Haalandův gólový zápis i drama do poslední minuty. Gündogan si bodu z ligového šlágru váží

23.09., 11:21
Aktuality
Hráči Manchesteru City oslavující gól (© AFP)

Za horskou dráhu emocí označil záložník Manchesteru City Ilkay Gündogan nedělní remízu 2:2 s Arsenalem ve šlágru 5. kola anglické fotbalové ligy. Hosté na Etihad Stadium otočili v úvodním dějství skóre, celý druhý poločas se však v oslabení bránili drtivému tlaku domácích, kteří nakonec v osmé minutě nastavení vyrovnali. Trenér londýnského celku Mikel Arteta považoval udržení vedení za "nesplnitelnou misi".

Úřadující angličtí mistři, kteří v říjnu v Lize mistrů přivítají pražskou Spartu, vyrovnali až z osmadvacáté střely ve druhém poločase. Postaral se o to stoper John Stones.

"Je to cenný bod, tím jsem si jistý. O víc, když vezmete v úvahu ty emoce v průběhu celého zápasu. Byla to tak trochu horská dráha. Frustrace a vztek šly v ruku ruce s radostí z konce. Oba týmy musí bod brát vzhledem k tomu, jak se to nakonec vyvrbilo. Remíza je dobrá," citoval klubový web Gündogana.

Statistiky utkání. (©Opta by Stats Perform)

Střelecký účet zápasu otevřel v deváté minutě Erling Haaland. Pro norského kanonýra šlo od příchodu na Etihad Stadium v létě 2022 o 100. soutěžní gól v dresu Manchesteru, na nějž mu stačilo jen 105 utkání.

Poté mohl zvýšit Gündogan, jenže z přímého kopu trefil tyč. Místo toho udeřili dvakrát Kanonýři. Nejprve se prosadil Riccardo Calafiori a po něm Gabriel. V nastavení první půle uviděl druhou žlutou kartu Leandro Trossard a domácí si po změně stran vytvořili velký tlak.

"Pořád máme v sobě ten zápal bojovat se soupeřem, který nám chce vzít titul. Arsenalu patří uznání za jeho mentální sílu, že bránil tak dlouho. Nebylo to snadné, ale zůstali jsme trpěliví. Bod je pro nás dobrý," uvedl trenér City Pep Guardiola, jehož svěřenci ovládli Premier League čtyřikrát po sobě a v šesti z minulých sedmi sezon.

Manchester poprvé v ligové sezoně nevyhrál a zůstal v čele tabulky o bod před Liverpoolem a Aston Villou. Arsenal ztrácí na čelo tabulky dva body.

"Je neuvěřitelné, co hráči předvedli. I za normálních okolností je to tu mimořádně těžké, proto doma neprohráli přes 40 zápasů, natož když hrajete v deseti nějakých 55 minut. To vypovídá o charakteru hráčů. Jsem na ně mimořádně hrdý," prohlásil Arteta v rozhovoru pro Sky Sports.

Přesilovce domácích podle něj nešlo odolat. "Byla to nesplnitelná mise. Už tak je to těžké v jedenácti hráčích, v deseti je to pak nemožné," uvedl španělský kouč, jenž před současným angažmá dělal Guardiolovi v Manchesteru asistenta.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City
5
4
1
0
13 : 5
13
2
Liverpool FC
5
4
0
1
10 : 1
12
3
Aston Villa
5
4
0
1
10 : 7
12
4
Arsenal FC
5
3
2
0
8 : 3
11
5
Chelsea FC
5
3
1
1
11 : 5
10
6
Newcastle United
5
3
1
1
7 : 6
10
7
Brighton & Hove Albion
5
2
3
0
8 : 4
9
8
Nottingham Forest
5
2
3
0
6 : 4
9
9
Fulham FC
5
2
2
1
7 : 5
8
10
Tottenham Hotspur
5
2
1
2
8 : 5
7
11
Manchester United
5
2
1
2
5 : 5
7
12
Brentford FC
5
2
0
3
7 : 8
6
13
AFC Bournemouth
5
1
2
2
5 : 8
5
14
West Ham United
5
1
1
3
5 : 9
4
15
Leicester City
5
0
3
2
6 : 8
3
16
Crystal Palace
5
0
3
2
4 : 7
3
17
Ipswich Town
5
0
3
2
3 : 8
3
18
Southampton FC
5
0
1
4
2 : 9
1
19
Wolverhampton Wanderers
5
0
1
4
5 : 14
1
Everton FC
5
0
1
4
5 : 14
1

Autor: ČTK

Komentáře (238)

Přidat komentář
bbbauch

Přesilovce domácích podle něj nešlo odolat. "Byla to nesplnitelná mise. Už tak je to těžké proti jedenácti hráčům, proti deseti je to pak nemožné," uvedl španělský kouč, jenž před současným angažmá dělal Guardiolovi v Manchesteru asistenta.

To dává smysl

Reagovat
Front hell

Reagovat
Zaschrona

Bloomberg: A deal is ‘very close’ that would see The Friedkin Group takeover Everton and involve an equity investment of £400M/£500M into Everton.

Tak snad už konečně... Friedkinové jsou jediný zájemce, o kterých se mluví, kde z toho mám i nějaké pozitivní pocity, takže po tom všem, čím už si klub a fandové prošli, tohle by byla skoro pohádka.

Reagovat
Seydou Doumbia

čili textor nedojde?

Reagovat
Zaschrona

“Textor’s agreement was never exclusive, just an understanding with Moshiri, they agreed a certain time to get things done, nothing to do with anything else, just a personal agreement between the two.”

Snad jo.

Reagovat
Seydou Doumbia

no jestli tam bude posílat ty lepší hráče lyonu tak to se má everton na co těšit

Reagovat
Zaschrona

O'Brien zatím nevypadá úplně špatně, potřebuje trochu čas, ale hned vypadá líp než v obraně Keane. Mangala úplně nevím, ale v naší situaci i on je dost posila.

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak Obrien byl jediný náš dobrý obránce v lonské sezoně, tam kvalita nějaká je. Mangala byl u nás meh, nepotěšil, neurazil...ale kdyby to tak mělo být každý rok, tak tu kvalitu v rámci PL zaručit nemohu ale zatím hráči z lyonu do PL spíš nechtěji, everton a fulham odmítl caqueret, cherki a nuamah taky nevyšel

Reagovat
SunFells

Reagovat
Kinky7

Přeju ti ať vám to vyjde

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Kinky7

Musím říct že jestli je tady jeden Fanoušek kterému přeju titul tak jsi to ty protože do tebe říznout tak krvácís modře. Navíc si moc dobře sám pamatuju ještě jaké to je když je tvůj vlastní klub v srackach.

Reagovat
Zaschrona

Dík, to je fakt milý. Ale titul tak možná zažiju v Champu, pokud tam spadneme. V aktuální PL to je naprostý sen... ale člověk nikdy neví, nový stadion a nový majitel může být úplný gamechanger...

Reagovat
Pozor skluz!!!

S Friedkinem nebudete hrát o titul, ale prachy do klubu nalije, bude chtít Evropu, ten stadion před dokončením je obrovská výhoda.

Předpokládám, že k těm 500 mega ještě patří stovky milionů úvěrů, přijde mi to dost málo.

Reagovat
Zaschrona

Díky stavbě stadionu a bláznivému utrácení za hráče má Everton dluhy asi 650 milionů liber + 450 milionů liber bezúročných půjček Moshirimu. Plus něco za nezaplacené přestupy, takže cca 1,2 miliardy liber.

Reálně podle mě Moshiri za ten klub (skoro) nic nedostane, bude rád, že se toho nějak zbaví.

Reagovat
Pozor skluz!!!

Ty vole.. to nevypadá ani pro Friedkina na nějaký vývar s výhledem na 3-5 let, spíš to bude generovat nějaké peníze každý rok, refinancují se ty půjčky a pak to zas posune dál, nebo náš překvapí a vzhledem k absenci italské byrokracie se rozšoufne a posune Vás do top 10 a hodnota v čase poroste. Ten stadion bude generovat dost, aby se splatil za 5-7 let sám.

Reagovat
Zaschrona

Ono příjmy z nového stadionu prý vyletí o třeba 60-100 milionů ročně, takže to bude zásadní skok. O to větší, pokud budou noví sponzoři, lepší výsledky, atd.

Reagovat
aragorn

Očekává se, že se na novém stadionu budou pořádat i jiné akce než zápasy Evertonu?

NFL, koncerty atd?

Reagovat
Zaschrona

O NFL se zatím nikdy nemluvilo, ale přímo se zmiňují velké akce typu koncerty, rugby nebo boxerské zápasy, vedle toho pak mimo trávník mají být prostory pro různé konference, firemní večírky, výstavy, klubové muzeum, atd.

Reagovat
aragorn

Takže taková ta klasika...

Zajímá mě to hlavně v souvislosti s Anfieldem, protože i u nás se počítá s koncerty (které tam teda už dva roky úspěšně proběhly) a Liverpool a okolí "není tak velké" aby se na tom uživili dva stadiony

Reagovat
Zaschrona

Podle mě se uživí oba v pohodě, protože tam platí omezení na počet podobných velkých nefotbalových akcí. A v Liverpoolu by jich mělo být víc než ty povolené asi 4 za rok na každém stadionu. V Goodisonu se teď vesměs nic nedělá, protože na to není ten stadion reálně nijak připravený, to je fakt praděda mezi stadiony.

Si vezmi, že je Merseyside srovnatelně velká jako Praha, kde taky uživí na podobné akce Eden a vedle toho na velké koncerty třeba i Letňany. Liverpool na tohle má kromě stadionů už jen kongresové centrum propojené s Liverpool Arenou, menší obdobou pražské O2. A to je Liverpool a Anglie hudebně nebo i sportovně pořád trochu zajímavější než naše Praha. Jiná věc pak je, že relativně blízko je Manchester, na druhou stranu to platí i naopak z pohledu zájmu o akce na Merseyside.

Reagovat
aragorn

Je pravda, že Liverpool je fotbal a muzika. Na každým kroku, takže budou mít třeba k těm koncertům blíž. Letošní turné Taylor Swift na Anfieldu bylo po všechen směrech strašně dobře hodnoceno a klub na tom taky pěkně vydělal.

Snad to bude jak říkáš.

Jinak viděl jsem před rokem rozestavěný váš nový stadion, sice z dálky ale vypadá na břehu Mersey dominantně. Z roto parku co je v kopci ve čtvrti Everton krásný pohled.

Reagovat
Zaschrona

Jojo, já to tam odsud, od Everton Tower, viděl osobně na jaře 2022, když teprve začínala růst stavba do výšky a už tehdy to bylo docela impozantní, teď to musí být ještě úplně jinde. V tomto je ta lokalita trochu šikovnější než teď Anfield nebo Goodison, který je z centra už dost z ruky, jakkoliv třeba z vrcholu katedrály i ten váš stadion je s tou novou tribunou impozantní, je to prostě mezi zástavbou už dost od řeky. Jen mě trochu mrzí, že zmizí to kouzlo, že teď z parku vidíš oba ty stadiony, jen se otočíš na druhou stranu.

Reagovat
aragorn

Ty stadiony mezi domy prostě mají svoje kouzlo.

Je to dál ale zase to není nikterak hrozný. Jede tam linka tuším 26 zastávka přímo před Anfieldem. Goodison to bude mít určitě podobě. Trochu se to pak oddělí no.

Ještě než se přesunete, musím se na něj zajít podívat. Zatím jsem to nestihl

Reagovat
Pozor skluz!!!

Jestli současný stadion patří klubu, tak už to tolik nevyroste. Třeba v Římě je největší problém, že stadion není náš.

Ale to je už na Danovi :)

Reagovat
Zaschrona

Goodison patří klubu, ale tam se kromě prodeje vstupenek reálně nedá dělat žádný byznys, ten stadion na moderní celoroční fungování moderních stadionů není vůbec připravený, to je stadion postupně obměňovaný od konce 19. století. Nový stadion přinese kromě extra kapacity hlavně spoustu nových skyboxů, sponzorských příležitostí, bary nebo restaurace přímo na stadionu, bude důvod tam jít utratit peníze každý den. To teď neplatí.

Reagovat
Pozor skluz!!!

Jasně, ale fakt by ten rozdíl dělal třeba 100 mil?

Reagovat
Zaschrona

Náš bývalý CEO Wyness v jednom podcastu říkal, že očekává růst o 50-60 milionů liber ročně přímo díky novému stadionu. Když se k tomu pak připočtou možné růsty na to navazující ze sponzoringu, na které bychom teď nedosáhli, možný postupný růst v tabulce díky lepší finanční pozici, může to nepřímo dělat ještě víc. Ale je fakt, že bych v tomto trochu mírnil, konzervativní výpočty vychází na přímý růst třeba o 20-25 milionů liber.

Klíčové taky je, jakým způsobem to budou Friedkinové financovat, protože pro nákup klubu musí splatit dvě půjčky s nehoráznými úroky, které klub momentálně stojí nějakých 40-50 milionů liber ročně jen na úrocích. Jakým způsobem to pak následně budou refinancovat, to se neví.

Reagovat
Pozor skluz!!!

U nás ty půjčky, myslím, okamžitě refinancovali u jiné instituce.

Ale jinak Přeji ať to klub posune dál.

Reagovat
Salfovic

Taky mi to přijde málo v kontextu nového stadionu, kolik by měl ve výsledku vůbec stát ?

Reagovat
Zaschrona

Naposled se psalo o cca 750 milionech liber.

Reagovat
Spikous

Tak nikdy nehovor nikdy Ja ako fanúšik Aston Villy som ani nedúfal posledné roky že klub bude hrať LM . Správny majitelia a skvelé zvolený tréner môže spraviť obrovskú otočku aj vo vašom prípade

Reagovat
Zaschrona

Užívej si to, i ten váš výkon proti nám z posledního zápasu s námi je hezkou odměnou za to, jak fajn to může být, když je klub dobře řízený. To pak i prodej velké hvězdy není problém. U nás se Lukaku nebo Stones reálně nenahradil.

Reagovat
Spikous

No verím že ten nový vlastník otočí smerovanie klubu k lepšiemu. Hlavne je potrebné u vás zachrániť sa lebo zostup by to mohol skomplikovať. Niekedy ale aj takéto pády nasmerujú klub správnym smerom

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
Salfovic

Určitě lepší než Textor, ale fanoušci Říma z nich moc nadšení nejsou, třeba teď tam mají strašnej bordel ve vedení klubu.

Reagovat
Zaschrona

Pořád jim ale výrazně snížili dluhy, vyhráli s nima evropské trofeje a posouvají je se stavbou nového stadionu. Kádr taky nevypadá marně, až si to sedne, snadno mají na LM. DDR byl chyba, ale teď mají mnohem lepšího kouče, se brzo opraví. Z našeho pohledu, kdy klub balancuje už roky na úplné hraně, tak je to úplná pohádka... U nás Moshiri posunul jen ten stadion, ale málem kvůli tomu klub krachl.

Nejdůležitější je, že lidsky a profesionalitou působí výrazně líp než Textor, i ti další spekulovaní majitelé, nemluvě o 777.

Reagovat
SunFells

Gundo je klasa mezi frustráty. A to jsme tentokrát přišli o Rodriho vyjádření, jak je vůbec na tom?

Reagovat
PP

Může se FA vrátit k tomu Haalandovu hození balonu našemu do hlavy a potrestat jej zpětně? Nebo by se to muselo řešit v průběhu zápasu?

Reagovat
Vopi11

To by mě taky zajímalo Když pak porovnáš vyloučení Trossarda s tímhle hozením míče do hlavy

Reagovat
Gunner14

Bez šance

Reagovat
hilarious

ještě tam nalítnul jak blázen tuším do Thomase, ale nčekám, že by to FA nějak řešila....

Reagovat
Nizzie

To už bylo horší, ale zase, nic hrozného. Kaiovi to prošlo na začátku, Haalandovi na konci. Spíš mě sere ta jeho povýšenost nad MLS. A to mám Haalanda celkem rád, toto si mohl odpustit. Vždy jsem ho měl spíš za salámistu, ale že se nechá strhnout juniorem.

Reagovat
fff

Tak zas ked sa uprostred roztrzky, kde su obe strany zjavne celkom rozohnene, rozhodne mlady chalan zapojit, tak akoze co caka ? Ma 17 ci kolko, nie 12, hra s dospelymi a to patri k tomu.

Reagovat
Nizzie

Promiň, ale říkat mu "kdo ty si" nebo něco takového je za mě dost smutné. Za mě k tomu fakt nepatří někoho urážet kvůli výšce nebo tomu, že je mladej. Mladej ukázal koule a šel bránit spoluhráče, do kterých Haaland nesmyslně startoval a za to zaslouží kredit. A zrovna Haaland by toto chápat mohl, jelikož v Salzburgu a Dortmundu býval v podobné pozici (ofc až na výšku ).

Reagovat
fff

Tu sa nezhodneme. Robit zrovna z tohto nejake halo, to mi pride vtipne no .

Reagovat
Nizzie

Tak já z toho nějak haló nedělám, jen mi to nepřijde až tak ok. Spíš mě zaráží, že se tu posílá na šibenici z toho, že hodil balón na Gabriela. Ještě v kontextu toho, že my máme v týmu Bennyho.

Reagovat
Nizzie

* ten první smajlík měl být biggrin

Reagovat
Kucka

Reagovat
Nizzie

Neřešit, nic to nebylo proboha.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Maximm9

Jasne, ze by se to mohlo resit. Ale muselo by se jim chtit. Kazdopadne bych to videl max na nejakou pokutu pro Haalanda.

Reagovat
Seydou Doumbia

není se k čemu vracet, hodil mu míč do hlavičky, takové pičoviny přece nebudeme řešit, pokud z toho nechceme udělat ještě více buzerantský sport

Reagovat
PP

No ale co je víc nesportovní chování než toto? Řeší se každé pojebané slovo či gesto, pokopnutí balonu o půl metru, ale hodit protihráči míč do ksichtu je v pohodě? A sere mě to o to víc, že kdyby se tam Gabriel či koho to trefil válel, kutálel sudy a držel se za hlavu, tak se to řešit na 100% bude.

Reagovat
Seydou Doumbia

je to celé špatně nastavený no...jak píšeš, hráči musí udělat teatrální pády a válet sudy aby zveličili faul, ale zase někdy toho až příliš zneuživají...když zůstaneš stát a projevíš se jako chlap a ne močka, tak si toho zase nikdo nevšimne...trochu patová situace, ale co s hollanderem? toto na stopku snad není, v zápase bych dal žlutou, ale po zápase kdybych to řešil tak to podle mě na stopku není (stejně jako není na stopku když bentancur řekne že son a bratranci vypadaji stejně)

Reagovat
PP

asi jo.. Spíš ten kontext, za co City trestáno není a co stačí nám či Chelsea na žluté/červené.. Vlastně, vybaví si někdo, kdy City naposledy dostalo červenou kartu?

Reagovat
Kinky7

Loni jsem dostali 2 pokud vím. Stejně jako Arsenal. Akanji proti Brightonu a Rodri proti wolves

Reagovat
PP

to my sfoukli 2 už letos.. A obě byly tak trochu meh, ale taková je doba.

Reagovat
Salfovic

Ksicht byl na opačné straně dopadu míče.

Reagovat
Vopi11

To máš pravdu, ale jak píše PP. Trossard šel za nesportovní chování ven a to jen zakopnul balon, Rice to samé. A pak projde hozenej míč do hlavy, to je za mě špatně.

Reagovat
Seydou Doumbia

určitě chápu jeho pohled, ale takhle zpětně je to už takové meh...v zápase žlutá

Reagovat
Kinky7

Jasná žlutá. Problém je ten že Oliver to v té vřavě nezahlédl a Var řeší jen přímou červenou

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Nizzie

Reagovat
hilarious

s tím bych byl ok, kdyby se za nesportovní chování držel stejný metr

Reagovat
Seydou Doumbia

rovnost posuzování věci ve sportu? s tím bych nepočítal dokud to bude mít na starost vždy jiný člověk

Reagovat
hilarious

myslím si, že v rámci jednoho zápasu to se to dalo zvládnout

Reagovat
Front hell

Tak ono kdo ví co si tam mezi sebou řekli v průběhu zápasu. Gabriel taky není zrovna někdo kdo by na sebe nechal srat. A upřímně jsem rád že se neválel. Lepší bude když je u nás porazíme a on se mu půjde pěkně vysmát do toho hnusného ksichtu

Reagovat
Vopi11

V to pevně doufám, nejlepší satisfakce

Reagovat
Nizzie

Reagovat
PP

značka ideál..

Reagovat
mistr129

Reagovat
Salfovic

Neválel se, protože nevěděl od koho to přilétlo.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
j_mrazik

Kdyby se začal válet, tak by možná zapnuli video a přišli by na to. Ale jsem rád, že to neudělal, to by mě sralo ještě víc.

Reagovat
bbbauch

FA se k tomu vrati a odecte 6 bodu Evertonu

Reagovat
Vopi11

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Front hell

Reagovat
xjert02

Reagovat
Nizzie

Reagovat
icemike

Reagovat
Swarley

Reagovat
Neon

Reagovat
Bandita_Harry

Reagovat
jk

Reagovat
PP

Reagovat
MarcoBanco

Reagovat
TopinB

Reagovat
icemike

Pokud nebylo viděno rozhodčím, mělo by se to resit zpětně. Vůz kauza Costa a šlápnutí na nohu. Ale dneska s Varem těžko říct. Pobavila mě ta situace, ale třeba jeden zápas by dostat měl

Reagovat
Kiss Me Polka!

nic proboha. to by bylo skoro na úrovni toho, když mufani chtěli trest pro saku, jak hodil míč do hlavy pickforda

Reagovat
r.mrazik

https://x.com/nocontextfooty/status/1838163754187395243?s=46

Sympaťák. Ten se tam u podvodníků našel.

Reagovat
SunFells

https://x.com/Wangui971/status/1837936676766674984

Smraďoch ještě pár minut před tím štěkal na dítě, kdo kurva je.

Reagovat
r.mrazik

kaspar

Reagovat
martin.b

já ti nevím, tohle je ve fotbale naprosto běžný, že se mladý ucha posílaj dopiče při první příležitosti, nic zvláštního... ale chápu že jde o kontext

Reagovat
SunFells

Tak co potom nevíš?

Reagovat
martin.b

fair enough

Reagovat
Salfovic

Hlavně se tam mezi ty dva neměl co srát, ještě ho mohl poslat do piči i Gabriel

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
fff

Reagovat
Swarley

Reagovat
LyEX

Akože zas toto riešiť, si predstavím niekoho ako Roy Keane alebo Neville ako zj.be každého na ihrisku čo sa ozve, to sa to laťka trochu posunula k precitlivenosti, veď nech to mladý vezme ako motiváciu. Na druhej strane Haaland tento zápas emočne nezvládol pritom to býva srandista, ktorý nemá problém sa potľapkať s kýmkoľvek, preto si myslím ako píšu nižšie, že tam sa asi hráči Arsenalu dostali pod kožu, kedysi stopéri používali akékoľvek praktiky ako štipanie a podobne

Reagovat
Salfovic

No jo, ale ti ještě nehráli v éře sněhových vloček.

Reagovat
SunFells

Mířím na to v relaci s tím, že po chvilce říká mnohem staršímu stay humble. Jinak mi přijde, že má různé nálady a včera se teda neovládal, inicioval tam hodně incidentů. A když si u těch praktik, tak právě on, milovník mléka, má dle Goretzky ve zvyku prdět na své strážce

Reagovat
lofin9

včera sa vyfarbil ako pekný primitív počas celého zápasu, asi bude mať v hlave tiež dobre povymetané

Reagovat
Nizzie

Spíš jsme se jim pěkně dostali pod kůži. Začínají se projevovat jak místní.

Reagovat
EZ

wau

Reagovat
Vopi11

To je fakt idiot...

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Oni slaví remízu doma proti 10 jako výhru v LM a ten škaredej kripl řekne Artetovi stay humble jo?

Reagovat
Vopi11

Mně přišlo, jak kdyby sarkasticky opakoval slova, která řekl Arteta jemu.

Reagovat
EZ

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Jo to máš asi pravdu. Stejně hroznej klaun.

Reagovat
O.Giroud

Reagovat
icemike

Reagovat
Front hell

Místo mozku z hovna kostku

Reagovat
LFCreds

Po zápase proti Borunemouthu :

⭕️ Novinár: Chceš zostať?

????️ TAA: "Chcem byť hráčom Liverpoolu (minimálne) v tejto sezóne."

Hm, začínam mať pocit, že nepredĺži.

Reagovat
martin.b

jde o prachy, prostě chce kontrakt na úrovni těch nejlepších, tzn. 250-300k

Reagovat
LFCreds

No ak ide len o prachy, tak Real mu ich ponúkne viac

Reagovat
martin.b

neříkám, že jen o prachy, samozřejmě že ten hráč může mít v hlavě, zda zůstat a stát se legendou nebo odejít do Realu (pokud je tam fakt zájem z jejich strany), ale pro rozhodování prostě chceš mít od obou stran ty nejlepší možný nabídky že jo...

Reagovat
fff

A uplne si to zasluzi.

Celkovo dufam, ze nebude vedenie vymyslat kktiny a Salah, VVD aj TAA dostanu primerany plat aky budu pozadovat a zostanu.

Reagovat
martin.b

Souhlas, že Trent si zaslouží základ na úrovni +250k/w. U těch dvou je to prostě o tom dohodnout se na délce, týdenní sazba nebude problém. Salahovi nahrává fakt, že typologicky teď není na trhu alternativa, mohl ní být Olise, další levák, co by šel rovnou do základu k dispo spíš není. Virgila snad prodloužíme, Ibou zatím není lídr.

Reagovat
EZ

Mbeumo

Reagovat
fff

Radsej este 2 ci 3 roka Salah a mozno v tom case bude na trhu niekto zaujimavy.

Reagovat
Pony Slaystation

Jestli si to zaslouží či ne, je debata jiná. Chovat se jako opice z pralesa k týmu, kterej ho vychoval jen ukáže skutečnej charakter...

Reagovat
fff

Chovat se jako opice z pralesa

Na co narazas?

Reagovat
martin.b

pominem li, že už to klubu dávno x-krát splatil, být věrnej/vděčnej pořád neznamená být taky hloupej

Reagovat
EZ

No podla mna, je teraz vo vybornej pozicii. Predsa len novy kouc, pocka si, ako sa popasuje klub s odchodom Kloppa, ci ho bude bavit novy herny prejav (zatial vyzera ze hej) a nadiktuje si podmienky.

Tiez, Madrid je stale obrovske lakadlo. Aj ked ja teda dufam, ze ostane v PL.

Reagovat
SCELO

TAA a RM tak to je co by tam robil, upratoval ?

Reagovat
Salfovic

Náhradníka za Caravajala.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
SCELO

fenix vies, ze ja na TAA nemam dobry pohlad, dokonca ani v tejto sezone ma nepresvedcil, aj ked sa mi zda, ze je dozadu istejsi

Reagovat
SCELO

Reagovat
fenixLFC

ide mu o trofeje, nie o prachy

Reagovat
O.Giroud

Akože aspoň by nemusel byť taký sráč aby odišiel zadarmo

Reagovat
aragorn

Kdyby jste to sem aspoň dali někdo celý

Z rozhovoru vyplynulo, že chce zůstat ale očekává nějaký ohodnocení a smlouvu musí nejprve dostat. U něj to může posrat Liverpool jedině sám.

Reagovat
iamek

Erling Haaland not expected to face any retrospective punishment for throwing the ball at the back of Gabriel Magalhaes' head.

VAR reviewed the incident at the time, and deemed no action was necessary, @Jack_Gaughan reports.

Reagovat
EZ

a Bentancur dostane tu stopku za ten nestastny koment?

Reagovat
jk

Hned po Whitovi za napálení soupeře balónem…

Reagovat
Gunner14

Ty si pěkně převzal žezlo po ownym, máš víc komentářů k nám než k slepičkám

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Toho tady poslední dobou nějak není vidět, docela mi tady i chybí

Reagovat
Gunner14

Byl tady tuším naposled, když jsme ztratili proti Brightonu. On vyloženě vylézá z kanálu, jenom při našich ztrátách. Ale tak tady joker ho nahrazuje v plné kráse. Naštěstí je tady ten novej fanda Spurs, který je při smyslech a srovnává si ho

Reagovat
jk

Novej Fanda Spurs je opak ownyho. Ten vyleze z kanálu jen aby si postěžoval jakou hrajem sračku a ještě tomu chudák hovno rozumí.

Reagovat
Gunner14

maže si tě na chleba

Reagovat
Nizzie

Ta sedla

Reagovat
J0EL

Reagovat
J0EL

Co zas nie je az take umenie

Reagovat
jk

Rly mi tohle píše latentní fanda Spurs, který tu komentuje většinu našich utkání?

Reagovat
Gunner14

Co tady zkoušíš ty vemeno najdi mi prosimtě, kde komentuju většinu vašich utkání.

Reagovat
jk

Gunner14

21.09.2024

16:42

Vicario dobrej šašek

Gunner14

01.09.2024

15:09

Slepice to je obrana

Přidej si k tomu NLD a dál jít nemusím. Není zač.

Reagovat
Gunner14

To je teda hodně divný komentovat NLD jako fanoušek Arsenalu, bravo.

A ano představ si, že komentuji zápasy na které se dívám živě, stejně tak najdeš občas koment, ať už se dívám na City, Chelsea nebo United. Rozdíl mezi námi je ten, že jak zápas končí, tak mě Spurs absolutně nezajímají.

Reagovat
jk

Jj. Proto ses měl potřebu vyjádřit i k naší remíze s Foxes den poté. Hele mě je to vlastně jedno, taky si rád kopnu do woolwiche, ale ty lžeš sám sobě…

Reagovat
Gunner14

No vidíš a i tak je tam furt rozdíl v 1 komentáři, kde jsem to živě neviděl a v tom, že ty tady diskutuješ o Arsenalu nonstop

Reagovat
jk

Jojo. Co tady zkoušíš ty vemeno najdi mi prosimtě, kde komentuju většinu vašich utkání.

Reagovat
Nizzie

To nemusí hledat.

Reagovat
Gunner14

Reagovat
Nizzie

Že ty nevíš, co slovo "latentní" znamená?

Reagovat
icemike

Jo vidíš, jak todle dopadlo? Var by měl u nesportovních věci mít pravomoc to řešit

Reagovat
Gunner14

však McGinn napálil první Salibu a White mu to vrátil?

Reagovat
jk

Nijak.

Reagovat
PP

vteřinu před tím trefil McGinn Salibu..

Reagovat
hilarious

jaké překvapení

Reagovat
PP

fakt by mě zajímal výsledek, kdyby to byl hráč z kteréhokoliv jiného týmu..

Reagovat
Salfovic

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
krisa

v odvetě to hodit zase po Haalandovi. Ale raději až po zápase a nějaký dorostenec

Reagovat
Kinky7

Myslíš že za to měl dostat rovnou červenou?

Reagovat
Janča4

a ne snad?

Reagovat
Kinky7

Podle mě žlutá ale jak myslíš

Reagovat
Nizzie

Ne.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Vopi11

Pokud je takhle přísně oceňováno zakopávání balónu v rámci nesportovního chování, tak hodit někomu balón do hlavy musí za červenou být. Ještě zezadu jako výsměch za obdržení gólu.

Reagovat
fff

Za cervenu .

Reagovat
Vopi11

Vycházím z nastaveného metru, za mě je blbost i žlutá pro Trossarda, natož pro Rice. Ale pokud za tohle padají žluté za nesportovní chování, tak co je potom tohle?

Reagovat
fff

Zlta.

Reagovat
Vopi11

Přijde mi to jako horší provinění, ale jako držhubný by to stačilo asi to nehodnotím objektivně, uvidíme za pár dní, jak to budu vnímat

Reagovat
fff

Ako je to nesportove, hlupe, detinske, vcelku ubohe a primitivne ale za mna stale nie tak zavazne, aby to bolo rovno na cervenu.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
mistr129

Ježiš, to se zase dělá z komára velbloud. Dodatečný trest by za ty svoje šaškárny měl dostat Oliver, ne Haaland. S Gabrielem do sebe šli celý zápas, kdyby to bylo naopak, úplně vidím Gabbyho jak udělá něco podobného

Reagovat
Nizzie

To spíš Benny.

Reagovat
icemike

Todle by procházet nemělo. Proto máme var, doprdele

Reagovat
J0EL

imagine my surprise

Reagovat
Godwinson

Haaland skvele. Jeste mohl nekoho zrakvit a mel by vsechno.

Reagovat
kitas

Je to blbeček

Reagovat
SunFells

David Ornstein

BREAKING: The Friedkin Group reaches total agreement to buy Everton. TFG purchasing all Farhad Moshiri shares + investing to reduce club debt. Moshiri accepted best deal for #EFC. Approval process ~12wk. Secures financial stability/future @TheAthleticFC

Reagovat
Zaschrona

Jsem moc zvědavý, jak se to zvoře tentokrát.

Snad už to konečně dopadne.

Reagovat
herbage

Beru zpět, že Trossard zaslouženě. Kdyby šel ven za tvrdou hru, že naramploval Silvu, tak neřeknu nic. Ale pokud šel ven za zakopnutí míče, tak kde to kurva jsme? Trossard pokračoval ve hře a hledal volného spoluhráče, tam žádný úmysl zdržovat nebyl. Tam hrál roli zlomek vteřiny mezi odpískáním a přihrávkou. Tohle už ani není vtipné, to je vyloženě šikana ze strany rozhodčích.

A druhá věc. Tomu tlaku City odolat šlo, celý druhý poločas byli jaloví. Když ale stáhnu 2 hráče, jednoho z levé strany druhého z pravé a oba střídající poslu nalevo, tak vznikne pochopitelně oslabení jedné strany hřiště. Kdyby byl Jesus vpravo a pomáhal Whiteovi, tak by gól nepadl

Reagovat
aragorn

Pokud Trossard to nahrávkou hledal spoluhráče, tak je to hráč na úrovni okresního přeboru. Ten míč nesměřoval na žádnýho spoluhráče.

Prostě to normálně nakopl vzteky před sebe

Reagovat
masly008

směřoval do volného prostoru kde šel Martinelli.

Reagovat
aragorn

Martineli byl od toho míče snad 20m. To nebyla přihrávka.

Podívej se na to znovu. V moment kopu se Trossard už otáček za Oliverem, protože to písknutí samozřejmě slyšel.

Reagovat
masly008

0,6 sekundy

Reagovat
aragorn

A za 0.1 se stihl celý otočit

Reagovat
J0EL

evidentne to daval Martinellimu do behu

Reagovat
aragorn

Pokud tomu vážně věříš, tak ta diskuze nemá cenu.

Reagovat
J0EL

Takisto ako nema cenu sa bavit s niekym kto odmieta ze za 0,84s (odmerany cas zapiskania po reakciu Trossa) sa neda myslienka/pohyb uplne zastavit.

Reagovat
bbbauch

Prumernej reaction time u cloveka je 0,25s. Pokud profesionalni fotbalista, kterej by mel v reagovani bejt rozhodne nad prumerem, nedokaze za 0,84s reagovat, je neco hodne spatne

Reagovat
J0EL

Porovnavas neporovnatelne. Ak si uz v naprahu, tak tu nohu proste nezastavis, ale nechas ju "dojst". Je to presne taka ista picovina ako ked dostal Persie cervenu proti Barce no. Videl si Sullyho s Tomom Hanksom? Ak nie, tak skus. Skvely film

Reagovat
bbbauch

V pohode. Za me tam ten cas byl pro oba. Jinak nevidel, zkouknu o co jde a pripadne se podivam

Reagovat
J0EL

Malo by to byt podla skutocneho pribehu, ale nakolko to je realne opisane fakt netusim

Reagovat
J0EL

Este k tomu filmu aby si pochopil ako som to myslel - tam sa celkom dopodrobna riesi ten tvoj "reakcny cas" .

Reagovat
bbbauch

Jinak je celkem vtipny, ze se tu volalo po zluty pro Pedra, kde si jsem dost jistej, ze ten mic byl mimo hru min nez 0,83s

Reagovat
masly008

Nebude rozdíl v tom že byl balon dost za čárou a u autu se nemusí pískat?

Reagovat
bbbauch

Pokud je obhajoba Trossarda cas na reakci, tak uplne stejne muzu obhajit Pedra, kterej na ni mel casu jeste mene.

Reagovat
masly008

dobrá dobrá, tak tedy kdo dostal kartu a kdo ne?

Reagovat
lofin9

Aj keby nehladal, tak to bolo prirodzene pokracovanie v akcii kedy chcel primarne dostat loptu o takom case co najdalej

Reagovat
smazaný uživatel

#mufc are seeing improvement and progress on the pitch despite a lack of goals and points. [@samuelluckhurst]

Reagovat
Mastný Chobot

paráda, tak nech sa darí

Reagovat
avicii

Reagovat
r.mrazik

tak ten rozdil oproti minule sezone tam jde videt docela dost

Reagovat
iamek

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
avicii

Reagovat
Hachim Mastour

Máte nového trávnikára?

Reagovat
MystycMac

No čo je stým Rodrim už sa vie ?

Reagovat
Whitemedia

Neví, debilko stávkuje.

Reagovat
Salfovic

Takže City pravděpodobně do konce sezony bez Rodriho.

Jestli ani letos nevyhraje Arsenal titul, tak to jsou naprostí zoufalci.

Reagovat
SunFells

Naprostý zoufalec jsi ty s takovým komentářem.

Reagovat
Golasso

Mají málo pokemonů, aby ho nahradili?

Reagovat
Nikikrew

Nemaju Charizarda, len charmeleonov na tej pozicii. Je to obrovska strata pre City

Reagovat
Golasso

Tak obrovská ztráta to je, ale takové řeči to úplně neospravedlňuje vzhledem k tomu, v jaké pozici City jsou.

Reagovat
Golasso

Ještě jsem se podíval, co za pokemona je č. 115, ale je to Kangaskhan a na toho mě nenapadl žádný vtípek sakra

Reagovat
Nikikrew

Fuu na toho som zabudol ktory to bol, musel som vygooglit .

Kazdopadne City mozu byt radi, ze sa vratil Gundo

Reagovat
kitas

Haha cítim to až sem jak sa bojíš že Arsenal vyhrá titul

Reagovat
Salfovic

Já zas cítím, jak máte plné kalhoty z toho, že jste se rázem stali hlavním favoritem. Jestli na tom bude Arteta s hráči podobně, tak můžu být naprosto vklidu.

Reagovat
J0EL

tazka schizofrenia u teba uz

Reagovat
Salfovic

Schizofrenie? To nedává vůbec smysl.

Reagovat
J0EL

Necudujem sa. Ale skusim.

Najprv sa tu prides vysmiat, ze s 10, vonku proti Ciry betonujeme a teraz dojdes tymi, ze ked nevyhrame titul tak sme zufalci.

Reagovat
Salfovic

To nebyl výsměch, ale strohé konstatování, že 10% držení míče a 48 přihrávek za poločas se jen tak nevidí, jestli vůbec.

No a to druhé byla reakce na oznámení závažnosti zranění Rodriho. Takže mezi těmito příspěvky nění žádná souvislost, prostě nesmysl.

Reagovat
iamek

Reagovat
r.mrazik

nemaji alvareze, nemaji rodriho a kevin taky nevydrzi

letos maji kluby extra sanci

Reagovat
xjert02

Tobe v posledni dobe zacalo dobre jebat

Reagovat
Kincl

Jak mu hodil ten míč do hlavy sakra, viděl jsem to až teď Jsem se málem zadusil jídlem

Reagovat
Godwinson

Nejvic me prekvapilo, ze hned neumrel, ale asi myslel, ze to vyhodil nekdo z vlastnich.

Reagovat
Kincl

Jojo taky jsem se divil, že nic ani neudělal

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda že se Ti to nepovedlo, mohlo zbývat více kyslíku pro normální lidi. Nebo Ti přijde normální nesportovní chování bez respektu pokud ano tak je mi Tě líto!A pozdravuj rodiče,vychovali extremního blba.

Reagovat
O.Giroud

Ti tvoji tiež vychovali pekné číslo, ktoré niekomu praje smrť.

Reagovat
Godwinson

Tebe mela mama spolknout, dalsi ufnukanej curacek z tabora tech debilku :*

Reagovat
fenixLFC

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele