Griezmann sní o Zlatém míči. Nebojím se o tom mluvit, tvrdí

30.10.2018, 21:38
Aktuality
Antoine Griezmann se v rozhovoru pro stanici ESPN rozpovídal o tom, že sní o zisku Zlatého míše pro nejlepšího fotbalistu Evropy. Vysvětloval také některé okolnosti letní ságy o jeho nakonec neuskutečněného přestupu z Atlética Madrid do Barcelony.

V létě bylo jméno Antoina Griezmanna v novinových titulcích v kurzu. V Rusku se stal s francouzským národním týmem mistrem světa. Hodně se ale mluvilo také o jeho přestupu z Atlética Madrid do Barcelony. Ten se v jistou chvíli zdál být hotovou věcí, ale nakonec k němu nedošlo.

"Nebylo to vůbec jednoduché rozhodnout se, že zůstanu," přiznal Griezmann. "Nebylo to stejné, jako rozhodování, jestli chci růžovou, nebo modrou žvýkačku. Bylo to důležité rozhodnutí o budoucnosti, o vlastním životě. Takové, které ovlivní životní styl můj, mojí ženy i našich dětí," vysvětloval.

Prozradil také, že důležitou roli v něm hrála osobní návštěva kapitána Diega Godína a kouče Diega Simeoneho. "Po zápase, ve kterém mě diváci na domácím stadionu vypískali, za mnou přijel Diego Godín, který mi předtím napsal SMS, že za mnou vyráží. S ním se ale objevil i trenér Simeone. Toho jsem nečekal. Říkal jsem mu, co chce a on, že nic," usmál se Griezmann.

"Přijel prý jen proto, že chtěl vidět, jak na tom jsem. A taky mi řekl, že se nemusím o přestupu rozhodovat hned, naopak ať to udělám pěkně v klidu. Poradil mi, abych si o tom promluvil se svými blízkými. Samozřejmě mi povídal i o tom, co všechno znamenám pro klub i pro něj osobně," dodal francouzský útočník, který je podle vlastních slov i po triumfu na světovém šampionátu dál hladový po úspěších.

"Nezměnilo mě to, aspoň myslím. I po takovém úspěchu chcete dál vyhrávat trofeje, v klubu i národním týmu. Spíš vás to ještě víc motivuje a dodává vám to sebevědomí pro další zápasy a klíčové momenty v nich," řekl Griezmann, který patří do okruhu širších favoritů na zisk Zlatého míče za rok 2018.

Ostatně několikrát už se vyznal, že po trofeji touží. "Na individuální úrovni je to nejvyšší ocenění, na které lze dosáhnout. Je to nejstarší a nejprestižnější anketa. Jsem spíš hráč, který vždy myslí víc kolektivně, než individuálně, ale bylo by hezké vyhrát. Po všem, čím jsem si prošel zvlášť, když jsem byl dlouho bez rodiny, by to pro mě hodně znamenalo," prohlásil.

"Nebojím se říct, že sním o tom, že vyhraju Zlatý míč nebo Ligu mistrů. Sním o mnoha věcech. Sny vás motivují, když každé ráno vstáváte a máte před sebou další cíle," doplnil.

Kontroverzní bylo například jeho opomenutí při anketě The Best, kdy se v nejlepší trojici neobjevil ani on, ani nikdo další z týmu francouzských světových šampionů.

"Nebylo to jen o mě, ale i dalších Francouzích, kteří se tam nedostali. Nechtěl jsem snižovat kvalitu ostatních. Jen mě překvapilo, že se do výběru nedostal nikdo z týmu mistrů světa," dodal.

Autor: Jiří Fišara / espn.com

Komentáře (287)

Přidat komentář
LeonardoUžoa

Dybala, Kane, Neymar, Icardi a Griezmann by si po Messim a Ronaldovi měli dělit zlatý míče.

Reagovat
bayern987

Mbappé…

Reagovat
LeonardoUžoa

Vidíš,

Reagovat
Langi

ho vynechal a pritom ma do budoucna mozna nejvetsi sanci

Reagovat
LeonardoUžoa

Nevynechal, zapomnel.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neymar je o parník přede všemi!

Reagovat
Mr.Mike

ten s tou jeho hlavou nikdy nevyhraje

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

To je sice pěkné, ale fotbal se hraje na trávníku a ne na řece

Reagovat
Frantszek

A když už na trávníku, tak se na něm hraje ve stoje a ne v leže.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to neni ,ani nikdy nebol ,ani nebude

Reagovat
smazaný uživatel

i kdyz hazard mozna

Reagovat
smazaný uživatel

Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

To sice je, ale v offsidu, protože se z toho útoku ještě nevrátil i když už se hraje na druhé půlce tři minuty

Reagovat
mojmira

Reagovat
Pepe1911

ne

Reagovat
king23

Kane

Reagovat
celeb

rozhodne pred Dybalom

Reagovat
king23

Oba jsou totální nesmysl, ale Kanea má nasledovaného víc, abych věděl, že je to kopyto.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Frantszek

On tak třeba působí, ale kopyto to rozhodně není. Má kvality, jaké útočník má mít.

Reagovat
king23

Tak samozřejmě "kopyto" byla trochu nadsázka, ale stojím si za tím, že pro tým není nijak extra výjimečný. Jeho pověsné statistiky o tom, že je u míče pár vteřin/minut za zápas jsou docela všeříkající. Ano, umí dávat góly, což je užitečné, ale herně na špičku nestačí ani vzdáleně.

Reagovat
Frantszek

Ok.

Já měl za to, že u útočníka se ve fotbale chce, aby rozhodoval svými goly zápasy.

Harry Kane toto splňuje. Kolik vteřin měl u nohy balon třeba Klose a jak byl golový a svými goly vyhrával zápasy.

Pro tým je výjimečný, ať se ti to líbí nebo ne.

Nejde o to, kolik vteřin je u balonu, ale jaké výsledky jsou vidět na skore po konci zápasu díky jeho gólům.

O tom, že by měl získat zlatý míč nemůže být ani řeč zatím.

Reagovat
Reggie

S Klosem souhlas, nicmene na to, aby ziskal GB to nebylo ani nahodou.

Reagovat
Frantszek

To ani neříkam.

Jen Kingovi popsiuji, co čekám od útočníka v prvé řadě.

Reagovat
Reggie

Jasne, ja s tebou souhlasim v obou bodech. Jenom rikam, ze z myho pohledu je taky malo, kdyz hrotak dava mraky golu. Proste to pro me nestaci na GB. Icardi ho taky nikdy nevyhraje, to stejny plati pro Kanea. Muj nazor

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
tunkic

Teď si tak trochu popsal i Ronalda

Reagovat
Zizou

Ten popis sedí úplně i na Kristýnu čoveče. Jinak to, co píšeš, že samozřejmě hovadina. Pro Totenham i Anglii je to klíčový hráč, který dává spoustu gólů. A na Anglána a ještě s takovou výškou, má i docela obstojnou techniku. Na GB to samozřejmě ještě není, ale pokud bude pokračovat stejným tempem, tak ve správném top týmu by se mu mohl někdy i dost přiblížit. Líbil by se mi třeba v Bayermu místo Lewy.

Reagovat
snuff24

Reagovat
SixtoRodriguez

ten Kane tam

Reagovat
Benzema

Kane

Reagovat
icka

Vynechat Hazarda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hráči, kteří si budou dělit zlatý míče po Ronaldovi a Messim, jsou teď někde v mladším dorostu.

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak

Reagovat
smazaný uživatel

dybala, icardi

Reagovat
smazaný uživatel

Icardi

Reagovat
LokoLFC

Reagovat
PP

Neymar, Mbappe, Hazard..

Reagovat
smazaný uživatel

A co Salah, nic? Ten by nemohl mít šanci?

Reagovat
smazaný uživatel

ten už si svůj rok slávy vybral

Reagovat
smazaný uživatel

Kane? To je kdo?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Elliasson

Nezájem. Fotbal je kolektivní sport.

Reagovat
smazaný uživatel

Presto jsou to osobnosti a vyhrocene individuality, ktere ho delaji zajimavejsim. Bez Simeoneho by nebylo soucasneho Atletica, bez Guardioly, bez Zidaneho, bez Kloppa, bez Fergusona, bez Ancelottiho, Allegriho, bez Wengera...

Reagovat
misinho7

ten je horsi ako Ronaldo rozprava o tom v kuse.. aj ten minuly rozhovor ..ten sa tlaci do tej vyhry ze si to najviac zasluzi .. za co ? vyhral MS ale nebol najlepsi francuz, teda nevynikal nejako specialne ...

Reagovat
technecium

Za mě byl nejlepší Francouz. Hrál jako kapitán, vedl tým, usměrňoval ho podle pokynů trenéra, vracel se, hrál neskutečně vyspěle. Žral jsem ho. Ale upřednostnil bych Modriče, ten hrál výborně

Reagovat
bayern987

Navíc dal 4 góly i když tři z toho z penalt.

Reagovat
smazaný uživatel

a modrice bych neuprednostnil

Reagovat
andrew96

Reagovat
meno

Pogba i Kanté měli pro hru větší přínos

Reagovat
technecium

To ani v nejmenším. Griezmann právě Pogbu musel hodně usměrňovat na hřišti a Kante je prostě bořič, jehož přínos pro konstruktivní hru Francie, je nízký.

Reagovat
smazaný uživatel

a to konkretne v cem? vzdyt griez byl reziser, vudce i hrac, ktery svymi goly a asistencemi vyhraval zapasy.

Reagovat
meno

Konkrétně v tom, že Kanté udělá práce za 2 a Pogba pak může tvořit. A vůdce byl taky Pogba spíš než Griez.

Zápas ve skupině proti Austrálii - góly Griez z penalty, kterou by dal každej a vlastní.

Peru - Mbappé

Dáni - nikdo

Osmifinále Argentina - 2 góly Mbappé, gól turnaje Pavard a Griez z penalty, kterou by dal každej.

Čtvrtfinále Uruguay - Varan, na který mu asistoval Greiz a pak první Antonův gól ze hry.

Semi Belgie - Umtiti a druhá Griezova asistence.

Finále - Vlastní, Griez z pencle, kterou by dal každej, Pogba a Mbappé.

V součtu 3 góly z pencle, jeden ze hry a 2 asistence. Kylian 4 góly ze hry. Takže pardon, ke zmíněnému Pogbovi s Kantém přidávám i Mbappého.

Reagovat
smazaný uživatel

takze hrac, ktery se primo podilel na bezmala polovine golu sveho tymu neni hlavni postava tymu

kante je za dva, aha, super konkretni vec

"penaltu, kteeou by dal kazdej" nestacilo, kolik superhvezd prave na tomto turnaji selhalo? asi jsi uz zapomnel.

pogba mel skvele momenty a zapasy, ale i vykyvy, ale hlavne nemel v porovnani s griezem ani minimalni impakt na skore zapasu.

vudce. kdo to byl, kdo v tezkych chvilich na sebe bral zodpovednost (penalty co by dal kazdej, standardky) a nikdy neselhal. kdo v prubehu zapasu, kdyz to bylo potreba uplne menil tempo hry, korigoval pohyb i hru spoluhracu, aby neblaznili

kdo se ,kdyz bylo potreba, stahnul treba i do stredu zalohy a rozdaval pasy jako pirlo. ne pogba to nebyl. a to prosim hral griez na pozici podhrotoveho utocnika.

Reagovat
smazaný uživatel

Pasy jako Pirlo...

Reagovat
smazaný uživatel

prehled jako on nema mozna ani messi

Reagovat
smazaný uživatel

Nema, protoze Messi, Neymar nebo Hazard maji vrozene schopnosti, kterymi na muzstvo pusobi jako oddelene jedinecnosti, Griezmann vsak dokaze pusobit jako chybejici soucastka stroje. On neni hybatel uspechu, on je poslednim dilkem puzzle, ztracenym mezi calounenim a kostrou pohupovaciho kresla.

Reagovat
smazaný uživatel

nerozdeloval bych to tak doslovne (vsichni se nejak podileji i neoddelene od tymu) ale jinak

Reagovat
meno

Ty 3 pencle bych proměnil já natož hráči za xy miliard. Kanté je za 2 to nemůžeš popřít. Zapomněl? Ne, to že blbě kopneš pencli je tvoje věc, ale nedokážu pochopit, že ji nekopnešl. Pogba byl víceméně kapitán v poli a hráč, se kterým to stoupalo a podalo. Vůdce, jak říkáš. No přesně, co říkáš, akorát to byl ten Pogba. Děkuji, šáteček.

Reagovat
smazaný uživatel

modric, messi, ronaldo

poprit to muzu, protoze i dva hraci z pribrami by jednoho kanteho prehrali

to stim pogbou ukazuje, ze jsi je bud vubec nesledoval nebo tomu nerozumis.

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám výš Mbappého i Varana.

Reagovat
smazaný uživatel

"nevynikal nejako specialne ..."

byl to nejuzitecnejsi hrac turnaje

Reagovat
Kixi Syhimour

Modrič byl užitečnější

Reagovat
Frantszek

Perišič byl užitečnější, Kante byl užitečnější, Rakitič byl užitečnější...Věc názoru, ne?

Tadya objektivní výsledek nebude.

Reagovat
Kixi Syhimour

samozřejmě, já jen sděluji svůj názor

Reagovat
kattos

Tak sni dál

I kdyby zde nebyli Ronaldo a ani Messi tak nemáš zatím ani jeden

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kardous

Reagovat
smazaný uživatel

Chudák byl bez rodiny. Chodil za koňmi. Natočil "dokument" o tom jak bylo těžké se rozhodnout jestli přestoupit nebo ne.

To je teď v módě si o ten zlatý míč říkat? Nejdřív Ronaldo jak musel chudák odejít z Realu, protože se cítil nedoceněný a teď Griezman, který to měl těžký.

Reagovat
patas92

To je v poslední době hrozně otravný člověk

Reagovat
ADM

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
king23

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pride

Reagovat
mistr129

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Fairplay

Reagovat
smazaný uživatel

Dělá to dobře, tak jak to dělá Ronaldo. Pokud bude mít tady tyhle prohlášení, bude se o něm psát, bude vidět a budou pro něj hlasovat. Griezmann zapracoval na marketingu.

Reagovat
king23

Jenže on je krapet rozdíl, jestli tyto prohlášení má Ronaldo a nebo jestli je má Balotelli či Griezmann, v tom druhém případě je to prostě jenom k pláči.

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mercury

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Kixi Syhimour

+ no offense

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
OranžováKarkulka

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzel je u verejnosti nedoceneny, stejne jako Atletico. Vetsinova verejnost vidi jenom formy, ale nevidi uz obsahy ci pribehy obsahu. Rekne se rychly Mbappe, zabijacky Ronaldo, genialni Messi, ale uz se nerekne chytry Griezmann. Udel hloubky uz je ale bohuzel takovy, ze nebyva videna. Duch ale neni jen pohadkova bytost, je to pusobeni skryvajici se pod povrchem. Z hlediska svych prirozenych telesnych horizontu by nemel byt Griezmann vubec schopen tem nejlepsim konkurovat. Stejne tak Atletico, presto se tak deje. Duchovni vule jiz tolikrat vstoupila na svetlo vnimatelneho sveta ve stavu prekonani se a presto musi o sve existenci neustale presvedcovat. To je jeji udel, udel Griezmannuv, Jezisuv, Nietzscheho, Gauguinuv, Van Goghuv. Rimbauduv, Hitleruv, Morrisonuv, Hepnarove a spousty dalsich, jejichz kvality nevyveraly z nich samych, ale z niter jejich opravdovosti. Nitro, neviditelne, neni to ono, kdo je puvodne zhrzene, zhrzenym se stava az pusobenim verejne slepoty a vulgarnosti. Griezmann bohuzel nejakym zpusobem zustane zhrzeny i kdyby vyhral, protoze nebude moci neslyset kritiku, ktera bude ustepacnejsi nez na kohokoliv jineho.

Reagovat
Jordi Alba

Ty abys náhodou nezapomněl pochválit pokaždý Atlético, nějakýho hráče Atlética nebo Simeoneho.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi nepozorny, objektivne to neni chvala, jako spis konstruktivni kritika, z jejihoz vysledku vyvstava ma osobni sympatie. Jsem stejne tak kritikem jako obdivovatelem, Atletica i La ligy, v posledni dobe dokonce treba i Premier League jako anglickeho zpusobu delani fotbalu obecne. Jen k jednomu jejimu vyzneni chovam sympatie, k druhemu antipatie.

Reagovat
Jordi Alba

Ve špatném poměru.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenze muj pomer dosvedcuje realita. V obdobi, na ktere se predevsim vztahuje vyhodnocovani Zlateho mice byl Griezmann fenomenalni. V jarni casti ligove sezony kolem zapasu na Pizjuanu byl vubec mozna nejvyraznejsim hracem La ligy, dotahl Atletico k vitezstvi v Evropske lize a Francii k titulu Mistru sveta. Kdyz k tomu prictu, ze se minuly podzim a na prelomu roku pokousel ozivit herni profil italskeho fantasisty, pral bych si znat tvuj pomer.

Reagovat
Jordi Alba

Bohuzel je u verejnosti nedoceneny, stejne jako Atletico. Vetsinova verejnost vidi jenom formy, ale nevidi uz obsahy ci pribehy obsahu.

Podle tohohle by to i přes to, že ty statistky má lepší, vyhrál Messi.

Chvály na Atlético a Griezmanna tam je dost, to ani nebudu kopírovat, kritika je tam víceméně taková, že bude zhrzený, i kdyby to vyhrál. To je fakt objektivní. Můj poměr je takovej, že herně + statistikami Messi, trofejemi Griezmann a v té trojce ještě Ronaldo. To, že to reálně může vyhrát třeba Modrič mi příde trošku mimo.

Reagovat
Jordi Alba

Nebýt LM, tak tam místo Ronalda bude Salah.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to, ze podle prirozeneho talentu by nemel byt Griezmann vubec schopen tem nejlepsim konkurovat, uz se ti nehodilo.. Celkove mi jde o to, ze treba o Messim se smysli jako o genialnim a to uz je ono formalni videni sveta, protoze to nejde prehlednout. Naopak to co definuje Griezmanna neni postrehnutelne ocima. Je to postrehnutelne jen poznanim o vuli. Pokud zaneses do sveho slovniku pojem "vule", tak jak ji zjednodusuje treba filosoficky smer voluntarismu, pochopis, ze Griezmann musel ke svemu talentu vic nez kdokoli jiny z tech, s nimiz se porovnava, pridruzit vuli. Vubec cele Simeoneho Atletico bylo postaveno na tomto principu. Vule znamena touhu po vlastni predstave, po vlastnim snu, po vlastni opravdovosti, po vlastni moci, po vlastni opravdovosti. To znamena, ze se clovek, ktery ji v sobe probudi, ve svete pouze neocita na zaklade predem danych svych a vnejsich podminek, ale vnitrni silou tyto obe podminky meni. Messi toho zas az tolik menit nemusel, prozil si sve, ale v podstate byl jen nasmerovan do sveho talentu, kdezto Griezmann je ohledne talentu nekolik urovni pod Messim, a kdyz ho budes podrobne sledovat, zjistis, ze prakticky nema zadnou vyjimecnou schopnost. To je to, cim lidem vadi. Griezmann je vyborny fotbalista, ale takovych je spousta. Ti nejlepsi jsou vyjimecni fotbaliste. Griezmann svymi schopnostmi vyjimecny neni, aby se jim stal, musel potkat Simeoneho a musel pochopit, ze se do vyjimecnosti bude muset prolomit skrze to, ze bude muset byt komplexnejsim nez kdokoli jiny a vychytralejsim nez kdokoli jiny. Ze to bude muset udelat skrze mysleni. Griezmann si nemohl mezi souperi jen tak behat jako Messi mezi kuzelama, na to nikdy nemel. Musel naopak pochopit filosoficke zakonitosti fotbalu a do nich se prolomit. Jeho pohyb na hristi je tak vubec mozna jednim z nejchytrejsich pohybu vubec. Na letosnim MS to dovedl takrka k dokonalosti. Anticipaci a ctenim celkovych obrazu hry nahradil nedostatky sebe samotneho a nasel tak jediny zpusob jak se priblizit tem prirozene nejlepsim. Tohle ma parametry objektivni analyzy, at uz chces nebo ne. Mam nasledovanu urcite minimalne stovku Griezmannovych zapasu. Takze rozliseni mezi formou a obsahem tu myslim to, co je ocim viditelne a to co se teprve musi intelektualne poznavat. Messiho kvalita je viditelna ze sta metru, Griezmannova kvalita se musi rozklicovat (predevsim v tom jak se pohybuje, pohyb bez mice je ostatne obecne klic k Simeoneho uspechu).

Reagovat
Jordi Alba

To je moc hezký (až na opět tu nečekanou chválu Atlética a všeho kolem něj), ale i kdyby tyhle tvoje písmenka byla pravdivá a ne jen tvoje domněnky, tak díky tomuhle má podle tebe nějakou reálnou šanci to vyhrát ? Taky tu můžu vypisovat příběhy o tom, jak Messi byl moc malej, nebo že Ronaldo, co se týče toho celkovýho talentu na ten sport má taky proti Messimu solidní nevýhodu, ale aspoň statistikama se sním dokáže nějak porovnávat v průběhu několika let.

To, že půlka textu je solidní chvála na tvůj oblíbenej klub a napíšeš k tomu to kouzelný slovíčko objektivní, to taky trošku shazuje.

Reagovat
raduinho

nesmysl.

Reagovat
madridcan

Ten rozhovor rozprava viac o Godinovi, ktory je seda eminencia a element, ktory nemusi nic a vsetci davaju klobuk dole

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Griez poslední dobou je na ránu. On byl možná i předtím, ale jelikož nebyl až tak na očích, tak na hřišti působil sympaticky. Teď víc kecá jak hraje...

Reagovat
Rudnevs

Pôsobí na mňa z tých rozhovorov celkom nesympaticky...

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
raduinho

Reagovat
kattos

Říkejte si co chcete, ale za ty oslavy by jste mu poslali do sprchy Pepeho

Reagovat
smazaný uživatel

Proč Pepeho? Já bych mu tam poslal Peltu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronalda !!!

Reagovat
Ross Geller

Messiho !!!

Reagovat
smazaný uživatel

...on není Ronaldo s jeho choutkama

Reagovat
madridcan

American history X II nema zmysel

Reagovat
cubinho

Tvrdíka ne?

Reagovat
Salfovic

Ronalda ne?

Reagovat
Mrvinho

Vieiru ne?

Reagovat
Frantszek

Damkovou jedině

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ať to nevyhraje Metronaldo, jinak je mi to celkem šumák.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
andrew96

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

This is my sen...

Reagovat
Frantszek

Nicméně dal bych to Kariusovi, aby se mu trochu zvedlo sebevědomí po propadáku jeho kariery i v Turecku

Reagovat
bobis21

proč ne, sice na podzim tolik nezáří, ale kromě něj jsou na to letos adepti snad jen Ronaldo a Salah - Salah navíc nemá žádné trofeje, což ho asi staví až za tu dvojici. Osobně bych ho asi před Ronalda letos dat (MS+EL > LM)

Reagovat
andycek1

Ja viem že hladí sa na úspechy timové ale pre mňa jeho rok čo sa týka individuality nebol na takej úrovni aby mohol vyhrat zlatú loptu, Ronaldo, Modrič aj Salah boli lepší

Reagovat
bobis21

já to zase beru tak, že individuální výkony neznamenají nic, pokud nepomůžou týmu k úspěchům. To prostě musí být součástí rozhodování (byť bych nerad trestal Salaha za to, že se ve finále Karius rozhodl hrát za soupeře ). K čemu ti je že dá hráč 5 gólů Gironě, když pak v vyřazovacím zápase LM/MS nepředvede nic a tým vypadne?

Uznávám že jsem zapomněl na Modriče, ten do té konverzace určitě patří taky

Reagovat
andycek1

Ja keď sa pozriem na jar a na Salaha tak ten rozhodoval zápas čo zápas všade, teraz sa pozri na Griezmann bol pre teba jeho prínos pre mužstvo rovnaký?? Salah dal v LM 2 góly proti AS v semifinále a 2 góly v štvrťfinále proti City. Dojde ti že toto neboli dôležité góly, keby ich nie je tak by sa asi lúčili už proti City, takže tímový úspech v LM dosiahol dotiahol LFC do finále po veľmi dlgej dobe. Keď sa pozrieme na ligu tak pre mňa boli dôležité góly proti Arsenalu 2 krát prvý aj druhý zápas, to isté proti Lestru, proti City, Spurs, Watfordu a dajme tomu proti CFC, neviem ale Salah možno aj sám dotiahol LFC do LM, ja nejsom veľký fanda LFC labeo Salaha ale ako sa mal dostať k titulu na MS keď nemá taký tím čo ma emigrovať, pre mňa zlatá lopta posledných 10 rokov niekoľko razy zle hodnotená, bavíme sa tu o individuálnych vykonoch nie o tímových a hlavne posledné roky sa ignorujú všetci okrem útočníkov, môj subjektívny názor je ten že by som to dal Salahovi lebo mal fakt neskutočnú sezónu síce rád by som videl Cristiana so zlatou loptou na JStadium

Reagovat
bobis21

Griezman byl v Atléticu taky u všeho - v EL od čtvrtfinále dál rozhodl vše a i předtím měl ve všech zápasech aspoň 1 gól/asistenci. V lize až na posledních pár zápasů kdy už o nic nešlo byl taky u všeho. On je takový hráč, který třeba velkou část zápasu není tolik vidět, ale na výsledky má obrvoský vliv. Na MS měl taky v každém zápase play-off minimálně 1 gól/asistenci. Já neříkám že Salah nebyl na jaře naprosto geniální, ale přínos pro svůj tým měl Griezman dost podobný ...

Reagovat
andycek1

To je pravda ale stále jeho štatistiky neboli až také dobré, určite je dobrý hráč pre mňa asi 5 najlepší lebo tí 4 pre mňa ukázali viac ale stále je to TOP hráč

Reagovat
smazaný uživatel

Jo

Reagovat
Benzema

Skvele napísané a súhlasím s každým slovom ,ktoré si napísal.

Reagovat
smazaný uživatel

dobre a prečo tam máš teda Salaha keĎ : že individuální výkony neznamenají nic, pokud nepomůžou týmu k úspěchům.

Messi má Ligu, pohár. Salah nič. Táto logika trošku kríva na obe nohy. Na základe tohto má dostať teda loptu Varane - MS a LM. nikto nevyhral viac.

Reagovat
bobis21

Dotáhl svůj tým do finále LM. A neříkám že neznamenají nic, jen že když dva hráči podají podobné výkony, ale jeden tím pomůže k týmovému úspěchu, měl by za to být oceněn. Messi letos v této debatě vůbec být nemůže, všichni 4 zmínění v této debatě jsou nad ním...

Reagovat
smazaný uživatel

nad ním ? čiže liga a pohár je menej ako prehra vo finále lm ? V tom prípade prečo sa nehovorí o Raktičovi - finále WC, liga pohár. Sime - výhra v EL, finále WC. Pogba ťahal zálohu FR na WC čiže logicky toho teamovo dosiahol viac ako Salah. Toto je logika ktorá absolútne neobstojí. Indi vindi sezonu mali najlepsiu Messi, Ronaldo, Salah. Teamovo Griezman, Varane,Modrič - čo je viac pri ocenení za najlepšieho futbalistu ?

Reagovat
bobis21

Rakitič nebyl nejdůležitější hráč svého týmu, proto nemůže být první. To samé Vrsaljko. Pogba, Griez a Mbappe táhli francii - jeden z nich navíc vyhrál EL

Reagovat
X-bano-X

Strasne zvasty

Reagovat
valloire

vážně?

Reagovat
valloire

přesně tohle tu cules píšu léta a jak je vidět, nepochopí a nepochopí

Reagovat
andycek1

a ešte Messi

Reagovat
smazaný uživatel

messi byl/je nejlepsi a vyhral vic nez salah, takze nechapu, proc ho tam nemas..

Reagovat
andycek1

Si u*ebany?? Sa pozri čo som napísal 2 hodiny pred tebou

Reagovat
smazaný uživatel

dalsi, co nepochopil system reakci

Reagovat
andycek1

No tak nechápem veciam lebo tu jie som každý deň nečítam si všetko

Reagovat
smazaný uživatel

na to abys pochopil system reakci, fakt nepotrebujes vedet, co se tu pise

Reagovat
valloire

nic nedostaneš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
andycek1

Ja viem že hladí sa na úspechy timové ale pre mňa jeho rok čo sa týka individuality nebol na takej úrovni aby mohol vyhrat zlatú loptu, Ronaldo, Modrič aj Salah boli lepší

Reagovat
andycek1

Samozrejme aj Messi

Reagovat
Phillipinho

Jestli bude Salah pred nim, tak je to vysmech.

Reagovat
andycek1

Prečo

Reagovat
Phillipinho

Statistiky maji velmi podobne. Mozna jak tak pocitam maji oba 29 golu. Akorat, ze Salah zadnou trofej nevyhral. Griezmann je vitez EL a mistr sveta, pricemz v obou finale dal gol.

Reagovat
andycek1

Salah 17/18 32g/10a 18/19 5g/3a v lige

Griezmann 17/18 19g/9a 18/19 2g/3a v lige

Takže asi tak

Reagovat
Kucka

Reagovat
Malresi

Naozaj podobné štatistiky... a to k tomu ani nerátaš LM

Reagovat
Phillipinho

Jestlize beres goly v poharove Evrope za rok 2018, tak Griezmann jich ma 8 a Salah o jeden mene

Reagovat
andycek1

Stále je ďaleko za Salahem čo sa týka kanadského bodovania

Reagovat
Kenneth

Jenom škoda že Griezmann hrál o třídu horší soutěž.

Reagovat
Phillipinho

Salah byl mozna dobry individualne, ale nevyhral vubec nic. A s tim ze Zlaty mic bere hodne v potaz zisk trofeji, Salah je absolutne bez sance.

Reagovat
andycek1

Napísal som to že sa to zohľadňuje ale nemalo by sa pre mňa Salah bol ťahúň o dosť viac ako Griezmann, už vtedy bolo ťažké dotiahnuť LFC do finále aon to dokázal. Individuálne bol jasne lepší není dôvod dávať zlatú loptu plačkovi ako je Griezmann, to aj Messi hral lepšie a hrá

Reagovat
Phillipinho

Tak ono kdyby se melo rozhodovat jenom na zaklade individualni vykonu tak to jasne bere Messi, protoze nikdo lepsi neni.

Reagovat
andycek1

Pre mňa Messi nedal pekne dlho dôležitý gol v LM, to je oproti Ronaldovi rozdiel, takže asi tak. Zato že si fan Barcy tak si ho zasa uplne nezastávaj Žádne jasna zlatá lopta pre Messiho by nebola

Reagovat
andycek1

To som napísal iba náhľad na ligu, a keď počítame LM tak tam ti odohral Griezmann iba skupinovú fázu a EL nemôžeš porovnávať s LM

Reagovat
Phillipinho

Pocita se rok 2018. Takze Salahovo goly v roce 2017 si muzes odecist.

Pocitam goly ve vsech soutezich v klubu+goly na mistrovstvi sveta. Griezmann jich ma 29.

Reagovat
Ed_Hazard

Ten musel byť na školení u Crisa. Fakt začína byť otravný

Reagovat
Pinturicchio

Strašlivě to nedáváš.

Reagovat
Baronne

Reagovat
Svatej

Achjo, to je hrozny sledovat, jak se ty postoje prohodily

Reagovat
Pinturicchio

Ale pravda je na naší / mojí straně.

Reagovat
tunkic

Reagovat
madridcan

Nemam pocit, ze by bol Pintu niekedy proti Realu s vynimkou ak sa s nim stretol Juventus. To je skor krystalizaciu fanusikov Realu a fanusikov Ronalda.

Ja som prisiel k rodicom na navstevu po prestupe a matka mi z fleku zajebe: ,,No ahoj synak, uz fandis Juventusu?" Som odisiel...

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
TopinB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jak najednou tu otravnost a ubulenost u Cristiana vidíte i vy ... To je fakt kouzelný.

Reagovat
Pinturicchio

... a srandovní je i to, jak si někteří snaží vsugerovat, jak Crise nepostrádají a jak nebyl důležitý.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jejich problémy jsou teď opravdu velký a mají více příčin, než jen odchod Cristiana, ale je pravda, že s jeho odchodem odešel z toho týmu vítězný duch. Člověk mu může vyčítat kdeco, ale jeho přítomnost na hřišti ostatním dodávala jakýsi klid, že se tam nějaký ten gól vždy podaří ušmudlat. Další jeho vyjímečná vlastnost je pracovitost na trénincích. Nevím, jestli je to jen jeho odchodem, ale oni teď vypadají fyzicky strašně špatně. Jak kdyby vůbec nemakali a jen očkem pokukovali na ty vítězné trofeje z minulosti. To by on nedovolil, být tam ještě.

Reagovat
Pinturicchio

Přesně tohle teď přinesl do Juventusu. Juve před příchodem Ronalda dalo gól a začala údržba, to teď neexistuje právě díky aktivitě CR, který ten tým žene za dalšíma gólama ... a hráči mluví o tom, že i samotné trénování s Ronaldem je hrozně motivuje, protože vidí, jak dře a maká i přesto, že už vyhrál v podstatě všechno co se dá.

Reagovat
Visca el barca

Tak si to rozdáme ve finále LM ne?

Reagovat
Pinturicchio

Může být, ale tentokrát bych poprosil s lepším koncem pro Juve.

Reagovat
Visca el barca

To nejde. Pokud za vás hraje Ronaldo, tak vám nejde přát

Reagovat
Ed_Hazard

Tak si schvalne dohladaj moje komentare, ci som bol jeho fanusik.

Ano vela krat som uznaval jeho kvality, vrla krat nam vytrhol trn z riti, ale moj postoj k nemu bol vzdy rovnaky.

Reagovat
Elliasson

Proč jsi neměl rád CR7?

Reagovat
mimi_united

Prestúp k nám Máš tam kamarátov Pogbu a Martiala, plus môžeš byť pre nás tak trochu novým Ronaldom

Reagovat
TheTopFootbaler

Ne, díky. Neumí hrát na pravém křídle.

Reagovat
Spalovač šancí

To jsi měl přestoupit do Barcelony nebo Realu

Reagovat
The Krupy

Redaktor si to po sebe nečíta?

Reagovat
Whitemedia

Psal to Fišara, takže zbytečná otázka..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Hle, hlasam - hnidopisstvi je prazdnotou sveta lidi.

Reagovat
Atlético de Madrid

Naprosto zaslouzene.

Reagovat
technecium

Reagovat
smazaný uživatel

Čoraz viac lezie ľuďom na nervy.

Reagovat
Switchback

běž doprdele

Reagovat
rave

Pan Fišara má v redakci Eurofotbalu chráněné pracovní místo? Dotace jsou sice fajn, ale zaměstnávat dyslektiky zrovna v tomto oboru mi nepřijde úplně šťastné.

Reagovat
smazaný uživatel

V dnešní době klidně může psát články i dyslektik, ale nesměl by bejt líněj a před tím než to vydá by to měl projet wordem něbo něčím co mu podtrhne chyby a případně mu je i opraví.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Nebelung

Reagovat
Salfovic

Sni dál.

Každopádně to letos bude se ZM zajímavé. Ronaldo s tou aférou, Modričovu šanci zase snižuje mizérie Realu. Aby to nakonec nevyhrál Messi

Reagovat
Whitemedia

Fišara mě normálně nutí číst články, které bych na ef předtím nikdy nečetl.. on vlastně odvádí pro tenhle web úžasnou práci..

Reagovat
smazaný uživatel

posedlost

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Reggie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hany45

Co je Zlatý míš ?

Reagovat
Ferguson6
Reagovat
Hany45

Jo tak to jo. Redaktor je glum

Reagovat
kaaspis

Já myslím že letos by si to zasloužil Salah. Měl úžasnou sezonu, obrany se ho bály. On byl klíčový element, díky kterému Liverpool tak vystoupal. Škoda zranění v samotném závěru sezony. Za mně to byl individuálně nejlepší hráč.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Kucka

Reagovat
Phillipinho

Lidi ho muzou kritizovat jak chteji, ale proc by snit nemohl. On by opravdu mel patrit k absolutne nejvetsim favoritum.

Reagovat
Messiáš

Souhlasim. Byl velikym tahounem Francie na MS, vyhral EL i superpohar. To by melo mit svoji vahu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš, prostě už mu ho dejte, ať drží hubu.

Reagovat
Luc-Luc

sympatak no...a vyhrat by to mel Salah, ten byl vloni neskutecnej

Reagovat
Frantszek

Já o něm sním každý den. A co jako.

Reagovat
Atlético de Madrid

Jen tak mimochodem, Griezmann vstřelil v loňské sezoně v lize 7 vítězných a dva vyrovnávací góly na remízu. To je 25 bodů jen díky jeho gólům (pro srovnání, Salah dle tohoto kritéria udělal 27 bodů a Messi 41 bodů). V EL se trefil v každém kole play-off, přičemž postupový gól dal ve čtvrtfinále a vítězný ve finále. Na MS byl u většiny gólů Francie v play-off a byl jejich nejlepším hráčem. Ač je Zlatý míč hloupé ocenění, tak dle současných hloupých kritérií (hráč musí mít skvělé individuální výkony a ještě k tomu něco vyhrát) patři Griezmann tak mezi pětici hráčů, kteří tohle kritérium splňují.

Reagovat
technecium

Reagovat
smazaný uživatel

Leo 41 - jina liga

Reagovat
Malresi

Snívať môže

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

respekt za fortnite oslavu, sice nevim co je fortnite ale aspon bavis

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby Ronaldo neměl tak neskutečně gólovou sezónu, tak bych to nějakému Frantíkovi dal, ale ani tam by nebyl první na řadě...

Reagovat
Phillipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za názor, ale s tvými argumenty nesouhlasím

Reagovat
Phillipinho

Jakej Francouz by mel byt vys nez Griezmann?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli budu brát čistě úspěchy letoška jako Culés pode mnou, tak Varane. Vyhrál MS, LM + nejspíš MS klubů letos. Herně určitě Mbappe. Třeba Griezman dal jediný gól ze hry na MS. Nehrál ani LM na jaře, v lize 14 bodů za Barcelonou, 6. nejlepší střelec až za hráči Girony a Celty Vigo... To fakt není vítěz Zlatého míče, to se na mě nezlob...

Reagovat
Visca el barca

Řeknu to takhle s tím co vyhrál mít na zádech jmenovku Ronaldo, tak má zlatý míč na 99% jistý. Asi tolik k tomu, jak je ocenění poslední léta spravedlivé. Já bych mu ho klidně dal, podle některých je Mundial nejvíc, tak co se v tom babrat. Leo je nejlepší hráč, ale prostě ta anketa má x let nějaký pravidla, tak je bez šance. Nevím proč by to měl vyhrát Ronaldo. Na ms letěl brzo a LM letos opravdu neudělal on. Nehledě na to, že nemá tak silnou pozici jako hráč Realu. Jsem fakt zvědavej komu to daj.

Reagovat
smazaný uživatel

Řeknu to takhle s tím co vyhrál mít na zádech jmenovku Messi, tak má zlatý míč na 99% jistý. Asi tolik k tomu, jak je ocenění poslední léta spravedlivé.

Jinak Ronaldo LM udělal ať se tito líbí nebo ne. Bez něho by neměl Real šanci vyhrát.

Reagovat
Visca el barca

Od zápasu v Turíně jsem ho na hřišti neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

To je tvůj problém, že jsi slepej.

Reagovat
Visca el barca

Nejsem spíš do něj zamilovanej, jako ty.

Reagovat
smazaný uživatel

To ne no. Ty ho naopak nenávidíš. Takže asi tak.

Reagovat
Reggie

A taky neni simulant, ze jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdo není z dnešních fotbalistů? Simuluje každej.

Reagovat
Reggie

Kdyz ho tady zase obhjujes, tak jsem si vzpomnel na nasi debatu, kde jsi mi tvrdil, ze simuluje jako kazdej druhej (nebo snad ze uz dokonce nesimuluje , ale to bych mozna kecal). Coz jak vsichni (krome tebe) vime, neni pravda. Z ty uplny spicky jsou na tyhle urovni akorat Suarez, Neymar, Alba, Robben a jeste jsem urcite na nekoho zapomnel. Ale ja vim, ze to nevidis.

Reagovat
smazaný uživatel

Na toho největšího hopkala jsi zapomněl !!! (?)

Reagovat
Elliasson

Oleksandr Alijev?

Reagovat
smazaný uživatel

Těsně vedle !!!

Reagovat
Elliasson

Sááákra, kdo simuloval lépe než on?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, nevím, toho člověka neznám. To "těsně vedle" ale bylo ze srandy.

Reagovat
Reggie

Koho?

Reagovat
smazaný uživatel

Když nevíš, tak se neptej !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, sorry, on už je jmenovaný výše výše, tak daleko po vlákně jsem nelezl !!

Reagovat
Reggie

Priste nepoucuj . Cajk

Reagovat
smazaný uživatel

Pane kolego, pod slovem "poučuj" si představuju něco úplně jiného, ale raději ti to nebudu psát nebo by jsi mi to napsal znovu

Reagovat
Reggie

Citim, ze tahle debata nikam nevede, protoze resime nesmysl. Ale pokud mi nekdo napise, ze jsem zapomnel na "největšího hopkala", tak je to podle me poucovani. Ale znovu opakuju, ze resit kraviny nebudem Cus

Reagovat
Elliasson

Neudělal. Maximálně Paříž.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale udělal. Ať se ti to líbí nebo ne. Bez něho by nevyhráli.

Reagovat
Elliasson

Ať se mi to nelíbí, tak finále i semifinále udělali hlavně Luka Modrić, Toni Kroos, Gareth Bale, Karimův šťastný gól, kraje obrany, Isco, ale doopravdy ne Cristiano. Herně i statisticky byl mizerný.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne

Reagovat
Elliasson

Ale byl. Žádný přínos pro hru, snad žádná šance....

Reagovat
Elliasson

Ale to jen loňský rok. Jindy je to jiná jízda.

Reagovat
tunkic

Reagovat
-Carles-

Reagovat
Fairplay

Na podzim tři góly a místo LM trapná El, která nikoho nezajímá, to je asi ten hlavní kámen úrazu.

Reagovat
smazaný uživatel

Miesto LM má Trapné MS a Trapnú EL, ale to nikoho nezaujíma.

Reagovat
Fairplay

Ano má MS a má na něm stejný podíl jako třeba Varane, který narozdíl od něj zářil v LM (stejně jako třeba Modric) a alespoň na podzim nehrál úplnou tužku, což Griz i Modric hrají.

Reagovat
smazaný uživatel

Keď to nedostane teraz, tak už nikdy. MS vyhrali, takže by to mal byť člen zlatého tímu, rovnako ako v 2006, keď to dostal Cannavaro / aj keď ja by som to dal Gigimu /.

Ak nie on tak CR7, no to je až 2. vľby.

1.Griez, 2. CR7, 3. Salah.

Modriča tam nechcem vidieť, to je hype jak Brno.

Reagovat
Kenneth

Cannavaro ukázal na MS o třídu jiné výkony jak Griezmann.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Generalní Gladiator

kdo byl vyhlášen nejlepším hráčem LM?

kdo byl vyhlášen nejlepším hráčem MS?

že to byl jeden hráč? no tak asi není o čem

Reagovat
smazaný uživatel

Dal bych to Salahovi, na jare nebylo hrace, ktery by me tak vytrhl. Menil vnimani soucasneho fotbalu. Prinesl do nej zase lehkost detskeho fotbalu, stiny podvecernich betonovych placku na sidlistich, stiny odpolednich strani na lukach za potoky s brankami z kamenu vytahlych z jezu, ostre ruzovici slunce dospavajici na striskach vesnickych saten u brzkym podzimkem udusaneho blativeho hriste, ktere prodluzovalo skolni dny, jeste nez byla brzy tma. Salah hral spontanne, zkousel, kazil, delal velke veci. Vymykal se uzkostlivym cilum a profesionalni deformaci. Zakusil posvatnost snu, budoucnosti, jenz byla naivne otevrena vsemu.

Reagovat
Malresi

Reagovat
smazaný uživatel

jež*

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdycky jsem to pouzival intuitivne. Dik, dostudoval jsem si to.

Reagovat
patas92

..."lukach za potoky s brankami z kamenu vytahlych z ježu"

Reagovat
smazaný uživatel

Zakusil posvatnost snu, budoucnosti, jenz byla naivne otevrena vsemu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fairplay

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele