Guardiola byl hrdý, jakým stylem dosáhl Bayern na rekord LM
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (70)
Přidat komentářměl někdy někdo po zákl. skupinách plný počet bodů???
několikrát, to není nic zvláštního
tak řekni, kdy naposled pls. já si to nevybavuju
Tohle je první případ
vsak este sa odohralo len 5 zapasov
Real v roce 11/12.
tý jo na to sem uplně zapoměl. díky. ale nic zvláštního?? zas tak časté to není
No jako časté ne no, to jsme přepískl Kiwwi to postnul dole.
21 rokov, 8 skupin, 4 timy = zo 672 pokusov sa to podarilo 5 timom
Ok, netrefil sem se vůbec
Ještě víc, žejo, protože dřív se hrály skupiny dvakrát.
To asi ne, když byl tenkrát jiný formát soutěže...
a Barca v 02/03
Five clubs have won all their games in a group stage:
Milan, 1992–93
Paris Saint-Germain, 1994–95
Spartak Moscow, 1995–96
Barcelona, 2002–03 (First group stage)
Real Madrid, 2011–12
díky
a pre zaujimavost
Only one club has drawn all their games in a group stage:
AEK Athens, 2002–03
Greci no
Bayern, 2013-14
Ještě si budeme muset počkat.
City dostanou čočku.
Já doufám, že jo, ale nepředbíhal bych. Arsenal měl taky dostat čočku, a dokázal tam vyhrát 2:0 (což je myslím ta jejich poslední prohra v CL)
Je.
Zajímalo by mě, jak by Mourinho trénoval spolu s Guardiolou...
Jeden by řídil obranu, druhej útok
Guardiola kromě toho, že umí řídit útok, umí řídit i obranu.
Takže, NE!
Plzeň byla minule blízko, aby jim ten rekord překazila
Pojd ukazat do jihlavy jakej jsi trener ty blbče.. až tohodle frajera přestane Bayern bavit tak to bude muset zabalit, protože žadný jiný tým "nasedni a pokračuj v jízdě toho před tebou" už v Evropě není..oba už protáh... alibista.
On uz ukazal napriklad s barcelonskym Bckom, aky je to trener. Nema potrebu chodit do Jihlavy.
Pak by s Jihlavou udělal titul a tímhle způsobem by skončil v té nejposlednější pralesní lize.
Ja stále nepochopím ako može niekdo znevažovať jeho trénerské úspechy. Veď ako hrala Barca pred jeho vstupom na lavičku?
A argument tipu: mal šťastie na geniálnu generáciu hráčov, čo ani nepotrebujú trénera proste neberiem. Aj Ibra povedal, že sa tam všetci správali pri ňom ako deti v škole vedľa učiteľa. Jeho slovo bolo zákon. Hráči si nerobili na ihrisku čo sa im zachcelo, ale do puntíku plnili trénerove pokyny. A aj Cesc hovoril niečo v tom štýle, že po prestupe z Arsenalu videl hlavný rozdiel v tom, že nemá takú voľnosť v hre, pretože musí dodržiavať presnú taktiku...
Thierry Henry zasa povedal nieco v tom zmysle, ze v Barcelone sa trenuje dvakrat tolko ako v Arsenale.
no taky byl o 2 třídy horší v barce než v arsenalu že.
barcelona byla taky nasedni a jeď?? ať už A či B??
Čekal jsem, že shoří, jak suché listí polité benzínem a on místo toho dokázal z nejsilnějšího týmu planety za loňský rok udělat ještě větší mašinu na vítězství. Respekt.
To, že je Bayern vetší mašina než vloni, bych teda netvrdil, ale zatím si tam vede hodně slušně.
rozhodně mají lepší vstup do sezony jak loni. uvidíme co konec
Tak od Tebe bych to nečekal, dvojítý
Momentálne niet lepšieho trénera
Po Bayernu půjde do Itálie pozvednout AC. Pak si odskočí do Anglie vyhrát s Arsenalem. A pak se vrátí domů vychovat další barcelonskou generaci.
hehe, náhodou by to bylo dobrý jak jsi to teď popsal :) pro něj motivační :)
to se nikdy nestane leda že by se z AC mezitim stal bezchybný stroj na tituly..
Letos se změní historie a obhájce tu LM vyhraje. Nevím, co by se muselo stát, aby to bylo jinak ...
kriza, zranenia, jeden blby den, jeden super den pre supera....stat sa toho moze dost vela, aby vo vyradovacej sutazi nepostupil aj sebelepsi tim
To platí skôr na finále. Vo vyraďovačke sa dá odstrániť všetko čo si vymenoval, teda okrem krízy, tá je dlhodobá. Zranenia by tiež museli byť ultra extrémne, lebo zatiaľ valcujeme aj bez Ribéryho, Schweiniho, Mandžukića, zo začiatku sezóny bez Gotzeho, Javimara a Thiaga. By sa museli zraniť ôsmi naraz, ale tak možný je aj tento extrém.
ja prave verim, ze ak Bayern niekto odstavi, tak v dvojzapase...proste sa stretnu nejake veci z toho co som vymenoval v prvom zapase a v druhom to bude beton a hotovo
Barcelona odstaví Bayern
jojo, ta Barcelona, která v plný gardě jen bez Messiho prohrála s Ajaxem a to jsem fanda Barcelony...ikdyž...spíš sem fanda Messiho ,) protože Barca prostě je banda simulantů a i Iniesta, ať je sebelepší fotbalově, je prostě simulant.
Alves, Alba, Valdes, Messi, Alexis, Busquets...nj v plnej garde, len bez 6 hracov zakladu
alves hraje hovno poslední rok a půl s ostatnim souhlasim, ale nemyslel sem nejlepší sestavu, to vim kdo hrál, jen prostě to, že tam byla sestava co měla být schopna porazit ajax minimálně 3:0 a jak to dopadlo ! já to neviděl, jen sestřih, ale vsadim se že Neymar se válel minimálně tak 7x...je mi z něj prostě na blití za todle ! jako z každýho hráče co to dělá...Jak já nadával Busqetsovi v jeho nejherečtějších letech ?? Teď už se dost uklidnil, ikdyž často taky rád spadne.
Zemiku, koho si fanda ?
zemik 28.11.2013 21:53
"spíš sem fanda Messiho"
Ale tak to je jasný už dlouho, protože už hodněkrát psal, že když nehraje Messi, tak na Barcelonu ani nekouká.
tak však, jako já jí fandim, mám rád její styl, styl perfektního technickýho fotbalu založenej na kombinaci a i 1v1, ale nadsazuju fandění jenomu hráči nad týmovym fanděním. Prostě to tak je. Bez něj se rád na Barcu podívám, ale nebaví mě to už tolik, jako s nim...S nim se těšim i celej tejden na víkend a na ligový kolo..prostě je to můj bůh :)
MEGA LOL
To mi připomíná, jak se Burns vsadil o milion, že porazí to vedlejší město v baseballu, tak si přivedl největší esa a říká si "není možné, abych to prohrál, to prostě nejde aby se všichni zranili, nebo nějak nemohli..no a nakonec mu zbyl jeden".. takže aj takový extrém se může stát!
Dúfam, že sa mýliš...
taky si to myslim...Nedovedu si představit tým, kterej by je mohl zastavit...Napadá mě asi jen Real, ale ten oni smetli tehdy, když měl s nim Mourinho téměř dokonalou sezonu, ikdyž až na pencle, ale už i tehdy ho přehrávali...Noa dneska je Bayern zase trochu dál a Real se teprve konsoliduje pod novym trenérem. Umim si představit, že by je Real porazil za situace, byl-li by měli zraněný dva hráče z tria Ribery, Robben, Schwein...Bohužel ten samej předpoklad nemůžu vztahovat na Barcelonu i s hrajícím Messim ,) Neymar proti konsolidovaný a fyzicky dobře stavěný obraně ? Bez šance...jenom by furt padal a byly by standartky tak možná, v kterejch by se barca neprosadila ani jednou střelou z dvaceti (nebyla-li by to vzdálenost k přímýmu ohrožení třeba pro Messiho)...Ještě si skusim zaspekulovat s Chelsea ,) ale nikdo jinej mě nenapadá.
no, ještě myslim na Athletico...jejich agresivní styl by jim nemusel sedět..ale tam by rozhodla zkušenost a i lepší individualita, než týmovost -kterou má vlastně Bayern taky skvostnou, takže ne, beru zpět...Real nebo Chelsea podle mě, nikdo jinej.
aneb se jak napsat 2 sáhodlouhý komenty a neříct vlastně nic..
říkám pravdu impe, kterou nepopřeš. Já bych fandil Bartceloně kdyby s nima hrála, ale nemá na ně. A Real a Chelsea nadsazuju jen díky lepšímu bránění standartek a celkově lepší hru hlavou. Každej míč do vápna Barcelony by znamenal neskutečnej problém + navíc ohromný znalosti (hlavně slabin) Guardiho o hráčích Barci..Stačilo by, aby zdvojil Messiho a vyřadil ho ze hry (třeba jako AC duel minulou sezonu na san siru) a měli by vyhráno.
Tak já vůbec nechápu tvoje myšlenkový pochody. Nejdřív napíšeš, že Real vidíš jako favorita ale spíš nevidíš, protože se sehrávají pod novým koučem a aby Bayern porazili nesměli by hrát klíčový hráči. A v reakci na mě zas otáčíš a favorizuješ Real kvůli bránění standartek, i když to je jen jedna věc z mnoha a navíc zrovna věc, ve které Real nevyniká.
Pak favorizuješ Chelsea a vlastně ani, v tom původním příspěvku, nenapíšeš proč. Následuje zmínka o Atletech, kterou si sám smeteš ze stolu ještě v tý samý větě.
Jediný s čím souhlasím je, že Barcelona na ně fyzicky nemá. Ale to 99% týmů na světě.
Jo a věta: "Stačilo by, aby zdvojili Messiho a měli by vyhráno.“ je fakt k smíchu.
ale já říkám prostě vždy pro a proti...nefavorizoval sem Real před Bayernem kvůli těm standartkám, ale jako důvod toho, proč by měli víc šancí než Barcelona..Chelsea proto, protože taktik Mou a v superpoháru s nima sehrál dá se říct vyrovnanou partii a obranu má Chelsea nejlepší na světě...O Atletech jsem "nahlas" spekuloval, myslim si že by je potrápili (var A), přes to vše by nastala var B a neporovnatelná zkušenost i individuální kvalita hráčů by přebila týmovost Atletů....Prostě nevidím na tom nic špatného, když si myslíš dvě věci, dvě varianty (které se i klidně můžou vylučovat...já totiž nevim jak to dopadne, spekuluju)...
taky to tak vidím. ale snad se mýlíš
Zcela jednoduše-to, co se stalo Barceloně po jejich výhrách v letech 2009 a 2011...taky měla na to titul obhájit...
vtipný je, že se už asi 5 let nestalo, abych neviděl zápas Barcelony v LM co se teda play-off týče, až na jeden...Ten na San Siru v sezoně 2009, kdy pro mě nepochopitelně prohráli s Interem 1:3...Pamatuju se, že přijela do Prahy jedna má moc pěkná kamarádka a i já, jak fotbal miluju, jsem se nechal unést ..třeba by, kdybych se koukal, byl horizont událostí jinej (to jen pro ty, co rozumí teorii chaosu ,) )
No jo no Bayern špice Evropy
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele