Hamšík potvrdil svůj odchod z Neapole do Číny

05.02.2019, 22:03
Aktuality
Slovenský záložník Marek Hamšík potvrdil, že ještě během tohoto týdne opustí italskou Neapol. Namířeno má do čínského klubu Dalian Yifang.

Hamšík svůj odchod po dvanácti letech oznámil na setkání v privátní škole, kterou navštěvují jeho děti. "Odcházím. Buď zítra, nebo ve čtvrtek," citoval Hamšíka server Calciomercato.com.

Škola také na svém facebookovém profilu zveřejnila fotku z rozlučkové párty se slovenským reprezentantem, který se stal v Neapoli legendou. Hrál za ni od roku 2007 a celkem odehrál 520 soutěžních zápasů, což je nejvíc v historii. Nastřílel v nich 121 gólů, čímž překonal třeba i Diega Maradonu.

V Číně by si měl Hamšík vydělat během tří let celkem 27 milionů eur. Neapol dostane jako odstupné 15 milionů.

Autor: Jiří Fišara / football-italia.net

Komentáře (286)

Přidat komentář
adoxx

Reagovat
smazaný uživatel

Legendy neodcházejí takto v půlce sezóny. To jen jako bonus k tomu, že nikdy nic nevyhrál :)

Reagovat
cr7sux

Reagovat
smazaný uživatel

*nikdy nič nedosiahol, tak to je.

Reagovat
C-M@ster

To bych zas netvrdil, na Slováka dobrej

Reagovat
smazaný uživatel

* čobola

Reagovat
C-M@ster

* smradlavýho čobola

Reagovat
smazaný uživatel

♥ nič nie je krajšie jak priznanie si šovinizmu...

Reagovat
smazaný uživatel

je to krásné, doporocuji vsem

Reagovat
Hany45

smradlavýho maďara s předkusem

Reagovat
Svatej

Reagovat
Kluivert9

Dosáhl toho dost, ale nic nevyhrál.

Reagovat
crusty

ale vyhral

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou slovaci, pro ne jsou prachy nejvic, v 31 letech v pulce sezony odejit...

Reagovat
sinter

skoda, ze jagr tiez pozeral na prachy a nehral len v nhl

Reagovat
smazaný uživatel

Hral za 2. až 3. najlepší tím tal. ligy, kde bol dlho ústrednou postavou, fanúšikovia ho milovali, je známy aj mimo Talianska, to hocikto nemôže povedať. Že nič nevyhral ? Vyhral, mal peknú kariéru. Sú takí, ktorí hrali v tíme, ktorý vyhral LM a zabudne sa na nich skôr, ako na neho. Byť v 50-ke najlepších futbalistov svojho času, to je niečo, kto sa môže pochváliť, že vo svojom odbore patrí do takej skupiny ? Je tu jeden či dvaja, ktorí patria do 50-ky šovinistov a to je všetko z ich života.

Reagovat
smazaný uživatel

takže v podstatě končí s aktivní kariérou v 31 letech, to teda moc není

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, ať jde. Život je krátký. Ale prostě hráč, který sice nic nevyhrál, ale má takovýto význam v klubu......to by prostě mělo být loučení na konci sezóny.

Reagovat
Liquid

dobře odložené slovenské legendy, jedna v Kataru, druhá v Číně třetí skoro padá do 2.ligy v další islamské lize

Reagovat
pistacik11

Ďalší hra za cinske peniaze o titul v Česku

Reagovat
didosh

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Josifek

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Ragazzo d'oro

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Frank Lampard 8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Frantszek

odložil se sám.

Reagovat
papanegra

Co by jste od něj chtěli... Vždyť se podívejte jak vypadá...

Reagovat
smazaný uživatel

" To jsou paradoxy", ako vravel váš klasik.

Vypadá ako total výmet, ale zrejme je to iba maska. Maska za ktorou sa skrýva nesmelý introvert.

Žiadne škandály, žiadne aféry...

Reagovat
smazaný uživatel

Hej a este je aj daleko inteligentnejsi nez Rosicky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Za inteligenta jsem ho nikdy nepovažoval, Rosický > on, ale cenil jsem u něj aspon tu oddanost Neapoli, ale ted klesl na uroven weissu a podobnych trosek

Reagovat
Elliasson

Marek je inteligentní člověk.

Reagovat
Azazelo RD

Jestli je člověk, je sporné.

Reagovat
Josifek

Jeho hairstyling o tom sice nikdy moc nesvědčil, ale na fotbalistu to měl v hlavě vždycky docela srovnaný.

Reagovat
r3

Tak ked ma hairstyling nieco spolocne s inteligenciou, tak to skor svedci o tom, kto si to mysli

Reagovat
mistr129

Reagovat
r3

A nieco viac ako citron zvladnes?

Ano, hodnotit inteligenciu na zaklade toho, ci ma niekto kerky, uces ako indian alebo sa oblieka do Supreme.. neviem, asi sa na to pozeram inak Takisto by si asi nebol rad, keby ti niekto povedal, ze futbalovy fanusik je urcite sprostejsi clovek, co chodi na operu.

Reagovat
smazaný uživatel

títo dokonalí ludia s predsudkami

Reagovat
Josifek

Já si to až tak úplně nemyslím, navíc to nebylo myšleno úplně vážně, nicméně statisticky vzato kolik inteligentních lidí asi tak nosí takové účesy jako Hamšík?

Navíc když si přečteš i druhou část mého příspěvku, je tam i částečná negace toho výroku, že by kvůli svému extravagantnímu (a dle mého i celkem nevkusného účesu) musel být jisto jistě hloupý. A jinak já mám Hamšíka docela rád a vnímám ho celkově pozitivně, hloupý určitě není, i když bych z něj zas nedělal ani intelektuála..

Reagovat
r3

Tak statisticky mozes mat pravdu. A priznavam, ze aj ja mam podobne pocity pri inych modnych vystrelkoch (cibulka na hlave, niektore "extramodne" oblecenie a pod.)..

Kazdopadne Hamsik patri jednoznacne medzi inteligentnejsich futbalistov. Necakam uplne, ze si po veceroch cita vedecke studie o hviezdnom prachu, ale ked si pozries akekolvek jeho vyjadrenie tak hovori to co ma (co je v nasich koncinach skor rarita ako pravidlo), venuje sa charite, je klubista, nevidel som ho odfklanut zapas, nema velke skandaly (ak neratam 1-2 male ulety v repre) a je nekonfliktny v satni. Cize statisticky patri medzi to najrozumnejsie, co napriklad nas futbal ponuka

Reagovat
Josifek

Joo, souhlas, já ho mám i rád a určitě to není žádný blbec, na fotbalistu je i určitě poměrně inteligentní. Ale právě s ohledem na to bych čekal trochu jinačí exteriér, protože ten jeho styling obecně je spjat spíš víc s takovými výmazy jako Naingolan či Vidal...ale tak je to samozřejmě jen nějaký stereotyp, který na Marka (naštěstí pro nej) nesedí..

Reagovat
smazaný uživatel

Ten jeho hairstyling som nikdy nechápal.

Potrebu takto na seba upozorniť majú väčšinou zakomplexované indivíduá, alebo násťroční.

Hamšík bol futbalovo veľmi dobrý, takže komplex by tam nemal byť...možno keď bol menší, mladší tie hryzáky, možno...

Násťročný už tiež nie je, takže fakt tomu nerozumiem.

zrejme mu nejaký imagemaker toto poradil a následne mu poradil, že je už takto vnímaný a zmena image by nebola vhodná...možno

Reagovat
Josifek

No právě, u Hamšíka mi to nesedí - tím spíš, že už mu není dvacet a není to vypatlanec alá Naingolan s podobným stylingem

Ale tak holt si asi libuje v určitě extravaganci..

Reagovat
merlick

Marek je jeden z mala hracov pri ktorych si clovek nema chut prebodnut hlavu bytovkou. Troska ti odchadzaju suvislosti a ukazujes na nezmysli

Reagovat
smazaný uživatel

A aké súvislosti, prosím pekne?

Hráčov ako Marek Hamšík je dosť, Nemálo hráčov je lepších. Ako ukazovateľ by som bral jeho cenu, za akú klub SSC predáva resp. chcel predať svoju legendu.

Ten jeho hairstyling v jeho veku ...no, ale však napíš tie súvislosti, ak to nie je snaha na seba upozorniť a ak to nie je imidžovo- marketingová záležitosť.

Lebo je kopec veľmi dobrých hráčov bez ko..tského hairstylingu.

Reagovat
merlick

tak tie suvislosti su prave to, ze tu vobec nejde o jeho uces. A nikto z neho nerobi boha. Je kvalitny, rozumovo vyspely, prijemne vystupovanie a nikoho neuraza. To su prave tie znaky ze nie je zakomplexovany... nie vlasy boze..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mozno prave pre to ho predavaju za taku cenu lebo je legenda klubu a nechcu mu branit v predaji? A logicky za nizsiu sumu skor moze odist kam chce a o to moze mat aj vacsi plat.

Reagovat
Neutron

zeby zrovna Rosicky bol ktovieako inteligentny clovek...

Reagovat
mayday

Taky bych řekl Mně teda Ross vždy připadal jak takovej jednodušší jouda, ale netřeba chytat za slovo.

Reagovat
Neutron

mne praveze takisto, celkom rozpor s tym co predvadzal na ihrisku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Rosicky > on výpovedná hodnota

Reagovat
forma

Reagovat
stas87

Radsej by som tu diskusiu zamkol. Prehliadka ceskych frustratov prave zacala.

Reagovat
MySch017

Reagovat
smazaný uživatel

uz si tu chýbal len ty

Reagovat
stas87

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nevím. Mně přijde spíše Hamšík frustrovanej z Neapole

Reagovat
Neutron

Jablicko Jablicko...na tomto aby clovek ten vtip hladal a stejne sa na to potom vysere...

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

Je to, ako keď sa pre niečo obetuješ a na konci života / v tomto prípade športového života/ zistíš, že to asi za to nestálo...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Elliasson

Reagovat
Blasphemer

Napsal Slovák žijící v ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

tech jsou mraky, haha

Reagovat
SpecialOne

Bohužel a ani jazyk se nenaučí.

Reagovat
smazaný uživatel

Moc složité pro ně.

Reagovat
smazaný uživatel

Preco by sa ucil jazyk, ktory znie ako nepodarena napodobenina krasnej slovenciny?

Reagovat
SpecialOne

Protože na ten váš tady není nikdo zvědavý

Reagovat
Shevchenko

Nezvládáš.

Reagovat
icka

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
smazaný uživatel

Největší frustrát jsi tu ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
smazaný uživatel

Hamšíka som nikdy nemusel, ale ale v rámci Česko-Slovenska je to proste súčasná futbalová osobnosť akú Pepi nemajú...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že aj v rámci Rakúsko-Uhorska...

Reagovat
smazaný uživatel

Alaba

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý postreh

Reagovat
Detective

No vidíš já mám Hamšíka docela rád, ale Petr Čech je současná fotbalová osobnost a podle mne větší. Když už se tedy musí porovnávat, kdo co má.

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
hyper01

Reagovat
icemike

Reagovat
Kixi Syhimour

A Čech jako co?

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

Že to napíšeš zrovna ty.

Reagovat
oli9

Celkem to neunasis

Reagovat
sinter

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
crusty

Prilis skoro ide do takej ligy, mohol este nejaku sezonu ostat. Ale co uz. Stal sa legendou nie len v Neapole, kde prekonal v niektorich veciach aj Maradonu, ale aj celej Serii A. Karieru urobil fantasticku a nikomu uz nic dokazovat nemusi.

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
netopier

Reagovat
mayday

Reagovat
smazaný uživatel

Štatistiky sú zradné. Vypichneš to, čo ti pasuje.

Iste, dal viac gólov ako Maradona. To je A. B je, že tam hral o 5 rokov dlhšie.

Bol neodmysliteľnou súčasťou novodobej historie SSC.Vyhrál s ním 2x Coppa Italia.

Maradona vyhral s SSC 2x scudetto, z toho raz double a 1x pohár UEFA.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ved napisal v niektorých veciach....

Reagovat
smazaný uživatel

C je že Maradona bol útočník a Marek záložník...

Reagovat
Largo

Reagovat
verv

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Spalovač šancí

Neapol, vítěz SA 2019/2020

Reagovat
Blasphemer
Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
20DollarsInMyPocket

"Odcházím. Buď zítra, nebo ve čtvrtek,"

To říká, jak kdyby šel na pivo.

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
Le Gunner

Nebo právě z piva.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby to řekl dneska, mělo by to hlubší význam.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
forma

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
nani92

ide Dočkalovi ukázať ako sa to robí

Reagovat
Elliasson

Je mi na jednu stranu líto, že odchází tak brzo. Ale na druhou stranu, všichni v Neapoli mu musí být vděční. Soudě dle Ligy Mistrů už Marekario nebyl tak užitečný jako v předchozích letech, ale legenda to teda je a pořádná!

Na jednu stranu mě mrzí, že nešel třeba do Kataru, když už asijská liga. Prostě se o Katar zajímám víc a bylo by zajímavé ho sledovat společně s Vladkem Weissem, ideálně v jednom klubu, jak si poradí s protihráči, kteří vyhráli asijský mundial. Na druhou stranu je to ideální záminka fandit Dalianu Yifang. Ta motivace je o to silnější, že za ten tým hraje jak Carrasco, tak Gaitán, kluci z Atlétika a ještě tento sympatický Slovák. Viděl jsem záznam jednoho zápasu a Dalian měl otřesné individuality (domácí hráči), no snad to napraví a půjde vzhůru k asijské Lize Mistrů.

Nech sa darí, Marek!

Reagovat
crusty

tak ofenzivna trojka Carrasco - Hamsik - Gaitan vo formate 4-2-3-1 je hodne luxusna

Reagovat
smazaný uživatel

Hamšík musí hrať AM / podhrot, vtedy je najužitočnejší...

Reagovat
Elliasson

Loni Carrasco trochu zklamal, tak ať se zvedne. Doufejme, že týpek z Wikipedie bude dobrý ostrostřelec. https://en.wikipedia.org/wiki/Nyasha_Mushekwi

Reagovat
Uwe háže buly

Pro takový borce to musí být super štace, jestli třeba teď někdy prodloužil smlouvu.

Reagovat
crusty

79/51 je celkom slusne. Cinsku ligu nesledujem, ale ak si ti hraci sadnu, tak na jej pomery to moze byt velmi zaujimava ofenziva Fakt ma to laka si nejaky ten zapas pozriet.

Reagovat
smazaný uživatel

V základu ale mohou hrát jen 3 cizinci.

Reagovat
Elliasson

Fákt? Jaj, v druhé minutě vyplýtváno první střdání. To zamrzí.

Reagovat
smazaný uživatel

No takhle. Ono to je nejspíš v nominaci nebo na hřišti. Když byl Dočkal v Henanu, tak tam bylo 5 cizinců a vždy 2 byli na tribuně.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
Largo

Reagovat
mistr129
Reagovat
Shevchenko

To je tak typicky slovenské.

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Presne tsk, Slovak ide zarabat tazke prachy do Ciny, Cech si obuje ponozky a sandale a ide zomriet do Tatier.

Reagovat
Shevchenko
Reagovat
mesyas

Jeden slovák si jde vydělat do Číny, ostatní jdou do Prahy a jsou rádi, že jsou rádi.

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Liquid

Reagovat
Alberto Aquilani

Stráviť 12 rokov v špičkovom klube jednej z TOP líg na svete, stať sa klubovou legendou, držať rekord v počte gólov a odísť si v pokoji dohrať kariéru do Číny. Dík za uznanie

Reagovat
Liquid

je mu 31, ještě ani repre kariéru neuzavřel, dohrávat kariéra se chodí v 34...

Reagovat
twelwer

To je zase chujovina. Kazdy dohrava karieru hadam kedy chce

Reagovat
smazaný uživatel

...v půlce sezóny se takhle neodchází

Reagovat
Largo

Moje řeč

Reagovat
The Krupy

ty primitívny hlupák

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
JuveGrandeAmore <3

Je skoda ze odchadza takto v polke sezony ale je to jeho rozhodnutie a ktovie ake podmienky a poziadavky a z toho mozne plynuce vyhody pre klub a hraca boli prave k tomuto odchodu- mozno musel byt uskutocneni bud ihned alebo by uplne padol. Ale to su iba dalsie dohady a domnienky do ktorych realne nevidno. A ti co ho tu uz priamo ci nepriamo urazuju ci uz su to slovaci ci cesi to iba vypoveda o ich mentalite a urovni zmyslania ktorym by sa radsej nemali verejne chvalit teda radsej neprejavovat tie ich "vysokointeligentne vykvety".

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mesyas

slováci tu zase jedou do čechů přitom jich je polovina nasraná v Praze, taková náplava. Horší než cikáni.

Reagovat
Neutron

si mesyas, zachran Prahu od tej verbeze zradcovskej

Reagovat
mesyas

superhrdina přichází!

Reagovat
Neutron

The Coon!

Reagovat
merlick

tak na slovensku mame problemy s citanim chapaneho textu, vidim ze ty si ohladom tejto temy cital tak v bravicku maximalne. Polovica komentarov je od cechov o tom aky je slaby, chuj, sovinizmus a pod., a ty tu vytiahnes takuto sracku..

Reagovat
smazaný uživatel

Skoda, ze nejde tyhle troly banovat. Normalne bych to tady zanesl do pravidel. Chovas se jako dement, mesic ban. Neda se to tady uz pomalu cist. Tohle nema se svobodou slova nic spolecneho. Prosim EF o zvazeni tohoto nazoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravidlá EF sú dávno zapadnuté prachom. Namiesto diskutérov dostali ban pravidlá.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, ti severní maďaři tady nemají co pohledávat.

Reagovat
Fakt

Reagovat
stas87

Drz hubu kacere.

Reagovat
smazaný uživatel

aaa v cvokárni zase vychádzky...

Reagovat
janinho
Reagovat
mesyas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Neutron

to by im tu nikto nediskutoval

Reagovat
Eldarion

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Byla tu určitá pravidla, ale pak se stala nehoda a...

https://imgur.com/gallery/4l4sZ3Y

Reagovat
smazaný uživatel

A začal bych doživotním banem pro tebe abys tady zbytečně neoxidoval a nezasíral diskuzi.

Reagovat
smazaný uživatel

Eurofotbal.cz, čo vidíš, alebo ako si vysvetluješ význam slova Euro, okrem cz za názvom portálu?

Reagovat
smazaný uživatel

A ty bys taky měl dostat ban.

Reagovat
smazaný uživatel

Môžem ti dať IBAN.

Reagovat
smazaný uživatel

Cesky web ktory sa zaujima o europsky futbal?

Reagovat
smazaný uživatel

Tým pádom aj o ten Slovenský

Reagovat
smazaný uživatel

prauda

Reagovat
Han střelil první

VKml by nesouhlasil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Csaplárova past

Tak to je poradny pruser, tym, ktery hraje evropske pohary a pusti sveho kapitana za 15mio ....

Reagovat
BrainBlender

Zbytečně brzo, bez rozloučení. Velká škoda... To už mu to neběha? Nebo faktor Ancelotti?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to Škoda, mohl ještě chvíli vydržet v Evropě, hráč je to vynikající, co bychom za něj v ČR dali. Neapol teď hraje skvěle, tak to mohl ještě hecnout.

Reagovat
Neutron

ono je sice pekne, ked clovek vie, kedy skoncit pripadne sa stiahnut zo sceny, ale v 31 a v polke sezony mi to pride nedostojne, velmi skoro vykonnostne odisiel.

Reagovat
10

Proč v půlce sezony? To trošku ilustruje ambice a úroveň Neapole, tohle je docela nedůstojný

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Hamšík pro ně už asi nebyl tak důležitej.

Reagovat
10

to se mi nechce věřit, pořád je to kapitán a největší osobnost v kabině

Reagovat
DelPiero137

Je to velmi zvlastne a neobvykle vzhladom na okolnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby Neapol nevypadla z LM, tak by do konce sezony zustal i tak to ale pusobi vselijak, odejit po 12 letech v pulce sezony, kdyz je stale o co hrat...

Reagovat
smazaný uživatel

trošku lepší průměrák, ale s jeho herní leností na víc nikdy neměl, i když chápu že je to Slovenská legenda a zároveň legenda Neapole

Reagovat
smazaný uživatel

K..va, legendu má aj Slavoj Houslice.

Reagovat
FC Porto FC

Ubohý odejít v půlce sezóny

Reagovat
smazaný uživatel

Jde vidět jak ten fotbal miluje, když jde v 31 letech kdy je fotbalista v nejvyzrákejším věku do vymrdané Číny odkud všichni odchází, protože je ten život nebaví...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

On chcel odísť už v lete, Ancelotti ho prehovoril, możno aby mal osobnosť v mužstve v prvej sezóne. Navyše v Číne je hlavné prestupové obrobie v zime. Jeho prestup je pochopiteľný on do 35 hrať nebude.Už toto je jeho 14 sezóna medzi mužmi.

Reagovat
janinho

je to od neho uplna blbost. ked vsetky tie roky ostal verny neapolu, tak teraz pojde do ciny? imho ten Venglos asi nebude bohvieaky agent, lebo tych 3,5 mil. rocne je na hraca, ktory ako zaloznik strelil v serii A 100 golov a dlhorocneho kapitana je malo a teraz toto...

v 31 rokoch je to proste prilis skoro prakticky ukoncit karieru na top urovni. vzdy som myslel ze po 30tke z neho urobia playmakera na styl Pirlo/Xabi, detto ked dosiel do Neapola Ancelotti a on sa teraz pre peniaze odjebe do muzstva, co sa min. sezonu v 1.cinskej lige zachranilo v poslednom kole so skore -20? no to si tam teda asi futbal paradne uzijes Marecku... este mohol aspon 2,5 roka potiahnut v europe. za tych 15 mil. co za neho pytaju by si nasiel v pohode klub, ktory hra o trofeje. s Juve sa v podmienkach ake maju v taliansku superit neda, takze ked za 12 rokov vyhral v taliansku tusim jedinu trofej - coppa italia, tak by som cakal, ze ak odide tak niekam kde bude mat sancu nieco vyhrat.

na slovenskych strankach zrazu milion fanusikov co poznaju najlepsi argument na obahjobu tej ciny "ty by si za tie prachy nesiel"??? ano, uplne rovnaky priklad... chcel by som vediet, ci ti co to obhajuju by hovorili to iste, keby napr. Chara alebo Hossa siel pred 2-3 rokmi hrat do KHL kvoli vacsim peniazom.

nech sa tam dari Marecku, ale je to od teba kktina a myslim, ze to o par rokov olutujes. penazi mas aj tak dost a po tom co si v neapole dokazal si po ukonceni kariery mohol v klube robit na ktorejkolvek pozicii na aku si ukazes za take peniaze co moja familia nezarobi dokopy za rok. nieco na styl nedveda v juve, zacal tusim ako sportovy riaditel a teraz je viceprezident. takze o tom, ze si potreboval zarobit pred koncom kariery je zbytocne sa bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
Bakary3

Konecne nekdo normalni..

Pochopil bych od nej treba 2 roky v Neapoli nebo jinde, ale hned plachnout v 31 letech do Ciny, to mi prijde jako uplna kravina od nej.

Bud mel byt srdcar a par let jeste Neapoli dat, nebo zkusit na stary kolena neco vyhrat.

Takhle je pro me opravdu jako nekdo, kdo nic nevyhral..

Reagovat
janinho

kamarat ma znameho z BB, ktory s jeho otcom par krat siel do neapola na vikend aj na zapas... tak jeho otec je vraj neskutocne na peniaze a riadne si tam na marekov ucet uziva. neprekvapilo by ma keby mal podiel aj na tej Cine.

ale je to ich vec, on sa takto rozhodol a ja ako jeho fanusik mam pravo povedat si svoj nazor.

Reagovat
mistr129

Reagovat
jacobT

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
merlick

mozes prosim ta vymenovat kluby kde by hral o trofeje a zarobil aspon tak ako v Neapoli? Tam tiez nema male peniaze

Reagovat
janinho

to myslis vazne? hrac ktory ako zaloznik nasukal v Serii A 100 golov by v inych kluboch podla teba nedostal viac nez 3,5 mil.? neviem co je ten Venglos za agenta, ale ked Insigne berie 4,5 mil. a Mertens s Koulibalym tiez maju cez 4, Higuain bral 5-6, tak neviem preco Hamsik ako kapitan nema aspon 4-4,5 mil.

v anglicku by v hociktorom z top 6 klubov dostal min. 4-5 mil, v Dortmunde by tento rok asi hral o trofeje ale nedohodli sa na peniazoch. nedavno som sa tu s niekym bavil pri Eriksenovi ohladom platov. Aurier (najhorsi pravy bek aky kedy hral v PL) ma v Thame ak sa nemylim 4 mil. libier rocne a to ma Tham v porovnani s dalsimi klubmi anglickej spicky najnizsie platy.

a ked sme pri trofejach...kolko ich za 12 rokov vyhral s Neapolom? 1 (slovom JEDNU). mohol kludne ostat v Neapole a hrat o EL, ktora by pre SSC bola tiez velkym uspechom.

o tom kde vsade by mohol hrat mozeme akurat spekulovat kludne tyzden a aj tak ziadny zaver neurobis, lebo nemozes vediet kto by ho zobral.

Reagovat
merlick

v Cine by mal brat 27, co su vraj 3 jeho rocne platy v SSC, teda 9 za rok (+- pocitajme ze to nie su pravdepodobne najpresnejsie informacie v mediach). Inde sa pise aj tych tvojich 3,5.

Narazal som skor nato, ze ktory z klubov hrajucich realne o pohare (poslednu dobu je to iba par klubov) by ho zobral? V spanielsku mas 3 kluby ktore hraju o nieco, v Taliansku 1(?), Nemecku dva, a v anglicku nemas moc volneho miesta na jeho poziciu z top 6 klubov. Aj ked by som ho do arsenalu rad privital :)

Reagovat
janinho

bavime sa o titule? alebo o trofejach? lebo Neapol pokojne moze hrat o EL a pre klub, ktory v celej svojej historii ziskal jediny europsky pohar (p. UEFA pred 30 rokmi) by to bol nepochybne uspech.

v arsenale by sa taky Xhaka mohol na neho pozerat s otvorenymi ustami ako sa hra. Tham predal Dembeleho ktory by aj tak odisiel a teraz hra stred za Eriksenom Sissoko a WInks. To sa na mna nehnevaj, ale Hamsikovi by mohli po treningoch kopacky cistit. V Chelsea moc miesto nie je ked Sarri vyplatil blazon 60 mil. za Jorginha, City tiez nie, ManU musi riesit ine pozicie (ked s Matom nerataju a Fellaini odchadza do Ciny ale Pogba dostal teraz kridla a s Maticom su tam isti) a do Lpoolu by mi teraz zapasoval absolutne perfektne. Presne takyto hrac im tam podla mna po odchode Coutinha chyba. Niekto kto dokaze v tej zalohe upokojit hru a riadit ju zo stredu. Pri vsetkej ucte to hraci ako Hendo alebo Wijnaldum nedokazu aj ked maju ine prednosti. A ked o neho pred pol rokom mal velky zaujem Dortmund, ktory hra tiez behavy futbal tak sa nebojim ze by Hamsika nedokazali docenit aj v inych velkych kluboch. Pri dnesnych cenach je 15 -20 mil. za hraca s jeho kvalitami a skusenostami nic aj ked ma pred sebou uz len mozno 2 seozny na top urovni

Reagovat
merlick

ano cele je to podivne..

do Liverpoolu by sa hodil, aj do Arsenalu. V tottenhame je predsa len Eriksen aj Alli uz, Utd, City aj Chelsea tam by nebol v zaklade momentalne.

Avsak v anglicku sa hra na druhu stranu kusok rychlejsi futbal, neviem ci by mu to vyhovovalo

Reagovat
janinho

to uz sa nedozvieme, ale mrzi ma to, lebo si myslim ze na to stale ma.

celkovo mi toto u slovenskych hracoch vadi. skrtel mal moznost ist do Juve kde by si zahral finale LM a on ide kvoli vacsiemu platu radsej hrat turecku ligu...

kucka odide z Milana (aj ked je to uz iny klub ako pred 10 rokmi) radsej do trabzonsporu aby sa teraz vratil do parmy?

mlady bero si z nasej ligy vyberie uplne najhorsiu moznu destinaciu...

rusnak ide do MLS aj ked by si kludne nasiel klub v niektorej z top5 lig

weissa so stochom odmietam komentovat, ti 2 su pripady same o sebe

atd...

ako keby nasim hracom chybala nejaka ctiziadostivost.

napr. keby teraz prestupil do ciny taky p.cech tak nepoviem ani pol slova, lebo v klubovom futbale vyhral vsetko co sa dalo. roky som chcel aby marek siel do nejakeho lepsieho klubu nez je neapol a teraz uz mohol radsej ostat tam a pokusit sa este o zazrak a vyhrat nejaku velku trofej. zase tak daleko k nej az nemaju.

co uz, teraz je uz neskoro.

Reagovat
merlick

okej berem spat to s tym platom (nie s poziciou - pretlak je na jeho poste k kvalitam v top kluboch) - iba 9 mega rocne v cine? To je takmer az smiesny peniaz na jeho kvalitu, vek a ostatne moznosti. Zvysit si plat dvojnasobne ale hrat v pralese.. no neviem

Reagovat
smazaný uživatel

Nechapu proč alespoň nejde az na konci sezóny

Reagovat
Josifek

Asi jedinej player, kterého jsem Slovákům vždy záviděl. Opravdu byl hodně blízko té nejužší světové špičce, navíc se tam držel dost dlouho. A hrál za skvělý a sympatický klub, kde je legendou. Škoda, že nedohrál sezonu do konce, tak by mě zajímalo, co je vůbec důvodem toho trochu zvláštního načasování jeho odchodu s ohledem na to, jakého statusu Marek v Neapoli požívá..

Reagovat
rossoneri89

Aaach niektorí Česi ho kritujete len zato ze je slovak.... Co by ste za takého Hamsika dali v reprezentácii... Tak isto ako u vás sú alebo boli dobrí hraci tak aj Hamsik je veľmi platný... Trosku viac uznania a reálneho pohľadu na vec by to chcelo...

Reagovat
smazaný uživatel

Keby ste si aspoň na wikipedii pozreli niečo o Čínskej lige, tak by sa tak nečudovali prečo odchádza v zime. Preto, lebo v lete by im bol už na prd.

"Na rozdíl od evropských soutěží, čínská Superliga začíná v únoru nebo v březnu, a končí v listopadu nebo prosinci."

Čo by robil dalej v Neapole? Zohrieval lavičku? Carlo by ho zažal stavať do základu? A nielen on chcel ísť, ale aj Neapol ho chcel predať. Takže všetci spokojní a tak to má byť. Nevykecával každý rok ako napr. Hazard, že jeho sen je Real, ale odmietol prestup do Juve, kde mal svojho času nahradiť Grande Paola.

Nezničiteľný Hamšík 12 rokov v Neapole 520 z/ 120 g za Neapol

Serie A Young Footballer of the Year: 2008[99]

Serie A Team of the Year: 2010–11,[100] 2015–16,[101] 2016–17[102]

Most assists in Serie A: 2012–13,[103] 2014–15[104]

UEFA Europa League: 2014–15: Squad of the season[109]

Sklenený Rosický za 10 rokov v Arsenale 247 z / 28 g

FA Cup: 2013–14,[69] 2014–15[119]

FA Community Shield: 2014

Individuálne ocenenie v Anglicku : ŽIADNE

Individuálne ocenenie v Európe : ŽIADNE

kicker Bundesliga Team of the Season: 2001–02

Takže tak, keď už tu chcete porovnávať. Škoda, že Rosa bol limitovaný zraneniami a škoda, že Marek trafil akurát Juve v tak neskutočnej forme, ktorá nemá v Európe obdoby.

Reagovat
smazaný uživatel

A že nič s Neapolom nevyhral? Rovnako ako Rosa 2x pohár a 1x Superpohár.

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa měl velké úspěchy se Spartou a Dortmundem.

Reagovat
janinho

Čo by robil dalej v Neapole? Zohrieval lavičku?

pozri si jeho minutaze v tejto sezone. v najdolezitejsich zapasoch proti Juventusu, AS, Interu aj v LM 2 krat proti PSG a Liverpoolu bol v zaklade. tak neviem co tu splietas o nejakej lavicke. koncom decembra vypadol pre svalove zranenie, ale to snad neznamena, ze s nim uz Ancelotti nepocital, nie??? A ze ho setril proti timom ako Cagliari, Sassuolo a pod.?

pozri sa napr. na minutaze CR od januara do maja 2018 este v reale

https://www.livesport.cz/hrac/ronaldo-cristiano/WGOY4FSt/

kolko krat ho zizou vtedy nechal oddychovat, aby posetril sily na tie klucove zapasy. ved pauzoval takmer kazdy 3-4. zapas. znamena to tiez ze bol lavickovy hrac? nemal ist hned tiez do ciny?

Reagovat
smazaný uživatel

Kde ešte ten svoj Real nevtrepeš?

Reagovat
janinho

ok chlapce, kludne si vyber klub a najdem ti hraca na ktoreho sa to vztahuje tiez.

ale aj tak sa da... napisat picovinu a potom sa tvarit, ze to bola pravda.

Reagovat
Votas
Reagovat
Agent z Melmacu

vyzerá to ako hovno vysraté pred dverami výťahu

Reagovat
smazaný uživatel

lol, this is so Inter :)

Reagovat
10

musel jsem dát refresh, protože jsem myslel, že se mi to blbě načetlo

Reagovat
Votas

ona má něco podobnýho i Barca, ale to jen dokazuje, že si v Nike jedou na tvrdým matrošu a nemůžu se dočkat, až je kopnem do prdele (snad)

Reagovat
rossoneri89

Nečudujem sa... Nam keď tento rok koncil Adidas tak som sa modlil nech novy sponzor nie je Nike... Chvalabohu to vyšlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Veď NIKE má pravidelne najkrajšie dresy... Puma bola pre teba najschodnejšie riešenie? A myslím si, že si sa moc nemusel obávať, že by pri momentálnom stave po vás skočilo NIKE

Reagovat
Nuno čomes

Nike nechat!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

just "dont" do it

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Pečo nie

Reagovat
skteel

Na Rosického se nechytá. Díky za všechno, Tome.

Marku, Marku....

Reagovat
JackDaniels.

Pockaj.. V kolkych rokoch sa vratil Rosicky?

Reagovat
smazaný uživatel

toto nemôžeš myslieť vážne?

Reagovat
skteel

AS Trenčín? S kým jste hrali v přípravě, o koho jste měli zájem ale nevyšel, kdo se vám zranil a jakou budete mít sestavu v prvním kole?

Reagovat
smazaný uživatel

si dement alebo áno?

Reagovat
VojtovaChelsea

Jenom za 15?

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že to už nevydržal do konca sezóny. Neapol s Ancelottim totiž rozhodne nie je bez šance na celkový triumf v EL, obzvlášť keď v SA už je o titule prakticky rozhodnuté. A bolo by to mimoriadne smutné, keby to Neapol naozaj dokázal už bez neho.

Myslím si ale, že táto sezóna je pre neho tou ideálnou poslednou v Taliansku. Po sezóne bude mať 32 a je to síce legenda Neapola aj ligy, ale herne už zďaleka nepatrí k takým lídrom klubu, ako v jeho najlepších rokoch a vždy je lepšie skončiť relatívne na vrchole, ako presluhovať niekoľko rokov, počas ktorých si zníži reputáciu.

To, že ide do Číny a defakto odchádza z veľkého futbalu je pre fanúšikov určite smutné, ale pre neho zrejme najlepšia voľba. Sám vie, že na tejto najvyššej úrovni by si už v inom klube ako Neapol príliš nekopol a takú zmluvu ako v Číne by nedostal nikde. To, čo zarobí za tie 3 sezóny môže brať ako satisfakciu za jeho obdivuhodnú vernosť Neapolu počas tých rokov, kedy bol na vrchole a mal aj na väčší klub.

Myslím si, že Marek toho má v hlave dosť a v Neapole môže kľudne pôsobiť o pár rokov v štruktúrach klubu, a ten prestup na tom absolútne nič nemení. Na mnoho rokov bude na prvom mieste medzi klubovými legendami a len ťažko ho bude niekto prekonávať. Za mňa dobré rozhodnutie a snáď sa to v tej Číne nejako nepokazí a dostane zaplatené, na čom sa dohodol.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oli9

Myslel jsem si ze to tam už ukončí. Jasně legenda neapole to bude ale tímhle si to trosku posral... nemyslim si ze by v neapoli zivoril ale asi si jde prilepsit

Reagovat
skteel

Aha a ja ze proc tam jde tak diky ze si mi to tou poslední větou osvetlil

Reagovat
oli9

třeba kvůli jídlu nebo čínské zdi

Reagovat
Ranoth

tu je ale odbornikov myslim si, ze on sam vie co je pre neho a jeho rodinu najlepsie

Reagovat
skteel

Co čekáš, na EF do toho každý vidí a stává se z něj majitel klubu, takže má potřebu psát "my"

Reagovat
oli9

tak od toho je diskuze ne

Reagovat
Votas

a tohle teda nepřekvapí, ale aspoň už to nezamlžujou...

https://twitter.com/juventusfc/status/1092859871647674370

Reagovat
10

zkoušíš to dobře, Interisto...zase jste třetí, zase 20+ bodů rozdíl, když to nejde na hřišti

Reagovat
Votas

Tak bacha jako...třetí sme nebyli už pěknejch pár let.

Ale OK, jako trolling asi dobrý.

Reagovat
10

právě, naposledy z toho třetího místa bylo Scudetto...

Reagovat
10

Janov uplatnil opci na Sturu, odchází za 16.5m. Na to se asi bude vázat příchod Romera v létě, tam se mluví o 30m. Takže takový klasický optimalizování účetnictví na janovský způsob

Reagovat
Pipo123

Čudoval som sa že prečo by dávali za niekoho ako je Sturaro toľko prachov

Reagovat
CHONG

Ale teda odchod takové legendy v půlce sezóny je trošku hořký, no.

Reagovat
Yanek

Saint-Maximin z Nice je zajímavý profil, dynamický a technický hráč na levé křídlo je nutnost. I když jde z Francie a je relativně neověřený, tak při nedostatku křídel a ceně 20 mega vzhledem k jeho kontraktu by mohlo jít o dobrý deal. V takovém případě Hakana buď prodat, a nebo používat jako prvního náhradníka do zálohy.

Reagovat
Rybinho85

A je to ofiko?

Reagovat
Yanek

Spekulace.

Reagovat
Eldarion

Jeho agent povedal na konci tohto mercata, že nebol čas dokončiť prestup lebo Nice by nestihlo včas zohnať náhradu, ale že hráčovi by sa ten prestup páčil a je pravdepodobný v lete takže možno na tom niečo bude

Reagovat
Lech

Reagovat
Eldarion

Reagovat
mastakillah

zajímavej hráč s velkým potenciálem

Reagovat
Milan.B

Reagovat
exot12

Aj keď nemám rád Maradonu ako človeka, tak ako futbalista bol skvelý. Pre veľa Argentínčanov je to lepší futbalista ako Messi. Ak niekto prekoná Maradonove rekordy a je minimálne tak obľúbený v klube či meste ako bol Maradona, tak to nebude asi človek čo nič nedosiahol, ako to tu mnohý píšu.

Reagovat
smazaný uživatel

Keď si neodmysliteľnou súčasťou teamu 12 rokov, tak si logicky u miestnych tifosi obľúbený. Pravdepodobne nejaké klubové rekordy prekonáš a získaš status legendy.

Aj Salernitana má nejakú miestnu legendu, aj Slavoj Houslice.

Čo dosiahol s tým mužstvom nie je problém v dnešnej dobe si dohľadať.

Reagovat
Mr.Jindros

Slováci jsou rakovina a je nutné je potírat ohněm i mečem.

Reagovat
smazaný uživatel

Tatran!

Reagovat
Pony Slaystation

Asi něco dluží mafii, jinak nechápu jeho kroky...

Reagovat
oli9

jen je škoda ,že to třeba 3 roky zpátky nešel zkusit někam do neměcka nebo španělska

Reagovat
Benfica

odmietol Manchester, odmietol Real ale neodmietol Čínu.. no bolo asi ľahké odmietnuť ponuky ktoré ani neboli..

Reagovat
rossoneri89

Ponuky boli... Juve aj AC boli veľmi blízko.... u AC bolo všetko dohodnuté ale na to prisla 500 miliónová pokuta pre Berlusconiho tak to cele padlo...

Reagovat
Benfica

sorry ale neverím.. podľa mňa nikoho nezaujímal.. ponuky boli, ale len mediálne, čiže on sám nemal čo odmietnuť teraz prišla a je preč..

Reagovat
Majk91

ponuky boli, dokonca Juventus uz bol pred rokmi s Neapolom na vsetkom dohodnuty ale sam Hamsik ich odmietol. Neskor sa vyjadril, ze v Taliansku prenho existuje iba jeden klub. Potvrdil to dokonca aj jeho agent.

Reagovat
Benfica

tak ak tomu veríš..

Reagovat
smazaný uživatel

Hovoril o tom aj Nedved.

Reagovat
The Krupy

Mario Mandzukic has rejected €10m a season from China + ready extend his contract with Juventus until 2022 or 2023. (Mediaset)

Tu vidíme rozdiel.

Reagovat
Alberto Aquilani

Ten rozdiel by sme uvideli, keby Mandžukič strávil v Neapole 12 rokov.

Reagovat
JuveGrandeAmore <3

Neriesim Hamsika etc. to je kazdeho vec. Ale za Mandzukica som rad pretoze ten si to vie u nas odmakat a sice je pre superov a rivalov "zmrd" no pre Juve je to z mojho pohladu velmi uzitocny hrac.

Reagovat
The Krupy

Reagovat
smazaný uživatel

Porovnávaš hrušky s jablkami.

Reagovat
smazaný uživatel

jabka a hrušky

Reagovat
jany kozak

Reagovat
smazaný uživatel

Robo

Reagovat
smazaný uživatel

daj tam račej hočico o Parmej a teletexte

Reagovat
REPLIKATOR

srdcař

Reagovat
FuckT

Mne sa nechce verit, ze ludia su naozaj stale taki narodniari. Vy patrioti, nikto vam nikdy nepovedal, ze presne kvoli tomu zbytocne zomierali ludia a este dodnes zomieraju? Alebo zeby to boli vsetko ludia, ktori nie su schopni sa naucit cudzi jazyk a tym padom im nic ine ako predstierana nenavist nezostava? Nechapem...

Reagovat
merlick

mne to pride vtipne hlavne z hladiska toho, ze ti system urci narodnost a oberie ta o tvoju slobodnu volu urcit si kam chces patrit (napr.... nikam? kto chce realne patrit ku umelo vytvorenym spolocenstvam?). Nasledne takto zotroceny ludia este podporuju ten system a hania druhych ludi ktory mali tak isto ziadny dosah na urcenie tohoto momentalne "hlavneho" atributu jedinca

Reagovat
FuckT

Je to vskutku velmi zaujimave. Ale cim dalej tym viac pozorujem, ze ludia vsade navokol sa neustale nudia z toho dovodu, ze nemaju ziadne zaujmy alebo inteligentne napady, no a tym padom im asi nezostava nic ine ako sa uchylit k starym a zbytocnym dogmam. Takto mozu aspon predstierat, ze ich existencia ma nejaky vyznam pre ostatnych, aj ked v skutocnosti oni su velkou castou vsetkych problemov... Takisto je to asi aj zufale volanie po taktiez zbytocnej pozornosti, jakozto tito ludia by kludne mohli prispievat na charitu alebo organizaciam ako Khan Academy, Duolingo, atd. a nikto o tom nikdy nemusi vediet. Avsak oni radsej budu geroji bez mozgu...

Reagovat
merlick

tak je pre nich jednoduchsie sa priradit k danemu statu, kde nemas ziadne podmienky, iba velke narodne citenie. Na druhu stranu tu mas zaujmove skupiny, organizacie (uplne ze whatever hocico od klubov volneho casu az po WTO), prudy (liberalne, konzervativne) kde potrebujes nieco vediet alebo mat iste skusenosti / chut sa ucit. Tak co si vyberes? A kazdy clovek potrebuje niekam patrit :) takto patria ku velkej skupine v state, a cim je vas viac, tym viacej si v hlavach konfirmuju tuto nacionalisticku ideu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele