Hazard popřel, že se dohodl na pětileté smlouvě s Realem Madrid
Jenom reprezentační povinnosti má aktuálně v hlavě Eden Hazard. Ofenzivní belgický fotbalista je čím dál častěji spojován s odchodem z Chelsea a hlavním uchazečem o jeho služby je Real Madrid, podle některých zpráv dokonce mělo dojít k dohodě, což hráč ovšem rychle popřel...
Hazard v lednu oslavil 28. narozeniny a na Stamford Bridge působí od léta 2012, kdy ho Blues koupili z Lille. Chelsea se tento transfer vyplatil, Hazard ovšem má smlouvu jen do června 2020 a spekuluje se o jeho další budoucnosti.
Sám fotbalista už se ohledně další budoucnosti rozhodl a svůj verdikt si zatím nechává pro sebe. Minimálně pro tuto chvíli každopádně nejde do Realu Madrid, sám popřel informace tisku ohledně dohody o lukrativním pětiletém kontraktu.
"Na těch informacích není ani trocha pravdy," řekl jasně Hazard.
"Koncentruji se pouze na utkání s Kyprem. Na nic jiného nemyslím," dodal.
Hazard v lednu oslavil 28. narozeniny a na Stamford Bridge působí od léta 2012, kdy ho Blues koupili z Lille. Chelsea se tento transfer vyplatil, Hazard ovšem má smlouvu jen do června 2020 a spekuluje se o jeho další budoucnosti.
Sám fotbalista už se ohledně další budoucnosti rozhodl a svůj verdikt si zatím nechává pro sebe. Minimálně pro tuto chvíli každopádně nejde do Realu Madrid, sám popřel informace tisku ohledně dohody o lukrativním pětiletém kontraktu.
"Na těch informacích není ani trocha pravdy," řekl jasně Hazard.
"Koncentruji se pouze na utkání s Kyprem. Na nic jiného nemyslím," dodal.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Real Madrid potvrdil přestup Edena Hazarda z Chelsea
07.06.2019, 22:13
Podle Guardianu zaplatí Real Madrid za Hazarda 100 milionů eur
06.06.2019, 12:24
Myslím, že je to sbohem, toužím po nové výzvě, řekl Hazard
30.05.2019, 08:50
Hazard pomohl do finále EL, kde může za Chelsea hrát naposledy
10.05.2019, 20:38
Real by mohl za Hazarda nabídnout Chelsea i Kovačiće
11.04.2019, 17:58
Už mám o své budoucnosti jasno, rozhodl jsem se, prohlásil Hazard
05.02.2019, 17:50
Hazard chce o budoucnosti rozhodnout na konci sezony
28.12.2018, 19:05
Komentáře (216)
Přidat komentářTo je taky jedna velká telenovela, už ať ho prodají...
Zidane ho asi nechce, když vyhlásil Mbappého za hlavní přestupový cíl
Vyhlásit muže koho chce, Mbappe určitě nepřijde
Takže je to jasný.
pod
nekonečný příběh
Hazard už má to nejlepší za sebou, jen ať jde
Letos jeho nejproduktivnejsi sezona v PL, takze... Na cem jedes?...a kde to kupujes?
A dokáže ještě něco takového? Já myslím, že ne. Proto to nejlepší už má za sebou
nie ze by som s tym hore suhlasil ale da sa na to pozriet aj inak- prvykrat hra pod ofenzivnym koucom pod ktorym ma uplnu volnost. tazko povedat ci by neboli jeho minule sezony bodovejsie keby tam hra tak ako teraz
Jop, ten tým totiž hraje strašně skvěle, efektivně a hlavně kreativně.
to nikto ani netvrdi. nabuduce skus precitat este raz co sa pise
Nepřestoupí...
Popřel pětiletou smlouvu, podepsal totiž šestiletou
Jeho s tím budou tak dlouho prudit, až nakonec prodlouží :D
Přeju Realu to nejhorší, takže snad podepíšou radši Neymara
Neymar bude padat nalevo, Vinicius napravo a rozhodčí nebude vědět komu to dřív písknout.
dve penalty
Čekal bych to od fanouška Barcelony, ale takhle
Taky že fandí Barceloně. Je to jeho 4. nejoblíbenější klub. Já naopak v příštích letech přeju Realu to nejlepší, na co má. Tedy 3. místo v lize za suverénní Barcelonou a nadprůměrným Atleticem.
Příští rok můžeme v klidu vyhrát.. záleží, kdo přijde v létě.
Pokud to nebude podvodem jako ty 3 roky, tak klidně.
Ohraná písnička.. Podvodníci jsou pouze v Katalánsku.
Ohraná, ale stále pravdivá. Koukni se na záznam těch 5 metrových offsidů proti Bayernu.
5 metrových prý.. Tam šlo o půl metr maximálně a rozhodčí byl v tak špatném postavení, že to prostě přehlédl. Nebylo video, takže není co řešit..
Je co řešit. Byl to jasný úmyslný zářez, kdy to viděl úplně každý až na rozhodčího. Navíc ty zářezy byly v polovině zápasů.
Zářez byl váš výkon proti PSG, kdy vám rozhodčí odpískal každou simulaci ve vápně.. Tohle proti tomu bylo nic.
Proti PSG byla jedna chyba, kdy tomu Suarez přidal po lehkým faulu. Proti zářezu Bayernu to není nic. Zářez Byernu byl největší podvod v historii fotbalu. Ostatních 8 zářezů za ty 3 roky je taky v porovnaní s PSG mnohem horších.
Největší podvod byl váš zápas s Chelsea.. O tom žádná. Proti PSG byly 2 nesprávně odpískané penalty ve váš prospěch a neodpískaná penalta (červená karta) po faulu Mascherana na Di Maríu.
Proti PSG byla správně odpískaná penalta na Neymara, když mu hráč PSG skočil pod nohy. Mascherano nemohl faulovat, protože Di Maria ještě předtím vystřelil. Kdyby nevystřelil, tak by to faul byl. Proti Chelsea to byl zářez, stejně jak v prvním zápase zařizli nás. To se ale ani zdaleka nedá srovnávat s Realem, který to "vyhrál" jen díky rozhodčím. Bez nich by 2x skončil v osmifinále a jednou ve čtvrtfinále.
Musel bych reagovat stejně dlouhym příspěvkem a vyvrítit to. To se mi nechce.
Nemůžeš vyvrátit jasný fakt.
Fakt je, že jste měli s PSG vypadnout, ale Suarez s rozhodčím vám zajistili pokračování, později jste stejně vyletěli s Juventusem..
Vy jste měli vypadnout skoro s každýn a rozhodčí vás pokaždý protlačil na úkor silnějšího soupeře.
Když myslíš..
Nemyslím, vím.
Omyl.
Tak ti říkají rodiče?
Velice vtipné.
Ani ne, to je spíš smutné a k pláči.
Dobře ses pojmenoval
Pochopení významu psaného slova v daném kontextu ti asi nic neříká, co? Jinak mám pocit jako bych si psal s valloirem. Nejsi náhodou druhý roberos?
Nejsem, to už bych dávno mluvil o drogách přeci..
prej jedna chyba, neuznaný goly PSG co? takovou tlačenku jsem v historii fotbalu neviděl feťáku
PSG vatřelilo 1 gól, který uznali, zfetovaný dědku.
porad ma platnou smlouvu s Chelsea, nic jineho rikat nemuze, i kdyby uz podepsal. Nicmene zatim o tom psal jen Sun, ne?
Spíš naopak, ne? Říkat to může, ale podepsat ne.
tak pokud by uz mel svoleni klubu, tak by i to mohl. Klidne muze byt uz vsechno hotove, jen to, ze to psal Sun... kupodivu s temahle vsema bullshitama prisli v dobe repre pauzy. Stejny tak u nas, jak Ole rekl koho chce a tak... U nas bych dost pochyboval, ze klub vi, koho chce, natoz pak aby to vedel nejakej novinar.
V Realu to bude podobny flop jako Arda Turan v Barcelone.
Důvod?
Demence.
U Ardy to sedí, ale u Hazarda?
A co kdyz Vilp nemluvil o Hazardovi?
Haha.
Jo, protože jsou to podobný hráči, viď
znalec
Ale vysmiať sa mu môžeš až sa to nepotrvdí
wtf
No tak mozno ma pravdu, co ty vies
No, ale vysmát se mu můžou už teď, ne?
Jako ty
jj tys tu chybel
dalsi z domorodcu
Flop to nebude ale titul s nim neziskame ak sa na nom bude stavat herny system
Co je to zase za blbost? Proč by se na něm neměl stavět herní systém? U něj jednoduše nejde čekat, že to vystřílí.
Prave, ze jestli na nekom postavit hru, tak na nem. Zakoncovat muzou jini, ale on bude ten kolem ktereho se to bude tocit.
Dokud bude v Barceloně hrát Messi, tak titul nezískáte ani kdybyste přivedli Hazarda, Neymara a Mbappého dohromady.
https://m.youtube.com/watch?v=ZTzvSjtkTHA
Simeone zabija ofenzivnych hracov
Ten kluk, co to dělá, žije v typicky odcizených ekonomicko-profesních vztazích. Nemá vůbec povědomí o vztahu propojování minulosti s přítomností či s budoucností. Je to mizerná práce, ale asi to budu muset uvést na pravou míru až já. Nejenže je ta analýza účelová, ona je fakticky i z velké části nepřesná. Ale to vychází z toho, co jsem napsal výše - ten kluk nemůže vidět dál, protože žije v jednostranném úhlu chápání reality. Nemůžu se rozepsat o všech přestupech těch roků, abych vyvrátil pro jeho domněnku samoúčelně použitou otázku - "jaký klub má nejhorší přestupy?", která pravděpodobně nevyvěrá až ze závěrů detailní analýzy, ale z předem předchystané odpovědi "Atlético Madrid", protože nemám tolik času. Budu tak vycházet jen z jmen, které v té svojí pseudoanalýze uvedl.
2014/2015
Griezmann - investice do talentovaného hráče, který se stal na dlouhé roky tváří klubu a patří mezi 3 nejlepší hráče současnosti podle dosažených kolektivních výsledků.
Mandžukič - dříč, který sice nedokázal plnohodnotně nahradit Costu (což byl sám o sobě úkol v té době takřka nemožný), ale který dokázal udržet právě Costou vysoko nastavenou laťku aspoň na její podúrovni.
Jimenez - mladík, který dostával svůj prostor, na něhož tehdy ještě neměl fyzické parametry. Je ale nerozporné, což ukazuje jeho současná výkonnost, že ani tady nemělo Atlético špatný čuch na potenciál hráče
Cerci - risk, který měl na svém horizotnu jasnou logiku, který ale selhal na bohémství hráče samotného
Sám si odpověz, jestli se tento rok dá označit podle uvedených jmen za diletantství, jak je nepřímo naznačováno ve videu.
Nestíhám ani ten první rok. Možná to dokončím příště, možná ne.
hmm
Stacilo mi precitat vetu ze niekto moze byt povazovany za jednoho z troch najlepsich hracov sucastnosti na zaklade timovych uspechov a stacilo mi. A aj v tom pripade je to blbost pretoze Varane, Umtiti, Ronaldo, Pogba, Kante len tak namatkovo maju viac uspechov timovych ako chudacik Griez
A proto fandím Atléticu, protože o tom co v něm dokázal Simeone, Griezmann nebo Godin nemá většina reality ponětí. A je to pro mě tak namáhavé vysvětlovat, když si i velká část fanoušků Atlética teď třeba přeje odchod Simeoneho. O velkých cílech vyrůstajících z ničeho, o obětech přemlouvající se trpělivosti a úsilí, o tichých myšlenkách a činech, které mění svět v jeho hloubce, o lidských příbězích výjimečných setkáních, o podřízenosti a nadřízenosti, o uvědomění a víře, o nevyslovitelném zázraku, kdy se značkou kolektivu stane jedinec, o síle a hodnotě jediného člověka, jehož duch prolomí vzájemně propletenou odcizenost a nedůvěru a vyvede své lidi na světlo úspěchu, o tom jaké úskalí koloběhu lidského života nenaplněnosti, zapomínání a pomíjivosti se na téhle úrovni ukážou, o zákulisním nebezpečí zrady křehkosti výjimečného vztahu, o nutnosti zbořit onen velkolepý cíl, který se ukáže jako nedosažitelný, za kterým se opět ukáží obnažené opravdové hodnoty, o následné ještě těžší práci znovu vytvoření nové míry života - o tom málokdo co ví. A ty nejsi výjimka, jinak bys viděl, kdo byl na hřišti skutečná míra zlaté Francie a kdo se jí pod vlivem Simeoneho učil být už u stříbrné Francie a kdo jí byl při vítězství v Evropské lize.
Autor videa se snaží a je tam plno opravdu zajímavých informací. I forma a přednes je velmi dobrý.
Za mě teda nesouhlas s tím, že by Atleti měli nejtragičtější přestupovou politiku, ale souhlas s tím, že je to prostě žrout ofenzivních hráčů. Cholo s něma umí pracovat jen ve svém pojetí fotbalu a neumí z nich dostat přidanou hodnotu hlavně z jejich fotbalových schopností. Výhoda a i nevýhoda Chola je v tom, že mu to funguje, takže nemá potřebu se (a svůj fotbal) měnit. Na stranu druhou - možná kdyby to trochu upravil a dal těm hráčům větší prostor pro svoji tvorbu, tak by to Atlety třeba posunulo o úroveň výš.
Pravda je ta, že ty ofenzivní hráče Cholo zkouší kupovat často, ale zatím mu toho moc nevyšlo. Proti tomu se prostě ani fandové Matrací nemůžou čílit.
Simeone jako spravny fanousek defenzivniho fotbalu spravne pochopil, ze utocnici maji hlavne makat dozadu.
praza
Ardovi se jen tak něco nevyrovná, možná někdo u vás, kde je těch flopů na výběr celkem dost.
Coutinho?
Ked mohol dostat gomes dve sezony
Rozebíral jsem to tady asi už třikrát. Žij si ve svojí nevědomosti ohledně Ardy a Atlética dál.
To si už nepamatuješ na naši legendu Douglase, který získal treble bez jedinýho zápasu?
Nevim, nenapada me prakticky zadny hrac, ktery by prisel jako velka hvezda, cekaly se od nej velke veci a on uplne vyhorel. Mozna Jackson Martinez? Ten se aspon strelil do Ciny.
co se ti stalo?
wtf
Podle me nema Hazard na Real mentalitu a na pozici kridla v celnim tymu La Ligy nema dostatecnou kvalitu. Dribling neni vsechno, ani ve Spanelsku..
Díky za vysvětlení. On má víc než jen dribling. Gólů by sice měl dávat víc, ale zrovna v ofenzivněji laděném týmu v ofenzivněji laděné lize to myslím nebude až takový problém. Mentalita je samozřejmě otázka, ale v Lille i Chelsea byl za největší hvězdu a zvládal to celou dobu výborně. V repre to nebylo vždycky ono, ale pod Martínezem šlape poslední roky i tam. Real na nejlepší léta kariéry se jeví jako logický krůček výše a tvoje obavy teda nesdílím.
Jako první jsem viděl jeho fotku v našem dresu, slova dohodl a smlouvě a asi na 2 vteřiny jsem byl nejšťastnější človek na světě.
masopust pls
neskutečný příběh
Po Messim nejlepší technik na světě. Snad do Realu přestoupí ať máme zase pořádnýho soupeře
*po Messim a Neymarovi
Za mě je Hazard lepší než Neymar
Za tebe možná, realisticky je Neymar o trochu lepší.
Těžko říct. Neymar si vodí ty tréninkové kužely ve francouzské a předtím španělské lize s noblesou. Hazard má více zápasů proti silným soupeřům.
Neymar dal za jeden ročník Ligy mistrů víc gólů než Hazard za celou kariéru. V play-off LM nedal mimochodem Hazard ze hry žádný gól, takže dělat z něj hráče velkých zápasů je fakt hodně mimo.
playoff LM není všechno
Ve Francii hraje proti slabým týmům. Ve Španělsku jsou ty TOP týmy mnohem silnější než v PL. Taková Sevilla si s nějakým Arsenalem, Chelsea nebo United vytře prdel.
vždyť Sevilla nestačila ani na Slávku
Teď nemá formu, ale jinak hraje dobře. Loni vyřadila United.
Taky to byla haluz jako prase. Rozhodčí jim taky pomohli. To se povede jednou z dvaceti dvojzápasů.
https://twitter.com/Sanchooo10/status/1109777712770625536
To je blb. Dobrá zpráva je, že je velkým fandou Chelsea, tak třeba budeme mít šanci ho získat.
https://www.youtube.com/watch?v=xmEg727TxXU
agent Rashford uz na nem doufam pracuje. a Southgate mu vysvetli, kde se mladym hracum dari...
agent Odoi je jeho velký kámoš, takže na něm zapracuje spíš on.. a oba půjdou do Bayernu
Zapomínáte na lídra zálohy, Hendersona
vam zakazou prestupy a Bayern tech 150 neda.
V Arsenalu
tak on vypada, ze by mohl mit i nejake ambice.
čiže nepoprel, že sa s Realom dohodol na zmluve , ale poprel iba to, že bola 5 ročná?
Ach...
Co si myslíte o Eriksenovi?
není to pravda a ta délka taky nesedí
přeceňovaných hráč, ale ve španělské lize bude mezi kužely víc vyčnívat
Skoro to bylo vtipny..
stačí, že to je pravdivý
Když jsi zavřený v kazajce a máš polstrovany zdi, tak určitě.
On právě vyniká mezi těma dřevákama teď víš.
ve Španělsku, kde se hraje v menším tempu, týmy mají horší obrany a víc se uznávají simulace, mu to půjde líp
... Jako všem, kdo přišli z PL, viz Bale, Coutinho, Fabregas...
to su totiz vsetci
Ve Španělsku nemají horší obrany, jen tam nejsou betonáři jako v PL a radši zvítězí 4:3 než 1:0.
profesionální troll..
Nic jsem nepodepsal a ta částka absolutně nesouhlasí.
dojebal som to
Polibek smrti, nejradši bych toho, kdo ten článek na EF tady vydal, nakopal do riti
aka je ta alternativa k reddit soccerstreams prosim ? :D
https://livescore.footybite.com/
https://www.footybite.com
diik sraci
r/redsoccer
jedina skutocna alternativa je LSNS
..........pojd do Barcy.........
Pokud Real dostatečně zaplatí, můžeme ho postit a vsadit na Pulišič - Odoi. Ale Real bych Edenovi nepřál, tam je taky binec.
Co bereš za dostatečné zaplacení? Protože má jen rok do konce smlouvy, a pokud novou nepodepíše tak může jít za rok úplně zadarmo a to kamkoliv. Na druhou stranu Real si taky nemůže tolik vyskakovat, jelikož nějakou kvalitu dopředu přivést musí. Pro mě by byla podle mě pro obě strany ideálka 80m euro.
80 je málo.
Za chvíli mu bude 29 let, už by se tahle kauza mohla utnout a měli bychom ho pustit. Před sebou má se svým životním stylem 2-3 roky na vrcholu. Navíc si myslím, že mu Real svojí mentalitou vůbec nesedne.
Je mu čerstvě 28 a není pořád na chlastačkách nebo v mekáču, tak moc nepřeháněj.
Edene utíkej seč ti nohy stačí. V tak průměrném týmu je zbytečné se zdržovat. Je čas to zkusit ve velkém týmu s opravdovými ambicemi a hlavně kvalitními spoluhráči :-) nelze mu nepřát za jeho služby a výdrž. Ještě doteď si pamatuji jak i on sám požadoval lepší spoluhráče a divím se, že neodešel už tenkrát, protože jako vždy Chelsea spala a nic z toho nebylo. Takže teď je ten pravý čas :-)
pravej čas už prošvihnul
Ak by som si mal z indícií tipnúť jeho teoreticky budúce angažmán v inom klube,tak to nebude Real,ale Bayern,alebo PSG...tým nepopieram aj predĺženie v Chelsea
*budúci...
Takže se dohodl :D
Umtiti zůstává
Dembélé was the only player to turn up at the training facility for individual work every day of this past week.
https://pbs.twimg.com/media/D2dQLyQWkAEt6hf.jpg
Ten šel hodně do sebe. Je vidět, že někteří hráči potřebují individuální péči a trochu pomoct, aby si udělali pořádek v hlavě.
Z Dembouze může být absolutní TOP. Předpoklady má obrovský.
Ale je škoda, že ten individuální přístup nedostal dřív, nějaký čas zbytečně promrhal. Už jsem to tady psal dřív, ale musím to zopakovat. Pro mě je prostě nepochopitelný, že klub nedokáže vyvinout maximální úsilí, aby jeho stamilionová posila měla ideální podmínky k aklimatizaci a adaptaci v novým klubu. Zvlášť u člověka typu Dembouze, kteří k tomu zkrátka jsou náchylní.
Na ničem jsem se nedohodl, ta smlouva je na šest let...
to me taky hned napadlo
Kecaj, byla to smlouva na šest let
Todibo do Ajaxu?
Poslat ho tam na dva roky by byla skvělá volba, uvidíme.
Proč ho Vv cvičně nepostavil na začátku března aspoň proti Rayu, kdy se dali pošetřit Pique s Umtitim před odvetou s Lyonem ? Je tam nějaký problém?
Proč by tam měl být nějaký problém? Valverde není typem trenéra, který by dělal podobný tahy, pokud k tomu není donucen okolnostmi.
Ty okolnosti mohly být právě to, že se za pár dní měla hrát odveta s Lyonem, na kterou by byli důležitější. Na Rayo ho mohl zkusit.
Pokud by to mělo znamenat to, co si myslím, že by to mělo znamenat, a pokud Umtiti zůstane, tak nevím, co budeme dělat se 4mi světovými stopery. Jako bylo by to hodně pohodlné, ale nevím, jak by se na to dívali oni.
Umtiti zůstává, včera to potvrdil.
Však právě proto to píšu - De Ligt a Umtiti/Lenglet jako záložní stopeři je ohromný luxus. To snad nikdo nikde nemá a možná ani nikdy neměl.
Tak samozřejmě je to dlouhodobě neudržitelný. Ten rok se dá zvládnout, Umtitiho koleno ještě není úplně v pohodě a můžeme častěji využívat rozestavení na tři stopery. De Ligt ještě není špičkový stoper a musí se učit. Pokud Raiola nebude dělat bordel, tak za mě v pohodě.
Tak už jsem to psal - je to luxus. Zajímalo by mě i to, jak tohle dáme finančně.
A pokud by měla tahle eskadra stoperů znamenat omezení u nákupu světové devítky, tak za mě teda v pohodě určitě ne.
Tohle by nemělo mít na případný příchod Joviće žádný vliv.
Jak to můžeš vědět tak jistě? Přecejenom - mít a nemít 50 + mega z prodeje stopera je rozdíl. Navíc tady bude jeden velký plat navíc. De Ligtovi je schopný Raiola vyjednat 6 mega jak nic.
Protože je evidentní, že ten zájem o de Ligta a Joviće je obrovský, ani bych se nedivil, kdyby to bylo vyřešeno ještě před začátkem přestupáku. Mít a nemít 50+ mega je samozřejmě zásadní věc, ale vedení to staví tak (a já s tím souhlasím), že de Ligt je speciální talent a proto ho bereme i přesto, že ho vlastně momentálně nepotřebujeme. Jedním důvodem může být to, že pokud ho nevezmeme letos, tak už se k němu nikdy nedostaneme (už nemáme ekonomickou sílu vykupovat ostatní velkokluby), navíc to není tak dávno, co jsme hledali stopera každý rok, nikoho reálnýho nenašli, jednou označili za posilu uzdravenýho Puyola, pak Vermaelena či Mathieuho. Navíc de Ligt je typ lídra, kteří se hledají velmi těžko. A jako poslední věc musím zmínit to, že má velký zájem jít do Barcy.
Momentálně máme šest stoperů, takže pokud se zbavíme Vermaelena (konec smlouvy), Murilla (konec hostování), Todiba (odchod na hostování), tak to opravdu nákladnější nebude.
Otázkou je, jak to příjmou ti hráči. De light by byla pro Barcu skvělá volba, všechno výše řečeno je pravda. Navíc si v Barceloně uvědomují, že je na čase pomaličku nahrazovat Piqueho. Ale pak je tu ta druhá stránka věci, jak to příjmou ti hráči, když nebudou mít takové vytížení.
De ligt potřebuje hrát a ne se střídat s dalšími 3 stopery.. Udělá chybu jestli k nim zamíří.
Nemyslím si, on je dost kvalitní stoper, aby v klidu byl jednička a vedle něj se třeba střídal Umtiti a Pique.
Já si myslím, že by základ nehrál.. pokud neplánují zbavit se některého ze stoperů..
Tak samozřejmě, to už bude záležet na samotných hráčích. Lenglet přišel v podstatě leštit lavičku a snažit se dostat z Umitiho maximum. Výsledek? Hraje všechno, samozřejmě i kvůli Umtitiho zranění. Dostal šanci a využil ji, teď bude pro Umtitiho složitý ho ze základu vyštípat. O tom je prostředí velkoklubů, konkurence musí být. De Ligt je další takový, který se toho nebojí a jde se poprat o svoje místo, stejně jako de Jong. Myslíš, že mu někdo maže med kolem pusy, že bude hnedka hrát místo Piquého? Ani náhodou, akorát každý ví, že Piqué má před sebou 2-3 roky a skončí, takže pokud Matthijs šanci využije, může být řešením na spoustu let. Bál bych se pouze u Umtitiho, který to nemusí unést. Uvidíme.
A teď jde o to, jestli je pro vývoj stopera dobré, aby 2 - 3 roky čekal na to, až nahradí vůdce obrany.
Já chápu tu snahu ho k nám nějak propašovat, ale přijde mi to dost křečovité (nemyslím to zle).
Samozřejmě to ideální není. Já jsem ještě před pár týdny/měsíci nebyl příznivcem tohoto řešení, ale čím víc si dávám dohromady pozitiva a negativa tohoto přestupu, jako menší “zlo” mi vychází vzít ho a nechat ho poprat o místo, zvlášť ve chvíli, kdy o to má zájem navzdory velký konkurenci. V úvahu beru i to, že se bude aklimatizovat společně s Frenkiem a Jasperem, pro mě nezanedbatelný fakt, což jsme třeba u Dembouze podcenili. Navíc Valverde chce podle jeho vlastních slov do sezony 4 použitelný ověřený stopery a to opravdu není Todibo se stovkami minut v dospělým fotbale. Takže budeme hledat nějakou dočasnou záplatu za 15, 20 či 30 mega? S dealy typu Boatenga či Murilla na mě nechoďte, to se opravdu nepovedlo a budiž to varováním do budoucna.
Piqué hraje brutální minutáž, čemuž samozřejmě pomohl jeho konec v reprezentaci. Pokud by se do repre Francie dostal Lenglet, tak jsme letos vyřízení, Deschampsův konzervatismus nám možná zachránil sezonu.
Teď mě napadlo - koupit De Ligta s tím, že bychom ho nechali v Ajaxu na dvouletém hostování s možností přivést ho už za rok. On by hrál a u nás by se nějak vykrystalizovala sestava stoperů. Věděli bychom, jak (jestli) odchází výkonnost Piquemu. Jak drží zdraví Umtitimu. Jak se rozvíjí Lenglet. Jen zmíním, že Umtitimu je 25 a Lengletovi 23. Opravdu paráda, jak to máme teď na stoperech i s ohledem na budoucnost.
To hostování je pěkný nápad, ale je to dost nereálný. Pokud přivedeš hráče za 70 mega (plus solidní plat), chceš mít jeho vývoj pod kontrolou. Pokud by odešel na hostování, musel by dorazit jiný stoper. Navíc bychom mu stejně museli platit větší část mzdy, jinak by z toho byl v Ajaxu poprask. Navíc je myslím i důležitý, aby se jako potenciální budoucí lídr učil od zkušených hráčů v týmu a pracoval na svý pozici v hierarchii týmu, naučil se řeč, usadil se ve městě... Trochu bych to srovnal třeba s MAtSem, který přišel jako velký talent, sice chytal Ligu mistrů, ale v lize dva roky leštil lavičku a byl považován za náhradníka. Pak to došlo do stavu, kdy dal vedení na výběr mezi tím, že bude jednička nebo odejde pryč. To se může stát i u Matthijse, ale dva roky to zvládne, má ještě čas a Jasper mu to může vysvětlit vzhledem ke svým zkušenostem.
Představoval bych si, že zhruba půlrok se bude aklimatizovat a na podzim asi nebude kromě CdR bůhvíjak vytěžován. Během ledna a února může odehrát náročný zápasy v CdR a rotovat v lize a během play-off LM může dostat solidní minutáž i v lize. V případě hry na tři stopery jeho minuty půjdou razantně nahoru.
Teď koukám na zápas Nizozemsko - Německo a De Ligt je tam teda zatím za šmatláka zápasu ...
MAtS je jiný případ - jednak přišel jako dvojka a věděl to. Zadruhé - u gólmana je to něco jiného. Zatřetí - u nás má i gólmanská dvojka dvě "svoje" soutěže, takže to vlastně není ani čistá dvojka. Začtvrté - přišel dělat dvojku 32tiletému (jestli si to pamatuju správně) gólmanovi, u kterého bylo plánováno, že bude výkonnostně odcházet. Kdyby přišel De Ligt za rok se žádostí, že chce být v základu a ať někam uklidí Piqueho, tak se se zlou potáže.
První poločas hořeli Holanďani celkově, vůbec nebyli schopni reagovat na Němce, ztráceli jednoduše míče a Němci chodili jednoduše do brejků. De Ligt ani van Dijk si nevěděli rady, jak nabírat Saného s Gnabrym, kteří nejsou klasičtí útočníci. Po přestávce a úpravě rozestavení už to bylo v pohodě. Nikdo v jeho věku nehraje tak těžký zápasy, což je a bude jeho benefitem do budoucna. Postav do těchto TOP zápasů jakýhokoliv dalšího devatenáctiletýho stopera a utopíš ho. Samozřejmě má před sebou dlouhou cestu a musí se zlepšovat, slabin má stále dost.
Pokud dorazí, bude to s vědomím toho, že základ mu nikdo nezaručí, což je stejný jako u MAtSe. Už nemá, ale to je detail, tou dobou tomu ještě tak bylo. Bravovi bylo 31, ale to není tak důležitý. Piquému je 32 a má před sebou dva, maximálně tři roky na vrcholu. Je to jeho ideální učitel, jelikož jsou si herně velmi podobní. Pokud nedorazí de Ligt, musí někdo jiný, tomu ses zkušeně vyhnul.
van Dijk mi připadal docela v pohodě, ale de Ligtovi se to fakt nepovedlo. Druhou půlku to bylo už OK. Za tu poslední akci nemohl ani jeden z nich.
Pravdu máš v tom, že Pique je dobrý učitel. Na druhou stranu je otázka, kolikrát by ho Pique pustil do hry, protože je to prostě držák.
Nevyhnul jsem se ničemu, ale pokud by nepřišel De Ligt, tak zůstane Todibo, což by bylo takové přirozenější.
Pokud by došla dobrá devítka, tak nejsem proti, abychom vzali De Ligta, protože je to jak píšeš - takový hráč na trhu není každý rok. A to ikdyby to znamenalo, že letos budeme v netspendu o těch 50 mega chudší.
Hráči se s tím musejí porvat, ale když se koukám na vytížení našich stoperů, tak Pique jako jednička má 3600 - 4200 (mimochodem - letos má 3600 už teď a to nás čeká ještě minimálně 13, ale taky klidně i 16 zápasů - jeho minutáž bude minimálně 4500 minut), dvojka na stoperu (Lenglet, Umtiti, Mash) mívá 3000 - 3900, trojka mívá 1500 - 3000 a na čtyřku zůstává do 1000 minut. To je plus mínus 10 zápasů. Museli by se o to podělit buď nějak rozumněji (průměr na každého pak vychází něco přes 2700 minut) nebo by se muselo hrát opravdu na 3 stopery. A to mi přijde jako dost násilná změna jen proto, abychom využili stopery.
Nechapem preco kazdy sniva o de ligtovi.Naco by nam bol.Mam pocit,ze tunajsim detom to uz jebe a vedeniu zrejme tiez.A nech mu nezabudnu dat plat 15mega rocne.
taky to moc nechapu, kdyby to znamenalo odchod umtitiho tak prosim, jinak ne za ty prachy obzvlast
Já to naopak chápu. Vedení a spousta zdejších uživatelů vidí spojení MLADÝ NADĚJNÝ FOTBALISTA, takže ho chtějí. Navíc i mně přijde jako docela slušný stoper.
Super, že stoper z 80 (?) mil. je i slušnej.
4 světový stopery nikdo nikdy ještě neměl. Ramos, Pepe, Varane, Nacho. Ale nikdo je neměl.
Nacho
Nacho > Lenglet
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele