Guardiola si cení výhry, Mourinho nedělá z prohry tragédii

11.12.2011, 16:09
Aktuality
Barcelona přijela na Santiago Bernabeu a domů do Katalánska si odvezla všechny tři body. Třemi góly otočili svěřenci Pepa Guardioly skóre, jež otevřel už po 22 sekundách Karim Benzema. Trenér obhájců titulu označil vítězství za velmi hodnotné a chválil svůj tým za předvedený výkon. Jeho protějšek José Mourinho naopak láteřil nad špatnou koncovkou.

Nejrychlejší branka v historii El Clasica nepomohla Realu k vytoužené výhře nad věčným rivalem, který se díky vyloupení španělského hlavního města dostal na první příčku. Guardiola ovšem zamítá, že by výsledek utkání mohl znamenat rozhodující okamžik sezony - ta se prý v prosinci v žádném případě nerozhoduje. "Madrid se z toho vzpamatuje, stačí jim porazit Sevillu a budou opět v čele," připomněl fakt, že Real má oproti Barce utkání k dobru.

"Z výkonu svého týmu jsem nadšený, když chcete vyhrát na půdě takového mužstva, musíte odvést skvělou práci, což se podařilo," mnul si ruce 40letý taktik, který se nezapomněl vyjádřit ani k chybě brankáře Víctora Valdése, jenž daroval "Bílému baletu" vedení. "Valdés zaváhal, ale v dalších minutách se skvěle oklepal a nedovolil soupeři další branku," dodal Guardiola.

José Mourinho už pochopitelně tak spokojen být nemohl. Dle jeho názoru rozhodly zápas neproměněné šance, ale také šťastný gól Barcelony z druhé půle. "První poločas byl vyrovnaný, ten druhý ovlivnil gól, který byl pro soupeře čistým štěstím, nic víc," přidal tradiční popíchnutí portugalský kouč. "Dostali se psychicky strašně nahoru, mohli hru zpomalit a kombinovat - přesně jak se jim to nejvíce hodí," pokračoval.

"Štěstí nicméně k fotbalu potřebujete. Nám ho troška scházela, za stavu 1:0 jsme mohli jít do dvougólového vedení, protože Cristiano podobné příležitosti vždy proměňuje," vrátil se k jasné Ronaldově gólovce z úvodního dějství. "Byli jsme po zápase smutní, ale neděláme z prohry žádnou velkou vědu. Jestliže porazíme Sevillu, oslavíme Vánoce jako lídr soutěže," zakončil Mourinho pozitivně.

Autor: Marek Ustohal / soccernet.com

Komentáře (217)

Přidat komentář
Manik...

Ta koncovka to je hrůza

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho for president

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho for president

Reagovat
smazaný uživatel

Neopič se pls

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BrainBlender

Reagovat
Manik...

Jinak pěkný článek, musím souhlasit s Mourinhem. Konečně vypustil něco inteligentního

Reagovat
smazaný uživatel

tak on hovorí rozumne vždy ale média si vyberú len to čo sa im hodí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

Dalsia vec co ma sere a som to pod suhrnom zabudol zmienit-Nechapem preco kazdy bere vyhru v Seville za nejaku samozrejmost. Vzdy tam bolo nepriatelske prostredie a nedali nam nic zadarmo. Budeme velmi radi co i len za remizu!

Reagovat
Al Capone

pravda, ale za remízu nejde být rád

Reagovat
Kily

no já mám pocit, že loni vám ty tři body věnovali v dárkovém balení převázaném krásnou bílou stuhou

Reagovat
madridcan

to aj vy a tentorok akosi ne

Reagovat
Kily

pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neprekvapilo by ma, keby teraz vyhráte všetky zápasy, okrem Clasica na Camp Nou.

Reagovat
Kenneth

Pěkně nahovno titul, když neporazíme Barcelonu.

Reagovat
smazaný uživatel

kdo řika,že budeme mít titul????Já bych se klidně spokojil s titulem i kdybychom s barcou prohráli i na jaře......liga je dlouhá a to,že se prohraje s barcou by ti vzalo tu radost z titulu???Ach bože,to jsou názory

Reagovat
smazaný uživatel

tak to se klidně vsadím, že se to nestane ...

Reagovat
madridcan

hmmmmm vyzva pre moje fanusikovske srdce Aj ked na druhej strane isiel by som do toho na najblizsie zapasy do Clasica. Po Clasicu asi nie kedze tam uz moze byt rozhodnute a mozu nato je*at...

Reagovat
smazaný uživatel

jak koukám vedle, tak se s tebou nemá moc cenu se vsázet.

Reagovat
madridcan

vedel som,ze toto napises,ale ked sa dohodnu podmienky,tak neni ziadny problem Pan co nesimuluje a otazky ,,preco?preco?" su toho dokazom Ale samozrejme ta nutit nebudem

Reagovat
madridcan

btw nick si idem menit,len musim vytvorit novy mail

Reagovat
smazaný uživatel

tak co? Iba reci alebo sa dohodneme?

Reagovat
smazaný uživatel

pokud si fakt myslíš, že Real vyhraje do konce ligy všechno kromě clásica, tak jsi blázen.

Nicméně pokud se o to chceš vsadit, tak je to tvůj problém. Klidně změna nicku na 14 dní.

Reagovat
smazaný uživatel

ano som je*nuty fajne a mozno uz o tyzden narazim,ale lakaju ma take stavky ako tomu bolo pri Kopym. Ale nechcem sa stavit aj po Clasicu z jednoducheho dovodu-Mozno uz bude rozhodnute a hraci zapasy vypustia. Chcem sa stavit na nasledujucich 17(ked ratam prve kolo tak 18) zapasov,proste az do zapasu na Nou Campe,ze v lige dovtedy vyhrame vsetko. Pojdes do toho za takychto podmienok?

Reagovat
smazaný uživatel

ale proč nakonec ne ...

Jen teda jedna podmínka. Nick se bude měnit až po clásicu, abychom na ten svátek měli svoje.

Reagovat
smazaný uživatel

mozno sa bude menit uz o tyzden Som tak zbezne pozrel zapasy a strasne vela je tam tazkych. Na teba je kurz 1,24,ze vyhras a na mna kolo 15,40 Ale dobre teda,az po Clasicu. Takze,aby sme boli presny,tak rata sa aj zapas s Athletic Bilbaom,cize zapas prveho kola(aby som to mal este tazsie) Uz o tyzden to mozem prehrat,mozem to prehrat aj popri Copa del Rey v januari,mozem to prehrat ked dostaneme niekoho tazkeho v LM v stvrtfinale. Si v jasnej vyhode

Reagovat
smazaný uživatel

jj

Reagovat
Filip12

Barca Článek Mourinho jinak doufám José že na jaře Nou Camp Vypletíte pls kup pořádného kanonýra v zimě Soldado by se moh vrátit popř jestli se vrátí Adebyor koncovka včera

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi opravdu ostuda lidské rasy

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Za první tři věci co si napsal ti dávám palec

Reagovat
smazaný uživatel

Real dal 50 gólů a ty bys hned vyháněl hráče, protože se jim včera nedařilo..

Reagovat
Filip12

no otázkou zůstává jestli je Barca skutečně tak dobrá aby jí Real dal víc než 1 gól

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, Filipe.. Barcelona rozhodně není dobrá

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čárky, tečky, nic?

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je vypletíte? Já teda znám jenom "vypleníte".

Reagovat
smazaný uživatel

To je správná poznámka

Reagovat
smazaný uživatel

Dovolte abych ještě vyzdvihl výkon Kapitána! Včera byl pro mě Puyol jednoznačně nejlepší hráč Barcy. P+P je podle mě jedna z nejlepších stoperských dvojic na světě...

Reagovat
smazaný uživatel

Puyol úžasnej výkon .. Nejlepší stoper na světě jak výkonem, tak i vystupováním na hřišti ..

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona Luckem a simulací by nikdy ničeho nedosáhli

Reagovat
smazaný uživatel

presne a prave preto to dosiahli poctivym pristupom a moralkou, suhlas

Reagovat
iamek

Barca prý měla štěstí.V čem?

Reagovat
smazaný uživatel

V lukostřelbě.

Reagovat
ryzskej

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom musím Mourinhovi připomenout, že Xavi gól byl stejně šťastný jako Benzemův. Vlastně šlo o totožné situace: blbá rozhrávka z šestnáctky a následný haluz, který kupodivu skončil brankou. Real měl dva náhodně odražené míče a Barce stačil Marcelo.

Kdyby se José po sezoně pakoval s tím, že s Realem za dvě sezóny vyhrál jednou Copa de Rey, byla by to obrovská satisfakce pro nás, kteří toho ****** mají plný zuby

Reagovat
iamek

souhlas

Reagovat
DreamTeam

to nehrozi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že tato sezóna bude jako minulá... Real si jde pro všechny trofeje... Real vypadl z LM... no a co Real LM stejně vyhrál víckrát něž Barca ... a navíc měla Barca štěstí protože míč byl kulatej a tráva zelená a Realu ve druhym poločase foukalo do zad ... a myslim, že by se ještě něco našlo

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kenneth

To by se vám líbilo, aby byl Real opět neškodný. Protože takhle by to bez Mourinha vypadalo.

Reagovat
smazaný uživatel

a presne preto Real pred Mourinhom nikdy nic nevyhral

Reagovat
Kenneth

Jiný trenér by proti Barceloně neudělal ani tu Copa del Rey.

Reagovat
smazaný uživatel

je pravda, ze Barca je posledne roky v takom rozpolozeni ako snad malokedy predtym, ale Mourinho sa az prilis sustredi na boj mimo ihriska a akokolvek je v tom dobry, ukazuje sa, ze Pep je mu v tomto velmi vyrovnanym protivnikom, skorej by som povedal, ze nepristupuje na jeho pravidla hry, ale ide si podla svojich. Ale samozrejme vsetko je otvorene a Jose moze s tymto Realom kludne vyhrat aj double pripadne treble, ten tym je silnejsi, nez kedykolvek predtym(teda za poslednych niekolko rokov), ale urcite by som netvrdil, ze niekto iny to nedokaze s rozdielnym pristupom.

Reagovat
Josifek

S kádrem co je v Realu prostě ten tým nemůže být neškodný.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no ani jedno z toho sa ti bohužiaľ nesplní , s tým Xavim a Benzemom máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně se tu vy milovníci antifotbalu hádejte, jestli lépe leští zadky Mourinho nebo Guardiola. Já jdu na pivo! Valencia!!

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho opět ukázal, že je věší osobnost, než Guardiola Že je to nejlepší trenér na světě a kam přijde, tam dokáže skoro z ničeho vybudovat tým a po pár sezónách s ním vyhrát vše, to už asi netřeba opakovat.

Reagovat
fenixLFC

ty si dobre mimo

Reagovat
X-bano-X

To je fakt. Z ničoho s použitím pol miliardy euro dokázal vybudovať tím, ktorý dokáže v jednej sezóne naložiť aj obdržať manitu. Bravó. Skláňam sa pred trénerom, ktorý dokáže ubrániť len jedno gólovú prehru s Levante, s týmom, ktorého rozpočet je nižší ako plat jediného hráča v Reale. Ešte raz bravó, niečo také len tak niekto nedokáže.

Reagovat
Kenneth

Co taky čekat s hráči jako Khedira který není schopen podržet míč, Ozilem který je geniální akorát proti slabým soupeřům, Higuaínem který taky na to nemá sestřelit většího soupeře, Ronalda který skoro vždy vyhoří s Barcelonou a Kaká absolutně z formy. To se pak těžko vyhrává. Ale sem rád že Benzema ukázal že je prostě TOP , ve všech ostatních ligách by byl nejlepším střelcem.

Reagovat
smazaný uživatel

Takých fanúšikov ako si ty, si určite želá každý klub.

Reagovat
Losinho

To byla ironie?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim jestli ź tebe nemluví naštvanost ale to co si napsal je na .....Khedira je čistič který není oblíbený at bude hrát kdekoliv ale jeho kvality jsou nepostradatelné ulehčuje práci obráncům,jeho fyzický fond je neskutečnej napadá po celý zápas a vyboju a předá spousty balonu....Ozil je jedním z nejlepších hráčů na světe a řikat,že hraje jen dobře proti slabým je podle mě blbost,neměl bys zapomínat na to,že je mu teprve 23 a v tomhle věku nemůže hrát skvěle furt vzpomen si na miinulý rok a zápasy v Seville a ve Valencii to rozhodně nejsou slabí soupeři a Ozil byl nejlepší na place a nebo v posledním přáteláku za repre proti nizozencům to byl král na hřišti...ted to má težký každej od něj čeká zázraky mě se včera líbil jenže když jde po 60.minutách dolů je to těžký......A k Higuainovi,to je střelec od pánaboha ale má smůlu v tom že na te samé poziici hraje karim a ted je pro mourinha číslo 1,jinak souhlasím karim je skvělej

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy se losuje LM ?

Reagovat
Kily

v pátek v poledne

Reagovat
Tsigi

Mourinhovo skóre proti Barceloně 8:17

Reagovat
smazaný uživatel

máš i poměr výher a proher?

Reagovat
Tsigi

Mluvím jen o zápasech Mourinha s Realem proti Barceloně. Takže to není tak těžký spočítat. Nějaký kariérní průřez nemám. Proti Barceloně s Realem 1 vyhrál( prodloužení) , 3 remízy, 4 prohry

Reagovat
smazaný uživatel

a jo, mohlo mě napadnout, že těch gólů by bylo určo víc.

Co já vím, tak proti Barce hrál s Chelsea v LM: 2:1, 2:4, 2:1, 1:1, 0:1, 2:2

I s Interem: 0:0, 2:0, 1:3 a 1:0 (vše bráno z pohledu Barcelony)

Takže pokud dobře počítám, tak 4 výhry, 3 plichty a 3 prohry při skóre 13:13

Reagovat
smazaný uživatel

takže z pohledu Mourinha 3 výhry, 3 plichty a 4 prohry. Napsal jsem to tak nejednoznačně.

Reagovat
domingo

To je vynikajici bilance

Reagovat
Tsigi

Když to sečteš a jseš na bilanci 4,6, 8 tak už to skvělý není

Reagovat
Losinho

Proti Barce to má asi málokdo v poslední době.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono to moc není s kým srovnávat. Nikdo nebrázdí jen TOP kluby jako Mouřenín. Snad Sir Alex ...

1:3, 0:2, 0:0, 1:0, 3:3, 3:3 (mimochodem - v roce 99 v jedné základní skupině Bayern, Barca, MU ... ), 2:2, 0:4

Takže má 1 výhru, 4 plichty a 3 prohry při skore 8:17 (komu to skore něco připomíná? )

Reagovat
smazaný uživatel

bilance dobrá, ale:

1. Jak píše Tsigi - když se započítá Real, je to bída

2. On byl vždy v TOP klubech, čili to měl prostě vždy lehčí než ostatní kouči.

Reagovat
domingo

To je taky fakt. Kazdopadne 4-6-8 proti mozna nejlepsimu tymu vsech dob proste je dobra bilance

Ze marty protlemi vsechno, v cem se implicitne neskryva, ze by Mourinha meli vplest do kola, rozctvrtit a upalit, uz jsem si zvykl, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Za a) tam jsou započítány i zápasy, ve kterých rozhodně Barcelona nebyla žádným nejlepším týmem všech dob.. Byl to stejný velkoklub jako všechny ostatní.. A Mourinho pokaždé velkokluby vedl.. Pokud chceš počítat jeho bilanci opravdu proti nejlepšímu týmu všech dob, tak si udělej jeho statistiku za poslední 3 a půl roku..

Reagovat
domingo

Tak zatim ma jednu trofej, ligu rozehranou lip, uvidime jak to bude vypadat v kvetnu

Reagovat
smazaný uživatel

Jakoby Sparta držela trenéra, který poškozuje její pověst 3 roky a za ty 3 roky se nedostal ani jednou do LM, neudělal ani jeden titul a vyhrál jen jeden pohár.

Reagovat
domingo

Ne, jako by takoveho trenera drzela Slavia, kterou za ty 3 roky pokazde porazi prave jenom Sparta.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne.. Barcelona je Slavie. Real je královský klub, Barcelona vždy byla ta uplakaná, méně úspěšná.. Uplakaný klub z Realu udělal až právě Mourinho.

Reagovat
domingo

To delas schvalne, zejo.

Ok, kdyz jsi teda ted jeden ze zastupu nesnesitelnych cules neschopnych diskutovat normalne ( skoda), tak ti to prelozim do reci nas smrtelniku. Slavia ma nejlepsi tym v historii ceske ligy a Sparta ma tri roky trenera, ktery drti upllne vsechno, krome Slavie, ktera ma nejlepsi tym v historii ceske ligy, a narozdil od sveho predchudce si s jeho hracema v Evrope nevytre prdel kazdy Gonalons. Vyhodil bys ho, vid..

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, vyhodil.. Slavie měla takový tým za dobu, co fandím, dvakrát a nikdy Sparta nepřijala druhé místo ani když byla třeba úspěšná v Lize Mistrů (Což Real taky není).. Diskutuju normálně, tak se přece nečil.

Reagovat
domingo

Tys fandil za Bicana?

No ok, diskutovat o tom radsi nebudeme. Ja Mourinha rad nemam, myslim si o nem, ze je to arogantni zmrd, ale pripadam si dostatecne soudny na to, abych pokladal svuj usudek za dukaz toho, ze neni genialni trener.

Reagovat
smazaný uživatel

O tom, že je nějak geniální se přece nebavíme, bavíme se o tom, že není v nynějším angažmá úspěšný, což není.. A jeho statistika s Barcelonou je průměrná až podprůměrná a za to jsem se smál, když si napsal něco o vynikající bilanci.

Reagovat
domingo

Viz dole..

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle "všech dob" je hodně subjektivní.. Sparta třeba Slavii dokázala porážet i za Bicana. Ale v roce 96 a pak před 4 lety byla Slavie za posledních 50 let nejsilnější vůbec. To se klidně koukni i na statistiky

Reagovat
Tsigi

1. Když započítáš, že má podle mnohých vítěze zlatého míče v týmu, tak je to spíš hrozná bilance

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš v Reale, či je to za celú kariéru?

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuju za odpověď :-D

Reagovat
iamek

Mourinho byl po posledním El Classicu u Peréze na koberečku kvůli chování tak ted je opatrný na kecy.Trenér je dobrý ale po lidské stránce kokot.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Takže ko*ok, který udělal poněkolikáté nějakou ko*otinu a pak se za ní omluví už není ko*ot? Takže například ko*ot, který tě zmlátí, už není po domluvě ko*otem? A když to ten ko*ok udělýá znova, tak bude ko*otem, dokud se znovu neomluví a takhle pořád dokola? Víš jaký je rozdíl mezi ko*otem a normální člověkem, že normální člověk nedělá ko*otiny jako ko*ot a nemusí se pořád někomu omlouvat. Ve výsledku je Mourinho pořád ko*otem, i kdyby se omluvil 100x, hau!

Reagovat
smazaný uživatel

ty ses kokot..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

i like it score 8:17 , FUCK MOURIHNO zase jsme vam nakopali prdel

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, irituje mě co pořád řikaj jak nadržujou Barce atd. ale to že je ve finale národního poháru proti Madridu neuznaj Barce regulerní gól (Dal ho Pedro) pro údajnej Offside to už nikdo nevytahuje... a těch případů je víc... LM na arsenálu Messiho neuznanej gól ...

Reagovat
smazaný uživatel

k tomu nevystřídání Ronalda... takový výjimeční hráči se prostě nestřídají i když hrajou sebehůř...Gaurdiola by Messiho taky nevystřídal

Reagovat
Kily

taková krásná představa, druhá prosincová sobota, hraje se největší ze všech největších zápasů a dva jasně nejlepší fotbalisté současnosti jsou v jeho průběhu staženi ze hry

Reagovat
Mr.Jindros

To, že se nestřídají neznamená, že by se střídat neměli.

Reagovat
Cipinho

Messi byl narozdíl od Ronalda jeden z nejlepších, nevím, proč by ho měl střídat

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím, že to dopadlo tak, jak to dopadnout mělo. Tedy že vyhrál ten lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

po nevylučení Messiho už to nebol taký zapas aký by bol keby bol spravodlivo vylučení

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ano, i teď se našla berlička.

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

bye bye mourinho 1-3

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby se byl býval Madrid naučil dávat góly barceloně nemusel by teď brečet ... a vyloučení ? To že byly stejné skluzy na druhé straně opět nevytahuješ

Reagovat
smazaný uživatel

real hral slabo lebo ronaldo hral slabo (ale aj tak by hral real slabo)

Reagovat
smazaný uživatel

real hral slabo lebo ronaldo hral slabo (ale aj tak by hral real slabo)

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě že zase prohráli, jinak by to s tím nafouknacem nebylo v vydržení. Barca

Reagovat
smazaný uživatel

Barca Mourihno klasicky nezklamal stejně tak nezklamali někteří fandové

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl si odpustit ty věty o vyloučení Messiho (nebo k tomu i říct, že mohl být vyhozen Ramos), ale jinak vcelku v klídku vyjádření.

Reagovat
smazaný uživatel

Barca

Reagovat
smazaný uživatel

Mou

Reagovat
smazaný uživatel

Real na Barcu ještě zdaleka nemá, včera to bylo jasně vidět a zbytek sezony nejspíš ukáže že v Madridu musí proběhnout ještě hodně změn jestli se chtěj vrátit na úplně na vrchol.

Reagovat
smazaný uživatel

Áno je to bohužiaľ tak. To odkiaľ máš ten Nick? Lebo ja sa tak volám.

Reagovat
smazaný uživatel

Dostal sem tuhle peřezdívku asi v 10 letech. (dlouhá story)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ťa zdravím. Československo zanechalo aj takéto prepojenia. Nerb hanbu nášmu menu

Reagovat
smazaný uživatel

budu se snažit

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš,že se to pozná z jednoho zápasu????mě v tom zápase Barca lepší nepřišla

Reagovat
smazaný uživatel

nevím co tady každej fanda realu vytahuje messiho červenou, pepe je řezník a taky tam neměl co dělat..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vždycky se najde někdo kdo se musí vymlouvat na úplný blbosti. Ten kdo tvrdí že Messi měl za ten faul na půlce dostat druhou žlutou tak je buď úplně zaslepenej a nebo to byl první zápas co viděl. Zápas to byl vyrovnanej a ohl dopadnout i opačně. Ale Barca měla lepší koncovku a mnohem lepší druhej poločas.

Reagovat
madridcan

Mou povedal,ze druhy gol bol stastny,ale jednym dychom dodal,ze nechce tymto znizovat kvalitu barcelony Mohol si tu hodit celu vetu Usty

Reagovat
smazaný uživatel

jenže on už ji tak nějak snižuje právě tím prohlášením. Že byl šťastnej viděl každej. Třeba Pepek nic o náhoďáku Realu neřekne. Nemá potřebu takhle stále vrtat do soupeře.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Veď to je pravda tak čo to tu riešiš stále s tým Mourinhom. Benzemov a vlasný gól boli zo šťastím.

Reagovat
smazaný uživatel

ale u jednoho gólu se Mouřenín řekl, že byl se štěstím a u druhého ne. A o to jde.

Reagovat
X-bano-X

Zároveň povedal, že zákrok Mesiho na Alonsa dobre nevidel, rozhodca bol bližšie a preto sa asi rozhodol správne a jedným dychom dodal, že jeho hráči boli vylučovaní za menšie fauly......A-B

Reagovat
smazaný uživatel

uz zacinam pritahovat aj chlapcov...

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelonisti sú oprávnene hore, dúfam že im ešte Real zatne tipec

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona taka nahecovana vchadza asi iba do zapasu s Realom. Takze take Getafe sa este moze zopakoval

Reagovat
Losinho

Hodně nám José prošedivěl...

Reagovat
Rssa

Pepek . Žeru ho! Takticky Mourinha už teď převyšuje, nedokážu si představit, co se stane, až se naučí nakupovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Žádná náhoda.. Real v kádru nemá hráče jako je Iniesta. Dokud bude Real hrát takhle posrandírácky, tak nebude nad Barcelonou vyhrávat nikdy.. Už by to konečně mohlo stát místo toho šaška, který tam za takovou dobu v podstatě nic nedokázal.

Reagovat
Rssa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no len tak zo srandy-koho by si chcel vidiet na lavicke Realu? Kto by z toho muzstva vytrieskal len to najlepsie?

Reagovat
domingo

Asi ze nemeli poustet Pellegriniho

Reagovat
smazaný uživatel

To je k smíchu?

Reagovat
domingo

No.. jo

Reagovat
smazaný uživatel

Je k smíchu, když se vyhodil trenér, který držel krok s Barcelonou při svý první sezoně a daleko menších pravomocí, než Mourinho? Každý má jinačí humor..

Reagovat
smazaný uživatel

*lépe než

Reagovat
domingo

Vzdyt nahore sam rikas, ze pokud beru Barcu jako nejlepsi tym vsech dob, mam pocitat az tu dobu, co byl Mourinho v Madridu, protoze predtim to nejlepsi tym nebyl. Takze, dle teto naprosto elementarni logiky, to nejlepsi tym nebyl, kdyz byl v Madridu Pellegrini. Jakou ma potom vahu tvrdit, ze s nima drzel krok?

Reagovat
smazaný uživatel

Já někde tvrdil, že Dream team 2 začal až po příchodu Mourinha? Vždyť mi vkládáš do klávesnice písmenka, který jsem nikde neřekl.. Mourinho hrál s Chelsea s Rijkaardovou Barcou, se kterou měl vynikající bilanci.. Dream team se počítá po příchodu Pepa, takže Dream team už fungoval rok než vůbec nastoupil Pelle..

Reagovat
domingo

Tak proc potom znevazujes Mourinhovu bilanci s Barcelonou z doby, kdy jeste nevedl Real? Vzdyt to nedava smysl. Nebo mi to teda nejak nakresli.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase mi něco vkládáš do klávesnice.. Klidně tam počítej i Mourinhovi zápasy s Interem, trochu se ti zvýší statistika, ale přesto bude pořád marná..

Reagovat
domingo

Zaporna, no. Otazka je, jestli by nekdo byl schopen udelat lepsi. Nahore zminujes Pellegriniho (zoufaly v LM), Lowa (neporazil Spanely), Kloppa (zoufaly v Evrope uz druhy rok po sobe) a Boase (tam je jeste prilis brzo soudit)..

Reagovat
smazaný uživatel

Byl tam jeden rok, jeho svěřenci dali za ten zápas asi 6 tyček a bere se to jako strašná zoufalost..

Reagovat
smazaný uživatel

Za Pelegriniho mala Barca s Realom dost velké problémy na Nou Campe

Reagovat
smazaný uživatel

Trenérů je spousta a vhodnějších, než je Mourinho.. Ať už je to Boas, Klopp, Low.. Neměl se hlavně vyhazovat Pelle..

Reagovat
Kenneth

Jasně, nastrčíme tam všechny trenéry kteří jsou momentálně "in". Si myslíš co? Že Real Madrid vést je něco jako vést německou reprezentaci s pár zápasy za rok? Nebo Dortmund? A nebo myslíš že může přijít Boas který nemá v podstatě zatím žádné zkušenosti s těžkými zápasy a nějakou taktikou?

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně myslím, že Mourinho tam neodvádí dobrou práci a měl by být nahrazen někým, kdo tu práci bude dělat líp.. Je jedno, kde teď trénují, jestli půjde do Realu Madrid vždycky půjde výš než je teď.. Kdokoliv i ten Mourinho nikdy nevedl větší klub.

Reagovat
Kenneth

Co má jako Mourinho dělat víc? I z SAFova Manchesteru udělala Barcelona divizní mužstvo, a to je u toho týmu 25 let!

Reagovat
smazaný uživatel

Má vyhrávat nad Barcelonou.. SAF k tomu nemá prostředky a nemá přímý kontakt s Barcelonou.

Reagovat
Kenneth

Barcelonu můžeš porazit, ale nemůžeš jí porážet. To mužstvo je prostě dokonalý. A když jsme u toho, opravdu si myslíš že Klopp který 2x vyhořel v Evropě, Boas který neumí bránit a nebo Low který se Španěly taktéž vyhořel, by Barcelonu porazil?

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší jak Mourinho, který šanci dostal a vyhořel..

Reagovat
Kenneth

Když jsme u toho Boase, ani si nechci představit co by s náma udělala Barcelona kdyby přišel ted. To by byl trapas na několik let dopředu.

Reagovat
smazaný uživatel

čemuž Mourinho zamezil prohrou 0:5 ...

Reagovat
Rssa

Real by mohl zariskovat (současnost je ta nejvhodnější doba) a zkusit nějakého trenéra z vlastní líhně, přece jen s del Bosquem zažíval nejlepší léta poslední léta.

Reagovat
Kenneth

Mít Mourinho konkurenci jako měl Bosque, tak už má z minulýho roku triple.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou žvásty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rssa

Aha, tím to bude

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Inak smejete sa mu, ale za del Bosque ery nebolo moc lepsich muzstiev. Vtedy bolo jeho muzstvo Dream Team ako Barca teraz.

Na druhu stranu, mal tam ine osobnosti ktore dokazali rozhodovat proti kazdemu, aj vo svojich repre (Zizu, Ronaldo, Figo, Raul...). V sucasnom Reale je takych hracov malo, darmo rozbiju o 5 golov kazdeho supera v lige. Uvidime co tento rok v LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je přeci kravina. Konkurence tehdy a teď je srovnatelná.

Reagovat
Kenneth

Přesně tak. Bosque tam neměl nikoho, kdo by byl tak silný jako Barcelona. Barcelona dokonce tehdy nebyla ani 2. nejlepší v lize, ale byla ráda vůbec za poháry. Ale to ti smějící idioti nevidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Del Bosque měl proti sobě jak Cúperovu Valencii, tak hlavně v tý době druhý nejlepší klub světa - Depor.

Ale abys tohle věděl, musel bys ten fotbal sledovat o trochu déle.

Reagovat
smazaný uživatel

A v Európe hlavne silný Bayern, Valenciu ktorá skončila dvakrát vo finále, United, Bayer, Juventus.

Reagovat
smazaný uživatel

Za výdrž kluci..

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo je hrac jako Iniesta a kde by ho moh Real vzit? Mozna tak Silva...

Reagovat
smazaný uživatel

"Mali sme jednogólový náskok a potom prišla príležitosť Cristiana, no nedokázal ju využiť," povedal Pepe médiám tesne po zápase. "Bol to zápas, ktorý pre nás nebol veľmi jednoduchý a Barcelona mala pritom veľké šťastie a to nakoniec rozhodlo."

Reagovat
mesyas

chce se mi z toho srát

Reagovat
smazaný uživatel

Ja mám obavy hlavne z toho ako ovplyvní tento výkon Ronalda, či to nebude za sebou ťahať 2-3 zápasy. Ukázalo sa že ten oddych mu neprospel. Preto by mal Real nastúpiť s Ronaldom a ďalšími oporami v CdR aspoň na 1. polčas, aby sa na to rýchlo zabudlo. A potom hajde na Sevillu.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, chybí nám ta extratřída jako Xavi, Iniesta a samozřejmě Messi...včera Ronaldo předvedl neskutečnou bídu jedinej přímák se mu nepovedl a to zakončení v tý jasný šanci to nevím co to bylo za epic fail. Mourinho to včera celkem podělal takticky to moc nezvlád ale je pravda že ten druhej gól to byl vážně haluz. Nepadla červená což mě teda dost překvapilo (i když k ní mělo pár hráčů celkem blízko) a Valdés opět dokázal proč je ve Španělské repre number one Casillas jinak teď se musíme sebrat a porazit Sevillu však on nadejde den kdy to těm červenomodrým šnekům vrátíme i s úroky !

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla FC - Real Madrid

Real Madrid - Granada CF

RCD Mallorca - Real Madrid

Real Madrid - Athletic Bilbao

Real Madrid - Real Zaragoza

Getafe CF - Real Madrid

Real Madrid - Levante UD

Real Madrid - Racing Santander

Rayo Vallecano - Real Madrid

Real Madrid - Espanyol Barcelona

Real Betis - Real Madrid

Real Madrid - Málaga CF

Villarreal CF - Real Madrid

Real Madrid - Real Sociedad

CA Osasuna - Real Madrid

Real Madrid - Valencia CF

Atlético Madrid - Real Madrid

Real Madrid - Sporting Gijón

Tak z toho sa bude dat dobre zabavit Z toho tu vytrieskat 54 bodov,tak sme minimalne kingovia

Reagovat
Kenneth

Myslím že budeme remízovat na Getafe a na Mallorce. Jinak vyhrajeme vše.

Reagovat
smazaný uživatel

ja sa bojim predovsetkym Sevilly,Mallorcy a Osasuny...13 zapasov v Madride by sme mohli zvladnut

Reagovat
Rssa

Sevillu dáte s přehledem, Athletic by vám mohl zavařit.

Reagovat
smazaný uživatel

Athletic doma dajú, keby ich mali vonku, tak by to bolo zaujímavejšie.

Reagovat
smazaný uživatel

No, když se podíváte na loňské ztráty realu, tak všechny, s výjimkou barcelony + možná 1, byly výhradně se soupeři ze spodní části tabulky, takže bych hledal pasti spíše zde.

Reagovat
smazaný uživatel

Rayo doma s Realom neprehrá

Reagovat
kiwwi

toto je nezmyselna stavka, to nemas sancu vyhrat...ste sa radsej mohli stavit, ci Barca doma inkasuje gol do konca sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nastastie nemame v utoku tvoje haxove ja,tak snad zabojuju o moju stavku

Reagovat
xjert02

Uz mne to predjimani v mediich sere!!! Formulace typu: "....přidal tradiční popíchnutí portugalský kouč." patří na sport.cz a ne sem! Prosím - informujte - nepredjimejte! Dekuji.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ja neozumiem tomu prečo tu masturbujete nad tým ci to bol stastny gol???? a ked bol no a co? k futbalu patri stastie, nemozeme znehodnocovat supera na zaklade toho ci mal stastie alebo nie. a ako sa hovori stastie ma ten kto si ponho pride treba sa pozriet na nepremenene stastie, striadania ktore mali byt neboli (argumenty typu hraci ako ronaldo a messi sa nestrieda su uplne hluposti, ako sa ma citit hrac ktory nieje ronaldom a messim a dobry trener by vystiedal zle hrajuceho hraca za ineho, ktory je namotivovany, podla mna teda) Inak zapas to bol pekny, skoda toho vysledku ale urcite futbalovejsi ako posledne 4 klasika. mozeme sa tesi na kazdy jeden zapas ako aj my staly fans realu alebo barcy tak aj siroka verejnost

Reagovat
smazaný uživatel

nie nepremenene stastie ale sance *

Reagovat
smazaný uživatel

200. Pro Pepka Guardiolu a jeho šampioni

Reagovat
Hristo Stoichkov

Pokud má Guardiola dostatek času na přípravu pro důležité zápasy (což se díky jistému postupu v LM podařilo i teď), je ten tým skoro neporazitelný, což ukázal už mnohokrát. Cesc a Alexis jsou skvělé posily, které loňský tým opět posunuly o něco výš

Reagovat
smazaný uživatel

konečně

Reagovat
smazaný uživatel

Neporazitelný není - Madrid měl barcelona na lopatě a moch je smést jak nic..furt nemůžu uvěřit tomu ce se tam vlastně stalo....

Reagovat
Infi

Počkej, na lopatě? Vážně? VÁŽNĚ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To se zase po prohře nad Barcelonou vyrojí jednosezonních fandů K zápasu jen to , že Madrid si to prohrál - bohužel sám Barcelona nemá lepší hráče , ale má koncentraci na 90 minut zápasů, a to Madrid v El clasicu bohužel ne... Sezona ještě nekončí a doufám že to pro bílý balet bude vzpruha smést od teďka všechno co jim stojí v cestě dosáhnout konečně na trofej HALA MADRID

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes pěkný člínek v MF Dnes - José Mourinho = Special Two. Jednička je Pep.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele