Jarolím od některých čekal víc, prohru s Němci bere jako poučení
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Už jsem si myslel, že je to gól, řekl o první střele Čechů Dočkal
09.10.2016, 15:52
Vaclík nečekal, že rozdíl mezi Čechy a Němci bude až takový
09.10.2016, 14:44
Němci předvedou kolotoč proti každému, řekl debutant Droppa
09.10.2016, 13:10
Vypadalo to líp než na Euru se Španělskem, mínil kapitán Suchý
09.10.2016, 11:48
Müller si oddechl, že v reprezentaci utnul trápení z klubu
09.10.2016, 10:58
Překvapení se nekonalo, Češi si z Německa odváží třígólový příděl
08.10.2016, 22:41
Komentáře (173)
Přidat komentářpokud chej hrat jk vcera tak nebudou body ani s azerbajzanem
To jsou hrozný pohádky pořád
Zkrátka na to nemáme. Můžeme dělat co chceme, už na EURU to byla ostuda, na MS absolutně nemáme co dělat. Hráči, co hrajou v podprůmernejch klubech v zahraničí a mají tam nevýraznou roli, ti to fakt nevytrhnou.
O tom žádná, že teď prostě nemáme kvalitu.. Ale paradoxně na MS můžem dostat o dost lehčí skupinu než na ME, takže by se tam dalo poprat o postup..
Nemůžeme, protože se tam ani nedostaneme.
Nemluvim o kvalifikaci, reaguju na to, že kdybychom už tam byli, tak to nemusí bejt tak strašný
Myslí si snad že soupeři z Jižní Ameriky a Afriky + USA sou horší než soupeři z Evropy?
Takže ty bys řek že Írán a Egypt jsou lepší než Španělsko a Chorvatsko šmoulo?
super logika,ja si ted vyberu treba slovinsko a bosnu a rekni mi, ze jsou lepsi nez napr chile a argentina smoulo
Nejdřív se nauč číst ty trotle a až pak reaguj, píšu že MŮŽEM dostat lehčí skupinu než na ME, ale vim, že v tvý hlavě je to všechno tak nějak špatně.
ja na teen tvuj 1. prispevek (ktery je btw uplne retardovany, vzpomen si treba na me 12 jakou jsme meli skupinu, nebo ostatni skupiny tento rok, fakt si myslis, ze na ms nemusi byt tezsi skupiny?) nereagoval, reagoval jsem na tvoji genialni logiku, ze si vyberes 2 skvele tymy z evropy a 2 losery a na zaklade toho vydedukujes obecny zaver, ze to tak plati pro vsechny...
Proto neřikám že budem mít lehkou skupinu ty mentále, hraješ to, nebo si fakt tak blbej? Víš co je slovo paradox? Paradoxně můžem mít na MS lehčí skupinu než na ME, slovo můžem neznamená že budem, btw na příspěvek, kterej si tak stupidně reagoval, jsem reagoval já na to, že soupeři z Jižní Ameriky, Afriky a Asie samozřejmě MŮŽOU bejt lehčí než soupeři z Evropy... Tak snad to pochopíš Manny, ty Babišuku.
ok pro tebe (jako obvykle) pomalicku jo? ja to chapu tak, ze se snazis navodit dojem, ze je paradox, ze ms<me, tim, ze rikas, ze se tam da ziskat obecne jednodussi skupina nez na ms. s cimz rozhodne nesouhlasim, viz pripevky predtim.
chapu to tak proto, ze pokud bys to myslel tak, ze na ms mame sanci, byt treba minimalni ziskat lehci skupinu, tak ten prispevek je doslova zbytecny. ano ty pak mas pravdu, protoze muzem mit stesti na los atd. to snad ale je jasne, navic stejne tak ja muzu rict, ze na me MUZEM dostat o dost lehci skupinu nez na ms ale zaroven plati ze NEMUSIME. takze kde je nejaka pointa toho tveho nazoru? (a neurazej me, ja tebe taky neurazim)
Tyvole to snad nemá cenu vysvětlovat, kde tebe vyhrabali? . Tak to zkusim jak pro úplnýho kripla vysvětlit. Reaguju na příspěvek, kde Angel napsal, že na ME jsme udělali ostudu, takže na MS už vůbec nemáme co dělat. Napsal jsem k tomu, že paradoxně na MS můžeme dostat lehčí skupinu, než jsme teď měli na ME, což neni zas tak nepravděpodobný, protože teď ta skupina byla dost těžká, to bys zatim moch i ty s tvojí inteligencí pobrat. No teď bys moch už třeba zas honit nad Skalákem a neotravovat, viď?
mluvil jsi obecne o me, zadne konkretni jsi neuvedl, tak se prestan ztrapnovat, neumis cist, neumis psat, nerozumis systemu reakci, vytvaris nesmyslne argumenty a nadavas, doufam, ze jsi se sebou spokojeny
Krásný, je ti teď líp, když si ze sebe všechny ty blitky vypsal? Ale tu nemoc tim nevyléčíš . Teď už táhni
takze ty tu pourazis kazdeho, kdo nesouhlasi s tvym "nazorem" a mne budes psat, ze pisu blitky... jako vazne?? grow up
Že grow up . Chlapče, ty jsi těžká váha
jo grow up, uz jsi zas na ef cely den (a 1 minutu k tomu ) zacni radsi neco delat...
Jo a ještě dodatek teda, blitky píšeš no, měl by ses s tim smířit chlapečku . A k tomuhle tvýmu žvanci jenom dodám že sopláček jako ty mi opravdu nebude řikat co mám dělat , už fakt táhni doprdele
nezvladas
Měl bych návrh pro webmastery, aby diskuze s více než 5 vzájemnými odpověďmi dvou účastníků byly automaticky přesunuty do pošty.
Nauč se pořádně číst prosímtě.Celé vlákno o tom, že napadáš něco co Baronne netvrdil.
Zrovna Egypt rozhodně nemá horší repre než polovina Evropy, i oni mají hráče v Anglické, Italské, Portugalské lize.......a Írán je Asie ty debile, když už tady chceš vybírat konkrétní soupeře tak se aspoň podívej kde jaká země leží, i když s tvojí inteligencí pochybuju že by tě to vůbec napadlo
Vim že Írán je Asie ty trotle, ale Asie je taky účastník MS, víš to? Proto jsem psal že PARADOXNĚ můžem na MS mít lehčí skupinu než na ME, takže dřív, než začneš někoho zesměšnovat, tak se nauč ty vylízanej kriple číst.
A že Egypt má lepší sestavu než polovina Evropy, to snad ani netřeba komentovat
Tak se podívej, co všechno je v Evropě.
Tak vole je jasný že je lepší jak Malta San Marino atd., ale z těch co se dostávaj na MS n ebo ME?
Psal Evropy, ne Evropy kvalifikované na MS či ME. Naučte se číst všichni!
Tak to by pak ten příspěvek nedával smysl, proč by psal že Egypt má lepší repre než týmy který se tam nikdy nedostanou . Když mi chce teda vyvrátit, že Egypt určitě nebude lehčí soupeř než třeba právě to Chorvatsko..
Co já vím? Třeba je hloupej a neumí argumentovat. Jenom interpretuji, co napsal.
a btw proc zrovna egypt, ktery nebyl na ms nevimjakdlouho?
Ty máš asi velký problémy
Jojo hlavně, že ste měli zápas se Španělskem v hlavě jako strašáka! Jezdit po prdeli celejch 90 minut je totiž fakt šílená představa!
A je rozhodně sympatičtější to votevřít jak včera než prohrát gólem z konce zápasu....
Tak když tam dáš Petrželu, kterej je neuvěřitelně marnej....
Bohuzel, Jarolim ma nejslabsi vyber, co jsme kdy meli...
Meli bysme se na to vykaslat a stavet perspektivni tym, ne porad doufat, ze neco predvede petrzela nebo pavelka, i horava uz svou sanci docela prohospodaril, kdyz se ji mel chopit, odseknout by se mel i sivok a stavet na suchym, protize ten za 2-4 roky hrat bude, a dvojka sivok - suchy je na tuhle uroven proste hrozne pomala...
Neda se svitit, dat sanci kalasovi, brabcovi, frydrychovi, janktovi, barakovi, sykorovi, schickovi, cermakovi, postupne i cernymu... Ti se jeste muzou zlepsit, ale ti, co jsou tam ted, uz ne...
lol zrovna Sivoka, kterej byl jako jeden z mála našich na hřišti platnej...
Souhlas, ale zase nemuzes vyhazet vsechny zkuseny a udelat z toho U23.
Můžeš, včera ve WSM lize taky hráli za Slavku v Prostějově junioři..
Ad acro - ja vim, Sivoka uznavam, ale jak rikam, melo by padnout rozhodnuti, jestli on nebo suchy, spolu jsou silene pomaly.. A vzhledem k perspektive a sehranosti dvojky Vaclik - Suchy se za me musi stavet na suchym.
A Honda - jasne, ze ne, ta kostra neni spatna, ale odstrihnul bych sivoka, pavelku, petrzelu, definitivne i skodu a asi i necida, a dalsi jako sural atp., nuz na krk bych dal dockalovi, fotbalista super, ale je mu 28, nic nedokazal a hraje jak primadona, takhle se za repre nehraje.
Hlavně že nám vystřílel postup na Euro?!!!!!! Styd se!!!!
Zrovna Suchý mi tam naopak včera nesedl. Bohužel, když ne Suchý a s postupem času ani Sivok, kdo jiný na jejich místě....
Brabec, Baranek
Jugas a Hájek
Hájek momentálně skvělej, proč ne
Otazka taky jestli na to ma vedeni koule, postavit to na mladasech.
Dočkal hraje jako primadona? A co s těma nekopama kolem sebe má asi dělat, včera náš nejnebezpečnější hráč, to samé ve většině obtížných zápasů Sparty, minulou kvalifikaci hrál výborně. Když tam někdo postaví Petrželu, Hořavu a Pavelku tak nevím, co chceš, to nejsou možná primadony, ale taky to nejsou fotbalisti.
Tak zrovna Hořava jako jeden z mála jako fotbalista i vypadá a hraje. Ale včera vedle Pavelky hrál strašně, po příchodu Droppy se zvedl i jeho výkon. Nevím Pavelka je po přestupu do Turecka marnej....
Máš pravdu, že vedle něj zapadl dost.
dokcal je vobycejnej slimejsi prumerak u keryho pude ta krivka jenom dolu. ma dobrou strelu a celkem slusny passy ale tydle dve veci totalne degraduje jeho nedynamika a nulova vasen. vcera byl nejnebezpecnejsi jenze taky v nekolika breakovejch situacich poslal hopsavej pass nebo pass na paty. maximalne pro ceskou a evropskou ligu. je to curak.
abych řekl pravdu.. mně se Dočkal líbí i jako jeden z mála v rozhovorech po zápase.
No ale že by tam byla nějak znamenitá konkurence . Mě se teda líbí i Vaclík třeba
ještě Vácha
ta jeho slizkost je pritazliva no.
tak zkuseny maj bejt 25 az 30 ne 32 33...
Pokud chceš stavět na Suchým, tak se na to můžeme rovnou vysrat.
Nejhorší výběr, co kdy byl . Co s tím má dělat? Hořava, Pavelka a podobní nás mají dotáhnout na MS??? Vždyť je to vtip...
chybi nam nejaky defezenivni typ zaloznika typu hubschmana kridla se taky npredvedli a utok i obrana rozny. dobre hral dockal sivok a vaclik jinak behani bez mice
Věřím, že je to pro nás dobrá zkušenost a škola, abychom ji uplatnili v dalších zápasech - Jakou zkušenost z toho zápasu chce praktikovat na svojem mužstvu?To se jako Pavelka naučí hrát jak Kroos, Marek Suchý vyvážet míče jak Hummel a Boateng a Matěj Vydra začne hrát technicky jako Gotze? Z toho zápasu si jde vzít jen jedno, nemáme na to a jediná cesta pro momentální náš národák je prostě dokonalá taktická připravenost a bojovnost na další zápas.S tí materiálem co máme si nemůžeme vůbec vyskakovat a hrát tak odvážně jako němci, Protože když to otevřem každý nás rozjebe.
Pořád můžem jít cestou Sev. Irska.
Ano cestou bojovnosti a taktické připravenosti, to říkám taky, ale ne si vzít něco ze hry němců..na to nemáme vubec materiál.
Souložit s ovcema?
Pokud mas takovou uchylku, nebereme ti to, kazdy sme nejaky
Potvrdil si pověst idiota.
Pro hlupáka každý hloupý.
Tak se mi zdá, že sis na tu otázku odpověděl celkem dobře Jarolím to dle mě taky nějak takto myslel.
Vždyť ti borci nedokázali odehrát ani nakopnutý balony do našeho vápna, to co tam předváděli Suchý a Kadeřábek bylo na zblití (o Petrželovi nebo Hořavovi ani mluvit nebudu, ti tam byli omylem)...Odehrávat balony na svoji penaltu nebo Němcům na nohu, to není vidět ani v A třídě... Tahle repre je prostě strašně ubohá, to nemá cenu nijak okecávat a něco hledat.
jako kdyz za nas hrajou hraci jako Suchy, Horava, Petrzela, Vydra atd, tak je 3:0 jeste v pohode
vzdyt horava byl z nasich na mici nejlepsi....
O Hořavu bych se taky umírněně hádal. Ti tvořiví hráči potřebují někoho, kdo na jejich hru naváže. Jinak si musí nechávat míč moc dlouho a přijdou o něj, nebo to rozhrají, ale dopadne to blbě. Viz pár pokusů oprůnikovou přhrávku, kterou druhý hráč nepochopil, nebo nezachytil.
Já to tedy nezatracuji.
+ hubnik pavelka.
okamžitě jak ukončí svoje působení ve 21 hráči Jankto,Schick,Černý musí jít hned do Áčka a do základu, vím že třeba minutáž v klubech nebude taková a lidi budou pindat, ale na každého skauta a podobně to zapůsobí hodně dobře, když uvidí že za repre A hrají kluci kolem dvacítky..Bude to i pro ty hráče škola z které by mohl náš fotbal vytěžit.Okamžitě je po Euru mladých narvat do základu, když to teda nikdo nemá odvahu udělat teď.Z těch Dočkalů,Petrželů,Vydrů už nic nebude.
hur to neskonci a ty hrace to zoceli. opet a zas musime tezit i z toho mala co je v zahranici protoze tam je vedou aspon profici a hrajou proti profikum.
Stejně jsme vyhrát nechtěli
Tak bylo vidět, že taktikou našich tentokrát nebyl hluboký blok jako se Španělskem, ale snažit se taky hrát něco dopředu. Problém je, že Němci nám moc míč nepůjčili. Ani jim ho neměl v podstatě kdo vzít. Jeden Němec musel být obklopen třemi hráči v červeném, aby mu vůbec balon vzali.
I když německou reprezentaci nemám rád, musím uznat, že prostě s Němci mohou hrát rovnocennou partii jen ti nejlepší. A mezi ně v současné době určitě my určitě nepatříme. Když si vzpomenu na EURO, jak Němci hráli s Francií: Francouzi sice vyhráli 2:0. Ale po většinu zápasu taky hráli jen druhé housle. A teď si vemte, kde je Francie a kde jsme my...
Výkon našich se dá těžko posuzovat, protože v tomto zápase nebyl vůbec vypovídající. To bude, až s Ázerbajdžánem.
Nasi proste neumi nic, nechapu lidi, co od nich stale neco cekaji, muze tam byt trener jaky chce, ale s timhle materialem nezmuze stejne absolutne nic, to je proste realita, ne ze bych jim to nepral, spis naopak, ale v nejblizsich letech se to urcite nezmeni
Ale no tak. Nic je zase trochu moc skepse najednou ne? Vždyť už jsi se z toho zápasu vyspal.
Samozřejmě, čekal jsem víc, ale je si potřeba říct, že prostě nemáme hráče ve velkoklubech, dříve jsme měli spoustu hráčů ve velkoklubech a byli tam hlavně lídři, nemáme žádného hráče světových kvalit, to tak prostě momentálně je, ten pokles kvality za posledních 6 let je hodně prudký. Ještě v roce 2004 jsme mohli v klidu postavit na týmy na samotném turnaji, jako například na EURU 2004 v Portugalsku, kde i naše 'B' porazilo Němce, dnes je to právě naopak. Koukněte se jaký máme hráče v jakých klubech dnes a jaký jsme měli hráče v jakých klubech před 12 lety.
Ve velkoklubech sme meli stesti pouze na jednu generaci, to je potreba si uvedomit! Predtim nic, dnes nic a v nejblizsi budoucnosti taky nic, jestli se nekdy zas podari, tak to bude zas na chvili, kdezto kdyz se podari treba zrovna nemcum jedno zklamani, tak to bude prekvapeni
Tak dříve, ještě za komunistu jsme měli v mnoha letech spoustu hráčů, kteří na to měli hrát ve velkých ligách za velké kluby, ale dřívější režim to neumožňoval, aby naši hráči hráli na západě, jen v případě emigrace. A v samostatné české porevoluční reprezentaci bylo vrcholové období kolem toho roku 2004, od té doby jde kvalita herní i hráčská prudce dolů, chyba je v mládeži i v trenérech.
To mi ale řekni s tou mládeží, skoro každá U21 zanechá stopu, ale pak se ten jejich talent někam vytratí a ty hráči se zkurví... Tak co může bejt špatně?
Je to hodně o hlavách a o přístupu k tomu fotbalu, spousta mladých fotbalistů má problém se adaptovat v tom dospělém. Všechno to je o mentalitě či přístupu k tomu sportu.
Tak ona většina silnějších zemí má ty lepší hráče, co by mohli být s 21kou, už v áčku a z těchto hráčů jsou pak top fotbalisté. My takové nemáme.
ale ty hraci co by jeste mohli bejt s u21 sou trenovany profesionalne a pripravovany na dospelej fotbal = takze na to maj. vem si kde by byl takovej cernej kdyby zustal v kerymkoliv ceskym klubu...
I když je to pravda, tak to s tím nesouvisí. Navíc Černý má velký potenciál, ale další Nedvěd nebo Rosický z něj nebude.
jaktoze nesouvisi? tady mame slusne takticky vyspely trenery u21 jako byli dovalil nebo lavicka. ale voni je ucili pokrocilejm vecem v youth tymech sparty slavie plzne liberce teplic boleslavi? ne. u nas v republice nemuzem mit ctyri pet kvalitnich mladeznickejch tymu ligovejch klubu to je jasny. ale ze to neni ani jeden? clovek by si rek - tenhle je talentovanej a ma potencial tak ho dame do prahy. jenze ani tam ho nejsou schopny vybrousit a naucit evropskejm individualnim standartum a sebevedomi. tak kde to sme kdyz vic konkurenceschopnejch fotbalistu dokaze vychovat i chorvatsko polsko svycarsko nebo rumunsko?
btw a jak vis ze cernej nebude za tri ctyri pet let treba v PSG?
Omezím se jen na toho Černého. Nevím, ale za týden mu bude 19 let a v Ajaxu jen občas střídá a v repre áčku není. Myslím si, že kdyby z něho měl být to hráč, co bude hrát třeba základ PSG silného, tak jak je teď, tak už by měl být někde jinde nyní.
ja sem se jen rozepsal. proste ty mlady musej mit kolem sebe top lidi uz ve 12 13 letech kdy se zacinaj profilovat.
tezko ric ale vem si treba takovyho douglase costu. ve dvaceti sel do sachtaru a teprv v petadvaceti se dostal do bayernu. navopak treba renato sanches muze vyhoret. ja mu proste verim uz jen kvuli jeho inteligentnimu vyjadrovani. i kdyby ne velkoklub tak verim ze se udrzi v zahranici a nevrati se domu jak zpraskanej pes viz dokcal kadlec.
jo aha. tys to myslel tak ze nase u21 zanechava stopu kvuli tomu ze tradicni zeme na ty turnaje neposilaj to nejsilnejsi. no podle me by to ty vysledky zas tak radikalne nevovlivnilo.
Jo, šlo mi o tu stopu. Tak já si ani tolik nemyslím, že to ovlivní výrazně výsledky 21ček. Ale problém je v tom, že jiné země mají pravidelně hráče, co se ve věku pro 21ky prosazují v áčku a to jsou pak top fotbalisté, co repre táhnou třeba dekádu a nemusí být v každým ročníku, protože tu áčkovou repre není potřeba obměňovat tak často. My ale dlouhodobě nemáme hráče, co by se v tomto věku prosazovali v repre nebo alespoň v základu lepších zahraničních klubech. Navíc ty 21ky jsou jen příprava na dospělej fotbal, výsledkově by se neměly brát tak vážně.
to je pravda. no a sme zas u toho proc nemame v kazdym cyklu aspon jednoho dva takovy hrace...
Tak ale oni udelaji vysledky, ktere jsou na druhem miste, u jinych tymu tam jsou 3-4hraci, kteri se presunou do acka a jsou opravdu dobri
Možná ten (ne)úspěch v U21 tak neprožívají a koukají hlavně na dospělou repre. Tady je Dovalill a s ním spousta lidí naštvaný, že mu Vrba vzal do Ačka hráče.
protoze u21 zanecha tu stopu jako team. ten samej pripad posledni vitezove svedsko. maximalne guidetti a lindelof zbytek zustane v lize prinejlepsim se rozutecou po anglii dansku nebo druhejch ligach. dalsi faktor je ze cesky fotbalovy prostredi svym fungovanim nakazi amaterismem i ty samotny hrace...
Jestli na to meli ci nemeli, tot otazka... Jedno je jiste, dnes a v pristich letech budeme prumer ci podprumer v konfrontaci s evropou nebo svetem
Čech-Chelsea
Ujfaluši-Atletiko Madrid
Jankulovski-AC Milan
Rosický-Arsenal
Nedvěd-Juventus
Poborský-Benfica
Koller-Dortmund
Baroš-Liverpool
Te rozdíl je šílenej,takže asi tak.Jsem zvědavej jestli někdo z těch mladejch půjde někdy hrát do takových klubů.
Snad se toho ještě dožijem
ještě:
Berger-Liverpool, Dortmund
Grygera-Juventus, Ajax
Galásek-Ajax
Němec-Schalke
Látal-Schalke
Bejbl-La Coruňa
Plašil-Monaco (v době kdy hráli finále LM)
Řepka-Fiorentina
atd.
Prostě dříve jsme si opravdu mohli vybírat, dnes je to bída.
Dnes se tu píše jak tam máme zkusit hráče ze Zlína
Nebo, když dá nějaký český útočník za půl sezony v zahraničí 2 až 3 góly, tak už je to jasný útočník č.1 pro repre
Tak je to těžký, když tam nikdo jinej nedá víc gólů viď
V.Kadlec má lde mě slušnou kvalitu na to aby hrál v repre č.1.Včéra si ale bláhově mysleli že jim budem dělat problémy z brejků
Právě, to je ten problém, že není kam sáhnout..
Tak to se psalo i tenkrát
Bejbl hral i za Atletico, Smicer livec, atd atd, neskutecny fakt
to ale kazdej vi. jedina sance je posilat mlady kluky do zahranicnich akademii (nemyslim akademie velkoklubu). dokud se tady nevyskolej novy vzdelany moderni treneri jak v juniorech tak v ligovejch klubech tak nema cenu tady smrdet.
do budoucna:
vaclik - kaderabek, sivok, brabec, novak - dockak, frydek, darida, krejci - schick, kadlec
Tohle ale nikam pořád nevede.
Bude to stejna sracka jako ted
To neni moc do budoucna, ale ideální sestava na teďka..
Tak Frydek, ktery rok nebude hrat
Vaclík - Gebre,Brabec,Suchý!,Novák-Krejčí,Jankto,Darida,Černý-Kadlec,Schick
Líbí se mě v lize velmi Hájek ze Zlína ale to by někdo neunesl kdybych ho tam dal.Skvělá rozehrávka,střela,přehled,důraz.Nejlepší stoper ligy, kdo ho neviděl hrát neví o čem mluvím.
Kdyz to potvrdi pristi nebo dalsi sezony, proc ne, kazdou sezonu nekdo zazari, ale teprv cas ukaze jestli si formu a kvalitu udrzi
směrem dozadu by tahle sestava byla asi docela průchoďák
V Německu tak 7:0
Takhle nejak tu sestavu mam dole. Ta zaloha a utok, pokud se Jankto, Cerny, Schick chytnou, tak by to byla parada, kdybysme se dostali do baraze , nejaka nadeje tam je
Co si bere Láďu do huby
To mě ve srovnání s ostatními taky překvapilo Ale on říkal, že od něj očekává, že už bude tahounem mužstva, takže nároky jsou zase o pár pater výše. No a to Ládik včera až tak úplně nebyl. Ale přesto patřil k nejlepším.
No, co k tomu říct. Prostě na Němce nemáme, ale kdo ano? Už dávno nejsme ta top repre a po odchdu Rosy, Plašila a absenci Daridy tam není nikdo tvořivej. Každopádně hrát se s tím materiálem dá, ale je třeba vsadit na mládí.
Vůbec bych se nebál tam narvat mladé hráče. Útok Schick-Kadlec. Do zálohy bych natvrdo narval Černýho, stejně ta pravá strana je zoufalá, tak ať se alespoň vyhraje. Nalevo je stálice Láďa, který hraje výborně, každopádně bych dával ke konci možnost Janktovi, navíc Láďa může hrát i jako falešný druhý hrot. Do středu nedávat nekopy typu pavelka, ale k Daridovi asi toho Dočkala a klidně někoho z dvojice Čermák, Barák. Z obrany poslat do hajzlu nadobro asi nejhoršího hráče - Kadeřábka a dát tam Gebreho. Obranu postavit na Brabcovi a vedle něj střídat klidně Sivoka s Pokorným.
Je třeba aby mladíci nabrali zkušenosti. Hráče špatný nemáme, ale je třeba je nechat rozehrát.
S hracema hrajicima v podprumernych klubech kde ani tam nehraji v drtive vetsine vyznamnou roli nezmuzes nic, t se jedna o mladiky, talenty nebo mazaky, maximalne muze obcas jeden z nich zazarit
mladík se může alespoň ukázat a někam se posunout, to mazák ten ne, ten už má svoje odehráno.
Zaloha Krejci, Jankto, Darida, Cerny
Utok Schick, Kadlec
Snad naplni potencial, plus treba jeste nekdo vyleti nahoru
tak ty to vidis hodne mlhave xD
Zase bych z toho nedělal takovou tragédii.
Všichni tu po Euru chtěli aby skončila většina těch zkušených a tým se omladil.To se přesně stalo,ale nikdo přece nemohl čekat že tim získáme nějakou kvalitu.
Repre teď bude asi delší dobu hledat nějakou základní jedenáctku a hráči si na sebe musej zvykat.Je jasný že sázka na mladý hráče je dobrá cesta,ale dát tam samý dvacetiletý hráče jak tu někteří píšou by byl jen takovej rádoby pozitivní krok do prvního zápasu kde by jsme dostali šišku.
To že se jasně prohrálo v Německu není vzhledem k letnímu exodu žádná překvapivá věc(kdo by v Německu dokázal dnes bodovat?)Proti Irům to doma špatnej zápas nebyl,ale doplatili jsme na neproměňování šancí.
Ofenzíva by ještě fungovat mohla Krejčí,Darida,Dočkal-V.Kadlec vypadá docela slušně,ale hlavní problém repre je teď ta dvojice defenzivnějších záložníků kde je ta kvalita nejhorší a zápasy se často rozhodujou právě tam.
Má někdo představu kdo z mladejch by tam mohl nastupovat a má nějakou větší kvalitu?
V evropskym meritku nikdo
Rozumná řeč
První věc kterou si musíme přiznat je, že prostě nemáme kvalitu.
Já jsem ale rád, že naše taktika nebyla čekat na vápně v deseti lidech a posraně čekat až dostaneme gol, ale snažili jsme se napadat velmi vysoko a kolikrát jsme tu německou rozehrávku výborně narušili, získali balon v nebezpečných pozicicíh. To že naší nekvalitou z toho pak nic nevytvoříme, to už je jen náš problém
to, že jsme dostali od němců 3 goly, nepovažuju ani za ostudu, to je jen odraz současné kvality obou repre, lig a hráčů ....
ale to , že jsme se nebáli to s nima otevřít a opravdu jsme se snažili hrát aktivně (zní to divně když se člověk na ten zápas díval, ale bylo to tak) ... za to si zaslouží
bohužel no, až budou mít naši hráči větší kvalitu, tenhle příštup se nám snad bude vyplávet více ....
Otázka zní-Kdy to bude?
On si hlavně člověk zvykl na skvělý výsledky a pak se diví že to není pořád.Není to tak dlouho kdy jsme ve dvouch největších kolektivních sportů vládli světu.Nikdo nedokázal mít dohromady tak silnou Hokejovou a fotbalovou reprezentaci jako právě Češi(Nejvíc se blížili Rusáci)a to si vemte že jsme pidi zemička s 10miliony obyvatel.To období bylo parádní,ale je jasný že to tak nemohlo bejt furt,zvlášť dnes kdy jsou hodně důležizý peníze,kterých u nás tolik není.
Ve fotbale jsme nikdy světu nevládli.
Tady zas někdo umí číst.Myslel jsem když sečteš sílu obou reprezentací
Ne, Ty se neumíš vyjadřovat.
Hokej jako druhý největší kolektivní sport
nevim cemu se smejete. asi myslel dva nejprestiznejsi kolektivni sporty. jinak jakej je druhej nejveci kolektivni sport? basket baseball americkej fotbal nebo volejbal?
Jo, basket. Větší jsou pak i kriket a rugby.
http://www.totalsportek.com/most-popular-sports/
basket beru ale ten kriket a rugby je picovina. hlavne ten zebricek ma tak moc zvohlednovanejch kriterii ze vysel tenle pseudo vysledek.
Nj, stačilo by jedno kritérium - tvůj názor.
ne stacila by globalni popularita pocet profesionalu a kvalita soutezi.
Globální popularita rozhodně nehraje ve prospěch hokeje.
Zaloha Krejci, Jankto, Darida, Cerny
Utok Schick, Kadlec
Snad naplni potencial, plus treba jeste nekdo vyleti nahoru
Plus Cermak, Simic, treba Pulkrab a jeste nekdo
Vaclik kvalitu ma.
Obrana Suchy/Sivok, Brabec, pak se snad nekdo chytne, treba Pokorny, Hovorka. Zase kdyz si vzpomenu na Baranka, kazdy ho posilal do repre a ted skoro nehraje a pochybuju, ze bude schopny se nejak zlepsit.
Musime se modlit za Schicka, Jankta a Cerneho
Plus kdyz se nejak dostanem do baraze, tak by to slo
Ale pokud budem hrat posrany fotbal a nikdo z nich se nechytne, tak muzem klesnout na uplne dno
jestli se nevrati Rosickej tak jsme v kasi. A jeste se musi najít útočník číslo 1 nebo dva utocnici co budou hrat spolu a budou jezdit neco jak Poznar. A hlavne zadny respekt bez respektu tak jak jsme hrali kdysi
jestli se Rosa nevrátí, tak jsme v háji a jestli se vrátí, tak jsme v háji stejně, protože se zase zraní
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele