Guardiola se vyptával na Bayern, Toni mu ho doporučuje
Bayern bude po sezóně zřejmě shánět nového trenéra a najít by mohl v Pepu Guardiolovi. Bývalý trenér Barcelony si momentálně užívá dovolené, jeho někdejší spoluhráč z Brescie Luca Toni ale prozradil, že se ho na mnichovský klub vyptával...
V současnosti útočník Fiorentiny a jednačtyřicetiletý trenér spolu působili v Brescii v roce 2003 a přátelství jim trvá dodnes. Zatímco Guardiola tehdy pomalu dohrával kariéru, tak Toni se dral na vrchol a v letech 2007 až 2010 oblékal dres Bayernu.
Současný kouč mnichovského celku Jupp Heynckes má na Säbener Straße smlouvu jen do června a vzhledem k jeho sedmašedesáti letům se všeobecně předpokládá, že definitivně ukončí trenérskou kariéru. A jeho nástupcem by se mohl stát právě Guardiola, o čemž se německá média zmiňují již od jara a spekulace nyní přiživil Luca Toni.
”Vyptával se mě na FC Bayern,” prozradil Toni v rozhovoru pro Bild am Sonntag. "Myslím, že filozofie klubu by mu seděla, jako kouč by pro něj byl perfektní. Poradil bych mu, aby tam šel, je to prostě Bayern. Je to jeden z nejlepších klubů světa, jsou tam peníze, perfektní stadion a dobrý marketing,” pokračoval pětatřicetiletý útočník.
S Guardiolovým jménem je spojováno také AC Milán, od angažmá v Serii A ale Toni svého dlouholetého kamaráda odrazuje. ”V Itálii podmínky nejsou tak dobré. Jediný italský klub, který je v tomto ohledu s Bayernem srovnatelný, je Juventus - s Bayernem z před deseti let,” domnívá se Toni.
V současnosti útočník Fiorentiny a jednačtyřicetiletý trenér spolu působili v Brescii v roce 2003 a přátelství jim trvá dodnes. Zatímco Guardiola tehdy pomalu dohrával kariéru, tak Toni se dral na vrchol a v letech 2007 až 2010 oblékal dres Bayernu.
Současný kouč mnichovského celku Jupp Heynckes má na Säbener Straße smlouvu jen do června a vzhledem k jeho sedmašedesáti letům se všeobecně předpokládá, že definitivně ukončí trenérskou kariéru. A jeho nástupcem by se mohl stát právě Guardiola, o čemž se německá média zmiňují již od jara a spekulace nyní přiživil Luca Toni.
”Vyptával se mě na FC Bayern,” prozradil Toni v rozhovoru pro Bild am Sonntag. "Myslím, že filozofie klubu by mu seděla, jako kouč by pro něj byl perfektní. Poradil bych mu, aby tam šel, je to prostě Bayern. Je to jeden z nejlepších klubů světa, jsou tam peníze, perfektní stadion a dobrý marketing,” pokračoval pětatřicetiletý útočník.
S Guardiolovým jménem je spojováno také AC Milán, od angažmá v Serii A ale Toni svého dlouholetého kamaráda odrazuje. ”V Itálii podmínky nejsou tak dobré. Jediný italský klub, který je v tomto ohledu s Bayernem srovnatelný, je Juventus - s Bayernem z před deseti let,” domnívá se Toni.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Suverénní Bayern láme další rekordy
03.03.2013, 20:27
Arsenal se nevzdává, v Mnichově chce o postup bojovat
20.02.2013, 11:46
Uvidím až po skončení sezony, reaguje Heynckes na spekulace
19.02.2013, 12:52
Guardiola prý kvůli Bayernu odmítl 15 milionů liber od Chelsea
18.01.2013, 11:19
Rozhodnuto, Guardiola v létě převezme Bayern
16.01.2013, 17:18
Nového trenéra nehledáme, ujišťuje Rummenigge
30.10.2012, 12:57
Porážka nás z cesty za titulem nesvede, říká Heynckes
29.10.2012, 10:53
Komentáře (217)
Přidat komentářJá se u Bayernu nechci nudit
Nudil si sa, ked Barcelona porazila Real 5:0, 6:2; Bayern 4:0; Arsenal 4:1, atd.. Ja som sa nenudil. Naopak, neskutocne som si to uzival. To, ze posledne 1 a pol rok isla forma dole, je druha vec.
Tak samozřejmě, fanouškům Barcelony je jedno, jestli tu trofej vyhrají pěkným fotbalem, či humusem (za který já jejich fotbal považuji). Pokud bude Guardiola trofeje vyhrávat i s Bayernem, tak taky ten styl hry docela dobře překousnu, ale v tuto chvíli, kdy se bude rozhodovat o budoucím pojetí hry Bayernu, by mi udělal radost spíše někdo s přímočařejším stylem.
Že Barcelona hraje hnusně (i díky Guardiolovi) neber jako urážku...to je jen a pouze MŮJ SUBJEKTIVNÍ NÁZOR, který jsem si dovolil napsat. Já bych se u takové hry nudil, proto jsem napsal ten příspěvek.
mám stejný názor
zase takovej rozdíl v té hře nevidim a jestli hraje barcelona "hnusnej styl" co potom hraje třeba tkaová česká repre?
Pravěk
stejnej hnus, akorát to neni tak produktivní
Panebože, nepleť do toho repre. On je říká, že hra Barcelony plná krátkých přihrávek, kde trvá třeba 3-4 minuty než se "začne něco dít", je pro něj nudná a hnusná. A já s ním souhlasím.
Pro mě (evidentně i pro Schweiniho) je mnohem záživnější rychlý přechod do útoku, snad o co nejrychlejší zakončení akce.
tak to koukej na dortmund a ne na Bayern
Já jsem fanoušek BVB, takže ... please.
tak ještě takto: podívej se někdy na Bayern
Jo, zopakuju, co jsem psal níže: Ano...do Bayernu by pasoval skvěle. Už jen proto, že hra Bayernu se (k mé nevoli) v posledních dobách snažila podobat hře Barcelony. Ta snaha napodobit, je tam evidentní.
A česká repre? Otázka, zda fandit, či nefandit české reprezentaci pro mě není otázka stylu, jakým se prezentují. To vlastně není ani otázka...to já považuji za samozřejmost, ne-li za povinnost, jakkoli by ten styl byl hnusný.
Taky tak
súhlasím
taky nejsem fanoušek házené
házená se hraje rukama
http://www.youtube.com/watch?v=cFzIoljlgzQ
Hra Barceloni mě hrozně štvala, ale rozhodně mi nepřišla hnusná. Daleko hnusnější je, když si jedenáct hráčů zaleze do vápna a brání zuby nechty..
Guardiola by nemohl hrat s Bayernem to same co s Barcou .... v Bayernu sou kopyta ti fotbalisti a takovy styl by nezvladli ...
Ten se tam vůbec nehodí.
Právě, že by tam pasoval skvěle, ale to místní puberťáčci nemůžou vědět.
kámo, než začneš urážet a shazovat kvůli věku, zjisti si, kolik kdo má let, a vpřípadě, kde jde vyloženě o hypotézu, a ne o argument založený na důkazech, kroť emoce o to víc
se tě ta narážka na věk nějak dotkla
osobně ne, já tu ohledně jeho potencionálního působení v Bayaernu nic nepsal, občas mě ale tyto nabubřelé výlevy vadí, lidi tu píšou normálně svůj názor a někdo jiný se do nich naveze, diskuse jak hrom
Nejsem tvůj "kámo" a ano, dle zdejších komentů je drtivá většina diskutujících v pubertálním věku.
Výrazˇ"kámo" používám v případech, kdy o kamaráda nejde. A je úplně fuk, kolik je komu let, když nedokážeš argumentovat normálně, svedeš slabost argumentů druhých na věk... To je opravdu výraz dospělosti a vyzrálosti...
a nebylo by lepší se z těhle komentů nestresovat, podívat se, usmát se a jít dál? takhle si akorát kazíš náladu :-)
kdyz on je to idealista
jeste ze tu takovi porad jsou
Kus puberťáka ve mě zůstane asi napořád, to máš pravdu, ale v životě jsem toho zažil mnohem víc než ty, ale to sem tahat nebudu. Píšu, co si skutečně myslím a nezáleží mi na tom, jestli se to nelíbí půlce světa. Asi tak jako když jsem sem kdysi psal, že Messi u mě není ani v první pětce nejlepších fotbalistů. Ale vše píšu s tímto nickem, nepotřebuji se schovávat za deset přezdívek jako někteří tady.
A kto do tej patky patri?
Prosííím, hoď sem tú 5ku a skús ku každému i niečo napísať. U mňa je Leo 1. ale rád si prečítamm iný názor. Neber to ironicky fakt ma to zaujíma
Psal jsem to už dávno a teď už si to samozřejmě nemyslím. Ale já mám rád komplexní hráče, kteří toho umí víc, Messi má vynikající dribling (nejlepší na světě) a zakončení. Ale co se týče ostatních věcí, tak jasně zaostává za Ronaldem. Ale tehdy jsem upřednostňoval kromě Ronalda - Gerrarda, Rooneyho, Meirelese (ano, divte se) a Xaviho.
V Itálii bych si ho dokázal představit, v Německu vůbec
a to ja přesně naopak
AC Milan, Liverpool, Bayern...snad ho neuvidim u rychlokvasek typu Chelsea, City alebo PSG. Tam sa nehodi.
Ja si ho neviem predstavit v Liverpoole s tymi kopacmi, co by ich tam asi tak ucil.
Tak s hracmi najvyssej svetovej kvality je pomaly každý trenér macher...
Ked si ich do toho statusu dopomoze svojimi schopnostami, tak samozrejme.
*im
Takže poolu by dopomôcť nevedel, lebo sú to kopytá?
Tam by musel niektorych hracov, napriklad Skrtela, ucit zakladne veci futbalu, ktore ovladaju v La Masii uz kojenci, ako spravne nahrat. Bola by to nepochybne vyzva.
asi největší výzva je začít normálně přemýšlet , nebejt zabebněnej a psát takovýhle žvásty vid ?
Samozrejme nadsazka, ktora na anlickych fans vzdy plati, za kopacmi si ale stojim. Jednoducho si neviem predstavit, co by s podobnymi futbalistami, majucimi hrube technicke nedostatky, dokazal na ihrisku vytvorit pri jeho filozofii futbalu.
alebo by ho musel naučiť také elementárne veci ako skákať pri každom kontake..napísal som to preto aby som sa prispôsobil tvojej argumentačnej úrovni
Ty chces odo mna nejaku argumentacnu uroven po tom, co si napisal v prispevku z 11:24? Nezartuj
Prepáč, že sa mi nepodarilo dostatočne inteligentne zareagovať na tvoj príspevok s narážkou na to aký hrajú v Live pod Guardiolovu world class úroveň futbalisti
Prijmam.
nemáme momentálně výsledky,ale to neznamená,že tam máme kopáče, kort když začínají nastupovat hráči jako Suso (elegantnějšího fotbalistu by si dlouho hledal,19let), Shelvey (již nakoukl do národáku v 21letech), Sterling (to samé,17let). O Suarezovi a Gerrardovi mluvit nemusíme. Allen je prozatím nejlepší hráč,ale to neználkům jako tobě nic neřekne.
Než napíše další blbost, tak si pust naký zápas LFC.
To som zachytil, ze nastupuju coraz castejsie hraci z rezervy a mladeznickych kategorii a ano, mas pravdu, prakticky som ich este v akcii nevidel. Ono to bolo skor adresovane na tie anglicke predrazene hviezdicky, co mate v kadri, ale whatever. Kazdopadne, anglickemu mladeznickemu systemu neverim, tam ich ucia uplne ine veci ako v Barcelone a filozofia treningoveho procesu je uplne ina, takze z toho bude casom to ieste co teraz, len v bledomodrom, mozno az na toho Susa. A mozno sa mylim.
jsi chlape dost vedle. Naše akademie je výborná, za což může z větší části Benitez, který i do akademií dotáhl trénery ze Španělska a snaží se publikovat hru (systém) jako Barcelona.Nevím,jeslti ti něco říká Borell? Trenér,který přišel z FCB. Je mu hlavně vděčíme za nynější sklizeň (Suso,Sterling,Wisdom=základ), šírší kádr (Robinson,Kelly).
Průměráci o kterých mluvíš jsou bud pryč (Adam,Carroll hostování) nebo leští lavičku (Downing,Henderson).
Doporučuji ti si pustit naký náš zápas už jenom kvůli Susovi, nejlépe bych ho přirovnal k Silvovi
Esteze Guardiola neuvazuje v tendenciach mnozstva oviec z EF a nevidi svet tak janosikovsky ciernobielo.
Tak v Itálii by hlavně failnul.. Ted musí konečně dokázat, zda je kvalitní trenér. Upřímně Barceloně sice dal morálku a tik-tak systém, ale o jeho trenérských kvalitách pochybuju. Dopadne jak AVB. V Bayernu, by se to dalo ještě zamaskovat kvalitou kádru.
Zda sa, ze i ten Mourinho ma k nemu vacsi respekt nez ty.
Neříkám, třeba překvapí..Je to jen můj názor..
To mají soupeři obecně, na rozdíl od tuzemských fanoušků...
Ja si myslim, ze nemusi nic dokazovat nikomu.
hlavně aby Bayern nepřestal hrát pěknej fotbal a nezačal hrát to co barca
To po sezoně převezme od Vrby
Mohl by převzít českou repre, jenom stopeři si mezi sebou nahrávají, tak tam by to těžké neměl...
Jsem na něho moc zvědavý, konečně uvidíme jaký je to trenér.
Ale neee...
Zrovna Bayern.. Ale oni tam poslední dobou mají celkem kreativní hráče. Z jeho pohledu by to nebyla asi špatná volba.
Těším se, už aby znova trénoval.
Snad ne
...a když tak doufám, že se naučil něco jiného než házenou
...jinak ano...do Bayernu by pasoval skvěle. Už jen proto, že hra Bayernu se (k mé nevoli) v posledních dobách snažila podobat hře Barcelony. Ta snaha napodobit, je tam evidentní.
naštěstí je tam pár narušitelů
Takto toni podporil taliansky futbal? Ani podľa mňa by sa do Nemecka nehodil. Padá tam veľa gólov a futbal je tam zaujímavý, ale nesedí mi na Nemecko. Dobrý tréner je vtedy, ak vie nájsť tú správnu stratégiu pre svoj tím a v AC by to mal možnosť ukázať. Úprimne, v Barce by bol dobrý tréner aj Dušan Galis.
Preco teda ziskal Rijkaard svoju poslednu sezonu v Barcelone len 67 bodov a to tam mal Ronaldinha, Henryho, Etooa, Messiho....
http://forcabarca.sk/clanok/7112/2007-prichodom-henryho-vznika-fantastic-4
Asi má na teplákovce ještě nápis FCB a je línej to přešívat,tak se vyptával na Bayern.Pak už zbejvá jen Basilej a nebo ten Baník,no..
Rád bych ho viděl zase někde trénovat,sám jsem zvědav,jak by se mu vedlo.Z jeho pohledu je to momentálně asi dobrá volba,i když bych si ho spíš dokázal představit buď u repre,nebo v momentálně zoufalém Athleticu.
Spekulace nabiraji obratky, vcera Milan, dneska Bayern, ale ja si ho jako trenera bez prakticky nulove znalosti klubu nedokazu predstavit a ani by me neprekvapilo, kdyby vyhorel.
to ste tu dali brzo
Kazdy dlhorocny fanda Barcelony, ktory si presiel poslednymi dvomi sezonami Rijkaarda a potom zazil zmeny pod Guardiolom, ma uplne inu retoriku ako niektori tuna v diskusiu.
Doufám, že to dopadne, moc doufám!
v bayernu ale nebudes mit messiho s xavim
Messi pred Guardiolom 16 golovy, po jeho prvej sezone 42 golovy. Mozno tak narobi aj s niekym z Bayernu.
Messi před guardiolou byl extrémně mladej. Ale nevím čím myslíš 16 golový, těch golů i tak dal spoustu.
jj, namísto toho by tam měl hráče, kteří fungujou ikdyž se jim pár spoluhráčů prostřídá
Shaqiry & Kroos
V Bayernu jsou dostatečně kreativní a běhaví hráči,podle mě srovnatelný s Barcelonou.Jsou i sehraný z repre,stejně jako někteří hráči blaugranas.Jen Bayern nemá Messiho,no.Zase na druhou stranu,Bayern nemá ani Valdése,takže to se trochu kompenzuje :))
Co nejdál od Chelsea
To už by se asi nikdy nemohl vrátit ani do Katalánska,natož do Barcelony.
Myslím,že v hitparádě nejvíc nenáviděných týmů je Chelsea hned za Realem,za poslední roky překonala nejspíš i Espaňol Proto by mu "odchod" do Chelsea spousta culés,včetně mě,asi neodpustila.
To mi přijde jako blbost.
tak chápu tu frustraci cules, za posledních několik let jste CFC porazit nedokázali, poslední výhra se datuje někde k ročníku 2005/2006, ale dost pochybuju, že by byla Chelsea nějak výrazně ze strany fandů nenáviděná...
Přiznávám,že v tomhle jsem dost subjektivní.Na jaře plánuju výlet na Nou Camp,tak se na to poptám.
Nejsem odborník, ale řekl bych, že fanoušci Barcelony mají Chelsea u prdele. Jenom ve Španělsku najdou celou řadu mnohem nenáviděnějších soupeřů. A pokud se nepletu, tak se nesnáší s Juventusem. Když došlo k tragédii v Bruselu, tak krátce poté měli transparent: "Děkujeme Liverpoolu za mrtvé z Juventusu."
šak já s tebou v tomhle souhlasím přece
Já se s tebou nepřu. Jen dávám nějakou tu informaci k dobru.
ok
Prva veta
A není to tak snad, že fanoušci Barcelony (nemyslím ty zdejší internetové) necítí k Chelsea nějakou výraznou nenávist a jenom v lize najdou řadu větších rivalů, či znepřátelených klubů?
To neviem, trebars jadro Boixos Nois ma Chelsea urcite tazko na haku, novi fanusikovia uspechu, ktori sa nabalili rokmi v dosledku velkych uspechov, nenavist pocitovat mozu. Ja sam mam s Chelsea problem, co sa tyka vlastnickej struktury klubu a predvadzanej hry, nikdy by som im nedokazal fandit ci priat uspech, ale nenavistou by som to vobec nenazyval, skor su mi u prdele, ako si to spravne pomenoval.
Dvakrat sme si vydlazdili cestu k uspechu, prijemne spomienky A ze sa niekedy prehra, tak to vo futbale chodi.
no, však v tom jednom případě během té cesty jste nás porazili naposledy
Matematika LM nevyzaduje vyhry, tak naco porazat?
Jsem fanda Barcy a Chelsea je můj druhý nejméně oblíbený tým po Realu. Nenávist však necítím a nerad je mám kvůli jiným věcem, ale věřím, že by se našli nějací teeni z Barcy, co Chelsea nesnáší..
presne toto si hovori on sam
a to je pro Chelsea jen a jen dobře
uznavam,dari sa vam,mate super obdobie teraz,ale ku konci minulej sezony tu vela fans chelsea doslova volala po nom
vypiš mi ty fans Já znám jenom jednoho, který by ho v týmu snesl
Jako fanda Chelsea souhlas
pokial do toho nezacne pchat navyky hry z barcelony tak asi jedina dostupna volba pre bayern,hlavne nie benitez alebo niekto podobny...
...teď si mi připomněl, že by to nebyla až tak špatná volba i kdyby přistoupil na hru Barcelony
nie,nech hra bayern podobne ci rovnako ako nationalelf BL je v drivej vacsine brejkova sutaz,stale sa nieco deje,snad okrem gladbachu a hannoveru tak hraju vsetci-je to pozeratelne a atratktivne,nikto v nemecku nie je zvedavy na co najvacsie drzanie lopty takato komedia nech ostane v spanielsku
já bych si také co nejméně přál, aby Bayern klesnul v atraktivitě až na hru Barcelony (nutno říct, že beton se mi líbí víc, pokud je tam vidět obětavost s jakou hráči padají do střel atp.)
...ale Benitez či Koemann by bylo snad ještěhorší řešení... dalším řešením by byl van Gaal, ale na toho je ještě moc brzo
stevens by bol krok vedla?okrem neho a slomky ma nikto nenapada,hyypiä na to nema,klopp je nerealny,schaaf werder neopusti,gladbach je pre favreho tak akurat,labbadia by neuspel si myslim...takze z BL asi ten slomka a mozno stevens
Stevens už dokázal i přistoupit na jinou filosofii hry (předtím hrál hlavně na nulu vzadu), takže by to nebyl krok vedle, ale nebyl by to trenér na dlouho - to spíš Slomka nebo Favra (ikdyž Lucien dle mne bude mít taky nějakou "dobu trvanlivosti" jako Magath, kdy jeho tréninkové metody přestanou nést ovoce)
pak bych si dovedl ještě představit u áčka Jonkera (ale ten už se o Bayernu asi nebude chtít vracet) nebo po nějaké době Scholla...
Tak logicky, když se podíváš na materiál, jaký má s Schalke k dispozici.
Van Gaal snad ne, to už spíš vezme Dauma...
Já bych vzal Slomku a určitě spíš než Favreho... Slomka zná prostředí velkoklubu a Ligu mistrů, navíc úspěch má dlouhodobě. Favre zase ve druhé sezóně naráží, na něj je třeba si aspoň dva roky počkat, pokud tam tak dlouho vydrží.
No letos Gladbach nesleduju, ale loni to bylo moc dobře koukatelné a ty přechody do útoku byly famozní.
Co hraje Gladbach a Hannover, když ne na brejky? Nevím to jistě, ale vsadil bych se, že zrovna oni mají průměrně nejméně času mezi odebráním míče a zakončením.
no ked to srovnam s bvb,werderom...tak hannover dokaze spravit tu pascu v strede ihriska a zavru to tam super nema moc sanci...cize pri ich zapasoch vacsinou super dobyva a hannover brejkuje,tak to bolo myslene...a cital som nazor ze gladbach hral loni v obrane ako taliansky tim
Já jsem to teda pochopil úplně naopak, že všichni brejkují a jen tihle dva ne... Jinak to s Gladbachem a italskou obranou je jasný, to jsem tady psal.
Ono to tak bylo napsaný, otázkou zůstává, zda to bylo i takhle myšlený...
To bude mít Filip radost
Guardiola efekt má koukám po pár měsících své oběti už i v USA. Při pohledu na Obamu v poslední prezidentský debatě mi přijde, že během svýho období taky zestárnul aspoň o 10 let.
Nééé, nechoď zrovna tam
Měl by jít někam do Francie, nebo do menšího týmu v Itálii. Bylo by zajímavé sledovat jestli dokáže dotáhnout k titulu třeba Janov, nebo Palermo.
Ťažko si viem predstaviť trénera, ktorý by to dokázal. To ako keby PD vyhral niekto s Betisom alebo PL so Stoke.
ze by si s Mourinhem dali challenge? 'ja pujdu zpet do Victoria Setubal, ty do Brecie a kdo z nas driv vyhraje LM'.....byl bych v kazdem pripade pro
Bude zajímavé sledovat, jestli dokáže svoji filosofii prosadit i v jiném, horším týmu. Kažadopádně je vcelku jedno kam půjde, stejně mu budu fandit.
horším týmu, to jako Bayern?
Uz se o tom spekuluje snad rok, snad to vyjde. Zase by zvedl prestiz.
Guardiola do Bayernu proste pasuje!
Nesympaticky trener do nesympatickeho klubu. To by sedelo.
Vždyť Real je španělský Bayern, nebo spíš možná Bayern je něměcký Real.
Bayern je Manchester United
Nebo třeba Plzen je Barcelona
myslim typologicky, viteznou a sebevedomou mentalitou klubu, ne podle toho trageda, co zdanlive 'komentuje' deni ve fotbalovem prostredi
sebevedomou az lehce, misty az mene lehce arogantni
Přesně tak, strašně nesympatický. Hůře jsou na tom už snad jen poníci a šťěňátka.
Nechápu jak někomu může být Bayern nesympatický
Effenberg, Jancker, Kahn, Basler...protože je to nejúspěšnější německý klub atd. Vždy se dá najít důvod nemít rád nějaký klub.
pro mě je to synonym toho jak se má fotbal dělat.. podobně třeba minulej rok Bilbao nebo jeden čas OL
Jasně, ale Bayern není jenom tým z posledních pár let.
tak to jak se má fotbal dělat ukazují už přes 30 let (od té doby co se k tomu dostal Uli)
...ale jinak tam jsou dost podobný důvody jako u Sparty v ČR
hmm, zrovna Effenberg je tu mezi ne-fanouškama Bayernu docela oblíben
Fakt? To bych nečekal.
já byl taky dost překvapen, když mi někdo řekl - Bayern nemusim, ale Effenberg - to byl hráč
Konečně se ukáže že se nemůže s velikány Fergusonem a Mourinhem měřit.
V čem se nemůže měřit s Fergusonem prosimtě? Kdyby Pep byl v Barce 25 let, tak vyhraje 3x více trofejí než on.
Ta druhá věta je úplně zbytečná.
?
Je to zbytečná spekulace, která je navíc trochu neuctivá k Fergusonovi.
Dobře, ale pokud někdo napíše takovou blbost, tak na to musím reagovat. V posledních třech letech Pep oba tyto velikány jasně předčil, takže napsat že se s něma nemůže rovnat je naprostá blbost. Ano může namítnout že Mourinho prokázal svoje kvality ve více klubech, což se Pepovi možná nemusí povést, ale to potom nemůžeš srovnávat ani Fergusona s Mourinhem, protože Ferguson taky neprokázal své kvality v jiných klubech.
...právě že na Kennetha nemá smysl reagovat
Proto jsem řekl, že je zbytečná druhá věta. S první jsem souhlasil.
Ok.
Jak jako neprokázal? A jak si myslíš, že se do MU dostal?
a co uspechy s Aberdeenem? myslis, ze po hluchem obdobi, kdy se United vubec nic nedarilo a stridali trenery po roce, by si vzali nejakeho 'nahodneho kolemjdouciho' co videl na brane napis 'lookin' for manager - red nose adv.' ? A Fergie si ten tym 'opravdu vytvoril' k obrazu svemu, vzdyt prvni sezonu skoncil tusim 12., potom myslim 2. a pak zase v dolni polovine tabulky......zacinat dneska, tak nevydrzi ani dve sezony, takze by toho moc nedokazal
Žiješ život plný teorií a neznalosti...
Guardiola vs. Mourinho 5:0
Hmm, porovnávať trénera, ktorý trénoval na najvyššej úrovni zatiaľ len 4 roky s trénerom, ktorý trénuje ani neviem koľko, 30 rokov? Mourinho má toho taktiež vyše dvakrát viac.
No já ti nevím, Fergusona si už ve finále LM dvakrát celkem solidně přeměřil a i José se na něj ve vzájemných zápasech zrovna moc nechytal.
Ale to bude spíše dáno hráči, kteří v Barceloně jsou. Oni totiž nepotřebují žádného trenéra a úspěchy by s nimi měl každý.
Jo a Messi je bez Iniesty a Xaviho poloviční.
Samozřejmě že je to dáno hráči. Nebo mi chceš říct že Villanova je další nový supertrenér?
presne tak
To ukáže až čas. Rostou u nás super hráči, nevím proč by nerostli super trenéři Za 10let bude semifinále LM a všechny čtyři týmy povedou trenéři, kteří prošli Barcelonou a už nebude celý svět básnit jen o La Masii
Villanova byl nejlepší možná volba po Guardiolovi. Převzal jeho styl, jeho filozofii a bude jen na něm, jestli se jí bude držet, nebo bude mít koule na to, aby jí pozměnil. Chce to čáás, momentálně to je hlavně o Messim, který dává zapomenout na kiksy v obraně a výstavní vlastence. Za chvilku bude stejný kurz na to, že dá Messi gol a že si dá někdo z Barcelony vlastence
Jinak ale o hráčích je to logicky všude. Jak Machester, tak Real mají super nadupané kádry. No a když šlo do tuhého, tak nad oběma vítězí Pep, to přehlížet nejde.
Taky jsem na něj zvědavý, jak si povede jinde a myslím, že Bayern by pro něj byl ideální. Všude jen né do Anglie.
Ne Pep, ale Xavi, Iniesta a Messi....proste shodou okolnosti ma ted Barcelona skvelou generaci, stejne jako mel United Busbyho deti, ktere taky nepotrebovali trenera. Pred nekolika lety stacilo, aby jeden clovek rekl rodicum Messiho 'ANO' , hral by za Real a kde by byla Barcelona i s Pepem......to same Eto'o ........tak to proste je, jeden tym udelal par spatnych rozhodnuti a druhy jich vyuzil
Jinak o Spanelskem sportu si od jiste doby myslim sve.....o tom, ze maji mirne receno 'rozvolnena' antidopingova pravidla se vi (stejne jako o USA). Nerikam, ze je to otazka primo Barcelony, cely spanelsky sport se najednou dostal na vrchol v ruznych odvetvich od tymovych sportu az po individualni....je to prinejmensim k zamysleni
Spletenec hypotez, nic viac. Netusim, co si tym chcel povedat, kazdopadne podobny prispevok mozem napisat na cokolvek a nikam sa nedostaneme. Skus odpovedat na otazku, preco ti isti hraci skoncili rok predtym 10 bodov za Zltou ponorkou.
to nejsou hypotezy ale fakta. kazdy vi, ze Messi i Eto'o vstoupili driv do kancelare Realu nez Barcelony.......rok 2007 a 08 byl vyvrcholenim krize pod Rijjkardem. nerikam, ze neni Pep dobry trener, ja to nevim, az bude uspesny i s jinym tymem, ktery nebude mit tak kvalitni kostru a soudrznost, zjistim to........chtel jsem tim zkratka rict, ze Pep neni jedinecny trener, bez ktereho by Barcelona tapala a nic nevyhrala, s tim tymem by i Misa Bilek skoncil v horni polovine tabulky
Mozem sa opytat, kolko mas rokov ?
20
KDYBY
Riijkaard měl Xaviho, měl Ronaldinha v nejlepších letech a další vynikající hráče a přesto nedokázal to, co dokázal Pep. Úplně změnil styl Barcelony, styl, který jí zatím nese ovoce i po jeho odchodu. Udělal z Barcelony to, co v moderním fotbale nedokázal nikdo, i když měl sebevíc nadupaný kádr. Že se mu sešla skvělá generace a blá blá blá. Ta generace ožila až pod ním. To Guardiola dostal z Messiho to, co je teď. Před ním měl dvě 16ti brankové sezony a u něj 38, 47, 53 a 73. Stoupli u něj i asistence a to celkem výrazně. Ano, určitě za to může, že vyzrál, vyrostl, ale bez Pepa by taková čísla neměl. Každý říká, jak se to hraje s Messim v týmu, ale Messi je pojem velkou zásluhou díky němu.
Doping bych do tohohle rozhodně netahal, zvláště u hráču Barcelony by to vypadalo v mnoha situacích jinak, kdyby ten doping brali. Celkově bych ho netahal do fotbalu a hokeje. Spousta lidí o tom neustále mluví, ale pro takové lidí je doping i creatin, proteinové přípravky atd. Spíše bych to bral jako příkladnou práci s mládeží a větší tréninková úroveň v pozdějším věku.
Dobrý příklad na tohle je hokej. Například Kanada zažívala u mládeže těžké časy. V devadesátých letech vyhrála 5x za sebou MSJ20. Pak skončila osmá další rok se štěstím druhá a další s ještě větším štěstím třetí. Úplně díky tomu změnili práci s mládeží a výsledky se pomalu začali dostavovat. Příšel další bronz a tři stříbra, ale pak přišla opět série pěti zlatých + se na MSJ18 stala Kanada obávaným soupeřem, i když většinou hraje jen s B-týmem. Teď už tak dominantní není, ale k tomu se dostanu.
Stejný příklad je Švédsko, který byl od MSJ20 v sezoně 96/97 celých 11let bez medaile a byl v pozici, jako je teď ČR v této věkové kategorii. Úplně všechno se tam změnilo a výsledky začaly přicházet. Skončili osmí, další rok sedmí, další šestí, pak pátí, čtvrtí, dvakrát druzí, z toho jednou smolně, další rok čtvrtí a naposledy MSJ20 vyhráli a jejich mládež patří po té kanadské k nejlepším na světě, což se ukazuje i při draftech. Navíc hrálo Švédsko poslední tři finále MSJ18.
Stejně zapracovalo i USA, které za posledních deset let na MSJ20 skončilo 5x čtvrté, 2x vyhrálo a 2x skončilo třetí. Na MSJ18 vyhráli 4x po sobě. Celkem za posledních 11let 7x vyhrálo, 2x skončilo druhé a jednou třetí.
Jen ČR pořád na něco čeká. Už to dávno není jako kdysi, že stačila česká chytrost a ščikovné ruce. Dnešní hokej je rychlý a tvrdý a v tom všem zaostáváme. Naše zlatá generace končí a momentální tahouni, jako Plekanec atd. jsou ještě její dozvuky. Jde to s náma z kopce a nejlepší čeští junioři musí chodit hrát do Švédska a zámoří, protože naše juniorské soutěže jsou k smíchu. Naše zlatá generace hrála v 16ti, 17 a 18ti základ svých týmu v nejvyšší soutěži, což se dnes u nás nevidí, proto nám utíká zbytek světa. Jen kvůli tomuhle, ne dopingu. To stejné ve fotbale. Za pár let bude o hodně před námi i Finsko, které posledních pět let pracuje s mládeží tak skvěle, že u nich hrajou 17ti letí kluci první lajny v nejvyšší soutěží. Tady nejde o to, že dostávají ten prostor, ale že na tu první lajnu mají a zbytek týmu převyšují. Barkov, Lehkonen a Ikonen ještě nemají 18let, ale dohromady mají přes 110zápasů v nejvyšší soutěži. To u nás nemají všichni junioři, kteří mužou teoreticky nastoupit na letošním MSJ20 dohromady.
Jestli se chceš bavit o dopingu, tak to maximálně tak v souvislosti s cyklistikou, nebo tou čínskou plavkyní, která v 16ti plave rychle, jak její vrstevníci běhají. Vzestup čínského sportu posledních let by se měl šetřit, protože to není normální, ale příkladnou práci s mládeží a tvrdší tréninky bych nenapadal.
Ty vole, to je sloh. Idem si pre pivo a pistacie a pustim sa do toho.
opravdu krasna slohovka, ale kvuli mne zbytecna. Ja to vsechno vim. O CIne se vubec nebavme, tam je to zvlastni cele. Jde o to, ze ve Spanelsku to neni jen fotbal, jak jsem jiz jednou napsal. V USA, SWE a CAN slo vzdy jen o jeden sport, ne o cely sportovni prumysl.
A taky vim, ze na KDYBY se nehraje, ale je to dost podstatne, protoze se dnes spousta veci nepravem precenuje, i kdyz jsou 'pouze' shodou milionu 'nahodicek'. coz uz je samo o sobe uzasne, stejne jako ze jsme vubec tady a diskutujeme spolu, ale nemelo by se z neceho delat neco co neni.
chapu, ze pro spoustu fotbalovych fanousku je to, co jsem napsal, snuskou nesmyslu a vubec nad tim nehodlaji premyslet, protoze potom by vlastne ztratili duvod oslavit kazdy uspech sveho tymu
Ale co ten Rijkaard ? Preco jemu sa s tymi hracmi nedarilo ?
jj stará dobrá hláška, když se vyhrávalo, tak za to mohli hráči, když se občas prohrálo, tak za to mohl Guardiola
Jakto??
Byl bych na něho moc zvědavej v jakýmkoliv novým působišti, a na jeho úspěch bych si klidně vsadil, pokud bude mít pro svou práci ideální podmínky...ovšem srovnávat ho tu s Mourinhem, a nedej bože s Fergusonem, to je velkej nesmysl...Guardiola je superúspěšnej, ale pořád odtrénoval jen 4 roky, to se s 10-ti letou, respektive 35-ti letou prací opravdu porovnávat nedá...
skvělá volba
vidím to veľmi realne, inde sa bude báť isť, bayern je prakticky zaručený uspech
je celkem jedno kam půjde, ale hlavní věc je, aby už konečně začal zase trénovat strašně jsem zvědavý na jeho další kroky a bude velice zajímavé sledovat, jak se mu bude dařit...Bayern by byla zajímavá štace a výzva to určitě bude, oprášit trošku zašlou slávu tohoto klubu a vrátit titul do Mnichova, to může lákat...navíc ten kádr Bayernu má i velké šance atakovat vítězství v LM...
Podle mě nikde jinde než v Barceloně nebude mít aspoň trochu srovnatelný úspěchy. Napadá mě akorát tak Porto.
S odstupem osmi hodin musím říct...stále ne!
a kam s ním?
Spat do Barcelony.
Nikam, jen ať si dopřává rodiny, aspoň další 3 roky, ať se vyrovná to, že minulé 4 roky se v práci nezastavil...
ááále, to by byla škoda...do konce sezóny možná vydrží, ale nevěřím tomu, že mu fotbal šíleně nechybí...od příští sezóny už určitě něco vezme
Vezme naše béčko
200. pre titul Barcelony v LA LIGE A LM
Proč zrovna pod tímto článek, který s ní nemá nic společného.
Proč ta skromnost?
”V Itálii podmínky nejsou tak dobré. Jediný italský klub, který je v tomto ohledu s Bayernem srovnatelný, je Juventus - s Bayernem z před deseti let,” domnívá se Toni.
co se s tou italii stalo tak hroznyho? respektive s ac milan, ja vzdycky myslel, ze ac ma jedny z nejlepsich podminek na svete, uz jen to, ze za poslednich 9 let hralo trikrat finale lm... je mi jasny, ze tam treba nemaj tolik penez jako v ty ere kolem let 2004 a 2005, obmena generaci je problematicka a tak, san siro pochopitelne starne... ale porad mi neni jasny, jak po takovejch hodech mohl klub spadnout klub jako ac do prumeru a ani ty vize do budoucna nejsou zrovna ruzovy... nejsem znalcem tech italskejch pomeru, no.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele