faul Šulcovi... Sorry, ale já bych za tohle pískal pecku a ještě bych dal Čoličovi redku za surovou hru...
Jako těžko říct já bych nepiskal i jak to vidím (z tribuny to vypadalo jako krásný a čistý obranný zakrok) u TV jo pisknout faul Šulce hovadina, Faul Karviné? Velice přísné ale nepiskal bych to ale chápu že třeba 65% rozhodčích by to pisklo a nenadaval bych
Jenže v tom je právě ta tendence... On podle mě písknout musel, tohle není nijaký faul a protože "nemohl" uškodit Karviné, tak to "musel" fouknout Jihlavě...
Ono je to diskutabilní, jeden ti řekne že jasnej skluz na nohu a druhej že vzal míč, což evidentně vzal. Vzhledem k tomu, že takových situací za zápas až tolik není a útočící hráč šel ven z vápna, tak souhlasím s prvním a volil bych faul obránce. Balón vzal, ok, ale s ním dost surově i nohy, navíc ve zcela nesmyslné situaci.
no nejspíš to nebude tím, že jsi "stará" škola, ale tím, že jsi fanda Karviné - to bude ta lehce změněná optika náhledu na zákrok
Uznávám že můžu být z části zaujatý
Ale jak jsem hrál tak vždy záleželo zda obránce trefil první míč a to se stalo, nešel tam kolikama ani z úmyslem ho zranit což jde vidět
Být tam někdo jiný jak Šulc (zkušenější) troufám si tvrdit že se i Čoličovi vyhne a přeskočí ho
Jak říkám můžu být zaujatý, nedivil bych se kdyby to piskl i když na tribuně to tak nevypadalo a penalta nikoho nenapadla spíš simulovani ( v TV jasně vidět že nesimuloval) než faul
Jak říkám být to i na druhé straně tak bych ji určitě nepiskal taky
Hlavně,že to dobře dopadlo a Karviná se udržela.Pokud k tomu pomohli rozhodčí,tak vřelé díky,pomohli jste k dobré věci
Pokud to má svaz vymyšlený tak, že "uzavřením" první ligy pomůže horším týmům ze spodku tabulky tím, že jim ubudou starosti s udržením a budou moct stavět mladší hráče, hrát riskantnější a pro diváka zajímavější fotbal a ta "jistota" udržení by mohla přilákat i nějaké ty další sponzory, tak to nezní špatně, ale ovlivňování zápasů k tomu prostě nesmí patřit. Tím totiž totálně zabijou motivaci týmů v druhý lize, protože hrát s myšlenkou, že po dobře odehrané sezóně stejně rozhodne rozhodčí, je prostě těžký... Sponzory to taky rozhodně bavit nebude. Všechny nadprůměrné hráče logicky taky ne. Když už teda nějaký tým sestoupí, tak ho všichni okamžitě opustí, jak potápějící se loď.
Jsem hodně zvědavej, jak si s tímhle Vysočina poradí příští sezónu... Předpokládám, že všichni rozdíloví hráči odejdou (Zoubele, Tijani, Klíma + samozřejmě Šulc). Na stadion bude chodit ještě míň lidí, protože tenhle finiš sezóny nasral snad každýho a ta vidina na postup se hodně vzdálila. Podobný to bude určitě i v Brně.
Äkorát Brno udrží ty hráče a půjde příští sezonu z 1.místa s prstem v nose. Jihlava se bude ve dvojce plácat hodně dlouho
no Dukla na to asi taky má... a ona i ta Jihlava se o to popere. Pochybuju totiž, že Brno nebo Dukla budou tak dominantní, jako letos Budějky. Hradec do toho asi taky bude mít co říct.
Opava dva roky zpět byla pod Skuhravkou taky poměrně dominantní v druhé lize...
Já si myslím, že trenéři a hráči budou mít problém s motivací... Všichni budou bojovat o 1. místo a jakmile to někomu začne utíkat, tak je dost možný, že nechuť hrát baráž může hodně ovlivnit jejich zbytek sezóny... Hlavně v případech Brna a Jihlavy. Na druhou stranu týmy v druhý lize nemají zas tak velkou kvalitu, aby je "nemotivované" Brno nebo Jihlava nedokázali stejně porazit
Taky kdo kromě nás, Brna a Dukly může jít nahoru? Hradec nemá stadion, Pardubky? Ústí?
Přímo půjde asi Brno, zbytek neodhadnu.
Já bych řekl, že nikdo, ale jistý si nejsem... Proto by také nemělo být zas tak těžký minimálně tu baráž opět uhrát.
Za větu Hradec nemá stadion dát Pardubky...
Těžko soudit...
Kua v programu čt sport Argentina ❤ U20 a místo toho si tam pinkaj ňáký píčy
Jak hrála ta Argentina
Dostala fíka v poslední minutě od hráče, který pár minut předtím přišel na plac. A pak prohrála na penalty
Řešení je odříznout chobotnici hlavu. Problém je tu hlavu najít.
https://www.google.cz/search?hl=cs&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=664&ei=Ior3XIaLFsno6QS31ZbADA&q=berbr+se+smeje&oq=berbr+se+smeje&gs_l=img.3...1165.4272..4944...0.0..0.141.1625.3j12......0....1..gws-wiz-img.....0..0j0i5i30j0i30j0i5i10i30j0i24.LXGDqs-Jcdk#imgrc=f2m4T_yckhWorM:
Je otázka, jestli on je skutečná hlava nebo jen nastrčená figurka. Mafie není blbá
Nastrčená figura je především Malík a toho si vodí tenhle StBáckej zmrd...
Nezabudnem keď som v UK čítal noviny a tam var a Česko že rozhodcovia zle odpískali situáciu že nevideli poriadne na video u vás je všetko možné
Takhle se u nás losuje pohár
https://twitter.com/martin__tomas/status/1114111272499523584?fbclid=IwAR2O_-ygH2KakYc8FHN0oTx3Y7tc4FKelwbRv8g3gtepeXdQWci5jjAPQ74
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele