Je to skoro k smíchu, litoval Koubský další slávistické ztráty

13.11.2010, 10:52
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (193)

Přidat komentář
smazaný uživatel

kdo umí umí

Reagovat
Josifek

To snad ani není možný..

Reagovat
smazaný uživatel

tohle bych se potreboval naucit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

gratulace

Reagovat
smazaný uživatel

Luxus

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný

Reagovat
AjaxFans

Gratuluju výherci

Reagovat
REPLIKATOR

tohle není možný

Reagovat
Kepy_FCB

takhle tipuješ pravidelně?

Reagovat
smazaný uživatel

to není muj tiket

Reagovat
maras93

Pěkný a gratulace Taky jsem měl podobnou výhru , kde mi nevyšel 1 tip

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, je to k smíchu

To už je prostě slávistická nemoc. Být v celém zápasu lepší a nedokázat to pojistit druhým gólem.

Reagovat
smazaný uživatel

Mám dvě malé děti, potřebují věci do školy, oblečení, všechno něco stojí.

Kolik mu Slavia platí měsíčně, dělá jak kdyby hrál druhou ligu, nebo dostával 5000 kč...

Reagovat
Losinho

Právě, že poslední měsíce nedostává vůbec nic...

Reagovat
smazaný uživatel

hochu slavie je úúúúúúúúúúúúúúplně švorc

Reagovat
goodbay

takových lidí je co maj měsíčně 10 tis. a nikdo o nich neví, třeba takovej koubský musí mít ze ěvýcarska dost nahrabáno, spíš si zvykl na jinej režim a peníze utrácel všude možně. Chtěl bych vidět jeho skromnou vilu s trabantem před barákem

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,Slavia je k smíchu..

Reagovat
Paddy

SKS doufam ze se to co nejdrive zlepsi jenom doufam ze zase neodejde kazdy co umi aspon trochu kopat, M.Černý, Hloušek a jiní, snad to bude na rok o mnohem lepší a budeme zase bojovat o titul

Reagovat
Paddy

nemela byt reakce

Reagovat
centos

A jak by sis představoval, že se to stane?

Reagovat
smazaný uživatel

Koubský...hroznej obránce.Jakmile má míč na zemi, tak se pokaždý děsím.Je hrozně nemotornej a i v soubojích s o hlavu menším soupeřem si pomáhá rukama (viz včera souboj se Šenkeříkem)

Reagovat
smazaný uživatel

Pane doktore, vždy když Slavia prohraje, můj pes strašně vyje. A co dělá, když Slavia vyhraje? Nevím, mám ho teprve rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle byl vtip, který ještě nedávno koloval o Spartě.Takže jsi moc velkou kreativitu nepředvedl.Navíc opakovaný vtip není vtipem

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja som ho pocul prvy krat a pre mna to bol vtip..ale samozrejme ze som nechcel urazit ziadneho slavistu..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Starý

Reagovat
smazaný uživatel

Co udělá slávistický fotbalista ve výhodné pozici?

Nabídne ji ke koupi spoluhráčům.

Reagovat
Bakary3

Samozřejmě, že jako sparťan ten vtip dobře znáš

Reagovat
smazaný uživatel

ja nie som spartan, a ten vtip som pocul dnes prvykrat...to vravim vazne..

Reagovat
Bakary3

Aha, tak to mě docela překvapuje..

Reagovat
smazaný uživatel

taky šenky je hbitější a momentálně Kouby se mi líbí = dává branky

Reagovat
mesyas

včera jste mi zkazili náladu kluci gil v nastavení

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kepy_FCB

My jsme to nakonec zremizovali ...

Viděl jsem jen první půli a mohu vám říct že to byl snad nejodpornější výkon co jsem u Baníku viděl za dobu co mu fandim (12-13 let). Hrát proti někomu normálnímu tak by asi byl příděl historických rozměrů.

Neuuwirthova tragičnost dosáhla již kolosálních rozměrů a Lukešova nechu´t a zřejmě nesympatie k expřbramákům jsou pro něj přednější než FCB, takto by se dalo pokračovat a Šenkehříchem zakončit.

Nicméně mě nicneřešící bod extra těší neboť v minulosti nás slávisté vždy poráželi a většinou jsme byli lepší (třeba loni 1:3 u nich).

Reagovat
centos

Jo, to je taková satisfakce. Tehdy jsme myslím vedli, pak si u nás rozhodčí vymyslel ofsajd v jasné šanci a šlo to ráz na ráz.

Reagovat
smazaný uživatel

komentář pod nákup šenkeříka:

karusel23.06.2010 18:10

TAK TO JO.NA NAŠE POMĚRY SLUŠNÝ KÁDR.BANÍK MISTR!!!!!!!

karusel nyní by si měl velice vysoký kurz na titul baníku a pokud jseš i nadále přesvědčen běž si vsadit

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť má pravdu.. Jak mohl tušit, že Ostrava bude s takovým kádrem bojovat o udržení?

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

já jenom,že mi ted přišli ty velkohubý keci baníkovců o titulu vtipný,tot vše

Reagovat
smazaný uživatel

Mně u Baníkovců přijdou vtipný úplně jiný věci, než tohle.. V tomhle má pravdu, ten kádr byl papírově na boj o titul..

Reagovat
$dolar$

To nemyslis vazne

Reagovat
smazaný uživatel

Já se s tebou o tom vůbec nebudu bavit.. Šenkeřík, Lukeš, Frejlach, Řezník, Neves, Daněk, Marek spolu s talentama jako Fantiš a Hušbauer.. To je tým, který má na boj o titul. Jenže jako tým prostě nemají formu.. Šenkeřík hraje příšerně, Frejlach měl v jednu dobu ohromnou smůlu na tyčky, Řezník bývá často zraněnej a ostatní jsou bez formy a chuti hrát fotbal..

Reagovat
Kepy_FCB

a bez peněz

Reagovat
smazaný uživatel

To možná souvisí s tím posledním, co jsem napsal..

Reagovat
Kepy_FCB

jo tak jsem to myslel

Reagovat
$dolar$

Jasny, pokud posuzujes kvalitu hracu podle jejich renome, tak podle tebe mohli vyhrat i LM...

Senkerika se s obrovskym nadsenim zbavili ve Slavii a ten hrac by mel hrat o titul? Videl jsi ho v poslednich 2-3 letech vubec hrat? Frejlach 2 roky si poradne nekopnul do balonu... Reznik po zraneni je 1/4 toho byvaleho velkeho talenta Reznika... Lukes starne a je to na nem videt... Jedinej schopnej je Neves a s jednim hracem se rozhodne neda hrat o titul... A ti talenti udelali co tak zvlasntiho az na to, ze hrali za pribram?

Reagovat
smazaný uživatel

Ti talenti? Třeba to, že hráli za tu Příbram dobře?

Povídám o papírových kvalitách. Myslíš, že papírově mohli vyhrát LM? Měli prostě na to bojovat o titul..

Reagovat
$dolar$

No to rozhodne nemeli, nemeli na to ani minulej rok, kdy byl kadr mnohem silnejsi,...

Reagovat
smazaný uživatel

Mnohem silnější? Odešli dva hráči a přišli papírově podobně kvalitní fotbalisté + nadějní mladíci..

Minulej rok stačilo hodně málo a ten titul klidně mohl být jejich, tak co kecáš, že na něj neměli??

Reagovat
Losinho

Přišli papírově podobně kvalitní fotbalisté? Koho jako myslíš?

Reagovat
$dolar$

Mysli Frejlacha co si 2 roky nekopnul do mice, a Senkerika, co sice obcas do mice kopnul, ale ten skoncil tesne vedle rohovyho praporku A pak jeste jednoho megatalenta Vydru nahradil, daleko vetsi megatalent Fantis se svyma 150 goly...

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Fantiš je rozhodně jeden z našich největších talentů, nevím na co si tu hraješ.

Reagovat
$dolar$

Blbost, je to jeden z mnoha talentu co muze skoncit tak, ze bude hrat divizi a nebo maximalne bude patrit tady v Cechach k lepsimu prumeru Kdyby byl tak dobrej, tak si ho Celtic necha, ale nechali si Misuna a Fantise rychle poslali zpet...

Reagovat
smazaný uživatel

Fantiše chtěli, ale nenabídli za něj dostatek peněz..

Reagovat
$dolar$

Tohle stejne nevyresime, uvidime casem jak se prosadi, ja myslim, ze jeho maximem bude nejakej klub podobnej Brestu...

Reagovat
RickNash

borče, viděl jsi někdy hrát Fantiše? ten kluk má přehled, umí dirigovat hru, dobře se pohybuje ve vápně... a to jsou právě ty vlastnosti, které se hráči obvykle učí až později... má obrovský náskok a proto patří mezi takové talenty, o které se zajímá Juve... a při vší úctě, skauti Juve si o něm asi zjistili trošku víc než nějakej internetovej provokatér...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Pri vsi ucte si myslim, ze jsem videl vic jeho utkani, nez videli skauti Juve...

Reagovat
smazaný uživatel

Evidentně ne.

Reagovat
$dolar$

Sam vis, ze na fotbal mame diametralne odlisny pohledy, takze to, ze s tim nesouhlasis, neznamena, ze jsem ho nevidel...

Reagovat
RickNash

je sice roztomilý, jak umíš vycouvat, když zjistíš, že o tom víš kulový, ale dovol mi jednu radu - když o daný věci nevíš zhola nic (resp. víš to, co odhadneš) tak o ní nediskutuj, něco si o ní zjisti a alespoň jednou ovládni to pokušení rozpoutávat tady flamy

Reagovat
$dolar$

Co to zase meles proboha?

Z ceho jsem prosimte vycouval? Pisu to konkretne k martymu s kterym jsem se uz trilionkrat ohledne fotbalu hadal, tak je jasny, ze ani tady se neshodnem... Jestli chces tak se muzeme hadat dal, rikam ti, ze jsem Fantise v Pribrami videl tak 10x a ten hrac neni zadnej megatalent, normalni obycejnej talentovanej hrac...

Reagovat
RickNash

narážím na to, že ačkoliv nejdřív suverénně hlásíš, že "Kdyby byl tak dobrej, tak si ho Celtic necha, ale nechali si Misuna a Fantise rychle poslali zpet...", tak očividně nevíš, že Celtic o něj měl zájem, ale Starka si řekl o moc peněz - tzn. prostě si vymyslíš, co se ti hodí do tvojí teorie, že Fantiš nestojí za nic a nikdy stát nebude, a realitu jaksi necháváš bez povšimnutí. Když ale náhodou narazíš na někoho, kdo je natolik informovaný ohledně Fantiše a Celtiku, který ti napíše, že nemáš pravdu, tak raději vlákno ukončíš "Tohle stejne nevyresime, uvidime casem jak se prosadi, ja myslim, ze jeho maximem bude nejakej klub podobnej Brestu..."

přičemž celou tuhle diskusi živíš vždycky nějakým výkřikem, který je (nevím, jestli úmyslně) nafouknutý a nepřesný, obvykle docela dost provokativní (nemluvím jenom o této diskusi) nevím, jestli tě tohle vytváření flamů baví nebo co...?

Reagovat
$dolar$

Ano, je to moje nejvetsi zabavat, hadat se tupcema

Tak jeste jednou, kdyby byl Fantis ten megatalent, tak by si ho Celtic nechal a bylo by jim jedno kolik za nej Pribram chce. Je zajimave, ze banik ma vetsi prostredky nez Celtic A pokud se z nej stane megatalent, tak by za nej Celtic zaplatil mnohem vic, z toho vyvozuji, ze nejspis si o nem nemysli, ze to je nejakej megatalent kapito?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli to třeba není tím, že má Fantiš ve smlouvě, že když odejde do zahraničí, tak Příbram dostane značné procento z prodeje..

Reagovat
RickNash

Ano, je to moje nejvetsi zabavat, hadat se tupcema

Tak jeste jednou, kdyby byl Fantis ten megatalent, tak by si ho Celtic nechal a bylo by jim jedno kolik za nej Pribram chce. Je zajimave, ze banik ma vetsi prostredky nez Celtic A pokud se z nej stane megatalent, tak by za nej Celtic zaplatil mnohem vic, z toho vyvozuji, ze nejspis si o nem nemysli, ze to je nejakej megatalent kapito?

1) Jestli sis náhodou nevšim, tak má Příbram (resp. Starka) velký finanční problémy. Proto ho prodali do Baníku za málo...

2) Baník za něj dal na český poměry dost.

3) Příbram si asi mohla říct bohatýmu Celtiku o dost víc a taky to udělala.

4) v létě Fantiš jasně naznačoval, že chce pryč. Proto ho Příbram musela prodat.

5) V případě přestupu do zahraničí je kvůli dodatku ve Fantišově smlouvě přestupová suma trochu dost jiná...

Reagovat
RickNash

ups, tý první části si nevšímejte já si to, na co reaguju, kopíruju do příspěvku, abych nemusel furt přejíždět nahoru a dolu a pak to vymažu (a teď jsem zapomněl, no )

Reagovat
$dolar$

Tak obema jeste jednou - Kdyby Celtic videl ve Fantisovi velky talent, tak ho rozhodne koupi a nebude cekat na to, az bude jeho cena jeste vyssi... To je snad logicky pochopitelny, nebo ne?

Reagovat
RickNash

jasně, ale dokážeš si zároveň představit, že si Starka řekl o tolik ´, že na to Celtic za a) neměl, nebo za b) nechtěl do Fantiše investovat tolik peněz, ne?

Reagovat
$dolar$

Za a) rozhodne ne a za b) ano, protoze proste to neni zas takovej megatalent, aby si ho museli koupit

Reagovat
RickNash

a) tak si tipneme, kolik peněz má Celtic na přestupy; já odhaduji takovejch 250milionů... Fantiš by asi nebyl jedinej nákup a Starka si řekl min o stopade... podle mě je to klidně možný...

b) no bingo! já přece netvrdím, že Fantiš je takovej talent, že by za něj měl Celtic vypláznout dvě miliardy, protože se mu to vyplatí jediné, co říkám je, že Fantiš má velkej potenciál v rámci ČR a že jeho současná kvalita je už teď taková, že může pomoct Baníku v gambáčlize

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

BTW - v prvni casti prispevku mas pravdu

V druhe jsou to zvasty...

Reagovat
$dolar$

Reagovat
RickNash

Reagovat
RickNash

(naopak)

Reagovat
$dolar$

Nejsi to ty, co jsi jeste pred chvili psal, ze umisteni v tabulce nevypovida o kvalite kadru?

Pred minulym rocnikem, jsem je tipoval na 7-8 mist, letos na 8-9, protoze ta kvalita v kadru oproti ostatnim tymum tam proste neni...

Reagovat
RickNash

ne, to jsem byl já

Reagovat
$dolar$

marty9637

13.11.2010 13:20

Takže dle tebe má Slavie horší kádr než Bohemka, nebo Budějovice? O kvalitě kádru to postavení nevypovídá.

Reagovat
RickNash

to jsi trošku otočil...

marty reagoval na tenhle tvůj výtvor: "Samozrejme, ze je a nejen ze to rikam, ale zaroven mi davaji za pravdu i vysledky... ", kterým jsi onu domněnku, že pozice v lize=kvalita kádru zastával ty...

a marty se tě ptal, jestli si taky myslíš, že Budějky mají kvalitnější kádr, než Slávie, když jsou v tabulce před ní

Reagovat
$dolar$

Takze teda souhlasi, ze kvalita kadru odpovida postaveni v tabulce?

Reagovat
smazaný uživatel

Si natvrdlej

Reagovat
$dolar$

Nejsem, ale kdyz v jednu chvili argumentujes tim, ze ten kadr je dobrej, pac bojoval minulej rok, tak si sam odporujes

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti povídám, jestli si myslíš, že kvalita kádru je daná postavením v tabulce... Má snad Slavie horší kádr, než Bohemka? Protože Bohemka je zrovna nad ní, takže by podle tvojí logiky měla mít silnější kádr...

Reagovat
$dolar$

Ja se tady ale bavim o tom, ze ten i ten minulorocni kadr byl maximalne na 7-8 misto kam jsem je tipoval a ty mi na to napises, ze bojovali o titul... No a co, ze bojovali o titul, o kvalite kadru to nic nevypovida...

Reagovat
smazaný uživatel

Si natvrdlej.. Víc polopatě sem to nemohl vysvětlit.

Reagovat
$dolar$

Nevim jak jednoduseji to chces jeste napsat?

Bavime se o kadru z minule sezony, ja jsem napsal, ze jsem je tipoval na 7-8 misto. Ty jsi mi na to napsal, ze je to blbost, protoze bojovali o titul... Tak kdo tady pouziva umisteni v tabulce jako argument?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ne ! Tvůj jedinej argument na sílu kádru byl momentální postavení v tabulce.. Jestli tedy určuješ sílu kádru podle toho, kde se tým v tabulce nachází, tak dle tvé logiky by zřejmě měla Slavie horší kádr, než Bohemka...

Reagovat
smazaný uživatel

taky pravda...

Reagovat
RickNash

(ještě takovejch pět, šest stejnejch postů a von to pochopí )

Reagovat
smazaný uživatel

Asi si budu muset přečíst celý vlákno

Reagovat
RickNash

ale bacha, je to občas silný kafe

Reagovat
$dolar$

Ne, nebyl. Rekl jsem, ze ten kadr na to nema, hrace jsem uz popsal, to ze to nechces videt, neznamena, ze to tak je... A ke konci jsem napsal, ze moji domnenku podporuje i jejich soucasne postaveni v tabulce. Zaroven rikam, ze jsem je tipoval na 8-9 misto a tak uvidime na konci sezony kolikati skonci. Tys pak napsal neco o minuly sezone, ze je to podobny a tam bojovali o titul a tak jsem ti obratil tu tvoji logiku, ze kvalita nesouvisi s postavenim v tabulce, ze se svezli na vlne euforie, stejne jako plno hracu Plzne letos... Uz to chapes?

Reagovat
smazaný uživatel

Sám si mi psal,že záleží na momentální formě..

Reagovat
smazaný uživatel

Já si tohle samozřejmě myslím, ale dolar tady jako jedinou argumentaci použil postavení v tabulce

Reagovat
RickNash

vole, o tom se tady přece bavíme už vod začátku vlákna!?!

ty jsi tento argument použil k demonstraci nekvalitního kádru Baníku a já a marty jsme se na tebe vrhli, že to je blbost a že podle toho to přece nemůžeš určit...

(docvaklo?)

Reagovat
$dolar$

Staci kdyby sis precetl na co jsem ted reagoval

Takze martyho argument o tom, ze ten kadr byl dobrej je, ze bojoval o titul - to je v poradku...

A muj, ze rikam, ze tenhle kadr je tragickej, coz mi zaroven potvrzuje postaveni v tabulce - spatnej, postaveni v tabulce neni o kvalite kadru...

Mne tohle staci

Reagovat
RickNash

s dovolením sem zkopíruji jeden můj příspěvek z diskuse s bastim:

bože, seš vážně tak natvrdlej?

copak nechápeš, že všechno souvisí se vším? prostě loni se Baník, tým dle mého názoru tak třetí čtrvtý nejlepší v čr, z nějakého důvodu dostal do pohody a jel, všechno klapalo (trenér dobře motivoval hráče, ty fotbal bavil a poráželi soupeře se stylem, tím přitáhli diváky, kteří vytvořili kulisu, ve které se hrálo mnohem lépe, tudíž se vyhrávalo dál, najednou byl Baník blízko titulu, město zachvátila fotbalová horečka a efekt nejlepších fans v republicese zdvojnásobil...před tleskajícíma plnejma tribunama si hráči věřili, hráli lépe)

kdežto letos se to všechno posralo (výprodej toho nejlepšího, karta fanouška, diváci nechodili, navíc se špatně vstoupilo do sezony a přestali chodit i tribuňáci, do toho se v týmu rejpala média, trenér to nezvládl, hráči se začali hádat, někteří se dokonce na hřišti ignorují, každý domácí zápas provází konflikty s policií, což hráčům nepřidá, nejasnosti okolo stadionu, neschopný a nesnažící se vlastník, fanoušci se přestávají zajímat o hru a místo toho se perou s policií a bojují proti vlastníkovi...)

got it?

Reagovat
$dolar$

Nemam cas na to reagovat na celej prispevek, jenom sam pises, ze loni byl ten kadr na 3-4 misto, pak pises, ze se prodalo to nejlepsi, coz znamena, ze letos bude jeste nize - 6-7 (podle tebe) , takze o nejakym kadru na titul se neda mluvit... Spis bys mel o tom premyslet ty

Ja si myslel minulou sezonu, ze maji kadr na 7-8 letos si myslim ze maji na 8-9... tot vse...

Reagovat
RickNash

ehm... já tvrdil, že Baník má letos kádr na titul? to mi najdi, borče

Reagovat
$dolar$

Ok, tak v tom pripade nevim proc se uz hodinu tady se mnou hadas, kdyz jde od pocatku jen o to, ze jsem rekl, ze Banik na titul nema ani omylem... 8-9 misto real

Reagovat
RickNash

tak znova: ty trvdíš, že Baník má na 8-9 místo max. Zároveň trvdíš, že Baník neměl příliš kvalitní tým ani loni. Já s tím nesouhlasím, i proto, že tvé argumenty (resp. jejich část) mě přijdou jako irelevantní/špatně použité/nepravdivé. Proto ti vysvětluji můj názor, že Baník má kvalitnější tým, než si myslíš. To přece ještě neznamená, že si myslím, že Baník má na titul...

Reagovat
$dolar$

Ale cele to vlakno zacalo tim, ze jsem se smal nazoru, ze ma Banik na titul a na tom jsme se oba shodli, ze zdaleka nema... Podle tebe (jak jsem to vycitil) tak ma na 4-6 misto, podle me na 8-9 uvidime kdo bude mit pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Když už má kádr na 4. místo, tak proč by nemohl zabojovat i o titul? Tady to není jako v Anglii, kde když máš kádr na 5. místo, tak je titul utopie..

Reagovat
$dolar$

Kdyz rikam, ze ma nejaky tym kadr na 8. misto, tak tim rikam, ze si myslim, ze jsou 8. nejlepsi... tim padem si rozhodne nemyslim, ze maji kadr na to, bojovat o titul. Ale zaroven to neznamena, ze tak skonci, viz minulej rok, kdy jsem je tipoval na 7-8 a skoncili 3.

Reagovat
RickNash

už se blížíš

ale nadruhou stranu uvědom si, že pokud tvrdím, že Baník má 4.-6. nejlepší kádr v lize, tak to vůbec nemusí znamenat, že se domnívám, že Baník skončí na 4.-6. místě

Reagovat
$dolar$

Viz vyse, ale zaverem (vazne uz musim jit) si rozhodne nemyslim, ze ma Banik kadr na TOP3 pro me je to kadr na 8-9 misto

Reagovat
RickNash

podle mě má Baník na takové 5. místo, ale rozhodně ho nedosáhne letos. protože o síle týmu nerozhoduje zdaleka jenom síls kádru, ale i stav financí, pohoda v týmu, fanoušci a majitel - a všechno tohle teď v Baník stojí za vyližprdel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kepy_FCB

Neměli a přesto o něj bojovali...

Reagovat
$dolar$

Ano, ale nebylo to diky kvalite kadru, ale predevsim se proste vsichni vezli na vlne euforie... Taky netvrdim, ze Jiracek patri k nejlepsim hracum ligy, je to strasny kopyto, ale diky tomu, ze se nam letos dari, tak se dari i jemu, stejne jako Rezkovi

Reagovat
smazaný uživatel

Ale podívej se koho mají v záloze...tím,že odešel Lička byl Baník úplně v pr.... nemám nic proti Baníku,ale podívej se jak to dopadlo,když odešel Svěrky a Galas

Reagovat
smazaný uživatel

Frejlach, Lukeš, Marek, Koukal... Ta kvalita tam je, jen prostě nevyužívá potenciál.

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec nevíš co píšeš...srovnej si to se zálohou Plzně(kolář,horváth,petržela)apotom říkej,že tito hráči mají kvalitu na titul

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě je to srovnatelný.. Frejlacha dokonce uznávám dokonce stejně jako Petrželu (kterýho z Plzně uznávám nejvíc).. Lukeš patřil dlouhodobě k jením z nejlepších záložníků v lize, jeho centr v lize nemá nikdo. Marek je taky obrovsky kvalitní hráč a Koukal/Smejkal/Fantiš jsou talenti, kteří když mají formu můžou udělat i zápas..(hlavně Fantiš)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud jsou podle tebe stejně kvalitní,tak potom jsou mizerně ale fakt mizerně sehraní

Reagovat
smazaný uživatel

Nedosávají peníze, nechtěli hrát pod Koubkem..Bylo v tom asi víc..

Reagovat
smazaný uživatel

tak potom to není tým pro titul,když si vybíraj trenéra

Reagovat
smazaný uživatel

Minulej rok s nima ten trenér hrál do posledního kola o titul..

Reagovat
RickNash

Reagovat
$dolar$

Tak ted uz si vazne myslim, ze si delas jenom srandu, ale skocil jsem ti na to dobre

Reagovat
Losinho

Nepsal si náhodou na začátku sezony, že Zemanův centr nemá v lize nikdo?

Reagovat
soukup

ten kádr byl papírově na střed tabulky, když by jim to hodně vyšlo, tak třeba na 5.-6. flek, oproti loňské sezóně kádr sice rozšířili, ale základní sestava je slabší

Reagovat
$dolar$

S takovym kadrem?

Tenhle kadr rozhodne na vic nez 8-9 misto nema

Reagovat
smazaný uživatel

To není pravda.

Reagovat
$dolar$

Samozrejme, ze je a nejen ze to rikam, ale zaroven mi davaji za pravdu i vysledky...

Reagovat
RickNash

pozice v tabulce vypovídá o kvalitě kádru dost nepřesně

Reagovat
$dolar$

O kvalite kadru vypovida kadr samotny a ten je tragicky. Jedinej hrac, ktery za neco stoji je Neves, jinak je to traged za tragedem... Uplne vazne to myslim, chapu je v mode delat z kazdyho mladyho hrace co hraje v nasi lize megatalenta (Fantis, Husbauer), ale to jsou naprosto podprumerni hraci...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže dle tebe má Slavie horší kádr než Bohemka, nebo Budějovice? O kvalitě kádru to postavení nevypovídá.

Reagovat
$dolar$

A rikam snad nekde, ze o kvalite kadru vypovida postaveni? jen rikam, ze mi moji domnenku potvrzuje i postaveni v tabulce...

Reagovat
RickNash

dovolím si citovat martyho: "Šenkeřík, Lukeš, Frejlach, Řezník, Neves, Daněk, Marek" - to jsou velmi kvalitní hráči

(pro ujištění - já se nebavím o SOUČASNÉ formě těch hráčů, nýbrž o PŘEDSEZÓNNÍM pohledu na věc)

Reagovat
$dolar$

Jak pisu vyse i nize, Senkerik/Frejlach - hraci co 2-3 roky nic nezahrali... Reznik po zraneni je hroznej, Danek prumernej golman, Lukes starej, Neves jedinej hrac Marek prumer v lize...

Reagovat
RickNash

Šenkeřík - zkušenej útočník, ikdyž u něj s tebou docela souhlasím - doby, kdy táhl Slavii, jsou už rok dva zpátky...

Lukeš - loňskou sezónu byl pro Baník totéž co pro Plzeň Horváth, jeden z nejlepších záložníků ligy (loni...)

Frejlach -

Řezník - po zranění se pomalu vrací, patří k tomu nejlepšímu na LB v gambáčlize

Neves - skvělej silovej stoper, loni velmi dobrý výkony

Daněk - loni chytal dobře

Marek - o tom se loni mluvilo v souvislosti s repre a měl obrovskou formu!

Fantiš - skautován Juventusem, v šestnácti hrál ligu na Příbram, poslední sezónu jí výrazn pomáhal, řekl bych, že byl nejdůležitějším článkem její ofenzívy (koneckonců, mrkni se na útok Příbrami bez něj )

Reagovat
soukup

Šenkeřík je v rámci GL maximálně průměrnej útočník, jediný co je u něj nadprůměrný je jeho jméno a plat

Lukeš stárne a jde postupně dolů, koneckonců Polách byl nedávno taky jeden z nejlepších špílmachrů ligy a teď už na to nemá

Frejlach, kvalitní hráč, ale furt zraněnej a to zabíjí jeho potenciál, až bude někdy třeba rok v kuse zdravej, tak bude patřit k nejlepším v lize, ale kdo ví jestli se mu to někdy povede

Daněk ten se v baníku ukázkově zakopal, předtím byl skvělej

Řezník, Neves, Marek rozhodně velmi kvalitní hráči, kteří se ale svezli s výkonama Baníku

Fantiš talent, ale rozhodně nemá takovou kvalitu, aby táhl tým jako Baník nahoru tabulkou, ofenzivu Příbrami dělal a dělá forma Huňi

Reagovat
RickNash

Šenky si asi to jméno nějak vybojoval, ne? Má zkušenosti z LM... Lukeš hrál loni naprosto skvěle, jinak to že stárne, je mi jasný, ale před touhle sezonou se s ním počítalo jako s hodně kvalitním hráčem... Frajlach hraje dobře a určitě je lepší než většina záložníků ligy, Daněk... u toho takovej přehled nemám, ale když ho vidím, chytá docela jistě... Řezník, Neves, Marek je velká kvalita, to že měli loni obrovskou formu, která se bude těžko opakovat, je jasný...

A Fantiš? Příbram táhl on, byla na něm víc závislá než na Huňovi... Huňa je prostě doklepávač, ale Fantiš byl snad jedinej schopnej v tý prefinální fázi, která dělá českej týmům největší problémy...

Reagovat
soukup

jistě že si vybojoval, ale vybojoval si ho výkonama, který předváděl před dvěma či třemi lety, takovej Vlček má taky velký jméno, ale výkonostně je to hráč tak pro druhou ligu

Daněk oproti tomu jak chytal v Plzni šel hodně dolů

Reagovat
RickNash

jojo, to jsem psal pár příspěvků nahoře, že co se šenkyho týče, tak souhlasím s dolerem, který trvdil totéž co ty... teď jsem ho hájil, protože tvoje "Šenkeřík je v rámci GL maximálně průměrnej útočník, jediný co je u něj nadprůměrný je jeho jméno a plat" jsem bral jako hodnocení jeho kariéry... pokud to bylo hodnocení jeho současné výkonnosti, tak nezbývá než souhlasit

a daněk? jak říkám, moc si s ním nejsem jistý, ale když jsem ho viděl párkrát v tv, připadal mi dobrej, spolehlivej a jistej - prostě kvalitativně schopnej hrát jedničku ve většině klubů GL...

Reagovat
smazaný uživatel

bez kvality v záloze to nejde...

Reagovat
RickNash

záloha je sice nejslabší článek Baníku, ale rozhodně bych neřekl, že v ní nemají kvalitu... a před sezónou by to podle mě neřekl vůbec nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

U nich tvořil zálohu mario lička,lukeš bylvychvalovaný ale vezl se s jeho prací...a Baník má slabinu jak v děravé obraně,tak v bezzubém útoku

Reagovat
RickNash

disagree

(nepopírám důležitost Ličky pro Baník, ale Lukeš dirigoval celej střed a to, že se vlastně jenom "vezl" může napsat jenom někdo s Alzheimrem...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jak potom vysvětlíš že s ličkou z toho byl málem titul a bez něj je to skoro na sestup

Reagovat
RickNash

říká ti něco forma, pohoda v klubu, podpora fans?

tak to všechno se změnilo o 100%

Reagovat
smazaný uživatel

jasně všichni hráči najednou majíz životní formy nulovou.. fanoušci dělaj prasármy furt a a pohodu v klubu si tým vytváří sám

Reagovat
RickNash

bože, seš vážně tak natvrdlej?

copak nechápeš, že všechno souvisí se vším? prostě loni se Baník, tým dle mého názoru tak třetí čtrvtý nejlepší v čr, z nějakého důvodu dostal do pohody a jel, všechno klapalo (trenér dobře motivoval hráče, ty fotbal bavil a poráželi soupeře se stylem, tím přitáhli diváky, kteří vytvořili kulisu, ve které se hrálo mnohem lépe, tudíž se vyhrávalo dál, najednou byl Baník blízko titulu, město zachvátila fotbalová horečka a efekt nejlepších fans v republicese zdvojnásobil...před tleskajícíma plnejma tribunama si hráči věřili, hráli lépe)

kdežto letos se to všechno posralo (výprodej toho nejlepšího, karta fanouška, diváci nechodili, navíc se špatně vstoupilo do sezony a přestali chodit i tribuňáci, do toho se v týmu rejpala média, trenér to nezvládl, hráči se začali hádat, někteří se dokonce na hřišti ignorují, každý domácí zápas provází konflikty s policií, což hráčům nepřidá, nejasnosti okolo stadionu, neschopný a nesnažící se vlastník, fanoušci se přestávají zajímat o hru a místo toho se perou s policií a bojují proti vlastníkovi...)

got it?

Reagovat
RickNash

To není pravda.

Reagovat
$dolar$

A to jako proc? Protoze do klubu prisli vychvalovani mladici misto hvezd, ktere Banik opustili? Prodal se Licka/Vydra/Micola a prisli hraci naprosto podprumerni, kteri mozna v budoucnu budou dobri, ale to ze se placali na dne s Pribrami z nich nedela dobre hrace...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RickNash

Baník v létě samozřejmě hodně oslabil, ale přesto bych se neodvážil před sezónou tvrdit, že ten kárd "má na 8.-9. místo max" - ten kádr je stále plnej kvalitních hráčů a i díky fans má sílu, kterou se může pyšnit jenom pár českejch týmů...

Reagovat
$dolar$

Ale to neni pravda, kvalitni jen podle jmena, ale dobre nezahrali uz 2-3 roky...

Reagovat
smazaný uživatel

To bych zas netvrdil....minulká sezona byla dobrá jinak s tebou ve všem souhlasm

Reagovat
$dolar$

Ja mam konkretne na mysli jejich posily - Senkerik/Frejlach

Reagovat
smazaný uživatel

tak to máš pravdu

Reagovat
RickNash

co je tohle za blbost? to myslíš vážně?

Reagovat
centos

Šenkyho jsme taky chtěl, a.. no.

Reagovat
smazaný uživatel

v tom případě se musím pochlubit:

shitcool08.06.2010 10:25

Další sezónu už tak vysoko nebudou.

Biebrchen08.06.2010 10:45

To je fakt, budou totiž ještě výš.

Srbic08.06.2010 10:54

pokud udrží hráči, tak půjdou po titulu!

trevor2008.06.2010 10:56

...(nějaký cipovský smajlík)...

Srbic08.06.2010 14:49

to se směje baník? ten ze středu tabulky?

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Rozoutal jsem bouřlivou diskuzi

Reagovat
Kepy_FCB

dobře ty

Reagovat
smazaný uživatel

díky

Reagovat
Kepy_FCB

není zač

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kepy_FCB

Těší mě že se teď hádají o našich hráčích fandové předních klubů.

Reagovat
smazaný uživatel

však vy se zase zvednete

Reagovat
smazaný uživatel

kdo by se dřív zlobyl za remízu nikdo tak budtě spokojeni i teď v týdle době je to parádní výsledek další zápas se nám podařilo neprohrát super!!

Reagovat
centos

140 příspěvková hádka o kvalitách baníkovského kádru mezi Plzeňákem, sparťanem a bohemákem

Loni Baník neměl kádr, který by patřil k nejlepším. Jendoduše proto, že nebyla kvalita na lavičce (a na tu jsme taky dojeli). Základní jedenáctka na ten titul zcela jasně měla a nebýt gólu v poslední minutě předposledního zápasu, titul byl náš.

Letos máme teoreticky lepší kádr, ale na rozdíl od Plzně (která na tom není až tak moc líp) tam výrazně působí faktory nesehranosti, nových lidí v kabině, neplacení výplat, vyštvání Koubka a problémů v hledišti.

Reagovat
smazaný uživatel

jak můžeš přisuzovat jedné jediné situaci, neodloučitelné od ostatního dění, rozhodnutí o zisku titulu?

Reagovat
centos

Kdyby Baník ten gól nedostal, šel do posledního kola z prvního místa, náskokem dvou bodů na Spartu a s psychickou výhodou. Ten gól v nastavení všechno zbortil, najednou jsme byli psychicky strašně dole, a i když tam šance pořád byla, neměli jsme to ve vlastních rukou.

Reagovat
smazaný uživatel

Na ten gól, co dostal Baník si pamatuju. Tehdy to v našem sektoru v Liberci vyvolalo obrovskou vlnu nadšení a všelijakých dalších emocí . V důsledku toho se najednou spustil jeden známý protibaníkovský chorál - a že to znělo, takhle jsem ho snad nikdy předtím neslyšel.

Reagovat
centos

My jsme taky měli z té vaší remízy poprvé radost

Reagovat
smazaný uživatel

No byl to vtipný konec . Kámoš slovaňák měl vítr z toho, že titul schramstne jejich největší rival (po posledním kole mi přišla sms - "Kurva, hlavně že ne Předměstí."), já měl vítr z toho, že titul urve náš druhý největší rival...no byla to velmi nervydrásající kovbojka se šťastným koncem.

Reagovat
smazaný uživatel

nejde mi o ten moment, jde mi o tu logiku. to je jako bys smazal 29 jiných utkání a řekl, že o titulu rozhodlo 5 sekund...

Reagovat
centos

Těch 29 utkání o tom titulu ale nerozhodlo.

Reagovat
smazaný uživatel

1) dovedeš si představit, kolik takových momentů měly ostatní týmy? to je krásné tunelové vidění neboli všude jinde ceteris paribus a jen u nás záleží na proměnných

2) Baník - jediné mužstvo, které by kdyby vyhrálo titul se třemi body

Reagovat
centos

Upřímně nechápu, o co tady jde Je rozdíl, když k něčemu takovému dojde během soutěže, kdy si toho nikdo nevšimne, nebo takhle. Jiné týmy to možná mohou vidět jinak, to uznávám, ale pro Baník byl zlomový právě tenhle gól. A on něj se odvíjelo dění, které zamíchalo vrškem tabulky.

Reagovat
salami

o netitulu pro Jablonec zase rozhodnul Pekhart netrefenim prázdný brány proti Spartě, kdyby proměnil, titul by byl na 90% v Jablonci

Reagovat
centos

Budiž.

Reagovat
soukup

kádr máte širší, ale základní sestavu slabší + to co jsi vyjmenoval

Reagovat
Losinho

Reagovat
RickNash

Reagovat
centos

Jo, to jsem chtěl říct.

Reagovat
Bakary3

Ani ten kádr se mi lepší nezdá.

Odešli Vydra, Lička, Mičola, docela klíčoví hráči.

A kdo je nahradil ? Šenkeřík, Fantiš, Pilík do útoku- nejsou na hřišti vůbec znát a mít je jako poměrně drahý náhradníky.., to by pro Baník bylo lepší tam mít třeba Wojnara..

Frejlach v Liberci jednou hrál, jednou ne, vlastně ještě můžete mít radost, že se rozehrál, jak se rozehrál. Hušbauer je talentovanej, ale nic, co by to vytrhlo.. Koukal neodehrál skoro nic, Šmejkal to samý co Hušbauer..

Já tam nějakou sílu fakt nevidim..

Reagovat
centos

Jak říkám, jedenáctka je slabší. Ale ti další na lávku jsou podle mě kvalitnější než to, co jsme měli loni.

Reagovat
smazaný uživatel

POZOR !!! Caneo.blog.cz je PODVOD !!!

Reagovat
Carlos Juan Pablo

ježismarjájosefe, BAN už!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele